…ביטויים וביטויים מיישמים את המילה ( ביטוי ) בפרשנות החזון במיוחד . הביטוי הוא : המעבר מחזון לכאורה אל פניםו . זו דעתו של ראג'ב . זה נאמר : את השיקול של הדבר הוא נחשב חלק ממנו אפילו מקבל קצת הבנה של זה הוא מסופר על ידי אל – אזהרי . מקורו של הביטוי הוא נגזר : שיעורים , אשר משתלטים מן מהאירוע לאירוע , וצוותות של בלשנים בין מים הלא – מעקף מים, הם אמרו : את המים עולים על בשחייה או ספינה או כך- אחר קרא : מעבר . הם אמרו : שימו לב לשיעור הוא המקרה שמושיט יד מהצופה לדעת מה לא הסצנות . נאמר : חצה כל הקלה פירש את החזון . וגם : נחצה על ידי הדגשת ההפרזה בו . בשנת ההורדה : ~ אם אתם עוברים אל החזון של ~ (1) שבו אתה מתפלל אל קצה ואתה זוכר את כספה . המעבר : שמו של שחקן מהמעשה דרך , אמר : דרך החזון וחצה כל מילים שהתפרשו . אבו בכר היה שאללה יהיה מרוצה ממנו מהפרשנים הבולטים ביותר של חזונות וביטוי, ואיך המורה שלו הוא שליח אללה, המורה לכלל האומה , תואר כאחד המלווים, כמו ~ כיבוש ~ (2): ~ אחת של אנשים להביע את החזון לאחר שליח אללה עליו ~ . זה ידוע לשמצה גם בדבריהם, חזונותיהם של האימאם אבו בכר מוחמד בן סירין אנסרי בסרי נאמנות, שנולד ב- 33 של הנפטרים בשנת 110 ומיוחס לו ספר ( הבעת חזון ), שהודפס והוזכר על ידי אבן אל- נאדים. ב המדד , המהווה את הספר מתגלגל בין אנשיו על בשם : ( שיחת צוות של הפרשנות של חלומות ), ולראות את הכל כפתור דגלים (25 \ 7 ) למצוא על פי תרגום נאות על Zrcelli ונסתיים אדירה שבו שיעור אי תקפותם של ספרי אבן סירין . עולם אחר הוא : עבדול גאני בן איסמעיל נבולסי, אחד הסופים , ויש לו פרסומים רבים הכוללים : ( יצורים מבשמים בביטוי של חלום ) מכיל דברים ותפיסות ושמות נשים ונשים עשויים שלא להופיע רק לעתים נדירות ככל שיהיו. להיות בלתי אפשרי לראות חלק בעולם הבא ואת זה ושזה היה הסופים הוא נכון כי הוא אמר את זה כי מולאה מוגברת בתחום זה , ורבים סופרים שיבחו את עבודתו, כגון פרופ ' מוחמד קוטב , אז אני אומר : בחלק זה אדבר על המתודולוגיות של המביעים ועל העניינים הדרושים שיש לספק במעבר , ולפני זה אני מציין שיש הרבה מביעים מודרניים וישנים , אני לא מחפש את זה שמות, אבל אני אדבר על הגישה שרבים מהם נוהגים באמצעות המעקב שלי בנושא זה . . אני אומר : חזונות מאברו חולקו לאחרונה לשלושה חלקים : 1 – קטע I : בעלי החלק הזה לא משקפים רק קצת נרתעים מהביטוי וסוגרים את דלת לימוד הביטוי , וכי נאמר לו שאלה לגבי הביטוי. איכות השיבה : כי זן תובנה עם אחד ומונע לימוד , ויעד בעניין זה ששמענו מכמה ישן Mchaikhana מוערך יש אלוהים רחם על אלה שמתו , ולברך אותנו ב בעידן הנוכחי . B – חלק II : Hola בניגוד לסעיף הראשון , הרחבת הביטוי , ואת הרטוריקה של השאלה של חזיונות בכל מועצה , Palmchaffhh, תחבורה, ואפילו על ידי בכתב לבעל או אחר , וחלק למצוא Hola אומר לך לערער דרך פרשנות וכיצד פרשנות החזון האחראי עליהם . ג – קטע ג ' : חתך בין הולה להולה חוצה אך פלמפהף בלבד , ודורש שבעל החזון יהיה נוזל ומונע את ההעברה רק בצמצום , והולה , כל כך הרבה ביטוי חסר עכבות : ולספר לך על איך הפרשנות לפעמים . אולי הפינוק של הביטוי של חזיונות , ופתח את הדלת בכול לוח לבין תאונת משהו הרצאה בימים אלה , וכאן אני לא נגד ביטוי חזיונות כמו מדע , אלא נגד קולה את הביטוי של חזיונות , ופתוח את הדלת בכלל הלוח ולהרצות כל תאונה בימים אלה וכאן אני לא נגד הביטוי חזונות כמדע, אלא נגד פינוק לביטוי, לא חוקר, לא שואל על מצבו של החזון, ושואל על החזון, הנוסח שלו, והזמן שלו. אלו דברים הנדרשים למעבר כדי לאפשר את הביטוי האופטימלי , ולכן אתה מוצא בקרב המביעים הסובלים מחזות שמיעה הקובעים כי מידת הנכונות בהבעה שלו בקריאתו אינה עולה על חמישים בסנט !! אני לא אומר שרק אלמצהליין אשם , אלא שהקטע הראשון וגם הבעלים טועים – לעניות דעתי – המונח חזונות לא רק הבחנה , אלא הבחנה ולומד ומתרגל את המיומנות להשיג ולהתפתח ולשלוט. , הם נבדלים בין אדם לאדם ; כן, זה הבחנה כאשר יוסף בן יעקב אותם שלום וברכות הקב~ה אמר ~ איגטביק כאלוהיך ומלמד אותך את פירוש השיחות ואת חסדך ושל כל יעקב, כפי שהשלים ההורה על ידי אברהם ויצחק כי שלך לורד הוא הידיעה, וייז ~( יוסוף : 6 ). אבן עבאס אמר בפירושו ( ומלמד אותך פרשנות לשיחות ) כל ביטוי של חזון , ומלמד אותך כמו גם לדעת מה אנשים מפרשים אותו מדבר (3)). כן , זה הבחנה מתי יעקב , וכאשר אברהם ודניאל ומוחמד עליהם הנביאים והשלום , כמו גם בני לוויה כאשר אבו בכר, אללה יהיה מרוצה ממנו ועומר בן אל- חטאב ועות'מאן בן אפאן ועלי בן אבי טאליב ועבדאללה בן עבאס ועבדאללה בן עמר בן אל – עאס וענאס בן מאליק סלמאן אלפרסי, חוסייפה בן אל-ימאן, עיישה בינתי אבי בכר אל-סידיק, שאלוהים יהיה מרוצה מכולם , ואחרים . אבל כשאחרים לא . . . , לא כל זה הוא firaasa , אך הוא מכיל firaasa , השראה , וניכוי מהקוראן, סונה, שפה , פתגמים , ואחרות הדברים ידועים לכל מי שמתעניין באמנות זו . הגיע ב התקין הסכים לדבר על אבו Hurayrah, אללה עשוי להיות מרוצה ממנו אמר : שמעתי את שליח שלום אללה עליו לומר : ~ לא רק עזב נבואה של המיסיונרים ~ , הם אמרו : מה מיסיונרים? הוא אמר : ~ החזון הצדיק ~ (4) וזה הנוסח של בוכרי . בנתון השלום האימאם אחמד עליו, אמר : ~ חלומות נתפסים על ידי מוסלמי או לראות אותו ~ (5). כלומר : כי ההתגלות נקטעה על ידי שלום מותו עליו ושרידים מה זה מלמד אותו מה יהיה רק החזון בעין המאמין , כמו גם השראה, את החדשות כפי שהוא ימוקם לא נביאים ספר גם שלום הנביא היה עליו בגיל האמרה היה באו~ם לפניך מהדתון – כל בעל חזון שנאמר : צודקים ובוכרי אמר : צודקים על לשונם . זה היה לא העם שלי, כולל אחד של משפחת אל סל עומר – חטאב היו ~ מוסכם (6). הוא סיפר רבות של קדושים על נעדר Omowo , נאמר גם השראה זו , אנו עשויים לשאול, מה ההשראה ולמה היום נגיד ? אני אומר : האימאם אבן חג'אר אמר באל-פת : הסוד היה במעגל ההשראה בזמנו, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום ושפע זה אחריו , השלטון של ההתגלות אליו, תפילת אלוהים ו עליו שלום, שהיה ער ורצה להראות נסים ממנו , כך שזה היה מתאים הדבר שקרה לו בזמנו , וגם כאשר ההתגלות נקטעה על ידי מותו ההשראה ירדה שאלוהים בחר לצאת אבטחה בלבול בזה .. ובהכחשה שזה קרה למרות שפעו ותהילתו הוא יהירות של מי שמכחיש זאת . אבן חג'אר פירט באל-פת את ההבדל בין השראה לחזון והזכיר כי השראה היא : מה שמניע את הלב ל מדע שהוא מתפתה לפעול בלא היסק. Abizaid Dabbousi של האימאמים של ברז , אמר כי הציבור שזה לא מותר לפעול רק כאשר יש כל הטיעונים של הדלת היא מותרת , ואמר מילות אחרונה שנער . הוא היה שלום הנביא עליו לפעמים מלווה חזון לחתוך Viabbarha אחד זה גם על דבריו , וזה מן העניין של חינוך ממנו, ושאלוהים יברך אותו ולהעניק לו שלום, ומה סופר על זה מה דווח על ידי אבן ששש ואב אמר : ראה את שלום הנביא לו חזון Vqsa כדי אבו בכר אמר : ~ הו אבו בכר , ראיתי כמו אם אני שקדמתי לך ואני Vsbaktk תואר Bmrqotin וכן וחצי ~ ו hemostats : כיתה . אבו בכר אמר : הו שליח אללה , אללה איקדק לחסדיו וסליחתו, ואני חי אחריך שנתיים וחצי . חדית 'זו הוזכרה על ידי אל-סויוטי במאפיינים העיקריים וייחסה אותה לאבן סעד, אך היא מורסל (7). זו פיראסה מאבו בכר . אבן אל- קיים אמר את ספרו ( מסלולים ) (8): ~ הפיזיונומיה הייתה ותישאר מעמד הבתים :~ היזהרו מהפולחן ואתם אנחנו ~(9), וזה רק בגלל שזה האור של אלוהים מטיח בתוך הלב שלו הבחנה שעושה המשרת אותו בין טוב לרע ואת המובטלים ו כן שווא הנוכחי את. המובטלים הנוכחיים ואומר : את הנוכחי מעוטר והניתוח, מובטל נגדו , אמר : נשים שיבשו קישוטים ריקים כלשהו הם מובטל , ו כלומר שהוא מבדיל בין דבר אחד נגדו, לבין הפיזיונומיה הזו על פי כוחה של האמונה , זו הייתה אמונה חזקה יותר שהיא הבחנה . אבן מסעוד אללה אמר עליו : אווארס אנשים שלושה : עזיז יוסף, שם הוא אמר לאשתו : ( הוא אמר שהוא קנה ממצרים למקום אשתו akrami הנח שלו עשוי להיות Infna או בננו ) ( יוסוף : 21 ). בתו של Shoaib כשאמר : ~ Astijrh ~ ( סיפורים : 36). אבו בכר בעומר , אללה יהיה מרוצה כאשר אסטחלפה . זה היה הרבה מלווים, אלוהים יברך אותם אתלון אותם , והחבר שאללה יהיה מרוצה ממנו בחזית זה ההבחנה הגדולה ביותר של האומה ואחרי עומר בן אל – חטאב שאללה יהיה מרוצה ממנו , זה מה שהוא אמר למשהו : אני חושב גם כן, אבל הוא גם אמר , ודי בפראסט OK OK רבו בתפקידים ידועים – וזה לא תחום השיחה שלנו (10), וכפי שאמרתי גם : חברי הבחנה מאמינים בפיזיונומיה , והחוצה של זה סוג של הפיזיונומיה של חיים ואור, אשר Ahbhma אלוהים עבור מי הוא צוואות של שלו עבדים , ואת הלב לחיות כך ונאורה יכול שגוי בקושי Frasth , מאשרת זה הפסוק : ~ אני מאמין שזה היה מת Vohieddinah ועשה לו נורה לטיולים אנשים כמוהו החושך הוא לא מחוץ להם כמו גם Zain עבור הכופרים מה הם עושים ~( Anaam : 122 ). אם הביטוי של חזונות בלפרש יש הרבה כאשר אבות קדומים לא אומר שהוא נמנע כאשר אחרים , אבל יש לי את ההבדל מבחינת מעטים ורבים בלבד , יכול להיות שבעידן זה של אלוהים מעניק לו פיזיונומיה , היה ג'ה בתוך הדיבורים : ~ Fear התובנה של המאמין, הוא נתפס על ידי אור של אלוהים (11). לדברי אל חדית האלוהי מסופר דרך אבו Hurayrah אמר אבו Hurayrah אמר : שליח השלום אללה עליו : שאלוהים אמר : זה יוצא דופן מלחמת Aznth אלי לאה הייתה , וקרובה יותר העבדים, משהו שאני אוהב יותר להניח ידי אותו , ועדיין עבד להתקרב אלי Balnoavl עד שאני אוהב אותו , אם אהבתי שמעת שהוא שומע , ו שלו מראה איתו הוא רואה , את ידו בה הוא מכה , ואת כף רגלו בה הוא הולך , וביקש ממני לאוטיין , ובעוד שלי מבקש מקלט לאויבנה . מה שהתלבטתי במשהו אני שחקן מהסס לגבי אותו מאמין שונא מוות ואני שונא Madsth ~(12), וכדי להיות שזה נותן לו תועלת מה שהם שומעים מהמדע, חוכמה ומטיפים טוב חווה שימושי שהופך אותו גם רואה את האור של אלוהים נמצא השמים ואת הארץ מן הברית של עמידה, אמונתו ואת אמונתו . הוא אמר מארק Mnari ב שלו בספר, להעיר על הדיבורים שקדמו : ~ חוששים התובנה של המאמין .~ פיזיונומיה : גופי ההיסק של האדם והצורות , והצבעים ודבריו , על מוסרו וסגולותיו , ועל חסרונותיו , לאלוהים יש טפה על כנות, באומרו : ~ אם הפסוקים של מטוסאמין ~ ( אבן : 75 ), ואמר : ~ אתה מכיר את בסימהם ( בקארה : 277 ), שהוא הנגזרת של אמירת סוסה שבע שפה , וקרא לשבע שהוא טורף מרחקים בשמירה , היה מעילה פיזיונומית של עריף לשקול, למשל, את האדם ולזהות את המקרה , אשר הוא משני סוגים : הראשון : סוג המתרחש לאדם מתוך מוח שהוא אינו יודע את סיבתו – וזה סוג של השראה, המכונה הבעלים המעודכן, כמו בחדשות : ~ אם יש . מודרניסט בעם הזה, אז זה עומר ~(13) השראה זה עשויה להיות במצב של ערות או חולם , זהו הסוג הראשון שלה האמת היא שזה : א מחשבה כי התקפות הלב קופץ עליו האריה כמו קפיצת הוא על טרפו, firaasa זה לפי עוצמת האמונה . Seco nd : להיות משכיל בתעשייה , כלומר לדעת מה הצבעים, הצורות ובין מזג האתיקה , המעשים הטבעיים , וידע שזו הבנה מתמדת , החזקה בפיזיונומיה (14). . . המסקנה שאני מגיעה לזה אחרי כל הדיבורים האלה . . . יש מישהו שחוצה את החזון בהשראה, יש מי שחוצה אותו בהשראה, ויש שחוצים אותו עם תעשייה והשכלה, אבל חייבים לציין כאן שעדיף שאדם לא יגיד על עצמו שהביטוי שלו נכנס לכותרת פיזיונומיה או השראה, כי זה טיהור הנפש, ואלוהים אדירים אומר : ~ אל תטהר. אתה יודע שומר ~( כוכב : 32 ). המונח חזונות אינו מבוסס רק על פיזיונומיה אלא הוא מבוסס, ועל ההשראה האחרת, וכושר ההמצאה במדע המבוסס על הידע של הקוראן והסונה וידע על מקורות אמנות הפרשנות הזו במובן או גזירת השמות ודוגמה לכך מסופרת אצל סאהא מוסלמי מאת אנאס בן מאליק הוא אמר : שליח האל, יהי עליו תפילת האל ושלום, אמר: ~ לילה אחד ראיתי את הישנים כאילו אני נמצא בחיל המצב של עוקבה בן רפי, והגענו לרותב מראטב אבן טאבב – איש מאנשי מדינה ייחס לו סוג זה של רטוב טוב – הוא אמר, יהי רצון שאלוהים תפילות ושלום עליו : אז הפכתי את גדולתנו לעולם הזה ואת התוצאה עבורנו לאחר המוות, וכי עליזנו ~(15) , שמילא וסידר את הוראותיו . שליח השלום עליו המכשול הראשון : תוצאה, ראפי : ותק ועליז : יציבות הדת והשלמת הוראותיה . משהו אחר מלבד הרמונטיקה בלוסטקאק : פרשנות שפגעה בפתגם ובדמיון : סיפר בוכרי בסאהיו מעבדאללה בן עומר כי הנביא עליו השלום אמר : ~ ראיתי כאילו ראש המורד, אישה שחורה יצאה העיר – עד Bmhaah שנאמר : Mhaah משקל גדול, שהוא אל – Juhfa – אשר הם שמות של מקומות בעיר – כך שציינתי כי של מגיפה בעיר הועבר אליה . ~(16) Muhallab אמר : זה החזון של המחלקה . אקספרסיבי החזון הוא נפגע על ידי אידיאלים, ועל פניו של ייצוג אשר נגזר שמו של ( שחור ), שתי מילים : רע, ואת מחלת אם מותקן שתי מילים אחד עם השני על שמאל מילה אליך : שחור, ולרקול הקדוש שלום ביציאתו, כולל אוסף של שמה, והתפרצות שירתה פירשה גם את מה שמעורר את הרוע יוצא מהעיר . היא ציינה כאן שלא כל השחורה קימטה את מצחה. על בתוך חלום כמו חזיונות כמו שאמרתי לך : עליכם לשקול כמה דברים, כולל זמן ההתגלות, והעיר הייתה שהזמן שורץ אדמה, עיישה מוכחת כל כך, שיהיה אללה מרוצה, אמרה : ~ הפכנו את העיר לאל ארץ אובא ~ (17). הנביא קרא לשלום קדוש עליו להעביר את אלוהים אבאהא לנאה אמר : ~ אוי יקרה לנו, העיר ותעבור מוגן על ידי הנאה ~ (18), כך שתוכל לראות מאחורי החזון וצבע השחור , ובכך הביע את הנגזרת שלו מריבונות אינו רע , ולכן מה שחשוב כאן הוא מגוון הביטוי ושיטותיו , והמגוון שביטוי השליח, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, לחזונות ולשליח. של אלוהים היה עם חבריו שהביעו את החזון ויספרו להם את הסיבה לביטוי שלו כדוגמא הקודמת . . . קח גם את הדוגמה הזו : בסמכותו של אבו מוסא בסמכות הנביא, תפילת אלוהים ושלום עליו, הוא אמר : ראיתי בחלום שאני נודד ממכה לארץ עם עצי דקל, אז הוא והלכתי לנקודה שזה אל-ימאמה או חג'אר. אז אם מדינה חובטת, וראיתי בראייה שלי שהנענעתי חרב, אז החזה שלו נותק. הוא נפצע על ידי המאמינים ביום ראשון, ואז טלטל אותו אחר, והוא החזיר את הטוב ביותר שהיה. אז זה מה שאלוהים הביא איתו מהכיבוש ומאיסוף המאמינים, וגם ראיתי בו פרה, ואלוהים טוב. אז אם הם קבוצה של מאמינים ביום ראשון, ואם הטוב הוא מה שאלוהים הביא איתו לאחר תגמול הכנות שאלוהים הביא לנו אחרי יום בדר ~ . זהו הטקסט של מוסלמי (19) . Valmlahz כאן כי השלום הנביא עליו לספר לוויה חזון והוא ניסח זאת, וחינוך זה ממנו , ואשר גם מסופר על ידי אחמד ב Musnad שלו מסופר מן אנאס כי שליח השלום אללה עליו, הוא אמר : ~ ראתה שאני בזמן שנת See אם RAM ואני Mirdif היה שבור חרבת Zbh , יש כבר הציב לי להרוג את הבעלים של הגדוד , וכן אדם של האנשים של הבית שלי הורג ~ (20),. הריגת Messenger של שלום אללה יהיה עליו טלהא בן אבי טלהא הבעלים של דגל הכופרים , והרג את דרישת חמזה בן עבדול שאללה יהיה מרוצה ממנו . אל- נוואווי אמר בהסברו על המוסלמי האמיתי שהגיב על ההיית של אבן עבאס : כי שליח אללה גרם לי לומר לחבריו : “ מי מכם רואה חזון, אני ואותו תגיד את זה, תעביר לו את זה . . . ~ וכו ' (21), השופט אמר :את המשמעות של המונח הם עושים לעתים קרובות גם, כאילו אמר : היה . באינדוקציה מודרנית מודעים ל חזון, ואת השאלה לגבי הפרשנות, המדענים אמרו : א נייד ולבקש שאלוהים יברך אותו וללמד אותם לפרש את המעלה וכוללת לפי מה אלוהים אדיר צוואות ליידע את הסמוי, והוא הגיע בחדית האותנטית של אל- בוכרי. הוא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, אמר : בזמן שישנתי באתי עם כוס חלב, ושתיתי אותו כדי שאוכל לראות את המים . ~(22) החדית 'כבר הוזכר וזה היה הראשון של השליח, יהי רצון שתפילת ה' עליו. הוא נתן את החלב לידע , וחשוב לנו כאן כאשר אנו מדברים על החוקיות של לימוד החזון ושואלים עליו מה הגיע מהקריינות של אבו בכר בן סאלם שתפילת האל ושלום עליו. אמר להם : “ תנו את זה. ~ הם אמרו , שליח אלוהים, זו ידיעה שאלוהים נתן לך , אז הוא מילא אותך בחסד , אז העדפתי שפע ונתתי לו עומר. הוא אמר :~ אתה נפגע. ~ הנה , יהי רצון שתפילת אלוהים ושלום עליו, מהידיעה של המלווים על השאלת חזונות ועד שאלתם . הוא, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, כמו שאומר אבן חג'אר באל-פת ' : הוא שלט בביטוי החזון, והיה לו חלק בזה ביניהם כי ריבוי האמירה הזו לא מונפק לאלה שהתאמנו בזה וסמכו על אישה . בהתייחס לחדית 'הוא אמר : בחדית', הלגיטימיות של המלומד להטיל ספק בשאלות ולבדוק את חבריו בפרשנותם . הוא אמר במקום אחר : הסגולה לביטוי הראייה , מה זה כרוך בגישה לחלק מהעלומים ולסודות האורגניזמים (23). מעבר גם צריך להיות במשלים מכירים את הקוראן ואת שלה המשמעויות , וכדי לשקול את הודעת פתגמי גזירה של השפה ומשמעותן ולהיות בעולם של מה שקורה על הלשונות של אנשים , וזה דורש את המעבר כמו גם ללמוד הרבה על מצבו של הרואה , אין שום פגם לשאול אותו על עבודתו או על תפקידו , גילו , מעמדו החברתי וכל מה שנראה לו נחוץ הוא מה שמעיד על ידיעת הנושא שלו או שלו החזון , והמעבר כאן הוא כמו רופא. אם החולה ימנע מידע אודות מחלתו, הוא עלול לטעות באבחון ועשוי לרשום לו תרופה שגויה, ויש צורך לא למהר אל השואל והאחראי, ונמסר מאבן סירין, אלוהים רחם עליו שהוא היה אם יש מנגנון של נושא חזון בו הוא נשאר מלא ביום, הוא שואל את בעליו לגבי עצמו, הענף שלו ואנשיו, וזה כמובן יכול לקרות למעבר המסוגל אין זו בושה עבורו להרוות זמן כזה, ואין ספק שרוב הדברים שנאמרו בסמכותו של אבן סירין אינם זקוקים לזמן ממושך בביטויו ובהרהרו. אבל הזכרתי אותו מכיוון שנוכחותו של זה למרות מחסורו ומיומנותו בביטוי היא עדות לחשיבות הקריינות, והקריינות שימושית לאימות דברי המספר ולהיכרות עם מצבו במונחים של צדק, אמת, צדק. , וזמן הראייה . . ודברים אחרים שעשויים להיות נחוצים במעבר, ולא צריכים להיות משועממים או כועסים שעוברים – במיוחד – כשאתה לא יודע איך נוזלים נופלים בעידן זה כתוצאה משיחות טלפון מאנשים – גברים או נשים – לא מכיר אותם במעבר, הוא צריך להטיל ספק בשאלותיו אודותיהם עלולים להידחות על ידי חלק מהשואלים ולפרש אותם על ידי הפרעה לפרטיותו . כמו גם שאלת הדת החשובה של המעבר, והמנהל חייב להיות בכנות בתשובה איש Vslah או רעילים, עם מערכת יחסים חזקה , אומרת האמנות : לאכול דבש למתיקות פרשנית מוסלמית של הקוראן והזכר שלו. לב, המהווה את המתיקות הכופרות של העולם ואת Gnimetha, Valray מנוגדים ידי דת, אמונות מדינות חייבים – בעת העברת חזון – בקיא שהועבר אלי מעבר, וכדי לספר לו על שלה בעלים, זכר או נקבה, הגיל החברתי שלו . . . וכו ', כל מה שהוא רואה מעבר הוא הכרחי כדי לבטא את החזון המשודר הוזכר על ידי אינטרס אבן חג'ר על דברי שלום הנביא עליו : ~ מתוך ראייה של Vliqsa Oabbarha לו ~ (24) הפסוק אומר : ~ Vliqsa ~ להזכיר את סיפורה ועוקב אחר השברים עד ששום דבר לא נותר מהם חתוך את האפקט אם אתה עוקב אחריו . השליח, שאל תפילת האל ושלום עליו, שאל ושאל, והוא שליח האל . זה בא בחדית ' : אדם בשם מוטיאה בן אל-אסוואד ראה בחלומו שהוא נתן לו שקית של תמרים , אז הוא הזכיר כי לנביא, יהי עליו תפילת האל ושלום, והוא אמר : “ האם כל אחת מבנותייך הייתה בהריון? הוא אמר. : כן, עם אישה מבני . לית . . היא אמו של עבדאללה. הוא, יהי תפילת האל ושלום עליו , אמר : ~ היא תביא לעולם ילד. ~והיא ילדה ילד , אז הנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, קרא לו עבדאללה וחנקה עם תאריך וקרא לו ברכה . . חדית 'זו הוזכרה על ידי אל-היתאמי במג'מה אלזאוויד (25) ויוחסה לאל – תברני, והיא לא נכללה באחד מתשעת הספרים . 77 ________________________________ (1) יוסף : 43 (2) אבן חג'אר . אופ – (434 \ 12) (3) אלביר וזבדי – פרשנות של אבן עבאס . אופ. Cit. פ. 193 (4 ) מסופר על ידי בוכרי את ספרו של מיסיונרי דלת ביטוי , לראות את הפתיחה (12 \ 375 ) – אופ – מסופר על ידי 0 אחמד ב Musnad אבו Hurayrah – A הפניה קודם לכן . (5 )) המסופר על ידי המוסלמי בדלת סידורי התפילה אסור לקרוא את הקוראן בהשתחוות וההשתטחות כמו בגרעין ( 4/196 ) – אופ -. (6 ) מסופר על ידי בוכרי בספר המידות של בני לוויה של מעלותיו של עומר בן אל- חטאב, כמו בפתיחה (7/42 ) – אופ – ומוסלמי בספר המעלות של דלת המלווים. של המעלות של עומר אבן אל – חטאב, כמו גרעיני (15 /166 ) – התייחסות הקודם -. (7 ) Jalaluddin Suyuti – מאפיינים עיקריים – ( 2/115 ). (8 ) מסלולי מסלול בין הבתים היזהרו מפולחן ועזרתכם שאנו מבקשים למוחמד בן אבי בכר איוב זוראי – בית הספר הערבי – ביירות , אני 2, בשנת (1393 – 1973 ) כדי להשיג : מוחמד אל- פקי . ( עמ ' 115 ). (9 ) אור : 5 . (10 ) جاء في الحديث الصحيح الذي أخرجه مسلم من طريق ابن عمر عن عمر قال : قال : عمر : ( وافقت ربي في ثلاث : في مقام إبراهيم وفي الحجاب وفي اسارى بدر ) انظر : النووي شرح صحيح مسلم (167 \ 15 ), ولا شك في فضله رضي الله عنه كما قال حين احتج نساء النبي عليه في الغيرة : عسى ربه إذ طلقكن أن يبدله أزواجأ خيرا منكن فنزلت الاية بذلك , وجاء في الحديث الذي ذكره مسلم أيضأ موافقته في منع الصلاة على المنافقين ونزول الأية بذلك (167 \ 15 ) وجاءت أيضأ موافقته في تحريم الخمر , قال النووي : فهذه ست وليس في لفظ الحديث السابق ما ينفي زيادة الموافقة , والله أعلم . (11 ) رواه الترمذي في كتاب تفسير القران باب تفسير سورة الحجر . ورواه الطبراني والبخاري في التاريخ , وحكم عليه الألباني بالضعف . (12 ) أخرجه البخاري في كتاب الرقاق باب التواضع (11 /341 ) كما في الفتح – مرجع سابق -. (13 ) يشير إلى الحديث الذي سبق ذكره في فضل عمر وسبق تخريجه ص 58 (14. ) מוחמד רזי Almsthr Bouktaib אנאלפביתים – הפיזיונומיה מדריך אל הידע של אתיקה של אנשים שלהם natures כאילו היו ספר פתוח – ההישג של מוסטפא עשור – פרסם את ספריית הקוראן 21-22. (15 ) מסופר על ידי המוסלמים שלו Saheeh בבית ספר ההתגלות, כמו גרעיני (15 / 31 ) – אופ -. (16 ) מסופר על ידי בוכרי את ספרו של הביטוי אם ראה הדלת כי הדבר מתוך Keh ולחיות כאן הנושא האחרון (12 /425 ) וכן על הדלת : נשים שחורות (12 /426 ) – אופ -. (17 ) מסופר על ידי בוכרי את ספרו של המעלות של שער העיר של שנאה של שלום הנביא עליו כי כיבוש עירום העיר (99/4 ) – אופ – מוסלמים ספר חאג ואת הדלת של העיר העדיפו את הגזר בתוך העיר למגורים כדי להסביר גרעיני (9 /0 15 ) – אופ -. (18 ) המסופר על ידי בוכרי בספר מעלות העיר , דלת שנאת הנביא עליו השלום כי העיר נחשפה כמו בכיבוש – ההתייחסות הקודמת . ( 4/99 ), כפי שהוסבר במוסלמי האמיתי הגרעיני . התייחסות קודמת . בשנות ה הספר של חאג ואת הדלת של העיר העדיף את הגזר בתוך עיר למגורים (150 \ 9 ). (19 ) הסכמה והגייה של המוסלמי ראה : פת בארי , ספר בסגולות הנבואה דיבורים על סימנים (627 \ 6 ) – אופ -. וכדי להסביר את המוסלמי הגרעיני בספר ההתגלות (31 \ 15 ) • אופ .. (20 ) נאמר על ידי אחמד בשאר כף היד אלמטרין בכף ידו של אנאס בן מאליק . (21 ) נאמר על ידי המוסלמי בספר ההתגלות, כמו בגרעין (30 \ 15 ) – אופ -. (22 ) בזמן שישנתי, באתי חלב בקדה ושתיתי ממנו עד שאני רואה השקיה . . הצעות שהוצאו עמ '. 30 . (23 ) אבן חג'ר פתח אל – אופ – (440 437 394 \ 12) 0 (24) מספק בוגרת, p. 65 . (25) אל- הייתאמי – התייחסות קודמת – (7/184) ** צוטט מאת ד~ר פאהד אל-אוסיימי…
חולם על מושך שיער שחור אינסופי שיער שחור מגרוני
(89 פירושים ומשמעויות של חלומות על מושך שיער שחור אינסופי שיער שחור מגרוני)…הכובע : נסיעה רחוקה או נישואין לאישה, או קניית משרתת, הנחתה על ראשה, הכאת שליט ושליט, והשגת טובות מנשיא או מכוחו של ממונה, והסרתו היא פרדוקס בשבילו בוס, ואם הוא רואה את זה שבור או מלוכלך, אז הבוס שלו פוקד אותו באותה המידה . אם זה מוסר מראשו על ידי צעיר לא ידוע או סמכות לא ידועה, הרי שמותו של הבוס שלו וההפרדה ביניהם על ידי מוות או חיים . אם הוא רואה ברטלה על ראשו, הוא חי בסגירת הבוס שלו . אם הוא לבן, אז זה יקרה לשליט אם הוא לובש אותו, ואם לא, אז הדת שלו היא מוכרת לפיה . ומי שרואה מלך נותן לאנשים קלנים, אז הוא מכהן על הנשיאים על העם ונותן להם את המדינות . לבישת מכסה המנוע הפוך שינתה את ראשו מהרגלו . אם הוא רואה את מכסה המנוע של האימאם כגוף או פאר, אז באיסלאם מדריך אלוהים אדירים, ועם המוסלמים היקרים להם . אם היה קר כמו שהצדיקים נהגו ללבוש אותו, הוא כמוהם ועוקב אחר עקבותיהם על פני השטח . ומי שרואה את עצמו כיפה או אירוע מלוכלך, זו עדות לחטאים שהוא עשה . אם אישה תראה מכסה מנוע על ראשה, היא תתחתן אם היא כזו . ואם הייתה בהריון, היא ילדה ילד . ומי שרואה מצנפת של דרדס, סנאי או שועל, אם הבוס שלו הוא סולטן, אז הוא לא צודק ומרמה, ואם המפקד שלו הוא משפטן אז הוא דת זדונית, ואם הבוס שלו הוא סוחר אז הוא חנות זדונית, ואם הכובע הוא מפרוות כבשים, הוא תקף . אדם הגיע למעבר החציה ואמר : ראיתי כאילו אויב שלי הוא פקיה עם בגדים שחורים וקפוצ'ון שחור, בזמן שהוא רוכב על חמור שחור . אז אמר לו : מכסה המנוע השחור שלו הוא הנחת השיפוט והשיפוט, והבגדים השחורים יפקדו אותו, והחמור השחור טוב, ומדינה עם קשר שהוא מקבל, והמטפחת היא משרתת . ומה שהוא רואה בו הוא צעיר, חידוש, יופי או שלווה, כי היא המשרתת ….
…אם אתה רואה את זה טוב בחלום, אז זה מצביע על מצב טוב בעולם הזה, בשורות טובות ואושר . ואם אתה רואה אותו שחור, אז הוא מציין בשורה טובה של נקבה למי שיש לו אישה בהריון, כי אלוהים אדירים אומר : ( ואם אחד מהם מביא בשורה טובה לנקבה, פניו יישארו שחורים והוא מגעיל ). והפנים הצהבהבות מעידות על השפלה וקנאה, ופניו הצהובות עשויות להיות צביעות . וזה שנאמר : שלו המשרוקית מציינת פולחן, עבור אלוהים בכבוד ובעצמו אומר : ( פניהם נראים מן העקבות של השתטחות ). זה הצהבהב של הפנים . ומי שבין האתיופים והכושים ראה שפניו לבנות מעיד על צביעותו . ואם היה רואה את בשר לחייו נעלם, היה שואל את העם והוא היה חי רק לפי העניין . ובהאדית : ( העניין נשאר אצל אחד מכם עד שהוא פוגש את אלוהים, ואין פיזור בשר בפניו .) אם הוא רואה חושך או עיוות בפניו, הוא מציין את השחיתות של דתו או את היעדרו. של מעמדו . ואם הוא רואה את פניו כחולות, אז הוא פושע, כי אלוהים אדירים אומר : ( והפושעים באותו יום יהיו דחוסים בכחול ). ואם הוא רואה את פניו שחורות, זה מעיד על מספר רב של שקרים, או כפירה שהוא הביא בדתו . אם פניו גדולים, זה מעיד על קומתו . אולי הפנים הצהבהבות מעידות על אהבה ואהבה . אם אישה רואה שהיא השחירה את פניה בפיח, אז זה מותו של בעלה, ואם היא רואה שהיא לובשת בושם, זה טוב לה ולבעלה . שטף הפנים, חיוכם ולובן הם עדות למצב טוב של בעליו, בין אם מת או חי . ומי שרואה שיש לו שתי פנים בחלום מעיד על סוף רע, על אמירתו עליו השלום : ( אלוהים לא מסתכל על שני הפנים ). ומי שראה שיש לו פנים, ציין שהוא התרחק מהאיסלאם, כי אלוהים אדירים אמר : ( והמלאכים מכים את פניהם ). אולי שחור הפנים מעיד על פחד . וזה פיצוח של הפנים מצביע על חוסר הצניעות . סמאג'ה בפנים הוא פגם והפגם הוא סמאג'ה ….
…הגנב נמצא בחלום מחלה ומחלה, אם הגנב שחור מציין שחור, אם אדום אז זה דם, אם צהוב מציין צהוב, ואם לבן מצביע על כיח . גנב מתנקש באדם והורג אותו אם הוא רואה שהוא גנב משהו . הגנב הוא מלך המוות והגעת הנוסע והמחזר . ומי שרואה גנב שנכנס לביתו ויש לו אדם חולה, זה מות החולה . מי שהורג גנב ישרוד מחלה . ואם הגנב נכנס לבית שיש בו אישה חד הורית, הוא יפנה להציע לה . הגנב הוא איש מרמה ומתעתע, והוא איש ניאוף כיוון שהוא מתחפש לעצמו נואף . אולי הגנב הצביע על השבעה, הנחש, השטן והנשמה ….
…אם אתה חולם שאתה לא אוהב את בן / בת הזוג שלך למיטה, זה מנבא שמישהו שדורש ממך יבקר אותך ויהפוך את הסביבה שלך בדרך כלל לבלתי נעימה . אם יש לך בן זוג מוזר למיטה הטינה שלך תדאיג את כל מי שניגש אליך . אם אתה חושב שיש איתך כל סוג של חיה במיטה, איום אינסופי על אי מזל איום ….
…קליידוסקופ אם אתה רואה בעיה לעבוד מולך בחלום, זה מנבא שינויים שקטים עם מעט הבטחות מתאימות הטמונות בו . קליידוסקופ : כלי המכיל נעות פיסות זכוכית צבעונית ברגע שהם ישנו את עמדתם עד שהן משקפות מגוון אינסופי של צורות גיאומטריות בצבעים שונים ….
…האם מעין מרוויח – ממה שהוא הכה בעין – את מה שהוא רואה מחזונות, או חלומות, בגילוי הסיבה שלו , או מהעין שלו, כאשר הוא – שגרם לו מהעין – ? זה נושא שמועלה אלי ללא הרף, וזה ממה שדנתי בתכנית החלומית על גבי מסך ה- Mbc , והפרק קיבל תשובה טובה ומעולה בכל פעם, השבח לאל, ומה העיניים ראו מנקודת מבטי אינה חפה משני היבטים : 1 / לראות את החזון לאחר שהוא מתעקש על אלוהים על ידי תחנון, לרפא ולהבריא מבלי לחשוב דרך העיניים או להגזים בהם, ומבלי לחשוד באיש . כאן ובמקרה זה, החזונות עשויים להועיל לבעליהם, ואולי בביטוים סיבה להימלטותו של הבעלים, או אינדיקציה שלו לסיבת עילתו . 2 / כדי לראות את החזון; הוא מפקפק באדם, משפחה או חבר, או מפקפק במצב, כמו מישהו שהגיע אליו לאחר מסיבה או בחינה, ולכן הוא מפקפק במי שהשתתף באירועים אלה, למשל, ואדם זה מתחיל לעבוד את דעתו , ומחשבות ולחישות מתחילות לשחק איתו מימין ומשמאל, וזה לא נסתר כי זה היה היה אחד ממעשיו של השטן, אז אדם זה עשוי להזמין את אדונו להראות לו בחלום חזון המצביע על עין, ואז הוא ישן וחולם על אחד או יותר אנשים, או משפחה, והוא יכול להיות קולגה או קרוב משפחה, ואולי הוא אפילו אוהב את האנשים הכי אוהבים אותו !!!! הוא מחבר אותו עם האומללות שלו, כי אני אומר כאן שזו טעות, וזו אחת הפעולות של השטן, ופילגשו לאדם, לגרום לו בעצב קבוע ובמעגל שממנו הוא לא יכול לצאת, ומכאן מתחיל עבור אנשים מסוימים מסע אינסופי עם המביעים, אחר כך עם הקוראים, אחר כך עם הרופאים …… וכו ', ומסע זה עלול להסתיים בהחלמה, או אולי לא להסתיים; והוא השולט, והסיבה במקרה זה: אלו אשליות הנובעות מכך שחלומות עשויים להצביע על מי סבל או גרם לעין . הנה אני אומר אמת כדי שלא יבין מדברי את ההכללה המוחלטת : שהכרה בעין דרך חלומות העין אפשרית, ויש רבים שנהנו משיטה זו, אך לא בדרך בה זה קיים היום, ובו המטפל מבקש מהסיוע שיגיד לו לאחר הקריאה, או את הפגישה הטיפולית, מי שרואה בשינה וקובע שהוא ה'עין 'ומה שראתה מעון במצב שקרי שכזה אינו תקף, וזה שבנוי על שקר אינו תקף …. אם החולה הזה מתעורר ושואל אותו לאחר שקרא אותו לישון, ואז הוא יראה את עינו בשנתו זה כמו צינור שהוא תוצר של חשיבה על משהו , דאגות או פרויקטים, ואם בעליו נרדם, הוא רואה את זה בשנתו, ואין לזה שום ביטוי ושום תשומת לב אליו, ואלוהים יודע הכי טוב ….
…באשר לשיניים בפרשנות, אנשי הבית והקרבה, כמו הגבוהים יותר, הגברים והתחתונים, הנשים, הניב הוא אדון אנשי ביתו או מי שמתאים לו, והעליון העליון נאמר על פאנג שהוא ילד שתופס את מקומו של אביו והשמאלי נמצא מתחתיו. הוא ראה משהו של יופי ויופי או נגדם, אז הוא רואה שבמי שייחס לו את השן, ומי שראה שהוא גדל עם צד דומה לזה, אז הוא מרוויח ממי שמייחסים לו אותו מן הנזכר או מי שתופס את מקומו, ומי שרואה את שיניו, אז הוא פגם של ביתו ואולי זה מעיד על עלייה של אל-חסן ושיניך נוגעות עדות לוויכוח בין אנשי ביתו, ו אי התאמת השיניים מעידה על כך שהוא הוציא כסף בכחישת הדאגות ולובן השיניים, אורכן ומשלמותם, עלייה בכוח פניו, ומי שרואה שהוא מגדל שן בזמן שהוא סובל מכאבים הוא חרפה או צרה ומי שרואה שמישהו מושך את שיניו מעיד שהוא חותך את רחם או שהוא מוציא את כספו על שנאתו, ומי שרואה ששן נופלת על האדמה ופוגשת אותו מעיד על כך שנולד לו ילד. אם הוא לא מצא אותו, זה מצביע על מותו של אחד מקרובי משפחתו, ואם הוא רואה ששיניו פחתו, אז זה לא מחמוד. חלקם אמרו שקטנות השיניים מעידה על טוב והזקנות שלהם מעידה על הבשורה. פגם בקישור זה בערנות, זה בשלושה היבטים: הם, עצב, פשיטת רגל, מוות של קרבה או חולשה של אנרגיה, ומי שרואה שכל השיניים שלו נפלו ונעלמו, אז הוא בחמש דרכים המוות מכל קרוביו ואורך חייו וכספו ופרנסתו ודתו והוא עלול למות ואם הם נופלים בחיקו או בידו, או במה שנשמר במקרה עשר דרכים להשיג כסף, שיש הרבה של צאצאים, לפגוש את קרוביו במקום, להרוס את ביתו, לשלם חובות, לעבור כסף בריבית, לעבור עשרים ושמונה שנות חיים והתגורר תקופה של שלושים ושתיים וקנס של שלושים דרהם לשלושים אלף תלוי המקום והכסף שעושים על חשבון ומי שחושב שהוא מנקה את השיניים בפרק הזמן הזה, זה לא מחמוד ומי שרואה שאין שיניים בפה ואז נבטו חדשים, ואז בשלוש דרכים הדברים משתנים וחיים ארוכים והנהלתו i לאינטרסים של עצמו וחלקם אמרו שמי שראה שאין בפיו אלא שן, אז זה מצביע על שנה, ואם הוא רואה יותר מזה של פחות מעשר, אז ביטוי אחד של זו שנה. שן במקום שאין צורך לגדל אותו, זה מעיד על דבר שאינו ראוי לשבח, ומי שחושב שהוא בלע את שיניו או את חלקן, הוא אוכל את מה שאסור לו בכסף….
…ומי שרואה שהוא מושך את מוגבלותו או את פי הטבעת שלו, הוא נאלץ ….
…אבו סעיד, המטיף, אמר הטבח, ~אדם מושך אנשים על פניהם .~…
…אם חלמתם לראות זקן, הדבר מעיד על כך שאדם שאינו תואם אתכם יכפה את רצונו בניגוד לרצונכם ויהיה מאבק שליטה וייתכן שתפסידו קצת כסף במאבק זה . זקן אפור מסמל מזל רע ומריבות . וראיית זקן על סנטרי נשים מנבאת התנגשויות לא נעימות והאטת מחלות . אם מישהו מושך לך את הזקן, זה מצביע על כך שתסתכן בזה אם אתה לא מאבד רכוש . אם אתה מאבד את זקנך ומתפעל ממנו, זה מראה שגאוותך תגבר עם ההצלחה, מה שהופך אותך לאדם שונא בעיני רבים מחבריך לשעבר . אם ילדה אוהבת זקן, זה כולל את הרצון שלה לעזוב את הפרישות, אך היא מאוימת בנישואין חסרי מזל ….
…ומי שרואה שהוא נתן חרב מעורפלת, אז מגיע אליו ילד שמפקפק בכך, ומי שרואה שהוא מושך את חרבו מכיסתה ומכשיל אותה, אז הוא מתכוון לדבר עם כל אחד, אבל הוא לא יכול ….
…ש : האם לתמונות ולסמלים שאנשים רואים בחלומותיהם, כאשר הם דומים, יש ביטוי יחיד? : שאלה זו נשאלת לעתים קרובות , כך עושה מה שאדם רואה בשנתו יש ביטוי אחד שאינו משתנה , כלומר אדם ראה את השמש והירח, למשל, כך שהם יהיו סמל של הוריו , העבד ואב , מקביל חזונו של יוסף , ומי שראה פרה מציינת סונה כמו יוסף חצה אותו , וגם הלאה . . התשובה : לא , החזונות משתנים בביטוים מאדם אחד למשנהו , ומדי פעם, השליח, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, דרך חזונותיו כשראה את הפרות שנשחטו , על ידי הריגתן מלווים ביום ראשון, אלוהים יהיה מרוצה מהם, ויוסף, שלום וברכה עליו, דרך הפרות השמנות בשנים הפוריות בהן הם שופעים. פרנסה, ופרות רזות, בשנות בצורת בהן הפרנסה והגשם יורדים . ההתייחסות אל מעבר בחזון הזה, ומקווה להוסיף שלהם הניסוח, ותקוות בתוך האירוע של הבעלים ואת הזמן של התגלות, ואת כל זה מושך אותו חוצה את הביטוי, עבור למשל, השמש יש היבטים רבים במובנים של ביטוי ובהתייחסות זו למעבר . עבור אחד נאמר המביעים : ראיתי את השמש והירח נכנסים למי התהום, אמרתי מתים והפגנתי באומרו הקב~ה : { אם מראה ברק (7) וירח ליקוי (8) ואסף את השמש ואת הירח (9 ) האדם אומר כי יום לאן לברוח (10) ( תחיית המתים : 10 – 7). לדבריו Habis בן סעד אל – טאי היה השליטים של גיל של השופטת , O מפקד נאמן : ואני ראיתי את השמש ואת הירח Aguettlan, ואת הכוכבים בין שני החצאים . אומר אמר : עם מי שאתה? הוא אמר : עם הירח נגד השמש . עומר אמר : הייתי עם פסוק שיבח, לך, אני לא עובד בשבילי עובד, לא רק הורג בלבישת אותו . . זה היה כמו שעומר, שאלוהים ישמח ממנו, אמר, אז הוא נהרג ביום של ספאין (1) , ויוסף כשראה את חזונותיו על השמש והירח עם הוריו . השמש ואת הירח אם אתה חושב על , היו אף אחד טעם חזיונות אלה, ולכן מראה לך דיפוזי השגיאה בין אנשים – ובעיקר – את הציבור של אותם, כשהם רואים את המתים, עבור למשל, חושב שזה מטאפורה בטווח הקרוב, או מחוון של ההודעה או לא להיות מיושם, וכאשר הם בוכים חלומות אומרים : הוא שמח, וזה לא נכון כפי שהוא נראה לנו דרך עדויות קודמות ….
…החרב היא בחלום ילד וסולטאן . מי שרואה שהוא חבש חרב, הוא קיבל מנדט גדול . אם הוא רואה שהוא הכביד על החרב וגרר אותה על הקרקע, אז הוא נחלש ממצבו . אם הוא רואה שהחמולות נותקו, אז הוא מבודד ממדינתו, והחמולות יופיים של מדינתו . ומי שראה שהוא נתן לאשתו להב או נתן לו להב, אז הוא נולד זכר . ואם ראה שהוא נתן לה חרב במעטה, הוא היכה ילדה . ואם היה רואה שהוא חובש ארבע חרבות, יהיו לו ארבעה ילדים . אם חרבו נמשכה בחלום כשהוא היה חלוד, ואשתו ילדה ילד, הילד היה מכוער, ואם זה היה שבור, הרי זה מות בנו ברחם אמו . אם החרב נחתכת, בהירה וברורה, אז מילותיו מתוקות וזה נכון, ואם היא חלודה אז שקר . אם החרב הייתה כבדה, אז הוא דיבר מילים שהוא לא יכול לעמוד . אם הוא רואה חרב שלופה בידו, והוא במריבה, אז יש לו את הזכות . אם חרב נזרקת לעברו, הרי שהוא אישה, כי לוקמן עליו השלום אמר : האישה כמו חרב . ומי שרואה שיש לו שתיים או שלוש חרבות, וזה מנותק, אז הוא מתגרש מאשתו שלוש . ומי שרואה שהוא מושך חרב, יפרוש את לשונו במשהו שאינו מותר . ומי שרואה שלהב החרב נשבר, זה מות אביו או דודו, ונאמר : מות דודתו או אמו . ומי שרואה כי סוליית חרבו נשברת, הרי הוא עבדו או חסידו . ומשחק בחרב היה התחכום שלו . ואם הוא רואה חרבות עם הרוח, זו מגפה . ונאמר : החרב מעידה על כעס החזון איש . ומי שרואה שהוא בלע חרב, הוא אוכל את כספי האויב שלו . ומי שראה שהחרב נבלעה על ידי העוקץ שלו בחיים . והחרב היא צרה . וכיסוי החרב מעיד על האישה, אם הז'קט נשבר והחרב נכנעה, זה מעיד על מותה של אישה בהריון ועל ביטחונה של בנה, ואם החרב נשברה והמעיל נמסר, האישה הייתה נמסר והילד נספה, ואם כולם היו שבורים הם מתו יחד . והחרב החדה אינה מסוגלת לדבר . ומי שראה שהוא עשה חרב בכיסויו ונמצא בפרישה, הוא התחתן . ומי שרואה בידו חרב עשויה זכוכית ויש לה אישה בהריון, היא מביאה ילד שלא חי . ומי שרואה חרב גדולה שאינה דומה לחרב העולם הזה, הרי שזו חרב ההמרדה. אם הוא עוטף באוויר או יעלה לשמיים, או ייזרק לים, הפיתוי יירגע . ומי שרואה שחלוץ מכה אותו בחרב וחותך את גפיו, אז המוכה ייסע . ומי שרואה שגבר דקר אותו בחרב ללא מחלוקת, אז הדוקר והדוקר משתתפים בנישואין . והחרב מציינת פרנסה, מלך, ידע או אישה מטורפת ….
…אזור המתח באמצע האזור, זה למעלה ממחצית חייו . והאזורים הרבים יחזיקו אריכות ימים למי שלובש אותם . והאזור הוא ילד או ראש ענק . ומי שרואה שיש לו אזור ללא תכשיטים, אז הוא מסתמך על איש מכובד, חזק ויקר, שיקבל ממנו טובת או ברכה, שבאמצעותו הוא ימשוך את גבו וימלא בזה את עוניו . מי שמושך את מותניו באזור והיה עני, נעשה עשיר או חזק . ואם השטח מעוטר בזהב, הרי שהתכשיטים מיועדים לשליט מפקדיו, ואם הקישוט הוא מברזל, הרי שמנהיגיו הם בעלי כוח ועוצמה , ואם היה אפס ביניהם הם נהנים מהנאותיהם של את העולם, ואם זה היה של עופרת, הם היו חלשים וחלשים, ואם זה היה מכסף, זה היה מה המיוחס לאדון. הוא יהיה שליט עם יוקרה ועושר, ואם הוא היה לבן, אז הוא היה ילד שולט והוא היה בורים . ואם הוא נותן אזור ולוקח אותו ביד ימין ולא לובש אותו, אז הוא נוסע בסולטן, ואם שמאל שלו הוא אזור וימין הוא שוט, אז זו מדינה . אם הוא מושך את הגב איתו וזה מנותק, אז הוא פוטר אם הוא שליט, עוזב את הבוס שלו או מת . ואם האזור שלו היה ספורדי והוא קיווה לילד, זה יקרה לו, ואם היה לו פחד או מחלה שיעברו, ואם הוא שליט בעל סמכות חזקה . והאזור הוא שירות לגיבורים, או אישה, או ילדים רבים ….
…ומי שרואה שהוא מפתה קיר או מושך אותו על משהו כדי שיוכל לדעת זאת, אז זה מצביע על כך שהוא מחפש צדק ונמנע מסטייה, ונאמר שמי שרואה שיש לו אוקר או שמישהו נותן לו, זה מעיד על שמחה, שעשוע ושמחה ….
…נאי אם חלמת לשמוע את נאי, הדבר מעיד על כך שתקרא באופן בלתי צפוי להגן על כבודך או על כבודו של אדם קרוב לך . אם אתה חולם שאתה מנגן בחלילית, זה מצביע על כך שהמוניטין שלך יישאר שלם ולא משנה מה נאמר אחרת . אם אישה חולמת על החלום הזה, יהיה לה בעל חייל . אם חלמת לשמוע שירים בחליל, זה מנבא מפגש נעים עם חברים המגיעים ממסלול רחוק והתקשרויות רווחיות . אם בחורה חולמת שהיא מנגנת על חליל, אז זה מנבא שהיא תתאהב באדם מושך ….
…אם הוא רואה כאילו הוא מושך חרב ונכנס אליה, אז הוא מצווה על החרב ואוסר על הרוע, ומשיג חסד, שבח ותגמול ….
…ואם הוא רואה שהוא מושך את חרבו בזמן שהיא חלודה, ייוולד לו ילד מכוער ….
…ומי שרואה שהוא מושך את החרב ונכנס לגן עדן, הוא מצרף את הטוב ואסור את הרע ….
…וכל חזון שיש בו אש, הוא מעיד על התרחשות של פיטנה מהירה, כי אלוהים אדירים אומר : ~ טעמו את הקסם שלכם שהייתם ממהרים איתו ~. אם הוא רואה כאילו הוא מושך את חרבו ונכנס לאש, אז הוא מדבר לא מוסרי ורע ….
…קשיש הוא אשת גבר בחלום . ומי שרואה את נכותו כגדולה, אז הוא ינצח בכספי אשתו, והוא יסבול מכך . ומי שרואה אדם מגלה לו את חוסר האונים שלו, הוא ירוויח ממנו תועלת . ואם היה רואה את פי הטבעת שלו, היה מרוויח מזה . ומי שרואה שהוא מושך את נכותו או את ראשו, אז הוא חייב במעשיו ….
…ברזל אם חלמתם על ברזל, זה מבשר של חוסר מזל גדול . אם אתה חולם שמשקל ברזל מושך אותך למטה, אז זה מעיד על סיבוכים אינטלקטואליים ועל אובדן מהותי . אם אתה מכה אויבים עם ברזל, המשמעות היא אנוכיות ואכזריות כלפי מי שתלוי בך . אם אתה חולם שאתה מייצר ברזל, המשמעות היא שתשתמש באמצעים לא הוגנים כדי לצבור עושר . אם תמכור ברזל, תהיה לך הצלחה מפוקפקת, וחבריך יהיו אנשים אצילים . אם אתה רואה ברזל ישן וחלוד זה מעיד על עוני ואכזבה . אם אתה חולם שמחיר הברזל יורד, אז תבין שמזל הוא גורם לא בטוח בחיים שלך . אם מחיר הברזל יעלה, תראה קרן של תקווה בדרך החשוכה של העבודה . אם אתה רואה ברזל חם ואדום בחלומות שלך, זה אומר כישלון עבורך כתוצאה משימוש לרעה באנרגיות שלך ….
…חיטה אם אתה רואה בחלומותיך שדות עצומים של גידול חיטה, זה מצביע על כך שהאינטרסים שלך ייקחו סימנים מעודדים . אם החיטה בשלה, אז זה אישור למזל שלך, והאהבה תהיה המלווה המאושר שלך . אם אתה רואה גרגרי חיטה צלולים וגדולים שמסתובבים בחקר החיטה, אז זה מצביע על כך שהשגשוג פתח בפניך את שעריו לרווחה . אם אתה רואה חיטה בשקיות או בחביות, הנחישות שלך להגיע לפסגת ההצלחה תוכתר בניצחון, והיא תאחד את היסודות של ענייני האהבה שלך . אם חנות החיטה שלך לא הייתה מכוסה היטב וראית את תכולתה לחה, אז זה מנבא שבזמן שאתה צובר עושר לא שכחת להגן על זכויותיך ותראה את האינטרסים שלך פוחתים בידי האויבים . אם דוקרן ישפשף את ראשה בידיים שלך ואכל אותו, היא תעמל קשה בכדי להגיע להצלחה, והיא תשיג את זכויותיך ותבטיח להן . אם חלמת לטפס על מישור תלול מכוסה חיטה ודמיינת שאתה מושך את עצמך כלפי מעלה על ידי הסתמכות על גבעולי עשב חיטה, הדבר מעיד על כך שתיהנה מהצלחה רבה וכך תוכל להפוך את עצמך למובהק בכל מקצוע שתבחר ….
…באשר ללב, זה מוחו של האדם, שכלו, מוחו ודתו. כל מה שהוא רואה בזה מזיין או שין, אז פירושו בזה וכמה מהם אמרו שאם אדם רואה לב, זה טוב בדתו ובתחושת ההיגיון הטובה, ומי שרואה את ליבו נחטף והולך ממנו מדובר בארבעה היבטים של פחד חמור, טירוף, שחיתות דת והתרחשות אסון. שחור ומכוסה ברעלה, הוא אבוד מהאמת ומחטאים רבים…