ומי שחושב שחלק מהדברים יצאו מהנפטר, כמו שתן, צואה, מוגלה, דם, כיח, כיח וכדומה, אז זה בשתי דרכים. שנאמר שלא פירשו אותו משום שאי אפשר להוציא ממנו, ונאמר שכל זה מתפרש ממשמעות האמור לעיל ובא על עקביו, ואולי זה מעין. מלבד זה שהמביעים רואים בחירוף נפש על המשמעות, ואחרים אמרו אחרת, וזה מתקדם שאם הוא רואה משהו שלא יכול לקרות לנפטר ממנו, זה בא לידי ביטוי באנלוגיה, רעילות, תוצאה וכו ' ….

ומי שרואה פצע או מוגלה בצווארו מעיד שהוא בגד באלוהים במה שהוא מחקה ….

ומי שרואה שיש לו מחלה מלאה מוגלה ומוגלה, אז הוא כסף וטובת פנים אסורים. אם הוא רואה שהדבר זרם ממנו או יצא, אז הוא מתרחק ממנו ונאמר שהוא משוחרר מאיבר מינו ומי שרואה שהמוגלה יוצאת מאיבר מינו, אז הוא מתחתן כי המוגלה נראית כמו זרע ואם זה יוצא מפי הטבעת שלו אין בזה טוב…

אל-קירמני אמר: ~מי שראה שהוא נעקץ ויצא ממנו מדם או מוגלה, אז הוא יושב בשירות המלכים איתן בענייניו, ואם אחרת, תקופת שהותו קצרה . ~…

ומי שרואה שהמוגלה יוצאת מאיבר מינו, הוא מתחתן כי המוגלה נראית כמו זרע, ואם מוגלה יוצאת מפי הטבעת שלו, אין בזה טוב ….

ומי שרואה שבגופו יש מקום שממנו יוצא דם או מוגלה, והוא מכתים את גופו או את בגדו, אז הוא יכה בכסף אסור במידתו, ואם הוא לא מכתים שום דבר, אז הוא מתוך חטא ….

מוגלה היא כסף שצומח בחלום, מדביק אותו ובעליו קורא לו, או מנצל מנצל ממנו כסף מדי חודש . ונאמר : מי שרואה שהמוגלה יצאה מגופו מפצע או ממשהו אחר, עליו להשליך מטען . ומוגלה ומוגלה ומה שזורם מהפצעים אסור כסף . ונאמר : מוגלה הרתיחה מעידה על הפות ….

השריטה בחלום פוגעת בכסף . מי שרואה אדם מגרד אותו, הוא יפגע בו בכספו, או בחלק מקרוביו, ואם יש גידול, מוגלה, דם, מוגלה או פרק זמן בשריטה, אז הגרד אומר בשריטה מילה, ואחרי זה הגרוט מקבל כסף אם יש גידול, מוגלה או מוגלה . ומי שיראה שהגלימה שלו נשרט, הוא ימות במהירות . וגירוד הוא אינדיקציה למאפיין הרע שיש לאדם כמו סבל, חוסר מוסריות או חוסר אמונה . ושריטות זה האתגר לדבר ….

גרדת מי שרואה שיש בו גרדת, בזמן שהוא מגרד את זה, ואין בו מים או מוגלה, אז הוא נמצא במצוקה ותשישות מצד קרוביו . אם הגרדת נמצאת על גופו, הפגיעה היא באחיו ובפרנסתו . ואם זה ביד ימין, זה בחיים . אם זה נופל ביד שמאל, אז זה מבן הזוג או מאחיו . אם זה נופל על לחיו, זה מהשבט שלו . אם זה שוכן ברחם שלו, זה מכספו וילדיו . אם יש מים בגלד, אז זה מכה כסף בכאב ועבודה, ואם הוא נשרט ונפצע אז זה כסף עם כבשים, ואם יש לו מוגלה או מוגלה, אז זה מכה כמו הכסף ההולך וגדל . ונאמר : גרדת וגירוד הם דאגות וסמכותו של עם שפגע בו תפגע בו . ומי שרואה בו גרדת, אז הוא מציין את השמאל ואת העושר בימין של העניים, ובעשירים מציין את הנשיאות . עדיף שאדם יראה שהוא זה שסובל מגרדת, צרעת, פוסטציה או אבעבועות שחורות, ואם הוא רואה זאת אצל אחרים, זה מעיד על צער וחסר של מי שיש לו את החזון, ואם הוא רואה את זה ברשותו, אז הוא לא מתאים לשירות שלו, ואם הוא בנו אז הוא לא מציית לבנו בקיום יחסי מין, גם אם זו אשתו, זה מצביע על כך שכל מה שהיא עושה הוא מכוער . אם הוא ראה גרדת על צווארו, הרי שהוא חוב…

אם הוא רואה מוגלה, דם או זמן כלשהו בשריטה, החד~ש אומר משהו על השרוטים ואז מי שרוטט מקבל כסף . הרגיש כאילו מצחו נשרט : הוא מת במהירות . וכל זכר בגוף שיש לו מוגלה או פרק זמן זה כסף . וכל גידול בגוף אם הוא לא פוגע בבעליו, זה גידול בחסד ….

השלפוחית ​​היא אדם שרואה בחלומו את אמו היה קטן ממנו, ואז הוא התפצל ושאל ממנה מוגלה או מוגלה . זה היה ניצחון עבורו . ואם הוא רואה פצעונים או פצעים בגופו, אז הוא יגרום כסף לפי כוחו בתקופה ושפעו . כל גידול בגוף אם אינו פוגע בבעליו הוא גידול בחסד ובטוב ….

צוואר הוא מקום האמון בחלום . אם הוא רואה את צווארו דק, אז הוא לא צודק ולא מסוגל למה שהוא נושא באמון . ומי שרואה נחש מקופל על צווארו, אינו משלם לזכאת על כספו . ואם האימאם רואה קוץ בצווארו, אז הוא חלש בצדקו ובדיכוי אויביו . ומי שראה כאב בצווארו, התעלל ביחסי מין או בביצוע אמונו . ומי שרואה את צווארו מוכה בחרב, הוא יחלים אם הוא חולה, ואם ילד מרדן מכה בצווארו, אז הוא מת, כי הילד הסורר הוא כמו מלך . ומי שמכה בצווארו בזמן שהוא מודאג, אז אלוהים יעסוק בו, ואם הוא בבעלותו, הוא ישוחרר, ואם הוא חוב, הוא ימות, וגם האסיר ישוחרר מהכלא . והצוואר הוא מקום האפוטרופסות, העדות, הרצון, הזקאת והדת . ומי שרואה כי צווארו חלק, שמן ושמן בגופו, מעיד על עמדה מכובדת, ואם הוא עד, הוא חף מפשע, ואם יש לו פיקדון הוא יכול להיפטר או לשלם את חובו . ואם הוא רואה שחין, מוגלה או דם נוזלי על צווארו, זה מצביע על כך שאחריותו עובדת . אם הוא רואה ספר על צווארו, זה מעיד שהוא עסוק בחובה בינו לבין אלוהים אדירים . ואם הוא רואה נוצה בצווארו, זה מעיד על האש . מוצג חפותו של צווארו הטוב של האדם המת . כמו כן, צווארו הטוב של המטייל הוא עדות לקולו הקרוב . ומי שרואה חבל או חוט של תכשיטים או פנינים על צווארו, זו עדות לסגולה, ידע ואמת . ואם הנביא, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, יראה את צביטו בצווארו, אז הוא נזף בו בטיפוחו הגרוע, וזה עשוי להצביע על שארית החוב וריפוי המחלה . מי שרואה את צווארו באורך בינוני הוא בעל אופי טוב, ואם הוא אמיץ, אומץ ליבו מתגבר, ואם הוא בעל אופי גרוע, אז הוא נדיב . וצוואר מזכירות הנשים וצוואר מזכירות הגברים . ומי שרואה ציפור על צווארה והיא לבנה, אז זה מעשה טוב, ואם היא שחורה, אז זה מעשה מכוער . ומי שרואה קוראן על צווארו, הוא הגשמת האמת והברית ואמירת הקוראן הקדוש ….

ומי שרואה שדם יוצא ממנו ללא פצע, אז אם הוא במצב הוא מקבל שוחד ולוקח את זה, אז הוא מבודד, ואם לא, אז יזיק, ואם הוא רואה את הדם יוצא מניתוחים, אז הם סובלים ומצוקה ואובדן ומי שרואה שהוא שתה דם, אסור כסף ודם נשפך שלא בצדק, ומי שרואה שבגופו מקום שממנו יוצא דם או מוגלה, אז זה מכתים את שלו הגוף או הבגד שלו, אז הוא מכה בכסף אסור לפי המידה שלו, ואם הוא לא מכתים שום דבר, אז זה יוצא מהחטא. מהוורידים שלו הוא נמסר עם מחסור בכספו לפי כמות הדם, ואם הוא עני, הוא מרוויח מעושרו, ומי שרואה דם יוצא מאיבר מינו, זה מעיד על כך שאשתו נפלה ו מי שרואה דם יוצא מפי הטבעת שלו. אם היה מכה בגופו או בבגדיו, הוא הכה כסף אסור, ומי שראה דם שיוצא משיניו היה מכה אותו מלפני קרוביו, ומי שרואה במקום נהר דם או מרזב נוזלי, זה יהיה קורה במקום בו שופכים דם, ומי שרואה שדם יצא מאפו, אז זה מתפרש על ידי קבלת כסף אסור, ואם הדם היה קטן ולא ראה חולשה כשיצא, אז זה הוקל מהם וצער ונאמר שדימום מהאף הוא להיט אוצר. אם האף שלו מטפטף על הכביש, הוא משלם לזאקאט על כספו בפרויקט, ואם הוא רואה שדם יוצא מעינו, הוא עצוב מעודן…

אם אתה חולם על שלפוחיות שמוציאות מוגלה ודם, תפגוש דברים רעילים בזמן הקרוב מאוד . אולי בגידת החברים גרמה לך לאי נוחות רבה ….

והשלפוחיות, אם הן מתפצלות ומתנקזות מוגלה, מציינות את הציפורן ואת משך הזמן . בפצעונים, גרדת, אבעבועות שחורות ואחרות, המצביעים על כסף מאורך . אבעבועות שחורות הן עלייה בכסף . כך גם פצעים ….

אבו סעיד, המטיף, אמר: כישופי דם לזהב, כישוף מוגלה לכסף, ואולי זה היה דבר מכוער שאל-חאטר יכחיש ….

באשר להתייעצות, כל אדם לא מוסרי התייעץ עם אדם צנוע, לתשובה . כל שועבר צנוע הוא רשע, כי הוא ירד לכפירה . אם הוא מתייעץ עם אדם צנוע, הוא רוצה טוב, ואם הוא מתייעץ עם רשע, הוא יקבל תרופה לרעלים . האוזניים הטהורות של לכלוך או מוגלה : זה מגיע אליו בשורות טובות . ומי שרואה כאילו הוא אוכל מלכלוך באוזנו, אז הנערים יבואו או יעשו אי מוסריות ….

מעיד בחלום על עוני ועל הצורך לחפש ילדים, ואם היה בזה דם או מוגלה, הוא הגיע לכוונתו, אחרת עייפותו ועוניו יתארכו והם ימשיכו לחפש אותו . ומי שרואה שהוא מגרד את גופו, הוא בודק את מצב קרוביו, והוא מתעייף מהם, ואם הגרד לא ישכך, הוא יגיב למשהו שהוא מודע לו ואינו יכול לסבול . ואם הגרד שוכך, הוא ישיג טוב מעייפות . ומי שיראה את הגרד בכביש או בקבוצת אנשים, הוא יפגע מהם בכסף שמפורסם בכך ….

אל-סמך: מי שרואה שהוא הוציא בשר מהאוזן, תרופה נופלת לידו מרעלים וממכת הרודן. אם הוא מטהר את אוזניו מעפר או מוגלה, הדבר מעיד על חדשות טובות המגיעות אליו ….

הבטן מעידה על מישהו שישן איתו או משאיר אותו בחלום . ומעיד על כלא, קבר, סוד, בריאות, מחלה וחבר . ומי שסטה את בטנו בחלום, והחזיק בה, תועלתו ממנה מושעה, וסודו עלול להתגלות . או שהוא איבד את אשתו, ואם היא אישה בהריון, הריונה השתחרר ממנה, ואם משהו יופיע או ייצא ממעי, ישוחרר האסיר שלו . ואם יאבד את בטנו, ימות חברו, האפוטרופוס או השליט על כספו, ואולי היא תתנזר ותעבוד ותשאיר אוכל ושתיה . אם יצאה שריפה מבטנו, הדבר העיד על חזרתו בתשובה מאכילת כספי יתומים, ואם הוא היה מאלו שאוכלים מהכלים האסורים, הוא מעיד על הימנעותו מהם . ובטן הבטן עמק . אולי הבטן בפרשנות היא עדות למה שצוין ברגל החמולה והשבט . ואולי מצוין על ידי הבוננה . וכדי להיכנס לבטן, לנסוע או לכלא . ואם הוא רואה מוגלה או רתיחה בבטנו, זה מעיד שהוא נחשף למשהו שלא מותר לו לאכול או לשכב איתו . אם יש לו בטן טובה, או אם הוא גדל, הוא לא דוחה גוף שמצביע על ידע ומנהיגות . ואולי הבטן מצביעה על הנסתר בדת, על ההסתרה, השנאה והצביעות של לכאורה ותחתית הכסף והילד . אז מי שרואה שהבטן שלו הפכה קטנה, הכסף שלו או הבן שלו יהיו פחותים . ומי שיראה שיש בו גדול, כספו או בנו יגדלו . ומי שראה שבטנו ריקה, אז חסר לו הכסף או את בנו . ונאמר : הוא משוחרר מהבטן האסורה . הבטן עשויה להיות ספינת גבר, כך שמה שהוא ראה בתאונה בה הוא תאונה בספינה שלו . ומי שראה שהוא ברחם אמו, אז הוא היה במדינה אחרת, הוא חזר למקומו ולעיר הולדתו, ואם הוא היה חולה נקבר באדמה, ואם זה נכון, הוא נידון למאסר . והבטן מעידה על ביתו של האדם ועל חיות הבקר שלו, כבדו הוא בנו, ליבו הוא בנו, ריאת משרתו או בתו, כפו היא תיקו, וגרונו הוא חייו . ומי שראה שביתו נהרס והוא חולה בבטן מת . אם ראה שהוא התחיל לבנות או לתקן אותם, הוא יתאושש מצערו אם היה מסיים את הבנייה, אחרת הוא יישאר מימי חייו כמו מה שנותר מהמבנה . הבטן האנושית היא הספינה שלו, הראש שלו הוא הלב שלה, וגרונו הוא התורן, וצלעותיו הן הקירות שלה . ומי שראה את בטנו קרועה ומעיו זורמים, ספינתו נפגעה . ונאמר : עצם הבטן אכלה ריבית והליכה על הבטן תלויה בכסף ….

ומי שרואה שדם או מוגלה נשפכים מפניו ומכתים את בגדיו וגופו, אז הראשון, ואם הוא מכתים משהו אחר שיוצא מזה, הוא משלם לו את כספו אם הוא יודע זאת, ואם בורותו הוא הפסד ….