…באשר לכינים, שונה מהם שאמרו כי פירושם הוא כפרשנות לכינים, וחלקם אמרו כי הם כינים ….

לגבי הברבורים יש חילוקי דעות בקרבם, ביניהם האומרים שהוא פירש את השופט כשהוא שכן בין בני המזרח, הם קוראים לו שופט, וחלקם אמרו שהוא פירש. האישה העייפה והנוצות של הכסף הזה כי הוא עשה פרווה ….

באשר לברווזים, הם עושר וחסד, ומי שרואה הרבה ברווזים בביתו או במחנה שלו, הוא צורח, זה מעיד על עצב ואומללות ….

…הציפור הלא ידועה היא אינדיקציה למלאך המוות, אם היא מרימה חלוק נחל, עלה, תולעת וכדומה ועפה איתה לשמיים מבית בו מת אדם חולה וכדומה . הוא עשוי להתייחס למטייל שראה אותו נופל עליו, והוא יכול להתייחס לעבודה של מי שראה אותו על ראשו, על כתפו, על ברכיו או על צווארו, כי הקב~ה אומר : ~ וכל אדם קשר את ציפורו בצווארו ~ , כלומר עבודתו, ואם היא לבנה אז היא טהורה, ואם היא כהה צבעונית, זו עבודות שונות שאינן רשת, רק שיש לה אישה בהריון, הציפור הייתה ילד זכר, אף כי נקבה היא ילדה, הסיפור חי ונשאר איתו, והוא טס היה מעט להישאר . באשר לגוזל שאינו מאכיל את עצמו, הוא משריץ על הנושא אותו, מוצא אותו או לוקח אותו, אלא אם כן יש לו טלה, כך שהוא ילד, וכך גם כל חיה קטנה של החיה . באשר לציפור הגדולה והשביעית שלה . זהו סימן של מלכים, נשיאים, אנשי עושר, מלומדים, אנשי עושר ועושר, ובאשר לאוכלי נבלות כמו העורב, הנשר, הטל דבש והמרמוטה, אז הם לא מוסריים, גנבים או בעלי רעות, ולגבי על ציפורי המים, הם מפוקחים, הם הגיעו להנהגה בשתי דרכים, והם פעלו בין שתי מעצמות : סמכות המים וכוח האוויר, ואולי זה הצביע על גברים שנוסעים ביבשה ובים . ואם נשמעו הם נאנחים ובוכים, ובאשר למה שהציפורים שרות או מתאבלות, הם היו שרים ונח, זכר או נקבה . באשר לציפורים הקטנות ביותר, כמו דרורים, זחלים וזמיר, הם נערים צעירים : וקבוצת הציפורים היא זו שבבעלותה או שיש בה כסף, דינרים וסמכות, במיוחד אם הוא דואג לכך, מאכיל אותו. או להקצות אותו ….

באשר לכלב, הוא מתפרש כאויב, מי שרואה אותו, הוא אויב ללא מרץ, אך הוא מרחם על התוקפנות שלו ועל הנקבה ) אישה ללא דעה, הכלב השחור הוא אויב של הערבים, והכלב הלבן הוא אויב של לא ערבים ….

…ומי שרואה שהוא אוכל בשר מבושל או בגריל, הוא ירוויח פרנסה בעייפות ואולי יסבול מאכילת הפחד על האש ונאמר שצלייה היא עצבותם וכסף אסור. משרתו הוא אבעבועות שחורות, ואם הוא צלה עגל, אם הוא אחד המחפש את הנער, הוא יתן לו בשורה טובה, אחרת הוא יפחד מאויביו. בשר מגיע לבית כי זו מחלה הפוגעת בו, ואז הוא בורח. ומי שרואה שהוא אוכל בשר מת ומשאיר טוב בידיו, אז הוא בא אסור ועוזב את משפחתו ומי שרואה שהוא אוכל בשר של גמל או גמל, אז הוא חולה ומי שרואה שהוא אוכל את הבשר של איל שהוא אוכל מאיש זקן ומי שרואה שהוא אוכל בשר עיזים, זה קצת חולה ואז הוא מתאושש. ומי שרואה שהוא אוכל בשר כבש, אז הוא מקבל קצת טוב. ומי שרואה שהוא אוכל מבשר עזים, הוא מקבל מעט טוב מילד, ומי שרואה שהוא אוכל בשר עוף, ואז הוא מכה כסף משבי ואסור, ומי שרואה שהוא אוכל בשר של ציפור, אז זה הוא אוכל כסף של איש גדול, ומי שרואה שהוא אוכל כל אחת מבהמות המים, הוא יכה על ידי אדם אדיר. זה נראה אצל אנשים כמו אותה חיה בבהמות מים, וכל מי שרואה שהוא אוכל את הראש של משהו מהחי, זה משפיע על מה שהוא לא קיווה לו, וחייו מתארכים. ומי שרואה שהוא אוכל מהבטן, זה כסף פנימי שפוקד אותו ומי שרואה שהוא אוכל מראשו, הוא אוכל מהון שלו. הוא אוכל מעינו שלו, כי הוא אוכל מעין כספו, וכל מי שרואה שהוא אוכל מכבדו או מלבו, אז זה כסף קבור, הוא אוכל ממנו. ומי שרואה שהוא אוכל בשר אדם, הוא יעקוב בו וכל מי שרואה שהוא אוכל בשר מצורע או מצורע, אז הוא יכה את הסולטן בכסף ובבגדים, ואם הוא רואה שהוא אוכל בשר צלוב, אז הוא אוכל כסף אסור מאדם שנשלט, ומי שרואה שהוא אוכל את בשרו של עצמו, אז הוא מכה בסמכות גדולה. ומי שרואה שהוא אוכל בשר מת או דם ובשר חזיר, ואז הוא מכה בכסף לא חוקי ועושה חטא, ומי שרואה שהוא אוכל בשר אריה או כלב וכדומה של אריות, אז הפרשנות לכך באה לפתחו, ברוך השם לבוא…

באשר לקשת, הוא מתפרש על פניו, ומי שרואה שהוא מושך קשת ללא קשת, אז הוא מתמסר לנסיעה ומקבל תועלת עבורה וחוזר טוב ….

…ומי שרואה שסוסה מדברת אליו, זה מעיד על איתנות במה שטוב בו, ואם הוא גורם אז הוא טוב יותר בזכותו ….

…ומי שרואה שהוא נכנס לגן עדן, אז הוא עושה מעשה צדק הנדרש על ידי גן עדן, ואם הוא חושש מביטחון, ואם הוא חולה, הוא עבר מהעולם הזה אליו. אם הוא רואה שהוא הגיע אליו כדי להיכנס לפרט שמתעורר ממחלתו ומי שרואה שהוא אכל מפירותיו או נתן לו אותו על ידי מישהו אחר ואכל ממנו אז הוא מרוויח ממלאכת עבודה צדק ומי שרואה שהוא נמצא בו ולא יודע מתי הוא נכנס אליו, אז הוא עדיין ברכה יקרה בעולם הזה, ומי שרואה את מי שחי בו או את שני בניה, אז זה ממעשי צדק ב המקרה ומי שרואה שיש בידו את המפתח לגן עדן אז הוא מת על מונותאיזם…

אשר לנמר, הוא מתפרש על פניו, ומי שרואה נמר, הוא יפרש עם אדם חזק ….

ונאמר שמי שראה תאו, אם הוא ממתין בהעדר, אז עליו לנקוט בו עדיפות, כי הראשון בשמו היה ג'ה, ונאמר חזון ) התאו, וביטויו הוא כמו פרה ….

באשר למקור, זה מתגלגל בכסף ובכוח, ומי שרואה שהוא הכה במקור, הוא יקבל כסף ממי שנתן לו את המקור הזה ….

ונאמר שאיש בא אל הנביא, עליו תפילת ה 'ושלום, והוא אמר אתמול ראיתי אחו ירוק שיש בו שולחן ערוך ודוכן עם שבע מדרגות, וראיתי אותך קם התואר השביעי וקרא לזה וקרא לאנשים לשולחן. הוא אמר, עליו השלום : באשר לשולחן, האיסלאם והאחו הירוק הוא גן עדן, או הדוכן עולה עד קצה הזמן. את הערעור אני מזמין אנשים לאיסלאם ולגן עדן, ונאמר שהשולחן מוקדש לנשים ….

הוא פירש בכסף חלאל ככל שראה, והוא במדע הביטוי נחות מכותנה ופשתן לבן טהור עדיף על צהוב וארוך עדיף על קצר ….

באשר למהות, היא מתפרשת על ידי נשים עשירות ביופיין ושפע העושר ללא מידה . אל-קירמני אמר כי חזון של מכירת תכשיטים מעיד על עבודה בענייני נשים, ואולי חזון זה לנשים מעיד על אפוטרופסות של עבדים, ואם האישה רואה שחלקן מנוקבות והלידה מחדש אינה מנוקבת, אז זה מתפרש בראש ובראשונה. ….

ואת המהות מפרש איש דת, ידע, סגפנות וסגידה ….

…והוא מתפרש בדרכים רבות, והביטויים בביטויו הם מילים והבדלים רבים. דניאל אמר כי חזון הבשר, אם הוא מבושל, הוא מתפרש בטוב ובתועלת בקלות, והוא קלוי בקלות בעייפות ובמצוקה, וכאב גולמי ומחלה ועייפות, מכירתו וקנייתם ​​הם צער ופורענות, ו אכילת בשר של עצמו מעידה על התנכלויות ורכילות בזכויות משפחתו וקרוביו ועשויה לבוא מכך עניין שהוא מתחרט עליו, ובשר אנושי מתפרש על ידי היעדר, במיוחד עבור אלו שאוכלים אותו, ובשרו של הצלוב הוא הועבר בכסף אסור מאדם בעל אנרגיה גבוהה בעלת גורל גדול, ובשר כבשים אלא אם כן הוא נחתך. אם הוא נכנס לבית, הוא נמסר על ידי מותו של מישהו מאותו בית, זה יהיה מהבולטים והגזירה תחתיו. זה מתקדם שהקצב מתמסר למלך המוות ולקיחת הבשר ממנו מתגלגל עם המוות .)…

באשר לחתול, זה מתפרש לנוכח צער, ריב ועצב ….

אבל הנמייה, זה אדם מחמיא, גנב שובב ….

הארמון מתפרש בדרכים, ומי שרואה שהוא נכנס לארמון, אז זה מעיד על השגת חסד וכסף, במיוחד אם הארמון היה בנוי מחלב ולבנים, ואם זה היה טיח ואבן, זה מציין את התרחשות של כסף, שחיתות בדת, וצער מצד המלך ….

החמור מתפרש על ידי אדם עם כסף אסור והכנסות מושחתות ….

באשר לכביסה, מי שרואה שהוא שוטף את המתים, אז איש דת מושחת חוזר בתשובה על ידיו, ומי שרואה שהוא נשטף, אז הוא קם פעם אחת ויוצא מדאגות, ומי שרואה אדם מת ו אנשים מבקשים ממנו לרחוץ והם לא מוצאים שזה מצביע על כך שאותו מת עושה חטאים ואנשים מצביעים עליו על טוב אבל זה לא משפיע עליו ומי שרואה שאדם מת שוטף משהו שאינו מותר לכבס, אז הוא אדם מושחת שמטיף למשהו שאין לו שום משמעות או תועלת….

באשר לתולעים, זה מתפרש במונחים של כסף, תועלת, ילדים ושנאה, ומי שרואה תולעים על בגדיו, זה דוחה בכסף, ומי שרואה תולעים מפוזרות מגופו, זה מתפרש על ידי הפגיעה של שלו גוף וילדים ….

…באשר לארבה, הם החיילים וגוזליהם שהם חסידי החיילים. מי שרואה שארבה נופל על אדמה או עיירה, אז החיילים הולכים לאותו מקום בו הם נמצאים ומגיעים לפגיעה בחיילים באותו מקום כמו שהארבה נפגעים שם, ומי שרואה שהוא אוכל ארבה , הוא יסבול משובל של טוב מהחיילים ומי שרואה ארבה קטנה כי זה אספסוף של אנשים, וייתכן שהארבה היה גשם ומטח, וזה נאמר ומי שראה שהוא לקח הרבה ארבה, הוא היה אומר הרבה בדרשת העם….

…בגן העדן, אוצרו, כיכרותיו, ארמונותיו, נהרותיו ופירותיו, אמר לנו אל-ואליד בן אחמד המטיף, אמר לנו כי אבן אבי חטים אמר לנו, אמר לנו מוחמד בן יחיא אל-ואסיטי, אמר מוחמד. בן אל-חוסיין אל-ברג'לאני אמר לנו, הוא אמר כי בישר בן עומר אל-זהראני אבו מוחמד אמר לנו, הוא אמר שחמד בן זייד אמר לנו, בסמכותו של הישאם בן חסן, בסמכותו של חפסא בינט ראשיד, אמר : מרואן אל-מהלמי היה שכנו, והוא היה מפלצת חרוצה, אז הוא מת, אז מצאתי אותו אדם חזק מאוד, אז ראיתי אותו כמו שהוא רואה את הישן, אז אמרתי, אבו עבדאללה, מה עשה אדונך לך? הוא הביא אותי לגן עדן. היא אמרה : אמרתי, אז מה? הוא אמר, ואז הרים יד ימין, היא אמרה : אמרתי, אז מה? הוא אמר, ואז העלת את זה לקרובים, אמרתי, מי ראית מאחיך? הוא אמר: ראיתי את אל-חסן, את אבן סירין ואת מימונה . חמאד אמר, הישאם בן חסן, אום עבדאללה דיבר איתי, וזו הייתה הבחירה של הנשים מבצרה. היא אמרה שראיתי בשנתי כאילו נכנסתי לבית טוב, ואז נכנסתי לגן וראיתי בטובתו את מה שאלוהים רצה, אז אם אני אדם הנשען על מצע זהב וסביבו ונמצא בתוך שלהם הושיטה את אל-עקריב, היא אמרה, ~אני נדהמת ממה שאני רואה טוב כמו שהוא בא, ואמרו לו את זה?~ הוא אמר את זה, מרואן אלמהלמי בא וישב על מיטתו, היא אמרה, אז התעוררתי משנתי, אז אם הלווייתו של מרואן עברה לי באותה שעה . אבו אל-חוסיין עבד אל-ווהאב בן ג'עפר אלמידאני אמר לנו בדמשק, אמר עלי עלי בן אחמד אל-בזאר, אמר: שמעתי את איברהים בן אלסירי אל-מוגאלי אומר : שמעתי את אבי אומר : אני הייתי במסגד שלי יום אחד לבד אחרי שהתפללנו אחר הצהריים, והנחתי חרוט מים כדי לקרר אותו לארוחת הבוקר שלי בנישה של המסגד. אז עיניי נרדמו, וראיתי כאילו קבוצת צפצפה אל-עין נכנסה למסגד כשהיא מוחאת כפיים, אז אמרתי לאחד מהם : מי אתה? היא אמרה לתאביט אל-בנני, אז אמרתי לשני : ואתה? אמרה לעבד אל רחמן בן זייד, ואמרתי לשני : ואמרת לסף, ואמרתי לשני : ואתה? היא אמרה לפרקאד, עד שנשארת אחת, אז אמרתי : למי אתה? והיא אמרה לאלה שלא מקררים את המים כדי לשבור את הצום שלו . אז אמרתי לה, אם אני כנה, אז עזוב את החרוט, והחרוט התהפך ונפל מהגומחה, ושמתי לב מחלומי לשבור את החרוט ….

באשר לחריסה, זה על פניו, ומי שרואה שהוא בושל מבשר כבשים נחמד, הוא ישיג טוב ותועלת, ואם הוא עם בשר סמיך, אז הביטוי שלו נגדו ואומרים שהוא הוא התרחשות של ילד ….

באשר לצפרדע, זה מתפרש על ידי אדם שסוגד וחרוץ, וקבוצתו מצבא אלוהים אדירים, ומי שרואה שהוא היכה צפרדע, הוא ילווה איש טוב וסגול ….

…והאוכף יתפרש על צדיו אם הוא נמצא על גב הסוס, ולכן כל מה שהוא רואה בו מזין או שין, הוא שייך לבעליו ….

…בחלום, הכל מרושע או מרדה, ומי שרואה קבוצת אנשים מדברת באש, הם נלחמים, אבל הוא לוקח את זה משמו, צבעו וחומציותו . אולי חזונו הצביע על אהבה ותשוקה . שפע התפוזים המר בבית מצביע על כך שהוא עלה באש . ונאראנג 'מציין בפני רווקים את אשת הבתולה היפה עם כסף ומזוודות ….

…ראיית עצי תפוז בחלום, אם הם בריאים וכבדים עם פירות בשלים, מעידה על בריאות טובה והצלחה טובה . אם אכלתם תפוזים בחלום, זה סימן רע ומעיד על מחלתו של חבר או קרוב משפחה, מה שיגרום לכם לדאגה וחרדה ועשוי להיות אובדן וצרות מבחינת העבודה . אם התפוזים בחלום היו יפים וריחניים, זה אומר מזל רע ואובדן קל בסחר ובעבודה . אם אתה חולם שאתה ישן על ערמת תפוזים, משמעות הדבר היא מותו של אחד מקרובי משפחתך . אם בחלום קנית תפוזים לבקשת אשתך, ואשתך אוכלת תפוזים, פירוש הדבר שההמרות והצרות ייעלמו, ויוחלפו בטוב ובתועלת ….