ומי שרואה אדם מת נשטף במשהו שאינו מותר לכבס, הרי הוא אדם מושחת, והוא מטיף למשהו שאין לו שום משמעות או תועלת, ומוחו אינו מקבל זאת ….
חולם על מה זה אומר כשאתה נוגע למחץ שלך?
(160 פירושים ומשמעויות של חלומות על מה זה אומר כשאתה נוגע למחץ שלך?)…ונאמר שמי שראה שהוא עשה בכנסייה את מה שאנשיה מסכימים איתו מבצע פשעים ….
…ומי שרואה שיש לו יחסי מין עם אישה מתה ידועה, אז הוא ישיג את הטוב וישיג את מה שהוא מקווה מנקודה שבה זה לא נספר, ואם המת הוא אדם ידוע, אז יתקבל טוב לכך אדם, צדקה, שכר וצדקה מן הרואה, ואם המת היה אדם לא ידוע שלא הכיר אותו, הרי הוא ניצחון וניצחון על האויבים ….
…ומי שרואה שהוא עושה לאחד מהם את מה שלא ראוי לעשות, אין בזה טוב, ונאמר שחזון המסגד מתפרש על ידי הסולטאן או מי שתופס את מקומו, ואת חזון ה בית הספר מתפרש על ידי שופטים, חוקרים, משפטנים והמסגד, המתפרש על ידי אישה בעלת גורל גדול ….
…ומי שרואה שמשהו לא צריך לצאת מפי הטבעת שלו, או שנכנס אליו משהו כמוהו, אין בזה טוב ….
…חלקם אמרו שאם יראה ברגליים הפרעה או את מה שהוא מכחיש כשהוא ער, הוא יתורץ בכל מה שהוא עושה ….
…ומי שרואה שהוא עושה את מה שאסור לצום, אז הוא צמצם את דתו ….
…ומי שרואה שהוא קורא לקריאה לתפילה במהרב, זה מעיד על נסיעה וחזרה בבטחה והשגת המטרה הרצויה ….
אם הוא רואה שהוא מכין כלי חרס, הוא עובד בסתר ….
ומי שרואה שהוא שואב מגלגל מים, הוא יסבול טוב ככל שהוא מצייר ….
…ומי שרואה שהוא מכנה את השיחה בנתיב שאינו מקום הקריאה לתפילה, אז זה מעיד על ריגול ….
…והוא ראה כאילו אנשים לוקחים את זה בידיים, זה מדע שהוא משדר לעם, ואם היה עליו דם, הוא ערבב את הידע שלו עם שקר ….
…אל-קירמני אמר, ~מי שרואה שהוא נמצא בכפר, זה לא מוצא חן בעיני הדת, כי אלוהים אדירים אמר: ~ כמו כן, אם אדונך לוקח את הכפרים, הם לא צודקים . ~…
הדיל הוא בחלום איש משפטן, חסייב, אדעב, צדיק, עדין, רכוש קטן, הרבה חסידים, אדוני ….
…ג'אבר אל-מג'ריבי אמר: ~מי שחושב שהוא תוקף את הכופרים לבדו, זה מעיד על השלל, על כיבוש האויבים ועל השגת פרנסה כדין .~…
…ומי שראה שהוא קורא על ראש ההר, אז זה מעיד על האמיתות של מה שנכון למג'סטיק אל-קאדר, ונאמר שמי שראה שהוא קורא לצריח היה גובה מידה ….
ומי שרואה שהמת הוא נחוש לבוא, אז הוא טוב ויש לו חיים ארוכים ….
ואם הוא רואה שהוא נחשב לגמל עם הנטיפים שלו, ואם הוא סולטן או מי שתופס את מקומו, אז הוא יפגע באויביו בכסף ששוויו מתאים לנשיאת הגמלים, ואם הוא יום גשום הוא שתל אותו, ואם הוא היה סוחר שהרוויח מאוד ….
…ומי שרואה מישהו מאלה המוזכרים בסעיף זה ומודיע לו על עניין, זה יחיד ….
…ומי שרואה שהוא קורא בסירה, אז זה מצביע על כך שהדברים קלים, וכמו כן אם הוא רואה שהוא קורא לשיחה בראש בית ….
…אם אדם רואה כי האימאם הוא אפוטרופוס מהגבולות הרחוקים ביותר של הגבולות המוסלמים כנציגו, הרי שהוא מהולל, כבוד, שם, זכר ודומיננטי, ככל שמיקומו של האימאם הוא מעבר לכך ….
ומי שרואה שהוא מפריד בין עצמות המתים, הוא יבזבז את כספו באופן שאינו האינטרס שלו, ואם יראה שהוא אוסף אותם, אז הוא ישיג כסף ויתרום ….
…ומי שראה שהוא מתקשר בשוק, אז זה מעיד על עוני ופשיטת רגל, ונאמר שאחת ממשפחתו תיפחד ….
ומי שראה שהוא קורא למקום של צוללנים, אז הוא יהיה צבוע ….
…מי שראה שמישהו מזלזל בו, הוא היה מופיע . באשר לשבח, יש לו שני היבטים, אם זה מחבר, אז זה ראוי לשבח, ואולי טוב יקרה ממנו, ואם זה מאויב אז זה לועג, ואיבה עשויה להתגלות ככזו חיבה ….
מי שרואה שהוא קורא לקריאה לתפילה, אז אביו או דודו ימותו ….
…ומי שרואה שהוא מתקשר למקום לא ידוע, אז זה מקרו ולא ראוי לשבח, ואם הרואה הוא אדם לא מוסרי, אז הוא גונב ….
ומי שרואה שאשתו נושאת אותו, אז הוא יקבל עושר וטוב ….
…ונאמר שמי שראה שהוא מתקשר, או שהוא ראה מישהו קורא על גבה של חיה, אז זה היה מסע ….
ומי שיראה שהוא חופר, יתגרש מאשתו ….
…ומי שרואה שקבוצת נשים נמצאת במקום בזמן שהם מסתכלים עליו או שאחת מהן מזמינה אותו אליה, אז הוא בושה, והוא חף מפניו, ומטרתו עשויה לקרות לו אחר כך, ואת שלו האויב לא יוכל לו ….
…ומי שרואה טורבן על ראשו, והטורבן ההוא אינו אדם החובש אותו כמוהו, כאילו הוא פקיה וראה טורבן טורקי או טורקי על ראשו, והוא ראה טורבן על ראשו, זה לא ראוי לשבח עבור שניהם ….