…בשר חזיר : אדם גדול ועשיר, מושחת בדת, רווח מרושע, מטונף, מלוכלך, כופר או נוצרי, עקשן וקולח, ובשרו, השומן, השיער, הבטן והעור הם כסף אסור ובזוי, ומשפחתי היא פורייה אדם שיש לו רווח ודת מרושעים, ומי שיטפל בחזירים, יש לי גם אפוטרופוס על עם, ושהחזקתו או החזקתו בו במקום או בקרבתו פגעה בכסף אסור, וילדיו וחלבו הם אסון בכסף של מי ששותה אותו, או במוחו, ומי שרכב על חזיר מכה בסולטאן או מנצח על אויב, ומי שרואה שהוא הולך כשחזיר הולך, הוא מקבל תירס של עין מוקדם יותר, ובשר חזיר הוא מבושל וגריל כסף חראם דחוף . ומסופר שאדם בא לאבן סירין ואמר : ראיתי כאילו במיטתי חזיר, ואז הוא אמר : הוא צעד לאישה לא מאמינה . ומסופר שכוסרה, אנו שרואן, ראה כאילו הוא שותה מריבת זהב, ועם חזיר ששותה מהריבה, אז הוא סיפר את חזונו במעבר חצייה ואמר לו : הוא הסיר את אבן נשותיך. ואת פילגשיכם מהסריסים והעבדים והילדים, והוא אסף אותם והביא אותי עמכם עם כיסוי עיניים. : אמר שברים, en כל אחד מהם : Feltrqs המריר, עושים מה שהוא בקש, ואת כשהוא סיים את הריקוד יובא אל מפעיל אותם, היא אמרה לו אחת הפילגשים : O המלך Oafha של ריקודי עירום, הם ביישנים מתמשכים, הוא אמר שזה חייב להיות כך, כשפשטו אותו ונמצא אדם, המעבר אמר לו : מלך, זה הפירוש של החזון שלך. לגבי הריבה, זו סודיות, ובאשר לשתיית היין שלך, אתה תיהנה ממנה, ובאשר לחזיר שהשתתף איתך בשתייתו, זה אדם ….

…ומי שחושב שהוא מנשק גבר או מקיים איתו יחסי מין או מתערבב איתו הוא מעורב בתשוקה, אז הפירוש שלו הוא כמו פרשנות לנישואין אלא שהוא נחות ממנו בכוח, ואם הנשיקה היא לא עם רצון, אז מי שעושה את ההשפעה הוא טוב ….

…הפרד : אישה עקרה אם יש לה אוכף, אוכף, דוברה או משהו מסירות הנשים . והפרד העירום, אשר אלוהים לא ידוע לו, ואינו מושפל, כי הוא איש קשה וזדוני של התחשבנות וטבע . אין שום פסול ברכיבה על פרדות על משקולותיהן אם הפרד מושפל והרוכב מסוגל . והבשר ועורות הפרדות הם כסף . ואם הוא רואה שהוא שותה את חלב הפרד שלו, אז זה יקרה לו כמו ששתה ממנו . אם הוא רואה שהפרד שלו הוא מוצר, אז אשתו מקווה להגדיל את כספו . אם הפרד יולד, זו אמונה בתקווה זו, וזה נכון גם לגבי הסוס אם הוא בהריון וילד . אם הוא רואה שהוא רוכב על הירך הפוכה, או לובש בגד הפוך, אז הוא עושה משהו בלי לדעת . אם הוא רואה שהוא תחליף לאדם על סוס, אז הוא יגיע עם אותו אדם לעניין שאליו מגיע הפירוש של חזון הפרסים בדת או בעולם, והפרשנות המקבילה של אותו אדם הוא כפוף או יורש . אולי זה השתדל מאוד לבעלים שמוביל אותו ….

…החזון של כל נערי האלוהים הוזכר – הקב~ה – באומרו : ( ונכנס איתו לכלא אחד הבנים, היא אמרה את שאר העידנים בתקופות שהראיתי לי ואמרתי שאני מביא מעל ראשי לחם אוכל את ציפור ממנו Nbina Ptooelh באמת אנו רואים אותך ממיטיבי לכת ). Surah Yusuf Al-Ayyam 41. ואז הוא אמר להם את הפירוש של כל אחד מהם, אז הוא אמר: ( הו חברי הכלא, באחד מכם, אדונו ישתה יין, והשני נשפך, ואתם אוכלים רפואה מראשו. ) סוראט יוסף, פסוק 36. יוסף עליו השלום התפרש כפי שנאמר לו . אחד מהם נצלב עד שאכלתי את הציפור מראשה , והשני עזב את הכלא ושירת את המלך . אבן ג'אריר ואל-חכים סיפרו על סמכותו של עבדאללה בן מסעוד – שאלוהים יהיה מרוצה ממנו – שאמר : ( הנערים שהגיעו ליוסף – יהי עליו ברכה ושלום – בחזון רק שיקרו, אז כאשר הוא התחיל את חזונותיהם, הם אמרו : שיחקנו ויוסף אמר : ( העניין בו חקרתם אותך ). המושל אמר : נכון בתנאי שני השייחים הסכים, סיכום זהוב , בן רבים, אמר :, כמו גם לפרש על ידי המוג'אהד ו עבדול רחמן בן זאיד בן אסלאם ואחרים , ועל החלום להיות סיכם Bbatal והוא צריך להתפרש Ptooelh ….

…סתימים בחלום הם דיבורים בצביעות ובוויכוח . ומי שראה שהוא בלע דירהם והוציא אותה מהפרוטה, אז הוא כופר . כסף הוא צעקנות ורשע . ואם הכסף זקוק, הרי שהוא צורך . ומי שבולע דינר ומשלם לו אגורה, אז הוא כופר אחרי האיסלאם, והפרוטה היא הונאה וחוסר אמון, והכסף הוא עייפות ושעמום למי שפגע בו בחלום . וכסף מעיד על מצוקה, עצב ודיבור שאחריהם קדרות . וכסף עשוי להצביע על פרנסה או הקלה לאחר מצוקה . וכסף פושט רגל במשפטים או בדיונים בין חוקרים . ראה גם את הדירה ….

…עץ הזית : איש מבורך מועיל למשפחתו, ופירותיו הם צערם וצערם למי שפגע בו, או ברשותו או באכילתו. אולי זה הצביע על דתות וכתות, כי אלוהים אדירים השווה מילה טובה לעץ חביב, שהוא תמר, ושליח האל, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, נתן אותה לאיש המוסלמי, והראשון עץ שהוא החזיק בחלום, עם התפילה שקיים על אומה שלו ….

…נצרים של הדקלים דומים לשיער של כבשה, ואדמת העץ כמו תולעת בגוף . ומי שפגע בו בגופו, שיהיה קרבה עבורו…

…Jammaz בחלום מציין כסף מותר שרווחי מאוד עבור מי שפגע בו . ומי שאוכל ממנו משהו בחלום, תהיה לו פרנסה מאושרת . ועץ השקמה הוא איש בעל תועלת מתמדת בטוב, בעל כוח רב וכסף רב . השקמה היא אישה של שושלת וכסף, וראייה של שקמה עשויה להצביע על לב חלש או ראייה ….

…גרדת מי שרואה שיש בו גרדת, בזמן שהוא מגרד את זה, ואין בו מים או מוגלה, אז הוא נמצא במצוקה ותשישות מצד קרוביו . אם הגרדת נמצאת על גופו, הפגיעה היא באחיו ובפרנסתו . ואם זה ביד ימין, זה בחיים . אם זה נופל ביד שמאל, אז זה מבן הזוג או מאחיו . אם זה נופל על לחיו, זה מהשבט שלו . אם זה שוכן ברחם שלו, זה מכספו וילדיו . אם יש מים בגלד, אז זה מכה כסף בכאב ועבודה, ואם הוא נשרט ונפצע אז זה כסף עם כבשים, ואם יש לו מוגלה או מוגלה, אז זה מכה כמו הכסף ההולך וגדל . ונאמר : גרדת וגירוד הם דאגות וסמכותו של עם שפגע בו תפגע בו . ומי שרואה בו גרדת, אז הוא מציין את השמאל ואת העושר בימין של העניים, ובעשירים מציין את הנשיאות . עדיף שאדם יראה שהוא זה שסובל מגרדת, צרעת, פוסטציה או אבעבועות שחורות, ואם הוא רואה זאת אצל אחרים, זה מעיד על צער וחסר של מי שיש לו את החזון, ואם הוא רואה את זה ברשותו, אז הוא לא מתאים לשירות שלו, ואם הוא בנו אז הוא לא מציית לבנו בקיום יחסי מין, גם אם זו אשתו, זה מצביע על כך שכל מה שהיא עושה הוא מכוער . אם הוא ראה גרדת על צווארו, הרי שהוא חוב…

…בארות : באשר לבארת הבית, זה עשוי להצביע על אדונו, מכיוון שהוא ערכיו . אולי היא מתייחסת לאשתו, משום שהוא מציין בה דלי, והחבל שלו יורד בה כדי להפיק מים, והיא נושאת מים בבטנה כשהיא נשית . ואם פירושו הוא אדם, המים בו הם כספו ופרנסתו המסופקת על ידי משפחתו, וככל שהוא טוב יותר שאינו נשפך לבית, ואם הוא עולה על גדותיו, זהו סודו ודבריו, וככל שהמים שלו פחותים, כך פחות הרווחים שלו וחולשת פרנסתו . בכל פעם שהמים שלו קרובים ליד זה, הדבר מעיד על טובתו, נדיבותו, קרבתו למה שיש לו, וכספו עבור כספו, ואם הבאר היא אישה, המים שלה הם גם הכסף שלה והעובר שלה, כך שככל שיהיה קרוב יותר זה ליד, הלידה שלה קרובה, ואם היא תעלה על גדותיה על פני האדמה היא תוליד אותו או תפיל אותו, ואולי הבאר מעידה על המשרת, העבד והחיה. כל מי שמרוויח במשפחתו ממכירת מים וסיבותיהן, או מנסיעה וכדומה, מכיוון שהבאר הלא ידוע עשוי להצביע על נסיעה, מכיוון שהדליים עוברים דרכם ובאים ונוסעים וחוזרים באותו אופן כמו שבאים ובאים מטיילים . אולי הבלתי ידוע המופעל בכבישים, שנמצא בעמקים, מציין את השווקים מהם כל מי שמקבל את זה מקבל את מה שהוא מיועד אליו . והדלי שלו ונשא אותו נצמד אליו . אולי זה הצביע על הים, ואולי זה הצביע על חדר האמבטיה והמסגד שבו נשטף העפר של המתפללים, ואולי זה הצביע על המדען ששואב ממנו מידע שחושף את הדאגות . אולי היא ציינה את האישה הנואפת שעברה במקום ורצתה אותה . אולי זה הצביע על הכלא והקבר למה שקרה ליוסף במאורה . מי שרואה כאילו נפל לבאר לא ידועה, אם הוא חולה, הוא ימות, ואם ספינתו נשברה והפכה למים, ואם נסע ביבשה, הוא חתך את הדרך והוליך אותו שולל בגד בעצמו, ואם הוא היה מריבה, הוא נכלא, אחרת הוא נכנס לשירותים כפייתיים, או נכנס לבית ניאוף . ואם הוא שואב דלי מבאר לא ידועה, אם יש לו טלה, הוא הטיף בשמו על ידי נער, כי אמר מהולל : ~ ואז הוא הכין את הדלי שלו, והוא אמר הו בשורה טובה, זה ילד . ” ואם היה לו סחורה על הים או על היבשה, היא הובאה אליו או הגיעה אליו . ואם היה לו אדם חולה, הוא התעורר ונמלט וסיכם . אם היה לו אסיר, הוא נמלט מהכלא . ואם היה לו מטייל, הוא בא ממסעו . אם לא, והוא היה רווק, הוא התחתן . אחרת, הוא התחנן בפני סולטן או שליט בצורך שלו והוגשים עבורו . וכל זה אם דלי נראה שלם ומלא . והערבים אומרים : אנא הנחה אותנו בזה, כלומר התחננו בפניך . ואם שום דבר מכל זה לא דרש ידע, ואם הוא לא זרק אותו, הבאר הייתה מסיעה אותו, שואבת אותו וגורמת לו, אז מה שימושי מהמים הוא שימושי כמוהם, ואם הוא נשפך או נשפך , זה הורס אותו ומוציא אותו . המשורר אמר : הוא לא מבקש לחיות לפי משאלת לב … אבל אני זורק דליים לדליים וממלא אותם שלב ושלב … אתה מביא בוצה ומעט מים וחלקם אמרו : אם אדם רואה את ובכן, אז היא אישה צוחקת ואופטימית, ואם היא רואה אישה, הוא גבר בעל נימוסים טובים . ומי שרואה שהוא חפר באר עם מים בתוכו, הוא מתחתן עם אשה עשירה ומתעתע בה, כי חפירה היא רמאות . אם אין בו מים, אז לאישה אין כסף . אם הוא שותה ממימיו, הוא מכה כסף מרמאות אם הוא זה שחופר, אחרת זה על ידי החופר, או הרעל שלו, או העקבים אחריו . אם הוא רואה באר ישנה ביישוב, בית או כפר שממנו נמשכים היצואנים או המגיעים באמצעות החבל והדלי, אז יש אישה או בעל אישה או הערכים שלה שאנשים נהנים מהם. בפרנסתם, ובזה יש לו אזכור טוב למקום החבל שנזרק למים, כי אלוהים אדירים אמר : ~ ותחזיק בחבלי אלוהים כולם. ~ אם הוא רואה שמים גולשים מהבאר הזאת ויוצאים ממנה, אז הם עצובים ובוכים במקום הזה . אם הוא מלא במים והוא לא נשפך, אין שום דבר רע בלמצוא את זה טוב ורע . אם הוא רואה שהוא חופר באר שממנה להשקות את הפרדס שלו, אז הוא לוקח תרופה שאיתה הוא מקיים יחסי משפחה עם משפחתו . אם הוא רואה שהבאר שלו עולה על גדותיה יותר ממה שהיא מתנקזת עד שהמים נכנסים לבתים, אז אם הוא נקלע לכסף, הוא יהיה בבעיה . הדרכים לעשות זאת עד שהוא עוזב את הבית, כי הוא בורח מהם והולך מכספו ככל שהוא יוצא מהבית . ומי שיראה שנפל לבאר עם מים כאוטי, הוא יתנהג עם איש סמכות לא צודק וייפגע מזימתו ודיכויו . ואם המים צלולים, הרי שהוא משליך צדיק שמסתפק בו . אם הוא רואה שהוא נופל או שולח באר, הוא ייסע . הבאר, אם אדם רואה זאת במיקום לא ידוע ויש בו מים מתוקים, הרי זה עולמו של האדם והוא נמצא בו עם עושר של הנאה עצמית שיש לה חיים ארוכים כמו מים . ואם אין בו מים, אזלו להם החיים . וקריסת הבאר היא מות האישה. אם הוא רואה שרגליו תלויות בבאר, אז הוא זומם בכל כספו או כועס . אם הוא נכנס לבאר ומגיע למחצית ממנו ונותן לו את השיחה, זה מסע . ואם היה מגיע לדרכו, הוא השיג מנהיגות ואפוטרופסות, או רווח ממסחר ובשורות טובות, אז אם היה שומע את הקריאה לתפילה בחצי הבאר, הוא היה מבודד אם הוא וואלי, והוא הפסיד אם הוא היה סוחר, וחלקם אמרו : מי שרואה באר בביתו ובאדמתו, הוא ירוויח שפע בפרנסתו, ויקל לאחר מצוקה, ויתרוויח . נאמר שמי שפגע בבאר קבורה, הוא היכה במאגר כסף ….

…אל-קירמני אמר כי הטורבן מעל הראש הוא אפוטרופסות למי שמתאים לכך ככל שהוא מחשיך, ואם הטורבן היה ממשי, אז מה שנפל מאותה כסף היה אסור, ואם זה היה מכותנה, פשתן או צמר, מה שפגע בו בכסף היה מותר, ואם זה לא היה של האפוטרופסות, אז הוא מחוקק או אימאם, או שהוא משרת את הסמכות, או פוקד את פניה וכבודה ….

…המסגד הוא בחלום איש מדען . ומי שרואה שהוא בונה מסגד, זה מעיד על טוב ועל סונה, קשרי קרבה והנחת צדק אם הוא כשיר לכך . ומי שרואה מסגד שמתפקד היטב הוא אדם שאוסף איתו אנשים ומתחבר ביניהם בטוב ובטוב . ואם הוא רואה מסגד שנהרס, אז הוא ימות שם, מלומד ראשי שיש לו דת וסגפנות . אם הוא יראה שאדם לא ידוע מתפלל במסגד והאימאם של המסגד חולה, הוא ימות . ואם היה רואה שביתו הופך למסגד, היה מכה בצדקות, סגפנות וכבוד . ואם הוא רואה שמסגד הפך יונה, אז אדם נסתר מתעב . והמסגד מציין את השוק והמסחר . מי שבונה מסגד כקורבן לאלוהים הכל יכול קובע את האמת, מחייב את הטוב ואוסר את הרע, ואם הוא מלומד שמלחין ספר, אז אנשים נהנים מהידע שלו, ואם הוא עשיר הוא משלם לזכאת הכסף שלו , ואם הוא רלוונטי, הוא התחתן, ואם היה נשוי, נולד לו בן, וזכרו הטוב הופץ, ואם היה עני היפטר, ורק אסף אנשים בטוב, ועזור להם לציית לאלוהים . אם הוא בונה אותה באופן שלא מותר לבנות, או אם המיהראב סוטה ממנה לכיוון אחר, אז זה מעיד על רוע . הוא הרגיש שהוא בונה מסגד אטווגה בדת או עלייה לרגל, או בנייה נמשכת כמו אמבטיה או בית מלון או חנות או אחרת . ומי שרואה שהוא מקגיר ​​מסגד, הוא תומך יתום, ואם הוא גדל במסגד, אז הוא מגדיל את חובו ממעשה טוב או נימוסים טובים . אם החנות עברה והפכה למסגד, היא ציינה את הרווחים המותרים, או שהמותר היה מעורבב עם האסור, או שהמשיל היה משולב במים בלבד . והמסגדים הנטושים מצביעים על רשלנותם של חוקרים, על ביטול העניים הטובים ועל איסור הרע, וזה מעיד על הסגפנות המנותקת מהעולם, ומי שרואה שהוא נכנס לדלת המסגד, מתגאה בכך השתטחות, ואז הוא מבורך בתשובה, אמר הקב~ה : ( ונכנס בדלת בהשתטחות ואמר, אנו סולחים על חטאיך ). ומי שרואה שהוא מגיע למסגד ומוצא שהוא סגור ופותח לו, אז הוא ממנה איש חוב ומציל אותו ממנו ומשפר את שבחו עם האנשים, וכל מי שרואה שהוא נכנס למסגד בזמן שהוא ואז נוסע מנתק את קרבתו בעצמו, הוא מונע מהם לתמוך בו . ומי שרואה שהוא נפטר במסגד מעיד על ניצחון על האויבים, כי אלוהים אדירים אומר : (הוא אמר : מי שפגע בסדרם, נשתמש בהם כמסגד ) , והכניסה למסגד הגדול במכה מעידה על ביטחון מפני פחד וכנות של הבטחה . ראה גם אלג'מי ….

…הוא היכה בצוואר, כך שמי שצווארו נפגע וראשו מכובה, אם הוא היה חולה, הוא נרפא . ואם הוא היה בחוב, הוא שילם את חובו, אם היה צורך לבצע את חג'ג ', ואם הוא היה בפחד או בייסורים, הוא היה פטור ממנו, ואם הוא מכיר את מי שפגע בצווארו, אז זה נעשה על הידיים שלו, ואם מי שהכה אותה היה ילד שעדיין לא הגיע לגיל, זו הייתה מנוחתו והקלה מייסורי המחלה למה שעובר עליו מהפרדת העולם, כלומר מותו במקרה ההוא . כמו כן, אם הוא רואה בזמן שהוא חולה ומחלתו התארכה וחטאיו נפלו ממנו, או שהוא ידוע כטוב . הוא פוגש את אלוהים אדירים במיטב מצביו ומשחרר ממנו את הייסורים והפורענות שיש בו . כך גם לגבי האישה שילדה, חולה ומי שאינו פעיל, או מי שנמצא בים, האויב . ומה שמעידים העדות, אם הוא רואה את הצוואר מוכה על ידי מי שאין לו מצוקה ושום דבר ממה שתואר, אז מה שיש בו אושר מנותק, הוא משאיר אותו עם חלוקה וסמכותו פוגעת ממנו, ומצבו משתנה בכל ענייניו . אם הוא רואה כאילו הוא מלך או שליט המכה בצווארו, אז פרשנותו של המושל היא האל הכל יכול, הוא יגאל אותו מדאגותיו ויסייע לו בענייניו . אם היה רואה כאילו מלך סטר על צווארי צאנו, היה מפרגן לחוטאים ומשחרר את צווארם . ופגע בצוואר הקינגס לשחרר או למכור אותו . ובשביל מחליפי כספים ובעלי הון זה מעיד שההון שלהם נעלם . וזה מציין אצל המטיילים את חזרתם . ומי שרואה את ראשו בידו . כי זה טוב למי שלא ילדו ילדים, לא היה נשוי ולא היה מסוגל לצאת למסע . ומי שרואה כאילו סולטן פגע במעגלי צאןו, הוא ייקח מהם צדק . ומי שרואה את זה כאילו עשה שני חצאים ונושא כל מחציתו למקום, הוא יתחתן עם שתי נשים שהוא לא מסוגל להחזיק בהן בעד, והוא לא משמח את עצמו לשחרורן . ונאמר מי ראה זאת, הבדל בינו לבין כספו ….

…ואל-סלמי אמר: ~מי שראה שהוא פגע בסף וראה אותו עומד בין הידיים, אז אלה חדשות אמיתיות שנענות לו ( מארצות רחוקות על אמירתו בסיפור שלמה עליו השלום, ובאת מדבר וודאות, ונאמר מי שפגע בזה או ברשותו, אז הוא יכול מסולטאן או מסופר אצילי או מבקר מבקר בעניינים אבל פחות דת ….

…אלג'דאף : על כל מי שפגע בו, זוכה בסמכות לזכותם של בני משפחתו ובשביל מי שהיה במשפחתו, אמירה אמיתית אינה מתקבלת על ידי האומרים זאת . ומי שראה עורב ונפל עליו, ציין כי השודדים נחתכו ….

…כבשים : כסף ופוריות למי שפגע בו, והוא נשפך כמו האש ממנו . שומן כבשים הוא הרבה כסף למי שפוגע בו, ושומן עדיף על מרגרינה ….

…ש : האם יש שם למלך שהופקד על החזון? C : את החזון שידענו כבר , ויש לנו להסיק שלה הגדרה , הוא מוכפל מעשיו של המלך, שהיכה אלוהיה ואת החזון כולו, שמעידים הרואה, כולל להכות אותו על האידיאלים שלו, ומביעה התייחסות לדמיונו, ולכן נקרא ביטוי לפרשנות . למלך זה נאמר : ששמו ( סידיקון ) לא עמד בחדשות נאמן לתווית זו, אך אומר מלך החזון, או המלך ללא הקצאת שם הראיות שסיפר אחמד במוסנאד, מסופר מ ג'ביר בן עבדאללה כי שליח אללה עליו השלום, הוא אמר ~ ראיתי כאילו הגעתי עם מיסת תמרים והגדם שלו היה בפי, ומצאתי בו גרעין שפגע בי, אז פוצצתי אותו ואז לקחתי עוד אחד ומצאתי אותו ומצאתי בו גרעין, אז נשפתי אותו ואז לקחתי שליש ומצאתי בו גרעין, אז נשפתי אותו . אבו בכר אמר : תן לי חצה את זה. הוא אמר : הוא אמר, חצה את זה . אבו בכר, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, אמר : זה הצבא שלך ששלחת לברך ולהרוויח, אז הם השליכו אדם והוא חיפש אותם בשבילך ו קראו לו, ואז הם פגשו אדם והוא חיפש אותם אחריותך וקרא לו, ואז הם פגשו אדם והוא חיפש את האחריות שלך וקרא לו. המלך אמר : כמו כן המלך אמר . מה שמעסיק אותי מהאזכור של החדית 'הוא שהשליח האצילי קרא לו המלך, אבל הוא לא שם לו, גם אם היה לו שם לקרוא לו, כפי שהוא כינה מלאכים אחרים, כמו גבריאל, ישראפיל, מיכאל, ואחרים . כמה תיאורים הוזכרו לגבי המלך הזה, שלא מצאתי את האותנטיות שלו. כולל זה שמה שנמצא בין תנוכי אוזניו לכתפו הוא מסע של שבע מאות שנה . אבן חג'אר אמר באל-פת ' : אל-חכים אמר : אלוהים הפקיד את החזון בידי מלאך שהיה מודע לתנאי בני אדם מהלוח המשומר, והוא העתיק אותם ונתן לכל אחד את סיפורו דוגמה, ואם אדם ישן, המלך היה רוצה שיהיו לו דברים בדרך החוכמה, כדי שיהיה לו בשורה טובה, אזהרה או נזיפה ….

…הוא ראה שהוא פגע בדינרים לא ידועים : או במספר לא ידוע, או שהדינרים הם יותר מארבעה, אז הוא מכה במשהו שהוא שונא ושומע את מה שהוא שונא, כל זה כמו המספר הגדול של הדינרים, אבל הדינרים חלשים יותר על המזל מזהב בפירוש, בגלל הספר בו אלוהים הוא אחד ושמו בשתי דרכים כולם . מספר התפילות מתוך חמש התפילות היומיות שווה למספר הדינרים, שכן אם הוא מקבל מהם בצורה של מעשי צדק, הוא עושה זאת לפי כמות הדינרים שקיבל . אם ראה שהוא איבד מזה משהו, אז בזבז את אחת מחמש התפילות היומיות ומעשה צדק, ואולי קבוצת הדינרים הידועה הייתה ידיעת ידיעת הצדק, כמאה דינרים או אלף דינרים, אחרי שזה היה מספר השתדלות לא מחרוזת, בעל לא יחיד, והוא היה איתו בחזונותיו הם מילים המעידות על מעשים נכונים . אם הוא רואה שהוא פגע מאותם דינרים, אז הוא מושפע מהידע הזה . ונאמר שדינר אחד אם זה כמות הדינר הידוע או פחות ממנו, אז זה ילד קטן שפגע בדינר זה ….

…חבר אם חלמת על חברים נעימים ומאושרים, פירוש הדבר של חדשות טובות עליהם, או שתראה אותם בקרוב או שתראה את קרוביהם . אם אתה רואה את חבר שלך עייף או מותש, זה מעיד על כך שבאו בעקבותיו מחלה או חוסר מזל . אם אתה רואה את חבריך בצבע כהה, משמעות הדבר היא מחלה יוצאת דופן עבורך או עבורם . אם אתה רואה אותם לובשים צורות של בעלי חיים, המשמעות היא שהאויבים יפרידו אותך מקרוביך הקרובים ביותר . אם אתה רואה את חברך לובש צבעים כהים עם להבות אדומות, זה מנבא שדברים מתועבים יקרו לך, ויגרמו לך חרדה אם לא אובדן ושחבריך יהיו מודאגים מכך . אם חלמת שראית את חברך עומד כמו פסל על גבעה, פירוש הדבר שתתקדם במצבך הנוכחי, אך תחזיר רשמים קודמים של צדק וידע ותחפש אותם דרך כל שינוי שמתרחש . אם פסל החבר נמוך, תתעלם מהחברים הוותיקים כאשר הדברים ישתפרו בעתיד . אם הפסל נמצא מעל מישור או ברמה בה אתה רחוק ממנו, תאלץ את עצמך לחפש שינוי למרות קשרי ידידות או אהבה עצמית . אם חלמת שראית חבר עם מטלית לבנה קשורה על פניו, זה אומר שתפגע ממישהו שינסה לשמור על הידידות איתך . אם חלמת שלחצת יד לחבר שפגע בך ושהוא עזב אותך והוא נראה עצוב בשבילו, אז זה מנבא שתתמודד עם מריבה עם חבר שגדל, וייתכן שהפיוס יבוא בעקבותיו . אתה בטוח עומד לאבד מישהו ….

…באשר למלומד, הוא הרופא לדת, והיועץ הגברי , כי אלוהים אדירים אומר : ~ וזכור, כי הזיכרון יועיל למאמינים .~ אם הוא רואה שהוא זכור ולא ממשפחתו, אז הוא נמצא בדאגה ובחולי, והוא מתפלל לאלוהים הכל יכול להקלה . אם הוא ידבר אלינו בחוכמה, הוא יירפא וישלם חוב אם הוא חייב בכך, והוא יגבר על מי שפגע בו . ואם הוא דיבר בחאנה, זה היה קשה לו והוא הפך לצחוק שייקלט בקלילות . מספר הסיפורים הוא איש בעל רשומות טובות, כי אלוהים אדירים אומר : ~ בשבילך חסר לנו מיטב הסיפורים .~ אם הוא רואה כאילו הוא מספר, הוא בטוח מפחד, כי אלוהים אדירים אומר : ~ כשבא אליו וסיפר לו סיפורים, הוא אמר לפחד .~ ואם סוחר יראה אותו, הוא ישרוד את ההפסד ….

…תאנים : הרבה כסף ופוריות למי שפגע בו או מביא אותו הביתה . נאמר בסמכותו של אבן סירין שהוא הביט בתאנה כשהוא ער ואמר : אם זה היה בשינה . ונאמר שמי שרואה תאנים בשנתו, שיתפור את השקית, וזה כסף למי שהכה אותה, והשפעתה תיראה עליו הרבה ….

…ונאמר כי מי שראה שיש לו חץ בידו שפגע בערך ובמעלית, ונאמר שהחץ הועלה על ידי איש אחר, זר, והחץ לאישה היה בעלה, אז כל מה שהיא רואה בו הוא זן או ברק שגורם עליו .)…

…ציפור מים : הציפור הטובה ביותר בהרמנויטיקה, מכיוון שהם פוריים יותר ופוריים פחות . ובכל מי תופס אותו מקבל כסף השלל, כי אלוהים בכבודו ובעצמו אומר : ~את הבשר של ציפור זה משהו היא חפצה. ” והציפור היא איש של אנשים, כיוון שציפור זו נמצאת בציפורים בכוחן, בנשק, במזון, בכוחו, בנוצותיו, במעופו ובגובהו באוויר. ויש לו אשה עשירה, כי ברווזים הם המקלט והמים שלו, ונאמר שברווזים הם אנשים של סכנה, אדיקות, משמעת וצניעות . ומפי מילתו הברווז, הוא קיבל כבוד והרמה על ידי אישה . מסופר שאדם בא לאבן סירין ואמר : ראיתי כאילו אני לוקח הרבה ציפורי מים, אז עשיתי את השחיטה הראשונה, ואז את הראשון, והוא אמר : אם אתה לא רואה מים, זה נוצות שפגע בזה . ומי שרואה את הציפור דופקת מעל ראשה, הוא מגיע למדינה ולשלטון, כי אלוהים אדירים אומר : ~ והציפור דחוסה ולכל אחד יש ענף. ~ אם הוא רואה ציפורים עפות במקומו, אז הם מקנאים במלאכים . והוא סיפר שחלק מהפולשים ראו כאילו הספר גילח את ראשו ויצא מהציפור בירוק מגולח בשמים, כאילו חזר ברחם אמו, וכתוצאה מכך, ~ אשר יצרנו ובו Naidkm כולל Nkrjkm פעמים אחרות ~ Vqsa על חבריו, ואז עבר לעצמו, הוא אמר : בקשר לגילוח ראשי פגע בצווארי, באשר לציפור, לנשמתי ולעלותה, לשמיים, ולגבי שובי, בבטן האם של האדמה, הוא נהרג ביום השני לחזונו . ובא אדם לאבן סירין ואמר : ראיתי כאילו ציפור באה מהשמיים ונפלה בין ידי ואומרת : זו בשורה משמחת שאתה תהיה מרוצה ממנה ….

…אל-ואדי : כסף לא נשאר עם חרטה . באשר לזרע : זה כסף שנותר פלוס . מי שראה כאילו שאל אותו ממני, הופיע בפניו . אם הוא ראה שהוא מכתים את אשתו בכך, עליו לתת לה תכשיטים או בגדים . אם הוא רואה איתו זרע של מישהו אחר, יש לו כסף של אחר . וצנצנת הזרע היא אוצר שמכה על ידי מי שפגע בו . אם יראה שהוא מוכתם בזרע האישה, הוא ירוויח מכך . הזרמת מים צהובים מנרתיק האישה המעידה על כך שהיא יולדת ילד חולה . אם יצאו מים אדומים היא ילדה ילד קצר מועד . אם ייצאו מים שחורים היא תביא לעולם בן שביתו שולט במעלה . ואם אש תצא מהנרתיק שלה, הרי שלילד תהיה סמכות ודיכוי ודיכוי . אם היא ראתה שהיא ילדה דג בזמן שהיא בהריון, נאמר שהוא ילד ארוך טווח, ונאמר שהוא ילד קצר מועד . אם הוא רואה גבר כאילו הוא מחזור . זה בא אסור . כך גם לגבי הצעירה, אם ראתה שעשתה גוסל בעקבות תקופתה, היא חזרה בתשובה וקיבלה הקלה . אבל אם היא לא מסתתרת וראתה מחזור, אז הוא נולד כי אלוהים אדירים אמר : ~ היא צחקה, אז הטיפנו לה מאישאק .~ צחוק כאן הוא המשמעות של הווסת, ואם היא חושבת שהיא מחזור, אז היא בחטא ורוצה להיפטר ממנה, אז היא לא יכולה ….

…מי שפגע בעט יפגע בפתק ….

…אל-קראקי : נאמר שאדם מוזר ומסכן הוא חלש, ומי שפגע בקרקה שהצטרף למוסר רע, וכמה מהם אמרו : מי שראה את קראקי נסע רחוק, ואם הוא נסע חזר אל שלו המשפחה בבטחה, ונאמר כי הקאראקי הם אנשים שאוהבים להיפגש ולהשתתף. באותה שנה יהיה קור חמור ומתקף שטף בלתי נסבל . ומי שראה את הפייק ביחד בחורף, ציין גנבים ושודדים . זהו מדריך טוב למטיילים, למי שרוצה להתחתן ולמי שרוצה ילד . ונאמר שמי שיפגע בקריק יקבל שכר, ומי שהיה לו ברך יהיה עני ….

…נהר הוא בחלום איש נהדר . ומי שנכנס אליו הוא תערובת של אחד האנשים הבכירים ביותר . והוא לא משבח את השתייה מהנהר כי אמר הקב~ה : ( אמר : הקב~ה מציק לך נהר, אז מי ששותה ממנו לא ממני, ומי שלא מאכיל אותו הוא ממני, חוץ ממי ששותה ממנו. בולע חדר בידו, והם שתו ממנו למעט מעט מהם ). ומי שיראה שהוא יזנק מנהר לצד השני, הוא יינצל מסבל וממצוקה וינצח את אויבו . ונאמר : הנהר מעיד על נסיעה . ואם המים זורמים בשוק ואנשים מבצעים כביסה ונהנים ממימיהם, הרי זה הוגנות מהסולטן בעדרו, ואם זה עובר על הגגות ויורד לסיבובים, זה עוול של סולטן או אויב שמתגבר על העם . ומי שראה נהר שיוצא מביתו ולא פגע באיש, זה ידוע שהוא נותן לאנשים . ומי שראה שהוא נהר מת . ומי שפגע בו כבוץ מנהר, הוא הוכה על ידי אדם שפחד . ואם ישתה ממימיו כשהם צלולים, יתברך בחיים טובים . ומי שרואה שהוא קופץ מהנהר לשאטטה, אז הוא יינצל מרוע הסולטאן ויזכה בניצחון על האויבים . אם הוא רואה נהר זורם מביתו ואנשים שותים ממנו, אם הוא עשיר, הדבר מעיד על טובות ויתרונות עבור תושבי הארץ, ואנשים רבים יבואו לביתו הזקוקים לכך . והנהר בחלום הוא עבודה טובה או פרנסה מתמשכת . והנהר המצער הוא עדות לגיהינום . והנהר הוא משפט, והסובלים עשויים להיות צייתנים, קור, קור ושלווה, ויגדילו את הפרנסה, והחידקל הוא רציני מאוד . ומי שרואה שהוא הולך על מים בנהר, זה מעיד על תום ליבו ותקפות וודאותו . ראה גם סאקיה ….

…תאנים הם כסף בחלום והפריה רבה למי שפגע בו . עץ התאנה הוא איש עשיר שיש לו הרבה כסף, שמועיל לו אויבי האיסלאם מחסרים, מכיוון שנחשים מחסה על העץ הזה ואין שום דבר בפירות שמשווה אותו . ומי שרואה שהוא אוכל מזה, הוא ירבה את צאצאיו . נאמר : תאנים הן מזונות מעירק, וסכום כסף מופרית על ידי בעליה ללא עייפות, והשפעתה מופיעה עליה . ותאכלו מעט מזה לפרנסה בלי קשיים . ונאמר : פרי התאנה ועליו הם צער וחרטה, ולכן מי שאכל אותו יכה אותו במשהו שהגיע אליו או שיבוא אליו . ונאמר : תאנים מוסברות על ידי צדיקים, בחירת אנשים, מזונות וקלות, הנאה מוחלטת וחסד . והתאנה השחורה בשעה הטובה שלה . ותאנה לבנה טובה יותר משחור . אם אדם רואה תאנים בזמן אחר מאשר זמנו, אז זה מעיד על קנאה שנחשפת לחזון הנפש . ואולי הוא ציין את התאנים מימין, כך שאם אדם ראה תאנים בזמן שאינו זמנו, אז זה מעיד על קנאה שייחשפו לחזון החזון . ואולי הוא ציין את התאנים מימין, אם התאנים היו שחורות, אז הימין שקר כוזב, ואולי הוא הצביע על ייסורים ועצב ויציאה מהחנות הגבוהה למקום התחתון . ניתן לציין זאת בחרטה כפי שמצוין בחרטה על אכילת תאנים ….

…הפרה : שנה, ואבן סירין נהג לומר כי שליו של הפרה הוא למי שבבעלותו, היקר לי יותר מהמהזל, מכיוון שהשלו הוא שנים פוריות, והמלזל הוא שנים של פוריות, על פי הסיפור של יוסף עליו השלום . נאמר כי הפרה גבוהה ויש לה כסף, השמנה היא אשה עשירה, הדלה ענייה, הפרה טובה ושימושית, והאישה הקרנית היא אישה מנודה . מי שחושב שהוא רצה לחלוב אותה והיא אוסרת עליו בצופר שלה, היא כועסת עליו . אם ראה שמישהו אחר חלב אותה ולא מונע אותו, השופכן בגד בו באשתו . והערימה שלה היא כסף חסר ערך . תפיסתה של אשתו אותה, ואובדן מעיד על שחיתות האישה . חלקם אמרו כי העיקול מול פרה הוא קושי בתחילת השנה, וזה רע לו באמצע השנה, והנס שלו הוא חומרה בסוף השנה, וה שחיטת הפרות היא אסון בקרב קרובי משפחה, וחצי מהשחיטה היא אסון לאחות או לבת, כי אלוהים אדירים אומר : ~ ואם זה אחד, יש לו חצי ~. רבע מהבשר הוא אסון עבור אישה, וחלק קטן ממנה הוא אסון המתרחש במקום אחר . חלקם אמרו כי אכילת בשר בקר היא כסף חלאל בשנה, מכיוון שהפרה היא סונה . אמרו שקרני פרה היו שנים פוריות . מי שקונה פרה שמנה. יכה בווילאיה של העיר אמרה אם הוא כשיר לכך . ונאמר שמי שפגע בפרה פגע באחוזה מגבר גדול, ואם הוא היה רוואי, הוא התחתן עם אישה מבורכת, ומי שראה את זה כאילו הוא רכב על פרה ונכנס לביתו וקשר אותה, הוא ירוויח עושר, הנאה והקלה מדאגה es . ואם הוא רואה שהיא חוטפת אותו בקרן שלה, הוא מעיד על אובדן, ומשפחתו וקרוביו אינם בטוחים . ואם היה רואה שהוא מקיים איתה קשר, הוא היה הופך לשנה פורייה בלי פניה . אם צבעי הפרה הם המיוחסים לנשים, הרי שהם כמו צבעי הסוס . כמו כן, אם זה מיוחס לשנים, ואם הוא רואה בדראאה פרה יונקת חלב מהעגל שלה, אז זו אישה שמובילה את בתה . ואם הוא רואה שפחה חולב פרה של אדוניו, אז הוא מתחתן עם אשת אדונו, ומי שרואה ששרט פרה או שור, הוא יחלה באותה מידה שהוא נשרט . ומי שיש פרה או שור נגדו, הוא יקבל קשיים ועונש ואני חושש שיהרגו אותו . ועל הפרה נאמר שהוא סימן טוב לכדור, ומי שראה אותו יחד הצביע על הפרעה . באשר לפרות הנכנסות לעיר, אם חלקן הולכות זו אחר זו ומספרן מובן, הרי שהן שנים שנכנסות לעם, אם הן שמנות אז הן שגשוג, ואם הן רזות אז הן קשיים, ו אם הם נבדלים בכך, אז המתקדם הוא שמן, השגשוג מתקדם, ואם הוא רזה, המצוקה מתקדמת, ואם הם באו יחד או לא אחידים, והעיר הייתה עיר של הים, וזה היה במהלך המסע וספינות הוצגו על פי מספרן ומצבן, אחרת היה זה פיתוי נרדף, כאילו היו פני פרות כמו גם בטובות הדומות זו לזו, אלא שכולן אפסות, מכיוון שהן מחלות הנכנסות לאנשים . אם הקרניים בצבעים שונים, או שהן סוטות ממנה, או אם אש או עשן יוצאים מהפה או מהאף שלהן, אז זה צבא, פשיטה או אויב שמכה בהם ויורד לחצרם . פרה בהריון היא שנה פורייה . ומי שיראה שהוא חולב פרה ושותה את חלבה, הוא יהיה עשיר אם הוא יהיה עני, והוא יהיה גאה במעמדו, ואם הוא עשיר, עושרו וגאוותו יגדלו . ומי שנותן לו עגל קטן או פרה, הוא הכה ילד . וכל קטין מהגזעים, שהראש העיקרי שלו מיוחס לפרשנות לגבר ולאישה, ואז ילד הוא ילד . ובשר זה כסף, כמו גם בשר . מסופר שאדם בא לאבן סירין ואמר : ראיתי כאילו אני שוחט פרה או שור . הוא אמר : אני חושש שתפרה אדם, ואם אתה רואה דם שיצא, זה חמור יותר. אני חושש שזה יגיע למתים . אם אתה לא רואה דם, זה קל יותר . עאישה אמר : ראיתי כאילו אני על גבעה סביבי, שוחט פרות, אז סטולק אמר לה : אם אתה מאמין לחזון שלך, יהיה אפוס סביבך . זה היה כך ….