…ומי שרואה שיש לו נרתיק כמו הנרתיק של האישה, אז זה מעיד על השפלה, ואם אישה רואה שיש לה שתי נרתיקות, זה עלול לבוא בנרתיק ובמעבר האחורי, ואם היא רואה שהמים יוצאים את הנרתיק שלה, אז זה שילד יצא והפות מנותקת. הוא ילד שאין בו טוב, ואם הטיפוס שלו אהוד, אז הוא ילד טוב, ומי שרואה שהוא מסתכל על הנרתיק של אשתו, אז הוא יוצא ממצוקה ומתוך מצוקה ל יכולת, ומי שרואה בנרתיק של אישה ידועה חיה שהוא מלקק, יונק או מסתובב מסביב, מעיד שהיא לא מוסרית ואין לה טוב. זה לא היה ידוע, ולכן זה לא מחמוד עבור הצופה…

…ליחה היא בחלום סכום כסף שלא צומח . אם ראה שהוא זרק ליחה שהגיעה לנרתיק והתרפא, ואם הוא היה חולה והרגיש כאילו הוא חובש אותה, אז הוא מוציא הוצאה כבדה, ואם הוא בקיא הוא חסר . ואם שיער או חוטים יצאו מפיו, חייו יהיו ארוכים . ונאמר שאם מים יוצאים מפיו של אדם בעל ידע, הרי שזו דרשה שאנשים נהנים ממנה, או פתווה, ואם הוא סוחר, הוא כן ….

…השד הוא בחלום אישה של גבר או בתו, אז היופי שלה הוא היופי שלה, השחיתות שלה היא השחיתות שלה . ומי שרואה אישה תלויה על שדה, היא ניאוף, ויולדת ילד שאינו בעלה . אם גבר רואה חלב בשד שלו, אם הוא עני הוא עשיר, ואם הוא לא נשוי, הוא מציין שיהיו לו ילדים . ואם צעירה רואה את זה, זה מעיד שהיא תיכנס להריון ושההריון שלה יתרחש, גם אם היא בגד עשיר שחסר וקלקל את כספה . ואם היא הייתה בתולה מודעת, זה מעיד על החתונה שלה . אם היא הייתה צעירה, רחוקה מזמן הנישואין, זה הצביע על מותה . ומי שרואה שהוא יונק אישה שמכירה אותו ולא מכיר אותה, זה מעיד שהוא יחלה זמן רב, אלא אם כן יש לו אישה בהריון, אז זה מעיד שיש לו בן . ואם אישה ראתה את החזון הזה, היא תלד ילדה . אם הוא רואה ששדיו גדלו במתינות ונראים טוב, הם מצביעים על ילדיו ועל דברים שבבעלותו . ואם הוא רואה אותם נופלים, זוהי עדות למות ילדיו . ומי שראה זאת ולא נולד לו ילדים, הדבר מעיד על חסרונו ועצבו, במיוחד ביחס לנשים . אצל נשים מניקות זה מעיד על אופקי האדם המניק . שד גדול מציין מה מצוין על ידי שד שהיה עצם . ומעיד על נשים מוסריות . ומי שראה ששדיו פוגעים בחזהו, הדבר מעיד על כך שהוא זקן מאוד, שמגיעות אליו חדשות רעות ממי שמכיר אותו . אם גברים ונשים צעירים זה מעיד על אהבה . ומי שרואה שיש לו חזה אחד גדול והגיע לאזור הערווה, הוא ניאוף עם נישואין אסורים, או שיש לו חתונה אסורה, והשדיים בחלום הם בנות, אז מה שקרה בהן מתפרש אצל בנות . ומי שרואה שחזה גדל לו יחד עם השדיים שלו, זה יותר מנערה . ומי שרואה שחסר לו חזה, זה מות בתו . וחלב בשד הוא גידול בכסף וזה מתייחס לילד, אז מי שרואה שיש חלב בשדיים, הוא מתכבד שיש לו תוספת מינימלית שמביאה אותו או את מי שבבעלותו . כמו כן, אצל נשים, אם החלב המופק על ידי אדם יונק, הוא ננעל, ודלת סגורה מעליו, ואין בו שום נזק לתינוק המניק, אז מדובר בהשפלה ובצער . ונאמר : אם אדם ראה שיש חלב בשד שלו, אז אם הוא בפרישה, הוא התחתן ונולד לו בן . אם הוא היה עני, הוא ציין את בשארה, ואם הוא היה צעיר, זה מעיד על חייו הארוכים . והצעירה, אם היא רואה זאת, מעידה על הריונה ולידה, ואורך חזהו של גבר עד שהם פוגעים בחזהו הוא עדות לגחמה שאינו מסופק על ידי אלוהים אדירים . ולפני כן : זו עדות למותם של ילדים, ואם לא נולד לו ילד זה מעיד על עוני ועצב . אורך שדיה של אישה מעבר לגבול הוא עדות למטרת הצער . חזה של גבר מעיד על איכותו, מצבו, בריאותו ומחלתו . ושד של גבר עשוי להתייחס לאחים, לוויה, ילדים ובעלים שאינם מועילים להם . שד של אישה הוא עדות להפך, בהתחשב בהוראת האל הכל יכול . אם הוא רואה ששדיו כמו חזה של אישה, והחלב נוטף ממנו, הוא מציין שהוא עומד על ילדיו, וכי הוא מתחיל לעשות את מה שהנשים זקוקות בעמלתן, וזה עשוי להצביע על דת, או יש לו מחלה בה הוא מתבייש באנשים ואז הוא ראה אותו מפורסם בזכות זה . ואם . השדיים הפכו לנחושת או לברזל, דבר המצביע על אובדן ילדים וכשל בסיבות או הריון . השד על החיה הוא בעל, והשד על האישה העקרה נולד לאחר ייאוש ממנו . ואולי השד של הבתולה התייחס לג'יהאד, לבוש או לכסף המעוטר . ולתינוק או לילדה יש ​​מחלות, מחלות ופצעים . שד יחיד לאישה רווקה הוא נישואין, כך שאם מים או חלב יוצאים ממנו, היא מאבדת את בנה או אחותה . והשד אישה ניאופה . הוא חצה את השד עם ביצי יען או אלטרג ' . ייתכן שהם בבעלות שדיים, ואמרו להם : הם היו אבא ואמא . והשד מעיד על בקבוק יין אם הוא מכיל חלב . נאמר : השד הוא אדם נדיב ….

…ואבו סעיד, המטיף, אמר שהאלמוג מסמל שני דברים, אחד מהם הוא הרבה כסף, כי אלוהים אדירים אומר: פנינים ואלמוגים יוצאים מהם, והשני הוא על שפחה של יופי. באשר לאונות, הם מתפרשים על פניהם, אך אלה המונחים בטבעות הם כבוד, כסף וחסד ….

…מלח : אלקייראוואני אמר שזה מצביע על עושר שיש עליו עפר מכסף, מכיוון שהוא מהאדמה, במיוחד שכן יש לו טוב נפשות, ולכן זה כמו כסף וכסף שטוב לאנושות ולדו קיום שלהם. . הלבן שלו מציין את הלבן של הדירה, השחור שלו מצביע על השחור של הדירות, והבושם שלו מציין זהב . וכסף מותר, ואולי זה מצביע על שזוף, כי שניהם כסף, הצעות ושלל, והוא שזוף לאמת, ועשוי להצביע על הלכה, סונה ודתות, כי זה טוב למה שיש בפנסיה שלו, הוא מפחד מכך, כמו שאנשים חכמים אומרים על השחיתות של מלומדים : עם מלח זה טוב מה שהוא חושש שישתנה … אז איך עם מלח אם הוא ייפול לאחרים, ואולי תרופה למחלות, כשהוא הוזכר בחלק מההשפעות שיש תרופה לשבעים ושניים מחלות . הסבכה עשויה להתייחס לבית הדעת, לזכר הזיכרון, לאחסון הכבש, לכסף, לנדיר יותר ולמתכת הירוקה, ולאישה סטרילית עם כסף ותשואות, כך שמי שמרוויח ממלח בחלום או יורש שזה ניתן לו או יורד עליו מהשמיים או מניח אותו בשוחד, אני מסתכל על מצבו, ואם הוא חולה, עורו בריאות . ואם הוא תלמיד ידע, הוא ינצח בפסיקה, ואם הוא תלמיד העולם, אז תעביר לו את זה בכסף, והוא אמור להיות מסוגל לקבל את התועלת והרווחים שלו מ הגורמים למלח או מליחות, כגון התליין, הבורסקנט, המטייל בים, הדייג, מוכר הזיתים והמליחות, ואם הוא מעביר ביצה בשנתו ולוקח ממלחו בקערתו ומוביל זה לביתו או תרופה שהוא לוקח מרופא, או תשובה שהוא לוקח ממשפטן, או כסף שהוא לוקח מאישה זקנה סטרילית, או מצרך של מלחים שהוא קונה מהמוכר שלה, מביא, מטפל או ממנה מקור ומיקום ….

…בטנו הייתה ספינה, ליבו היה ראשו, פיו עבדיו, ריאתו נעקרה, גרונותיו הפכו אליו, שפתיו היו קרסוליו, צלעותיו היו קירותיו, בשרו היה צלחותיו, עורו היה קשייו ואדמתו . מי שרואה את בטנו קרועה, מעיו זורמים, מעיים מפוזרים וצלעותיו מפוזרות, ספינתו ניזוקה . בטנו של מי שאין לו ספינה עשויה להצביע על חנותו אליה מגיע הרווח, וממנו יוצאים המזונות והאובדן . ובטנו היא תיקו ומילוי סחורותיו, ומילוי בטנו עשוי להצביע על עושרו הקבור, וממנו אומרים שהאוצרות הם כבדי האדמה ….

…אורך, ארוך או אורך : אחת המשמעויות החשובות ביותר לפיה אנו יוצאים מהצורה הזו היא עושר וגובה, והיא עשויה להינתן במובן של יהירות או זמן רב ושמירה ושפע של צדקה . משמעויות אלה הגיעו בטקסטים הבאים אמר הקב~ה : ( אל תלך על האדמה, בשמחה, שלא תפר את האדמה לא תגיע להרים לאורך. ~ סוראט אל-ישרא 37 הקב~ה אמר :~ ומלילה אני להשתטח אליו ולהלל אותו בלילה במשך זמן רב. ~ סוראט אל-מאן 26 והקב~ה אמרו (… עזרתך, עשה אורכם …) סוראט אל-תוואבה 86 והשליח , שלום ו ברכה עליו, אומר על המואזינים האנשים הגבוהים ביותר ביום התחייה, ומדווח שהוא תיאר את אחת מבנותיו כל עוד יד, שהיא מטפורה לצדקה ….

…אל-קירמני אמר כי הברך נעשית על ידי אדם, ולכן הוא הבחין אותה על פני חברים רבים והעריך אותה, ואנו מבקשים מקלט אצל אלוהים מהתאונה בה . באשר לאותה רימון ועינו, חלקם יוצאים ממנו עם הבירה ….

…גזע עץ החזון שלך של גזעי עצים בחלום מצביע על כך שהחיים יצמצמו אותך ותשנה את אורח חייך הרגיל . אם אתה רואה שדות שכולם גזעי עצים, פירוש הדבר שאינך מסוגל להתגונן מפני סכנות ומצוקות . אם אתה חופר ומסיר את הגבעולים הללו מהאדמה, פירוש הדבר שתשתחרר מאווירת העוני אם תוריד את בגד התשוקה והגאווה ותעמוד בפני דרישות החיים בנחישות להתמודד עם הבעיות שאתה נתקל בהם ….

…חלב הוא בחלום טבעו של האיסלאם, וזה כסף מותר . וכסף שכר אסור בגלל החמיצות שלו ויציאת השומן שלו . ומי שרואה שהחזה מניב ממנה חלב, שהעולם מוביל אליו . חלב של אדם הוא כליאה והידוק עבור האמהות המניקות והמיניקות, ואם הוא רואה שקנה ​​אישה מניקה כדי להניק את בנו, אז הוא מגדל את בנו על יצירתו . ונאמר : מי שינק חלב של אישה ירוויח כסף ורווח . ומי שראה ששתה חלב סוס, הסולטאן אהב אותו והשיג טוב ממנו . ומי ששתה את חלב רמיקה, הוא נתקל במלך . וחלב בקר הוא כסף מותר מהסולטאן ופרנסה טובה . חלב הוא חתרני, וחליבת הגמל היא בעיה. אם החליבה והחלב יוצא זה דם, אז הוא בכוחו, ואם החליבה היא רעל, אז היא קוטפת כסף שלא כדין . וחלב אבקה הוא אינסטינקט בדת, ולכן מי ששותה ממנו הוא איתן בטבע האינסטינקטיבי, מתפלל, צום, זקאת, ונתינת נדבות, ולשתו יש לו כסף וחוכמה מותרים . ונאמר : מי שרואה שהוא חולב גמל ושותה מחלב שלה, אז הוא יתחתן עם אשה צדיקה, ואם הוא נשוי אז ייוולד לו ילד . ומי שרואה שהוא חולב פרה ושתה את חלב שלה והיה עבד, אז הוא משוחרר, גם אם הוא עני, הוא מתעשר . חלב של כבשים ועזים הוא כסף שישולם מהערבים ולא מהערבים . ומי שראה שהוא שותה חלב כבשים היה זוכה לטובה, לנחמה ולהנאה . ולחלב הלביאה היה כסף לשפמו ולנצחון על אויבו . וחלב הנשר הוא תהילה וניצחון על אויב חזק ונדיב . וחלב הנמר למי ששותה אותו מגלה איבה . חלב הזאב הוא פחד משובח וחמור, ופגיעה בפרנסתם של מי ששותים אותו, ונאמר : זה כסף וכוח, ומי שרואה שהוא שתה אותו ישיג את הנשיאות . חלב חזיר ישנה את דעתו של השותה שלו וילך . חלב הכלב הוא פחד גדול לשתיין שלו, ומה שהוא מקבל מיד הצורר, ונאמר : מי ששותה אותו יזכה בכוח ובהנהגה על בני ארצו . ונאמר : האלבנים של כל המפלצות ספקים בדת . וחלב הזברה הוא מחלה שלאחריה יש תרופה . לחלב איילה יש פרנסה קטנה . והחלב החולב והצורב הוא דבר טוב בינו לבין אויביו . חלב שועל הוא מחלה קלה, לאחר החלמה ופרנסה קצרים . חלב של חמור ביתי הוא מחלה פשוטה, כמו גם חלב של כוס . ומי שרואה שחלב יוצא מהאדמה, זה מראה הדיכוי והמרדה, שדם נשפך ממנו . חלב כבשים הוא כסף מכובד, חלב פרה עשיר, וחלב פרד קשה ונורא . חלב חזיר הוא מכה גדולה בכסף . וחלב אדם לחולים אם הוא שותה הוא תרופה למחלות . חלב הכלב ומחלת החתול או הפחד . חלב מעיד על כסף, הגדלת חיים והריון, הופעת סודות, ידע ומונותאיזם, ומעיד על רפואה לרפואה ופרנסה . חלב פרה, כבשים, גמל ותאו מסכמים כסף . חלב החיה והציפור, אם נמצא, הוא מעט כסף, במיוחד חלב הארנב וחלב הסוסה . ושומר חלב וניאוף . חלב אדם הוא אמון שאסור לבזבז על אף אחד מלבד האדון שלו . חלב הלא נודע מהבהמה הוא התהילה ופעילותם של חולים, והצלה מהכלא, או מכסף שגזול ….

…ג'יהאד מציין בחלום לזרז את מזונות הילדים . ונאמר : ג'יהאד מעיד על פרנסה, והוא עשוי להצביע על נקיטת דרך הטוב וההחזר, והדיון על אנשי הזנות והעקשנות . ומי שיראה שהוא הולך לג'יהאד, הוא יקבל חסדים וציונים בהמשך . אם הוא רואה שהוא חותר למען אלוהים אדירים, והוא נלחם בכופרים, אז הוא שואף לעניין ילדיו . ומאמץ הלחימה הוא מאמץ להשיג, ואם הוא רואה שהוא הולך לג'יהאד עם כלי הנשק שלו, אז הוא מוסלמי חרוץ שמוקדש לתפילה ולתשלום לזכאת . אם הוא רואה שאנשים יוצאים לג'יהאד, אז הם מנצחים ומתפללים לתפארת ולכבוד . אם הוא יראה שהוא נלחם בכופרים לבדו בחרב שתכה בו ימינה ושמאלה, אז הוא ינצח את אויביו . אם הוא יראה שהוא נהרג למען האל, אז הוא ישיג שמחה, אושר ומזל טוב . אם הוא רואה שבמהלך הפלישה ופניו מוסחים מהלחימה, אז הוא משאיר את המאמץ על הילדים, ולא מבקש לבצע רפורמה במצבם, משחית את דתו, ושבטו מפוזר בעולם הזה . ואם הוא היה בכיבוש וראה שהוא ניצח, אז הוא מרוויח ברווח שלו . והג'יהאד נגד אויבי הדת בחלום הוא עדות לקשיים של אנשי העוול והצביעות והניצחון עליהם . ג'יהאד בים הוא עדות לעוני, כישלון וסכנה . והמאבק של אנשי הזנות בחלום מעיד על ניצחון לדת, או לאבות ולאימהות, או קנאה על האישה ….

…ומי שרואה שהסירה שלו טבעה ואז חלק מחפציו יוצאים על המים, ואם כל חפציו טובעים, זה מצביע על כך שכספו הושמד ….

…חלב החמור מהווה פגיעה טובה, ומראה החלב מהאדמה ועזיבתו ממנו הם עדות להופעת העוול ….

…ומי שראה שהוא מקבל אודם אדום, זה היה מכה אישה או משרתת יפה, ואם הוא ראה שזה פוגע בספירים רבים, זה כסף שלא אהב. ומי שרואה שהוא הכה פנינה מפוזרת, הוא יגרום לילד או לילד, ואם הפנינים נמצאות בתוכנו, אז זה נשים טובות ויופי, ואם זה הרבה, זה כסף ומי שיהיה רואה שהוא בולע את פרל, כי זה חוכמה וידע שהוא משמר ומי שרואה שממנו יוצאים פנינים, זו מילה מדברי אלוהים אדירים, ומי שרואה פנינה זרוקה או פזורה במזבלה או במקום בה הוא מבוזה, אז הוא מבזבז את ידיעת הצדק שם ומזלזל בזה, וכל מי שרואה שיש לו פנינה ביד, אם אשתו בהריון, היא יולדת בטן משרתת…

…הקפיצה : מי שרואה את זה כאילו קפץ לגבר, הוא ינצח אותו וינצח אותו, כי הקפיצה מעידה על כוח, וכוח האדם לרגליו . אם הוא רואה כאילו קפץ ממקום למקום טוב ממנו, אז הוא הופך ממצב למצב גבוה ממנו מוקדם יותר, ואם הוא רואה כאילו קפץ מהאדמה עד שהגיע ליד השמים, אז הוא נסע עד שהגיע למכה ….

…ובא אבן סירין ואמר אדם : ראיתי כאילו חיה דיברה אלי . אמר לו : אתה מת . אמר הקב~ה : ~ וכשמלה נפלה עליהם, הוצאנו אותם אליהם בטרק מהאדמה, לדבר אליהם .~ אז האיש מת מאותו יום ….

…ומי שרואה אש עלה מהאדמה לשמיים, מתפרש כי אנשי המקום ההוא לא צייתו לאלוהים ולשליח שלו ….

…באשר לעץ הבננה, הוא אדם קמצן, וייתכן שהיה אדם מוזר ….

…עץ הזית : איש מבורך מועיל למשפחתו, ופירותיו הם צערם וצערם למי שפגע בו, או ברשותו או באכילתו. אולי זה הצביע על דתות וכתות, כי אלוהים אדירים השווה מילה טובה לעץ חביב, שהוא תמר, ושליח האל, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, נתן אותה לאיש המוסלמי, והראשון עץ שהוא החזיק בחלום, עם התפילה שקיים על אומה שלו ….

…קוף שמביא בושה ומחלות לחבר יקר בחלום הזה . לראות קוף קטן שנדבק לעץ מבשר את החולם להיזהר . יש אדם מזויף בקרבת מקום שיגרום טינה במעגל שלך . הטעיה מלווה את החלום הזה ….

…באשר לעץ התפוח, זה מציין אדם מאמין שקרוב לאנשים ונטיעתו מעיד על גידול יתום שבו עולה טוב, ואולי זה מצביע על אדם טוב לב וקליל שמקבל תועלת לאנשים בחברתו, ואילו עץ התפוח מציין את הדאגה של האדם שחשוב לו ….

…ומי שרואה שראשו מורכן, הרי זה הפסד עם השפלה, ומי שרואה שראשו נעשה חירש, אז זה מעיד על אבדותו, ואם זה הופך לזהב או כסף, הוא מקבל כסף מילדים, ואם זה הופך להיות עופרת או פח, אז הוא נמצא בסכנה והרס, ואם זה הופך להיות ברזל או אבן אז הוא משרת את הרגליים התחתונות, ואם זה הופך לעץ, זה מעיד על קרבת חייו, ואם זה הופך לכלי חרס, אז מאפשר לעשות איום ….

…באט נמצא בחלום, בדידות או נסיעה . ומי שרואה שהוא עולה לעץ אלתם, הוא יקבל טוב, או שהוא יראה וישמע מילים שנעימות לו ….

זה נמצא בכסף ובמטען חלומי . ועץ הזית הוא אדם מבורך אשר מועיל משפחתו, ועל זה נאמר : הוא אישה מכובדת או בנו של נשיא או מדינה . וזיתים צהובים הם בחובות . מסחיטת זית מעץ הוא קיבל ברכה וחסד . וזיתים בחלום מעידים על העבדים שהם מוכים, וזיתים מוכים עד שהטלה נזרק . ונאמר : זיתים הם למי שרואה את זה ומי שקורא לעץ הזית בשמן, אז הוא יתחתן עם שפחה, וכמו כן אם הכרם מושקה בחומץ, או בעפר על האדמה . ועץ הזית הוא כסף וחפצים . זיתים הם אישה מכובדת. מי שפוגע בו, מחזיק אותו או אוכל אותו, אז זו ברכה וטוב . והזנת זיתים מחזיקה את הווריד המהימן ביותר, ומעידה על הצדיק או על בחירת העם, ופירותיו מעידים על פרנסה קלה, חסד וחסד בהנאה מלאה . ומי שרואה שהוא מטהר או סוחט זיתים, זה מעיד על עייפות וקושי . וזיתים מסמנים את אור האמונה, את הדרכת החוטאים, את אמירת הקוראן, את תיקון השבורים ואת הכסף לעניים ….

…ומי שיראה שהוא עולה לעץ דקל, הוא יוכל להתגבר על איש כבוד, ואם הוא נופל, הוא לא ימלא את מה שקיווה ….

…באשר לעץ האגוז, אל-קירמני אמר שהוא מתפרש על ידי אדם זר, חיוור ועצוב ….

…באשר לעץ המר, זהו איש עם שבחים טובים, עליו נפגשים סוסים ואבלים, ואולי הוא ציין אדם שענייניו מוסתרים, ואולי הוא היה אדם נדיב ומתוקן, וכמה משוררים שרו המתארים עם :…

…באשר לעץ הפיסטוק, זה מציין אדם יפה מראה, עדין מלפנים, שהוא נחמד ונדיב, והוא אוהב להתרועע ולערבב, והוא בא ממנו לחבריו היטב, וזה עשוי להצביע על אדם עשיר וחזק. , אבל יש לו מעט מחסור, וזה מעיד על קשיות הקליפה ….

…באשר לעץ הקוסטוס, הוא מסוגו, אך יש לו קלות, והוא מועיל ממנו. אולי זה הצביע על אדם מתושבי אלג'יריה ולא הסכים לגביו. חלקם אמרו שהוא חצה את הכופר וחלקם אמרו שהוא חצה את המוסלמי ….

…באשר לעץ, יש המדברים עליו הובאו למשמעויות שונות בפרקים נפרדים לרלוונטיותו, וכי הוא מתפרש על ידי הצבועים באמירת הקב~ה כאילו הם עץ שהוקצה לפסוק ….

…באשר לעץ הרימון, זהו אדם רציונלי ומועיל שמשיג ממנו יתרונות רבים, והוא חייב שמונע ממנו חטא וחטאים גדולים ….

…באשר לעץ השמש, הכוונה היא לאיש מושחת ורב דינרים, וזה עשוי להצביע על אדם חסר תועלת, ששינה את צבעו ….