…חלב של כוס מעיד על סכסוכים ומלחמה, ואולי מעיד על חולשה ומחלה ….

…וחוסר משוא פנים : תוך כדי עבודה בעבודה, עדות למלקות ולמסמר מרצונו . מי שרואה את עצמו עירום ומופשט מבגדו, יש לו אויבים במקום בו ראה, והוא מתגבר עליהם . אם הערום שלו לא נחשף, אז הוא לא מתגבר עליהם . אם הוא מכסה את חלקיו הפרטיים במשהו או בידו, אז הוא מובל אליהם ונמלט מהם . אם הוא רואה שד רק באמצע, אז הוא שואף לעבוד . אם הוא רואה את עצמו מחפש באופן משוא פנים, הוא משיג את הדבר באותה מידה שהוא אינו משוא פנים. באשר לעירום, אם אין לו עבודה עימו, הרי שמדובר בצייתנות נוקשה ונטושה ותקיפה מגונה . ומסופר שאדם בא לאבן סירין ואמר : ראיתי שאדם העומד באמצע המסגד פירושו מסגד בסרה, בקושי, עם חרב בידו המכה בסלע ושובר אותו, אז אבן סירין אמר לו : האיש הזה צריך להיות חסן אל בסרי . האיש אמר : הוא ואלוהים הוא . אבן סירין אמר : ידעתי שמי שמופשט בדת, פירושו מיקום המסגד, וכי חרבו שבה נהג להכות את לשונו, השוברת בדבריו את אבן האמת בדת ….

ומי שראה כאילו הוא ישן, מקדש האימאם, נבדל בפירושו, וחלקם אמרו שיש לו מאפיין שלו, ונאמר שהוא אסור

…ואם זו דרישה של אגת, אז זה מצביע על כך שהושגה תועלת ממלך או מאדם גדול, ואם זו דרישה, ואם זו דרישה אולי זה מעיד על השגת יוקרה, כבוד ו מעמד, והוא מקבל עבורו מחזקת כסף וחסד ….

…נמסר בסמכותו של עלי בן אבי טאליב, אלוהים יהיה מרוצה ממנו, שהוא אמר שמי שראה שהוא תפס את האוזן של סבי ומשך אותו לביתו ואז שחט אותו ואכל אותה, זה מעיד על היעלמותו של עוניו ממנו במשך ארבעים שנה, ונאמר כי הוא מתפרש על ידי כמות החיילים, ואם הוא פשוטי העם, הוא מלווה בכך .)…

…ומי שיראה שהוא חופר במתכת משהו, הוא יוכל לייחס לו את המינרל הזה בפירוש. אזכור של סוגים שונים של חפירות אדמה הוזכר בפרק 32 ….

…ומי שרואה את סוסו גנב, זה מעיד על הרס משפחתו ….

…באשר להיצע, זה הביקוש לפרנסה והשגת הרצוי. ומי שרואה שהדיו פגע בבגדו, אז זה מעיד שנזק נגרם לו. אבל אם הוא סופר, זה לא מזיק לו ונאמר שהחזון של הדיו אם הוא מלא בחומר, אז זה מתפרש על ידי אישה שיודעת להרוויח, ואם הוא רואה שמשהו כתוב עליו ממנה, אז הוא יהיה טוב יותר מכאלה. האישה ….

…באשר לסחלה, הוא מתפרש כבן, ופירושו הוא כמו פרשנותו של גדי, אך את גדי מייחסים לזכרים ואת סחלה לנקבות ….

ומי שראה את עומר, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, אבן סירין אמר שהוא יהיה בעל התנהלות טובה, ונאמר שהוא יהיה ארוך טווח וסגולה באמירת האמת יעילה לטוב, כוזב כוזב, ואולי ברכה עקיפת הבית הישן ….

אבן סירין אמר שחזיונות הטוואשה מכל מין מעידים על טובות וצדקות, ונאמר שטוואשה באה לידי ביטוי על ידי מלאכים או על ידי טוב ….

חלב הנמר מעיד על ניצחון האויב, ואויב עשוי להופיע בפניו ….

…באשר לאל-ג'וושאן, הוא מתפרש גבוה ככל שהוא משום שהוא אחד מבגדי המלכים במלחמות, ומי שרואה שהוא לובש את ג'ושנה, הוא מעיד על כבוד, ביטחון ופנייה למידת חידודו ושלוותו. , כסף, פרנסה, וגידול בדת . אבו סעיד אמר כי המטיף אל-ג'ושאן חזק מהמגן ….

אם אישה רואה שהיא מסתתרת מלבד זמנה : כסף מופיע לה ….

ומי שרואה שושן בזמן שאינו זמנו אינו ראוי לשבח, ונאמר שמי שראה שושן או נתן לה ידביק חולית ….

…ומי שרואה עץ ומכיר את בעליו, אז הוא רואה אותו מועבר ממקום אחד למשנהו, אז זה מתפרש על ידי ניכור של אותו אדם, ואם הוא לא מכיר את בעליו, זה חוצה אותו ….

…ומי שרואה שהוא נכנס לציפורן שלו עם קוץ, או משהו דומה לזה שגורם לו כאב, אז זה לא מחמוד ועשוי להצביע על יכולת חלשה ….

…ומי שרואה שהוא מתפלל את 'אסר', זה מעיד שהוא העביר את העניין בו הוא נמצא או שאל את רובו, ונשאר ממנו מעט ….

…אכילה אם אדם אוכל בחלום בכלי שנוא, כמו כלי כסף או זהב, הדבר מעיד על עודף חובות, ואכילה בקרב אנשים היא רצון . לעיסה של מה שבולע מעידה על רשלנות בהשתכרות ובעבודה . בליעה של הלעיסה מעידה על חוב ומאיץ את המונח, שכן אי אפשר לטעום את מה שטוב יותר מכפי שהוא מעיד על טובת הפנים, ואם זה הופך למרירות או לחמיצות, הדבר מעיד על שינוי הבעלים והעסקים . אם הוא אוכל ביד ימין, הוא עוקב אחר הסונה, ואם הוא אוכל ביד שמאל, הוא מציית לאויב שלו ומייבש את חברו, ואם הוא אכל מידם של אחרים, הוא מספק צניעות ואמון, ואולי מחלה וחוסר יכולת לקחת ביד . ואם הוא אוכל בצבע נמוך, ערכו יירד, ואכילת דלעת היא עדות להדרכה ובעקבות הסונה וההבחנה . ומי שרואה שמישהו אחר מזמין אותו לארוחת צהריים, חזונותיו מעידים על מסע רחוק, ואם הוא יזמין אותו לאכול, הוא ינוח מעייפות . אם הוא מזמין אותו לארוחת ערב, הוא מרמה אדם ומתעתע בו לפני שהוא עצמו מרמה אותו . מי שיראה שהוא אכל אוכל והצטרף אליו, הוא ישאף לעסוק במקצועו . ומי שרואה שהוא אכל את בשרו בעצמו, הוא אוכל מעושרו ואוצרותיו . אם הוא אוכל בשר של מישהו אחר, אם הוא גולמי, אז הוא עוקף אותו או עוקף אחר אחר . אם הבשר מבושל או צלוי, אז הוא אוכל כסף של אנשים אחרים ….

…ונאמר שמי שראה שהוא זנח מלאכה ולמד מלאכה אחרת, ואם היא טובה ממנה או דומה לה, יתפרש בהטבה ובתועלת בהכנסותיו, ואם זה היה שונה ממנו הוא ברשותו, ואלוהים יודע הכי טוב ….

…ומי שרואה שהוא עולה בסולם של צעד אחד, אז הוא עובר להנהגה בהדרגה, ואולי מעיד על הנחת הרטוריקה עבור מי שאנשיהם נמצאים, ואלוהים יודע הכי טוב ….

…הפרה : שנה, ואבן סירין נהג לומר כי שליו של הפרה הוא למי שבבעלותו, היקר לי יותר מהמהזל, מכיוון שהשלו הוא שנים פוריות, והמלזל הוא שנים של פוריות, על פי הסיפור של יוסף עליו השלום . נאמר כי הפרה גבוהה ויש לה כסף, השמנה היא אשה עשירה, הדלה ענייה, הפרה טובה ושימושית, והאישה הקרנית היא אישה מנודה . מי שחושב שהוא רצה לחלוב אותה והיא אוסרת עליו בצופר שלה, היא כועסת עליו . אם ראה שמישהו אחר חלב אותה ולא מונע אותו, השופכן בגד בו באשתו . והערימה שלה היא כסף חסר ערך . תפיסתה של אשתו אותה, ואובדן מעיד על שחיתות האישה . חלקם אמרו כי העיקול מול פרה הוא קושי בתחילת השנה, וזה רע לו באמצע השנה, והנס שלו הוא חומרה בסוף השנה, וה שחיטת הפרות היא אסון בקרב קרובי משפחה, וחצי מהשחיטה היא אסון לאחות או לבת, כי אלוהים אדירים אומר : ~ ואם זה אחד, יש לו חצי ~. רבע מהבשר הוא אסון עבור אישה, וחלק קטן ממנה הוא אסון המתרחש במקום אחר . חלקם אמרו כי אכילת בשר בקר היא כסף חלאל בשנה, מכיוון שהפרה היא סונה . אמרו שקרני פרה היו שנים פוריות . מי שקונה פרה שמנה. יכה בווילאיה של העיר אמרה אם הוא כשיר לכך . ונאמר שמי שפגע בפרה פגע באחוזה מגבר גדול, ואם הוא היה רוואי, הוא התחתן עם אישה מבורכת, ומי שראה את זה כאילו הוא רכב על פרה ונכנס לביתו וקשר אותה, הוא ירוויח עושר, הנאה והקלה מדאגה es . ואם הוא רואה שהיא חוטפת אותו בקרן שלה, הוא מעיד על אובדן, ומשפחתו וקרוביו אינם בטוחים . ואם היה רואה שהוא מקיים איתה קשר, הוא היה הופך לשנה פורייה בלי פניה . אם צבעי הפרה הם המיוחסים לנשים, הרי שהם כמו צבעי הסוס . כמו כן, אם זה מיוחס לשנים, ואם הוא רואה בדראאה פרה יונקת חלב מהעגל שלה, אז זו אישה שמובילה את בתה . ואם הוא רואה שפחה חולב פרה של אדוניו, אז הוא מתחתן עם אשת אדונו, ומי שרואה ששרט פרה או שור, הוא יחלה באותה מידה שהוא נשרט . ומי שיש פרה או שור נגדו, הוא יקבל קשיים ועונש ואני חושש שיהרגו אותו . ועל הפרה נאמר שהוא סימן טוב לכדור, ומי שראה אותו יחד הצביע על הפרעה . באשר לפרות הנכנסות לעיר, אם חלקן הולכות זו אחר זו ומספרן מובן, הרי שהן שנים שנכנסות לעם, אם הן שמנות אז הן שגשוג, ואם הן רזות אז הן קשיים, ו אם הם נבדלים בכך, אז המתקדם הוא שמן, השגשוג מתקדם, ואם הוא רזה, המצוקה מתקדמת, ואם הם באו יחד או לא אחידים, והעיר הייתה עיר של הים, וזה היה במהלך המסע וספינות הוצגו על פי מספרן ומצבן, אחרת היה זה פיתוי נרדף, כאילו היו פני פרות כמו גם בטובות הדומות זו לזו, אלא שכולן אפסות, מכיוון שהן מחלות הנכנסות לאנשים . אם הקרניים בצבעים שונים, או שהן סוטות ממנה, או אם אש או עשן יוצאים מהפה או מהאף שלהן, אז זה צבא, פשיטה או אויב שמכה בהם ויורד לחצרם . פרה בהריון היא שנה פורייה . ומי שיראה שהוא חולב פרה ושותה את חלבה, הוא יהיה עשיר אם הוא יהיה עני, והוא יהיה גאה במעמדו, ואם הוא עשיר, עושרו וגאוותו יגדלו . ומי שנותן לו עגל קטן או פרה, הוא הכה ילד . וכל קטין מהגזעים, שהראש העיקרי שלו מיוחס לפרשנות לגבר ולאישה, ואז ילד הוא ילד . ובשר זה כסף, כמו גם בשר . מסופר שאדם בא לאבן סירין ואמר : ראיתי כאילו אני שוחט פרה או שור . הוא אמר : אני חושש שתפרה אדם, ואם אתה רואה דם שיצא, זה חמור יותר. אני חושש שזה יגיע למתים . אם אתה לא רואה דם, זה קל יותר . עאישה אמר : ראיתי כאילו אני על גבעה סביבי, שוחט פרות, אז סטולק אמר לה : אם אתה מאמין לחזון שלך, יהיה אפוס סביבך . זה היה כך ….

…פרשנותו של אבו בכר אלסידיק בסמכותו של אבן עבאס, שאלוהים יהיה מרוצה מהם – שאדם הגיע לשליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, ואמר : ראיתי הלילה בחלום חופה שנשפכת חמאה ודבש, אז אני רואה אנשים מתכווצים ממנה, כל כך מגושמים ועצמאיים, ואם סיבה עוברת מהאדמה לשמיים, אז לקחתי אותה ולקחתי אותה. גבר אחרי שאתה בעצם אז נתפסת על ידי מישהו אחר דווקא אז נתפס על ידי מישהו אחר Vangta אותו אז הגיע לו בעצם אבו בכר אמר : הוי שליח אלוהים, את אביו של אותך ואת אלוהים נותנים לי Vloabrnha Messenger של שלום אללה עליו : ( עראבהא ) אבו בכר אמר : חופת האיסלאם פאסל באשר לניקוי מגהי ודבש, הקוראן הוא מתוק ורך, ובאשר למה שאנשים לא ששים לעשות, הוא זה שמוכן מספיק עבור הקוראן והוא עצמאי. ואז אדם אחר לוקח את זה וחותך אותו ואז מגיע אליו ומרים אותו. אה שליח אלוהים אמר לי אבי, אתה טועה או טועה? שליח אללה עליו השלום ( הייתי כמה והחמצתי חלקם ) אמר : אני נשבע לאו שליח אלוהים תגיד לי מה לא בסדר? הוא אמר : ( אל תחלק .)…

…השתלה היא אדם שרואה בחלום שהוא שתל שתל, ואז אשתו נכנסת להריון . ושריפת הגידולים היא רעב ובצורת . ומי שרואה שהוא חותר בחווה ירוקה, אז הוא רודף אחר עבודות הצדק והסגפנות, והוא לא יודע אם יתקבל ממנו או לא . ומי שרואה שהוא נטוע בארץ, אז לנשואים יש בן, לפרישה יש נישואין, לבעל היבול יש גידול בהכנסות שלו, ולסולטן יש יכולת בממלכה שלו . ושתילה ירוקה מעידה על חיים ארוכים . השתלה יבשה מעידה על טווח קרוב . זריעת צדק לוקח זאת עם צדקה או צדקה שמכפילה את הגמול . אולי שפיץ של חיטה הצביע על קשיים, כמו שראש חיטה הצביע על הכפלת הפרס . וחיישן שעורה עם טוב . והשתלה מעידה על פעולה . אז מי שרואה שהוא נמצא בארץ שמתאימה לעיבוד, הוא עושה עבודה שהוא מקווה למחר טוב . ומי שזורע במקום אחר מאשר ההשתלה, אז הוא נואף . אם הוא רואה את היבול שנבצר בזמן אחר, זה מצביע על מוות ביישוב או במלחמה ההיא . ומי שהלך בין השדות, הוא הלך בין שורות המוג'אהדין . ומי שרואה שיש לו זרע ידוע, אז זו עבודתו בדתו או בעולמו . החווה מציינת את האישה מכיוון שאני חורש, זורע, יולד ויולד ומניקה עד למועד הקציר, והצמח נפטר מהאדמה, ולכן אנו נותנים לה את ילדה או את כספה . אולי החווה מעידה על השוק, על פרנסתו, והחווה מציינת את שדה הקרב, והחווה משמשת לגיוסה וקצירתה בחרב . ואולי העולם, ואצילותו, צוין על ידי קבוצת האנשים, צעירים ומבוגרים, שייח 'וקשישים . יתכן שהחקלאי ציין כל מקום בו הוא נחרש למען הבאים, והפרס והתגמול מופעלים בהם, כגון מסגדים, עניבות וטבעות dhikr ….

…באשר לים, זה הסמכות, והנהר הוא שליט בלעדיו. אז מי שיראה את הים או יעמוד עליו, אז יקרה לו משהו מהסולטן שהוא לא רצה. ומי שרואה שהים מחסור והפך למפרץ, אז הרשות נחלשת ומתרחקת מאותן מדינות מהן יצא הים, ומי שרואה שהוא נכנס לים בשחייה עד שהוא לא רואה, זה שלו אֲבַדוֹן. ומי שראה שהוא טבע בים או בנהר ולא מת בו, אז הוא טובע בעניין העולם הזה, ואולי הוא היה הרבה חטאים וחטאים, ומי שראה שהוא נכנס לים או נהר ופגע בו מקרקעיתו ובוץ ובוץ, ואז הוא יפגע מהם מהסולטן או זקן, ומי שרואה שהוא צוללן בים צולל על פנינים או משהו אחר, אז הוא יצא מכיוון שהוא חיפש ידע או כסף וזה פגע בו לפי כמות הפנינים לכאורה ואחרים, ומי שראה שהוא שואב מים מהים או מהנהר ומכניס אותם לקערה, ואז הוא מכה כסף משליט , ואם המים חשוכים, הוא זוכה לפחד ומי שרואה שהוא רוחץ או מכבה ממי הים או מהנהר, ואם הוא היה חולה, אלוהים רפא אותו או שהיה לו חוב שאלוהים שלט, או היה מודאג, ברוך השם הוא היה מודאג, או חשש מביטחון, או בכלא, הוא יצא ממנו לטוב, ואם הוא ראה שהוא הולך על המים בים או בנהר אז זה מציין את דתו הטובה ואת תקפות הוודאות שלו, ומי שראה גלגל מים חלש באותה מידה אדם לא צריך לטבוע בו, כי זה חיים טובים לבני אדם אם זה נפוץ או לאלה שבבעלותם את גלגל המים אדם בו, כי אלה חיים טובים לבני אדם אם זה אדם כללי או מי שבבעלותו את גלגל המים בפרט, ומי שרואה שהים קם מהאדמה, אז הוא שליט שחושש שהוא שולל או עוול לו, ומי שרואה שהוא נכנס לים או לנהר, אז הוא נכנס לשליט או שליט, ואם הוא חולה, מחלתו תחמיר ואם הוא ייצא מזה, זה מכה טוב מהסולטאן ומתרחק ממנו. ומי שרואה שהוא חתך ים או נהר לצד השני, אז הוא חותך אותם או גבעה ונשלם מזה. ומי שרואה שהוא שותה מים מתוקים מנהר או מגלגל מים, אז הוא יסבול מהעונג לחיות חיים ארוכים, ואם הם מרים או חשוכים, חייו הם בדאגה, פחד או מצוקה וזה נאמר שהוא חולה כמו שהוא שותה, ואם הוא רואה מעט מים בכלי או במקום שבו הוא כלוא, אז הוא נולד, ואם הוא רואה ששפכו עליו מים חמים מהמקום שהוא עושה לא מרגיש, אז הוא כלוא או חולה או סובל מהם או מפחד מהג'ין עד כדי חום שלו ומי שראה אם ​​הוא נופל למים, אז הוא היה נופל למצוקה קשה או סבל, ומי שחושב שהוא נשא מים בקערה, ואם הוא עני, אז הוא קורה לכסף או לרווק שהוא נשוי או נשוי, אשתו או אומה ילדו את אשתו או את עבדתו, ואם הוא רואה שהוא נושא מים בבגד או בתוך מה שהוא מכחיש שהוא נושא בו מים הוא הבל, ומי שרואה הוא שותה מים מספל או מכוס או משהו דומה. אם הוא רווקי, הוא מתחתן, ואם הוא רואה שהוא מרוקן מים לצנצנת או למטמון או לתיק או למשהו אחר, אז הוא מתחתן אישה ומי שרואה שהוא מסיע מים לביתו, אז כל הטוב מונע אליה ומי שרואה כי מים זרמו בביתו או שעיניים פורצות בו, כי זה עיניים בוכות על אדם חולה או להיפרד מהנוסע או אחר, וכל מי שרואה את הערוץ שלו בית או פרדס פועל, אם הוא מודאג, הוא ישוחרר ואם הוא רואה את זה חסום, תורתו חסומה על ידו…

…כימר אם אתה רואה בחלום שאתה חובש כימר, זה אומר שאתה לא נאמן לחלוטין לזה שאתה אוהב ותשתמש בתחבולה והונאה כדי לשמור עליו . לראות אחרים חובשים כיסוי עיניים מעיד על כך שחברים מזויפים גורמים לך נזק . באשר לראות צעיף ישן או קרוע בחלום, המשמעות היא שאתה חי בעיצומו של גל תככים, רמאות ותככים . אם בחורה רואה בחלום שהיא איבדה הנגאובר, פירוש הדבר שאהובה מבין ומבין את שיטותיה הערמומיות ויתנקם בה . אם אתה רואה את הצעיף של הכלה בחלום, אז זה אומר שתעשה קפיצה מוצלחת מבחינת העבודה בעתיד ותחווה שמחות רבות במרכז שלך . אם ילדה חולמת שהיא לובשת צעיף של כלה, היא תהיה עסוקה בעניינים שיהוו הסיבה לאושר ולתועלת הקבועים שלה . אם החימר אבד או שקרתה לו תאונה, המשמעות היא שהוא יוכה על ידי צערים וכאבים ומוקף בנסיבות קשות . אם אתה משליך את הכימאר הצידה בחלום, המשמעות היא שערוריה או גירושין . ואם בחלום אתה רואה את צעיף האבל שאותו עוטות נשים, המשמעות היא נסיגה ואובדן במסחר ובעסקים, ובעיות רבות, דאגות וצער ….

…שור אם אתה רואה שור רודף אחריך בחלום, אז בעיה תכביד עליך בעבודה על ידי מתחרים קנאים וקנאים . אם ילדה תפגוש שור, הוא יציע אותה לנישואין, אך היא תשפר את הונה אם תסרב להצעה זו . אם אתה רואה שור תוקף אדם, אתה תהיה במצוקה כתוצאה מהשימוש הפזיז שלך ברכוש של אחרים . אם חלמת על שור לבן, המשמעות היא שתעלה את עצמך בחיים לרמה גבוהה יותר מאלה שמתעקשים להתפלל על ענייניהם החומריים . השור הלבן בדרך כלל מציין רווח . אם חלמת לראות שור שמן, המשמעות היא שתהפוך לדמות בולטת במדינתך ותזכה להערצה על ידי נשים . אם חלמת על שור שמן במרעה ירוק, זה אומר עושר, מזל והשגת עמדות שלא חלמת עליהם, ואם השור היה רזה, פירושו הוא אובדן ונידוף העושר וה עזיבת חברים ממך . אם חלמת על שור שמן שקשור לעול הטיפוח, אז זה סימן טוב, וזה אומר נישואים מאושרים עם אדם עשיר, או שזה אומר שהאישה שהיא התחתנה איתה כנה ונאמנה . ואם אתה רואה שור מת, זה אומר שאתה תהיה עד למותו של מישהו יקר לך . אם אתה חולם על שוורים ששותים מבריכת מים נקיים או מזרם מים, המשמעות היא שתהפוך לבעלים של נדל~ן ורכוש, וזה עשוי להיות הנישואין שלך עם אישה יפה וכנה . ואם אישה חולמת על כך, המשמעות היא שתהיה לה הערצה ומסירות של אהובתה ….

…גופה אם חלמת על גופה, אז זה מהווה פסימיות לאושר, מכיוון שחלום זה מעיד על חדשות עצובות על היעדר ופרויקטים בעבודה מתוסכלים . הצעיר יסבול מכמה אכזבות והשמחה תדעך . אם אתה רואה גופה ממוקמת בארון מתים, המשמעות היא צרות עכשוויות עבור החולם . אם אתה רואה גופה בשחור, המשמעות היא מוות אלים של חבר או בלבול עסקי נואש . אם חלמת לראות שדה קרב מכוסה בגוויות, הדבר מעיד על מלחמה ועימות כללי בין המדינה ומעיד על פונקציות פוליטיות . אם אתה רואה גופת חיות, המשמעות היא מצב לא בריא לעבודה ולבריאות יחד . אם אתה רואה גופה עבור כל אחד ממשפחתך הנוכחית, פירוש הדבר מוות עבור האדם הזה, או עבור אחד מבני המשפחה, אבו פירושו מרדה קשה ליחסים משפחתיים, וגם מעשה אכזרי ויוצא דופן . לאוהבים זה סימן בטוח לכישלון תאריכים חשובים . אם אתה שם מזומנים על עיני גופה בחלומותיך, המשמעות היא שתראה אויבים בלתי נראים גונבים אותך כשאתה חלש . אם תשים אותו רק על עין אחת, תוכל להחזיר הון אבוד לאחר מאבק נואש . חלום זה אומר עבור הילדה חוסר מזל ואובדן בגלל מתן ביטחון לאנשים ערמומיים . אם בחורה חולמת שהפקיד בחנות בה אתה עובד הפך לגופה ושהיא רואה את זה כשהיא יושבת עם גוף מגולח, אז זה מנבא שהיא תהיה מתחת לרמת השלמות שרואה אהובה בה אותה . אם היא רואה ראש גופה נופל מהגופה, זה מזהיר אותה מפני אויבים בלתי נראים שיפגעו בה ויבזינו אותה בעיני המעסיק שלה . לראות את הגופה במחסן חדשות כי עצב ואומללות ישפיעו על כל המעורבים בכך . יש אנשים שלא עושים מה שנכון ולא מקשיבים למצפונם . תהיה תפיסה פסימית של ביטחון ועבודה מוצלחת ….

…משטח אם אתה רואה את עצמך על גג בחלום, המשמעות היא שתפגוש הצלחה בלתי מוגבלת . אם חלמת שאתה פוחד וחשבת שתיפול, המשמעות היא שעליך לדבוק בעמדתך תוך כדי התקדמותך במעמד ובאחריות . אם אתה רואה גג מתפורר, אז מאיימים עליך חדשות עצובות פתאומיות . אם אתה חולם שאתה מתקן גג או בונה גג חדש, המשמעות היא גידול חדש בעושר שלך . אם אתה ישן על גג, המשמעות היא שאתה מרגיש בטוח מפני אויבים וחברים כוזבים . הבריאות שלך תהיה טובה וטובה ….

…אם אתה רואה את עצמך אוכל אפונה בחלום, אז זה אומר בריאות טובה והרבה כסף . עבור חקלאים ומשפחותיהם, חלום זה פירושו פעילות, עבודה ורווח . אם אתה רואה אפונה נטועה באדמה, המשמעות היא שמזל טוב ירדוף אותך בעסק שלך . אם אתה שותל אפונה, המשמעות היא שחלומותיך מבוססים על בסיס יציב ובקרוב תשיג אותם . אם בחרתם אפונה בחלום, ההצלחה תהיה בעלת בריתכם בעסק שלכם, ותיהנו מפירות העמל שלכם . אם בחלום אתה רואה אפונה משומרת, אז זה מצביע על כך שתחיה בגוון של ייאוש וצער במשך תקופה מסוימת, ואז לא יהיה לך מזל לממש את הגשמת חלומותיך . אם אתה רואה אפונה יבשה, המשמעות היא שאתה מכביד על בריאותך ומפעיל עליהם לחץ רב יותר . אם אתם אוכלים אפונה יבשה, המשמעות היא שלאחר הצלחה רבה תאבדו שמחות ושמחות רבות ובריאותכם תיפגע ….

…תיק בגד תיק בגדים בחלום מנבא שתצאו לטיול ושמזל רע ילווה אתכם . אם אתה אורז את התיק, המשמעות היא שאתה עומד לנסוע למסע מהנה . אם אתה רואה את תכולת השקית זרוקה עליו, אז זה מנבא מריבות ומריבות ומסע מהיר שממנו אתה רק קוצר עצב ואכזבה . תיק ריק בחלום מעיד על כישלון באהבה ובנישואין . אם אתה רואה מוכר רחוב בודק את תיק הסחורה שלו, המשמעות היא הצלחה, אושר ונחת . אם נראה לו שהתיק קטן ואינו מכיל את סחורתו, המשמעות היא קידום בעמדה והגשמת הרצונות . אם בחורה חולמת שהיא מנסה לפתוח את התיק ללא הצלחה, זה מצביע על כך שהיא תעשה כל מאמץ כדי ללכוד גבר עשיר, אך היא לא תצליח לעשות זאת בגלל תאונה פשוטה . אם היא לא מצליחה לסגור את התיק שלה, המשמעות היא שהיא תיסע למסע שהיא חפצה בו, אך היא לא תקצור ממנו שום דבר למעט אכזבה ודאגה ….

…הסוג השלישי של חזיונות : אשר הוא בהשראת כל העבדים , והקליט כמה חזיונות חוקרים אומרים : כאשר מתבהרים עצמו , ולהיפטר סודותיו של רעיונות רעים , ולכבד את לבו, את הזיכרון של אללה , לא רואה רק באמת כנה , וכי הוא החזון האמיתי כי כפי שתואר להיות חלק הנבואה (1). הנביא הקדוש, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, אומר בחדית 'המוסכמת שהוא עם אחמד במוסנד שלו גם מהקריינות של אנאס בן מאליק, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו : ~ חזון המאמין הוא חלק מארבעים ושישה חלקי הנבואה ”(2). הכתר כאשר הדיבור הזה מושהה מכיוון שהוא כולל כמה מהנושאים החשובים : אני אומר : החדית 'הזה סיפר מקבוצת בני לוויה שונים מילולית , סיפר ​​לאנאס את השייחים האלה , ומסופר על ידי האימאם אחמד ושייחים כמו פולחן שקט , כמו גם אבו. Dawood ו- Tirmidhi , ומסופר על ידי האימאם אחמד ושני השייחים ואבן מג'אח מהחדית 'של אבו הוריירה . במשך מספר החלקים : כמה רומן באו או לכסח מוגבל רק אל העד כאמור ההסבר של מוסלמי Sahih – Nawawi כמפורט : זה הגיע בוכארי ומוסלמי : ~ חלומות הם חלק ~ של הארבעים – שישה חלקים של הנבואה ~ כמו בעבר (3). על פי עד המוסלמי ~ של ארבעים – בת חמישה חלקים ~, גם נאמר : ~ חלק שבעים .~ על פי Tabaraani : ~ חלק שבעים – שישה חלק ~ . כדי Ibn'Abd אל-Barr של רומן : ~ עשרים ושישה חלק .~ כאשר האימאם אחמד ~ חלק מהחלק החמישים .~ על פי אל- טירמידהי : ~ חלק מארבעים והחלק ~ . כאשר טברי : ~ חלק מארבעים ותשע החלק ~, ויש לו גם : ~ של ארבעים וארבע .~ הוא הגיע גם מאבן עבאס : ~ חלק ארבעים חלק . ~ אנחנו כאן מול כמה רומנים ופחות חלק מהעשרים ושש ורובם של השבעים ושש , אמר נאווי בהסבר על המוסלמי האמיתי (4): ההבדל הזה מתייחס למקרה של ההבדל הרואה , המאמין הוא טוב להיות חלק כומר וואה של הארבעים – שישה חלקים ואת החלק החוטא של שבעים חלקים , The ההבדל של אנשים אוהבים מזרנים ובכל פעם שאמרתי החלקים היו החזון קרוב יותר לאמת , וזה נאמר להיות כי של אשר החלק הנסתר של השבעים , וכמובן חלק הארבעים – שש . שייח אמר מוחמד בן Uthaimin, שאלוהים רחמה עליו : העובדה כי המספר הוא חלק תואם ארבעים ושישה חלקים למציאות ביחס התגלות שהתגלתה לי, הנביא, יהי רצון שתפילת אלוהים ושלום עליו, כי ההתגלות הראשונה הייתה החזון הצדיק מרבי אל-עוואל לרמדאן, וזה חצי שנה , ואז אלוהים גילה לו אחרי זה ב התעוררות למשך שארית חייו , אם אתה מייחס על רקע זה לשאר עידן ההתגלות, זה היה חלק מארבעים ושישה חלקים : כי ההתגלות הייתה עשרים ושלוש שנים ושישה חודשים. ~(5) העובדה שהחזון היה חלק מהנביאות הפכה לבעייתית למרות שהנבואה נקטעה במותו של הנביא, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, ואזכיר כמה מהנאמר בהבהרה. זה . הוא אמר המשמעות של פסוק להיות חלק הנבואה : כי טוב כנה המוסלמי, מתאים במקרה אם הנביאים, אשר רואים את הבלתי נראה, שבניגוד הכופר החוטא המעורבב, ולעקוב אחר זה כדי לומר אימאם מוחמד Safaareeni על ידי ואמר : ( אך דומה במקרה של נביאי הבריאות של חזון והבהירות של שלו והנפש לגעת בנשמה שלו אם הוא ישן בתחום הממלכה ). הדבר נכון לא רק יודע את סמוי הוא יתברך אמר כמה מדענים : את המשמעות של להיות חלק חלקי הנבואה של מטאפורה , אשר מדוברת באישור הנבואה ; זאת, משום שהיא מהווה חלק הנבואה . זה נאמר : כלומר : זה חלק מהידיעה שלה, כי זה היה לנתק ונבואה זו פלמה תישאר ס . ונאמר : המשמעות של להיות חלק מחלקי הנבואה דומה לזה באמיתות החדשות על הנעלם ; הידיעה על הנעלם היא אחד מפרי הנבואה . מסקנה של הצעה זו : כי החזון של הכופר אינו במקור מחלקים של הנבואה , ואחרי חוטא, אשר כמו הכופר , החלק מהם הזכיר כי החזון של החוטא הוא אחד החלקים המרביים נותר מאמין מוסלמי טוב מי שחזון מסוג זה אומר הוד מלכותו של רחמי אלוהים ודואג לדבר זה : ( זה מדבר על שיחות דומות בהן אנו מאמינים ו- NCL פירושו להיות סופר עליו השלום ולא להיכנס לפרשנות זו של החלק של מספר זה וחוכמה, רומנים מגוונים במיוחד בכמות המספר מספקים גם אלוהים יודע את בלמרד מה הכוונה בכך ) א . ה (6). החזון של טובת קטעי ההתגלות , עשוי להיות גורם לחוקי חלק מההוראות וכי החזון של שלום אברהם להיות עליו , היה אברהם היה נדר כי ה ~ בנו חיים של שרה לשחוט להקריב, שראה בתוך חלום : כי כבוי נדר שלך (7) , וכן ראיון עם אחיו טפיל עיישה, אמה אודות אומר מה צוואות אללה ומוחמד צוואות, ואת Messenger ואז הורה להם לומר : מה אלוהים רוצה לבד , או מה שאלוהים רוצה ואז מוחמד , ולא אומר : מה אלוהים רוצה ומוחמד (8), וחזונו של עבדאללה בן זייד בקריאה לתפילה ובחקיקה של הקריאה לתפילה לאחר שהוכח. אלוהים עליו ועניק לו שלום שהוא אמר על כך : זה חזון אמיתי . אבו בכר, שאללה גם (9) סביב המגן שדד אותו לאחר מותו והתאוששותו של חזון זה ויישום המצווה על ידי ויתפוס את מגן מי שנמצא בידו , אך אבו בכר הוא הח'ליף הראשון וולר. אשדן, בין אלה שזכרו את השליח, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, חריצותו בכך וקבלת המלווים את האיג'יתאד הזה בנוכחות הקוראן המעידה על אמיתות מקובלת , וישנן עדויות רבות ל כאלה בספרי ההלכה , אך כיום לא מותר ליישם צוואה או עניין הקשור לחוק באמצעות חזונות, לא הסיבה וגם לא השריעה כאל סוד לאף אחד עם הלב . החזון הטוב הזה הגיע מלווה גדול זה להבטיח לנו את קיומו של אדם צדיק, כאשר המדענים הכירו בבניין האמנותי המודרני הזה על הנביא עליו השלום, והוא אמר : ~.. וחזון אסקד~מ של אסדק חדש . .. ~ והוא ישיב ברוך השם . וזה אומר עליו שלום : ~את החזון של המאמין הוא חלק ….~ Modern , כולל אישה מאמינה צדיקה כמו כן , יש בוכרי שכותרתו ב שלו Saheeh : את הדלת של רואה נשים , שצוטטה על ידי אבן חג'ר : מה אבן Battaal הסכים כי החזון של הצדיקים האמין שמה נכלל אומר עליו שלום : ~את החזון של חלק טוב המאמין של הנבואה ,~ יש הבדל בין גברים לנשים מבחינת חזיונות , אך ייתכנו הבדל במונחים של אלטבירה ולמברון אומרים : שאם אישה ראתה את מה שאסת עמו של ה 'הוא בעלה , והם אמרו : כמו כן, לילד יש את החזונות שלו לרוב להוריו , ואלוהים יודע (10). אני חוזר לסיפורו של תאביט בן קיס בן שמאס, וזה היה אחד מבחירת המלווים, שאלוהים יהיה מרוצה מהם , והוכח כי שליח האלוהים, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום. אליו : “ הו תאביט, האם אינך מקבל לחיות אדם טוב ולהרוג קדוש מעונה ולהיכנס לגן עדן? ~ סעיד מליק בן אנאס, אשר הוא אחד המספרים של החדית. : בן קיס קבוע נהרג בשהיד היונה (11). קבוע ו הסיפור כי ציינו את בנו של ערכים (12) אמר : On יום א – Yamamah, מלחמה נגד כופרים , קבוע עם ח'אלד בן וואליד יצא להילחם Musaylimah כשהם נפגשו Tkhvoa מתמדת, אמר סלים Mawla אבו Hudhayfah : הנה, כך שאנחנו נלחמים עם שליח אללה עליו ועל מתן שלום , אז כל אחד חפר בור, אז הוא עמד ונלחם עד שהם נהרגו. באותו יום הגיע אליו מגן עם אבנים יקרות, וגבר מוסלמי עבר לידו ולקח אותה , בעוד גבר מוסלמי ישן כשהגיע אליו בשנתו . כל תיקון – הוא אמר לו : אני ממליץ לך להיזהר ממצות אומר שזה חלום ותדהא , העברתי את מה שהרג אותי אדם מוסלמי לקח את דרעי , וונשל באנשים הרחוקים בסוסת האוהלים שלו – ווסטין – שפשוט עליזה . הכף מגן לדפוק כל סכום של אבנים – ומעל פתילי עזבו – אשר מונחת על הגב של בעלי חיים עבור הנסיעה ' הביאו את הנצח הוא פעם לשלוח אל דרעי לוקח אותו , ואם העיר ספקה את Messenger ח'ליפה של אללה, עליו השלום פירושו אבו בכר , אמור לו : עלי הוא של דת כזו וכאלה מהכיתה הישנה שלי , אז האיש מגיע לנצח , ואומר לו , אז הוא שלח אל את המגן, והוא בא ומצא אותו כפי שאמר להם בחזון מתחת לחוט, ואז הפרסים כמוהו , ואבו בכר אישרו את שארית צוואתו . אבו עומר בן עבד אל- בר אמר, ובכירים אחרים , כמו גם השייח 'מוחמד בין סאלח אל- עותמיין, לאחרונה, רחמי אלוהים עליהם : העבירו את אבו בכר ואחרא על קיומן של ראיות המראות כנות, אבו עומר בן עבד אל. – אמר בר : איננו יודעים שאיש מאושר, רצונו לאחר מותו הוא בן קאיס מתמיד, אלוהים ירחם עליו, א . ה (13). אם אתה גם לציין : הסכם ח'אלד בן וליד אבו-בכר שלו מלווה איתו לעבוד את החזון הזה, ואת היישום מה הגיע . _________________________________________________ (1 ) מוחמד HLA Wei – op – p. 5 . (2 ) משוחררים : מסופר על ידי בוכרי כמו הפתיחה (12 /373 , 383, 404 ) – אופ -, וכתוצאה מוסלמית הגרעיני (15 /22 , 23 ) – אופ -, ואל – Tirmidhi בספר של התגלות הפרק שהחזון של המאמין הוא חלק מארבעים ושישה חלקים של הנבואה – התייחסות קודמת – ובפרק מה שבא בחזון הנביא, תפילת האל ושלום עליו, המידה והדיבל המסופר על ידי אבו-דוד בספר הספרות, פרק מה שבא בחזון – התייחסות קודמת -, ואבן-מג'ה בספרם הם מונחים בספר ביטוי החזון, הפרק על החזון הצדיק ש המוסלמי רואה או דואג לו, ואת דלת האנשים האמיתיים ביותר לחזון שיוחס להם לאחרונה – התייחסות קודמת – ואחמד בשאר מוסד הרבים במוסנאד באבו הוריירה ובמוסנאד. של אנאס בן מאליק – התייחסות קודמת -, והדרמי בספר החזון הוא פרק במוס החזון של lim חלק מארבעים ושש החלק של הנבואה – התייחסות קודמת -. (3 ) ראה שם . (4 ) הסבר גרעיני של סאהיח מוסלמי ( 15/21 ) – התייחסות קודם . (5 ) מוחמד'תאמין, נאמר ספר שימושי על מונותאיזם ( 2/348 ) – אופ . (6 ) הרחבה ראה : מוחמד Safaareeni – אופ – (1 /808 ). (7 ) להאיר את גודל הפרשנות של אבן עבאס אבו טאהר טורקיז עבאדי – דאר חשב – ביירות ( עמ ' 377 ) 0 ואבן חג'אר – אופ ( 12/377 ). (8 ) נאמר על ידי האימאם אבן מג'ה בספר Alkavarat דלת האוסרת מה לומר ברוך השם ואתה רוצה – אופ -. (9) Ibn ' – op – ( 1/349 ). (10) op – ( 12/392 ). (11 ) את האדיט הזה סיפר ​​אבן חג'אר באל- פת ', אמר כי משדר התייחסות חזק זה שסיפר אבן סעד מען בן איסה לבעליו . מסופר , Daaraqutni ב ומטורף על ידי איסמעיל בן אבי Uys עבור הבעלים כמו גם . (12 ) רוח . בן הערכים fatawa , בית הספר הערבי – להשיג : ד . מר Jumaili , אני 1412 (13 ) ראה : ערכי אבן פתאווה – אופ – עמ '. 43 . ** צוטט על ידי ד~ר פאהד אל-אוסאימי…