…ומי שרואה שצבע מצחו הוא דבר שהוא שונא את זרעו, אז הוא הופך לחייב, ואם צבעו ישתנה לאחר הנביטה, הוא ישלם את החוב הזה ….

…אל-קירמני אמר: ~מי שרואה שהוא שם על הראש את מה שהוא לובש בחורף וזה היה קיץ שמשמעותו שהוא לא משיג את מה שהוא רוצה, ואם הוא רואה נגדו, אז הוא מציין שהוא רוצה שיקרה ….

ומי שרואה שמשהו שונא בצווארו כשהוא ער, אז לא משבחים אותו ….

…ומי שחושב שהוא מתנקה במשהו שאינו הכרחי, אז הוא יחפש צורה אסורה של נרתיק או פי הטבעת ….

…ומי שרואה ניתוח או כיב במצחו, או מה שהוא מכחיש כשהוא ער, אז הוא מתוודה בתפילתו או לא השלים את ההשתטחות שלו, והוא נתקל במילים רכות ….

…ומי שרואה שאדם מת נותן לו משהו לא ידוע ולא משיג את מה שהוא, אז זה בכל מקרה תועלת. כמו כן, אם האדם המת נותן משהו לא ידוע, זה לא פוגע בו ….

ומי שרואה אדם מת נשטף במשהו שאינו מותר לכבס, הרי הוא אדם מושחת, והוא מטיף למשהו שאין לו שום משמעות או תועלת, ומוחו אינו מקבל זאת ….

…אם היא רואה שמשהו שונא מהנרתיק שלה יוצא מהנרתיק שלה, אז זה ילד ואין בו שום טוב, ואם הטיפוס שלו אהוב, אז הוא בן טוב ….

…ומי שרואה שהוא עושה את מה שאסור לצום, אז הוא צמצם את דתו ….

…חלקם אמרו שאם יראה ברגליים הפרעה או את מה שהוא מכחיש כשהוא ער, הוא יתורץ בכל מה שהוא עושה ….

…ומי שרואה שמשהו לא צריך לצאת מפי הטבעת שלו, או שנכנס אליו משהו כמוהו, אין בזה טוב ….

…ומי שרואה שהוא עושה לאחד מהם את מה שלא ראוי לעשות, אין בזה טוב, ונאמר שחזון המסגד מתפרש על ידי הסולטאן או מי שתופס את מקומו, ואת חזון ה בית הספר מתפרש על ידי שופטים, חוקרים, משפטנים והמסגד, המתפרש על ידי אישה בעלת גורל גדול ….

…ונאמר שמי שראה שהוא עשה בכנסייה את מה שאנשיה מסכימים איתו מבצע פשעים ….

מה לגבי צבעים, האם יש לו קונוטציות ספציפיות , או משקיף עליהם , והאם יש הבדל בין אינדיקציות אלה בהתאם לצבעים? לצבעים יש את הקונוטציות שלהם בחלום , אבל הקונוטציה של הצבעים לא תמיד זהה ; אז ידוע שהחלטת בספר זה שהחלום או החלום או החזון הם מסה ולא חלק , אז יש צורך להסתכל באופן מקיף מהמעבר לכל חלקי החזון , בדיוק כמו שחלקי החזון עשויים להיות חזק יותר מאחרים – עם החפיפה שלהם ואולי מהטקסטים שמצביעים עלי על צבעים המופיעים בדרך כלל בסונאן אל – טירמידי בספר ההתגלות , הדלת של מה שהגיע בחזון הנביא עליו השלום במאזניים ו מזל דלי מעיישה, שיהיה אללה מרוצה , אמר : שאל את שליח אללה עליו העיתון , היא אמרה לו חדיג'ה : זה היה כנה והוא מת לפני שהוא הופיע , אז שליח האל, יהי תפילות אלוהים ו עליו השלום , אמר : ~הייתי לובשת את זה בחלום ולובשת בגדים לבנים , ואם הוא היה מאנשי האש, הוא היה מתלבש אחרת .~ זו התייחסות מפורשת מהשליח, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, על משמעות השמלה הלבנה , ועקבתי אחרי הטקסטים שכללו אזכור של כמה צבעים, ואני יכול להסביר את הדברים החשובים ביותר בהם עם הבא : מונחים עכשוויים – צבעים…

…ומי שרואה על ראשו את מה שהוא מסתיר, מוכתר בפנינה, אז זה מעיד על גאווה שלו בקרב אנשים ועל חברותו עם אנשי בנין, ואם זה מעץ, אז הוא רואה את עצמו יקר במילים כוזבות ובלתי אפשריות ….

…ומי שרואה שהוא קורא בסירה, אז זה מצביע על כך שהדברים קלים, וכמו כן אם הוא רואה שהוא קורא לשיחה בראש בית ….

…ומי שראה שהוא קורא על ראש ההר, אז זה מעיד על האמיתות של מה שנכון למג'סטיק אל-קאדר, ונאמר שמי שראה שהוא קורא לצריח היה גובה מידה ….

…ומי שרואה מישהו מאלה המוזכרים בסעיף זה ומודיע לו על עניין, זה יחיד ….

…ונאמר שמי שראה שהוא מתקשר, או שהוא ראה מישהו קורא על גבה של חיה, אז זה היה מסע ….

…אם אדם רואה כי האימאם הוא אפוטרופוס מהגבולות הרחוקים ביותר של הגבולות המוסלמים כנציגו, הרי שהוא מהולל, כבוד, שם, זכר ודומיננטי, ככל שמיקומו של האימאם הוא מעבר לכך ….

…והוא ראה כאילו אנשים לוקחים את זה בידיים, זה מדע שהוא משדר לעם, ואם היה עליו דם, הוא ערבב את הידע שלו עם שקר ….

…ומי שרואה שקבוצת נשים נמצאת במקום בזמן שהם מסתכלים עליו או שאחת מהן מזמינה אותו אליה, אז הוא בושה, והוא חף מפניו, ומטרתו עשויה לקרות לו אחר כך, ואת שלו האויב לא יוכל לו ….

…ומי שרואה שהוא קורא לקריאה לתפילה במהרב, זה מעיד על נסיעה וחזרה בבטחה והשגת המטרה הרצויה ….

…ומי שרואה שהוא מכנה את השיחה בנתיב שאינו מקום הקריאה לתפילה, אז זה מעיד על ריגול ….

…ומי שראה שהוא מתקשר בשוק, אז זה מעיד על עוני ופשיטת רגל, ונאמר שאחת ממשפחתו תיפחד ….

…ואם יראה זאת כמלך, אז היה משחרר קבוצה מקרובי משפחתו, ואולי ישחרר את שבוייו או אסיריו ממה שהם נמצאים ….

…ג'אבר אל-מג'ריבי אמר: ~מי שחושב שהוא תוקף את הכופרים לבדו, זה מעיד על השלל, על כיבוש האויבים ועל השגת פרנסה כדין .~…

ומי שרואה שהמת הוא נחוש לבוא, אז הוא טוב ויש לו חיים ארוכים ….

…ומי שרואה שהוא מתקשר למקום לא ידוע, אז זה מקרו ולא ראוי לשבח, ואם הרואה הוא אדם לא מוסרי, אז הוא גונב ….

…ואם הוא רואה שהוא נחשב לגמל עם הנטיפים שלו, ואם הוא סולטן או מי שתופס את מקומו, אז הוא יפגע באויביו בכסף ששוויו מתאים לנשיאת הגמלים, ואם הוא יום גשום הוא שתל אותו, ואם הוא היה סוחר שהרוויח מאוד ….

…ומי שרואה שהוא מפריד בין עצמות המתים, הוא יבזבז את כספו באופן שאינו האינטרס שלו, ואם יראה שהוא אוסף אותם, אז הוא ישיג כסף ויתרום ….

ומי שיראה שהוא חופר, יתגרש מאשתו ….