…אם הוא רואה שהוא לא מונחה לכיוון הצ'יבלה, הוא מבולבל בעניין שלו. אם הוא מתפלל לכיוון שאינו כיוון הצ'יבלה אלא שיש לו בגדים לבנים בזמן שהוא מדקלם את הקוראן כראוי, החאג 'יספיק . כי אלוהים אדירים אומר : ~ אז בכל פעם שהם פונים, אז אלוהים מתמודד .~…

…ומי שרואה שהוא קרא את הקוראן וסיים לקרוא אותו, אז חייו יפוגו היטב, ואם הוא מדקלם חצי ממנו, חצי מחייו יעברו ….

רואה דואג בחלום מציין צירוף טוב ואסור לרע ….

…מי שקורא אותו או קורא לו, כפי שאמרו נאפי ואבן כתר, הוא עוין לקוסמים, ואלוהים אדירים מבטל את קסם על ידיו . ונאמר : הוא אוהב תפילות לילה ועושה טוב . נאמר : מומש על ידי חוסר תשומת לב לדת . ונאמר שאם הוא נסע או נעדר ממשפחתו, הוא בא אליהם, וכמה רשעים נספו בידיו, ואלוהים אלוהים העניק לו ניצחון על אויביו, ולקח לו חשבון קטן, והמלאכים לחצו ידיים עמו, והם התפללו עליו ….

סוראט מוחמד, עליו השלום . מי שקורא אותו או יקרא לו אותו יעמוד תחת דגלו ביום התחייה . והיה על השנה שלו בעולם הזה . ונאמר : הוא ינצח על אויביו, והוא יהיה מעל העם, ויהיה לו כבוד וזכר ….

…סוראט איברהים, עליו השלום, ג'עפר אל-סאדיק, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, אמר : אבי, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, אמר לי שהוא שאל את חג'יב בן עבדאללה על המדקלמת שלה בזמן שישנה. הוא אמר : שמעתי את עיישה, שאלוהים יהיה מרוצה ממנה באומרו : הוא אחד משני ההלל של Alawabeen, ונאמר : הוא סיבה לחשוף את דאגותיו. ניתן לו את התגמול לפי מספר כל אחד מעובדי האליל עד יום התחייה, ואלוהים אדירים יגאל אותו מכל מה שהוא מזהיר בעולם הזה . נאמר : דתו טובה ופקודתו היא עם האל הכל יכול ….

…סוראט איברהים אבן סירין אמר כי מי שקורא אותו מעיד כי מעשים טובים ומעשי פולחן הם טבועים . אל-קירמני אמר כי תנאיו ישרים ותוצאותיו ראויות לשבח . וג'עפר אל-סאדיק אמר: הוא יתחזק ויתכבד על ידי האל, ונאמר שהוא יהיה חף מפשע מהנאמר עליו ….

סוראט אל-היג'ר מציין את ההימנעות מחטאים, או להיות מחוזק, מכובד, מכובד ומכובד, ואם הוא מלך וחולה, מותו התקרב.

סוראט אלמומינין מציין ניצחון, צדק, ציונים גבוהים, אמונה כנה ובריחה מאסון.

סוראט אלראאד מצביע על ביטחון מפחד הסולטאן, או הקלה על גורמי הטוב מכל מקום, או שהאפרור ממהר לו אם הוא צעיר, וזה עשוי להצביע על קרבתו

סוראט אלנג'ם מעיד על קרבה לאלוהים הכל יכול בכך שהוא עושה דבר שהוא מקבל או פותח את דלתות המעשים הטובים והרחמים בפני המחפש, או כובש את אויביו, או שאלוהים מברך אותו עם בן צדיק ואהוב

סוראט אלשועארא מעידה על הסחת דעת מדיבור מכוער, שקרים וחוסר מוסריות, וזה עשוי להצביע על מצוקת הקורא

…באשר לשכרות, אמר ג'עפר אל-סאדיק, ~הקורבן מורכב מעשרה היבטים של אישה, משרתת ועבדה, כוחה של הדת, טובת הגוף, אריכות ימים, כסף, חסד, דיבור חביב ונעים, וירושה מנשים . ~…

אל-קירמני אמר: ~מי שחושב שהוא מוגבל והוא אחד מאנשי הטוב והצדק, אז הוא יציב בדתו, ואם הוא בן שליט או שתופס את מקומו, הוא ימשיך ב שלטונו ומנדטו, ואם הוא חולה, כלוא או במצוקה, הוא יישאר זמן רב יותר, ואם הוא נוסע או עומד לנסוע הוא מוערך לכך. ואם המגבלה היא של כסף, אז היא נבדקת על ידי אישה, ואם היא של זהב, אז משהו הולך אליו, ואם זה של אפס או עופרת או משהו דומה לזה, זה נחשב טוב יותר ויתרון יותר ממה שהתכוון במהלך נסיעתו, ואם זה היה מברזל, שהותו הייתה תירוץ מובהק ….

קריאת סורה אל-בקרה וקריאת אל-בקרה מעידות על כסף ומרחב בזמן, טובות בדת, הולדת בן או ירושה במריבות, ופסוק הקודש מעיד על ביטחון מפני מזיקים והשגת הרצוי

…** הידע של עבדאללה בן עמר בן אל-עאס . בסמכותו של עבדאללה בן עמר – שאלוהים יהיה מרוצה משניהם – הוא אמר : ראיתי בו הרדום רואה כי אחת האצבעות שלי שמנה ובשנייה דבש, אז כשהזכרתי את זה לשליח אלוהים, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, הוא אמר : ( קראת את ספרי התורה והפורקן ) והוא נהג לקרוא אותם ….

סוראט אלקדר מי שקורא את זה יאריך את חייו וישיג את מטרתו או יגביר את רמתו בעולם הזה ובעולם הבא, או יתפייס לטובת הטוב, ונאמר ניצחון וקבלה של פעולה המוכפלת במה שהוא חושב או לא עוזב את העולם עד שהוא חופף לתגמול שלו

…ג'אבר אל-מג'ריבי אמר: אין חלב בחלב אם לא אוכלים בשר ….

אל-קירמני אמר, התריס מועבר על ידי אישה, וייתכן שהיה זה ווקאיה, והמגן קטן יותר מהציוד ….

המלך המרוקאי של ג'אבר אמרוי המכסה את המגבת הוא מראה על צדק והגינות וכי השופט הרגיש שהוא מכוסה על ידו מראה את הפקק בפסק הדין ואם הפוליתאיסט ראה אותו מכוסה על ידי זה פירש אותו לאיסלאם ואם נזיפה ראתה אותו מכוסה על ידי זה. עדות לחזרה בתשובה אליו אם הגנב ראה את זה מכוסה על ידי שכן זה מעיד על תשובה מכך

סוראט אל-פיל מי שמדקלם את זה ימונה לדיכוי, או שהוא ינצח את האויבים ויקבל את יעדיו, וייתכן שהוא ינוח לאחר שנמאס

אל-קירמני אמר: ~מי שחושב שהשטיחים שלו קטנים מציין את חייו הקצרים .~ ומי שחושב שהשטיח שלו קטן אך רחב, אז זה מעיד על חייו הקצרים ורוחבו . ומי שחושב שהפשטות שלו קטנה וישנה, ​​זה מעיד על חוסר חיים, פרנסה, חיים רעים, וייתכן שהוא הלך מלבד הדרך הטובה ….

…ג'עפר אל-סאדיק אמר כי לחזון הטבעת יש שמונה היבטים: ילד, כסף, אפוטרופסות, חי, משרת, דרגה גבוהה, קישוט וראש עבודה ….

באשר לברבור, המכונה ישוע, הוא מתפרש על ידי איש רחב לב ועדין לב העומד בפני רוע ונזק ועשוי להתפרש על ידי מלכי המזרח ….

ג'עפר א-סאדיק אמר כי ראיית שיניים מתפרשת על שישה היבטים של משק הבית, כספי גמלה, מצוקה, פרדוקס ופגיעה מקרובי משפחה ….

כותנה מתפרשת כאיש מריבה, וככל שקשתו חזקה יותר כך הוא יהיה חזק יותר במריבה ….

…ומי שרואה שהוא זורק את חרבו ושובר אותה, אז זה מתפרש על ידי מות אביו או דודו או מי שתופס את מקומם, וכל מה שהוא רואה בזה מזין או שין, יתפרש גם בהם ו חזון שבירת הצצה לחרב יתפרש על ידי מות האם או הדודה, ולכן מה שנראה בפרופילי החרב של זאין או שין מתפרש בהם ….

…ומי שרואה שהוא שם את הטבעת שלו באמון על מישהו או נתן לו ואז מחזיר לו את הטבעת שלו, אז הוא מאורס לאישה והוא לא עונה על זה, ומי שרואה שהוא שבר את הטבעת שלו לחצי , אז זה מעיד על התרחשות חלוקה בינו לבין משפחתו ….

…הוא הרגיש שזה רוכש תחת אותם חטאים של הפסוק ~ הכל כמו חייל ~ ולא נאמר לו שום דבר טוב בעיקול את מה שלדבריו חלקם רוצים לחיות נקיים ולא לשעבד שום דבר להלוות ….

…אבן סירין אמר: מי שראה שהוא גילח את ראשו בימי חג'ג ', אז זה טוב בדת וכפר על חטאים, ואם זה בחודשי הקודש או בחלקם, זה מילוי החוב והיעלמות מצוקתם ומצוקתם, ונאמר שאם הוא ראה את זה עם עמדה אז זה לא ראוי לשבח, ואם האישה רואה את זה, אז זה מעיד על מוות בעלה או אחת מהמהרמות שלה, ואם היא רואה כי שערה נחתך או חלק ממנו, אז זה מעיד על מריבה עם בעלה ונאמר שהתרחש אסון, ואם היא רואה שכל שערה הפך לבן, זה מעיד על כך שבעלה הוא אדם לא מוסרי באופן אחר מזה ….

באשר לאשכים, הם אחראים על הפרנסה, על הבנות ועל התחזוקה וההגנה. מי שרואה בהם מזיין או שין יוחס לכך, ומי שרואה פגם באשכיו, אז אויביו כובשים אותו, ואם הוא רואה אותם בידו של אדם, אויבו מנצח, ואם הוא רואה כאילו הם נעדרו ממנו בלי כאב או מסרו אותם לאף אחד, ואז הוא נולד למישהו אחר. לייחס לו ולקחת אותם הוא מותם של הילדים, ומי שראה שהם מנותקים והיה לו חולה, אז הוא ימות וייתכן שהוא הפרדוקס של שתי נשים, ומי שראה אותם גדול מעיד על התנזרותו מרוע אויביו וכמה מהם אמרו כל סריסי האדם ובעלי החיים הם כסף, ומי שיש לו כל זה והולך ממנו יתפרש בכסף ומי שרואה שהוא התבגר חלק מזה יצא של מקום ונעלם, כי הוא מקבל עבורו כסף בלי הפרצוף ומוציא אותו במקום…

…הוא גם סיפר שאדם בא אליו ואמר : ראיתי כאילו אני שופך שמן משורש עץ הזית, ואז הוא אמר לו : מה הסיפור שלך? הוא אמר : הלכתי לגלות כשהייתי ילד צעיר, והפכתי לחופשי והגעתי למספר הגברים. הוא אמר: יש לך אישה? הוא אמר שלא, אבל קניתי משרתת, הוא אמר תראה, היא אמא שלך . לדבריו, אז האיש חזר מביתו ועדיין חיפש את תנאי הילדה עד שאמו מצאה אותה ….