הוא הרגיש שהדינרים שלו על שם השם של אלוהים ותמונת החיים שלאחר המוות שהוא מוסלמי מהבומרנג ) דת, אבל הוא מסר כופר ….

וכל מי שראה שהוא אמר לו, הוא אמר שמעולם לא מתת, אז הוא ימות כשאהיד ….

ונאמר שמי שראה שאדם מתחתן עם אשתו, הוא ישיג את הנישואין אם ידוע ממקצועו שהוא יקבל אותם ….

…המראה : מי שמסתכל על פניו בו מהרווקות, הוא יתחתן עם מישהו אחר ויזרוק את פניו, ואם יש לו הריון שיבוא כמוהו, בין אם הצופה ובין אם הוא נקבה, והוא עשוי להצביע על חלוקת בני הזוג. , עד שיראה את פניו בארץ של אחרים ובמקום בו הוא נמצא, ומבנה המתבונן נפרד בה. זה תיאורו ותקוותיו, ואם הוא מביט בהם כדי לתקן את פניו או כדי להחשיך את עיניו, ואז הוא מסתכל על עניין אחיו, נורא, והמראה שלו עשויה להצביע על ליבו, כך שמה שהוא ראה מחלודה היה עוון והעיב על לבו . ומי שמסתכל במראה כסף מקבל משהו רע בפניו . והסתכל במראה של הסולטאן מבודד אותו מסמכותו, וראה את מקבילו במקומו, ואולי הוא עזב את אשתו והצליח להחליף את מקבילה 0 ונאמר שהמראה היא אשת האיש ודרגתו גדולה ככל שהמראה ומלכותה, אם הוא רואה את פניו בו גדולים יותר, מעמדו בו עולה, ואם פניו בסדר בו, המראה שלו תשתפר. אם הוא רואה את זקנו שחור בתוכו עם פנים טובות, והוא שונה מהאיכות הזו בערות, אז הוא מכבד אנשים ומשפר את מעמדם בעניין העולם הזה . כמו כן, אם הוא רואה את זקנו, זקן שטוח וחסר שיער . אם הוא יראה אותה לבנה, אז הוא יחסר ויגביר את מעמדו ויחזק את דתו . אם הוא רואה שיער לבן על פניו במקום בו שיער אינו צומח, אז הוא נעלם ודתו מתחזקת, וכמו כן מביט במראה כסף, הכבוד יאבד . אחר אמר : המראה היא אישה, ואם הוא רואה את הנרתיק של האישה במראה, תהיה לו פות . ולהביט במראה מלא דאגות, ובמראה החלודה רע . אם הוא רואה כאילו הוא מסתכל במראה, אז הוא מבקש הקלה ממנו בתוכם . אם הוא לא מסוגל לקרצף אותה בגלל מספר החלודה הרב, הוא לא יכול למצוא הקלה . ונאמר שאם הוא רואה את זה כאילו הוא מסתכל במראה, ואם הוא רווק, הוא התחתן, ואם אשתו נעדרה, הוא נפגש איתה . אם הוא מסתכל במראה מאחוריה, הוא מתחייב מוסריות מאשתו, והוא מבודד אם הוא שליט, והנטיעות שלו נעלמו אם הוא מותש . ואם אישה מסתכלת במראה והיא בהריון, היא יולדת ילדה שנראית כמוה, או שבתה יולדת ילדה . אם שום דבר מכל זה לא היה מתחתן עם בעלה עם אישה אחרת שיש לה מקבילה, היא תראה את הדמיון שלה . כמו כן, אם ילד היה רואה שהוא מסתכל במראה בזמן שהוריו יולדים, הוא היה מכה אח כמוהו ועמיתו . כמו כן, אם ילדה ראתה זאת, היא הייתה פוגעת באחות כמוה, וכמו כן אם גבר רואה את זה והיא בהריון עם בן כמוהו ….

…אל-בוסתן : מתייחס לאישה משום שהיא מושקה במים והיא מעבירה ויולדת . ואם הגן היה אישה, אז זה היה עץ של בני עמה, משפחתה, בנה ועושרה, כמו גם פירותיה, והגן הלא ידוע עשוי להתייחס לקוראן האצילי, כי זה כמו הגן בעיני המתבונן ובידי הקורא, משום שהוא תמיד קוצר מפירות חוכמתו, והוא נשאר עם מקורותיו, עם אזכור האנשים בו. זהו העץ העתיק והמודרני . ומה הוא מכיל הבטחות ואזהרות כפירות חמוצים מתוקים . אולי פרדס לא ידוע הצביע על גן עדן ואושרו, משום שהערבים מכנים אותו גן עדן . כמו כן, אלוהים אדירים כינה זאת באומרו : ~ הייתי רוצה שאחד מכם יהיה גן של דקלים וענבים שזורמים מתחת לנהרות. ~ אולי הפרדס התייחס לשוק ולבית החתונה, כך שעציו הם שולחנותיו, ופירותיו הם אוכלו, ואולי הוא מציין כל מקום או חיה שניתן להשתמש בו ולהשתמש בו. כגון חורשים, חאנים, יונים, טוחנות, ממלוקים, בעלי חיים, בעלי חיים וכל שאר היבולים, כי אם עץ הפרדס הוא, זה כמו הקשר לבעליו, או כמו השירות ובעלי חיים שונים לבעליו . והפרדס עשוי להתייחס למגורי העולם, השליט והשליט, שהוא זה שאוסף אנשים, והוא מורכב מכל שאר הגזעים, כך שמי שרואה את עצמו בגן יסתכל על מצבו ויגדיל את מצבו לִישׁוֹן. זה לא ידוע, ואם זה היה מוג'אהיד שהשיג קדוש מעונה, במיוחד אם הייתה בו אישה שקראה לו לעצמה, והוא שתה חלב מדבש מנהרותיו, ופירותיו לא היו דומים למה שידע, ואם שום דבר מכל זה, והחזון לא הצביע על עדות, אז הסתכלתי על מצבו. הוא רוואי או שנכנס לנישואין או נכנס לאשתו והשיג ממנה, והוא ראה אותה באופן שראה בגינה שלו בחלום של טוב או רע, על פי הזמן . אם החזון היה באמצע הזמן ובזמן נפילת העלים מהעצים ואובדן הפירות, אז הוא התעלם ממנו מה שהוא לא מצא חן בעיניו, והוא ראה בו את מה שהוא שונא מבחינת עוני, דאגה רכוש, או מחלת גוף . ואם זה היה בבוא העת וזרימת המים למקלות, או הופעתם של פירות ומניעתם, העניין הוא נגד הראשון, ואם מישהו שיש לו אישה רואה מי שחפץ בכספה או שהוא להוט על יופיה, היא שקלה זאת בפעמיים ועל ידי מה שנעשה בחלום לומר, להשקות או לאכול פירות או שנאסף . אם מישהו רואה שיש לו צורך עם הסמכות או מריבה עם השליט, אז אני מבטא גם את ההשלכות של פקודתו, את חוסר היקף שלה ושלילת הזמן והזמן שלה, ומה מה שהשיג בחלום מפירותיו ש לציין טוב או רע, לפי מה שהוא רואה בפירוש הפירות . באשר לאלה שרואים איתו קבוצה של אנשים שחולקת איתו בשוק ובתעשייה שלו, אז הגן הוא שוק העם, וזה גם מעיד על הצביעות שלו ועל השפלות שלו בזמן ופעמיים . כמו כן, אם עינו נפלה בזמן כניסתו אליו בכניסה לחדר האמבטיה, למלון או לתנור שלו, אזי אינדיקציה של הפרדס שייכת לאותו מקום, אז מה שהוא ראה בו על טוב או רע חזר אליו אלא אם כן מי שראה זאת בה היה עובד או עבד שהשתן בה או השקה אותו מלבד נהגיו או מבאר שאינה בארו, כי הוא אדם המסגיר אותו במשפחתו או יוצא נגד אותו לאשתו או לאומתו, אם הוא זה שעושה את זה בגן, והשתן שלו הוא דם, או שהוא השקה אותו מלבד הים, והוא מקיים יחסי אישה אם הגן אינו ידוע, אחרת הוא בא מאשתו מה שלא מותר לו אם הגן הוא הגן שלו, כגון שהוא ייכנס איתה אחרי שהוא שבר אותו, או יתחתן איתה בפי הטבעת או בזמן הווסת . ונאמר כי הגן, הכרם, הגן הוא לחפש סליחה, והגן הוא אשת גבר באותה מידה כמו יופייה של הנדיבות, טובתה, עוצמתה ופירותיה, כספה, מכחולים, תכשיטים וזהב . העץ שלו, עיבוי רגלו, השמנה שלה, אורך חייו, יכולתו בעולמו, ואם הוא רואה כרם פורה אז זה עולם רחב, ומי שרואה שהוא משקה את הפרדס שלו, משפחתו תבוא, ומי שנכנס לגן לא ידוע פיזר את העלים שלו, הם נפגעים מהם, ומי שרואה את הפרדס שלו יבש, הוא ימנע מאטיין היא אשתו ….

…זה בחלום שמבקש סליחה ומבקש סליחה זה הגן ומי שרואה שהוא משקה את הפרדס שלו, משפחתו תגיע . אם הוא רואה את הפרדס שלו יבש, אז אשתו נטושה . ומי שנכנס לגן לא ידוע שעליו פזורים, הם יכו . והבוסתן מציין את האישה כי היא מושקה במים והיא נכנסת להריון ויולדת . הפרדס הלא ידוע עשוי להתייחס לקוראן האצילי, מכיוון שהוא דומה לגן בעיני המתבוננים, ובידיו הקורא קוצר מפירות חוכמתו, והוא נשאר עם מקורותיו במה שאנשים מזכירים, שהוא העץ הישן והמעודכן, וההבטחה וההבטחה הם כמו פירותיו החמצמצים . אולי הפרדס הלא ידוע הצביע על גן עדן ואושרו משום שהערבים מכנים אותו גן עדן . אולי הוא כיוון את החורשה אל השוק ובית הכלה, כך שהעצים היו שולחנותיה, והפרי היה האוכל שלה . ואולי הוא ציין מקום או בעל חיים שיש להשתמש בו, ולשמש בו, כמו חנויות, חאנים, יונים, עזים, בעלי חיים, בעלי חיים וגידולים אחרים . אם מישהו רואה את עצמו בגן, אני מסתכל על מצבו, אם הוא נמצא בבית האמת, אז הוא נמצא בגן עדן ואושר, ואם הוא חולה, הוא נפטר ממחלתו, אם הפרדס אינו ידוע, ו אם הוא מוג'אהיד, הוא מגיע למות קדושים, במיוחד אם הוא רואה אישה שקוראת לו לעצמה, או ששתה בה חלב או חלב. דבש מהנהרות שלו, או אם פירותיו אינם דומים למה שהוא ידע, ואם אין בכך כלום, ואם הוא רווק או שהיה לו חוזה נישואין, הוא התחתן או נכנס לאישה והשיג כפי שראה בגינה . ומי שנכנס לגן ורואה עובד או עבד שתן ברגליו, או משקה אותו ללא נהגיו או מבאר שאינו שלו, הרי הוא אדם המסגיר אותו במשפחתו . הפרדס הידוע מעיד על בעליו, הערב או השליט, ומציין את המסגד לציבור הרחב, כולל העם, הפרטי, הבורים, המלומדים, הקמצנים, הנדיבים, והוא מציין את השוק או תפקיד הידע, כמו בית הספר ומקומות אחרים המשלבים מתפללים ותלמידי מדע . זה מעיד על בית האוניברסיטה לעשירים ועניים, לטובים ולא מוסריים . מי שנכנס בחלום לגן, כאילו נכנס אליו בזמן כניסת הפירות, מציין טובות, פרנסה וגידול במעשים טובים, בעלים וילדים, ואם זה בזמן סיומו ו עלים שנפלו ממנו, זה מצביע על חשיפת מצב וחובות או גירושין של בעלים או אובדן של ילדים, אם מבפנים למת הבוסתן, הוא נמצא בגן עדן, ואם הוא היה בריא, אולי הוא היה לא צודק כלפי עצמו ולא אמין בדתו. אם הוא שולט עליו או על החזקתו, הוא משיג תהילה וסמכות, אחרת הוא בזבז על עצמו . אולי הפרדס הצביע על האישה, הבן, כסף, חיים טובים והסרת דאגות . ואולי הבוסתן ציין את מיקום החג בו ישנם מאכלים וצבעים שונים, ואת בית הסולטאן שאוסף צבאות וחיילים ….

…ומי שרואה שזקנו התארך מגורלו, זה דאגתם ומצוקתם, ונאמרו דת ודת, ונאמר קלילות, טמטום וחוסר מחשבה, ואם ראה פחתה והירידה לא היה מקומם כלפיה, זה מעיד על מימוש דתו ועל היעדר דאגתו. הדת או הדאגה שלו נעלמו. אחרים אמרו שלראות את זה לא מוצא חן בעיניו, ומי שרואה שחלק מזקנו נשלף והמקום שלו נהיה חסר, או שהוא הפך לעקר, אז הוא חסר את זכותו מכל הבחינות, ומי שרואה את זה הוא קטף את זקנו, זה הכסף שלו הורס אותו ביד ומשמיד אותו. אם הוא חולה, חף מפשע או חב, שילם את חובו או שהוא במצוקה, דאגתו נעלמה, ונאמר שזה מאוד לא אהב, ומי שרואה את זקנו כשליש שערות לרוב זה גידול באדיקות ובכבוד שלו, ואם הוא רואה שזה נהיה לבן מאוד, אז הוא חלש בכוח וירידה בכסף ומי שרואה שהוא צעיר והחזיר את זקנו שחור, אז הוא רואה את מה שהוא לא אוהב, וחלקם אמרו כי ראיית שיער אפור לצעירים מתפרשת על ידי הגעתו של נעדר. נאמר שהאפרוריות היא אריכות ימים, ומי שרואה שהיא מורטת את האפרוריות שלה, מנוגד לסונה ומזלזל באנשי הטוב. הוא קטף את בתי השחי שלו היה הכי טוב ומי ראה ששיער בית השחי שלו ארוך. זה לא מוצא חן בעיני הדת, ומי שחושב שהוא קטף את שיער הערווה שלו, אז נקנס בקנס כספי או שנבזבז במקום שלא במקומו, ואם הוא רואה שהוא הסיר משהו מזה באור, אם הוא עשיר, עושרו ועוצמתו נעלמו, ואם הוא עני, הוא עשיר, ואם יש שנשארו וחלקם נותרו, אז משהו מחסדו יתעכב ונאמר מי שראה שהוא מתגלח סבלתי בתער, זה ראוי לשבח, ואם האישה תראה את זה, היא תעשה טוב מבעלה, ואם הוא רואה שהוא נקרש מחזהו או מאחורי ראשו, אם יש לו אמון שהוא מבצע לבעליו, ומי שרואה שהוא מסרק את שערו במסרק, אז הוא מהולל ומצב, ואם הוא רואה שיש לו שיער במקום שהשיער לא צומח, אז הוא זה מצביע על התרחשותו של חוב וחלקם אמרו שאם אדם ראה שיער שמנבט מלשונו, זה זו חוכמה ואמירה אלא אם כן היא חורגת מהגבול וחוזרת לדאגה. חלקם אמרו כי שיער העפעפיים, האוזניים והאף טוב, אלא אם כן הוא חורג מהמגבלה והם אמרו גם אם אדם מסיר שיער ממקום הדורש הסרה, אז אין שום דבר רע בו ואם הוא מסיר אותו ממקום בו הוא זה טוב, זה לא מחמוד. ומי שרואה אדם צעיר ששפמו גדל מעיד על כוח ויהירות. ומי שרואה אישה שגדלה שפם, היא יולדת ילד, ואם היא לא בהריון אז היא לא יולדת. כמו כן, אם הוא רואה שגידלה זקן, אך אם יש לה בן השולט בעמו, ואם היא אלמנה, אז היא נישאה או נשואה, היא הופכת לאלמנה וסובלת ממצוקה וכסף גם אם מישהו רואה ששיערו הפך צעיר, אז זו הגדלת חובו, ונאמר מחסור בכסף, ומי שרואה שהוא החיל משהו משערו בשמן, אז יש לו קישוט אלא אם כן הוא זורם, ו אם זה משוחרר, אז זה מעונן ואם הוא מוצא ריח, זו מחמאה טובה, ומי שרואה שראשו מדוכא, הוא יראה כמה מתקלותיו ומי שרואה שהוא מסורק ונפלה כינה ממנו, ואז הוא מוציא כסף מירושה שהדביקה אותו או שנראה ממנו פגם, ומי שרואה ששערות צמחו על כף ידו, זה יתרון שנכנס אליו והשיער בחזה הוא חוכמה…

…אם חלמתם לראות זקן, הדבר מעיד על כך שאדם שאינו תואם אתכם יכפה את רצונו בניגוד לרצונכם ויהיה מאבק שליטה וייתכן שתפסידו קצת כסף במאבק זה . זקן אפור מסמל מזל רע ומריבות . וראיית זקן על סנטרי נשים מנבאת התנגשויות לא נעימות והאטת מחלות . אם מישהו מושך לך את הזקן, זה מצביע על כך שתסתכן בזה אם אתה לא מאבד רכוש . אם אתה מאבד את זקנך ומתפעל ממנו, זה מראה שגאוותך תגבר עם ההצלחה, מה שהופך אותך לאדם שונא בעיני רבים מחבריך לשעבר . אם ילדה אוהבת זקן, זה כולל את הרצון שלה לעזוב את הפרישות, אך היא מאוימת בנישואין חסרי מזל ….

…אוויר : אולי מצוין בשמו . מי שרואה את עצמו בו עומד, יושב או מחפש, אז הוא נמצא בגחמת דתו, או במרמה בעולמו, ורוח ההליכה שלו עבודתו באוויר או במצב של ערות, ואת שלו מקווה, אם הוא בכפירה שלו, אז הוא הכפירה שלו, ואם הוא רשות כופרים, אז חובו יושחת איתו, אחרת הוא ירא לנפשו איתו, ואם הוא בספינת הים , הוא מפחד מנזק . ואם הוא היה בנסיעות, הוא קיבל פחד . ואם הוא חולה, הוא מפקד על האבדון, ואם הוא נופל ממקומו, הוא ייפגע במצבו וייפול למעשיו, כי אלוהים אדירים אומר : ~ או שהרוח נושבת במקום מוחץ. ~ אם הוא מת בהפלה שלו, זו ההשגה הגבוהה ביותר של המטרה שמעידה מי שמת, כפירה או הרוג בערך . ובאשר לאוויר לבנות מבנה, או להכות בו קרש, או להתקין בו חיה או גלגל, ואם מת אדם חולה, או שאיתו מת חולה, וזה ארונו וקברו , אם זה היה ירוק, הוא היה קדוש מעונה, ואם הוא ראה את זה כשליט או שליט, הוא מבודד מעבודתו או שהוא איבד את כוחו על ידי מוות או חיים, ואם הוא ראה שהיה לו חוזה נישואין או בנה את משפחתו, אז הוא שולל איתה, וללא ביטחון ממנה, ואם הוא רואה שמי שנמצא בים, הספינה שלו נפגעת, או שהאויב שלו נלכד, או מישהו שמפקח על האבדון. שני הדברים . זה עשוי להצביע על מעשה מושחת שעשה ללא ידיעה או סונה, אם לא בנה אותו על יסוד, וגם לא מרקיזתו או פנסייתו מבוססת על החלטה . לגבי טיסה באוויר, זה מצביע על נסיעה בים או ביבשה . אם זה היה עם כנף, אז זה חזק יותר לבעליו, וזה בטוח בשבילו וניכר יותר, אז הכנף שלו עשויה להיות כסף שהוא לוקח, שליט שנוסע בזרועותיו ותחת כנפו . הדבר תקף גם לשחייה באוויר, והוא עשוי גם להצביע אם הוא ללא כנף, להונות את מה שנכנס אליו מבחינת ג'יהאד, חישוב או נסיעה מלבד זמן הנסיעה, ביבשה או בים, ומי שרואה שהוא עף כלאחר יד בשמיים, הוא נסע רחוק או זכה בכבוד . באשר לקפיצה, זה מעיד על העברה ממה שיש בה לאחרים, משוק לאחר, מבית ליישוב, או מהעבודה לאחר, לפי היקף שני המקומות. אם הוא יקפוץ מהמסגד לשוק, הוא יעדיף את העולם על פני העולם הבא, ואם הוא משוק לשוק מסגד, בניגוד לזה, וטיסה באוויר עשויה לעלות לאלה שמכפילים שאיפות ותקוות, ולהיות מקטרת . ממקום למקום, הופך ממדינה למדינה . הקפיצה הרחוקה היא מסע ארוך, כך שאם הקפיצה שלו תלויה במקל, הוא מסתמך על אדם חזק . באשר לצבעי האוויר, אם עיניו של המחפש השחירו עד שלא ראה את השמים, הרי שאם ראייתו הייתה הכהה ביותר בינו לבין ראשי מעליו, אז אם הוא לא הקצה אותו לראש, עיניו הסתנוורו ומבטו נחסם מאור ההדרכה, ואם החזון היה של העולם והם בוכים בחלום או בוכים או שהם מבקשים, בעוצמה יורדת עליהם כמו חושך, סבל או עגום או עקרות ועקרות . כנ~ל לגבי אדמומיות, ואת הערבים אומרים שנת הצחיחות : שנה מאובקת, עבור האבק לעלות לי מחומרת הצחיחות, כך שהאוויר הוא בעיני של הרעב, והוא מדמיין שיש עשן בתוכו, אז אם מי שמכהה את האוויר ממנו הוא עשן, אז זה ייסור מעקרות או ממשהו אחר, ובאשר לערפל זה בלבול ופתיה אנשים מוצפים בבלבול ….

…אמר אל-קירמני, ומי שרואה שיש לו קשת אגוז בזמן שהוא זורק אותו, אז הוא זורק מישהו שזורק אותו, כי המקור לזה לא מוצא חן בעיני הדת ….

…ומי שרואה את פני הח'ליף מקמט את מצחו, מביט בו בכעס, או רואה בו חסר או פגם, הרי זו ירידה בדת הרואה, והפגם שייך לו ….

…זכוכית מגדלת אם אתה חולם שאתה מביט דרך זכוכית מגדלת, הדבר מנבא כישלון והמשך מילוי חובותיך באופן משביע רצון . אם אישה חולמת שיש לה זכוכית מגדלת, המשמעות היא שהיא תמשוך את תשומת ליבם של אנשים שלא יתעלמו ממנה במהרה ….

…הטבעת : באשר לטבעת, היא מציינת את מה שבבעלותו ומסוגלת לו, ולכן מי שנתן טבעת, קנה אותה או נתן לו אותה, הוא היה מקבל סמכות או מלך אם הוא אחד ממשפחתו, כי המלך של שלמה עליו השלום היה בטבעת שלו, וזה גם ממה שהמלכים מדפיסים את ספריהם ואת אוצרותיהם המכובדים ביותר . למלך יכול להיות בית שהוא גר בו ונכנס אליו או בבעלותו, והוא נועל אותו בדלתה, וייתכן שזו תהיה אישה שמתחתנת איתה ומשתלטת על פגיעותה ושוברת את טבעתה או חודרת לתוכה את בטנו, והציפורן הופכת לפניה, ולקחת את הטבעת מאלוהים אדירים יכול להיות שהסגפן והמתפלל יהיה בטוח מאלוהים אדירים מהרע בסיום המסקנה והוא לקח את זה מהנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, או מהעולם בשורה טובה של השגת ידע, וכל זה מה שהטבעת מכסף, אבל אם זה זהב, אין בזה טוב, וכמו כן אם זה ברזל כי זה הקישוט של אנשי הגיהינום, או נחושת על שם שמו של המילה רע, ומה שנעשה כולל אחד מקצות הג'ין, אנו מחפשים מקלט אצל אלוהים מכל רע . נאמר : הטבעת מציינת גם את האב ואת האישה, או רכישה של שפחה, בית, חיה, כסף או אפוטרופסות, ואם זה מזהב, הרי זו השפלה של גבר, ונאמר כי מי שרואה שהוא חובש טבעת ברזל, זה מעיד על טוב שהוא משיג אחרי עייפות, ואם זה מזהב ויש לו ציפורן זה קשה . הטבעות החלולות והדוממות תמיד טובות, והטבעות המנופחות שיש בהן מילוי מעידות על התנקשות והונאה, משום שיש בהן משהו מוסתר, או שהן מצביעות על תקווה למשהו גדול והרבה יתרונות מכיוון שעצמותיהן גדולות ממשקלן ובאשר לטבעות קרן או שנהב, הן ראויות לשבח לנשים . ונאמר שהטבעת היא סולטן גדול, והטבעת היא מקור המלך, האונה היא יוקרתו, החותם הוא המותר של הסולטאן, כספו והמנדט, והטבעת היא פקודתו ו איסורו, והכיתוב בו הוא כוונתו וכוונתו . מי שחושב שהמלך הטביע את דמותו זוכה במהירות לסמכותו של המלך, אינו סותר אותו מכיוון שהחותמת חזקה מהטבעת . ומי שרואה שהוא חובש טבעת כסף, ואז מבצע אותה איפה שהוא רוצה, ומותר לו לעשות זאת, אז הוא יזכה בסמכות . ומי שרואה שהוא מוטבע עם חותם הח'ליף והוא מבני האשם או מהערבים, אז הוא משיג מנדט גדול, ואם הוא מהנאמן או שיש לו אב, אז אביו מת והופך להיות יורש, ואם אין לו אב, עניינו יהפוך למשהו המנוגד למה שהוא רוצה . ואם הוא ראה שלגורם חיצוני יש מנדט בטל . ומי שמוצא טבעת, יש לו כסף מהלא ערבים, או שנולד לו בן או נשוי, ומי שרואה את ציפורן הטבעת שלו הופך להיות לא יציב, סמכותו על ההפרדה מופרעת, ואם הוא רואה את ציפורן שלו נפל, בנו מת או הלך עם חלק מכספו . ומי שחוטף את טבעתו והוא מושל, אז הוא מוסר, רכושו נעלם, או שאשתו גרושה . ושעבור האישה הוא מות בעלה או האנשים הקרובים אליה ביותר, ונאמר שאם אדם עונד אותה, יחודש לו משהו המיוחס לזירה, ומי שרואה את הטבעת נשבר ונעלם והאונה נשארת, סמכותו תוסר ושמו, זיכרונו ויופיו יישארו . וטבעת הזהב היא כפירה והיא לא מוצאת חן בעיני דת ובגידה ברשותו ורמייה בעדרו, והטבעת עשויה מברזל של סולטן אמיץ או סוחר נבון, אך הוא בטל, והטבעת היא הובל על ידי שליט בו והם, והטבעת עם שתי האונות היא סמכות נראית ונסתרת, ואם הטבעת הזו היא של משהו המיוחס לסחר אז זה רווח ואם זה מיוחס לידע, אז זה מרפא אנשים של דת והעולם . והידוק הטבעת מעיד על נוחות ופות . מי שלווה טבעת, אז יש לו משהו שאין לו הישרדות, ומי שמכה בטבעת מנומשת, יש לו משהו שהוא מעולם לא היה בבעלותו, כמו בית, חיה, עוזרת בית או ילד . ואם הוא רואה טבעות שנמכרות בשוק, אז הוא מוכר את הרכוש של ראשי האנשים . אם הוא רואה את השמים גשמים כלבי ים, יהיו לו ילדים באותה שנה . הטבעת מיועדת לערבים לאישה, ועל טבעת הזהב נאמר שהיא אישה שכספה נעלם . ומי שאוטם את זה עם טבעת על הזרת שלו, ואז מסיר אותה ממנה ומכניס אותה למשהו אחר, אז הוא מוביל כנגד אשתו וקורא לשחיתות, ואם הוא רואה שהטבעת שלו על אצבע הטבעת שלו פעם אחת שלו ניצחון ופעם באמצע בלי להיות סביבו אז אשתו בגדה בו . מי שמוכר את הטבעת שלו לדירה, קמח או שומשום, הוא משאיר את אשתו עם מילים טובות או כסף . הציפורן נולדת, ואם שן הטבעת שלו היא מהותית, אז זה כוח עם טוב, פאר, כסף גדול, זיכרון ותפארת . אם ציפורן שלו הייתה של אקוומרינה, אם הוא היה שליט, הוא היה אמיץ, מלכותי וחזק, ואם הוא היה בילד, הוא היה ילד מנומס שהיה שק, ואם ציפורן שלו הייתה חרוזים, אז הוא היה סמכות חלשה ומעליבה, ואם הציפורן הייתה ירוקה ספיר, אז הוא נולד בשבילו ילד של מאמין שהוא עולם של הבנה, והטבעת היא מעץ של אישה צבועה או מלך של צביעות, ואם אישה קיבלה טבעת, היא הייתה מתחתנת או יולדת . ומסופר שאדם בא לאבן סירין ואמר : ראיתי כאילו הטבעת שלי נשברה . הוא אמר אם אתה מאמין שתתגרש מאשתך . עברו שלושה ימים בלבד לפני שהתגרש ממנה . גבר בא אליו ואמר : ראיתי שיש לי טבעת ביד שאאטום אותה בפי גברים וברחם של נשים, אז הוא אמר, אתה גבר שקורא בכל פעם למואזין מלבד התקופה בחודש הרמדאן, אז אסור לאנשים לאכול ולאכול . ומי שרואה שזה חותם לאדם על חימר, אז מי שחתום לו יזכה בסמכות מבעל הטבעת . ומי שרואה שמלך או שליט נתן לו את הטבעת שלו, הוא שם אותה והוא היה ראוי לכך, והוא הגיע לשלטון, אחרת הוא היה מחזיר את זה לעם שראה אותו או את השבט שלו או קרא לו בין העם או מקבילו בהם, ומכירת הטבעת שנפרדה מהאישה ….

…מי שרואה שהוא בשמים בלי לעלות או לעלות אליו כי הוא הגיע לחוזק ולגובה, ואם הוא עולה אליו בלי סיבה, הוא חושש על ידי שליט, ומי שרואה שהוא יורד ממנו, אז הוא נמצא על סף מוות ואז בורח, ומי שרואה שהוא בנה בו בית, הוא יקבל מעונה, וכל מי שרואה שדלתותיו פתוחות או שהוא קרוב לאדמה, זה מציין את התשובה לתחנון ושפע הגשם, ואם הוא רואה שדלתותיו סגורות מעיד על היעדר גשם, ומי שרואה שהוא נפל מהשמים, אז זה לא מוצא חן בעיני הדת. אם הרואה הוא בעל סמכות, סמכותו תוסר ממנו, ומי שרואה נשר או עונש עף לשמיים ולא נופל הוא מכה טוב ומרים אותו, ומי שרואה בשמיים אור ראשון בשמש. אם הוא נכבה, הוא יתאפיל, ומי שרואה שהשמיים התפצלו, אז זה הבדל בין אנשים ושקר לאלוהים הכל יכול. ומי שרואה שהוא התפצל, אז יצא ממנו זקן, שהגיע לארץ ההיא פורה או צעיר. הגשם ומי שראה שהוא ירוק הצביע על פוריות באותה שנה או צהוב הצביע על מחלה בו או שהוא מברזל, ולכן ירד מעט מאוד גשם באותה שנה, ומי שראה שהוא נופל עליו ציין שגג שלו בית נופל עליו…

…התחייבות אמונים : מי שרואה כאילו התחייב אמונים לאנשי בית הנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו ועל תומכיהם, אז הוא מקיים את ההנחיה ומקיים את החוקים . אם ראה כאילו התחייב בנאמנות לנסיך הת'הור, הרי אלו בשורות טובות עבורו וניצחונו על אויביו, הוא מצא בפולחן, הצטרף לטוב ואסר את הרע, כי אלוהים אדירים אמר : ~ לאלוהים קנו מהמאמינים עצמם ומכספם שיהיה להם גן עדן . ~ לאמירתו : ~ והטיף למאמינים .~ אם ראה כאילו התחייב נאמנות לרשע, אז הוא ממנה עם לא מוסרי . אם הוא נשבע אמונים מתחת לעץ, אז הוא יקבל שלל לטובת האל הכל יכול, כי הקב~ה אמר : ~ אלוהים מצא חן בעיני המאמינים כאשר הם מתחייבים בנאמנות לך מתחת לעץ .~…

…אל-קירמני אמר, ~מי שרואה שהוא נמצא בכפר, זה לא מוצא חן בעיני הדת, כי אלוהים אדירים אמר: ~ כמו כן, אם אדונך לוקח את הכפרים, הם לא צודקים . ~…

…משי אם אתה חולם שאתה לובש בגדי משי, המשמעות היא שהמזל יפקוד אותך לממש את שאיפותיך ולבנות חברות חדשה עם אנשים שהיו רחוקים . אם ילדה חולמת על משי עתיק, המשמעות היא שהיא גאה מאוד בסבא וסבתא שלה ושתמצא קבלה בעיני אדם עשיר שמבוגר ממנה, והוא יחזר ​​אחריה . אם המשי מלוכלך או קרוע, אז היא תזהם את גאוותה במעשיה המזוויעים ….

…החזון של אום אל-בוכרי 95 – מסופר על ידי אל-חטיב (( היסטוריה שלו )) על הסמכות של עבדאללה בן מוחמד בן אסחאק, הברוקר, שאמר : ואני שמעתי אומרים שייח שלי : הלכתי בעיני מוחמד בן איסמעיל – שפירושו בוכרי – כשהיה צעיר וראה את אמו בחלום איברהים אל – חליל – עליו השלום – והוא אמר לה : הו, זה המידה שבה אלוהים יגיב לראיית בנך בגלל הבכי שלך או תחנונים שלך יותר מדי. הוא אמר : זה הפך להיות שאלוהים החזיר לו את ראייתו (1)….

…צריבה בוערת מסמלת חדשות טובות . אם אתה שורף את היד שלך באש בוערת וצלולה, המשמעות היא טוהר מטרה ותמיכת חבריך . אם שרפתם את כף הרגל בזמן שאתם עוברים מעל פחם או קמינים, משמעות הדבר היא היכולת שלכם לבצע כל עבודה, ויהיה בלתי אפשרי ככל שיהיה בעיני אחרים . הבריאות הרגילה הרגילה שלך תישאר איתך, אך אם תתגבר על ידי אש זה מסמל שהאינטרסים שלך יסבלו מבגידה של מה שמכונה חברים . אם נשרפתם בחלום, המשמעות היא שאירועים עצובים יבטלו את כל השמחות והתענוגות הצפויים ….

…בחלום, הוא אדם עם דאגות, ולכן מי שרואה אותו נפגע ממנו, הם לא יודעים את השלכותיו . ומי שרואה שהוא אוכל אבטיח, הוא ייצא מהכלא, כי אלוהים אדירים אומר : ( אז שלח אחד מכם עם הניירות שלך למדינה, אז שיראה מי מהם האוכל הכי טוב, אז שיביא לך הוראה ממנו ). פירושו אבטיח . אבן סירין אמר : מי שראה שהוא מושיט יד לגן עדן ולוקח אבטיח, הוא היה מחפש מלך ומקבל אותו במהירות . באשר לאבטיח ההודי, מי שרואה אותו נתן אותו לאנשים, הוא כבד וקר בעיני העם, או שהוא מדבר מילים כבדות . והמבושל מיועד לגברים משלהם, והאבטיח טוב למי שרוצה לאהוב אדם אחר, ולמי שרוצה לברית מילה באדם אחר, ולמי שרוצה לעשות עסקים, האבטיח רע לו ומעיד אבטלה . ומי שרואה כי אבטיח נזרק לבית, הוא ימות ממשפחתו לפי מספר כל אחד מהם, ואבטיח בחלום הוא מחלה, והירוק הגולמי ממנו לא הבשיל בריא ל גוף . והאבטיח הירוק הוא עיירה, ילד או אישה . אבטיחים צהובים הם נשים או גברים שיש להם שבחים וטובות טובים, ועשויים להצביע על אישה עם איכויות יפות או תקלות ירודות בגלל חספוס הקרום והצבע הצהוב של הצבע האדום מציין את סוגי התכשיטים . ראה את הקשת ….

…ישנם ארבעה סוגים של בגדים : סופי, פיוטי, כותנה ופשתן, עשוי צמר הוא כסף, ושיער הוא כסף בלעדיו, ועשוי כותנה זה כסף, ופשתן הוא כסף בלעדיו, והבגדים הטובים ביותר הם מה שיש חדש ורחב וחצוף, ולא מולבן עדיף על קצר, ויצירת הבגדים והלכלוך שלהם היא אשליה של עוני ושחיתות של דת, לכלוך וגוש בגוף ובראש הם . הלובן של הבגדים הוא יופי בעולם הזה ובדת, והאדמומיות בבגדים לנשים טובה, וזה לא מוצא חן בעיני גברים כי זה קישוט השטן, אלא אם כן האדום נמצא במקטורן, במיטה, או שמיכת טלאים, וכאשר האיש לא מופיע בה, אז זה אושר ושמחה, והצהבהב בבגדים הוא כל מחלה . נאמר שהאדמומיות היא, והאדמומיות והצהבהבות בגוף אינן פוגעות, משום שאינן מכחישות או מספקות גברים, וירוק בבגדים טוב בדת, משום שהוא לבושם של אנשי גן עדן . בגדים שחורים תקפים למי שלובש אותם כשהם ערים, ומכירים אותם, והם עליונים, עושר וסמכות, והם לא אוהבים ….

…ואבן סירין אמר: מי שראה שהוא אוכל אבטיח, אז זה בא מתוך צער, ואם הוא בכלא, אז הוא משתחרר לדברי הקב~ה. איש כבד רוח, קר רוח, לא היה שום תהילה בעיני אנשים ….

…לבוש אדום : זה לא מוצא חן בעיני גברים, למעט הצעיף, הצעיף והמיטה, שהאדום בדברים אלה מעיד על הנאה, והוא תקף לנשים בעולמם, ונאמר שהוא מעיד על שפע הכסף תוך מניעת זכותו של אלוהים לכך . והמלך לבש אדום כראיה לכך שהוא עסוק בשעשועים ובמשחק, ונאמר כי האדם החולה מעיד על מוות . ומי שלובש אדום ביום עיד לא יפגע בו ….

…קיפוח ירושה אם אתה חולם שאתה משולל ירושה, זה מזהיר אותך לשים לב לעבודה ולמצב החברתי שלך . אם ילד חולם שהוא איבד את הירושה בגלל אי ​​ציות, זה מבשר טוב עבורו שהוא יזכה לחסד בעיני הוריו אם יעשה נישואים מתאימים . באשר לאישה, חלום זה מבשר עליה להיות זהירה יותר בהתנהגותה, שמא תיתקל במזל עלוב ….

…מי שראה שהוא הפך למדען אם הוא היה בור וראה שאנשים מקבלים את דבריו ועוקבים אחר דבריו, מציין את זלזולו בעיני העם ומזכיר לו בפיו משהו שאינו ראוי, אך אם הוא המדען והוא רואה את זה, אז זה מעיד על כבוד וגובה הגורל ….

…אבטיח : זו מחלה, ונאמר שהוא אחות, ונאמר שהפציעה שלו היא זיהום שממנו הם לא נספרים . ונאמר כי ירוק הוא גולמי ממנו שלא הבשיל, בריאות הגוף . ומי שרואה את זה כאילו הושיט את ידו לשמים וצרך אבטיח, הוא יבקש רכוש ויקבל אותו במהירות . מסופר שאדם ראה כאילו זרק אבטיח לביתו, אז הוא סיפר על חזונו במעבר חצייה, ואמר לו : אחד ממשפחתך נפטר עם כל אבטיח . זה היה כך . והאבטיח הירוק ההודי, אדם כבד נשמה, קר בעיני אנשים . לגבי המלפפון : נאמר שהוא מעיד על הריונה של אישה שיש לה חזון, ונאמר שהוא לא מוצא חן בעיניו, כמו קטניות ועדשים . באשר לדלעת, שהיא הדלעת, העץ שלה הוא אדם מלומד או רופא שקרוב לאנשים מבורכים . אמרו שהיא אדם עני . דלעת חולה תבריא . ומי שרואה כאילו הוא אכל אותו מבושל, הוא יגלה שהוא סטה או שינן ככל שאכל ממנו, או שהוא אוסף דבר מפוזר, שרצוי מבושל בחלום : דלעת, בשר וביצים . אם היה רואה שהוא אוכל דלעת גולמית, הוא היה מסתכסך עם אדם, והוא היה נבהל מהג'ין . גוון גוון הדלעת אנאס לאחר השממה והפיוס לאחר הסכסוך . ומי שרואה כאילו בחר דלעת אבטיח, הוא יירפא ממחלה, עקב רפואה או תחנון, והסיפור המקורי של יוסף עליו השלום ….

…ומי שרואה שהוא נושא בית מקדש, ואם הוא אחד מאלה שמתאימים לו, אז יהיה לו פחד בעיני העם כי חלקם אומרים כך וכך הוא מקדש, כל חשש , ואולי המקדש ונסיעתו למלחמה ולסכסוכים ….

…ספה אם חלמת שישבת במותרות על ספה ודנת בענייני אהבה עם אהובתי, זה מנבא שיש מי שמתחרים בך ומקנאים בך ומבקשים להכפיש אותך בעיני אהובתך, אז אתה חייבים להאיץ את הנישואין ….

…משחק קלפים ~ מצוקה ~ אם תשחק איתו בחלומותיך עם אחרים לצורך בידור, תפגוש את ההגשמה המלאה של תקוותיך הממושכות, ומחלות קטנות ייעלמו . אבל אם אתה משחק בהימורים זה יגרום לך לקשיים בעלי אופי אכזרי . אם תאבד קלפים, תיתקל באויבים . אם תזכה, תזכה בעצמך בעיני החוק, אך תתקשה לעשות זאת . אם בחורה חולמת שמאהבה משחק קלפים, אז תהיה לה סיבה טובה לפקפק בכוונותיו הטובות . לראות יהלומים במשחקי הקבוצה מעיד על עושר, ומצב תרדמה אומר שבן הזוג שלך בחיים יהיה מאוד תובעני, ושתתקשה לעיתים להסביר את היעדרותך . לב מסמל כנות וסביבות חמות ונוחות . ועלים מסמנים כי תתאלמן ותעמיס עליך מורשת ענקית ….

…לחלום על הליכה בשדות אספסת ריחניים מבשר את החדשות ומניח בידיו של החולם את כל מה שהוא רוצה . חלום זה מבטיח לחקלאי יבול פגושים ולנוער העושר . שדות התלתן הנבול בחלום גורמים לייסורים ולאנחות חרטה . אם חלמת על תלתן, זה מנבא שהתאוששות תכה בך . אם הילדה חולמת שהיא רואה נחש המתפתל דרך התלתן הפורח, זה מנבא כי היא תתאכזב במהרה מאהבה, וסביבתה תהיה עגומה ומאוכזבת, למרות שהיא נראית ברת מזל בעיני חבריה ….

…קללה: מי שרואה בחלומו שהוא נשבע לגבר, אז האיש מרמה אותו . ומי שרואה שהוא שבועה אמיתית, אז הוא ינצח ויאמר דבר אמת, וסדר בו אלוהים אדיר מרוצה ממנו מבוצע על ידו . והשבועות מתגרשות ביהירות והן בצד הסולטאן . אם הוא יראה שהוא נשבע כוזב, אז הוא יאכזב ויסבול חטא גדול, חרטה והשפלה, ובענווה בעיני העם . ואם הוא נשבע בחלום ליד הצלב, כוכבי הלכת, הים וכדומה, זה מעיד על נטייה לאשליה, צביעות או עיוות באמירה . ואם הוא נשבע באלוהים כל יכול או מה שנדרש מכפרה, מציין בעקבות האמת ובעקבות הסונה ….

…ומי שרואה שהוא הפך למדען והעם מקבל את דבריו והיה בור, הוא מציין את זלזולו בעיני העם ומזכיר לו בפיו משהו שאינו מתאים, ואם הוא מלומד וראה זה מציין כבוד וגובה הגורל, ומי שראה מדען בקרבתו או דיבר אליו מילים שימושיות להאזנה שלו, זה טוב ויתרון. המלומדים המתקדמים הפכו למדינה או למקום, ואם אנשי המקום ההוא נמצאים במצוקה, במצוקה או בחוסר הקלה מאלוהים ומגלים את מה שיש להם, ומי שרואה את משפטן זה יודע זאת, זה טוב ועונג , ואם הוא לא מכיר אותו, הרי שהוא אדם טוב שנכנס למצב בו הוא רואה אותו ומי שרואה שהוא הפך למשפט והיה ברוך הבא לשם כך, כי זו השגת כבוד והגבהה, ו אם הוא מאנשי המדינות הוא חייב למלא אחר המנדט ומי שרואה את אחד המשפטנים הופך להיות לא משפטן אין טוב…