…בחלום היא קומתו של גבר, ושני הגברים הם כוחו בתקופות טובות ורעות . אם הוא ראה שרגליו עולות לשמיים ומתרחקות ממנו, אז אביו נפטר . אם היה רואה שהם הובאו, הוא היה מאכזב בכספו . אם הוא רואה שהוא ניאף ברגלו, אז הוא הולך מאחורי הנשים . ואם הוא רואה שהוא הולך יחף, אז הוא יהיה עייף ואובססיבי, ואם הוא רואה שהוא אוכל אדם, הוא יזכה לקרבה ואמצעים לאלוהים הכל יכול, וענייניו יצליחו, וכל צרכיו מתקיימים מעניין דתו ועולמו . ומי שרואה שרגליו בוערות, מה שיש בבעלותו ישתנה וישתנה . ומי שרואה שיש לו הרבה רגליים, אז זה טוב ותועלת למטייל, ולאלה הסובלים מנהיגות, ולמלחים מסע עם תועלת רבה, לעניים יש דברים למי שמקווה מדברים טובים , עבור העשירים, החולי והמחלות, עבור חולי העין, ראייתו נעלמת, ועל האנשים הרשעים מאסר, צער והאשמה . ומי שרואה את אחת מכפות רגליו כאבן, היא מתייבשת ואינה מרוויחה ממנה . הוא הרגיש שדאס מלך, זה משפיע על שני גברים ושני גברים, דינרים מהלכים תמונה של המלך . ומי שראה שרגלו חתכה חצי מכספו מזהב . ושני האנשים הם אבות . ומי שיש לו רגל ישרה או הרבה בהונות ברגל, הוא יקבל נחמה, אכזריות וכוח . ומי שראה ששני גברים חותכים את הזהב שלו, אולי זה מעיד על מותו . ומי שרואה שרגלו שבורה, אל תתקרב לסולטן במשך ימים, שיעזוב את ארצו, ויבקש מאלוהים בריאות . נאמר : אם הוא חולה, זה מותו . ומי שיראה שאחת מרגליו ארוכה מהאחרת, הוא ייסע ויעזור . ואם הוא עשיר, אז הוא יחלה, כי העשירים צריכים מישהו שילך בענייניו . ואיש המלך מציין את אנשיו, ואם מלך רואה שהוא כרת את איש מלך אחר, הוא לוקח עבדים מאנשיו . ומי שרואה שיש לו ארבע רגליים, אם הוא עני, הוא נוסע ומקבל עזרה, ואם הוא עשיר אז הוא חולה, וזה עשוי להצביע על אריכות הימים שלו ועל זקנתו, וזה מעיד על המטופל שהוא גוסס, ומי שרואה שהוא הולך על רגל אחת מעיד על כך שחצי מכספו או מחצית מחייו נעלמו . ומי שרואה שהוא הולך על שלוש רגליים, הוא לא מת עד שהוא הולך עם המקל, לא בגלל זקנתו, חייו הארוכים, או בגלל מחלה הפוקדת אותו . והשופט והמושל אם הוא רואה שיש לו הרבה רגליים ללכת איתן, אז הוא מבודד ולא הולך אלא עם סוכנים . ומי שרואה שרגליו עשויות ברזל מעיד על כך שאריכות החיים שלו, כסף טוב בפרנסתו ובכסף שלו, ואם הוא רואה אותם מזכוכית מעיד על חוסר חייו וחולשת יכולתו . אם הוא יראה אותם מזהב, אז הוא יחפש אותם בזהב עבורו, עם קנס . ואם יראה אותם מכסף, יחפש אותם בחיפוש נשים . ואם ראה אותם מנחושת, ביקש אותם בפשיטת רגל . אם הוא רואה אותם מעופרת שמצביעים על קהות או שיתוק, אלא אם כן יש בחזון ראיות שמעידות על טוב, אז הוא משתדל איתם להנאתו של אלוהים אדירים, או שהוא עומד איתם למען האל הכל יכול . ואם הוא רואה את בשר רגליו נעלם, זה מעיד על צדקתו . ואצבעות רגליו מעידות על מעשי הצדק . ומי שרואה שרגליו כואבות, הוא רדף אחרי צרות, ומוטל עליו עונש . ונאמר : מי שסובל את רגלו הופך ממצב אחד למשנהו ….

…מי שרואה שהוא הורג את עצמו יעשה טוב ויתחרט בכנות, כי אלוהים אדירים אומר : ~ תשוב לצדיקים שלך והרג את עצמכם . ” הפסוק . ומי שיראה שהוא נהרג, הוא יאריך את חייו . ומי שרואה את זה כאילו הרג אדם בלי להישחט, ההרוג יתברך בטוב . העיקרון הבסיסי הוא ששחיטה כאשר אסור לשחוט היא בלתי צודקת . אם הוא רואה שהוא שחט שחיטה, אז תוקיע את השוחט לטעות בשחיטה בדתו, או לבצע אי ציות כלפיו . באשר למי שהורג או שם רוצח ומכיר את הרוצח שלו, הוא יקבל טוב, שירה, כסף וכוח . זה עשוי להיות מושפע מהרוצח או מבן זוגו, כי אלוהים אדירים אומר : ~ ומי שהורג עוול הפך אותנו לשליט עבור שליטו .~ למרות שלא ידוע על רוצח, איש קאבור הוא המלט על היכולת, בין כפר אל – דין ובין כפר חסד, הפסוק : ~ אדם הרג את עפרה ~ וראה את גרונו נחתך אינו יודע על שחיטה, זה האדם שהמציא. כפירה או לחיקוי עדות שקר הצוואר ואת הממשלה ואת ההוצאות . באשר לשוחט את אביו, אמו או בנו, עליו למנוע אותו ולעבור נגדו . באשר למי ששוחט אישה, עליו להחליף אותה . כמו כן, אם נשחטת בהמה נקבה, והוא מקיים יחסי אישה או מקלקל בכור, וכל מי ששוחט מאחוריה בהמה זכרית, הוא שוחט, ואם הוא רואה ששחט ילד וציל ילד ולא בישל , ואז העוול בכך הוא כלפי אביו ואמו . אם הילד הוא נושא לחושך, הרי שנעשה לו עוול בזכותו, וזה נקרא מכוער, בדיוק כמו שהאש עלתה מבשרו והיא לא בושלה, ואם זה מה שנאמר על זה, המנגל היה להיעשות . אם הילד לא נמצא במה שנאמר על כך ונעשה לו עוול על ידי זה, הרי זה עבור הוריו, כי הם מדוכאים והם משליכים שקר, ואנשים שופעים בהם, וכל זה פסול כל עוד אש לא מבשלת . אם הוא רואה את הילד שחוט עם מנגלים, זה כשהילד מגיע לרמת הגברים . אם משפחתו הייתה אוכלת מבשרו, הוא היה מרוויח אותם מטובתו וטובתו . אם הוא רואה שסולטאן שוחט אדם ומניח אותו על צווארו של אדם החזון ללא ראש, אז הסולטן מדכא את האדם ומבקש ממנו את מה שהוא לא מסוגל לעשות, ונושא זה דורש את הדרישה הזו, מבקש ממנו את כספו הכבד במשקל השחיטה, אם הוא מכיר אותו, הוא הוא עצמו, ואם הוא לא מכיר אותו והוא היה זקן, אז הוא לוקח אותו עם חבר והוא נדרש לשלם קנס על סמך משקלו וקלילותו . ואם הוא היה צעיר, הוא לקח אויב והיה מאוהב . אם ראשו של הנשחט נמצא עימו, אזי הוא מקבל את הקריאה לתפילה, והוא לא נקנס, והקנס מוטל על הבעלים, אבל זה יעניק לו נטל הזוי . אם המלך יראה כי אדונו הרג אותו, הוא ישחרר אותו . ובא איש לאבן סירין ואמר : ראיתי אישה שנהרגה באמצע ביתה, מוטרדת על מיטתה . אמר לו אבן סירין : אישה זו הייתה צריכה לנהל נישואין על מיטתה באותו הלילה . האיש היה אח ובעלה נעדר, אז האיש קם מאבן סירין בזמן שהוא כעס על אחותו ברוע נסתר, אז הוא הגיע לביתו ומצא את שפחתה של אחותו והיא הביאה לו מתנה אמר : אדוני בא אתמול מהמסע . אז האיש שמח, והוא הסיר את כעסו . ובאה אישה אבן סירין ואמרה : ראיתי כאילו אני הורגת את בעלי עם . אמר לה : אתה נשאת את בעלך לחטא, אז ירא אלוהים, יהא מהולל ומעלה . היא האמינה . ובא אליו אחר ואמר : ראיתי כאילו הרגתי ילד והבאתי אותו לחיים . הוא אמר שתטעה בנער הזה בכך שתקרא לו למשהו אסור ושהוא יציית לך ….

…ומסופר שאדם ראה שהוא אוכל ליד שולחן, כך שבכל פעם שהוא הושיט את ידו אליו, ידו של כלב בלונדיני יצאה מתחת לשולחן והוא אכל איתו, אז הוא סיפר את חזונו על מעבר ואמר שאם החזון שלך נכון, אז ילד ישתף אותך במשפחה שלך, אז הוא בחן את העניין ומצא אותו כאמור ….

…תועלת סיפרה כי הנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, אמר : אם אחד מכם מתעורר משנתו, עליו לשטוף את ידיו, או לומר שידיו שלוש לפני שנכנס אליהם לכלי, כי הוא אינו יודע מהיכן הגיעה ידו מגופו, אז ספק אם אחד, והוא התעורר ומצא כי ידו נכנסה לפי הטבעת שלו ואחת מאצבעותיו נאמרה ….

…וכמה מהמביעים אמרו, מי שראה שקשיש לא ידוע מת, זה מעיד על כך שסבו לא הפיק ממנו שום דבר שהוא התכוון ומצא בו ….

…נדיר סיפר שחלק מחזיונות הצדיקים בחלום לאחר מותו, הרואה איך הוא אמר לו ומצא את לורד וונקד : ( Hacbona Vdqqgua … ואז גדל Voatqgua ) ( אז מלכי בושימה … Palmmalak לצרף ) ( שניהם מתו מוסלמים … לא נשרפים באש )…

…ומי שראה שהוא כורת עץ בכל דבר שהוא, אז הוא זכה באיש צבוע או אחריו, וראה כמה מהצלבים כאילו הוא רוצה להופיע מדלת ומצא בו עץ צלוב שמונע ממנו כי, כך הוא קרא במסור וחתך אותו עד שהוא נפל על האדמה, כך שהוא היה בינו לבין איש גדול של איבה, אז הוא ניצח עליו וחתך את זקנו ….

…באשר לאל-מעידה : נאמר שחלקם ראו כאילו טלפון נשמע ששומע את קולו ולא רואה את האדם שלו אומר את הפסוק הזה : ~ אלוהים אדוננו, הוריד עלינו שולחן משמים . ” הוא סיפר על חזונו במעבר, והוא אמר : אתה נמצא בקושי ומתפלל לאלוהים הכל יכול להקלה וקלות, והוא יענה לך . זה היה כמו שאמר . המביעים נבדלו בפירוש הטבלה. כמה מהם אמרו שהשולחן היה אדם מכובד ונדיב, ולשבת עליו זו החברה שלו, ואכילה ממנו תרוויח מזה . אם יש איתו גברים ליד השולחן ההוא, אז הוא מתסכל את העם בהנאה, ובינו לבינו קיימת מחלוקת בעניין פרנסה עבורו, והפלפלים הטהורים והאוכל הטוב שעל השולחן הם עדות להוכחתם. חיבה רבה, וחלקם אמרו שהשולחן הוא דת . נאמר שאדם בא אל הנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, ואמר : הו שליח אלוהים, אתמול ראיתי מדשאה ירוקה עם שולחן ערוך, ודוכן עם שבע מדרגות, וראיתי אותך שליח אלוהים, קמת לשביעית, קוראת לזה וקוראת אנשים לשולחן . הוא, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, אמר : באשר לשולחן, האיסלאם והמדשאה הירוקה הם גן עדן, והדוכן הוא שבע מעלות, כך נותר העולם שבעת אלפים שנה, שעברו שש אלפים שנה, ו הפכתי לשבע . ואת הערעור, אני מזמין את הבריאה לגן עדן ולאיסלאם . וכמה מהם אמרו : אלמיידה היא עצה עליה שזקוקה לעוזרים מבניין עירוני או מבניין כפר . וכמה מהם אמרו שהשולחן הוא אישה של גבר . והוא אמר שכמה מהם ראו כאילו הם אוכלים ליד שולחן . בכל פעם שהושיט אליו את ידו, ידו של כלב בלונדיני יצאה מתחת לשולחן, והוא אכל איתו . הוא סיפר על חזונו במעבר חצייה ואמר : אם חזונך אמיתי, אז ילד סקלבאח ישתף אותך עם אשתך . הוא חיפש את העניין ומצא אותו כדבריו . ואם הוא רואה כיכרות פרושות על השולחן, אז נראה לו אויב . ואם יראה שהוא אוכל מזה, תיווצר מחלוקת בינו לבין אויבו, על פי אמירתם של כמה מביעים . ונאמר שהוא אכל ליד השולחן הוא אכל הרבה יותר מההרגל שלו לאהוב את זה, זה מעיד על אורך חייו כמו שאכל . ואם היה רואה שהשולחן הועלה, היה נגמר לו החיים . ונאמר שאם הוא רואה צבע אחד או שניים של אוכל על השולחן, הרי שהוא הוראה שהוא יוכל להגיע אליו . ולילדיו, על סמך מה שהקב~ה אמר: ~ תוריד אלינו שולחן משמים .~ ונאמר שהשולחן הוא שלל בסכנה, ושלל זה הלך לעולמו . נאמר שזה האוכל והמחיה של מי שהיה ואכל ממנו . אם זה רק עליה, אז זה לא מתווכח . ואם היה לה מישהו אחר, זה היה האחים המעורבים . וההתנפנפות התכופה של חיבתם, והיעדר חוסר חיבתם . כיכר אהבה היא סונה, ואם הוא רואה שהוא מפיץ אוכל, הרי זו התעלמות מחסדו של האל הכל יכול . וממלוק ראה כאילו שולחן אדוניו יצא וברח כשהחיה ברחה. כשהגיעה לדלת היא הייתה שבורה, אז הוא הציע לו שאשתו של אדוניו מתה מאותו יום והרסה את כל מה שהיה לה, וזאת חובה, כי הוא ראה את השולחן עליו הוגש היה שבור . באשר לטיול : מסע נהדר שמשיג יכולת בו, ונאמר שהוא מסע אל מלך בעל משמעות רבה, וצובר יכולת ונוחות למי שמוצא אותו, כי זה המינרל של אוכל ואכילה. ….

…מזל דלי : אדם מוציא כסף במרמה, כך שמי שרואה שהוא קונה מבאר מים ומכיל מים בכליו, אז הוא מכיל כסף מהונאה . אם הוא ראה שהוא רוקן אותו למעט מיכל, אז הוא לא השקיע את המים האלה עד שהם נעלמו ויתרונותיהם נעלמו . אם היה משקה את זה בבוסתן שלו, הוא היה מכה אישה, והוא היה מכה אותה . אם הגן מניב פירות, אז הוא יכה ילד כפי שהוא רואה ממנו . אם הוא רואה באר ישנה ומשקה ממנה גמלים, אנשים או בעלי חיים, אז הוא עושה את המעשים הטובים והמכובדים ביותר מהארץ על פי כוחו ומצא אותה בה, והוא כמו רועה צאן שמנקז מים מהבאר על להקת הגמלים והחסר שלו . ומי שרואה שהוא נושר מבאר קדומה ומשקה את החיה, אז הוא צביעות של דת או עולם על פי כוחו עליה . ואם הוא רואה שהוא עושה הבדל מיוחד לעצמו, אז הוא משיג בעבודתו עניין מינימלי ביחס לכוחו בגלל הנטייה של דלי לעולמו במיוחד . שליח אלוהים, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו אמר : ראיתי כאילו אני נמצא בלב של כבשה שחורה, ואז אבו בכר לקח את הדלי אחרי שהוא לקח חטא אחד או שניים, וכשהוא לקח את זה משם הייתה חולשה, ואלוהים יסלח לו, ואז לקח את הדלי אחריו, עומר בן אל-חטאב, והכבשים התערבבו בביצים, כך שהדלי הפך לבלתי אפשרי. מערב בידו, לא ראיתי גאון גברי אפריק או אבן אל- חטאב . מסופר שאדם הגיע לאבן עבאס ואמר : ראיתי כאילו שפכתי דלי לבאר, ושני שלישים מהדלי התמלאו, ושלישי נשאר . הוא אמר : אתה נעדר ממשפחתך במשך חצי שנה ואשתך בהריון ותלד ילד . הוא אמר : מהן הראיות? הוא אמר : בגלל שהפכתי את הבאר לאישה, והבשורה הטובה שהייתה בבור הייתה יוסף עליו השלום, אז ידעתי שהוא ילד ושני שליש מהדלי היה שישה חודשים, וה השלישי שנותר היה שלושה חודשים . הוא אמר : היא האמינה שהספר שלה הוזכר שהיא בהריון לפני חצי שנה ….

…זה נדיר שגבר הגיע לאבן סירין ואמר שאני בספק אם אשתי בגלל שני גברים, והערב ראיתי שני כלבים נלחמים על הנרתיק שלה, ואז הם נשכו אותה והם פצעו אותה, אז אבן סירין הביט בפניו. וראה אותו בשינוי מפוחד. עכשיו עליה, האיש נגע בה במהירות ומצא אותה, כמו שאמר, והוא שאל אותה על כך, והיא סיפרה לו על פי תיאורו ….

…הכיתוב : במקור, זה מעיד על שמחה וכבוד אם הבגד אינו מוכתם בו. אם הבגד מוכתם בו, זה מעיד על מחלה ושהמי שהכתים אותו בו נופל לתוכו וזורק אותו עם פגם, וחפותו מהפגם הזה נראית לאנשים . והוא עשוי להכתים את חלוקו בערות כפי שראה זאת . ההיצע מורחב ומוגבה, והספר הוא כוח . מי שרואה בידו ספר שמשיג כוח, כי אלוהים אדירים אומר : ~ה ' יחיא, קח את הספר בכוח .~ הספר : ידיעה ידועה אם פורסמה, ואם היא נחתמה, מדובר בבשורה נסתרת . ואם זה ביד של ילד, אז זה חדשות טובות, ואם זה ביד של משרת, אז זה חדשות של חדשות טובות ושמחה, ואם זה ביד של אישה אז הוא מצפה למשהו בשמחה . אם זה מתפרסם והאישה מוסווה, זו חדשות נסתרות שהוא מצווה עליו לעשות . אם היא נאה ויפה, הרי אלה חדשות ופקודה שיש בהם שבחים טובים, ואם האישה היא פראית, אז אלה חדשות על בהמה . ומי שרואה ספרים מקופלים בידו, הוא ימות בקרוב, כי אלוהים אדירים אומר : ~ ביום שאנחנו מקפלים את השמים כמו שאנחנו מקפלים את הספרים לספרים .~ אם הוא רואה שהוא לקח עלון מהאימאם, אז הוא יקבל סמכות, אושר וחסד אם זה אפשרי, אחרת הוא יפחד מעבדות . אם הוא ראה שהוא נושא ספר חתום לאדם, עליו להפנות אותו אליו . אם הוא היה סולטן וצבא הגיע אליו, אז הם הובסו . למרות שהיה סוחר, הוא איבד את המסחר שלו . אם הוא היה מאורס, הוא לא התחתן . אם הוא רואה את ספרו ביד ימין, עדיף . אם יש בינו לבין אדם מריבה, ספק או בלבול, הרי שההצהרה תגיע אליו . ואם הוא ייסור שיביא הקלה, כי אלוהים אדירים אומר : ~ שלחנו אליך את הספר, כדי להבהיר הכל ומונחה .~ אם הוא חדל פירעון, מצוקה או נעדר, קל לו והוא חוזר למשפחתו בשמחה . לקחת את הספר עם ימין הכל טוב, ואם הוא ייתן את ספרו ביד שמאל, הוא יתחרט על שעשה את מה שעשה . ומי שלוקח ספר מאדם ביד ימין, הוא יקבל את הדבר הכי מכובד על זה . כי אלוהים אדירים אומר : ~לקחת אותנו ממנו ביד ימין .~ ואם כופר מאמין בידו קוראן או ספר ערבי, אז הוא מאכזב או נופל למצוקה, מצוקה או מצוקה . מי שיעיין בעיתון ולא יקרא את מה שיש בו הוא ירושה שהוא יקבל . ונאמר כי מי שראה כאילו קרע ספר, הוסרו ממנו ייסוריו ומרדתו, והשיג טוב . כמו כן, אם המאמין יראה בידו ספר פרס, הוא יושפל ויהיה במצוקה . ומי שראה שיש לו ספר אטום, היה מוסר למלך, וחקירתו תחתום אותו . מכיוון שבלקיס פנה לשלמה, עליו השלום, כאשר העביר לה ספר חתום, ואחת הסיבות לספר הייתה כניסתה לאסלאם . ומי שראה שהוא נתן לו עיתון ומצא חתיכה שעטופה בו, הוא רץ עם חבל . אבן סירין אמר : מי שרואה שהוא כותב ספר, הוא מרוויח רווח אסור משום שאלוהים הכל יכול אומר : ~ אוי להם ממה שכתוב ידיהם, ואוי להם ממה שהם מרוויחים .~ הכיתוב : על יד גבר הוא טריק שעוקב אחר השפלה, ולנשים יש טריק לרכוש . ומי שרואה שעל החולצה שלו כתוב פסוק מהקוראן, אז הוא אדם שנאחז בקוראן . הכתיבה ביד שמאל היא מכוערת והוזה, וילדים עלולים להיוולד לו מהזנות, או שהוא יכול להיות משורר ….

…חלק מהמתורגמנים אמרו שמי שראה שיש בידו דינרים, הפך אותו ופדה אותו, ומצא אותו ממתכת שאינה זהב, וצבעו הפך לבלתי אפשרי, ואז זה מתפרש על ידי התרחשותם של אלה. של דמיון, אז אין שום מציאות לדמיון הזה והעניין שלו בו מיוחס למתכת ההיא במונח מדע הנכסים ….

…דג קטן : צערו של מי שהכה אותו כנערים, ומי שהיכה דג רך או שניים, היכה אישה או שתיים, ואם היה מכה פנינה בבטן הדג, היה מכה נער . ואם הכה את בטנה בשומן, היכה ממנה בכסף ובטוב, ואם הכה דג מלוח, הם היכו אותו מנקודת מליחותו, וגם צעיריו אינם טובים . אולי דמותו של אדם, אם היה רואה דגים מלוחים בשנתו, הייתה פוגעת בכסף ובטוב, ואם דג יצא מפיו, זו מילה שהוא מדבר מהחנויות באישה, ומי שרואה דג שבא מתוך זיכרונו, ילדה אותו ילדה, ואת הדגים הטריים, החיים, הבכורה והדגה ביבשה, כשהם מבצעים מגונה, ונאמר שאלה חדשות טובות . והדיג ממצוקת מים קשה, וממים טהורים פרנסה, או בן נולד לו . מי שאוכל דגים חיים מקבל מלך . ודג צלוי רך הוא שלל וטוב, לסיפור שולחנו של ישוע עליו השלום . ונאמר שזה מילוי הצורך או התשובה לתפילה או לפרנסה רחבה, ואם האיש אדוק, אחרת זה עונש, והמלוח הצלוי נוסע ברדיפה אחר ידע או חוכמה, כי אלוהים אדירים אומר : ~ שכחנו את לוויתן. ~ ומי שראה שהוא מולא דגים קטנים בקמח ומטגן אותם בשומן, אז זה מתאים מה שלא מועיל לו ומוציא עליו מכסף ישר, והוא מתעייף מזה עד שזה הופך לכסף טעים ומכובד . מסופר כי אדם בא לאבן סירין ואמר : ראיתי על שולחני דג שאני ואעבדי אכלנו מגבו ובטנו, היא אמרה, חפש את עבדך, כי זה משפיע על משפחתך . אז הוא חיפש אותו ומצא את הורגל ….

…הפיכת אדם על פניו בחלום מעידה על פוליתאיזם עם אלוהים אדירים, מאבד את העולם והעולם הבא, ואם הוא פונה מפניו לגבו, הוא חוזר בתשובה לאלוהים הכל יכול, ומעיד על עימותו עם אנשים . צנרת על הפנים מעידה על מחלות בחלל . ואם הרואה היה אישה, היא סירבה לבעלה ….

…זה בחלום חדשות טובות ואזהרה, מלחמה ויסורים, כוח ומאסר, אובדן וחטאים, ומי שרואה אש ויש לו ניצוצות ויש לו קול והמולה, זה משפט בו עולם של אנשים מת . ומי שרואה אש בלבו, זו אהבת המנצח ודיכוי מי שנטש את אהובתו . ומי שרואה שתי שריפות, הוא צבאי . ככל שהאש גבוהה יותר עם עשן חזק, כך האימה והייסורים גדולים יותר . מי שמדליק אש בלילה חשוך כדי להדריך אנשים לכביש יקבל דגל שמנחה אנשים, ומי שמדליק אותה ללא חושך, אז הוא כפירה . ונאמר : אם אתה רואה אש במהלך היום, אז זה סימן למלחמה ופתיה . ומי שרואה שהוא סוגד לאש, אז הוא אוהב מלחמה, ואולי הוא היה מציית לשטן באי ציותו . ומי שיראה שהוא יורה באש בחורף, הוא יהיה עשיר . ומי שרואה שהוא אוכל אש, הוא אוכל שלא בצדק את הכסף של יתומים או אוכל כסף אסור . ומי שרואה שהוא מכר אש וקנה גן, אז הוא מוכר יונים וקונה גן, ולהיפך . ומי שרואה אדם נכנס לאש ועונה אותו, אז הוא מאבד את כספו או עושה חטאים המחייבים את האש . ומי שנפגע מהאש ולא שרף אותו, שמור על זמנו . ומי שרואה את האש בוערת משהו מהדגן, מחירו גבוה יותר . והאש הבוערת היא אסון של סולטן . ומי שבין המושלים רואה שהוא מדליק אש בזמן שהיא כובתה, הוא יהיה מבודד ואש שלו כובתה . ומי שרואה להבת אש על דלתו ללא עשן, זה מעיד על חג'ג ' . והאש באצבעות מעידה על עוול הסופרים . ואש בכף היד היא עוול בעבודה . ומי שרואה אש שתאכל את כל מה שבא . עליו ויש לו קול אדיר, מכיוון שמלחמה, מגיפה, אבעבועות שחורות או מוות מתרחשות שם . ואם הוא ראה שהוא עולה ממקום לשמיים, אז אנשי המקום ההוא נלחמו באלוהים הכל יכול בחטאים . מי שרואה שריפה שורף חלק מבגדיו או חלק מאיבריו, והפורענות פוקדת אותו . ומי שרואה שהוא פוגע בזוהר אש, הוא ייפול בלשונות אנשים וימלא מחדש . והאש היעילה והנוצצת היא ביטחון של הפחד והקרבה לסולטאן . ומי שראה אש שמגיחה מביתו היה משיג מדינה או סחר . ומי שראה שקרן של אש שלו זורחת ממזרח למערב, אז הוא יידע שהוא יזכר במזרח ובמערב . ואם ראה אש זורחת מראשו, והיה לה אור וקרניים, ואשתו בהריון, היא ילדה ילד שינצח ויהיה לו זכר גדול . ומי שיראה שהוא מדליק אש בראש ההר, הוא יתקרב לאלוהים הכל יכול או ימלא את צרכיו, ואם הוא נעדר, הוא ישוב בשלום . ומי שרואה בחצאיתו אש בוערת ונשוי, אז אשתו נכנסת להריון . והאש במדבר היא מלחמה . ואם הוא לוקח פחם בין האש, אז הוא מכה בכסף אסור מהסולטאן . ומי שמצית אנשים, אגרום להם איבה וסלידה . ומי שיש לו אש מאירה מראשו, הוא יהיה חולה קשה . ומי שרואה שהוא נמצא בתוך האש ולא ימצא את חירותה, אז הוא ישיג אמת, ודאות וניצחון על אויביו . ומי שרואה אש נכבה, ומחלוקת שוכנת . אם האש נמצאת במדינה, אז זה מותו של שליט שלה או המלומד שלה, ואם היא נכבתה בגינה שלה, אז זה מותו . והאש עשויה להעיד על החשבון משום שהם נוצרו מאש הרעלים, ואולי זה הצביע על בצורת וארבה . ומי שראה אש מדברת בצנצנת או בסמוך לה, הוא היה מוכה על ידי ג'ין . אש מזיקה מעידה על סמכות לא צודקת, ואם אנשים מרוויחים מכך זה מעיד על סמכות בלבד . והאש בחורף מציינת את הפרי, כמו שאומרים : אש היא פרי החורף . אכילת אש מעידה על אכילה ושתיה בכלי אסור, כמו זהב וכסף . אולי היא ציינה את המתפלל שלה . כמו גם אור וחושך ….

…הדירהאם מציין בחלום את הילד בהריון . ונאמר : זה מעיד על זיכרון ושבחים, וזה עשוי להצביע על מכה כואבת . וחלקם רואים שהדירהם עבור מי שהכה אותם בחלום יהיו כמו מספרם כשהם ערים . אם החולות נמצאים בצרור או בשקית או שקית, אז הוא יפקיד סוד שישמור לבעליו . ה dirhams מציין מילים, ואם הם טובים, הם ידע, מילים טובות, והגשמה של צורך או תפילה . ומספר הדירה הוא מספר המעשים הצדיקים . והדירמות הרחבות מעידות על עולם רחב . ומי שרואה דראמות מהודקות על פלג גופו העליון, זו מלאכה שהוא רוכש . ומי שרואה שהוא חייב לאדם דירהם, אז יש לו תעודת אמת בשבילו, ואם הוא נותן לו אותה בצורה שבורה, הוא חורג מהתעודה . ומי שראה שהוא איבד דירהם נכון, הוא יעץ לבור ולא שמע ממנה כי החמיץ את הדיבור הנכון . קולות הדירהם והדינרים מעידים על מילים טובות . ה dirhams שלא נחרט עליהם מצביעים על מילים אדוקות . והדירות שבהן התמונות מעידות על כפירה עבור הנושא והבעלים . הדירהאם המוזל הוא התדיינות שלא תפוג . והחזון של לקיחת דירהם עדיף על תשלום זה . ומי שרואה שיש לו עשרה דרהם וזה הופך לחמישה, אז הכסף שלו יורד עד לאותה נקודה, ואם הדירהם הם חמש, אז זה הופך לעשרה, הכסף שלו גדל עד כדי כך . הדירהאם הטהור הוא טוהר דת החזון איש ויחסו הטוב לכל אדם, והדירות שהם מפוזרים בחלום הם מילים טובות . ומי שראה דרהם בידו וזה הפך לאגורה, הוא נפל לפשיטת רגל, ואם היה לו פרוטה ברשותו, אז זה הפך לדירה שהרוויח רווח, טוב ועצה, ואם הדירם שלו החזיר חצי, אז הוא מאבד מחצית מהכסף שברשותו, וגם או מחזיר רבע . אם הדירה הופכת לדינר, אז הוא מרוויח, ואם הדירה הופכת לחתיכת זהב, היא איננה . וקיום הדירהם רווח והנאה . והדהרם הצעקני הוא הונאה, שקרים, שבירות, וחי בחטאים גדולים אסורים ומבצעים . ונאמר : כל מי שיינתן לו דירה סוסים יקרא, ואם ישלם את הדירה למישהו, הוא יבכה עליו . ומי שרואה שהוא איבד דירהם או נגנב ממנו, אז הוא יתלונן על בנו, או מה שהוא לא אוהב אותו סובל ממנו . ומי שראה שהוא נלקח ממנו או הלך ממנו בדרך בלתי הפיכה, ילדו נפטר . ומי שגנב דירהם ונתן לו נדבה, הוא היה מספר את מה שלא יכול היה לשמוע . כמה מהם אמרו : הדירהם שבחזון הם סימן לרוע, וכל מה שחתום במעקה, ודהרם רע הוא מילים רעות . דירהמים הם משחות המרפאות את פצעי הלבבות, ומונעות צער, ומעידות גם על דאגה . אם זה היה מזויף, זה היה מעיד על רמאות בדיבור או בפעולה, צביעות וצביעות בעבודה . דירהם ברור הוא מדינה, כדור או סכום כסף, ומעיד על מאסר ומכות, או קנייה ומכירה, וזה ביטחון מפחד, או שפע פרנסה . אם הדירמות מעורבבות עם דינרים, זה מעיד על התשובה לתחנון, למילוי הצרכים ולריפוי המחלות, והמתעתעים הם מילים רעות, או משרת שאין לו טוב, ועשוי להצביע על מילוי הצרכים ב בצורה אלימה ….

…לארץ ' : הנחות אלה הן , וזה מאבד מחלה גולמית ….

…אל-עסאב : אדון עמו והמחבר בין קרובי המשפחה . ורידי ביתו מיוחסים לאיבר ההוא, ויופיו הוא היופי שלהם, והשחיתות שלו היא השחיתות שלהם, ואם הוא רואה שהוא מאבד זיעה בתצוגה, אז זה מוות קרוב לקרוביו כמו של המירוץ ההוא . אולי הוא עצמו נותק מקרוביו במוות, אם החזון בפרשנותו מעיד על משהו לא בסדר או חוטא . אם זו פרשנות מטעה, הרי שמדובר בהפרדה בינו לבינם . אולי זה נפרד בלי מוות ….

…אם הוא רואה סוחר כאילו הוא קד, הוא מאבד את סחרו . אם האיש רואה שהוא תלוי בראש מורכן, חייו ארוכים במאמץ ונזיפה, בגלל סיפורם של הרוט ומרוט, ואם הוא רואה כאילו ראשו מורכן במלואו, אז הוא חטא ואנחנו מתחרטים על זה וחוזרים על זה בתשובה . מקורו של חזון זה מעיד על אריכות ימים, כי אלוהים אדירים אומר : ~ וכל מי שנחיה נחזור לבריאה .~…

…נעליים אם אתה רואה את הנעליים שלך מלוכלכות ובלויות, זה מנבא כי כישלונך להגיב לביקורת המופנית עליך יגרום לאויבים להתרבות עליך . אם חלמת שהנעליים שלך נצבעו בשחור, זה אומר שיפור במצבך ואירוע חשוב שיביא הנאה ושביעות רצון לליבך . אם אתה רואה נעליים חדשות בחלום, זה אומר שינויים שיהיו לטובתך . אם הנעליים מפעילות לחץ על כפות הרגליים וגורמות לך לכאבים, אז תהיה נוטה ללעוג לחבריך המעצבנים . אם אתה רואה שרוכי הנעליים שלך רופפים, זה מנבא בעיות, הפסדים ובעיות בריאות . אם אתה מאבד את הנעליים זה אומר סכסוכים, נטישה וגירושין . אם אתה רואה בחלום שהנעליים שלך נגנבו בלילה ואתה נשאר עם זוג גרביים, זה אומר שתסבול הפסדים, אבל תרוויח עסק אחר . אם ילדה רואה כי הנעליים שלה נראות יפות כשהן על הרגליים, עליה להיזהר לא להכיר אנשים זרים נוספים או להיכנס איתם למערכות יחסים ….

…שתן היא בחלום, לבזבז את כספו על משהו שאינו מותר לו, או לקיים יחסי מין עם משהו שאינו מתאים לו . ודיוריזה בחלום היא עדות לייצור פרנסה . והחזקת השתן וקשיותו עשויה להצביע על דחיפותו בעניינים וחוסר צדקנות, וכי המזרק אינו מסתפק בהחלטה עד שלא ישלם את מה שהקפיא ממנה . ולהטיל שתן בחלום זה כסף אסור . ומי שרואה שהוא נמצא במקום לא ידוע, יתחתן עם אישה במקום ההוא . ונאמר : מי שרואה כאילו הוא משתין, הוא מוציא מזונות שחוזרים אליו . ומי שרואה את עצמו שחוק בבאר, הוא יבזבז מהכסף המותר רווחים . ומי שיראה שהוא נשחק על סחורה, הוא יאבד את הסחורה ההיא . חבר בנישה מוליד בן מדען . ומי שרואה כאילו הוא התבלה על הקוראן, אחד מילדיו ישנן בעל פה את הקוראן הקדוש . ומי שרואה את עצמו כאילו הוא מוזג חלק ומגביל חלק, אם הוא עשיר, חלק מכספו ייעלם, ואם הוא נסער, חלק ממצוקתו ייעלם . אם הוא רואה בכך שאדם אחר משתין עימו, אז השתן שלהם מעורבב, והם נופלים להמשך וזיקה . אם הוא יראה שהוא מזרק הוא יכעס על אשתו . אם השתן חזק עליו, והוא לא יכול למצוא מקום לזה, הוא רוצה לקבור כסף ולא יכול למצוא מקום קבורה . אם הוא יראה שהוא השתין במקום השתן, אז הוא ישוחרר אם הוא עני, ואם הוא עשיר, הוא מאבד את כספו . אם היה רואה אנשים שמנגבים את השתן שלו, ילד היה נולד לו, והאנשים היו הולכים אחריו . אם הוא רואה אדם שידוע שהוא רע עליו, אז הוא משפיל אותו בכך שהוא מוציא עליו את כספו . אם אדם רואה שהוא משתין חלב, הוא יאבד את האינסטינקט שלו. אם אדם מוכר שותה אותו, אז הוא מוציא עליו כסף חוקי בעולמו . ומי שרואה שהוא משתין דם, הוא יבוא לאישה גרושה, או לאישה עם מהראם, והוא לא יודע את זה . אם הוא יראה שהוא משתין את זאפרנה, יהיה לו בן חולה . אם הוא רואה שאין לו מיץ, אז הוא מוציא את כספו . אם הוא רואה כאילו אין לו לכלוך או בוץ, הרי הוא אדם שאינו משפר את ההדחה . כי האש נולדה לו בן סמכות . הזוטות החיוורת ביצעה מגונה עם משפחתו . אם קיא יוצא במקום שתן, זה מצביע על ילד אסור . ואם ציפור תצא החוצה, ייוולד ילד שמתאים למהות אותה ציפור בטוב ובשחיתות . ומי שנודד בעמידה מוציא את כספו מחוסר ידיעה . מי שלובש את חולצתו יהיה לו בן, ואם אין לו אישה, הוא יתחתן . אם הוא רואה שהוא משתין באפו, אז הוא בא אסור . ומי שיראה שהוא משתין באחד ממקומות השוק, הוא ייחשב לחשבון השוק . ראה שאביו של ארדשיר בן סאסאן היה רועה צאן כמו חבר והרומם אותו דוד קיטור של כל השמים, הוא שאל את באבק את המעבר, הוא אמר : אל אובארבה אפילו ייחסת לבן נועז בך, וועד זה, אמר : נולד לך לגולם יש סיכויים היה טוב . ומי שרואה שהוא איבד את חייו בבית עם, בשכונת הקהילה, או במסגד של עם, מדינה או כפר, אז הוא זורק איתם נישואין . ומי שרואה שהוא משתין בבקבוק או באגן, או בצנצנת, באר, או אחת הרוסה, אז הוא יתחתן עם אישה . זה הרגיש כי בראש הים לצאת כסף לסולטאן בעשר או זאקאט ואחרים . ומי שראה שהוא חשב שילדיו יתפשטו . ומי שרואה כי איבר המין יוצא מאברי המין שלו, אז נולד לו ילד שמשתתף בכל הידע, כי העט שומר על כל הידע . ואם הוא רואה שגלולה יצאה מגופו, אז נולד לו ילד ויהיה לו אויב . ומי שרואה שהוא השתין הרבה, בניגוד להרגל, או זיהם אותו, או שזה מריח רע, או שהוא השתין בזמן שאנשים מסתכלים עליו, זו עדות לזדון או לביטוי של רוע שנחשף . ושתיית שתן מעידה על חשד לרווחים או כסף אסור ….

…מכונית אם אתה חולם שאתה נוהג ברכב בחלום, זה מנבא שאתה מאוים באובדן בעבודה או בזיהום במחלות . אם אתה נופל ממכונית, חדשות עצובות יגיעו בקרוב . אם אתה חולם לראות מכונית מקולקלת, תיכשל בעניינים ופרויקטים חשובים . אם קניתם מכונית, המשמעות היא שתתבססו מחדש בעמדתכם ובתפקידכם הקודמים, אך אם מכרתם רכב בחלום, הדבר מעיד על התרחשותם של שינויים לא מוצלחים בענייניכם ובענייניכם . אם אתה חולם שאתה נוהג ברכב, זה מעיד שאתה תהיה מוטרד ממצבה של שרה ותעשה שינוי בענייניך . וחלום כזה מכיל סכנה גדולה להתנהגות מגושמת . אם מכונית מתקלקלת איתך, ההנאה שלך מההנאה לא תגיע לגבהים שאתה מצפה להם . אם אתה מוצא את עצמך בורח מחניה, זה מצביע על כך שמומלץ להימנע ממתחרה ככל שתוכל להרשות לעצמך לעשות זאת . אם בחורה תחפש מכונית, היא תאכזב את מטרותיה לפתות מישהו לטובתה . אם אתה חולם לראות מכוניות, המשמעות היא שינוי ושינוי ברצף המהיר . אם אתה נוסע ברכב, זה מצביע על כך שהנסיעה שארגנת במדיטציה תתקיים תחת טיפול אחר מזה שלקחת בחשבון . אם אתה מאבד מכונית, המשמעות היא שתצליח בכמה פרויקטים חשובים שימלאו אותך בהערכה עצמית . אם אתה חולם על עגלות שינה, המשמעות היא שהמאבק שלך לצבור עושר מתחדש על ידי הרצון לספק עקרונות אנוכיים ולא מוסריים שעליך להתגבר עליהם ולשלוט בהם . אם אתה רואה עגלות בחלומות שלך, המשמעות היא שמישהו באמת מעוניין לגרום לצרות וצרות . אם אתה נוהג ברכב, זה מנבא שתחרות וקנאה יחלחלו לאושר שלך . אם אתה עומד על המדרכה תוך כדי הליכה, המשמעות היא שתנסה להמשיך בפעולה שתהיה מסוכנת בעליל, אך אם תמשיך ללא תאונות, תצליח . אם המדרכה גבוהה, הסכנה שלך תהיה בולטת יותר, אך אם היא נמוכה, תוכל להשיג את מטרתך בצורה גרועה ….

…חושך אם חלמת על חושך התלוי בך בטיול, זו אזהרה מפני מחלה תמורת כל עבודה שתעשה, אלא אם כן השמש זורחת בחושך לפני שתסיים את המסע, ואז תתגבר על טעויות . אם אתה מאבד חבר או ילד בחושך, זה מנבא כמה התפרצויות רגשיות . נסו להישאר בשליטה לאחר שחלמתם על החושך, כי בעיות בעבודה ובאהבה יפריעו לכם ….

…תאונה אם אתה חולם על תאונה, זו אזהרה להימנע מכל דרך לנסוע לתקופה קצרה, מכיוון שאתה נמצא בסיכון לאבד חיים . אם התאונה התרחשה בצורה נורמלית, הדבר מעיד על כך שתשתדל בכל כוחך להשיג מטרה, ואז תראה חבר מאבד את רכושו באותו ערך בעזרתו לך במקרה שלך ….

…ג'עפר אל-סאדיק אמר, ~לראות את הקריאה לתפילה בשמונה היבטים של אישה, בין אם זו אשתו או קרובת משפחתו, חבר, בן לוויה, ילד נעים, ילד לעתיד, כסף טוב, והם עצב, שמחה , אושר, תשובה וחזרה, ולגבי העיניים, הם מיוחסים לדת ולדברים אחרים, כך שמי שרואה שהוא עיוור או שעיניו מתו, התרחק מהאיסלאם באי ציות גדול לאמירתו הכל יכול ~ אדון עשה לא עיוור Hchertna ~ פסוק ונאמר כי זה משפיע על עולם רחב תינוק ואת האושר של מה שאנשים אמרו על הצעד משל למה סעד כך כך הדודים, ונאמר כי הוא מאבד את ילדיו כי הם התפוח של העיניים של הפסוק ~ ואלה אומרים: לנו גרנט אדוננו מן נשותינו ~ הפסוק, ולפי השמועה להיות עיוור כדי טענתו ובקשת הצרכים שלו, ועל זה נאמר כי הוא קצת ידע לא מבין דברים לא יודע את מספר האנשים ….

…נכס למשכנתא אם אתה חולם שאתה משכן את הנכס שלך, הדבר מנבא בעיות כלכליות המאיימות עליך ומקשות על זמניך . אם אתה חולם שאתה לוקח משכנתא מאחרים, זה מנבא כי תירש עושר רב שממנו תוכל להוציא על צרכיך . אם אתה חולם שאתה קורא או בוחן איגרת חוב למשכנתא, פירוש הדבר שיש לך הזדמנות מצוינת להצליח באהבה ובעבודה . אם אתה מאבד אג~ח משכנתא ולא מוצא אותו שוב, זה מעיד על הפסדים ודאגות ברמה העסקית ….

…ומי שרואה שחברו נפטר, יתפרש בשתי דרכים. או שהרואה מת או מאבד את חברו ….

…הטבור הוא בחלום סימן לאם הרואה או אביו, או רווחיו ממנו הוא חי, או מלאכתו אותה עסק . אולי היא ציינה את אשתו, את אמו, או את השק האטום שלו . ואם ראה שהטבור שלו נפתח והוא חולה, זה מעיד על מותו . אולי הטבור מעיד על הנאה וסוד . ומי ראה שיש לו שתי פרנסה יפה של עבדים . הטבור הוא אשת גבר . ומי שרואה כאב בטבורו, אז הוא מאבד את הוריו או את ארצו, ואם הוא נמצא בריחוק, זה מעיד על חזרתו לארצו ….

…מטפחת בחלום מנבאת עבורך שמחות ושמחות חולפות . ביחס לאישה : אם היא רואה מטפחת מלוכלכת בחלום, זה מנבא שהיא תיחשף לפיתוי שיגרור אותה למסלול של בושה ובושה . אם חלמת על מפיות, המשמעות היא עניינים פתאומיים ודחופים . אם אתה מאבד טישו, זה מבשר עסק כושל שהוא לא צריך לעסות אותך . אם אתה רואה מפיות קרועות, אז זה מנבא שמריבות האוהבים יגיעו לנקודה שבה פיוס הוא בלתי אפשרי . אם אתה רואה מפיות מוכתמות, אז זה מנבא שעמיתים הטרוגניים יקלקלו ​​אותך . אם אתה רואה ממחטות לבנות טהורות בכמויות אדירות, הדבר מנבא שתתנגד להתבגרות מתמדת מצד חברים בעלי מזג רע ובוגד, וכך תבטיח כניסה ליחסי אהבה ונישואין נשגבים . אם אתה רואה מטפחות צבעוניות, הדבר מצביע על כך שתנהל ניגודים בגאונות רבה על מנת למנוע בושה, מכיוון שמעשיך אינם עשויים להיות מוסריים לחלוטין . אם אתה רואה מטפחות משי, המשמעות היא שאישיותך העליזה והקורנת תטיל את שמחתה הקורנת על אחרים ובכך תהפוך את עצמך לקיום בר מזל . אם ילדה נופפה לעבר מפית שהופקדה או הודתה במשהו, או ראתה אחרים עושים את זה, פירוש הדבר שבקרוב היא תערוך טיול תענוג חשוד או עשויה לחוות בכוונה את מצוקת הבושה כדי להשיג הנאה דמיונית ….

…מסגדים : המסגד מציין את העולם הבא מכיוון שהוא מחפש בו, בדיוק כמו שמזבל האשפה מציין את העולם, והוא מציין את הכעבה מכיוון שהוא בית אלוהים, והוא מציין את המקומות המשלבים רוח, תועלת, תגמול ועזרה , כמו בית השליט, מעגל הזיכרון, העונה, הריבאט, שדה המלחמה והשוק מכיוון שהוא שוק להבא . ואז כל מסגד מציין את דרכו בגודלו, בתהילתו ובמהותו . מי שבונה מסגד בחלום, ואם הוא ראוי למערכת המשפט, הוא ישיג אותו, וכמו כן אם זה נושא הפתווה והוא עשוי לציין בעולם עבודת סיווג שימושית, ובעיתונים ל קוראן שהוא כותב, וברווקות על נישואין ונישואין, ולתלמידי הכסף והעולם על בניין שהוא בונה עליו התשואות והיתרונות שנמשכים. כמו חדר האמבטיה, המלון, החנות, התנור, הספינה וכדומה, בגלל התגמול הנוכחי במסגד עם שפע הרווחים בו בתפילת הקהילה, ואנשים מגיעים אליו מכל עבר, ו הזן אותו ללא אישור . ומי שהתעורר בהשפיע על העולם ועל כספו, או שהשפיע על חייו שלאחר המוות בדחיפותו, הפתגמים הזוכים חזרו לרווחים וההטבות שבעולם הזה עבורו, או לעתיד ולתגמול בעתיד שהוא דרישתו בהתעוררותו . באשר למי שהורס מסגד, הוא יוצא נגד מי שבנה אותו, והוא עשוי להסיק את וולגריות מצבו על ידי מי שבונה אותו במקומו או גורם לו לקרות במקומו לאחר הריסתו, אז אם הוא בונה חנות שהוא מעדיף את העולם על פני הבאים, ואם הוא בונה אמבטיה, חובו מושחת בגלל אישה, ואם הוא חופר בור במקומו, הוא חוטא למי שהוא הונאה כפייתית, או עבור למען קבוצה שהפרידה בינו לבין ידע, טוב ומעשים, או למען שליט שפיטר אותו, או צדיק שהרג אותו, או מקום בו הייתה לו חופשה או נישואין חוזים, הוא השחית ו ביטל אותו . ואם יראה את עצמו נשלל מבגדים במסגד, יופשט מהמתאים לו מסימני המסגד, ואם זה בימי חג'ג ', אז יבצע את חג'ג' ברוך השם, במיוחד אם הוא נותן את הקריאה לתפילה, ואם הוא אשם, הוא יוצא ממה שהוא נמצא בתשובה ובציות, ואם הוא מתפלל בזה על בסיס תשובה וצייתנות. מצב שאינו כיוון כיוון התפילה לנוכח הסערה, משום שהוא מסור לחיפוש העולם בשוק שווקים ובעונה של עונות, בה הוא מקופח ממה שהוא קיווה לו, וב הוא מאבד את כל מה שקנה ​​ומכר בגלל השחתת תפילתו ואובדן עמל . זה עשוי להצביע על השחיתות של מה שנכלל ברשלנותו של האסור והשטף אם הוא מתקיים על ידו .. באשר למסגד הקדוש, זה מעיד על עלייה לרגל למי שמכחיש זאת או נותן אישור, גם אם זה לא נמצא את ימי חג'ג 'עם מהותו בזה והראיות שלו, כי הכעבה שהעלייה לרגל נמצאת בו . זה עשוי לציין את הבית האסור של הסולטאן שרוצה אותו מהכנסתו שהוא בטוח, את בית העולם, את המסגד של מדינה ואת השוק הגדול של עניינים גדולים ואסורים, כמו שוק החליפין והצורפים בגלל המספר הרב של בירורים הנדרשים בה ומה נכנס לאנשיה אסורים, מחסור וחטא, כמו גם כל האסור על ידי מה שיש בה אנושי האפוטרופוס נדרש להימנע מלעשות דברים אסורים, מפני הסגת גבול על בעלי חיים, ומפגיעה בגרימת נזק ….

…הריאה היא בחלום מקום הנפש, ולכן מי שמרקיב את ריאתו מאבד את חייו . זה גם מושא הכעס שלו . זה בא לידי ביטוי על ידי האישה . ומי שראה כי ריאותיו הושחרו, הדבר מעיד על הריסת מקור הרווח שלו . ובריאות הריאות מעידה על אריכות ימים . ושחיתות ריאות מעידה על חיים קצרים ….

…מודד הוא מודד הארץ בחלום אדם בודק את תנאי האנשים . אם הוא רואה שהוא ניגב אדמה מעובדת, אז הוא בודק את תנאי הצדיקים . מי שמנגב כרם בודק אישה . ואם הוא מגב על אדמה מיוערת, הוא בודק את תנאי הגברים הדתיים . אם הוא מנגב רחוב אז הוא נוסע, ואם הוא בדרך חג'ג 'אז הוא בשביל חג'ג' . ואם הוא ניגב מתג, הוא מנצח מתוך אפלוליות . ואם היה משוח אדמה ירוקה, והבעלים שלה לא ידע אותה, אז הוא היה של סגפנות . אם מסלקה אם אדם מאבד את האיש ההוא ….