…ומי שרואה שהוא רוכב על סוסה ואז יורד ממנה, הוא מתחרט על משהו, ונאמר שהחזון של סוס הבר מתפרש על ידי אדם משוגע וההרון מתפרש בשלושה היבטים של קושי בעניינים ו סתירה לחבריו ולאישה עייפה שאינה מסכימה ופוגעת בהפרה בעניינים טובים ונאמר כי רכיבה על סוס מובילה לרכישת כסף ולירידה מכך ….

ומי שרואה שהוא והחליף במיטה אחת, אז ישתף אותו בענייניו או ייתן לו מקום לשלוט בו, ונאמר שהוא או מתחתן עם אישה מבית הח'ליף או נותן לו עבד -נערה ….

…באשר להיצע, זה הביקוש לפרנסה והשגת הרצוי. ומי שרואה שהדיו פגע בבגדו, אז זה מעיד שנזק נגרם לו. אבל אם הוא סופר, זה לא מזיק לו ונאמר שהחזון של הדיו אם הוא מלא בחומר, אז זה מתפרש על ידי אישה שיודעת להרוויח, ואם הוא רואה שמשהו כתוב עליו ממנה, אז הוא יהיה טוב יותר מכאלה. האישה ….

ומי שרואה שהוא תחליף לאדם הידוע לסוסה, אז הוא יבקש את עזרתו של אותו אדם במה שהוא מבקש או יגיע אליו, ונאמר שהוא נתפס כתחליף לאדם, אז זה פירש כי אותו אדם הוא תלות, שותף או יורש ממרחק, ואם האיש אינו ידוע אז הוא אויב ….

…אם היא רואה אישה שאומרים לה לבקש סליחה על חטאך, היא מואשמת בחוסר מוסריות ….

…ומי שרואה טורבן על ראשו, והטורבן ההוא אינו אדם החובש אותו כמוהו, כאילו הוא פקיה וראה טורבן טורקי או טורקי על ראשו, והוא ראה טורבן על ראשו, זה לא ראוי לשבח עבור שניהם ….

…באשר לכתיבה, היא מתפרשת על ידי הדרך בה המדינה הולכת ומפיגה את הצורך, ומי שחושב שהוא כותב וההשפעה של כתיבתו לא מופיע. אם הוא מעסיק, אז הוא מפוטר, במיוחד אם לכתיבה יש ציון ….

…ומי שרואה שהוא רוכב על סוס בזמן שהוא עף באוויר, או שלסוס יש כנפיים בזמן שהוא ציפור, אז הוא מציין ואמר אל-קירמני, מי שראה שהוא רוכב על סוס מכוסח עם שלו אוכף ורסן עליו בזמן שהוא הולך לאט, ואז הוא יכה בסמכות ובכבוד ככל שהוא מסוגל לעשות את הסוס הזה ואחריו ….

…ומי שיראה שהוא על קיר מגדל, אז הוא יזכה בניצחון ויגיע ליעד ….

…ומי שרואה את זה כאילו הוא הולך לג'יהאד, הוא יזכה בניצחון, טובה , שבח וגובה טוב, כי אלוהים אדירים אומר : ~ ואלוהים נתן למוג'אהדין פרס גדול על העומדים .~…

…איסמעיל בן אל-אשאת אמר, ~מי שחושב שכתב על גבו הוא דת וצדק .~…

שופט, מי שרואה את עצמו כאפוטרופוס של מערכת המשפט, אז הוא הוגן בזה. אם איש החזון היה סוחר, הוא היה פוגעני, ואם הוא וולגרי, יותר מהמידה והמשקל ….

…ומי שחושב שהוא יושב על שטיח קטן ומתחתיו הוא שטיח גדול ורחב, הפרשנות מעידה על הגדול, לא הקטן, אלא הקטן ….

…וזה על פניו, ומי שרואה כי אוכל רב נמתח על מפתו בזמן שהוא יושב בחזהו, אז זה מתפרש על אחת עשרה פרצופים של תהילה, כבוד, אפוטרופסות, שמחה, ברית מילה, משתה , חדשות טובות, חתונה, מדינה, טובות ותועלת ….

…ומי שרואה שמשהו נבט על ידו כשהוא ער, אז זה לא ראוי לשבח ….

…וכל מי שראה שהאריה עליו הוא רוכב אינו מציית לו, ואם זה קרה לו, המלכים והזקנים לא הראו לו ….

…מי שרואה שהוא עומד על קיר או יושב בו, אז הקיר הוא אותו מצב שהוא מקים, אם הוא קרוב, הוא במצב טוב, אחרת הוא בגודל הקיר ומסוגל להיות מסוגל לזה . ואם הוא נפל מאותה חומה, הוא היה נופל ממדינתו, או שהוא היה עירום בתקווה בשבילו, או בעניין בו הוא תקוע במערכת יחסים ….

…ואיסמעיל בן אל-אשאת אמר כי חזון האצבעות של שני הגברים מעיד על קישוט וישר הדברים. ומי שרואה בהם מה מעוטר או מבזה, אז פירושו לכך, ואם הוא רואה באצבעותיו עיוות, בין אם הם מחוברים לידיו או לרגליו, אז זה השתקפות וזה לא זה של מחמוד ….

…ומי שרואה שהוא דורך על אישה, עליה להרות ממנו ולהביא ילד לעולם ….

…העלווים נופלים ארצה : עדות להשמדת האצילים המיוחסים לה . וכל מה שהאש בערה עליו ופקעה אותו, ואין תקווה לטובתו או לחייו . כמו גם מה שנשבר מהכלים שאינם מסועפים כמותם . כמו כן, מה שנחטף או נגנב משם לא החוטף ולא הגנב יכולים לראות, אין שום תקווה . והסחורה והנפגעים, התקווה לטובתו היא חזרתו של מה שהוא ציין, טובתו והתאוששותו, כי הוא נוכח כשהוא לוקח אותה וגונב אותה במקומו . נחטף ונחטף מוות ….

…ומי שרואה שהוא יושב בסירה בזמן שהסירה נוסעת על הים והוא מפחד ממנו, הוא מציין שהוא קרוב למלך כמו הסירה, ואם הוא רואה שהוא נגד זה אז הביטוי שלו נגדו ….

…ואבן סירין אמר במשמעות, אני נדהם מהנמצא על הקרקע סנטימטר, איך הוא לא מרים זרוע, במיוחד אם הוא נמצא על משהו שטוב לשבת עליו כמו שהוא ער ….

…ומי שיראה שהוא יושב על שטיח, הוא יקבל נחמה וגובה ….

…אל-קירמני אמר, ~מי שיראה שיש לו מת על הגב, הוא ידאג לילדי המתים .~…

…ומי שרואה שכלב קופץ על הדוברה שלו, אז אויב של קסמים ילך אחרי אשתו ….

…זה בחלום חיי אדם, פרנסתו, השתכרותו ומלאכתו . אם הוא רואה מילוי של קערת דייסה או שומן, אז זה עולם עצום . ואם הוא רואה קערה שהוא אוכל ממנה דייסה, אז הוא נעלם מחייו כמו שאכל ממנה, ונשאר מחייו כמו מה שנשאר, ואם הוא יפגוש אותה, הוא יאבד את חייו . אם אוכלים הרבה שומן, אז זה מצב עם יתרונות כמו שומן, ואם זה לא שומן, אז זה מדינה ללא תועלת . אם הוא רואה שיש לפניו קערת דייסה עם הרבה שומן, והוא לא מוכן לאכול אותה, אז הוא אוסף כסף ומישהו אחר אוכל את זה . אם הוא רואה שהוא לא אוכל מחשש שייצרך אותו, יש לו מידה רבה של חסד וחיים טובים והוא מפחד שימות . אם הוא רואה מחמצת ללא שומן והוא לא טוב, והוא אוכל את כל זה עד שהוא נח ממנו, אז הוא רוצה למות מחוסר יד ועוני . אם הדייסה עשויה חומץ ללא בשר, הרי זו מלאכה נקייה של אדיקות . ואם זה לא שמן, זו מלאכה גסה . ואם השלשה היא עם בשר השבעה, אז זו אפוטרופסות על עם אכזרי ומעיק עם שנאה, פחד ופחד, ואם זה שמן, אז החיים והתועלת אסורים אם האיש הוא סוחר, אז הטיפול שלו באנשים לא צודקים הוא פסול, ואם הם עובדים, אז גם הרווחים שלהם אסורים. והאשליה מציגה אותו . אם הדייסה היא עם בשר כלבים, הרי שמדובר במצב בזוי, סחר מרושע, ורווח שפל עם אנשים טיפשים . אם זה עם שומן, אז כסף אסור . ואם זה שמן, הרי זה רווח בזוי, עוני ומחסור . ואם כל הגריסים הם כולם, אז זה מת בעוני, בהשפלה ובקיפוח, ואם הדייסה היא עם בשר של אריות ציפורים, אז זה המנדט, המסחר וההכנסות של בעלי יהירות של כסף ודם בכסף אסור. עם פחד ושנאה . אם הוא רואה שהוא אוכל דייסה דייסה, זו מלאכה קלושה וחסרת תועלת ….

…שור אם אתה רואה שור רודף אחריך בחלום, אז בעיה תכביד עליך בעבודה על ידי מתחרים קנאים וקנאים . אם ילדה תפגוש שור, הוא יציע אותה לנישואין, אך היא תשפר את הונה אם תסרב להצעה זו . אם אתה רואה שור תוקף אדם, אתה תהיה במצוקה כתוצאה מהשימוש הפזיז שלך ברכוש של אחרים . אם חלמת על שור לבן, המשמעות היא שתעלה את עצמך בחיים לרמה גבוהה יותר מאלה שמתעקשים להתפלל על ענייניהם החומריים . השור הלבן בדרך כלל מציין רווח . אם חלמת לראות שור שמן, המשמעות היא שתהפוך לדמות בולטת במדינתך ותזכה להערצה על ידי נשים . אם חלמת על שור שמן במרעה ירוק, זה אומר עושר, מזל והשגת עמדות שלא חלמת עליהם, ואם השור היה רזה, פירושו הוא אובדן ונידוף העושר וה עזיבת חברים ממך . אם חלמת על שור שמן שקשור לעול הטיפוח, אז זה סימן טוב, וזה אומר נישואים מאושרים עם אדם עשיר, או שזה אומר שהאישה שהיא התחתנה איתה כנה ונאמנה . ואם אתה רואה שור מת, זה אומר שאתה תהיה עד למותו של מישהו יקר לך . אם אתה חולם על שוורים ששותים מבריכת מים נקיים או מזרם מים, המשמעות היא שתהפוך לבעלים של נדל~ן ורכוש, וזה עשוי להיות הנישואין שלך עם אישה יפה וכנה . ואם אישה חולמת על כך, המשמעות היא שתהיה לה הערצה ומסירות של אהובתה ….

…האם החזון מתבטא בצורה אחת , או שהוא שונה לפי זמן, מקום וגופים? מה שצריך להבין על ידי המעבר ולהיות מודע היטב ; הסמלים עשויים להשתנות לפי הזמן והמקום , כך המעבר עלול לחצות חזון בזמן מסוים או במקום בהבעה , ואותו חזון עשויה לבוא לידי ביטוי ביטוי שונה , בשל ההבדל בזמן או במקום , ואת זה , אגב, קורה הרבה , וחלק כמה הסחורות עשויים להעריץ אותו במדע . לאדם החזון יש גם תפקיד בהבדל הביטוי ; טוב או חולה לפי תקפות ההגינות וכן הלאה בעניינים שקשורים לבלריה , ואולי להזכיר כאן את התמיכה של מה שאמרתי , את סיפור הטפיל כשהלך עם הצבא המוסלמי בלחימה בכופרים ביונה , ו זה היה בנו טפיל עמר בן , אמר הטפיל שאללה יהיה מרוצה ממנו : הוא אמר : יצא למי ששלח את מוסימילמה עם בני עמר, גם אם ראיתי חזון כלשהו, ​​ראיתי כאילו הראש שלי היה מגולח, וציפור יצאה מפי, כאילו אישה שמה אותי בנרתיק שלה, כאילו הבן שלי שואל אותי בדחיפות, אז הוא עבר ביני לבינו, אז דיברתי איתה, אז הם אמרו : טוב אז אמרתי : כפי שצירפתי, וגילחתי את ראשי אחר חתיכה, ואת הציפור פורוהי, נשים נוחתות במקום, זה היה נחרד להרוג קדוש מעונה, ובקשת בני עלי, מה שאני רואה רק את סדהיר בו את בקשת האישור, ולא רואים אותו מחובר לנסיעה זו, הוא אמר : הורג את הטפיל ביום יממה ובנו w כשהוא פצוע, אז ביום הירמוך הוא נהרג כשאהיד בתקופת שלטונו של עומר בן אל-חטאב, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו . אבן אל-Qayyim אמר ~ זאד אל- Ma'ad ~ אחרי הסיפור ( 3/627 ): באשר הביטוי לגלח את הראש עם עמדה , זה בגלל גילוח הראש הוא הצבת שערו על הקרקע וזה אינו מציין רק את מיקום ראשו, מכיוון שהוא מצביע על ישועת הדאגה, המחלה או המצוקה למי שמתאים לכך, ועל העוני, המצוקה והפטירה של ההנהגה, הוא התעמת עם אלה שלא התאימו לו, אך בחלום הטפיל ישנם רמזים שחייבו שהוא יניח את ראשו, כולל : שהוא היה בג'יהאד ונלחם באויב בקוץ ובגבורה . כולל : שהוא נכנס לבטן האישה , שראה ארץ שהיא כמו אמו, וראה שהוא נכנס למצב שיצא ממנה, וזה מוחזר לאדמה, כמו שהוא אומר : { אשר יצרנו ובו Naidkm כולל Nkrjkm } טאהא : 155 , האישה הראשונה עם האדמה כשניהם הם מקום המגע, והכניסה הראשונה לנרתיקו היא על ידי חזרה אליו כפי שהיא נוצרה ממנו, ו הציפור הראשונה שיצאה ממנה עם רוחה, היא כמו הציפור שנלכדה בגוף, ואם היא יצאה ממנה זה היה כמו הציפור שעזבה את המרתק שלה והלכה לאן שהיא רוצה. לכן הנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו אמר ~ כי נשמת המאמין היא ציפור שתלויה בעצי גן העדן. ” הועלה על ידי אחמד, אלנסאי ומאליק . ומשמעות ההערות : כלומר, הוא אוכל ודואג . אז הרהור במילים אלה של אבן אל-קיים ולמד לבטא ולמדוד כל חזון לפי בעליו ולזמן בו הוא נראה, ותקווה שהחברים ילמדו זה את זה במדע ביטוי החזונות, ללמוד שזה מדע שניתן ללמוד וללמד גם אם אלה שלא מסכימים עם הדעה הזו לא מסכימים איתנו, ואלוהים יודע הכי טוב ….

…איסמעיל בן אל-אשאת אמר, ~כל המשחות הן צער, למעט שמן שמן, אם הוא חושב שהוא אוכל את זה, אז הוא נמסר בכסף, והשמן מוסף בעצב, ושמן החמאה הוא מוקף בכסף, סך הכל מועיל ושלל, כמו גם שומן חמאה. מצד אחד של אדם קשה, נאמר שיש ריפוי ונחמה, ונאמר שכל השומנים המופקים מדגנים, לבבות וצמחים יועברו בכסף המיוחס למה שיוחס לו והוזכר בפרק שלו ….

שמן בחלום הוא פרנסה וכסף מותר, ותרופה למי שמשח אותו . ומי שרואה שהוא שותה שמן, זה מעיד על קסם או מחלה . ושמן זית הוא מדע, ברכה, הדרכה, אור ומזונות . כל מה שהיה ללא זיתים, כגון לפתית וראטן, הוא כסף הנתון לחשד . אולי השמן הצביע על אור העיניים או על אור הלב, ואולי הוא הצביע על שבר . אם השמן הטוב הופך לרע, הדבר מעיד על שבירת הברית, ואם השמן הרע הופך להיות טוב, זה מעיד על יחס טוב ….

…השמן הוא בחלום מעונן למעט שמן . מי שראה שהוא יורד מראשו, הוא היה זועף אם יעלה על הסכום וישאל . אם זה לא עולה על הכמות הידועה, זה קישוט . ואם זה מריח מסריח, אז זה שבח מכוער על מידת הריח והכוח שלו . ומי שמשוח את ראשו של אדם במקום שהוא מכחיש, שהאובייקט בו ייזהר מנושא החנופה והערמומיות . אם הוא רואה שיש לו בקבוק שמן, אז הוא לוקח ממנו משחה ומשח את עצמו בזה או משח עם זה אנשים, ואז הוא משח, או נשבע שקרן או משמיץ . אם הוא רואה שפניו משומנות, אז הוא אדם שצם בכל הגילאים, ומשחה בכספית היא שבח טוב ורוח טובה אצל אנשים, ואם השמן בחלום הוא גוש או כאב, אז זה מעיד את התיקון העצמי, ואת השומן המוכתם הוא שבח מכוער, וזה שנאמר : אישה הייתה נואף או אדם מוסרי . ומי שמכיל את השומן עם מים בקערה, הוא מקבל כסף ללא עייפות . אם יש מושק או בושם בשמן, זו מחמאה טובה למשהו שלא נמצא בו . ונאמר : מי שמשח את ראשו, היה משוח את הבוס שלו ….

…דניאל אמר שמשחות מתפרשות בכסף ובחסד, ועשויות להתפרש על ידי ירושה ומשחות שומניות, כגון שמן שמן סמבוק ושושן וכדומה המתפרשים בידע ובחוכמה. עם טובת הערבים, ושמן לענה, חתולים וכדומה, הם ייהנו מהערבים ….