…ומי שרואה שהוא מצורע ומצורע, אז הוא יקבל כסף, חסד וכבוד, וצרעת אם דם או מכוער יזרום ממנו, אזי השגת כסף אסורה ואפשר לייחס אותו לבעל הצרעת הוא דבר מכוער והוא חף מזה, וזה עלול לגרום לפורענות לעצמו או לכספו או לאחד מילדיו ונאמר לראות את המצורע והמצורע ואוכל איתם מלווה את השונאים אותו…

לראות את הקוראן . באשר לראיית הקוראן, הוא מתפרש על ידי המלך והשופט, ומי שסומך עליו בידע ובחוכמה. מי שרואה שהקוראן איננו, נשרף או נשטף, ואז מת, מלך, שופט או מלומד. ואם הסולטאן רואה שהוא כותב אותו, אז הוא נראה ידע וצדק, ואם סוחר רואה שהוא כותב את זה, הוא מרוויח כסף ומי שרואה שהוא קורא את הקוראן בקוראן או מסתכל בזה הוא מעיד על התפשטות הידע, החוכמה וההגינות שלו בבריאה, והוא עשוי לקבל ירושה ומי שרואה שהוא קנה קוראן הוא יסכים עם זה בדת ומי שראה אותו שהוא שרף עותק של קוראן, זה מעיד על שחיתות דתו וחוסר הדעת שלו. ומי שראה שהוא מכר עותק, נשלל ממנו השגת ידע והיה נתעב ומושפל. ומי שראה שהוא אכל את עיתוני הקוראן אז יקראו לו הרבה. הוא חי רק מעט, או ששופט רואה את זה, ואז הוא משוחד בשיקול דעתו, ומי שרואה שהוא קורע את ניירותיו, הוא יתעצל בתפילתו. מקורב ומי שראה שהוא פתח את הקוראן הוא לא מוצא בו כתיבה, כי אין בזה טוב והוא אולי רוצה שמישהו אחר יעתיק לו עותק ואולי מישהו אחר יודע אם הוא ממשפחתו ו שרואה שהוא קיבל עותק של הקוראן אז הוא עושה טוב. ואם הוא רואה שהוא נשען עליו או שם אותו מתחת לראשו, אם הוא אחד האנשים הטובים הוא מתנגד לכך ואם לא אז הוא מתחייב את מה שאסור לו ומי שרואה שיש לקוראן שלו אבד, ואז הוא שוכח את הידע ואת הקוראן, ומי שרואה שהוא הגה קוראן, אז הוא עוקב אחר מנדט או לוקח על עצמו אמון והוא נושא הקוראן. הקוראן נשמר, אבטחה ותחזוקה. רוע ורע, ומי שרואה שהמושף נופל מידו או נלקח ממנו, ואם יש לו עבודה, אז הוא מבודד ממנו, ואם זה לא, אז אין בזה טוב, ומי רואה שהוא שם את הקוראן מאחורי גבו ואז הוא הופך לחדשן…

לראות את אלוהים אדירים דע כי חזונו של אלוהים אדירים הוא בדרך כלל לא רק עבור הטהרנים והקדושים בגלל כבודם עליו, והוא עלול ליפול לאחרים, אך לעיתים רחוקות, אך הוא עלול ליפול לכופרים, וזה מעיד על כך שהוא יתברך, וכל מי שרואה את אלוהים אדיר כבוד מלכותו צריך להיות בלי לדמות זאת או איך שהוא מסתכל עליו בהמשך. הקב~ה דיבר אליו והבטיח לו טוב, כי הוא סולח לו ומקרב אותו לרחמיו ומספק לו מותר ומי שרואה שהקב~ה דיבר אליו מאחורי צעיף, זה מעיד על הגדלת עושרו, חסדו, עוצמת דתו ונאמנותו. בארץ או במדינה, הצדק כולל את המקום הזה ומעיד על פוריות אנשיה. אם הם טועים, מתרעם עליהם טינה, ומי שרואה שהקב~ה נותן לו משהו מסחורות העולם הזה, אז הוא לא יאכזב אותו, אבל מי שרואה שהקב~ה ממורמר איתו מעיד על חוסר ציות להוריו או אחד מהם. הוא קנה את זה מעצמו, ואז הוא הורג קדוש מעונה, ומי שרואה שהקב~ה הוא בדרך אחרת מלבד תכונות השלמות שתיאר, ואז הוא מבצע סדר פסול של כפירה או כל דבר אחר, ומי שרואה את זה שם הוא צעיף בינו לבין הקב~ה, הוא חושש מעשיית חטאים גדולים…

…באשר לחתונה, מי שרואה חתונה שאין בה שעשועים, זה מעיד על טוב, ברכה והנאה, במיוחד אם יש בה עדויות שמעידות על טוב, ואם הוא רואה כנגד זה, אז זה לא מחמוד. ומי שרואה שהחתונה בבית שיש בו חולה מעיד על מותו ואמר שחלקם שונאים לראות את החתונה בחלום, במיוחד אם היה בה משהו משעשוע וכל השמחות שיש בה אסונות וצער….

…באשר לחיבוק, מי שרואה שהוא חיבק מישהו, בין שהוא חי או מת, זה מעיד על אורך חייו, וחלקם אמרו שחיבוק הוא ערבוב ואהבה. באשר לפרידה, מי שרואה שהוא נפרד ממישהו, הוא עוזב אותו במוות או בחיים, ואולי המוות מיועד למי שנשלח אליו. הוא ראה שהוא גורף את מקומו והיה לו אדם חולה, כי זה מעיד על מותו, ומי שחושב שהוא גורף מקום למען הפולחן הוא טוב, ואולי לראות את המסגד גורף מעיד על אהבת האל הכל יכול…

…ומי שרואה שהוא צולל לים כדי לראות ממנו משהו, אז הוא ישאף למשהו והכמות שלו תהיה פרופורציונאלית למה שהוא העלה ….

ומי שרואה שהוא נותן צדקה, אם הוא מלומד שרוכש את הידע שלו, או מלך שהמנדט שלו גדל, או סוחר שהכנסותיו גדלות, או חולה, לא נורא או המום, שמגלה את צערו או כלוא, הוא גרוש או לא צייתני, או פוליתאיסט שהופך למוסלמי או אומן שלומד מעבודתו, וחלקם אמרו כי נדבות לראות מעיד על ביטחון מפני אימה והצלה ממזיקים, ומי שחושב שהוא לוקח זאקאט הוא תועלת, ונאמר כי זה חוסר

לראות את אלמדאין את מי שרואה שהוא בעיר לא ידועה ולא יודע זאת, אז זה סימן של צדיקים, ואולי הוא קיבל את מה שביקש. אם זה ידוע והערות שלו נכנסה אליו, יש להחזיר אותו אליו. אולי זה היה בטוח מפחד. זה טוב יותר מזה שאין לו גדר, וחלקם אמרו שאני אוהב להיכנס לערים ושונא לעזוב אותם, ומי שרואה שהוא עוזב עיר, הוא מפחד…

לראות את הקריאה לתפילה מי שרואה שהוא קורא את הקריאה לתפילה במקום ידוע אז מספק עלייה לרגל. אם הוא אחד הצדיקים, ואם הוא רואה שהוא מתקשר למקום לא ידוע בו אין צורך בקריאה לתפילה, אז זה מקרו ולא ראוי לשבח. ציות לאלוהים הכל יכול ומי שרואה שהוא קורא לקריאה לתפילה בזמן שהוא ישן ממעיט בערכת אשתו ותלוייו, ומי שרואה שהוא נותן את הקריאה לתפילה בפתח ביתו או במדבר בלבד, או הוא קורא לקריאה לתפילה, או באמצע ביתו, ואז הוא מת את בנו או אחותו או על גג שכניו, הוא חושב שהוא חושב רע על אחד מאנשי שכניו או על השוק, כפי שזה מצביע עוני ופשיטת רגל, ומי שרואה שהוא קורא את השיחה לאנשי ביתו, אז זה מעיד על התרחשות של אסון, וכמו כן אם האישה רואה שהיא נותנת את הקריאה לתפילה ומי שרואה שזה מגביר או פוחת בקריאה לתפילה, אז זו התנהגות שאינה נכונה ומי שרואה שהוא מכנה את הקריאה לתפילה בשירותים הוא חסר דתו ובחיי העולם שלו, ומי שרואה שהוא קורא לקריאה לתפילה בחברה או בקרון הם w מבקש, ואז הוא מאשים את העם בגניבה ממנו והם חפים מפשע, ומי שרואה שהוא קורא לקריאה למינרט, זה גובהו של מקום או על ראש הר, ואז הוא מדבר בכנות על הימין של הגורל המלכותי או בתוך המיהראב, המציין את הנסיעה והחזרת הבטיחות והגעת המבוקשים על הגג, הוא תאווה בגלל אשתו, ועונשו על כך היה לחי אז מי שרואה שהוא קורא לשיחה לעם ביחד, ואז הוא קורא אנשים לאמת והם לא צודקים, ומי שרואה שהוא שומע את הקריאה לתפילה, אז הוא עצלן בתפילה, ומי שרואה שהוא שומע את צליל האיקמה, הוא מציין הצלחה לעשות טוב, וכל מי שרואה שהוא קורא לקריאה לתפילה ולא שומר על הטקביר ולעודד, אז הוא ייקלל על ידי האויב שלו ומי שהוא ראה מוזיאון בשמיים והעם ענה לו, אז הוא קורא לאנשים לטובה, אז הם עונים לו, ואולי כל מי שעונה בעיניו עשוי לבצע חג'ג '…

…באשר לראות את המתים, להתערבב איתם, לקחת מהם ולתת להם, מי שרואה שמת חי, אז יקרה שמחה ואושר. ומי שרואה שהוא החיה את המתים, אז הוא מברך כופר ולא רואה מי שמת חי ואז מבקש ממנו שמתה והוא אמר לא, אבל היית בחיים, זה מעיד על מצבו הטוב ב~הבא ~, ומי שרואה שאדם מת כועס, אז זה מעיד שהוא נתן צוואה ולא פעל לפי רצונו. ומי שראה שאדם מת צוחק, הוא מבשר, מציין שצדקה הגיעה אליו וזה מקובל, ומי שרואה שאדם מת במצב טוב בזמן שהוא לובש את בגדיו, אז הוא מציין שמותו טוב בשביל מוֹנוֹתֵאִיזם. הוא חי בזמן שהיה במסגד, מכיוון שהיה בטוח מעונשו של אלוהים אדירים, ומי שראה שהוא מתחבר עם המתים אז נסע רחוק, ומי שראה שמת מת צחק ואז בכה, זה מעיד על כך הוא מת מחוץ לדת האיסלאם, ומי שרואה שאדם מת השחיר את פניו, זה מעיד שהוא מת כלא מאמין. הוא ראה שאדם מת סיפר לו על העניין שלו, כי כמו שאמר, כי המתים בבית האמת אינם מדברים אלא אמת. ומי שרואה שלאדם מת יש כתר, תכשיטים או טבעות, או מה שמעטר אותו, או שהוא רואה אותו יושב על מיטה, אז הוא מציין את טובת תורו, ומי שרואה שאדם מת לובש בגדים ירוקים, זה מצביע על כך שמותו היה סוג של עדות, ומי שראה שאדם מת יערער על כך בזמן שהוא לא היה מסוגל לעשות זאת או שהוא היה מטיף לה במילים של G. Laze, זה מצביע על כך שהוא חטא. לכן עליו לחזור בתשובה לאלוהים, ואולי האדם המת הוא במיוחד, ומי שרואה שהמת הוא עירום ומערומיו חשופים, אז זה מעיד על עזיבתו את העולם הזה עירום ממעשים טובים, ואם הוא מאנשי צדק, ואז הוא מריח את זה ומי שרואה מת עם בגדים מלוכלכים או חולה, הוא אחראי לדתו זה בינו לבין אלוהים אדירים, במיוחד בלי העם, ומי שרואה שאדם מת עסוק בלעשות טוב עבודה, אז הוא טוב בזכותו בהמשך, ו אם עבודתו ראויה להאשים אז נגד זה, ומי שרואה אדם מת שחי ותפס את מקומו, אז מי שעוקב אחריו מקבל אפוטרופסות ומי שרואה שאדם מת מתלונן על ראשו, אז הוא האחראי להזנחתו ענייני ההורים, ואם הוא מתלונן על צווארו, הוא אחראי לבזבז את כספו או את ידידות אשתו, ואם הוא מתלונן על ידו, הוא אחראי על אחיו או בן זוגו או על שבועה שנשבע בה שקרן ואם הוא התלונן על בטן אז הוא אחראי לזכויות האב וקרובי המשפחה, ואם הוא התלונן על רגלו אז הוא אחראי להוציא את כספו שלא ברוך השם ואם הוא מתלונן על הירך שלו, ואז הוא אחראי על כריתת רחם, ואם הוא מתלונן על רגליו, הוא אחראי למות חייו בשקר, ומי שרואה שאדם מת מתפלל עם החיים, הם נופלים במה שמוטל על ה מ 'של ציות, ומי שרואה שהוא נכנס מאחורי המתים בבית לא ידוע אז הוא לא עשה הוא יוצא מזה, הוא מת, ומי שרואה שהוא נוסע עם אדם מת כי העניין שלו מבולבל ממנו ומי ראה אדם שמת שהכיר אותו וברך אותו ושאל אותו, כי לא מת באותה שנה ומצביע על טובתו וטובת מצבו של הנפטר, ומי שרואה שמת ידוע מת שוב ומותו בוכה, הוא יתחתן עם חלק ממשפחתו והוא יהיה כלה ביניהם, אחרת אדם ימות אם אין לו סיבה. מות עמיתו או שמו, ומי שרואה שמת מת נאנק ומצבו אינו זהה, זה מעיד על עבודתו הרעה והתגמול על מעשיו המכוערים. ומי שרואה שקבוצת מתים במקום אוכלת משהו, הדבר ההוא יקר ומי שחושב שהוא מחבק את המתים כשהם על כרית, חייו יתארכו….

…האם זה נחשב לראות מישהו שישן זמן קצר מאוד, כמו למשל אדם שישן שינה קצרה במהלך היום, או מניח את ידו על השולחן בזמן העבודה, למשל, ואז נרדם לתנומה קצרה מאוד , וחלקם עשויים אפילו להירגע ברמזורים ולעצום עיניים, ולראות ברגע זה שינה או חזון, האם החזונות הללו אמינים, והאם הם מבטאים ….. ? זו שאלה שנשאלת לעתים קרובות על ידי המתעניינים באמנות זו, ותשובתי לה היא כי חזונות במקרים כאלה הם אמינים ומביעים, והם עשויים אפילו להיות אמיתיים יותר מהחזונות הנראים בשינה ארוכה וממושכת . אז אתה מוצא מדענים שמתעניינים באמנות זו מעדיפים חזונות של כישוף, או תנומות; זוהי שנת צהריים, בניגוד לאחרים . חלקם להסיק דבריהם עם חדית של אבו Sa`id [את האמת רוב ההתגלות ידי המכשפים ], אשר סופק על ידי אחמד עם marfoo ~ו מאומתים על ידי אבן Hibban . באל-פאת קרא אבן חג'אר לפרק על ראיית הלילה, והוא אמר והסביר זאת : כלומר, חזון של אדם בלילה, האם החזונות שלו ביום שווים או שונים, והאם יש הבדלים בין הזמנים של כל אחד מהם ? הוזכר כי נסר בן יקוב אלדינורי אמר : פרשנות החזון בתחילת הלילה מאטה את פירושו, ומהמחצית השנייה היא מואצת עם חלקי הלילה המשתנים, וכי הפרשנות המהירה ביותר של את חזיונות הקסם, במיוחד כששחר שובר . בסמכותו של ג'עפר א-סאדיק : שהפרשנות המהירה ביותר של חזון הסיאסטה היא . ואם כל זה הוא העדפה לחזון היום על פני ראיית הלילה, אז אנו מוצאים שאומרים שיש שווה ביניהם, וכי אין הבדל ביניהם, ומה שבא מהסופר על זה מה שהגיע בסהיח אל-בוכרי, בסמכותו של אבן סירין שאמר : חזון היום הוא כמו חזון הלילה . אלקייראוואני אמר והסביר לה : כלומר, אין הבדל בפסיקה של הביטוי בין ראיית לילה ליום, כמו גם לחזון של נשים וגברים….

…ומי שרואה אישה זקנה, זה עולם שהוצא לדרך, ומי שרואה שהוא נוהג בזקן ונותן לה את זה, זו התלבטות העולם והשגתו ממנו עד כדי כי זקן חיובי ובלתי ידוע חזק יותר מהידוע, ואם הוא היה במצב טוב כמו אנשי האסלאם, זה היה עולם מותר, ואם זה היה כמו גוף של צביעות זה היה מינימום אסור או שנא בדת אם זה ככה וזה מראה שעיר, שעיר, מכוער, אין שום דת או עולם, ומי שרואה אישה טובה מדברת איתה, צוחקת עליה, משחקת איתה או נכנסת אליו לביתו, אז זה היא שנה פורייה, טוב ועונג, ואם הוא עני, הוא מקבל כסף ומזונות או אסיר, אלוהים יברך אותו ומי שרואה אישה שמתווכחת איתו ומקבל אותו כולל סלידה קיצונית, פטירת הברכה, ומי שרואה אישה לא מוסרית או נואפת, אם היא אישה צדיקה, אז הוא אדם טוב ואני גידול בברכה, ואם הוא נמנה עם אנשי השחיתות, הרי שהוא חסר חוב, עריות ופגיעה ומי שרואה שהוא אשתו עם מישהו אחר, כספו או כבודו לא יהיו טובים בדתו . ועולם עצום, ומי שרואה שאשתו נתנה לו אישה אחרת או אישה, אז הוא עוזב אותה או מתקוטט איתה, ומי שרואה שאשתו נושאת את זה, אז עושר וטוב יבואו אליו, ואם הוא רואה שהוא נושא אישה טובה, אם היא חולה, הוא מתעורר או כלוא, הוא משוחרר או מודאג. אם זה היה נכון אם היא באה לילד, גם אם היא לא בהריון, זה תועלת וטובות ומי שחושב שאשתו הזדקנה, אין בו טוב, ואם הוא רואה שהיא גוברת בטוב ויופי, אז זה גידול בדתו ובעולמו, ומי שרואה שאשתו מבצעת מעשה של אי מוסריות או שנאה, אז היא נגד זה ומי שרואה שאשתו סגפנית, מתפללת, אז הוא טוב ואין שום דבר רע בזה. ומי שרואה אישה שמעולם לא ראתה אותה בזמן שהיא אומללה, יש להסיר ממנה משהו. אם זה טוב, הוא ימצא אחר כך ונאמר שהוא ראה שלפני אישה משהו נעלם, ואם היה איתו יחסי מין, אין בזה שום טוב. ומי שרואה קבוצת נשים במקום בזמן שהם מסתכלים עליו או שאחת מהן קוראת לו אז הוא הוא נגעל ממנו בזמן שהוא חף מפשע, ומטרתו עשויה לקרות לו בהמשך, ואויבו לא יוכל אותו, ואם הוא רואה נשים רבות המריבות, אז התרחשותם של דברים נפלאים בעולם תגרום לבלבול אצל אנשים מסוימים, ואם הוא רואה אותם כנגד זה, הביטוי שלו נגדו ונאמר שרואים נשים במונחים של המשפט טוב, במיוחד אם הם באים אליו או נותנים זריקה בפנים, ואם האישה רואה אישה צעירה, היא ממילא היא האויבת שלה, היא רואה אותה, ואין כל טוב לראות את הזקנה אלא אם כן היא מעוטרת וחשופה…

…האם זה נכון לראות את הילד ואת הגידול, הכופר והאישה המחזור? באשר לחזון הילד, אם ילד זה הוא מי שמספר את חזונו וזוכר אותו, הרי שהחזון שלו תקף ובא לידי ביטוי, ואם הוא לא מבהיר ולא יודע להגיד את החזון שלו, אז זה לא נחשב ולכן ההתייחסות לכך היא למיומנותו של ילד זה לנסח את חזונו, ויוסף עליו השלום היה בן שבע כשראה את חזונו. נכון, והנה דבר חשוב שהוא שלעתים קרובות הילד לא יודע לשקר, וזה מחזק את מידת הראייה שלו, ושמיעה מהילד מותרת . אל-בוכארי התייחס בסהיח שלו לפרק מתי נכון לשמוע את הצעירים . אבן חג'אר הזכיר בו כי הוא אמר : מטרת פרק זה היא להסיק כי גיל ההתבגרות אינו תנאי לראיה כי מחמוד בן אלרבי, אחד המלווים הצעירים ביותר, אמר : ( חשבתי מהנביא, רשאי תפילת אלוהים ושלום עליו שיהיה לי ספל בפנים כשהייתי בן חמש מדלי ) נאמר על ידי האימאם אל-בוכארי בפרק ספר הידע: מתי נכון לשמוע ילד צעיר כמו באל -פטה (1/172), כשהוא העביר לנו את סוננה של כוונתו ובתוך ההרכב שהשליח, תפילת האל ושלום עליו, מכוון בפניו. אם מותר לילד לשאת ידע כמו בחדית 'זו, מותר לו לסבול את קריינות החזון בתנאי שהוא מבין את השיח ומסוגל לספר את חזונותיו, והיו הרבה ילדים שהיו ראה חזונות ובא לידי ביטוי בישן ובחדש . גם חזיונות הווסת והנשים המחזוריות תקפים, ולא מונעים מהם מחזור או טומאה, משום שחזונותיו של הכופר נכונים, כפי שמעיד חזון המלך ויוסף חצה אותו והוא היה כופר, והטומאה. של מחזור וטומאה פחות מטומאת הכופרים ….

…באשר לשני הגברים, הם ההורים, ההריון שלו, או מה שאדם עומד עליו במקום פרנסתו, כל מה שהוא רואה בכך מזין או שיין, הפרשנות שלהם היא בהם. אם הוא רואה שרגלו האחת נחתכת או שבורה, אז הוא מציין שחצי מכספו נעלם או שאחד מהוריו הלך, ואם הוא רואה את התאונה ברגליים זה מעיד על נסיעותיו או על עזיבת כספו או את מותו, ומי שרואה את רגליו מברזל או מנחושת, זה מעיד על עלייה בחייו ובכסף שלו, ומי שרואה שרגליו מטומטמות, זה מעיד על חייו הקצרים ועל ירידת כספו ומי שרואה את הרגל הפך לגבר משהו מהבעלי חיים הוא סימן לחוזק…

…ומי שראה ששני חיילים נהרגים, רובם מובסים ….

מי שרואה שיש לו שתי רגליים, מנוקבות, שממנו נראות רגליו, ואז הוא מכה בהקלה, כסף ורוממות רוח ….

…ומי שיראה שהוא בשמים השני, יהיה לו ידע וחכמה ….

ומי שיראה שיש לו שתי אפים, אז תהיה עוינות בינו לבין ביתו ….

…אבו סעיד, המטיף, אמר: מי שראה שהוא אכל תאנים בכלל, זה מעיד על מספר גדול של ילדים, ואולי תאנים היו מזונות ואכילה מעט ממנה היא אספקה ​​ללא הטעיה, ורוב המביעים מסכימים פה אחד כי תאנים ראויות לשבח כי אלוהים אדירים נשבע על ידם. הוא אמר: “ התאנים והזיתים. ~ היו שנאים את זה. הוא הזכיר כי הדבר מעיד על דאגה ועצב על אמירתו בסיפורם של אדם וחוה, השלום על שניהם, ~ אל תתקרב לעץ זה. ~זהו התאנה על פי האמירה של כמה פרשנים. נאמר שכל תאנה שהחזון לוקח ואוכל אותה מעידה על אלף דראם מכסף לעשרת אלפים דרהם, והיא נאמרה שתיים על כסף לא חקוק, מלבד דירה ודינרים ….

…** חזונו, השלום והברכה עליו, על מי שלקח את הח'ליפות אחריו .. בסמכותו של אבו הורירא – שאלוהים יהיה מרוצה ממנו – הוא אמר : שמעתי את הנביא, תפילת אלוהים ושלום להיות עליו, אמור : ( בזמן שישנתי ראית אותי על הפנים עם דלי עליו, אז הסרתי אותו ממה שאלוהים רוצה, ואז אבן אבי כהפה לקח אותו והוריד אותו. יש לו שני חטאים או חטאים. , וב הסרתו היא חולשה, ואת אלוהים סולח לו על חולשתו . וגם הפרשנות של התופעה המודרנית של שלום הנביא עליו על ידי הקורא לאלוהים – את הקב~ה – וכופרי ג'יהאד ולהפוך את העצה של האומה וללמד אותם הדת שלהם ומה שטוב להם בעולם הזה ובעולם הבא, ודברים גדולים אחרים ואינטרסים ציבוריים על ידי השלום עליו עשו ואחר כך אבו בכר עם מה ששליח האלוהים, שיהיה תפילת אלוהים ושלום אותו, נהג להשתלט על ענייני המוסלמים, הוא השלים את העמידה והפו אהב את אנשי הכפירה עד שהביא אותם דרך הדלת ממנה עזבו, ואז הוא שלח את הצבאות לפרסים ולרומאים, והוא זכה בזמנו בכמה ניצחונות עליהם, ואז המסקנה של מעשיו המפוארים הייתה שהוא הפקיד את הח'ליפות בידי עומר בן אלח'טאב – שאלוהים ישמח עליו – המנדט של עומר – שאלוהים יהיה מרוצה ממנו – היה אחד ממעשיו הטובים של אבו בכר – שאלוהים יהיה מרוצה ממנו – והמונח של אבו בכר – שאלוהים יהיה מרוצה ממנו – היה כשנתיים וחודשיים וזה היה זהה למה שהנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, ראה בשנתו שהוא יורד בדלי החטא או שניים ואז עומר – שאלוהים יהיה מרוצה ממנו – אחריו ביצע את ענייני המוסלמים במשך יותר מעשר שנים, ואלוהים פתח עבורו את הכיבושים הרבים בלבנט, עירק, חוראסאן, מצרים ואזורים אחרים, ואלוהים השפיל את אומות חוסר אמונה וללא הלשכות, והוא ניהל את העניינים של המוסלמים. חסן היה הביוגרפיה שלו בהתאמה שלו כשראה את הנביא עליו השלום בחלומות הכוח שלו מסיר מים ומרווה אנשים אפילו מכים את בטן . ואמירתו : ( ובהסרתו יש חולשה ) קיצור זמנו וחיפזון מותו ועיסוקו במלחמה באנשי הכפירה מהפתח ומהגידול שאליו הגיע עומר באורכו . ואל-נוואווי אמר ב ( Sharh Muslim ): הכוונה היא להכות אנשים בדריכת גמליהם, כלומר הם השקו את גמליהם, ואז הביאו אותם לקוצם, שזה המקום אליו הם מובלים אחרי להשקות כדי שיוכלו לנוח . החוקרים אמרו : החלום הזה הוא דוגמה מובהקת למה שקרה לאבו בכר ולעומר – שאלוהים יהיה מרוצה מהם – בשליטתם ובשליטתם הטובה, והופעת השפעותיהם ושכנועם של העם עימם, כולם נלקח מהנביא, תפילת אלוהים ושלום עליו, ברכתו והשפעות חבריו . האם הנביא עליו השלום הוא הבעלים של זה ולכן הוא השלים אותו והחליט לעשות את כללי האיסלאם ואת מקום הולדת ענייניו והסביר את נכסיו וענפיו והכנסותיהם של אנשים בדת אללה בהמוניהם וגילו אלוהים – הקב~ה -: ( היום השלמת את דתך ). ( סורה אלמעידה פסוק 3). ואז הוא נפטר, עליו השלום, ואבו בכר – שאלוהים ישמח ממנו – ירש אותו במשך שנתיים וחודש . זה הכוונה באומרו, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו : (שני חטאים או שני חטאים ) . בח'ליפותו נלחמו אנשי הכפירה, כרתו את עמוד השדרה והתפשטות האיסלאם, ואז הוא נפטר והיה במקומו של עומר – שאלוהים יהיה מרוצה ממנו – אז האיסלאם התרחב בזמנו, והוחלט עבורם מפסיקותיה שמשהו כמוהו לא קרה. בתוכו יש מים שבהם חייהם וצדקתם, ונסיך משולם למי שמגיע להם והשקה אותם הוא להגשים את האינטרסים שלהם ולנהל את ענייניהם. באשר לדברי שלום וברכת ה 'עליו באבו בכר – שאלוהים יהיה מרוצה ממנו -: ( ובהסרתו חלש ), אין הורדת מעלתו של אבו בכר ואין הוכחה ל מעלת הגיל עליו. מדובר בחדשות אודות משך כהונתן ומספרם הגדול של האנשים שנהנים ממדינת עומר, בשל אורכה והתפשטות האסלאם ומדינתו, כסף ושלל אחר, כיבושים, מצרים וללא לשכות . באשר לאמירתו, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום ( ואלוהים יסלח לו ) , זה לא צמצום ולא אינדיקציה לחטא. במקום זאת, זו מילה שלפיה מוסלמים תמכו בדבריהם וברכו על העמוד. בעבר הוזכר בחדית 'בסאהי מוסלמי שזו מילה שהמוסלמים נהגו לומר לעשות זאת ואלוהים יסלח לך . המדענים אמרו : בכל הודעה זו אל רצף של אבו באקר, עומר ואת הבריאות של המנדט שלהם ואת ההצהרה תיאר לטובת המוסלמים ואמר עליו השלום : (אני לא ראיתי גאון אנשים Pfera פרי ) במדיו על ידי פתיחת ביטול הדיור ולשבור את אלרה פרה פרווה שני פרצופים : שקר אחד לבית אלרה והקל על יה . השנייה : שבירת הרא והלחץ של יא, שהם שתי שפות נכונות . אלחליל הכחיש את הדגש ואמר : זו טעות, והם הסכימו שמשמעותה אינה רואה אדם עושה את עבודתו וכורת את חלקיו, ומקור המעבורת עם הדיור הוא קיצוץ . ואמירתו, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, ( עד שהכה באנשים בגדם ) אל-קאדי אמר : נראה שהוא חוזר לח'ליפות עומר במיוחד, ונאמר שזה חוזר ל הח'ליפות של אבו בכר ועומר, משום שלדעתם, הנהלתם וביצועם של האינטרסים של המוסלמים, העניין הזה הושלם ואנשים נפגעו בעקשנות מכיוון שאבו בכר דיכא את אנשי הכפירה והתאחד מחדש בין המוסלמים והוא הבין אותם ואת כיבושים החלו, והדברים נסללו, ופירותיהם הושלמו והושלמו בתקופתו של עומר בן אל-חטאב – שאלוהים יהיה מרוצה מהם – דברי הנופים הסתיימו בסיכום ….

…ומי שרואה שצווארו ארוך או עבה, זה כוח ודיכוי לאויבו, ונאמר שהוא הרוויח כסף, הוגנות, אמון ומעמד טוב מעיד על ההחלטה. שני הגברים של שני הגברים מתייחסים להורים, שני אחים, או שני בני הזוג, את הדרגה והיופי, ואת התיאור היפה, כך שמי שחושב שהייתה בהם תאונה, ואז הפרשנות שלו למה שמוזכר לטוב או רשע ….

…לנוסעים של מילה זו יש שלושה מושגים : הראשון : אם הוא נראה בחלום לבד מהאוכף, אז הוא ילד . ואם הוא נראה עם האוכף, הרי הוא נער שסומכים עליו, ואמרו : זה כוחו של הבית . וזה עשוי להתייחס למה שנרמס, כמו הדריכה או המחצלת . וייתכן ששני הנוסעים ציינו את הנשים, שני הנערים או שני הנערים . והנוסעים הם כסף מכובד ונשיאות . הנוסעים מציינים נערה שפחה יפה, והיותו מברזל בכוח, והיותו עופרת מעיד על חולשת פקודתו, והיותו מכסף מצופה זהב מעיד על שכנותם של נערי חסן . ומי שרואה שיש לו מכנס או שני רוכבים לאוכף שלו, אז הוא מקבל משרת או שני משרתים . ומי שראה שנוסעיו מנותקים או נגנבים, משרתו מת או מכר אותו . השנייה : לראות אותו בחלום מעיד על נימוס והשגת יעדים ברצינות ועייפות . והשלישי : נוסעים בבית המלך, וחזונו בחלום מעיד על נסיעות ותנועות ביבשה ובים, וריפוי ממחלות ….

…סיי בין אל-סאפא לאל-מרווה : זו העבודה בהליכה או בעמידה . ויאמר אלוהים אדירים : ~ ואז פנה ורץ ויקרא .~ במקום זאת, הוא שלח קהל בערים ולא עזב את מקומו, אולי זה היה מסע בין שני מבצרים ושני חורים, או בין שתי שורות או שני מלומדים, או שני צדיקים, או שתי נשים או בנות, או בין שתיים שווקים באמצעות שיחות ותיווך, או בין שני ענפים עם רווח ורווח ….

…האור : אחרי החושך, למי שראה את זה לציבור, אם הם היו במשפט או בלבול, הם יונחו, והמרדה תוליד אותם, ואם יש להם עוול שייעלם מהם, ואם הם בגיבן, שמחו בשמם, שתו והפרו . זה מציין את הכופר באיסלאם, את החוטא לחזרה בתשובה, את העניים לעשירים, את הפרישה על האישה, ואת האישה ההרה שילד ילד, אלא אם כן הוא היה מרותק לאוהל שלה, או שם אותו בשמלתה, או הכניס אותו לכיסה, והוא הוליד אותה שפחה יפה מצועפת . באשר ללילה וליום, הם שני כוחות המחפשים זה את זה . והלילה הוא כופר, והיום הוא מוסלמי, כי הוא הולך בחושך, ואלוהים אלוהים התבטא בספרו על חוסר אמון בחושך, ועל דתו באור, והם עשויים להצביע על שני המתנגדים ושתי המחזורים , ואולי הלילה מעיד על מנוחה, והיום מעיד על עייפות ורמאות . אולי הלילה הצביע על נישואים, והיום הצביע על גירושין, ואולי הלילה הצביע על דיכאון וחג בעלי מלאכה ונוסעים, והיום הצביע על צביעות השווקים והמחירים, ואולי הלילה הצביע על מאסר משום שהוא מונע לפעול עם חושך, והיום מציין את המנורה, הישועה והישועה, ואולי הלילה מציין את הים, והיום מעיד על הצדק ….

…שעון החול הוא שעת גדוש, וזאת שעת כוס ויש בו חול. הם שני אנשים המתייחסים לשני ילדים, שני אחים או שני בני זוג, ומי שרואה שמשהו קרה אצלו, אז הוא פירש את זה במונחים של טוב או רע . מינקם עשוי להצביע על קישוט ויופי לבעליו . איש אחד שאל אותי פעם, והוא אמר : ראיתי מינק זכוכית בתוך חלום, אז אמרתי לו : קבלתי מאורס לאישה ואני רוצה להתחתן איתה, וכי מינקה הוא בעל, ולכן העליון החלק הוא גבר והתחתון הוא אישה ….

…האף הוא מרכז חוש הריח, והוא מעביר אוויר וריחות לגוף . והאף בחלום מעיד על מה שאדם צריך לשאת במונחים של כסף, אב, בן, אח, בעל, בן זוג או עובד, כך שמי שיש לו אף טוב בחלום היה עדות למצבו הטוב של הנזכר מעל, והחושך או הזקנה שלו מעידים על כפייה ודיכוי . כמו כן, שאיפת הריח הנעים שלו היא עדות להיות גבוה ואדיב . ומספר האפים הגדול בחלום בפנים הוא עדות לנחמה, לילדים ולחסידים . אם הוא רואה שאפו הפך מברזל או מזהב, זה מעיד על מכה שפוקדת אותו בגלל פשע שהוא מבצע, כי האחראים לפשעים כרתו את האף . ואם הרואה היה סוחר וראה שאפו נעשה מזהב או מכסף, זה מעיד על טובתו ועל שפע רווחיו . ואולי האף מעיד על מה שאדם מקבל מהחדשות על לשונו של שליח . האף עשוי להיות מופנה לעבר המרגל שמביא חדשות שאיש אינו יודע . ואולי הוא ציין את הפות או פי הטבעת בגלל הזוהמה שיוצאת ממנה . יתכן שזה מצוין על ידי המפוח או המפוח ממנו הוא מקיים את פרנסתו, ומי שרואה את המפוחית ​​שלו נהרסת אולי חלתה באף . ומי שהיה מדקלם, זמר או מואזין, והוא ראה שאפו נמחק או שהוא סתום ולא מריח ריח כלשהו, ​​זה מצביע על כך שלא יתאפשר לו לנוח מעשייתו, כי האף הוא שנועדו לשחרר את הנשימה . אולי האף והאוזניים הצביעו על הגבעות והצוקים עם עש ובוץ . האף עשוי להצביע על הפות של המטופל . ניתן לציין זאת בטיפשות, יהירות ושבחים גרועים. מי שמכווץ את אפו בחלום, יהירות או עקום, מעיד על אמת והשפלה . ומי שרואה שיש לו צרעת באף, אז זו עדות למותו או לסבל שלו עם פורענות שהיא שערוריה, ואם זו אישה בהריון, הרי זה מותה או מות בנה . ומי שראה שיש לו דימום מהאף ודם פגע בבגדו, אז זה כסף אסור שיקרה עליו, ואם הדם היה סמיך, זה היה ילד שיקרה עליו . וזה שנאמר : The האף היה אבוד ידי מותו של בעליו . ונאמר : מי שרואה שיש לו שני אפים, אז יש לו שני בנים, או שעדותו מבטלת את עדותם של שני גברים, או שיש מחלוקת בינו לבין משפחתו . ומי שראה שאפו מנותק, אם הוא היה חולה הוא מת, ואם זה היה נכון, הוא מציין שמצבו השתנה ופשיטת הרגל שלו . ונאמר : האף הוא יחסי אדם, ולכן מי שרואה כאילו אין לו אף, אין עליו רחמים, ואם הוא מריח ריח טוב, הראייה שלו מעידה על השמחה הפוקדת אותו . ואם אשתו בהריון, היא תביא לעולם בן ….

…גמל : באשר לגמלים, אם הם נכנסים לעיר ללא מכשיר, או הולכים בדרך שאינה סוס, זה עננים וגשם . באשר לבעל גמל, הוא מנצח את אנשי הגזירה מראש . גמל יחיד הוא אדם, ואם הוא מהערבים אז הוא ערבי, ואם זה הון, אז הוא לא ערבי, והתשובה אליו היא מטייל, שייח ', סריס או אדם מפורסם . אולי הגמל ציין את השטן, כאשר דווח כי השטן בשיאו . אולי זה הצביע על מוות בגלל חגיגיותו ואימת יצירתו, ומכיוון שהוא מתחנן עם יקיריהם למקומות רחוקים . ואולי הוא ציין את האדם הנבער והצבוע, באומרו לעליון : ~ הם אינם אלא כבשים .~ וזה מעיד על הריון של גבר חולה . אולי הוא ציין את הספינה, כי גמלים הם ספינות יבשה . זה מעיד על עצב כאשר הנביא, השלום והברכה עליו, אמר: ~ רכיבה על גמל היא צער ותהילה .~ אם החולה ראה שהוא רוכב על גמל לנסיעה, הוא מת, וזה היה ארונו ותהילתו . ומי שרוכב על גמל ובריא, הוא נוסע, אלא אם כן הוא רוכב עליו באמצע העיר, או רואה שהוא לא הולך איתו, כי הוא יחווה צער תוך שהוא מונע ממנו לקום על הקרקע, כגון כליאה ו מחלה עקב ריחוק האדמה ממנו, ותהילה : אם הוא רואה שהתקוממות נגד הרשות או הבריאה תחזיק מעמד על המלכים הוא נלקח ונספה, במיוחד אם יש משהו שמוסיף לבושו הידוע, אלא אם כן הוא שם את זה על נושא מטען או אלונקה, כי הוא עשוי לבקש עזרה של אדם ענק או להיות מסוגל לכך . אם הברך שלו היא אישה שאין לה בעל, היא נשואה, ואם בעלה נעדר, הוא ייקח אותה לפניה, אלא אם כן יש ראיות בחזון שמעידות על רוע ושערוריות, כי היא מפורסמת בכך בקרב אנשים . באשר למי שראה גמל שנכנס לו בגרון, השקיה או כלי , אז הוא ג'ין שנכנס אליו או מי שמצביע על כך שנכנס כלי ממשפחתו ומעבדיו . ומי שרואה גמל שהושחת בבית, הרי שרב הבית נפטר אם הוא חולה, או שעבדו, משרתו או עליונו נפטר, במיוחד אם בשרו נפרד ועצמותיו מופרדות, זו נחלתו . ואם היה שוחט אותו על מנת לאכול אותו ואין אדם חולה, הרי זה מחסן שהוא פותח, או תיקון שמאפשר לו להשיג את שכרו . אבל אם הגמל נמצא באמצע העיר או בקרב קבוצת אנשים, אז זה אדם עם קל, שנהרג או מת . אם הוא נשחט, אז נעשה לו עוול, ואם הוא נשחט בחיים, סמכותו נעלמה או הוסרה ממנו, או שהוא לקח את כספו, ומי שראה גמל אוכל בשר או מחפש את תפקיד האנשים, אז הוא אוכל זה מכל בית אוכל אוכל לא ידוע, אז זו מגיפה שנמצאת באנשים, ואם הוא רודף אחריהם, אז זה שליט או אויב או זרימה שפוגעת באנשים, אז מי ששובר אותו, שובר חבר ממנו , או אוכל אותו, הוא ייפגע בכך ככל שקיבל . כמו גם הפיל, הג'ירפה והיען בפרצוף זה . רכבת גמלים בחורף היא מדריך גרירה . נאמר כי רכיבה על גמל ערבי היא עלייה לרגל, ומי שייפול מהגמל יתחושש . ומרומח גמל חולה . וכל מי שנתפס על גמל, הוא הוכה מכסף וצער, ונפל מריבה בינו לבין אדם . עדן ראתה כאילו הוא קשה אליו, נוגה מאויב חזק . אם הוא לוקח את וו הגמל ומוביל אותו למיקום ידוע, אז זה מציין אדם מקלקל לטוב . ונאמר כי הגמל מונע על ידי מושכותיו, עדות למסירתם של כמה ראשינים אליו . ומי שיטפל בגמל סנדק יזכה לאפוטרופסות על הערבים, ואם זה בקאטי על הלא-ערבים, ומי שיראה כאילו לקח מבארותיו, יישאר לו הכסף, ואם הוא רואה שני גמלים נלחמים , תתרחש מלחמה בין שני מלכים גדולים או שני אנשים . ומי שיאכל ראש גמל גולמי, הוא יעקוב אחר איש גדול . רכיבה על גמל למי שרואה את זה תיסע איתו, ואם הוא רואה שהוא חולב גמלים, הוא יכה בכסף אסור . ומי שאוכל בשר גמל, הוא יחלה . ומי שנפגע מבשרו מבלי לאכול, מקבל כסף מהסיבה שמייחסים לגמלים בחזון, ועורות הגמלים הם ירושה ….

…סוג I : התגלות מתועבת יש להם את השטן לעשות , ודקלום עצמי , אשר נקרא חלומות בודגט, אשר נובע מהערמומיות של השטן והונאתו ועוינותו כלפי בני האדם . (1) דוגמה מהסוג הזה מסופר אצל סאהא מוסלמי מהדיאת ג'אביר שאללה יהיה מרוצה ממנו מהאלוהים השליח, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, אמר שהוא אמר לבדואי שבא אליו ואמר. : חלמתי שראשי נחתך, אז אנחנו הולכים אחריו, אז הנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, נזף בו ואמר : ~ אל תגיד שהשטן משחק איתך בחלום .~ (2) באחרת אמר ראאה ג'אבר : שמעתי את הנביא עליו השלום טקד נואם, הוא אמר : לאיהדטן אחד מכם בטלב השטן בשנתו . ~ השייח 'מוחמד בין סאלח אלתאימיין אמר את רחמיו של אלוהים : הצינור חולם, הוא מבולבל לא מאורגן , ולעתים קרובות שטרטוף שונא את השטן הכל יכול אמר :~ לארוז את מי שאומאנו לא בדהרם אלא אם כן ברצון אלוהים ~( טיעון : 10). (3) וגם זה סוג של חזיונות הוא אדב שש : הראשון : לחפש מקלט אצל אללה מן שלה הרוע , ואת האשמה זו היא ברורה , כל Valastaazh לגיטימי שהוא שנא . השנייה : לבקש מקלט אצל אללה מהשטן . לדבר : ~ אם היית רואה את החזון של שנאה Fletholh ולירוק על שלוש פעמים השמאלית ולשאול אלוהים הטוב ולחפש מקלט עם אללה מן הרע ~ מסופר על ידי אבן Majah מן hadeeth של אבו Hurayrah marfoo ו מסופר על ידי המוסלמים, מדי .~ (4 ) על פי רומן בתוך מוסלמי מן ג'אבר גם : ~ Olistaz אללה מן השטן של שלושה ' הגיע בתוך רומן מוסלמי גם :' Afilipsq עזב שלוש פעמים ~ כי אני מתאר ב : שלישי : לירוק תוך שימת לב משנתו עזב שלוש פעמים . כל רוקו שמאל שלוש פעמים Besqa אור ~ ואת סוד האלוהים הזה יודע ~ תועבת מה שהוא ראה וזלזול שד כי אני רואה חזון על ימין הוא אמיתי, ~ סימנה את עזב בגלל זה הוא בעפר , ו המשולש ברומן הקודם האישור המוסלמי ~ הגיב בשלוש מילים : אלטפט יהיה בלי רוק ~ ובגאס יהיה איתו רוק עדין . יורק והיה איתו רוק ורוב הבגאס . רביעית : לשנות את הצד שהוא היה כשהוא כשהוא ראה את זה , לצד שלו עם השנייה? הסיבה לכך : אופטימית להתגייר ולנוע אולי יש סיבה נוספת שממקמת את השטן , וכך הראייה הופכת מתועבה לאהוב ועוברת מזיקה לטוב . חמישית : שלא להזכיר זאת כבר לאחד , הצהיר כי מספר שיחות מתקנות אותם מה רחמיו של בוכרי אלוהים דרך אבו סעיד אל- ראדי את ' עמו והוא אמר, ~ ומזכיר לה את זה לא לפגוע בו ~(5). כפי שסיפק לנו סיפורו של האיש שדיבר על חזון המכה בצווארו , האובי , אך הביטוי שלו אינו איקזה רק על מי שסומכים עליו , או מדריכים אותו ~ או על העולם כדי לאברוח אותו בסדר כל מה שהם יכולים וארושדונה מה הוא שמינה אותם מה היתרונות אותו . השאלה היא המוצגת כאן , מה הסוד הוא אסור? פא אומר שהסוד שאלוהים יודע – לעת עתה עודכן על ידי , אולי מוסבר על ידי לכאורה פגע בתדמיתו . ותהיה פוטנציאל ~ הערכת נפילות של אלוהים אדירים ~ ומצביע על כך שההאתית של אבו רזין אללה יהיה מרוצה ממנו הביא : ~ החזון של איש ציפור שלא חצה ~ אם נחצה חתום ~, ותדבר טוב . (6) כלומר : חזון זה, אם אפשרי, ~ דו צדדי ~ של אחד מהם התרחש בסמוך לאותה יכולת , ומראה שאדם כזה מרים את הרגל שהוא מחכה למתיו מנסח זאת . שייח ' ( מוחמד בן נאצר אל – אלבני ) בתגובה לראיון : ~ התרחש חזונו של אדם על ציפור שלא חצתה אם חצה אותה ~ . פרנק מדבר שהחזון הוא כמו צלב , ולכן לימד אותנו את שליח אללה שאינו חסר בו, אלא מנטור או מלומד או מאהב , כי אמור להם לבחור את המשמעויות הטובות ביותר בפרשנות Vtqa בהתאם, אבל לא ספק כי הוא מוגבל אם הביטוי אשר לסבול חזון, אפילו על הפנים , ולא טעות גרידא , אחרת זה לא אפקט של אותו אז, ואני יודע אלוהים ~, שציין כי המשמעות של בוכרי אימאם הביטוי בספר שלו Saheeh ידי ואמר : ( דלת לא רואה את החזון עבור החולף הראשון אם זה לא כואב .) שמעיד דברי שלום הנביא עליו כדי אבו בכר בעוד דרך החזון שלו : ~ ושפך קצת והחמיץ כמה, ~ הנביא עליו השלום לא ציין מה חטא אבו בכר , גם בין זה שחטא לביטוי הנביא עליו השלום הוא השני והראשון שאושר, אבל התברר שגוי זה . כך לא לחתוך Raak בדרך כלל רק לבטוח בו , ולייעץ לו וידע ודעת, ואת דעותיו על ידי אבו Hurayrah אללה עשוי להיות מרוצה ממנו מן השלום הנביא עליו כי הוא היה אומר : ~ לא חזון Tqsoa מדען או מנטור רק ~ ב הרומן : ~ לא רק על איקסה ווייד, המסמן את הידידות של שם השחקן. מסופר על ידי Tirmidhi אמר שייח 'אלבני : S קריאתו אותנטית על פי תנאי שני השייחים, ומשמעותה של החדית הקודמת ~ החזון הוא על אדם המעופף ~ פירושה שהוא אינו מתיישב אלא אם כן הוא חוצה , כמו אם זה היה על איש מעופף . ~ אז הוא נפל ונפל במקום שחצה, בדיוק כמו שהדבר שנמצא לרגלי הציפור נופל עם התנועה הקלה ביותר, וזה אנלוגיה מייצגת. לציפור המעופפת במהירות יש אובייקט שנופל עם התנועה הקלה ביותר על שלה הרגל . זה מראה את האפשרות של חזון על פני לסבול מה מסופר הסיכומים וגם מספק לנו את הסיפור של האיש שדיבר על החזון של להכות צווארו , את האובי, אבל שלה הביטוי הוא לא Iqsa רק על מי לסמוך עליו , או ומורה דרך אותו , או את העולם כדי קנס Aabroha לו מה שהם יכולים Arushdouna מה עוזר לו ומה כדאי לו . היא השאלה מוצגת כאן , מה הסוד שהוא אסור? פא אומר אלוהים הסוד יודע – מכיוון שהעדכנים אותם , אולי פירשו פגועים בתמונה הנראית לעין – וזה פוטנציאל , נופל בהערכת האלוהים , ומראה שהאדיט הזה של אבו רזין אללה יהיה מרוצה ממנו הביא : ~ חזונו של ציפור אדם אינו חצה , אם חוצה חתום , ~ חדית היא טובה . כלומר : חזון זה, אם אפשר , דו צדדי , חציית אחד מהם התרחש בסמוך לאותה יכולת , ומראה שמה שהגיע מעבדול רזק אמר : הראייה טמונה על מה שחוצה כמו זלק כמו שאדם הרים את רגלו כשהוא ממתין למקומות. . (7) אמר שייח ' ( מוחמד בן נאסר אל- אלבני ) בתגובה לראיון : ~ החזון של אדם על ציפור שלא חצה אם חצה התרחש ~ . פרנק מדבר שהחזון הוא כמו צלב , וזה לימד אותנו את שליח אללה עליו השלום שאינו חסר בו, אלא המנטור או המלומד או המאהב , כי אמור להם לבחור את המשמעויות הטובות ביותר בפרשנות Vtqa ב בהתאם לכך , אך מה שלא קיים אין ספק שזה מוגבל לשאלה האם הביטוי הוא דבר שהחזון יכול לסבול אפילו בצורה מסוימת , ואינו טעות טהורה , או שאין לו השפעה באותה תקופה ואלוהים יודע הכי טוב (8), והאימאם בוכרי התייחס למשמעות זו בספר הביטוי מסהיה שלו באומרו : ( פרק של מי שלא ראה את חזונו של הראשון חולף אם לא נפגע ). שמעיד על ידי המילים של שלום הנביא עליו כדי אבו בכר בעוד דרך החזון שלו : ~ ושפך קצת והחטאנו כמה ,~ ואת שלום הנביא עליו , לא ציינו היכן אבו בכר חטא , אפילו בין זה אשר חטא ביטויו של הנביא שלום יהיה שלום שלו הוא השני והראשון שאושר, אך זה התברר כשגוי . (9) לכן, אל תקצצו את ראק בדרך כלל רק לסמוך על זה , ותייעצו לו ולדעתו ודעתו, והשקפותיו : אבו הוראירה, אללה יהיה מרוצה ממנו מהנביא עליו השלום שהוא יאמר : ~ עשה חזון לא Tqsoa רק אלי העולם או מנטור ~(10), ב רומן :~ Iqsa רק על ווייד ו ~ להדק את שם הידידותי שחקן המסמן , Tirmidhi מסופר שייח אל – Albaani : מאוזכר כראוי על תנאי שני שייח (11) , ואת המשמעות של המודרניות לשעבר ~ החזון של ציפור אדם ~ זה לא להתיישב אלא אם מפורש , זה כאילו זה היה על רגל עף, וזה נפל ונפל במקום שבו חצה, כפי שהדבר כי הוא על הגבר של הציפור נופלת בתנועה הקלה ביותר. זו אנלוגיה של אנלוגיה, שבה החזון הושווה לציפור מעופפת במהירות, ומשהו על הרגל שלו נתלה שנפל במעט התנועה . זה מראה את האפשרות של חזון על פני לסבול מה מסופר הסיכומים ב סונן שלו בספר של האג~ח התגלות חסן סולימאן בן עזב עאישה, אשתו של שלום הנביא עליו, אמר : האישה מן האנשים של העיר יש סוחר בעלה, Tri היה החזון של בעלה יותר נעדר, ולעתים נדירות מתגעגע עזבו בהריון בלבד, מגיע שליח כל עליו השלום, אומר : הבעל שלי הוא סוחר יצא Fterkny בהריון, ואת ראיתי כמו שינה לראות לאלץ את הבית שלי היה שבור ואני נולדתי ילד עם עיניים, אמר שליח אללה עליו השלום : ~ טוב , כי בעלך עליך, אלוהים אלקיך ירצה, צדיק, וילד ילד עם צדק . אתה רואה היו שניים או שלישי כל-כך בא שליח השלום אללה עליו, אומר כי לה , חוזר הלידה בעלה ולתת אותה ילד . . ~ואז בא יום כפי שהוא היה Tonah , ואת שליחו של אללה עליו השלום הוא נעדר , זה ראה את החזון הזה , אמרתי לה : דוד אתה אל תישאל את שליח אללה עליו השלום, עם ה '? והיא אמרה : חזון שראיתי שזה בא לשליח אללה עליו השלום, שאל אותו , הוא אומר : ~ טוב , ייאמר, ואמרתי : תגיד לי מה? היא אמרה : אפילו שליח אללה עשוי אללה יברך אותו בוא והוא, ואוורדה אותו כשאתה מציג . אמר עיישה : אני נשבע שעזבתי אפילו אמר לי, אמרתי : אלוהים , הצדקה שלך את החזון שלך למתן את בעלך , ולהביא ילד וג'רה !! נשארתי לבכות ואמר : מלי ין הציעה לך את החזון שלי ?? נכנס לשליח אללה עליו השלום, בכי אמר לה : ( נידון עאישה? ) אז אמרתי לו את החדשות ומה התפרש לה, שליח האלוהים, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום : ~ מה, עיישה, אם תעבור חזון למוסלמי, ואז תעביר אותו לטובה, אז החזון ילך אחרי מה שבעליו עובר . ~ עיישה אמר : אז אלוהים, בעלה נפטר, ואני לא רואה אותה אבל היא ילדה ילד שהוא מתבודד (12). מסקנה שיוצאת מזה , החזון הזה אם אפשר שניים – סי דד , מעבר של אחד מהם התרחש כמעט באותה יכולת . אז בנו של יעקב יוסף אסר על איקס את חזונו לאחיו מחשש להערות ולקנא בו , בן האבן אמר : שליח אללה עליו השלום כי חזון מתרחש למעט מי שאוהב כי הוא יכול לפרש לו את זה דרך שהוא לא אוהב, בשנאה או בקנאה , היא עשויה ליפול מהאיכות הזו , או למהר לעצמו מהאבל והמוטרד , ולכן הורה להשאיר עדכון למי שלא אוהב בגלל זה . (13) VI : השואל מתי החלום הרע גם הוא : תפילה , והוא מסומן על ידי החאדת של אבו הוראירה, אללה יהיה מרוצה ממנו : ~ אם הוא ראה . לבד את מה שהוא שונא , אז ויילסל לא יקרה על ידי אנשים . ~ (14) ואת החוכמה של אלוהים ואני יודע : כי תפילה של כל הזדקקות הוא מתנהג כמו פחדים העבד שהוא עושה על Almkarh . לדברי אל כמה חוקרים, הוא מדינה שביעית קריאה של הכיסא אבל לא להדריך אותו, אפילו אם הוא הקורא של הכיסא הזה בתפילתו השיג שני דברים יחד, להתפלל ולקרוא את מצב הכיסא . ואם הוא יסתפק בביצוע חלק ממה שהזכיר, יהיה זה מספיק בכדי למנוע את פגיעתו, ברוך השם, כפי שאמרו החדית'ים . אבל עדיף שהוא יעשה הכל כדי לשלב את הקריינות . אבן-קיים אמר בזאד : וכאשר זה לא פגע בו, אבל החזון הזה אלמקורה מניע את הרע . אל-נוואווי אמר : אלוהים לא הזכיר את הסיבה להשפעה הבטיחותית של חזון התועבה הביא צדקה והגנה על כסף . . . והפיכת התחננות בו לתגובה ולתשלום אסון ונדבה משלמת את מוות הרעים כל זאת בגזירת אלוהים ויכולתו . (15) _________________________________________________ (1 ) מוחמד עבדלאזיז חלווי – התייחסות קודם – עמ '. 5 . (2 ) נאמר על ידי מוסלמי בסאהא שלו , כפי שהוסבר בגרעין (27 \ 15 ) • אופ .. (3 ) אמור ספר שימושי על מונותאיזם – הסבר לשייח : מוחמד בן סאלח אלמוסמאן ג 2 (4 ) פרסים נקראו ב בספר ביטוי התגלות 0 הדלת וראיתי חזון של שנאה – אופ – מוסלמים ספרו של התגלות (15 /17 ) – op •. (5 ) ראה את הפתיחה ( 12/369 ) , ספר ההתגלות מדלת ביטוי האל – אופ . (6 ) Modern מסווג השלטת חסן Sundh , היה מסופר על ידי אבו דאוד בבית הספר של ספרות, את הדלת של מה שהגיע בתוך חזון – A התייחסות קודמת – ו Rawa Tirmidhi ב הספר ממש הארת הדלת של מה בא לביטוי של חזון – אופ – מסופר על ידי אבן Majah בבית הספר של הביטוי של פרק התגלות של התגלות אם עבר וחתם לא Iqsa רק על העמק – אופ – 0 מסופר על ידי האימאם אחמד את ראיון אזרחי נתון הראשון עם אבו רזין Oqaili אסופים בן Amer Muntafiq – op ~ וסיכומי המסופר בספר התגלות פרק ההתגלות אינם נופלים אלא אם כן הם משקפים 0 מדעי הספריה שפורסמו – ביירות . (7 ) ראה : פת אל – בארי אבן חג'אר – אופ – ( 12/432 ). ( 8 ) סדרת השיחות לתקן , ג 1, עמ '. 28, ואני 2 , המידע במשרד 1399 של . (9 ) מסופר על ידי בוכרי את ספרו של דלת ביטוי לא רואה את החזון עבור החולף הראשון אם זה לא כואב, כמו בפת 'אל – בארי ( 12/431 ), ובמוסלמי בספר התגלות, כמו בהסבר הגרעיני ( 15/29 ), – הפניה לשעבר -, ותבוא לדבר באמירה בעמ ' 101 . (10 ) מסופר על ידי Tirmidhi ב ספרו של הפרק יוחנן בברית הפרשנות של התגלות מה מומלץ והשנאות אותם – אופ – ושחזורים בבימויו של ספר ההתגלות כי הדלת של חזון השנאה משקף רק את העולם או מנטור – אופ – מסופר מאת אבן מג'אח בספר התגלות הביטוי חצה את דלת החזון אם לא חתום על איקזה רק על העמק – התייחסות קודמת . (11 ) סדרת נקישות נכונה – אופ (1 /26 ) .. (12 ) , את המספרים של דרמה ב סונן שלו – אופ – (2 /131 ). (13 ) התרחבות ראו : awn Reni – op – ( 1/176 ). ואבן חג'אר – התייחסות קודמת (631/12). (14 ) סופר על ידי אימאם מוסלמי בספר ההתגלות (15 /21 ) – לשעבר משוקלל – אבו דאוד בבית הספר לספרות בבית דלת מה בא בתוך חזון – אופ -, ופרסים על ספרו של ביטוי ההתגלות של הדלת של התגלות שלוש – קודם לכן התייחסות . וזה אחמד כלל אותו Musnad שלו לשאר Musnad של רבים – פנייה קודמת – ואת Darami בספר של פרק ההתגלות של שלושה Vision – פנייה קודמת – וגם אל – Tirmidhi בספר ההתגלות פרק ממה שהגיע בחזונו של הנביא מוחמד, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, קנה המידה והדלי – התייחסות קודמת -. (15 ) הרחבת ראה : הסבר על שלישיות של האימאם אחמד Saffarini (1 /177 ) – אופ – ולהסביר המוסלמי – Nawawi (15 /18 ) – אופ – ו זאד אל-Ma'ad אבן Jawziyyah , השגת Shoaib עבדול קאדר Aloriaaat , להפיץ את ארגון המסר , אל – ספרייה מנאר איסלמי , אני 13, את התאריך של 1406 של (2 /459 ). ** צוטט על ידי ד~ר פאהד אל-אוסאימי ….

…מאבק השמש יוצא כנגד המלך, והפחתת קרני השמש תפחית את יוקרתו של המלך . אם הוא רואה את השמש מפוצלת לשני חצאים, אז מחצית ממנה נשארה והשניה נעלמה, אז היא יוצאת אל המלך בחוץ, ואם החצי שנותר עוקב אחר חצי הזהב ומצטרף וחוזר לשמש בריאה, אז בחוץ לוקח את כל הארץ, ואם המחצית ההולכת וחוזרת למחצית הנותרת והשמש חוזרת כמו שהיה מלכו חזר אליו והוא זכה בחוץ . אם כל אחד משני החצאים הופך לשמש בפני עצמו, הרי שבחוץ יש את מה שיש עם המלך מהמלך, והופך לעמיתו ומקבל חצי מממלכתו . אם הוא רואה את השמש נופלת, זה אסון לערכי האדמה או להורים . אם היה רואה כאילו השמש זורחת בבית ומאירה את כל הבית, לאנשי הבית תהיה תהילה, כבוד ומזונות . ומי שראה שהוא בלע את השמש, הוא היה חי בחיים כבדים . אם הוא היה רואה את זה, המלך ימות . ומי שנפגע מאור השמש, אלוהים ייתן לו אוצר וכסף גדולים . ומי שיראה את השמש יורדת על מיטתו, הוא יחלה ויתלקח בגופו . אם הוא רואה שהוא עושה לו טוב, הוא מציין פוריות ועזב, ומציין אצל אנשים רבים את הבריאות . ומי שהשמש לוקחת ממנו משהו או נותנת לו משהו, זה לא מחמוד . אחת האינדיקציות למעשים טובים היא שאדם רואה את השמש בצורתו והרגלו הרגילים, ועלייה או ירידה בה עלולים להזיק . ומי שימצא את חום השמש ויתפנה בצל, הוא יינצל מצער . ומי שמוצא קר בצל ויושב בשמש, העוני שלו נעלם, כי הקור הוא העוני . ומי שמסוגל לראות את השמש כשהיא שחורה ומבולבלת, המלך מחויב אליו בכל עניין . ומסופר כי שופט חומס ראה כאילו השמש והירח נהרגים, וכוכבי הלכת נפרדו, ולכן הוא פוצל עם השמש, והוא פוצל עם הירח . הוא סיפר על חזונותיו על עומר בן אל-חטאב, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו . אמר לו : עם מי היית? הוא אמר : עם הירח . עומר קרא : ~ אז מחקנו את פסוק הלילה וגרמנו לנו לראות את הפסוק של היום .~ והוא הסיט אותו מעבודת חומס, ולכן פסק שהוא הלך עם מועוויה לשתי שורות, והוא נהרג . ומי שרואה את השמש, הירח והכוכבים התקבצו במקום אחד ואת מלכם, ויש להם אור וקרניים, אזי האמרה מקובלת על המלך, השר והנשיאים . אם זה לא קל, אז אין בו טוב לחזון . אם הוא רואה את השמש והירח מסתכלים עליו מלמעלה, הוריו מרוצים ממנו . אם אין להם קרן, הם כועסים עליו . אם הוא רואה שמש וירח מימינו ומשמאלו, לפניו או מאחוריו, אז הוא ייפגע מפחד או פורענות ותבוסה, והוא נאלץ לברוח איתו, כי אלוהים אדירים אומר : ~ השמש והירח שאספו יחד, והאדם יהיה לומר כי אשר הוא היום של בריחה .~ ושחור השמש, הירח והכוכבים וסיבובם, משנים את הברכות בעולם הזה . וליקוי חמה, קרה עם המלך . וכל מי שרואה עננים המכסים את השמש עד שלא יאיר, המלך יחלה . אם הוא רואה את זה לא נע בעננים או יוצא ממנו, אז המלך ימות, ואולי השמש הייתה מדען שיודע איך העננים התפנו, אז העצב יתפנה ממנו . ירח : במקור שר המלך הגדול ביותר, או סולטן ללא המלך הגדול ביותר, והכוכבים סביבו הם חיילים . ובתיו ודירותיו, או נשותיו ועובדותיו . וזה אולי הוא מציין חוקר המשפטן וכל ההוכחות שהוא מנחה, משום שהוא מונחה בחושך זורח הציבור . זה מציין את הילד, הבעל והאדון, והאישה והבן, על יופיו ואורו, ומשווים אותו ליופיים של נשים וגברים, ולכן נאמר כאילו הירח המלא היה כאילו היה ירח ירח. . ואז תאונותיו מתפרשות ומתורגלות כדומות למה שהוזכר קודם לכן בשמש, וזה עשוי להצביע על עלייה או ירידה, מכיוון שהוא גדל ויורד, כגון כסף, עבודות וגופות, יחד עם ההצהרה הקודמת על התנועה, כגון כחולה שרואה בתחילת החודש ירד עליו או הביא אותו אליו, אז הוא יתעורר מהבעיה שהוא נחסך ממחלתו . ואם הוא קצר בחודש, אז גילו נעלם, והמועד האחרון שלו מתקרב לכמות שנותרה בחודש, זה יכול להיות ימים, וזה יכול להיות אוסף, חודשים או שנים, עם הוכחות לכך בחלום או בחיים ערים . אם הוא יורד בתחילת החודש, או אם הוא נראה נעדר ממקומו, הוא עזב את מקומו ובא ממסעו . ואם זה היה בסוף החודש, לאחר שנסע ועזב את מולדתו . ומי שרואה אותו איתו או בחיקו או בידו, הוא יתחתן עם בעל לפי אורו ואורו, בין אם הוא גבר או אישה . עיישה, שאלוהים ישמח ממנה, ראתה שלושה ירחים שנפלו בחדרה. היא סיפרה את חזונה לאביה, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, ואמרה לה : אם חזונך נכון, שלושה קבורים בחדרך, הם מיטב אנשי הארץ ….

…ש : האם התביעה מותרת לקצץ את החזון? תובעים ב~חתך חזון ~מקדמים בברכה אם האישה הנוזלית תמצא שיחה נבוכה במעבר . והשואל ראה חזון טוב שיש בו בשורות טובות, ולכן פנה לאחרים והשתחווה לדעת את ביטויו . לדברי אל חדית 'אבן' עומר אמר : ראיתי שאני בתוך חלום קה n ב בידי פיסת Aestbrq – אשר לעבות את ברוקד – ולא מקום שאני רוצה בגן עדן לא טס לו , הוא אמר : Vqsstha Hafsah , Vqstha השלום הנביא עליו אמר הנביא, עליו השלום : ~ אני רואה עבדאללה, איש טוב ,~ מסופר על ידי המוסלמים שלו Saheeh (1) , כפי שדווח על ידי אבן עמר גם, הוא אמר : האדם החיים של שלום הנביא עליו אם הוא ראה חתך חזון אל Messenger של השלום אללה במאי אלוהים יברך אותו ולהעניק לו שלום, אז רציתי לראות חזון שאני נהגתי לספר על הנביא, שאלוהים יברך אותו ואת תן לו שלום . הוא אמר : הייתי ילד צעיר אזבה , וישנתי במסגד בזמן שליח אללה עליו השלום וראיתי את השינה כאילו שני מלכים אוחמנה, הם הובילו אותי אל האש , אם מקופל קטי היטב , ואם יש לך שני קרניים היטב בקרנה , ואם העם אולי מכיר אותם הם עשו אני אומר : אני מחפש מקלט באלוהים מהאש ( שלוש ). . הוא אמר : Vlekayama מלך אמר שהנביא עליו השלום : ~ כן איש עבדאללה אם הוא התפלל את הלילה ~ . סאלם אמר : עבדאללה לא ישן אז בלילה למעט דבר הקיטור המוסכם מעט (2). חדית 'זו, כפי שאמר אבן חג'אר באל-פת', מכילה את הלגיטימיות של התביעה בסיפור החזון, ונימוסו של אבן עומר עם הנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, ופחדו ממנו כפי שלא סיפר. את החזונות שלו בעצמו , כאילו כאשר ההילה שלו לא השפיעה עליו לספר את זה בעצמו , אז הוא אמר את זה לאחותו להוכיח את זה (3), כמו כן לא בטוח כשהוא מביע , ואל-תברני הוציא עם שרשרת המספרים שלו את סמכותו של אבו בכר כי עאישה אמר : הו שליח אלוהים, ראיתי שלושה ירחים של היין בחדר שלי . הוא אמר לה : ~ אם אתה מאמין לחזון שלך, הוא ייקבר בביתך במיטב אנשי גן העדן. ~ ואז תפס שליח האל, תפילת אלוהים ושלום עליו , את ירחיו הטובים ביותר, ואז נלכד אבו בכר, ואז נלקח עומר , והם נקברו בביתה (4). סונה עבור המעבר כאשר אתם מתחילים להביע לומר : טוב , או טוב טוב או במסור , והאופטימיות הזאת . נמסר כי נאמר כי יותר מאחד מחבריו של שליח אללה, אבו בכר זה אמר כאשר הביטוי : אשר אישר את חזונך ולפני הנביא עליו השלום , יש פרסים בסניה שמסופר מאום פדל. : הוי שליח אללה ראה קה n בביתי חבר מהחברים שלך . לדבריו, ~ ראיתי טוב . פטימה יולדת ילד ומניקה אותו ~ (5). טוב או שהיא ילדה את חסינה » ורדאת חלב את בנה קטם בן עבאס בן עבדול מוטאליב . זה הוא דיווח כי שלום הנביא עליו, אמר : ~ מתוך החזון הציע לו, תן לו לאמור מי הציע לו : טוב ~ . כך הלכו שאר חבריו לגישה זו , האם היה עומר בן אל- ח'טאב שאללה יהיה מרוצה ממנו , אם הוא יספר על החזון, אמר : אוי אלוהים, אם זה טוב, יש לנו , וזה היה הרשע וולטנה . לדבריו, עבדול רזאק מועמר איוב אבן סירין אמר : אבו בכר אם הוא רוצה להביע את אלראיה , הוא אמר : לאשרר את החזון שלך , כמו גם (6). כמו גם המעבר להבדיל בין מה שבח בחלום לבין זלזול בערנות , כמו חולצת הגרר הזו לגברים , היא נמצאת בחלום שחמוד עובר את זה על ידי הנביא עליו השלום עד עידן הדת אך בעקבותיו של אלוהים אלמספל נדר בגד , והכומר הזה . אני מדגיש כאן הוא מאוד חשוב לא מקווה עבור סדר ישן , כי החזון הזה החזיק מעמד יותר מאשר מול זה הממוקם על פי דברי החולף הראשון הלהיט כי , ולא לפגוע בו אלה נגועים לאחר , כי זה היא לא להקיף רק על זכות פציעה של הביטוי של חלום , להגיע הרצונות של אלוהים כדי זה מה שהוא מגדיר בתור פתגם, כמו אבן חג'ר ואחרים אמרו (7). אם הוא נפגע, הוא לא צריך לשאול מישהו אחר , וגם אם הוא לא היה, אז הוא צריך לשאול על אחד השני , ואת השואל צריך להודיע לו על מה שיש לו . ישנם חוקר כבר נאמר כמה ספרות האחרות שיש שום הוכחה שזה כולל : כי אינה משקף את החזיונות בזריחה ובשקיעה ובצהריים ו בלילה , וזה – לדעתי – יש כל ראיה לא חטאו עבור אלה שעובדים אחרת , יש רע לא על מי חצה בזריחה או בשקיעה, או בלילה , ומה נמסר על השמש השוקעת בין קרני השטן אינו קשור הביטוי של חזיונות, ואלוהים יודע הכי טוב . __________________ (1 ) נאמר על ידי בוכרי כמו בכיבוש הביטוי בספר הדלת Alaestbrq ונכנס לגן עדן בחלום (12 \ 03 4 ) – אופ – ומוסלמים מסופר בספר מעלותיו של בן המידות. של הלווה של 'אבן עמר, כמו גרעיני (16 / 38 ) – אופ -. (2 ) כבר שוחרר , עמ ' 33 (3 ) פתוח ( 12/437 ) – אופ -. (4 ) לא מצא אותו בתשעת הספרים שסיפר אל . (5 ) מסופר על ידי אבן מג'אח בספר ביטוי ההתגלות – דלת הביטוי של ההתגלות – 0 ומסופר על ידי אחמד בשאר כף היד אנסאר – ההאדית של אום אל- פאדל בן עבאס, אחותו של מאי משמח. אללה להיות מרוצה מהם כול 0 ונידון לציון חלש אלבני . (6 ) אבן Jawziyyah – גדל מחדש – התייחסות קודם . ( 2/459 , 460 ) (7 ) ראה אבן חג'אר . התייחסות קודמת . ( 12/396 – 432 ). ** צוטט על ידי ד~ר פאהד אל-אוסאימי…

…לווין שלוש 52 – עאישה – שיהיה אללה מרוצה – אמר : ראיתי בחלום כאילו שלושה לוויינים נשרו בשני רחובות החזון שלי לאבו בכר – אללה יהיה מרוצה ממנו – כשהוא קבר את הנביא – שלום יהיה אותו – בביתי, אמר אבו בכר – שאללה יהיה מרוצה ממנו -: זה אחד הירחים שלך, וזה הכי טוב שלו (1). * ; ובקריינות (2): עאישה – שאלוהים יהיה מרוצה ממנה – אמר: ראיתי שלושה ירחים שנפלו בחדר שלי, אז שאלתי את אבו בכר – שאלוהים יהיה מרוצה ממנו – והוא אמר, עיישה, אם אתה תאמין לחזון שלך, מיטב אנשי הארץ ייקברו בביתך שלוש. כששליח האלוהים – שאלוהים יברך אותו – נעצר סלאם – זידפן אבו בכר אמר לי : הו עיישה, זה הירח הכי טוב שלך, והוא אחד מהם . ( אז אבו בכר ועומר נקברו בביתה ). חזונו של עומר בן אל-חטאב שהוא ימות. 53 – בסמכותו של מדען בן אבי טבהא אל-יאמארי, שעומר בן אל-חטאב – שאלוהים יהיה מרוצה ממנו – עמד על הדוכן ביום שישי, שבח את אלוהים ושבח אותו, ואז הוא הזכיר את שליח האל – יהי רצון שאלוהים תפילות ושלום עליו – והזכיר את אבו בכר – שאלוהים יהיה מרוצה ממנו – ואז הוא אמר : ראיתי חזון שאני לא רואה, למעט נוכחותי שראיתי היה זוג דקה אנקרנה (3). ובקריינות הוא אמר : הוא הזכיר לי שזה תרנגול אדום, אז עלי אסמה מגין את אומאיס, אשתו של אבו בכר – שאלוהים יהיה מרוצה מהם , אמר לה – והיא אמרה : איש לא ערבי ירצה. להרוג אותך . בשנות ה רומן (4) אמר : ראיתי שאני בתוך חלום כמו אם Decca Enkerna שלושה קליקים, אמרתי : Oagami, כמו אף מן הפקודה – אללה עשוי להיות מרוצה ממנו – כי Assanh אבו Lu'lu'ah ומת שנה 23 אה . (1) נאמר על ידי המושל ב (( מוסטראק )) אמר כי ייחוס אמיתי שגולדן עלי הסכים, תוקן . (2) רומן זה סופר על ידי טברני ב (( גדול )) , המושל ו Bayhaqi ב (( ספריות )) ויוחס נכון . (3) נאמר על ידי אחמד עם שרשרת מספרים אותנטית . (4) זה אצל השליט בעתיד ….

…ומי שרואה שסירה נהרסת, אז זה מוות של משרתת, והרס הכנסיות הוא חולשה בחוסר אמון ובכוח באיסלאם, והרס הארץ הוא חולשה לנשים וחוסר נאמנותן, וזה עשוי להצביע על דאגה, מצוקה והפרעה לטיולים, וחלקם אמרו שחלקם אהבו אדריכלות כשהם ערים וישנים ושונאים את ההרס המתמשך ….