ומי שרואה שנחפר ים והעם מתכוון בכך שזרם המים מהים הקדום אליו, אז הם נפגשים כדי להסיר את המלך ואת רצף הזולת ….
חולם על לראות שוורים מתכוונים
(49 פירושים ומשמעויות של חלומות על לראות שוורים מתכוונים)…הוא בחלום ראש עם וערכים של בית, מדינה או כפר . ושור אחד הוא שנה אחת בשלטון . אבל זה עבור הסולטאן, הסוחר והפועל, סחר סוני . ומי שרואה שיש לו שוורים רבים, אז הוא מניח את המדינה אם הוא כשיר לכך . אם ראה שרכב ממנו שור, יובא אליו טוב ופורי . ומי שראה שהוא אכל את ראש השור היה משיג את המנדט והסמכות, אלא אם כן השור היה אדום . ואם הרואה היה סוחר שהיה מכה סחר, והשותפים היו בשליטתו . אם הוא וולגרי, הבין את פעולותיו . והשור הוא עובד, אז מי שרואה שהוא רכב על שור התגבר על עובד, ואם השור נושא מטען, אז העובד יגבה לו כסף לפי כמות המטען . אם השור היה אדום, מחלת בנו או משפחתו מתו . השור הוא מלך או אויב . אם שוחטים שור למאכל, בשרו הוא פרנסה מותרת . זה הרגיש שהוא קנה לתורא את זה לחברים משליחים ולפיקוח על האנשים את דבריו של לין חסן, אמר אבן סירין רחמי אלוהים אדירים : שוורים עג'ם, והגדיל לארבעה עשר בפרה זו מלחמה, מה שלא היה כל כך הוא פיוד, והגדול השור, בעיניו כל כך הרבה ובלתי מנוצח, ובשר וכל מי שראה שור לבן שיזכה בטוב, אם היה חוטט אותו בקרנו, מעיד על זעמו של אלוהים כל יכול, וכל מי שאכל את הבשר שור בשנתו יהיה הכרחי, ומי שרכב עליו במעלית, אם ברך השור בחלום או חניתו מתה בשנתו, ומי שנשך אותה נפגע ממחלה או מי שחרק אותו אלוהים מספק את אלוהים אדירים ילדים טובים . ומי שנפל עליו השור, הוא ייסע רחוק . ומי שרואה את השור כשהוא כלוא או חולה ונמצא במצוקה, עליו להיפטר ממנו . ומי שרואה את השור כאילו הוא חורש עבורו, אם הוא מעובד או משועמם מעיבודו והגדיל את פוריותו, ואם היה סוחר, נגרם לו הפסד ומסחרו הידרדר, ואם היה משפטן או מלומד טוב יותר . ומי שרואה את זה כאילו השור היכה אותו, אז הוא נמצא על סף גסיסה או גסיסה מאותה מחלה בה הוא נמצא . והשור מעיד על חומרה, איום וגירוש של מישהו בדרגה גבוהה מזו של אדם אם האדם שחולם עני ועבד . ומי שראה עדר פרות, הוא יושפע קשות בענייניו, ואם השור רכב על גובהו ויזכר . אם השור דיבר אליו או השור דיבר, אז בינו לבין אדם אחר הוא התנכר . ומי שרואה את זה כאילו שור גדול יצא ממאורה קטנה, אז השור רצה לחזור לאותה מאורה ושעמם לו, כי זו המילה הגדולה שיוצאת מפי האיש שהוא רוצה להחזיר אותה לאחור , אבל הוא לא יכול . ומי שרואה שהוא נוסע על שור שחור, והשור נושך ומאיים עליו ורוצה את הדבר השנוא, אז הוא הולך בים וזה מוכה על ידי סבל חמור, והוא מתחזק עם ספינתו עד שהוא כמעט שוקע ואז בורח מזה . ומי שרואה שוורים שנכנסים לעיר, זה אויבים ומעיקים, וגנבים ייכנסו אליה . ומי שרואה שור מושך אותו ומסלק אותו ממקומו, אם הוא וואלי, מסירים אותו . ונאמר : השור מציין אדם שנמצא בחושך, כי הוא נהרג או נשחט, כי המורד והמבצע עובר . ומי שרואה שרכב על שור, הוא ייפגע ממעשה סמכותו, והוא ישיג טוב בזה . ומי שיראה שהוא רכב על שור שחור, הוא ירוויח כסף, ואם הוא יראה שהוא הכניס אותו לביתו ובוטחים בו, הוא ירוויח את אותה שנה . אם לשור יש קרניים רבות, הרי שהן שנים לפי המעטים וההמון . והשור חסר הקרניים הוא איש בזוי, ספניאל עני, כמו כבשה, ובכוחו הוא כמו עובד מבודד, וצ'יף עני . אולי השור הצביע על נישואים מכיוון שחרש יותר מדי, ואולי הוא הצביע על המורד מכיוון שהוא מסעיר את האדמה ומפנה את החלק העליון למטה . ואולי הוא ציין את העבד, הבעלים והאח שיעזרו לו בחריש ולשרת את אנשי המדבר . מי שיש לו שור בחלום, ואם זו אישה, בעלה מושפל בשבילה, ואם היא בלי בעל, היא נשואה, ואם יש לה את בת אשתו, ואם מישהו שיש לו סמכות רואה את זה, הוא ינצח אותו . מי ששוחט שור, אם הוא סולטן, הורג עובד, ואם הוא פשוטי העם, אז הוא אדם שמנצח את מי שיורדים ממנו . ומי שרוכב על שור אדום או צהוב ללא מכונת רכיבה, הוא יחלה . ואולי השור התייחס לצעיר היפה משום שהוא אחד משמותיו, וראייתו מלמדת על התפרצות מרדה או על עזרה להתגבר על עניינים קשים, במיוחד עבור בעלי החריש והחקלאות . אולי חזונו הצביע על קהות ותדהמה . והשור השחור הוא שמחה והנאה . והשור השחור יחדש וירפא את המטופל ….
…שור : במקור שור עובד עם כוח, כוח, כוח, כסף וכלי נשק לקרניו, אלא אם כן אין לו קרן, כי הוא אדם בזוי, עני, מושפל, משולל חסד וכוח, כמו עובד מבודד והעניים נשיא . אולי השור היה ילד מכיוון שהוא היה אחד מעובדי האדמה . ואולי הצביע על נישואי גברים כי הוא חרש הרבה . ואולי הוא ציין את האיש שהופיע ואת החורש, ואולי הוא ציין את המורד כי הוא מרים את הקרקע ומסובב את החלק העליון למטה . ואולי מסומן על ידי עזרה, עבד, אח וחבר, את עזרתו לחורש ושירותו לאנשי המדבר . מי שיש לו שור בחלום, אם היא אישה, בעלה משפיל אותה, ואם היא בלי בעל והיא מתחתנת, או אם יש לה שתי בנות, אשתם . ומי שרואה את זה, מי שיש לו סמכות ינצח עליו וישלט עליו כפי שהוא מקווה, ואם הברך שלו חזקה יותר, זה יהיה חזק יותר . ומי ששוחט שור, אם היה סולטן, הוא הרג את אחד מעובדיו, או את מי שהתמרד נגדו . ואם היה מאנשים מסוימים, הוא הכניע אדם, כבש מישהו שחשש ממנו והרג אדם עם עדות שהוא היה עד לה . אם הוא שחט אותו מגבו או בלי שחיטה, אז הוא מדכא אדם ותוקף אותו או בוגד בו בעצמו או בכספו, או מתחתן לו מאחוריו, אלא אם כן התכוון לשחוט אותו כדי לאכול את בשרו או לקחת את השומן או לשזוף את עורו . אם הוא היה סולטן שעזר לאחרים והורה לבזז את כספו, ואם הוא היה סוחר שפתח את החנות שלו למכירה או קיבל ריבית, אם הוא היה שמן הוא זכה, ואם הוא היה רזה הוא איבד את זה . וכל מי שרוכב על שור טעון, טוב לו, כל עוד השור אינו אדום, ואם הוא אדום נאמר שבנו חולה . השינוי של השור כזאב מציין עובד צודק שהופך להיות לא צודק . שור יחיד נועד למושל, לשנה ולסוחר לשנה אחת . ומי שהיה בעל שוורים רבים, הוא הובל על ידי כמה עובדים ובוסים . ומי שיאכל ראש שור יקבל מנהיגות, כסף והנאה, אם לא אדום . אם הוא רואה את זה כאילו קנה שור, אז הוא מנהל את המעלות והאחווה במילים טובות . ולמי שרואה שור לבן יהיה טוב . אם היה דופק אותו בקרנו, אלוהים אדירים היה זועם אותו, ונאמר שהוא דפק אותו, אלוהים בירך אותו בילדים טובים . אם ראה כאילו השור נופל עליו, הוא נסע רחוק, והמילה או המילה של השור התרחשו בינו לבין איש יריב . ונאמר שמי שנופל על שור הוא ימות . כמו כן, מי שנשחט על ידי שור ומי שננשך על ידי שור, הוא היה חולה . ומסופר שאדם בא לאבן סירין ואמר : ראיתי כאילו שור גדול יוצא מחור קטן, והתפעלנו מזה, ואז השור רצה לחזור לאותה מאורה, וזה לא היה מסוגל ולחץ על זה . הוא אמר : זו המילה הגדולה שיוצאת מפיו של האיש. הוא רוצה להחזיר את זה, אבל הוא לא יכול . נאמר בסמכותו של אבן סירין כי הוא אמר כי שוורים הם חסינים, ומה שעולה על ארבעה עשר שוורים הוא מלחמה, ומה שחסר הוא טיעון . באשר לכל מי שמטיל שור, הוא הוציא אותו מרשותו, ואם הוא היה וואלי, הוא יוסר מסמכותו, ואם היה אחרת, עובד הוציא אותו ממקומו . ועור הפר הוא ברכה שממנה מייחסים את השור ….
…שור אם אתה רואה שור רודף אחריך בחלום, אז בעיה תכביד עליך בעבודה על ידי מתחרים קנאים וקנאים . אם ילדה תפגוש שור, הוא יציע אותה לנישואין, אך היא תשפר את הונה אם תסרב להצעה זו . אם אתה רואה שור תוקף אדם, אתה תהיה במצוקה כתוצאה מהשימוש הפזיז שלך ברכוש של אחרים . אם חלמת על שור לבן, המשמעות היא שתעלה את עצמך בחיים לרמה גבוהה יותר מאלה שמתעקשים להתפלל על ענייניהם החומריים . השור הלבן בדרך כלל מציין רווח . אם חלמת לראות שור שמן, המשמעות היא שתהפוך לדמות בולטת במדינתך ותזכה להערצה על ידי נשים . אם חלמת על שור שמן במרעה ירוק, זה אומר עושר, מזל והשגת עמדות שלא חלמת עליהם, ואם השור היה רזה, פירושו הוא אובדן ונידוף העושר וה עזיבת חברים ממך . אם חלמת על שור שמן שקשור לעול הטיפוח, אז זה סימן טוב, וזה אומר נישואים מאושרים עם אדם עשיר, או שזה אומר שהאישה שהיא התחתנה איתה כנה ונאמנה . ואם אתה רואה שור מת, זה אומר שאתה תהיה עד למותו של מישהו יקר לך . אם אתה חולם על שוורים ששותים מבריכת מים נקיים או מזרם מים, המשמעות היא שתהפוך לבעלים של נדל~ן ורכוש, וזה עשוי להיות הנישואין שלך עם אישה יפה וכנה . ואם אישה חולמת על כך, המשמעות היא שתהיה לה הערצה ומסירות של אהובתה ….
…באשר לפרות, מי שרואה שהוא רוכב על שור או על מלכו ועליו הכלי שלו, אז הוא יכה בשטר סמכות והרבה כסף והשוורים הטובים ביותר לרכוב זה שחור ואם זה הוא צהוב או אדום ואין עליו סירה, ואז הוא חולה על הרוכב שלו ואין בו שום טוב. אם הוא לא יסיר אותו מתפקידו, אז הוא לא אוהב ולא יהיה מבודד. מי שרואה שקבוצה לא ידועה של שוורים או פרות ללא ראשים הגיעה או הצליחה או נכנסה למקומה או עזבה אותו, ואם הצבעים שלהם אפסים, הרי שמדובר במחלות המתרחשות באותו מקום באותו מיקום, גם אם צבעיהם שונים זה שנים פוריות כמו שליו ומזיל, פרות שליו הן שנים של חוסר מזל, והמזיל הן שנים של מטורפים. ומי שרואה שיש לו פרה עם העגל שלה, הוא מתחתן עם אשה בעלת אופי ודת, ומי שחושב שהוא רוכב של פרה, אשתו נפטרת ויורשת אותה. הרזון שלה ומי שרואה שהוא אוכל בשר בקר או שותה מחלב שלה, אז הוא יסבול מגידול בכוחו, בכספו ובאינסטינקט שלו בחוב, ואם הוא חולה, אלוהים ירפא אותו ומי שיראה שהוא אוכל שומן פרה יהיה פורה ומבורך, ומי שרואה שהוא אוכל פרה, אז זה גידול בכספו וזה עדיף על שומן כבשים…
…מי שרואה את עצמו עושה מגן : הוא בונה עיר מבוצרת . חבישת מגן מעידה גם על אח זוהייר, או על אבן שאפיק . ובגדיו למסחר הם סגולה שתירכש על ידו מסחר קבוע, ביטחון ושימור . והמגן היה כסף ומלך . ונאמר שמה שכוסה בכלי נשק, כמו המגן, הביצה, הלסת, החזה והרגל, המציין את בגדי הבגד והלסת הוא כמו מגן, אלא שהוא חזק יותר, שמור וחזק יותר . ונאמר שללבוש אותה מעיד על נישואין של אישה חזקה, יקרה, ואישה יפה עם כסף . לגבי הסליחה והביצה, מי שרואה על ראשו סליחה או ביצה, מובטח לו שאובדן כספו, והוא יקבל כבוד וכבוד . ונאמר שאם הביצה היא בעלת ערך גבוה, זה מעיד על אישה עשירה ויפה, ואם היא לא גבוהה, זה מציין אישה מכוערת, ונאמר שמי שראה ביצת ברזל, זה הגיע לדרך נהדרת . שליח אללה עליו השלום : ~ ראיתי אם אני נמצא במגן פגיעה בעיר וולטה . ואני איל מרדיף, גדוד איל וולט . ואם ראיתי את חרבי עם זולפיקאר לא, וואלט לא יהיה בך . ואני ראה שוורים שחוטים, וולט מת מחבריי . ~ ואמות הברזל הם אנשי קרוביו, ולכן מי שנראה עליו עם שני עוזרים, הוא מתחזק בידי איש מקרוביו . נאמר שהוא ליווה שני גברים חזקים גדולים, וייתכן שהפירוש נפל על בנו או על אחיו . ומי שרואה עליו שתי רגלי ברזל, הם נולדים וכוח במסע ….
…עול אם אתה חולם לראות עול, זה מצביע על כך שתציית ללא רצונך להרגלים ולרצונות של אחרים . אם חיזקת שוורים לעול בחלומותיך, אז זה מצביע על כך שאלה שתלויים בך יגישו לדעתך ולעצתך . אם לא תצליח למשוך את השוורים לעול, זה יגרום לך לחבר בזבזני וחרד ….
…אם אתה חולם שאתה נמצא בדרך רחוקה ממקום מגוריך, המשמעות היא שבקרוב תצא לטיול בו תפגוש כמה זרים שישנו את מהלך חייך מטוב לרע . אם אתה חולם שחבריך רחוקים ממך, משמעות הדבר היא אכזבות קלות . אם חלמת להיות רחוק זה מעיד על נסיעה ודרך ארוכה . אם אתה רואה אנשים חורשים עם שוורים רחוק ממך ובעל שדות עצומים, המשמעות היא הצלחה מתקדמת וכבוד . אם גבר רואה נשים מוזרות עם רדת החשכה ורחוק ממנו והן משליכות עליו נשיקות, זה מנבא שהוא ייכנס לאסוציאציות עם היכרות חדשה, שתוביל לבעיות לא נעימות ….
…מגיפה היא בחלום נזק שמשפיע על אנשים מהסולטאן מהכלא או מתכוונים לרוע . ראה גם מחלה ….
…דת אם חלמת שדנת בענייני דת עם אנשים מסוימים והרגשת נטיות דתיות, אז זה מנבא שתסתבך בשוטים שמקלקלים את חייך הרגועים ומובילים לאובדן בעסקים ובמסחר . אם בחורה חולמת שהיא מאוד דתייה, אז היא תגרום לאדם שאוהב אותה להרחיק אותה בגלל טענת חפותה וחסד . אם היא חולמת שהיא לא דתייה ולא חוטאת, זה מצביע על כך שהיא תבדיל ביושר, טוב לב והתחשבות בזולת, מה שיגרום לה לזכות בכבוד הזולת ובאהבת המין השני ובנותיו. מין בשבילה . אבל אם זה לא נכון בהשקפת הדת בחלום, זה אומר שהיא תגלה שיש חוקים מוסריים שיש לכבד, אחרת תאבד את הכבוד של אנשים אליהם . עליה לשים לב להתנהגותה. אם היא חולמת שהיא בוכה ומתאבלת על חוב, המשמעות היא שהיא לא תצליח להגשים את משאלות הלב . אם היא נועזת, אך לא טועה, אז היא תישא באומץ בנטל דאגותיה ונטליה ותעמוד באומץ ובאיתנות באשמתם ובצורתם של אנשים . אם חלמת שהתחרטת, נעשית עצובה והאשמת את עצמך במהלך דרשה דתית, המשמעות היא שתאלץ להקריב את עצמך כדי לגרום למישהו שאתה אוהב ומעריך . אם אתה חולם שהדת ירדה לדעיכה וחולשה, פירוש הדבר שתחיה את חייך בפולחן ובהרמוניה עם הבורא יותר מבעבר, ומחשבותיך ונטיותיך לא יהיו חוטאות ושגויות כמו בעבר . אם אתה חולם שכהן אמר לך בפגישה שהוא עזב את עבודתו, הדבר מעיד על כך שתרגיש שלווה ותהיה מוצפת בגל של נחמה פסיכולוגית . אבל אם אתה פוגש כומר בקהילה והוא מתחיל להאשים אותך ולנזוף בך, זה מנבא שהימים הקרובים יביאו עבורך אירועים עצובים ומדאיגים . חלומות אלה עשויים להתגשם תרתי משמע בחיים המעשיים, וכאן ייתכן שאין להם שום משמעות סמלית. הדת עוסקת בהגנה על אנשים מפני סגן, ולכן כאשר הם מתכוונים בתוכם להתעלם מתורתו, הם צפויים לראות כומר או כנסיה בחלומם כמבשר למעשיהם הרעים . אם הם חיים חיי אלוה וצדיקים על פי תורת הכנסייה, הם רק לעתים נדירות חולמים לראות את הכומר, את הכנסייה או את בית הפולחן ….
…המסגד מציין בחלום את המלך בגלל עיסוקו בענייני דת, והשליט המפריד בין המקרה לאסור, והשוק בו אנשים מתכוונים להרוויח, וכל אדם יוצא ממנו ברווח המבוסס על גורלו ועבודתו . וזה מציין את כל אלה שיש לציית להם מאב, מורה, מנומס ומדען . ומעיד על צדק למי שנכנס לתוכו בחלום שעוול . ומציין את הקוראן הקדוש עבור המספר הגדול שבו . זה מציין את בית הקברות, שהוא מקום של יראת כבוד, כביסה, בושם, שתיקה, ופונה לכיוון הצ'יבלה . וזה מצביע על מה שמשמש את האויבים כמגנה לביטחון מפני פחד . גגות המסגד הם רכושו של המלך ושל מי שמכיר את תנאיו . וראש העיר, המדינה הבכירה ונסיכיה . ולהגביל אותו ברוחב הצדק והמלומדים הנמצאים בצייתנותו . ודלתותיו מכוסות . המינרט שלו הוא סגנו או הבעלים של החדשות שלו . ואם הוא מציין את השליט, אז עמודיו בזמניו, מנורותיו, היתרונות של זמנו והלכות משפטו, והגבלתו לפשט פסיקותיו או מה שהוא מטיל עליהם מן המדעים, ותקרתו היא שלו ספרים המכסים אותו ומתייחסים אליהם, והצריח שלו הוא זה שאוסף אנשים על מה שהוא נותן להם מהכשרון, והדוכן של העבד, והמיהרב של אשתו, או מה שמעיד על מזונות. המותר, המגדלור הוא השר והאימאם, ואולי המגדלור מציין את המואזין שלו, הקוראן הוא הקורא שלו, הדוכן הוא דרשתו, הדלת בשערו, והאוצר על מנורותיו ומברשותיו . באשר למסגד שמלכי האיסלאם נושאים במסעותיהם ומקיימים את התפילות החגיגיות ודברים אחרים, הדבר מעיד על כינונה של הדת, על עליונותה של דבר המוסלמים, על הניצחון על אויביהם, ופסיקתו על פרשנות היא הכלל של מה שהם מקימים מהמסדרונות הלגיטימיים שמבטאים את הטירות . ומסגד מדינה מציין את אנשיה, ראשיה, ראשיה, תחתונה ואדוניה, אנשי הזיכרון, הסנדק של אימאם העם, דוכן סמכותם או מטיפן, ופנסיו הם העם. של ידע, חסד, ג'יהאד ואפוטרופסות בצלעות. הדרכה ובעקבות הנחייתו וביצוע פקודותיו, ומאמין בתחנייתו, ובאשר לדלתותיה עובדים, מזכירים ובעלי משטרה ….
…החזון של מלך מצרים, אלוהים הוזכר – את הקב~ה – פרשנות הזכיר של המהווה את הראשון על ידי יוסף – השלום עליו – הוא אמר – את הקב~ה -: ( וגם המלך אמר, אני רואה פרות שמנות ושבע הוא יאכל שבעה סנבלט רזים ושבעה ירקות ושאר Iabsat O הציבור אנא יעץ לי בחזון שלי, אם אתה רואה שאתה עובר , הם אמרו חלומות מקטרת, ואנחנו לא מפרשים חלומות בשני עולמות , והוא אמר שמי שברח מהם וזכור אחרי אמו, אני אומר לך לפי פרשנותו , אז הם ישלחו , יוסף , חבר, יש לנו שבע פרות שמנות אוכלים אותן שבע פרות רזות ושבע קוצים ירוקים והשנייה יבשה כדי שאחזור לעם כדי שיידעו , הוא אמר שתשתל שבע שנים תמיד קצרת, ומפזרים אותו בגרגר, למעט מעט ממה שאתה אוכל , ואז אחר כך יבואו שבעה אנשים שיאכלו את מה שאתה נתתי להם למעט מעט ממה שהתבצרת , אם כן אחרי זה מגיעה שנה בה האנשים יעזרו ובה הם לוחצים ). סורה יוסף פסוקים 43-49. והוא – הקב~ה – אמר : ( הם אמרו חלומות מקטרת ) אבן ג'ראיר אמר : הם מתכוונים שזה תערובת של חזון כוזב שאין לו אמת , וזה אוסף של לחץ , ולחץ מקורו בצרור. של חשיש הדומה לחלומות מעורבים שאין להם פרשנות . אל-מוארדי ואל-קורטובי הזכירו בסמכותו של אבו עוביידה כי הוא אמר : אל- אדגאת הוא חזון בלתי מוסבר של החזון , ואבן ג'ראיר סיפר גם על סמכותו של קטאדה באמרה: ( הפתווה שלנו נמצאת בשבעה שמנים. פרות שנאכלות על ידי שבע רזות ). הוא אמר : לגבי שליו, שנים ממנו פוריות , ושבע הרזות הן שנים סטריליות שאינן מגדלות כלום , והוא אמר : ( שבעה קוצים ירוקים והשני יבש .) באשר לירוק, הם שנות הפוריות , כמו עבור יבש הקרקע , את אלה היבשים הם אלה שינו , ו אלה הרזים הם Almazel . ואומר : ( הוא זורע שבע שנים יותר קשה ), אמר הפסוק : כשאני יודע שהחזון לעשות מוסבר לו, הוא אמר : שבע מהפרות, שליו וירקות אלסנבלט שבע שנים, דשן , והפרות רזות ואלסנבלט גבוה יותר נוחת Vsba שנים Magdbat זה אומר 🙁 לטפח שבע שנים קשה יותר ). כל רצף עוקב . אל-קורטובי אמר : פסוק זה מבוסס על תקפות חזונו של הכופר, וכי הוא יוצא לפי מה שראה . והוא אמר : ~ ואז תבוא שנה אחרי זה, בה אנשים יעזרו והם ילחצו .~ אבן ג'ריר אמר : זהו דיווח של יוסף – עליו השלום – לעם על מה שלא היה בחזון המלך שלהם, אלא מהידיעה של הנעלם שאלוהים היה אינדיקציה לנביאותו והוכחה. על אמיתותו , אז הוא סיפר בסמכות קטאדה שהוא אמר שאלוהים סיפק לו ידע על סונה שלא שאלו עליו, אז הוא אמר : ( ואז אחריה תבוא שנה בה אנשים ימצאו הקלה. ולחץ .) אמצעים שאומרים 🙁 זה אנשי אגת ) גשם וגית ' , גם הוא מסופר מאבן' גרג אמר : אבן עבאס – אלוהים יברך אותם – 🙁 ואז בוא אחרי אותה שנה ), הוא אמר להם שמשהו לא שאל אותו עליו אלוהים לימד אותו שנה בה אנשי אגאט על ידי גשם . ואל-Qurtubi שהוזכר על הסמכות של קתאדה כי הוא אמר : אלוהים נתן לו את ידע סונה כי הם לא שאלו אותו על מנת להיראות מהכח שלו , וכדי להודיע שלו במקום ידע הידע שלו ….
…Visions מבחינת ההגדרה של המונח ** ראשית : את ההגדרה של חזיונות כאשר מלומדים מוסלמים : מלומדים מוסלמים יצאו ב הגדרת החזון של לגיטימיות מיוחדת של טקסטים אלה VQ Guet בין החזון מלבד אדם רואה שלו חולמים ו- E של הטקסטים האלה, שהחלו מדענים בהגדרות שלהם שדרכו מודרני אבו קתאדה מוסכם : ( חלומות אמיתיים של אלוהים ואת החלום של השטן ) (1) לבין הדוקטרינה של השנה ב חזון כי : א סט של אמונות וחתול מוכנס אלוהים מסר בלב העבד בידי מלך או שד . או בשמותיהם אמת כלשהי . או שאנחנו מתכוונים לזה, או שזה לא בסדר . אבן אל- עראבי אמר : זה דומה במקרה של עירנות שהכילה מחשבות על לב האדם וחשב שזה E ) T על הפורמט . כלומר במערכת אחת . אחרת, הוא עשוי לבוא בתמצית שלא נאספה . והגדירה קדימה, אמרה אל-מזירי : תורתם של הסונים באמת ההתגלות . שאלוהים כל יכול יוצר אמונות בלב האדם הישן כמו שהוא בורא אותן בלב המעור, והוא, תהילה לו, עושה את מה שהוא רוצה שלא מונע ממנו לישון או להתעורר, אז אם הוא ברא אמונות אלה כאילו הוא הפך אותם למדע על דברים אחרים שהוא יוצר אותם במקרה השני, או שהוא ברא אותם . וידעתי שהם : אמונות שאלוהים יוצר בלב הרדום – כמו שהוא בורא אותם בלב הנערים, כך שאם הוא בורא אותם, זה כאילו הוא עשה להם דגל על דברים אחרים, אז הוא יוצר אותן במקרה השני, ואמונות אלה נופלות לפעמים בנוכחות המלך, ואז מה שקל נופל אחריו . ולפעמים השטן נמצא בנוכחות נפילות מעבר לכואב . (2) למעשה, המתווך בתעריף מכיר בכך שהם דומים במידה רבה כפי שנצפה מאותת להבדיל בין שני הסוגים של מה שהאדם רואה בחלומותיו . עליו אדבר בפסקה הבאה . אן Alhadit גם הבחינה Acar ידי ואמר : ( חלומות אמיתיים של אלוהים , ואת החלום של השטן ) כי אלוהים יוצר את החזון ואמונות שהופכות אותם מרוצות כדי לציין כי ללא נוכחות של השטן . והוא יוצר מה שהוא ידע על מה שפוגע בנוכחות השטן, ולכן הוא מייחס פרס לשטן על נוכחותו איתה, גם אם אין לו שום פעולה אמיתית . זהו פשר אומר ( עליו השלום ) (( התגלות של אלוהים ואת החלום של השטן )) הוא לא על השטן כדי לעשות משהו . כמה מדענים : כי השטן עשה ואת ההשפעה של עדות ישירה של hadeeth ג'אבר אללה עשוי להיות מרוצה ממנו אמר : A האיש הגיע הנביא, עליו השלום, אמר : (( ראיתי בתור אם להיט צווארי, הוא אמר : ( אחד אתה Btalb השטן לא יקרה? ) מסופר על ידי מוסלמים האימאם אחמד, ומונח זה של האימאם אחמד . ב המילה כאשר מוסלמי האימאם : הוא אמר: הוי שליח אלוהים : ראיתי בתוך חלום כמו אם הראש שלי פגע ב Vtdhrj Vachtddt על השפעתו . שליח האל העקיומי : ( לא מדבר אנשים Btalb השטן ללכת לישון ) Jabir אמר : שמעתי את הנביא עליו השלום אחרי דרשה הוא אמר : Hala עושה אחד של אתה בטבאל השטן בשנתו . (3) האימאם מוחמד ספארעני רחמי אלוהים אמר : להיות בטלב השטן שהוא רואה בחלומותיו מה מעציב אותו . זה נכנס לדאגה וכעס ומבלבל אותו בחזונו . הוא מניפולציה אמר 0 כדי בכל פעולה לא עובד זה שימושי : אבל אתה שחקן . הוא אמר בראיון, אמר istinja, PE אס עליו ( שהשטן ממלא את המושבים בבני אדם ) (4) כלומר הוא נכנס למיקומים, איסטינג'ה ועוקב אחר פגיעות ושחיתות? מכיוון שהוא מציב נטוש במקום בו אללה מגלה היכן ציווה על אסטרה בסטרה ולהימנע מחשיפה לעיני הצופים ולמוהאב את הרוח ושתן הרקטה . כל השטן הזה שיחק ודעה זו נכונה, ולכן החלום מהשטן הופך למציאות . הוא זה שמתאר אותו כמציאות, ולא כפרס . זאת מהעוינות הקבועה והמוצהרת שלו לבני אדם . מעשה השטן אם עובדת נפאטה . אין מטאפורה . סעיד קוטב, אללה ירחם עליו, הוא אמר : מעל הכל . אנו מחליטים כי הכרת טיבה או אי ידיעתה אינה קשורה להוכחת קיומה ואת אמיתותם של חלק ממנה . . . עד שהוא אמר . . . אנו תופסים את אופי החזונות הללו באופן כזה שמחסומי הזמן והמרחב הם שמונעים מהיצור האנושי הזה לראות את מה שאנחנו מכנים העבר והעתיד . או ההווה הנסתר . ושמה שאנחנו מכנים עבר או עתיד מוסתר על ידי גורם הזמן . ההווה הרחוק גם מעיב על גורם המקום . וכי התחושה של מה שיש באדם, איננו יודעים את טיבה, מתעוררת או מתחזקת, ולכן היא מתגברת על מחסום הזמן ורואה את מה שמאחוריה בצורה מעורפלת . לא מדע, אלא זכר . וכו 'את דבריו . ואז הוא אמר : ואני יכול לשקר הכל לפני שאני משקר, תאונה שארעה לי בזמן שהייתי באמריקה ומשפחתי בקהיר . וראיתי כאשר הישן ראה לי בן אחות כבחור צעיר, עם דם בעינו שמנע ממנה לראות . אז כתבתי למשפחתי ושאלתי על העין שלו . התגובה הגיעה לי שלעין שלו יש דימום פנימי ושהוא מטופל . שמים לב שהדימום הפנימי לא נראה מבחוץ . זו הייתה תצוגה מדגמית של אלה שנראו בעין בלתי מזוינת ראייה רגילה, אך הוסתרה מעיני דימום פנימי בתחתית, או שראייה אחת העלתה כי דם מהג'וב בפנים (5) ** שנית : הגדרת חזונות כאשר מדענים אינם – מוסלמים : עבור מדענים, שאינם מוסלמים, יש להם סיפורים ראויים למרבה גנאי בנושא זה, והסיבה לכך היא שהם ניסו למצוא עובדות שאינן מודעות לתודעה אליה הם פונים בהיבטים רבים אחרים . הם גם לא מאמינים או מאמינים בהתגלות או בשמיעה, ולכן דבריהם הופרעו . מי ששייך לרפואה מייחס את כל החזון לארבע התערובות שהן ליחה, מרה, דם ושחור, למשל : הם אומרים שמי שהליחה המומה עליו רואה שהוא שוחה במים, בגלל התאמת המים ל טבע הליחה, ומי שמתגבר על ידי הצהוב רואה את הלהבות, ועל כך לא מעידים ולא עושים זאת בדרך כלל. ומה שאמרו הוא סוג של חזון והחזון אינו מוגבל אליו , כי אנו יודעים שחלקו מן הנשמה , חלקו מן השטן וחלקו מן הרחום ביותר . ופילוסופים טוענים כי התמונות של מה קורה בתוך האדמה היא מובילה בעולם Kalnicoh מה לגבול עם חלק מהם Antakec בתוך הלב של השינה , וזה אפלטון של תאוריה המכונה תאוריה של אידיאל שרוב הדעת המושחתים מ שלה קודם , כי Alantqash של האיכויות של אובייקטים מה קורה בתוך הסימפטומים העליונים של העולם , והתסמינים לא מדברים על זה . יש חוקרים שאינם מוסלמים צריכים לנסות לפתור את תעלומת החלומות והגישה אליהם ניתן לשפוט את נפש האדם, את המניעים והנטיות והמגמות ואף הוחזקו . הוא פרסם את העולם של סופר בשם זיגמונד פרויד ( ניתוח של חלומות ) ב 1899 לספירה , ורואה שככל ( אגו ) על אירוע של ערנות היא זו אשר שולטת על הכוח של התנועה, פונקציה זו שיבשו במהלך השינה , ו ואז דוהה צנזורה גדולה שהוטלה על החלק ( הוא ) או התת מודע אמר : נסיגת המשלוחים הפסיכולוגיים שתפקוד השליטה או החלשתו מאפשר חופש מסוים נראה כעת . מצב חלום מיועד • לא מזיק . זה כבר בשימוש ~ פרויד ~ ניתוח של חלומות בתור אמצעי להגיע למעמקי הלא מודע Akoshvh עבור סודותיו . ~פרויד ים אן היא חלומות בתור ' דרך המלך ' ( אל התת-מודע המכיל את החוזה ואת המניעים ואת הרצונות המודחקים . ודאגו מדען ' קארן הורני ' ניתוח של חלומות . הם רואים חלומות המגבירים תובנה לגבי המצב ולחשוף כמה מגמות של המטופל כלפי העולם . זה הוא האמין ~ Aaark מ ~ שחלומות משקפים אלמנטים ואלמנטים סבירים סבירים אישיים בבית באותו הזמן . (6) זה מורגש מן המצגת קצרה זו לנק' שלהם הצפיות האלה כוללות : _ התמקדות השימוש חלומות בתור אמצעי להיכנס החולה של העולם ולגלות את סיבת מחלתו , או מצב . . הם מתמקדים רק כך – חלומות Bodgat שנקרא , אשר חושב על האיש לפני השינה שלו ואז לראות אחרי בשנתו , או להתמקד במשהו כי אין שום קשר עם חלומות , אבל זה מה שהם עושים עם מטופלים במרפאות פסיכיאטריות אחרי מה שהופך אותו להירגע המרפאת והעלים מדברים על עצמו ועל עבודתו והאישה ואלה ar מחייב אותו , והרופא כדי לפקח על הדיבור הזה , ולהיכנס דרך המטופל האישי הזה , וזה שונה לגמרי מהחזונות שהאדם רואה בחלום על ידי מלך החזון . Sayid Qutb אומר : אומר בית ספר לפסיכואנליזה על אופי החזון : Photo Photo Dreams נושמים תשוקות מגודלות בהעדר מודעות, וזה מייצג חלק מהחלומות . אבל לא כולם מיוצגים . ופרויד עצמו . על כל שליטתו הלא מדעית בתיאוריה שלו, הוא מחליט שיש חלומות נבואיים . (7) אומר מוחמד עלי קטב לתומך של סייד קוטב : לי יש אימצה ~ Ofroed ~ בניתוח יותר ומסקנות על אלראי ו אז ישב שדרכו הכללים ואת היסודות שהוא בנה את התיאוריות שלו בפסיכולוגיה , אבל • לצערי – זה היה לכיוון הסמלים והמשמעויות פיזית, או שמדובר בחיה דקדנטית, כך שהאדם אינו עושה צדק עם אנושיותו , והחזון – ללא ספק – חלקי בחיי היומיום של האדם , אך הוא במסגרת נסתר מעולם הגילוי, דו קיום בחיים ותרגול חושי , חזון שאינו חזון אלא תובנה , ותנועה שאינה עם הגפיים והאיברים, אלא רק במובן הרגשי . (8) אולי הטוב מבינינו להסביר את הסיבה לחסרון זה של הפסיכולוגים בהבנת החזונות ולתת לו את הזכות של האימאם אל- קורטובי אמר : לגרום לבלבול רתיעה בלתי חוקית ממה שהגיע נביאים מהדרך הישרה ומספיק הערות ב תגובה (9). ________________________________________ (1 ) הסכים , אל- בוכרי מסופר כפת 'אל- בארי (369 \ 12 ) קדימה אבן חג'אר . ריאד פרסם ספרייה מוסלמית מודרנית כמו בהסבר הגרעיני (17 \ 15 ) פרסם את בית הדפוס המצרי והמתקנים (2 ) מוחמד ספארייני . הסבר על שלישיות Musnad אחמד (1 /169 ) כדי להשיג זוהיר שוויש i : משרד האיסלאם 1392 e . (3 ) מסופר מ~מ כמו ההסבר הגרעיני (15 /27 ) בבית ספר ההתגלות – אופ. Cit. ) מסופר על ידי אחמד את שאר כף Almktherin 0 ב דקל ג'אבר בן עבדאללה אללה עשוי להיות מרוצה ממנו שפורסם קרן קורדובה במצרים . (4 ) מסופר על ידי אבו דוווד בספר הטהרה . נסתרו של באב בפרסום הגלוי של דאר חשב על ההישג של מוחמד מוחידין עבדול חמיד . וזה פרסים טוהר הספר Sunnahs הדלת Alarataad של שתן צואה . בית הוצאה לאור . השג את מוחמד פואד עבדול באקי ואחמד בשאר כף היד אלמטרין בכף היד ג'אבר בן עבדאללה – אופ – וראה את דבריו של האימאם ספארייני להסביר את השלישייה האימאם אחמד • אופ • (170 \ 1 (5) סייד קוטב – בה הצללים של הקוראן – פרסם דר זריחה i 1402 E (4/1972) (6 ) ראה הרחבה : ד~ר . חאמד זהראן . בריאות הנפש ופסיכותרפיה . (7) אופ סייד קוטב (4/1972) (8) מוחמד עלי קוטב – מדריך היירן בפירוש חלומות – הוצאת ספריית הקוראן – קהיר, עמ ' 5 (9) אבן חג'אר – פת אל-בארי – התייחסות קודמת ) (12/353) * צוטט מאת ד~ר פאהד אל-אוסיימי ….
…ומי שרואה מדבר עם עצים, הם אנשים, הם מתכוונים למלך ….
…ומי שרואה מדען ואנשים עובדים על זה ונהנים מכך, זה מינרל שאנשים מתכוונים להרוויח ממנו ….
…וכמה מאלה המביעים את חזונם של צמידי הזהב, אם הם מונחים בידיים ומזדקנים עליו, אז הם מתכוונים שהם יקרה, ונאמר על אנשים משקרים, על פי מה שהוזכר בסהיח אל- בוכרי על סמכות הנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, כי אמר : ~ היינו ישנים כשבאתי עם אוצרות הארץ, והוא הניח שני צמידי זהב בידי. עד שפוצצתי אותם, אז פוצצתי אותם, והם עזבו, ולכן הראשון שבהם הוא שני השקרנים שביניהם אני הבעלים של צנעא ובעל היונה ….
…לראות תמונה בחלום מצביעה על כך שיש סביבך חברים כוזבים שאינם מתכוונים ורמאים . אם חלמת שאתה מעלה תמונה זה מעיד על מעורבותך בפרויקטים חסרי תועלת . אם אתה הורס תמונות בחלום, פירוש הדבר שאחרים יסלחו לך על כך שאתה נוקט בדרכים בכיכר כדי להשיג את המטרות שלך . קניית תמונות בחלום מציינת חלומות וספקולציות לא מוצלחות . אם חלמת לראות את הדימוי שלך מופיע ונעלם בעץ, המשמעות היא שגשוג של תנאים ושביעות רצון בחיים, אך בעיות יעלו עקב היעדר חברים שמבינים אותך . אם חלמתם על דמותם של חבריכם הוותיקים והנוכחים המתכנסים סביבכם המשרתים אתכם, הדבר מנבא שאיפות בלתי מוגבלות ומניע להגיע לגבהים ולהצלחה שאי אפשר להשוות אותם לאומללות ולעוני של ימינו בהם אתם חיים . אם אתה חולם לראות תמונות, המשמעות היא שתיפול לתככים של אנשים מסוימים . אם אתה מוציא תמונה מהכיס שלך, שים לב שזה לא נותן לך כנות טהורה בזמן שאתה מנסה להשלות אותך . לאנשים נשואים : אם הם חלמו לקבל תמונות של אנשים אחרים, הדבר מעיד שהם שמעו שמועות וחדשות רעות על התנהגותם של אנשים אחרים . אם אתה חולם שאתה רואה תמונות, תוכל להשיג הצלחה זניחה בעסקים או באהבה . אם אתה תולה תמונה בבית שלך, זה מצביע על כך שתהיה רעה רואי ותאבד בקלות . נשים צריכות להיות להוטות על המוניטין שלהן לאחר חלום מסוג זה . אם התמונות קשקשות, תיתקל בבעיות בביתך ….