…אם חלמתם על אדם וחוה, זה מנבא שאירוע מלא אירועים יגנוב מכם תקווה להצלחה בענייניכם . לראות אותם בגן עדן בעוד אדם מכסה את עירומיו בעלה תאנה ואילו חוה עירומה לחלוטין למעט נחש צבעוני מזרחי המעטר את מותניו ובטנה, הדבר מסמל שבגידה ואמונה כוזבת יתאחדו כדי להפיל את מזלכם . באשר לראות או לשמוע את חוה מפטפטת עם נחש, זה מנבא שנשים ממולחות יובילו אותך לחלום על אובדן הונך והמוניטין שלך ….

…זה כסף אסור בחלום . מי שרואה שהוא שוכב בדם, אז הוא מסתובב עם כסף אסור או חטא גדול . אם הוא רואה דם על חולצה ממקום בו הוא לא יודע מה מקורו, אז הוא משקר לו מהמקום שהוא לא מרגיש . אם הוא רואה את חולצתו מוכתמת בדם של חתול, אז טקסט מונח עליה . אם חולצתו מוכתמת בדם של שבעה, אז כוחו של העוול והמרמה טמון בו . אם חולצתו מוכתמת בדם איל, אז ישקר לו אדם מכובד, עשיר ובלתי-סביר, ולאחר השקר הוא מקבל כסף אסור באותה מידה כמו כמות הדם וזרימתו מהעור, ואם הוא נעדר , הוא חוזר ממסעו בשלום . ומי שרואה שהדם יוצא מגופו, והוא רואה את פצעי גופו, זה משפיע על הבריאות בגוף ועלייה בכסף, גם אם הוא נעדר בשלווה ויזכה לטוב, צדק והנאה . אם הוא רואה ששתה דם אנושי, זה כסף ותועלת, והוא ניצל מכל משפט, פורענות ומצוקה . ונאמר : מי שיראה שנפל לבאר דם, יבחן בכסף אסור . וכל הרואה עמק דם במקומו, ישפך שם דמו . ומי שרואה דם שיצא ממנו ללא כוונה או כוסות רוח או פציעה, כסף יצא ממנו באותה מידה כמו אותו דם אם יש לו כסף, ואם הוא עני, הוא ירוויח כמוהו . אם נראה דם בצנצנת, קשור בסמרטוט, זהו הקשר הווסת . הדם מעיד על חייו ועוצמתו של בעליו, כספו, זה שעוזר לו ותומך בו, בין אם בין ערב ובין אם מלך, וכל מי שמסתיר אותו מלבוש או מכל שבח או לשון הרע מגיע אליו . ואולי זה הצביע על הזרע שלו, שמחליש את יציאתו . ואולי הוא התייחס לכסף ולאסור שאכל אותו, ואם דם מוגזם יצא ממנו בחלום מעיד על חוסר היעילות של מי שהיה מרוצה ממנו מאב, בן או בן זוג, או מחסור בכספו , או מכר משהו מבגדיו, או ההבדל בין אישה או אהוב אחר . דם של אדם מציין את השד שלו שממנו זורם זרם הדם, בעוד שהוא נמצא בביתו כמו אויב . פליטה מוגזמת של דם היא מצוקה, ופליטתו במידת הצורך בחלום היא מנוחה וגסיסתם . הדם של הווסת של רווקה הוא בעל, ואישה בהריון הפלה מחזור, ומחלה נואשת מחזור . ומי שרואה שדם מכתים אותו, אז יוצא ממנו כסף אסור ….

…אישה אחרת באה אליו בזמן שהוא האכיל ואמרה: הו אבו בכר, ראיתי חזון, והוא אמר לה, חתוך או עזוב עד שאוכל, והיא אמרה שאשאיר אותך לאכול. ואז הוא אמר קוסאי עלי. היא אמרה שראיתי את הירח נכנס לנברשת, אז קורא לי קורא מאחוריי, אז כיווצתי את ידו מהאוכל שלו ואמרתי אוי לך, איך ראית? צבעו והוא קם עם בטנו, ואחותו מאליק אמרה, והוא אמר, האישה הזאת טענה שאני מתה במשך שבעה ימים, אז הוא נקבר בשביעית, אלוהים ירחם עליו…

…ג'עפר אל-סאדיק אמר : חזון הקוראן מבוסס על שבעה היבטים של ידע, חוכמה, ירושה, אמינות, פרנסה מותרת, שיפוט וכוח ….

…אם הוא רואה שהשמיים ירוקים, אז זה מעיד על שפע היבול באותה שנה, ואם הוא רואה שהשמיים צהובים, הוא מציין מחלות, ואם הוא רואה שהשמיים מברזל, הגשם יצטמצם . ואם היה רואה שהוא נופל מהשמים, היה מכפר . ואם השמיים מתפצלים וזקן מגיח מהם, אז הוא העקרות של אותה הארץ ופוריותם . אם צעיר יוצא, אז הוא אויב שמופיע ופוגע באנשי המקומות ההם, ויש ביניהם איבה והפרדה . אם צאן יוצא, זה קלקל . ואם יוצאים גמלים הם יורדים גשם וזורם בהם שטף, ואם שבעה יוצאים בהם, הם נגועים בחוסר צדק מכוח הדיכוי…

…וג'אפר א-סאדיק אמר, ~לקסדה יש ​​שבעה היבטים של כוח, כסף, כבוד, ילד, הישרדות, מצב טוב ומשהו שמציל את עצמו בערמומיות .~…

באשר למזרן הידוע, מדובר באישה הרואה שיש מיטה או שחיתות במיטתו או עלייה או ירידה, ואז מפרש זאת באשתו ומי שרואה שהוא עוזב את מיטתו ולוקח מיטה אחרת, ואז הוא עוזב את אשתו ומתחתן עם אחר, ומי שרואה על מיטתו או על מיטתו כלב או שבעה או מה שמוקיע שם את החיה, אז הוא סותר את משפחתו

…באשר לקוצץ הירוק, הוא הפיר את השנה ואת האדמה הצומחת על גבעולתה, חומרת השמש, שכן הקב~ה אמר בסיפור יוסף עליו השלום, ~ שבעה קוצים ירוקים והשני עם יבשה . ~…

…ג'עפר א-סאדיק אמר כי חזונותם של השניים מבוססים על שבעה היבטים של חיים, גיל, מאמץ, כסף, כוח, נסיעות ואישה ….

…ג'עפר אל-סאדיק אמר כי חזון הכימרה מעביר שבעה יתרונות מצד האב או האח, והילד, גאווה, כבוד, חיים ארוכים, הגינות ודת . ונאמר שמי שיראה שהוא עוטף מגילה על רגלו, הוא ייסע . ומי שראה שהוא עוטף את זה בזמן שהוא מתכוון לנסוע, הוא יעזוב את העולם אם העטיפה הייתה על הרגל ומקורו . ומי שרואה מגילות מונחות, הם מתפרשים בכסף, במיוחד אם הוא הציל אותם. באשר לבגדים, זה מתפרש עם נשיא שהוא פילנתרופ בזכות החזון איש, ואולי הוא היה סגפן מתוקן . אל-קירמני אמר: חזון שטוב לנשים ויתרון, במיוחד אם הן עוסקות, והמעבר צריך להבין את צבעו ולחצות אותו, כאמור באוסול על הצבעים ….

…וג'עפר אל-סאדיק אמר: תפילות הן תפילות על שבעה היבטים של ביטחון, הנאה, כבוד, סדר והקלה לאחר מצוקה, הגעתו של מוראד וחיסול הצורך ….

…ג'עפר א-סאדיק אמר כי חזון הטורבן כולל שבעה היבטים של דת, גאווה, כבוד, אפוטרופסות, דרגה, כוח ונסיעה, כמו ערך הטורבן ואורכו ….

…עונת האביב מרמזת על שבעה היבטים של שלמות בגוף, עלייה בפרנסה, חיים טובים, רכישת רצון, פיקניק מתחשב, שינה בריאה וחידוש נסיעות. אם המקום בינוני והאופקים בוהקים, אז הביטוי שלו מנוגד למה שהוזכר בעבר וחזון עונת האביב בעונה שלה טוב יותר מזמנו….

…אם שריפה תיפול מהשמיים, אנשים יסבלו ממחלות, אבעבועות שחורות ומוות, או ממחירים גבוהים, או שהצמח יפגע בארבה . והשמיים עשויים להצביע על הסולטאן או על ארמונו . מי שעולה אליו בסולם או בחבל, הוא יקבל מעלית מהמלך, ואם יעלה בלי סולם או חבל, יהיה לו חשש מהסמכות ובתוכו הבל . ואם הגיע לגן עדן הוא הגיע למטרת העניין, ואם הוא היה חולה כשהוא ער ואז לא שב לארץ, הוא יגווע ממחלתו . באשר לקרבה לגן עדן, זה מעיד על קרבה לאלוהים הכל יכול, לאנשי הציות והמעשים הצדיקים, ואולי זה מעיד על קרבה לאימאם, לסולטן, לעולם, לאב, לבעל ולמאסטר . אולי הנפילה משמיים לארץ הצביעה על הרס הסולטאן אם הוא היה חולה . ונפילת השמים עשויה להצביע על הארץ הצחיחה . והערבים קוראים לשמי הגשם כי הם באו מהשמיים . ואם השמיים נפלו על אדם, והוא היה חולה בחיים ערים, הוא מת, ומי שעלה לשמים וייכנס אליו יקבל קדושים מעונה וזכה לכבוד האל . השמיים התחתונים הם מיקום הירח, והירח הוא בפרשנותו של השר . אם הוא ראה שבשמיים השניים הוא הגיע לנימוסים, מודיעין ומנהיגות, ושהשמיים השניים נועדו למרקורי . ואם ראה שבשמיים השלישי הוא קיבל ברכה, המשרתת שלי, מתיקות של שמחה, ושהשמיים השלישי נועדו לנוגה . אם ראה שהוא נמצא בשמיים הרביעיים, הוא השיג מלך, סמכות ויוקרה, ושהשמיים הרביעיים הם השמש . ואם הוא רואה שהוא בשמיים החמישית, הוא הגיע למנדט המשטרה או לקרב, ושהשמיים החמישית מיועדים למאדים . ואם הוא רואה שהוא בגן עדן השישי, אז הוא מבורך בפסיקה, משפט, סגפנות ופולחן, והוא איתן, והשמים השישית מיועדים ליופיטר . ומי שרואה שהוא בשמים שביעית, הוא ישיג רכוש וחקלאים, והשמיים השביעית היא שבתאי . אם הוא יראה שהוא מעל השמיים השביעית, אז הוא יקבל גובה גדול, אבל הוא ייגווע . אם השמיים ירוקים, הגידולים יגדלו, ואם השמיים צהובים המחלה תגדל בהם . אם צאן תצא מגן עדן, זה שלל, ואם שבעה יצאו, הם ייקללו בדיכוי הכוח . אם שערי השמים היו נפתחים, הגשם היה מתגבר . אם אדם יראה שהוא גנב את השמים והסתיר אותם, אז הוא יגנוב קוראן וישלם אותו לאשתו . אם הוא רואה שהוא מסתובב בשמיים ואז יורד מהם, אז הוא לומד את מדע הכוכבים ונזכר . ומי שרואה שהוא תלוי בחבל משמים, אז הוא הולך לפי הסמכות בדת, ואם הוא רואה שהחבל מנותק, הסמכות שלו תוסר ממנו . ומי שרואה את השמים, הוא מאומץ בפניו, ואז העיד שקר, כי הקב~ה אמר : ( לא היית עד לבריאת השמים והארץ ). ומי שרואה שהוא נפל משמים לארץ, הוא חטא חטא . ומי שראה שלשמים יש אור הבוקע מהם הצביע על ההדרכה של אנשי המקום ההוא, ואם החשיכה תצא, זה הצביע על האשליה שלהם . והשמיים הם סימן למדינה, למבצר, לבית ולאישה, הבן והאם, המורה, והמקומות המיועדים להטבה . והשמים מצביעים על השבועה למי שמתבונן בה בחלום, כי אלוהים אדירים אומר : ( והשמיים ארוגים ). והקדוש ברוך הוא אמר : (ואת השמיים עם גלגל המזלות ) , ו שלו ואמר : ( ו השמים ואת טאריק ) , ואולי זה הצביעו על הבניין הנפלא, ואולי השמים הצביעו לים עם העוקץ שלה, ובגלל הבריאה בו של אלוהים אדירים . בחלום, השמיים מצביעים על כל מה שנמצא מעל הראש, כמו מכסה המנוע וגג, ועל מה אויבים כמו הסולטאן להוטים . אולי העלייה לשמיים הצביעה על מחלוקת ועל אנשים זועמים עם קנאה ואויבים . אולי השמיים הצביעו על הכלא, והעלייה אליו היא עדות להעלאת המידה ….

…על הארץ, ההרים שלה, האדמה שלה, המדינה שלה, הכפרים שלה, התפקיד שלה, הבניינים שלה, הארמונות שלה, המבצרים שלה, המתקנים שלה, החזיות שלה, החול שלה, הגבעות שלה, המרחצאות שלה, הסלים שלה, השווקים שלה, שלה חנויות, גגותיה, שעריה, דרכיה, בתי הכלא שלה, מכירתה, כנסיותיה, בתי האש שלה, המסדרונות שלה וכדומה. העולם נמצא בעולם, והשמים מעל העולם הבא, כי העולם קרוב יותר, והעולם מתעכב, במיוחד מכיוון שגן העדן נמצא בשמיים, והאדמה הידועה מציינת את העיר בה הוא נמצא, אנשיה ותושביה . וזה מציין נסיעה, אם זה מסלול נסיעה כמו מדבריות וערבות, ומצביע על אישה אם היא אחת ממה שהוא תופס את גבולותיה, והוא רואה את הראשון והאחרון שבהם . והיא מציינת את האישה והאישה, כי היא נכנסה פנימה, חרשה, זרעה והשקה, כדי שתישא, תלד ותטיל את צמחיה עד להשלמתו . אולי האדמה הייתה אם כי נבראנו ממנה . מי שבבעלותו קרקע לא ידועה, מתעשר אם הוא עני, מתחתן אם הוא רווק, והוא מתחתן אם הוא עובד . ואם הוא מוכר קרקע או יוצא ממנה לאחר, הוא ימות אם הוא חולה, במיוחד אם האדמה שאליה עבר אינו ידוע, והוא עני אם הוא אמיד, במיוחד אם האדמה שנפרד ממנה הייתה עשב ומרעה, או שעזב מתורה לתורה, אם היה משגיח . אם הוא יוצא מארץ יבשה לארץ פורייה, אז הוא עובר מכפירה לסונה, ואם זה אחרת, העניין נגדו, ואם הוא רואה שהוא מקווה לנסוע, זה מה שהוא פוגש בו את המסע שלו, ואם הוא רואה כאילו האדמה התפצלה אז צעיר עוזב ממנה, מופיע איבה בקרב בני עמה אם זקן יצא ממנה, סבא שלהם היה שמח וצבר פוריות, ואם הוא ראה אותו מתפצל , שום דבר לא יצא מזה ושום דבר לא נכנס לתוכו, אירוע מרושע התרחש על פני האדמה, ואם שבעה יצאו ממנו, זה הצביע על הופעתו של שליט לא צודק, ואם הוא יצא בחיים, אז זה נשאר מייסר בזה אזור . ואם האדמה הייתה מפוצלת בצמחים, אנשיה זכו לפריון, ואם ראה שהוא חופר את האדמה ואוכל ממנה, השיג כסף בערמומיות, כי חפירה היא רמאות, ואם הוא רואה ארץ שנפרדת את הצמח והוא חושב שזו נחלתו ושמח בכך, הוא מציין שהוא מקבל את מה שהוא חפץ ומת במהירות, כי אלוהים אדירים אומר : גם אם הם שמחו על מה שהגיעו, לקחנו אותם פתאום . ~ וכל מי שיקפל את הארץ בידו, תינתן לו נחלה, ונאמר כי קפל הארץ רכש נחלה . ארץ צרה, צרה חיים . ומדברו האדמה טובה, הוא השיגה טוב בדת ובעולם, ומילותיה החשודות בעלות משמעות לא ידועה, כסף של חשד ….

…נדיר שהוא סיפר שאישה באה לאבן סירין ואמרה שראיתי חזון והוא ישב על האוכל, אז הוא אמר לה: תעזוב אותי לאכול או להשאיר את האוכל ולספר את החזון שלך. היא אמרה תאכל, ואז הוא אמר לה, והיא אמרה: ראיתי את הירח נכנס לנברשות וקורא מאחוריי. לך אל אבן סירין וקוסאי את חזונך, והוא ביטא את ידו מהאוכל ואמר לה: ~אוי לך ואיך ראית?~ אז היא חזרה אליו ושינתה את צבעה ולקחה אותו בבטנה. ואז אחותו מאליק אמרה לו, אחי. הוא אמר שהאישה הזו טענה שאני מתה אחרי שבעה ימים, אז הוא נקבר ביום השביעי ….

…ג'עפר א-סאדיק אמר : חזון הירח מתפרש על פני שבעה עשר פרצופים של מלך, שר, נאדים אל-מאליק, נשיא, שריף, עוזרת בית, משרת, נער, צו כוזב, וואלי, מלומד מושחת. , או גבר הכי, או הורה, אם, אישה, בעל, אשה, בן או גדולתו ….

…1 – זמן לביטוי : שימו לב כאשר חלק מהמעברים שלאחר הבעת חזון האומר : ייפול חזון זה לאחר כזה, בתוך ימים או חודשים או שנים, וחלקם מגזימים עד שתמצאו תאריכים דומים לפעמים. , למשל : ייפול החזון שלך ביום השלישי לחודש השלישי הוא אחרי שלוש שנים, וחלקם אומרים : זה ייפול בתאריך כזה חודשים לפניו או חודשים אחריו, אז זה לא מתחיל כמו הקודם . לאחר מחקר שלי בנושא זה ומצאתי כמה טקסטים קבועים, אני מראה לך תגובה על מה נפתח אלוהים אומר : The הראשון בספרייה : בשנת הסיפור של יוסף , מיימת ראה שלום Bosevh להיות עליו רבאח ופצע את אביו אמר לו אבי : כשיוסף אמר לאביו אאופט ראיתי עשרה כוכב לכת ואת השמש ואת הירח ראיתי אותם משתחווים ( יוסף : 4 ). החוקרים אמרו : חזון זה הושג לאחר ארבעים שנה , כאשר אלוהים איחד מחדש את יוסף את הוריו ואת אחיו, אחד עשר , וסגד לכל ברכתו וערצתו כשהקוראן חתך את סיפורו . הוא אומר : הוריו על כס המלכות ונפלו בשפל ואמרו, אבי, הפרשנות הזו של החזון שלי עלולה להפוך את זה באמת לאדוני ישפר אותי כי הוא הוציא אותי מהכלא ובא אליך מהבדואים אחרי זה עם שטן נשלף ביני לבין אחיי, אדוני נחמד מה שהוא רוצה, הוא היודע, החכם ( יוסוף : 100 ). אם החזון הזה של יוסף, ילד צעיר בן שבע שנים הושג במצרים פשוטו כמשמעו , יוסף ישב על כסאו, הרכין את הוריו ואחיו משתחווים ומציין כי חזון יוסף הוא חזותי שאינך צריך להביע , אבל ליפול גם היו רואה , וזה חשוב כאן הוא כי הפרשנות של החזון מתעכבת ארבעים שנה כפי שמעידה על ידי ראיון עם סלמאן הפרסי אמרה : ~ בין החזון יוסף ארבעים שנת הביטוי שלו, ~ אבן חג'ר אמר אחריו . המספרים של אל-טברי , אל-חכים ואל-בייחאקי עם שרשרת מספרים תקפה (1). שנית מדריך : בשנת הסיפור של יוסף גם , אחרי שהוא נכנס לכלא , את המלך ראה חזון הבהילו אותו וביקש Aoolha לו כאשר אנשי המדע ואת המדינה סביבו ומחזיקה של פגישות E ואמר להם כי ~ המלך אמר , אני רואה שבע פרות שמנות שהוא יאכל שבע רזות ושבע סנבלט חאדר והאחרון, הקראסטי, הו ציבורי, אנא יעץ לי לגבי החזון שלי, אם אתה רוצה לראות את החזון מבטא (43). ( הם אמרו חלומות מקטרת, ו אנו לא מפרשים חלומות בשני עולמות. ~(44) ( יוסף 44 43) האמת היא שהתשובה של אלה דומה לתשובתם של חלק מהציבור שלא מהסס לענות על הבעת חזונות. הם אומרים, עבור דוגמה : מוות, ארוך, החיים , ואת זעקת צחק וזה יכול להגיד לאלוהים בלי ידע , או למצוא אותם ככה הערת שוליים בדאן התשובה ואז זה ביקש מהם פנו ימינה ושמאלה כדי לברוח, או בחיפוש אחר ששלח לו את שאלה . מה חשש כי יוסף בעוד שמעבר החזון ענה וזמן בחר אומר הוא היה שבע שנים יותר קשה לטפח את מה שקצר את ספיר Vdhiroh שרק מעט ממנו אתה אוכל) 47 () לבוא אחרי שבעה אוכלים קשה מה שנתת להם רק מעט מתשנון () 4 8 ( ( Yusuf : 47 – 48 ) . יוסף , הזכיר T כי חזון יושג בתוך תקופה של חמש עשר שנים , חלום שבו הוא לְהַסִיק שמח יוסף של אותם ארבע עשר שנים של אמירת מלך שבע פרות שמנות , ושבע פרות להישען , ואת החוקרים אמרו : דברי יוסף : ) tm מגיע אחרי שנה שבה אנשי אגאת וזה עסרון ( ( יוסף : 49 ) לא הראה לו את החזון , אבל זה מה שאלוהים לימד את יוסף וביטוי טוב (2). מדריך שלישי : אנאס בן מאליק, אללה יהיה מרוצה ממנו שהשליח של אללה עליו השלום נכנס או שהילדה היא חראם מילחן , וטאם , והאם אסורה תחת פולחן שקט ונכנסה לשליח אללה עליו השלום ביום וואתמת ואז התיישבה טבלה ראש – כל בודק מה זה הורג כינים – וונאם שליח אללה עליו השלום ואז התעורר בצחוק , היא אמרה : אמרתי : איזה אידגק או שליח אללה? הוא אמר : ~ אנשים מהעם שלי, הציעו לפולשים שם האלוהים שרוכב על ת'בי הים הזה . ועל ים ת'ביה כל נסיעה חזרה אמצע – מלכים במשפחה או כמו מלכים במשפחה , ~ אמר : אמר : אמרתי : הו שליח אלוהים, התפלל לאלוהים שיהפוך אותי לאחת מהם, הוא קרא לה ואז הניח את ראשו והוא ישן ואז התעורר בצחוק, היא אמרה : אמרתי : מה שידג 'אל שליח האל אמר : ~ אנשים מהעם שלי, הציעו למען הפולשים אלט אלוהים, ~ הוא אמר בראשונה, היא אמרה : אמרתי : הו Messenger של אלוהים, מתפלל לאלוהים שעושה לי אותם, אמר : אתה מן השניים הראשונים ~ , Frckpt או ילדת חראם Milhan הים על הזמן של סיד Vsrat עבור Daptha כשאני יצאתי לים Vhlkt . מוסכם על דבר מוסלמי (3). לאחר חיפוש ממושך בסיפור זה מצא כי חזון הזמן היה לאחר הפרידה של חג'ג ', והופעת החזון הייתה בתקופתו של עות'מאן בן אפאן, אז הם התקינו את הים ברצף עות'מאן, לכיוון קפריסין וסראט לדפטה קתי ונקברו שם, וזה כמו שאמר בן אבן בפתיחת השנה עשרים ושמונה . הזמן הוא בין החזון לביטוי שמונה עשרה שנה, אלוהים אני מכיר . שימו לב לזמן הזה בין הופעת הראייה למרחק ההבעה . אז תגיד לי אתה חושב מי מבקש חזון Vtakbrh רואה את הבעת הפנייה, וגם אז הפתיע אותו לאחר תקופה של הים בלילה, הוא אומר לך : אמרתי : כזה וכזה יקר, ועכשיו חודש, שני חודשים, או שנה תעבור, וזה לא התגשם כאילו מצבו הוא : אתה טועה ! ! ! כן . . הקו מגיע מהמעבר, אך החזון עלול להתעכב. ~ ואם הדבר מוזכר, אני אומר כאן : יש לבחון את מאמץ המעבר לקבוע זמן לזמן התרחשות החזון ואת עבודת הנפש ועייפות, מה צריך זמן לבוא, אבל החזון יכול לעיתים להתעקש לשאול על הזמן, אז אם אמרתי לו ואמרתי לו : אלוהים יודע אפילו הרחק מעצמך את מבוכת הטעות, תופתע מאנטקסק אומר : הוא אמר לי את המעבר ולא קיבל ובכן , וחלקם לועגים באומרם : מה יש לעיל . אחרי המצגת הזו אני אומר : מי צודק לדעתך? ________________________________________ (1 ) ראה : פת אל – בארי אבן חג'אר – אופ – ( 12/377 ). (2 ) אבו בכר אלג'יריה : ~s Acer פרשנויות גדולות של דברי עליון ו Bhamch הנהר הטוב Acer פרוש, אני 4 /1420 של – , ספרנות וממשל . ( עמ ' 578 ). (3 ) סופר על ידי בוכרי את ספרו של דלת ביטוי ההתגלות במהלך היום בשני מקומות (11 /72 ) , (391/12 ) – אופ – ו מסופר על ידי מוסלמים, כמו גרעיני (13 /58 ) בבית הספר של האמירות של~ דלת הוא העדיפה את הפלישה בים – התייחסות קודמת -. ** צוטט על ידי ד~ר פאהד אל-אוסאימי…

ואם שבעה יצאו, הוא נולד כמעשה עוול

…תנין : שוטר כי זה הדבר הכי מרושע בים שאינו בטוח מאויב או מחבר, והוא גנב בוגדני, והוא כמו שבעה, והוא גם מלמד את הבוגד הלא צודק . מי שרואה שתנין גורר אותו למים והורג אותו בתוכו, ואז הוא נופל לידיו של שוטר שלוקח את כספו והורג אותו . הברכה, ואז הוא מספק ….

…ג'עפר אל-סאדיק, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, אמר : חזונו של אלוהים אדירים בחלום מעביר שבעה היבטים של השגת החסד בעולם הזה, נחמה לעולם הבא, ביטחון ונחמה, אור והכוונה, כוח לדת , סליחה וכניסה לגן העדן בנדיבותו, והצדק מופיע ומנצח את החושך בארצות אלה. הוא מכובד ונראה כמבט של רחמים ….

…עור הוא מעיל של גבר, ואני השארתי אותו עם כספו בחייו ובמותו . ומי שרואה בחלום כאילו עורו מתעכל כמו כבשה מתעופף, אז זה מעיד על מותו אם הוא היה חולה, ואם הוא היה נקי ממחלות אז זה עני וזה מתגלה . השומן בגוף הוא כוחה של הדת והאמונה . אם הוא רואה את גופו כגוף של נחש, אז הוא מראה מה מסתיר איבה . והעור הוא הגנה על בני אדם ואחרים, ואדם עוסק באביו ובאמו, בכוחו ובכספו, בביתו ובגדיו, אשתו וארצו, רווחתו ומחלתו, הבעתו ו אמונה . מלקות של אדם עשויות להתייחס לאויבו ולחברו שישן עליו, כי הוא יעיד נגד בעליו ביום התחייה . אולי העור מעיד על סבלנות ועקשנות בעניינים . מי שרואה את עורו יפה בחלום מעיד על טובות, נוחות וריפוי ממחלות . אם הוא מת ועורו נראה בסדר, הוא מציין שהוא באושר של גן העדן, ואם הוא רואה את זה כעבה או שחור, הוא מציין שהוא ייסור . והתכהות העור בחלום מעידה על עזיבת הדת . למי מתנה נותנים לילד נובי כבש של פחם . ומי שרואה נשים שחורות מפקחות עליו, הטוב שהוא מפקח עליו לראות אותם הוא הרבה מכובד, אבל הם של האויב . וסומק . בפרשנות, רלוונטיות והקלה . ונאמר : אם היה לבן עם האדום, הבעלים היה זוכה לתהילה . ואפס . צבע משביע רצון . ומי שיהיה שחור ויראה בחלום שהוא לבן, הוא יסבול מחולשה, השפלה ומצוקה . אם הוא יראה שגופו ופניו אדומים, אז הוא יהיה חסר דאגות . עורותיהם של בעלי חיים אחרים הם ירושה . ונאמר : בתי עור השייכים לו . ואם המלך מסיר את עורות האנשים, אז הוא מדכא אותם ולוקח את כספם . ומי שמפשיט עור של משורר, הוא גונב ממנו את שיערו ….