נחשים : הם אויבים, מכיוון שהשטן הארור התחנן לאדם, עליו השלום . ואיבה של כל נחש לפי מידת ייסורו, עצםו וסימנו, והוא יכול להיות כופרים, ובעלי כפירה, בגלל הרעל שיש לו . אולי זה הצביע על הנואפים, העקיצות שלהם ואופיים, ואולי החיים נגזרו משמם, כמו לראות בדונמים או לזרום מתחת לעצים, עם מים וגשמים שוטפים, והם השוו את הנשפה למים . הנחש עשוי להיות שליט, או שהיא אשה וילד, כי אלוהים אדירים אומר : ~ אחת מנשותיך וילדיך היא האויב שלך, אז היזהר מהם. ” ומי שהורג או נלחם בנחש, נלחם באויב . ואוכל את בשרו, כסף מאויב, הנאה והתרוממות רוח . ואם אתה נושך אותו בשני חצאים, קח צדק מאויבו . ומפי מילתו החיה במילים רכות ואדיבות, הוא היכה טוב שאנשים היו רוצים בו, ואם הוא ראה נחש מת, אז הוא אויב שאלוהים מספיק לרוע שלו בלי כוח ועוצמה . והביצים שלה הן האויבות הקשות ביותר, והשחורים שלהן הם הקשים ביותר . אם היה רואה שהוא מלך השחורים הגדולים בחיים בקבוצה, הוא היה מנהיג את הצבאות ומשיג מלך גדול . אם הוא מכה בנחש חלק המציית לו, ולא נעלי ספורט ולא טובות כואבות, אז הוא הכה אוצר מאוצרות המלכים, וייתכן שהיה זה סבו אם זה היה בתפקיד זה . ומי שחושש מנחש ואינו רואה אותו, הרי זה ביטחון עבורו מאויבו, ואם הוא רואה אותו וחושש ממנו, הרי זה פחד, כמו גם כל פחד, וכמו כן כל מה שחושש ממנו ואינו ראה את זה, ויציאת הנחש מהשופכה נולדת, ומי שנכנס לנחש לבית שרומה על ידי אויבו, מי שרואה שהוא לקח אותו, אז הוא מקבל כסף מאויב שהוא בטוח, כי אלוהים אדירים אומר : ~ קח את זה ואל תפחד .~ נחש קטן נולד . ואם היה רואה את הנחשים נלחמים בשוק, תתרחש מלחמה והוא יזכה בניצחון על האויבים . והנחש הוא הסמכות של איבה שקטה, ואם הוא רואה שנחש יוצא מזכרו פעם אחת וחוזר אליו פעם אחת, אז הוא בוגד בו . והנחש הוא אישה, אז מי שרואה שהרג נחש במיטתו, אשתו מתה, ואם הוא רואה נחש בצווארו וחותך אותו שלוש חתיכות, אז הוא מתגרש מאשתו שלוש פעמים, ושל הנחש הרגליים והניבים הם כוח האויב וחומרת הערמומיות שלו . ומי שהופך נחש, אז הוא הופך ממצב אחד למדינה אחרת, והופך לאויב המוסלמים, ואם הוא רואה את ביתו מלא נחשים הוא לא חושש, אז הוא מקנן בביתו את אויבי המוסלמים, בעלי יצרים, ויצורי המים עם כסף, ואם הוא רואה בכיס או בשרוולו נחש לבן קטן הוא לא חושש. מכיוון שזה סבא שלו, ואם הוא רואה נחש הולך אחריו, אז האויב שלו רוצה להונות אותו, ואם זה הולך בין הידיים או סובב סביבו, אז הם אויבים שמתערבבים איתו ולא יכולים להזיק לו, ו אם הוא רואה חיים שנכנסים לביתו ועוזבים ללא נזק, הם אויביו מביתו וקרוביו, אם הוא רואה זאת לא בביתו, אויבים הם זרים . והבשר והשומן של הנחש הוא כסף של אויב דרך, ותרופה מאויב. אם הוא רואה נחשים נלחמים מכל עבר, ואז הורג מהם נחש גדול, אז הוא הבעלים של העיר הזאת . אם הנחש ההרוג היה כמו כל שאר הנחשים, הרי שנהרג אחד מחיילי המלך , ואם הנחש היה עולה בגובה, הוא נהיה נוח, משמח ומאושר, ואם ראה נחש יורד מגובה, ראש מת במקום ההוא . אם הוא רואה נחש מגיח מהאדמה, אז הוא מייסר במקום ההוא . אם הוא רואה את הגן שלו מלא חיים, אז הגן הוא שגדל והצמח בו גדל וחי . ומסופר שאדם בא לאבן סירין ואמר : ראיתי כאילו נחש רודף אחריו ואני הולך אחריו, אז הוא נכנס למחילה, ובי היה מונח מכסה על המחילה . הוא אמר : האם אתה מאורס לאישה? הוא אמר : כן . הוא אמר : אתה תתחתן איתה ותירש אותה, אז הוא מתחתן איתה והיא מתה עבור שבעת אלפים דירהם . אחר ראה כאילו ביתו מלא חיים, אז הוא סיפר את חזיונותיו בפני אבן סירין ואמר : ירא אלוהים ואל תחסן את האויב של המוסלמים . אישה באה אליו ואמרה : הו אבו בכר, אישה ראתה שתי מחילות שממנה יצאו לווייתנים. ואז קמו אליהם שני גברים ולקחו חלב מראשיהם, אז אמר אבן סירין : הנחש אינו חולב חלב אלא משדר רעל . וזו אישה שאיתה נכנסים שניים ממנהיגי החריג'ים, שמזמינים אותה לתורתם, אך הם מזמינים אותה להעליב את שני השייחים, שאלוהים יהיה מרוצה מהם . באשר לחיי הבטן, הם קרובי משפחה, ויציאתו מהאיש היא מצער עבור שכנו של האיש ….

…מה לגבי לראות נחשים ונחשים , והאם יש לזה משמעות ספציפית? לראות נחשים באופן כללי זה מפחיד מאוד, והם השביעיים של האדם, והאדם בן שבע, אז פחדו ממנו ופחדו מהם, והנביא, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, איפשר לנו להרוג אותם בפתרון האסור בחדית 'של חמישה אנשים שנהרגים בפתרון והאסור, והוא הזכיר אותם באחד הקריינות : הנחש . עבור כותב שורות אלה, המשמעויות של ראיית נחשים משתנות, בהתאם לזמן החזונות. בקיץ או בחורף, לראות את זה בחורף עשוי להיות קל יותר, אבל זה יכול להיות אינדיקציה לשיפור במצב הרפואי או הפתולוגי של המחפש, וכולם מכירים את הקשר בין הנחש לרפואה, וזה יכול להיות אינדיקציה לריפוי מכישוף, והקשר בין הנחש לקסם ברור, ואני מתכוון לקסם של הקוסמים כשהחבלים הפכו כאילו הם חיים, אז משה ביטל את הקסם שלהם עם נחש אמיתי, וכך תודיע לך, הו מעבר, שראיית הנחש בחורף במיוחד עשויה לסמן ריפוי מכישוף ! ואני יודע שאולי תופתעו מהדיבורים האלה, אבל זו האמת שהגעתי אליה לאחר בחינה, ניתוח ומחקר . נחשים בחורף עשויים להיות סימן לגשם, והסחה זו ממשמעותם הלשונית, מכיוון שהם חיים ומים, אלוהים עשה לנו את כל היצורים החיים ממנו, ולהרהר במילה בחיים ! לראות נחשים צעירים עשויה להיות משמעות נעימה לאישה נשואה, שהיא תיכנס להריון ואז תלד, שכן חיים קטנים הם מטפורה לקיומה של הנשמה או לחיים של ישות קטנה חדשה, שזה היילוד הקטן הזה. שייוולד ברשות אלוהים …. הנה סמל כזה, הוא עשוי לפחד מבעליו, אך וכפי שאתה שם לב, משמעותו מענגת . נחש ארוכים במיוחד, עשויים להיות סמל המעי והנוחות או המחלה שמתרחשים בו, או שזה עשוי להיות סמל של קרובי משפחה, וזה יכול להיות זמן הראייה. הקיץ או החורף הם התפקיד הגדול ביותר להגדרת המשמעות, בין אם זה טוב או רע, מכיוון שהנחש נמצא בקיץ ולרוב יש לו משמעות רעה, ובחורף לעיתים קרובות יש לו משמעות טובה, וזה נשאר עניין של הפיכת משמעות מתאימה לחזון, על פי המידע של בעליו, על המעבר, וכל אחד ועדינותו . באשר להרוג נחש , זהו מחמוד בקיץ , וזה עשוי להצביע על מילוי חוב , או על סיום מאבק המבחן וההתלבטות , וזה עשוי להצביע על סיום האיבה עם קרוב משפחה , וזה יכול להיות אינדיקציה להיפטר טיפול אסור , או התנהגות אסור , בין אם היא מילולית או מילולית , והיא עשויה להיות בעית ההיעלמות עם אחד הילדים , או של אחד הילדים , והוא עשוי מתכוון סיום טיפול מועיל . ולהיפך בחורף, להרוג אותה עשויות להיות משמעויות רעות ברוב המקרים , כגון : כריתת רחם ומריבה בין קרובי משפחה , קיצוץ תוכנית טיפול , הפרעה או קיצוץ , בזבוז כסף או בזבוז , הזנחת תלותיו של ילד או אישה , ונשאר לומר : שלכל חזון יש את הנסיבות שלה , על פי שאר הסמלים , ולכן זה שונה לגמרי בחזון לאחר, בהתאם למשתנים האלה , ומה שחשוב לכותב זה השורות לא לקשר החזון של נחשים , ואת סימני מדאיגה , כגון : עין – מושכים או קסם או מחלה , ואחרים ….

…מחלת ציפור היא בזויה של הציפורים, וראייתה בחלום מעידה על עם שאין בו יצורים וחסרי תועלת בהם . וראיית הכאב הזה מעידה על כיף, משחק, שמחות, תענוגות וניצחון על האויבים . לראות את שליטי הסולטנות מציפורים בחלום זה מרושע, במצוקה ובטיפש . לראות את מה שנוח לאדם הוא עדות לבעלים וילדים, ולראות את מה שאינו חיבה לאדם הוא עדות לקיום יחסי מין עם הפכים ושאינם ערבים . ולראות אלקזיר עדויות למפלצות ואוויר . וראיית העיכוב, התהילה והעוצמה, התועלות והפרנסה . לראות מה אוכלים בשר זה יתרון קל . ולראות את זכר הציפור הוא זכר, והנקבה היא נשים . והאנשים הלא ידועים הם זרים, ורואים מה טוב ורע בהקלה אחרי קשיים, או שקל אחרי קשיים . לראות את מה שמופיע גם ביום וגם בלילה הוא עדות לעזות ולעוצמת הבקשה . לראות מה מופיע בלילה ושוכן ביום מעיד על הגנה . לראות מה רע וללא טוב מעיד על האויבים . ומה שטוב ללא רע, חזונו מעיד על ביטחון מפני פחד ופרנסה כדין . לראות את מה שמופיע בשריפה ושוכן בלילה מעיד על פרישה של עבודות שונות ורגלנות אחר החדשות . לראות מה אין ערך להתעורר אם יש לו ערך בחלום מעיד על צביעות וצריכת כסף שלא כדין, ולהיפך . לראות מה לא עף כשהוא טס בחלום, מעיד על שבירת הברית וחוסר המוסריות ולהיפך, לראות את מה שמופיע בזמן ללא זמן, ואם זה הופיע בזמן בטרם עת, זה היה עדות להוצאת הדברים במקום ולא אחר מאויבים וחדשות משונות, ולהעמיק במה שלא נוגע לאנשים . לראות תושב במים זה אנשים שמרוויחים מכך כסף, או אנשים של אדיקות וטהרה, וזו אמירה כללית על ציפורים – מדד למה שלא מוזכר -….

…באשר לראות נחשים ועקרבים, מי שרואה שהוא נלחם בנחש, אז הוא מתייחס לאויב, והמנצח עליהם הוא המנצח על בעליו, וחיי הצדק חזקים יותר מחיי המים, ושחורם. חזק מביציותיו. ומי שרואה שנחש נושך אותו, אויבו מקבל אותו בשנאה כמו בעוקץ, ומי שרואה שהוא הרג נחש, הוא יזכה לאויב. הוא מת, כי אלוהים מספיק את פקודתו, ומי שרואה שהוא מלך הנחש הוא לא חושש, אז הוא מכה בכוח כמו אותו נחש בנחש, ואם הנחש הוא מזהב או שיש עליו תמונות. , אז יש לו סמכות רבה, ואם הוא לבן קטן והוא הבעלים שלו, אז הוא סבו שמחפש אותו, ואם הוא לא הבעלים שלו אז הוא אויב חלש והנחש הקטן הוא אויב של המשפחה ואחרים, ומי שרואה בידיו נחש המבקש ותופס אותו בידו, הוא בטוח ממה שהוא חושש ומי שרואה שהוא חושש מנחש ואינו רואה אותו, אז זה בטוח לו מאויבו. אם הוא יבדוק את זה, אז הוא יושפע מפחד מאויבו וללא נזק ממנו. הוא רואה משהו שתוהה עליו ומקבל המון טוב, ומי שרואה את החיים בשקעי הבתים, הם אויבים של נשים וקרובי משפחה, ואם הוא רואה נחשים מחוץ לבתים, הם אויבים מן הרחוק, ומי שרואה נחש בביתו או במיטתו, אז אשתו היא אויב עבורו, ומי שרואה שנחש יוצא מהאף שלו או מגבו או מהשופכה שלו, זה יוליד ילד ואני אם זה יוצא מהאוזן, מהבטן או מהפי הטבעת שלו, ואז יש אויב במשפחה שלו שיוצא ממנו….

…ש : מה עם סיוטים , או מה עם ג'ת'ום? כיצד הם יכולים להיפטר מהם , ומה עושים אלו הסובלים ממשהו מזה? הסיוט ויש שקוראים לזה Bama : Jathoom . זהו סוג של חלומות לנדנד קא גדל משהו יושב על החזה של החולם ואת לצמצם את עצמו . נאמר בפירושו : אותו רצון שאינו רצוי מתוך החלום בדמות יצורים שהיה מכביד על השינה החולמת והמופרעת . . . הסיוט הוא : החלום לשאת חווית חרדה ופחד , ולאחריו אחזור מפורט של חלום קשה על תוכן החלומות הללו שחווה הפרט בשנתו , וכולל איום על חייו או על תחושת הביטחון והכבוד העצמי שלו. . הסיוט גורם לאי נוחות קשה לאדם והוא בדרך כלל גובר עם לחץ פסיכולוגי או לחץ גופני . לחשים מדברים אלקה בוס בדרך כלל בתקופות שינה המלווה בתנועת עיניים מהירה יכול להתרחש בכל עת . עולה בסמוך לסוף השינה בתוספת נוכחות של פעילות במערכת העצבים האוטונומית , ולעתים נדירות מתבוננים בתנועות הגוף במהלך ההתקף . עם התעוררות מן הסיוט הופך במהירות אדם מודרך משמר יכול לתת פרטים של החלום, אם או כאשר אתה מתעורר בבוקר , עלול למצוא את זה קשה לחזור לישון . אנו אומרים : זו בעיה כאשר תדירות התרחשותם בזמן קרוב . ** צוטט על ידי ד~ר פאהד אל-אוסאימי…

…ומי שיראה שהוא מקיים יחסי אישה מתה עם מהראם, אז יהיה לו צער ומצוקה ….

…ומי שרואה שהוא עובד עם יד שמאל כמו שהוא עושה עם ימין, אז הוא יותר מסוגל לעשות משהו שאין לו, ומי שרואה שהוא שטף ידיים וניקה אותן, אין שום בעיה ….

…ומי שיראה שהוא מתחתן עם משרתו או משרתתו, הוא יזכה להקלה ועלייה ברשותו ….

…ומי שרואה שהוא מדבר עם עבדים או מתערבב איתם, אז הוא מגדיל את כספו ….

…ונאמר כי מי שראה שהוא מקיף עם וזורק לעברם כל מיני מכונות לחימה, אז היה מסתכסך עם עם וזורק אותם במילים. אם מה שזרק קרה משהו להשפיע על דבריו, ואם הוא לא פגע זה לא השפיע על אותו הדבר כאילו הוא ראה שהוא זורק אותם מלמעלה מהדבר המוזכר ….

אם הוא רואה שאשתו לועגת, שוכבת איתו מעל מה שהיא בגופה וסותרת זאת, אז זו שנה פורייה שבאה עליו והוא יודע מה הוא מקבל ממנה . אם היא אישה לא ידועה, אז הוא חזק יותר, אבל הבעלים שלה לא יודע איך הוא מקבל מהסונה – יחסי מין…

נחש רעיל לראות נחש רעיל בחלום פירושו שאתה מאוים על ידי אסונות ותלאות . ואם נחש תופס אותך ותוקף אותך, פירושו הוא שאויביך מבקשים להרוס אותך והם פועלים ללא לאות לעשות זאת ולהסיר אותך מתפקידך ….

…גבר נמצא בחלום אם האיש ידוע, הרי הוא אותו אדם מסוים, או שמו או מקבילו מהעם . ומי שרואה אדם ידוע בחלומו מבקש ממנו דבר או מעמיתו או משמו או מדמותו, ואם יקח ממנו את מה שרצוי במהותו, הוא ישיג ממנו את מבוקשו , ואם הוא לוקח ממנו חולצה חדשה והוא מאנשי המדינה, אז הוא לוקח ממנו משכון אפוטרופסות. חבל הוא ברית מכיוון שהערבים מכנים ברית ברית . לראות את בני אדם בחלום מעיד על כבוד . לראות שלכל כת יש פרשנות, לראות מלכים כניצחון, לראות שליטים כמשפט, לראות שליטים פחדים, לראות חיילים כמסעות, לראות אומנים כמצביעים על מעשיהם ופרנסתם, לראות נשים זה משפט, ולראות צדיקים זה פולחן . ואולי החזון של בני אדם מצביע על מה שאחרים הזכירו על מה שאלוהים הקב~ה הזכיר, אמר הקב~ה : ( אין חיה על פני האדמה וגם לא ציפור שעפה בכנפיה, אלא לאומות כמוך ) , אז ראיית הטוב בין בני אדם עשויה להצביע על טובת החיות או הציפורים, כפי שמציין החיה הצדיקה או הציפור המועילה מיועדת לאדם שהוא יותר טוב, וכשיש אדם בבן אדם הדומה לציפור, לחיה ואחרים . אולי החזון של בני אדם הצביע על הגידולים שנקטפו. אמר הקב~ה : ( ואלוהים גרם לך לגדל צמחים מהארץ ). חזונו של בני אדם מציין את החשדות לרווח בגלל ההבדל ברווחים שלהם, הבניין המופלא או הביצוע הנעים ….

…האם מותר לראות את אלוהים בחלום? התשובה לכך : כי אנשי הבעת הסכימו שזה מותר לראות את אלוהים בתוך חלום ובריאות , מלבד הרצון לראות את השלום הנביא עליו . אבן אלבקלאני אמר : ראה את אלוהים בחלום מחשבות בלב סמנטיקה מאחורי על הדברים מאשר להיות כמו כל יאת מרה אחרת , ואלוהים יודע (1). ש : מהם נימוסי הראייה הטובה? מה הדוגמה שלה? ת : החוקרים הזכירו נימוסים שמי שראה חזון צדק יעשו, כלומר : 1 להיות אסיר תודה על כך . 2 • אן אסטבר החוצה . 3 • מדברים על אן אבל כל מי שאוהב בלי שנוא . עליו השלום, אמר : אם ראית חזון של אהבה אליו הוא מאלוהים , פלייהמד מאת אלוהים וזה קורה . . ~(2) . קטעי ההתגלות מתקנים השראה כאלוהים של מגיה בלב המשרת, מילה אומרת לאדון עבדו בחלום, בעודו אומר פולחן שקט ואחרים, כולל : מפגש בין רוח חיים ישנים של המתים ממשפחתו קרוביו וחבריו , ואני אדבר בו בהמשך הפעלת יותר, בעזרת השם . כולל : את העלייה של הנשמה שלו לאלוהים לה אותו . כולל : הזנת רוח של גן העדן ואת Mhahadtha ואחרות (3) ___________________ (1). אבן חג'ר – אופ – (388 \ 12) (2) קריינים בוכרי גם להרחיב – אופ – (369 \ 12) (3) בנו של ערכים – רוח – אופ – עמ '63 ** תוך ציטוט של ד~ר פחד אל- עוסיימי…

…מה פסק הדין לשימוש במונח ~התגלמות אלוהים~ כאשר דנים בשאלה : האם ניתן לראות את אלוהים בחלום? כאשר אתה דן בסוגיה זו, תמצא כמה תיאורים שאינם מתאימים לו, הקב~ה, אמר השופט : המלומדים הסכימו שמותר לראות את האל הקב~ה בחלום ותוקפו. ועוד ביטויים כאלה מהביטויים המעודכנים שלא הגיעו מדברי אלוהים, ולא מדברי שליחו, ולכן הם אינם מוכחשים ומאושרים רק לאחר פירוט, ואם משמעותם נכונה, אז זה מוכח, אחרת זה נדחה . לכן, אסור לומר : מצבו הוא אחד ממאפייני הגופות, ואין זה מותר לגלם אותו. כי זה אחד הביטויים המעודכנים ….

…אדם עשוי לראות כמה מהדברים המודרניים, כיצד ניתן לבטא אותם? שאלה זו חשובה מאוד ביחס לשאלה שנשאלה בעבר : האם ניתן ללמד את הביטוי? או שמא זה עוצר אנשים מסוימים ולא ניתן להנחות אותם? באמצעות מעקב הטקסטים, מצאנו כי שליחו של אלוהים, אולי התפילות של אלוהים עליו השלום, לפעמים הציג את חזון לוויתו , שמעתי את הביטוי מהם , וכן לפעמים לימד אותם את הביטוי. לכן, חלקם הצטיינו בידע זה. אם זה מה שבאנו כאן הוא הנכון, אז עלינו לנסות לגלות ביטוי. זה לא הוזכר בספרי הקדמונים של העניינים המודרניים שצצו בעידן זה . אל-אשרי אמר : מקור הביטוי הוא של הנביאים ולשונם , ופירושו של אבן-באטל באומרו : זה כמו שהוא אמר , אבל מה שהוזכר בסמכות הנביאים בכך, גם אם זה במקור לא חלחל על כל הצבועים . יש צורך במיומנים בתחום זה להסיק במבט טוב, ואז להחזיר את מה שלא נקבע לו לשלטון הייצוג , ולשפוט אותו מכוח הפרופורציה הנכונה, ולכן הוא הופך אותו למקור שמודבק עליו כקנאה. עושה בענפי המשפט . דוגמאות לדברים שאתה עשוי לראות הם מודרניים שאינך מוצא בספרי ביטוי, ואף אחד שלא כתב על אמנות זו מעולם לא כתב על הדברים הבאים . טרמינולוגיה עכשווית לביטוי…

…האם הוחלט שמישהו שרוצה לראות חזון טוב לעשות כמה נימוסים לפני השינה, למשל, או להביא כמה חוטים? כבר הוזכר שחלק מהאנשים החולים עשו טעות כזו , משום שזה כאשר הוא עצמו הוא אדם מסוים , למשל , ומצבו מחמיר במילים של אלו שמגדילים את המחלה בתיאוריהם אליו, כמו אמרה שלהם : Ma'oun , עם נשמה . . . וכו ' , שכן מצב זה עשוי לדחוף את בעליו עד שיתחיל לבקש מאלילה לראות חלום שדרכו הוא יודע מה מצבו , והוא עשוי לחשוב על מי שגרם לו במצב זה , או ממכשפות , או מ גיל התבגרות , והוא רואה בשינה , ו לעתים קרובות הוא רואה את זה בתור חלומות באספמיה – וגם במקרה זה – אבל אולי יש לנו אדם שלא סובל מכל סימפטום פתולוגי , ולכן חוקרי ביטוי מוזכרים עניין שהוא יש מוסר, כולל : לנהוג ביושר דיבור ומבטא , לישון באור , על צד ימין , ו לדקלם סורה כאשר שינה : (וגם השמש להבהיר את זה ) (1), ו סורה ( ולילה אם מטושטש ) (1), סוראט : תאנים , כנות ואלמאוזטין , זה ביחס לקוראן , לא מצאתי ראיות להקצאה זו של גדר זו , והורה לקריאות נוספות לתפילה זו : (אל אללה, אני מחפש בך מקלט מ חלומות רעים ואני לעוז ממך מן המניפולציה של השטן ער לשינה , אלוהים O , אני מחפש אותך חזון של טוב, כן, שימושי ובלתי נשכח . אוי אלוהים , תראה לי מה אני אוהב בחלומי ) '1'. אין ספק שהתפילה הטהורה של האדם קרובה למענה , במיוחד אם הוא עושה דברים שגורמים לשיחה להיענות, כולל : להיות טעים באוכל, לא לשתות או לאכול דבר מלבד טוב , להתעקש על אלוהים ב תחינה , ולהתחנן בפניו במאה מרשמים, זה מתאים לו לענות – במיוחד – אם היה מסע ארוך שזקוק להגזמה בלבוש ובצורה , ולא מצאתי שום דבר מהסונה לתמוך בתחינה זו שאבן חג'אר נתן במהלך הכיבוש , אז זו לא יותר מתפילה , ואדם קורא לאלוהים עם מה . אלוהים פותח את זה, אולי מה שאבן חג'אר מוריד מהדלת הזו ….

…האם לראות כלבים, חתולים, נחשים ועקרבים מעיד על משהו חשוד, מחלה או קסם? העובדה ששאלה זו ניתנת להרבה שואלים ואלסאילאת כאן עלינו להבחין בין שני דברים .. היא רואה את הדברים האלה חוזרים על עצמם לעתים קרובות על ידי חזונות המין הללו עשויים להיות טעם מקדים למחלתו או לקסם או לעין של ערבוב ג'לאדים זה טוב Asthlal מה אלוהים משולל לבוש ומזון ומנהגים, לגבי מי שרואה אותם רק מעט פעם או פעמיים, הם לא מציינים שום דבר בסעיף הראשון, וזה חזון שמתפרש על פי מצב בעליו, אז הדבר החשוב הוא … לא להבין את המין של החזונות האלה דבר קבוע אחד, כמו קסם ועין, וידוע שהחזונות אינם ניתנים למדידה, כך שאדם עשוי לראות חזון שמתבטא בשבילו עם עניין משמח, ואדם אחר רואה זאת, והוא מבטא אחרת, כל אחד על פי מצבו וטובתו ….

…ש : האם לראות את השליח, אלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, אפשרי? האם מי שראה את השליח, תפילת אלוהים ושלום עליו, בעמוד כלשהו, ​​האם ראה זאת באמת? כן , ואולי הדוגמאות החשובות ביותר לראייה טובה, חזון הנביא עליו השלום הופנה על ידי האימאם בוכרי והמילה המוסלמית מהדיאת אבו הוראירה אמרה : שליח אללה עליו השלום : ~ מרני ב יש חלום רני, השטן הוא לא איתי ~(1). בשנת הרומן שלו, ~ מן רני בתוך חלום Vsarani ער או כאילו ערנות רני הוא לא אל השטן עלי . בשנת הרומן, הוא אמר עליו השלום :~ מן רני היה דעתו של תקין , ~ אבן סירין אמר : אם רה בצלמו (2 ). העובדה שמדענים נבדלו במשמעות השלום עליו : מרני בחלום היא ראתה אותי … ~ אבן אלבקלאני אמר : פירושו שהראייה שלו נכונה לא בודגט ולא דומה. השטן , ונתמך אמירת רומן ~ היה הדעה של תקין ~ נאנח חזון הוא נכון , וזה היה האבן סירין לו נחתך אדם שהוא ראה את שלום הנביא עליו, אמר : בשורה לי כי ראיתי אם הוא תאר תכונה שהוא עשה לא יודע, הוא אמר : אתה לא רואה אותו . אמר אבן חג'אר ושרשרת השידור שלו אותנטית (3). אחרים אמרו : אבל התופעה המודרנית פירושה שהוא ראה את זה תופס לא מפריע למנוע את זה . אחרים אמרו : ככל הנראה אומר עליו השלום : ~ איבד את ראני או הימין ראה את השטן בתמונה ~, אם דעתו של המתואר מכירה אותו בחייו, מאחורי הסכסוך היה פרשנות חזון של Araaa למעשה , וזה נכון שהוא רואה למעשה, אם זה היה על היכולת שלו ידוע או אחרת . חוקרים אחדים אמרו : בחרו נביה בוראת יתברך כי אנשים רואים אותו לתקן את כל הכנות ולמנוע את השטן לדמיין נוצר פן שוכב על לשונו בשינה כמו הפרת אלוהים הרגל של שלום הנביאים להיות עליהם את נס , וכפי בלתי אפשרי כי השטן דמיינתי בצלמו של ערנות , אם חתם חשד האמת עם שקר לא Aathag מה שהביא מחשש תפיסה זו Vhamaha אללה מן השטן Nzgh ו Osuste ושינון ו קדה (4), אמר האימאם אבן חג'ר : זה נראה לי שמה שמשמעותו של רני בחלום מתכון כלשהו היה פליקטבהר וידע שהוא ראה אמת התגלות שהיא מאלוהים, לא הטעות שהיא החלום, השטן הוא לא בשבילי (5) ~ אבל המשמעות של ~ אל כאילו רני ב ערנות ~ הוא כפוף המילים : אחד של אותם : כי מה פירוש האנשים בזמן ובאמצעים שלו כי שנת רה ו לא נדדתי לעזור לו בורא יתברך על הגירה ואז לראות את השליח בעליל . שני שאלה : הוא רואה ה דואר אשרור כי החזון של ערנות של העולם הבא ; כי הוא רואה בחיים שלאחר המוות את כל האומה מרה בעולם ולא ראה . III : הוא רואה את החזון הבא של עצמו בתוך הקרבה של אותו ולקבל Chweath וכך ________________________________ (1 ) מסופר על ידי בוכרי כמו הפתיחה (12 /383 ) הדלת וראיתי את השלום הנביא עליו בתוך חלום , ואת בתור מוסלמי בתוך הגרעין (15 /24 ). (2 ) סופר על ידי בוכרי כמו הפתיחה (12 /383 ) דלת וראה את שלום הנביא עליו בתוך חלום , ואת בתור מוסלמי בתוך הגרעין (15 /26 ). (3 ) ראה : אבן חג'אר – אופ (4) אבן חג'אר – אופ – (12/389) והפניה קודמת גרעינית – (15/25). (5) אבן חג'אר – התייחסות קודמת – (12/389). ** צוטט על ידי ד~ר פאהד אל-אוסאימי…

…מה הפירוש של לראות את הים טובע בתוכו ?? עבור אנשים מסוימים יש סמל מפחיד ; וזהו : הים וטובע בו !!! אז מדוע הסמל הזה מסמל , והאם הוא מפוטר ???? למעשה, אני חוזר כאן ומאשר כי אין סימן יחיד לסמל , וכי יש לשמוע את החזון במלואו על כל סמליו , אך כל עוד אנו מדברים כעת על סמל זה , אני אומר : משמעותו של הים או של טובע זה לא תמיד רע , זה עשוי להצביע למשל : אל התלמיד , עלי גידול ידע מעמיק והתמחות בתוך משמעת . ובשביל הסוחר , הים עשוי להיות השוק בו הוא עובד . ובשביל החוטא והחוטא , זה יכול להיות טביעה של תשובה והתבוננות באומרו של הקב~ה : ~ גם כאשר הטביעה עלתה עליו , הוא אמר, האמנתי שאין אל אלא האמין בו ~ ( בני יסיר : 90). המשמעות של שחייה, טבילה וטביעה בים היא טובה כשרואים את הים בקיץ, ובאשר לראות אותו בחורף, זה אולי סימן רע, אבל אני חוזר ונשנה שיש צורך להסתכל על שאר הסמלים. של החזון, ומהנאמר על כמה מהקונוטציות הרעות של שחייה, צלילה או טביעה בים : 1 / ביצוע חטאים וחטאים גדולים, והרהר בדבר שאלוהים הקב~ה אמר : [ מתוך איזה חטאים הם טבעו והביאו באש ולא מצאו את תומכיהם מלבד אלוהים. ] נח : 25 2 / טבילה בעולם והנאותיו . אבל המעבר חייב להיזהר ממנו אם הוא רואה חזון או חלום שעשוי להיות בעל משמעות רעה ממנו , כך שהוא עלול להסיח את הדעת מהמעבר איתו , את המשמעות הרעה הזו, ברוך השם ….

…מה לגבי לראות את השליח, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, האם זה אפשרי? מה זה אומר? האם זה תמיד חזון אמיתי, בין אם השליח, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, האם היה חזון כמתואר בביוגרפיה של הנביא, או שהוא היה שונה? באמירה או בתיאור; למשל, אם נראה צעיר, או עם זקן לבן, או לובש בגדים שהוא לא רגיל ללבוש, או שהוא נראה מזמין כמה דברים שעומדים בסתירה לשריעה המטוהרת, כמו הערצת קברים, ניתוק הרחם, או הרג, … וחוץ ממה שהוכחתי מסיפוריהם וחשבונותיהם של אלה שראו אותו … ? ראשית, אני אומר שחזון השליח, יתכן שתפילת האל ושלום עליו, הוא אפשרי, והיא אחת הדוגמאות הבולטות ביותר לחזון הצדיק. שני השייחים יצאו מהאדית של אבו הוראירה, יהי רצון שאלוהים אמר לו : שליח אלוהים, תפילת אלוהים ושלום עליו אמר : [ מי שרואה אותי בחלום ראה אותי, שטן לא מחקה אותי. . ] ובקריינות עליו : [ מי שרואה אותי בחלום יראה אותי כשהוא ער, או כאילו ראה אותי כשהוא ער, השטן לא יחקה אותי . ] ב רומן : [ מי שרואה אותי וראה תקין ]. אבל צריך זה להיות חזון פי כשנת ביוגרפיה של תיאורים, כך האימאם מוחמד אבן סירין אמר לאחר השיחה לפני, [ מן תקין לראות אותי ראתה ] , : אם הוא ראה את התמונה שלו . והאימאם הזה נהג לומר לו שהוא ראה את הנביא, יהי עליו תפילת ה 'ושלום, שאמר : תאר לי מה שראית. אם הוא תאר תכונה שהוא עשה לא יודע, הוא אמר : אתה לא רואה אותו . אמר אבן חג'אר ושרשרת השידור שלו נכונה . לכן, מי שרואה את השליח בסתירה לתיאורו, החזון אינו חזון על פניו, או חזון אמיתי, אלא חזון שזקוק לפרשנות. פרשנות זו קשורה לצופה . לכן, יש חוקרים שאמרו : מי שרואה אותו במראהו ובמצבו הוא עדות לטובת הרואה ולשלמות סמכותו ומנצח את מי שנמצא נגדו, ומי שרואה אותו במצב משתנה, מקמט את מצחו, או שיש לו שוקה או מחסור בחלק מגופו, הם עדות למצב הרע של הרואה . אך אין ספק שמי שרואה את השליח, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, על איזו איכות שהיא תהיה, שהוא ישמח, והוא צריך לדעת שאולי יש לציין את המשמעות, או שאסור לרוע, וזה מה שהחליט האימאם אבן חג'אר, שאלוהים ירחם עליו….

…ומי שרואה נחש שנכנס לפיו יקבל ידע רב ….

…וכל מי שרואה נחש שמשאיר את צווארונו או את גבו ונכנס לאדמה, יתפרש בתום חייו, וביצי הנחש יתפרשו על ידי אויב חלש ….

…ומי שרואה נחש שיצא מאוזנו, מטבורו או פי הטבעת שלו, זה מתפרש על ידי האיבה של ילדיו אליו ….

…ומי שרואה נחש שיוצא מפיו, זה מתפרש כהתרחשות חוטאת מדברים שהוא מדבר, והתרחשות מזיקה ….

…ומי שרואה נחש עולה באוויר למקום גבוה, הוא יהיה מרוצה ….

…ומי שרואה נחש עם ניבים וקרניים, הוא מתגלגל לאויב ענק ונקמן שמגזים ברוע, שייזהר ….

…ומי שרואה שהוא בעל נחש ולא מפחד ממנו, אז הוא ירוויח גובה גובה, ואם זה לבן קטן, אז הוא נמסר על ידי סבו בעבודתו ונאמר שנחש קטן מכל צבע שהוא הועבר על שתי פנים כאויב חלש או אויב של משפחתו ….

…ומי שרואה נחש היורד למקום, הוא יפרש את מותו של שליט אותו מקום ….

…מי ששותה מחלב נחש עושה עבודה שמרצה את אלוהים . נאמר כי מי ששתה אותו קיבל הקלה וברח ממצוקה . – אין בו חלב בכלל…

…ומי שרואה שהוא הרג נחש והרים אותו בידו או חילק אותו והרים אותו, אז הוא מחליט לזכות בניצחון על האויבים ולקחת את כספם ….

…ומי שיראה שהוא היכה נחש בקר לא חמוש, הוא ייפגע מכסף ….