…שור : במקור שור עובד עם כוח, כוח, כוח, כסף וכלי נשק לקרניו, אלא אם כן אין לו קרן, כי הוא אדם בזוי, עני, מושפל, משולל חסד וכוח, כמו עובד מבודד והעניים נשיא . אולי השור היה ילד מכיוון שהוא היה אחד מעובדי האדמה . ואולי הצביע על נישואי גברים כי הוא חרש הרבה . ואולי הוא ציין את האיש שהופיע ואת החורש, ואולי הוא ציין את המורד כי הוא מרים את הקרקע ומסובב את החלק העליון למטה . ואולי מסומן על ידי עזרה, עבד, אח וחבר, את עזרתו לחורש ושירותו לאנשי המדבר . מי שיש לו שור בחלום, אם היא אישה, בעלה משפיל אותה, ואם היא בלי בעל והיא מתחתנת, או אם יש לה שתי בנות, אשתם . ומי שרואה את זה, מי שיש לו סמכות ינצח עליו וישלט עליו כפי שהוא מקווה, ואם הברך שלו חזקה יותר, זה יהיה חזק יותר . ומי ששוחט שור, אם היה סולטן, הוא הרג את אחד מעובדיו, או את מי שהתמרד נגדו . ואם היה מאנשים מסוימים, הוא הכניע אדם, כבש מישהו שחשש ממנו והרג אדם עם עדות שהוא היה עד לה . אם הוא שחט אותו מגבו או בלי שחיטה, אז הוא מדכא אדם ותוקף אותו או בוגד בו בעצמו או בכספו, או מתחתן לו מאחוריו, אלא אם כן התכוון לשחוט אותו כדי לאכול את בשרו או לקחת את השומן או לשזוף את עורו . אם הוא היה סולטן שעזר לאחרים והורה לבזז את כספו, ואם הוא היה סוחר שפתח את החנות שלו למכירה או קיבל ריבית, אם הוא היה שמן הוא זכה, ואם הוא היה רזה הוא איבד את זה . וכל מי שרוכב על שור טעון, טוב לו, כל עוד השור אינו אדום, ואם הוא אדום נאמר שבנו חולה . השינוי של השור כזאב מציין עובד צודק שהופך להיות לא צודק . שור יחיד נועד למושל, לשנה ולסוחר לשנה אחת . ומי שהיה בעל שוורים רבים, הוא הובל על ידי כמה עובדים ובוסים . ומי שיאכל ראש שור יקבל מנהיגות, כסף והנאה, אם לא אדום . אם הוא רואה את זה כאילו קנה שור, אז הוא מנהל את המעלות והאחווה במילים טובות . ולמי שרואה שור לבן יהיה טוב . אם היה דופק אותו בקרנו, אלוהים אדירים היה זועם אותו, ונאמר שהוא דפק אותו, אלוהים בירך אותו בילדים טובים . אם ראה כאילו השור נופל עליו, הוא נסע רחוק, והמילה או המילה של השור התרחשו בינו לבין איש יריב . ונאמר שמי שנופל על שור הוא ימות . כמו כן, מי שנשחט על ידי שור ומי שננשך על ידי שור, הוא היה חולה . ומסופר שאדם בא לאבן סירין ואמר : ראיתי כאילו שור גדול יוצא מחור קטן, והתפעלנו מזה, ואז השור רצה לחזור לאותה מאורה, וזה לא היה מסוגל ולחץ על זה . הוא אמר : זו המילה הגדולה שיוצאת מפיו של האיש. הוא רוצה להחזיר את זה, אבל הוא לא יכול . נאמר בסמכותו של אבן סירין כי הוא אמר כי שוורים הם חסינים, ומה שעולה על ארבעה עשר שוורים הוא מלחמה, ומה שחסר הוא טיעון . באשר לכל מי שמטיל שור, הוא הוציא אותו מרשותו, ואם הוא היה וואלי, הוא יוסר מסמכותו, ואם היה אחרת, עובד הוציא אותו ממקומו . ועור הפר הוא ברכה שממנה מייחסים את השור ….

…שיער אם אישה חולמת שיש לה שיער יפה ושהיא משילה אותו, היא תהיה אדישה בענייניה האישיים ותבזבז את דרכי ההתקדמות עקב הזנחת השימוש במוחה . אם אדם חולם שהוא מחליק את השיער, זה מנבא שהוא יהפוך לעניים בגלל נדיבותו ויסבול ממחלה הנובעת מצרות אינטלקטואליות . אם אתה רואה את השיער שלך אפור, זה מנבא מוות ומחלה מדבקת במשפחה שהועברה על ידי קרוב משפחה או חבר . אם אתה רואה את עצמך מכוסה בשיער, הדבר מבשר על פינוק בעבירות עד כדי מניעת כניסה לקהילת האנשים המנומסים . אם אישה חולמת על כך, היא תיכנס בעצמה לעולם של עצמה, ותביע את הזכות לפעול על פי רצונה, ללא קשר לנורמות המוסריות . אם גבר חולם שיש לו שיער מתולתל שחור, הוא ישלה אנשים בנאומו המעניין, וסביר מאוד שהוא ישלה את הנשים שסומכות עליו . אם שיערה של אישה נראה שחור ומתולתל, יאוימו עליה פיתוי . אם אתה חולם לראות אישה עם שיער זהוב, אז תוכיח שאתה מאהב נועז ותהיה החבר הנאמן של האישה . אם אתה חולם שלמתוקה שלך יש שיער אדום, אז אישה שאתה אוהב תדחה אותך בגידה . שיער אדום מציע שינויים . אם אתה רואה שיער ברוקס, לא יהיה לך מזל בבחירת המקצוע שלך . אם אתה רואה שיער מטופח, המזל שלך יהיה טוב יותר . אם אתה חולם לחתוך את השיער קרוב לקרקפת, זה מצביע על כך שאתה תהיה נדיב עד כדי בזבזנות כלפי חבר, והתוצאה תהיה הוצאות חסכוניות . אם אתה רואה שיער צומח ומפנק, זה מנבא אושר ורווחה . אם אישה משווה בחלומה בין שיער שחור לשיער לבן שהיא לקחה מראשה, זה מנבא שהיא עשויה להסס בין שתי הצעות נישואין יחד עם מזל כלפי חוץ, אלא אם כן תדאג מאוד לעניין, היא תבחר את הבעל שיגרום לה לאובדן ולצער במקום זה שיעניק לה מזל טוב . אם אתה רואה שיער רכה ומפוצל, החיים יהיו לשווא מתיש, העבודה תתמוטט ועול הנישואין יהפוך כבד . אם אישה לא תצליח לעצב את שיערה, היא תאבד את שמו של גבר מכובד, בגלל הפגנת מזג מופרז ובוז . אם בחורה חלמה על נשים עם שיער אפור, הדבר מעיד על כך שהן יכנסו לחייה כיריבות בחיבתו של קרוב משפחה גברי, או שהן ישלוטו ברגשות ארוסה . אם אתה חולם להסתפר, זה מעיד על אכזבות מרה . אם אישה חולמת ששערה נושר והתקרחות נראית לעין, אז היא תצטרך להרוויח פרנסה משלה, מכיוון שהמזל התעלם ממנה . אם גבר או אישה חולמים שיש להם שיער לבן כשלג, זה מצביע על כך שיהיה להם מסע בר מזל ומהנה בחיים . אם גבר מנקה את שיערה של אישה, הדבר מעיד על כך שהוא ייהנה מאהבה וביטחון של אישה מכובדת שתסמוך עליו גם אם העולם יגנה אותו . אם אתה רואה פרחים בשיער שלך, זה מנבא צרות שיגיעו, אבל כשהם יגיעו הם יגרמו לך פחות פחד מהפחד שהיה לך מהם בזמן שהם היו רחוקים . אם אישה חלמה ששערה הפך לפרחים לבנים, פירוש הדבר שצרות שונות שתעמוד בפניהם ויעשו טוב אם היא תחזק את בעלה בסבלנות ותחזק את ניסיונותיה לסבול את המכות במלקות . אם חלמת שקורה בשיערך הפך לפגם ונשר, אז זה מעיד על בעיה ואכזבה בענייניך . מחלה תיצור תקוות בהירות . אם אדם רואה את שיערו הופך לשיער לבן לחלוטין בלילה אחד והפנים עדיין צעירים בעליל, הדבר מנבא אסון פתאומי ועצב עמוק . אם בחורה ראתה את החלום הזה, זה מנבא שהיא תאבד את המאהב שלה בגלל מחלה או תאונה פתאומית . סביר להניח שהיא תהיה במצוקה ממעשה פזיז מצידה. עליה להיזהר מעמיתיה ….

…אם ראה שהוא מכר או לקח בגד בחורף, זה מעיד על העוני שלו ועל הצורך שלו באנשים . לדבריו, ראש הבגדים של מטיף אבו סעיד היה ככל הנראה מלאכתו שהוא עושה ומאבטח אותם מסקר העוני שבו טעות בחיים ועושר והתרחבות בכדי לשחרר אותם ולפגוע לטובת החורף ) ואלמפארטי אותו אם הכתובת מסומנת על ידי אישה . סעיד ג'עפר סדיק להתפרש Paljarah או הילד מה הוא ראה אותה Zain או שין יהפוך ב אותם, ואת החיסור של הבגדים שהם ועוברים על היבטים הוא חש כי לובש משהו שבו הוא לפרש בסדר ותועלת אם הם מן כותנה, נקי ומרווח ואם Dd כל כך Vtobeirh נגדו ואם הם משי ולא שום דבר אין שום דבר רע עם זה ואת המוכר של זה, כי הוא בוחר את העולם הזה על פני הבא . אבו סעיד אמר כי חזונו של המטיף לקרירות, בין אם הם מפורטים ובין אם לא מפורטים, הם מראים טוב שמסופר כי אבו בכר, אללה יהיה מרוצה ממנו אמר: הו שליח אללה, ראיתי אתמול היה על פפירוס פטכיה אמרה : שתיים. הבנים תבר אותם . והדיו מעיד על שמחה, אושר וקור שנמצאים לצד מהלך החרטום בביטוי, אלא שהאינטימיות בעולם טובה יותר מאשר בדת, והיא בפרשנות חזקה יותר מצמר . הוא חש כי לובש פראדה או מעורבב עם הכותנה Bharir אותו בלעדיו אפילו אם זה משי עושר חאראם ואת הקישוטים הם שעוטים את השווקים הם מוזמנים ורק בזמנים של הנאה ומופתים וגם אם הם בתוך התפקיד אלא אם זה סוג של שעשוע . ומי שרואה את משפט בגדו של הלבוש, הוא מתפרש בשלמותו . ומי שרואה שהוא לובש בגדי קיץ בחורף, זה יגדיל את הטוב ואת התועלת כמו הערך של מה שהוא לובש . הוא הרגיש שהוא לובש בגדי נשים זה מגדיל איתן כסף ופחד, אבל ההשלכות שלה הן קשות ושורדות אם יראו אישה לובשת בגדים מהגברים זה מראה טוב ומועיל . אל-כרמני אמר: ~מי שראה שהוא לובש בגדים פחות משלו, אז זה מעיד על שחיתות ענייניו, ואם הם אלגנטיים יותר מבגדיו, אז הוא מציין את סדר ענייניו .~ ומי שרואה שיש עליו את בגדי הזקנים, אז זה מציין את גובה העניין ואת כמותו אליו מייחסים לו אותם בגדים אם הוא משפחה בשביל זה, אחרת זה טוב ומועיל . ומי שיראה שיש לו בגדים מבגדי אנשים מושחתים, יהיו לו חטאים רבים וחטאים בשפע . ומי שרואה שהוא לובש מלכים, זה מתפרש על שלושה היבטים, מתקרב אליהם, משיג טובות, תועלת וסדירות בענייניו, ומשיג את הכבוד והכבוד . הוא חש כי לבישת בגדים של מדענים הייתה ברוכים הבאים סלאח אותו למדע בעולם צדק ואת העולם הבא .) הוא הרגיש שהוא לובש בגדים מן הצמר הוא פרש כדי להבטיח את הכסף . ההרגשה היא שלבישת בגדים דהימיס או אהרביין בערך, או Alrvdh זה יהיה נוטה למה שלדבריו בגדי החזון של ג'פר סאדיק לעולם אינם מתמקדים בתשעה היבטים של דת ועושר ויוקרה ומועילים וחיים ועובדים לטובת הצדק. של זה ותיקון אם זה לא מה שאתה מכחיש את הביטוי ואם האישה ראתה שהיא היא לבשה את מה שהוזכר בבגדים ראויים לשבח, והפרשנות שלה עשתה לה זכות עם בעלה ושלמות ענייניה . ודניאל אמר חזון של בגדי האיש: אם תלבש בגדים, תתפרש על ידי רווח, ואם תראה בגדים שחורים, הרי למלך יש טוב והקהילה במצוקה . אל-כרמני אמר: ~מי שיראה שהוא לובש בגדים שחורים, הוא יסבול מכאב, מצוקה וצער, אלא אם כן הוא שלובש אותם כשהוא ער ויודע עליהם, והוא יהיה מוטרד .~ אבו סעיד אמר כי המטיף בגדים שחורים למי שנהג לחבול שנאה שנאמרו להם כי הוא ההוכחה החולה למוות מכיוון שאנשי אסונות לובשים בגדים שחורים ובגדים אפס מחלת דיאבא רק בדיבאג 'או טווינג או משי, והדברים האלה הם תקפים לנשים וגברים של השחיתות של דת . אל-כרמני אמר: אם המטופל רואה שהוא שוטף בגד צהוב עד להסרת הצהוב שלו ולובן שלו מופיע, אז הבגד מתפרש בגוף והצהבהב שלו נמסר על ידי מחלתו ועזיבתו ממנו . זה הרגיש שנטרל אותו משמלה צהובה, סאגמה לא קרה, פגע בו במה שהוא שונא בצהוב של קריעת השמלה, או שלא כמו כל מה שנלבש בצבע וירוקי הבגדים שמחו והנאה ותופיק אבו סעיד אמר שהמטיף מלביש את הירוקים. כוח שכונתי של דת וגידול בפולחן ובמקרה טוב מת כאשר אלוהים, שהוא בגדי אנשי השמים, על אמירתו, בואו ולבוש בגדים ירוקים מסונדוס ואברק, ולבוש הירוקות מעיד על החיים הפגיעה בירושה, ובמתים שהוא יצא מהעולם כשהיד . אל-קירמני אמר: ~מי שרואה שהוא לובש בגדים ירוקים, זה מתפרש בכבוד ובכבוד. באשר לבגדים הלבנים, הם יתפרשו כרצוי, במיוחד אם הם טהורים . ~ אבו סעיד, המטיף, אמר כי בגדים לבנים מתאימים ללבוש אותם כדת, ולמי שרגיל ללבוש אותם כשהם ערים, ולגבי בעלי מלאכה ומלאכה, הם צריכים ללבוש את זה בשבילם . אל-כרמני אמר: ~מי שראה שהוא לובש בגדים לבנים טהורים, זה מעיד על טובת דתו ומצבו הטוב. ” ודאגותיו הלכו באמירתו שהוא לובש בגדים לבנים טהורים, ובאשר לבגדיו הכחולים, הוא נקי . לדבריו, קירמני ראה שהוא לובש בגדים זרקא זה הדת טובה והבגדים רוז ', הם שנאו גברים רק מצעי אלמלווה ומצעים הסומק של הדברים האלה מעיד על הנאה ותקף לנשים בדנהן אמרו שהם לובשים מופעים אדמדמים שנלחמים. סכסוך חמור מאוד ונאמר לו שמחה של סנאפרים עם פאנק בעולם, כפי שמעיד סיפורו של קארון, ונאמר שהוא מעיד על שפע של כסף תוך מניעת זכויות האל בו . ומי שראה שהוא לבש את זה בחג או בקבוצה, הוא לא פגע בו . לדבריו, קירמני ראה שהוא לובש בגדים חמרה שזה הביא ללחימה ולמחלוקת, אם כי ברוך הבא למנדט שקיבל אולי שמחת הפסוק יצאה לאנשיו בפאר והיה לבוש בבגדי חמרה ונאמר חזון הסומק. , בין אם בבגדים ובין אם אחרים, הם מראים טובות ואולי חזון האריסיפלות המוצג בשמלה להנאה . ומי שרואה את בגדיו נשרפים, אז הוא יקבל לו השפעות מזיקות ככל שנשרף מזה, ומי שרואה שבגדיו קרועים, אז יפרש את הסוד . הוא חש כי לבישת בגדים של שיער צמר או חיה או שיער או כך סכו כסף אם זה היה משי או כך ראיות מרוצפות שמלת חראם Fmal של חוסר מוסריות ועל הבגדים מלוכלכים, הם ועוברים Bgham וצער, ואת השמלות Alkagd הם ועוברים Baelchenaah לא טוב בזה, ועור השמלות צובר עניין ותועלת במידה המיוחסת לו ששמלת העור שאתה לא תופר אותה במונחים של סיטונאות מכל הזנים מראה לגמרי דת ואולי זה היה עוד ישן על הפנים ו בגדי האוצר יפלו את בז ועושר . ומי שיראה שהוא לובש שמלה צולעת, אישה תבוא בפי הטבעת שלה . ג'אבר אמר המרוקאי להביע שלהם מצורפים דברים יומיומיים Valbaad בבגדים אם הוא נקי כמו חדש, אשר מחובר לדת ואת העולם ואם דוק וינטאג המלוכלך Vdd כך אולי עפר דל ב השמלה על החולשה בדת ונאמר אם האישה ראה כי היא ללבוש בגד צהוב שהוא בעלה, זה מחליש אף ) הוא לא היה בשבילה, אז הוא לקח בעל . ומי שרואה שהוא פותח בגד מקופל, זה מעיד על נסיעה, ומי שרואה שהוא מקפל בגד פתוח, זה מעיד על בואו נעדר ממסעו . חאלד אל – איספהאני אמר שהבגדים הטובים ביותר ומה היה כותנה אם זה לא עניין של משי תולעי משי כי זה טהור זה דת טובה ושמלות עולמיות אם הדוגמה, כותנה או משי, הם מפיצים כסף חראם והשחיתות של הדת ונטול דאגות . הוא אמר שג'פר סאדיק שמלה חדשה גבר לבן אישה ואישה ומלך החסד והתועלת של זוג, הוא ראה שהוא הוריד את החלוק שלו איתו שהוא במלך השירות זה מהשירות שלו אבל לא כמו שזה נקרא, וראה שהוא גזר את בגדיו שפירש להשיג טוב . ומי שרואה שהגנב מפשיט את בגדו, זה מפריע להתרחשות השחיתות בקרב נשים . אבו סעיד, המטיף, אמר כי הבגד בעל שני הצדדים או שני הצבעים מעיד על נימוס ואפוטרופסות לאנשי הדת והעולם, והבגד החדש טוב לעשירים ולעניים . זה הרגיש שבגדי מגסות כמו Vtmzkt חדשים אינם מסוגלים לתקן כמו שזה מרתק אפילו כמו שהוא חי והילד והערך הגבוה של משרתי המחלה והחסד החופשי מגדילים שמלות של חוב מחודש, לבושים מעל בגדיו הראו את הסכמתו של אלנאת הסודי, ואולי הכוונה הייתה טובה מהכאילו ואולי הרוויחה כסף מדכורה וברוקדת משי איננה מתאימה ללבוש גרביים עבור המשפטנים, משום שאאולאן ביקשו מינימום והזמינו אנשים לכפירה והיו כנראה תקף הלא – מלומדים, הם מפרשים את העבודה דורשת פרדייס ומדביק עם נסיכות זה גם מצביע על נישואים על ידי אישה, כנה או פִּילַגשׁוּת Bjarah בל הגדרה מכנה המעבר של הביטוי של כל זה הוא מן המקרה של חוזה . החלוק מציין את פניו . אל-קירמני אמר, ~זה מתפרש למען הצדקנות בדת, לאנשים המושחתים עם השוטים, ולאחרים עם זיהום באבעבועות שחורות בגוף .~ אבו סעיד אמר מוטלת מטיף הפין במצב שהיה ממשפחתה, במיוחד מן האנשים של חריש וזריעה ובשנה פורייה למי יש ממשפחתה, א ~ים לנשים הנאה הגדלת ונתן שיה קיבל כסף מן הנקודה של הפרסים ואת האנשים של גילוי והימורים, וכן עשוי לצבור שוטים . מותר שיש לו פנים עם השלכות, ואף אחד לא מאשים את זה, בין אם זה לגברים או לנשים, אלא אם כן מערבבים איתו משהו מהסוג הגנאי . באשר לדיו, הוא מתפרש בחסד, ואין בו שום דבר מלבד הטוב ביותר, במיוחד לנשים, ונאמר חזון בגדי הנדיבות הוא צער . המסור ששני הבגדים שלו חגין מוטגטאן לבוש אחד מעל השני מסומן על ידי מותו ובגדיו הקרועים פירשו כלאחר יד חששות לפציעות וקרע פרש ארוך יותר וזה משמש אלקבה ודובאג'י אם האישה ראתה את בגדיה בבגדים קצרים חסר HTC מוסתר ואוכל השמלה החדשה לאכול כסף חלאל ולאכול את השמלה אמר סלמי ראה שבגדיו רטובים עליו בזמן שהוא לובש אותם. אם הוא נמצא במסע, אז הוא לא נוסע, ואם הוא התכוון למשהו שלא יהיה לו . ומי שרואה שהוא מוכר את בגדיו טוב לו ואין טוב למי שקונה אותם, ואם הוא רואה אותם שהוא דוחף אותם מעצמו, הרי זו מחילת עוניו . ומי שרואה שהוא לובש בגדים חדשים לאחר שהתרחץ, אז הוא מסרב באובדן הדאגה והמצוקה, והוא נחסך ממשהו לא בסדר . ומי שרואה שהוא לובש בגד אסור או משהו המיוחס לנשים, הוא מתחתן עם אישה אסורה, ולגבי הבגדים הרקומים, הם נלבשים על ידם, מוקשים, ואולי שבירת הנשים נשברת . הוא הרגיש שהוא לובש בגדי נשים , שהיו בהריון, הם מגיעים לנקבה, אם כי הוא לא היה בהריון זה משפיע על נזק או פחד באותו כסף כמו שנאתה כנראה נפצע בזמנו ובגלימה, שזה שהונח על הכתף, פירש את הדת האנושית שלובשת אותו בעמדת הצוואר והצוואר של המזכירות . הוא הרגיש שהוא robe ובכן הוא סלאח דין ותום לב, ואם הוא ראה את הגלימה זה מעמיד אותו על הכתף ובכן זה גדל החוב ואת הבריאות של הדת הוא לא טוב דק .) בכביסה הוא לצייר הוא הרגיש כי רחיצת בגדיו מעפר זה מראה על טובתו וישועתו של האלון ועצב ורווחתו וחובו יוחזרו אם הוא לובש אותו, אך אם הוא לא לובש אותו, זה בלי זה . אל-כרמני אמר: ~רחיצת בגדים נקיים אם מופיע עפר מזה, זו שחיתות בדת ועשיית חטא .~ אבו סעיד אלווסר אמר: רחיצת בגדים מעפר היא תשובה, שטיפת זרע היא תשובה של זנות, ושטיפתם מדם היא תשובה מרצח, וכיבוס מתירוץ בתשובה . ג'עפר אל-סאדיק אמר: שטיפת בגדים במים קרים פירושה ארבעה היבטים של תשובה, בריאות, הצלה מאסיר, וביטחון מפחד, ושטיפתם במים חמים, צער, צער ומחלה . ונאמר שמי שראה שהוא שוטף בגדים נקיים, זה גידול באדיקות ובחסידותו, ונאמר שזה בזבזני כי לא ראוי לכבס, ואחרים אמרו, אין בזה שום נזק ואין בזה שום נזק ….

ומי שרואה שגג ביתו נהרס, הרי זה מות בעליו, ומי שרואה שגג ביתו מטפטף מים, אז הוא זועק בו שמת שם או חולה, ומי רואה שגגו נופל על גשם אז הוא עני ומי שרואה שהתקין קיר, הקיר הוא הכסף שלו בעולמו ואם הוא רואה שהוא נפל ממנו, זה פרנסה שתעבור אם הוא רואה שהוא קשור אליו, אז מצבו הוא לכבוד המרידיאן ככל שהוא יכול ממנו בהתקשרות שלו, ואם הוא רואה שהוא דחף קיר וזורק אותו, אדם נופל מתוכו פרנסה, ואם הוא רואה שנפל מקיר או הר או כל דבר אחר, העניין שהוא מבקש לא יתגשם.

…בתים : בית של גבר הוא אשתו הנסתרת בבית אליו הוא שוהה, וממנו נאמר כי ככה נכנס לביתו, אם הוא מתחתן, אז הוא לוקח את זה בשבילה כי היא נמצאת בו , ודלתו היא הנרתיק שלה או פניה, והארון והארון הם בתולה כבתו או בתו החורגת משום שהיא מצועפת, והגבר אינו חי עמה . ואולי הוא ציין את ביתו גם לגופו, את בית השירות את עבדו, את חנות החיטה שאמו, שהייתה הסיבה לו לחיות עם חלב לצמיחה ולחינוך, וה- cenef מציין את המשרת שעשה גורף ומכבס, ואולי הוא ציין את האישה שנמצאת איתה לבד כדי לענות על צרכיו, משוחררת מבנו ומשאר בני משפחתו . והסתכלות על אדם מנישות ביתו מצביעה על כך שנרתיק אשתו נצפה או מנוהל, והוא חזר לכך מבחינת מחסור, טיפוח, הריסה או תיקון, הוא חזר למה שיוחס לו, כמו למשל אומר : ראיתי כאילו אני בונה בית חדש בביתי, ואם הוא היה חולה, הוא היה מתעורר וגופו בריא. כמו כן, אם יש מטופל בביתו המעיד על טובתו, אלא אם כן זה הרגלו, הוא יקבור את מי שמת עבורו בביתו, אז זה יהיה קברו של המטופל בבית, שנקרא אם הוא נבנה. במקום בלתי אפשרי, או שבכל זאת הוא צויר בלבן, או שהיה בבית באותו פריחה או שתי רוחות, או מה שמצביע על ידי אסונות, ואם אין מטופל, הוא התחתן אם היה רווק, או של בתו בעל והביא אותה איתו אם היא הייתה זקנה, או שהוא קנה סוד לפי מידת הבית וסכנתו . ומי שרואה שהוא הורס בית חדש, הוא הוכה מהם והרע, וכל מי שבונה בית או קונה אותו יסבול הרבה טוב, ומי שרואה שהוא נמצא בבית לא ידוע טיח טיח שהוא נפרד מהבתים, וכשמילים מעידות על רוע, זהו קברו . ומי שראה שהוא כלוא בבית כבול וסגור בדלתו, והבית נמצא באמצע הבתים, יהיה לו טוב ויפה . ומי שראה שהוא סבל בית או תורן, הוא ייקח את מוצרי האישה . אם בית או תורן היו נושאים אותו, אישה תישא באספקתו . ודלת הבית הייתה אישה, כמו שהיא עטפה אותה, ומי שראה שהוא סוגר את הדלת התחתן עם אישה . והדלתות נפתחות, שערי הפרנסה . באשר לפרוזדור, משרת על ידיו מבצע את הפיתרון, את החוזה ואת העניין החזק . ומי שרואה שהוא נכנס לבית וסוגר את דלתו על עצמו, הוא יימנע מלהישמע לאלוהים הכל יכול, כי אלוהים אדירים אומר : ~ והדלתות סגורות .~ אם היה רואה שהוא קשור אליו, הדלתות נסגרות והבית היה שטוח, הוא היה בריא ובריא . אם הוא רואה שביתו עשוי זהב, אש פוגעת בו בביתו, ומי שרואה שהוא עוזב בית צר, הוא יוצא מהם . לבית אין גג והשמש או הירח עלו, אישה מתחתנת שם . ומי שרואה בביתו בית רחב ידיים שאינו נמצא בו, הרי היא אישה צדיקה שתוסיף עוד לבית ההוא . אם הוא מטויח או בנוי בלבנים, הרי שמדובר באישה צבועה וארסית . אם יש נחיל מתחת לבית, אז הוא אדם ערמומי . אם זה מחימר, הרי שהוא מטעה בדת . הבית החשוך הוא אישה בעלת אופי רע, בעל אופי רע, ואם האישה רואה את זה, אז זה גם גבר . אם היה רואה שהוא נכנס לבית זרוע, הם היו מכים אותו מאישה כמו רטיבות וכמה הרבה בוץ, אז זה היה מוסר ומתוקן . אם הוא יראה שביתו רחב יותר ממה שהיה, הרי שהטוב והפוריות יתרחבו עליו והוא יתקבל היטב על ידי אישה . ומי שיראה שהוא חורט בית או מקשט אותו, תהיה מחלוקת ומהומה בבית . בית מואר הוא מדריך טוב ומוסר טוב לנשים . החומה : אדם, ואולי מצבו של האיש בעולמו הוא אם הוא רואה שהוא עומד עליו, ואם הוא ייפול ממנו, הוא יוסר ממדינתו . אם הוא ראה שהוא דחף קיר, אז הוא זרק אותו החוצה ואז הוא הפיל אדם ממדרגתו והשמיד אותו . והחומה היא אדם נמנע שיש לו חוב, כסף וגורל, כמו החומה ברוחבה, בהידוק ובגובה שלה, והאדריכלות סביב זה בגלל זה . ומי שרואה קירות שבונים רשימה הזקוקה לכד, אז הוא מלומד או אימאם שמצבו נעלם . אם הוא רואה אנשים זורקים אותם, אז יש לו חברים שמטילים את ענייניו . ומי שרואה שהוא נפל על קיר או על משהו אחר, הוא עשה הרבה חטאים ומחיש את עונשו . סדק בקיר, עץ או ענף הוא גורלו של אחד מבני ביתו, ושניים כמו עגילים ושני פטמות . ומי שרואה קירות לימוד, אז הוא אימאם צודק, חבריו ומשפחתו הלכו . אם הוא יחדש את זה, הם היו מתחדשים וחוזרים למדינתם הראשונה במדינה . אם הוא רואה שהוא מחובר לקיר, אז הוא מחובר לאדם רזה, וכוחו ככל שהוא יכול מהקיר . ומי שמתבונן בקיר ורואה בו את הדוגמה שלו, הוא ימות וייכתב על קברו ….

…כרזה היא בחלום עניין ידוע וידוע ונשיאות . והדגל הוא מלומד, אימאם, או סגפן ממולח, אמיץ, עשיר, נדיב, או עוצמתי ומשתלט שיש לחיקוי . אם הדגל אדום, האיש רואה עדויות למיטה, ואם היא שחורה, הוא יכול לראות תקיפות מהדגל . ואשת החטיבה היא בעל . ומי שרואה את הדגלים, זה גשם, ואם הדגלים שחורים אז הוא מלומד, ואם הם לבנים אז הוא מקנא והוא לא מתחתן, ואם הם אדומים זה מלחמה, ואם הם הם צהובים אז זו מגיפה בצבא, ואם הם ירוקים זה מסע ביבשה . ואם יראה ידע, יונחה לענייניו, מתוך צערו ועצבותו, ומה שנחסם בענייניו ייפתח בפניו וחזהו יוסבר לו . ונאמר : מי שיראה דגל בחלומו יזכר בארצו . ואם האישה רואה שקברה שלוש חטיבות, אז היא מתחתנת עם שלושה בעלים של האנשים האצילים שמתים ממנה . כרזה בחלום היא נישואין, ולאישה בהריון יש בן זכר . והכרזה הגדולה רוחות וגשם . בעל הדגל יתפרש על ידי השופט, ואם מי שביקש את מערכת המשפט נשא אותו, הוא הושג . ראה גם את הדגל, וראה את הגנרל ….

…זרוע, כמו גם סנטימטר וחלל, הם מסע, ונסיעה היא כמו מה שנשתל, או סנטימטר בשפע ובחסך . ומי שמנגב בגד עם מחט, קיר או רצפה, הוא ייסע לכפר . אם הוא מנגב את האדמה ממה שהוא מוכר, אז הוא יבצע חג'ג ', ישאף או ייסע זמן רב . זרוע היד מעידה על עצב . ושיער על הידיים הוא חוב שהוא חייב . ומי שרואה אישה עם זרועות חשופות, היא העולם ….

…לירוק מציין את כוחו של אדם בחלום, כך שמי שרואה את הרוק שלו התייבש, הוא לא יוכל לעשות את מה שהוא רוצה ממה שעושים עמיתיו, ולהגיד את דבריו ומילותיו . ומי שרואה שהוא פלט קצף וקצף מפיו, אז זה מעיד על מילות שווא שהוא אומר או על שקר שהוא משקר . וכסף האיש יורק לפי יכולתו, ולכן מי שרואה שהוא יורק על קיר מוציא את כספו בג'יהאד או משתמש בכספו בסחר, אם הוא יורק על האדמה הוא קונה חווה או אדמה, ואם הוא יורק על עץ מפר שבועה או מפר שבועה . אם הוא יורק על אדם, הוא נפלט . יריקה חמה היא סימן לאריכות ימים, ויריקה קרה היא סימן למוות . ורוק יבש בפה הוא עוני, כיח הוא הכשר של דיבור, ידע או כסף . זה עשוי להצביע על בריאות או מחלה, ואם אדם רואה את כיח שלו משתנה מצביע על מצב רוחו הרע . יריקה בחלום עשויה להצביע על הפרעה של נוחות והנאה, ואובדן ילדים . רבים מדי בחלום הם עדות לחרדה ומצוקה . ומי שרואה את זה כאילו הוא יורק אז הוא מוציא מילים רעות, ואם יש בזה דם או ליחה עבה, אז דיבורו אינו מותר לו . ומי שיראה שהוא יורק בפני אדם או בעל חיים, ייתן לו מילים שאינן מותרות לו ….

…גשם : מעיד על רחמיו של אלוהים, דתו, הקלה ועזרה, ידע, הקוראן והחוכמה, מכיוון שמים הם חיי הבריאה וטובת האדמה, ובאובדן הרס האנשים והבקר והשחיתות העניין ביבשה ובים, אז מה דעתך אם המים שלהם הם חלב, דבש או שומן . זה מעיד על פוריות, שגשוג, מחירים זולים ועושר . מכיוון שהוא הסיבה לכל זה, והוא מופיע, וכיצד, אם מדובר בחיטה, שעורה, שמן, תמרים, צימוקים או אבק ללא אבק, וכן הלאה, מה שמעיד על כסף ופרנסה, וזה עשוי להצביע על צרכים לרדת מהשמיים כמו ארבה, ברד או רוח, במיוחד אם הם נמצאים בו אש או מימיו היו חמים, כי אלוהים, כבוד לו, ביטא בספרו את מה שגילה לאומות ייסוריו עם גשם, כמו האומר הקב~ה : ~ וגשמנו עליהם, כך הגשם של האזהרים .~ ואולי מסומן על ידי מרדה ודם שנשפך, במיוחד אם מימיו היו דם . ואולי המחלות והמחלות מסומנות על ידי אבעבועות שחורות והציור, אם זה לא בזמן ובזמן שהוא מזיק לקור שלה ולנקודה הטובה שלה, וכל מה שפוגע באדמה ובצמחיה ממנה מזיק לגופים שנוצרו גם ממנו וגדלו בו, אז מה אם הגשם היה במיוחד בבית, כפר או יישוב לא ידוע, ואולי זה הצביע על מצוקתו ויסוריו של הסולטאן, כמו יריבים וסדרים, במיוחד אם זה היה גשם עם חיים, וכן הלאה . בין עדויות הייסורים, ואולי עדויות לרפואה, לתבונה, למניעה ולחופשה עבור מטיילים, בעלי מלאכה וכל מי שעובד באוויר הפתוח, כי אלוהים אדירים אומר : ~ אם יש בך נזק מגשם .~ מי שראה גשם ציבורי במדינה, אם העם היה בפריון ירוד, מחירם היה זול, אם עם גשם כפי שהוא ראה אותו, או על ידי חסד שלו, או ספינות שהציעו אוכל . ואם היו בדיכוי, ייסורים ומחלות, אז זה ייעלם מהם אם הגשם היה מועיל באותה תקופה, ואם הוא היה מזיק או שיש בו אבן או אש, מכפיל את מה שהם נמצאים בו, ואת תדירות איתם בהתאם לחוזק והחולשה של הגשם . אם זה היה ריסוס, העניין קל לראיה . ומי שרואה את עצמו בגשם או לכוד מתחת לגג או קיר, אז הוא מזמין נזק באמצעות דיבור ופגיעה . או שהוא היכה ככל שהגשם היכה בו, או שהוא נפגע על ידי מנקז אם הוא היה חולה, או שזה הזמן שלו, או שהמקום היה המקום שלו . באשר לאסור מתחת לחומה, או שהוא נעדר מעבודתו או מנסיעתו או בגלל מחלתו או מסיבת עוניו, או שהוא כלוא בכלא על פי המסקנות בכל היבט זה מקום בו ראה את עצמו ועם התגברות ראייתו ומה בערותו, אלא אם כן שטף בגשם מטומאה, או טיהור ממנו לתפילה, או שוטף את פניו במים, כך ראייתו נכון, או שהוא נשטף בטומאה שהייתה על גופו או על בגדיו, אם הוא היה כופר, הוא הפך מוסלמי, ואם הוא היה חדשני או חוטא הוא חזר בתשובה, ואם הוא היה עני, אלוהים העשיר אותו, ואם הוא קיווה צורך עם הסולטאן או מישהו כמוו הצליח אותו, והוא הרשה לו את מה שהוא עשוי להזדקק לו . וכל סוג רצוי למינו, כי הוא ראוי לשבח, וכל סוג ששונא את סוגו שונא . ואבן סירין אמר : אין הקלה בספר אלוהים אדיר אם יבוא שם הגשם, הוא מעונן, כמו שאמר הקב~ה : ~ וגשמנו עליהם גשם .~ והוא אמר : ~ ואנחנו התקלחנו אבנים עליהם .~ אם זה לא נקרא פרג 'גשם הציבור הרחב, לפסוק : ~ וירדנו משמים, מים מבורכים ~ , ואמרנו כמה מהם : גשם מראה שיירת גמלים, וגמלי השיירה מראים גשם . והגשם הכללי הוא אבסורדי, ואם הוא רואה שהשמיים גשמו חרבות, אז אנשים נגועים בוויכוחים ומריבות, ואם יורד גשם של אבטיחים, הם חולים, ואם יורד גשם בלי עננים, אז הוא לא מכחיש את זה. , כי הגשם יורד מהשמים . ונאמר שהוא הקלה ממקום שאין בו תקווה, ופרנסה ממקום שלא נחשב . המילה גשם ומים שנופלים וכדומה, נכונה יותר בפירוש מהמילה גשם ….

…ומי שראה שהוא רכב על סוסה עירומה על גג או על קיר, מה שהזכרנו בחטא יהיה כאן קשה יותר וקשה יותר ….

…הורוסקופ אם אדם רואה בחלומו שהוא נמצא במגדל, הוא לא בטוח מפני מי שמחפש אותו, ואם הוא חולה, הוא ימות . ונאמר : מי שראה שהוא על קיר או מגדל, הוא ניצח עם אדם מסוכן . ומי שרואה שהוא על מגדל שאין טוב בו, אז זה קברו, ואין הבדל בין לראות את עצמו בו או עליו ….

…משה עליו השלום, מי שרואה אותו בחלום, כי אלוהים אדירים גווע בידיו אדיר, ויזכה ממרחק של תהילה וניצחון . וחזון משה, עליו השלום, מעיד על כוחם של בעלי הצדק ועל דיכוי בעלי השקר, גם אם היה מלך אדיר או מפקד כופר שנהרס בידי אלוהים אדירים . מי שראה שהוא הופך בצלם משה, עליו השלום, אם הוא היה שליט והיה לו אויב שינצח את אויבו . ואם הוא רואה בו אסיר, הוא מציין את הישרדותו, וראייתו מעידה על הרס הגיבורים . ומי שראה אותו והיה במלחמת ניצחון, ואם הוא היה בים נוסע, הוא היה בורח מהים ומצדיע, ורואה את משה עליו השלום, מעיד על ייסורי הילדות, חלוקת ההורים ו קרובי משפחה, מגורים משותפים של מלכים וגבורים, נישואי תערובת של צדיקים, וראותם מהם נפלאות הדברים מכיוון שהוא הבעלים של ירקות, עליו השלום והוא היה עד להפרה. הספינה הורגת את הילד ובונה קיר . החזון שלו מעיד על נסיעה בים, וההשלכה שלו היא בטיחות ורווח . ומי שראה את משה, עליו השלום, בקרב אדוני ההפשטה, הדבר הצביע על עלייה בפנים פנים באור, קידומים ומעלות . ומי שיראה את מקל משה בידו, הוא יזכה בביתו הגדול וניצחון על אויביו . אם הוא היה מכשף, הקסם שלו הוא גיבור . אולי הופעת מקל מקל משה הצביעה על ניצחון המאמינים ועל חורבן הכופרים ….

…צמיד אם גבר רואה צמיד בידו, הוא צמוד . אם הצמיד הוא מזהב או מכסף, הרי שהוא אדם המתאים לחיפוש אחר מעשים טובים . ומי שיראה צמיד זהב בידו, ידו תהיה אוצרת . ואם מלאך יראה את קיר ידי צאנו, אז הוא חביב אליהם, ומתאים את עצמם בטיפולם, והם יקבלו רווח וברכה . אם ידו של הסולטאן סגורה, היא נפתחת על ידו תוך אזכור של צוואה . הצמיד יוליד זכר, או משרת . צמיד לנשים הוא ברכה ותענוג . ומי שיראה צמיד כסף, הכסף שלו יגדל . הצמיד מיועד לגברים שלובשים אותו, ומהווה קישוט לנשים . אם הצמיד נמצא על המתים, אז הם בשמיים . הצמיד הוא אשה לרווקה . ונאמר : צמידי כסף הם דת ויראת שמיים ללבוש אותם בחלום, מכיוון שהם נמנים עם התכשיטים של אנשי גן העדן . ואם הצמידים היו של עצם או שנהב, זה עשוי להצביע על עבדות וגברים חופשיים . והצמידים עשויים להצביע על צער וייאוש . והצמיד עשוי להצביע על מה שקורה בארץ או נכנס או עוזב אותו ….

…ומי שרואה שהוא נשען על קיר בגבו, זה מעיד שהוא סמך על בעל הקוץ, ונאמר שהיו נסיעות ורכישת כסף ….

…אם הוא רואה שהוא מת ולא רואה את מראה המתים או את המנגנון שלהם, אז הוא נהרס מביתו על ידי קיר או בית ….

…הצבע מוחל על פניו, ומי שרואה שהוא מצייר קיר או תקרה או משהו מסחורה עולמית, אז הוא יתנשא על ידי זה וירכוש טריק ויהיה מושחת בדתו ויעסיק אנשים בשקר ובנטישה. דת והדרכה, במיוחד אם מדובר בפסלים של האמרה הקב~ה מהם הפסלים האלה שאתה מוקדש להם .)…

…באשר ליריקה, מילים רעות מצביעות על כך שהוא יורק משהו שאינו מותר, ואם הוא רואה שהוא יורק במסגד מצביע על כך שהוא מדבר בצורה חיובית או בתוך קיר, הוא מציין שהוא אוגר כסף שהוא לא עושה. מבקשים לרצות את אלוהים, או על אדמות או על עצים, מעידים שהוא רכש ניכור ואובדן. שהרוק שלו היה הרבה מעיד על כך שהוא מיוסר על ידי התבונה, ואם הוא ראה שהרוק שלו מתייבש, הוא סתר את זה, ומי שראה שהרוק שלו חזר לדם, אז הוא דיבר בידיעה כוזבת. הברית…

…מי שרואה שהוא עומד על קיר או יושב בו, אז הקיר הוא אותו מצב שהוא מקים, אם הוא קרוב, הוא במצב טוב, אחרת הוא בגודל הקיר ומסוגל להיות מסוגל לזה . ואם הוא נפל מאותה חומה, הוא היה נופל ממדינתו, או שהוא היה עירום בתקווה בשבילו, או בעניין בו הוא תקוע במערכת יחסים ….

…זרוע, כמו גם סנטימטר וחלל, הם מסע, ונסיעה היא כמו מה שנשתל, או סנטימטר בשפע ובחסך . ומי שמנגב בגד עם מחט, קיר או רצפה, הוא ייסע לכפר . אם הוא מנגב את האדמה ממה שהוא מוכר, אז הוא יבצע חג'ג ', ישאף או ייסע זמן רב . זרוע היד מעידה על עצב . ושיער על הידיים הוא חוב שהוא חייב . ומי שרואה אישה עם זרועות חשופות, היא העולם ….

…ג'אבר אל-מג'ריבי אל-טיילאסאן אמר, אם הוא חדש, לבן, ואם הוא ירוק, זה מצביע על חוקר דת, ואם הוא אדום, זה מציין חובב אהבה ועשר, ואם הוא צהוב אז זה מצביע על ילד חולה, ואם הוא שחור והמחפש הוא מדען, אז יהיה לו בן שהוא שופט או נואם ….

…להוריד את הסנדל זה משרת או אישה . והסוליה הרצויה אם דרך ונסיעה היא עליה, ואם הרסן שלה מנותק, הוא נשאר מנסיעה, ואם מלכודותיה או מושכותיה מנותקות או שהסוליה נשברה, אז מובא לו עניין שמנעו ממנו לנסוע בשל אי-אהבתו ממנו, ורצונו לנסוע לפי צבע סולתו. ואם זה היה אדום, זה היה תענוג, ואם זה היה ירוק זה היה לדת, ואם זה היה צהוב זו הייתה אשליה . כי הוא ראה שיש לו נעל, ומלך אישה לא הלך בה . לובש אותם קשורים לאישה . אם היא לא נשמעה, היא בתולה, וכמו כן, אם היא לבושה היא לא לבשה, והאישה מיוחסת לצבע הסוליה, ואם הוא ראה שהוא הולך בסנדלים, אז אחד מהם הוצא מרגלו, והוא השאיר אח או בן זוג . לבישת סנדלים בזמן ההליכה בהם היא נסיעה בארץ. אם הוא לובש אותם ולא הולך בהם, אז היא אישה שהוא מתחתן איתה . אם ראה שהוא מסתובב ביישוב שלו, היה לו יחסי מין עם אשתו . המדרס השעיר הוא כסף, וקדמת החוף היא אישה . ובלעדי המשתתף היא בת, ואם הוא רואה את זה כאילו הוא לובש סנדלים חדשים, שעירים ולבושים היטב, היא לא התחברה עמה ולא לבשה בתולה . אם הוא רואה כאילו העקב שלה נחתך, אז היא אישה שלא תאמן . אמרו שהוא מתחתן עם אישה ללא שני עדים . אם לא היו לה המושכות, הוא התחתן עם אישה ללא אפוטרופוס . אם הוא רואה כאילו הסוליה שלו מקופלת, והצלחת התחתונה מפוצלת ולא נופלת, אשתו יולדת ילדה . אם הצלחת תוצמד לצלחת, חיי הילדה יתארכו עם אמה, ואם היא תיפול, היא תמות . ומי שרואה כאילו תיקן את סולתו, אז הוא מחליף את הפגם בעניין אשתו ומשפר את המגע איתה . אם מישהו אחר תוקע את זה, זה מעיד על שחיתות באשתו, כך שאם הוא דוחף את סולייתו לנעל כדי לתקן אותה, אז הוא עוזר לאשתו לבצע מעשה לא מוסרי . אם הוא רואה כאילו הוא הולך עם סוליה, אז הוא יתגרש מאשתו או יעזוב את בן זוגו . נאמר כי חזון זה מצביע על כך שהוא מקיים יחסי מין עם אחת מנשותיו ללא השנייה, או שהוא נוסע שלם . אם ראה כאילו סולייתו תטה או נופלת למים, אז אשתו הייתה מפקחת על האבדון ואז מיילדת . אם הוא רואה אדם שגנב את הסנדל שלו ולבש אותו, אז איש מרמה את אשתו, מכיר אותו ומקבל זאת . וסוליית הכסף חופשית ויפה, וכדורים היא אישה חלשה, ואש היא אישה חריפה, ועץ היא אשה צבועה בוגדנית, והסוליה השחורה היא אישה עשירה עם גבהות, וכפות סוליות צבע הם אישה מבולבלת . ומעור פרה זה מהפרסים, ומעורות הסוס זה מהערבים, ומעור האריות הוא מחושך הסולטנים . וסוליית הפשתן היא אישה נסתרת שקוראת את ספר האל, שוטפת . ונאמר שהורדת הסנדלים היא בטוחה וקבלת אפוטרופסות, כי אלוהים אדירים אומר : ~ הסירו את הסנדלים שלכם .~ שאל אדם את אבן סירין, והוא אמר : ראיתי שנעלי נעלמו, ומצאתי אותן לאחר מצוקה . הוא אמר : אתה מחפש כסף ואז מוצא אותו אחרי מצוקה . נאמר כי הליכה בסוליה היא מסע בציות לאלוהים הכל יכול, ואבן סירין נשאל על אדם שראה סנדלים על רגליו ואמר : אתה נוסע לארץ הערבים . ונאמר שהסוליה מעידה על האח . ומסופר שאדם בא לאבן סירין ואמר : ראיתי כאילו אני הולך בנעלי, והרסן של אחד מהם נותק, אז השארתי אותו והלכתי לבד . אמר לו : יש לך אח נעדר? הוא אמר : כן . הוא אמר : יצאתם לקרקע יחד, אז השארתם אותו שם וחזרתם? הוא אמר : כן . ואז חזר אבן סירין ואמר : אני לא רואה את אחיך אבל הוא עזב את הדת שלנו . פורד אבל אבל בקרוב ….

…פרל אלמנזאום : דבר הצדק, המדע והקוראן . ואם הוא היה מפוזר, אז הוא ילד או ילדה, עוזרת או משרתת, כך שהוא נהיה כמו פנינה נסתרת, כמו שאמר אלוהים אדירים, והיא המאוחסנת, ויהיו ראיות בחזון זה מציין אישה יפה או ילדת שפחה, אם הפנינים הן כמות שאי אפשר לוותר עליה, ואם הגורל עולה עד למדידה או שהיא נישאת בכבוד, כי מדובר באוצרות וכסף רבים . אם היה רואה שמקבלים לו אודם אדום או ירוק, זה היה מכה אישה יפה או משרתת . ואם אישה בהריון ילדה ילדה שפחה יפה . אם האודם נגנב או שיש בו בגידה, אישה או נערה שפחה זה אסור בשבילו . ואם היא עירומה איתו, האישה שהוא הכה לא הייתה מקבלת שהיא תמות לפניו . ומספר הספירים : עד שהם חורגים מהגבול, מכיוון שהם כסף נחרץ בדת, על מהות שם אבן הספיר . וחרוזים : משרתים או כסף . ומי שרואה שניתנה לו טבעת ונחתם באמצעותה, אז הוא הבעלים של משהו שלא היה בבעלותו, ומה שבבעלותו עשוי להיות כוח או רכוש, או בעל חיים, אדמה, כסף וכדומה . ומי שמכה בטבעת כשהוא במסגד או בתפילה או בדרך של אלוהים, והוא רואה משהו שמעיד על כסף, ואז הוא מכה בכסף כדין ומוציא אותו על טובת דתו . ואם יש עדויות לסמכות, מלך ומלחמה, אז זה מכה בכוח, במלך ובמלחמה . ואם הוא רואה שהטבעת שלו נלקחת, אז מה שהוא מחזיק ייקח ממנו . אם הוא רואה שציפורן הטבעת שלו מזהב מזה, הציפורן היא הפנים של מישהו שמיוחסת לו הטבעת, ואם הוא רואה שהוא העניק לעצמו את הטבעת שלו בבושם, אז הוא מוציא חלק ממה הוא מחזיק בטוב . והספר טוב, ומסקנתו היא החדשות ….

…מיזר : אישה חופשייה, מכיוון שנשים הן נושא המזרן . אם אישה רואה שיש לה חתוך ז'קט אדום, הוא מואשם בחשד . אם היא תצא בה מביתה, היא מרגישה טוב . אם בכל זאת היה חושש מהחזיונות בגבר, היא מואשמת בחשד לחפש אותה . ומוחפה : אישה ובעלת בית, ומי שרואה שהוא לובש שמלה, אז הוא יקרה לאישה טובה . ומי שנשא שבועה אדומה, הוא נהרג על ידי אישה ….

…זה בחלום יציבות בדת . זה עשוי להתייחס לילדים או חוסר פעילות ממסעות או ממחלות . והגבלה מעידה על טוב לב של מי שהגביל אותה בחלום . והגבלת הכסף קבועה לעניין הנישואין . אם זה של פליז, אז הוא איתן באומללותו, ואם הוא עשוי מעופרת, אז הוא איתן בעניין של חולשה וחולשה . אם זה מחבל, אז זו יציבות בדת . ואם זה מעץ, זוהי הוכחה לצביעות . המגבלה עבור הסוחר היא מזוודות של לון, והאדם המודאג דואג לו, ולמטופל יש משך מחלתו . ומי שחושב שהוא מחויב למען האל, אז הוא חרוץ בעניין ילדיו . ומי שרואה שהוא כבול בעיירה, אז הוא המתנחל שלה . אם הוא רואה שהוא קשור בבית, הוא סובל מאישה . אם ההגבלה היא צרה, העניין צפוף מבחינתו . והגבלת הנאהבים תמיד תשמח . ואם הקשור רואה שהוא הגדיל מגבלה אחרת, ואם הוא חולה, הוא מת, ואם הוא בכלא, מאסרו ארוך . ומי שרואה שהוא קשור והוא לובש בגדים ירוקים, קומתו היא בעניין דת ורכישת שכר, ואם הוא לבן, אז קומתו היא בעניין של ידע ופסיקה, יופי ויופי, ואם הוא אדום, אז קומתו היא בעניין של כיף ושמחה, ואם הוא צהוב אז קומתו במחלה . ומי שרואה שהוא מחויב לשרשרת זהב, הוא מחכה לכסף שנעלם . ומי שרואה שהוא קשור לאיש אחר ברשומה מעיד על כך שהוא רכש חטא גדול, הוא חושש עבורו בתגובה של הסולטן על מה שאלוהים הכל יכול אומר : ( ואתה רואה פושעים באותו יום כבולים באזיקים ) , ואת הגבלה היא מלכתחילה ועוני . ראה גם fol או ראה כבל ….

…אל-כרמני אמר: שאלוואר הוא משרת . ומי שרואה שמישהו נתן לו שלווארה, זה מעיד על צירופו של משרת . ומי שרואה ששלווארה נגנב, זה מעיד על צערו בגלל משרת . הוא הרגיש שהוא מצא הלווארה חדש. זה מראה שרת חדש אם כי שחור מלוכלך או שנגוע בשמן או בזפת, כך שיש לו ריח רע, זה מציין את עונשו של אלוהים על כך שאמר את הסרבילה הכל יכול של זפת וטגשי בפני אש, למרות שהוא היה אדום, זה מצביע על השפלה אם הוא ירוק, זה מצביע על כך שאנשים מאשימים אותו בעבודה, ואם הוא צהוב, זה מצביע על מחלה, ואם הוא רואה שהוא שם משהו מהצבעים האלה, אז זה טוב ומועיל ….

…בונה עם חלב ובוץ, אדם שמפגיש אנשים עם חלאל . ובונה בלבנים וטיח ובכל פעם שמדליקה אש מתחתיו, אין בזה טוב . ומי שרואה שהוא בונה, ואם יש לו אישה, אחרת הוא יתחתן ויאמץ אישה . טייאן הוא אדם שמסתיר את השערוריות של אנשים, ולכן מי שרואה שהוא עושה עבודה בחימר, הוא עושה עבודה טובה . אל-ג'אסאס הוא אדם צבוע שמתמנה לצביעות, כי הראשון שמתחיל בטיח הוא פרעה . והדיון אם הכיתוב שלו אדום, הוא הבעלים של הקישוט וההבל של העולם הזה . ואם הכיתוב של הקוראן הוא באבן, הרי שהוא מורה לאנשי בורות . אם הוא נחרט במשהו שאינו מובן בעץ, הרי שהוא חסר לצביעות, לפתחי האנשים הרעים . והבנייה שוברת את הברית ושוברת את התנאים . וחוטב חלב, גובה כסף . אם הוא רואה שהוא היכה, ייבש ואסף חלב, אז הוא אוסף כסף . אם הוא ילך בו בזמן שהוא רטוב, הוא ייפגע מקשיים ועצב . והנגר : מנומס לגברים, שצודק להם בענייניהם העולמיים, כי העץ הוא אנשי השחיתות, ולכן הוא מקשט מזה שמעטר עץ . אלכשאב : מכהן בתקווה לצביעות . אל-חטאב : רכילות והתפרעויות ….

…ומי שרואה כיפה על ראשו ומה הוא חובש כך בערות, אם הוא לבן, אז זה מעיד על טובת דתו, ואם הוא ירוק, אז זה מעיד על טובת הציות, הפולחן והמעשים הטובים, ואם הוא אדום, זה מעיד על ירידה בדת ובפולחן, ואם הוא צהוב, זה מצביע על מחלה וקושי. ואם הוא שחור, הרי שלא אוהבים אותו אלא אם כן הוא נוהג ללבוש אותו ….

…ומי שרואה שניתנה לו טבעת לאטום, אז הוא מחזיק במשהו שמעולם לא היה בבעלותו, ומי שרואה שהוא אטום בטבעת כסף לבנה, אז ילד צדיק ייוולד לו, ואם הוא הוא אדום, הילד שלו מושחת, ואם הוא שחור הוא יוכיח שהוא משפיל ומשפיל, ואם הוא רואה שהוא הכה טבעת בזמן שהוא נמצא במסגד, תפילה או פולחן, הוא הבעלים של אישה, ואם הוא חזק ואז הוא מכה בשיא או סוחר, הוא ירוויח. ומי שרואה שניתנה לו טבעת זהב, אז הוא כמו זהב, חלק ממה שבבעלותו ייעלם ממנו או ששליט יכעס עליו. אקוומרין, הוא חי זמן רב, ומי שרואה שהטבעת שלו נלקחה ממנו, אז הסמכות שלו מוסרת ממנו, ואם הוא רואה שהוא אבוד, אז מה שהוא שונא נכנס אליו, ואם הוא רואה שזה נשבר או נפל, אז זה מצביע על כך שמעמדו נפל או שכספו נעלם או שהוא משאיר את אשתו עם מוות או חיים או בסמוך למועד האחרון או מותו בנו, ואם האישה רואה את זה, זה מותה בעל, ומי שרואה שציפת טבעתו נפלה, אזי פנים סמכותו ונוכחותו יוסרו…

…ג'אבר אל-מג'ריבי אמר כי הטורבן, יהא מהולל ומכובד, ומי שרואה שהטורבן שלו גדל או הפך לירוק, זה מעיד על עלייה בערכו, בגאווה ובאפוטרופסות שלו, ואם הוא רואה שהטורבן שלו הפך קטן יותר או מלוכלך, אז בניגוד אליו, ואם הוא רואה שהטורבן שלו הוא אדום, זה מעיד על חוסר ההגינות שלו כלפי מישהו, ואם הוא רואה את זה צהוב, אז זה מצביע על נזק ואובדן, אלא אם כן הוא נואם, שופט, או מישהו שעוטף את זה בערות ….

…מי שרואה את זה צהוב מעיד על מחלה ומחלה הסובלת את תושבי המקום ההוא, ואם הוא רואה את זה אדום מעיד על מלחמה ודם שנשפך בקרב תושבי המקום ההוא, ואם הוא רואה את זה ירוק מעיד על שגשוג וחסד באותו מקום ….

…וג'אביר אל-מג'ריבי אמר : מי שרואה בשמיים סימן אדום כמו עמוד, זה מגיע למלך שיש לו כוח באותו מקום, ואם הוא שחור, הפרשנות שלו היא כנגד זה ….

…אהבה אם אתה חולם שאתה אוהב משהו, זה מעיד על שכנוע הסביבה הנוכחית שלך . אם אתה חולם שאהבת הזולת ממלאת אותך בשורות משמחות, אז דברים מוצלחים יעניקו לך ביטחון וישחררו אותך מדאגות החיים המודאגות . אם אתה חולם שהאהבה שלך הסתיימה בכישלון או שהיא רק מצידך, אז תהיה מוצף בשאלה סותרת שעולה בדמיונך וגורמת לך לתהות האם עדיף לשנות את אורח חייך או להתחתן ולסמוך מזל לגבי התקדמות מצבך בעתיד . אם בעל או אישה חולמים שבן זוגו אוהב אותו, זה מנבא על אושר מוחץ בבית, והילדים הבהירים יתרמו להוספת אושר לאווירת הבית . אם אתה חולם על אהבת ההורים, אז זה מנבא שלמות באופי והתקדמות מתמשכת לקראת מזל וקידום . אהבת בעלי חיים מעידה על אמונה במה שיש להם, גם אם אינך מאמין בכך . והמזל יכתיר אותך לזמן מה . דיו אם אתה רואה דיו שמכתים בגדים של מישהו, כמה ניצוצות לא אחידים קטנים יפגעו בך בגלל קנאה . אם בחורה רואה דיו, תחרות תכתים את המוניטין שלה . אם חלמת שיהיה לך דיו על האצבעות, אז תקנא ותבקש לפגוע במישהו אלא אם כן תתקן זאת . אם מדובר בדיו אדום, תהיו בבעיה קשה . אם אתה חולם שאתה מכין דיו, אז אתה תהיה שקוע ביצירה דקדנטית שלא שרה מרעב, ואתה תרד לעבר חברים רעים . אם אתה רואה בקבוקי דיו בחלומות שלך, זה מעיד על אויבים ופרויקטים כושלים ….