…ומי שרואה שהוא צולל לים כדי לראות ממנו משהו, אז הוא ישאף למשהו והכמות שלו תהיה פרופורציונאלית למה שהוא העלה ….

ומי שרואה שהוא נותן צדקה, אם הוא מלומד שרוכש את הידע שלו, או מלך שהמנדט שלו גדל, או סוחר שהכנסותיו גדלות, או חולה, לא נורא או המום, שמגלה את צערו או כלוא, הוא גרוש או לא צייתני, או פוליתאיסט שהופך למוסלמי או אומן שלומד מעבודתו, וחלקם אמרו כי נדבות לראות מעיד על ביטחון מפני אימה והצלה ממזיקים, ומי שחושב שהוא לוקח זאקאט הוא תועלת, ונאמר כי זה חוסר

לראות את אלוהים אדירים דע כי חזונו של אלוהים אדירים הוא בדרך כלל לא רק עבור הטהרנים והקדושים בגלל כבודם עליו, והוא עלול ליפול לאחרים, אך לעיתים רחוקות, אך הוא עלול ליפול לכופרים, וזה מעיד על כך שהוא יתברך, וכל מי שרואה את אלוהים אדיר כבוד מלכותו צריך להיות בלי לדמות זאת או איך שהוא מסתכל עליו בהמשך. הקב~ה דיבר אליו והבטיח לו טוב, כי הוא סולח לו ומקרב אותו לרחמיו ומספק לו מותר ומי שרואה שהקב~ה דיבר אליו מאחורי צעיף, זה מעיד על הגדלת עושרו, חסדו, עוצמת דתו ונאמנותו. בארץ או במדינה, הצדק כולל את המקום הזה ומעיד על פוריות אנשיה. אם הם טועים, מתרעם עליהם טינה, ומי שרואה שהקב~ה נותן לו משהו מסחורות העולם הזה, אז הוא לא יאכזב אותו, אבל מי שרואה שהקב~ה ממורמר איתו מעיד על חוסר ציות להוריו או אחד מהם. הוא קנה את זה מעצמו, ואז הוא הורג קדוש מעונה, ומי שרואה שהקב~ה הוא בדרך אחרת מלבד תכונות השלמות שתיאר, ואז הוא מבצע סדר פסול של כפירה או כל דבר אחר, ומי שרואה את זה שם הוא צעיף בינו לבין הקב~ה, הוא חושש מעשיית חטאים גדולים…

…ביחס לחוסר מוסריות, מי שרואה שהוא כבול, אז הוא לא מאמין באלוהים או בחסדו, וזה עשוי להעיד על סוף רע, וחלקם אמרו שאין טוב לראות שכר. אז מי שרואה שהוא עבר עבירה, הוא נקלע למצוקה גדולה, כמו מאסר ואחרים, ומי שרואה שידו כבולה עד צווארו מעיד על עליבות. באשר לשרשרת, זה מצביע על ביצוע חטא, ולגבי ההגבלה, זה מצביע על התמדה של החזון איש לעניין שבו הוא נמצא בטוב או ברע, ומי שרואה שרגליו ארבע שרשראות, אז הוא יש לו ארבעה ילדים, ומי שרואה כאילו הוא קשור בשרשרת עם אדם שחזונותיו מצביעים על כך שהוא רכש חטא גדול, שהוא חושש מנקמתו של הסולטאן….

…האם זה נכון לראות את הילד ואת הגידול, הכופר והאישה המחזור? באשר לחזון הילד, אם ילד זה הוא מי שמספר את חזונו וזוכר אותו, הרי שהחזון שלו תקף ובא לידי ביטוי, ואם הוא לא מבהיר ולא יודע להגיד את החזון שלו, אז זה לא נחשב ולכן ההתייחסות לכך היא למיומנותו של ילד זה לנסח את חזונו, ויוסף עליו השלום היה בן שבע כשראה את חזונו. נכון, והנה דבר חשוב שהוא שלעתים קרובות הילד לא יודע לשקר, וזה מחזק את מידת הראייה שלו, ושמיעה מהילד מותרת . אל-בוכארי התייחס בסהיח שלו לפרק מתי נכון לשמוע את הצעירים . אבן חג'אר הזכיר בו כי הוא אמר : מטרת פרק זה היא להסיק כי גיל ההתבגרות אינו תנאי לראיה כי מחמוד בן אלרבי, אחד המלווים הצעירים ביותר, אמר : ( חשבתי מהנביא, רשאי תפילת אלוהים ושלום עליו שיהיה לי ספל בפנים כשהייתי בן חמש מדלי ) נאמר על ידי האימאם אל-בוכארי בפרק ספר הידע: מתי נכון לשמוע ילד צעיר כמו באל -פטה (1/172), כשהוא העביר לנו את סוננה של כוונתו ובתוך ההרכב שהשליח, תפילת האל ושלום עליו, מכוון בפניו. אם מותר לילד לשאת ידע כמו בחדית 'זו, מותר לו לסבול את קריינות החזון בתנאי שהוא מבין את השיח ומסוגל לספר את חזונותיו, והיו הרבה ילדים שהיו ראה חזונות ובא לידי ביטוי בישן ובחדש . גם חזיונות הווסת והנשים המחזוריות תקפים, ולא מונעים מהם מחזור או טומאה, משום שחזונותיו של הכופר נכונים, כפי שמעיד חזון המלך ויוסף חצה אותו והוא היה כופר, והטומאה. של מחזור וטומאה פחות מטומאת הכופרים ….

…ומי שרואה אישה זקנה, זה עולם שהוצא לדרך, ומי שרואה שהוא נוהג בזקן ונותן לה את זה, זו התלבטות העולם והשגתו ממנו עד כדי כי זקן חיובי ובלתי ידוע חזק יותר מהידוע, ואם הוא היה במצב טוב כמו אנשי האסלאם, זה היה עולם מותר, ואם זה היה כמו גוף של צביעות זה היה מינימום אסור או שנא בדת אם זה ככה וזה מראה שעיר, שעיר, מכוער, אין שום דת או עולם, ומי שרואה אישה טובה מדברת איתה, צוחקת עליה, משחקת איתה או נכנסת אליו לביתו, אז זה היא שנה פורייה, טוב ועונג, ואם הוא עני, הוא מקבל כסף ומזונות או אסיר, אלוהים יברך אותו ומי שרואה אישה שמתווכחת איתו ומקבל אותו כולל סלידה קיצונית, פטירת הברכה, ומי שרואה אישה לא מוסרית או נואפת, אם היא אישה צדיקה, אז הוא אדם טוב ואני גידול בברכה, ואם הוא נמנה עם אנשי השחיתות, הרי שהוא חסר חוב, עריות ופגיעה ומי שרואה שהוא אשתו עם מישהו אחר, כספו או כבודו לא יהיו טובים בדתו . ועולם עצום, ומי שרואה שאשתו נתנה לו אישה אחרת או אישה, אז הוא עוזב אותה או מתקוטט איתה, ומי שרואה שאשתו נושאת את זה, אז עושר וטוב יבואו אליו, ואם הוא רואה שהוא נושא אישה טובה, אם היא חולה, הוא מתעורר או כלוא, הוא משוחרר או מודאג. אם זה היה נכון אם היא באה לילד, גם אם היא לא בהריון, זה תועלת וטובות ומי שחושב שאשתו הזדקנה, אין בו טוב, ואם הוא רואה שהיא גוברת בטוב ויופי, אז זה גידול בדתו ובעולמו, ומי שרואה שאשתו מבצעת מעשה של אי מוסריות או שנאה, אז היא נגד זה ומי שרואה שאשתו סגפנית, מתפללת, אז הוא טוב ואין שום דבר רע בזה. ומי שרואה אישה שמעולם לא ראתה אותה בזמן שהיא אומללה, יש להסיר ממנה משהו. אם זה טוב, הוא ימצא אחר כך ונאמר שהוא ראה שלפני אישה משהו נעלם, ואם היה איתו יחסי מין, אין בזה שום טוב. ומי שרואה קבוצת נשים במקום בזמן שהם מסתכלים עליו או שאחת מהן קוראת לו אז הוא הוא נגעל ממנו בזמן שהוא חף מפשע, ומטרתו עשויה לקרות לו בהמשך, ואויבו לא יוכל אותו, ואם הוא רואה נשים רבות המריבות, אז התרחשותם של דברים נפלאים בעולם תגרום לבלבול אצל אנשים מסוימים, ואם הוא רואה אותם כנגד זה, הביטוי שלו נגדו ונאמר שרואים נשים במונחים של המשפט טוב, במיוחד אם הם באים אליו או נותנים זריקה בפנים, ואם האישה רואה אישה צעירה, היא ממילא היא האויבת שלה, היא רואה אותה, ואין כל טוב לראות את הזקנה אלא אם כן היא מעוטרת וחשופה…

…האם זה נחשב לראות מישהו שישן זמן קצר מאוד, כמו למשל אדם שישן שינה קצרה במהלך היום, או מניח את ידו על השולחן בזמן העבודה, למשל, ואז נרדם לתנומה קצרה מאוד , וחלקם עשויים אפילו להירגע ברמזורים ולעצום עיניים, ולראות ברגע זה שינה או חזון, האם החזונות הללו אמינים, והאם הם מבטאים ….. ? זו שאלה שנשאלת לעתים קרובות על ידי המתעניינים באמנות זו, ותשובתי לה היא כי חזונות במקרים כאלה הם אמינים ומביעים, והם עשויים אפילו להיות אמיתיים יותר מהחזונות הנראים בשינה ארוכה וממושכת . אז אתה מוצא מדענים שמתעניינים באמנות זו מעדיפים חזונות של כישוף, או תנומות; זוהי שנת צהריים, בניגוד לאחרים . חלקם להסיק דבריהם עם חדית של אבו Sa`id [את האמת רוב ההתגלות ידי המכשפים ], אשר סופק על ידי אחמד עם marfoo ~ו מאומתים על ידי אבן Hibban . באל-פאת קרא אבן חג'אר לפרק על ראיית הלילה, והוא אמר והסביר זאת : כלומר, חזון של אדם בלילה, האם החזונות שלו ביום שווים או שונים, והאם יש הבדלים בין הזמנים של כל אחד מהם ? הוזכר כי נסר בן יקוב אלדינורי אמר : פרשנות החזון בתחילת הלילה מאטה את פירושו, ומהמחצית השנייה היא מואצת עם חלקי הלילה המשתנים, וכי הפרשנות המהירה ביותר של את חזיונות הקסם, במיוחד כששחר שובר . בסמכותו של ג'עפר א-סאדיק : שהפרשנות המהירה ביותר של חזון הסיאסטה היא . ואם כל זה הוא העדפה לחזון היום על פני ראיית הלילה, אז אנו מוצאים שאומרים שיש שווה ביניהם, וכי אין הבדל ביניהם, ומה שבא מהסופר על זה מה שהגיע בסהיח אל-בוכרי, בסמכותו של אבן סירין שאמר : חזון היום הוא כמו חזון הלילה . אלקייראוואני אמר והסביר לה : כלומר, אין הבדל בפסיקה של הביטוי בין ראיית לילה ליום, כמו גם לחזון של נשים וגברים….

…באשר לראות את המתים, להתערבב איתם, לקחת מהם ולתת להם, מי שרואה שמת חי, אז יקרה שמחה ואושר. ומי שרואה שהוא החיה את המתים, אז הוא מברך כופר ולא רואה מי שמת חי ואז מבקש ממנו שמתה והוא אמר לא, אבל היית בחיים, זה מעיד על מצבו הטוב ב~הבא ~, ומי שרואה שאדם מת כועס, אז זה מעיד שהוא נתן צוואה ולא פעל לפי רצונו. ומי שראה שאדם מת צוחק, הוא מבשר, מציין שצדקה הגיעה אליו וזה מקובל, ומי שרואה שאדם מת במצב טוב בזמן שהוא לובש את בגדיו, אז הוא מציין שמותו טוב בשביל מוֹנוֹתֵאִיזם. הוא חי בזמן שהיה במסגד, מכיוון שהיה בטוח מעונשו של אלוהים אדירים, ומי שראה שהוא מתחבר עם המתים אז נסע רחוק, ומי שראה שמת מת צחק ואז בכה, זה מעיד על כך הוא מת מחוץ לדת האיסלאם, ומי שרואה שאדם מת השחיר את פניו, זה מעיד שהוא מת כלא מאמין. הוא ראה שאדם מת סיפר לו על העניין שלו, כי כמו שאמר, כי המתים בבית האמת אינם מדברים אלא אמת. ומי שרואה שלאדם מת יש כתר, תכשיטים או טבעות, או מה שמעטר אותו, או שהוא רואה אותו יושב על מיטה, אז הוא מציין את טובת תורו, ומי שרואה שאדם מת לובש בגדים ירוקים, זה מצביע על כך שמותו היה סוג של עדות, ומי שראה שאדם מת יערער על כך בזמן שהוא לא היה מסוגל לעשות זאת או שהוא היה מטיף לה במילים של G. Laze, זה מצביע על כך שהוא חטא. לכן עליו לחזור בתשובה לאלוהים, ואולי האדם המת הוא במיוחד, ומי שרואה שהמת הוא עירום ומערומיו חשופים, אז זה מעיד על עזיבתו את העולם הזה עירום ממעשים טובים, ואם הוא מאנשי צדק, ואז הוא מריח את זה ומי שרואה מת עם בגדים מלוכלכים או חולה, הוא אחראי לדתו זה בינו לבין אלוהים אדירים, במיוחד בלי העם, ומי שרואה שאדם מת עסוק בלעשות טוב עבודה, אז הוא טוב בזכותו בהמשך, ו אם עבודתו ראויה להאשים אז נגד זה, ומי שרואה אדם מת שחי ותפס את מקומו, אז מי שעוקב אחריו מקבל אפוטרופסות ומי שרואה שאדם מת מתלונן על ראשו, אז הוא האחראי להזנחתו ענייני ההורים, ואם הוא מתלונן על צווארו, הוא אחראי לבזבז את כספו או את ידידות אשתו, ואם הוא מתלונן על ידו, הוא אחראי על אחיו או בן זוגו או על שבועה שנשבע בה שקרן ואם הוא התלונן על בטן אז הוא אחראי לזכויות האב וקרובי המשפחה, ואם הוא התלונן על רגלו אז הוא אחראי להוציא את כספו שלא ברוך השם ואם הוא מתלונן על הירך שלו, ואז הוא אחראי על כריתת רחם, ואם הוא מתלונן על רגליו, הוא אחראי למות חייו בשקר, ומי שרואה שאדם מת מתפלל עם החיים, הם נופלים במה שמוטל על ה מ 'של ציות, ומי שרואה שהוא נכנס מאחורי המתים בבית לא ידוע אז הוא לא עשה הוא יוצא מזה, הוא מת, ומי שרואה שהוא נוסע עם אדם מת כי העניין שלו מבולבל ממנו ומי ראה אדם שמת שהכיר אותו וברך אותו ושאל אותו, כי לא מת באותה שנה ומצביע על טובתו וטובת מצבו של הנפטר, ומי שרואה שמת ידוע מת שוב ומותו בוכה, הוא יתחתן עם חלק ממשפחתו והוא יהיה כלה ביניהם, אחרת אדם ימות אם אין לו סיבה. מות עמיתו או שמו, ומי שרואה שמת מת נאנק ומצבו אינו זהה, זה מעיד על עבודתו הרעה והתגמול על מעשיו המכוערים. ומי שרואה שקבוצת מתים במקום אוכלת משהו, הדבר ההוא יקר ומי שחושב שהוא מחבק את המתים כשהם על כרית, חייו יתארכו….

לראות את הקריאה לתפילה מי שרואה שהוא קורא את הקריאה לתפילה במקום ידוע אז מספק עלייה לרגל. אם הוא אחד הצדיקים, ואם הוא רואה שהוא מתקשר למקום לא ידוע בו אין צורך בקריאה לתפילה, אז זה מקרו ולא ראוי לשבח. ציות לאלוהים הכל יכול ומי שרואה שהוא קורא לקריאה לתפילה בזמן שהוא ישן ממעיט בערכת אשתו ותלוייו, ומי שרואה שהוא נותן את הקריאה לתפילה בפתח ביתו או במדבר בלבד, או הוא קורא לקריאה לתפילה, או באמצע ביתו, ואז הוא מת את בנו או אחותו או על גג שכניו, הוא חושב שהוא חושב רע על אחד מאנשי שכניו או על השוק, כפי שזה מצביע עוני ופשיטת רגל, ומי שרואה שהוא קורא את השיחה לאנשי ביתו, אז זה מעיד על התרחשות של אסון, וכמו כן אם האישה רואה שהיא נותנת את הקריאה לתפילה ומי שרואה שזה מגביר או פוחת בקריאה לתפילה, אז זו התנהגות שאינה נכונה ומי שרואה שהוא מכנה את הקריאה לתפילה בשירותים הוא חסר דתו ובחיי העולם שלו, ומי שרואה שהוא קורא לקריאה לתפילה בחברה או בקרון הם w מבקש, ואז הוא מאשים את העם בגניבה ממנו והם חפים מפשע, ומי שרואה שהוא קורא לקריאה למינרט, זה גובהו של מקום או על ראש הר, ואז הוא מדבר בכנות על הימין של הגורל המלכותי או בתוך המיהראב, המציין את הנסיעה והחזרת הבטיחות והגעת המבוקשים על הגג, הוא תאווה בגלל אשתו, ועונשו על כך היה לחי אז מי שרואה שהוא קורא לשיחה לעם ביחד, ואז הוא קורא אנשים לאמת והם לא צודקים, ומי שרואה שהוא שומע את הקריאה לתפילה, אז הוא עצלן בתפילה, ומי שרואה שהוא שומע את צליל האיקמה, הוא מציין הצלחה לעשות טוב, וכל מי שרואה שהוא קורא לקריאה לתפילה ולא שומר על הטקביר ולעודד, אז הוא ייקלל על ידי האויב שלו ומי שהוא ראה מוזיאון בשמיים והעם ענה לו, אז הוא קורא לאנשים לטובה, אז הם עונים לו, ואולי כל מי שעונה בעיניו עשוי לבצע חג'ג '…

…פרי חולם לראות פרי בשל בין העלים הירוקים שלו, בדרך כלל עתיד מזהיר לחולם . פירות מחוספסים מסמנים מאמצים מאוכזבים או פעולה ממהרת . אם בחורה חלמה שהיא אוכלת פירות גולמיים, זה אומר ירידתה ואובדן ירושה . אכילת פירות היא לרוב לא טובה . אם אתה קונה או מוכר פירות זה אומר הרבה עבודה אבל פחות כסף . אם אתם רואים או אוכלים פירות בשלים, משמעות הדבר היא עושר קנאה ספציפי והנאה ….

ומי שיראה שהוא מסר את אחד מפרי גן העדן, הוא ירוויח מהידע שלו ….

זה היה פרי שהיה מתוק ברובו, שכן הוא מבוסס על כך, עד שהוא אומר כאילו הוא מר או חמוץ בטעמו . או המצפון שלו . ומה שמכונה חומציות רוב זה קרה על זה, עד שאתה מתאר את זה כמתוק . וכל זה היה גידול טוב, כמו הגוף, הקומה, הלשון, הזקן, היד והזכר, אם זה חרג מגבולו, אז פרשנותו חזרה לשערוריה, אלא אם כן משהו שמתקן אותה נכנס לתוכה, או עובר זה דרך בחלום, או מסביר את זה ….

…אם הוא היה רואה את זה כאילו הוא אוכל את פירותיו, אז היה נותן לו ידע כמו שהוא אוכל ….

…אם אתה חולם שאתה הולך עם אהובתך בפרדס ירוק ומלא פירות בשלים, פירוש הדבר תגמול נדיב על נאמנותך למי שאתה עובד עבורו, שפע טוב והצלחה בעבודה . באשר לנשים, משמעו של חלום זה בית מאושר וילדים צייתנים . אם חלמת שאתה בחורשה וראית פרות אוכלות פירות שנפלו, פירוש הדבר שתפזר את חלומותיך במסעך לדרוש את מה שאינו שלך . אם חלמת שאתה אוסף פירות מחורשה, זה מבשר טוב וברכה לכולם . אם אתה רואה בחלום שמזיק חקלאי פגע בחורשה, המשמעות היא שתיפול לעוני לאחר שפע ועושר . אם חלמת שאתה הולך בחורשה ונלכד בין צמחי אוכמניות השזורים זה בזה, מזהיר אותך שיש מתחרים שיקנאו בך . אבל אם אתה נשוי, זה אומר ריב ומריבה עם בן הזוג לנישואין . אם חלמת לראות פרדס עקרות, המשמעות היא שהסיכוי לעלות לרמות גבוהות יותר בחיים יימלט ממך . אם אתה רואה בחלום פרדס חשוף ללא ירוק , פירוש הדבר שעיסוקך בהנאות ההווה והסחת דעתך מהבטחת עתידך . לראות פרדס הרס בסערה פירושו שאורח כבד יירד עליכם או שתעשו עבודה קשה ….

פירות נמצאים בנישואין חלומיים, כי אלוהים אדירים אומר : ( אנשי גן העדן בימינו הם עסק פורה . הם ובעליהם נמצאים בצללים על הספות השוכבות ). ונאמר : פירות רטובים הם פרנסה משום שהם מתקלקלים במהירות, ופירות יבשים הם פרנסה רבה . ונאמר : פירות לעניים הם עושר, ולעשירים כסף נוסף . ומי שרואה שפירות מורחים עליו, הוא ידוע בטוב ובטוב ….

…ראייה או אכילה של אפרסק בחלום מעידים על מחלת ילדים, אובדן בעבודה וחוסר יכולתך להגיע למסיבות ערב או לביקורים מהנים . אך אם חלמתם על פירות אפרסק על עץ, תגיעו למצב שאותו ייחלתם לאחר צרות וסיכון רב לבריאות וכסף . אם אתה חולם לראות אפרסק מיובש, האויבים מתכננים לגנוב אותך . אם בחורה חולמת שהיא קוטפת אפרסק טעים מעצים הנושאים פירות רבים, היא תזכה לחתן עשיר וחכם במהלכיו אם תשתמש ביופיה ובכישוריה . אם הפירות ירוקים, תמצאו שנאה מקרובי משפחה ותאבדו את טריותם בגלל מחלה ….

…אל-בוסתן : מתייחס לאישה משום שהיא מושקה במים והיא מעבירה ויולדת . ואם הגן היה אישה, אז זה היה עץ של בני עמה, משפחתה, בנה ועושרה, כמו גם פירותיה, והגן הלא ידוע עשוי להתייחס לקוראן האצילי, כי זה כמו הגן בעיני המתבונן ובידי הקורא, משום שהוא תמיד קוצר מפירות חוכמתו, והוא נשאר עם מקורותיו, עם אזכור האנשים בו. זהו העץ העתיק והמודרני . ומה הוא מכיל הבטחות ואזהרות כפירות חמוצים מתוקים . אולי פרדס לא ידוע הצביע על גן עדן ואושרו, משום שהערבים מכנים אותו גן עדן . כמו כן, אלוהים אדירים כינה זאת באומרו : ~ הייתי רוצה שאחד מכם יהיה גן של דקלים וענבים שזורמים מתחת לנהרות. ~ אולי הפרדס התייחס לשוק ולבית החתונה, כך שעציו הם שולחנותיו, ופירותיו הם אוכלו, ואולי הוא מציין כל מקום או חיה שניתן להשתמש בו ולהשתמש בו. כגון חורשים, חאנים, יונים, טוחנות, ממלוקים, בעלי חיים, בעלי חיים וכל שאר היבולים, כי אם עץ הפרדס הוא, זה כמו הקשר לבעליו, או כמו השירות ובעלי חיים שונים לבעליו . והפרדס עשוי להתייחס למגורי העולם, השליט והשליט, שהוא זה שאוסף אנשים, והוא מורכב מכל שאר הגזעים, כך שמי שרואה את עצמו בגן יסתכל על מצבו ויגדיל את מצבו לִישׁוֹן. זה לא ידוע, ואם זה היה מוג'אהיד שהשיג קדוש מעונה, במיוחד אם הייתה בו אישה שקראה לו לעצמה, והוא שתה חלב מדבש מנהרותיו, ופירותיו לא היו דומים למה שידע, ואם שום דבר מכל זה, והחזון לא הצביע על עדות, אז הסתכלתי על מצבו. הוא רוואי או שנכנס לנישואין או נכנס לאשתו והשיג ממנה, והוא ראה אותה באופן שראה בגינה שלו בחלום של טוב או רע, על פי הזמן . אם החזון היה באמצע הזמן ובזמן נפילת העלים מהעצים ואובדן הפירות, אז הוא התעלם ממנו מה שהוא לא מצא חן בעיניו, והוא ראה בו את מה שהוא שונא מבחינת עוני, דאגה רכוש, או מחלת גוף . ואם זה היה בבוא העת וזרימת המים למקלות, או הופעתם של פירות ומניעתם, העניין הוא נגד הראשון, ואם מישהו שיש לו אישה רואה מי שחפץ בכספה או שהוא להוט על יופיה, היא שקלה זאת בפעמיים ועל ידי מה שנעשה בחלום לומר, להשקות או לאכול פירות או שנאסף . אם מישהו רואה שיש לו צורך עם הסמכות או מריבה עם השליט, אז אני מבטא גם את ההשלכות של פקודתו, את חוסר היקף שלה ושלילת הזמן והזמן שלה, ומה מה שהשיג בחלום מפירותיו ש לציין טוב או רע, לפי מה שהוא רואה בפירוש הפירות . באשר לאלה שרואים איתו קבוצה של אנשים שחולקת איתו בשוק ובתעשייה שלו, אז הגן הוא שוק העם, וזה גם מעיד על הצביעות שלו ועל השפלות שלו בזמן ופעמיים . כמו כן, אם עינו נפלה בזמן כניסתו אליו בכניסה לחדר האמבטיה, למלון או לתנור שלו, אזי אינדיקציה של הפרדס שייכת לאותו מקום, אז מה שהוא ראה בו על טוב או רע חזר אליו אלא אם כן מי שראה זאת בה היה עובד או עבד שהשתן בה או השקה אותו מלבד נהגיו או מבאר שאינה בארו, כי הוא אדם המסגיר אותו במשפחתו או יוצא נגד אותו לאשתו או לאומתו, אם הוא זה שעושה את זה בגן, והשתן שלו הוא דם, או שהוא השקה אותו מלבד הים, והוא מקיים יחסי אישה אם הגן אינו ידוע, אחרת הוא בא מאשתו מה שלא מותר לו אם הגן הוא הגן שלו, כגון שהוא ייכנס איתה אחרי שהוא שבר אותו, או יתחתן איתה בפי הטבעת או בזמן הווסת . ונאמר כי הגן, הכרם, הגן הוא לחפש סליחה, והגן הוא אשת גבר באותה מידה כמו יופייה של הנדיבות, טובתה, עוצמתה ופירותיה, כספה, מכחולים, תכשיטים וזהב . העץ שלו, עיבוי רגלו, השמנה שלה, אורך חייו, יכולתו בעולמו, ואם הוא רואה כרם פורה אז זה עולם רחב, ומי שרואה שהוא משקה את הפרדס שלו, משפחתו תבוא, ומי שנכנס לגן לא ידוע פיזר את העלים שלו, הם נפגעים מהם, ומי שרואה את הפרדס שלו יבש, הוא ימנע מאטיין היא אשתו ….

…תאריכים : כסף מותר לפי מידת זעירותו ושפעו, ומי שקוטף פרי מעץ שאינו פריו, אז הוא עובד למשהו אסור, או שהוא מחפש דבר שלא ניתן לענות עליו, או שואב שכר טרחה לא הוגן . וקטיף הפירות מהעץ מעיד על כך שלמדען הוענק דגל, וקטיף אותו משורש העץ הוא מריבה עם אדם . ונאמר כי פירות לעניים הם עושר, ולעשירים סכום כסף נוסף, כי אלוהים אדירים אומר : ~ ופירות ואב כמשהו בשבילך ועבור בעלי החיים שלך .~ ולמי שפוחד יש ביטחון. אלוהים אדירים אמר : ~ הם קוראים לזה לכל פרי .~ נאמר שלפירות רטובים אין מזון, כי הם מתקלקלים במהירות . והאדמה נותרה פרנסה רבה . ומי שרואה כאילו מפזרים עליו פירות, הוא ידוע בטוב ובטוב . ומי שרואה את זה כאילו הוא נקטף מעץ מחובר ללא פריו, חזונותיו מעידים על חתן צדיק ובן זוג טוב . ומי שרואה עץ פורה בחורף ומאשר זאת, אז הוא צריך אדם שחושב שהוא עשיר, ואם הוא לא יקצור שום דבר מפירותיו, הוא יימלט ממנו באותה מידה, ואם הוא יקצור ממנו אז הוא מוציא על כך כמה כסף שהוא הרוויח ….

…ואם הוא רואה שהוא בירך שייח 'שמכיר אותו, אז הוא יתחתן עם אישה יפה, ויקבל סוגים שונים של פירות, כי אלוהים אדירים אומר : ~ יש בהם פירות, ויש להם את מה שהם טוענים . שלום יהיה עם דבר אדון רחום . ” אם צעיר שאינו מכיר אותו מברך אותו, נחסך ממנו רוע אויביו ….

…נהר היין הוא עדות לשכרות מאהבת אלוהים אדירים ושנאה לגילוי עריותו . ירח הדבש הוא עדות למדע ולקוראן . אכילת פירות גן העדן תביא למעשים טובים, בעלים וילדים . העץ המבורך הוא סימן של מי שחיפש מקלט בצילו והתבסס עליו על טובת העתיד, ואולי מעיד על הפסקת פרישות ועבודה לפולחן, והיתרון מלווים ואדוני עושר וסוראט אל-מונטחה הוא סימן לכך שכולם מגיעים לתכלית של כל מה שמובטח . אולי עצי גן העדן מעידים על החוקרים העובדים, האימאמים המובילים, הצפצפה וילדי בן לווייתם . וחזון הצפצפה וילדי האידיוסינקרטי העומדים בערותם עם היחסים, וחזון העובדים עליהם הוא אינדיקציה למעשיהם, או למה שנחשב מבורך בעולם הזה , כמו דיור, שפע, וסוגים של הנאות . כניסה לארמונותיה מעידה על השגת עמדות גבוהות, לבישת בגדים מפוארים, נישואי משי ועושר וטוב . יין הוא עדות לשכרות מאהבת האל הכל יכול ושנאת גילוי עריותו . ירח הדבש הוא עדות למדע ולקוראן . אכילת פירות גן העדן תביא למעשים טובים, בעלים וילדים . העץ המבורך הוא סימן של מי שחיפש מקלט בצילו והתבסס עליו לטובת העתיד, ואולי מעיד על הפסקת פרישות לפולחן, והיתרון מלווים ואדוני עושר וסוראט אל מונטחה הוא סימן לכך שכולם מגיעים לתכלית של כל מה שמובטח . אולי עצי גן העדן מעידים על החוקרים העובדים, האימאמים המובילים, הצפצפה וילדי בן לווייתם . חזונם של הצפצפה וילדי האידיוסינקרטי העומדים ערים עם מערכות היחסים, וחזון העובדים עליהם מעיד על מעשיהם, או על מה שנחשב מבורך בעולם הזה, כמו דיור, הנאת החיים, וסוגי ההנאות . כניסה לארמונותיה מעידה על השגת עמדות גבוהות, לבישת בגדים מפוארים, נישואי משי ועושר וטוב . וחזונו של רדואן, עליו השלום, שומר גן העדן, מעיד על טובתו של גזבר המלך ושליחו למלא את ההבטחה, למלא את הצרכים ולענות לתחינה . ומי שרואה שהוא נכנס לגן העדן ולא אוכל את פירותיו ולא שותה מהנהרות שלו, אז הוא לא ירוויח ממה שהרוויח מהידע . מי שרואה שהוא גורש מגן עדן, חסר לו סיפור אדם עליו השלום . ומי שרואה שהוא מסתובב בגן עדן, זה מעיד על פרנסתו ומעמדו הגבוה, וביטחון מפחד . ומי שהיה מפוחד וראה שהוא נכנס לגן עדן, הרגיע מרגיע, ואם הוא מודאג, הוא ייפטר ממצוקתו, ואם הוא רווק התחתן ….

…לאירוח : מפגש של טוב, אז מי שרואה כאילו הוא מזמין עם לאירוח שלו, אז הוא נכנס לעניין שעובר בירושה של חרטה והאשמה, על סמך סיפור שלמה, עליו השלום, כשהוא ביקש אדוניו הקב~ה שיאכיל את בריאתו יום אחד, והוא לא יכול היה להשלים אותה . אם הוא ראה כאילו הזמין עם אנשים לאירוח האוכל שלו עד שהם היו מרוצים, אז הוא מכהן עליהם . נאמר שלקחת אירוח מעידה על הגעתו של נעדר . אם ראה כאילו הוזמן למקום לא ידוע שיש בו הרבה פירות ושתייה . הוא נקרא לג'יהאד, והוא מות, כי אלוהים אדירים אומר : ~בו הם מתפללים הרבה פירות ושותים .~…

פירות יער בחלום מצביעים על כך שמחלה תמנע מכם להגיע למטרותיכם, וכי מישהו יזמין אתכם לעזור לו ולהקל על סבלו . אם אתם אוכלים פירות יער בחלום, הדבר מעיד על אכזבה וחוסר מזל ….

…מי שנכנס לחורשה לא ידועה : בימי נפילת העלים, והוא ראה את העלים נופלים, או שהוא ראה את העצים חשופים לא ידועים, הוא נדהם מדאגות . ומי שרואה גן עשיר בו זורמים מים וארמונות, ואישה קוראת לו לעצמה, הוא יספק קדוש מעונה וייכנס לגן עדן . אם יראה שיש לו חורשה לאכול את פירות העץ שלו, אז הוא יקבל כסף מאישה עשירה . אם קטף את הפירות משורשי העצים, הוא התמודד עם אדם מכובד וזכה בו ….

…משמש : מחלה, ואכילה ירוקה ממנה נותנת לך צדקה בדינרים וחפה מפשע, ואכילה צהובה ממנה היא הוצאה של כסף במחלה . אם הוא רואה את זה כאילו הוא אוכל משמש מעץ, אז הוא מלווה אדם מושחת ורב דינרים . נאמר כי קטיף משמשים מעץ התחתן עם אישה שהחזיקה כסף מירושה . אם הוא רואה כאילו חלק מהסולטנים בחרו משמש מעץ התפוח, אז הוא מכניס את צאנו לכסף שאינו טעים . ועץ המשמש הוא אדם עם מחלה רבה . חלקם אמרו, אלא הוא גבר חוזה עם משפחתו, שטוח עם אנשים, נועז ולא פחדן . אם היא הייתה נערצת מההריון שלה, זה מצביע על גבר עם הרבה דינרים, ואם הוא היה משמש ירוק, אז היא הייתה גבר עם הרבה חולות . ומי ששובר ענף מעץ שלו, הוא מכחיש או מכחיש כסף מאדם, או משאיר תפילה או צום, או מקלקל כסף שאינו שלו . אם ענף נשבר מעץ אחר שאינו פורה, שייקח כמקל, הוא ירוויח ממנו הנאה . כל אשר פירות ופירות צהובים הם מחלה, ומה חמצמץ הם ועצב, וירוק מהם אינו מחלה ….

…אפרסק אם חלמת לראות אפרסקים ירוקים מתחת לעצים, המשמעות היא בעיות אישיות אצל קרובי משפחה . אבל אם האפרסקים בשלים זה אומר שתחיו רגעים מאושרים, שמחים, אך קצרים . ואם אתם אוכלים אפרסקים, זה אומר שתתמכרו להנאות וחושניות חושניות . אם בחרתם אפרסקים בחלום, פירוש הדבר להגשים את רצונותיכם, אך הם לא יחזיקו מעמד כפי שחלמתם . ואם חלמת שאתה אוסף שזיפים מהאדמה ומצאת פירות רקובים בין הטובים, פירוש הדבר שאתה מודה שציפיותיך היו פיקטיביות חלולות וכי החיים אינם מבוססים על הנאה והנאה בלבד ….

…בננות : באשר לבננות, למחפש העולם הזה יש פרנסה שהוא מקבל בהתאם לטיפוחו, ולמי שמחפש בו דת על פי רצונו יש כוח בפולחן שלו . בננות העץ מעידות על אדם עשיר שמאמין בנימוסים טובים, והצמח שלו הוא עדות ללידתו של בן, אלוהים אדירים אמר : ~ צמח הטלה ~ , בננה, לא פוגעת בו, צבע וחומציות ולא בטרם עת, סכום כולל של כסף. . העץ שלו הוא אחד העצים הנדיבים ביותר, ועליו הם הנייר הכי טוב ורחב, והפרשנות לכך טובה לאדם שאליו מיוחס העץ שלו . וכל פרי מתוק פרט למה שתואר, שצבעו צהבהב או שהוא חמצמץ, לא מומש בזמנו הידוע, כי הוא פרנסה, כסף וטוב . הישרדותו ארוכה כל עוד פרי זה נשאר עם הפירות, וקלילות אספקתו וזירוז הופעתו ויתרונו לאנשיו, למעט ענבים שחורים ותאנים, כי ממילא אין בהם טוב . ומי שחושב שהוא הכה משהו מהפרי, אז אין שום דבר רע בזה בזמנו אם הוא מכיל את הרצוי מסוגי הטוב המתוארים, כגון פרנסה, דת וידע . אם המצפון שלו הוא שהפירות האלה הם בין פירות גן העדן, אז זה מדע ודת שהם מעל לכל ספק. אחרת, על פי מה שתואר העץ המכובד, איש שפע . ומי שנקטף מעץ בישיבה, זה כסף שפוקד אותו ללא עבודה קשה או עייפות . דברו, העץ, היה מה שהוא הסכים איתו, ומה שנאמר עליו היה עניין מופלא שאנשים התפלאו ממנו . נאמר כי העץ הוא אישה, אם יש לה משהו הדומה לאישה, ואישה זו צריכה להיות אם של מלך, אישה, בת של מלך או משרתת של מלך ….

…אל-חאסה : מציין גברים ונשים, נשים צעירות ונהרות לבנות נספרות, כי זה מהאדמה ועל שינון וספירה, בגלל הידע או השירה שספג התלמיד, העלייה לרגל וזריקת אבנים, האכזריות ומצוקה, ועלבונות והשמצות . מי שראה ציפור יורדת משמים לארץ, אז הרים חלוק נחל ועף איתו, ואם זה היה במסגד, אדם טוב או אחד הצדיקים נספו ממנו, ואם החזון איש היה חולה, והוא היה בין האנשים הטובים או מישהו שהתפלל גם בזה, ואף אחד לא מעורב בו במחלה. מי שמתפלל גם בו, אז האדם עם החזון מת, ואם הוא הרים את חלוק הנחל מכנסייה, השיקול לשחיתות של המטופל הוא כמו זה שהצגנו, ואם הוא אסף אותו מבית או ממקום לא ידוע, אבוד המטופל של האדם שהיה לו ראייה מילד או אחר, כמו זה שאסף מספר חלוקי נחל וגורלם בבגדו או בלע אותו בבטנו, ואם הוא הרים אותו ממסגד או מבית מלומד או ממעגל גברי, הוא ספר מהידע והקוראן, והוא נהנה מהזיכרון ומההצהרה באותה מידה שהוא הרים מהמצור . אם זה נאסף מהשווקים או מדונמים ושורשי עצים, אז זה מרוויח מהעולם, ובדירהם זה מורכב עבורו מסיבה של פירות או צמחים או מסחר ותיווך, או מלבקש ולתת צדקה כל אדם על פי דאגתו והרגלו בהתעוררותו . אם לכידתו היא מהים, אז מתנות מהסולטאן אם הוא משרת אותו, או מרוויחות מהים אם הוא סוחר בו, או ידע שהוא רוכש מדען אם זו בקשתו, או מתנה וקישור מאת אשה עשירה אם יש לה בן או משהו דומה . באשר למי שזרק אותו לים, הכסף שלו נכנס אליו . ואם הוא זורק אותה לבאר, הוא לוקח כסף להתחתן או לקנות משרת . ואם השליך אותו בגשם או בתנאי אוכל, או במחסן של הים, הוא קנה עם מה שהיה לו או כמו שהוא זרק אותו, סחר שמעיד על המקום בו זרק את מה שהיה איתו . פשוטי העם אומרים : זה וזה כל כך זרק מה שהיה לו של דירהם לתוך חיטה או שמן או משהו אחר . אם הוא זרק להם חיה, כמו אריה, קוף, ארבה, עורב וכדומה . זה היה בימי החאג ', וזה הודיע ​​על ידי העלייה לרגל ויידוי האבנים בעתיד פקודתו, כי מקור זריקת האבנים הוא שגבריאל, עליו השלום, ציווה על אדם, שלום. יהיה עליו, לזרוק את השטן כשהוא הוצג בפניו, וזה הפך לסונה עבור בנו . אם הדבר לא נעשה בימי חג'ג ', חלוק הנחל היה תחינתו כלפי אויב או אדם לא מוסרי, או קללה והעלבה שלו, או עדויות להעיד נגדו . ואם היה זורק אותם נגד הגזעים האלה, כמו יונים ומוסלמים מקרב העם, האיש היה עוקב, מדבר בצדקות והנשים מוגנות ….

…פחאני הוא בחלום אדם הנאמן לכסף ולסודות של אנשים . בפרשנות, זה ראוי לשבח, כל עוד לא תופסים פירות כמחיר . וראייתו מציינת את הרשומות השימושיות או את הבעלים של חדשות המלכים . אולי החזון שלו הצביע על ילדים, בעלים, כסף מהיר ורווח במונח ….