…מחלת ציפור היא בזויה של הציפורים, וראייתה בחלום מעידה על עם שאין בו יצורים וחסרי תועלת בהם . וראיית הכאב הזה מעידה על כיף, משחק, שמחות, תענוגות וניצחון על האויבים . לראות את שליטי הסולטנות מציפורים בחלום זה מרושע, במצוקה ובטיפש . לראות את מה שנוח לאדם הוא עדות לבעלים וילדים, ולראות את מה שאינו חיבה לאדם הוא עדות לקיום יחסי מין עם הפכים ושאינם ערבים . ולראות אלקזיר עדויות למפלצות ואוויר . וראיית העיכוב, התהילה והעוצמה, התועלות והפרנסה . לראות מה אוכלים בשר זה יתרון קל . ולראות את זכר הציפור הוא זכר, והנקבה היא נשים . והאנשים הלא ידועים הם זרים, ורואים מה טוב ורע בהקלה אחרי קשיים, או שקל אחרי קשיים . לראות את מה שמופיע גם ביום וגם בלילה הוא עדות לעזות ולעוצמת הבקשה . לראות מה מופיע בלילה ושוכן ביום מעיד על הגנה . לראות מה רע וללא טוב מעיד על האויבים . ומה שטוב ללא רע, חזונו מעיד על ביטחון מפני פחד ופרנסה כדין . לראות את מה שמופיע בשריפה ושוכן בלילה מעיד על פרישה של עבודות שונות ורגלנות אחר החדשות . לראות מה אין ערך להתעורר אם יש לו ערך בחלום מעיד על צביעות וצריכת כסף שלא כדין, ולהיפך . לראות מה לא עף כשהוא טס בחלום, מעיד על שבירת הברית וחוסר המוסריות ולהיפך, לראות את מה שמופיע בזמן ללא זמן, ואם זה הופיע בזמן בטרם עת, זה היה עדות להוצאת הדברים במקום ולא אחר מאויבים וחדשות משונות, ולהעמיק במה שלא נוגע לאנשים . לראות תושב במים זה אנשים שמרוויחים מכך כסף, או אנשים של אדיקות וטהרה, וזו אמירה כללית על ציפורים – מדד למה שלא מוזכר -….
חולם על לראות לטאה מתה
(63 פירושים ומשמעויות של חלומות על לראות לטאה מתה)…מה לגבי לראות נחשים ונחשים , והאם יש לזה משמעות ספציפית? לראות נחשים באופן כללי זה מפחיד מאוד, והם השביעיים של האדם, והאדם בן שבע, אז פחדו ממנו ופחדו מהם, והנביא, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, איפשר לנו להרוג אותם בפתרון האסור בחדית 'של חמישה אנשים שנהרגים בפתרון והאסור, והוא הזכיר אותם באחד הקריינות : הנחש . עבור כותב שורות אלה, המשמעויות של ראיית נחשים משתנות, בהתאם לזמן החזונות. בקיץ או בחורף, לראות את זה בחורף עשוי להיות קל יותר, אבל זה יכול להיות אינדיקציה לשיפור במצב הרפואי או הפתולוגי של המחפש, וכולם מכירים את הקשר בין הנחש לרפואה, וזה יכול להיות אינדיקציה לריפוי מכישוף, והקשר בין הנחש לקסם ברור, ואני מתכוון לקסם של הקוסמים כשהחבלים הפכו כאילו הם חיים, אז משה ביטל את הקסם שלהם עם נחש אמיתי, וכך תודיע לך, הו מעבר, שראיית הנחש בחורף במיוחד עשויה לסמן ריפוי מכישוף ! ואני יודע שאולי תופתעו מהדיבורים האלה, אבל זו האמת שהגעתי אליה לאחר בחינה, ניתוח ומחקר . נחשים בחורף עשויים להיות סימן לגשם, והסחה זו ממשמעותם הלשונית, מכיוון שהם חיים ומים, אלוהים עשה לנו את כל היצורים החיים ממנו, ולהרהר במילה בחיים ! לראות נחשים צעירים עשויה להיות משמעות נעימה לאישה נשואה, שהיא תיכנס להריון ואז תלד, שכן חיים קטנים הם מטפורה לקיומה של הנשמה או לחיים של ישות קטנה חדשה, שזה היילוד הקטן הזה. שייוולד ברשות אלוהים …. הנה סמל כזה, הוא עשוי לפחד מבעליו, אך וכפי שאתה שם לב, משמעותו מענגת . נחש ארוכים במיוחד, עשויים להיות סמל המעי והנוחות או המחלה שמתרחשים בו, או שזה עשוי להיות סמל של קרובי משפחה, וזה יכול להיות זמן הראייה. הקיץ או החורף הם התפקיד הגדול ביותר להגדרת המשמעות, בין אם זה טוב או רע, מכיוון שהנחש נמצא בקיץ ולרוב יש לו משמעות רעה, ובחורף לעיתים קרובות יש לו משמעות טובה, וזה נשאר עניין של הפיכת משמעות מתאימה לחזון, על פי המידע של בעליו, על המעבר, וכל אחד ועדינותו . באשר להרוג נחש , זהו מחמוד בקיץ , וזה עשוי להצביע על מילוי חוב , או על סיום מאבק המבחן וההתלבטות , וזה עשוי להצביע על סיום האיבה עם קרוב משפחה , וזה יכול להיות אינדיקציה להיפטר טיפול אסור , או התנהגות אסור , בין אם היא מילולית או מילולית , והיא עשויה להיות בעית ההיעלמות עם אחד הילדים , או של אחד הילדים , והוא עשוי מתכוון סיום טיפול מועיל . ולהיפך בחורף, להרוג אותה עשויות להיות משמעויות רעות ברוב המקרים , כגון : כריתת רחם ומריבה בין קרובי משפחה , קיצוץ תוכנית טיפול , הפרעה או קיצוץ , בזבוז כסף או בזבוז , הזנחת תלותיו של ילד או אישה , ונשאר לומר : שלכל חזון יש את הנסיבות שלה , על פי שאר הסמלים , ולכן זה שונה לגמרי בחזון לאחר, בהתאם למשתנים האלה , ומה שחשוב לכותב זה השורות לא לקשר החזון של נחשים , ואת סימני מדאיגה , כגון : עין – מושכים או קסם או מחלה , ואחרים ….
…גבר נמצא בחלום אם האיש ידוע, הרי הוא אותו אדם מסוים, או שמו או מקבילו מהעם . ומי שרואה אדם ידוע בחלומו מבקש ממנו דבר או מעמיתו או משמו או מדמותו, ואם יקח ממנו את מה שרצוי במהותו, הוא ישיג ממנו את מבוקשו , ואם הוא לוקח ממנו חולצה חדשה והוא מאנשי המדינה, אז הוא לוקח ממנו משכון אפוטרופסות. חבל הוא ברית מכיוון שהערבים מכנים ברית ברית . לראות את בני אדם בחלום מעיד על כבוד . לראות שלכל כת יש פרשנות, לראות מלכים כניצחון, לראות שליטים כמשפט, לראות שליטים פחדים, לראות חיילים כמסעות, לראות אומנים כמצביעים על מעשיהם ופרנסתם, לראות נשים זה משפט, ולראות צדיקים זה פולחן . ואולי החזון של בני אדם מצביע על מה שאחרים הזכירו על מה שאלוהים הקב~ה הזכיר, אמר הקב~ה : ( אין חיה על פני האדמה וגם לא ציפור שעפה בכנפיה, אלא לאומות כמוך ) , אז ראיית הטוב בין בני אדם עשויה להצביע על טובת החיות או הציפורים, כפי שמציין החיה הצדיקה או הציפור המועילה מיועדת לאדם שהוא יותר טוב, וכשיש אדם בבן אדם הדומה לציפור, לחיה ואחרים . אולי החזון של בני אדם הצביע על הגידולים שנקטפו. אמר הקב~ה : ( ואלוהים גרם לך לגדל צמחים מהארץ ). חזונו של בני אדם מציין את החשדות לרווח בגלל ההבדל ברווחים שלהם, הבניין המופלא או הביצוע הנעים ….
…האם מותר לראות את אלוהים בחלום? התשובה לכך : כי אנשי הבעת הסכימו שזה מותר לראות את אלוהים בתוך חלום ובריאות , מלבד הרצון לראות את השלום הנביא עליו . אבן אלבקלאני אמר : ראה את אלוהים בחלום מחשבות בלב סמנטיקה מאחורי על הדברים מאשר להיות כמו כל יאת מרה אחרת , ואלוהים יודע (1). ש : מהם נימוסי הראייה הטובה? מה הדוגמה שלה? ת : החוקרים הזכירו נימוסים שמי שראה חזון צדק יעשו, כלומר : 1 להיות אסיר תודה על כך . 2 • אן אסטבר החוצה . 3 • מדברים על אן אבל כל מי שאוהב בלי שנוא . עליו השלום, אמר : אם ראית חזון של אהבה אליו הוא מאלוהים , פלייהמד מאת אלוהים וזה קורה . . ~(2) . קטעי ההתגלות מתקנים השראה כאלוהים של מגיה בלב המשרת, מילה אומרת לאדון עבדו בחלום, בעודו אומר פולחן שקט ואחרים, כולל : מפגש בין רוח חיים ישנים של המתים ממשפחתו קרוביו וחבריו , ואני אדבר בו בהמשך הפעלת יותר, בעזרת השם . כולל : את העלייה של הנשמה שלו לאלוהים לה אותו . כולל : הזנת רוח של גן העדן ואת Mhahadtha ואחרות (3) ___________________ (1). אבן חג'ר – אופ – (388 \ 12) (2) קריינים בוכרי גם להרחיב – אופ – (369 \ 12) (3) בנו של ערכים – רוח – אופ – עמ '63 ** תוך ציטוט של ד~ר פחד אל- עוסיימי…
…ש : האם לראות את השליח, אלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, אפשרי? האם מי שראה את השליח, תפילת אלוהים ושלום עליו, בעמוד כלשהו, האם ראה זאת באמת? כן , ואולי הדוגמאות החשובות ביותר לראייה טובה, חזון הנביא עליו השלום הופנה על ידי האימאם בוכרי והמילה המוסלמית מהדיאת אבו הוראירה אמרה : שליח אללה עליו השלום : ~ מרני ב יש חלום רני, השטן הוא לא איתי ~(1). בשנת הרומן שלו, ~ מן רני בתוך חלום Vsarani ער או כאילו ערנות רני הוא לא אל השטן עלי . בשנת הרומן, הוא אמר עליו השלום :~ מן רני היה דעתו של תקין , ~ אבן סירין אמר : אם רה בצלמו (2 ). העובדה שמדענים נבדלו במשמעות השלום עליו : מרני בחלום היא ראתה אותי … ~ אבן אלבקלאני אמר : פירושו שהראייה שלו נכונה לא בודגט ולא דומה. השטן , ונתמך אמירת רומן ~ היה הדעה של תקין ~ נאנח חזון הוא נכון , וזה היה האבן סירין לו נחתך אדם שהוא ראה את שלום הנביא עליו, אמר : בשורה לי כי ראיתי אם הוא תאר תכונה שהוא עשה לא יודע, הוא אמר : אתה לא רואה אותו . אמר אבן חג'אר ושרשרת השידור שלו אותנטית (3). אחרים אמרו : אבל התופעה המודרנית פירושה שהוא ראה את זה תופס לא מפריע למנוע את זה . אחרים אמרו : ככל הנראה אומר עליו השלום : ~ איבד את ראני או הימין ראה את השטן בתמונה ~, אם דעתו של המתואר מכירה אותו בחייו, מאחורי הסכסוך היה פרשנות חזון של Araaa למעשה , וזה נכון שהוא רואה למעשה, אם זה היה על היכולת שלו ידוע או אחרת . חוקרים אחדים אמרו : בחרו נביה בוראת יתברך כי אנשים רואים אותו לתקן את כל הכנות ולמנוע את השטן לדמיין נוצר פן שוכב על לשונו בשינה כמו הפרת אלוהים הרגל של שלום הנביאים להיות עליהם את נס , וכפי בלתי אפשרי כי השטן דמיינתי בצלמו של ערנות , אם חתם חשד האמת עם שקר לא Aathag מה שהביא מחשש תפיסה זו Vhamaha אללה מן השטן Nzgh ו Osuste ושינון ו קדה (4), אמר האימאם אבן חג'ר : זה נראה לי שמה שמשמעותו של רני בחלום מתכון כלשהו היה פליקטבהר וידע שהוא ראה אמת התגלות שהיא מאלוהים, לא הטעות שהיא החלום, השטן הוא לא בשבילי (5) ~ אבל המשמעות של ~ אל כאילו רני ב ערנות ~ הוא כפוף המילים : אחד של אותם : כי מה פירוש האנשים בזמן ובאמצעים שלו כי שנת רה ו לא נדדתי לעזור לו בורא יתברך על הגירה ואז לראות את השליח בעליל . שני שאלה : הוא רואה ה דואר אשרור כי החזון של ערנות של העולם הבא ; כי הוא רואה בחיים שלאחר המוות את כל האומה מרה בעולם ולא ראה . III : הוא רואה את החזון הבא של עצמו בתוך הקרבה של אותו ולקבל Chweath וכך ________________________________ (1 ) מסופר על ידי בוכרי כמו הפתיחה (12 /383 ) הדלת וראיתי את השלום הנביא עליו בתוך חלום , ואת בתור מוסלמי בתוך הגרעין (15 /24 ). (2 ) סופר על ידי בוכרי כמו הפתיחה (12 /383 ) דלת וראה את שלום הנביא עליו בתוך חלום , ואת בתור מוסלמי בתוך הגרעין (15 /26 ). (3 ) ראה : אבן חג'אר – אופ (4) אבן חג'אר – אופ – (12/389) והפניה קודמת גרעינית – (15/25). (5) אבן חג'אר – התייחסות קודמת – (12/389). ** צוטט על ידי ד~ר פאהד אל-אוסאימי…
…האם הוחלט שמישהו שרוצה לראות חזון טוב לעשות כמה נימוסים לפני השינה, למשל, או להביא כמה חוטים? כבר הוזכר שחלק מהאנשים החולים עשו טעות כזו , משום שזה כאשר הוא עצמו הוא אדם מסוים , למשל , ומצבו מחמיר במילים של אלו שמגדילים את המחלה בתיאוריהם אליו, כמו אמרה שלהם : Ma'oun , עם נשמה . . . וכו ' , שכן מצב זה עשוי לדחוף את בעליו עד שיתחיל לבקש מאלילה לראות חלום שדרכו הוא יודע מה מצבו , והוא עשוי לחשוב על מי שגרם לו במצב זה , או ממכשפות , או מ גיל התבגרות , והוא רואה בשינה , ו לעתים קרובות הוא רואה את זה בתור חלומות באספמיה – וגם במקרה זה – אבל אולי יש לנו אדם שלא סובל מכל סימפטום פתולוגי , ולכן חוקרי ביטוי מוזכרים עניין שהוא יש מוסר, כולל : לנהוג ביושר דיבור ומבטא , לישון באור , על צד ימין , ו לדקלם סורה כאשר שינה : (וגם השמש להבהיר את זה ) (1), ו סורה ( ולילה אם מטושטש ) (1), סוראט : תאנים , כנות ואלמאוזטין , זה ביחס לקוראן , לא מצאתי ראיות להקצאה זו של גדר זו , והורה לקריאות נוספות לתפילה זו : (אל אללה, אני מחפש בך מקלט מ חלומות רעים ואני לעוז ממך מן המניפולציה של השטן ער לשינה , אלוהים O , אני מחפש אותך חזון של טוב, כן, שימושי ובלתי נשכח . אוי אלוהים , תראה לי מה אני אוהב בחלומי ) '1'. אין ספק שהתפילה הטהורה של האדם קרובה למענה , במיוחד אם הוא עושה דברים שגורמים לשיחה להיענות, כולל : להיות טעים באוכל, לא לשתות או לאכול דבר מלבד טוב , להתעקש על אלוהים ב תחינה , ולהתחנן בפניו במאה מרשמים, זה מתאים לו לענות – במיוחד – אם היה מסע ארוך שזקוק להגזמה בלבוש ובצורה , ולא מצאתי שום דבר מהסונה לתמוך בתחינה זו שאבן חג'אר נתן במהלך הכיבוש , אז זו לא יותר מתפילה , ואדם קורא לאלוהים עם מה . אלוהים פותח את זה, אולי מה שאבן חג'אר מוריד מהדלת הזו ….
…האם לראות כלבים, חתולים, נחשים ועקרבים מעיד על משהו חשוד, מחלה או קסם? העובדה ששאלה זו ניתנת להרבה שואלים ואלסאילאת כאן עלינו להבחין בין שני דברים .. היא רואה את הדברים האלה חוזרים על עצמם לעתים קרובות על ידי חזונות המין הללו עשויים להיות טעם מקדים למחלתו או לקסם או לעין של ערבוב ג'לאדים זה טוב Asthlal מה אלוהים משולל לבוש ומזון ומנהגים, לגבי מי שרואה אותם רק מעט פעם או פעמיים, הם לא מציינים שום דבר בסעיף הראשון, וזה חזון שמתפרש על פי מצב בעליו, אז הדבר החשוב הוא … לא להבין את המין של החזונות האלה דבר קבוע אחד, כמו קסם ועין, וידוע שהחזונות אינם ניתנים למדידה, כך שאדם עשוי לראות חזון שמתבטא בשבילו עם עניין משמח, ואדם אחר רואה זאת, והוא מבטא אחרת, כל אחד על פי מצבו וטובתו ….
…מה הפירוש של לראות את הים טובע בתוכו ?? עבור אנשים מסוימים יש סמל מפחיד ; וזהו : הים וטובע בו !!! אז מדוע הסמל הזה מסמל , והאם הוא מפוטר ???? למעשה, אני חוזר כאן ומאשר כי אין סימן יחיד לסמל , וכי יש לשמוע את החזון במלואו על כל סמליו , אך כל עוד אנו מדברים כעת על סמל זה , אני אומר : משמעותו של הים או של טובע זה לא תמיד רע , זה עשוי להצביע למשל : אל התלמיד , עלי גידול ידע מעמיק והתמחות בתוך משמעת . ובשביל הסוחר , הים עשוי להיות השוק בו הוא עובד . ובשביל החוטא והחוטא , זה יכול להיות טביעה של תשובה והתבוננות באומרו של הקב~ה : ~ גם כאשר הטביעה עלתה עליו , הוא אמר, האמנתי שאין אל אלא האמין בו ~ ( בני יסיר : 90). המשמעות של שחייה, טבילה וטביעה בים היא טובה כשרואים את הים בקיץ, ובאשר לראות אותו בחורף, זה אולי סימן רע, אבל אני חוזר ונשנה שיש צורך להסתכל על שאר הסמלים. של החזון, ומהנאמר על כמה מהקונוטציות הרעות של שחייה, צלילה או טביעה בים : 1 / ביצוע חטאים וחטאים גדולים, והרהר בדבר שאלוהים הקב~ה אמר : [ מתוך איזה חטאים הם טבעו והביאו באש ולא מצאו את תומכיהם מלבד אלוהים. ] נח : 25 2 / טבילה בעולם והנאותיו . אבל המעבר חייב להיזהר ממנו אם הוא רואה חזון או חלום שעשוי להיות בעל משמעות רעה ממנו , כך שהוא עלול להסיח את הדעת מהמעבר איתו , את המשמעות הרעה הזו, ברוך השם ….
…מה לגבי לראות את השליח, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, האם זה אפשרי? מה זה אומר? האם זה תמיד חזון אמיתי, בין אם השליח, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, האם היה חזון כמתואר בביוגרפיה של הנביא, או שהוא היה שונה? באמירה או בתיאור; למשל, אם נראה צעיר, או עם זקן לבן, או לובש בגדים שהוא לא רגיל ללבוש, או שהוא נראה מזמין כמה דברים שעומדים בסתירה לשריעה המטוהרת, כמו הערצת קברים, ניתוק הרחם, או הרג, … וחוץ ממה שהוכחתי מסיפוריהם וחשבונותיהם של אלה שראו אותו … ? ראשית, אני אומר שחזון השליח, יתכן שתפילת האל ושלום עליו, הוא אפשרי, והיא אחת הדוגמאות הבולטות ביותר לחזון הצדיק. שני השייחים יצאו מהאדית של אבו הוראירה, יהי רצון שאלוהים אמר לו : שליח אלוהים, תפילת אלוהים ושלום עליו אמר : [ מי שרואה אותי בחלום ראה אותי, שטן לא מחקה אותי. . ] ובקריינות עליו : [ מי שרואה אותי בחלום יראה אותי כשהוא ער, או כאילו ראה אותי כשהוא ער, השטן לא יחקה אותי . ] ב רומן : [ מי שרואה אותי וראה תקין ]. אבל צריך זה להיות חזון פי כשנת ביוגרפיה של תיאורים, כך האימאם מוחמד אבן סירין אמר לאחר השיחה לפני, [ מן תקין לראות אותי ראתה ] , : אם הוא ראה את התמונה שלו . והאימאם הזה נהג לומר לו שהוא ראה את הנביא, יהי עליו תפילת ה 'ושלום, שאמר : תאר לי מה שראית. אם הוא תאר תכונה שהוא עשה לא יודע, הוא אמר : אתה לא רואה אותו . אמר אבן חג'אר ושרשרת השידור שלו נכונה . לכן, מי שרואה את השליח בסתירה לתיאורו, החזון אינו חזון על פניו, או חזון אמיתי, אלא חזון שזקוק לפרשנות. פרשנות זו קשורה לצופה . לכן, יש חוקרים שאמרו : מי שרואה אותו במראהו ובמצבו הוא עדות לטובת הרואה ולשלמות סמכותו ומנצח את מי שנמצא נגדו, ומי שרואה אותו במצב משתנה, מקמט את מצחו, או שיש לו שוקה או מחסור בחלק מגופו, הם עדות למצב הרע של הרואה . אך אין ספק שמי שרואה את השליח, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, על איזו איכות שהיא תהיה, שהוא ישמח, והוא צריך לדעת שאולי יש לציין את המשמעות, או שאסור לרוע, וזה מה שהחליט האימאם אבן חג'אר, שאלוהים ירחם עליו….
…מה פסק הדין לשימוש במונח ~התגלמות אלוהים~ כאשר דנים בשאלה : האם ניתן לראות את אלוהים בחלום? כאשר אתה דן בסוגיה זו, תמצא כמה תיאורים שאינם מתאימים לו, הקב~ה, אמר השופט : המלומדים הסכימו שמותר לראות את האל הקב~ה בחלום ותוקפו. ועוד ביטויים כאלה מהביטויים המעודכנים שלא הגיעו מדברי אלוהים, ולא מדברי שליחו, ולכן הם אינם מוכחשים ומאושרים רק לאחר פירוט, ואם משמעותם נכונה, אז זה מוכח, אחרת זה נדחה . לכן, אסור לומר : מצבו הוא אחד ממאפייני הגופות, ואין זה מותר לגלם אותו. כי זה אחד הביטויים המעודכנים ….
…אדם עשוי לראות כמה מהדברים המודרניים, כיצד ניתן לבטא אותם? שאלה זו חשובה מאוד ביחס לשאלה שנשאלה בעבר : האם ניתן ללמד את הביטוי? או שמא זה עוצר אנשים מסוימים ולא ניתן להנחות אותם? באמצעות מעקב הטקסטים, מצאנו כי שליחו של אלוהים, אולי התפילות של אלוהים עליו השלום, לפעמים הציג את חזון לוויתו , שמעתי את הביטוי מהם , וכן לפעמים לימד אותם את הביטוי. לכן, חלקם הצטיינו בידע זה. אם זה מה שבאנו כאן הוא הנכון, אז עלינו לנסות לגלות ביטוי. זה לא הוזכר בספרי הקדמונים של העניינים המודרניים שצצו בעידן זה . אל-אשרי אמר : מקור הביטוי הוא של הנביאים ולשונם , ופירושו של אבן-באטל באומרו : זה כמו שהוא אמר , אבל מה שהוזכר בסמכות הנביאים בכך, גם אם זה במקור לא חלחל על כל הצבועים . יש צורך במיומנים בתחום זה להסיק במבט טוב, ואז להחזיר את מה שלא נקבע לו לשלטון הייצוג , ולשפוט אותו מכוח הפרופורציה הנכונה, ולכן הוא הופך אותו למקור שמודבק עליו כקנאה. עושה בענפי המשפט . דוגמאות לדברים שאתה עשוי לראות הם מודרניים שאינך מוצא בספרי ביטוי, ואף אחד שלא כתב על אמנות זו מעולם לא כתב על הדברים הבאים . טרמינולוגיה עכשווית לביטוי…
…מי שרואה שהוא מתחתן עם אישה מתה ונכנס איתה, אז הוא מנצל חומר שנפטר שהוא שולל, והוא בעניינים כמו היופי של אותה אישה, ואם הוא לא נכנס אליה או שולל אותה , אז הניצחון שלו בעניין הזה הוא בלי מה שהיה נכנס איתו ….
…ואם ראה שציפור מתה בידו בלי להרוג אותה או לשחוט אותה, היו מכים אותו ….
…ומי שראה שיש לו יחסי מין עם אשתו והיא מתה, אין בו טוב ….
…ומי שרואה שהוא מקיים יחסי אישה עם אישה מתה לא ידועה, זה יהיה רצוי ….
…ומי שרואה שיש לו יחסי מין עם אישה מתה ידועה, אז הוא ישיג את הטוב וישיג את מה שהוא מקווה מנקודה שבה זה לא נספר, ואם המת הוא אדם ידוע, אז יתקבל טוב לכך אדם, צדקה, שכר וצדקה מן הרואה, ואם המת היה אדם לא ידוע שלא הכיר אותו, הרי הוא ניצחון וניצחון על האויבים ….
…ומי שיראה שהוא מקיים יחסי אישה מתה עם מהראם, אז יהיה לו צער ומצוקה ….
…הוא מתחתן עם אישה מתה, כי הוא חי עבורו עניין מת ומשתלט עליו, או שהוא מכה בסמכות ממקום שהוא לא מקווה לו ….
…אם הוא רואה כאילו אישה מתה בחיים, והוא יתחתן איתה והיכה אותו ממימיה, אז הוא יזכה בצורך שלו, יבזבז עליה כסף בחביבות נפשו, ויקבל מנדט מחודש ועסק רווחי ….
…אם הוא מתחתן עם אישה מתה, והוא רואה שהיא חיה, והופך אותה לביתו, אז הוא עושה מעשה שהוא מתחרט עליו, ואם הוא מתקיים איתה ומכתים אותה במים . הוא מתחרט על מלאכת איבוד האשליה, ומשבח את תוצאתו, וישיג טוב ככל שסבל ממימיו בסוף העניין ….
…אם ראה כאילו התחתן עם אישה מתה, והוא ראה שהיא בחיים, נכנס איתה ולא נגע בה, אך הוא פנה לביתה והתיישב, חזונותיו הצביעו על מותו, כמו גם על חזון האישה, ממשיכה במהלך החזון של הגבר בכל זה ….
…ומי שיראה שציפור מתה, אז הוא יינצל ….
ומי שרואה שהוא נותן צדקה, אם הוא מלומד שרוכש את הידע שלו, או מלך שהמנדט שלו גדל, או סוחר שהכנסותיו גדלות, או חולה, לא נורא או המום, שמגלה את צערו או כלוא, הוא גרוש או לא צייתני, או פוליתאיסט שהופך למוסלמי או אומן שלומד מעבודתו, וחלקם אמרו כי נדבות לראות מעיד על ביטחון מפני אימה והצלה ממזיקים, ומי שחושב שהוא לוקח זאקאט הוא תועלת, ונאמר כי זה חוסר
…באשר לראות נחשים ועקרבים, מי שרואה שהוא נלחם בנחש, אז הוא מתייחס לאויב, והמנצח עליהם הוא המנצח על בעליו, וחיי הצדק חזקים יותר מחיי המים, ושחורם. חזק מביציותיו. ומי שרואה שנחש נושך אותו, אויבו מקבל אותו בשנאה כמו בעוקץ, ומי שרואה שהוא הרג נחש, הוא יזכה לאויב. הוא מת, כי אלוהים מספיק את פקודתו, ומי שרואה שהוא מלך הנחש הוא לא חושש, אז הוא מכה בכוח כמו אותו נחש בנחש, ואם הנחש הוא מזהב או שיש עליו תמונות. , אז יש לו סמכות רבה, ואם הוא לבן קטן והוא הבעלים שלו, אז הוא סבו שמחפש אותו, ואם הוא לא הבעלים שלו אז הוא אויב חלש והנחש הקטן הוא אויב של המשפחה ואחרים, ומי שרואה בידיו נחש המבקש ותופס אותו בידו, הוא בטוח ממה שהוא חושש ומי שרואה שהוא חושש מנחש ואינו רואה אותו, אז זה בטוח לו מאויבו. אם הוא יבדוק את זה, אז הוא יושפע מפחד מאויבו וללא נזק ממנו. הוא רואה משהו שתוהה עליו ומקבל המון טוב, ומי שרואה את החיים בשקעי הבתים, הם אויבים של נשים וקרובי משפחה, ואם הוא רואה נחשים מחוץ לבתים, הם אויבים מן הרחוק, ומי שרואה נחש בביתו או במיטתו, אז אשתו היא אויב עבורו, ומי שרואה שנחש יוצא מהאף שלו או מגבו או מהשופכה שלו, זה יוליד ילד ואני אם זה יוצא מהאוזן, מהבטן או מהפי הטבעת שלו, ואז יש אויב במשפחה שלו שיוצא ממנו….
…אלסלמי אמר : לראות את הכיסא זה טוב בכל מקרה, אלא אם כן יש משהו שמכחיש בשריעה, ואם יש משהו שמכחישים, זה לא טוב בזכותו של המחפש לא בדת ולא במשהו שהוא מבקש בעניינים עולמיים ….
…כמה ביטויים אמרו כי לראות את הציפורן מתפשטת מארבעה צדדים של מסמר על אויבים זה קישוט, יופי, כסף ומשהו שנכנס ליד ….
…ומי שרואה שהוא מצורע ומצורע, אז הוא יקבל כסף, חסד וכבוד, וצרעת אם דם או מכוער יזרום ממנו, אזי השגת כסף אסורה ואפשר לייחס אותו לבעל הצרעת הוא דבר מכוער והוא חף מזה, וזה עלול לגרום לפורענות לעצמו או לכספו או לאחד מילדיו ונאמר לראות את המצורע והמצורע ואוכל איתם מלווה את השונאים אותו…
…לראות את הקוראן . באשר לראיית הקוראן, הוא מתפרש על ידי המלך והשופט, ומי שסומך עליו בידע ובחוכמה. מי שרואה שהקוראן איננו, נשרף או נשטף, ואז מת, מלך, שופט או מלומד. ואם הסולטאן רואה שהוא כותב אותו, אז הוא נראה ידע וצדק, ואם סוחר רואה שהוא כותב את זה, הוא מרוויח כסף ומי שרואה שהוא קורא את הקוראן בקוראן או מסתכל בזה הוא מעיד על התפשטות הידע, החוכמה וההגינות שלו בבריאה, והוא עשוי לקבל ירושה ומי שרואה שהוא קנה קוראן הוא יסכים עם זה בדת ומי שראה אותו שהוא שרף עותק של קוראן, זה מעיד על שחיתות דתו וחוסר הדעת שלו. ומי שראה שהוא מכר עותק, נשלל ממנו השגת ידע והיה נתעב ומושפל. ומי שראה שהוא אכל את עיתוני הקוראן אז יקראו לו הרבה. הוא חי רק מעט, או ששופט רואה את זה, ואז הוא משוחד בשיקול דעתו, ומי שרואה שהוא קורע את ניירותיו, הוא יתעצל בתפילתו. מקורב ומי שראה שהוא פתח את הקוראן הוא לא מוצא בו כתיבה, כי אין בזה טוב והוא אולי רוצה שמישהו אחר יעתיק לו עותק ואולי מישהו אחר יודע אם הוא ממשפחתו ו שרואה שהוא קיבל עותק של הקוראן אז הוא עושה טוב. ואם הוא רואה שהוא נשען עליו או שם אותו מתחת לראשו, אם הוא אחד האנשים הטובים הוא מתנגד לכך ואם לא אז הוא מתחייב את מה שאסור לו ומי שרואה שיש לקוראן שלו אבד, ואז הוא שוכח את הידע ואת הקוראן, ומי שרואה שהוא הגה קוראן, אז הוא עוקב אחר מנדט או לוקח על עצמו אמון והוא נושא הקוראן. הקוראן נשמר, אבטחה ותחזוקה. רוע ורע, ומי שרואה שהמושף נופל מידו או נלקח ממנו, ואם יש לו עבודה, אז הוא מבודד ממנו, ואם זה לא, אז אין בזה טוב, ומי רואה שהוא שם את הקוראן מאחורי גבו ואז הוא הופך לחדשן…
…באשר לחיבוק, מי שרואה שהוא חיבק מישהו, בין שהוא חי או מת, זה מעיד על אורך חייו, וחלקם אמרו שחיבוק הוא ערבוב ואהבה. באשר לפרידה, מי שרואה שהוא נפרד ממישהו, הוא עוזב אותו במוות או בחיים, ואולי המוות מיועד למי שנשלח אליו. הוא ראה שהוא גורף את מקומו והיה לו אדם חולה, כי זה מעיד על מותו, ומי שחושב שהוא גורף מקום למען הפולחן הוא טוב, ואולי לראות את המסגד גורף מעיד על אהבת האל הכל יכול…
…מה המסר שלך למעוניינים לראות את המתים , ולאלה שנבהלים מראות סוג זה , או להגזים בעניין בצורה מדהימה? 1 – אתה עכשיו מהחיים ואתה במקום העבודה. היום זו עבודה, אין חשבון, מחר היא חשבון, ואין עבודה, אז מה תעשה היום? מה תעשה מחר ? 2- עליך להראות צדקנות וחסד להורים בחייהם . ואל תחכה עד אם הם ימותו, או שאחד מהם ימות – אחרי עומר מובארק, ברוך השם – אתה מתחיל להתחרט ולקוות שתראה אותם בחזונות, ולבצע את הוראותיהם, שעשויות להיות חלומות מקטרת וחשיבה ארוכה. וחרטה על מותם . 3- אם יש לך שני הורים או אחד מהם, והם זקנים מאוד, שב איתם ושכח את בדידותם וזכר את דברי השליח, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום : ~ למרות אף למרות אף אף למרות אף – הוא אמר זאת שלוש פעמים – הם אמרו מי, שליח אלוהים? הוא ייכנס לגן עדן . הכוונה היא שהוא צודק איתם, וברומן ~ על הגדולה ~, שפירושו כאשר הם מתבדחים ומחלישים את תנועתם וזקוקים לכוח של בן או בת . 4- האם כתבת את הצוואה שלך? הקורא יכול להיות צעיר בגיל ולומר מה הסיבה? אני אומר : המוות אינו יודע צעיר או זקן, והשליח האצילי שלנו, כפי שהגיע מאבן עומר – שאלוהים ישמח ממנו – אמר : ~ מה זכותו של מוסלמי שיש לו מה להמליץ עליו לבלות שני לילות בלי צוואתו נכתבת עמו ~ אין ספק שיישום צוואת הנפטר נדרש אלא אם כן ציווה על מוהר~ם למשל או קרע ברחם , כמו שכתיבת צוואה מונעת מחלוקת גם בין היורשים, ואלוהים יודע הכי טוב ….
…באשר לחתונה, מי שרואה חתונה שאין בה שעשועים, זה מעיד על טוב, ברכה והנאה, במיוחד אם יש בה עדויות שמעידות על טוב, ואם הוא רואה כנגד זה, אז זה לא מחמוד. ומי שרואה שהחתונה בבית שיש בו חולה מעיד על מותו ואמר שחלקם שונאים לראות את החתונה בחלום, במיוחד אם היה בה משהו משעשוע וכל השמחות שיש בה אסונות וצער….
…באשר לראות לווייתנים וחיות מים, מי שרואה שהוא תפס דג וכדומה, הוא ייפגע מכסף, שלל וטוב בשפע ובגדולה, ואם הלוויתנים צעירים, הם דאגות וצער ש לפגוע בו בחיפוש פרנסתו, ואם הם זקנים וצעירים, זה כמו למבוגרים ומי שרואה שהוא ציד לוויתן טרי של מים צלולים אז הוא אכל ממנו, ואז זה פגע בתירס של עין, ואם המים היו חשוכים ועצובים, הוא היה מוכה מהם ועצב, ואם הוא ציד אנשים צעירים ממה שאנשים שונאים, אז בינו לבין חותניו תהיה יריבות נוקשה, ולתפוס דג גדול מ נהר עמוק הוא הטוב ביותר לבעליו, ומי שרואה שהוא הכה דג אחד או שניים, אז זה משפיע על אישה או שתיים, ומי שרואה הוא הכה לוויתן מלוח, אז זה נפל על ידי המלכים, ואין טוב בלוויתן המלח. ואם ראה שהוא ביקש לוויתן בבריכה או בבריכה, והוא נמלט ממנו, תן ליריבו לקחת יוזמה, הוא רוצה להכחיש את כספו, ומי שרואה לוויתן גדול ומפנה את פיו, אז הוא כלוא בשבילו ומי שרואה שהוא פגע בבטנו של דג פנינה או שתי פנינים או יותר, זה מכה באישה שלוקחת את זה כילד או שני בנים ומעלה, לפי כמות הפנינים, ואם הוא מכה טבעת בבטן, אז זה מצב של כבוד לחזון הראייה, ומי שרואה דג שיוצא מהשופכה שלו, תהיה לו משרתת…