…ומי שרואה אישה זקנה, זה עולם שהוצא לדרך, ומי שרואה שהוא נוהג בזקן ונותן לה את זה, זו התלבטות העולם והשגתו ממנו עד כדי כי זקן חיובי ובלתי ידוע חזק יותר מהידוע, ואם הוא היה במצב טוב כמו אנשי האסלאם, זה היה עולם מותר, ואם זה היה כמו גוף של צביעות זה היה מינימום אסור או שנא בדת אם זה ככה וזה מראה שעיר, שעיר, מכוער, אין שום דת או עולם, ומי שרואה אישה טובה מדברת איתה, צוחקת עליה, משחקת איתה או נכנסת אליו לביתו, אז זה היא שנה פורייה, טוב ועונג, ואם הוא עני, הוא מקבל כסף ומזונות או אסיר, אלוהים יברך אותו ומי שרואה אישה שמתווכחת איתו ומקבל אותו כולל סלידה קיצונית, פטירת הברכה, ומי שרואה אישה לא מוסרית או נואפת, אם היא אישה צדיקה, אז הוא אדם טוב ואני גידול בברכה, ואם הוא נמנה עם אנשי השחיתות, הרי שהוא חסר חוב, עריות ופגיעה ומי שרואה שהוא אשתו עם מישהו אחר, כספו או כבודו לא יהיו טובים בדתו . ועולם עצום, ומי שרואה שאשתו נתנה לו אישה אחרת או אישה, אז הוא עוזב אותה או מתקוטט איתה, ומי שרואה שאשתו נושאת את זה, אז עושר וטוב יבואו אליו, ואם הוא רואה שהוא נושא אישה טובה, אם היא חולה, הוא מתעורר או כלוא, הוא משוחרר או מודאג. אם זה היה נכון אם היא באה לילד, גם אם היא לא בהריון, זה תועלת וטובות ומי שחושב שאשתו הזדקנה, אין בו טוב, ואם הוא רואה שהיא גוברת בטוב ויופי, אז זה גידול בדתו ובעולמו, ומי שרואה שאשתו מבצעת מעשה של אי מוסריות או שנאה, אז היא נגד זה ומי שרואה שאשתו סגפנית, מתפללת, אז הוא טוב ואין שום דבר רע בזה. ומי שרואה אישה שמעולם לא ראתה אותה בזמן שהיא אומללה, יש להסיר ממנה משהו. אם זה טוב, הוא ימצא אחר כך ונאמר שהוא ראה שלפני אישה משהו נעלם, ואם היה איתו יחסי מין, אין בזה שום טוב. ומי שרואה קבוצת נשים במקום בזמן שהם מסתכלים עליו או שאחת מהן קוראת לו אז הוא הוא נגעל ממנו בזמן שהוא חף מפשע, ומטרתו עשויה לקרות לו בהמשך, ואויבו לא יוכל אותו, ואם הוא רואה נשים רבות המריבות, אז התרחשותם של דברים נפלאים בעולם תגרום לבלבול אצל אנשים מסוימים, ואם הוא רואה אותם כנגד זה, הביטוי שלו נגדו ונאמר שרואים נשים במונחים של המשפט טוב, במיוחד אם הם באים אליו או נותנים זריקה בפנים, ואם האישה רואה אישה צעירה, היא ממילא היא האויבת שלה, היא רואה אותה, ואין כל טוב לראות את הזקנה אלא אם כן היא מעוטרת וחשופה…

…האם זה נחשב לראות מישהו שישן זמן קצר מאוד, כמו למשל אדם שישן שינה קצרה במהלך היום, או מניח את ידו על השולחן בזמן העבודה, למשל, ואז נרדם לתנומה קצרה מאוד , וחלקם עשויים אפילו להירגע ברמזורים ולעצום עיניים, ולראות ברגע זה שינה או חזון, האם החזונות הללו אמינים, והאם הם מבטאים ….. ? זו שאלה שנשאלת לעתים קרובות על ידי המתעניינים באמנות זו, ותשובתי לה היא כי חזונות במקרים כאלה הם אמינים ומביעים, והם עשויים אפילו להיות אמיתיים יותר מהחזונות הנראים בשינה ארוכה וממושכת . אז אתה מוצא מדענים שמתעניינים באמנות זו מעדיפים חזונות של כישוף, או תנומות; זוהי שנת צהריים, בניגוד לאחרים . חלקם להסיק דבריהם עם חדית של אבו Sa`id [את האמת רוב ההתגלות ידי המכשפים ], אשר סופק על ידי אחמד עם marfoo ~ו מאומתים על ידי אבן Hibban . באל-פאת קרא אבן חג'אר לפרק על ראיית הלילה, והוא אמר והסביר זאת : כלומר, חזון של אדם בלילה, האם החזונות שלו ביום שווים או שונים, והאם יש הבדלים בין הזמנים של כל אחד מהם ? הוזכר כי נסר בן יקוב אלדינורי אמר : פרשנות החזון בתחילת הלילה מאטה את פירושו, ומהמחצית השנייה היא מואצת עם חלקי הלילה המשתנים, וכי הפרשנות המהירה ביותר של את חזיונות הקסם, במיוחד כששחר שובר . בסמכותו של ג'עפר א-סאדיק : שהפרשנות המהירה ביותר של חזון הסיאסטה היא . ואם כל זה הוא העדפה לחזון היום על פני ראיית הלילה, אז אנו מוצאים שאומרים שיש שווה ביניהם, וכי אין הבדל ביניהם, ומה שבא מהסופר על זה מה שהגיע בסהיח אל-בוכרי, בסמכותו של אבן סירין שאמר : חזון היום הוא כמו חזון הלילה . אלקייראוואני אמר והסביר לה : כלומר, אין הבדל בפסיקה של הביטוי בין ראיית לילה ליום, כמו גם לחזון של נשים וגברים….

…באשר לראות את המתים, להתערבב איתם, לקחת מהם ולתת להם, מי שרואה שמת חי, אז יקרה שמחה ואושר. ומי שרואה שהוא החיה את המתים, אז הוא מברך כופר ולא רואה מי שמת חי ואז מבקש ממנו שמתה והוא אמר לא, אבל היית בחיים, זה מעיד על מצבו הטוב ב~הבא ~, ומי שרואה שאדם מת כועס, אז זה מעיד שהוא נתן צוואה ולא פעל לפי רצונו. ומי שראה שאדם מת צוחק, הוא מבשר, מציין שצדקה הגיעה אליו וזה מקובל, ומי שרואה שאדם מת במצב טוב בזמן שהוא לובש את בגדיו, אז הוא מציין שמותו טוב בשביל מוֹנוֹתֵאִיזם. הוא חי בזמן שהיה במסגד, מכיוון שהיה בטוח מעונשו של אלוהים אדירים, ומי שראה שהוא מתחבר עם המתים אז נסע רחוק, ומי שראה שמת מת צחק ואז בכה, זה מעיד על כך הוא מת מחוץ לדת האיסלאם, ומי שרואה שאדם מת השחיר את פניו, זה מעיד שהוא מת כלא מאמין. הוא ראה שאדם מת סיפר לו על העניין שלו, כי כמו שאמר, כי המתים בבית האמת אינם מדברים אלא אמת. ומי שרואה שלאדם מת יש כתר, תכשיטים או טבעות, או מה שמעטר אותו, או שהוא רואה אותו יושב על מיטה, אז הוא מציין את טובת תורו, ומי שרואה שאדם מת לובש בגדים ירוקים, זה מצביע על כך שמותו היה סוג של עדות, ומי שראה שאדם מת יערער על כך בזמן שהוא לא היה מסוגל לעשות זאת או שהוא היה מטיף לה במילים של G. Laze, זה מצביע על כך שהוא חטא. לכן עליו לחזור בתשובה לאלוהים, ואולי האדם המת הוא במיוחד, ומי שרואה שהמת הוא עירום ומערומיו חשופים, אז זה מעיד על עזיבתו את העולם הזה עירום ממעשים טובים, ואם הוא מאנשי צדק, ואז הוא מריח את זה ומי שרואה מת עם בגדים מלוכלכים או חולה, הוא אחראי לדתו זה בינו לבין אלוהים אדירים, במיוחד בלי העם, ומי שרואה שאדם מת עסוק בלעשות טוב עבודה, אז הוא טוב בזכותו בהמשך, ו אם עבודתו ראויה להאשים אז נגד זה, ומי שרואה אדם מת שחי ותפס את מקומו, אז מי שעוקב אחריו מקבל אפוטרופסות ומי שרואה שאדם מת מתלונן על ראשו, אז הוא האחראי להזנחתו ענייני ההורים, ואם הוא מתלונן על צווארו, הוא אחראי לבזבז את כספו או את ידידות אשתו, ואם הוא מתלונן על ידו, הוא אחראי על אחיו או בן זוגו או על שבועה שנשבע בה שקרן ואם הוא התלונן על בטן אז הוא אחראי לזכויות האב וקרובי המשפחה, ואם הוא התלונן על רגלו אז הוא אחראי להוציא את כספו שלא ברוך השם ואם הוא מתלונן על הירך שלו, ואז הוא אחראי על כריתת רחם, ואם הוא מתלונן על רגליו, הוא אחראי למות חייו בשקר, ומי שרואה שאדם מת מתפלל עם החיים, הם נופלים במה שמוטל על ה מ 'של ציות, ומי שרואה שהוא נכנס מאחורי המתים בבית לא ידוע אז הוא לא עשה הוא יוצא מזה, הוא מת, ומי שרואה שהוא נוסע עם אדם מת כי העניין שלו מבולבל ממנו ומי ראה אדם שמת שהכיר אותו וברך אותו ושאל אותו, כי לא מת באותה שנה ומצביע על טובתו וטובת מצבו של הנפטר, ומי שרואה שמת ידוע מת שוב ומותו בוכה, הוא יתחתן עם חלק ממשפחתו והוא יהיה כלה ביניהם, אחרת אדם ימות אם אין לו סיבה. מות עמיתו או שמו, ומי שרואה שמת מת נאנק ומצבו אינו זהה, זה מעיד על עבודתו הרעה והתגמול על מעשיו המכוערים. ומי שרואה שקבוצת מתים במקום אוכלת משהו, הדבר ההוא יקר ומי שחושב שהוא מחבק את המתים כשהם על כרית, חייו יתארכו….

לראות את הקריאה לתפילה מי שרואה שהוא קורא את הקריאה לתפילה במקום ידוע אז מספק עלייה לרגל. אם הוא אחד הצדיקים, ואם הוא רואה שהוא מתקשר למקום לא ידוע בו אין צורך בקריאה לתפילה, אז זה מקרו ולא ראוי לשבח. ציות לאלוהים הכל יכול ומי שרואה שהוא קורא לקריאה לתפילה בזמן שהוא ישן ממעיט בערכת אשתו ותלוייו, ומי שרואה שהוא נותן את הקריאה לתפילה בפתח ביתו או במדבר בלבד, או הוא קורא לקריאה לתפילה, או באמצע ביתו, ואז הוא מת את בנו או אחותו או על גג שכניו, הוא חושב שהוא חושב רע על אחד מאנשי שכניו או על השוק, כפי שזה מצביע עוני ופשיטת רגל, ומי שרואה שהוא קורא את השיחה לאנשי ביתו, אז זה מעיד על התרחשות של אסון, וכמו כן אם האישה רואה שהיא נותנת את הקריאה לתפילה ומי שרואה שזה מגביר או פוחת בקריאה לתפילה, אז זו התנהגות שאינה נכונה ומי שרואה שהוא מכנה את הקריאה לתפילה בשירותים הוא חסר דתו ובחיי העולם שלו, ומי שרואה שהוא קורא לקריאה לתפילה בחברה או בקרון הם w מבקש, ואז הוא מאשים את העם בגניבה ממנו והם חפים מפשע, ומי שרואה שהוא קורא לקריאה למינרט, זה גובהו של מקום או על ראש הר, ואז הוא מדבר בכנות על הימין של הגורל המלכותי או בתוך המיהראב, המציין את הנסיעה והחזרת הבטיחות והגעת המבוקשים על הגג, הוא תאווה בגלל אשתו, ועונשו על כך היה לחי אז מי שרואה שהוא קורא לשיחה לעם ביחד, ואז הוא קורא אנשים לאמת והם לא צודקים, ומי שרואה שהוא שומע את הקריאה לתפילה, אז הוא עצלן בתפילה, ומי שרואה שהוא שומע את צליל האיקמה, הוא מציין הצלחה לעשות טוב, וכל מי שרואה שהוא קורא לקריאה לתפילה ולא שומר על הטקביר ולעודד, אז הוא ייקלל על ידי האויב שלו ומי שהוא ראה מוזיאון בשמיים והעם ענה לו, אז הוא קורא לאנשים לטובה, אז הם עונים לו, ואולי כל מי שעונה בעיניו עשוי לבצע חג'ג '…

לראות את אלמדאין את מי שרואה שהוא בעיר לא ידועה ולא יודע זאת, אז זה סימן של צדיקים, ואולי הוא קיבל את מה שביקש. אם זה ידוע והערות שלו נכנסה אליו, יש להחזיר אותו אליו. אולי זה היה בטוח מפחד. זה טוב יותר מזה שאין לו גדר, וחלקם אמרו שאני אוהב להיכנס לערים ושונא לעזוב אותם, ומי שרואה שהוא עוזב עיר, הוא מפחד…

…ביחס לחוסר מוסריות, מי שרואה שהוא כבול, אז הוא לא מאמין באלוהים או בחסדו, וזה עשוי להעיד על סוף רע, וחלקם אמרו שאין טוב לראות שכר. אז מי שרואה שהוא עבר עבירה, הוא נקלע למצוקה גדולה, כמו מאסר ואחרים, ומי שרואה שידו כבולה עד צווארו מעיד על עליבות. באשר לשרשרת, זה מצביע על ביצוע חטא, ולגבי ההגבלה, זה מצביע על התמדה של החזון איש לעניין שבו הוא נמצא בטוב או ברע, ומי שרואה שרגליו ארבע שרשראות, אז הוא יש לו ארבעה ילדים, ומי שרואה כאילו הוא קשור בשרשרת עם אדם שחזונותיו מצביעים על כך שהוא רכש חטא גדול, שהוא חושש מנקמתו של הסולטאן….

ומי שרואה שהוא נותן צדקה, אם הוא מלומד שרוכש את הידע שלו, או מלך שהמנדט שלו גדל, או סוחר שהכנסותיו גדלות, או חולה, לא נורא או המום, שמגלה את צערו או כלוא, הוא גרוש או לא צייתני, או פוליתאיסט שהופך למוסלמי או אומן שלומד מעבודתו, וחלקם אמרו כי נדבות לראות מעיד על ביטחון מפני אימה והצלה ממזיקים, ומי שחושב שהוא לוקח זאקאט הוא תועלת, ונאמר כי זה חוסר

…ומי שרואה שהוא צולל לים כדי לראות ממנו משהו, אז הוא ישאף למשהו והכמות שלו תהיה פרופורציונאלית למה שהוא העלה ….

…באשר לראות לווייתנים וחיות מים, מי שרואה שהוא תפס דג וכדומה, הוא ייפגע מכסף, שלל וטוב בשפע ובגדולה, ואם הלוויתנים צעירים, הם דאגות וצער ש לפגוע בו בחיפוש פרנסתו, ואם הם זקנים וצעירים, זה כמו למבוגרים ומי שרואה שהוא ציד לוויתן טרי של מים צלולים אז הוא אכל ממנו, ואז זה פגע בתירס של עין, ואם המים היו חשוכים ועצובים, הוא היה מוכה מהם ועצב, ואם הוא ציד אנשים צעירים ממה שאנשים שונאים, אז בינו לבין חותניו תהיה יריבות נוקשה, ולתפוס דג גדול מ נהר עמוק הוא הטוב ביותר לבעליו, ומי שרואה שהוא הכה דג אחד או שניים, אז זה משפיע על אישה או שתיים, ומי שרואה הוא הכה לוויתן מלוח, אז זה נפל על ידי המלכים, ואין טוב בלוויתן המלח. ואם ראה שהוא ביקש לוויתן בבריכה או בבריכה, והוא נמלט ממנו, תן ליריבו לקחת יוזמה, הוא רוצה להכחיש את כספו, ומי שרואה לוויתן גדול ומפנה את פיו, אז הוא כלוא בשבילו ומי שרואה שהוא פגע בבטנו של דג פנינה או שתי פנינים או יותר, זה מכה באישה שלוקחת את זה כילד או שני בנים ומעלה, לפי כמות הפנינים, ואם הוא מכה טבעת בבטן, אז זה מצב של כבוד לחזון הראייה, ומי שרואה דג שיוצא מהשופכה שלו, תהיה לו משרתת…

…באשר לראות נחשים ועקרבים, מי שרואה שהוא נלחם בנחש, אז הוא מתייחס לאויב, והמנצח עליהם הוא המנצח על בעליו, וחיי הצדק חזקים יותר מחיי המים, ושחורם. חזק מביציותיו. ומי שרואה שנחש נושך אותו, אויבו מקבל אותו בשנאה כמו בעוקץ, ומי שרואה שהוא הרג נחש, הוא יזכה לאויב. הוא מת, כי אלוהים מספיק את פקודתו, ומי שרואה שהוא מלך הנחש הוא לא חושש, אז הוא מכה בכוח כמו אותו נחש בנחש, ואם הנחש הוא מזהב או שיש עליו תמונות. , אז יש לו סמכות רבה, ואם הוא לבן קטן והוא הבעלים שלו, אז הוא סבו שמחפש אותו, ואם הוא לא הבעלים שלו אז הוא אויב חלש והנחש הקטן הוא אויב של המשפחה ואחרים, ומי שרואה בידיו נחש המבקש ותופס אותו בידו, הוא בטוח ממה שהוא חושש ומי שרואה שהוא חושש מנחש ואינו רואה אותו, אז זה בטוח לו מאויבו. אם הוא יבדוק את זה, אז הוא יושפע מפחד מאויבו וללא נזק ממנו. הוא רואה משהו שתוהה עליו ומקבל המון טוב, ומי שרואה את החיים בשקעי הבתים, הם אויבים של נשים וקרובי משפחה, ואם הוא רואה נחשים מחוץ לבתים, הם אויבים מן הרחוק, ומי שרואה נחש בביתו או במיטתו, אז אשתו היא אויב עבורו, ומי שרואה שנחש יוצא מהאף שלו או מגבו או מהשופכה שלו, זה יוליד ילד ואני אם זה יוצא מהאוזן, מהבטן או מהפי הטבעת שלו, ואז יש אויב במשפחה שלו שיוצא ממנו….

…באשר לחתונה, מי שרואה חתונה שאין בה שעשועים, זה מעיד על טוב, ברכה והנאה, במיוחד אם יש בה עדויות שמעידות על טוב, ואם הוא רואה כנגד זה, אז זה לא מחמוד. ומי שרואה שהחתונה בבית שיש בו חולה מעיד על מותו ואמר שחלקם שונאים לראות את החתונה בחלום, במיוחד אם היה בה משהו משעשוע וכל השמחות שיש בה אסונות וצער….

קבורה אם אתם משתתפים בטקס הקבורה של אחד מקרוביכם והשמש זורחת על הנוכחים, זה סימן לבריאות טובה עבור הקרובים ואולי נישואים מאושרים עבור אחד מהם עומדים להתרחש . אך אם יירד מזג אוויר עגום וגשם, בקרוב יגיעו אליכם חדשות רעות על הנעדרים והחולים, ותחושת ייאוש תשרור במעגלי העבודה . וכאשר הטקסים עצובים והפנים כואבים, הקבורה מעידה על סביבה עוינת או על הגישה המהירה של סביבה זו ממך ….

ומי שרואה את זה כאילו נקבר בקבר ללא מוות, מחזונותיו עולה כי קבורתו תביס אותו או תכלא אותו ….

…אם חלמתם שראיתם ארון מתים, הדבר מנבא תנאים גרועים ועצב . אם אתה מרים את הארון, אתה צריך לצפות למותו של מישהו שאתה אוהב ….

…ומי שרואה שהוא היכה את המתים ואת המת מסתפק בהכאתו מציין את מצבם הטוב של המתים בהמשך ….

…ומי שרואה שהמת ישן, אז הוא ינוח ….

…איסמעיל בן אל-אשאת אמר, ~מי שראה שהוא נפגע על ידי אדם מת, ירוויח תועלת עבורו בנסיעה או יחזיר לידיו את מה שאבד ממנו, ואם הוא הכה מת, זה מעיד על עלייה בחובו ובמילוי חובו . ~…

…ומי שראה שים מת עומד בינו לבין הכביש, ואם הוא היה נוסע אז הוא ינתק את הכביש, ואולי זה היה חסום על ידי הסולטאן או כאלה ….

…ומי שראה שאדם מת הוא שליט שחי ותופס את מקומו, אז אף אחד מיורשיו לא יזכה לאפוטרופסות ….

…ואיסמעיל בן אל-אשאת אמר, ~מי שראה אדם מת עומד בתפילה, זה מעיד שהוא היה הרבה פולחן במהלך חייו ויש תקווה לסליחה, ואולי הוא התרשל בציות .~…

…ומי שרואה שהוא מביא בור מת ומוצא בו אש, אז זה מעיד על כיעורו של דודו של הראיה ועל אזהרתו, ואולי בעל הבור ביצע כפירה והנחיה, כמו גם אם ראה משהו זה מהשרצים ….

** חזון בו נשלח שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום . בסמכותו של אל-עבאס בן עבדול-מטאליב, אמר : ראיתי בחלום כאילו שמיה או ירח על כדור הארץ הועלה לשמיים על ידי אשטנט שדד, אז הוא הזכיר כי לנביא, שאלוהים יברך את השם. אותו והעניק לו שלום, והוא אמר : ( זה האחיין שלך ) פירושו שליח האלוהים עליו השלום והברכה . ובקריינות : ראיתי בחלום כאילו האדמה נעה לכיוון השמים באורכים גדולים ….

…ומי שרואה שהוא התגורר במקום בו היה אדם מת, אז הוא מגיע לכמות העניינים הדתיים והעולמיים שלו, ומי שרואה שמקום נפל על זה שבתוכו ואז הרואה בא ומגלה את זה ומוצא אותם מתים , אז זה מרמז על התרחשות המוות בהיבט זה, ואלוהים יודע את הדבר הנכון ….

…ומי שרואה שאדם מת כועס, אז זה מצביע על כך שהוא עשה מצווה ולא פעל לפי רצונו ….

…ומי שרואה שהוא על סוס מת, הוא ייפגע מצער וינצל ממנו ….

…ומי שרואה שהוא אכל ממוחו של אדם מת, הוא אוכל מכספו עד כדי כך, ואם זה לא ידוע אז הוא יקבל טובת הנאה בכל מקרה ….

…ומי שרואה שספר מת התקבל אליו, אז היו חדשות קלות שנראות לאותו מת ….

…דניאל אמר שמי שראה שאדם מת נתן לו משהו מאוכל ושתייה ולא אכל אותו, אז הוא מפחית את כספו בכמות זו, ואם הוא אוכל את זה, זה טוב ותועלת, ואם הוא נותן לו משהו מסחורות עולמיות, אז טוב יקרה והתקווה תגיע ….

…מי שרואה שהוא מת ונישא על מיטה על צווארם ​​של אנשים, אז הוא פוגע בסמכות ומשחית את דתו, כובש גברים ומניח אותם על צווארם, וחסידיו יהיו בכוחו באותה מידה כמו אלה שהלכו בעקבותיהם את הלוויתו, ומקווים שהוא טוב בדתו, אלא אם כן הוא נקבר ….

…מי שרואה שהוא נשא אדם אחר שאינו רשות ההלוויה, אז הוא עוקב אחרי אדם בעל סמכות ומשיג ממנו צדק, וכל מי שרואה שהוא גילה את קברו של אדם ידוע, הוא יבקש את שיטתו של אותו מת בעולם הזה אם זה ידע או כסף, והוא יקבל ממנו באותה המידה ….

…ומי שרואה את זה כאילו מת בזמן שהוא שוכב על עפר או משהו כזה, שהוא במקורות הביטוי, מבטא כסף, אז זה בשביל כסף בכל מקרה ….

…ומי שיראה שהוא מת וקיים את תנאי המוות, חייו העולמיים יושחתו ….