אם תולעים או כינים או מה שמאכיל בבטן יוצאים מפי הטבעת שלו, אז כמה מקרובי משפחתו הקרובים ביותר עוזבים אותו

זה נדיר שאדם הגיע לאבן סירין והוא אמר, ראיתי שאלמוחאלב החזיק בשלטון בין הבית שלי לביתו, אז אבן סירין אמר, זה אדם שהתחתן עם אמא שלך, אז הכעס שלו התעצם והוא בא לאמו ואמר לה שאתה מכיר את אל-מוחלב. היא אמרה שכן, הייתי אמא שלו, ואז הגעתי לאבא שלך, והוא התפעל מזה ….

…אם אישה רואה שגבר מת מתחתן איתה, היא תעשה טוב יותר ממקום שלא קיווה לו ….

…נדיר שגבר הגיע לאבן סירין ואמר שראיתי כאילו אני שותה מכמה שיש להם שני ראשים מלוחים וראש מתוק. הוא אמר לך אישה ויש לה אחות ואתה מחפש את אחותה מטעמה. ירא אלוהים כל יכול הוא אמר שאתה צודק ואני מעיד שאני חוזר בתשובה לאלוהים הכל יכול ….

…ומי שרואה שגבר ידוע מתחתן איתו, אז הם משתפים ונפגשים על משהו לא נעים ….

…החזון של ילדה רזה לאב Balastsaga דבר קיץ עמ' האבן Nawfal – אללה עשוי להיות מרוצה ממנו – מבן קיץ אבא הילדה הרזה אמו האשים לוד היה עבדול Muttalib אמר : רצופים שנתי Quraish עור Jdbh Oqahlt ו להשיל את העצם , היא אמרה : בזמן שאני משקר הו אלוהים, או מהום אם אני עם טלפון מפורסם שצועק בקול סהל אומר : הו, קורייש, הנביא הזה נשלח ממך, וזה במהלך עזיבתו, אז הוא חי בטוב ופוריות . אל תראה ממך אדם גבוה ולבן עצם שמרסק שתי עיניים , מתגאה בו ושנה מוקדשת לו , אבל תן לו להציל אותו ואת בנו ולפנות אליו מכל בטן אדם , לא פליסקנאה של מים פגעו מן טוב כדי לקבל את הפינה , ולאחר מכן נבחרו בקפידה פעמים House שבע לחיות עד אביו האף-בי-איי Felictsag גבר שמאמינים אנשים , לא כוללים הטהור וטוב עצמה , לא Vgshm אם אתה אוהב ואתה לחיות . היא אמרה : אז הכרת האל הפכה לאישה מפוחדת. העור שלי ומוחו עמדו. החזון שלי נקטע, אז ישנתי בנהרות מככה . אז, הקדוש ואסור, אם הוא נשאר עם אותו , הוא abtahi אלא אם הוא אומר את זה הוא shaybah של שבח , מדובר shaybah , ואת קוריש הושלם איתו . הוא בישר לו כל הבטן של היערכות גבר ולדבר וקיבל תאוצה ואז ואחר כך עלו אביו Qubais והכה אנשים קבורים סביבו פעם לממש בחיפושם עד העוני לשיא Vacetknoa Jnabiah ואיתם Messenger של שלום אללה עליו, אשר כי ביום שגולם עלול להתעורר או ייסורים, אמר עבדול מוטאליב : הו אלוהים גבר על אלכאלפ הגלאי קורבה אתה העולם הוא מורה ומנהל הוא מבולק והולה עבדאק ואמאאק בדחירת אהרמק מתלוננים בפניך בשנתם שעשויה אוקלהט לנעול נעלי בית , וסאם אלוהים Amatarn והגיתה נורא Mgdakka , מה Eu אף הרחיק את השמים Pmaiha Okz העמק Bhgejeh Velsmat Sheikhan Quraish, היא אומרת עבדול Muttalib : ברכות לך, אבא אל-Bathaa , הנאא , כי הוא , עבור חיית אנשי בתות, ובזה כתוב שם רקיפה : בשיסה אל-חמד, שאלוהים ישקה את העיר שלנו. איבדנו את החיים ואת המים שמתחת. אז המים והעצים חיו בשטף של אלוהים עם המוצלח. אין שום דבר עם צדק או סכנה, וב חדית זה מוזר כי אנחנו מסבירים את זה בקצרה , אומר : עבד אל-Muttalib אמא היא מעשה סוני . והחליף את אפסט . ודילול העצם גרם לו להיות חלש ממאמץ . והיפנוזה זמן שינה ושחר ראשון . הלה עוררה השראה להאצת מילים . והיה – מוגבל – גשם ופורי , לא מעט יותר גשמי אוטם ופוריות . והעצמות בהצטרפותם לעין חזקות יותר מהגדולות . חלקם רזים בגוון . והנחר הגבוה . ואומר : יש לו גאווה שמצערת אותו, עליו להסתיר ולא להתגאות בה . הסונה היא הדרך . מדריך אותו , כי הוא , אנשים מראים את זה . תנו להם לזרוח , עם סיין ואת שין , כי הוא , לתת להם לשפוך , כלומר , אז תן להם לשטוף . ואז חטא, כל הקלה והקלה . וכל פאשט ושיבה אל-חמאד הגדיל את התואר עבדול מוצאליב . והיא סיימה אותו , כי הוא , שהם כולם הגיעו . ומגבלת הזמן לשתיקתו ואומרו : ייסורים, כלומר קרבה . יש צורך בתכונה . והתירוצים בחצרות . ושנת הבצורת והמצוקה . והוא מתכוון לפירים וכפכפי הכבשים והגמלים . וקלקל המון . אין צפוף . והרעש הוא מים זורמים מאוד . ושייח שייח ' . ואלז'ל כל עננים שחורים מאוחרים וג'וני . אמירתו : בקולו של סאהל, הכוונה בו במתוק . ואמירתו : אדם גבוה, כלומר הוא גבוה, ואם הוא גבוה מדי, נאמר שהוא ארוך עם דגש . והוא אמר : תן לו ללכת , הדליף הוא ההליכה האיטית , שנאמר : הוא הולך כשהוא הולך והסירה הדורגת . והיא אמרה : וב אותם טהור וטוב ושמחה – אומר שליח השלום אללה עליו – ואומרים : Mviodh , Mufiod הוא אחד שפגע לבו – לב – הכאב של . פאניקה, סיפוח, פחד ופאניקה . והוא אמר : העור שלי עמד, כלומר הכווץ, ונאמר : היא רצתה לעצור את השיער שלי, אז הוא קם מבהלה . ואלוהים שוטט בראש ונבוך מחומרת הרגש . ואמירתה : כך גם הקדושה והאסור , זה מלהשבע על ידי משהו אחר חוץ מאלוהים וזה התנער , וזה קרה מזה בזמן הבורות, ואם זה פוליתאיזם . ואמרתה : הם קבורו סביבו, כלומר הם הולכים בדרך לנה . והמישור המשמח הוא מטוס, והטוב ביותר שהטיף לו מזיק הוא הנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו. לא מן הנמנע שההקלה של הקוראיש נובעת מכך שהוא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, הוא אחד המבקשים עזרה מקרבם ….

…תועלת שהוא סיפר שאחמד בן חנבל, אלוהים אלוהים ירחם עליו, הפך יום אחד ל ג'ונוב, אז הוא הגיע לחידקל בבגדאד ורצה לטהר ממנו, והוא לא מצא שום דבר להסתיר איתו, אז הוא התבייש באלוהים הכל יכול לרדת עירום, אז הוא ירד עם חולצתו ונשטף מטומאה, ואז הוא טוהר והחולצה שלו הייתה רטובה, אז הוא ישב בשמש והחולצה עליה כדי לייבש אותה, אז לקחתי זה שנה של שינה, הוא ראה את הנביא, השלום והברכה עליו, ואמר לו : הו אחמד, כשעברתי אחרי השנה שלי, והתביישתי ללכת עירום, עשיתי לך רבע מהאסלאם, וזה היה בתחילת פקודתו, אז זה מה שהוא עשה ….

…מי שרואה שהוא עומד על קיר או יושב בו, אז הקיר הוא אותו מצב שהוא מקים, אם הוא קרוב, הוא במצב טוב, אחרת הוא בגודל הקיר ומסוגל להיות מסוגל לזה . ואם הוא נפל מאותה חומה, הוא היה נופל ממדינתו, או שהוא היה עירום בתקווה בשבילו, או בעניין בו הוא תקוע במערכת יחסים ….

גבר אם חלמת על גבר נאה ואלגנטי, זה מנבא שתיכנס לחיים של עושר ועושר ויהיה לך חיים מוצלחים . אבל אם יש לו צורה מעוותת וצורה גרועה, פירוש הדבר שתכשל בעסק שלך ותיתקל בסיבוכים ובעיות . אם אישה חלמה על גבר אלגנטי ונאה, המשמעות היא שמעמדה יעלה והיא תזכה לחסד בעתיד . אם הגבר בפתרון הוא מכוער, אז האישה תריב עם מישהו שהיא חושבת שהוא חבר ….

…קרחות אם אתה רואה גבר קרח, הדבר מעיד על כך שרמאים ישיגו מציאה נגד האינטרסים שלך, אך אם תישאר ערניים, הם יעלו על עצמם בתחבולות וערמומיות . אם גבר חלם על אישה קרחת, אז זה מאשר שהוא ייקח אישה מריבה ערמומית כאשתו . אם ילדה חולמת על גבר קירח, אז זו אזהרה עבורה לריב נגד האזנה לבקשה הבאה לנישואיה . ילדים עם ראש קרח מסמלים בית מאושר, בן זוג אוהב וילדים צייתנים ….

…ואם הוא רואה את המתים עירומים, הרי שהוא משאיר את העולם הזה עירום ממעשים טובים, ונאמר כי עירום המתים הוא נחמתו ….

…אשכים : עירום האויבים שאיתם הם מגיעים אליו, ואם יראה את אשכיו מנותקים ללא נקע או פגיעה בהם, אז אויביו ינצחו ככל שיקבל מהאשכים, ואם יראה כי אשכיו הם גדולים או שיש להם כוח מעבר לגורלם, ואז הוא חדיר נשימה שאויביו לא יגיעו אליו רע . אולי הפרעתם הייתה הפרעת הנקבות מהילד, אם היו ראיות בחזון הטוב . מכיוון שהאשכים הם שתי הנקבות, והביצה השמאלית היא הנער, ואם הוא רואה שזה נלקח ממנו, בנו נפטר, והוא לא נולד אחריו . אם ראה שהוא נתן אותה לאחרים בחסד נפש ממנו, והיא ממנו, אז נולד לו ילד ללא בגרות והילד מיוחס למישהו אחר . אם הוא יראה כי האשכים שלו נמצאים בידי אדם ידוע, האיש יזכה בכך . אם האיש הוא אדם צעיר אז הוא האויב שלו, ואם הוא רואה שהוא אדון, הוא יכה בכסף שאויביו לא יכולים להבטיח . וראה אדם כאילו יש לו עשרה זכרים ואין לו אשך, אז הוא אמר את חזונו במעבר חצייה ואמר לו : יהיו לך עשרה בנים, ולא נולדת לך נקבה . באשר באזור הערווה : שלו הירידה תקפה הסונה, והגידול זה כסף וכוח המתקבל מהצד של אדם שאינו ערבי . אם ראה כאילו הסתכל בשיער הערווה שלו והוא לא ראה שיער כאילו מעולם לא נבט, הוא ציין עליו אבן בכסף או בשני הפסדים שיהיו לו . אם יש לו הרבה שיער כדי למשוך אותו דרך האדמה, אז הוא ירוויח הרבה כסף עם שחיתות בחובות, ובזבוז שנים ואבירות ….

…משווים נשים לגברים. אם אישה חושבת שהיא חייבת להלביש גברים, את המראה שלהם או את הסירה שלהם, היא תשפר את מצבה . ואם הבגדים היו מחרידים, הם שינו את מצבם בדאגה ופחד . אם היא ראתה שהפכה לגבר, זה טוב לבעלה . חיקוי היהודים, הנוצרים ואחרים הוא עדות לנטייה לרצונותיהם, או לדתם, או הנאה בפסטיבלים שלהם, או בקשה להתחתן איתם ….

…באשר לשרשראות, הם מתפרשים על ידי המשרתים ושרשראות הסורגים מתפרשים על ידי משרתי השופט ועונשם נמצא במיכלים המועברים בכסף. באשר לג'ינג'ר וההגבלה, הביטוי שלהם הוזכר בפרקיהם בפרק 25, ולגבי מה עשוי מהמתכות הנ~ל כמו כלים, קערות וכדומה, הביטוי שלהם בא בפרקים שלהם בפרק 72. אחר ממה שהוא עושה מכל סוג שהוא התואם ללאומיות שלו, הגענו…

…פרשנות השמיים, האוויר, הלילה והיום, רוחות, גשמים, זרמים, ליקוי חמה, רעידות אדמה, ברקים, רעמים, קשתות קשת, בוץ, שמש, ירח, כוכבי לכת, עננים, ברד, שלג וכפור, השמיים מעידים על עצמם, אז כל מה שירד ממנו בא לו מקבילו מאלוהים, אין בו שום סיבה, כמו שאש נופלת ממנו בתפקיד, אנשים סובלים ממחלות, כאב, אבעבועות שחורות ומוות . ואם נפלה ממנו שריפה בשווקים, מהולל ומרומם הוא הנמכר עמו מהמכירות . ואם היה נופל בדונמים, במקומות נדירים וצמחים, הייתם מזיקים לאנשים, והצמח נשרף ופגע בו בברד או בארבה, ואם יורדים ממנו עדויות לפוריות, פרנסה וכסף, כמו דבש, שמן, תאנים ושעורה, אז אנשים היו מטילים גשמים מועילים, הדבר שירד מהשמים יועיל לו, ואולי השמיים הצביעו על כך שכוחו של הסולטאן ושל עצמו, בגלל עליונותם על הבריאה וחוסר יכולתם להגיע אליו , עם החזון שלהם והתנודתיות בכוחו, וחולשתם לצאת מתחתיו . מה שנראה ממנו ובו או שירד בו ועליו, אינדיקציות לטוב ולרע, ואולי זה הצביע על ארמונו, בית רכושו, חצריו ובית כספו, אז מי שעולה אליו על ידי שלום או סיבה, יגיע לגובה עם המלך . ויש לו, ואם היה עולה אליה ללא סיבה או שלום, הוא היה חווה פחד גדול מהסולטן, והוא נכנס לשפע רב במפגש שלו או במה שקיווה לו או ממנו . אם מצפונו האזין, הוא ריגל אחר הסולטאן או התגנב לבית הכסף שלו ולארמון שלו כדי לגנוב אותו . ואם הגיע לשמיים, הוא הגיע למטרת העניין, ואם היה חוזר ארצה, הוא יינצל ממה שנכנס אליו, ואם הוא נפל ממקומו, הוא ניזוק במצבו, על פי מידת פקודתו בנפילתו, ומה נשברו איבריו עבורו, ואם מי שהגיע לשמיים היה חולה כשהוא ער, אז הוא לא חזר לארץ, נספה מטעמו, ונשמתו גם עלתה לשמיים . ואם הוא ישוב לארץ, הנזק הגיע למטרתו ואנשיו מתייאשים ממנו ואז הם יינשמו, ברוך השם, אלא אם כן זה גם בזמן שהוא יורד בבאר או בחפיר ואז לא יצא מזה , שכן זהו קברו בו הוא חוזר לאחר שובו, וזו בשורה טובה על המוות לאיסלאם, מכיוון שהכופרים אינם פותחים להם את שערי גן העדן, ונשמתם אינה עולה אליו . באשר לראות את הדלתות, זה עשוי להצביע על כך שאם תגדיל את הריבית, אם אנשים נמצאים בחלק מהראיות שלה, או בחזון יש זבובים, דבורים, ציפורים וכדומה וכדומה, ואם העם נמצא יובש, גשם וגשם, אלוהים אדירים אמר : ~ אז פתחנו את שערי השמים במים שופכים. ~ בפרט, שהפונדק בו מראה חמלה, פורייה, כמו אבק וחול ללא אבק ונזק . אבל אם אנשים השליכו מהם חצים, אם היו בעדות כלשהי למגפה, אז נפתחו בפניהם דלתותיה . ואם החצים פוגעים בכל מי שנפגע ומדמם, אז זו הפקעת סמכות על כל בן אדם עם החץ שלו, ואם הכוונה שלהם היא לאוזניים ולעיניים, זה משפט של סטיית החצים שלהם, אשר חובם של כל מי ששמיעתו או ראייתם ייכחדו בו . ואם הם נפגעים, הם אוספים אותם ומרימים אותם, אז הם מקלקלים מאלוהים, כגון ארבה, וזנים של ציפורים כמו דרורים, גזרי ומן, קלקולים וחצים בגלל הסמכות בג'יהאד וכדומה, או פרנסה ומתנות שעבורם הוא פותח את כספי בתיו ותיבותיו, ובאשר לקרבת גן עדן, זה מעיד על קרבה לאלוהים, וזה עבור אנשי הציות וה מעשים טובים . אולי זה מצביע על ההפרעה אדם שנמצא במצוקה, המתקשר, שמקבל את התחינה שלו ונענה, כי כשמתפללים בעין לכיוון השמים, ואולי זה מעיד על קרבה וקרבה לאימאם, לעולם, לאבא, לאבא הבעל והאדון, וכל מי שנמצא מעלייך בתואר, האשראי מבוסס על נחישות של כל אדם בערנותו ובדרישתו ועוד את שנתו, ומה שנפל במצפונו . לגבי נפילת השמים על האדמה אם הוא נוסע, זה יכול להיות גם בגלל סמכותו של החולם והראשים שמעליו, בין אם אב, בעל או אדון וכדומה, וזה עשוי להצביע על כך נופלים על האדמה הצחיחה, או שהאנשים רומסים אותה ברגליים לאחר נפילתה בזמן שהם היו חאמיד, והם לקחו חלק מהם מעידים על פרנסה, פוריות וכסף, שכן הם גשמים מועילים בעלי משמעות רבה, וערבים קוראים לגשם שמיים, כי הוא יורד ממנו ….

…גבינה : זה מציין את הידע, ההלכה, הכסף והרווחים שהורכבו עבור בעליו, והוא עשוי לציין מהכסף את שכר הדירה, העבדים ובעלי החיים, וכל מה שהוא מורכב מהכסף שנאסף . גבינה עשויה להתייחס לאישה בשל יופיה והנאתה, ואולי זה מעיד על כסף לכל אדם, ככל שהוא מוסיף לצדו, כמו רימון, לחם, דבש, חלב ושמן . באשר לחומצה והמלח שלה, זה מעיד על הכסף השנוא, ודאגה, צער ופאניקה . אם זה מעבודת הרומאים, אז זה מציין את הרומאים, ואולי הגבינה שלהם מעידה על העבדות שלהם ועל השבי שלהם ומה שמגיע מהם מחוזה הכסף והסחורה, או מאויבים אחרים ….

…בעלי חיים חולמים? ידוע שאלוהים הכל יכול הבחין את האדם על בעלי החיים עם התבונה, ואת התבונה כפי שהיא ידועה ממה שהיא מבוססת על הזמנתה, ולכן אלוהים הרים את העט מהמטורפים, ואם החלטנו שחלומות עליהם אינם חדשות טובות לבעליהם או מזהירים אותו, וזה בלתי אפשרי עבור בעל החיים מכיוון שזה אינו נוכחות נפשה; שזה נושא ההקצאה, כפי שאמרנו, אנו מחליטים כאן שאין לחיה את החזונות הכלולים במשמעות הבשורה הטובה או האזהרה, אך יתכן שיש בה יכולת לראות חלק מהחלומות שאירועיהם חי, אבל איפה המכונה שגורמת לחלומות האלה לצאת אלינו לאור חוסר היכולת שלה לדבר ודיאלוג והבנה? שאלתי הרבה מומחים ומגדלי חיות מחמד, והם החליטו שלבעלי החיים שלהם בלילה יש הרבה סערה, תנועה, שינוי בתנועת הפה או צרחות, שזו תוצאה של חלומות של בעלי חיים אלה . המחקר מצא את אחד המכונים בארצות הברית מטעם : (חדשות MIT) המחקר שכותרתו : בעלי חיים חולמים מורכבים חוקר MIT מוכיח שהונפק בהיסטוריה של 24-1 – 2001 ואשר הוכיח כי מחקר זה כולל : כי בעלי חיים חולמים. וכל בעלי חיים יכולים לראות ולגלות עובדה זו, וזה אולי נראה מוזר, אבל זו האמת. מוחו של החיה פעיל בזמן השינה כמו בעבודה, ושנתו של בעל החיים שונה בין שינה עמוקה לשינה פשוטה, ונערכו ניסויים רבים בעכברים דרכם הוכח כי עכברים בשנתם עוברים מהשלב אל שלב וממה שידוע שחלום מתרחש בבני אדם בשלב השינה העמוקה, ואותו הדבר קורה לעכברים . לבעלי חיים יש חלומות מורכבים ומורכבים – כפי שמוכיח המחקר – והם חולמים על אירועים ספציפיים שקורים להם בחיים ערים . והמסקנה אליה הגעתי היא : 1_ שלבעלי חיים יש את היכולת לישון ולקלוט אותה . 2_ בעלי חיים רואים חלק מהחלומות שבהם הם חיים את האירועים שלהם או את האירועים שלהם . 3_ אין סוגים ראשונים ושניים של חלומות בעלי חיים, ואני מתכוון לחזונות מבטיחים, או חלומות אזהרה . 4_ לחיה אין יכולת לספר את החלום, בגלל חוסר יכולתו לדבר, אלא הוא מגיע להתרחשות חלומותיו מתוך הבעות פניו במהלך השינה . 5_ הסיבה לחוסר האפשרות של סוג החלומות הראשון והשני בקרב בעלי חיים היא היעדר הנפש, ולכן משווים אותו לאיש המטורף שהורד מהוועדה ואינו אחראי על מעשיו, אלא אולי לא להרגיש מה מקיף אותו או מתכנן אותו, כך שמבחינים למשל בעיד אל-אדחה כי בעלי החיים שנכלאו בליל עיד לא מראים לה רגשות לא טבעיים במהלך שנתה, למרות שבבוקר היא להישחט, וזה נובע מחוסר המודעות והמודעות שלה בגלל חוסר מחשבתה, והדבר חל גם על הילד שלא הובחן ועל המטורף, הם עשויים לישון מלא בעיניהם, גם אם בוקר זו ההודעה על הוצאתם להורג !! ואלוהים יודע הכי טוב ….

…** חזונו, השלום והברכה עליו, על מי שלקח את הח'ליפות אחריו .. בסמכותו של אבו הורירא – שאלוהים יהיה מרוצה ממנו – הוא אמר : שמעתי את הנביא, תפילת אלוהים ושלום להיות עליו, אמור : ( בזמן שישנתי ראית אותי על הפנים עם דלי עליו, אז הסרתי אותו ממה שאלוהים רוצה, ואז אבן אבי כהפה לקח אותו והוריד אותו. יש לו שני חטאים או חטאים. , וב הסרתו היא חולשה, ואת אלוהים סולח לו על חולשתו . וגם הפרשנות של התופעה המודרנית של שלום הנביא עליו על ידי הקורא לאלוהים – את הקב~ה – וכופרי ג'יהאד ולהפוך את העצה של האומה וללמד אותם הדת שלהם ומה שטוב להם בעולם הזה ובעולם הבא, ודברים גדולים אחרים ואינטרסים ציבוריים על ידי השלום עליו עשו ואחר כך אבו בכר עם מה ששליח האלוהים, שיהיה תפילת אלוהים ושלום אותו, נהג להשתלט על ענייני המוסלמים, הוא השלים את העמידה והפו אהב את אנשי הכפירה עד שהביא אותם דרך הדלת ממנה עזבו, ואז הוא שלח את הצבאות לפרסים ולרומאים, והוא זכה בזמנו בכמה ניצחונות עליהם, ואז המסקנה של מעשיו המפוארים הייתה שהוא הפקיד את הח'ליפות בידי עומר בן אלח'טאב – שאלוהים ישמח עליו – המנדט של עומר – שאלוהים יהיה מרוצה ממנו – היה אחד ממעשיו הטובים של אבו בכר – שאלוהים יהיה מרוצה ממנו – והמונח של אבו בכר – שאלוהים יהיה מרוצה ממנו – היה כשנתיים וחודשיים וזה היה זהה למה שהנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, ראה בשנתו שהוא יורד בדלי החטא או שניים ואז עומר – שאלוהים יהיה מרוצה ממנו – אחריו ביצע את ענייני המוסלמים במשך יותר מעשר שנים, ואלוהים פתח עבורו את הכיבושים הרבים בלבנט, עירק, חוראסאן, מצרים ואזורים אחרים, ואלוהים השפיל את אומות חוסר אמונה וללא הלשכות, והוא ניהל את העניינים של המוסלמים. חסן היה הביוגרפיה שלו בהתאמה שלו כשראה את הנביא עליו השלום בחלומות הכוח שלו מסיר מים ומרווה אנשים אפילו מכים את בטן . ואמירתו : ( ובהסרתו יש חולשה ) קיצור זמנו וחיפזון מותו ועיסוקו במלחמה באנשי הכפירה מהפתח ומהגידול שאליו הגיע עומר באורכו . ואל-נוואווי אמר ב ( Sharh Muslim ): הכוונה היא להכות אנשים בדריכת גמליהם, כלומר הם השקו את גמליהם, ואז הביאו אותם לקוצם, שזה המקום אליו הם מובלים אחרי להשקות כדי שיוכלו לנוח . החוקרים אמרו : החלום הזה הוא דוגמה מובהקת למה שקרה לאבו בכר ולעומר – שאלוהים יהיה מרוצה מהם – בשליטתם ובשליטתם הטובה, והופעת השפעותיהם ושכנועם של העם עימם, כולם נלקח מהנביא, תפילת אלוהים ושלום עליו, ברכתו והשפעות חבריו . האם הנביא עליו השלום הוא הבעלים של זה ולכן הוא השלים אותו והחליט לעשות את כללי האיסלאם ואת מקום הולדת ענייניו והסביר את נכסיו וענפיו והכנסותיהם של אנשים בדת אללה בהמוניהם וגילו אלוהים – הקב~ה -: ( היום השלמת את דתך ). ( סורה אלמעידה פסוק 3). ואז הוא נפטר, עליו השלום, ואבו בכר – שאלוהים ישמח ממנו – ירש אותו במשך שנתיים וחודש . זה הכוונה באומרו, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו : (שני חטאים או שני חטאים ) . בח'ליפותו נלחמו אנשי הכפירה, כרתו את עמוד השדרה והתפשטות האיסלאם, ואז הוא נפטר והיה במקומו של עומר – שאלוהים יהיה מרוצה ממנו – אז האיסלאם התרחב בזמנו, והוחלט עבורם מפסיקותיה שמשהו כמוהו לא קרה. בתוכו יש מים שבהם חייהם וצדקתם, ונסיך משולם למי שמגיע להם והשקה אותם הוא להגשים את האינטרסים שלהם ולנהל את ענייניהם. באשר לדברי שלום וברכת ה 'עליו באבו בכר – שאלוהים יהיה מרוצה ממנו -: ( ובהסרתו חלש ), אין הורדת מעלתו של אבו בכר ואין הוכחה ל מעלת הגיל עליו. מדובר בחדשות אודות משך כהונתן ומספרם הגדול של האנשים שנהנים ממדינת עומר, בשל אורכה והתפשטות האסלאם ומדינתו, כסף ושלל אחר, כיבושים, מצרים וללא לשכות . באשר לאמירתו, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום ( ואלוהים יסלח לו ) , זה לא צמצום ולא אינדיקציה לחטא. במקום זאת, זו מילה שלפיה מוסלמים תמכו בדבריהם וברכו על העמוד. בעבר הוזכר בחדית 'בסאהי מוסלמי שזו מילה שהמוסלמים נהגו לומר לעשות זאת ואלוהים יסלח לך . המדענים אמרו : בכל הודעה זו אל רצף של אבו באקר, עומר ואת הבריאות של המנדט שלהם ואת ההצהרה תיאר לטובת המוסלמים ואמר עליו השלום : (אני לא ראיתי גאון אנשים Pfera פרי ) במדיו על ידי פתיחת ביטול הדיור ולשבור את אלרה פרה פרווה שני פרצופים : שקר אחד לבית אלרה והקל על יה . השנייה : שבירת הרא והלחץ של יא, שהם שתי שפות נכונות . אלחליל הכחיש את הדגש ואמר : זו טעות, והם הסכימו שמשמעותה אינה רואה אדם עושה את עבודתו וכורת את חלקיו, ומקור המעבורת עם הדיור הוא קיצוץ . ואמירתו, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, ( עד שהכה באנשים בגדם ) אל-קאדי אמר : נראה שהוא חוזר לח'ליפות עומר במיוחד, ונאמר שזה חוזר ל הח'ליפות של אבו בכר ועומר, משום שלדעתם, הנהלתם וביצועם של האינטרסים של המוסלמים, העניין הזה הושלם ואנשים נפגעו בעקשנות מכיוון שאבו בכר דיכא את אנשי הכפירה והתאחד מחדש בין המוסלמים והוא הבין אותם ואת כיבושים החלו, והדברים נסללו, ופירותיהם הושלמו והושלמו בתקופתו של עומר בן אל-חטאב – שאלוהים יהיה מרוצה מהם – דברי הנופים הסתיימו בסיכום ….

…החווה : מציינת את האישה, כי היא חורשת, זורעת, מושקה, נושאת, יולדת ויונקת עד לקציר . והצמח מוותר על האדמה, אז הוא ייתן לה את בנו או את כספו, ואולי זה מציין את השוק, ופרנסתו, רווחיו והיתרונותיו נמצאים בשפע כל כך ברווחי המטעים, בצרכיו, ברווחיו ובהפסדיו, והוא מציין את שדה המלחמה ואת קציר הדוקרן שנקטפו בחרב . ואולי העולם ומעשיו צוינו על ידי קבוצת האנשים, הצעירים והזקנים שלהם, השייח 'שלהם והזקנים שלהם, כי הם נבראו מהאדמה, והם קיללו וגדלו כמו צמח מטע, כמו שאמר הקב~ה : ~ מאת אלוהים, נבטת מהאדמה צמח . ~ הדוקרנים בהיבט זה עשויים להצביע על השנים, החודשים והימים של העולם, ויוסף אל-סידיק, עליו השלום, פירש אותם בשנים, והם עשויים להתייחס לעושר העולם, חנויות ומזבלות, כדי לאסוף דוקרן אחד. באהבה רבה . אולי החקלאי ציין כל מקום בו הוא חורש למען הבאים, עובד למען תגמול ותמורה, כגון מסגדים, עניבות, גילוח הזיכרון ומקומות נדבה, כי אלוהים אדירים אומר : ~ מי שרוצה את הנולד, אנחנו חורשים יותר בשבילו ומי שחרש את זה מהעולם . ~ מי שחרש בעולם הזה חווה, הוא מתחתן עם אשתו . אם זה יגדל, אשתו תישא בזה . אם הוא היה רווק, הוא התחתן . אחרת, השוק שלו ינוע והרווחים שלו יגדלו, ואולי קודמו וצוותיו . אחרת הוא התגבש בלחימה, הוא אסף אותו אם זו כוונתו . מי שרואה גידולים נקטפים : אם זה היה במדינה בה הייתה מלחמה או עמדת התליין והלחימה, אנשים נספו בה בחרב, כמו שקורה בחלום עם מגל . ואם זה היה במדינה שאין מלחמה בה ולא ידוע בה, והקציר ממנה היה במסגד הגדול או בין החנויות או בין גגות התפקיד, אז זה חרב האל עם המגיפה או המגיפה . ואם זה היה באחד השווקים, היתרונות של אנשיה גדלו, והאושר הפך בקרבם עם הרווחים . ואם זה היה במסגד או במסגד של טוב, והאנשים היו אלה שלקחו את הקציר בעצמם מבלי שראו אלמוני קוצר להם, אז הם שכר ומעשים טובים שמשיגים כל מי שקצר . באשר לראות את הקציר בשני דונם של חריש, אם זה היה לאחר שהזריעה הושלמה ותובלה, אז זה תקף בה . ואם זה היה לפני השלמתו, אז זו מגיפה בחקלאות או צביעות במזון ….

…מי שראה אותם בשנתו עם תכונות טובות, זה היה עדות לאמונתו הטובה בהם ובחסדיו של סוננה שלהם . אולי החזון שלהם הצביע על תנועות חיילים ושליחת משימות . אולי זה הצביע על התפשטות הידע, הצורך בטוב ואסר את הרע . החזון שלהם מעיד גם על היכרות, אהבה, אחווה, עזרה ובטיחות מפני איבה וקנאה, והסרת דעות קדומות, משום שהם היו, אלוהים שמח עליהם, על כך . אם החזון איש הוא עני, הוא מתעשר מכיוון שהם, שאלוהים יהיה מרוצה מהם, לכבוש את המדינות . ואם המחפש עשיר, הוא יבחר את העולם הבא ויבזבז את חייו וכספו על הנאתו של אלוהים אדירים . וחזונם, שאלוהים ישמח מהם, מעיד על מבנים מכובדים כמו מסגדים וטוהר השושלת, השבטים והחמולות . התרחקותם מן הרואה או העלבתו בחלום מעידה על נפילה בעצים בקרבם, והעדפת חלקם על פני אחרים, ושנאתם אליו, וחזונם מעיד על חזרה בתשובה וויתור על כל דבר מלבד האל הכל יכול . חזונם, שאלוהים יהיה מרוצה מהם, מעיד על טוב וברכה על פי בתיהם וערכיהם הידועים בדרכם ובדרכם . אולי לראות כל אחד מהם הצביע על מה שנחשף בפניו ומה היה בימי המרדה או הצדק שלו . ומי שרואה שהוא הומה עם חבריו של שליח האל, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, הוא מאלה המחפשים שלמות בדת . ומי שרואה את אחד המלווים, שיתפרש עבורו את הגזירה, כגון סעד וסעיד, אז ישמח . אולי היה לו חלק מהביוגרפיה והמעשים שלו . ומי שרואה מישהו מהם חי, או שכולם חיים, חזונותיו מעידים על כוחה של הדת, ומעידים כי החזון איש זוכה לתפארת ולכבוד והוא עליון . אם הוא יראה כאילו הוא הפך לאחד מהם, הוא יחווה קשיים ואז המסמר יהיה רך . ואם הוא רואה אותם שוב ושוב בשנתו, פרנסתו צרה . באשר לאנסאר וילדיהם ונכדיהם, לראות אותם בחלום מעיד על חרטה וסליחה . לראות מהגרים מעיד על וודאות טובה וביטחון באלוהים הכל יכול, עזיבה מהעולם הזה וסגפנות בו, וכנות בדיבור ובמעשה ….

…אלי-Sawaqi : אל- Saqia מציין את הקורס, מיקום ואת סיבת הפרנסה, כגון ל- Hangout, תעשייה, נסיעות, וכן הלאה . אולי זה הצביע על הפצעים להאריך אותם במים, שכן זהו מסלול שקדמו לו הפרדסים, וזה עשוי להצביע על השקיה והשקיה, לשאת מים ולהביא אותם אליהם . אולי זה הצביע על העלייה לרגל לכביש הנסיעה, למטיילים שהולכים עליו כמו מים . אולי זה הצביע על היצירה, כי זה גלגל המים של הגוף . אולי זה הצביע על חיי הבריאה אם ​​זה למען הציבור, או על חיי הראש שלו אם הם פרטיים . מי שרואה גלגל מים זורם עם מים מחוץ לעיר ובתוכו בחריץ עם מים צלולים ואנשים משבחים את ה 'עליה או שותים ממימיו וממלאים את כליהם מתוכם, הביטו במה שיש בהם, ואם הם נמצאים מגיפה, הוא יפונה ממנה ואלוהים אדירים יכול לספק להם חיים, ואם הם נמצאים בקשיים, אלוהים ייתן להם שגשוג. או עם גשם מתמיד או חברות עם אוכל, ואם הם לא נמצאים בכל זה, הם מואשמים שיש להם הרבה מאוד כסף לקנות סחורה ומה הם קיפאו מהחפצים, ואם המים שלהם חשוכים או מלוחים או מחוץ לגלגל המים שמזיק לאנשים, אז זה רע לאנשים ולרע בהם, או מחלה כללית כמו הצטננות בחורף וקדחת בקיץ, או חדשות שנואות למטיילים, או שלל אסור וכסף זדוני הכלול את כמות והעלאת הראייה . באשר למי שרואה אותה כעבדת בביתו או בחנותו, הראיות שלה נובעות ממנו במונחים שלו, בהתאם למידת טוהרם, טובת המים וזרימתם המתונה . ומי שראה בה עוזרת בית לפרדס או דונם שלו, היא התבוננה במצבו, ואם הוא היה רווק הוא התחתן או קנה עוזרת בית, הוא היה מתחתן איתה. המים שלהם הם דם, מכיוון שמשפחתו מתחתנת עם מישהו אחר, בין אם בחוסר הטעות שלו ובין לאחר הפרדתו על פי מצבו ומה הוא בעליית שנתו . חלקם אמרו : גלגל המים שאדם בודד חוסם ואינו טובע בו הם חיים טובים עבור מי שבבעלותו, במיוחד אם המים חסרים מהמהלך המוגבל שלהם בקרקע, ואם הם גולשים ממסלולם. מימין ומשמאל, אז הם, צער ובוכה על אנשי המקום ההוא, וכמו כן אם גלגל המים מתבצע במהלך המגורים והבתים, זה חיים טובים לאנשים . מסופר שאדם ראה גלגל מים מלא אשפה ומטאטא, והוא לקח את חפירה וניקה את גלגל המים ההוא ושטף אותו עם הרבה מים, כך שקנקן המים בו יהיה מהיר וברור, אז הוא הציע לו שממחר זה יהיה צפוף וקל ביותר באופיו . האגן : איש של סולטן מכובד, נפאא. אם יראה אגן מלא, הוא יזכה בכבוד ובכבוד מאדם נדיב . אם הוא עושה שטיפה ממנו, הוא יציל את מי שכן ….

…משמש : מחלה, ואכילה ירוקה ממנה נותנת לך צדקה בדינרים וחפה מפשע, ואכילה צהובה ממנה היא הוצאה של כסף במחלה . אם הוא רואה את זה כאילו הוא אוכל משמש מעץ, אז הוא מלווה אדם מושחת ורב דינרים . נאמר כי קטיף משמשים מעץ התחתן עם אישה שהחזיקה כסף מירושה . אם הוא רואה כאילו חלק מהסולטנים בחרו משמש מעץ התפוח, אז הוא מכניס את צאנו לכסף שאינו טעים . ועץ המשמש הוא אדם עם מחלה רבה . חלקם אמרו, אלא הוא גבר חוזה עם משפחתו, שטוח עם אנשים, נועז ולא פחדן . אם היא הייתה נערצת מההריון שלה, זה מצביע על גבר עם הרבה דינרים, ואם הוא היה משמש ירוק, אז היא הייתה גבר עם הרבה חולות . ומי ששובר ענף מעץ שלו, הוא מכחיש או מכחיש כסף מאדם, או משאיר תפילה או צום, או מקלקל כסף שאינו שלו . אם ענף נשבר מעץ אחר שאינו פורה, שייקח כמקל, הוא ירוויח ממנו הנאה . כל אשר פירות ופירות צהובים הם מחלה, ומה חמצמץ הם ועצב, וירוק מהם אינו מחלה ….

…שיער ראש וגוף : כסף . עירום הגוף הוא עירום של בעל נשים ….

…אם אתה רואה את עצמך עירום בחלום זה מבשר של שערורייה וצרות עבורך . לראות אחרים עירומים בחלום פירושו שיש גברים רשעים שמפתים אותך לסטות מדרך הצדק . תחלה שתוביל לכישלון . אם חלמת שלפתע גילית את עצמך עירום ושאתה מנסה לכסות, זהו הפרשנות שלו שביצעת תענוגות אסורים בניגוד לגידולך וגידולך הנדיב, ושאתה שואף לתקן את התנהגותך . אם בחורה חולמת שהיא מעריצה את העירום שלה, זה אומר שהיא תזכה במה שהיא מבקשת, אבל היא לא תזכה בכבוד של אנשים ישרים . תזכה לעושר ותהילה על יופיו . אם היא חולמת שהיא מכוערת, זה אומר ששערורייה תטלטל את המוניטין שלה . ואם חלמה לשחות עירומה במים צלולים, היא תהיה מעורבת בקשרים מיניים אסורים, אך בקרוב היא תחלה ותאבד את יופיה . ואם היא תראה גברים שוחים עירומים במים צלולים, זה אומר שיהיו לה אוהבים רבים . ואם המים מעוננים, פירוש הדבר שמעריץ קנאי יגרום לה לבעיות ולשערוריה שתשמיד אותה ….

…אל-עירום : מי שרואה בכך שהוא לווה או השאיל משהו, ואם הדבר הזה חביב, הוא מקבל טוב שאינו מחזיק מעמד . אם הוא שונא אותו, הוא הופך לשנאה שלא מחזיקה מעמד . הסיבה לכך היא שהעירום לא שורד . נאמר על אדם שהושאל מבעל חיים, ככל הנראה המלווה מזווה פטרון ….

…ומי שראה שהוא נצלב ולא ידע מתי נצלב, אז הוא מחזיר לו כסף שעבר ממנו, ונאמר שהצליבה היא עבור העשירים אלא אם כן יש לו תפקיד כראיה לעוני, כי הצלוב נצלב עירום, ולעניים יש עושר ויכולת ….

…וג'אבר אל-מג'ריבי אמר: ~מי שחושב שהוא רוכב על פיל עירום כדי לצפות, הוא יתחתן עם אישה זרה ~ עם נדוניה והיא תוכל לעשות זאת . ומי שרואה אחרת, הוא יוכל לעשות זאת ….

…וחוסר משוא פנים : תוך כדי עבודה בעבודה, עדות למלקות ולמסמר מרצונו . מי שרואה את עצמו עירום ומופשט מבגדו, יש לו אויבים במקום בו ראה, והוא מתגבר עליהם . אם הערום שלו לא נחשף, אז הוא לא מתגבר עליהם . אם הוא מכסה את חלקיו הפרטיים במשהו או בידו, אז הוא מובל אליהם ונמלט מהם . אם הוא רואה שד רק באמצע, אז הוא שואף לעבוד . אם הוא רואה את עצמו מחפש באופן משוא פנים, הוא משיג את הדבר באותה מידה שהוא אינו משוא פנים. באשר לעירום, אם אין לו עבודה עימו, הרי שמדובר בצייתנות נוקשה ונטושה ותקיפה מגונה . ומסופר שאדם בא לאבן סירין ואמר : ראיתי שאדם העומד באמצע המסגד פירושו מסגד בסרה, בקושי, עם חרב בידו המכה בסלע ושובר אותו, אז אבן סירין אמר לו : האיש הזה צריך להיות חסן אל בסרי . האיש אמר : הוא ואלוהים הוא . אבן סירין אמר : ידעתי שמי שמופשט בדת, פירושו מיקום המסגד, וכי חרבו שבה נהג להכות את לשונו, השוברת בדבריו את אבן האמת בדת ….

…לימון אם חלמת לראות לימונים על עצי האם שלהם בין העלים שלהם, זה מעיד על קנאה כלפי מישהו שאתה אוהב, אך הוכחות ישכנעו אותך באבסורד שבעניין . אם אתם אוכלים לימון, זה מנבא בושה ותסכולים . ולימונים ירוקים מעידים על מחלה וזיהום . אם אתה רואה לימונים נבולים, זה מעיד על גירושין אם אתה נשוי, ועל פרידה אם אתה מאוהב ….

…קרסוליים הוא בחלום בן . ומי שחושב שיש בזה זהב, אז הוא חולה, או שיש לו טעות בדת שלו, ואם הקרסוליים נמצאים על האישה, היא בטוחה מפחד, ואם היא בלי בעל היא מתחתנת עם בעל נדיב ונדיב, היא תראה טוב ממנו . ומי שרואה שיש לו קרסול זהב או כסף, הוא ייפגע מהם, צער, מאסר או ריסון . ונאמר : שני הגברים מחזיקים את השרשראות שלהם . שום דבר מתכשיטים אינו מתאים לגבר בחלום, למעט השרשרת, השרשרת, הטבעת והעגיל . ומה שאישה ראתה בקרסוליה של טובות או שחיתות, הפרשנות לכך היא בבעלה, ואם אין לה בעל, אז הקישוט שלה בקרב אנשים הוא כמו היופי של הרגליים והמראה שלהם . והסמל בחלום הוא גובה, רוחב, תהילה ויופי ….

…Ruya Atika bint Abdul-Muttalib 56 – בסמכותו של מוחמד בן אישאק, אמר : מוחמד בן המוסלמי אל-זוהרי, אסים אבן עומר בן קטאדה, עבדאללה בן אבי בכר ויזיד בן רומן אמרו לי בסמכותו של אורווה בן אל Zubayr וחוקרים אחרים על הסמכות של אבן אבאי – אולי אלוהים להיות מרוצה איתם – כל אחד מהם אמר לי כמה הדיבורים האלה התאספו כדי לדבר תוך ניזונה מן hadeeth של באדר, אמר : כדי Masama שליח אללה – עליו השלום – אבו סופיאן המגיעים מוסלמים צלקת שאם עד אליהם ואמר : Quraish עיר זו לאן הכסף שלהם הביא ושוב יתכן שאנשים אלוהים Infelkmoha Vantdb להיות קצת מפחד מהם ואת המשקל של חלק מהם ושהם לא חשבו כי שליחו של אלוהים – שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום – הוא שולט במלחמה, ואבו סופיאן, כשהתקרב מהחיג'אז, היה רגיש לחדשות ושאל את אלה שנפגשו מהרוקבן מחשש לענייני העם עד שיתפס חדשות מכמה מהרוקבנים שמוחמד פנה לחבריו למענך ולמען תוכחתך, אז הזהיר שהוא שכר את דהמהם בן עמר אלג'פארי שלח אותו למכה והורה לו לבוא לקורייש, והוא יכבה אותם תמורת כספם, והוא אמר אותם שמוחמד הציע זאת לחבריו, אז ח'דהאם בן עמר יצא במהירות למכה . אבן אישאק אמר : אז תגיד לי את מי אני לא מאשים, בסמכות איקרימה בסמכותו של אבן עבאס, ויזיד בן רומן בסמכותו של אורווה בן אלזובייר, שאמר : עתיקה, בתו של אלמוטאליב. , ראה את הופעתו של סיפוח מקכה בשלושה לילות, חזון שהפחיד אותי וחשש שאנשיכם עלולים להיכנס ממנו רע ומזל, ולכן הוא הסתיר את מה שסיפר לכם עליו. אמר לה : מה ראית? היא אמרה : ראיתי נוסע שהגיע אליו לגמל עד שהוא עמד בקערה ואז אמר בקולו העליון : אל תנכר אותך, משפחת בוגדנות למתאבק שלך שלוש פעמים, אז אני רואה אנשים התכנס אליו, ואז הוא נכנס למסגד והאנשים עקבו אחריו, בזמן שהם היו סביבו כמוהו עם הגמל שלו על גב הכעבה ואז הוא צעק כמוהו, האם אתה לא מתנכר לך Al Treachery עבור המתאבק שלך בשלושה פעמים, אז הוא ייצג את הגמל שלו בראשו של אבו קוביי, ואז הוא צעק כמו זה, ואז הוא לקח סלע ושלח אותו, והוא בא ליפול, גם אם זה היה בתחתית ההר, זה יידחה . אל-עבאס אמר : באלוהים זה חזון, ואתה, אז תסתיר את זה ואל תזכיר את זה לאף אחד . ואז אל-עבאס יצא ופגש את אל-ואליד בן אוטבה בן רביע והיה לו חבר . אל-עבאס אמר : אז הסתובבתי בבית, ואבו ג'אהל בן הישאם ברהט מקוראיש קוד דיבר בראייה עגומה, וכשאבו ג'אהל ראה אותי אמר : הו אבו אל-פאדל, אם סיימת את ההקפה שלך, אז בוא אלינו, אז כשסיימת, באת וישבת איתם. אבו ג'אהל אמר לי : הו בני עבדול מטאליב מתי קרה לך הנביאה הזו? הוא אמר : מה זה? הוא אמר : החזון הזה שהיא ראתה הוא מגונה. הוא אמר : אז אמרתי : מה היא ראתה? הבן של עבד אל-מטאליב, לא קיבלת את הגברים שלך להתנבא כדי שנשותיך יתנבאו, ועתיקה טענה בחזונה שהיא אמרה: ~קדימה לפניך בשלוש ואנחנו נשכב לך שלושת אלה. אם אתה באמת מה שאתה אומר, זה יהיה שאם השלושה יעברו ואין שום דבר מזה אנו כותבים עליך ספר שאתה משקר לאנשי הבית הערבי. עבאס אמר : בטוח מה זה היה מן אותי לו דבר גדול אבל אני Jehdt אותו Ankkrt להיראות משהו, הוא אמר : אז לחלק מאיתנו כאשר אני כבר לא אישה של בני עבדול Muttalib בא רק כדי לי , היא אמרה : אורטורם זה ממאיר נבון שנמצא בגברים ובנשים שלך עלול לאכול אותך אתה שומע אז אין לך Er, משהו ששמעתי, הוא אמר : אמרתי : אלוהים עשה מה שהיה לי ממני אליו HEM גדול אלוהים Otardhan לו את Okwilkenh חזר, אמר : Vdot על היום השלישי של החזון של ברזל Atika ו Onaa הרגיז Ars שאני theyd החמיץ זה כמו שהוא תופס אותו, הוא אמר : אני נכנס למסגד ראיתי אותו אני נשבע אני צועד לעברו אוטארדה בחזרה לכמה מדלת המסגד מתעצמת , הוא אמר : אמרתי לעצמי : מה לו עם אלוהים, תאכל לי את ההבדל הזה שאוחטמה, הוא אמר : אם הוא שמע את מה שאין לי שמע, הקול של הצטרפותו של בן עמר אלג'פארי צועק בבטן העמק, עומד על גמלו, הפיל את שלו גמלים סביב מסעו ו קרע את חולצתו תוך כדי אמירת : אה, חי Quraish, אל-Latimah אל-Latimah, הכסף שלך עם אבי ספיאן. מוחמד הציע זאת לחברים שאני לא רואה שתבינו זאת. הקלה היא הקלה, הוא אמר : אז הוא הסיח את דעתי ממנו ומה שהגיע מהפקודה לקח ממני (1). * ובקריינות : הסחתי את דעתי ממה שהגיע מהפקודה, וזה לא היה אלא המכשיר עד שעזבנו, וזה פגע בקוראיש עם מה שקרה ביום בדר, בכך שהרג את האצילים שלהם ותפס את בחירתם . עתיקה בינט עבדול-מטאליב אמר על מה שהיא ראתה ועל מה שאמר הקורייש על כך : האם החזון לא היה נכון והוא בא אליך להאמין בזה, כי אחד העם הוא נמלט, אז אמרת, ואני לא שקר, אבל מי שקרן אומר לנו את האמת….

…אצבעון אצבע אם השתמשת באצבעון בחלום, זה מנבא שיש רבים שמעוניינים בסיפוק ובאושר שלהם מלבד עצמך . אם אישה חלמה שהיא משתמשת באצבעון, עליה לדאוג לעצמה ולעמדתה . אם אתה מאבד אצבעונית, זה מנבא עוני וסכסוך . אם אתה רואה אצבעונית ישנה שבורה, זה מנבא שתעשה איוולת בכמה עניינים . אם תקבל או קנה אצבעונית חדשה, זה מנבא נדבות חדשות בהן תרגיש מאושר ומסופק . אם חלמת שהשתמשת באצבעון פתוח בשני קצותיו, אך גילית שהוא סגור, פירוש הדבר שתיתקל בבעיות, אך עזרת חבריך תפטר אותך מההשפעות המסוכנות שלהם ….