…ומי שרואה שהמנוח עירום ומערומיו נחשפים, אז הוא מציין את עזיבתו את העולם הזה עירום ממעשים טובים, ואם הוא מאנשי הטוב והצדק, אז זה מנוחה בשבילו ….
חולם על לראות גבר עירום שהוא החבר שלהם
(165 פירושים ומשמעויות של חלומות על לראות גבר עירום שהוא החבר שלהם)…ומי שיראה שהוא מת כשהוא עירום, הוא יהיה עני מאוד ….
…ומי שרואה שהוא קורא מהקוראן כשהוא עירום, פרנסתו תהיה מהקוראן ….
…עירום : מי שרואה שהוא מוריד את בגדיו, אויב ששותק הוא גיו, שהוא איבה בגלוי, אך מגלה חיבה ועצות . אלוהים אדירים אמר : ~ בן אדם, השטן אינו מפתה אותך, כאילו גירש את הוריך מגן העדן, הוא לוקח מהם את בגדיהם .~ אם רואים אותו עירום בכינוס, אז הוא נחשף . ואם הוא עירום במקום לבדו, אז אויבו מחפש אחר צעדים שגויים שלו ולא מוצא את מבוקשו מגסות הכיסוי שלו ….
…כמו כן, אם גבר יראה שהוא התחתן עם בתו של שייח 'לא ידוע או אחותו של שייח' לא ידוע, הוא יסבול הרבה מכיוון שהשיח 'האלמוני הוא סבו של בעל החזון ….
…ומי שראה שהוא התחתן עם גבר, הוא נדהם משמחה והקלה מצער ….
…אם אדם רואה שהוא הולך עם גבר אחד והניח אחד מהם על השני, אז הוא מסתיר חצי מכספו ועובד עבור החצי השני ….
…ומי שראה שהוא מחזור, בין אם הוא גבר או אישה, והוא עשה גוסל לאחר הווסת ולבש את בגדיו, אז זה מעיד על הצלחת דתו וחיי עולמו ….
…מי שרואה שהוא מוצץ את זכר הזכר : הוא יזכה בנרתיק, במעט עושר ובגבר פסיבי, וגם בנרתיק האישה אם גבר מתייחס אליו במשהו אחר שאינו הזכר, אז זה נרתיק בו הוא חסר וחלש. , ההבדל, המיוחס לו ….
…ואם אישה תראה גבר יונק מחלב שלה, הוא ייקח ממנה את הכסף ככל שהוא יונק, והיא לא אוהבת ….
…ומי שרואה שהוא רוכב על פרד עם אדם עליו בזמן שהוא צועד איטי איתו, אין שום דבר רע איתו ….
…מה פסק הדין לשימוש במונח ~התגלמות אלוהים~ כאשר דנים בשאלה : האם ניתן לראות את אלוהים בחלום? כאשר אתה דן בסוגיה זו, תמצא כמה תיאורים שאינם מתאימים לו, הקב~ה, אמר השופט : המלומדים הסכימו שמותר לראות את האל הקב~ה בחלום ותוקפו. ועוד ביטויים כאלה מהביטויים המעודכנים שלא הגיעו מדברי אלוהים, ולא מדברי שליחו, ולכן הם אינם מוכחשים ומאושרים רק לאחר פירוט, ואם משמעותם נכונה, אז זה מוכח, אחרת זה נדחה . לכן, אסור לומר : מצבו הוא אחד ממאפייני הגופות, ואין זה מותר לגלם אותו. כי זה אחד הביטויים המעודכנים ….
…האם לראות כלבים, חתולים, נחשים ועקרבים מעיד על משהו חשוד, מחלה או קסם? העובדה ששאלה זו ניתנת להרבה שואלים ואלסאילאת כאן עלינו להבחין בין שני דברים .. היא רואה את הדברים האלה חוזרים על עצמם לעתים קרובות על ידי חזונות המין הללו עשויים להיות טעם מקדים למחלתו או לקסם או לעין של ערבוב ג'לאדים זה טוב Asthlal מה אלוהים משולל לבוש ומזון ומנהגים, לגבי מי שרואה אותם רק מעט פעם או פעמיים, הם לא מציינים שום דבר בסעיף הראשון, וזה חזון שמתפרש על פי מצב בעליו, אז הדבר החשוב הוא … לא להבין את המין של החזונות האלה דבר קבוע אחד, כמו קסם ועין, וידוע שהחזונות אינם ניתנים למדידה, כך שאדם עשוי לראות חזון שמתבטא בשבילו עם עניין משמח, ואדם אחר רואה זאת, והוא מבטא אחרת, כל אחד על פי מצבו וטובתו ….
…אלסלמי אמר : לראות את הכיסא זה טוב בכל מקרה, אלא אם כן יש משהו שמכחיש בשריעה, ואם יש משהו שמכחישים, זה לא טוב בזכותו של המחפש לא בדת ולא במשהו שהוא מבקש בעניינים עולמיים ….
…ומי שרואה שהוא מצורע ומצורע, אז הוא יקבל כסף, חסד וכבוד, וצרעת אם דם או מכוער יזרום ממנו, אזי השגת כסף אסורה ואפשר לייחס אותו לבעל הצרעת הוא דבר מכוער והוא חף מזה, וזה עלול לגרום לפורענות לעצמו או לכספו או לאחד מילדיו ונאמר לראות את המצורע והמצורע ואוכל איתם מלווה את השונאים אותו…
…מה המסר שלך למעוניינים לראות את המתים , ולאלה שנבהלים מראות סוג זה , או להגזים בעניין בצורה מדהימה? 1 – אתה עכשיו מהחיים ואתה במקום העבודה. היום זו עבודה, אין חשבון, מחר היא חשבון, ואין עבודה, אז מה תעשה היום? מה תעשה מחר ? 2- עליך להראות צדקנות וחסד להורים בחייהם . ואל תחכה עד אם הם ימותו, או שאחד מהם ימות – אחרי עומר מובארק, ברוך השם – אתה מתחיל להתחרט ולקוות שתראה אותם בחזונות, ולבצע את הוראותיהם, שעשויות להיות חלומות מקטרת וחשיבה ארוכה. וחרטה על מותם . 3- אם יש לך שני הורים או אחד מהם, והם זקנים מאוד, שב איתם ושכח את בדידותם וזכר את דברי השליח, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום : ~ למרות אף למרות אף אף למרות אף – הוא אמר זאת שלוש פעמים – הם אמרו מי, שליח אלוהים? הוא ייכנס לגן עדן . הכוונה היא שהוא צודק איתם, וברומן ~ על הגדולה ~, שפירושו כאשר הם מתבדחים ומחלישים את תנועתם וזקוקים לכוח של בן או בת . 4- האם כתבת את הצוואה שלך? הקורא יכול להיות צעיר בגיל ולומר מה הסיבה? אני אומר : המוות אינו יודע צעיר או זקן, והשליח האצילי שלנו, כפי שהגיע מאבן עומר – שאלוהים ישמח ממנו – אמר : ~ מה זכותו של מוסלמי שיש לו מה להמליץ עליו לבלות שני לילות בלי צוואתו נכתבת עמו ~ אין ספק שיישום צוואת הנפטר נדרש אלא אם כן ציווה על מוהר~ם למשל או קרע ברחם , כמו שכתיבת צוואה מונעת מחלוקת גם בין היורשים, ואלוהים יודע הכי טוב ….
…אם הוא רואה כאילו מת עירום על הקרקע, אז הוא חסר ….
…הכבשים שלהם לראות את החיה הזו בחלום מעידה על כך שתדחו את כל החששות והקשרים החדשים, ותקבלו חברות חדשה בקרירות . אם בחורה חולמת עליו, זה מעיד שהיא תפחד מאהובה . אם אתה רואה רמה מתה, המשמעות היא שתשתחרר ממחשבות, רגשות וטלטלות רעות . ~ דורבנים : מכרסמים בעלי חיים קוצניים ~….
…ומי שראה שהוא משתין ואחר גם השתין, והשתן שלהם מעורב, הם נפלו להמשך וזיקה ….
…ג'אבר אל-מג'ריבי אמר כי חזה של גבר עובר דרך האישה, וחזה של אישה חוצה את הילדה ….
…ומי שרואה שיש לו יחסי מין עם גבר, ההשפעה משפיעה על מי שעושה טוב ….
…אם אישה רואה שהיא מניקה משד של גבר, אין בו טוב. באשר להנקה משד של אישה אחרת, יש דעות שונות ….
…ומי שרואה כאילו הוא נמצא בקשר עם אדם, ראייתו מעידה על כך שהוא רכש חטא גדול וחושש שהסולטן יגמול על אמירתו ~ואתה רואה פושעים באותה תקופה קשורים באזיקים ~….
…ומי שרואה שהוא הטעה אדם בדרכו, אז הוא מציין את השחיתות של דתו, כי אלוהים אדירים אמר, ~ הוא אכזב את הרומסים אותה .~…
…באשר לחתונה, מי שרואה חתונה שאין בה שעשועים, זה מעיד על טוב, ברכה והנאה, במיוחד אם יש בה עדויות שמעידות על טוב, ואם הוא רואה כנגד זה, אז זה לא מחמוד. ומי שרואה שהחתונה בבית שיש בו חולה מעיד על מותו ואמר שחלקם שונאים לראות את החתונה בחלום, במיוחד אם היה בה משהו משעשוע וכל השמחות שיש בה אסונות וצער….
…כמה ביטויים אמרו כי לראות את הציפורן מתפשטת מארבעה צדדים של מסמר על אויבים זה קישוט, יופי, כסף ומשהו שנכנס ליד ….
…האם זה נחשב לראות מישהו שישן זמן קצר מאוד, כמו למשל אדם שישן שינה קצרה במהלך היום, או מניח את ידו על השולחן בזמן העבודה, למשל, ואז נרדם לתנומה קצרה מאוד , וחלקם עשויים אפילו להירגע ברמזורים ולעצום עיניים, ולראות ברגע זה שינה או חזון, האם החזונות הללו אמינים, והאם הם מבטאים ….. ? זו שאלה שנשאלת לעתים קרובות על ידי המתעניינים באמנות זו, ותשובתי לה היא כי חזונות במקרים כאלה הם אמינים ומביעים, והם עשויים אפילו להיות אמיתיים יותר מהחזונות הנראים בשינה ארוכה וממושכת . אז אתה מוצא מדענים שמתעניינים באמנות זו מעדיפים חזונות של כישוף, או תנומות; זוהי שנת צהריים, בניגוד לאחרים . חלקם להסיק דבריהם עם חדית של אבו Sa`id [את האמת רוב ההתגלות ידי המכשפים ], אשר סופק על ידי אחמד עם marfoo ~ו מאומתים על ידי אבן Hibban . באל-פאת קרא אבן חג'אר לפרק על ראיית הלילה, והוא אמר והסביר זאת : כלומר, חזון של אדם בלילה, האם החזונות שלו ביום שווים או שונים, והאם יש הבדלים בין הזמנים של כל אחד מהם ? הוזכר כי נסר בן יקוב אלדינורי אמר : פרשנות החזון בתחילת הלילה מאטה את פירושו, ומהמחצית השנייה היא מואצת עם חלקי הלילה המשתנים, וכי הפרשנות המהירה ביותר של את חזיונות הקסם, במיוחד כששחר שובר . בסמכותו של ג'עפר א-סאדיק : שהפרשנות המהירה ביותר של חזון הסיאסטה היא . ואם כל זה הוא העדפה לחזון היום על פני ראיית הלילה, אז אנו מוצאים שאומרים שיש שווה ביניהם, וכי אין הבדל ביניהם, ומה שבא מהסופר על זה מה שהגיע בסהיח אל-בוכרי, בסמכותו של אבן סירין שאמר : חזון היום הוא כמו חזון הלילה . אלקייראוואני אמר והסביר לה : כלומר, אין הבדל בפסיקה של הביטוי בין ראיית לילה ליום, כמו גם לחזון של נשים וגברים….
ומי שרואה גידול באיש שור, אז זה מצביע על כך שהטוב מושג וראיית בשר השור היא כסף העולם, עורו, ובשרו הוא כסף חסידיו ….
ומי שרואה עץ לא ידוע חשוף נייר, זה הדאגות והצער שלו ….
…הצליבה היא בשלוש שביתות : נצלב בחיים, נצלב במוות ונצלב במוות, כך שמי שראה כאילו נצלב חי, הוא יתברך בכבוד ובכבוד בצדקת דתו, ומי שנצלב מת יגבה עם השחיתות של דתו, ומי שנצלב נהרג יזכה ליוקרה וישקר לו . ומי שרואה את זה כאילו נצלב ולא יודע מתי נצלב, אז הוא מחזיר לו כסף שעבר ממנו, וחלקם אמרו : בשביל העשירים אולי הוא היה עני כי הצלוב נצלב עירום, ולעניים יש עדויות לעושר . בין המטיילים בים מדריך למה הכוונה בנסיעותיהם, ובריחה מאימים, כי העץ עשוי מעץ, והוא דומה לזנבה של ספינה . ונאמר שהמשרת צלב את צווארו . וכמה מהם אמרו שאלה שראו אותו נצלב על חומת העיר והאנשים מסתכלים עליו, הוא זכה ליוקרה וכוח, והחזק והחלש נהיה מתחת לידו, ואם דם יזרום ממנו, הצאן שלו היה להרוויח מזה . ומי שראה שהוא אוכל בשר צלוב, הוא קיבל כסף והטבה מצד שליט בכיר ונאמר שהוא מציין שהוא משמיץ שליט או שליט בלעדיו, אם אין שום השפעה שהוא אוכל ….
…תאריכים : נאמר שעומר ראה את זה כאילו אכל תמרים, והוא הזכיר כי בפני שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, ואמר : זו מתיקות האמונה . וסוגי תמרים הם רבים, ותאריכים למי שרואה זאת, מעידים על גשם . ולמי שאוכל את זה תעשה לו פרנסה כללית טהורה, ונאמר שזה מעיד על קריאת הקוראן, ונאמר שהתאריכים מעידים על חסכון בכסף . חזון האכילה הפזיזה הוא עבור הדהים . ונאמר שמי שראה את זה כאילו הוא אוכל תמרים טובים, הוא שומע מילה טובה ושימושית . ומי שרואה את זה כאילו הוא קובר תאריכים, הוא אוגר כסף, או מקבל כסף מכמה מהכספות . ומי שרואה כאילו יקצץ תאריך ויבין ממנו את כוונותיו, אז יהיה לו בן, כי אלוהים אדירים אומר : “ אכן אלוהים בורא אהבה וזרעים . ~ החזון של אכילת תאריכים בזפת עדויות של גירושין הסודיים של אישה . באשר לראות את פיזור התאריכים, זו אמנות טיולים . וסוכן התאריכים, גאנימה . ומי שרואה כאילו הוא בא מעץ דקל בימיו, הוא יתחתן עם אישה מכובדת, עשירה ומבורכת . ונאמר שהוא מכה כסף מעם אציל מבלי להתעייף, או מנחלותיו, ונאמר שהוא פוגע בידע שימושי שהוא עובד איתו . אם זה לא הגיע לזמן, אז הוא שומע דגל ולא עובד איתו . אם ראה כאילו בחר עץ דקל עם ענבים שחורים, הרי שאשתו יולדת בן של בעל שחור . אם ראה כאילו קצר מכף יד יבשה ורטובה, אז הוא לומד מאדם לא מוסרי מדע שיועיל לו . ואם החולם היה במצוקה, הוא היה זוכה להקלה, על מה שאמר הקב~ה בסיפור מריה : ~ ואלגלג עליך בגזע כף היד .~ נאמר כי תאריכים מפוזרים של דראמים אינם נשארים . ומי שרואה שקוצרים לו תמרים, אז קוצרים לו כסף מאנשים עם סכנות . מסופר שאדם בא לאבן סירין ואמר : ראיתי כאילו מצאתי ארבעים תמרים, והיא אמרה : הכית ארבעים מקלות . ואז הוא ראה אותו זמן מה אחר כך ואמר : ראיתי כאילו מצאתי ארבעים תמרים בפתח הסולטאן . הוא אמר : זה משפיע על ארבעים אלף דירהם . האיש אמר : חציתי את החזונות שלי הפעם בשונה ממה שעשיתי בפעם הראשונה . הוא אמר : כי אמרת לי את החזון שלך בפעם הראשונה, והעצים התייבשו, ואתה ניהלת את השנה, והפעם הגעת אליי עם חיים בעצים . העניין היה בשתי הפעמים מה שהוא חצה . ושליח אלוהים, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, אמר : ראיתי כאילו אדם בא אלי והאכיל אותי במנת תמרים, אז יצאתי לזר, ואם יצא גרעין, איותתי אותו . ואז נתתי לי חתיכה שנייה, ואם גרעין, נשפתי אותו . ואז נתתי לי פסגה שלישית, ואם גרעין Vlvztha . אבו בכר אמר : תן לי, שליח אלוהים, לחצות אותו . הוא אמר : תחצה את זה . הוא אמר : חברה נשלחת, והם מרוויחים ומברכים ומדביקים אדם . ואז נשלחה פלוגה, והוא אמר שלוש פעמים, והוא, יהי עליו תפילת ה 'ושלום, אמר : כמו כן אמר המלך . אניס בן מאליק ראה בחלום כאילו אבן עומר אוכל סוד, אז הוא כתב לו שראיתי אותך אוכל בסתר, וזה המתיקות של האמונה . ונאמר שאדם עירום ראה סלים של סלים נופלים מבטן חזירים, כשהוא דוחף אותם ונשא אותם לביתו . אז שאל את מי שהביע את זה, והוא חצה אותו עם שלל מכספי הכופרים. עד מהרה יצאו הרומאים והניצחון היה עבור המוסלמים, ומה שעבר עליו הגיע אליו . אבן סירין נשאל על אישה שראתה כאילו היא מוצצת תאריך ונותנת אותו לשכנתה ומוצצת אותו, אז הוא אמר : האישה הזו חולקת איתו טובה טובה , אז היא שוטפת את הבגד שלו . ואבן סירין בא לאיש ואמר : ראיתי כאילו מפל בידי ויש בו תמרים, וראשי ופניי שקועים בו, ואכלתי אותו ואמרתי : כמה זה חמוץ . אבן סירין אמר שאתה אדם שהתמכר להרוויח כסף לימין ולשמאל, ולא אכפת לך מביטחון האסורים. האבטחה הייתה מותרת, אבל אני יודע שזה אסור . זה היה כך . אם אישה רואה שהיא אוכלת תמרים עם זפת, היא לוקחת את ירושת בעלה והיא גרושה ממנו ….
ומי שרואה שיש מגוון עצים בתוך הבית או מחוצה לו, והוא רואה כמה מהרוחות עם זה, אז זה מצביע על כך שארעה אסון באותו מקום בו נשים מתכנסות לבכות ולהתאבל ….