חלב הכלב הוא פחד גדול
חולם על לראות את הכלב המת שלך
(142 פירושים ומשמעויות של חלומות על לראות את הכלב המת שלך)…זה בחלום המוניטין של האדם וזכרו . ומי שרואה שהוא מרים את קולו, אז יש לו סמכות על עם, בצורה מעוררת התנגדות, ואם הוא רואה שהוא שומע את קולו של אדם, הוא יגיע לסמכות . אם קולו של אדם נשמע מחיות מסוימות, זה מעיד על יתרונות רבים, במיוחד אם הנאום הוא על משהו שהוא אוהב, או אם מה שנאמר נכון . אם הוא מרים את קולו מעל לזה של מדען, הוא עושה חטא . והקול החלש, התהילה והפחד . קול רך בענווה . ונאמנות והמשטרה, אם קולם מוסתר או חלש, הם מבודדים . צליל הדירהם הוא משפט בקרב אלו שהכו אותם בקרב המלכים. לשמוע אותם זו הגשמה של הבטחה, לשמוע את הדינרים חדשות משמחות, לשמוע את הכסף חדשות רעות, ונאמר : קולות דירהם ודינרים מעידים על מילים טובות . וקולות החיות הם דאגות ופחדים . קול כבשה בחלום הוא צדק מאדם נדיב . וקולו של גדי ואיל הוא הנאה, פוריות וטוב . ההזדמנות להזדמנות לקבל מתנה מגבר מכובד או מחייל אמיץ . ותפילת חמור לדיכאים . וקול של פרד מדבר ומתעמק בחשדות . והדיאלוג של עגל, שור ובקר, התרחשות של מרדה . ורצון לגמל הוא עייפות ונסיעה גדולה היא כמו חג'ג 'וג'יהאד . ושאגת האריה אבודה, ומאיימת, יוקרה ופחד משליט לא צודק . ונביחות הכלב הן חרטה, אי ציות, וחתירה לדיכוי, ומילים שאינן מתכוונות . וקול הצ'יטה, דלאל ובטר . והאדל אל-חמאם הוא נח או ניקה, או אישה, קוראת מוסלמית כנה ומסווה . וקול הוו הוא מילים שימושיות, או האזנה לקוראן, או דרשה מטיף . והצפרדע מצייצת את השמחה או את קולות השומרים או נכנסת לעבודתו של מדען, ונאמר : זה מכוער . והנחש סינן: להילחם, לנסות, להזהיר, ולאיים ולגמול מפני אויב . מיאו פוסיקט מהומה ורכילות, לשון הרע ולמז . ונעים העכבר הוא מפגש והיכרות עם פרנסה, ופגיעה מאיש ניקב לא מוסרי או גניבה . וג'אם אלדאבי נוסטלגי למולדת . יללת זאב היא אזהרה מפני גניבה . צעקת השועל היא אזהרה לברוח ולנוע, ולהכפיש שקרן . ואוואה אבן אווי דברים חשובים בטוב וברע . וקול החזיר ניצח אויבים עשירים וטיפשים . הצלבים שנאו את קול המים, הטווסים והתרנגולות, ואמרו : זה הם ועצב . וקול פרידת העורב והספד . וכל צליל מכוער שהם שומעים הוא דבר טינה, וקול טוב הוא תענוג ושמחה . ראה גם טלפון ….
…וכמה מהביטויים אמרו : חזון של הכלב השחור נובח מביא קדחת, כי ניסיתי את זה שוב ושוב ….
…ומי שרואה שהבד שלו נחתך על ידי כלב, זה מעיד על ירידה, ובשר הכלב נובע מכספי האויב, במיוחד אם הוא אוכל ממנו, אז הוא יזכה לניצחון עבור אויבו ….
…ומי שרואה כלב ישן ושם כרית מתחת לראשו, אז הוא מסתמך על אויב בלי דאגה ופגיעה בעבודתו, וחלב הכלב הוא מפחד, מבועת ומריבה עם אויב ….
…ג'עפר אל-סאדיק אמר כי חזון הכלב מתפרש בארבע דרכים כאויב שפל, מלך חמדן או משרת עני ואיש בור ….
…אל-קירמני אמר: ~מי שרואה שהוא מפנה כלב לכלב, אז הוא מפנה אויב ממנו לשלם לאויב אחר, והוא מקבל. ומי שרואה שהוא האכיל את הכלב בלחם, זה מעיד על רוחב פרנסתו . ~…
…ומי שרואה כמה מהצדיקים מן המת הופך לחיים בארצו, כי אותה עיירה תזכה באנשיה בפוריות, הקלה וצדק מאפוטרופוסיהם, ומעמד ראשם, אל-חסן אל-בסרי, שאלוהים ירחם עליו, הוא כשיר כאילו הוא לובש צמר, ובאמצעו שרשרת ורגליו קשורות, ויש לה משטח של דבש, שעומד על מזבלה. ידו הייתה טנביר שהכה בו, בזמן שהוא היה מבוסס על הכעבה, אז סיפרתי את חזונותיו על אבן סירין, והוא אמר : באשר למגן הצמר שלו, הוא עלה אליו, ובאשר למעילו, כוחו הוא בדת האל, ובאשר לדבש שלו , אהבתו לקוראן ופרשנותו לאנשים, ולגבי איפוקו באדיקותו. רגליו, ובאשר להכות בטנבורה, להפיץ את חכמתו בקרב העם, באשר לסמכותו על הכעבה, הוא פונה לאלוהים, יהא מהולל ומעלה ….
…מכות בשוטים בחלום הן מילים רעות, ואם דם זורם ממנו אז מדובר באובדן כסף . והכאת פנינים היא החיים מתים . להכות בחרב היא עדות לניצחון על האויבים . ומכות בבית השחי של חלקים ממנה בין משפחתו לקרוביו . המכות טובות וידועות למכות . ואם הוא רואה שמלאך מכה אותו, אז הוא יתלבש, ואם הוא מכה אותו על הגב, הוא משלם את חובו, ואם הוא מכה אותו על נכותו, הוא יתחתן איתו . מכות מטיפות, כך שמי שרואה שהוא מכה אדם על ראשו, הוא רוצה שראשו ילך . אם הוא מכה אותו בעפעף עינו, הוא רוצה להפר את דתו . אם הוא משך את להבי עפעף, אז הוא רצה ממנו חידוש, כך שאם הוא מכה אותו על גולגולתו, מי שיפגע בו יקבל אותו . והכאה היא תחנון : אז מי שרואה שהוא מכה חמור הוא הרוכב שלו, אז הוא לא אוכל אלא אחרי שהוא קורא לאלוהים הכל יכול ושואל אותו . אם הוא ראה שהוא הכה אדם, עליו להתפלל נגדו . והוא הכה חוץ מהאישה שמתחת לידו בגלל תועלת המכה עבורם . ואם ראה שהוא הוכה, הרי זו ראיה טובה, אם המכה לא הייתה כמה מלאכים או חלק מהמתים, והוכה בהליכה היא עדות רעה משום שהוא מעור, וזה מכה עם קנה, ואם הוא רואה שהוא מכה מישהו אחר אז זה מועיל יותר עבורו מאשר אם מישהו אחר מכה אותו . ונאמר : מכות ומלקות מוסברים כבידיעה שהמכים יודעים נימוסים טובים . ומכים במסע חלומי . מי שיראה שהוא פוגע בקרקע, הוא ייסע . ומי שהיה לו מאה ריסים בשנתו, אז הוא עשה זנות או דואג לזה . מלקות של ארבעים ריסים הן של יין, ומלקות של שמונים ריסים היא השלכת גברים הנשים . ומי שרואה אדם מת מכה בו, והמת מת כועס, מכיוון שמי שהוכה עשה חטא או פתר נגדו, וכי המת נמצא במשכן האמת, הוא אינו מסתפק אלא במה אלוהים רוצה . והכה את החיים למתים בכוח בדתו . ונאמר : מי שראה אדם שמת שהכה אותו השתפר מנסיעה, ונאמר : מי שהכה אדם מת ישלם את חובו, והמכה אדם ללא גירוד או בגדים כואבים אם זה בתוך עונת החורף . הכאת החיה היא משמעת למי שאינו ראוי לחיה, ולמי שאינו ראוי לבורות ותוקפנות ….
…ומי שרואה שהוא היכה את המתים ואת המת מסתפק בהכאתו מציין את מצבם הטוב של המתים בהמשך ….
…אבו סעיד, המטיף, אמר את מקור החזון של האדם המת: אם הוא נראה בחלום עושה משהו טוב שיש בו טוב בעניין דתו וענייניו העולמיים, אז הוא קורא למחפש לעשות טוב ….
…האם או האדם שבחלום חשובים לו מבחינת פרשנות יותר מאביו . אם ראה את אמו ילדה וחולה, הוא ציין את מותו, וכי המת היה עטוף בבד כמו ילד קטן . ואם הוא עני, הגדל את הוצאותיו כי לקטן יש יותר הוצאות מאחרות ….
…קסטאן הוא בחלום פרנסה, בן ואישה, ילד, חיה או מסע . זה עשוי להצביע על מצוקה ומצוקה, או על המקארי, מכיוון שהמקום השגוי שלו היה עדות לנטישת התפילה . ראיית הקסטבן על אצבעו של המת הוא עדות לכך שהוא בגיהינום, כי אלוהים אדירים אומר : (ויש להם כוסות ברזל )….
…ומי שיראה שהוא פגע במראה ולא מסתכל בפניו בתוכו, אז הוא ישיג את מה שהוא שונא בפניו אצל אנשים. אם הוא יסתכל על זה, אין בזה שום טוב, ואם הוא בעל סמכות, הוא יראה בקרוב את מקומו כמוהו, אלא אם המראה תהיה שוב או אפס או משהו כזה, אז הוא יכה ילד בן , ואם לא הוא מחכה לבן והוא סולטן או עובד, אז הוא מבודד ורואה מישהו אחר במקומו, ואם לא כך הוא עוזב את אשתו ונאמר שמי שראה מראה עם שלו יד שהוא הסתכל פנימה, ואז הדאגה שלו נעלמת, ואם אישה רואה שהיא מסתכלת במראה בלי כסף, אם היא בהריון, היא יולדת ילדה שפחה כמוה, ומי שרואה שהוא מסתכל במראה אישה הודית מתה על ילד זכר, ואם יש לו אישה בהריון, אז מה שנמצא ברחם שלה הוא המת…