…האם לראות כלבים, חתולים, נחשים ועקרבים מעיד על משהו חשוד, מחלה או קסם? העובדה ששאלה זו ניתנת להרבה שואלים ואלסאילאת כאן עלינו להבחין בין שני דברים .. היא רואה את הדברים האלה חוזרים על עצמם לעתים קרובות על ידי חזונות המין הללו עשויים להיות טעם מקדים למחלתו או לקסם או לעין של ערבוב ג'לאדים זה טוב Asthlal מה אלוהים משולל לבוש ומזון ומנהגים, לגבי מי שרואה אותם רק מעט פעם או פעמיים, הם לא מציינים שום דבר בסעיף הראשון, וזה חזון שמתפרש על פי מצב בעליו, אז הדבר החשוב הוא … לא להבין את המין של החזונות האלה דבר קבוע אחד, כמו קסם ועין, וידוע שהחזונות אינם ניתנים למדידה, כך שאדם עשוי לראות חזון שמתבטא בשבילו עם עניין משמח, ואדם אחר רואה זאת, והוא מבטא אחרת, כל אחד על פי מצבו וטובתו ….
חולם על לראות את אמך המתה
(65 פירושים ומשמעויות של חלומות על לראות את אמך המתה)…ומי שחושב שהמת מת מקיים יחסי אישות עם משהו מן החיה המתה, אז הוא נמצא בשתי דרכים של טוב ותועלת או משהו לא נעים. בפרק המגע הוצג אזכור קצר של המגע עם המתים, כך שההפרדה לא תיעדר ממשמעות זו ….
…ומי שרואה שהוא מצורע ומצורע, אז הוא יקבל כסף, חסד וכבוד, וצרעת אם דם או מכוער יזרום ממנו, אזי השגת כסף אסורה ואפשר לייחס אותו לבעל הצרעת הוא דבר מכוער והוא חף מזה, וזה עלול לגרום לפורענות לעצמו או לכספו או לאחד מילדיו ונאמר לראות את המצורע והמצורע ואוכל איתם מלווה את השונאים אותו…
…ומי שרואה אישה זקנה, זה עולם שהוצא לדרך, ומי שרואה שהוא נוהג בזקן ונותן לה את זה, זו התלבטות העולם והשגתו ממנו עד כדי כי זקן חיובי ובלתי ידוע חזק יותר מהידוע, ואם הוא היה במצב טוב כמו אנשי האסלאם, זה היה עולם מותר, ואם זה היה כמו גוף של צביעות זה היה מינימום אסור או שנא בדת אם זה ככה וזה מראה שעיר, שעיר, מכוער, אין שום דת או עולם, ומי שרואה אישה טובה מדברת איתה, צוחקת עליה, משחקת איתה או נכנסת אליו לביתו, אז זה היא שנה פורייה, טוב ועונג, ואם הוא עני, הוא מקבל כסף ומזונות או אסיר, אלוהים יברך אותו ומי שרואה אישה שמתווכחת איתו ומקבל אותו כולל סלידה קיצונית, פטירת הברכה, ומי שרואה אישה לא מוסרית או נואפת, אם היא אישה צדיקה, אז הוא אדם טוב ואני גידול בברכה, ואם הוא נמנה עם אנשי השחיתות, הרי שהוא חסר חוב, עריות ופגיעה ומי שרואה שהוא אשתו עם מישהו אחר, כספו או כבודו לא יהיו טובים בדתו . ועולם עצום, ומי שרואה שאשתו נתנה לו אישה אחרת או אישה, אז הוא עוזב אותה או מתקוטט איתה, ומי שרואה שאשתו נושאת את זה, אז עושר וטוב יבואו אליו, ואם הוא רואה שהוא נושא אישה טובה, אם היא חולה, הוא מתעורר או כלוא, הוא משוחרר או מודאג. אם זה היה נכון אם היא באה לילד, גם אם היא לא בהריון, זה תועלת וטובות ומי שחושב שאשתו הזדקנה, אין בו טוב, ואם הוא רואה שהיא גוברת בטוב ויופי, אז זה גידול בדתו ובעולמו, ומי שרואה שאשתו מבצעת מעשה של אי מוסריות או שנאה, אז היא נגד זה ומי שרואה שאשתו סגפנית, מתפללת, אז הוא טוב ואין שום דבר רע בזה. ומי שרואה אישה שמעולם לא ראתה אותה בזמן שהיא אומללה, יש להסיר ממנה משהו. אם זה טוב, הוא ימצא אחר כך ונאמר שהוא ראה שלפני אישה משהו נעלם, ואם היה איתו יחסי מין, אין בזה שום טוב. ומי שרואה קבוצת נשים במקום בזמן שהם מסתכלים עליו או שאחת מהן קוראת לו אז הוא הוא נגעל ממנו בזמן שהוא חף מפשע, ומטרתו עשויה לקרות לו בהמשך, ואויבו לא יוכל אותו, ואם הוא רואה נשים רבות המריבות, אז התרחשותם של דברים נפלאים בעולם תגרום לבלבול אצל אנשים מסוימים, ואם הוא רואה אותם כנגד זה, הביטוי שלו נגדו ונאמר שרואים נשים במונחים של המשפט טוב, במיוחד אם הם באים אליו או נותנים זריקה בפנים, ואם האישה רואה אישה צעירה, היא ממילא היא האויבת שלה, היא רואה אותה, ואין כל טוב לראות את הזקנה אלא אם כן היא מעוטרת וחשופה…
…ביחס לחוסר מוסריות, מי שרואה שהוא כבול, אז הוא לא מאמין באלוהים או בחסדו, וזה עשוי להעיד על סוף רע, וחלקם אמרו שאין טוב לראות שכר. אז מי שרואה שהוא עבר עבירה, הוא נקלע למצוקה גדולה, כמו מאסר ואחרים, ומי שרואה שידו כבולה עד צווארו מעיד על עליבות. באשר לשרשרת, זה מצביע על ביצוע חטא, ולגבי ההגבלה, זה מצביע על התמדה של החזון איש לעניין שבו הוא נמצא בטוב או ברע, ומי שרואה שרגליו ארבע שרשראות, אז הוא יש לו ארבעה ילדים, ומי שרואה כאילו הוא קשור בשרשרת עם אדם שחזונותיו מצביעים על כך שהוא רכש חטא גדול, שהוא חושש מנקמתו של הסולטאן….
…באשר לחיבוק, מי שרואה שהוא חיבק מישהו, בין שהוא חי או מת, זה מעיד על אורך חייו, וחלקם אמרו שחיבוק הוא ערבוב ואהבה. באשר לפרידה, מי שרואה שהוא נפרד ממישהו, הוא עוזב אותו במוות או בחיים, ואולי המוות מיועד למי שנשלח אליו. הוא ראה שהוא גורף את מקומו והיה לו אדם חולה, כי זה מעיד על מותו, ומי שחושב שהוא גורף מקום למען הפולחן הוא טוב, ואולי לראות את המסגד גורף מעיד על אהבת האל הכל יכול…
…באשר לראות נחשים ועקרבים, מי שרואה שהוא נלחם בנחש, אז הוא מתייחס לאויב, והמנצח עליהם הוא המנצח על בעליו, וחיי הצדק חזקים יותר מחיי המים, ושחורם. חזק מביציותיו. ומי שרואה שנחש נושך אותו, אויבו מקבל אותו בשנאה כמו בעוקץ, ומי שרואה שהוא הרג נחש, הוא יזכה לאויב. הוא מת, כי אלוהים מספיק את פקודתו, ומי שרואה שהוא מלך הנחש הוא לא חושש, אז הוא מכה בכוח כמו אותו נחש בנחש, ואם הנחש הוא מזהב או שיש עליו תמונות. , אז יש לו סמכות רבה, ואם הוא לבן קטן והוא הבעלים שלו, אז הוא סבו שמחפש אותו, ואם הוא לא הבעלים שלו אז הוא אויב חלש והנחש הקטן הוא אויב של המשפחה ואחרים, ומי שרואה בידיו נחש המבקש ותופס אותו בידו, הוא בטוח ממה שהוא חושש ומי שרואה שהוא חושש מנחש ואינו רואה אותו, אז זה בטוח לו מאויבו. אם הוא יבדוק את זה, אז הוא יושפע מפחד מאויבו וללא נזק ממנו. הוא רואה משהו שתוהה עליו ומקבל המון טוב, ומי שרואה את החיים בשקעי הבתים, הם אויבים של נשים וקרובי משפחה, ואם הוא רואה נחשים מחוץ לבתים, הם אויבים מן הרחוק, ומי שרואה נחש בביתו או במיטתו, אז אשתו היא אויב עבורו, ומי שרואה שנחש יוצא מהאף שלו או מגבו או מהשופכה שלו, זה יוליד ילד ואני אם זה יוצא מהאוזן, מהבטן או מהפי הטבעת שלו, ואז יש אויב במשפחה שלו שיוצא ממנו….
…באשר לראות לווייתנים וחיות מים, מי שרואה שהוא תפס דג וכדומה, הוא ייפגע מכסף, שלל וטוב בשפע ובגדולה, ואם הלוויתנים צעירים, הם דאגות וצער ש לפגוע בו בחיפוש פרנסתו, ואם הם זקנים וצעירים, זה כמו למבוגרים ומי שרואה שהוא ציד לוויתן טרי של מים צלולים אז הוא אכל ממנו, ואז זה פגע בתירס של עין, ואם המים היו חשוכים ועצובים, הוא היה מוכה מהם ועצב, ואם הוא ציד אנשים צעירים ממה שאנשים שונאים, אז בינו לבין חותניו תהיה יריבות נוקשה, ולתפוס דג גדול מ נהר עמוק הוא הטוב ביותר לבעליו, ומי שרואה שהוא הכה דג אחד או שניים, אז זה משפיע על אישה או שתיים, ומי שרואה הוא הכה לוויתן מלוח, אז זה נפל על ידי המלכים, ואין טוב בלוויתן המלח. ואם ראה שהוא ביקש לוויתן בבריכה או בבריכה, והוא נמלט ממנו, תן ליריבו לקחת יוזמה, הוא רוצה להכחיש את כספו, ומי שרואה לוויתן גדול ומפנה את פיו, אז הוא כלוא בשבילו ומי שרואה שהוא פגע בבטנו של דג פנינה או שתי פנינים או יותר, זה מכה באישה שלוקחת את זה כילד או שני בנים ומעלה, לפי כמות הפנינים, ואם הוא מכה טבעת בבטן, אז זה מצב של כבוד לחזון הראייה, ומי שרואה דג שיוצא מהשופכה שלו, תהיה לו משרתת…
…ומי שרואה שהוא צולל לים כדי לראות ממנו משהו, אז הוא ישאף למשהו והכמות שלו תהיה פרופורציונאלית למה שהוא העלה ….
ומי שרואה שהוא נותן צדקה, אם הוא מלומד שרוכש את הידע שלו, או מלך שהמנדט שלו גדל, או סוחר שהכנסותיו גדלות, או חולה, לא נורא או המום, שמגלה את צערו או כלוא, הוא גרוש או לא צייתני, או פוליתאיסט שהופך למוסלמי או אומן שלומד מעבודתו, וחלקם אמרו כי נדבות לראות מעיד על ביטחון מפני אימה והצלה ממזיקים, ומי שחושב שהוא לוקח זאקאט הוא תועלת, ונאמר כי זה חוסר
…לראות את אלמדאין את מי שרואה שהוא בעיר לא ידועה ולא יודע זאת, אז זה סימן של צדיקים, ואולי הוא קיבל את מה שביקש. אם זה ידוע והערות שלו נכנסה אליו, יש להחזיר אותו אליו. אולי זה היה בטוח מפחד. זה טוב יותר מזה שאין לו גדר, וחלקם אמרו שאני אוהב להיכנס לערים ושונא לעזוב אותם, ומי שרואה שהוא עוזב עיר, הוא מפחד…
…האם זה נחשב לראות מישהו שישן זמן קצר מאוד, כמו למשל אדם שישן שינה קצרה במהלך היום, או מניח את ידו על השולחן בזמן העבודה, למשל, ואז נרדם לתנומה קצרה מאוד , וחלקם עשויים אפילו להירגע ברמזורים ולעצום עיניים, ולראות ברגע זה שינה או חזון, האם החזונות הללו אמינים, והאם הם מבטאים ….. ? זו שאלה שנשאלת לעתים קרובות על ידי המתעניינים באמנות זו, ותשובתי לה היא כי חזונות במקרים כאלה הם אמינים ומביעים, והם עשויים אפילו להיות אמיתיים יותר מהחזונות הנראים בשינה ארוכה וממושכת . אז אתה מוצא מדענים שמתעניינים באמנות זו מעדיפים חזונות של כישוף, או תנומות; זוהי שנת צהריים, בניגוד לאחרים . חלקם להסיק דבריהם עם חדית של אבו Sa`id [את האמת רוב ההתגלות ידי המכשפים ], אשר סופק על ידי אחמד עם marfoo ~ו מאומתים על ידי אבן Hibban . באל-פאת קרא אבן חג'אר לפרק על ראיית הלילה, והוא אמר והסביר זאת : כלומר, חזון של אדם בלילה, האם החזונות שלו ביום שווים או שונים, והאם יש הבדלים בין הזמנים של כל אחד מהם ? הוזכר כי נסר בן יקוב אלדינורי אמר : פרשנות החזון בתחילת הלילה מאטה את פירושו, ומהמחצית השנייה היא מואצת עם חלקי הלילה המשתנים, וכי הפרשנות המהירה ביותר של את חזיונות הקסם, במיוחד כששחר שובר . בסמכותו של ג'עפר א-סאדיק : שהפרשנות המהירה ביותר של חזון הסיאסטה היא . ואם כל זה הוא העדפה לחזון היום על פני ראיית הלילה, אז אנו מוצאים שאומרים שיש שווה ביניהם, וכי אין הבדל ביניהם, ומה שבא מהסופר על זה מה שהגיע בסהיח אל-בוכרי, בסמכותו של אבן סירין שאמר : חזון היום הוא כמו חזון הלילה . אלקייראוואני אמר והסביר לה : כלומר, אין הבדל בפסיקה של הביטוי בין ראיית לילה ליום, כמו גם לחזון של נשים וגברים….
…ונאמר שאם הוא רואה את הנפטר בצורה לא נעימה או עושה דבר שאינו מותר לעשות, אז הוא לא מגזים בהמשך מה שהוא קיווה בעולם הזה ….
ומי שרואה שיש לו חוזה חטיבה בשבילו, ואם הוא ראוי לו, אז הוא ראה טוב, ואם הוא לא ראוי, אז יש לו תהילה ומי שרואה בידו חטיבה הוא חקלאי אוחז בו. ונאמר שמי שראה בידו חנית בה חטיבה מתה במהירות או שנפטר בן….
…ומי שרואה שהוא הגדיל את קרניו, אז זו עלייה במצבם של גברים ונשים ….
…ומי שרואה שהוא זורק את חרבו ושובר אותה, אז זה מתפרש על ידי מות אביו או דודו או מי שתופס את מקומם, וכל מה שהוא רואה בזה מזין או שין, יתפרש גם בהם ו חזון שבירת הצצה לחרב יתפרש על ידי מות האם או הדודה, ולכן מה שנראה בפרופילי החרב של זאין או שין מתפרש בהם ….
…הוא הרגיש שזה רוכש תחת אותם חטאים של הפסוק ~ הכל כמו חייל ~ ולא נאמר לו שום דבר טוב בעיקול את מה שלדבריו חלקם רוצים לחיות נקיים ולא לשעבד שום דבר להלוות ….
…באשר לשפתיים, זו הגנת הדת והגבות, זאין אלדין. מי שרואה בהם יופי וטוב הוא גם בדת, ומי שרואה כנגד זה, הביטוי שלו נגדו. לגבי המצח והאף, אז האיש ספר את זה. אם הוא ראה שזה קרה במצחו ובאף שלו, זה קרה אז זה כאמור ואולי המצח מעיד על תפילה והשתטחות. כיבים או ניתוחים, ומה שמכחיש בהתעוררות, ואז הוא נופל בתפילתו, או מי שלא מבצע בו השתטחות, או נתקל במילים מכוערות, ומי שרואה על מצחו שמץ של השתטחות, זה מעיד על הגדלת דתו וחסידותו, והתפשטותו בקרב אנשים, ומי שרואה סימן רחמים על מצחו מעיד על התרחשות הטוב ומספק משהו…
ומי שחושב שהוא מכה משהו בהרון אם זה ממאכל, אז זה מצביע על כך שיש טוב ותועלת בקושי עד כדי כך, ואם זה מתרופות, אז זה מתפרש בשלושה אופנים. אם מדובר בתרופת עיניים, אז זה מעיד על עלייה בחובות ….
ומי שרואה שילד קטן אבוד, אז הוא נעלם, ונאמר כי הצער מופרע ….
…הוא גם סיפר שאדם בא אליו ואמר : ראיתי כאילו אני שופך שמן משורש עץ הזית, ואז הוא אמר לו : מה הסיפור שלך? הוא אמר : הלכתי לגלות כשהייתי ילד צעיר, והפכתי לחופשי והגעתי למספר הגברים. הוא אמר: יש לך אישה? הוא אמר שלא, אבל קניתי משרתת, הוא אמר תראה, היא אמא שלך . לדבריו, אז האיש חזר מביתו ועדיין חיפש את תנאי הילדה עד שאמו מצאה אותה ….
…ומי שרואה שבחזה את מה שאנחנו מכחישים כשהוא ער, אז זה לא ראוי לשבח, ואם הוא רואה את מה שהוא משבח, אז הוא ראוי לשבח ….
סוראט אל-טין: מי שקורא את זה שיפר את חייו והרחיב את פרנסתו, או למה הוא מקווה בעולם הזה ובעולם הבא, או למה הוא מקווה בעולם הזה ובעולם הבא, ונאמר כי מזונות, ברכה ואריכות ימים, ואולי הוא נשבע שבועה, נשבע עליה או הצטער על חרטה, עונשה נדיב וטוב
…ומי שרואה אדם שמתגלה בפניו ורואה את חוסר האונים שלו, הוא יאכיל אותו בשומן ובתועלת, ואז הוא ישגיח על הרווחה שם ….
…באשר לשדיים, הן בנות, כך שמה שקרה בהן יוחס להן. מי שראה שמשהו נובט במקומם הצביע על ריבוי הבנות וירידה בהן נגדו, ואם ראה שיש חלב בשדיו, הרי זה גידול בחובות, ואם הוא רווק הוא נשוי או נשוי, אז הוא מתעשר או שייח זקן שהוא עני או אישה צעירה שיש לה חיים ארוכים או אישה זקנה מציינת את מותה, או אישה רווקה שמתחתנת או ילדה צעירה מאוד, אז היא עלולה למות, ואם האישה רואה שהפטמה שלה מנותקת, אין בזה טוב, ובתה עלולה למות, ואם היא רואה את השד שלה מוכה באש, אז הבת שלה נפגעת מהמלך ואם היא רואה שהיא קשורה את השד שלה, ואז היא מציינת את לידתה מניאוף…
…ומי שרואה שהוא שם את הטבעת שלו באמון על מישהו או נתן לו ואז מחזיר לו את הטבעת שלו, אז הוא מאורס לאישה והוא לא עונה על זה, ומי שרואה שהוא שבר את הטבעת שלו לחצי , אז זה מעיד על התרחשות חלוקה בינו לבין משפחתו ….
…ומי שרואה את פני הח'ליף מקמט את מצחו, מביט בו בכעס, או רואה בו חסר או פגם, הרי זו ירידה בדת הרואה, והפגם שייך לו ….
באשר לאשכים, הם אחראים על הפרנסה, על הבנות ועל התחזוקה וההגנה. מי שרואה בהם מזיין או שין יוחס לכך, ומי שרואה פגם באשכיו, אז אויביו כובשים אותו, ואם הוא רואה אותם בידו של אדם, אויבו מנצח, ואם הוא רואה כאילו הם נעדרו ממנו בלי כאב או מסרו אותם לאף אחד, ואז הוא נולד למישהו אחר. לייחס לו ולקחת אותם הוא מותם של הילדים, ומי שראה שהם מנותקים והיה לו חולה, אז הוא ימות וייתכן שהוא הפרדוקס של שתי נשים, ומי שראה אותם גדול מעיד על התנזרותו מרוע אויביו וכמה מהם אמרו כל סריסי האדם ובעלי החיים הם כסף, ומי שיש לו כל זה והולך ממנו יתפרש בכסף ומי שרואה שהוא התבגר חלק מזה יצא של מקום ונעלם, כי הוא מקבל עבורו כסף בלי הפרצוף ומוציא אותו במקום…
…אבן סירין אמר: מי שראה שהוא גילח את ראשו בימי חג'ג ', אז זה טוב בדת וכפר על חטאים, ואם זה בחודשי הקודש או בחלקם, זה מילוי החוב והיעלמות מצוקתם ומצוקתם, ונאמר שאם הוא ראה את זה עם עמדה אז זה לא ראוי לשבח, ואם האישה רואה את זה, אז זה מעיד על מוות בעלה או אחת מהמהרמות שלה, ואם היא רואה כי שערה נחתך או חלק ממנו, אז זה מעיד על מריבה עם בעלה ונאמר שהתרחש אסון, ואם היא רואה שכל שערה הפך לבן, זה מעיד על כך שבעלה הוא אדם לא מוסרי באופן אחר מזה ….
סוראט אל-אינשיאק מציין כי מי שקורא אותו, או מי שכותב את ספרו בשבועתו או מעליב אותו בדקדוק ובנימוס, או יקרא ממנו משהו, הוא יתלהב מהעולם ופועלו ויבקש תהילה ושבח בבריאה.
…האישה המתה היא מהסוס בחלום . נאמר : היא אישה עשירה . ראה גם סוסים ….
…מי שראה שהח'ליף התחתן איתו : הוא הגיע למנדט, ואם אדם התחתן איתו מגאווה של אנשים, היה לו הקלה מדאגות ותרופה למחלות . ומי שרואה ששייח לא ידוע מתחתן עם אשתו, הוא ירוויח רווח וסכום נוסף, ואז השיח 'הוא סבו . אם צעיר מתחתן איתה, אז אויבו משרת אותו ודוחק בו עוול והתעללות . והפרוע, אם הוא כלוא, שחרר אותו . ומי שרואה כאילו הוא מתחתן עם אמו המתה בקברה, אז הוא מת כי אלוהים אדירים אומר : ~ מזה בראנו אותך, ובו נחזיר אותך .~ ומי שראה את זה כאילו הוא התחתן עם עוזרת בית, יקבל טוב . אם הוא רואה שהוא מתחתן עם אישה באופן שאינו מותר, אז הוא מבקש משהו אחר מלבד פניו ולא נהנה מכך . אם גבר יראה כאילו הוא מתחתן עם שפחה או עבדתו, הוא ירוויח גידול בכספו וישמח במה שהיה בבעלותו . אם הוא רואה שמשרתו מקיים עמו יחדיו, אז עבדו בז לו . ונאמר כי מי שראה כי התגרש מאשתו תירץ, כי אלוהים אדירים אמר : ~ ואם הם נפרדים, אלוהים יעשיר כל אחד מכוחו .~ ונאמר כי חזון זה מצביע על כך שבעליו עוזב מלך שהיה מלווה אותו, מכיוון שנשים זוממות כמו מלכים, וגירושין נפרדים . נאמר כי גירושיה של האישה הם הסרתו מהמושל, והיצרן עזב את מלאכתו . אם הוא מתגרש ממנה בחזרה אז הוא חוזר לעבודתו . ומי שרואה שהוא מקנא, הוא נזהר ….