…לראות מספריים בחלום זה סימן רע, מכיוון שנשים יקנאו ויפחדו מבעליהן . בנות המאהבות יתקוטטו ויילחמו עם אחת מהן ויבוזו לה . אווירה של כישלון וקיפאון תשרור על העסק והעסק שלך . אם אתה חולם שאתה מכין מספריים, זה מנבא שתעשה דברים שמשפיעים על הרגשות שלך ועל המוניטין שלך . אם אתה שובר מספריים מאיימים עלייך מריבות והפרדה מזו שאתה אוהב . אם איבדת מספריים זה מנבא שתתכנן לישועה ולברוח מצרות שפוגעות בך . אם אתה רואה מספריים בחלום, זה מנבא שלא תוכל להתמודד עם אנשים בגלל הקמצנות שלך . אם אתה רואה מספריים שבורים, זה מנבא שתאבד את החברים שלך ותישאר לבד בגלל ההתנהגות החריגה הדוחה שלך ….
חולם על לראות את אמך המתה בחלום שלך.
(121 פירושים ומשמעויות של חלומות על לראות את אמך המתה בחלום שלך.)…סרוג את ~ מחט הקשר שלך ~ אם חלמת על כך, זה מנבא שאתה תוטל בצרות בגלל מעשה נאיבי הנובע מסקרנות רבה לגבי עבודתם של אחרים . היזהר מלשוחח בגלוי עם נשים לא אמינות ….
…Ruya Atika bint Abdul-Muttalib 56 – בסמכותו של מוחמד בן אישאק, אמר : מוחמד בן המוסלמי אל-זוהרי, אסים אבן עומר בן קטאדה, עבדאללה בן אבי בכר ויזיד בן רומן אמרו לי בסמכותו של אורווה בן אל Zubayr וחוקרים אחרים על הסמכות של אבן אבאי – אולי אלוהים להיות מרוצה איתם – כל אחד מהם אמר לי כמה הדיבורים האלה התאספו כדי לדבר תוך ניזונה מן hadeeth של באדר, אמר : כדי Masama שליח אללה – עליו השלום – אבו סופיאן המגיעים מוסלמים צלקת שאם עד אליהם ואמר : Quraish עיר זו לאן הכסף שלהם הביא ושוב יתכן שאנשים אלוהים Infelkmoha Vantdb להיות קצת מפחד מהם ואת המשקל של חלק מהם ושהם לא חשבו כי שליחו של אלוהים – שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום – הוא שולט במלחמה, ואבו סופיאן, כשהתקרב מהחיג'אז, היה רגיש לחדשות ושאל את אלה שנפגשו מהרוקבן מחשש לענייני העם עד שיתפס חדשות מכמה מהרוקבנים שמוחמד פנה לחבריו למענך ולמען תוכחתך, אז הזהיר שהוא שכר את דהמהם בן עמר אלג'פארי שלח אותו למכה והורה לו לבוא לקורייש, והוא יכבה אותם תמורת כספם, והוא אמר אותם שמוחמד הציע זאת לחבריו, אז ח'דהאם בן עמר יצא במהירות למכה . אבן אישאק אמר : אז תגיד לי את מי אני לא מאשים, בסמכות איקרימה בסמכותו של אבן עבאס, ויזיד בן רומן בסמכותו של אורווה בן אלזובייר, שאמר : עתיקה, בתו של אלמוטאליב. , ראה את הופעתו של סיפוח מקכה בשלושה לילות, חזון שהפחיד אותי וחשש שאנשיכם עלולים להיכנס ממנו רע ומזל, ולכן הוא הסתיר את מה שסיפר לכם עליו. אמר לה : מה ראית? היא אמרה : ראיתי נוסע שהגיע אליו לגמל עד שהוא עמד בקערה ואז אמר בקולו העליון : אל תנכר אותך, משפחת בוגדנות למתאבק שלך שלוש פעמים, אז אני רואה אנשים התכנס אליו, ואז הוא נכנס למסגד והאנשים עקבו אחריו, בזמן שהם היו סביבו כמוהו עם הגמל שלו על גב הכעבה ואז הוא צעק כמוהו, האם אתה לא מתנכר לך Al Treachery עבור המתאבק שלך בשלושה פעמים, אז הוא ייצג את הגמל שלו בראשו של אבו קוביי, ואז הוא צעק כמו זה, ואז הוא לקח סלע ושלח אותו, והוא בא ליפול, גם אם זה היה בתחתית ההר, זה יידחה . אל-עבאס אמר : באלוהים זה חזון, ואתה, אז תסתיר את זה ואל תזכיר את זה לאף אחד . ואז אל-עבאס יצא ופגש את אל-ואליד בן אוטבה בן רביע והיה לו חבר . אל-עבאס אמר : אז הסתובבתי בבית, ואבו ג'אהל בן הישאם ברהט מקוראיש קוד דיבר בראייה עגומה, וכשאבו ג'אהל ראה אותי אמר : הו אבו אל-פאדל, אם סיימת את ההקפה שלך, אז בוא אלינו, אז כשסיימת, באת וישבת איתם. אבו ג'אהל אמר לי : הו בני עבדול מטאליב מתי קרה לך הנביאה הזו? הוא אמר : מה זה? הוא אמר : החזון הזה שהיא ראתה הוא מגונה. הוא אמר : אז אמרתי : מה היא ראתה? הבן של עבד אל-מטאליב, לא קיבלת את הגברים שלך להתנבא כדי שנשותיך יתנבאו, ועתיקה טענה בחזונה שהיא אמרה: ~קדימה לפניך בשלוש ואנחנו נשכב לך שלושת אלה. אם אתה באמת מה שאתה אומר, זה יהיה שאם השלושה יעברו ואין שום דבר מזה אנו כותבים עליך ספר שאתה משקר לאנשי הבית הערבי. עבאס אמר : בטוח מה זה היה מן אותי לו דבר גדול אבל אני Jehdt אותו Ankkrt להיראות משהו, הוא אמר : אז לחלק מאיתנו כאשר אני כבר לא אישה של בני עבדול Muttalib בא רק כדי לי , היא אמרה : אורטורם זה ממאיר נבון שנמצא בגברים ובנשים שלך עלול לאכול אותך אתה שומע אז אין לך Er, משהו ששמעתי, הוא אמר : אמרתי : אלוהים עשה מה שהיה לי ממני אליו HEM גדול אלוהים Otardhan לו את Okwilkenh חזר, אמר : Vdot על היום השלישי של החזון של ברזל Atika ו Onaa הרגיז Ars שאני theyd החמיץ זה כמו שהוא תופס אותו, הוא אמר : אני נכנס למסגד ראיתי אותו אני נשבע אני צועד לעברו אוטארדה בחזרה לכמה מדלת המסגד מתעצמת , הוא אמר : אמרתי לעצמי : מה לו עם אלוהים, תאכל לי את ההבדל הזה שאוחטמה, הוא אמר : אם הוא שמע את מה שאין לי שמע, הקול של הצטרפותו של בן עמר אלג'פארי צועק בבטן העמק, עומד על גמלו, הפיל את שלו גמלים סביב מסעו ו קרע את חולצתו תוך כדי אמירת : אה, חי Quraish, אל-Latimah אל-Latimah, הכסף שלך עם אבי ספיאן. מוחמד הציע זאת לחברים שאני לא רואה שתבינו זאת. הקלה היא הקלה, הוא אמר : אז הוא הסיח את דעתי ממנו ומה שהגיע מהפקודה לקח ממני (1). * ובקריינות : הסחתי את דעתי ממה שהגיע מהפקודה, וזה לא היה אלא המכשיר עד שעזבנו, וזה פגע בקוראיש עם מה שקרה ביום בדר, בכך שהרג את האצילים שלהם ותפס את בחירתם . עתיקה בינט עבדול-מטאליב אמר על מה שהיא ראתה ועל מה שאמר הקורייש על כך : האם החזון לא היה נכון והוא בא אליך להאמין בזה, כי אחד העם הוא נמלט, אז אמרת, ואני לא שקר, אבל מי שקרן אומר לנו את האמת….
…גומי אם חלמת שאתה לובש חליפת גומי, זה מנבא שתכבד ותכבד אותך בשל המוסר הגבוה וטהור הדמות שלך . אם החליפה שלך תחרה או שחוקה, עליך להיזהר בהתנהגותך מכיוון ששמועות יכולות לתקוף את המוניטין שלך . אם חלמת שאתה משתמש בגומי באופן כללי, זה מנבא שאתה לא יהיה מסובך בבחירת חברים וליהנות . אם חלמת שגפיך נמתחות כמו גומי, זה מנבא שמחלות יאיימו עליך, ואתה עלול לנקוט במרמה והונאה כדי לנהל את העסק שלך . אם חלמתם על סחורות העשויות מגומי, הדבר מנבא כי ענייניכם ילכו על בסיס סודי נסתר, וכי חבריכם לא יצליחו להבין את אישיותכם במקרים רבים . אם חלמת על גומי, המשמעות היא שינויים שליליים בתנאי המסחר שלך . אם תארח אותו, תנסה להקים פרויקט גדול מהפוטנציאל שלך ….
…הכנסה אם אתה חולם שאתה עומד לקבל הכנסה שלך, המשמעות היא שאתה עלול לרמות מישהו ולגרום לצרות למשפחה ולחברים שלך . אם אתה חולם שאחד מבני המשפחה שלך יורש הכנסה, זה מנבא את ההצלחה שלך . אם אישה חולמת שהיא איבדה את הכנסותיה, זה מעיד על אכזבות בחיים . אם אתה חולם שההכנסה שלך לא משמעותית כדי לעזור לך בחיים, זה אומר צרות עבור קרובי משפחה או חברים . אם אתה חולם שחלק מההכנסה שלך עשוי להישאר, אז זה מצביע על כך שתצליח מאוד לתקופה קצרה, אך אתה עשוי לצפות ליותר ממה שתקבל ….
…המתים שלך נמצאים בחלום כמו הר, שביל או מקום המעיד על ריקבון הזכר . אולי זה הצביע על מימוש ההבטחה ….
…נדיר סיפר שחלק מחזיונות הצדיקים בחלום לאחר מותו, הרואה איך הוא אמר לו ומצא את לורד וונקד : ( Hacbona Vdqqgua … ואז גדל Voatqgua ) ( אז מלכי בושימה … Palmmalak לצרף ) ( שניהם מתו מוסלמים … לא נשרפים באש )…
…לפעמים אני רואה חזון טוב בחלום ואני מרוצה ממנו , אבל אין לי שום הוכחות לכך כשהוא ער. אז על מה זה מצביע? החוקרים הזכירו שאם מה שאדם רואה לפעמים, הוא לא מוצא את זה כשהוא ער, ולא מוצא שום דבר שיצביע על כך, אז זה נכלל בסעיף חלומות הצינור, וזה בעיקר בגלל פעולת הנפש לפני לישון עם זה, אז אם אדם ישן הוא עשוי לראות משהו שמעיד על כך, וזה לא מזיק ולא מרוויח (3)….
…פרופסור אבו סעד, שאלוהים ירחם עליו, אמר : העיקרון הבסיסי ביחס לחזון התפילה בחלום הוא שהוא ראוי לשבח בדת ובעולם, ומעיד על המודעות למנדט ולהשגת א. שליחות, או מילוי חוב, או מימוש אמון או ביסוס חובה חובה של אלוהים אדירים . ואז היא נמצאת בשלוש שביתות, החובה שלו והסונה היא וולונטרית. החובה מעידה על מה שאמרנו, וכי בעליה מעפיל לרגל ומביא מוסריות, כי אלוהים אדירים אומר : ~ התפילה אוסרת על מוסר ורע .~ הסונה מציינת את טוהר בעליו ואת סבלנותו ביחס לאומללות, והופעת שם טוב בשבילו, כי הקב~ה אמר : ~ היה לך שיווי משקל טוב בשליח אלוהים .~ וחמלה לבריאתו של אלוהים אדירים, וכי הוא מכבד את ילדיו ואת אלה שתחתו, וטוב לבם, מעל מה שהוא חייב וחייב במזון ובבגדים, והוא משתדל בענייני חבריו, כך הוא הוריש לו בכבוד . והתנדבות מחייבת שלמות נגיעות והסרת דאגות ….
…הוא מצא את כספו של אביו דרך חלום 79 – ומהחזון שהתרחש מה שאבן אל-קיים הזכיר הוא שאומאיר בן ווהב – שאלוהים יהיה מרוצה ממנו – הגיע בשנתו ואמרו לו : הגיע אל כאלה-ו- כזה ומהבית, ואז חפר למצוא את כספי אביך ואביו קבר כסף ומת ולא המליץ ואז קם אמיר משנתו וחפר אותו, ואתה מוצא את כספי אביך , ואביו קבר כסף ומת ולא המליץ על זה, אז אמיר קם משנתו, והוא בז אליו כפי שציווה עליו, אז הוא הכה עשרת אלפים דירהם והתנשא הרבה, אז הוא שילם את חובו ושיפר את מצבו ואת מצב ביתו זה היה אחרי ביטחונו, והצעירה מבין בנותיו אמרה לו : הו אבי אדוננו, מי שאהב אותנו בזכות דתו עדיף על הובל ונחמה, ולולא הוא היה יורש ממך את הכסף הזה , אבל סגדו לו כמה ימים. אבן אל-קיים אמר : עלי בן אבי טאליב אל-קיוורוואני אמר : עלי בן אבי טאליב אל-קייבראני אמר : חדית 'זה של עמיר והפקת כסף בחלום מדהים ממה שהיה לנו וראינו בזמננו בתקופתנו עיר מאבי מוחמד עבדאללה אל-בגנאשי היה אדם צדיק, שהתפרסם כשראה את המתים ושאל אותם על נעדרים והעביר את זה למשפחתם וקרוביהם עד שהתפרסם בזכות זה והרבה ממנו, כך שיבוא אותו ולהתלונן בפניו כי חמימה נפטר ללא צוואה ויש לו כסף שלא ידריך אותו למקומו, ולכן הוא מכין אותו לטוב וקורא לאלוהים בלילה שלו כדי לראות את המתים המתוארים. והוא שואל אותו על העניין עם זה ….
…לראות את הכעבה בחלום הוא בשורה טובה של רגליו, או אזהרה מפני רוע שאולי נתקל בו ….
…מי שמשתמש בטלפון סלולרי בחלום : הוא מבצע סיור, חיצוני, אז זה מסע, או פנימי, אז זה ביקור אצל חברים או קרובי משפחה ….
…המרתו של הכופר לאיסלאם בחלום מעידה על מותו מכיוון שהוא מאמין במוות ואמונתו אינה מועילה לו . ומותו מעיד גם על התאסלמותו וחזרתו לטוב ….
…באשר למי שמתחתן עם אשתו בחלום, הוא ירוויח את מה שהוא מנסה לעשות בענייני הענף שלו . אם הוא רואה שהוא גידול, ענייניו מעורבבים, ואם הוא עושה גוסל, הוא יוצא מכל מה שקרה לו ….
…** הגשמתי את צוואתו בחלום בסמכותו של אתאא אל-כוראסאני שאמר : באתי למדינה ושאלתי על מישהו שסיפר לי על החדית של תאביט בן קיס בן שמאס, והוא הנחה אותי אל בתו, ו שאלתי אותה ובזה : כאשר אבו בכר, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, המוסלמים פנו לאנשי הכפירה ואל-יממה ומוסלימה השקרנית, תאביט אבן קיס הלך אל מי שהלך כשפגשו את מוסימלימה ו בני חניפה הביס את המוסלמים שלוש פעמים, אמר קבוע וסאלם מוואלה אבי חודייפה : איזה הרסקה שנלחמנו עם שליח אללה, עליו השלום פאלה לעצמם חור שמעד במקום בו קטלה אפילו הרג, אמר : וורי, איש המוסלמי. הוא תיקן את בן קיס בחלומו, הוא אמר : אני מה שהרג אתמול את מגדלי האדם מהמוסלמים, הוא לקח ממני מגן יקר ערך, וביתו נמצא בקצה הרחוק של הצבא, ובביתו סוס נדבק בתוכו אורך. גם של כסף וכך מ- Rqiqi הישן ואתם לעשות את החלום הזה ואטדהאח אמר : בא ח'אלד בן וואליד הגדוד שלו להגן על פוג'דה כאמור והוגש לאבו בכר, אללה יהיה מרוצה ממנו ואמר לו מיושם אבו בכר, אללה להיות מרוצה ממנו ומרצונו לאחר מותו, איננו יודעים שמישהו ירק את רצונו לאחר מותו ללא ת'אביט בן קיס בן שמאס, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו . בשנת הרומן, אנאס אללה עשוי להיות מרוצה ממנו כי בן קייס, אללה עשוי קבוע לו הגיע יום של אל – Yamamah יש לַחֲנוֹט ופורסם Okfanah אמר : אוי אלוהים, ריפאתי אותך ממנו ואלה להתנצל מאשר ביצוע ההרוגים היה שלו מגן Vsergt Farah, אדם שרואה ישן, הוא אמר : ה- DERI הוא העריך את זה מתחת לקנון במקום כזה וכזה ונתן לו מצוות, אז הם חיפשו את המגן, והם מצאו אותם והם העבירו את מצוות….
…ומי שמספר על משהו בחלום, אם המודיע הוא מעם האמת, אז מה שהוא אמר הוא כמו שאמר . אם זו הודאה בעצמו, זה אומר על מה שמתגלה לו, וזהה לאמירה שלו . מי שמדבר בתעשייה שאינה מגיבה לאחרים, העניין הוא של עצמו . אם זה מהידע והענף שלו, הרי שהעניין תלוי בשואל . ומי ששינה את שמו, תכונה או גופו, הוא יקבל טוב ורע ממה שהוא מועבר אליו ושונה בו ….
…מי שחוזר בחלום למצב בו היה ער, מה שהיה נתקל בו בטוב או ברע חוזר אליו ….
…כל הנישואין : בחלום, אם לאדם יש חלום רטוב אז חובה עליו לרחוץ, אז זה לא חזון…
…מחזור בחלום לילד בהריון הוא ילד, כי אלוהים אדירים אמר : ~ היא צחקה, אז הטיפנו לה על יצחק .~ אם אדם רואה שהוא מחזור, ויש לו יחסי מין עם כסף, אז המגע שלו מותר . אם הוא רואה שהוא מתחתן עם אשתו בזמן שהיא לא ששה לעשות זאת, אז אולי חייו העולמיים מוכחים נגדו, ואם הוא יראה אותה היא תקבל את התקופה שלה, המעשה שלו יישבר . באשר לנשיקת התשוקה, היא מנהלת את מהלך הנישואין, וללא רצון, העבריין מקבל את האובייקט ומתכוון לכך על ידי בואו, או עם שאלה וצורך, שהוא ישיג אם הוא מסוגל לכך או מחייך אליו ולא דוחף אותו ממנו או מכחיש שהוא עשה זאת נגדו ….
…אבל אם היא נשאה אישה בעל אינו בעלה בחלום : זה נכנס אליהם או מועיל לאנשי ביתה או לבעלה מבן זוג או מיוצר משותף שנולד או עוזר לשרת אותו ואת עבודותיו ….
…וחזון מכשפות הג'ין בחלום מעיד על טרולים ….
…ונאמר שאם הוא רואה את הנפטר בצורה לא נעימה או עושה דבר שאינו מותר לעשות, אז הוא לא מגזים בהמשך מה שהוא קיווה בעולם הזה ….
סוראט אל-טין: מי שקורא את זה שיפר את חייו והרחיב את פרנסתו, או למה הוא מקווה בעולם הזה ובעולם הבא, או למה הוא מקווה בעולם הזה ובעולם הבא, ונאמר כי מזונות, ברכה ואריכות ימים, ואולי הוא נשבע שבועה, נשבע עליה או הצטער על חרטה, עונשה נדיב וטוב
…ומי שרואה שבחזה את מה שאנחנו מכחישים כשהוא ער, אז זה לא ראוי לשבח, ואם הוא רואה את מה שהוא משבח, אז הוא ראוי לשבח ….
…ומי שרואה אדם שמתגלה בפניו ורואה את חוסר האונים שלו, הוא יאכיל אותו בשומן ובתועלת, ואז הוא ישגיח על הרווחה שם ….
ומי שרואה שיש לו חוזה חטיבה בשבילו, ואם הוא ראוי לו, אז הוא ראה טוב, ואם הוא לא ראוי, אז יש לו תהילה ומי שרואה בידו חטיבה הוא חקלאי אוחז בו. ונאמר שמי שראה בידו חנית בה חטיבה מתה במהירות או שנפטר בן….
ומי שרואה שילד קטן אבוד, אז הוא נעלם, ונאמר כי הצער מופרע ….
סוראט אל-אינשיאק מציין כי מי שקורא אותו, או מי שכותב את ספרו בשבועתו או מעליב אותו בדקדוק ובנימוס, או יקרא ממנו משהו, הוא יתלהב מהעולם ופועלו ויבקש תהילה ושבח בבריאה.
…באשר לשפתיים, זו הגנת הדת והגבות, זאין אלדין. מי שרואה בהם יופי וטוב הוא גם בדת, ומי שרואה כנגד זה, הביטוי שלו נגדו. לגבי המצח והאף, אז האיש ספר את זה. אם הוא ראה שזה קרה במצחו ובאף שלו, זה קרה אז זה כאמור ואולי המצח מעיד על תפילה והשתטחות. כיבים או ניתוחים, ומה שמכחיש בהתעוררות, ואז הוא נופל בתפילתו, או מי שלא מבצע בו השתטחות, או נתקל במילים מכוערות, ומי שרואה על מצחו שמץ של השתטחות, זה מעיד על הגדלת דתו וחסידותו, והתפשטותו בקרב אנשים, ומי שרואה סימן רחמים על מצחו מעיד על התרחשות הטוב ומספק משהו…
…הוא הרגיש שזה רוכש תחת אותם חטאים של הפסוק ~ הכל כמו חייל ~ ולא נאמר לו שום דבר טוב בעיקול את מה שלדבריו חלקם רוצים לחיות נקיים ולא לשעבד שום דבר להלוות ….
…ומי שרואה שהוא זורק את חרבו ושובר אותה, אז זה מתפרש על ידי מות אביו או דודו או מי שתופס את מקומם, וכל מה שהוא רואה בזה מזין או שין, יתפרש גם בהם ו חזון שבירת הצצה לחרב יתפרש על ידי מות האם או הדודה, ולכן מה שנראה בפרופילי החרב של זאין או שין מתפרש בהם ….
…ומי שרואה שהוא הגדיל את קרניו, אז זו עלייה במצבם של גברים ונשים ….