…האם יכול להיות שאינו מוסלמי? כמו יהודי או נוצרי, כדי להביע את החזון או להסביר אותו, או שהידע הזה ספציפי למוסלמים בלבד …. ? התשובה שלנו לשאלה זו היא שעלינו לדעת משהו חשוב, שהוא שהשליח, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, כשאמר באל-סחיח : { לא נותר דבר מהנבואה מלבד המבשרים . הם אמרו, מהו שליח אלוהים? לדבריו, החזון הצדיק נראה על ידי מוסלמי או נראה לו . } , מקור החזון מונח, והוא דתי בעיקרו; כי מי שאמר את המלים הללו הוכיח שהוא חוצה את החזון בעזרת הקוראן האצילי, והקוראן הוא דבר הנס המופלא של אלוהים בכל זמן ומקום, ולכן זה לעתים קרובות בחזונות מסוימים. דברים שנעדרים, שאם אנו מבקשים את עזרת הקוראן בפענוחם, אנו רואים את האמת ומאמתים אותם . הוכח גם שהוא חוצה את החזון באמצעות הגילוי השני. זוהי הסונה המטוהרת, שהפכה לנקודת התייחסות למי שמביע את מה שהיא מכילה מהפתגמים הנבואיים, ובעליה תיאר אותה באלוהים באומרו : [ זה אינו אלא גילוי שנחשף . הידע שלו חזק מאוד ]. ומי שמתייחס בביטויו לאחד משני המקורות הללו, אז הוא מצטיין בכל מיומנות, אך יש ביטוי המשתמש בדברים אחרים או בעזרת דברים אחרים, כגון שימוש בפיזיונומיה, או ידיעת מצב הרואה מקרוב, או לבקש עזרה מהכרת תנאי החברה, וזה יכול להיעשות על ידי לא מוסלמי, אבל אני לא אוהב לקרוא לזה ביטוי של חזון, אלא ניתוח של חברה או אישיות, או מחקר זה, וזאת מכיוון שהביטוי הוא פתווה ולשמו הנחת יסוד קוראנית או דתית, ושאינם מוסלמים חופשיים ממנו, כשם שלא מותר לא מוסלמים להעז לעשות זאת, גם אם רק את השם . כמו כן יש לדעת את כלי הביטוי העיקריים, כלומר את הקוראן ואת הסונה מלכתחילה. אלה עשויים שלא להיות זמינים לא-מוסלמים, ולא-מוסלמים לא יתייחסו אליהם . כמה אזכורים הזכירו והוכיחו את קיומם של כמה ביטויים שאינם מוסלמים וחילקו אותם לחלוקה, כולל : 1 / הביטויים הם פילוסופים, כגון : אפלטון ותלמי . 2 / ביטויים של רופאים, כמו : גלן והיפוקרטס . 3 / אלה שמביעים ביטוי מהיהודים, כמו : היי בן אחתאב וכאב בן אל אשרף . 4 / הביטויים הם נוצרים, כגון : הוניין בן אישאק ואבו מוכאלד . 5 / מי שעובר ליד הקסמים, כמו : חוסרה, אנו שר, וואן, קשמור והורמוז . 6 / המעבר נמנה עם הפוליתאיסטים הערבים, כמו : אבו ג'אהל, אבו טאליב ועבדאללה בן אבי . 7 / המעבר נמנה עם הכמרים, כגון : סאטה, אבו זארה ואווסאג'ה . 8 / המבטאים הם בין קוסמים, כמו : עבדאללה בן הילאל וקורט בן זייד אל-אבלי . אך מי שעוקב אחר ביטויים אלה מבחין בתלותם בעניינים שאין להם שום קשר לקוראן או לסונה בביטוי, אלא אתה רואה אותם תלויים בסיפור עתידות, ג'ין או כל מיני קסמים ושיטות אחרות של מנסה לדעת את האסור הבלתי נראה . האם לאנשים עם שעמום קודם אכפת מחלומות? כן, הוכחות לכך הגיעו. ומתוך כך : זה בא בספר בראשית : פרק ח , 40 , עמ '. : 66 הדברים הבאים : יוסף אמר לבעלי הכלא : [ האין הבעות אלוהים חסרות לי? ]. בביטויו של יוסף למלך, אמר : [ שני החלומות הם אחד . וזה חזר על עצמו כי העניין הוחלט על ידי אלוהים, ואלוהים מיהר לעשות את זה. ] בראשית : פרק 32: 41 , PG : 69. ישנם רבי סיפורים אחרים, אבל אלה הם דוגמה, ואלוהים יודע הכי טוב ….
חולם על לראות או שמישהו נותן לך הרבה אגוזי אדמה מטוגנים
(204 פירושים ומשמעויות של חלומות על לראות או שמישהו נותן לך הרבה אגוזי אדמה מטוגנים)…אם אדם חולם על בן, בן דוד או דוד מצד האם, דודה או דודה, זה אומר אכזבה וצער . החלום הזה מנבא על חיים עצובים . אם הוא חלם להעביר התכתבות עם אחד מהמוזכרים, פירוש הדבר סכסוך בלתי נמנע בין משפחות ….
…האם הוחלט שמישהו שרוצה לראות חזון טוב לעשות כמה נימוסים לפני השינה, למשל, או להביא כמה חוטים? כבר הוזכר שחלק מהאנשים החולים עשו טעות כזו , משום שזה כאשר הוא עצמו הוא אדם מסוים , למשל , ומצבו מחמיר במילים של אלו שמגדילים את המחלה בתיאוריהם אליו, כמו אמרה שלהם : Ma'oun , עם נשמה . . . וכו ' , שכן מצב זה עשוי לדחוף את בעליו עד שיתחיל לבקש מאלילה לראות חלום שדרכו הוא יודע מה מצבו , והוא עשוי לחשוב על מי שגרם לו במצב זה , או ממכשפות , או מ גיל התבגרות , והוא רואה בשינה , ו לעתים קרובות הוא רואה את זה בתור חלומות באספמיה – וגם במקרה זה – אבל אולי יש לנו אדם שלא סובל מכל סימפטום פתולוגי , ולכן חוקרי ביטוי מוזכרים עניין שהוא יש מוסר, כולל : לנהוג ביושר דיבור ומבטא , לישון באור , על צד ימין , ו לדקלם סורה כאשר שינה : (וגם השמש להבהיר את זה ) (1), ו סורה ( ולילה אם מטושטש ) (1), סוראט : תאנים , כנות ואלמאוזטין , זה ביחס לקוראן , לא מצאתי ראיות להקצאה זו של גדר זו , והורה לקריאות נוספות לתפילה זו : (אל אללה, אני מחפש בך מקלט מ חלומות רעים ואני לעוז ממך מן המניפולציה של השטן ער לשינה , אלוהים O , אני מחפש אותך חזון של טוב, כן, שימושי ובלתי נשכח . אוי אלוהים , תראה לי מה אני אוהב בחלומי ) '1'. אין ספק שהתפילה הטהורה של האדם קרובה למענה , במיוחד אם הוא עושה דברים שגורמים לשיחה להיענות, כולל : להיות טעים באוכל, לא לשתות או לאכול דבר מלבד טוב , להתעקש על אלוהים ב תחינה , ולהתחנן בפניו במאה מרשמים, זה מתאים לו לענות – במיוחד – אם היה מסע ארוך שזקוק להגזמה בלבוש ובצורה , ולא מצאתי שום דבר מהסונה לתמוך בתחינה זו שאבן חג'אר נתן במהלך הכיבוש , אז זו לא יותר מתפילה , ואדם קורא לאלוהים עם מה . אלוהים פותח את זה, אולי מה שאבן חג'אר מוריד מהדלת הזו ….
…אם היה רואה שהוא נתן לו משהו, היה מכבד אותו. אם היה נותן לו את ההקדמה שלו, הוא היה נותן לו ילדה שפחה, או שהוא יתחתן עם אישה הקשורה לכמה מהסולטנים ….
…האם לראות כלבים, חתולים, נחשים ועקרבים מעיד על משהו חשוד, מחלה או קסם? העובדה ששאלה זו ניתנת להרבה שואלים ואלסאילאת כאן עלינו להבחין בין שני דברים .. היא רואה את הדברים האלה חוזרים על עצמם לעתים קרובות על ידי חזונות המין הללו עשויים להיות טעם מקדים למחלתו או לקסם או לעין של ערבוב ג'לאדים זה טוב Asthlal מה אלוהים משולל לבוש ומזון ומנהגים, לגבי מי שרואה אותם רק מעט פעם או פעמיים, הם לא מציינים שום דבר בסעיף הראשון, וזה חזון שמתפרש על פי מצב בעליו, אז הדבר החשוב הוא … לא להבין את המין של החזונות האלה דבר קבוע אחד, כמו קסם ועין, וידוע שהחזונות אינם ניתנים למדידה, כך שאדם עשוי לראות חזון שמתבטא בשבילו עם עניין משמח, ואדם אחר רואה זאת, והוא מבטא אחרת, כל אחד על פי מצבו וטובתו ….
…האם מה שאנחנו רואים אצל חלום של חזיונות , חלומות , או Alodgat , להיות צבע , או שחור ולבן? אם אחד מכם מהרהר בשאלה זו, ומחפש תשובה לה, אזי הוא עשוי להתחיל לחפש תשובה אליה באמצעות : מנסה לאחזר את מה שראה בעבר בשינה … וחלקם עשויים להצליח לזכור . אחרים עלולים להיכשל . אבל בוודאי יגידו שאנחנו לא יודעים אם מה שאנחנו רואים בצבע או בשחור לבן . אני אומר כאן את ההשקפה שלי באמצעות מחקר ושאלה, שרוב מה שאנחנו רואים הוא בשחור-לבן, ויש מעט חזונות בצבע, ובאותה עת לצבע שהגיע בחלום יש משמעות חזקה ויש הרבה דוגמאות שהגיעו אליי, בין אם במהלך הצגת תוכנית החלומות ובין אם במהלך הביטוי שלי בימי שני או שישי, שבהם יש התייחסות לצבעים בחזונות, אך מה שנמצא בקוראן או בסונה מבוסס על זה, ויש עדויות לקיומם של צבעים בחלום, מה שסיפר אל-טירמידי בספר ההתגלות, פרק על מה שבא בחזון הנביא, שלום וברכה עליו, במאזן ובדלי, בסמכותו של עאישה, שאמר : שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, נשאל על מאמר, וחדיג'ה אמר לו : הוא האמין לך ושהוא מת לפני שאתה הופיע, אז שליח אלוהים, תפילת אלוהים ושלום עליו, אמר : ( הראיתי לו בא לחלום עם בגדים לבנים עליו, גם אם הוא היה מאנשי הלפייר. הוא היה מתלבש אחרת .) נוכחות הצבעים מסומנת גם על ידי החדית 'של עבדאללה בן סלאם, שאותו סיפר אל-בוכרי בסהיה שלו, ואף כינה אותו באומרו : דלת הירוק בחלום והגן הירוק. , ואת חדית הוצגה בה, ובתוכה : עבדאללה בן סלאם עברה מעגל שבו סעד בן מאלכ ואבן עומר, וכן אמרו : זהו איש של אנשי גן העדן, אמרתי : לא אמר קריין, הם אמרו כאלה ואחרים, הוא אמר : הללויה ! הם לא היו צריכים לומר את מה שלא היה להם ידיעה עליו, אבל ראיתי כאילו עמוד מונח באחו ירוק, והוקם בו חלש, ובראשו היה חלש, ובתחתיתו הוגן יותר, והוא היה המשרת, או המשרת, ואמרו לו, אז נפרדתי עד שלקחתי את החץ . היא אמרה את זה לשליח האל, והוא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, אמר: [ עבדאללה ימות תוך שהוא לוקח את החץ האמין ביותר ]. עדויות אלה מוכיחות את מה שציינת, ואלוהים יודע הכי טוב ….
…האם אנשי השמיים או אנשי הגיהינום רואים חזונות או חולמים? נושא זה הוא אחד הנושאים שעצרתי עליהם הרבה, ולאחר מחקר ממושך על מאפייני אנשי גן העדן ואנשי הגיהינום, אני אומר : גן העדן הוא משכן הברכה, ואיזו חסד, אלוהים הקב~ה אומר בהאדית האלוקית שסיפר בוכרי בספר גן העדן ותיאור האושר שלו דרך אבו הורירא, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו : [ הכנתי עבור עבדי הצדיקים את מה שלא ראתה עין, שום אוזן נשמעה, ולא לב אנושי בסיכון ]. על פי מה שכינתה באומרו עליו השלום עליהם, כאמור גם בבוכרי, באותה עמדה הראשונה : […….. אל תטיל שתן, ולא יעשה את צרכיה, ולא את אימיטקטון, ולא אתבלון, אומכתם. מועמד לזהב, מושק ומג'מרם אלו ובעליהם אל-הור אל-עין, מוסרם על יצירת אדם אחד, בדמות אביהם אדם, שישים אמה בשמיים ]. האושר הזה הוא נצחי, והאש היא משכנה של סבל נצחי גם כן. אל-סחיח הוכיח גם את מה שסיפר אל-בוכארי באמצעות אבו סעיד, שאמר : שליח האלוהים, שיהיה עליו תפילת האל ושלום, אמר : […. הו גן העדן ! אלמוות, אין מוות, הו אנשי הגיהנום ! אלמוות אינו מוות ]. שינה היא אחד המאפיינים של מחסור בזכותם של אנשי גן העדן, והיא הגיעה בחדית 'דרך אבו הוריירה עם שרשרת העברה : [ שינה היא אחיו של המוות, ואנשי גן העדן אינם ישנים. ] החדית 'הזה תוקן על ידי אל-אל-אלבני, אלוהים ירחם עליו, באל-סילסילה אל-סאהיה, J / 1 עמ'. : 74 H : 1087 זה גם סותר את הייסורים הנצחיים של אנשי הגיהינום, שכן הם רוצים שאלוהים יפטור אותם מייסוריהם, אך אין להם אלא צער, כפי שאמר עליהם הקב~ה. [ והזהיר אותם ביום של שברון הלב, כיוון שהעניין עבר בזמן שהם רשלניים והם לא מאמינים ] מרים : 39….
…מה המסר שלך למעוניינים לראות את המתים , ולאלה שנבהלים מראות סוג זה , או להגזים בעניין בצורה מדהימה? 1 – אתה עכשיו מהחיים ואתה במקום העבודה. היום זו עבודה, אין חשבון, מחר היא חשבון, ואין עבודה, אז מה תעשה היום? מה תעשה מחר ? 2- עליך להראות צדקנות וחסד להורים בחייהם . ואל תחכה עד אם הם ימותו, או שאחד מהם ימות – אחרי עומר מובארק, ברוך השם – אתה מתחיל להתחרט ולקוות שתראה אותם בחזונות, ולבצע את הוראותיהם, שעשויות להיות חלומות מקטרת וחשיבה ארוכה. וחרטה על מותם . 3- אם יש לך שני הורים או אחד מהם, והם זקנים מאוד, שב איתם ושכח את בדידותם וזכר את דברי השליח, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום : ~ למרות אף למרות אף אף למרות אף – הוא אמר זאת שלוש פעמים – הם אמרו מי, שליח אלוהים? הוא ייכנס לגן עדן . הכוונה היא שהוא צודק איתם, וברומן ~ על הגדולה ~, שפירושו כאשר הם מתבדחים ומחלישים את תנועתם וזקוקים לכוח של בן או בת . 4- האם כתבת את הצוואה שלך? הקורא יכול להיות צעיר בגיל ולומר מה הסיבה? אני אומר : המוות אינו יודע צעיר או זקן, והשליח האצילי שלנו, כפי שהגיע מאבן עומר – שאלוהים ישמח ממנו – אמר : ~ מה זכותו של מוסלמי שיש לו מה להמליץ עליו לבלות שני לילות בלי צוואתו נכתבת עמו ~ אין ספק שיישום צוואת הנפטר נדרש אלא אם כן ציווה על מוהר~ם למשל או קרע ברחם , כמו שכתיבת צוואה מונעת מחלוקת גם בין היורשים, ואלוהים יודע הכי טוב ….
…מחלת ציפור היא בזויה של הציפורים, וראייתה בחלום מעידה על עם שאין בו יצורים וחסרי תועלת בהם . וראיית הכאב הזה מעידה על כיף, משחק, שמחות, תענוגות וניצחון על האויבים . לראות את שליטי הסולטנות מציפורים בחלום זה מרושע, במצוקה ובטיפש . לראות את מה שנוח לאדם הוא עדות לבעלים וילדים, ולראות את מה שאינו חיבה לאדם הוא עדות לקיום יחסי מין עם הפכים ושאינם ערבים . ולראות אלקזיר עדויות למפלצות ואוויר . וראיית העיכוב, התהילה והעוצמה, התועלות והפרנסה . לראות מה אוכלים בשר זה יתרון קל . ולראות את זכר הציפור הוא זכר, והנקבה היא נשים . והאנשים הלא ידועים הם זרים, ורואים מה טוב ורע בהקלה אחרי קשיים, או שקל אחרי קשיים . לראות את מה שמופיע גם ביום וגם בלילה הוא עדות לעזות ולעוצמת הבקשה . לראות מה מופיע בלילה ושוכן ביום מעיד על הגנה . לראות מה רע וללא טוב מעיד על האויבים . ומה שטוב ללא רע, חזונו מעיד על ביטחון מפני פחד ופרנסה כדין . לראות את מה שמופיע בשריפה ושוכן בלילה מעיד על פרישה של עבודות שונות ורגלנות אחר החדשות . לראות מה אין ערך להתעורר אם יש לו ערך בחלום מעיד על צביעות וצריכת כסף שלא כדין, ולהיפך . לראות מה לא עף כשהוא טס בחלום, מעיד על שבירת הברית וחוסר המוסריות ולהיפך, לראות את מה שמופיע בזמן ללא זמן, ואם זה הופיע בזמן בטרם עת, זה היה עדות להוצאת הדברים במקום ולא אחר מאויבים וחדשות משונות, ולהעמיק במה שלא נוגע לאנשים . לראות תושב במים זה אנשים שמרוויחים מכך כסף, או אנשים של אדיקות וטהרה, וזו אמירה כללית על ציפורים – מדד למה שלא מוזכר -….
…לראות תפוחי אדמה בחלום זה סימן טוב . אם אתה חולם שאתה מוציא אותו מהשטח, פירוש הדבר שההצלחה תהיה לצדך . אם תאכלו תפוחי אדמה בחלום, תשמחו על ההישג שלכם בעבודה . אם אתה מבשל תפוחי אדמה, אתה נמצא בהרמוניה עם העבודה שלך . אם אתה שותל תפוחי אדמה, הרצונות שלך יתגשמו . אם אתה רואה תפוחי אדמה רקובים, העתיד שלך עגום והשמחות שלך ייעלמו ….
…אבן סירין אמר: מי שראה שהגג, הגג או הקיר שלו נופלים מהבית, או שהוא נשרף, אז תתרחש אסון בביתו ….
…ומי שרואה מת, משוריין, משוריין או עם משהו מהמספר, זה מצביע על כך שהוא בטוח מהפחד הגדול ביותר, וייתכן שזה גאולה ….
…מי שרואה שאלוהים הכל יכול יושב על מיטה, שוכב, ישן או דברים אחרים שאינם הולמים את זכותו, הקב~ה, ומציין כי החזון איש מציית לאלוהים הכל יכול ומלווה את הרשעים ….
אם תולעים או כינים או מה שמאכיל בבטן יוצאים מפי הטבעת שלו, אז כמה מקרובי משפחתו הקרובים ביותר עוזבים אותו
…ומי שרואה שהוריו חלשים, או אחד מהם, אין בו טוב, ונאמר שעולם מנוהל על ידו ….
…מי ראה שהוא סוגד לאלוהים או משבח אותו או מזכיר את אלוהים אדירים : היכה את נג'ירה או HB ….
…האם המספר הגדול או היעדר החזונות קשורים לטובת האדם או לשחיתות? לשפע או היעדר חזונות וחלומות אין עדות לטובה אנושית . הדת הושלמה , הגילוי פסק , ואם אדם רואה משהו שמחה, תן לו להלל את אלוהים ולהגדיל את עבודתו ולא לישון על חזונות וחלומות . ואם הוא לא רואה כלום , אז הוא צריך לא להיבהל , וכן לתת לו לדעת שזה לא היה סימן לשום דבר קשור טוב או רע ….
…ומי שיראה מדען בקרבתו, או יושב, או מדבר אליו במילים שעוזרות לו להקשיב, זה יהיה טוב ומועיל ….
…ומי שרואה את האימאם או הסולטן נכנס לבית, ליישוב או למקום השולל את כניסתו אליו, או לכפר, אנשי המקום ההוא יסבלו מפורענות רבה, וכל מה שהוא רואה במצב של אימאם וגופו טוב, טוב לעדרו ….
…מי שרואה שהוא הולך על הידיים או על הבטן שלו, או על היד והרגל שלו, או משהו אחר מלבד הלשון, אז כל אחד מהם הוא צדק או חוסר מוסריות והמי שאליו מיוחס החבר יונחה על ידי זה וזה, ומי שרואה שהוא קשור לדת בחלום בזמן שהוא מכיר בכך ולא מכיר זאת בחיים ערים, אז אלה התוצאות של החטאים שהקיפו אותו, ופעולות של מעשים חוטאים שפגשו אותו עונש בעולם הזה, או הצרה או חלק מהפורענות בעולם הזה ….
…ומי שרואה ששפתיו או אחת מהן הפכו למתכת או למשהו אחר, אין בו טוב, במיוחד אם הם קפואים ….
…אורך, ארוך או אורך : אחת המשמעויות החשובות ביותר לפיה אנו יוצאים מהצורה הזו היא עושר וגובה, והיא עשויה להינתן במובן של יהירות או זמן רב ושמירה ושפע של צדקה . משמעויות אלה הגיעו בטקסטים הבאים אמר הקב~ה : ( אל תלך על האדמה, בשמחה, שלא תפר את האדמה לא תגיע להרים לאורך. ~ סוראט אל-ישרא 37 הקב~ה אמר :~ ומלילה אני להשתטח אליו ולהלל אותו בלילה במשך זמן רב. ~ סוראט אל-מאן 26 והקב~ה אמרו (… עזרתך, עשה אורכם …) סוראט אל-תוואבה 86 והשליח , שלום ו ברכה עליו, אומר על המואזינים האנשים הגבוהים ביותר ביום התחייה, ומדווח שהוא תיאר את אחת מבנותיו כל עוד יד, שהיא מטפורה לצדקה ….
…מי שנופל לבאר דם : או צלקת או צנצנת דם, אחרי שהדם גבוה עליו . אי אפשר להרחיק את זה, כי הוא בדם שנגוע אליו . כמו כן, כל דם כובש שהוא רואה במקום מים, בקערה, בקערה, באגן, או עקבות אחרים של מים זורמים ועומדים, אחרי זה לעיתים קרובות, אלא אם כן הוא רואה שהדם חלש, זה הוא שתה, או מוכתם בזה, אז זה כסף אסור שקורה לו ואם זה היה לעתים קרובות קילל דם עם זה . ומי שרואה עליו זרם דם, הוא יקבל אותו ממי שעליו מפזרים את הדם הזה, כמו ניצוץ מאש, ולכן מילים רעות פוקדות את מי שעושה את זה ….
…ומי שחושב שהוא צולע או נכה ורגליו לא נושאות אותו, זו חולשת היכולת שלו לעשות את מה שהוא מבקש, וכישלונם של מי שמשתייך לאותו בן קרוביו . ונאמר כי מי שראה שהוא צולע, היה בעל דת טובה והסכים, ואם נשבע בשבועה, לא יהיה לו שום נזק בזה, זו אמירתו של אבן סירין . והגבר הצולע לא עושה עבודה טובה, והוא לא מסתמך על כסף לא שלם, פרנסתו מכך, ואם גבר רואה אישה צולעת, הוא יקבל משהו חסר . אם אישה רואה גבר צולע, היא נעדרת משהו . והשייח הצולע הוא סבו של האיש או חברו, ויש בו חסר ….
…מה לגבי לראות נחשים ונחשים , והאם יש לזה משמעות ספציפית? לראות נחשים באופן כללי זה מפחיד מאוד, והם השביעיים של האדם, והאדם בן שבע, אז פחדו ממנו ופחדו מהם, והנביא, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, איפשר לנו להרוג אותם בפתרון האסור בחדית 'של חמישה אנשים שנהרגים בפתרון והאסור, והוא הזכיר אותם באחד הקריינות : הנחש . עבור כותב שורות אלה, המשמעויות של ראיית נחשים משתנות, בהתאם לזמן החזונות. בקיץ או בחורף, לראות את זה בחורף עשוי להיות קל יותר, אבל זה יכול להיות אינדיקציה לשיפור במצב הרפואי או הפתולוגי של המחפש, וכולם מכירים את הקשר בין הנחש לרפואה, וזה יכול להיות אינדיקציה לריפוי מכישוף, והקשר בין הנחש לקסם ברור, ואני מתכוון לקסם של הקוסמים כשהחבלים הפכו כאילו הם חיים, אז משה ביטל את הקסם שלהם עם נחש אמיתי, וכך תודיע לך, הו מעבר, שראיית הנחש בחורף במיוחד עשויה לסמן ריפוי מכישוף ! ואני יודע שאולי תופתעו מהדיבורים האלה, אבל זו האמת שהגעתי אליה לאחר בחינה, ניתוח ומחקר . נחשים בחורף עשויים להיות סימן לגשם, והסחה זו ממשמעותם הלשונית, מכיוון שהם חיים ומים, אלוהים עשה לנו את כל היצורים החיים ממנו, ולהרהר במילה בחיים ! לראות נחשים צעירים עשויה להיות משמעות נעימה לאישה נשואה, שהיא תיכנס להריון ואז תלד, שכן חיים קטנים הם מטפורה לקיומה של הנשמה או לחיים של ישות קטנה חדשה, שזה היילוד הקטן הזה. שייוולד ברשות אלוהים …. הנה סמל כזה, הוא עשוי לפחד מבעליו, אך וכפי שאתה שם לב, משמעותו מענגת . נחש ארוכים במיוחד, עשויים להיות סמל המעי והנוחות או המחלה שמתרחשים בו, או שזה עשוי להיות סמל של קרובי משפחה, וזה יכול להיות זמן הראייה. הקיץ או החורף הם התפקיד הגדול ביותר להגדרת המשמעות, בין אם זה טוב או רע, מכיוון שהנחש נמצא בקיץ ולרוב יש לו משמעות רעה, ובחורף לעיתים קרובות יש לו משמעות טובה, וזה נשאר עניין של הפיכת משמעות מתאימה לחזון, על פי המידע של בעליו, על המעבר, וכל אחד ועדינותו . באשר להרוג נחש , זהו מחמוד בקיץ , וזה עשוי להצביע על מילוי חוב , או על סיום מאבק המבחן וההתלבטות , וזה עשוי להצביע על סיום האיבה עם קרוב משפחה , וזה יכול להיות אינדיקציה להיפטר טיפול אסור , או התנהגות אסור , בין אם היא מילולית או מילולית , והיא עשויה להיות בעית ההיעלמות עם אחד הילדים , או של אחד הילדים , והוא עשוי מתכוון סיום טיפול מועיל . ולהיפך בחורף, להרוג אותה עשויות להיות משמעויות רעות ברוב המקרים , כגון : כריתת רחם ומריבה בין קרובי משפחה , קיצוץ תוכנית טיפול , הפרעה או קיצוץ , בזבוז כסף או בזבוז , הזנחת תלותיו של ילד או אישה , ונשאר לומר : שלכל חזון יש את הנסיבות שלה , על פי שאר הסמלים , ולכן זה שונה לגמרי בחזון לאחר, בהתאם למשתנים האלה , ומה שחשוב לכותב זה השורות לא לקשר החזון של נחשים , ואת סימני מדאיגה , כגון : עין – מושכים או קסם או מחלה , ואחרים ….
…רעידת אדמה אם אתם רואים רעידת אדמה או חשים רעידת אדמה בחלומכם, הדבר מעיד על כישלון בעבודה ועל אסון גדול הנובע מהפרעות ומלחמות בין האומות ….
…לראות את הקוראן . באשר לראיית הקוראן, הוא מתפרש על ידי המלך והשופט, ומי שסומך עליו בידע ובחוכמה. מי שרואה שהקוראן איננו, נשרף או נשטף, ואז מת, מלך, שופט או מלומד. ואם הסולטאן רואה שהוא כותב אותו, אז הוא נראה ידע וצדק, ואם סוחר רואה שהוא כותב את זה, הוא מרוויח כסף ומי שרואה שהוא קורא את הקוראן בקוראן או מסתכל בזה הוא מעיד על התפשטות הידע, החוכמה וההגינות שלו בבריאה, והוא עשוי לקבל ירושה ומי שרואה שהוא קנה קוראן הוא יסכים עם זה בדת ומי שראה אותו שהוא שרף עותק של קוראן, זה מעיד על שחיתות דתו וחוסר הדעת שלו. ומי שראה שהוא מכר עותק, נשלל ממנו השגת ידע והיה נתעב ומושפל. ומי שראה שהוא אכל את עיתוני הקוראן אז יקראו לו הרבה. הוא חי רק מעט, או ששופט רואה את זה, ואז הוא משוחד בשיקול דעתו, ומי שרואה שהוא קורע את ניירותיו, הוא יתעצל בתפילתו. מקורב ומי שראה שהוא פתח את הקוראן הוא לא מוצא בו כתיבה, כי אין בזה טוב והוא אולי רוצה שמישהו אחר יעתיק לו עותק ואולי מישהו אחר יודע אם הוא ממשפחתו ו שרואה שהוא קיבל עותק של הקוראן אז הוא עושה טוב. ואם הוא רואה שהוא נשען עליו או שם אותו מתחת לראשו, אם הוא אחד האנשים הטובים הוא מתנגד לכך ואם לא אז הוא מתחייב את מה שאסור לו ומי שרואה שיש לקוראן שלו אבד, ואז הוא שוכח את הידע ואת הקוראן, ומי שרואה שהוא הגה קוראן, אז הוא עוקב אחר מנדט או לוקח על עצמו אמון והוא נושא הקוראן. הקוראן נשמר, אבטחה ותחזוקה. רוע ורע, ומי שרואה שהמושף נופל מידו או נלקח ממנו, ואם יש לו עבודה, אז הוא מבודד ממנו, ואם זה לא, אז אין בזה טוב, ומי רואה שהוא שם את הקוראן מאחורי גבו ואז הוא הופך לחדשן…
…גבר נמצא בחלום אם האיש ידוע, הרי הוא אותו אדם מסוים, או שמו או מקבילו מהעם . ומי שרואה אדם ידוע בחלומו מבקש ממנו דבר או מעמיתו או משמו או מדמותו, ואם יקח ממנו את מה שרצוי במהותו, הוא ישיג ממנו את מבוקשו , ואם הוא לוקח ממנו חולצה חדשה והוא מאנשי המדינה, אז הוא לוקח ממנו משכון אפוטרופסות. חבל הוא ברית מכיוון שהערבים מכנים ברית ברית . לראות את בני אדם בחלום מעיד על כבוד . לראות שלכל כת יש פרשנות, לראות מלכים כניצחון, לראות שליטים כמשפט, לראות שליטים פחדים, לראות חיילים כמסעות, לראות אומנים כמצביעים על מעשיהם ופרנסתם, לראות נשים זה משפט, ולראות צדיקים זה פולחן . ואולי החזון של בני אדם מצביע על מה שאחרים הזכירו על מה שאלוהים הקב~ה הזכיר, אמר הקב~ה : ( אין חיה על פני האדמה וגם לא ציפור שעפה בכנפיה, אלא לאומות כמוך ) , אז ראיית הטוב בין בני אדם עשויה להצביע על טובת החיות או הציפורים, כפי שמציין החיה הצדיקה או הציפור המועילה מיועדת לאדם שהוא יותר טוב, וכשיש אדם בבן אדם הדומה לציפור, לחיה ואחרים . אולי החזון של בני אדם הצביע על הגידולים שנקטפו. אמר הקב~ה : ( ואלוהים גרם לך לגדל צמחים מהארץ ). חזונו של בני אדם מציין את החשדות לרווח בגלל ההבדל ברווחים שלהם, הבניין המופלא או הביצוע הנעים ….
…האם מותר לראות את אלוהים בחלום? התשובה לכך : כי אנשי הבעת הסכימו שזה מותר לראות את אלוהים בתוך חלום ובריאות , מלבד הרצון לראות את השלום הנביא עליו . אבן אלבקלאני אמר : ראה את אלוהים בחלום מחשבות בלב סמנטיקה מאחורי על הדברים מאשר להיות כמו כל יאת מרה אחרת , ואלוהים יודע (1). ש : מהם נימוסי הראייה הטובה? מה הדוגמה שלה? ת : החוקרים הזכירו נימוסים שמי שראה חזון צדק יעשו, כלומר : 1 להיות אסיר תודה על כך . 2 • אן אסטבר החוצה . 3 • מדברים על אן אבל כל מי שאוהב בלי שנוא . עליו השלום, אמר : אם ראית חזון של אהבה אליו הוא מאלוהים , פלייהמד מאת אלוהים וזה קורה . . ~(2) . קטעי ההתגלות מתקנים השראה כאלוהים של מגיה בלב המשרת, מילה אומרת לאדון עבדו בחלום, בעודו אומר פולחן שקט ואחרים, כולל : מפגש בין רוח חיים ישנים של המתים ממשפחתו קרוביו וחבריו , ואני אדבר בו בהמשך הפעלת יותר, בעזרת השם . כולל : את העלייה של הנשמה שלו לאלוהים לה אותו . כולל : הזנת רוח של גן העדן ואת Mhahadtha ואחרות (3) ___________________ (1). אבן חג'ר – אופ – (388 \ 12) (2) קריינים בוכרי גם להרחיב – אופ – (369 \ 12) (3) בנו של ערכים – רוח – אופ – עמ '63 ** תוך ציטוט של ד~ר פחד אל- עוסיימי…
…ומי שרואה שהוא קנה אוכף או שמישהו נתן לו, הוא קונה נערה שפחה או מציע לאישה עם הרבה כסף ומקבל ממנה כסף מבחינת הירושה ….
…ומי שרואה שיש לו ארץ גדולה עם בורות רבים כדי שההליכון לא יוכל לעבור דרכה, אז הוא פונה לאישה שיש בה הרבה שחיתות, רמאות ורמאות, ויש לה הרבה תקלות, שהמחפש ייזהר ממנה ….
…לראות את אלוהים אדירים דע כי חזונו של אלוהים אדירים הוא בדרך כלל לא רק עבור הטהרנים והקדושים בגלל כבודם עליו, והוא עלול ליפול לאחרים, אך לעיתים רחוקות, אך הוא עלול ליפול לכופרים, וזה מעיד על כך שהוא יתברך, וכל מי שרואה את אלוהים אדיר כבוד מלכותו צריך להיות בלי לדמות זאת או איך שהוא מסתכל עליו בהמשך. הקב~ה דיבר אליו והבטיח לו טוב, כי הוא סולח לו ומקרב אותו לרחמיו ומספק לו מותר ומי שרואה שהקב~ה דיבר אליו מאחורי צעיף, זה מעיד על הגדלת עושרו, חסדו, עוצמת דתו ונאמנותו. בארץ או במדינה, הצדק כולל את המקום הזה ומעיד על פוריות אנשיה. אם הם טועים, מתרעם עליהם טינה, ומי שרואה שהקב~ה נותן לו משהו מסחורות העולם הזה, אז הוא לא יאכזב אותו, אבל מי שרואה שהקב~ה ממורמר איתו מעיד על חוסר ציות להוריו או אחד מהם. הוא קנה את זה מעצמו, ואז הוא הורג קדוש מעונה, ומי שרואה שהקב~ה הוא בדרך אחרת מלבד תכונות השלמות שתיאר, ואז הוא מבצע סדר פסול של כפירה או כל דבר אחר, ומי שרואה את זה שם הוא צעיף בינו לבין הקב~ה, הוא חושש מעשיית חטאים גדולים…