…ומי שרואה כפר שלקח את חיותיו, כרת את עציו או רעה את עיבודו, זה מעיד על העוני של בני עמו ועל שיבוש ענייניהם, ועל חזונות הכנת הפריון והברכה של הכפרים, כמו גם על השקייתם ומשקים אותם ….
חולם על למצוץ את הכוס
(42 פירושים ומשמעויות של חלומות על למצוץ את הכוס)…ומי שנופל מגב ביתו וישבור את ידו או את רגלו, הוא יסבול אסון לעצמו, לכספו או לחברו, או שיסבול שנאה מהסולטאן ….
…ומי שרואה שהוא גילח את שער בית השחי או את הערווה, אז זה מעיד על צדקת דתו, ונאמר שהוא גילח את בית השחי, אם הוא ראה שהוא מורט את בית השחי, עדיף היה ….
…מי שמת את ידו או את רגלו, הוא מעטר את קרבתו ללא קישוט הדת, ומכסה את תנאיהם . אם ההמוגלובין אינו נמצא במקום ההמוגלובין, אז הפחד מכה בו ואז הוא ישרוד ….
…אם הוא רואה אישה, מגלה את חוסר האונים שלה עד שיראה את העגל שלה, הרי שהעניין המיוחס לכך מפקח על הדורות וצורף לחוב ממסחר או ממדינה ….
…חזיונות האם אתה יכול לציין את המין או את שם הלידה? ההבדל בין שני הביטויים שופע במי שחושב שיש לו ילדה והוא בן, או להיפך , שהיא צינור הנובע מחשיבה , ובשביל האישה ההרה הזו מסוג זה חולמת על לידה ו מין הילוד נמצא בשפע , ורק המבקר מבדיל אותו משני הביטויים . באשר לבחירת שם הילוד על סמך חזון , אין צורך ליישם את המצווה המוצגת באמצעות חזונות או חלומות באופן כללי , וכאן עלינו להבדיל בין חזונות הנביאים, שהם גילויים המחויבים ליישם את החזונות של אחרים , ואין ליישם אותם , במיוחד אם זה בא עם פקודה זה מפר את השריעה , למשל , ולגבי מה שמתקבל דרך חזונות עבור חלקם ונושא צו לשם שם , זה לא חובה לדבוק בזה ואין שום חטא עלי שמפר אותו ….
ומי שראה את הכעבה את ביתו, הוא עדיין יהיה בעל סמכות ותהילה בקרב העם,
…ומי שרואה שהוא חופר את קברו של אדם שמכיר את ביתו, את שמו וכינויו, הוא ייסע בדרך במיוחד אם יגיע אליו ….
מי שרואה אחד מהם או את כולם בחיים, חזונותיו מעידים על כוחה של הדת ואנשיה, וזה מעיד כי החזון איש זוכה לתפארת ולכבוד, והוא עליון.
…ומי שרואה שהוא מושך את מוגבלותו או את פי הטבעת שלו, הוא נאלץ ….
…ומי שרואה שהוא קטף שיער מחזהו או מגבו, אם יש לו אמון שהוא יכול לעשות לבעליו ולפני שיער הערווה יש נזק, אבל אם האישה רואה את זה, זה ראוי לשבח, וזה נאמר שאם האישה תראה שהוא נחתך, זה יביא למצוקה ולפגיעה ….
…ומי שרואה שהוא השלים את תפילתו ואז מבקש סליחה מאלוהים אדירים ומפנה אותו לכיוון הצ'יבלה, אז תפילתו תיענה, ואם פניו לא פונים אל הצ'יבלה, אז הוא עושה חטא, אז הוא חוזר בתשובה מזה ….
…ומי שיראה שהוא חופר את האדמה ואוכל את אדמתה, הוא ימצא כסף ….
…הכוס : מציין את הנשים, ואם הוא ראה את זה כאילו הוא משקה בספל או בספל זכוכית, חזונותיו הצביעו על עובר ברחם אשתו . אם הוא רואה שהספל נשבר ויש עדיין מים, אז האישה תמות והעובר יחיה . מסופר שאדם בא לאבן סירין ואמר : ראיתי כאילו שאבתי מים, אז הבאתי כוס מים ושמתי אותם על היד שלי, אז הספל נשבר והמים נשארו בידיים שלי . אמר לו : יש לך אישה? הוא אמר : כן . הוא אמר : יש חבל? הוא אמר : כן . הוא אמר : היא יולדת, ואז היא מתה והילד נשאר על היד שלך . זה היה כמו שאמר . אם הוא רואה כאילו המים נשפכים והכוס נשארת בריאה, האם האם נולדת והילד מת . נאמר, אולי, אם הכוס נשברה, הזקן מת ….
…זה בחלום ממהות הנשים . מי שראה שהוא נתן מים בכוס, הוא נולד ברחם אמו . אם הוא רואה את הכוס שבורה והמים נשארים, הרי שמותה של האישה ושרידות הילד בבטנה . אם המים נעלמו והספל נשאר, זהו מות הילד ובטיחות האם . כוס שבורה עשויה להצביע על מותו של המים . ומי שרואה שהוא קיבל כוס בזמן שהיה חולה, ושתה בתוכו את היין, המים, החרדל, המלון המר או הסבלנות, אז זה כוס המאניה . ראה גם ריבה וספל ….
…זכוכית נמצאת בחלום שהם . והפרשנות שלו שזה ממהות הנשים . ומי שרואה את הכוס כשמשהו נסתר ממנו, נראה לו ומתברר שהכוס אינה מסתירה דבר . באשר למה שעשוי מזכוכית צבעונית, מדובר בחשדות לגבי כסף, בעלים וילדים, צביעות וצביעות , ומה שמטפלים בו עדות לחוקרים ואנשים חכמים . מי שקנה בחלום או תפס תכשיט עם כוס או מטבע בצירוף מקרים מעיד על בחירתו בעולם הזה על פני העתיד, או על אי ציות לציות, או שהוא כופר מתוך דתו ….
…זכוכית : אין לה הישרדות, זה מהמהות של נשים, ולראות את זה במיכל זה פחות מזיק . ונאמר כי מדובר בדאגה שאין לה הישרדות, וכליה הוזכרו קודם בקטע היין וכליהם . ויהי בחדשות על הסמכות של אום סלאמה, אולי אלוהים להיות מרוצה ממנה, כי היא קמה משנתה בוכה, אז הייתי נשאל על כך והיא אמרה : ראיתי את שליח האל, ושאלוהים יברך אותו ותן לו שלום, עם בקבוק בידו, אז אמרתי, מה זה שליח האלהים? הוא אמר שדמו של חוסין נאסף בו, ועד מהרה הגיע אבלו של חוסין עליו השלום ….
חלב של כוס מעיד על סכסוכים ומלחמה, ואולי מעיד על חולשה ומחלה ….
…זכוכית נמצאת בחלום מסמלת יהירות בעצמו ובכסף שלו, וידידות של טיפשים . והכוס הרומית של דלאל אלג'ווארי ….
…זכוכית : כל מה שיוצר ממנו, הוא נישא על ידי יהירות ונשבר בכסף . והמעטפה שלו היא כלי, אישה, משרתת או נשים אחרות . ושפעו בבית הוא אינדיקציה לכינוס נשים לטוב ולרע . לגבי הלולאה : מי שנאחז בידית או מכניס לתוכו את היד, אם הוא כופר, מחבק את האיסלאם ונאחז באחיזת היד האמינה ביותר, ואם הוא יתעורר עם היד בו, הוא ימות באסלאם . ומעיד על חברת העולם ולעבוד עם מדע וספר ….
…ומי שרואה שהוא הגדיל את קרניו, אז זו עלייה במצבם של גברים ונשים ….
…באשר לשפתיים, זו הגנת הדת והגבות, זאין אלדין. מי שרואה בהם יופי וטוב הוא גם בדת, ומי שרואה כנגד זה, הביטוי שלו נגדו. לגבי המצח והאף, אז האיש ספר את זה. אם הוא ראה שזה קרה במצחו ובאף שלו, זה קרה אז זה כאמור ואולי המצח מעיד על תפילה והשתטחות. כיבים או ניתוחים, ומה שמכחיש בהתעוררות, ואז הוא נופל בתפילתו, או מי שלא מבצע בו השתטחות, או נתקל במילים מכוערות, ומי שרואה על מצחו שמץ של השתטחות, זה מעיד על הגדלת דתו וחסידותו, והתפשטותו בקרב אנשים, ומי שרואה סימן רחמים על מצחו מעיד על התרחשות הטוב ומספק משהו…
…ומי שרואה שהוא זורק את חרבו ושובר אותה, אז זה מתפרש על ידי מות אביו או דודו או מי שתופס את מקומם, וכל מה שהוא רואה בזה מזין או שין, יתפרש גם בהם ו חזון שבירת הצצה לחרב יתפרש על ידי מות האם או הדודה, ולכן מה שנראה בפרופילי החרב של זאין או שין מתפרש בהם ….
…הוא הרגיש שזה רוכש תחת אותם חטאים של הפסוק ~ הכל כמו חייל ~ ולא נאמר לו שום דבר טוב בעיקול את מה שלדבריו חלקם רוצים לחיות נקיים ולא לשעבד שום דבר להלוות ….
סוראט אל-טין: מי שקורא את זה שיפר את חייו והרחיב את פרנסתו, או למה הוא מקווה בעולם הזה ובעולם הבא, או למה הוא מקווה בעולם הזה ובעולם הבא, ונאמר כי מזונות, ברכה ואריכות ימים, ואולי הוא נשבע שבועה, נשבע עליה או הצטער על חרטה, עונשה נדיב וטוב
ומי שחושב שהוא מכה משהו בהרון אם זה ממאכל, אז זה מצביע על כך שיש טוב ותועלת בקושי עד כדי כך, ואם זה מתרופות, אז זה מתפרש בשלושה אופנים. אם מדובר בתרופת עיניים, אז זה מעיד על עלייה בחובות ….
…ומי שרואה את פני הח'ליף מקמט את מצחו, מביט בו בכעס, או רואה בו חסר או פגם, הרי זו ירידה בדת הרואה, והפגם שייך לו ….
סוראט אל-אינשיאק מציין כי מי שקורא אותו, או מי שכותב את ספרו בשבועתו או מעליב אותו בדקדוק ובנימוס, או יקרא ממנו משהו, הוא יתלהב מהעולם ופועלו ויבקש תהילה ושבח בבריאה.
…אבן סירין אמר: מי שראה שהוא גילח את ראשו בימי חג'ג ', אז זה טוב בדת וכפר על חטאים, ואם זה בחודשי הקודש או בחלקם, זה מילוי החוב והיעלמות מצוקתם ומצוקתם, ונאמר שאם הוא ראה את זה עם עמדה אז זה לא ראוי לשבח, ואם האישה רואה את זה, אז זה מעיד על מוות בעלה או אחת מהמהרמות שלה, ואם היא רואה כי שערה נחתך או חלק ממנו, אז זה מעיד על מריבה עם בעלה ונאמר שהתרחש אסון, ואם היא רואה שכל שערה הפך לבן, זה מעיד על כך שבעלה הוא אדם לא מוסרי באופן אחר מזה ….
באשר לאשכים, הם אחראים על הפרנסה, על הבנות ועל התחזוקה וההגנה. מי שרואה בהם מזיין או שין יוחס לכך, ומי שרואה פגם באשכיו, אז אויביו כובשים אותו, ואם הוא רואה אותם בידו של אדם, אויבו מנצח, ואם הוא רואה כאילו הם נעדרו ממנו בלי כאב או מסרו אותם לאף אחד, ואז הוא נולד למישהו אחר. לייחס לו ולקחת אותם הוא מותם של הילדים, ומי שראה שהם מנותקים והיה לו חולה, אז הוא ימות וייתכן שהוא הפרדוקס של שתי נשים, ומי שראה אותם גדול מעיד על התנזרותו מרוע אויביו וכמה מהם אמרו כל סריסי האדם ובעלי החיים הם כסף, ומי שיש לו כל זה והולך ממנו יתפרש בכסף ומי שרואה שהוא התבגר חלק מזה יצא של מקום ונעלם, כי הוא מקבל עבורו כסף בלי הפרצוף ומוציא אותו במקום…
ומי שרואה שילד קטן אבוד, אז הוא נעלם, ונאמר כי הצער מופרע ….
…הוא גם סיפר שאדם בא אליו ואמר : ראיתי כאילו אני שופך שמן משורש עץ הזית, ואז הוא אמר לו : מה הסיפור שלך? הוא אמר : הלכתי לגלות כשהייתי ילד צעיר, והפכתי לחופשי והגעתי למספר הגברים. הוא אמר: יש לך אישה? הוא אמר שלא, אבל קניתי משרתת, הוא אמר תראה, היא אמא שלך . לדבריו, אז האיש חזר מביתו ועדיין חיפש את תנאי הילדה עד שאמו מצאה אותה ….