…הנקבה היא המקום של צמח השיער . שתי הנקבות עשויות להתייחס לבני הזוג, ההורים או הגבות שבדלת . אולי זה מציין את תיק הכסף, או את האפוטרופוסים שאינם תקפים להתחתן אלא איתם . אולי האשך הצביע על הרימון . ומי שיראה כי האשכים שלו נותקו, או שהוא לא מוצא חן בעיניהם, אז אויביו יזכו בו ניצחון ככל שהשיג באשכיו . ונאמר : רק גברים נולדים לו . ונאמר : הוא יורש כסף מכספי דם . ומי שיראה שאשכיו גדלו עבורו, הוא ישמר, כדי שאויביו לא יגיעו אליו רע . ונאמר : יש צאצאים רבים . ומי שרואה כי אשכיו בידי אויביו, אויביו יגיעו אליו באותה המידה . האשכים עשויים להצביע על קרובי משפחה, כמו שתי אחיות, שתי בנות, שתי נשים, או אם ודודה, כך שמה שקרה בהן הוא תאונה אצל אחת מהן . אם הוא ראה את האשכים מנותקים, אם היו לו שני חולים, היא מתה, ואם היו לו שתי נשים, הם מתו או עזבו אותם . האשכים עשויים לציין את הכסף, ואם הוא רואה אותם מנותקים, הוא נדרש בכסף שלקח ממנו אלפיים או מאתיים או שני דינרים, ואם לא היה לו שום דבר מזה, צאצאיו יחתכו כבוי, ופרנסתו לא הייתה אפשרית, וברכת האל נלקחה ממנו . ומי שרואה את האשך השמאלי שלו מופק ממנו, ילדו ימות, ולא נולד לו ילד, ואם הוא ראה שהוא נתן אותו בטוב ממנו, ייוולד לו ילד . והאשכים עשויים להצביע על מרדף ותנועות . האשך מציין על מה האדם ישן ממיטתו או מכרית מתחת לראשו . אם האישה רואה שיש לה שתי נקבות, יתכן שהיא ילדה תאומים . ואם אדם רואה שהאשכים שלו נותקו ממחלה עם מחלת אריה או שועל, ואולי הוא התגרש מאשתו, מכר את שפחתה, איבד את ילדיו, פיצל את שלו, את שק או את תיקו ואיבד את כסף, ואם היה מקומם, משקלו ייפסק ….

…הוא נמצא בחלום, אם הוא יודע את המספר שלו, אז זה נשים, ואם הוא לא יודע את המספר שלו, זה כסף וקלקל . הלוויתן הוא שר המלך, והים הוא המלך והדגים הם צבא המלך . אם הדג היה טרי, מסומן העוזרת הבתולה . ומי שרואה שהוא תופס דג גדול, זה מעיד על תועלת וטוב . דג הקליפה הרך הוא מדריך טוב למי שרוצה להונות . ודגים חומים הם מדריך טוב למי שרוצה להתחתן . והדגים המתים בים הם סימן רע לתקווה שלא יתגשם . ומי שרואה דג במיטתו, זו עדות גרועה למי שהולך בים או חולה . ומי שיתפוס דגים ממים כאוטי, הם ייפגעו קשות . ומי שיראה שהוא אוכל דגים חיים, זה יגיע למלך . ואם הוא אוכל דגים מלוחים, הוא סובל מחומרה . ונאמר : אם הדג מגיע לארבע, זה נשים, ואם הוא יותר מארבע, זה שלל וכסף . ודגים מטוגנים מעידים על תשובה להזמנה, ונאמר שדג בגריל הוא מסע בבקשה לידע . ומי שרואה שהוא קונה את הדג שלו מדג, אז הוא קונה משרתת או מתחתן עם אישה . אם הדג עובר מהים המתוק לים המלוח, ודגי הים המלוחים עוברים למתוק, הדבר מעיד על צביעות . ודגים קטנים וגדולים מעידים על עניין בשמחות וצער . אם יורד עליו דג קלוי משמיים, חדשות טובות הן שתפילתו תענה, ניצחונו על אויביו ויכולתו המוגברת . ואולי לראות דגים מעיד על דאגה, התלונות ומחלות ….

…אל-סאדר התרחבות החזה וטובתו בחלום היא עדות לכופרים של האיסלאם, והוא עבור הסובלים בתשובה ולהקל על הציות, ומעיד על הקלה על הקשים . אולי חסן אל-סאדר הצביע על אלטרואיזם . אל-סאדר עשוי להתייחס לידע, לכסף, להדרכה או לאשליה שהוא מסתיר בו . אל-סאדר היא אורחת, אשתו או תפקיד . ומתח בחזה שולל . אם הג'ימי שלי יראה שהחזה שלו חזק, הוא יאבד את הכסף שלו . ונאמר : יכולת החזה נדיבה והידוק שלה קמצן . הוא הרגיש : שהחזה שלו הופך אבן, זה יהיה קשה . רוחב החזה מעיד גם על עוול, והחזה הוא מקום הדאגה והשמחה, כך שמי שראה את חזהו רחב יהיה מרוצה, ומי שראה את חזה צר, הוא יקבל מצוקה ואשליה . ונאמר : התפשטות האיסלאם והיצרות עריצותו . ואם לא מאמין רואה את חזהו, אז הוא הופך למוסלמי ומרוויח בסחרו . ומי שראה כאב בחזהו, חטא ונענש על חטאו, ונאמר : הוא פזרן בציות לאלוהים הכל יכול . ואם גבר רואה שני שדיים בחזהו, אז הוא מתחתן אם הוא רווק, או אם הוא מאוהב, אז הרומן שלו מתברר ….

…מה הבסיס לכך בלב המשמעות שבביטוי , כמו בכי המביע שמחה , ומוות בחיים? מה שנפוץ בקרב ביטויים של שיטות ביטוי ; ביטוי בלב המשמעות , כמו בכי חוצה שמחה , ומוות המביע חיים , ואת זה אני רואה את השימוש בו כשיש משמעות רעה , זה הופך לאופטימיות , ומה שמצאתי מראיות התומכות בגישה זו הוא מה שבא באמירתו של העליון : ( אם אלוהים מראה להם קצת בחלום שלך, ואם הוא מראה להם הרבה, היית נכשל והיית מנותק בעניין אבל אלוהים יברך אותך, הוא מודע לאותם שדיים (43), וכפי שהוא מראה להם כשנפגשת בעיניך מעט, ומצמצם אותך בעיניהם, כך שאלוהים יחליט בעניין שהיה בתוקף, ואלוהים העניינים יחזרו (44) ( אל-אנפל : 43, 44). מוג'אהיד אמר : אלוהים הראה להם את החיים במעט שינה . הוא אמר לנביא עליו השלום חברים שהוצמדו אליהם . סעיד קוטב אמר : החזון כנה במשמעות אמיתית , נביא קטן עקב אחריו. אותם והם מספרים רבים , אך מעטים המוסיקה שלהם , מעט משקל בקרב … וכו ' . כמו העמ' פנים ארטיים תואמים פנים חזון חוזר ונבואי כנים בתמונה המקרוסקופית של שני הצדדים , כך שהמאמינים רואים את הכופרים מעטים , ורואים את הכופרים כמה נאמנים , כך ששני הקבוצות אגרי יוצאות לקרב . הסיבה שהכופרים רואים את המעטים הנאמנים ; כמו שאמר ראזי : לא מכין את הכופרים המוכנים קא , ואת מאמיני אייטראואה תלוי בי אמרתי להם , ואז ההמון הפתיע אותם ובלבל אותם . . . עד שהוא אמר : יש התנגדות במינימום שתי המפלגות המכונות מדיטציה . אם הכופרים היו למעשה רבים , והמאמינים היו מעטים , ולחזון הנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו היו מעטים בחזון , הוא הגיע לחוכמה גדולה , והיא שאלוהים מעז את המאמינים. נגד הכופרים בשדה הקרב , וזה מה שעזר למאמינים להשיג ניצחון , ואלוהים יודע הכי טוב . ויש תמונה קרובה לכך , כך שלעתים קרובי משפחה פועלים זה לזה בחלום , כך שנראה את הדוד , והכוונה היא לדוד אחר , ואולי נראה את אחד האחים , והמשמעות מוציאה על אח אחר , וכן הלאה ….

שדיים : בנות . מה קרה בו אצל בנות טובות או שחיתות . הימין הוא הבנים, השמאל הוא הבנות, והחלב שלהם מעיד על הילד, כי זה האוכל שלו וחייו . ואולי הוא מציין פרנסה ופוריות, כי אחד הסימנים והסימנים שלו הוא מידת שפע וחסדו . אם מישהו הניק ממנו, אין בו טוב לתינוק המניקה, כי זה מעיד על השפלה, מאסר וצער, כאשר משה ואמו קיבלו לפני הארון וגם אחריו ….

…ומי שיראה שהוא ללקק את אצבעותיו, הוא יסבול קצת טוב ….

…שהד ודבש : כסף מירושה כדין, או כסף משלל, או מחברה . ומי שרואה כאילו יש עד בידיו, מציין שיש לו ידע מכובד, ואם הוא רואה את זה כאילו הוא מאכיל אותו לאנשים, אז הוא קורא את הקוראן בקרב אנשים בנימה טובה . דבש לאנשי דת הוא מתיקות האמונה, אמירת הקוראן ומעשי צדק . ובשביל אנשי העולם הזה פציעת שלל ללא עייפות . במקום זאת, אמרנו שדבש מציין את הקוראן מכיוון שאלוהים יכול לתאר את דבריו כריפוי . בסמכותו של אבן סירין נאמר כי אמר : לעד יש פרנסה רבה שבעליה יכולים לקבל מבלי להתעייף, משום שהנאו לא נגע בו . דבש זו פרנסה קטנה מפנים עייפות . אם הוא ראה כאילו השמים ירדו גשם מדבש, הוא ציין את צלאח א-דין ואת הברכה הכללית, ואם הוא ראה כאילו הוא אוכל את השאהד עם דבש על גביו, אז כמה מהמביעים שנאו אותו עד שהוא הסביר זאת על ידי נישואי האם . למדנו שאדם בא אל הנביא, יהי רצון שתפילתו של האל ושלום עליו, ואמרנו : ראיתי חופה שממנה זרקו ממנה חמאה ודבש ואנשים לוקקים אותה, כך שהיא יותר מדי ממנה והיא עצמאית . אבו בכר אמר : תן לי להעביר את זה, אבל זה הקוראן, המתיקות שלו והמתיקות שלו, ואנשים לוקחים את זה . ונאמר כי הנביא, יהי רצון שתפילתו של האל ושלום עליו, אמר : ראיתי כאילו אני בכיפת ברזל, וכשדבש יורד מהשמים, האיש היה ללקק ליקוק אחד ושני ליקוק, והאיש ליקק יותר מזה . חלקם מרגישים . אבו בכר, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, אמר : תן לי לחצות את זה, שליח אלוהים . הוא אמר : אתה וזה. הוא אמר : באשר לכיפת הברזל, זה האיסלאם. באשר לדבש שיורד מהשמיים, זה הקוראן. באשר למי שליקק ושתי ליקקים, הלומד את הסורה ואת שתי הסורות . באשר לאלה שחשים בכך, אלה שאוספים אותה, הנביא, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, אמר, ~אתה צודק .~ ונאמר כי עבדאללה בן עומר אמר : הו שליח אלוהים, ראיתי כאילו שתי האצבעות האלה נוטפות דבש, ותלתליהן מכופפים . שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, אמר : אתה קורא את שני הספרים . והוא ראה אדם כאילו הוא טובל לחם בדבש ואוכל אותו, אז הוא הפך לאוהב ידע וחכמה, אז הוא נהנה מכך והגדיל את כספו, כי דבש מעיד על הידע הטוב שלו, והלחם היה על שלו עזב ….