…ומי שרואה את סוסו יולד, אז גאוותו גוברת ונרכשת פרנסתו, ואולי לידת ילד מאישה, ואם הוא רווקה, הוא מתחתן ופוגע במקצוע או בבית או משהו כזה ….

…עונש : איש חזק עם מלחמה, לא רחוק ולא קרוב, והגוזל שלו הוא ילד אמיץ שמלווה את הסולטאן . ומי שרואה את העונש על גג הבית או על מושבו, החזון מציין את מלאך המוות, ואם הוא רואה עונש שנופל על ראשו, אז הוא מת, כי אם העונש לוקח חיה עם הטופר שלה הוא הורג את זה, ואם הוא רואה שזה פגע בעונש אז הוא מציית לזה ואז הוא מתערבב עם מלך . ומי שראה עונש הכה אותו בטופר שלו, הוא נפגע בחומרה בעצמו ובכספו . ומי שרואה עונש מתקרב אליו, נותן לו משהו, או מדבר אליו במילים שהוא מבין, זה יתרון וטוב . לידת אישה כעונש, לידת בן גדול, ואם היא הייתה ענייה, הילד היה חייל . ונאמר כי עונש רכיבה על זקנים ונשיאים הוא עדות לאבדון, ועבור עניים עדות לטוב ….

…באשר לצמח החינה, המשמעות בכך שייכת לנייר, ולא לסורגים, מכיוון שהוא כסף ותועלת, ומוטותיו התבטאו בחזון העצים והעלווה מהם, שהוצגו בפרקו גם בפרק. תשע עשרה ….

…אל-בוסתן : מתייחס לאישה משום שהיא מושקה במים והיא מעבירה ויולדת . ואם הגן היה אישה, אז זה היה עץ של בני עמה, משפחתה, בנה ועושרה, כמו גם פירותיה, והגן הלא ידוע עשוי להתייחס לקוראן האצילי, כי זה כמו הגן בעיני המתבונן ובידי הקורא, משום שהוא תמיד קוצר מפירות חוכמתו, והוא נשאר עם מקורותיו, עם אזכור האנשים בו. זהו העץ העתיק והמודרני . ומה הוא מכיל הבטחות ואזהרות כפירות חמוצים מתוקים . אולי פרדס לא ידוע הצביע על גן עדן ואושרו, משום שהערבים מכנים אותו גן עדן . כמו כן, אלוהים אדירים כינה זאת באומרו : ~ הייתי רוצה שאחד מכם יהיה גן של דקלים וענבים שזורמים מתחת לנהרות. ~ אולי הפרדס התייחס לשוק ולבית החתונה, כך שעציו הם שולחנותיו, ופירותיו הם אוכלו, ואולי הוא מציין כל מקום או חיה שניתן להשתמש בו ולהשתמש בו. כגון חורשים, חאנים, יונים, טוחנות, ממלוקים, בעלי חיים, בעלי חיים וכל שאר היבולים, כי אם עץ הפרדס הוא, זה כמו הקשר לבעליו, או כמו השירות ובעלי חיים שונים לבעליו . והפרדס עשוי להתייחס למגורי העולם, השליט והשליט, שהוא זה שאוסף אנשים, והוא מורכב מכל שאר הגזעים, כך שמי שרואה את עצמו בגן יסתכל על מצבו ויגדיל את מצבו לִישׁוֹן. זה לא ידוע, ואם זה היה מוג'אהיד שהשיג קדוש מעונה, במיוחד אם הייתה בו אישה שקראה לו לעצמה, והוא שתה חלב מדבש מנהרותיו, ופירותיו לא היו דומים למה שידע, ואם שום דבר מכל זה, והחזון לא הצביע על עדות, אז הסתכלתי על מצבו. הוא רוואי או שנכנס לנישואין או נכנס לאשתו והשיג ממנה, והוא ראה אותה באופן שראה בגינה שלו בחלום של טוב או רע, על פי הזמן . אם החזון היה באמצע הזמן ובזמן נפילת העלים מהעצים ואובדן הפירות, אז הוא התעלם ממנו מה שהוא לא מצא חן בעיניו, והוא ראה בו את מה שהוא שונא מבחינת עוני, דאגה רכוש, או מחלת גוף . ואם זה היה בבוא העת וזרימת המים למקלות, או הופעתם של פירות ומניעתם, העניין הוא נגד הראשון, ואם מישהו שיש לו אישה רואה מי שחפץ בכספה או שהוא להוט על יופיה, היא שקלה זאת בפעמיים ועל ידי מה שנעשה בחלום לומר, להשקות או לאכול פירות או שנאסף . אם מישהו רואה שיש לו צורך עם הסמכות או מריבה עם השליט, אז אני מבטא גם את ההשלכות של פקודתו, את חוסר היקף שלה ושלילת הזמן והזמן שלה, ומה מה שהשיג בחלום מפירותיו ש לציין טוב או רע, לפי מה שהוא רואה בפירוש הפירות . באשר לאלה שרואים איתו קבוצה של אנשים שחולקת איתו בשוק ובתעשייה שלו, אז הגן הוא שוק העם, וזה גם מעיד על הצביעות שלו ועל השפלות שלו בזמן ופעמיים . כמו כן, אם עינו נפלה בזמן כניסתו אליו בכניסה לחדר האמבטיה, למלון או לתנור שלו, אזי אינדיקציה של הפרדס שייכת לאותו מקום, אז מה שהוא ראה בו על טוב או רע חזר אליו אלא אם כן מי שראה זאת בה היה עובד או עבד שהשתן בה או השקה אותו מלבד נהגיו או מבאר שאינה בארו, כי הוא אדם המסגיר אותו במשפחתו או יוצא נגד אותו לאשתו או לאומתו, אם הוא זה שעושה את זה בגן, והשתן שלו הוא דם, או שהוא השקה אותו מלבד הים, והוא מקיים יחסי אישה אם הגן אינו ידוע, אחרת הוא בא מאשתו מה שלא מותר לו אם הגן הוא הגן שלו, כגון שהוא ייכנס איתה אחרי שהוא שבר אותו, או יתחתן איתה בפי הטבעת או בזמן הווסת . ונאמר כי הגן, הכרם, הגן הוא לחפש סליחה, והגן הוא אשת גבר באותה מידה כמו יופייה של הנדיבות, טובתה, עוצמתה ופירותיה, כספה, מכחולים, תכשיטים וזהב . העץ שלו, עיבוי רגלו, השמנה שלה, אורך חייו, יכולתו בעולמו, ואם הוא רואה כרם פורה אז זה עולם רחב, ומי שרואה שהוא משקה את הפרדס שלו, משפחתו תבוא, ומי שנכנס לגן לא ידוע פיזר את העלים שלו, הם נפגעים מהם, ומי שרואה את הפרדס שלו יבש, הוא ימנע מאטיין היא אשתו ….

…אבו סעיד, המטיף, אמר שהטבעת שייכת לכל אחד מבני משפחתו, והאונה יוקרתית מכיוון שמלך שלמה, עליו השלום, היה בטבעת שלו, וכשהוא יצא ממנה, רכושו היה הסיר, וכשחזר אליו, חזר מלכו והסיפור בו ידוע ….

…הקרציה : שייכת למכנסיים, ונאמר שזה כסף, ונאמר שמי שראה במכנסיו קרציה, שאשתו אסורה לו, או יולדת לו שתי בנות אם היא בהריון , ואם הוא רואה כאילו שם את קרצתו מתחת לראשו, אז הוא לא מנשק את בנו . ואם הוא רואה שקרציתו נותקה, הרי שהוא מתעלל באשתו או מבודד אותה בזמן הנישואין . אם הוא רואה את הדגדוג שלו חי, אז גיסו הוא האויב שלו . ומי שרואה את הקרצייה שלו כדם, אז הוא הורג גבר בגלל אישה, או עוזר להרוג את אשת הנואף . ומי שחושב שהוא לובש ראנה, אז הוא נתון באפוטרופסות על עיר אם הוא ראוי למדינה, ולמי שאינו מושל יש אישה עשירה שאין לה בן זוג או קרוב אינטימי ….

…מי שרואה גבעה במקום מצומצם, אז הוא מלווה אדם של פחד ומקבל ממנו תוצאה, ואם הוא עולה עליה, עדיף, במיוחד אם הוא יושב עליה. אם הבינו שהגבעה ההיא שייכת לו, אז הוא השיג כסף רב, וייתכן שהיה אדם גדול שלקח אותו ממנו בדיכוי ….

…מחלה היא צביעות בחלום, כי אלוהים אדירים אומר : ( בליבם מחלה, אז אלוהים הגדיל את המחלה עבורם ). ומי שראה שהוא חולה, דתו לקויה וגופו תקין . ומי שראה שאשתו חולה, דתה לקוי וגופה בריא . אם המטופל רואה שהוא רוכב על חזיר, גמל או שור, הוא חושש מהמוות . ילד חולה, אם נרפא ממחלתו, ימות . ומי שראה שהוא חולה, הוא הביס את אויביו והשיג כסף רב, חיים ארוכים ואושר . ומי שנמצא במצוקה ורואה שהוא חולה, הוא ישרוד . ואם החולה רואה שהוא משחרר עבד, הרי שהוא מת כי למת אין בעלות . אם אדם לא ידוע רואה שהוא חולה, אז המחלה שייכת לחזון הראייה . מחלה היא הוצאת כסף, תשובה, תחנון ותחנונים, ומחלה היא אהבה, ואהבה היא גם מחלה . ונאמר : מי שרואה שהוא חולה יהיה לו בריאות . ומי שראה ששני בניו חולים, עיניו השחירו . ומי שרואה שאביו חולה, יהיה לו כאב ראש, כי הראש הוא במקום האב . ומי שרואה שהוא חולה, אז הוא הרבה שקר ושחיתות . ונאמר : הרואה שהוא חולה שמחלתו התארכה וחטאיו נפלו ימות . ונאמר : המחלה פוגעת בו באותה מידה כמו מחלתו . ומי שרואה שהסולטאן חולה, אז הוא יחלה בדתו, אחרת הוא ימות באותה שנה . ואיש חולה בודד אותו מאשתו . מחלת החוקרים היא חולשה בדת . מחלת הנימוס היא פיזור והפרדה של בניו ממנו, ומחלתו של הילד היא עדות לדאגתם ולמצוקת הוריו . וגם מחל הפרג מבקשת מותו . ומחלה כללית בקרב אנשים היא עדות לבצורת ולדיכאון פנסיוני . ראה גם מגיפה ….

…השמש : במקור המלך הגדול ביותר, מכיוון שהוא מאיר את מה שנמצא בשמיים מעמיתיו, עם התועלת הרבה שלו ומסלק את כל האנשים לאינטרסים שלו, והוא עשוי להצביע על מלך המקום בו נראה החזון, ומעל הוא גבוה יותר ממה שהוא מציין את השמים אליו, וזה מלך המלכים וגדול השלטונות, כי אלוהים, כבוד לו המעלה הוא מלך המלכים, אדיר הענקים, ומנהל השמים ואלו שעליו ועל הארץ ועל אלה . והשמש עשויה להצביע על סמכותו של האדם בעל החזון, אם הוא רואה זאת במיוחד ללא הקהילה והמועצות, כגון נסיכתו, רב~ט, מורה, אביו או בעלה אם היא אישה, ואולי המכובדת אישה כאשת המלך, נשיאה, אדון, בתו, או אמו או אשת הרואה, או אמו או בתו, או יופיה . המשוררים משווים את יופיים של בתולות לשמש ביופיים וביופיים . נאמר כי בחזונו של יוסף עליו השלום, זה סימן של אמו, ונאמר דווקא על דודתו מצד אמו, אשת אביו, ונאמר כי מדובר דווקא בסבתו. , ונאמר שזה סימן של אביו והירח על פני אמו, כל זה מותר בביטוי, ואם השמש מציינת את האב, אז הוא העדיף אותה על פני הירח על ידי האור והשמש, ואם זה מציין את האם, תן לה להיות נשית ולהזכיר לירח, אז מה שנראה בשמש של תאונה, הפרשנות שלה חזרה למי שמתייחס אליו ממי שתיארנו בגורלות האנשים ובגודל של חזון והראיות והראיות שלו . אם נראית אישה שנפלה ארצה, או שציפור בולעת אותה, או שהיא נופלת לים, או נשרפת באש ועיניה נעלמות, או מושחרות ונעדרות באופן שאינו מסלוליה מהשמיים, או היא נכנסת לארון מת, המיוחס לה ימות . ואם הוא ראה ליקוי חמה או ענן מכסה אותו וצבר עליו אבק או עשן עד שאורו פחת, או אם ראית אדווה בשמיים ללא יציבות, זה היה עדות לתאונה שקרתה למי שהוסיף לה, או ממחלה, דאגה, צער, מצוקה או חדשות מדאיגות, אלא שמי שאתה מציין חולה בהתעוררות, מכיוון שזה מותו, ואם הוא רואה את זה מושחר ללא סיבה להונאתו או ליקוי חמה, העוול של הוסיף וחוסר הצדק שלו, או של חוסר האמונה והאשליה שלו גם אם לקח את זה בכף ידו או את החזקה שלו בחיקו, או שהוא ירד עליו בביתו עם האור והבהירות שלו הוא היה מסוגל להחזיק את סמכותו וגאוותו החזקה שלו, אם הוא היה מאלה שמתאימים לו, או הגעתו של אדון למעמד זה אם הוא נעדר, בין אם בנו או משרתו או אשתו ראו זאת, משום שהוא הסמכות של כולם והערכים של הבית, אחרת האישה ההרה נשאה אם היה לו משרתת או ילד שהבדיל בין הזכר לנקבה מבקשים להגדיל את הראייה, כגון לקיחתו וכיסויו מתחת לבגדו, או הכנסתו לאחד מכליו, והוא יעיד כי בו על ידי הנקבות הנסתרות, ומי שמציין זאת יפה מוזכר עם ידע או סמכות . ואם במקרה זה היא הייתה כהה ומצומקת בצבע, אז המלך היה בוגדני ברשותו, או במשפחתו, אם הוא פגש בכך, אחרת יוטל עליו כוח, או שהוא הותקף על ידי עובד, או כף רגל נעדרת, או שהוא נפטר בקרב חולים, ונשים בהריון נפלו מהעובר שלהן, או הולידו בן הבדל את הפרצופים האלה והגביר את הראיות . ואם הוא רואה את זה מגיח ממגריב או חוזר אחרי השקיעה, או חוזר למקום ממנו עלה, יופיע סימן ושיעור שמצביע על מה שהכנתי על ידי הגדלת הראיות שלו . זה עשוי להצביע על חזרתו של האדם המיוחס לה למה שהוא קיווה בנסיעות, צדק או עוול, בהתאם ליתרון של הופעתה והיעדרה, והזמנים לכך . אולי הכישלון עליו הצביעו החולים, והיעדרותו לאחר הופעתו אצל הסובלים מההריון עשויה להצביע על מות העובר לאחר הופעתו . ואולי זה מעיד על הגעת הנעדר ממסעותיו והכסף המוזר, ואולי היעדרו מעיד על חזרתו של האסיר לכלא לאחר שחרורו, ועשוי להעיד שמי שחיבק את האיסלאם מבגידתו, או חזר בתשובה ממעשיו הפסולים, יחזור להטעותו . ואם מישהו רואה שעושה מעשים נסתרים טובים או רעים, הוא מציין את ז'קטו ומסתיר את תנאיו, וכיסויו אינו מתגלה כדי שהשמש תיעלם, אלא שהוא מי שניתן לו בלילה שלו כאישה , או קנה סוד, לדבריו, האישה חוזרת למשפחתה, והסודיות שייכת למוכר שלה . עלייתה לאחר שקיעתה עשויה להצביע גם על מי שהתגרשו מאשתו מההתאוששות שלה, בפני אלו ההריוניים מגאולתה, ולאלו שלא הצליחו לחיות או גרמו לה בשל צביעותה, במיוחד אם טובתה היא על ידי השמש, כגון קיצור, כביסה, מיסי חלב וכדומה, ולמי שחולה על מותו, בגלל היעלמות הצל האנושי. עם דבריו של הקב~ה : ~ ואז השמש הפכה אותו למורה דרך ואז לקחנו לנו אגרוף קטן. ”ובשביל מי שהיה בג'יהאד או מלחמה, לניצחון, כי היא חזרה ליושע בן נון, עליו השלום, במלחמת האויבים אליו, עד שאלוהים הראה לו אותם ולמי שהיה עני בחורף ביום, על הלבוש והעושר, וביום הקיץ על העצב, המחלה, החום ודלקת הלחמית . ישיבה בשמש בקיץ היא אינדיקציה לייסורים ולצער בו הוא שרוי, לליווי השליט, או הסיבה שבגינה השמש ירדה עליו לפי עמדתו וכיוונו . וכל מי שראה שהוא הופך לשמש, הוא הכה במלך אדיר כמו קרניו . ומי שפוגע בשמש התלויה על ידי שרשרת, שומר המדינה והצדק בה . ואם ישב בשמש וירפא בה, הוא יקבל ברכה משליט, ומי שרואה שאור השמש וקרניה ממזרח לדמדומים, ואם הוא ראוי למלך יזכה מלך גדול, אחרת יהיה לו דגל המוזכר בכל הארצות, ומי שרואה שהוא הבעלים של השמש או שהוא מסוגל לה, אז הוא האמרה מקובלת על המלך הגדול ביותר . מי שראה אותה, ספיה מונירה, קם אליו, אם הוא היה שליט שצבר את השלטון במנדטו, ואם הוא היה נסיך שהשיג טוב מהמלך הגדול ביותר, ואם הוא מקהילת פרנסה מותרת, ואם היא הייתה אישה שראתה מה נעים לה מבעלה . ומי שרואה את השמש זורחת בביתו, אם הוא סוחר, הוא מרוויח במסחר שלו, ואם הוא תלמיד של אישה, אז הוא יכה אשה יפה, ואם זה נראה על ידי אישה שיש לה נשואה והפרשת בעלה גדולה יותר . ואור השמש הוא יוקרתו של המלך וצדקו, ומדבריו השמש קיבלה הרמה מהסולטן, ומי שרואה את השמש עולה על ראשו אך לא את גופו, הוא יקבל רציני ומקיף עניין . ואם זה הופיע על רגליו ללא שארית גופו, הוא היה מקבל פרנסה מותרת לפני הטיפוח שלו, ואם זה מופיע על בטנו מתחת לבגדיו ואנשים לא ידעו, תהיה לו צרעת, כמו גם על שאר איבריו מתחת לבגדיו . ומי שרואה את קיבתו מתפצלת והשמש זורחת בו, אז הוא מת, ואם אישה רואה שהשמש נכנסה מהאוכף שלה בזמן שהוא צווארון ואז תצא מזנבה, אז היא תתחתן עם מלך תישאר איתה לילה, ואם זה נופל על הנרתיק שלה, אז היא נואפת, ואם הוא רואה שהשמש שקעה כולה והוא מאחוריה, הוא הולך אחריה ואז הוא מת, ואם הוא רואה שהוא עוקב אחר השמש כשהיא נוסעת ולא שקעה, ואז הוא יהיה אסיר אצל המלך . אם הוא רואה את השמש הופכת איש זקן, אז הסולטאן משפיל את אלוהים כל יכול, עושה צדק ומשיג כוח, ותנאי המוסלמים משתפרים, ואם היא נעשית צעירה, אז הוא מחליש את מצבם של המוסלמים ומביש את הסולטאן . אם הוא רואה אש יוצאת מהשמש ושורפת את מה שמסביב, אז המלך גווע בכמה מחבריו, ואם הוא רואה את השמש אדומה, הוא מושחת בממלכתו . אם הוא ראה את זה מצהיב, המלך היה חולה . אם ישחיר, זה יגבר, וזה יהיה דלקת . אם הוא יראה שהיא נעדרת, הוא יחמיץ את בקשתו ….

…האלוף : מי שראה שהוא מקבל חטיבה והלך בין ידיו, הוא ישיג סמכות והוא עדיין במצב טוב עם בעלי הסמכות . ומי שיראה שהחטיבה שלו מוסרת ממנו, הוא יופשט מסמכותו . אלקייראוואני אמר כי החטיבות והבאנרים מעידים על מלכים, נסיכים, שופטים וחוקרים, כמו גם מטריה . ומי שרואה בידו דגל או דגל, זה מעיד על המלך וההדרכה, ואולי מעיד על התהילה והבטיחות של מה שהוא חושש ומזהיר אותו מפני שליט או שליט . ואולי מעיד על ידי נאמנות האיסלאם . ועל לידת ילד בהריון, או על נישואין של גבר או אישה, כל מה שרואים את זה ….

…מהפנט – שכבות בבית החולים : מעיד על סוחר המיתון והאבטלה, עשוי להצביע על חופשת העובד ועל לידת המחזיק ….

…מי שרואה חצי סהר העולה מתחילתו במועד שאינו תחילת החודש, הרי זו עלייתו של מלך או לידת ילד בסיכון גבוה, או הגעתו של נעדר או הגעתו של חדש חומר, ועליית הסהר אינה זהה לעליית הירח . והכוכב נראה איש ישר . מי שמחבק אדם : חי או מת, יאריך את חייו. כמו כן, אם הוא לוחץ איתו ידיים ….

…ציר האישה וקולותיה : לכן הם מעידים על נישואין של הפרישה, על רכישת האומה ועל לידת אישה בהריון . באשר לאילו גברים מסתובבים מגברים, הוא נוסע או עושה משהו שמעיד על מהות הטוויה, או שהוא מסתובב לשירה . אם הוא מסובב את מה שנשים מסתובבות, כל זה הוא השפלה שמתרחשת עליו בנסיעה או אחרת, או שהוא עושה עבודה בה הוא מכחיש אותה, ואינו אסור . באשר לסובב אישה, זו עדות למטייל שנוסע עבורה או נעדר, מכיוון שהוא נוסע מטעמה וחוזר אליה, אחרת זה ייהנה מעבודה וייצור ידה . נאמר בסמכותו של דהו אל-קרניין כי הוא אמר : ע'אזל הוא עידן הגבר . אם הוא רואה בזה סיבוב או אריגה וסיים להעתיק, אז הוא מת . והציר הרופף הוא בעלה של האישה, אובדנה, גירושיה, נוכחותה, תיקונה וביטולה, בריתה שברה אותה ….

…ילד אם אתה חולם לראות ילדים יפים רבים, זה מבשר הצלחה וברכה רבה . אם אם חולמת שילדה חולה במחלה קלה, היא עלולה לראות אותו במצב בריאותי חזק, אך טריוויה אחרת עשויה להטריד אותה . אם אתה רואה ילדים עובדים או לומדים, המשמעות היא זמנים שקטים והצלחה כללית . אם אתה חולם שילדך חולה בלי תקווה או מת, אז משהו אמור לעורר את הפחד שלך הרבה, אם בריאותו מאוימת בעצב . אם חלמת על ילדך המת, הדבר מעיד על חרדה ואכזבה בעתיד הקרוב . אם חלמת לראות ילדים עצובים, המשמעות היא צרות שנגרמות על ידי אויבים, ואזהרה שמעלה חרדה במעשה מתעתע שהוציא אנשים שמתיימרים להיות ידידותיים לך . אם אתה משתעשע ומשחק עם ילדים, זה מצביע על כך שכל פרויקטים של אהבה וספקולציות מסחריות יגברו . לחלום על ילדים שבוכים מעיד על בריאות ותסכול לקויים . ילד בהיר ונקי מסמל פיצוי על האהבה והחברים הרבים החמים . אם הילד הולך לבד, זה סימן בטוח לעצמאות ולזלזול מוחלט באנשים צעירים יותר . אם אישה חולמת שהיא מניקה ילד, היא תוליך שולל על ידי מישהו שהיא סומכת עליו יותר מכל אחד אחר . אם אתה חולם שאתה לוקח את ילדך בזמן שהוא חולה עם חום, זה סימן רע . אתה תהיה סובל מצערים ברצונך . אם חלמת על לידת ילד חדש, המשמעות היא הפתעות נעימות הקרובות לך . אם ילדה חלמה שיש לה ילד, זה מנבא שהיא תואשם בכך שהיא מתמסרת לבידור לא מוסרי . אם אתה רואה ילד שוחה, זה מנבא מזל בריחה ממלכודת ….

…ומי שרואה כאילו הוא שורף אש לשרוף אותה, אז הוא מבקש עזרה של רשות קשוחה בחומרת העוני, ואם אישה רואה שהיא מדליקה אש ושורפת אש בוהקת, אז היא נותנת לידת ילד, ופגישת הניצוץ והדק ההיא מעידה על אפוטרופסות ועל סדירותה מכיוון שהאבן קשה והברזל אכזרי ובעוצמה רבה ושריפת האש בין שתי אבנים הנלחמות בשני גברים לא מוסריים ומכבים אותה סבל מרגיע ….

…האם קריאת סוראט אל-אנם גורשת אימה? שאלה שהתפשטה בקרב אנשים היא חזון, בעל הלגיטימיות של קריאת סוראט אל-אנם כדי לגרש בהלה, כפי שקרה במהלך מלחמת עירק, והיא הופיעה בימינו לאור האירועים הללו, אז על מה אתה חושב העניין? לא מותר להכניס פולחן ולהיכנס אליו באמצעות חזונות, כגון מי שמציג את קביעתו של לילת אל-קדר, או נכנס לכמה עניינים בלתי נראים. כמי שדיבר על לידת המהדי דרך ראיית הקשר שלו, זו דעתי בנושא, ודיברתי על כך שוב ושוב באתר או בתכנית, קריאת הקוראן היא פולחן והקצאת הקריאה של זה סורה לנסיבות כאלה היא הקצאה ללא ראיות. מכיוון שאין שום ראיות מלבד מה שדווח מהבלתי מתקבל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, ואני נזהר מאלה שמפיצים מסרים כאלה או קוראים לעבוד איתם בקרב אנשים, וכמו כן זה המקרה למי התקשר לקרוא את סורה אלזלזלה בכדי למנוע רעידות אדמה במדינות מסוימות, ואלוהים יודע הכי טוב ….

…חלקם אמרו : חזון הירח מצביע על לידת בן למלך המקום ההוא. אם הוא רואה את הירח בעודף אור, זה מעיד על אורך החיים של אותו ילד. אם הוא רואה שהוא ירח מלא, גילו הוא אמצעי, ואם הוא רואה אותו ללא אור, חייו קצרים ….

…אל-קירמני אמר כי חזון העצים בהרמנויטיקה נמשך בהתאם למידת המהות שלהם, התועלת והענפים שלהם, או לידת בעליהם, קרובי משפחתם, אחיותיהם ועיתוניהם הם דראמות, שכן זה מנייר ….

…ומי שרואה קבוצה של אנשים מתכנסת למשתה, ואם המשתה ידוע, הרי זה טוב, תפארה והדר, ואם זה לא ידוע, זה עניין שנוא המתרחש, ונאמר שהחזון של החג טומן בחובו עשרה היבטים : לידת הנביא, יהי רצון שתפילתו של האל ושלום עליו, חזונו, נישואיו, לאחר הלידה, ברית מילה, בריאות מחלה, בואו נעדר, נחמת מתים, מילוי נדר ואירוח קבוצה ….

…עבודה אם חלמתם על לידת ילד, הדבר מעיד על נסיבות מזל ועל לידה בטוחה ובטוחה של תינוק נאה . אם אישה לא נשואה חולמת שהיא בלידה, פירוש הדבר של שינוי כבוד אומלל לעמדה רעה ונחותה ….

…השועל : אדם שעזב רמאי, שהוא מאוד טיפשי בדתו ובעולמו, ומי שרואה שועל מתחמק ממנו, הוא אויב שחומק ממנו . ומי שראה שהוא נלחם בשועל שקשור אליו . אם הוא יבקש שועל הוא יסבול מכאבים בקרב הבעלים, ואם הוא יבקש שועל הוא יבהל . אם שועל נפצע, אישה אוהבת אותה חלש, אז אם הוא שותה חלב משועל, הוא חף ממחלה, אם יש לו אותה, אחרת הם ייעלמו . ונאמר שמי שראה שועל סבל בעצמו השפלה, ובכספו ירידה, וחלקם אמרו כי השועל היה אסטרולוג או רופא . ונאמר כי מי שראה כי הוא נוגע בשועל נחרד מהג'ין, ובשרו נאכל על ידי מחלה תמימה מהירה, והשועל ניצח עם יריב או יריב, ומשחקן שועל נתן לידת אישה שאהב ואהב . נאמר שאדם הגיע לאבו בכר אלסידיק, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, ואמר : ראיתי כאילו אני מתחמק משועל, אז הוא אמר לו : אתה שקרן . האיש היה משורר . בא אבן סירין איש אמר : ראיתי שועל אם אשכר את העונש הטוב ביותר, הוא אמר : אודזת לא תמורה, ירא אלוהים, אתה שקרן אדם . ויאמרו הקסמים : הצחוק ראה את מה שבין המזרח למערב התמלא בשועלים כאילו הוא רועה צאן שלהם, אז הוא סיפר את חזונותיו במעבר, והוא אמר : קסמים וטריקים יש בשפע בזמנך, ו הם מופיעים בארצך, וכך היה ….