…האשיש : הוא דו קיום של בעלי חיים ובקר, וזה כמו כסף העולם שממנו כל אדם מקבל את מה שהאדון שלו חילק ופרנס אותו עבורו, כי הוא מחזיר בשר, חלב, חמאה, גהי, דבש, צמר , שיער ומוך, אז זה כמו כסף שבו כוחם של אנשים נמצא . אולי הערבה מתייחסת לכל מקום שמרוויח את העולם, מקבל ממנו, נודע ממנו ומיוחס לו, כמו למשל בית הכסף והשוק . בפרט ה- Nawwir עשוי לציין את שוק החליפין, צורפים ומקומות זהב . נאמר כי הנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, פירש את האחו עם העולם וירוקותו, וכי הוא, עליו השלום, אמר : העולם הוא ירוק מתוק. מתיקות, כל מה שנופל על פיהם של גמלים מעיד על המותר, וכל חומצה בו מעידה על מה אסור ומה משפיע עליהם, רמאות ומרירות . ומה שצומח מהצמח הוא תרופה שיש לטפל בה, היא מחוץ לכסף ולפרנסה, ומעידה על מדע, חוכמה ודרשות, והיא עשויה להצביע על כסף חוקי טהור . ואם הוא חמוץ בטעמו, אז החומציות שלו נובעת מהמצוקה והסכסוך בהשגתו ועייפותו . לא משנה מה היה זה רעיל קטלני, זה הצביע על חוסר מזל אסור, לוקח את העולם לפי הדת, את דלתות הגרימה, החדשנות והגחמות, וכל מה שיוצא מהפה ונכנס אליהם מהגרוע מכל . אבל אם הוא ראה אנדיב : ולקפל Kalksberh : ואת כמו של נשים עם מרירות, חום, Vhmum והצער וכסף הוא חראם . נאמר שכאשר אדם נפל על האדמה ונפל בהודו, הריח שלו היה תלוי על עץ בזמן שהוא היה עצוב ובכה על עצמו . זה עשוי להצביע על דאגותיו בהמשך, והתגמול הוא עם תכשיטי גן העדן, המתווספים אליו ללא כוסברה וקימל וכדומה . כל מה שנבט מהאדמה הוזכר באיסור בספר או בסונה, או סיבה שהייתה ראויה לאשמה בימים ההם, זה מעיד על היכולת בדיבור ובפרנסה, כמו כופתאות, עץ, שום, מלפפון, עדשים ובצל , ומה יש לצמח שם השולט בגזירתו, שמשמעותו חזק יותר מטבעו או, נישא עליו תומך במהותו, כמו מנטה שממנה נגזרים ההספד וההספד, למרות שהוא קטניה . כמו גם האיים, שהם אלסנר בצער ובאש . לא משנה מה צמחים אשר צומחים ללא זרעים ואין להם שורשים על הקרקע, כמו כמהין ופטריות, זה מצביע בקרב העם על מצר, הריון וצאצאי זנות, ועל מי שלא מכיר את השושלת שלהם, והכסף מציין את הזרע. , תרומה, צדקה וכן הלאה . מי שרואה את זה כאילו הוא באחו או חשיש שהוא יכול לאסוף או לאכול, אז אני מסתכל על מצבו, ואם הוא עני הוא מתעשר, ואם הוא עשיר הוא גדל ועשיר, ואם הוא סגפני בעולם הזה שרוצה את זה, ואז הוא חוזר אליו ומרתק מזה . אם עבר מאחו לאחו, הוא נסע במרדף אחר העולם ועבר משוק אחד לשני ומתעשייה אחת לאחרת ….

…מי שרואה שהוא איבד קיר בזמן שהם צמודים וחזקים, אז הוא מציין את טובת מצבו בעולם הזה לפי עובי הקיר ….

…ומי שרואה שהוא בונה בית מרחץ, אז הוא בונה עם אישה, ומי שרואה שהוא נכנס לשירותים, הוא ייפגע מדאגה, עצב או כעס, כמו חום האמבטיה, ועונשו הוא טוב כל עוד הוא לא שוטף במים חמים. אם הוא מתרחץ לפי זה, הדאגה והעצב עשויים להיות חזקים יותר. חדר האמבטיה או כל דבר אחר עם מים קרים, משום שהוא הותיר אותו מכל דאגה, ייסורים ומחלות, ומי שראה שבגדיו נגנבים בחדר האמבטיה, הוא התמודד עם אדם עם הסולטאן….

…תחילת היום מציינת את תחילת הפקודה אותה מבקש האדם החולם, ואמצע היום מציין את אמצע העניין, וסוף היום מציין את סוף העניין . ומי שרואה שמשהו אבד לו ומוצא אותו עם התפוצצות השחר, אז עליו להוכיח ליריבו את מה שהוא מכחיש, לפי עדות העדים, כי אלוהים אדירים אומר : ~ אמירת השחר הייתה עדה . ” ומי שרואה שכל הזמן הוא יום ולא לילה, והשמש לא שוקעת אלא מסתובבת סביב השמיים, זה מצביע על כך שהסולטן עושה את דעתו ולא מתייעץ עם שר על מה שהוא רוצה בעניינים ….

…בחלום, הוא אדם עם דאגות, ולכן מי שרואה אותו נפגע ממנו, הם לא יודעים את השלכותיו . ומי שרואה שהוא אוכל אבטיח, הוא ייצא מהכלא, כי אלוהים אדירים אומר : ( אז שלח אחד מכם עם הניירות שלך למדינה, אז שיראה מי מהם האוכל הכי טוב, אז שיביא לך הוראה ממנו ). פירושו אבטיח . אבן סירין אמר : מי שראה שהוא מושיט יד לגן עדן ולוקח אבטיח, הוא היה מחפש מלך ומקבל אותו במהירות . באשר לאבטיח ההודי, מי שרואה אותו נתן אותו לאנשים, הוא כבד וקר בעיני העם, או שהוא מדבר מילים כבדות . והמבושל מיועד לגברים משלהם, והאבטיח טוב למי שרוצה לאהוב אדם אחר, ולמי שרוצה לברית מילה באדם אחר, ולמי שרוצה לעשות עסקים, האבטיח רע לו ומעיד אבטלה . ומי שרואה כי אבטיח נזרק לבית, הוא ימות ממשפחתו לפי מספר כל אחד מהם, ואבטיח בחלום הוא מחלה, והירוק הגולמי ממנו לא הבשיל בריא ל גוף . והאבטיח הירוק הוא עיירה, ילד או אישה . אבטיחים צהובים הם נשים או גברים שיש להם שבחים וטובות טובים, ועשויים להצביע על אישה עם איכויות יפות או תקלות ירודות בגלל חספוס הקרום והצבע הצהוב של הצבע האדום מציין את סוגי התכשיטים . ראה את הקשת ….

…שותפות אם אתה חולם שקמת שותפות עם אדם, זה מצביע על כך שהעניינים הכספיים שלך יהיו לא יציבים ומבולבלים . אם בן / בת הזוג שלך היא אישה, אז תהיה מעורב במערכות יחסים שישמרו עליה מעיני חברים . אם אתה חולם שאתה מחסל שותפות לא מוצלחת, זה אומר שהדברים יתנהלו לפי מה שאתה רוצה, אך אם אתה חולם שאתה מחסל שותפות שהצליחה, זה מנבא שתשמע חדשות רעות עם ירידה ב סביבה של סחר וכסף ….

…אוויר : אולי מצוין בשמו . מי שרואה את עצמו בו עומד, יושב או מחפש, אז הוא נמצא בגחמת דתו, או במרמה בעולמו, ורוח ההליכה שלו עבודתו באוויר או במצב של ערות, ואת שלו מקווה, אם הוא בכפירה שלו, אז הוא הכפירה שלו, ואם הוא רשות כופרים, אז חובו יושחת איתו, אחרת הוא ירא לנפשו איתו, ואם הוא בספינת הים , הוא מפחד מנזק . ואם הוא היה בנסיעות, הוא קיבל פחד . ואם הוא חולה, הוא מפקד על האבדון, ואם הוא נופל ממקומו, הוא ייפגע במצבו וייפול למעשיו, כי אלוהים אדירים אומר : ~ או שהרוח נושבת במקום מוחץ. ~ אם הוא מת בהפלה שלו, זו ההשגה הגבוהה ביותר של המטרה שמעידה מי שמת, כפירה או הרוג בערך . ובאשר לאוויר לבנות מבנה, או להכות בו קרש, או להתקין בו חיה או גלגל, ואם מת אדם חולה, או שאיתו מת חולה, וזה ארונו וקברו , אם זה היה ירוק, הוא היה קדוש מעונה, ואם הוא ראה את זה כשליט או שליט, הוא מבודד מעבודתו או שהוא איבד את כוחו על ידי מוות או חיים, ואם הוא ראה שהיה לו חוזה נישואין או בנה את משפחתו, אז הוא שולל איתה, וללא ביטחון ממנה, ואם הוא רואה שמי שנמצא בים, הספינה שלו נפגעת, או שהאויב שלו נלכד, או מישהו שמפקח על האבדון. שני הדברים . זה עשוי להצביע על מעשה מושחת שעשה ללא ידיעה או סונה, אם לא בנה אותו על יסוד, וגם לא מרקיזתו או פנסייתו מבוססת על החלטה . לגבי טיסה באוויר, זה מצביע על נסיעה בים או ביבשה . אם זה היה עם כנף, אז זה חזק יותר לבעליו, וזה בטוח בשבילו וניכר יותר, אז הכנף שלו עשויה להיות כסף שהוא לוקח, שליט שנוסע בזרועותיו ותחת כנפו . הדבר תקף גם לשחייה באוויר, והוא עשוי גם להצביע אם הוא ללא כנף, להונות את מה שנכנס אליו מבחינת ג'יהאד, חישוב או נסיעה מלבד זמן הנסיעה, ביבשה או בים, ומי שרואה שהוא עף כלאחר יד בשמיים, הוא נסע רחוק או זכה בכבוד . באשר לקפיצה, זה מעיד על העברה ממה שיש בה לאחרים, משוק לאחר, מבית ליישוב, או מהעבודה לאחר, לפי היקף שני המקומות. אם הוא יקפוץ מהמסגד לשוק, הוא יעדיף את העולם על פני העולם הבא, ואם הוא משוק לשוק מסגד, בניגוד לזה, וטיסה באוויר עשויה לעלות לאלה שמכפילים שאיפות ותקוות, ולהיות מקטרת . ממקום למקום, הופך ממדינה למדינה . הקפיצה הרחוקה היא מסע ארוך, כך שאם הקפיצה שלו תלויה במקל, הוא מסתמך על אדם חזק . באשר לצבעי האוויר, אם עיניו של המחפש השחירו עד שלא ראה את השמים, הרי שאם ראייתו הייתה הכהה ביותר בינו לבין ראשי מעליו, אז אם הוא לא הקצה אותו לראש, עיניו הסתנוורו ומבטו נחסם מאור ההדרכה, ואם החזון היה של העולם והם בוכים בחלום או בוכים או שהם מבקשים, בעוצמה יורדת עליהם כמו חושך, סבל או עגום או עקרות ועקרות . כנ~ל לגבי אדמומיות, ואת הערבים אומרים שנת הצחיחות : שנה מאובקת, עבור האבק לעלות לי מחומרת הצחיחות, כך שהאוויר הוא בעיני של הרעב, והוא מדמיין שיש עשן בתוכו, אז אם מי שמכהה את האוויר ממנו הוא עשן, אז זה ייסור מעקרות או ממשהו אחר, ובאשר לערפל זה בלבול ופתיה אנשים מוצפים בבלבול ….

…ומי שרואה את אחד החברים, שאלוהים יהיה מרוצה מהם, שייקח את ההובלה מגזירת שמו, כמו סעד וסעיד, כי הוא יהיה שמח, שמח וצליל, ואולי מעשיו השתפרו. נאמר שמי שיראה אחד מהם יהיה בדרך של דת האיסלאם, מילים חזקות, ספורטיביות, כנות ומעשים טובים, והוא עשוי לחקות את מעשיהם של מי שראו אותו באומרו נגדו. שלום : המלווים שלי הם כמו כוכבים. לפי איזה שאתה עוקב ?…

…ומי שרואה שאדם מת כועס, אז זה מצביע על כך שהוא עשה מצווה ולא פעל לפי רצונו ….

…באשר לאצבעות : נולד אח, לפי האמור שהיד היא אח . ושזור אותו בלי יד הדוקה . ועוסקים בעבודת הבית ובני האחים, בדבר שחששו לעצמם, והם העמידו פנים שהם משלמים את זה ומספיקותו . ונאמר כי אצבעות יד ימין הן חמש התפילות היומיות, האגודל הוא תפילת פאג'ר, האצבע היא תפילת הצהריים, האצבע האמצעית היא תפילת אחר הצהריים, האצבע היא תפילת השקיעה, הזרת היא התפילה האפלה, וקצרתה מעידה על חסרונות ועצלות בה, ואורכה מעיד על שמירת התפילות, ונפילתו של אחת מהן מעידה על נטישת התפילה ההיא . ומי שרואה את אחת האצבעות במקום הזולת, הוא יתפלל את התפילה הזו בזמן השנייה . אם ראה כאילו הוא נושך בן אדם, הוא מציין את הנימוסים הרעים של האדם הננשך, ואת הגזמת הנשיכה במשמעתו . אם הוא רואה חלב שיוצא מהאגודל שלו, ודם מאצבעו המורה, בזמן שהוא שותה מהם, עליו לגשת לאם של אשתו או אחותה . פיצוח האצבעות מעיד על מילים מכוערות בין קרוביו . אם האימאם ראה עלייה באצבעותיו, זה היה עלייה בחמדנותו, הגינותו וחוסר ההגינות שלו . ומסופר שהרון אל-ראשיד ראה את מלאך המוות עליו השלום ייצג אותו, אז אמר לו : הו מלך המוות, כמה זמן נותרתי? הוא הצביע עליו בחמש אצבעות פרושות מכף ידו, אז הוא התבונן באימה, בוכה על חזונותיו, והוא סיפר אותם בגודל המתואר על ידי הביטוי. הוא אמר : הו מפקד הנאמנים , הוא אמר לך שחמישה דברים הוא ידע עם אלוהים, שפסוק זה מביא יחד : ~ לאלוהים יש את ידיעת השעה . ~ פסוק . אהרון ופארה צחקו . אצבעות היד השמאלית הם ילדים של אח ואחות, והציפורניים הן יכולתו של אדם בעולם הזה, ולבן הציפורניים מעיד על מהירות השינון וההבנה, וראיית הציפורניים בכמות סלטין והעולם . והטיפול באמצעותו הוא עדות להונאה באיסוף העולם, אורכו עם טובתו, כספו ובגדיו, והכנת נשק אויב, או ויכוח או כסף, על מנת להימנע מרועם . ואורכו, כזה שהוא חושש מפני שבירתו, הוא עדות לכך שמישהו אחר לוקח על עצמו לקלקל משהו בידו, כי הוא עושה שימוש יתר ביכולתו . הוא משלם לזכאת אל-פיטר, ואם הוא רואה בכך כאילו זקן הזמין את עטו, אז אם הוא מוצא אותו, הוא מצווה עליו להתחייב על עצמו ולקיים את כבודו . צביעת אצבעות של גבר בחינה היא עדות לחימוש רב, וגסיסת אצבעות של אישה בחינה מעידה על חסד בעלה כלפיה . אם ראה כאילו גרם לה ליפול, היא לא קיבלה את הפיגמנטציה, אז בעלה לא הראה לה אהבה . אם האיש ראה את כף ידו דהויה על ידי מפלצת, הוא יצטרך לעמול בפנסיה שלו, ואם ידו הימנית הייתה פיגמנטית על ידי מפלצת, חזונותיו הראו שהוא הורג אדם . אם הוא רואה שידיו צבועות בחינה, אז הוא מראה מה בידו טוב או רע, או בכספו או ברווחיו או בתעשייה שלו . אם הוא רואה את ידיו חרוטות בחינה, הוא מנסה טריק מהבית, להוציא חלק מרהיטי הבית על חשבונו בגלל חוסר הכנסותיו, ואויבו מעליב אותו, והוא מקבל השפלה . אם אישה רואה את ידה חקוקה, הוא משלה את קישוטה בעניין נכון . אם הכתובת הייתה חימר, הדבר הצביע על מספר רב של שבחים . אם הייתה רואה את חריטות ידיה מעורבבות זו בזו, היא הייתה פוגעת בילדיה . אם היא רואה כי ידה יצוקה בזהב או חקוקה בזה, היא משלמת את כספה לבעלה או נותנת לה שמחה ממנו, ואם אדם רואה שהוא ספוג או נחרט בזהב, הוא שולל טריק בו ילכו כספו או פרנסתו . שיער בית השחי : אורך ההוכחה לצורך בניל, הפסוק : ~ ואדמם ידך לכנף שלך לבנה מתוך לא עניים ~ ומראה את דת הבעלים ונדיבות . אם הוא רואה הרבה שיער בבית השחי, אז הוא גבר שמבקש מהתליין שלו לאסוף כסף בידע, אפוטרופסות, סחר וכן הלאה, והוא לא חוזר לאישה ולדת . אם יש הרבה פחות, זה מציין את מספר הילדים הרב ….

…לירוק מציין את כוחו של אדם בחלום, כך שמי שרואה את הרוק שלו התייבש, הוא לא יוכל לעשות את מה שהוא רוצה ממה שעושים עמיתיו, ולהגיד את דבריו ומילותיו . ומי שרואה שהוא פלט קצף וקצף מפיו, אז זה מעיד על מילות שווא שהוא אומר או על שקר שהוא משקר . וכסף האיש יורק לפי יכולתו, ולכן מי שרואה שהוא יורק על קיר מוציא את כספו בג'יהאד או משתמש בכספו בסחר, אם הוא יורק על האדמה הוא קונה חווה או אדמה, ואם הוא יורק על עץ מפר שבועה או מפר שבועה . אם הוא יורק על אדם, הוא נפלט . יריקה חמה היא סימן לאריכות ימים, ויריקה קרה היא סימן למוות . ורוק יבש בפה הוא עוני, כיח הוא הכשר של דיבור, ידע או כסף . זה עשוי להצביע על בריאות או מחלה, ואם אדם רואה את כיח שלו משתנה מצביע על מצב רוחו הרע . יריקה בחלום עשויה להצביע על הפרעה של נוחות והנאה, ואובדן ילדים . רבים מדי בחלום הם עדות לחרדה ומצוקה . ומי שרואה את זה כאילו הוא יורק אז הוא מוציא מילים רעות, ואם יש בזה דם או ליחה עבה, אז דיבורו אינו מותר לו . ומי שיראה שהוא יורק בפני אדם או בעל חיים, ייתן לו מילים שאינן מותרות לו ….

…ומי שרואה שהבית הבנוי מעוטר או שיש לו את מה שמעטר, אז הוא מתפרש לפי סדר הפקודה ותוצאות התנאים בזכות המלומדים ….

ומי שרואה שהוא מורעל, לפי פקודה או נלקח,