ומי שרואה את זה כאילו לקח את ספרו משמאלו, הוא נספה מחטא או מעוני ומצורך ….

…ומי שרואה שאשתו נמצאת עם מישהו אחר, הכסף או הכבוד שלו נעלמו, והוא לא טוב בדתו, ונאמר שהוא עשיר ורחב עולם ….

והשליכו אותו בחצים, התפללו נגדו בלילות החושך של ימיהם, ואם היה מוכה אותו אצולה, אז הוא יתמרמר ….

ומי שחושב שהוא מתנקה במשהו שאינו הכרחי, אז הוא יחפש צורה אסורה של נרתיק או פי הטבעת ….

…קירוב אנשים עם שחיתות : מי שרואה שהוא משלב נואף ולא רואה נואף, אז הוא אדם עדין שמציע סחורה וקשה לו . באשר לחיקוי של אישה לגבר : אם האישה רואה שיש לה לבוש ומראה של גברים, אז מצבה ישתפר אם זה לא יעלה על הגורל . אם הבגדים הם מעבר לגורל, אז מצבם משתנה מפחד ועצב . אם ראתה שהפכה לגבר, טובתה הייתה עם בעלה ….

…ומי שרואה שהוא אוכל גבינה עם לחם, אז הוא יקבל מעט כסף בגלל מצוקת הנסיעות, ואולי הוא מצביע על מחלה שתוקפת אותו, ואז הוא נרפא מזה במהירות, ונאמר מי שראה שהוא ראה אוכל גבינה רכה ואז הוא ירוויח מסחר ואולי הרווח היה ממשהו שהוא דרוש לפני כן ….

…ומי שיראה שהוא נלחם בסולטאן או בסולטאן נלחם איתו, הוא ינצח עם צרכיו ….

…ומי שרואה שהוא קורא לקריאה לתפילה עם משפחתו, אז זה מעיד על התרחשות אסון, וזה הדין אם האישה רואה שהיא נותנת את הקריאה לתפילה ….

מי שראה שהברז'ו שלו שוכב בעפר, אז פירשו אותו בגובה וצמיחת הכסף, ונאמר שהברזון פורש על ידי האישה ….

אם היה רואה שהוא עם האימאם עם דברי חוכמה, הוא היה זוכה בצורך שלו,

ומי שרואה שאישה יוצאת מחלב מהשד שלה ונגמרת, אז זה מעיד על טוב ועליית חסד ….

…ומי שרואה שהוא אוכל עם הח'ליף בקערה או מאכיל אותו במשהו, אז יסבול צער ככל שאכל ….

וכל מי שרואה שביתו אינו מכוסה בבוץ, יפרש אותם כבעלותו ….

ומי שרואה שהוא ענד טבעת וציפורן מקורו, זה יתפרש ברכישת ילד או ברכישת עוזרת בית, חיה או בית, ואונת הטבעת עברה ממצבה, זה יופקד בידי המלכים על ידי פיקוח על הבידוד ועל אחרים על פי תנאים משתנים ….

…ומי שרואה שהוא ממהר עם נטלים עליה והיא לא הולכת עם זה, אז הוא יסבול מדאגה ועצב ….

…הוא בחלום המתרגם של בעליו ומנהלו . והלשון היא מושא החטא . אם הוא רואה בלשונו גידול באורך או ברוחב, אז זה כוחו וזכה ביריביו, או שזה מעיד על לשון מטונפת או רהיטות ונימוסים . אם הלשון קשורה, הרי שמדובר בחסימה של עסקים ועוני גם כן . ואם שיער שחור צומח על הלשון, הרי זה רוע דחוף . ואם הוא לבן, אז זה רוע עתידי . והלשון הוא כמאל וחג'ה והוזכר . ואם הסולטן היה רואה שלשונו מנותקת, המתרגם שלו ימות . ומי שרואה את לשונה של אשתו מנותקת, היא צנועה וסמויה . ואם אדם עני יראה שהוא חתך את לשונו של עני, הוא ינצח אותה . ומי שרואה את לשונו נדבקת לחיך, באמת מכחיש אותו ואת התמציות שהפקיד . ומי שרואה שהוא אוכל את לשונו, הוא מתחרט על מה שהוא מדבר, ואם זה מהמושלים, אז הוא אוכל את כספי האנשים בלשונו . ונאמר : מי שאוכל את לשונו, הוא הרבה שתיקה, אדם מדכא כעסים, ג'נטלמן . ומי שרואה את לשונו שחורה, אז הוא גובר על עמו בלשונו, ואם הוא נבל, הרי הוא שקרן או משורר . ומי שנושך את לשונו יחניק את כעסו, ועשוי להצביע על זלילה שלו . ומי שרואה את לשונו מחולקת לשניים, הוא יהיה שקרן . ומי שיראה שיש לו הרבה לשונות, יהיה לו ילדים . ומי שרואה שאנשים מלקקים את לשונו, הם מבקשים את ידיעתו . הלשון עשויה להתייחס למלך לסגנו, לשוערו, לשרו או לפקידתו, ואולי הוא מתייחס לכסף שנאגר, ליוקרה וידע . זה עשוי להתייחס לשוטר או למשרת האסירים . אם המלך רואה שלשונו נותקה, זה מעיד על סילוק סגנו, קונסיירז ', שר או פקידתו, ואולי הפסיד הרבה כסף . ואם המדען היה רואה שלשונו התנתקה, הוא יובס בוויכוח ובוויכוח שלו, ואולי משרתו, תלמידו או בנו נפטר . ואולי אובדן הלשון מעיד על קרחתם של אויבי משפחתו או שכניו או על מותם של אלה שהוא אוהב . אולי לאבד את הלשון ולחתוך אותה את גירושי האישה, או את דיבורו מנותק מהמקום בו הוא נמצא, או פרנסתו בטלה ממנו . ואם ראה לשון חתוכה, הוא ציין את מותו של מחוקק, מטאטא רחוב, עונש של בוגד, אדם שמוציא מטמונים או איש רשע . ואם הוא רואה שיש לו לשון עם הלשון מעיד על רכילות ודיבור בקרב אנשים כי נאמר : כך וכך בשתי לשונות ושתי פנים. אם הלשון הנוספת אינה מונעת דיבור או תועלת, אז אולי זה מעיד על אמיתות וחיזור, כי אלוהים אדירים אומר : ( ותן לי לשון אמת אצל אחרים ). ומי שרואה שירה מונבטת על לשונו, ועשיית מילים שלו, המערכת שלו משחיתה אותו . ואולי הלשון הצביעה על השבוי או הנחש שבחיקה ….

…לזרוק את מי שרואה בחלום שהוא זורק מעוט, זה בגידה ותככים . אולי זה הצביע על לשון הרע והכפייה של החוקרים, או על לשון הרע על הנשים שחוסנו ועל אתגר הדת . אולי חזונו הצביע על מרדה . וזריקת חצים בחלום היא עדות לדבר על סימפטומים על ידי תסמינים, ואם החצים בהם היו להבים, הם היו מרפאים שליחים, הדבר המיועד היה קורה, ואם לא היו בהם פרקים, זה מעיד על אכזבה במה שיש מיועד . ומי שזורק את החץ והוא זה שנפגע, הוא ישיג את הצורך שלו מקרבת אלוהים אדירים, ואם הוא נמצא בעולם הזה, הוא יזכה לכבודו . ומי שרואה שתי שורות של אנשים זורקים זה את זה, אז מי שנגרם להם עוול רב עם האמת והלא נכון, ומדבר על מתנגדיהם בשקר . ומי שרואה שהוא יורה באנשים בחצים, הוא יורה בהם מילים רעות . ומי שרואה שהוא זורק וטועה, אז יש לו לשון זדונית שאיתה הוא מדבר לכבוד האנשים . ומי שיראה שהוא מכוון לחפץ ולא עושה טעות, הוא ישיג את מטרתו באמצעות שליחת ספר או שליח . ומי שזורק אדם אבל לא מכה אותו, אז הוא זורק אותו במילים כוזבות . ומי שרואה שהוא זורק חצים על הר במזרח ובמערב, ובגדיו חדשים ולבנים, הוא ישיג מלך וסמכות אם הוא ראוי לכך. חצים הם ספריו שהוא מבצע במכתביו ובפקודותיו . וזורקים אגוזי לוז באבנים . ונאמר : השלכת אגוזי לוז באזורים עירוניים נזרקת לאותה סקילה, ואם ההשלכה היא על היבשה לשם ציד אז היא קלילה ורווח . ומי שזורק חץ ושופך את דמו, הוא ירוויח תועלת מאדם גדול . ואם החצים נופלים בליבו, אלה הודעות של ילד טוב או משרתת יפה . ומי שרואה שהוא זורק את המעוט כמבצר האויבים, אז אלה דברי צדק שהוא מדבר, או תחנון שאלוהים אדיר קורא לו ….

…מלח : אלקייראוואני אמר שזה מצביע על עושר שיש עליו עפר מכסף, מכיוון שהוא מהאדמה, במיוחד שכן יש לו טוב נפשות, ולכן זה כמו כסף וכסף שטוב לאנושות ולדו קיום שלהם. . הלבן שלו מציין את הלבן של הדירה, השחור שלו מצביע על השחור של הדירות, והבושם שלו מציין זהב . וכסף מותר, ואולי זה מצביע על שזוף, כי שניהם כסף, הצעות ושלל, והוא שזוף לאמת, ועשוי להצביע על הלכה, סונה ודתות, כי זה טוב למה שיש בפנסיה שלו, הוא מפחד מכך, כמו שאנשים חכמים אומרים על השחיתות של מלומדים : עם מלח זה טוב מה שהוא חושש שישתנה … אז איך עם מלח אם הוא ייפול לאחרים, ואולי תרופה למחלות, כשהוא הוזכר בחלק מההשפעות שיש תרופה לשבעים ושניים מחלות . הסבכה עשויה להתייחס לבית הדעת, לזכר הזיכרון, לאחסון הכבש, לכסף, לנדיר יותר ולמתכת הירוקה, ולאישה סטרילית עם כסף ותשואות, כך שמי שמרוויח ממלח בחלום או יורש שזה ניתן לו או יורד עליו מהשמיים או מניח אותו בשוחד, אני מסתכל על מצבו, ואם הוא חולה, עורו בריאות . ואם הוא תלמיד ידע, הוא ינצח בפסיקה, ואם הוא תלמיד העולם, אז תעביר לו את זה בכסף, והוא אמור להיות מסוגל לקבל את התועלת והרווחים שלו מ הגורמים למלח או מליחות, כגון התליין, הבורסקנט, המטייל בים, הדייג, מוכר הזיתים והמליחות, ואם הוא מעביר ביצה בשנתו ולוקח ממלחו בקערתו ומוביל זה לביתו או תרופה שהוא לוקח מרופא, או תשובה שהוא לוקח ממשפטן, או כסף שהוא לוקח מאישה זקנה סטרילית, או מצרך של מלחים שהוא קונה מהמוכר שלה, מביא, מטפל או ממנה מקור ומיקום ….

…מוצץ מי שרואה בחלום שאדם מוצץ זה לוקח מזה כסף . אם הוא מוצץ את השד שלו, הוא לוקח כסף מאשתו . ואם הוא מוצץ את אפו, הוא מוציא כסף מכיסו . ואם הוא יונק את הירך, הוא לוקח כסף מהשבט שלו ….

…פגשת אדם מת , והאם הוא הזמין אותך לבקר אותו? ישנם מושגים רבים המובנים מאליהם כמובנים מאליהם בתחום המדע הזה , ואני אדבר על אחד העניינים הללו , והמשמעות היא מאוד מפחידה . וזה לראות את המתים , עבור אנשים רבים כאשר הם רואים את המתים , יתכן שהם לא יפריעו רק לראות אותם , ויש שמחים כאשר הם רואים את המתים במצב טוב , וזה טוב בזמן שאנחנו ביחד , וה האוונגליזציה שעקבנו בביטוי חזונות וחלומות תואמת . אבל הסמל שמתחרפן מכל מה שמפחיד אותו , וכמעט כולם מאחדים אותו ; לראות את אחד ההרוגים קורא לך , או לוקח אותך איתו !! האם זה מקבל משמעות של מוות ?? יש האומרים : כן , ולצערי אתה מוצא כמה expressers או ביטויים רדוף זה גל של הפחדה , אז הוא שאל את הבעלים של סוג זה של חזון לעבוד היטב ולהתכונן עזיבתו , אבל כמה אנשים נשאלו לגבי חזיונות דומים לא חצה אותם , ושתק זמן מה , ואז הוא אמר לבעלים של זה : ירא אלוהים ותיזהר מהבא שלך !! ולהשאיר את אדם החזון במצב שרק אלוהים מכיר , כך שהוא לא מעביר אותו לטוב , והוא גם לא מצווה לשמור על זה כאמור . פעם אחת התקשר אלי עובד בכיר בעיתון גדול מאוד , והוא אמר לי שהוא ראה בחלום שהוא שאל אדם בחלום על זמן מותו , והפקיד היה שתק ולא דיבר , וה שואל אומר שהוא הסביר את החזון אל בקרוב , וכאן אני אומר : למה שלא נקים להיזהר מהחזיונות המחרידים ואנחנו שותקים עליהם , אחרי שנביא את אמצעי הזהירות שהוזכרה הסונה , וכן לתת לנו לזכור את התוצאה של זה מאמירת הנביא עליו השלום וברכות האל : ~כי זה לא מזיק ~. הייתי רוצה להדגיש כאן , כי יש אין אינדיקציה חותכת ואחד החזון , ויודע כי החזון הוא לא נמדד , זה לקרוא את הביטוי פרש חזון הקרוב – הטווח, למשל, שני הראשונים , וכפי כמוהו לראות את אותו חזון או דומה לה ; המשמעות שלהם אינה זהה , מכיוון שהנסיבות של כל אחד משני החזונות שונות , אז שיהיה רגוע מדעתו של חזון כזה , ולכן הוא ראה אדם מת קורא או לוקח יד , או אומר לו שהוא מתגעגע. אותו , למשל , שהוא לא מבין את המוות ממנו בלבד , ואני מבטיח לי דבר אחרון שלא להשאיר מחשבה חשוכה עליך , או מכמה ביטויים שמפנים את חייך אליך , או דוחפים אותך לבידוד עצב, כל זה הוא ממעשיו של השטן הארור , והוכח בסמכות הנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, שהוא אמר : ~ אף אחד מכם לא היה אומר : אם הייתם עושים כאלה -ואז-כאלה, זה היה כזה וכזה , ו שיגיד : אלוהים גזר ומה הוא ירצה הוא עשה , ואן אם אתה פותח את העבודה של השטן , ~ ואת העבודה של השטן לוחש ושולח Althuzein וייאוש . ואני בלחש לתוך האוזן של זקני חלק או זקן, למשל, מי שעובר על ילדים או עוברת t ילדיה , או שעוברים לאנשים, למשל, או לשכנים פרטיים באמצעות תרגול ולא מביעים ידע , שהביטוי לא יהיה כללי , כך שהוא מודד את הקונוטציות של כמה חזונות אחד על השני , כך שתמיד יש להם תשובה מוכנה למי שראה אדם מת קורא או לוקח יד למקום , והתשובה היא : שאלוהים יגמול לך בעצמך !! שאלוהים ירחם עליך . . . ! או לומר לאנשים : הוא ימות בקרוב !! ואני אומר : ירא אלוהים, הו חוצים !! אל תטיל אימה על אנשים , ואני אומר לאלה שראו חזון מסוג זה, להיזהר אם הוא מפחד לראותו , או לחפש אחר אדם אהוב שיעביר לו אותו , או למלומד או יועץ . בשביל זה סיבה , את הנביא, אולי התפילות של אלוהים עליו השלום, אמר לנו : ~ אל תגיד את החזון למעט מלומד או יועץ. ~. וברומן :~ או עלי ווייד … ~….

…ואל-סיירפי : מדען שאינו מרוויח מהידע שלו למעט מטרת העולם, והוא זה שעשה את חפצי הדיבור, המחלוקת, המריבה, השאלה והתשובה, על מה שיש בדינרים ובדירות. שהוא לוקח ונותן מהנאום הכתוב, כגון השופט, שיווי משקלו, שיפוטו וצדקו, ואולי שיווי משקלו, לשונו, ידיו, אוזניו, מצלתיו ומשקולותיו צדקו ופסיקותיו, דירהם ודינרים הם הנחות של אנשים, ונאמר שהוא המשפטן שלוקח שאלה ונותן תשובה לצדק ובאיזון, והוא גם המעבר כי זה נחשב למה שניתן לו, למשקל שלו ולביטוי שלו אז הוא לוקח חוזה כמו דינרים ונותן מילה שבוצעה כמו דירהם, או שהוא לוקח מילה נפרדת כמו דירהם, ונותן לביטוי קבוצה כמו דינר, מי שבילה דינר בשנתו מבנקאי ולקח דירהם ממנו, בחנתי את מצבו, ואם זה היה ב- h הוא יריבים, זה פחת . ואם היה לו סחורה שהוא מכר והשאיר את החזקה שלו, אחרת אירע מקרה בו הוא צריך לשאול משפטנים, או שהוא רואה חזון שבו הוא זקוק לשאלה מפורשת, ומה שהוא שונא ואבל יבוא אליו. בתוצאות של מה שהזכרנו, על מה שהוא שונא ומתאבל, על זה שלקח לו את הדירה, כי זה משכן הדאגות בלבבות מתוקים ודאגה . זה נגזר משמו, אלא שיש לו הרגל טוב לראות דירהמים בהם השתמש בכל ימיו ובעבר חייו . כמו כן, אם יקבל זהב וישלם דירהם, כי זהב לא מוצא חן וקנס בפירוש שמו, ותועלתו אינה מתאימה לכך, וכך גם המנהג של מה שראה ….

…מי שרואה בחלום אדם אלמוני אחד מבין ילדיו של אדם, אז אולי החזון של אותו אדם הוא הוא עצמו . אם הוא רואה את האדם ההוא עושה טוב, הוא יכול להיות זה שעושה את זה, ואם הוא רואה אותו עושה רע, הוא זה שביצע את זה . ואולי אחד הוא היחיד שמסתיים בפרנסתו או בעיכובו . ואם ראה שניים, אם פחד, הרגיש בטוח . אם הוא ראה שלוש, זו עדות לאדיקות על עריות גילוי עריות . ומי שרואה אדם שמכיר אותו, הוא לוקח ממנו משהו או מדמותו, ומי שרואה כאילו לקח ממנו משהו שהוא אוהב, הוא יקבל את מה שהוא מקווה לו . ואם הוא היה מעם המדינה והוא ראה כאילו הוא לוקח ממנו חולצה חדשה, אז הוא היה לובש אותה, ואם הוא לוקח לו חבל אז זה ברית . אם הוא יראה את זה כאילו לקח ממנו כסף, אז הוא מתייאש מזה ויהיה בהם איבה ושנאה . ומי שרואה אדם ידוע, אותו אדם יעבור לדרגה גבוהה, ואם הוא בדרגה גבוהה, ערכו מושפל, או שמזיק נגרם לו, אז זה מעיד על ירידת הטוב או הרע בו כפי שהוא ראה, וזה למשל עם דוגמה, או שהחסר הוא עלייה במספרו או עלייה אצל הרואה יש ירידה במספר שלו, ואם זה לא נובע ממי שמגדרו או מהדמיון שלו או מי מארצו ….

…באשר לשקט : השחיתות של הדת, ומילות השקר . וזה מעיד על העלבת החברים, ועל פגם הנכבד, ומי שרואה כאילו הוא לשון לשון, הוא משיג רהיטות ופסיקה, כי הקב~ה אומר : ~ שחרר קשר מלשוני, כך שהם מבינים האמירה שלי ~והוא סיפק מנהיגות וניצחון עם האויבים . באשר לשפה, מי שרואה שהשפתיים מנותקות, היא גומות . אם הוא רואה את שפתו העליונה מנותקת, אז הוא מנותק ממנו העוזר לו בענייניו, ונאמר כי פירוש השפתיים הוא גם אצל האישה ….

…נחירות בשינה : מציין את רשלנות החולם והוליך שולל את מי שהוליך אותו שולל . ובאשר להעלאת הקול, הוא עולה בקול רם על עם בצורה מעוררת התנגדות, על סמך מה שאלוהים הכל יכול אומר : ~ והנמיך את קולך .~ ואם הוא רואה כאילו הוא שומע קול טוב וברור, הוא משיג את המנדט . ומי שרואה את זה כאילו אדם שומע עלבון, היא נפגעת ואז כובשת את זה ומנצחת את זה, ונאמר שזו זכות לשון הרע שמעליב, כמו שכל לשון הרע צריך להגביל אותו . ואם העלבון הוא הרכוש, אזי הנעלב טוב יותר מהעלבון, כי הוא השם הקודש, והאשמה הוא מנצור . ומי שרואה שהוא צועק לבד, כוחו חלש . אם הוא מרים את קולו מעל מלומד, הוא עושה חטא כי אלוהים אדירים אומר : ~ אל תרים את קולך מעל לזה של הנביא .~ מלומדים הם יורשי הנביאים ….

…אל-קירמני אמר: ~מי שראה שהוא רוצה לשלוף את חרבו וכיסויו נשבר, אז מתפרש שיש לו אישה בהריון שילדת ומתה, והילד נולד, ואם אין לו אישה אז הוא לוקה בחסר במעמדו ובקדושתו, ואם יש לו תפקיד הוא מבודד ממנו . ~ ומי שיראה שהוא נתן חרבות רבות, הוא יהיה עשיר . ומי שרואה שהוא מושך את חרבו מכיסתה ויוצא כראוי, יפרש את בואו של נער צדיק . ומי שרואה שחרבו שברה את כיסויו כשהוא בריא, זה מתפרש על ידי מות אביו או אמו . ומי שרואה שהוא הכה מישהו בחרב ובדם יצא ממנו, אז זה מתפרש כעוול למי שהוכה בלי אשמה, ואם בגדי המוכה היו מזוהמים בדם של מוכים, אז זה יתפרש על ידי השגת כסף לא חוקי, וייתכן שמדובר בהאשמה למכות בכסף אסור, וממנו הוא חף מפשע . ומי שרואה שמישהו לוקח את חרבו מידו, הוא יפרש בכך שהוא לוקח את כספו מהעמדה . ומי שראה שהוא מושך את חרבו בחוזקה באמצע, היה מפרש בחיים ארוכים ….

…האם אתה יכול ללמוד ביטוי של חלומות? לחלופין הוא מתנת אלוהים נותן אותה למי שיחפוץ פולחן , כפי שמקובל בקרב המגזר גדול של מעברי הגבול של חלומות , ואנשים ? האם מדובר במדע שניתן לרכוש וללמוד ואז להתקדם בו – על פי כישרונותיו – או שהוא ממשיך ברמה אחת בו כתוצאה מיכולותיו , שלא ניתן לעלות עליהן? האם זו מיראשה שבעליה מנותק , או שמא ספקולציות והנחות , וההנחה מפספסת ופוקדת? כלומר ברור מי שקורא את הספר הזה , המחבר נוטה להיות מודע גם בהבעה גבוהה, וכן בחר לצאת אלוהים על ידי חלק מן הנביאים, שלום עליהם Kyousef, אברהם, יעקב, ומוחמד, והצטיין כשרבים של המלווים הנכבדים אבו בכר, עומר ואיישה, ואחרים, אבל זה לא מדע שפרסה נולד עם בעליו, לא רק עם המריחואנה, ואם מעבר החזון הוא אחד מבעלי שני הסוגים האלה עדיף ודעתו נכונה יותר, אך הדבר אינו גורם לנו לסגור את הדלת ללמד את החזון מלבד שני הסוגים הללו ! כן , זה מבטא את החזון של פיזיונומיית הדלת או את ההשראה הניתנת לקנאה, אבל יש לי כאן שאלה פשוטה : מי מסווג כשני סוגים אלה של לא שליחים של אבות קדומים, מלווים וחסידים של מוערכים? למי יש לתת לאחרים זכות זו היא השליחים – השלום עליהם . ? אולי ביניהם היה מוחמד, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, כשהעיד על כמה מחבריו על עליונותם במדעים ובידע כלשהו. לכן, הוא העיד בפני אבו בכר, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, להצטיין בהיבט זה, לעומר בהיבט ההשראה, ולאבן עבאס במדע הפרשנות וכן הלאה, ישנן שאלות רבות, אך השליח , עליו השלום ושלום עליו, אלוהים יתהלל ושבח, אמר: ~ מה שנאמר בגחמה (3) שזה אינו אלא גילוי מרמז (4)~. מנקודה זו אנו מנתחים את השאלה כדי למצוא את התשובה דרך הבנתנו את הטקסטים, וסיפורי בסטאראדאנה שהתקבלו למעברים בכירים, מה אנו מוצאים? אנו מוצאים כי מענק מדע האלוהי הזה מקורו, אבל זה יכול להיות למד ולמידה באמצעות לימוד כיצד לבטא זאת כאשר אלה בשורה , של השליחים צדיקים, או הצטיינו בו שבאו אחריהם, שראה אותו מן העם מדע זה . זה מייעד נקודת מבט זו, הופעתם של הרבה מלווים בצד זה ומלמדים אותו בידי שליח אללה עליו השלום . הבה נביט בדבריו של אבו בכר, שלום הנביא עליו בהזדמנות אחת כשהוא נחתך מחזונו של הנביא שהוא : אבן שיהאב אמר : ראה את השלום הנביא עליו חזון שאמר ווקסא לאבו בכר : ~ הו אבו בכר, ראיתי שקניה הקדים אותך ואני תואר Vsbaktk Bmrqatin וחצי ~ , הוא אמר : הו שליח אללה, אללה Iqdk לחסדיו וסליחתו, ואני חי אחריך שנתיים וחצי, שהוזכר על ידי Suyuti בגדול ומיוחס לנכסי אבן סעד '1'). כאן אנו מגלים שהנביא עליו השלום מביא את ביטויו של אבו בכר כאילו נותן לו תעודת בריאות על ביטוי זה . . אנו מוצאים בתפקיד אחר חזון אחר אומר, שהוא : עליו שלום, אמר לו : ~ ראיתי אם אני בא המוני לעבור Vagamtha בפה שלי מצאתי את הגרעין Aztna Vlfeztha , אז לקח Vagamtha אחר שבו גרעין Vlfeztha מצא, ו אז לקח Vagamtha שלישי נמצא הגרעין של Vlfeztha ~ , אז אבו בכר אמר : תן לי לעבור את זה. הוא אמר : הוא אמר : ~ תחצה את זה .~ הוא אמר : זה הצבא שלך שנשלחת לברך ולהרוויח, והם ישליכו איש, והוא יבקש אותם בתפקידך, והוא יקרא להם . הוא אמר, ~ כמו כן אמר המלך .~ נאמר על ידי אחמד במוסנאדה, כאן הבחין כי השליח, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, כאשר התבקש ממננה אבו בכר לחצות אותו, לא החמיא לאמת, ולולא ידיעתו על כושר ההמצאה של אבו בכר, הוא לא היה מסכים לתוף, והבחין כאן שהשליח האצילי אמר זאת . הזמן לאבו בכר : ~ גם קינג אמר ~ , העידו לו עדות גבוהה לבריאות דבריו . מישהו אם אתה יכול לומר : כי אבו בכר, אשר בהשראת המדע הזה קיים שום מקום לטעויות עם אותו, ולהגיב בשלב זה של נוף שלקראת אבו בכר וראה אותו, כאן, חוטא בנושא אחר, והדבר מוכיח כי זו המדע לומד, היא עשויה להצליח ללמוד אם הוא נכשל ועשוי לטעות . ראה עמדה אחרת זו . אבן עבאס, שיהיה אללה מרוצה מכך שקרה שאיש הגיע אל שליח אללה עליו השלום, אמר : ~ ראיתי הלילה בשמשית חלומית '1 ' טננזב '2 גהי, מותק, ואני רואה אנשים Atkvvon כולל `3` Valmcetkther ועצמאית, ואם הסיבה ( 4` ) הוא הלך מן האדמה אל השמים, וראיתי אותך לקח את הכסף, אז אדם נלקח בעצם אחרי שאתה, גבר אחר נלקח למעשה על ידו, ואז אדם אחר נלקח על ידו והוא ניתק אותו ואז הוא באמת הגיע אליו . אבו בכר אמר : הו שליח אלוהים, אבי אתה ואלוהים הרשו לי פלברנה אמר לו, שליח אללה : ~ אובארבה ~ , ו ב פרסי הרומן : ~ דרך ~ אבו בכר אמר : אסלאם החופה הוא . כפי עבור Antef של דבש גהי, את Valmcetkther הקוראן Hlaute Tntef מן הקוראן ואת העתיד . הסיבה לחיבור מן השמים אל הארץ, את הזכות אתה זה לוקח לו את ויאליק אלוהים, ואז לוקח אותו אדם ויאלו אותו, ואז קח לו אדם אחר ויאלו אותו, ואז קח לו אמא n ינתק אותו ואז יחבר אותו ויאלו אותו . הוא אמר לי, שליח אללה, אבי אתה נורה או התגעגעתי? ו הוא אמר הנביא עליו השלום : ~ ? הייתי קצת והחטיא כמה אבו בכר אמר : על ידי אלוהים, הוי שליח אלוהים, אמרת לי מה עשיתי לא בסדר? הוא אמר :~ אל תקלל ,~ מוסכם . כתר עם הפסקה ארוכה מודרני זה וזה : כי אבו בכר כאן היה לא לפגוע בכמה מילים שלו ובכך להגיב על גבר שאומר : כי אבו בכר, אשר מבטאת את החזון או הבחנה והשראה יש מקום לסיפור של מות הקדושה של הבעה, למדתי את החזון . מי שהיה איתו לפני הנביאות לא הזכיר את הביטויים חזונות מהם . אלא, לדעתי, הם בוגרי בית הספר של מורה האומה, שנהגו לשאול אותם כשהם ראו אותם, והוא לעתים קרובות אמר להם כשעבר על ידינו : ~ מי מכם ראה חזון .~ כמו מוסלמי Sahih `2` , ואת האנשים אמרו מדע : כי היתרונות של שיחה זו : אינדוקציה מודעת החזון, ואת השאלה לגבי הפרשנות, ואת שלום הנביא עליו כדי ללמד אותם את הפרשנות של חזיונות וסגולות , וכלל אותו מהחדשות על הנעלם, זה כפי שאתה רואה מדי יום משיעורי הנביא עליו השלום על אוזני המלווים, בהם לא רק מלמדים, אלא מלמדים ומדברים ומסבירים ומתפתחים , והולה הצטיינו בביטוי חזונותיהם הם קלטלאמיב בידי מורם, חלקם הצטיינו במדע הפרשנות, וחלקם הצטיינו בפסיקה, חלקם הצטיינו במדע הירושה, וחלקם הצטיינו ב מודרני מדע, זה לא פלא שישנם כמה מהם הצטיינו המדע של ביטוי . ואם נקבל זאת . תיאוריית למידה תיאורטית, כמו גם יכול להיות בקיא ב זמננו כמה מדעני מדע הביטוי האם אלה יכולים ללמוד אמנות זו לאחרים, והשקפה זו עשויה להיות זרה לחלקם במדע זה, אך אולי ת'רגם של מדע זה דומה יותר להשראה ופיזיונומיה כאילו זה חיקוי של השליחים ומצא מבוכה מהצד הזה , ומנקודת מבטו של הכותב שדעה זו מינורית ומחייבת אחרים לעשות את מה שלא נחוץ. זה נאמר למי שמפר את מי שמנסה לשאול על חזונות וללמוד את הביטוי. אל-נוואווי אמר, והגיב על החדית 'של סמארה בן ג'ונדוב : אם הנביא התפלל בבוקר, הוא בא אליהם בפנים ואמר: ~ האם מישהו ראה האם היה לך חזון אתמול? ~ זה כולל את הרצוי לשאול על את החזון ולקחת יוזמה לפרש אותו ולזרז אותו בתחילת היום, והוא כולל את המותר לדבר על ידע ופרשנות של החזון וכדומה . האימאם אבן אל- סעדי אמר ( 2/442 ) , והעיר על הפסוק שאללה מעניק לשיחות פרשנות של יוסף : כי במקור ביטוי של חזון, מדע המבע המדעי המשימה שאלוהים נותן לו למי שהוא רוצה מעבדיו, וכי מדע האדם יתוגמל על הוראה ולמידה . ולפיכך הוכיח כי עומר בן אל- חטאב שאל את הנערות האומייות כטמיפ בשם טפראלראא בתור טהדהיב אבן חג'אר (12 \ 399 ). על פי אבן סעד בשיעורים (7 \ 124 ): סעיד בן מוסייב אמור היה להביע את חזונם של אנשים , והוא לקח אותו מהילדה שמות אבו בכר ולקח את שמות אביה ולקח לו את אבו בכראן וולר סול כארים. עליו השלום . אבן עבד אל- בר כמו בתא המטען ( 1/313 ) מעיר על הראיון גם סמרה : ההאדית הזו מעידה על כך לכבוד חזון המידות והסגולות ; מכיוון שהוא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, רק ביקש ממנה שתגיד לו ותעביר את זה הלאה . וכדי שהמלווים ידעו לדבר על פירושו, והשייח 'מוחמד אבן עבד אל-ווהאב אמר, כמו באוסף ספריו ( 5/130 ), מדע הביטוי הוא מדע אמיתי שאלוהים מברך אתו צוואות מהפולחן . הוא גם אמר (5 \ 143 ): ההתגלות היא ידע אמיתי של אלוהים מוזכר בקוראן, ועל זה נאמר : לא משקף את החזון יחיד הוא אחד של המלומדים Ptooelha, כי זה הוא ההתגלות של החלקים . האם הזהיר רחמי Shatibi של אלוהים אישורים (2 \ 415): כי אין יתרון ומצעפת נותן לו Alnaa עליו שלום רק פטור, אך ניתן מודל האומה שלו, זה מלמד אקסטרפולציה, וכי נתן את ההתגלות כדי לו, ועמו היה נתון טוב חזון . אבן חג'אר אמר : דוחק בחזון החינוך המדעי וביטויו בצד שמאל והשמטת השאלה והקללה בסגולה של מה שהבוגר כולל גישה לחלק מהעלומים ולסודות החפצים . ה דבריו . אז אם יש ללומד את הכלים של הידע הזה של הידע של הקוראן, הסונה, שליטה בשפה הערבית, הפתגמים והפרוטוקולים של ידע זה, אז מה מונע ממנו ללמוד את הביטוי ואז לבטא אותו? אני חושב שזו זכות לגיטימית, והידע רחב ואינו מוקף בה, אך נקודת המבט שלי חייבת להיות סטודנט שמיטיב עם הידע הזה ומיטיב לייצא אותו לאחרים שניחן באלוהים כדי לפשט את מידע ולהקל עליו בפני הנמענים. אסור לנו לפתוח את הדרך לציבור שאין לו את הכלים של אמנות זו ממי שפותר בעצמם ומקופח על סמך חלום חולף . הנה תמונות מוחות אבסורד פשוט של כמה מהם : חלק פלסטין יש בחצר המסגד הגדול מחכה Akhosv צבא, אשר יגיע לבית של אלוהים לטהר מן Tdnashm ופילת מטוסי מרשמים בילו מבוססים על חלומות ולכן והרשימה עוד ארוכה על האם אתפלא שהעם שלנו הפך לאומה של חלומות? אפילו פולחן נכנס לחלומות מכל שעריו, הסתכל בליל הכוח, אתה מוצא אותו מוגדר באמצעות חזונות, ומסתכל לצדקה כדי למצוא את המניע הגדול ביותר שלה, אומרים המתים לאנשים האלה ! אנשים רבים רואים שדלת הצדקה אינה נפתחת עד שידו של איסידק מסביר את חלומו כמי שקשור לדלת . האם אתה רוצה דוגמאות נוספות ותמונות גדולות יותר? מאת אלוהים, חלקם משליכים אישה בזנות בגלל חלום בו הוא ראה אישה, אז לקח לעצמו על ידי קריאת כמה ספרים שהיא נואפת, אז הוא התגרש ממנה ! ישנם גם הטוענים כי שליח השלום אללה עליו הגיע אותו חלום והורה לו Nhah, וכן כאשר הוא נעשה מודע אנשים והחל לעבוד ב חזיונות אלה ! הדפדפן, עבור למשל, באינטרנט צופה אלוהים הקוונטים Il מנתח מסות כי עיינו ומצא מבוסס על חזון מכאן או משם, ואולי בדיחות מה שקראתי מאשר כי מהדי היו לצליינים כזה וכזה, ואת האירוע של דוקר עולה לרגל שלפי החשד פירסינג כי האנטיכריסט שבנה את החזון ראה אותה בליל האירוע ! הכותב תוהה שאלה חשובה : מתי להעיר את האומה של חלומותיה לקחת אותו ומצורפת המדע על הזמן של המדע? למדע יש את התנאים, הכלים והשיטות שלו, שאי אפשר להתגבר עליהם. הידיעה שהביטוי של מדע אשרף לא שווה שום בן אנוש להביע חזונות חייב להיות ידיעה על הקוראן ומילותיו. אם הוא ראה משהו , למשל, משהו, עליו לשקול תחילה את הקוראן, הקישור נמצא בין החזון למצב הפסוקים המקשרים ביניהם כאן ולתת דוגמאות : הספינה, למשל, עשויה לעבור כדי לברוח מדברי האל. הקב~ה : הקב~ה אמר : ~ הצלנו אותו ואת בעלי הספינה ~ ( עכביש : 15). ועץ עשוי לעבור דרך הצבועים לאמירת הקב~ה : ~ כאילו היו עץ מגובים ~ (אל- מונאפקון : 4). התינוק עלול לעבור ליד האויב על אמירתו של הקב~ה : ~ אז פרעונים הרימו אותו כדי שיהיה להם אויב וצער . ואפר עשוי לעבור דרך פעולתו הבל הביא של הקב~ה האומר : משל לאלה שלא האמינו על ידי אדונם את מעשיהם כאפר שבעזרתם התחזקה הרוח ( אברהים יח, יח). כך השמש, השליח, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, קבע את העקרונות והכללים הבסיסיים לאמנות זו, והוא נהג לספר לחברים על ספרותם וסוגיהם ושאל אותם על חזונותיהם והביע אותם עבורם . דוגמאות והיבטים שלו הוזכרו בקפלי הספר, כך שאין צורך לחזור, אך עליו לדעת כאן כי חזונות הנביאים נכונים. מאת אלוהים, חובת ההוצאה לפועל על פניו, או שהיא מגיבה לדימוי הסמלים, וסמלים אלה מוסברים על ידי השליח, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, לחבריה, ואז הם צופים בהם מתממשים כעובדות מהותיות מוחשיות . זו אחת החוויות שעברו המלווים הללו, ולכן הם הרוויחו מכך ובהמשך, שאלוהים יהיה מרוצה מהם . כמו כן יש לדעת מה מקורותיה של אמנות זו, שזמן האביב הוא אחד התקופות הטובות ביותר לחזונות, בהתבסס על אמירתו, שלום וברכות אלוהים עליו : ~ כאשר הזמן מתקרב, חזונו של המאמין. כמעט לא משקר . ” (1) מספרים מוסלמים, וציינתי בפניו וכי משמעותו שווה. לילה ויום וזמן האביב הזה מתגבר בקנאה . . עליו לדעת גם את ערכי האנשים המספרים את חזונותיהם עליו, ולכן חזונם של עובדים פשוטים אינו חזונם של אנשי העמדות והמלומדים, ועליו לדעת על ארצותיהם, תורתם וזמנם של החזון . כמו כן, עליו לדעת כי אריות וציפורים – למעט מה שנדיר – הם בביטוי גברים וכי חיטה, שעורה, דבש, צמר וברזל הם לעתים קרובות כסף, ולכן לאמנות זו יש כללים ולא קל להשיג אותה. במקום זאת, יש ללמוד אותו ולהתלמד בידי מג'יד שהוא מושלם עבור אלה שרוצים ללמוד, ואת אלוהים אני מכיר ….

…אל גוהרי : בעל הפולחן והפולחן . וצדפה של האונות הוא אדם שעושה שימוש לרעה באנשים . המתווך הוא אדם שטוען לנדיבות ואנשים מאמינים בו . הלוואני הוא אדם צדיק ואדיב. אם הוא לא לוקח מחיר, אז אם הוא לוקח מחיר, הוא רע ….

…אלבאזז : אדם שמשפר ומנחה אנשים להדרכה בנושא פנסיה ותמורה אלא אם כן הוא לוקח מחיר בשמו. אם הוא לוקח מחיר דראם בשמו, הוא מציין שהוא עושה צביעות צדקה . ואם לקח את מחירו בדינרים, צוין, אמר, ונאמר, וקנס ….

…גבר נמצא בחלום אם האיש ידוע, הרי הוא אותו אדם מסוים, או שמו או מקבילו מהעם . ומי שרואה אדם ידוע בחלומו מבקש ממנו דבר או מעמיתו או משמו או מדמותו, ואם יקח ממנו את מה שרצוי במהותו, הוא ישיג ממנו את מבוקשו , ואם הוא לוקח ממנו חולצה חדשה והוא מאנשי המדינה, אז הוא לוקח ממנו משכון אפוטרופסות. חבל הוא ברית מכיוון שהערבים מכנים ברית ברית . לראות את בני אדם בחלום מעיד על כבוד . לראות שלכל כת יש פרשנות, לראות מלכים כניצחון, לראות שליטים כמשפט, לראות שליטים פחדים, לראות חיילים כמסעות, לראות אומנים כמצביעים על מעשיהם ופרנסתם, לראות נשים זה משפט, ולראות צדיקים זה פולחן . ואולי החזון של בני אדם מצביע על מה שאחרים הזכירו על מה שאלוהים הקב~ה הזכיר, אמר הקב~ה : ( אין חיה על פני האדמה וגם לא ציפור שעפה בכנפיה, אלא לאומות כמוך ) , אז ראיית הטוב בין בני אדם עשויה להצביע על טובת החיות או הציפורים, כפי שמציין החיה הצדיקה או הציפור המועילה מיועדת לאדם שהוא יותר טוב, וכשיש אדם בבן אדם הדומה לציפור, לחיה ואחרים . אולי החזון של בני אדם הצביע על הגידולים שנקטפו. אמר הקב~ה : ( ואלוהים גרם לך לגדל צמחים מהארץ ). חזונו של בני אדם מציין את החשדות לרווח בגלל ההבדל ברווחים שלהם, הבניין המופלא או הביצוע הנעים ….

…זה נמצא בחלום על פנים שונות, שכן לחם לבן מעיד על פרנסה טובה ורווחה . ולחם שחור מעיד על מצוקה בחיים, ונאמר : כל כיכר מציינת חוזה כסף, שהוא אלף, מאה או עשרה בהתאם למעמד הרואה ומה מתאים לו . ולחם מר הוא לחם מר . לחם מתוק יקר יותר אם הוא כמו דבש או סוכר . וכל מי שאוכל לחם בצואה, הוא אוכל דבש בשעווה שלו . הלחם המשובח ביותר הוא התנור הבוגר . זה מעיד על האיסלאם מכיוון שהוא עמוד התווך של הדת, עוצמת הנפש וחיי הנפש, והוא עשוי להתייחס לחיים ולכסף שהם עוצמת הנפש . הכיכר עשויה להצביע על תוכחה ועל הנושא, ואולי האם המטפלת שאיתה צלאח א-דין ושמירת האישה, והלחם המטוהר ממנו מעיד על חיים טהורים, ידע טהור ועל האישה הלבנה והיפה . מי שרואה שהוא מפריד לחם בין אנשים לחלשים והוא תלמיד ידע, אז הוא ישיג מהידע את מה שהוא צריך, ואם הוא מטיף, אלה הטפותיו ומצוותיו, אלא אם כן האנשים שלקחו את צדקתו ממנו מעליו, וצדקה היא עפר העם . ומי שרואה אדם מת נותן לו לחם, כי זה כסף או פרנסה שבאים אליו מיד של מישהו אחר . ומי שרואה לחם על העננים, על הגגות או על צמרות הדקלים, אז הוא רותח, וכך גם כל המכירות והאוכל . אם רואים אותו כאילו הוא נרמס על הקרקע, אז זה שגשוג גדול שמוביל לאומללות . מי שרואה אדם מת לוקח לו כיכר לחם, או שהוא רואה אותו נופל ממנו באש, או בשטח פתוח, או בזפת, והוא בטל, אז הוא כפירה אליה הוא נקרא, ו פיתוי שאנשים נופלים אליו, ולכן הכיכר היא חובו, ואם הייתה לו אישה חולה, היא נספתה, ואם היא הייתה חלשה בחובות, היא מושחתת . ומי שרואה שהוא אופה לחם אז הוא מבקש לבקש קצבה לבקש גמלה קבועה. אם לחם מגיע במהירות למדינה ומקבל כסף בידו . ואמירתך היא כיכר אחת של פוריות, ברכה ופרנסה, ואחרים ביקשו זאת . ואם היה רואה כיכרות רבות מבלי לאכול אותן, היה מוצא את אחינו . אם יש לו כיכר שעורה, זו פרנסה מטרידה, ואם הוא רואה כיכר קרום, הוא מדלל את פרנסתו, ואם נותנים לו חתיכת לחם והוא אוכל אותה, זה מעיד על כך שחייו בחוץ חייו פג. אם הוא לוקח חתיכה, אז גבר הוא חמדן . ולארג'ף לאישה רווקה . לחם נקי ובשל של הסולטאן הוא הצדק וההגינות שלו, והיצרן יש עצות להכנתו . לחם תירס וחומוס הם צמודים ויקרים . ואם הוא ראה לחם על הזבל, זה זול . ולחם רחב הוא לחם רחב וחיים ארוכים . ולחם מעיד על דאגות חסרת דאגה . ולחם שעורה למי שלא נוהג לאכול אותו הוא צר ויקר, כי אוכלים אותו במחירים גבוהים . ולחם חם הוא צביעות ופרנסה בזה החשד, כי האש נשארת בו . ומי שרואה כיכר תלויה במצחו, זה העוני והצורך שלו . והלחם המכוסה בבגדים הוא כסף רב, שאינו מיטיב עם הבעלים ואינו משלם עליו זקאת . לחם בייגל צר בפנסיון לאכילה מכיוון שהוא נאפה רק על ידי נזקקים . ומי שרואה כאילו הוא אוכל לחם בלי לאכול, הוא יחלה לבד וימות לבד . ולחם שאינו מבושל מעיד על חום גבוה . והלחם המדבר לעניים הוא חולה והחמיץ את מה שהם קיוו לו : נאמר : זה מעיד על הילד . אכילת לחם פלאפי היא פרנסה, ונאמר : מעדן הלחם הוא קצר מועד או מעט רווח . ומי שרואה שיש לו שני שבבים ביד, הוא אוכל מזה ומכאן, ואז הוא מצטרף לשתי האחיות . והכיכר זכתה הרבה . עוגות וחרקים בריאים לגוף . לחם רקוב זול יותר, ואם יש לו כנפיים, הוא רותח . ולחם שבור, פוריות, רוחב ורווח נעים . וכיכר אשתו או בנו או בערך שלם או דרהם . והחלק היבש של הלחם מעיד על הצורך כעובר . עוגה היא מסע, וכניסתה למי שאינו מסוגל לאכול אותה היא עדות לדאגה, מר ומצוקה . והרוך הוא מסע, והוא עשוי להצביע על קלות הקשה, ורכותו היא תהילה, והכל רע . ולחם רקוב הוא שחיתות בדת, כפירה מהאיסלאם ושחיתות במצבה של האישה . השברים השונים מעידים על רווחים מצדקה או צביעות . ועיסת הלחם היא ידע שימושי וכנות בדיבור ובמעשה . הקליפות הן צביעות, חנופה וצביעות ….

…הקאהל הוא אדם שמשפיע על מיטב דתו על מצבו העולמי כל עוד הוא לא לוקח מחיר עבור מה שהוא מוכר. אם הוא לוקח את המחיר, אז הוא משחית את דתו ואת חייו העולמיים ….

…ונראה שהמראה של המעי או משהו בתוכו, מראה הכסף שנחסך שלו, או מישהו מביתו גובר, או שהוא עצמו . והאיש אכל את המעי שלו, עדות לכך שהוא אוכל את הכסף שלו . כמו כן, אם הוא רואה שהוא אוכל את המעי של מישהו אחר, או משהו במעי של מישהו אחר, אז הוא מכה מאותו כסף שנחסך ואוכל אותו . נאמר כי יציאת המעי מעידה על כך שבתו עוסקת בנישואין, ומי שרואה כי מעי הבטן או שאר בטנו יצאו, ואז שטף את בטנו והוחזר אליו או לא, אז זה מותו בהנאתו של אלוהים אדירים . אם משהו יוצא מהבטן שלו, אז יש לו רצון לגבר ובת לאדם שיש לו את הרצון והוא להתחתן איתה . ונאמר שמה שיצא בבטן מעיד על חוסר ההגינות של הצעיף . אם הוא רואה שהוא מלך שחילק את קיבות צאנו, הם מחפשים בבטן, ואם הוא לוקח את מה שבבטן, הוא לוקח את הכסף שלהם . מי שרואה כאילו הוא חותך את הבטן והמעיים במיקום הידוע שלהם, אז זה ראוי לשבח עבור מי שאין לו ילדים ועבור העניים, כי זה מצביע על כך שמי שאין לו ילד ייוולד לו וזה מעיד על העניים שהם יהיו עשירים . כי ילדים הם כמו מעיים . ומדידת הקרביים בבטן כמדד של מוצרי בית בבית . ואם אדם רואה שמישהו אחר חושף את קרביו ומראה להם, הרי זה דבר רע, המצביע על כך שהם הולכים לסכסוכים, ונחשפים עניינים שלא נחשפו . ובחולה אומרים שהוא מת ….