…קסם אם אתה חולם שאתה בהשפעת קסם, אז זה מצביע, אם אתה לא נזהר, שתחשף לרוע כלשהו בצורת הנאה . צעירים צריכים להישמע לעצות המיטיבות של מבוגרים מהם . אם אתה מתנגד לקסמים, זה מנבא שתהיה לך ביקוש רב בגלל עצתך הנבונה ורוחב מחשבתך . אם אתה חולם שאתה מנסה להקסים אחרים, זה מנבא שאתה תיפול לרעה . אם אתה חולם שאתה יוצר כל עיצוב על ידי קסם, אז זה מעיד על הפתעה נעימה . לראות אחרים עוסקים בקסמים מעידים על שינויים רווחיים עבור כל אלה שחולמים על חלום זה . לראות קוסם בחלום מעיד על מסע מעניין מאוד עבור מי שמעוניין להתקדם לתרבות גבוהה יותר, ותמורה רווחית לחמדנים . אין לבלבל בין כישוף לבין יצירות נסתרות . אם הקורא היה מפרש זאת כך, הוא יכול היה לצפות להיפך מהמצוין כאן . קסם אמיתי הוא חקר עובדות טבע גבוהות יותר . אם אתה חולם שאתה נמצא במצב של צביעות או תחת סמכות אחרת, אז זה מנבא תוצאות רעות, מכיוון שהאויב שלך יקסים אותך, אבל אם תשים אחרים תחת הקסם שלך, תוכיח שיש לך כוח רצון מסוים לשלוט בך הסביבה . אם ילדה חולמת שהיא תחת השפעות מוזרות, המשמעות היא שהיא עומדת להיות בסכנה והיא חייבת להיות זהירה . אם ילדה חולמת שהיא תחת השפעות מוזרות, המשמעות היא שהיא עומדת להיות בסכנה והיא חייבת להיות זהירה . אם חלמת לראות מעשים של היפנוזה ושרביט יד, הדבר מעיד על חרדה וסיבוכים בחוגי העבודה והמשפחה, ומעיד על מצבים לא בריאים במדינה ….
חולם על להיות גבוה יותר
(89 פירושים ומשמעויות של חלומות על להיות גבוה יותר)…ומי שרואה שאדם ידוע דוקר אותו בחנית עד שהפצעים שלו יהיו עבים יותר, אז הוא יכה בכסף אסור. אם החנית חותך בשר, איבר או עצב ויהיה בידיו של העושה, אז הוא יפגע בטוב ….
…אודות האזעקה בן-והאב נבוכדנאצר לאחר חורבות ירושלים וטען בזכות ילדי ישראל שבע שנים, הדעה בתוך חלום, חזון גדול של ההילה שלו התכנסו הכוהנים Alhzar וביקש מהם על החזון שלו כי , הם אמרו : אל Iqsa המלך אפילו להגיד לו Ptooelha , אמר : אני נשכחתי אך לא אמרתי לי את זה שלושה אנשים בימים שהרגו אותך עבור Akrkm הלך הפחידה וגלן מהפסטיבל שלו שמעו כי דניאל – שלום עליו – ועל זה בכלא, אמר סוהר : לך אליו , אמור לו : שכאן אדם אשר ידע את ראייתך ופירושך הלך אליו אמר לו לאפטלב כשנכנס אליו לא התכופף אליו ואמר לו : מה מנע ממך השתטחות שלי? הוא אמר : אלוהים נתן לי ידע, לימד אותי, וציווה עלי לא להשתטח לאף אחד אחר , אז הוא אמר לו בקרוב : אני אוהב את אלה שממלאים את בריתם לאדוניהם , אז הוא סיפר לי על החזון שלי , אז דניאל אמר אותו : ראיתי אליל גדול עם כפות רגליו על האדמה וראשו בשמיים , מעליו מזהב, אמצע הכסף, ותחתיתו נחושת ורגלו הברזל ורגלי החימר שלו, אז בזמן שהייתם כשהסתכל עליו, אהבת את היופי שלו ואת הידוק העשייה שלו, אלוהים השליך אותו באבן מהשמיים, והוא נפל על ראשו עד שהוא מחץ אותו וזהב, כסף, נחושת וברזל התערבב עד דמיינת שאם אנשים וג'ין ייפגשו כדי להבדיל חלקם מאחרים הם לא יוכלו לעשות זאת לאבן שהוא נזרק, היא הוגבהה, הוגדלה והתפשטה עד שתמלא את כל האדמה , כך שראית שום דבר מלבד האבן והשמיים , אז הוא אמר : החזון שראיתי היה נכון, אז מה הפרשנות שלו? דניאל אמר : באשר לאליל, יש אומות שונות בתחילת הזמן ובתוכו ובקרבו ובסופו , ולגבי האבן שאליה נזרק אליל, זו דת שאלוהים זורק אליה בסוף העמים האלה, אז הוא יראה להם את זה, אז אלוהים שולח נביא אנאלפביתי מהערבים, כך שהעמים והדתות יושלכו לתוכו כמו שראיתי את האבן מסחררת את סוגי האלילים והיא מופיע על הדתות והעמים כפי שראיתי את האבן מופיעה בכל רחבי הארץ , אז אלוהים בוחן את האמת איתה, השקר הולך לאיבוד באמצעותה, מנחה את אנשי ההנחיה על ידה, מלמד את האנאלפביתים על ידה, מחזק את החלשים , מחזק את ההשפלה איתו, ותומך בחלשים . ברומן אחר : על אזעקה בן-והאב , וב אשר כי נבוכדנאצר דעת של החזון תוך שהוא אהב מה הדעה כמו דעתו של Vonsah פציעה משהו שהוזעק דניאל חנניה עזריה מאהל של זנים של נביאים, הוא אמר : ספר לי על החזון שראיתי ואז הפכתי למשהו שאותה מצא חן בעיניי , מה היא? הם אמרו לו : ספר לנו על ידי פטואלה תודיע לך , הוא אמר : מה לא הזכיר אותם אם תגיד לי לפטואלה אנזאאן אוקטבקמ , הם יצאו ממנו, הם קראו לאלוהים ולאסטגאתואה, והתפללו אליו וביקשו ממנו למדו אותם וואלמנם, ששאל אותו פג'ה הם אמרו לו : ראיתי פסל? הוא אמר : אתה צודק . הם אמרו : רגליו ורגליו הם מחימר, ברכיו וירכיו מנחושת, בטנו מכסף, חזה הזהב וראשו וצווארו מברזל? הוא אמר : האמנת . הם אמרו : בזמן שאתה מסתכל עליו, הוא מצא חן בעיניך, ואלוהים שלח עליו סלע מהשמיים, ולכן פגש אותו. הוא אמר : אתה צודק , אז מה הפרשנות שלו? הם אמרו : פרשנות שראיתם מלך המלכים היה מלך אלן של חלקם , וחלקם היה המלך הטוב ביותר של חלקם , וחלקם היה יותר מלך של חלקם היה המלך הראשון של כלי חרס, חלש ואולין , ואז זה היה מעל הנחושת זה הכי טוב ויותר , ואז זה היה מעל כסף הנחושת שהוא יותר טוב מזה וטוב יותר , אז היה מעל כסף, זהב, שהוא יותר טוב מכסף וטוב יותר , אז הברזל היה שלך, כי הוא היה חזק ויקר יותר ממה שהיה לפניו , והסלע שראית היה אלוהים שנשלח אליו מהשמיים, אז הדיוק שלו היה נביא שאלוהים מכר לו מהשמיים, כך שכל זה דפק והעניין בא אליו . . ובקריינות אחרת : דניאל וחבריו אמרו לבכטסאר : ראיתי כאלה ואחרים והם אמרו לו , אז הוא אמר : אתה צודק , הם אמרו : אנחנו חוצים את זה בשבילך . אשר לאליל שראית מזהב את ראשו, זה נחלתך כמו זהב , והוא נחל את כל הארץ , והצוואר דומה לו. מלך בנך אחריך בבעלותך, כך שרכושו יהיה טוב ולא כמו זהב , ובאשר לחזהו מברזל, זה מלך עמי פרס, שהוא שייך אחרי בנך, כך נחלתם להיות חזק כמו ברזל , ולגבי הומור שלו, הוא הולך למלך אנשי פרס והעם מחלוקת על המלך בכל כפר עד שהמלך ימלוך במשך יום ויומיים חודש וחודשיים, ואז הורג לעשות אין לאנשים כוח על זה מכיוון שלא היה כוחו של הפטיש על שני אנשי החרס , בעוד הם גם שלחו אלוהים – הקב~ה – נביא ארץ הערבים ווזאר על שאר העם של פרס ושאר מלך בנך, שלך והרס ואולך כדי לא לשמור עליו שום דבר כמו שהסלע בא והשמיד את האליל ….
…הוא נמצא בחלום המעיד על הסתרת העניינים, ואולי המלווה מציין סודות בפני בן הזוג, והאישה שמסתירה את ענייניו על אדם מגן עליו מפני התבוננות באחרים, ואם הוא מורה, הוא מציין להעלות את הסטטוס של מי שהתייחס אליו, כמו אישה, ילד או בית . הכיסוי הלא ידוע הוא דאגה לאלה שראו אותו בחלום, ואם הוא נמצא בפתח חנות, אז זה דאגה לחיים . ואם זה בפתח בית, הרי זה דאגה של העולם, והצעיף הישן לא נמשך . ומי שרואה כיסוי שנקרע משמחה ומגיע להנאה, והסוד השחור הוא מכסף, והצעיף בפתח המסגד הוא על ידי הדת . ההסתרה הידועה שנראית בחלום אינה פוגעת ולא מועילה . וההינומה במקום אחר במקומות הם ועצב, ובמקומותיה אין פירוש לזה, ומי שרואה צעיף שאינו דלת או כניסה או במקום מחריד הוא דאגה גדולה וחזק פחד, אז ההשלכות שלו יהיו טובות ובריאות, ומה גדול יותר וחלש חזק וחמור יותר, ומה שהוא דק יותר קל וחלש יותר . ואם הוא רואה שהטוניקה נחתכת או נעלמת איתה, אזי דאגה ועצב מוסרים מדעתו . והווילון, אם גבר יחיד רואה זאת, אז הוא מתחתן עם אישה שמסתירה אותו מפני חטא, עוני וצורך, וכמו כן אם לאישה אין בעל . הכיסוי בדלת הבית מודאג מהנשים . הטוניקות השחוקות ארעיות . הטוניקות החדשות ארוכות . הטוניקה שנקרעה זמן רב היא ענף דחוף, והרוחב נקרע, רוחב בעליו נקרע . הטוניקות השחורות הן של המלך . והטוניקות הלבנות או הירוקות מחמוד אל-עקבה . אם האדם המבוקש, המפוחד, הנמלט או שנעלם רואה רעלה על המיטה, הרי שזה כיסוי עבורו . וככל שהטוניקה גדולה יותר, כך הדאגה שלו הייתה גדולה יותר ויותר מכוערת . שפע הווילונות בחלום הוא עדות לחוסר האפשרות של תנאים . אולי הווילונות מצביעים על ההסתרה בעניינים, וחשיפתם מהווה עדות לגילוי . ראה גם סודיות ….
…מדינה : מציין את אנשיה ואת תושביה, ומציין את המפגש וההמונים, הבטיחות והביצור הגדולים יותר, מכיוון שכאשר משה נכנס למדין, אמר לו שועייב : אל תפחד, שרדתי, ואולי הכפר מעיד על העולם, העיר מציינת את הבא, מכיוון שאושרה חשוב יותר, ואנשיה חלקים יותר, ובתי מגוריהם גדולים יותר . והעיר עשויה להתייחס לעולם, ולכפר להר, מכיוון שהוא בולט ומבודד ממנו ברשלנות אנשיה . אולי העיר הידועה הצביעה על משכנו של העולם, ועל העיר הלא ידועה של העתיד . אולי העיר האלמונית היפהפייה מסמלת גן עדן, והכפר השחור השנוא שעולה באש, בגלל האושר של תושבי הערים ואומללותם של אנשי מור . אם אדם עובר בשנתו מכפר לא ידוע גם לעיר, התבונן במצבו. אם הוא לא מאמין, הוא הופך למוסלמי, ואם הוא חוטא הוא חוזר בתשובה, ואם הוא טוב, עני ומבוזה, אז הוא עשיר וגאה, ואם הוא עם טובתו מחשש לביטחון, ו אם בעל הסוד נשוי, ואם הוא עם טובתו, איש חולה, הוא מת, ואם זה היה עבור אדם מת, מצבו השתנה וביתו השתנה, אך ישנם שני בתים, אחד שמהם טובים יותר מהאחר, כך שמי שעובר מהבית המכוער למעשה הטוב היפה נמלט מהאש ונכנס לשמיים, ברוך השם . אבל מי שיצא מהעיר לכפר לא מזוהה, בניגוד לראשון, אך מרובין נחשב לשמותיהם וג'וואהרהמה, ישלוט במשמעויות שהועברו מחדש, כיוון שבחוץ בגדה לעיר מצרים, זה מסכם מהפאנק. של שאלות ומבטיח את פחדו, הפסוק : ~ היכנס למצרים, ברוך השם, אמנין .~ אם עזיבתו הייתה מהסוד של מי שראה לחוראסאן, אז הוא עבר בשמחה לתקופה לא טובה, הגיע זמנו . כמו כן, החיצוני ממחדיה ומהפנים לסוסה, מחוץ להודא וזכות לרוע ולשחיתות, בדרך זו והשלכותיה בכל הכפרים והערים הידועים . באשר לשערי העיר הידועים, אפוטרופוסיהם או שליטיהם ואלה ששומרים עליהם ושומרים עליהם . באשר לתפקידה, אנשיה הם בין ראשי הזקנים וזקני היישוב שלה, וכל דרך מעידה על אלה הסמוכים לה, ועל אלה הנדרשים לאנשי היישוב ההוא במשימותיהם ובענייניהם, ותאונותיהם יוחזר מהם בזכותו ובסמכותו, או בידע ובכסף שלו . חלקם אמרו : מדינה היא איש ידע, אם אתה רואה את זה מרחוק, ונאמר : מדינה היא דת, ועזיבת מדינה היא פחד, כי אלוהים אדירים אמר : ~ הוא יצא ממנה בפחד ומחכה . ~ והכניסה למדינה היא פיוס בינו לבין העם, הם קוראים לו לאמת. אלוהים אדירים אמר : ~ היכנסו לשלום ~ , העיר, העיר ראתה שהבציר, הרס אותה מראה זקנים או שנולדו שם מלומד או אימאם, קורה שם אדוק ונאסקה . ומי שראה שהוא נכנס למדינה וראה עיר הרוסה שאין בה חומות, מבנים או אנדרטאות, כי אם באותו יום היו חוקרים שמתו והלכו ולמדו, ואף אחד מהם או צאצאיהם לא נשארו, ואם הוא ראה שהוא מזדקן, אז הוא ייוולד מצאצאי החוקרים הנותרים, יופיע בו בן. אותם מדענים, וראו את העיר או את המדינות הריקות של הסולטאן, מחיר המזון הולך שם לקיצוניות, היא ראתה עיר או מדינה שאינה מופרית שתילה טובה. , זה יותר טוב אם האנשים, ואמר כמה מהם : אם סטטי הערים השקט, הם בתוך פורים בלילה על רעב, ואת הירידה בפוריות הוא מדריך הפוריות . עדיף לאדם לראות את העשירים ערים פוריות, שהרי הן מעידות על גבוהה ופוריה, ואם הוא רואה מעט פוריות עם זאת, המשפחה מעידה על חוסר הטוב והעיר של האדם מעידה על האבות, למשל : שאדם ראה כאילו עירו נפלה מרעידות אדמה, ולכן גזר את אביו למוות . וסיפר שקיי היה עם מה שקוטאיבה עבר מהשקיה לחוראסאן, הוא ראה את וויקי בחלום כמו להרוס את שריף, את העיר שלו ופוצצה , הוא שאל את המעבר, הוא אמר : פיקוח על הנפילה ג'האם על ידך ואוסמון, היה גם ….
…ומי שרואה שהוא שתה יותר מים ממה ששתה כשהוא ער, חייו יתארכו, ואם הוא שתה מים טהורים, זה מעיד על ביטחונו מאויב ושילם קשיים וקשיים בחיים, והפצת היד במים פעל. בעניינים ….
…אם הוא רואה שהטיל שתן במקום שתן או יותר, הוא מכה בפות, אם הוא עני, ואם הוא עשיר, הוא מאבד את כספו ….
ומי שרואה שהוא כרע ברך והאריך את זה ולא השתטח, אז הוא רחוק מחזרה בתשובה, ואולי הוא היה קצר מועד, אז שיזדרז לחזור בתשובה ….
…אם אתה חולם להיות גבוה זה מצביע על כך שתיהנה לבקר חבר שנעדר תקופה ארוכה . אם אתה חווה רמות גבוהות של חלומות רעים, תהיה נוטה לעצב ולאכזבה ….
ומי שרואה שמותר בים, אז הוא נוסע ומשאיר את דאגתו ונותן טוב ….
מי שחושב שהוא הפך לחלק ממשהו אסור, אז הוא מבולבל בענייניו, ונאמר שהוא נוסע ורצונו לא קרה והוא אינו משיג את מטרתו בנסיעה ההיא ….
אם משפטן רואה שהוא הפך לא משפטן, אין בו טוב, ונאמר שהוא בור ועוזב את ההלכה ….
ומי שרואה שהוא הפך לאחד העוזרים או מישהו מביתו, תושג הטבה ….
…הטבעת : באשר לטבעת, היא מציינת את מה שבבעלותו ומסוגלת לו, ולכן מי שנתן טבעת, קנה אותה או נתן לו אותה, הוא היה מקבל סמכות או מלך אם הוא אחד ממשפחתו, כי המלך של שלמה עליו השלום היה בטבעת שלו, וזה גם ממה שהמלכים מדפיסים את ספריהם ואת אוצרותיהם המכובדים ביותר . למלך יכול להיות בית שהוא גר בו ונכנס אליו או בבעלותו, והוא נועל אותו בדלתה, וייתכן שזו תהיה אישה שמתחתנת איתה ומשתלטת על פגיעותה ושוברת את טבעתה או חודרת לתוכה את בטנו, והציפורן הופכת לפניה, ולקחת את הטבעת מאלוהים אדירים יכול להיות שהסגפן והמתפלל יהיה בטוח מאלוהים אדירים מהרע בסיום המסקנה והוא לקח את זה מהנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, או מהעולם בשורה טובה של השגת ידע, וכל זה מה שהטבעת מכסף, אבל אם זה זהב, אין בזה טוב, וכמו כן אם זה ברזל כי זה הקישוט של אנשי הגיהינום, או נחושת על שם שמו של המילה רע, ומה שנעשה כולל אחד מקצות הג'ין, אנו מחפשים מקלט אצל אלוהים מכל רע . נאמר : הטבעת מציינת גם את האב ואת האישה, או רכישה של שפחה, בית, חיה, כסף או אפוטרופסות, ואם זה מזהב, הרי זו השפלה של גבר, ונאמר כי מי שרואה שהוא חובש טבעת ברזל, זה מעיד על טוב שהוא משיג אחרי עייפות, ואם זה מזהב ויש לו ציפורן זה קשה . הטבעות החלולות והדוממות תמיד טובות, והטבעות המנופחות שיש בהן מילוי מעידות על התנקשות והונאה, משום שיש בהן משהו מוסתר, או שהן מצביעות על תקווה למשהו גדול והרבה יתרונות מכיוון שעצמותיהן גדולות ממשקלן ובאשר לטבעות קרן או שנהב, הן ראויות לשבח לנשים . ונאמר שהטבעת היא סולטן גדול, והטבעת היא מקור המלך, האונה היא יוקרתו, החותם הוא המותר של הסולטאן, כספו והמנדט, והטבעת היא פקודתו ו איסורו, והכיתוב בו הוא כוונתו וכוונתו . מי שחושב שהמלך הטביע את דמותו זוכה במהירות לסמכותו של המלך, אינו סותר אותו מכיוון שהחותמת חזקה מהטבעת . ומי שרואה שהוא חובש טבעת כסף, ואז מבצע אותה איפה שהוא רוצה, ומותר לו לעשות זאת, אז הוא יזכה בסמכות . ומי שרואה שהוא מוטבע עם חותם הח'ליף והוא מבני האשם או מהערבים, אז הוא משיג מנדט גדול, ואם הוא מהנאמן או שיש לו אב, אז אביו מת והופך להיות יורש, ואם אין לו אב, עניינו יהפוך למשהו המנוגד למה שהוא רוצה . ואם הוא ראה שלגורם חיצוני יש מנדט בטל . ומי שמוצא טבעת, יש לו כסף מהלא ערבים, או שנולד לו בן או נשוי, ומי שרואה את ציפורן הטבעת שלו הופך להיות לא יציב, סמכותו על ההפרדה מופרעת, ואם הוא רואה את ציפורן שלו נפל, בנו מת או הלך עם חלק מכספו . ומי שחוטף את טבעתו והוא מושל, אז הוא מוסר, רכושו נעלם, או שאשתו גרושה . ושעבור האישה הוא מות בעלה או האנשים הקרובים אליה ביותר, ונאמר שאם אדם עונד אותה, יחודש לו משהו המיוחס לזירה, ומי שרואה את הטבעת נשבר ונעלם והאונה נשארת, סמכותו תוסר ושמו, זיכרונו ויופיו יישארו . וטבעת הזהב היא כפירה והיא לא מוצאת חן בעיני דת ובגידה ברשותו ורמייה בעדרו, והטבעת עשויה מברזל של סולטן אמיץ או סוחר נבון, אך הוא בטל, והטבעת היא הובל על ידי שליט בו והם, והטבעת עם שתי האונות היא סמכות נראית ונסתרת, ואם הטבעת הזו היא של משהו המיוחס לסחר אז זה רווח ואם זה מיוחס לידע, אז זה מרפא אנשים של דת והעולם . והידוק הטבעת מעיד על נוחות ופות . מי שלווה טבעת, אז יש לו משהו שאין לו הישרדות, ומי שמכה בטבעת מנומשת, יש לו משהו שהוא מעולם לא היה בבעלותו, כמו בית, חיה, עוזרת בית או ילד . ואם הוא רואה טבעות שנמכרות בשוק, אז הוא מוכר את הרכוש של ראשי האנשים . אם הוא רואה את השמים גשמים כלבי ים, יהיו לו ילדים באותה שנה . הטבעת מיועדת לערבים לאישה, ועל טבעת הזהב נאמר שהיא אישה שכספה נעלם . ומי שאוטם את זה עם טבעת על הזרת שלו, ואז מסיר אותה ממנה ומכניס אותה למשהו אחר, אז הוא מוביל כנגד אשתו וקורא לשחיתות, ואם הוא רואה שהטבעת שלו על אצבע הטבעת שלו פעם אחת שלו ניצחון ופעם באמצע בלי להיות סביבו אז אשתו בגדה בו . מי שמוכר את הטבעת שלו לדירה, קמח או שומשום, הוא משאיר את אשתו עם מילים טובות או כסף . הציפורן נולדת, ואם שן הטבעת שלו היא מהותית, אז זה כוח עם טוב, פאר, כסף גדול, זיכרון ותפארת . אם ציפורן שלו הייתה של אקוומרינה, אם הוא היה שליט, הוא היה אמיץ, מלכותי וחזק, ואם הוא היה בילד, הוא היה ילד מנומס שהיה שק, ואם ציפורן שלו הייתה חרוזים, אז הוא היה סמכות חלשה ומעליבה, ואם הציפורן הייתה ירוקה ספיר, אז הוא נולד בשבילו ילד של מאמין שהוא עולם של הבנה, והטבעת היא מעץ של אישה צבועה או מלך של צביעות, ואם אישה קיבלה טבעת, היא הייתה מתחתנת או יולדת . ומסופר שאדם בא לאבן סירין ואמר : ראיתי כאילו הטבעת שלי נשברה . הוא אמר אם אתה מאמין שתתגרש מאשתך . עברו שלושה ימים בלבד לפני שהתגרש ממנה . גבר בא אליו ואמר : ראיתי שיש לי טבעת ביד שאאטום אותה בפי גברים וברחם של נשים, אז הוא אמר, אתה גבר שקורא בכל פעם למואזין מלבד התקופה בחודש הרמדאן, אז אסור לאנשים לאכול ולאכול . ומי שרואה שזה חותם לאדם על חימר, אז מי שחתום לו יזכה בסמכות מבעל הטבעת . ומי שרואה שמלך או שליט נתן לו את הטבעת שלו, הוא שם אותה והוא היה ראוי לכך, והוא הגיע לשלטון, אחרת הוא היה מחזיר את זה לעם שראה אותו או את השבט שלו או קרא לו בין העם או מקבילו בהם, ומכירת הטבעת שנפרדה מהאישה ….
ומי שרואה שמשהו לא צריך לצאת מפי הטבעת שלו, או שנכנס אליו משהו כמוהו, אין בזה טוב ….
עות'מאן בן אפאן, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, חזונו בחלום מעיד על חגיגת ידע ועל עניין באיסופו, והורדת ההיבט של אלוהים אדירים ועובדיו . אולי החזון שלו הצביע על כך שהאויבים תקפו את הרואה, השיגו אותו ממנו ואת השגת מותו שלו, ואולי היה לו מזל, פרנסה, מיקום וקרבה לזקנים בגלל המאגמה כי הוא היה שתי האורות והבעל. משתי הבנות . לדעתו של עות'מאן, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו בחיים, הוא דתי ומוג'אהיד עם עצמו וכספו, והוא משמר את הקוראן ומזהיר את מתנגדיו . ומי שרואה אותו בדרך לארץ, או מי שרואה אותו בעיר הנביא, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, יזכה לשלמות הלב מרמאות . ואם הוא רואה אותו מתפזר ומוכר, אז מי שחולם הוא תלמיד העולם הזה, והוא מעוטר בידע . ומי שרואה את עות'מאן נהרג בבית, הוא מעליב את משפחת הנביא, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, ולבו לא פונה אליהם . ומי שרואה את זה בשוק, הוא יהיה ארוז בשהידים וצדיקים, והוא יזכה בידע . ומי שרואה אותו מרותק לביתו הוא דיכוי גדול . ומי שראה שהוא הפך לצלמו או לבש את שמלתו והיה סולטן, הצאן שלו הרג אותו . ומי שרואה שהוא בן זוגו, השתתף בו או התגורר עימו, שיתכונן לאסון שפקד אותו בחרב, מאסר או ייסורים . מי שרואה אותו חי יחיה בבושה וביוקרה, ויגביר את קנאתו ….
אובדן ידע הולך לאיבוד בחלום, ומועיל לאנשים עם הידע שלו, וזכרו פופולרי . ההפסד עשוי להצביע על חוסר מזל . ומי שראה שלקחו את כל בגדיו מעיד שהרוע שהוא נחשף אליו נעלם ….
אל-קסאר : מטיף גברי שחוזר בתשובה בגללו אנשים שעושים את חטאיהם, ונאמר שהוא אדם שמריץ על ידיו צדקה של אנשים או מקל על מצוקה, כי עפר בבגד הוא חטא או דאגה ….
מטפל הוא בחלום האפוטרופוס . ראה גם אל-סייס ….
ומי שרואה הרבה שכרות, זה מעיד על עושר וחסד ….
ומי שרואה שתי אוזניים מאוד, זה מציין שהוא שומע את המילים ולא שם לב לזה ולא מבין את זה כי הקב~ה אמר: ~ויש להם אוזניים שהם לא שומעים .~…
מי שראה שהוא ספר מספר גדול בידו, הוא הצטער על ההוצאה שהוא הוציא כי אלוהים אדירים אמר, ~ אז הוא מסובב את ידיו .~…
…וראה את השמש מתגלגלת לסולטאן, מי שרואה שהוא מחזיק בה או שמסוגל להשיג אותה מהסולטן משיג אותה, ומי שרואה אותה ללא קרן ממנה, אזי ירידה ברשות הסולטאן ונפילתה בידוד, מחלה או מוות, ומי שרואה שהוא הובל או נמנע על ידי עשן שהצטבר ועננים עבים או הושחר או הצהיב או נפל מהשמיים, או שהפשע שלו נעשה גדול יותר, קטן יותר, רחוק יותר, קרוב יותר, נאור או כהה יותר, הוא חשב את מצבו של המלך באופן שמתאים לו, ומי שראה שהשמש משתטחת אליו, הסולטן נוטה אליו ונכנע לו, או צדק רחב מתרחש לצדו, ומי שרואה שהוא והשמש חולק עליו, הסולטן חולק עליו עד כמה שמי שרואה ששתי שמש מתנגשות, הן שתי מלאכים נפגשות, ומי שרואה שהוא משתטח לשמש או לירח מציין שהוא חטא חטא גדול, שיחזור בתשובה ממנו ומי שרואה את זה השמש עלתה בביתו, ואם הוא רווק הוא מתחתן עם אנשי בית הסולטן ומשיג את סמכותו כפי שראה מאורו ומי שראה את השמש היא נעדרה או נעדרת, כי העניין בו הוא מבוקש או טוב או רע עבר, ומי שרואה שהשמש עלתה ללא התחלתה, אז זה סימן ואירוע מתרחש ומי שרואה שהוא נפגע מחום השמש , יש לו עוול מהמלך או מסגניו, והשמש גולשת גם על האישה אם זה היה עבור סולטן, נשיא או אישה יפה, וזה גם מתפרש בזהב לפי הנדרש מהמדינה. הוא נראה, והשמש עשויה לגלוש עם הירח על ידי ההורים, ואם אחד מהם נופל או שאורו נעלם, אחד ההורים מת….
אם הוא רואה הלוויות רבות ממוקמות במקום, אז תושבי המקום ההם מבצעים לעתים קרובות מוסר ….
ג'אבר אל-מג'ריבי אמר: ~מי שראה הרבה סוכר, אז ההבעה שלו טובה ומכירת סוכר זה טוב .~…
…זהו סימן לסיום הקדנציה בחלום . שיניים עשויות להצביע על כסף, בעלי חיים, מפרנסים, מוות וחיים, ולהצביע על פיקדונות וסודות . השיניים הן תושבי בית הגבר, הגבוהים יותר הם הגברים מצד אביו, והנמוכים יותר הם הנשים מצד אמו . השניים העליונים הם האב והדוד, או אחיות ושני בנים . הרביעייה היא בת דודתו של האיש . הניב הוא אדון ביתו . וזכרים לפני בנים לדודים מצד האם . ואבות קדומות . שתי הקפלים התחתונים הם האם והדודה, או שתי האחיות ושתי הבנות . הרבע התחתון הוא בן דודה או בת דודה . הניב התחתון הוא אדון ביתו . והפרה-מולרים התחתונים, בת דודתו או בת דודו . הטוחנת התחתונה והתחתונה הכי רחוקה מבית הגבר והסבתא . אם שן אחת נעה ממנה אז זו מחלה, ואם היא נופלת או הולכת לאיבוד אז זה מוות . אם אדם רואה שחלק משיניו נשחקות, הוא ייפגע באסון . ואם הוא רואה שהקיפול שלו ארוך יותר, יפה יותר ולבן ממה שהיה, אז אביו ודודו יצברו כוח וגידול בכספם . ואם ראה שהוא מטפל בשיניו, הוציא אותם, ואם הוא מוציא את כספו על שנאה או חותך את הרחם . ואם הוא רואה השחרה בשיניו, הרי הוא פגם בביתו . אם הוא רואה צחנת שיניים, אז הוא מכוער ומשבח את בני ביתו . אם שיניו זזות, זו מחלת קרוביו . אם הוא רואה ששיניו שבורות, אז אחד מקרובי משפחתו או מחבריו ימות . לא משנה מה שיניים בצד ימין מעידות על זכרים, ומה שהיה בצד שמאל מציין נקבות, והשיניים בצד ימין מעידות על גברים ונשים קשישים, והשיניים בצד שמאל מעידות על צעירים מהם . מקאדי השיניים מציינים את הנערים, הניבים מציינים את מחציתם, ואת טוחנות הטוחנות מציינות את הקשישים שביניהם . אם אדם רואה ששיניו מזהב, ראוי להערכה וראיה לשריפה המתרחשת בבתיהם או לצהבת . אם הוא רואה ששיניו מזכוכית או עץ, זה מעיד על מוות שמביס אותו, ואם הוא רואה אותם מכסף, זה עדות לפגיעה ואובדן . ואם ראה שהדיכאון שלו נשבר, בנו נפטר . ואם הוא רואה תולעת אחת או יותר באתר החילוץ, אז הוא יצליח בהן . אם היה רואה שחלק משיניו ארוכות הוא היה מסתכסך עם משפחתו . אם היה רואה שהוא שולף את כל שיניו, משפחתו תמות לפניו . ומי שרואה את שיניו נוברות, משפחתו אכזבה אותו . ומי שרואה שיש לו תקלה בשיניים מציין שמשפחתו התפזרה וכי יש פגם ביניהם או ירידה בכספו . ואם מנקים את הבשר מבין שיניו, הוא יעקוב אחר עם . ונאמר : השיניים מעידות על שרשרת הפנינים לנשים . אבן סירין, אלוהים אדירים ירחם עליו, אמר : הטוחנת נשלפה בחלום, הרחם של הילד נחתך . עייפות השיניים מעידה על חולשתם של בני ביתו . והחלונות בחסידי החלומות . עקירת השן מעידה על הגעתו של הנעדר או על מותו של מישהו שהוא יקר לו . הוא שלף את שיניו בידו, הוציא את כספו בצורה לא טובה, או נקשר למשפחתו מבלי שהיה ידוע לו, או שהוא עשה משהו ראוי להצטער והתחרט, אז אם הוא משך אליו את שיניו , מישהו הצביע על הצורך שלו למשכנתא או מכירה . וחידוש השיניים שהורדו בחלום הוא עדות להתנגדות ורווח לאחר הפסד ….
ומי שראה שהוא סופר את הימים, אז זה מצביע על כך שמישהו מתחייב באחריות, ונאמר שספירת הימים מתורגמת לחמישה היבטים: מיקום, שכר, הוצאה, טוב, חסד ונסיעות ….
ומי שרואה צפרדעים רבות מאוד יורדות על האדמה, אז זה מתפרש על ידי ייסורי ייסורי ה 'במקום ההוא, ונאמר כי חזון הצפרדעים, אם הם רבים, לא בוכים, אז זה מתפרש על ידי כינוס של אנשים על שחיתות ואם הם צועקים ושומעים את קולם, זה אסון ….
…אל- ארקאן : סימן לכל מה שניצל בו, המעיד על טביעה, כי אלוהים אדירים הציל את נח, עליו השלום, ואת אלה שאיתו ממה שהורד על ידי הכופרים מטביעה ופורענות . וציין את האיסלאם, באמצעותו הוא נשמר מבורות וממרדות . אולי זה הצביע על האישה והעבדה שמגנים ומצילים אותה מאש ופיתוי, כי אלוהים אדירים קרא לה נערה שפחה . אולי זה הצביע על האב והאם שיש להם את הגאולה ממוות ומצורך, במיוחד מכיוון שהיא דומה לאמא הנושאת את בנה ברחמה . אולי זה הצביע על הדרך בה אנשי האמונה יימלטו מהאש, ואולי זה הצביע על כלא, דאגה והיגיון אם הוא יעומם, לסיפורו של יונוס עליו השלום . מי שרואה שהוא עלה על ספינה בים, מתבונן במצבו ובתוצאות ענייניו, ואם הוא לא מאמין, הוא הופך למוסלמי, במיוחד אם הוא עלה אליו מאמצע הים לאחר שהיה בטוח על המוות, ואם היה אשם, חזר בתשובה על חטאו . ואם הוא היה עני, הוא ייפטר אחרי העוני שלו . ואם הוא חולה, הוא החלים ממחלתו, אלא אם כן ברכו נמצאת עם המתים, ויש מה שמאשר את המוות בחזון, ולכן רכיבה עליה היא ישועה מפיתוי העולם הזה . ואם היה ער והוא היה תלמיד ידע, הוא ליווה מדען או נהנה מדגל שבעזרתו הוא יינצל מבורות, לרכוב על מוסא עם הירקות, עליו השלום, בספינה . אם ראה שחייב הוציא את חובו והסיר את דאגתו . ואם יראה זאת, תישלל ממנו פרנסתו . שאלוהים ייתן לו מזונות מנקודה שבה זה לא נחשב, אם הוא זורם איתו במלואו, זה מעיד על רוח הרווח, וטראוס על הרצון . אם הוא רואה בכך רווקות, הוא מתחתן עם אישה או קונה עוזרת שתוכל להגן עליו ולשמור עליו . ואם יראה אדם מת בבית האמת, הוא יברח ויזכה בחסדיו של אלוהים אדירים מהאש ומאימיו . כמו כן, במהופך, אם הוא רואה מישהו בים כאילו הוא נמצא בתוך הקהל ורכב על השביל וקוצרו, אז הוא בורח באונייתו וממעברתה מאימת הים שלה ותאונותיה, אלא אם כן בחלום זה נפגע קשות ממנו במעברו מהאש, אז הוא מקבל את זה בים ככה וכדומה . ואם זה נלקח בשבוי, הוא נמלט ממאסרו וגרם לבריחתו, ואם הוא הגיע לחוף הים או ירד ליבשה, זה יהיה מהיר יותר, מהיר וטוב יותר . ואם ראה את האונייה עומדת וגלי הים סוערים, מאסרו נמשך אם היה כלוא ומחלתו התארכה אם היה חולה, וכל עוד לא יכול היה לפרנסתו ולא היה מסוגל לנסוע אם הוא ניסה לעשות כך, והוא לא יכול היה להגיע לאשתו אם היה מתחייב להגן עליה, והוא הפסיק לחפש ידע אם הוא סטודנט. במיוחד אם זה בחורף ובים . זה עשוי להצביע על מאסר, כאשר יונוס, עליו השלום, היה מרותק בבטן הלוויתן כאשר ספינתו נעצרה . עם זאת, התוצאה של כל מה שתיארנו היא טובה ברוך השם, והצלת המהות של הספינה ומה שהוצג בפניה ובה, כמו ישועת נח, השלום עליהם והישרדותם של את הספינה מהמלך הזועם, מכיוון שהירקות גערו אותה והורידו קרש מלוחותיה, עם התוצאה הטובה של יונוס, עליו השלום. לאחר מצבו, ומה שהתגלה לו . לכן הם אמרו שאם הספינה תיפגע או תיפתח, ימצאו מי שנמצא בה, אלא אם כן הנוסע שלה יוצא לנחיתה או רודף אחריה, ואין בה שום טוב . אם הוא היה חולה הוא מת ונשא אל העפר כשהוא נושא בעומס מחריד, ואם הוא היה בים, הוא ניזוק, ואולי הסירה שלו תישבר בגלל זרימתה מלבד מהלכה . במקום זאת, מתוך הרגל הערות שלו, אם הוא דוחף את טטארוס לארץ, הוא שבור וניזוק . ואם מחפש בעל ידע ראה כי ספינתו יצאה לנחיתה והסיעה אותה עליו, הוא יצא בידיעתו ובמחלוקתו לכפירה, צביעות או זנות, משום שהוללות היא יציאה מציות, ומקור הבולטות וחוסר הצדק, מניעת משהו במקומו, ואז לעלות על הספינה מהמים שבהם היא שרדה והיא מוגנת עד היסוד שלא נהוג לרוץ עליה, שכן יושביה גם יצא מהאמת ומהטעות הישנה . אם זה לא היה, אז אולי הוא היה פורץ עם אשתו ושהה איתה על פי מצבו, או אולי היה משחרר את שפחתה ומתמיד בקשר עם המלך, או אולי הענף שלו היה מותש ופרנסתו הייתה להיות בלתי אפשרי, ולכן הוא יחפש אותו חזרה מהמקום שהוא לא צריך . ואם הספינה שלו הונעה באוויר על פני מים אחרים, אז כל מה שמצוין על ידי זה אבוד, או חייל בגלל שירותו, נוצותיו וציודו, או שהוא מותקן משאר הספינות, והוא עשוי ציין את ארונו של מי שהיה חולה בין הסולטנים, השליטים, המלומדים והראשי, וכמה מהם אמרו : מי ראה שהוא נמצא בספינה על הים, בתוך מלך גדול או סולטן . הספינה היא בריחה ממצוקה, חרדה, מחלות ומאסר, שכן מי שרואה את עצמו כבעליו . אם הוא רואה שהוא נמצא בו, הוא נמצא בו, אלא אם כן הוא יימלט ואם יעזוב אותו, הישועה שלו תהיה מהירה יותר, ואם הוא נמצא בו בזמן שהוא על יבשה . הדאגה הייתה עזה יותר וההצלה הייתה רחוקה יותר, ואם החומה המבודדת ראתה שהוא עלה בספינה, הוא היה ממלא אחר המנדט של המלך הגדול ביותר עד לים, והאפוטרופסות תהיה בהתאם להוראות של הספינה ויכולתה, ואחרי הספינה מהיבשה אחריו מבידוד . ונאמר שרכיבה על ספינה בים היא מסע של חומרה וסכנה, והמרחק שלה מהיבשה, אחריה מהנרתיק . ואם הוא נמצא בעניין, אז הוא מסתכן, אז אם הוא יוצא מזה, הוא יימלט ולא יציית לאדונו, כי הקב~ה אמר : ~ כשלא הוביל אותם לצדק, הם היו שותפים . ” אם איש החזון הלך למדינתו, או שהוא סוחר שסחרו אבד, הספינה תחזור . אם הספינה הייתה טובעת ונתלתה עליה עם לוח, אז הסולטן היה כועס עליו אם הוא היה מושל, אז הוא ברח והמדינה חוזרת אליו . ואם הוא היה סוחר, אז הוא צמצם את כספו ופצה על כך, ואם הוא טבע אז הוא כמו טובע . ומי שרואה שהוא נמצא בספינה בלב ים, אז הוא יהיה בידי אלה שיורדים ממנו, ומותו יהיה ישועה מרוע מה שהוא ירא . ספינתו טבעה ולוחותיה פיזרו את המזל עבורו בזה שהוא יקר לו . ונאמר כי הספינה ההרוסה היא מסע בבטחה, כי אלוהים אדירים אמר : ~ ארון הקודש עשה לך כיף לרוץ בים בפקודתו .~ הספינה העמוסה באנשים בטוחה עבור מי שנמצא בה במסע, כי אלוהים אדירים אומר : ~הגשנו אותו ואת מי שנמצא איתו בתיבה הטעונה .~ ושוטרי ספינה פגעו בדגל או מקבלים כסף מתלונה . והוא לקח את חבל הספינה, חסן אלדין וחברי הצדיקים בלי לעזוב אותם, כי אלוהים אדירים אמר : ~ ותחזיק בחבלי אלוהים כולם ואל תפריד .~ ומסופר שאדם בא לאבן סירין ואמר : ראיתי כאילו אני נמצא בספינה שחורה ולא נותרה אלא חבלים . הוא אמר : אתה אדם שדתו אינה נותרה אלא כנות, וחבלי הספינה הם בעלי הדת ….
מי שרואה הרבה לחם, זקן וצעיר, בלי לאכול אותו, אחיו וחבריו יבקרו אותו בקרוב, ולחם טהור הוא לחם טהור לאוכלים אותו ….
ג'אבר אל-מג'ריבי אמר שאם במצור הייתה תחמושת נוספת, זה סימן לטוב ולצדק בדתו, ואם זה היה אחרת, זה נגדו ….
ומי שיראה שהוא נכנס לכלא ואז יעזוב בקרוב, הוא יקבל את מבוקשו במלואו ….