…אם הוא רואה שהוא סוגד לכוכב או לעץ, הרי הוא אדם דתי שדתו היא הסאביים, והם נמצאים בקרב העם. אלוהים אדירים תיאר אותם, אז הוא אמר : ~ אז הם סטו בין זה .~ ונאמר שזהו חזון המצביע על כך שבעליו קרוב לשרת אדם גדול שהתוודע לדתו ….

הוא ראה שהוא טוחן עץ דקל . אם זה נעשה ….

…אם חלמת על בז, זה מנבא שאנשים זדוניים ישלו אותך בדרך כלשהי . אם חלמת שאתה יורה בז, זה מנבא שתתגבר על מכשולים לאחר מאבק גדול. אם בחורה חולמת שהיא מרחיקה את הבזים מתרנגולותיה, הדבר מעיד שהיא ממלאת את רצונותיה הפזיזים ביותר בכך שהיא מטפלת ברצינות בענייניה . החלום הזה אומר גם שאויבים קרובים אליכם ושהם מוכנים לנצל את הטעויות הקטנות שלכם . ואם תצליח להרחיק בז לפני שהוא יפגע בציפורים שלך, יהיה לך מזל בתפקיד שלך . אם אתה חולם לראות בז מת, זה מצביע על כך שאויביך יובסו . אם אתה חולם שאתה יורה בז, אז יהיה לך סיבוב עם אויבים, וייתכן שתנצח בו ….

…משמעות חלום זה אסון . כשאתה שומע קול של אקדח, זה אומר אובדן עבודה וניהול רע של הבעלות על התאגידים . אם אתה יורה במישהו באקדח, תיפול טרף מבושה . ואם מישהו יורה בך, זה יפריע לך על ידי אנשים מרושעים, ואתה עלול להיות חולה קשה . ואם אישה חולמת לירות, אז חלום זה מנבא מריבה ומוניטין שנאה הקשורים לתחושות תאווה . באשר לאישה נשואה, זה מעיד על סבל בגלל האחרים ….

…באשר לאלדראת : מי שיראה שהוא בין עם שנחש יצא ממנו בלי רצון, אז תהיה לו הקלה בעצב וממצוקה, ויהיה בו לשון הרע . אם הוא נושף במכוון ויש לו קול חזק ומסריח, אז הוא מדבר מילים מכוערות, או עושה מעשה מכוער וזוכה ממנו לשבחים רעים על מידת הסירחון שלו, והוא מגעיל מהקול הזה . אם הוא רואה אותו מסריח ללא צליל, זהו שבח מכוער שאינו מגעיל כמו הסירחון שלו, ואם הוא יורה בקרב עם, אם הוא סוער או שהם משוחררים ממנו, ואם הם בקושי של טרנספורמציה זה קל . אם הוא יורה חזק, הוא יעשה את הבלתי נסבל . אם היה מתפוצץ בקלות, הוא היה עושה את מה שהוא יכול לסבול ….

…לזרוק את מי שרואה בחלום שהוא זורק מעוט, זה בגידה ותככים . אולי זה הצביע על לשון הרע והכפייה של החוקרים, או על לשון הרע על הנשים שחוסנו ועל אתגר הדת . אולי חזונו הצביע על מרדה . וזריקת חצים בחלום היא עדות לדבר על סימפטומים על ידי תסמינים, ואם החצים בהם היו להבים, הם היו מרפאים שליחים, הדבר המיועד היה קורה, ואם לא היו בהם פרקים, זה מעיד על אכזבה במה שיש מיועד . ומי שזורק את החץ והוא זה שנפגע, הוא ישיג את הצורך שלו מקרבת אלוהים אדירים, ואם הוא נמצא בעולם הזה, הוא יזכה לכבודו . ומי שרואה שתי שורות של אנשים זורקים זה את זה, אז מי שנגרם להם עוול רב עם האמת והלא נכון, ומדבר על מתנגדיהם בשקר . ומי שרואה שהוא יורה באנשים בחצים, הוא יורה בהם מילים רעות . ומי שרואה שהוא זורק וטועה, אז יש לו לשון זדונית שאיתה הוא מדבר לכבוד האנשים . ומי שיראה שהוא מכוון לחפץ ולא עושה טעות, הוא ישיג את מטרתו באמצעות שליחת ספר או שליח . ומי שזורק אדם אבל לא מכה אותו, אז הוא זורק אותו במילים כוזבות . ומי שרואה שהוא זורק חצים על הר במזרח ובמערב, ובגדיו חדשים ולבנים, הוא ישיג מלך וסמכות אם הוא ראוי לכך. חצים הם ספריו שהוא מבצע במכתביו ובפקודותיו . וזורקים אגוזי לוז באבנים . ונאמר : השלכת אגוזי לוז באזורים עירוניים נזרקת לאותה סקילה, ואם ההשלכה היא על היבשה לשם ציד אז היא קלילה ורווח . ומי שזורק חץ ושופך את דמו, הוא ירוויח תועלת מאדם גדול . ואם החצים נופלים בליבו, אלה הודעות של ילד טוב או משרתת יפה . ומי שרואה שהוא זורק את המעוט כמבצר האויבים, אז אלה דברי צדק שהוא מדבר, או תחנון שאלוהים אדיר קורא לו ….

…זה נמצא בחלום על פנים שונות, שכן לחם לבן מעיד על פרנסה טובה ורווחה . ולחם שחור מעיד על מצוקה בחיים, ונאמר : כל כיכר מציינת חוזה כסף, שהוא אלף, מאה או עשרה בהתאם למעמד הרואה ומה מתאים לו . ולחם מר הוא לחם מר . לחם מתוק יקר יותר אם הוא כמו דבש או סוכר . וכל מי שאוכל לחם בצואה, הוא אוכל דבש בשעווה שלו . הלחם המשובח ביותר הוא התנור הבוגר . זה מעיד על האיסלאם מכיוון שהוא עמוד התווך של הדת, עוצמת הנפש וחיי הנפש, והוא עשוי להתייחס לחיים ולכסף שהם עוצמת הנפש . הכיכר עשויה להצביע על תוכחה ועל הנושא, ואולי האם המטפלת שאיתה צלאח א-דין ושמירת האישה, והלחם המטוהר ממנו מעיד על חיים טהורים, ידע טהור ועל האישה הלבנה והיפה . מי שרואה שהוא מפריד לחם בין אנשים לחלשים והוא תלמיד ידע, אז הוא ישיג מהידע את מה שהוא צריך, ואם הוא מטיף, אלה הטפותיו ומצוותיו, אלא אם כן האנשים שלקחו את צדקתו ממנו מעליו, וצדקה היא עפר העם . ומי שרואה אדם מת נותן לו לחם, כי זה כסף או פרנסה שבאים אליו מיד של מישהו אחר . ומי שרואה לחם על העננים, על הגגות או על צמרות הדקלים, אז הוא רותח, וכך גם כל המכירות והאוכל . אם רואים אותו כאילו הוא נרמס על הקרקע, אז זה שגשוג גדול שמוביל לאומללות . מי שרואה אדם מת לוקח לו כיכר לחם, או שהוא רואה אותו נופל ממנו באש, או בשטח פתוח, או בזפת, והוא בטל, אז הוא כפירה אליה הוא נקרא, ו פיתוי שאנשים נופלים אליו, ולכן הכיכר היא חובו, ואם הייתה לו אישה חולה, היא נספתה, ואם היא הייתה חלשה בחובות, היא מושחתת . ומי שרואה שהוא אופה לחם אז הוא מבקש לבקש קצבה לבקש גמלה קבועה. אם לחם מגיע במהירות למדינה ומקבל כסף בידו . ואמירתך היא כיכר אחת של פוריות, ברכה ופרנסה, ואחרים ביקשו זאת . ואם היה רואה כיכרות רבות מבלי לאכול אותן, היה מוצא את אחינו . אם יש לו כיכר שעורה, זו פרנסה מטרידה, ואם הוא רואה כיכר קרום, הוא מדלל את פרנסתו, ואם נותנים לו חתיכת לחם והוא אוכל אותה, זה מעיד על כך שחייו בחוץ חייו פג. אם הוא לוקח חתיכה, אז גבר הוא חמדן . ולארג'ף לאישה רווקה . לחם נקי ובשל של הסולטאן הוא הצדק וההגינות שלו, והיצרן יש עצות להכנתו . לחם תירס וחומוס הם צמודים ויקרים . ואם הוא ראה לחם על הזבל, זה זול . ולחם רחב הוא לחם רחב וחיים ארוכים . ולחם מעיד על דאגות חסרת דאגה . ולחם שעורה למי שלא נוהג לאכול אותו הוא צר ויקר, כי אוכלים אותו במחירים גבוהים . ולחם חם הוא צביעות ופרנסה בזה החשד, כי האש נשארת בו . ומי שרואה כיכר תלויה במצחו, זה העוני והצורך שלו . והלחם המכוסה בבגדים הוא כסף רב, שאינו מיטיב עם הבעלים ואינו משלם עליו זקאת . לחם בייגל צר בפנסיון לאכילה מכיוון שהוא נאפה רק על ידי נזקקים . ומי שרואה כאילו הוא אוכל לחם בלי לאכול, הוא יחלה לבד וימות לבד . ולחם שאינו מבושל מעיד על חום גבוה . והלחם המדבר לעניים הוא חולה והחמיץ את מה שהם קיוו לו : נאמר : זה מעיד על הילד . אכילת לחם פלאפי היא פרנסה, ונאמר : מעדן הלחם הוא קצר מועד או מעט רווח . ומי שרואה שיש לו שני שבבים ביד, הוא אוכל מזה ומכאן, ואז הוא מצטרף לשתי האחיות . והכיכר זכתה הרבה . עוגות וחרקים בריאים לגוף . לחם רקוב זול יותר, ואם יש לו כנפיים, הוא רותח . ולחם שבור, פוריות, רוחב ורווח נעים . וכיכר אשתו או בנו או בערך שלם או דרהם . והחלק היבש של הלחם מעיד על הצורך כעובר . עוגה היא מסע, וכניסתה למי שאינו מסוגל לאכול אותה היא עדות לדאגה, מר ומצוקה . והרוך הוא מסע, והוא עשוי להצביע על קלות הקשה, ורכותו היא תהילה, והכל רע . ולחם רקוב הוא שחיתות בדת, כפירה מהאיסלאם ושחיתות במצבה של האישה . השברים השונים מעידים על רווחים מצדקה או צביעות . ועיסת הלחם היא ידע שימושי וכנות בדיבור ובמעשה . הקליפות הן צביעות, חנופה וצביעות ….

…נדיר שעומר, שהוא שופט בלבנט, והוא נסע יום אחד ממכה, וראה כאילו השמש והירח נלחמים, וכוכבי הלכת, חלקם עם השמש וחלקם עם הירח. וכי הוא הפך לכוכב לכת, ולכן חזר לספר את חזונותיו לאימאם עומר, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, וכשהוא בא אליו, אמר לו, לא חזרתי מדרכך. הוא אמר שראיתי חזון חזרתי לספר לאמיר. המאמינים, ואז האימאם אומאר, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, אמר לו כשראתה שאתה כוכב לכת, וראית את עצמך עם השמש או עם ירח. הוא אמר עם הירח. הוא אמר, אז צא אל תעשה שום עבודה בשבילי בכלל. כשיצא ממנו אמר האימאם עומר לחבריו. ואם חזונו אמיתי, הוא ייצא עם מי שלא מנצח עלינו. אירוע סיפין שהרג את האיש עם אנשי לבנט ….

…אם אחד הכוכבים גדול יותר מהשני . באשר לנפילת הכוכבים לארץ או לים, או שריפתם באש, או תפיסת הציפורים, זוהי אינדיקציה למוות המתרחש בקרב אנשים, או שנהרג על פי מספר האנשים מעטים, וזה עשוי לקרות במין ללא יחסי מין, אם מין הנופלים ידוע מכוכבי הלכת וממלך הכוכבים בחיקו, או שהוא רועה אותו בשמיים, או מפנה אותו באוויר , אם הוא היה ראוי לסולטאן הוא היה משיג אותו, והוא היה שליט על העם, שופט או מופתי . ואם זה היה נמוך מזה, אולי הוא היה שוקל אסטרולוגיה . באשר ליפול עליו או על ראשו, אם היה חולה הוא מת . ואם שיקרו לו חובות של אסטרולוגים, או שהוא עבד של משרדים, הכוכבים שלו נפלו והוא התבקש מה הוא חייב . כמו כן, אם היה רואה את גופתו הוא היה חוזר לכוכבים . או את ראשו, ואם הכוכבים היו אסטרולוגים עבורו על העם, הם הגיעו אליו והתאספו אליו, וכמו כן אם הוא קוטף אותם מהאדמה או מהשמיים, הם היו ניגשים אליהם ממנו . ואם הכוכב נופל על זה שנעדר הוא ייתן לו, ואם הוא נופל על אישה בהריון, היא תביא לעולם ילד בשם מכובד, אלא אם כן זה מכוכבים זמניים כמו בנות של הארון, המשוררים והפרח, כך שהאדון הוא עבד על פי אזכור הכוכב, יופיו ומהותו . זה עשוי להצביע על מותה של האישה ההרה, אם יאושר על ידי עד איתו המעיד על המוות . באשר לראות את כוכבי הלכת ביום, זו עדות לשערוריות והכפשות, תאונות קשות, אומללות וחוסר מזל . ובהתאם למידת החזון, כלליותו וספציפיותו, ושפע הכוכבים ונמוגתם, אל-נביגה אל- ד'וביאני הזכיר יום מלחמה : כוכביו והשמש עולים … וגם האור אינו אור וגם החושך אינו חושך. אל סר . אם אין בו אור, הרי שזו פורענות המאחדת בין האצילים מבין העם . אם הוא רואה שהוא עוקב אחר הכוכבים, אז הוא בדת של שליח האל, עליו השלום ועל חבריו ועל האמת . אם הוא רואה שהוא גונב כוכב מהשמים, אז הוא גונב משהו מסוכן מהמלך ומחפש אדם מכובד . ומי שיראה שהוא הפך לכוכב, הוא ייפגע מכבוד ויוקרה . ומי שיראה שהוא לקח כוכב לכת, יהיה לו בן מכובד גדול . אם היה רואה שהוא מושיט את ידו לשמיים ולקח את הכוכבים, היה משיג סמכות וכבוד ….

…כדור הארץ נמצא בחלום מאצילות האנשים . מי שרואה בביתו כוכבים מאירים, יתאספו איתו מספר שליטים, ואם הוא יראה אותם בביתו ואין להם אור, קבוצה של האצילים תתכנס באסון . ומי שראה כוכב לכת נפל מהשמים למקום, אסון התרחש במקום ההוא באיש של כבוד . כוכבי הלכת נפוצים בקרב הסולטנים, והשגחתם היא החזקה ביותר, בקרב המלומדים הבקיאים ביותר ובקרב פשוטי העם העשירים ביותר . ומי שרואה את מעמדו ככוכבי לכת רבים, יהיו לו צאצאים רבים . ומי שרואה את שבעת כוכבי הלכת, את המכונית, זה מציין את התעשיות, המסחר, המדע והסולטנות . ומי שרואה כוכב לכת בהיר, הוא יקבל הנאה ושמחה ואנשים מובלים אליו . ומי שרואה שכוכבי הלכת יצאו משמים, אז הכסף שלו נעלם אם הוא עשיר, ואם הוא עני, הוא ימות . אם הוא רואה כוכבי לכת על ראשו, אזי הוא יוזכר ויעלה על עמיתיו . אם הוא יראה שהוא רוכב על כוכב לכת, אז הוא יקבל סמכות, מנדט, כוח, טוב, תועלת ונשיאות . ומי שרואה את הכוכבים מתחת לגג מעיד על חורבן ביתו כדי שאורם יהיה בתוך הבית, או שזה מעיד על מותו של בעל הבית . ומי שרואה שהוא אוכל את כוכבי הלכת, הוא אוכל מכספי אנשים . ומי שבלע את הכוכבים עלול להעליב את החברים, שאלוהים יהיה מרוצה מהם . מי שקולט את כוכבי הלכת, הוא ילמד ממדענים . ומי שרואה את הכוכבים מפוזרים הוא מוות של מלכים, או שזה מעיד על מלחמה . ומי שראה את הכוכבים נופלים ארצה מהשמים, הדבר מעיד על הרס אנשים רבים . וכל מי שראה שכוכבי השמים נפלו, הוא התקרח ושערו נשפך . ומי שרואה את כוכבי הלכת ביום הוא עדות לשערוריות ותהילה . כוכב הבוקר מסמל את חתונת הכלה . וכוכבי הלכת הקטנים עם האור החלש מעידים על עבדים, עבדים ואנשים פשוטים . מי שהופך לכוכב לכת מתעשר . וכוכבי הלכת שמציינים את החורף הם דאגה ועצב, ומעידים על חיי קיץ וטוב ….

…האבל הוא בחלום שהם נוגים . ומי שרואה שהוא אסף חבורה של נורות מהגן שלו, שיזהר מרע . והעניים ביותר של צמחי מרפא הם כסף שהכסף מתאים לו, והפרד שגדל הוא אדם . חלקם אמרו : כל הקטניות תקפות, וחלקם אמרו : כל הקטניות לא אהבו . חלקם אמרו : כל הפולסים מצביעים על סחר, צער, לידה וכסף. אם הם מצביעים על סחר, זה סחר שאין לו הישרדות, ואם זה מתייחס לגברים, אז הם חיילים . ומי שמחליף את המן ושליו בקטניות ושום, הוא יקבל השפלה ועוני . אם הוא יראה שהוא מחליף לחם בלחם, אז הוא יינצל מעוני והשפלה . ומי שיראה שהוא אכל קטניות מבושלות, הוא ירוויח טוב וייהנה מכל דבר, משמחה, אושר וטוב, ויהיה לו רווח בכל דבר . ועלי הכותרת הקטנים והמטופשים, שהם הגזעית, הם סימן של משאלה למה שהוא לא מבין ….

…ומי שרואה את המלאכים יורדים במקום מעיד על כך שהתהילה והניצחון התרחשו למשפחתו, ונאמר שיש גשם וקלות מועילים, היעלמות הקושי, וראייתו של המטופל על המלך היא מותו ואחרים. מנצחים. ומי שרואה שהוא טס עם המלאכים, יקבל מות מעות ומי שרואה שהוא מקיים יחסי אישות עם מלך, אם הוא מוצא הנאה, יהיה לו כסף, והראיות למותו ומי שרואה מישהו בין המלאכים שב צורה של אדם לבוש ומטופח, אז הוא שמח וטוב, ואם הוא רואה אותו נגד זה, הוא נגד זה. ומי שרואה את אחד מסופרי המלאכים הרוחניים והמכובדים, הוא יתברך בעדות, ברוך השם, וכל מי שרואה את גבריאל, עליו השלום, אז הוא נוסע לחפש ידע וללמוד משאלה, ואם חזונו חוזר על עצמו אויבים , ואולי הוא הצטרף לטוב ואסר על מה שלא בסדר, ומי שרואה את מיקאל מקבל תגמול בשני המעגלים, ומי שרואה את ישראפיל מקבל טוב ונוסע בתועלת, ואם הוא שומע אותו נושף בתמונות, הוא ימות בקרוב. היה אדם חולה שהצביע על מותו, ואולי זה הצביע על אויב שהתכוון לפגוע, ואם הוא ראה אותו במקום בו אין מחלה, הוא הצביע על ריקנותו, על עוני משפחתו ועל פרידתם, וכל מי שראה שהוא מנשק אותו, אז הוא היה מכה בירושה…

…תעתוע השממה הוא בחלום סדר כוזב שאינו מתרחש . ומי שרואה תעתוע ויש לו חמדנות למשהו שהוא מקווה לו, אסור לעשות זאת ולא להשיג אותו . תעתוע בחלום הוא צביעות וחוסר אמון בדת, או נטייה לעולם ולקישוטו . אולי ראיית תעתוע מסמלת משאלה ותקווה למה שאדם לא מבין . ואם הרואה היה עד, הוא היה עד כוזב, או מדען כפירה, ואולי התעתוע היה חדשות שאין להן אמת ועשויות להצביע על הופעת דגל בצד בו נראה התעתוע ….

…שקד שקדים הוא סימן טוב . יש בו הון . עם זאת, עצב ילווה אותו לזמן קצר . אם לשקד יש פגם או פגם, אכזבתך מבקשת משאלה לא תהיה שלמה עד שיתעוררו מצבים חדשים ….

…מי שרואה את גבריאל, עליו השלום, הוא נוסע במרדף אחר ידע ומממש משאלה, ואם חזונו חוזר על עצמו, אז הוא ניצח את האויבים, ואולי הוא הורה על טוב או אסר על רוע ….

…ומי שרואה שכלב יורה בציפור וכדומה, הוא יפרש אדם לא מוסרי עם אחד מילדיו או אחד מעובדיו ….

…אלוף משנה אם אתה חולם שאתה רואה אלוף משנה בצבא או שאלוף משנה יורה עליך, פירוש הדבר שאתה לא תצליח להגיע לדרגה כלשהי בחוגים חברתיים או במועצות עסקיות . אם אתה אלוף משנה, המשמעות היא שתמצא דרך למלא תפקיד מעל מרכזי החברים והמכרים ….

…ציפור פסיון אם חלמתם על פסיון, זהו סימן טוב ויחסים טובים עם בני לוויכם . אם אתה אוכל את הפסיון, זה מנבא שקנאתה של אשתך תדחוף אותך לבלות עם חבריך . אם אתה יורה בפסיון, זה מצביע על כך שתסרב להקריב את ההנאות שלך למען הנוחות של חבריך ….

…ציפור שליו אם אתה רואה ציפור שליו בחלום, זה סימן טוב מאוד אם הציפור חיה . אם הוא מת, יהיה לך מזל . אם אתה יורה בציפור שליו, זה מנבא את סלידתם של חבריכם הנאמנים לתחושות הרעות שלכם כלפיהם . אם אתה אוכל ציפור שליו, זה מנבא שאתה בזבזני בחיים הפרטיים שלך ….

…אקדח אקדח בחלום מנבא מזל רע באופן כללי, ואם אתה הבעלים של אקדח, זה מנבא שהתנהגותך תחמיר . אם אתה שומע את קול הירי באקדח, יש אנשים שיגידו לך מידע שישמיד את האינטרסים שלך . אם אתה חולם שאתה יורה עליו, אתה תסבול את הקנאה והקנאה של אדם תמים וטוב, ותנסה כמיטב יכולתך להוכיח לו את מה שהוא מדמה לך שטועה . אם אדם חולם שראה את חברתו נושאת אקדח, הדבר מנבא מריבה קשה עם חבר והעניין עשוי להתפתח להפרדתו מחברתו ….

…ומי שרואה שמישהו יורה עליו למכור חיטה, הוא יפרש את חיפושיו אחר שקידה להשיג פרנסה מותרת ….

…זה בחלום חדשות טובות ואזהרה, מלחמה ויסורים, כוח ומאסר, אובדן וחטאים, ומי שרואה אש ויש לו ניצוצות ויש לו קול והמולה, זה משפט בו עולם של אנשים מת . ומי שרואה אש בלבו, זו אהבת המנצח ודיכוי מי שנטש את אהובתו . ומי שרואה שתי שריפות, הוא צבאי . ככל שהאש גבוהה יותר עם עשן חזק, כך האימה והייסורים גדולים יותר . מי שמדליק אש בלילה חשוך כדי להדריך אנשים לכביש יקבל דגל שמנחה אנשים, ומי שמדליק אותה ללא חושך, אז הוא כפירה . ונאמר : אם אתה רואה אש במהלך היום, אז זה סימן למלחמה ופתיה . ומי שרואה שהוא סוגד לאש, אז הוא אוהב מלחמה, ואולי הוא היה מציית לשטן באי ציותו . ומי שיראה שהוא יורה באש בחורף, הוא יהיה עשיר . ומי שרואה שהוא אוכל אש, הוא אוכל שלא בצדק את הכסף של יתומים או אוכל כסף אסור . ומי שרואה שהוא מכר אש וקנה גן, אז הוא מוכר יונים וקונה גן, ולהיפך . ומי שרואה אדם נכנס לאש ועונה אותו, אז הוא מאבד את כספו או עושה חטאים המחייבים את האש . ומי שנפגע מהאש ולא שרף אותו, שמור על זמנו . ומי שרואה את האש בוערת משהו מהדגן, מחירו גבוה יותר . והאש הבוערת היא אסון של סולטן . ומי שבין המושלים רואה שהוא מדליק אש בזמן שהיא כובתה, הוא יהיה מבודד ואש שלו כובתה . ומי שרואה להבת אש על דלתו ללא עשן, זה מעיד על חג'ג ' . והאש באצבעות מעידה על עוול הסופרים . ואש בכף היד היא עוול בעבודה . ומי שרואה אש שתאכל את כל מה שבא . עליו ויש לו קול אדיר, מכיוון שמלחמה, מגיפה, אבעבועות שחורות או מוות מתרחשות שם . ואם הוא ראה שהוא עולה ממקום לשמיים, אז אנשי המקום ההוא נלחמו באלוהים הכל יכול בחטאים . מי שרואה שריפה שורף חלק מבגדיו או חלק מאיבריו, והפורענות פוקדת אותו . ומי שרואה שהוא פוגע בזוהר אש, הוא ייפול בלשונות אנשים וימלא מחדש . והאש היעילה והנוצצת היא ביטחון של הפחד והקרבה לסולטאן . ומי שראה אש שמגיחה מביתו היה משיג מדינה או סחר . ומי שראה שקרן של אש שלו זורחת ממזרח למערב, אז הוא יידע שהוא יזכר במזרח ובמערב . ואם ראה אש זורחת מראשו, והיה לה אור וקרניים, ואשתו בהריון, היא ילדה ילד שינצח ויהיה לו זכר גדול . ומי שיראה שהוא מדליק אש בראש ההר, הוא יתקרב לאלוהים הכל יכול או ימלא את צרכיו, ואם הוא נעדר, הוא ישוב בשלום . ומי שרואה בחצאיתו אש בוערת ונשוי, אז אשתו נכנסת להריון . והאש במדבר היא מלחמה . ואם הוא לוקח פחם בין האש, אז הוא מכה בכסף אסור מהסולטאן . ומי שמצית אנשים, אגרום להם איבה וסלידה . ומי שיש לו אש מאירה מראשו, הוא יהיה חולה קשה . ומי שרואה שהוא נמצא בתוך האש ולא ימצא את חירותה, אז הוא ישיג אמת, ודאות וניצחון על אויביו . ומי שרואה אש נכבה, ומחלוקת שוכנת . אם האש נמצאת במדינה, אז זה מותו של שליט שלה או המלומד שלה, ואם היא נכבתה בגינה שלה, אז זה מותו . והאש עשויה להעיד על החשבון משום שהם נוצרו מאש הרעלים, ואולי זה הצביע על בצורת וארבה . ומי שראה אש מדברת בצנצנת או בסמוך לה, הוא היה מוכה על ידי ג'ין . אש מזיקה מעידה על סמכות לא צודקת, ואם אנשים מרוויחים מכך זה מעיד על סמכות בלבד . והאש בחורף מציינת את הפרי, כמו שאומרים : אש היא פרי החורף . אכילת אש מעידה על אכילה ושתיה בכלי אסור, כמו זהב וכסף . אולי היא ציינה את המתפלל שלה . כמו גם אור וחושך ….

…זה יתרון שהמעבר צריך להשלים את קריינות החזון, אז מה היה בהתאם לעקרונותיו ושואף לבטא אותו, ומה היה מחוצה לו, אז בטל אותו ממנו, ואם אתה אומר לו חזון והיא ראתה את מה שהיא שונאת, ואז היא לא מסתירה את זה, אלא מכירה את החזון בביטוי טוב, כך שהמחפש יבין את זה וחלקם אמרו שהוא חוצה את החזון הטוב ומשאיר אותו כך שהרואה יורה אזהרה, תשובה, ונדבה ….

…כלי נשק לראות כלי נשק בחלום מעיד על בעיות משפחתיות ודאגות ברמה של ילדים ומשרתים . אם אתה יורה מחבית של אקדח או רובה, זה מנבא שתתמודד עם הרבה התנהגות לא נעימה שרחוקה מלהיות אדיבה בחיים הפרטיים והציבוריים שלך, וזה ידחוף אותך להתנהג לפעמים, אבל הימין נמצא הצד שלך ….

…קשת אגוזים :, לזרוק אותו לתוך הכסף חלאל השלל פרוע, ו ב שקר הארץ השמצות היעדרות, וכיוון אותו לעבר דלת סולטן _mez . היונה הזורקת זורקת אישה, ומי שרואה שהוא זורק את חרטום האגוז באצולה, אז הוא מדבר מילים שאינן במקום, ואם זריקתו פגעה בו לפניו, ואם טעה, דיבורו יהיה אסון בשבילו . ומסופר שאדם בא לאבן סירין ואמר : ראיתי שאני יורה עם קשת של כלוא ואני טועה ונפגעתי . הוא אמר : ירא אלוהים, בשבילך אנשים עוקבים ….

…המסרק הוא בחלום איש שימושי, והוא מדריך טוב למי שרוצה להשתתף ולעבוד עם בית המשפט . וזה להסכים את שיניו . והנחת המסרק כסף zakat . המסרק מוסבר על ידי אדם צודק, והוא מציין מי מרוויח מדבריו, כמו השליט, הרופא והמטיף . ונאמר : הנחת מתייחסת למסננת המטהרת את השעורה כמסרק שמטהר את השיער מלכלוך . נאמר : מחצלות לארוג פיטורים . נאמר : שיני המסרק שנגר ראה . המסרק הוא שמחה ותענוג, ואם הוא רואה שהוא יורה איתו בראש וזקן, הוא יאבד את הדאגה והעצב שלו במהירות . והמסרק הוא אדם עם בעלים שווים, לא מובחנים . אם זה מברזל, אז זה איש תועלת ובעלים של אחים מוסלמים טובים . המסרק מעיד על חיים ארוכים, כסף רב וניצחון על אויבים, כמו גם על מסרק האורג ומסרק הספרים מציין את מחבר הפקודה והאיסור ….

…האם מותר כיום להוכיח פסיקה משפטית באמצעות חזונות וחלומות, כמו מי שרואה את השליח, יתכן שתפילת האל ושלום עליו, יורה עליו או יאסור עליו במשהו? התשובה שלנו לשאלה זו היא שהחזונות והחלומות אינם מוסברים על ידי האדם עצמו, וייתכן שמשמעותם אינה על פני השטח . ואז אני אומר : עכשיו זה לא מותר להוכיח פסיקה לגיטימית מלבד השריעה ומה מיושם בה. בגלל מצב שינה איננו מצב מלא להשיג את מה שהוא שומע את המספר – וזה כאן זה חולם – סכימת מדעני פצעים ואת התיקון, ואת המדענים של רומן, כי תנאי הקבלה של רומן של האדם : כדי להיות קצין, מתוחזק, והשינה אינה בתפקיד זה . אבל אם מישהו רואה חזון, שבו המצווה היא לעשות אחת מהסוננות או לאסור משהו לא בסדר, או אסור, והשליח, השלום וברכות ה 'עליו, אולי ראה אותו מצווה על מה שציינתי לעיל, הוא מותר לפעול לפיו? התשובה היא כן מותר לעבוד, ואם אתה אומר : מה הסיבה? אני אומר את הסיבה : שזה לא רק שיפוט של החזון ! אדרבה, עם מה שעומד בבסיס החוק . אימאם Shatby החליט של הבורא יתברך רחמים : כי דרישת העבודה תחת החזון, לא מחוררת הוראה חוקית, ויהיה ההסכמה של המשמעות לכאורה של החוק, ובעוד מה בא חזיונות, ואת הפרה של החוק, או שלטון החוק, הוא : או דמיון או אשליה, או יותר נכון זה חלום מן Shaytaan, ולא יכול להיחשב הזה, כי הוא מתנגד למה הוקם ולגיטימי . אל-בגאווי אמר בשאר אל- סוננה [12/211]: לא כל מה שאדם רואה בשנתו הוא נכון ועשוי להתבטא. במקום זאת, הנכון הוא מה שאלוהים הכל יכול מביא אליך מלך החזון מתוך העתק של אמו של הספר, וכל השאר הוא חלום מקטרת שאין לו פרשנות ….

…חץ אש אם אתה רואה בחלום חץ לוהט עולה בשמיים, הדבר מנבא הצלחה בלתי צפויה פתאומית וחיי משפחה חסרי דאגות שתהיה נאמן לחובותיך . אם אתה חולם על נפילת חץ יורה, אתה יכול לצפות להתקשרויות אישיות מצערות ….

…אם אתה רואה שעועית פראית בורחת ממך בחלום, תאבד משהו יקר ערך באופן מסתורי . אם תתפוס ארנבת אתה תהיה המנצח בתחרות . אם תהפוך ארנבות לחיות המחמד שלך, יהיה לך חבר מאוזן, אך הם לא יהיו אינטליגנטים . וארנבון הבר המת מת מנבא את מותו של חבר . זה יהיה משעמם להיות בסביבה . אם אתה רואה כלבים רודפים אחר ארנבות בר, הדבר מעיד על בעיות ועימותים בין חבריך ותעסיק את עצמך ביצירת מערכות יחסים ידידותיות . אם אתה חולם שאתה יורה בארנב בר, אז תאלץ לנקוט בצעדים אלימים כדי להשיג את הרכוש הלגיטימי שלך ….

…האגם : מציין אישה משמאל שאוהבת ישירות, כי האגם עומד ולא רץ, והוא הורג את מי שנופל לתוכו ולא דוחף אותו . והגלים הם חומרה ויסורים, כי אלוהים אדירים אומר : ~הם מכוסים בגלים כמו צללים .~ ויאמר הקב~ה : ~ והגלים נעצרו ביניהם .~ ומסופר כי סוחר ראה שהוא הולך בים, והוא נבהל מפחד הים, אז הוא סיפר את חזונותיו במעבר . הוא אמר : אם אתה רוצה לנסוע, יהיה לך טוב . זאת משום שחזונותיו מעידים על יציבות ענייניו . ואדם ראה כאילו מי הים כועסים עד שקצהם הופיע . אז הוא סיפר את זה לאבן מצדה, והוא אמר : צרה ירדה על האדמה על ידי הח'ליף, או בצורת בארצות, או שכספי הח'ליף נגנבו . זה היה רק ​​סכום קטן עד שהח'ליף נהרג, כספו נשדד והמדינות דוכאו . ומי שיראה שהוא מוציא פנינה מהים, הוא ירוויח מהמלך בכסף, עבד או דגל . ואם הוא רואה שמי הים או מים אחרים גדלו עד שהם חורגים מהגבול, כלומר משמעות הזרימה עד שהם נכנסים לבתים, לבתים ולבתים, אז אנשיה מפקחים על הטביעה, אז יהיה משפט גדול . העיקרון הוא במים הדומיננטיים שהם והמרדה, כי אלוהים אדירים קרא לניצחונו ולשפע העריצות שלו, והוא אמר שטביעה מעידה על ביצוע אסון גדול וביטוי כפירה, ומוות בטביעה הוא מוות בגלל חוסר אמון. . באשר לכופר, אם הוא רואה שהוא טבע במים, אז הוא מאמין, כי אלוהים אדירים אומר : “ גם אם הטביעה תופס אותו, הוא אומר, אני מאמין . ” הפסוק . ומי שרואה כאילו טבע ושקע בים, הסולטן ישמיד אותו . אם הוא יראה כאילו טבע וגרם לו לצלול פעם אחת ולרחף פעם אחת ולהניע את ידיו ורגליו, אז הוא ירוויח עושר ומדינה . אם הוא רואה את זה כאילו עזב אותו ולא טבע, אז הוא חוזר לעניין הדת, במיוחד אם הוא רואה בגדים ירוקים על עצמו . נאמר כי מי שראה שהוא מת בטביעה במים שאויבו היה רוצה לטבוע במים הטהורים טבע בכסף רב . באשר לשחייה : מי שרואה שהוא שוחה בים והיה מדען שהגיע לצורך שלו בידע, אם הוא שוחה על היבשה, אז הוא נעול ומתחזק במבויתו, והוא נשאר שם כמו השחייה קשה או קלה, וככל שעוצמתו . אם הוא רואה שהוא שוחה בעמק מישורי עד שהוא יגיע למקום שהוא רוצה, אז הוא נכנס לעבודה של סולטן לא צודק ואדיר שדורש ממנו צורך שהוא ממלא עבורו ומסוגל לו ואלוהים אדירים. מאבטח אותו ככל שהוא רץ בעמק . אם הוא ירא ממנו, אז הוא חושש גם משליט , ואם הוא בורח, הוא בורח ממנו, ואם הוא נכנס לים ושוחה בו טוב יותר, אז הוא נכנס לעניין גדול ולמנדט גדול, והוא מסוגל להחזיק את המלך ולהשיג תהילה וכוח . אם הוא שוחה על גבו, הוא חוזר בתשובה וחוזר מהחטא . ומי שמתפלל בזמן שהוא מפחד, הוא יקבל פחד, מחלה או מאסר, ככל המרחק שלו מהצדק . ואם הוא חושב שהוא לא יברח ממנו, הוא ימות בדאגה ההיא, ואם הוא נועז בשחייה שלו, אז הוא נחסך מהעבודה ההיא . ואם סולטן רואה שהוא רוצה לשחות בים והים סוער עם גל, אז הוא נלחם במלך בין המלכים, ואם הוא שובר את הים בשחייה הוא יהרוג את המלך ההוא . וכל ים, נהר או עמק שהתייבש, זהו מצבם של המיוחסים לו, ואם המים יחזרו, המדינה תחזור . ונאמר שאם אדם רואה שהוא ברח מהמים ששוחה לפני המודעות שלו לשינה, עדיף שהוא ישים לב בזמן שהוא נמצא במים ששוחה . ונאמר כי מי שראה שהוא שוחה, התמודד עם יריב והביס את יריבו וניצח אותו . והליכה על מים בים או בנהר מעידה על דתו הטובה ותקפות וודאותו, ונאמר שהוא בטוח במשהו שהוא בספק, ונאמר שהוא נוסע למסע בסכנה שלו אמון . ומי שיראה כאילו המים זורמים על פני השטח שלהם, הוא יכה על ידי אסון מהסולטאן, המעיד על רגלו של השליט, שאותו הוא יכול רק להתמודד, בגלל זרימתו וסמכותו . ומי שקם ממנו קל ועדין יותר, ומצביע על לוחם החותך את הדרך, ואם הוא נוסע, גנב או אריה חוצה את הכביש עליו, או שמוחו לגבי מסעו הוא גשם, שליט, או מכה . ואם הוא היה נוכח, הוא היה סובל מצער ופורענות, כי אלוהים אדירים אמר : ~אתה ארור בנהר .~ באשר לסולטן, הוא מוצג בפניו, במיוחד אם הוא נכנס אליו . או שהוא יכלא אותו, יורה לו להכות, או שהוא יגון אם קיבל אותו גדול, או מונע ממנו להינצל מהזרם שלו, ואז או שמחלה נופלת בו מקור או טיפה, אז איך זה היה החורף והמים שלו היו גרועים, אז הם חמורים יותר בכל מה שמעיד על כך? אם ייחתך, יעבור או ייצא ממנו, הוא יינצל מכל מה שיש בו של צער ומחלה, וכל העדויות של ייסורים וצער . ומי ששואב מנהר ושותה, מקבל כסף מאדם מסוכן כמו אותו נהר . ומי שנכנס לנהר ותוקף אותו מקרקעית בוץ או בוץ, הוא יוכה על ידי אדם שמצבו הוא כמו של אותו נהר בנהרות . ומי שיחתור נהר לצד השני, הוא ינתק דאגה, אימה או פחד, והוא יינצל ממנו אם יש בוץ ….

…Doe : Vjarih בל ערבי, זה הרגיש כמו איילה ווקאל, היא זממה או Bjarah con אשת Wiczugea . אם הוא ראה את זה כאילו הוא זורק איילה באבן, הדבר מעיד על גירושין של אשתו, מכותיה או יחסי מין של עוזרת . אם היה רואה כאילו הניק אותה בחץ, היה יורה במשרתת . אם איילה נשחטת ונשפך ממנה דם, עליו להיות עוזרת . מי שהופך צבי, הוא נקלע להנאת העולם הזה, ומי שלוקח צבי, הוא הכה בירושה, ובמידה רבה של טוב, ואם הוא ראה צבי הוא היה קופץ עליה . אם אשתו נעשתה פנאטית, ומי שראה שהוא רץ במסלול של נמלה, כוחו גבר . ונאמר שמי שהפך לאנטילופה יגדיל את עצמו ואת כספו . ומי שלוקח צבי ומכניס אותו לביתו, הוא יתחתן עם בנו . ואם אשתו הייתה בהריון, היא ילדה ילד, ואם הוא עור גזלה, הוא ניאף בכוח עם אישה . נאמר שאדם ראה כאילו הוא מלך צבאים, ואז הוא סיפר על חזונו במעבר, ואמר : יש לך כסף מותר, או תתחתן עם אישה חופשית ונדיבה . זה היה כך . ואוכל בשר חום מאישה יפה . ומי שהכה פחד, הכה ילד . עוזרת, בל והמפלצת, היא גם אישה . ועגל החיה נולד . ועורות החיה והאנטילופה ושיערם, ושומן ובטנם, כסף מהנשים . ומי שזורק גזלה לתפוס, הוא ינסה לזכות בה . ונאמר שמי שיפנה צבי או משהו מהבהמה, הוא יפרוש מהקהילה המוסלמית ….

…ירייה אם חלמת שנפגעת מירי והרגשת שאתה גוסס, זה מנבא שתיתקל בבעיות ותפגע בקנאה ובקנאה של חבריך . אבל אם נמלטת מהמוות והלכת, תתפייס איתם במהירות בהמשך . אם אתה חולם שמטיף יורה בך, זה מנבא שתתעצבן על ידי חבר שתוקף אותך ברעיונותיו ומאשים אותך בשקר ….