ומי שרואה שהוא תחליף לאדם הידוע לסוסה, אז הוא יבקש את עזרתו של אותו אדם במה שהוא מבקש או יגיע אליו, ונאמר שהוא נתפס כתחליף לאדם, אז זה פירש כי אותו אדם הוא תלות, שותף או יורש ממרחק, ואם האיש אינו ידוע אז הוא אויב ….
חולם על לאסוף כסף על הרצפה
(95 פירושים ומשמעויות של חלומות על לאסוף כסף על הרצפה)…ומי שרואה שהוא דורך על אישה, עליה להרות ממנו ולהביא ילד לעולם ….
…באשר להיצע, זה הביקוש לפרנסה והשגת הרצוי. ומי שרואה שהדיו פגע בבגדו, אז זה מעיד שנזק נגרם לו. אבל אם הוא סופר, זה לא מזיק לו ונאמר שהחזון של הדיו אם הוא מלא בחומר, אז זה מתפרש על ידי אישה שיודעת להרוויח, ואם הוא רואה שמשהו כתוב עליו ממנה, אז הוא יהיה טוב יותר מכאלה. האישה ….
…אם היא רואה אישה שאומרים לה לבקש סליחה על חטאך, היא מואשמת בחוסר מוסריות ….
…זה בחלום מציין אהבה לאסוף כסף, אלוהים אדירים אמר : ( ואתה אוהב כסף באהבה גדולה ). אם הוא מסתפר, כלומר הוא עושה את זה בגדול בחלום, אז יהיה לו הרבה כסף . אם הוא נפל בחלום, הוא בזבז את כספו . אם הוא מגביל את עצמו, הוא משתדל לקצץ את מסעו ואת מותו של זכרו ….
…האשיש : הוא דו קיום של בעלי חיים ובקר, וזה כמו כסף העולם שממנו כל אדם מקבל את מה שהאדון שלו חילק ופרנס אותו עבורו, כי הוא מחזיר בשר, חלב, חמאה, גהי, דבש, צמר , שיער ומוך, אז זה כמו כסף שבו כוחם של אנשים נמצא . אולי הערבה מתייחסת לכל מקום שמרוויח את העולם, מקבל ממנו, נודע ממנו ומיוחס לו, כמו למשל בית הכסף והשוק . בפרט ה- Nawwir עשוי לציין את שוק החליפין, צורפים ומקומות זהב . נאמר כי הנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, פירש את האחו עם העולם וירוקותו, וכי הוא, עליו השלום, אמר : העולם הוא ירוק מתוק. מתיקות, כל מה שנופל על פיהם של גמלים מעיד על המותר, וכל חומצה בו מעידה על מה אסור ומה משפיע עליהם, רמאות ומרירות . ומה שצומח מהצמח הוא תרופה שיש לטפל בה, היא מחוץ לכסף ולפרנסה, ומעידה על מדע, חוכמה ודרשות, והיא עשויה להצביע על כסף חוקי טהור . ואם הוא חמוץ בטעמו, אז החומציות שלו נובעת מהמצוקה והסכסוך בהשגתו ועייפותו . לא משנה מה היה זה רעיל קטלני, זה הצביע על חוסר מזל אסור, לוקח את העולם לפי הדת, את דלתות הגרימה, החדשנות והגחמות, וכל מה שיוצא מהפה ונכנס אליהם מהגרוע מכל . אבל אם הוא ראה אנדיב : ולקפל Kalksberh : ואת כמו של נשים עם מרירות, חום, Vhmum והצער וכסף הוא חראם . נאמר שכאשר אדם נפל על האדמה ונפל בהודו, הריח שלו היה תלוי על עץ בזמן שהוא היה עצוב ובכה על עצמו . זה עשוי להצביע על דאגותיו בהמשך, והתגמול הוא עם תכשיטי גן העדן, המתווספים אליו ללא כוסברה וקימל וכדומה . כל מה שנבט מהאדמה הוזכר באיסור בספר או בסונה, או סיבה שהייתה ראויה לאשמה בימים ההם, זה מעיד על היכולת בדיבור ובפרנסה, כמו כופתאות, עץ, שום, מלפפון, עדשים ובצל , ומה יש לצמח שם השולט בגזירתו, שמשמעותו חזק יותר מטבעו או, נישא עליו תומך במהותו, כמו מנטה שממנה נגזרים ההספד וההספד, למרות שהוא קטניה . כמו גם האיים, שהם אלסנר בצער ובאש . לא משנה מה צמחים אשר צומחים ללא זרעים ואין להם שורשים על הקרקע, כמו כמהין ופטריות, זה מצביע בקרב העם על מצר, הריון וצאצאי זנות, ועל מי שלא מכיר את השושלת שלהם, והכסף מציין את הזרע. , תרומה, צדקה וכן הלאה . מי שרואה את זה כאילו הוא באחו או חשיש שהוא יכול לאסוף או לאכול, אז אני מסתכל על מצבו, ואם הוא עני הוא מתעשר, ואם הוא עשיר הוא גדל ועשיר, ואם הוא סגפני בעולם הזה שרוצה את זה, ואז הוא חוזר אליו ומרתק מזה . אם עבר מאחו לאחו, הוא נסע במרדף אחר העולם ועבר משוק אחד לשני ומתעשייה אחת לאחרת ….
…ומי שמכה את החלב פירושו לאסוף כסף, ומי שחושב שהוא מכה את החלב, מייבש אותו ואוסף אותו, אז הוא אוסף כסף ….
…ומי שרואה שהוא אסף צואה, אם הוא הבעלים של גן, הוא ירוויח וייצור את הפרדס שלו, ואם יש לו תפקיד לאסוף את מעלליו . ואם הוא היה בעל הסמכות לגבות כסף מאוסף או משהו דומה . ואם הוא היה עני, הוא אסף כסף מארגון צדקה ….
…באשר לאצבעות : נולד אח, לפי האמור שהיד היא אח . ושזור אותו בלי יד הדוקה . ועוסקים בעבודת הבית ובני האחים, בדבר שחששו לעצמם, והם העמידו פנים שהם משלמים את זה ומספיקותו . ונאמר כי אצבעות יד ימין הן חמש התפילות היומיות, האגודל הוא תפילת פאג'ר, האצבע היא תפילת הצהריים, האצבע האמצעית היא תפילת אחר הצהריים, האצבע היא תפילת השקיעה, הזרת היא התפילה האפלה, וקצרתה מעידה על חסרונות ועצלות בה, ואורכה מעיד על שמירת התפילות, ונפילתו של אחת מהן מעידה על נטישת התפילה ההיא . ומי שרואה את אחת האצבעות במקום הזולת, הוא יתפלל את התפילה הזו בזמן השנייה . אם ראה כאילו הוא נושך בן אדם, הוא מציין את הנימוסים הרעים של האדם הננשך, ואת הגזמת הנשיכה במשמעתו . אם הוא רואה חלב שיוצא מהאגודל שלו, ודם מאצבעו המורה, בזמן שהוא שותה מהם, עליו לגשת לאם של אשתו או אחותה . פיצוח האצבעות מעיד על מילים מכוערות בין קרוביו . אם האימאם ראה עלייה באצבעותיו, זה היה עלייה בחמדנותו, הגינותו וחוסר ההגינות שלו . ומסופר שהרון אל-ראשיד ראה את מלאך המוות עליו השלום ייצג אותו, אז אמר לו : הו מלך המוות, כמה זמן נותרתי? הוא הצביע עליו בחמש אצבעות פרושות מכף ידו, אז הוא התבונן באימה, בוכה על חזונותיו, והוא סיפר אותם בגודל המתואר על ידי הביטוי. הוא אמר : הו מפקד הנאמנים , הוא אמר לך שחמישה דברים הוא ידע עם אלוהים, שפסוק זה מביא יחד : ~ לאלוהים יש את ידיעת השעה . ~ פסוק . אהרון ופארה צחקו . אצבעות היד השמאלית הם ילדים של אח ואחות, והציפורניים הן יכולתו של אדם בעולם הזה, ולבן הציפורניים מעיד על מהירות השינון וההבנה, וראיית הציפורניים בכמות סלטין והעולם . והטיפול באמצעותו הוא עדות להונאה באיסוף העולם, אורכו עם טובתו, כספו ובגדיו, והכנת נשק אויב, או ויכוח או כסף, על מנת להימנע מרועם . ואורכו, כזה שהוא חושש מפני שבירתו, הוא עדות לכך שמישהו אחר לוקח על עצמו לקלקל משהו בידו, כי הוא עושה שימוש יתר ביכולתו . הוא משלם לזכאת אל-פיטר, ואם הוא רואה בכך כאילו זקן הזמין את עטו, אז אם הוא מוצא אותו, הוא מצווה עליו להתחייב על עצמו ולקיים את כבודו . צביעת אצבעות של גבר בחינה היא עדות לחימוש רב, וגסיסת אצבעות של אישה בחינה מעידה על חסד בעלה כלפיה . אם ראה כאילו גרם לה ליפול, היא לא קיבלה את הפיגמנטציה, אז בעלה לא הראה לה אהבה . אם האיש ראה את כף ידו דהויה על ידי מפלצת, הוא יצטרך לעמול בפנסיה שלו, ואם ידו הימנית הייתה פיגמנטית על ידי מפלצת, חזונותיו הראו שהוא הורג אדם . אם הוא רואה שידיו צבועות בחינה, אז הוא מראה מה בידו טוב או רע, או בכספו או ברווחיו או בתעשייה שלו . אם הוא רואה את ידיו חרוטות בחינה, הוא מנסה טריק מהבית, להוציא חלק מרהיטי הבית על חשבונו בגלל חוסר הכנסותיו, ואויבו מעליב אותו, והוא מקבל השפלה . אם אישה רואה את ידה חקוקה, הוא משלה את קישוטה בעניין נכון . אם הכתובת הייתה חימר, הדבר הצביע על מספר רב של שבחים . אם הייתה רואה את חריטות ידיה מעורבבות זו בזו, היא הייתה פוגעת בילדיה . אם היא רואה כי ידה יצוקה בזהב או חקוקה בזה, היא משלמת את כספה לבעלה או נותנת לה שמחה ממנו, ואם אדם רואה שהוא ספוג או נחרט בזהב, הוא שולל טריק בו ילכו כספו או פרנסתו . שיער בית השחי : אורך ההוכחה לצורך בניל, הפסוק : ~ ואדמם ידך לכנף שלך לבנה מתוך לא עניים ~ ומראה את דת הבעלים ונדיבות . אם הוא רואה הרבה שיער בבית השחי, אז הוא גבר שמבקש מהתליין שלו לאסוף כסף בידע, אפוטרופסות, סחר וכן הלאה, והוא לא חוזר לאישה ולדת . אם יש הרבה פחות, זה מציין את מספר הילדים הרב ….
…ספר חשבונות אם אתה חולם להחזיק ספר חשבונאות, תצטרך להתמודד עם בלבול ומצבים מאכזבים . אם אתה חולם שביצעת רשומות שגויות בספר החשבונות, תחווה סכסוכים קטנים ותסבול מאובדן קל . אם תשים את ספר החשבונות בכספת מתכת תוכל להגן על זכויותיך בנסיבות עוינות . אם אתה ממקם את ספר החשבונות שלך באופן שגוי, תחומי העניין שלך יוטו על ידי הזנחת המטלה . אם חלמת שאש באה על ספר החשבונות שלך, הזנחת החברים תגרום לך סבל . אם אתה חולם שאישה מחזיקה את ספר החשבונות שלך, אז תפסיד כסף בניסיון לאסוף כיף בעבודה . אם בחורה חולמת על ספר חשבונות, פירוש הדבר שיהיה לה איש עסקים אמין שיציע לה להתחתן איתה . אם אתה חולם שהחשבונות הרשומים בספר החשבונות שלך הם חסרי ערך, זה מצביע על ניהול רע והפסדים, אך אם החשבונות שהוזכרו הם בעלי ערך אז העסק שלך יקבל עמדה משופרת ….
…אל-ביידר מתפרש לאסוף כסף בעייפות ולאחסן אותו עם אשתו. אל-קירמני אמר: מי שראה שהוא קנה מיטה או ( ניתן לו ) מציין את בקשתה של אישה עם המאפיין הנ~ל, והמכירה והקנייה מתפרשים על פי כמה היבטים של אלה ששונאים אותם, וחלקם אמר כי מכירה טובה יותר מקנייה וחלקם אמרו למכור מה היה סוגו שנאה, מקובל לא להסכים איתו ….
…ומי שרואה ספה מפוזרת ומצטרף אליה, הוא מתפרש בחריצות לאסוף כסף מצומת חסר סיכוי ….
…באשר לעטין : אם ראה שהוא גדל עד שהוא כמעט סותם את גרונו, הראיות שלו הצביעו על הלהיטות שלו לאסוף כסף, והמזונות הוחמרו לעצמו, והמועד האחרון שלו היה קרוב ….
…באשר לאורז, הוא מתגלגל בכסף, כך שמי שרואה שהוא אוכל אורז, זה מתורגם לקבל כסף בעייפות וקושי, לאסוף אותו או לאחסן אותו סביר יותר כי הוא מבושל פחות ופחות ….
…המטאטא : הוא משרת וגם תועלת, משום שהוא גורף לכלוך וזבל, וכל זה כסף, ורק מי שיש לו צורך בכך . זה למען הפרישות ולמי שמקווה לקנות נערה שפחה שמרוצה ממנו ושעבורם יקבל אינו מסוגל לפרנס אותו, ובשבילם הוא מברך בשורה שהוא יכול לאסוף, ולמי שיש להם אוכל הארץ שמעידה על הישגיו . איך אפשר לסחוב אותו עם לכלוך, זבל או קש, אז שמעריצים אותו בשפע, ונסחף עשוי להעיד על פחדנות ורצח, כי לא אכפת לו מה נסחף, והוא לא נשאר . וזה עשוי להצביע על ידע . ונאמר שהיא בן אם הוא לא עובד איתה, ואם הוא עובד איתה אז היא משרתת ….
…ג'עפר א-סאדיק אמר, ~מכה במצלתיים מתפרשת בארבע דרכים: חדשות שנואות, דיבור כוזב וסחורות עולמיות, והם במצוקה על מנת לאסוף כסף .~…
…אלוהים, מי שרואה בחלום שתאוותו גברה, עד שהיא כמעט סוגרת את גרונו, זה מעיד על הלהיטות שלו לאסוף כסף, ולצמצם את ההוצאות על עצמו, והמועד האחרון שלו קרוב ….
…באשר לסבלנות, זה מתפרש באופן שאבן סירין אמר, חזון של סבלנות מתפרש על ידי אדם שמכיר אותו במילים בלתי אפשריות ואמונות טפלות, ומטרתו מהידע הזה היא לאסוף כסף ולהונות את העולם בגלל הידע שלו. אינו מועיל לו או לאף אחד אחר ….
…לימונדה אם אתה שותה לימונדה בחלום, תסכים עם אחרים לראות במסיבה דרך רזה לאסוף כסף להנאתם האישית של אחרים על חשבונך ….
…בושם אם אתה נושם בושם בחלום, תיתקל באירועים משמחים לפניך . אם אתה מבשם את עצמך ואת בגדיך, זה מנבא שתחפש ותיהנה . אם חלמת שהתעלפת בגלל עוצמת ובושם של הבושם, המשמעות היא שההנאה המוגזמת שלך תשפיע על המודעות שלך וכוחך הנפשי . אם תשפוך בושם על הרצפה תאבד משהו נעים וטעים. אם תשבור בקבוק בושם, הרצונות והרצונות הפרועים שלך יובילו אותך לאסון . אם אתה חולם שאתה מכין בושם ומטפטף אותו, בהצלחה יהיה בעל בריתך בעבודה, ויהיה לך הרמוניה במערכת היחסים שלך עם חברים. אם בחורה חולמת שהיא מריחה את חדר האמבטיה שלה, זה מנבא שהיא תתאהב . אם היא תקבל בושם במתנה מגבר, היא תיכנע לפיתוי ההנאות וזה מסוכן עבורה ….
…אפל זהו חלום מצוין עבור רוב האנשים . לראות תפוחים אדומים על עצים עם עלים ירוקים מאוד מבשר טובות לחלום . באשר לאכילה, זה לא טוב במידה זו, אלא אם כן התפוחים שלמים וללא אשמה . אומר חבר של אלו שמפרשים חלומות . תפוחים בשלים על העץ מעידים שהגיע הזמן לממש את תקוותיכם . חשוב מה אתה מתכוון לעשות והמשיך ללא חשש . תפוחים בשלים אם הם נמצאים בראש העץ מזהירים אתכם מפני שאיפה גבוהה מדי . אם הם על הרצפה, תפוחים מעידים על כך שחברים מזויפים ופלרטטניים פוגעים בך . תפוחים רקובים מסמלים מאמצים חסרי תועלת . ~…
…ומי שרואה שהוא משלים את הקוראן, הוא ינצח ברצונו, וטובתו תהיה בשפע . ומסופר שאשה ראתה שיש קוראן בחיקה, כשהיא מתקרבת אליו, ושני צאן באו לאסוף כל כתיבה בו, עד שהם סיימו את כל כתיבתו אכלו, אז היא סיפרה עליה חזון לאבן סירין, אז הוא אמר: תביא לעולם שני בנים שישננו את הקוראן בעל פה . זה היה כך ….
…החווה : מציינת את האישה, כי היא חורשת, זורעת, מושקה, נושאת, יולדת ויונקת עד לקציר . והצמח מוותר על האדמה, אז הוא ייתן לה את בנו או את כספו, ואולי זה מציין את השוק, ופרנסתו, רווחיו והיתרונותיו נמצאים בשפע כל כך ברווחי המטעים, בצרכיו, ברווחיו ובהפסדיו, והוא מציין את שדה המלחמה ואת קציר הדוקרן שנקטפו בחרב . ואולי העולם ומעשיו צוינו על ידי קבוצת האנשים, הצעירים והזקנים שלהם, השייח 'שלהם והזקנים שלהם, כי הם נבראו מהאדמה, והם קיללו וגדלו כמו צמח מטע, כמו שאמר הקב~ה : ~ מאת אלוהים, נבטת מהאדמה צמח . ~ הדוקרנים בהיבט זה עשויים להצביע על השנים, החודשים והימים של העולם, ויוסף אל-סידיק, עליו השלום, פירש אותם בשנים, והם עשויים להתייחס לעושר העולם, חנויות ומזבלות, כדי לאסוף דוקרן אחד. באהבה רבה . אולי החקלאי ציין כל מקום בו הוא חורש למען הבאים, עובד למען תגמול ותמורה, כגון מסגדים, עניבות, גילוח הזיכרון ומקומות נדבה, כי אלוהים אדירים אומר : ~ מי שרוצה את הנולד, אנחנו חורשים יותר בשבילו ומי שחרש את זה מהעולם . ~ מי שחרש בעולם הזה חווה, הוא מתחתן עם אשתו . אם זה יגדל, אשתו תישא בזה . אם הוא היה רווק, הוא התחתן . אחרת, השוק שלו ינוע והרווחים שלו יגדלו, ואולי קודמו וצוותיו . אחרת הוא התגבש בלחימה, הוא אסף אותו אם זו כוונתו . מי שרואה גידולים נקטפים : אם זה היה במדינה בה הייתה מלחמה או עמדת התליין והלחימה, אנשים נספו בה בחרב, כמו שקורה בחלום עם מגל . ואם זה היה במדינה שאין מלחמה בה ולא ידוע בה, והקציר ממנה היה במסגד הגדול או בין החנויות או בין גגות התפקיד, אז זה חרב האל עם המגיפה או המגיפה . ואם זה היה באחד השווקים, היתרונות של אנשיה גדלו, והאושר הפך בקרבם עם הרווחים . ואם זה היה במסגד או במסגד של טוב, והאנשים היו אלה שלקחו את הקציר בעצמם מבלי שראו אלמוני קוצר להם, אז הם שכר ומעשים טובים שמשיגים כל מי שקצר . באשר לראות את הקציר בשני דונם של חריש, אם זה היה לאחר שהזריעה הושלמה ותובלה, אז זה תקף בה . ואם זה היה לפני השלמתו, אז זו מגיפה בחקלאות או צביעות במזון ….
…מעלתו של האימאם יקוב בן סופיאן 96 – יקוב בן סופיאן בן ג'וואן אל-פאסווי (2) אל-חדית 'אל-חאפיז, שהיה בין אלה שאספו וסיווגו באדיקות, סגפנות וקשיחות בדבקות בסונה, ואל האקים אמר : (( לגבי שמיעתו ואשתו ובני נאומו, זה יותר מדי להזכיר )) ואבו אמר עבד אל-רחמן אל- נהוואדי : שמעתי את יקוב בן סופיאניול : (( כתבתי כאלף שייחים, וכולם שברו אמון )). וגם יקוב אמר: (( נסעתי למסע במשך שלושים שנה )) ואבו זרעה אל-דימאשקי אמר : (( שני אנשי אצולה באו אלינו, אחד מהם והם גורשו על ידי יקוב בן סופיאן, תושבי עירק לא יכלו לראות דבר כזה )) הוא מת בשנת שבעים ושבע ומאתיים . עבדאן בן מוחמד אל-מרוואזי אמר : (( ראיתי את יקוב בן סופיאן בשינה, ואמרתי : מה עשה לך אלוהים אדירים? הוא אמר : הוא סלח לי והורה לי לבוא לגן עדן כמו שהייתי על האדמה )) . ומתוך הקפדה של אלוהים על האימאם הזה בבקשתו לחדית ', שסיפר על עצמו, השתמשנו בזה כשיעור לתלמידי ידע. * מוחמד בן יזיד אל-עטר אמר : שמעתי Yaqoub בן סופיאן למשל : (( הייתי במסע שלי ביליתי את חיי, אז אני התמכרתי לכתיבה בלילה, וקראתי במהלך יום הישיבה, אני מעתיק ב. המנורה והיה חורף והמים ירדו בעיניי ולא ראיתי כלום ובכיתי לעצמי כי הייתי מנותק מארצי ומה שהחמצתי מהידע אז עיני התגברו עלי אז ישנתי וראיתי את הנביא – שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שקט – בשינה קראתי : ( הו יעקב, למה אתה בוכה? )) אמרתי : הו שליח האלוהים הלך בוסרה וותארט על מה שהחמצתי . הוא אמר לי : (( עדן מונה )) Phinot אותו הורה בידו על עיני כמו קריאת Alihaa, ו אז התעוררתי Vobesrt, לקחתי רהוט וישב כותב (1). למותר חינוך המעלות 97 – I דע, הו , אדם מוסלמי שיעסוק בבלנובה של המדע הטוב ביותר מהעיסוק בבלנווה של הפולחן וכי האימאמים של ארבעת הארבעה אמרו שפי : שאל את המדע הטוב ביותר של צום תפילה . האימאם אחמד בן הנבל – רחמי אלוהים וברך אותנו בידיעתו – מה שהתפללתי היום אינו חובה, מה שמסביר בממכר אבי זרעה עלי נוואפלי . זה הגיע (( סדר התפיסה )) על ידי השופט עיאד, 3: 234-235 , 240 , 261 בתרגום של האימאם אל- מוחאדית ' , אל-פאקיה אל-עבד אל-זאהיד ( עבדאללה וואהב אל-קוראשי ממצרים. ), בן לווייתו של האימאם מאליק אל-לייט, אל-ת'אורי ואחרים, שמת בשנת 197 ע"ה, אלוהים אדירים ירחם עליו, בו נאמר כי סאהנון אמר : (( אבן וואהב חילק את החיים לשלושה שליש הוא ברבאט, שלישי מודע למצרים, ושלישי הוא על החאג ', והוא הזכיר שזה שלושים ושש חג'ג'. אחיינו אמר : הייתי איתו באלכסנדריה והעם התכנס אליו וביקש ממנו להפיץ ידע, אז הוא אמר לי : זו ארץ פולחן, ואמא שלו רק לעתים רחוקות נתנה לעצמי בה עם עבודת העם, אז הוא עזב את יושב להם בזמנים שבהם הוא היה יושב, ומקבל פולחן ושמירה . לאחר יומיים, הגיע אליו אדם ואמר לו שהוא ראה את עצמו במסגד גדול לעבר המסגד הגדול, והנביא – יהי רצון שאלוהים תפילות ושלום עליו – בו ואבו בכר מימינו, ועמר משמאלו, והיית בין ידיו, ובמסגד פרחו מנורות הטובות והבהירות שבהן. ואז הוא כובה, ואז שליח האל – שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום – אמר לך , עבדאללה, שרוף אותו והדליק אותו, ואז עיכוב אותו, ואז נשארתי ימים וראיתי שכל המנורות היו הולך לכבות, אז אמר אבו בכר : הו שליח אלוהים, אתה רואה את המנורות האלה? הוא אמר – שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום – זו עבודתו של עבדאללה, הוא רוצה לכבות אותה ! אבן וואהב בכה, והאיש אמר לו : באתי להביא לך בשורה טובה, ואם הייתי יודע שהוא מעכיר אותך, לא הייתי בא . הוא אמר : זה טוב, זה חזון שבו אני טיף, חשבתי הפולחן כי היה טוב יותר מאשר הפצת ידע, אז הוא עזב הרבה ( זמן ) ועבודתו ליידע, והוא הסתפק להם לקרוא אותו שאלתי אותו * אבן ווהב אמר : הייתי בידי המלך שכתבתי, ואז התפילה התבססה – ובמונח אחר המואזין נתן אישור – היו ספרים שפורסמו בידיו, ולקחתי את היוזמה לאסוף אותם, אז הבעלים אמר לי : לשליחייך, מה שאתה עושה לא טוב יותר ממה שאתה נמצא ….
…דומדמניות אם חלמתם לאסוף דומדמניות, הדבר מעיד על אושר לאחר צרות ומצביע באופן חיובי על אפשרויות מבריקות יותר בענייני עבודה . אם אתם אוכלים ירוק דומדמניות שחורות, תטעו בדרככם להנאה ותמהרו לגובה החושניות . תוצאות גרועות יהיו בהכרח בעקבות טעימת הדומדמניות הירוקה . אם אתה רואה דומדמניות שחלומות בחלום, אז זה מנבא שתשרוד עסק איום ונורא . אם ילדה אוכלת דומדמניות שחורות, זה מנבא שהיא תתאכזב מעט מציפיותיה ….
…סיבוב האישה : דיווחנו מאבן סירין שאישה באה אליו ואמרה : ראיתי אישה מסתובבת בזפת, ונדהמתי ממנה . הוא אמר : מה אתה אוהב בזה ומכחיש שזה יותר קל מאשר לסכם את זה? לדבריו, ~זו אישה שהיתה לה זכות, אז היא השאירה אותה לבעליה ואז חזרה .~ היא אמרה : האמנתי : הייתה לי נדוניה לבעלי, אז עזבתי אותו במהלך חייו, ואז כשנפטר, לקחתי את זה מירושתו . אם האישה רואה כאילו היא מסתובבת ומהירות סיבוב, אז מה שנעדר עבורה מוצע . ואם היא הייתה רואה שהיא מאטה את הסיבוב, היא הייתה נוסעת ובעלה נסע . אם מכונת הכביסה נשברת . מדד מסעות יבוטל נעדר מידה עבור החזר . אם זה נתפס כעננים מסתובבים, אז הוא מבקש לאסוף חוכמה . אם היא רואה שהיא מסתובבת כותנה, אז היא בוגדת בבעלה . ואם אדם יראה בכך שהוא מסתובב כותנה ופשתן, ובכך שהוא מחקה נשים, אז הוא יזכה להשפלות ולעשות עבודה כדין . אם הסיבוב היה מדויק, זה נעשה במשורה . ואם זה היה מחוספס, זה מסע באנדרטה ותשישות ….
…מי שמדקלם את סוראט אל-תקאתור נמנע מכסף ועזב לאסוף אותו ….
…ומי שראה שהסולטן ישב לאסוף את משרות האנשים, זה עדות לכך שהוא שם לב לאינטרסים שלהם ….
…רקפת ארומטית אם חלמתם לאסוף פריחת אביב ארומטית, זה כנראה מנבא סיום אומלל לידידות חמה ואינטימית, אך לראות את פריחת האביב הריחנית צומחת פירושה נתח מוגבל לאוהבים . זהו חלום מרושע . אם אתה רואה אותו בפריחה מלאה, המשמעות היא משבר במצבך, החלום הזה עלול להגיע בעקבותיו הרס בתים מאושרים ….
…איסוף אם אתה חולם לחשוב על תהליך איסוף, זה מצביע על כך שתשאף להתגבר על מצבים קשים, אשר יקבלו בקרוב צורות אימתניות בעסקאות העסקיות שלך . אם אתה מוצא משהו לא בסדר בתהליך התוספת, זה מצביע על כך שתוכל לכבוש את אויביך על ידי הבהרת כוונתם למרבה המזל לפני שהם יישמו את תוכניתם . כדי לאסוף מספרים עם מכונה, זה מנבא שיהיה לך בעל ברית חזק שיציל אותך מהרבה עוול . אם לא תצליח לקרוא את המספרים, תאבד את מזלך בספקולציות עיוורות ….
…האבן השחורה מציינת בחלום את חג'ג ' . מי שרואה שהוא חותך את האבן השחורה, הוא רוצה לאסוף אנשים לפי דעתו . ואם הוא רואה שהעם איבד את האבן השחורה, והם מחפשים אותה, ומוצאים אותה במקומה, אז הוא אדם שכל האנשים חושבים שהוא מוטעה והוא נמצא בהדרכה נכונה . ואולי הוא ציין ידע שהוא ייחודי לו ומסתיר אותו מתלמידיו . מי שרואה שהוא נגע באבן השחורה, אז הוא עוקב אחרי אימאם של חיג'אז . אם הוא רואה שהוא עקר את זה, אז הוא לוקח את זה לעצמו במיוחד בגלל שהוא ייחודי לכפירה בדתו ולא המוסלמים, ואם הוא רואה שהוא בלע את זה, אז הוא מטעה אנשים בדתות שלהם . אם הוא ראה שלחץ את היד לאבן השחורה, אז הוא מבצע את חג'ג 'ומצביע על התחייבות אמונים לח'ליפים ולמלכים, או חרטה בידי אימאם מלומד . זה עשוי להצביע על נשיקת הילד, אשתו או הבעל . אולי זה הצביע על שירותם של המכהנים, כמו שליטים ….