…מתנה אם אתה חולם שקיבלת מתנה מאף אחד, המשמעות היא שלא תשלם את תשלומיך ברירת המחדל ויהיה לך מזל יוצא דופן בספקולציות מסחריות או בענייני אהבה . אם אתה שולח מתנה, המשמעות היא שתחווה טינה ומזל רע מקיף את המאמצים שלך . אם בחורה חולמת שהאהוב שלה שולח לה מתנות עשירות ויפות, זה אומר שהיא תיכנס לנישואין מפוארים ומשמחים ….
חולם על לאליל גנאשה מתנה
(34 פירושים ומשמעויות של חלומות על לאליל גנאשה מתנה)…כמה מהם אמרו שאלה שראו שהוא נתן למישהו מתנה והוא החזיר לו את זה, כי זה מעיד שיש משהו דומה ביניהם שהוא שונא, ואולי קיווה למשהו ממנו ….
…ומי שרואה שהוא נתן לו מתנה מאיש זקן או אישה, הרי הוא ראוי לשבח, ואם זה מצעיר או צעירה, שלא כמוהו ….
…ומי שרואה שהוא מפזר חיטה, אם זה מחיר או מתנה, והוא לא לוקח תחליף לזה, אז זה טוב לפשוטי העם ….
…ונאמר שמי שראה שהוא נתן לו מתנה, יתחתן עם אישה טובה ….
…ומי שרואה שהוא נתן פרה למלך, אז הוא מחפש עם לסמכותו. אם המתנה מתקבלת, המרדף שלו מקובל, ואם היא לא מתקבלת, אחרת ….
…באשר למתנה, מי שרואה שהוא נותן מתנה למישהו וסוגו חביב, אז הוא טוב לעושה ולהשפעה, וכל אחד מקבל מבעליו את מה שהוא רוצה, ואם זה סוג כזה הוא לא אהב, ואז כל אחד מהם מקבל מהשני את מה שהוא שונא, ומי שרואה שהוא נותן לו מתנה משייח 'או מזקן, אז הוא ראוי לשבח, גם אם זה מצעיר או מאישה צעירה , אז הוא לא הסכים איתו, ומי שראה שהוא נתן מתנה למישהו והוא החזיר לו את זה, זה מעיד שיש ביניהם שיחה שהוא שונא כמוהו, ומי שרואה שהוא נתן מתנה למישהו, ואז הוא חביב אליו למעט מתנת העבד, ואז הוא שולח לו אויב…
…המתנה : דרשה, אז מי שרואה שהוא נתן מתנה למישהו, או שניתן לו משהו, בתו או אישה מקרוביו התארסו לו, והנישואין התקיימו משום שאלוהים אדירים אמר : ( ואני נשלח אליהם עם מתנה, אז נראה מדוע השולחים יחזרו ). בלקיס שלח את המתנה, ושלמה פנה אליה . ונאמר כי המתנה האהובה מעידה על פיוס בין המהדי למקבלו . שליח האל, שיהיה עליו תפילת האל ושלום, אמר: ~ תן מתנה לאהבה .~…
…אודות האזעקה בן-והאב נבוכדנאצר לאחר חורבות ירושלים וטען בזכות ילדי ישראל שבע שנים, הדעה בתוך חלום, חזון גדול של ההילה שלו התכנסו הכוהנים Alhzar וביקש מהם על החזון שלו כי , הם אמרו : אל Iqsa המלך אפילו להגיד לו Ptooelha , אמר : אני נשכחתי אך לא אמרתי לי את זה שלושה אנשים בימים שהרגו אותך עבור Akrkm הלך הפחידה וגלן מהפסטיבל שלו שמעו כי דניאל – שלום עליו – ועל זה בכלא, אמר סוהר : לך אליו , אמור לו : שכאן אדם אשר ידע את ראייתך ופירושך הלך אליו אמר לו לאפטלב כשנכנס אליו לא התכופף אליו ואמר לו : מה מנע ממך השתטחות שלי? הוא אמר : אלוהים נתן לי ידע, לימד אותי, וציווה עלי לא להשתטח לאף אחד אחר , אז הוא אמר לו בקרוב : אני אוהב את אלה שממלאים את בריתם לאדוניהם , אז הוא סיפר לי על החזון שלי , אז דניאל אמר אותו : ראיתי אליל גדול עם כפות רגליו על האדמה וראשו בשמיים , מעליו מזהב, אמצע הכסף, ותחתיתו נחושת ורגלו הברזל ורגלי החימר שלו, אז בזמן שהייתם כשהסתכל עליו, אהבת את היופי שלו ואת הידוק העשייה שלו, אלוהים השליך אותו באבן מהשמיים, והוא נפל על ראשו עד שהוא מחץ אותו וזהב, כסף, נחושת וברזל התערבב עד דמיינת שאם אנשים וג'ין ייפגשו כדי להבדיל חלקם מאחרים הם לא יוכלו לעשות זאת לאבן שהוא נזרק, היא הוגבהה, הוגדלה והתפשטה עד שתמלא את כל האדמה , כך שראית שום דבר מלבד האבן והשמיים , אז הוא אמר : החזון שראיתי היה נכון, אז מה הפרשנות שלו? דניאל אמר : באשר לאליל, יש אומות שונות בתחילת הזמן ובתוכו ובקרבו ובסופו , ולגבי האבן שאליה נזרק אליל, זו דת שאלוהים זורק אליה בסוף העמים האלה, אז הוא יראה להם את זה, אז אלוהים שולח נביא אנאלפביתי מהערבים, כך שהעמים והדתות יושלכו לתוכו כמו שראיתי את האבן מסחררת את סוגי האלילים והיא מופיע על הדתות והעמים כפי שראיתי את האבן מופיעה בכל רחבי הארץ , אז אלוהים בוחן את האמת איתה, השקר הולך לאיבוד באמצעותה, מנחה את אנשי ההנחיה על ידה, מלמד את האנאלפביתים על ידה, מחזק את החלשים , מחזק את ההשפלה איתו, ותומך בחלשים . ברומן אחר : על אזעקה בן-והאב , וב אשר כי נבוכדנאצר דעת של החזון תוך שהוא אהב מה הדעה כמו דעתו של Vonsah פציעה משהו שהוזעק דניאל חנניה עזריה מאהל של זנים של נביאים, הוא אמר : ספר לי על החזון שראיתי ואז הפכתי למשהו שאותה מצא חן בעיניי , מה היא? הם אמרו לו : ספר לנו על ידי פטואלה תודיע לך , הוא אמר : מה לא הזכיר אותם אם תגיד לי לפטואלה אנזאאן אוקטבקמ , הם יצאו ממנו, הם קראו לאלוהים ולאסטגאתואה, והתפללו אליו וביקשו ממנו למדו אותם וואלמנם, ששאל אותו פג'ה הם אמרו לו : ראיתי פסל? הוא אמר : אתה צודק . הם אמרו : רגליו ורגליו הם מחימר, ברכיו וירכיו מנחושת, בטנו מכסף, חזה הזהב וראשו וצווארו מברזל? הוא אמר : האמנת . הם אמרו : בזמן שאתה מסתכל עליו, הוא מצא חן בעיניך, ואלוהים שלח עליו סלע מהשמיים, ולכן פגש אותו. הוא אמר : אתה צודק , אז מה הפרשנות שלו? הם אמרו : פרשנות שראיתם מלך המלכים היה מלך אלן של חלקם , וחלקם היה המלך הטוב ביותר של חלקם , וחלקם היה יותר מלך של חלקם היה המלך הראשון של כלי חרס, חלש ואולין , ואז זה היה מעל הנחושת זה הכי טוב ויותר , ואז זה היה מעל כסף הנחושת שהוא יותר טוב מזה וטוב יותר , אז היה מעל כסף, זהב, שהוא יותר טוב מכסף וטוב יותר , אז הברזל היה שלך, כי הוא היה חזק ויקר יותר ממה שהיה לפניו , והסלע שראית היה אלוהים שנשלח אליו מהשמיים, אז הדיוק שלו היה נביא שאלוהים מכר לו מהשמיים, כך שכל זה דפק והעניין בא אליו . . ובקריינות אחרת : דניאל וחבריו אמרו לבכטסאר : ראיתי כאלה ואחרים והם אמרו לו , אז הוא אמר : אתה צודק , הם אמרו : אנחנו חוצים את זה בשבילך . אשר לאליל שראית מזהב את ראשו, זה נחלתך כמו זהב , והוא נחל את כל הארץ , והצוואר דומה לו. מלך בנך אחריך בבעלותך, כך שרכושו יהיה טוב ולא כמו זהב , ובאשר לחזהו מברזל, זה מלך עמי פרס, שהוא שייך אחרי בנך, כך נחלתם להיות חזק כמו ברזל , ולגבי הומור שלו, הוא הולך למלך אנשי פרס והעם מחלוקת על המלך בכל כפר עד שהמלך ימלוך במשך יום ויומיים חודש וחודשיים, ואז הורג לעשות אין לאנשים כוח על זה מכיוון שלא היה כוחו של הפטיש על שני אנשי החרס , בעוד הם גם שלחו אלוהים – הקב~ה – נביא ארץ הערבים ווזאר על שאר העם של פרס ושאר מלך בנך, שלך והרס ואולך כדי לא לשמור עליו שום דבר כמו שהסלע בא והשמיד את האליל ….
…המתנה מי שרואה בחלום שהוא נתן לאדם עבד, שולח לו אויב . ואם מתנה בעיצומה, מועיל לסחור . המתנה היא צירוף מקרים, מתנה, דבורה ומתנה ….
…האליל הוא בחלום פסל מדומה פיקטיבי, וזה בן אדם בוגדני עם פנים טובות ויצירה רעה . אם האליל עשוי מעץ, אז זה מקרב את דתו לשליט לא צודק וצבוע, ואם זה מעץ, אז הוא מבקש טיעון בדת . אם זה מכסף, אז הוא מקרב משהו שמקרב אותו לאישה זרה או לעוזרת, בגידה או תמימה . ואם זה מזהב, אז זה בא לדתו עם משהו ראוי לגנאי . אם מדובר באפס, ברזל או עופרת, אז הוא מחפש את הדת שלו ואת רכושה ושוכח את אדונו . ומי שרואה אליל, הוא נוסע . ופסלים בחזון מעידים על ילדים . ומי שרואה שהוא סוגד לאליל מציין שהוא עובד על שקר . האליל עשוי להצביע על נצח או איתנות בעניינים ….
…ומי שרואה שהוא סוגד לאליל או מדבר אליו, או עושה איתו מעשה אנושי כשהוא ער, אז הוא מלווה את מי שאין לו שום תועלת בחברתו, וזה עלול להזיק מאותו בן זוג, ונאמר שהוא עושה חטאים ודברים קורים לו בגללם כך שהוא מופתע מכך במטרה לתהות ואינם מסוכנים למוחו לעולם ….
…ומי שרואה שהוא סוגד לאליל העשוי מעץ, אז הוא ניגש לאיש שקר לאיש צבוע, ואם זה מהדק עץ, אז הוא מבקש את זה שהוא מביא מוויכוחים וכדומה, וזה נאמר שהוא ניגש למישהו ברכילות, ואם האליל הוא מכסף, אז הוא בא לאישה עם משהו שהוא לא. זה מתאים, ואם זה מזהב, אז הוא מתקרב למשהו שהוא שונא, וזה יזיק לו מכאן, ואם זה מנחושת, ברזל, עופרת וכדומה, אז הוא ניגש לחפש את העולם ונאמר שהוא מתקרב לאיש מציצן, ואם זה מאבן, הוא מתקרב לאיש קשה לב . כלי חרס וכדומה, הוא מתקרב למי שאין לו תועלת, ובאופן כללי חזיונות האלילים אינם ראויים להערכה ….
…מי שרואה שהוא התאסלם לאחת הדתות הכוזבות, אז הוא מבצע חטאים, ונאמרו השפלה ובוז, ומי שרואה שהוא סוגד לאש, אז הוא מתפתה עם הסולטאן, ואם האש היא רדום ואז הוא מחפש כסף אסור ומי שרואה שהוא סוגד לאליל עץ, ואז הוא ניגש לאיש שקר לאדם רשע. כסף, זה מגיע לאישה במשהו שאינו מתאים, ואם זה מזהב, הוא ניגש למשהו שהוא שונא, וזה יזיק לו מכך, ואם זה של נחושת, ברזל, עופרת או משהו כזה ככה, אז הוא ניגש לבקשת העולם, ואם זה מאבן, אז הוא מתקרב לאיש קשה לב. מכלי חרס וכדומה, זה מתקרב למי שאין לו שום תועלת. ובמשפט, ראיית אלילים אינה ראויה לשבח…
…מתנה בחלום היא שמחה, כי אלוהים אדירים אומר : ( במקום זאת, אתה שמח בשמחתך ). המתנה מעידה על אהבה וחיבה, שכן הוא, עליו השלום, אמר : ( תן מתנות לאהבה ). וזה מצביע על פיוס בין אנשים מצטלבים, ו זה נאמר : זוהי דרשה עבור נישואין . ומי שרואה מנה שניתנה לו ויש בה לחות רבה, אז בתו מאורסת . ראה גם המתנה ….
…באשר למתנה אמר אל-קירמני: מי שרואה שהוא נותן מתנה למישהו וסוגו חביב, אז טוב לעושה ולעשות החפץ, וכל אחד מקבל מבעליו את מה שהוא רוצה, ואם זה סוג של דבר הוא שנוא, ואז כל אחד מהם יקבל מהשני את מה שהוא שונא ….
…מי שרואה שהוא הורג את עצמו יעשה טוב ויתחרט בכנות, כי אלוהים אדירים אומר : ~ תשוב לצדיקים שלך והרג את עצמכם . ” הפסוק . ומי שיראה שהוא נהרג, הוא יאריך את חייו . ומי שרואה את זה כאילו הרג אדם בלי להישחט, ההרוג יתברך בטוב . העיקרון הבסיסי הוא ששחיטה כאשר אסור לשחוט היא בלתי צודקת . אם הוא רואה שהוא שחט שחיטה, אז תוקיע את השוחט לטעות בשחיטה בדתו, או לבצע אי ציות כלפיו . באשר למי שהורג או שם רוצח ומכיר את הרוצח שלו, הוא יקבל טוב, שירה, כסף וכוח . זה עשוי להיות מושפע מהרוצח או מבן זוגו, כי אלוהים אדירים אומר : ~ ומי שהורג עוול הפך אותנו לשליט עבור שליטו .~ למרות שלא ידוע על רוצח, איש קאבור הוא המלט על היכולת, בין כפר אל – דין ובין כפר חסד, הפסוק : ~ אדם הרג את עפרה ~ וראה את גרונו נחתך אינו יודע על שחיטה, זה האדם שהמציא. כפירה או לחיקוי עדות שקר הצוואר ואת הממשלה ואת ההוצאות . באשר לשוחט את אביו, אמו או בנו, עליו למנוע אותו ולעבור נגדו . באשר למי ששוחט אישה, עליו להחליף אותה . כמו כן, אם נשחטת בהמה נקבה, והוא מקיים יחסי אישה או מקלקל בכור, וכל מי ששוחט מאחוריה בהמה זכרית, הוא שוחט, ואם הוא רואה ששחט ילד וציל ילד ולא בישל , ואז העוול בכך הוא כלפי אביו ואמו . אם הילד הוא נושא לחושך, הרי שנעשה לו עוול בזכותו, וזה נקרא מכוער, בדיוק כמו שהאש עלתה מבשרו והיא לא בושלה, ואם זה מה שנאמר על זה, המנגל היה להיעשות . אם הילד לא נמצא במה שנאמר על כך ונעשה לו עוול על ידי זה, הרי זה עבור הוריו, כי הם מדוכאים והם משליכים שקר, ואנשים שופעים בהם, וכל זה פסול כל עוד אש לא מבשלת . אם הוא רואה את הילד שחוט עם מנגלים, זה כשהילד מגיע לרמת הגברים . אם משפחתו הייתה אוכלת מבשרו, הוא היה מרוויח אותם מטובתו וטובתו . אם הוא רואה שסולטאן שוחט אדם ומניח אותו על צווארו של אדם החזון ללא ראש, אז הסולטן מדכא את האדם ומבקש ממנו את מה שהוא לא מסוגל לעשות, ונושא זה דורש את הדרישה הזו, מבקש ממנו את כספו הכבד במשקל השחיטה, אם הוא מכיר אותו, הוא הוא עצמו, ואם הוא לא מכיר אותו והוא היה זקן, אז הוא לוקח אותו עם חבר והוא נדרש לשלם קנס על סמך משקלו וקלילותו . ואם הוא היה צעיר, הוא לקח אויב והיה מאוהב . אם ראשו של הנשחט נמצא עימו, אזי הוא מקבל את הקריאה לתפילה, והוא לא נקנס, והקנס מוטל על הבעלים, אבל זה יעניק לו נטל הזוי . אם המלך יראה כי אדונו הרג אותו, הוא ישחרר אותו . ובא איש לאבן סירין ואמר : ראיתי אישה שנהרגה באמצע ביתה, מוטרדת על מיטתה . אמר לו אבן סירין : אישה זו הייתה צריכה לנהל נישואין על מיטתה באותו הלילה . האיש היה אח ובעלה נעדר, אז האיש קם מאבן סירין בזמן שהוא כעס על אחותו ברוע נסתר, אז הוא הגיע לביתו ומצא את שפחתה של אחותו והיא הביאה לו מתנה אמר : אדוני בא אתמול מהמסע . אז האיש שמח, והוא הסיר את כעסו . ובאה אישה אבן סירין ואמרה : ראיתי כאילו אני הורגת את בעלי עם . אמר לה : אתה נשאת את בעלך לחטא, אז ירא אלוהים, יהא מהולל ומעלה . היא האמינה . ובא אליו אחר ואמר : ראיתי כאילו הרגתי ילד והבאתי אותו לחיים . הוא אמר שתטעה בנער הזה בכך שתקרא לו למשהו אסור ושהוא יציית לך ….
…גמל אם אתה רואה את הנשיאה הכבדה הזו, זה מצביע על כך שתיהנה מסבלנות ועוצמה רבה בזמן של כאב כואב וכואב וכישלונות שקשה לסחוף החוצה כל אונקיית תקווה ממך . אם אתה בעל גמל, זה מצביע על כך שיהיה לך מתקן כרייה עשיר . אם אתה רואה עדר גמלים במדבר, המשמעות היא עזרה מבחוץ כאשר כל הסיוע ההומניטרי נמצא בירידה ומחלה שממנה תרפא, כנגד כל הציפיות . משפטים בערבית ~ גיבנת בודדת ~ אם חלמת על גיבנת גמלים ערבית יחידה, זה מצביע על כך שתקבל מתנה ורצון בלתי צפויים ותוכל להחזיק בכבוד אוסמטק תחולק ביד רחבה לצדקה . חלום זה מבשר לאוהבים במצב רוח מתאים ….
…זה בחלום המוניטין של האדם וזכרו . ומי שרואה שהוא מרים את קולו, אז יש לו סמכות על עם, בצורה מעוררת התנגדות, ואם הוא רואה שהוא שומע את קולו של אדם, הוא יגיע לסמכות . אם קולו של אדם נשמע מחיות מסוימות, זה מעיד על יתרונות רבים, במיוחד אם הנאום הוא על משהו שהוא אוהב, או אם מה שנאמר נכון . אם הוא מרים את קולו מעל לזה של מדען, הוא עושה חטא . והקול החלש, התהילה והפחד . קול רך בענווה . ונאמנות והמשטרה, אם קולם מוסתר או חלש, הם מבודדים . צליל הדירהם הוא משפט בקרב אלו שהכו אותם בקרב המלכים. לשמוע אותם זו הגשמה של הבטחה, לשמוע את הדינרים חדשות משמחות, לשמוע את הכסף חדשות רעות, ונאמר : קולות דירהם ודינרים מעידים על מילים טובות . וקולות החיות הם דאגות ופחדים . קול כבשה בחלום הוא צדק מאדם נדיב . וקולו של גדי ואיל הוא הנאה, פוריות וטוב . ההזדמנות להזדמנות לקבל מתנה מגבר מכובד או מחייל אמיץ . ותפילת חמור לדיכאים . וקול של פרד מדבר ומתעמק בחשדות . והדיאלוג של עגל, שור ובקר, התרחשות של מרדה . ורצון לגמל הוא עייפות ונסיעה גדולה היא כמו חג'ג 'וג'יהאד . ושאגת האריה אבודה, ומאיימת, יוקרה ופחד משליט לא צודק . ונביחות הכלב הן חרטה, אי ציות, וחתירה לדיכוי, ומילים שאינן מתכוונות . וקול הצ'יטה, דלאל ובטר . והאדל אל-חמאם הוא נח או ניקה, או אישה, קוראת מוסלמית כנה ומסווה . וקול הוו הוא מילים שימושיות, או האזנה לקוראן, או דרשה מטיף . והצפרדע מצייצת את השמחה או את קולות השומרים או נכנסת לעבודתו של מדען, ונאמר : זה מכוער . והנחש סינן: להילחם, לנסות, להזהיר, ולאיים ולגמול מפני אויב . מיאו פוסיקט מהומה ורכילות, לשון הרע ולמז . ונעים העכבר הוא מפגש והיכרות עם פרנסה, ופגיעה מאיש ניקב לא מוסרי או גניבה . וג'אם אלדאבי נוסטלגי למולדת . יללת זאב היא אזהרה מפני גניבה . צעקת השועל היא אזהרה לברוח ולנוע, ולהכפיש שקרן . ואוואה אבן אווי דברים חשובים בטוב וברע . וקול החזיר ניצח אויבים עשירים וטיפשים . הצלבים שנאו את קול המים, הטווסים והתרנגולות, ואמרו : זה הם ועצב . וקול פרידת העורב והספד . וכל צליל מכוער שהם שומעים הוא דבר טינה, וקול טוב הוא תענוג ושמחה . ראה גם טלפון ….
…מולסה בחלום מציינת שאדם יגיש לך מתנה שגורמת לך שמחה, וכשמתאימים את המתנה שלו למתנה ממך, יגדל מעמדך וטובתך איתו . אבל אם אתה אוכל מולסה בחלום, זה אומר אכזבה מבחינת רגש . אך אם המולסה נשפכת ומכתים את בגדיך, הדבר מנבא שתדחה הצעת נישואין ועשוי להיות משמעות כישלון זה ברמת העבודה ….
…על פי הדעה שהאימאם של המוסלמים הורה לו לה : החוזה הנוכחי, זה משפיע על הכבוד והזכר מוקדם יותר בעולם ובדת . אם האפוטרופוס שלו נמצא מהקצה הרחוק ביותר של הגבולות המוסלמים כנציגו, אז הוא גם כבוד, כבוד וסמכות שיש בהם עיכוב ועיכוב כמו אחרי תפקיד זה מבטיחות . ומי שרואה שהוא נכנס לבית האימאם והתיישב בו ומרגיע אותו, אז הוא נכנס אליו במאפייני הפקודה שלו, ואם הוא רואה שהאימאם נתן לו משהו, אז הוא נגוע בגאווה, בגובה ובסמכות ככל שמייחסים לו אותה מתנה בפרשנות ובמהות . אם הוא רואה שהוא נלחם באימאם או בשליט בלעדיו בדברי חוכמה וצדק, אז הוא ינצח אותו זקוק לו . אם הוא רואה שהוא שונה לדלת האימאם : או דלתו של סגן מקרב סגניו, אז אויביו אינם מסוגלים לפגוע בו . אם הוא רואה שהוא נמצא בשמיכה עם האימאם במיטתו, ואין מעיל ביניהם, הרי הוא הקלה ממי שנגנב ממנו, וכספו ומה שיש לו ברשותו יישאר לאימאם בחייו או במותו . האימאם ראה שהמטופל : זו מחלת דת עבורו ושל צאנו למקומו . אם הוא מת, זו שחיתות בדת . והאימאם אל עדל נכנס למקום בו ברכה וצדק ייעלמו . אם הוא אימאם לא הוגן, אז הוא שחיתות ופורענות . ואם הוא רגיל להיכנס לזה, זה לא מזיק לו . ומי שאוכל עם האימאם אל-עדל ליד שולחנו, הוא ייפגע מכבוד וטוב בדתו ובעולמו ככל שיקבל אוכל, כמו גם המלך והסמכות כמו האימאם ….
…והסהר לא טוב לזה, כי השיניים קרובות, והפרצה היא כמו מטאטא . ומי שנותן מתנה רצויה מסוגה, שהיא עבור המהדי או זה לו היא ניתנת ….
…אם בחלום שלך אתה רואה צמיד סביב הידיים שלך וזה מתנה של מאהב או חבר, זה אישור לנישואין מוקדמים ולאיחוד מאושר . אם ילדה תאבד את הצמיד שלה, היא תעמוד בפני הפסדים מרובים ונסערת. אם היא תמצא צמיד, היא תצטרף להחזקת רכוש טוב ….
…באשר לארונות וכלים, מי שרואה שהוא קנה ארון מתנה, ניתן לו אותו או נשלח אליו מהשמיים, הוא יתברך ברכוש, בידע, בחלום, בפרנסה ובשלווה. הארון עשוי להיות אשתו של האיש או חנותו. אם הוא רואה שקרתה בהם תאונה, או מי שרואה גולה, בגד, שק וכדומה מכל הכלים, זה מיכל למה שיש בו משהו, ואולי זה היה הלב האנושי כלי למה שיש בו טוב או רע, ומי שרואה שהתיק שלו נקרע בתחתית ונעלם ממנו, אז התיק הוא גופו והכסף הוא נשמתו, אז הוא אבוד בהכרח ומי שרואה שהוא נושא תיק ריק אזל גילו, ומי שרואה שהוא קנה פגם או ספל וכדומה, אז הוא מתחתן עם אישה, ומי שרואה שהוא נושא משהו מזכוכית שבורה, אז יש לו כסף, ומי שרואה שיש בידו ספל מים ונופל מידו ונשבר והמים נותרים בידו, אז אשתו יולדת ילד ובנה נשאר ומי שרואה סירים בביתו עשבי תיבול או מחבתות או סירים או מחבתות ואנשים מכירים אותם. אם יש אדם חולה שמת, ואם החולה אוכל מהם, זו עדות למותו. הסירים עשויים להיות סימן לערך הבית ולמספר בעלה, ומי שרואה שהוא מנגב את המנורה שלו או מתקן את נימתו, זו בשורה משמחת לגבי בטיחות הראייה שלו, הבריאות שלו המחפש, ומי שרואה בקנון, כוח או מסרג'יה, שחיתות טובה או רעה הערך של זה הוא בערכי הבית, ומי שרואה משהו מכדים, טקסים, נסיבות וכלים, כי כולם נשים ומשרתים, מה שראה בהם טובות או שחיתות, אז זה מתפרש במשרתים ועבדים והגרזן הוא משרת והמשחה הוא משרת….
…חלוקי נחל בחלום מעידים על גברים ונשים, צעירים, דירהאם, עלייה לרגל ויידוי אבנים, קשיחות ומצוקה, עלבונות והשמצות . אז מי שראה ציפור יורדת מהשמים והרים חלוק נחל ועף איתו, וזה היה במסגד שממנו נספה אדם טוב, ואם החולם היה חולה, והוא היה מאנשי הטוב או אחד שמתפלל במסגד הזה, אז בעל החזון מת . אם הרים את חלוק הנחל מכנסייה, נשקל השחיתות של המטופל . ואם הוא היה לוקח את זה מביתו או ממקום לא ידוע, אז לאדם החזון יהיה בן . באשר למי שהרים מספר חלוקי נחל, אז כיסה אותם בבגדו או בלע אותם, והוא אסף אותם ממסגד, מבית מלומד או מזיכרון הידע של מישהו והקוראן, ו הוא נהנה מזיכרון והבהרה ככל שהחלוקים נאספו . אם הוא נאסף מהשוק, הרי שזה עניין בעולם הזה, ודרמות עבורו מורכבות מסחר או צדקה . ואם זה מאחורי העצים, אז מתנות מהסולטאן אם הוא משרת אותו, או מרוויחות מהים אם הוא סוחר בו, או ידע שהוא רוכש מעולם אם זו מתנה מאישה עשירה, אם יש לו בן, ואם אין לו בן, יהיה לו בן . באשר למי שזורק חלוקי נחל לים, כספו יאבד . אם הוא זורק את זה לבאר, הוא נותן כסף לנישואין או עושר למשרת . ואם השליך חיה כמו אריה, נמר, קוף, חגב, עורב וכדומה, וזה היה בימי חג'ג ', הוא זרק את האבנים, ומקור האבנים הוא שגבריאל, עליו השלום, ציווה על אדם, עליו השלום, לזרוק את השטן לעברם כאשר הוא נחשף אליו, אז זו הפכה לסונה, ואם זה לא היה בימי חג'ג ', זה היה חלוק תחינה שלו נגד אדם אויב או מוסרי, או מעליב, מעליב או עדות שהוא עד נגדו . ואם היה זורק את זה עם מירוצים אחרים, כמו יונים ומוסלמים בקרב העם, האיש היה מקלל לאחור, ומדבר על צדיקים בעם ועל המבוצרים . וחלוקי נחל אנשים . ונאמר : חזרה בתשובה לסוררים והכוונה לכופרים, ואולי חלוקי נחל העידו על קדוש מעונה, מכיוון שהוא שחה בכף הנביא, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום . חלוקי נחל עשויים להצביע על מחלה, כגון חול . והוא עשוי לציין בפני הגמלאים עם מה הם ניאוף או לבקש הדרכה, או מה נעשה בזה . חלוקי נחל הם מילים קשות, וחלק גדול ממנו הוא דאגה . ומי שרואה שיש לו חלוק נחל שהדרו באוזנו וזורק אותו, אז הוא שומע מילה קשה ואוזנו מחמיאה ….
…חוזה אם אישה חולמת שהיא קיבלה מתנה, זה מנבא על בעל אוהב ובית חם עבורה . אם אישה מאבדת חוזה, המשמעות היא שהיא תחיה באווירה של קיפוח וצער בעתיד שלה ….
Abeer אם ילדה חולמת על בושם ריחני, זה אומר שהיא תקבל בקרוב קצת הנאה או מתנה
…חמור אם אתה חולם שחמור נושך לך בפרצוף, זה מצביע על כך שאדם מושחת ומושחת יעליב אותך מבחינה חברתית . אם תשמע קטטה רחוקה הממלאת את החלל בעצב ובקדרות, אז תקבל עושר ותשתחרר מהשרשראות השנואות עם מותו של מישהו קרוב לך . אם אתה רואה את עצמך רוכב על חמור, תבקר במדינות מוזרות ותגלה תגליות במקומות קשים למעבר . אם אתה רואה אחרים רוכבים על חמורים, הדבר מעיד על כך שהם יקבלו מורשת קטנה וחייהם יהיו קשים . ואם חלמת שמספר אבות ותיקים נוסעים על חמורים, אז זה מצביע על כך שהשפעת הנצרות תמנע ממך לדחוף אותך בפזיזות להתעלות מעל זכויות האדם וחובותיו כלפי האדם . אם אתה נוהג עם חמור, זה מצביע על כך שתקדיש את כל האנרגיות והאומץ שלך להתמודד עם הניסיון הנואש של אויביך להביס אותך . אבל אם אתה מאוהב, אישה רעה תגרום לך צרות . אם חמור בועט בך, המשמעות היא שאתה בתפילות אסורות שמדאיגות אותך מאוד, ותפחד מבגידה . אם חלמת שאתה שולף חמור מהצווארון שלו, פירוש הדבר שתהיה לך מושכות העניינים ותפתה נשים בדרכך המחמיאה . אם אתה רואה ילדים רוכבים על חמורים, זה מעיד שהם יהיו בריאים וצייתנים . אם אתה נופל מחמור או שחמור פוגש אותך בשטח, אז זה מעיד על מזל רע ואכזבה בעניינים עולמיים, או על סכסוכים או פרידה של יקיריהם . אם אתה רואה חמור מת בחלום שלך, אז זה מעיד על סיפוק הרצונות שלך על ידי התמסרות לחוסר מוסריות וחוסר מוסריות . אם אתה חולם שאתה שותה חלב חמורים, הדבר מעיד על כך שמשאלה משונה תתגשם גם אם על חשבון חובות חשובות . אם בחלומותיך אתה רואה חמור מוזר מסתובב בין עמודיך או על אדמת הבניין שלך, אז תירש רכוש יקר ערך . אם חלמת להיות בעל חמור, מתנה או רכישה הגיע אליך, אז תקבל קידום ברמת העבודה או החברה, ואם אתה רווק, תקשור לנישואין מתאימים . אם אתה חולם על חמור לבן, הדבר מעיד על עושר קבוע וודאי, המאפשר לך להמשיך בהנאה או בלימודים הקרובים לליבך . באשר לאישה זה מעיד על כניסתה לחברה שתמיד חלמה עליה . בהיווצרותה הנפשית, אישה מחזיקה בתכונות של ציות ועקשנות, אשר חלה באופן מושלם על איכויות החמור, שכן שניהם צומחים מאותה חנות, כלומר מהטבע האם, ובהתאם לכך הם שומרים על קשר זה . הצורה המכוערת ביותר של חמור בחלומה אינה אלא מטאפורה לאופיה של האישה לשתוק בעת התראה, או להיפך כאשר האושר מולה לחלוטין ….
…ג'וקי אם אתה חולם על ג'וקי, זה מנבא שתקבל מתנה ממקור לא צפוי . אם בחורה חולמת שהיא מלווה את ג'וקיה אבו ולוקחת אותו כאהוב, זה מעיד על כך שיהיה לה בעל מחוץ לכיתתה . אם אתה רואה ג'וקי נופל מהסוס, זה מצביע על כך שזרים יגיעו אליך לעזרה . ~ ג'וקי : רכיבת אבירים ברקפו משפילה את המירוץ .~…
…אל-חאסה : מציין גברים ונשים, נשים צעירות ונהרות לבנות נספרות, כי זה מהאדמה ועל שינון וספירה, בגלל הידע או השירה שספג התלמיד, העלייה לרגל וזריקת אבנים, האכזריות ומצוקה, ועלבונות והשמצות . מי שראה ציפור יורדת משמים לארץ, אז הרים חלוק נחל ועף איתו, ואם זה היה במסגד, אדם טוב או אחד הצדיקים נספו ממנו, ואם החזון איש היה חולה, והוא היה בין האנשים הטובים או מישהו שהתפלל גם בזה, ואף אחד לא מעורב בו במחלה. מי שמתפלל גם בו, אז האדם עם החזון מת, ואם הוא הרים את חלוק הנחל מכנסייה, השיקול לשחיתות של המטופל הוא כמו זה שהצגנו, ואם הוא אסף אותו מבית או ממקום לא ידוע, אבוד המטופל של האדם שהיה לו ראייה מילד או אחר, כמו זה שאסף מספר חלוקי נחל וגורלם בבגדו או בלע אותו בבטנו, ואם הוא הרים אותו ממסגד או מבית מלומד או ממעגל גברי, הוא ספר מהידע והקוראן, והוא נהנה מהזיכרון ומההצהרה באותה מידה שהוא הרים מהמצור . אם זה נאסף מהשווקים או מדונמים ושורשי עצים, אז זה מרוויח מהעולם, ובדירהם זה מורכב עבורו מסיבה של פירות או צמחים או מסחר ותיווך, או מלבקש ולתת צדקה כל אדם על פי דאגתו והרגלו בהתעוררותו . אם לכידתו היא מהים, אז מתנות מהסולטאן אם הוא משרת אותו, או מרוויחות מהים אם הוא סוחר בו, או ידע שהוא רוכש מדען אם זו בקשתו, או מתנה וקישור מאת אשה עשירה אם יש לה בן או משהו דומה . באשר למי שזרק אותו לים, הכסף שלו נכנס אליו . ואם הוא זורק אותה לבאר, הוא לוקח כסף להתחתן או לקנות משרת . ואם השליך אותו בגשם או בתנאי אוכל, או במחסן של הים, הוא קנה עם מה שהיה לו או כמו שהוא זרק אותו, סחר שמעיד על המקום בו זרק את מה שהיה איתו . פשוטי העם אומרים : זה וזה כל כך זרק מה שהיה לו של דירהם לתוך חיטה או שמן או משהו אחר . אם הוא זרק להם חיה, כמו אריה, קוף, ארבה, עורב וכדומה . זה היה בימי החאג ', וזה הודיע על ידי העלייה לרגל ויידוי האבנים בעתיד פקודתו, כי מקור זריקת האבנים הוא שגבריאל, עליו השלום, ציווה על אדם, שלום. יהיה עליו, לזרוק את השטן כשהוא הוצג בפניו, וזה הפך לסונה עבור בנו . אם הדבר לא נעשה בימי חג'ג ', חלוק הנחל היה תחינתו כלפי אויב או אדם לא מוסרי, או קללה והעלבה שלו, או עדויות להעיד נגדו . ואם היה זורק אותם נגד הגזעים האלה, כמו יונים ומוסלמים מקרב העם, האיש היה עוקב, מדבר בצדקות והנשים מוגנות ….
…הנול הוא מכונת אריגה. אם הוא עומד, זה מעיד על תנועה ונסיעה בחלום . הנול הוא מתנה לנזקקים, ועשוי להצביע על עמדה נהדרת ….
…ומי שרואה שהחליף מנקה אותו, נושא אותו, רוכב עליו או נותן לו משהו מסחורות העולם, הוא ייפגע מסמכות, גאווה וגאווה, ככל שיוחסה לו אותה מתנה ….