ומי שרואה שהוא סוחט ענבים בגת בזמן שהוא ומשפחתו עושים זאת, אז זה ירוויח תועלת ממלך עד שילדיו יתפשטו והעם יקנא בו, ואם המחפש לא יהיה כשיר לכך, אז הוא מקבל תועלת מאדם בעל גורל גדול ….

מי שראה שהוא אוכל את הכוכבים, זו נסיגה וריב באנשים ….

אם הוא אכל ממוחם, זה היה מכה מתחמושת הכסף שלהם . כנ~ל לגבי ראשי בקר ואריות, אלא שהם ללא ראשי אנשים בכבוד ….

ומי שרואה שיש לו חימר שהוא אוכל ממנו, אז הוא ירוויח כסף, ונאמר שחזון של בוץ יתפרש עם מחלה ….

ומי שרואה שהוא אכל ממוחו של אדם מת, הוא אוכל מכספו עד כדי כך, ואם זה לא ידוע אז הוא יקבל טובת הנאה בכל מקרה ….

ומי שראה שהוא אוכל מושק, הוא יאחסן את כספו למשפחתו, ונאמר שהוא יאכל כסף שלא קיבל ….

…אל-סלמי אמר: מי שרואה שהוא אוכל כבד, הוא אוכל מכספו של בנו, ונאמר שמי שראה שהכבד שלו מנותק, אז בנו ימות כי הוא אמר עליו השלום : ילדינו הם הכבדים שלנו ….

דג : סיפרו שאדם הגיע לאבן סירין ואמר : ראיתי דג על שולחני שאני ואעבדי אכלנו מגבו ובטנו . הוא אמר : חפש את עבדך, כי זה יקרה למשפחתך . הוא חיפש את משרתו ואם היה אדם . דג מלוח בגריל הוא מסע בחיפוש אחר ידע, או פלוגה של צ'יף, כי אלוהים אדירים אומר : ~ שכחנו את הלוויתן שלהם .~ ומי שתופס דג צלוי רך, הוא יפגע משלל וטוב, שכן סיפור שולחן ישוע עליו השלום, והדג הצלוי ימלא צורך או יענה לתביעה או פרנסה רחבה, אם האדם אדוק . אחרת, יוטל עליו עונש . אם הוא רואה שהוא שילש את הדגים הצעירים בקמח וטיגן אותו בשומן, אז הוא מוציא את כספו על משהו חסר ערך עד שהוא הופך להיות בעל ערך והופך טעים וישר . ונאמר שהדג ראוי לשבח, במיוחד הגריל, למעט הדגים הצעירים, מכיוון שקוציהם יותר מבשרם, וזה מעיד על איבה בינו לבין בני ביתו, וזה מעיד על התקווה למשהו בלתי מושג . ואכילת דגים מלוחים מעידה על טוב ותועלת באותה תקופה . באשר לטעם הדברים : פרשנותו שונה בהתאם לנסיבות שונות. אם הוא רואה כאילו שטעם משהו, אז חפש הנאה ופינוק, כי הוא משיג הקלה וחן, כי אלוהים אדירים אומר : ~ ואם טעמנו אדם מאיתנו, שמחו בזה .~ אם הוא רואה שהוא טעם משהו ונראה שהוא מר, אז הוא מבקש משהו שיפגע בו . אם ראה כאילו בלע אוכל חם וגס, הדבר מעיד על כך שפרנסתו מצוקה ….

ומי שרואה שהוא אוכל זבובים, אז הוא מציין שכספי האויב הושגו בשנאה ובצער ….

ומי שיראה שהוא אכל דבורה, הוא יצער את כספו עבור משפחתו ….

אם הוא רואה את זה כאילו הוא אכל אותו מבושל, אז ההון של האדם הוא אם הוא ידוע, אחרת זה הכסף שהוא אוכל ….

אם הוא רואה כאילו אכל את ראשו של אדם גולמי, הוא נוגד בסרגל והוא מכתים כסף מכמה מהבוסים

כמו כן, אם הוא רואה שהוא אוכל ראש של פרה, שור או בן אנוש, או כל דבר אחר, למעט מה שנבדל זה מזה . הראש האנושי טוב יותר ברוחב העולם ….

…דורה סיפרה שאדם הגיע למעבר החוצה ואמר שראיתי את זה כאילו אני אוכל תאנים, אז הוא אמר שאתה אוכל את המספר של כל מקל תאנה, וזה היה ככה, ואז הוא ראה גם אחרי זמן מה. הוא בא אליו ואמר לו את זה שוב. הוא אמר לו: ~הוא צריך לראות את המספר של כל עץ תאנה ברתיחה, וזה היה ככה.~ ואז הוא הלך, ואחרי זמן מה הוא ראה שליש. בדלת ביתו הוא מצא שקית ובה כמות, ואז הוא לקח אותה, ואז אמר לו מה שראה מהאמור לעיל, אז הוא אמר לו שתמצא את המספר של כל תאנה שאכלת דינר, אז הוא אמר שמצאתי שהתיק ההוא נפל מהמעבר, אז אמר לו, תהילה לאלוהים, מפרש את החזון בידך, וכל מה שתגיד, הוא אמר: אכלתי אותך? התאנה הייתה הפעם הראשונה, כך שהעץ היה חשוף מעלים והוא היה מקל, אז נתתי לו אותו, ובפעם השנייה אכלתי אותו ממנו בענפיו, והוא נראה כמו דמאם, וה בפעם השלישית אכלתי אותו כשהיה צלול וטוב, אז זה היה כמו דינרים והשק שמצאתי היה התיאור שלו כזה וכזה והוא שלי ונתתי לך אותו ….

אכילת המתים חיה זה מכבר ….

ומי שאוכל את בשר הצלוב, הוא אוכל כסף אסור מאדם בכיר, אם הוא לא אוכל שום תוצאה ….

ומי שרואה שהוא לועס אוכל, הוא ידבר הרבה, וזה יכול להיות בגלל תלונה ….

אם הוא רואה שיש לו מחמצת בין הידיים והוא לא אוכל ממנו מחשש שייגמר, אז הוא חושש מהמוות עם שפע עושר החסד שלו ….

מי שרואה שהוא אוכל את הבשר של עצמו או את הבשר של מישהו אחר ולא אוכל שום זכר לכאורה, הוא יאכל מכספו שלו או של מישהו אחר . אם לא הייתה לכך כל השפעה, אז עקבו אחר אדם מביתו או מאחרים ….

אם היה רואה שהוא אוכל אותו, יכבדו אותו בכמות האוכל שאכל, ונאמר שהוא יעמוד בפני מלחמה וגילוי ….

ומי שחושב שהוא אכל מחט, אז הוא מציין את ההשלכות הטובות של ענייניו ואת השגת ההטבות והחזרות ….

ומי שחושב שהוא אוכל שעורה יבשה, רטובה או מטוגנת, יהיה לו טוב וזה טוב בכל מקרה ….

אם הוא רואה שהוא אוכל מראשי אנשים, או שמישהו אחר מאכיל אותם, או מקבל מהם שיער או עצמות, אז הוא מכה כסף ממנהיגי ונכבדי האנשים ….

אולי חזון אכילת הכרוב הצביע על ייסורים ….

הוא אוכל לבונה, כי הלבונה פועלת כתרופה כלשהי . אם הוא רואה שהוא לועס ומסטיק, אז זה הופך להיות עניין של דיבור ודחייה תכופים, כמו מחלוקת, תלונה וכדומה ….

ומי שרואה שהוא אוכל בשר צבי, זה מצביע על כך שהוא קיבל כסף מאישה יפה ….

…אל-קירמני אמר: מי שראה שהוא אוכל דבש, אוסף אותו או מביא אליו, אז הוא ייפגע מכסף, שלל ושמחה, ואם הוא היה עבד משוחרר, ואם הוא היה חולה הוא נרפא, ודבש עשוי להצביע על דברי צדק ומחפש את הקוראן והידע בצורה טובה, ואולי זה מעיד על נישואין ונישואין ….

…בור אם חלמת להסתכל בבור, אז תעשה טיפשות ברמת העבודה ואחרים ינכרו אותך בגלל התלונה הגדולה שלך . אם אתה נופל לבור החלומות, המשמעות היא דאגה ועצב עמוק . אם אתה מתעורר, אתה מרגיש שתיפול לבור, אז זה אומר שברחת מהמצוקה והדאגות שהיו מקיפים אותך . אם חלמתם על בור, זה אומר שלא תהיו נזקקים, אבל החיים יהיו מאבק מפרך עבורכם. אם אתה חופר בור ומוצא חומר רדיואקטיבי כלשהו, ​​המשמעות היא שינוי חיובי במזל . אבל אם תחפור ותמצא שטח גדול של ערפל כוזב, תחושה אמיתית של חדשות רעות תפריע לך . אם המים מילאו את החור שחפרת, המשמעות היא שהדברים לא יכנעו לרצונך למרות המאמצים הרבים שהושקעו ….

…שחקן ושחקנית אם אתה רואה שחקנית בחלומות שלך, זה מצביע על כך שמצבך הנוכחי יהיה מצב של הנאה ועושר מתמשכים . אם אתה רואה שחקנית עגומה, היא תציג בשמחה את האמצעים וההשפעה שלך להוציא חבר ממצוקה וחבות . אם אתה חושב על עצמך כשחקן, תצטרך לעבוד כדי להתפרנס, אך העסק שלך יטופל היטב . אם אתה חולם שאתה נמצא בקשר אהבה עם שחקנית, הנטייה והכישרון שלך יתואמו בהנאה ויעמדו נגד עמל טהור . אם אתה רואה שחקן מת, או שחקנית מתה, מזלך הטוב יצלול לסבל מרדני ואלים . ואם אתה רואה אותם מסתובבים ונשברים, המשמעות היא שהעניינים שלך יעברו שינוי מהבטחה לאיומי כישלון . למי שנהנה מהיוקרה של המשפחה זו אזהרה מפני מהפכה ואמונה כוזבת . אם בחורה חולמת שהיא מאורסת לשחקן, או עומדת להתחתן עם שחקן, המשמעות היא שהנטיות שלה יגרמו לה להתחרט לאחר שקסם ההנאה דעך . אם גבר חולם שהוא מבלה עם שחקנית, אז זה מנבא שמריבות פרטיות עם אשתו או חברתו יביאו לו יותר סבל מאשר הנאה ….

…הסוג השלישי של חזיונות : אשר הוא בהשראת כל העבדים , והקליט כמה חזיונות חוקרים אומרים : כאשר מתבהרים עצמו , ולהיפטר סודותיו של רעיונות רעים , ולכבד את לבו, את הזיכרון של אללה , לא רואה רק באמת כנה , וכי הוא החזון האמיתי כי כפי שתואר להיות חלק הנבואה (1). הנביא הקדוש, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, אומר בחדית 'המוסכמת שהוא עם אחמד במוסנד שלו גם מהקריינות של אנאס בן מאליק, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו : ~ חזון המאמין הוא חלק מארבעים ושישה חלקי הנבואה ”(2). הכתר כאשר הדיבור הזה מושהה מכיוון שהוא כולל כמה מהנושאים החשובים : אני אומר : החדית 'הזה סיפר מקבוצת בני לוויה שונים מילולית , סיפר ​​לאנאס את השייחים האלה , ומסופר על ידי האימאם אחמד ושייחים כמו פולחן שקט , כמו גם אבו. Dawood ו- Tirmidhi , ומסופר על ידי האימאם אחמד ושני השייחים ואבן מג'אח מהחדית 'של אבו הוריירה . במשך מספר החלקים : כמה רומן באו או לכסח מוגבל רק אל העד כאמור ההסבר של מוסלמי Sahih – Nawawi כמפורט : זה הגיע בוכארי ומוסלמי : ~ חלומות הם חלק ~ של הארבעים – שישה חלקים של הנבואה ~ כמו בעבר (3). על פי עד המוסלמי ~ של ארבעים – בת חמישה חלקים ~, גם נאמר : ~ חלק שבעים .~ על פי Tabaraani : ~ חלק שבעים – שישה חלק ~ . כדי Ibn'Abd אל-Barr של רומן : ~ עשרים ושישה חלק .~ כאשר האימאם אחמד ~ חלק מהחלק החמישים .~ על פי אל- טירמידהי : ~ חלק מארבעים והחלק ~ . כאשר טברי : ~ חלק מארבעים ותשע החלק ~, ויש לו גם : ~ של ארבעים וארבע .~ הוא הגיע גם מאבן עבאס : ~ חלק ארבעים חלק . ~ אנחנו כאן מול כמה רומנים ופחות חלק מהעשרים ושש ורובם של השבעים ושש , אמר נאווי בהסבר על המוסלמי האמיתי (4): ההבדל הזה מתייחס למקרה של ההבדל הרואה , המאמין הוא טוב להיות חלק כומר וואה של הארבעים – שישה חלקים ואת החלק החוטא של שבעים חלקים , The ההבדל של אנשים אוהבים מזרנים ובכל פעם שאמרתי החלקים היו החזון קרוב יותר לאמת , וזה נאמר להיות כי של אשר החלק הנסתר של השבעים , וכמובן חלק הארבעים – שש . שייח אמר מוחמד בן Uthaimin, שאלוהים רחמה עליו : העובדה כי המספר הוא חלק תואם ארבעים ושישה חלקים למציאות ביחס התגלות שהתגלתה לי, הנביא, יהי רצון שתפילת אלוהים ושלום עליו, כי ההתגלות הראשונה הייתה החזון הצדיק מרבי אל-עוואל לרמדאן, וזה חצי שנה , ואז אלוהים גילה לו אחרי זה ב התעוררות למשך שארית חייו , אם אתה מייחס על רקע זה לשאר עידן ההתגלות, זה היה חלק מארבעים ושישה חלקים : כי ההתגלות הייתה עשרים ושלוש שנים ושישה חודשים. ~(5) העובדה שהחזון היה חלק מהנביאות הפכה לבעייתית למרות שהנבואה נקטעה במותו של הנביא, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, ואזכיר כמה מהנאמר בהבהרה. זה . הוא אמר המשמעות של פסוק להיות חלק הנבואה : כי טוב כנה המוסלמי, מתאים במקרה אם הנביאים, אשר רואים את הבלתי נראה, שבניגוד הכופר החוטא המעורבב, ולעקוב אחר זה כדי לומר אימאם מוחמד Safaareeni על ידי ואמר : ( אך דומה במקרה של נביאי הבריאות של חזון והבהירות של שלו והנפש לגעת בנשמה שלו אם הוא ישן בתחום הממלכה ). הדבר נכון לא רק יודע את סמוי הוא יתברך אמר כמה מדענים : את המשמעות של להיות חלק חלקי הנבואה של מטאפורה , אשר מדוברת באישור הנבואה ; זאת, משום שהיא מהווה חלק הנבואה . זה נאמר : כלומר : זה חלק מהידיעה שלה, כי זה היה לנתק ונבואה זו פלמה תישאר ס . ונאמר : המשמעות של להיות חלק מחלקי הנבואה דומה לזה באמיתות החדשות על הנעלם ; הידיעה על הנעלם היא אחד מפרי הנבואה . מסקנה של הצעה זו : כי החזון של הכופר אינו במקור מחלקים של הנבואה , ואחרי חוטא, אשר כמו הכופר , החלק מהם הזכיר כי החזון של החוטא הוא אחד החלקים המרביים נותר מאמין מוסלמי טוב מי שחזון מסוג זה אומר הוד מלכותו של רחמי אלוהים ודואג לדבר זה : ( זה מדבר על שיחות דומות בהן אנו מאמינים ו- NCL פירושו להיות סופר עליו השלום ולא להיכנס לפרשנות זו של החלק של מספר זה וחוכמה, רומנים מגוונים במיוחד בכמות המספר מספקים גם אלוהים יודע את בלמרד מה הכוונה בכך ) א . ה (6). החזון של טובת קטעי ההתגלות , עשוי להיות גורם לחוקי חלק מההוראות וכי החזון של שלום אברהם להיות עליו , היה אברהם היה נדר כי ה ~ בנו חיים של שרה לשחוט להקריב, שראה בתוך חלום : כי כבוי נדר שלך (7) , וכן ראיון עם אחיו טפיל עיישה, אמה אודות אומר מה צוואות אללה ומוחמד צוואות, ואת Messenger ואז הורה להם לומר : מה אלוהים רוצה לבד , או מה שאלוהים רוצה ואז מוחמד , ולא אומר : מה אלוהים רוצה ומוחמד (8), וחזונו של עבדאללה בן זייד בקריאה לתפילה ובחקיקה של הקריאה לתפילה לאחר שהוכח. אלוהים עליו ועניק לו שלום שהוא אמר על כך : זה חזון אמיתי . אבו בכר, שאללה גם (9) סביב המגן שדד אותו לאחר מותו והתאוששותו של חזון זה ויישום המצווה על ידי ויתפוס את מגן מי שנמצא בידו , אך אבו בכר הוא הח'ליף הראשון וולר. אשדן, בין אלה שזכרו את השליח, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, חריצותו בכך וקבלת המלווים את האיג'יתאד הזה בנוכחות הקוראן המעידה על אמיתות מקובלת , וישנן עדויות רבות ל כאלה בספרי ההלכה , אך כיום לא מותר ליישם צוואה או עניין הקשור לחוק באמצעות חזונות, לא הסיבה וגם לא השריעה כאל סוד לאף אחד עם הלב . החזון הטוב הזה הגיע מלווה גדול זה להבטיח לנו את קיומו של אדם צדיק, כאשר המדענים הכירו בבניין האמנותי המודרני הזה על הנביא עליו השלום, והוא אמר : ~.. וחזון אסקד~מ של אסדק חדש . .. ~ והוא ישיב ברוך השם . וזה אומר עליו שלום : ~את החזון של המאמין הוא חלק ….~ Modern , כולל אישה מאמינה צדיקה כמו כן , יש בוכרי שכותרתו ב שלו Saheeh : את הדלת של רואה נשים , שצוטטה על ידי אבן חג'ר : מה אבן Battaal הסכים כי החזון של הצדיקים האמין שמה נכלל אומר עליו שלום : ~את החזון של חלק טוב המאמין של הנבואה ,~ יש הבדל בין גברים לנשים מבחינת חזיונות , אך ייתכנו הבדל במונחים של אלטבירה ולמברון אומרים : שאם אישה ראתה את מה שאסת עמו של ה 'הוא בעלה , והם אמרו : כמו כן, לילד יש את החזונות שלו לרוב להוריו , ואלוהים יודע (10). אני חוזר לסיפורו של תאביט בן קיס בן שמאס, וזה היה אחד מבחירת המלווים, שאלוהים יהיה מרוצה מהם , והוכח כי שליח האלוהים, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום. אליו : “ הו תאביט, האם אינך מקבל לחיות אדם טוב ולהרוג קדוש מעונה ולהיכנס לגן עדן? ~ סעיד מליק בן אנאס, אשר הוא אחד המספרים של החדית. : בן קיס קבוע נהרג בשהיד היונה (11). קבוע ו הסיפור כי ציינו את בנו של ערכים (12) אמר : On יום א – Yamamah, מלחמה נגד כופרים , קבוע עם ח'אלד בן וואליד יצא להילחם Musaylimah כשהם נפגשו Tkhvoa מתמדת, אמר סלים Mawla אבו Hudhayfah : הנה, כך שאנחנו נלחמים עם שליח אללה עליו ועל מתן שלום , אז כל אחד חפר בור, אז הוא עמד ונלחם עד שהם נהרגו. באותו יום הגיע אליו מגן עם אבנים יקרות, וגבר מוסלמי עבר לידו ולקח אותה , בעוד גבר מוסלמי ישן כשהגיע אליו בשנתו . כל תיקון – הוא אמר לו : אני ממליץ לך להיזהר ממצות אומר שזה חלום ותדהא , העברתי את מה שהרג אותי אדם מוסלמי לקח את דרעי , וונשל באנשים הרחוקים בסוסת האוהלים שלו – ווסטין – שפשוט עליזה . הכף מגן לדפוק כל סכום של אבנים – ומעל פתילי עזבו – אשר מונחת על הגב של בעלי חיים עבור הנסיעה ' הביאו את הנצח הוא פעם לשלוח אל דרעי לוקח אותו , ואם העיר ספקה את Messenger ח'ליפה של אללה, עליו השלום פירושו אבו בכר , אמור לו : עלי הוא של דת כזו וכאלה מהכיתה הישנה שלי , אז האיש מגיע לנצח , ואומר לו , אז הוא שלח אל את המגן, והוא בא ומצא אותו כפי שאמר להם בחזון מתחת לחוט, ואז הפרסים כמוהו , ואבו בכר אישרו את שארית צוואתו . אבו עומר בן עבד אל- בר אמר, ובכירים אחרים , כמו גם השייח 'מוחמד בין סאלח אל- עותמיין, לאחרונה, רחמי אלוהים עליהם : העבירו את אבו בכר ואחרא על קיומן של ראיות המראות כנות, אבו עומר בן עבד אל. – אמר בר : איננו יודעים שאיש מאושר, רצונו לאחר מותו הוא בן קאיס מתמיד, אלוהים ירחם עליו, א . ה (13). אם אתה גם לציין : הסכם ח'אלד בן וליד אבו-בכר שלו מלווה איתו לעבוד את החזון הזה, ואת היישום מה הגיע . _________________________________________________ (1 ) מוחמד HLA Wei – op – p. 5 . (2 ) משוחררים : מסופר על ידי בוכרי כמו הפתיחה (12 /373 , 383, 404 ) – אופ -, וכתוצאה מוסלמית הגרעיני (15 /22 , 23 ) – אופ -, ואל – Tirmidhi בספר של התגלות הפרק שהחזון של המאמין הוא חלק מארבעים ושישה חלקים של הנבואה – התייחסות קודמת – ובפרק מה שבא בחזון הנביא, תפילת האל ושלום עליו, המידה והדיבל המסופר על ידי אבו-דוד בספר הספרות, פרק מה שבא בחזון – התייחסות קודמת -, ואבן-מג'ה בספרם הם מונחים בספר ביטוי החזון, הפרק על החזון הצדיק ש המוסלמי רואה או דואג לו, ואת דלת האנשים האמיתיים ביותר לחזון שיוחס להם לאחרונה – התייחסות קודמת – ואחמד בשאר מוסד הרבים במוסנאד באבו הוריירה ובמוסנאד. של אנאס בן מאליק – התייחסות קודמת -, והדרמי בספר החזון הוא פרק במוס החזון של lim חלק מארבעים ושש החלק של הנבואה – התייחסות קודמת -. (3 ) ראה שם . (4 ) הסבר גרעיני של סאהיח מוסלמי ( 15/21 ) – התייחסות קודם . (5 ) מוחמד'תאמין, נאמר ספר שימושי על מונותאיזם ( 2/348 ) – אופ . (6 ) הרחבה ראה : מוחמד Safaareeni – אופ – (1 /808 ). (7 ) להאיר את גודל הפרשנות של אבן עבאס אבו טאהר טורקיז עבאדי – דאר חשב – ביירות ( עמ ' 377 ) 0 ואבן חג'אר – אופ ( 12/377 ). (8 ) נאמר על ידי האימאם אבן מג'ה בספר Alkavarat דלת האוסרת מה לומר ברוך השם ואתה רוצה – אופ -. (9) Ibn ' – op – ( 1/349 ). (10) op – ( 12/392 ). (11 ) את האדיט הזה סיפר ​​אבן חג'אר באל- פת ', אמר כי משדר התייחסות חזק זה שסיפר אבן סעד מען בן איסה לבעליו . מסופר , Daaraqutni ב ומטורף על ידי איסמעיל בן אבי Uys עבור הבעלים כמו גם . (12 ) רוח . בן הערכים fatawa , בית הספר הערבי – להשיג : ד . מר Jumaili , אני 1412 (13 ) ראה : ערכי אבן פתאווה – אופ – עמ '. 43 . ** צוטט על ידי ד~ר פאהד אל-אוסאימי…

סוראט אלסג'דה מעידה על קרבה לאלוהים כל יכול או תפילות תכופות במהלך הלילה ומלווה בטח'ג'וד

…אל-בוסתן : מתייחס לאישה משום שהיא מושקה במים והיא מעבירה ויולדת . ואם הגן היה אישה, אז זה היה עץ של בני עמה, משפחתה, בנה ועושרה, כמו גם פירותיה, והגן הלא ידוע עשוי להתייחס לקוראן האצילי, כי זה כמו הגן בעיני המתבונן ובידי הקורא, משום שהוא תמיד קוצר מפירות חוכמתו, והוא נשאר עם מקורותיו, עם אזכור האנשים בו. זהו העץ העתיק והמודרני . ומה הוא מכיל הבטחות ואזהרות כפירות חמוצים מתוקים . אולי פרדס לא ידוע הצביע על גן עדן ואושרו, משום שהערבים מכנים אותו גן עדן . כמו כן, אלוהים אדירים כינה זאת באומרו : ~ הייתי רוצה שאחד מכם יהיה גן של דקלים וענבים שזורמים מתחת לנהרות. ~ אולי הפרדס התייחס לשוק ולבית החתונה, כך שעציו הם שולחנותיו, ופירותיו הם אוכלו, ואולי הוא מציין כל מקום או חיה שניתן להשתמש בו ולהשתמש בו. כגון חורשים, חאנים, יונים, טוחנות, ממלוקים, בעלי חיים, בעלי חיים וכל שאר היבולים, כי אם עץ הפרדס הוא, זה כמו הקשר לבעליו, או כמו השירות ובעלי חיים שונים לבעליו . והפרדס עשוי להתייחס למגורי העולם, השליט והשליט, שהוא זה שאוסף אנשים, והוא מורכב מכל שאר הגזעים, כך שמי שרואה את עצמו בגן יסתכל על מצבו ויגדיל את מצבו לִישׁוֹן. זה לא ידוע, ואם זה היה מוג'אהיד שהשיג קדוש מעונה, במיוחד אם הייתה בו אישה שקראה לו לעצמה, והוא שתה חלב מדבש מנהרותיו, ופירותיו לא היו דומים למה שידע, ואם שום דבר מכל זה, והחזון לא הצביע על עדות, אז הסתכלתי על מצבו. הוא רוואי או שנכנס לנישואין או נכנס לאשתו והשיג ממנה, והוא ראה אותה באופן שראה בגינה שלו בחלום של טוב או רע, על פי הזמן . אם החזון היה באמצע הזמן ובזמן נפילת העלים מהעצים ואובדן הפירות, אז הוא התעלם ממנו מה שהוא לא מצא חן בעיניו, והוא ראה בו את מה שהוא שונא מבחינת עוני, דאגה רכוש, או מחלת גוף . ואם זה היה בבוא העת וזרימת המים למקלות, או הופעתם של פירות ומניעתם, העניין הוא נגד הראשון, ואם מישהו שיש לו אישה רואה מי שחפץ בכספה או שהוא להוט על יופיה, היא שקלה זאת בפעמיים ועל ידי מה שנעשה בחלום לומר, להשקות או לאכול פירות או שנאסף . אם מישהו רואה שיש לו צורך עם הסמכות או מריבה עם השליט, אז אני מבטא גם את ההשלכות של פקודתו, את חוסר היקף שלה ושלילת הזמן והזמן שלה, ומה מה שהשיג בחלום מפירותיו ש לציין טוב או רע, לפי מה שהוא רואה בפירוש הפירות . באשר לאלה שרואים איתו קבוצה של אנשים שחולקת איתו בשוק ובתעשייה שלו, אז הגן הוא שוק העם, וזה גם מעיד על הצביעות שלו ועל השפלות שלו בזמן ופעמיים . כמו כן, אם עינו נפלה בזמן כניסתו אליו בכניסה לחדר האמבטיה, למלון או לתנור שלו, אזי אינדיקציה של הפרדס שייכת לאותו מקום, אז מה שהוא ראה בו על טוב או רע חזר אליו אלא אם כן מי שראה זאת בה היה עובד או עבד שהשתן בה או השקה אותו מלבד נהגיו או מבאר שאינה בארו, כי הוא אדם המסגיר אותו במשפחתו או יוצא נגד אותו לאשתו או לאומתו, אם הוא זה שעושה את זה בגן, והשתן שלו הוא דם, או שהוא השקה אותו מלבד הים, והוא מקיים יחסי אישה אם הגן אינו ידוע, אחרת הוא בא מאשתו מה שלא מותר לו אם הגן הוא הגן שלו, כגון שהוא ייכנס איתה אחרי שהוא שבר אותו, או יתחתן איתה בפי הטבעת או בזמן הווסת . ונאמר כי הגן, הכרם, הגן הוא לחפש סליחה, והגן הוא אשת גבר באותה מידה כמו יופייה של הנדיבות, טובתה, עוצמתה ופירותיה, כספה, מכחולים, תכשיטים וזהב . העץ שלו, עיבוי רגלו, השמנה שלה, אורך חייו, יכולתו בעולמו, ואם הוא רואה כרם פורה אז זה עולם רחב, ומי שרואה שהוא משקה את הפרדס שלו, משפחתו תבוא, ומי שנכנס לגן לא ידוע פיזר את העלים שלו, הם נפגעים מהם, ומי שרואה את הפרדס שלו יבש, הוא ימנע מאטיין היא אשתו ….