מי שמדקלם את סוראט אט-טאלק מעיד על סכסוך בינו לבין אשתו, המוביל לפרידה ….

זה נועד לפגוע בחלום, להשאיר אותו למה שהוא . גירושין של אדם נשוי מבטל את פרנסתו או את מותו, במיוחד אם הוא חולה . ומי שרואה שהוא התגרש מאשתו, אלוהים אדירים יגיד : ( ואם הם נפרדים, אלוהים ישיר את כל כוחו ). אם יראה שהתגרש מאשתו לביטול, הוא יעזוב את מקצועו ואת עבודתו . ונאמר : מי שרואה שהתגרש מאשתו, אז הוא משאיר מלך שהיה עמו, ונאמר : הוא מורחק מסמכותו . גירושין מעידים על עוני, ושהאישה היא סמכותו של הגבר ועולמו . ומי שיש לו אישה וחושב שהוא התגרש ממנה, היא תמות, וכמו כן אם הוא ימכור אותה או ישחרר אותה לחופשי, ואם הוא יתגרש ממנה, אז היא מקווה ….

גירושין אם אתה חולם שאתה גרוש, פירוש הדבר שאינך משוכנע בבן זוגך וכי חובה עליכם לקבל אווירה נעימה יותר בחיי הבית . זו הייתה אזהרה חלומית . אם נשים חולמות על גירושין, המשמעות היא שחיי הרווקות שלהן עשויים להיות מנת חלקן עקב בגידת יקיריהן ….

מאדים, שחזונו בחלום מעיד על רעות, רגשות, פחדים ושפיכות דמים . אם הוא ראה את זה נופל, כפוף או בוער, הוא היה עדות לאש, לחרב, לדיכוי, לפתיחת המנעולים, להתגרש מנשים או להרס בתים . ובעל מאדים של מלחמת המלך ומושל צבאו ….

Alambqlh : Alambqlh אנשים של אנשים עם צדקה, הוא הרגיש כי אוסף של קטנית זר הגן שלו זה אוסף אותו מרוע נשותיו קראפט ויריבות . אם זהו כוח של ברק, אז זה מבשר מבחינתו להיזהר מרוע, ואם הוא יודע את מהותו, אז הוא חוזר לטבע . והשטויות של הכסף שמתאים לכסף . האנשים הכי אקספרסיביים גורמים לדופק לדאוג ועצוב, והבורגול הוא אדם אם מיקומו הוא מטפח לא ידוע . כנ~ל לגבי כל הצמחים אם מקורם ומקורם בבית, בבית או במסגד, שבו ניתן לשמר את הצמח . מכיוון שהוא אדם שנכנס לאנשי המקום ההוא בנישואי תערובת או בשותפות, והתבשרנו כי אדם הגיע לסעיד בן אלמוסייב ואמר : ראיתי כאילו נבטו קטניות ירוקות בביתו של עאישה, שאלוהים יהיה מרוצים ממנה, ואנשים הביטו בו תוהה, אז עבד אל-מאליק בן מארוואן בא ועקר את הקטניה . סעיד בן אלמוסייב אמר לו : אם אתה מאמין לחזון שלך, אל-חג'ג 'קורא בשמות בתו של ג'עפר בן אבי טאליב . הוא הציע כי עבד אל-מליק חושש מנטייתם של עולי הרגל לבית משפחת שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, עבור אסמה, ולכן הקצה עליו להתגרש ממנה ולכן התגרש ממנה ….

פחד מאלוהים 103 – בסמכותו של חייט המוסלמי, שאמר : גבר אמר לאבן אל מוסייב : הראיתי לי שתן בידי, אז הוא אמר, ~ירא אלוהים~, אם אישה אסורה באה במגע עם אתה, אז תראה, ויש אישה בינה לבינו הנקה . 104 – ואחר הגיע אליו ואמר : הו אבו מוחמד, אני רואה כאילו אני שתן בתוך מטע זיתים. הוא אמר : הביטו תחתיכם, אישה מתחתיכם, שנישואיה אינם מותרים לו . 105 – על הסמכות של המוסלמים אל-Khayyat, אמר : גבר – כלומר סעיד בן אל-Musayyib – אמר לו כי ראיתי יונה כי נפלה על המגדלור של המגדלור של המסגד, והוא אמר : מתחתן אל-חג'אג ' בתו של עבדאללה אבן ג'עפר אבן אבי טאליב (5). אל-חג'ג 'נישא לבינת עבדאללה בן ג'עפר, אז עבדול-מאליק בן מרואן כתב לו בכוונתו להתגרש ממנה, ולכן התגרש ממנה . 106 – בסמכותו של אלח'יאט המוסלמי, הוא אמר : אדם בא לאבן אלמוסייב ואמר : אני רואה שעז מגיעה מהדק את הקפל, והוא אמר : תשחט אותו, הוא אמר, שחט, הוא אמר. : אבן האום Sala'a מת, אז מה עד שהוא הגיע כי הוא מת, מוחמד אבן עומר אמר – האמצעי Allowavdy – היה בנו או Slae איש של אנשים נאמנים של העיר מחפש אנשים 107 – A אדם בעל הבנת בן Musayyib הוא רואה בשינה את קונה נלחם באש, הוא אמר : אם ראאם לאשר לא ימות אפילו ירכב על הים וימות נהרג, הוא אמר : הוא רכב על הים יירפא באבדון ויהרג יום חדש (2) עם חרב (3). 108 – מן עובייד בן בהיפוקמפוס – אללה אבן Nawfal אמר : שאל את הילד לא ליצור לי, אמרתי את בנו של Musayyib : אני יכול לראות שהוא מכניס ביצים אבן, בנו של Musayyib אמר : עוף Agamy לשאול סיבה אל הפרסים, Vtsrit אמר פולד Li היה לא Azld לי (4). 109 – בסמכותו של אל-חיאת המוסלמי, הוא אמר : אדם אמר לאבן אל-מוסייב : הו אבו מוחמד, ראיתי כאילו אני יושב בצל, אז קמתי לשמש , אז אבן אל- מוסייב אמר : אלוהים, אם היית צודק, היית יוצא מהאיסלאם, אבו מוחמד, יצאתי עד שנכנסתי לשמש והתיישבתי. הוא אמר : אתה שונא את חוסר האמון, הוא אמר : אז הוא יצא בזמן עבד אל-מאליק בן מארוואן ונלקח בשבי, והוא נאלץ לא להאמין, אז הוא חזר ואז הגיע למדינה והוא היה ניתנה הבחירה בכך (5). 110 – בסמכותו של חלב אל-אקילי, הוא אמר : סעיד בן אלמוסייב בא לבוא ואמר : הו אבו מוחמד, ראיתי קסמים על פניו כאילו משה נלחם בפרעה, אז הוא אמר לו : מי המנצח ? הוא אמר : משה ניצח את פרעה. הוא אמר וצעק בקולו העליון : ~אבן מארוואן וורד הכעבה נספו – שלוש פעמים .~ ואז הכיר את בעל העיר, אז הוא יצא עד שעמד על ראשו ואז אמר : אתה מאחל למותו של מפקד נאמנים. אני מקווה שאלוהים יהרוג אותך לפניו. סעיד אמר : הסיפור שלך יתגלה לתשעה ימים , הוא אמר : הם נשארו רק תשעה ימים עד שהגיע נוסע עם מותו והיילוד לקח את בנו ….

המשפטן, מוחמד בן סירין, שאלוהים ירחם עליו, אמר: יצאנו פעם אחת למסע והיינו שלושה אנשים, אז אחד מאיתנו ישן וראינו אור כמו מנורה שיצאה מהאף שלו, אז הוא ניגב את פניו ואמר, ראיתי במערה זו אוצר. הוא אמר אז נכנסנו ומצאנו בו שריד של אוצר ונאמר שאישה באה לאבר ואמרה שראיתי בחלום כאילו בעלי הושיט לי את Nrjdzisa ומסר דרטה אסא אמר לה להתגרש ממך ותדבק אבל שמעתי את דברי המשורר ( לא עידן נרגיס אלא אמנת לאס …)…

אבו סעיד אמר שהמטיף יום אחד אישה הגיעה למעבר אחוואני היא אמרה לו : ראיתי כאילו בעלי הושיט לי את Nrjdzisa ומסר את דרטה אסא אמר, ונצמד להתגרש ממך. בדהארטק שמע את דברי המשורר : לא לתקופת נרגיס … אבל הברית ללאס…

הגורל נמצא בחלום מציין את העולם היושב על הכיסא, ואת הבשר והתבלינים בו . אולי היכולת להתגרש ממנה אם הייתה בקדחתה, והרתחת גירושיה . הגורל מעריך את הבית . הגורל נמצא בבית המטופל אם הוא רותח באש ולא ידוע מה שיש בו, אז הקנון הוא פרפר, ולהבת האש היא מצוקתו, והרתחתו היא חרדתו . והיכולת להתחרות או להיות מרוצים ממה שאפשר . הגורל הוא אישה זרה . מי שראה שהוא מבושל בסיר, יקבל כסף גדול מהסולטאן . בשר ומרק בסיר הם פרנסה מכובדת עם מילים ומריבות ….

בגדים מפשיטים מי שראה שהוא מסולק מבגדיו, ולא ידע אם הוא מפשיט אותו בצדקות או באי ציות, ואם המקום בו הפשיט אותו היה שוק או בין אנשים, וה'אווה 'היה בולט, וכאילו היה ביישן מזה, ויש עליו בגדים, אז הכיסוי שלו מופר, ולא יש בזה פחד, ואם העירום אינו בולט, והוא לא מתעקש להיות ביישן מזה , ואין לו בגדים עליו, אז הוא בטוח ממשהו שהוא לא מוצא חן בעיניו, ואם הוא חולה, אלוהים אדירים ירפא אותו, ואם הוא חוב, אלוהים יבזבז את חובו, ואם הוא מפחד, אלוהים יגן עליו את הקב~ה, אם לא היו עליו בגדים, הוא התייאש מאדם שהתחנן אליו, או שהוא היה מבודד מהסמכות בה הוא היה, או שהוא ביטל פקודה על ידי שהוא נאחז בו, כל זה אם עירומו היה גלוי והוא כמו זה שמתבייש בכך, ואם זה לא ap הורה ואז הכסף שלו הופך למדינה בטיחות ובריאות מלהעמיס את אויבו . ונאמר : חוסר המשוא פנים הוא עוול, והפשטת המתים בחלום מעידה על אילוץ המחפש להתגרש מאישה, או לנסוע, או לחזור בתשובה מוויתור על חטאים ולהתאסלם ….

מי שרואה שהוא מטיף על הדוכן בזמן שהוא כשיר לכך, הוא יזכה לגובה, לגורל, לתפארת ולכבוד, ואם הוא לא כשיר לכך, אם הוא נמצא בנסיעות אי אפשר לחזור בשלום, אם הוא עשיר וחסר לו, ואם הוא עני, הוא חולה וסובל אותו ממצוקה ומצוקה, ואם הוא בור אז הוא בזוי בעיני העם, ואם הוא היה בין אנשי הדהיממה המעיד על התאסלמותו או על קרבת חייו, ואם הוא היה סולטן מתוקן המעיד על צדקו והגינותו, ואם היה ספוילר, אלוהים יסלח לו, ואם הוא היה אישה, בעלה ייחשף, ונאמר שהיא תתחתן ועשויה להתגרש או לבוא נער מזנות ובכל מקרה אין בו טוב ….