…ברק בחלומות מבשר אושר והצלחה לטווח קצר . אם ברק יכה באובייקט הקרוב אליך ואתה מרגיש בהלם, הוא יכה אותך במזל של חבר טוב, או שאתה עלול להיות מוטרד מרכלנים ואוהדי שערוריות מפיצות . אם אתה רואה ברק חיוור מופרד מעננים שחורים, עצב וקשיים כמעט יבואו בעקבות המזל . אם אתה מוכה מברק, תתמלא בצערים שאתה לא מצפה מהם, בין אם אתה אוהב או בעבודה . אם אתה רואה ברק מעל ראשך, זה מבשר את בוא השמחה והרווחים . אם אתה רואה ברק בדרום, המזל יימנע ממך לזמן מה . אם זה בדרום מערב המזל ימשיך את דרכך . אם זה במערב, סימני הפוטנציאל שלך יופיעו בהירים יותר ממה שהם נראים . אם זה בצפון, יש לדחות מכשולים הצידה לפני שהפוטנציאל שלך יכול לזרוח . אם זה במזרח, תוכלו בקלות לזכות בחסד ובמזל . ברקים המגיעים מעננים אפלים ומבשרים, מבשרים תמיד איומים, הפסדים ואכזבות . אנשי עסקים צריכים להישאר צמודים לעסק שלהם, נשים צריכות להיות קרובות לבעלם או לאמהותיהן, ולדאוג לילדים ולחולים ….

…ומי שרואה שהרוח כל כך חזקה נגדו שהיא כמעט זרקה אותו ממקומו, אז הוא אויב, שייזהר ….

…נשר לראות נשר בחלום מציין נוכחות של אדם שונא שפועל לפגוע בך ולא יצליח אלא אם כן ראית את הנשר מת או פצוע . אם אישה חולמת על נשר, זה מנבא שהיא תחיה בים מרופט של רכילות ושמועות שיעקבו אחר המוניטין שלה . אם אתה רואה נשר המרחף סביבך, זה מעיד על שאיפות נעלות שאתה מנסה בכוח ובאכזריות להשיג, ובכל זאת תוכל להשיג את הרצונות שלך . אם אתה רואה נשר של מזל בגבהים רחוקים, זה מצביע על כך שתגשים את הרצונות שלך . אם אתה רואה נשר שנחת בגבהים רחוקים, זה מצביע על כך שתשיג תהילה, עושר ומעמד בולט במדינתך . אם אתה רואה נשרים צעירים במאורותיהם, זה מצביע על כך שתלווה אנשים בדרגה גבוהה ושתהנה מעצתם הנבונה . ותזכו למורשת טובה בזמן . אם חלמת שאתה הורג נשר, אז זה מנבא שהגורל לא יאפשר שום מכשול לעמוד בינך לבין הפסגות הגבוהות ביותר של שאיפותיך . תתגבר על אויביך ויהיה ברשותך עושר רב . אכילת בשר נשר מעידה על כך שיש לך רצון חזק שאי אפשר לוותר עליו במאבק שאפתני, גם אם זה מוביל למוות . אתה תועשר במהירות . אם ראית נשר מת שנהרג על ידי אחרים ולא אתה, זה מצביע על כך שמישהו יחטוף ממך מזל גבוה . אם אתה רוכב על נשר, זה מצביע על כך שתצא לטיול במדינות כמעט בלתי-גלויות בחיפוש אחר ידע ועושר שתגיע בסופו של דבר ….

…הגג הוא בחלום איש בעל עוצמה רבה, ואם הוא רואה גג שכמעט יורד עליו, הוא יפחד מאיש בעל כוח רב . אם הגדם נשבר, זהו מותו של בעל הבית עם מזיק שנגרם לו . ומי שיראה שגג ביתו נוטף ממנו, זה כמעט ולא יקרה למת או לחולים . ומי שרואה שהוא מעל גגו, ורוצה לרדת ממנו ואינו מסוגל, אז הוא כלוא . ומי שרואה גג שנופל עליו יתענה, ומי שרואה את הכוכבים מתחת לגגו, גגו ייהרס ….

…זה בחלום כיסוי וכיסוי . והפיגמנטציה בזקן היא עדות לצביעות ולא יושר . והדיכאון של מי שראוי לו הוא העמדת פנים לברכה וכפיית האויבים, וראיה לביטחון מפני פחד, ולמי שאינו מתאים לו, עדות למצוקה ולמצוקה, חובות ונטישת יקיריהם . והפסיקה על פיגמנטציה של ראש האישה זהה לכלל הפיגמנטציה של שיער הזקן . והכהת שיער אפור היא כוח, אכזריות ויוקרה, ואם הוא רואה שהוא צבע אותה בחינה, אז זו סונה על פי שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום . אם הוא מניד את ראשו ללא זקנו, זה מסתיר את כספי הבוס שלו . אם הוא בגד בכולם, אז הוא מסתיר את עוניו ומבקש פרצוף בקרב העם . אם לפני השירה הפיגמנט, הוא מתייפה בסיפוק ואז מתגלה . אם הוא ראה שהוא צבוע בחינה, ולפני הפיגמנטציה, אז הוא אדם נבער, אך הוא חוזר בתשובה ומתרחק מטעותו . ואם אדם רואה שאצבעותיו היו פיגמנטות עם חינה, אז הוא מגביר שבחים, ואם הוא רואה את כף ידו מגולחת, הוא יזכה באושר בפרנסתו, ואז הוא רואה שידו הימנית הוטלה, ואז הוא הורג אדם. מכספו, או מהכנסותיו . אם הוא רואה שידיו חקוקות בחינה, אז הוא מנסה טריק מהבית בגלל צורך או חוסר רווח, ואויבו נעלב מכך, ואולי הוא כמעט מפורסם בזכות השגת ידיו, הוא מגיע להשפלה . אם אישה רואה שהיד שלה חקוקה, אז היא מטעה את קישוטה בעניין נכון, ואם החריטה היא מזהב, זה טריק שנרכש בנימוס . ואם הכיתוב הוא מחימר, אז זה שבח לאלוהים הכל יכול, ואם היא רואה שהיא נמרקה בחינה, אז בעלה טוב לזה, ואם היא רואה שהיא החילה את זה והיא לא מקבלת את פיגמנט, ואז בעלה לא מראה את אהבתה . אם היא תראה שידיה חקוקות זו בזו, אז היא תידבק בילדיה . אם ידו של אדם חקוקה בזהב, הוא מתעתע, וכספו או פרנסתו אבדו בו . אם אישה רואה כי ידה יצוקה בזהב, היא משלמת את כספה לבעלה כדי שיוכל לאכול אותו ולקבל מבעלה שמחה, כוח ומדינה . ומי שראה שרגליו מגולחות, והוא חרט אותן, אז הוא היה מכה את משפחתו, ואם אישה תראה את זה, היא תיפצע מבעלה . היד החזירית היא חיים עגומים . ומי שמת את ידו בפגר, הוא ישיג מרדה . ומי שרואה את ידיו פיגמנטיות, התעלם מהחורבן של מה שיש בידו . ומי שרואה פיגמנט בידו עם סמרטוט מתוח, הוא מובס במריבה ואינו מסוגל לאויבו . ופיגמנטציה היא קישוט ושמחה לנשים וגברים, אלא אם כן הם חורגים מהרגיל . ודיגמנטציה מעידה על הסתרת מעשים וצייתנות, הסתרת עוני מעיני אנשים, ואולי מעידה על צביעות וצביעות אם הוא נצבע בניגוד למוסלמים . ונוצות הידיים והרגליים מקשטות את ביתו, את עבדיו ואת כספו, באופן שאינו מתאים לו ללבוש משי וזהב לילדים, ולנשים זה הנאה, בגדים טובים ושמחה, כי זה אחד הקישוטים שלהם בחתונה . וההמוגלובין עשוי להימצא בידיים וברגליים, כמו פעולת נשים. הוא פחד מאוד מהכסף שלו או מהמלווה שלו, עד המוגלובין . ומי שרואה שהוא צבוע בלי חינה, יקרה לו מה שהוא שונא . השחרת השיער מצביעה על חוסר המזל והשחיתות בעסקים, משום שנאמר : הראשון שהושחר הוא פרעה ….

…ומי שרואה שחניתו נשברה, הוא מציין שהוא נפגע על ידי האויב ….

…השוט : הסולטן, וההפרעה שלו בהכאת הסולטאן הולכת, ועריקתו עריקתו של הסולטן . ופגיעה בחיה בשוט מציינת שבעליה מתפלל לאלוהים הכל יכול בעניין . אם הוא מכה אדם בשוט שאינו נשלט והידיים אינן מושטות, הוא ממריץ ומייעץ לו . אם זה כואב לו, הוא מקבל את ההטפה . אם הוא לא יפגע בו, הוא לא ילמד . אם דם זורם ממנו בעת הכאה זה עדות לאי צדק . אם לא, זו עדות לאמת . אם המוכה היכה מדמו, אז הוא נפל על מי שהוכה בכסף אסור . ועיוות השוט בעת מכות מעיד על עיוות העניין בו הוא נמצא, או על הטיפשות שמשמשת אותו בפקודתו . ואם הוא נפגע מהשוט, זה מעיד על עזרתו של אדם לא ערבי המחובר לסולטאן שמקבל את דבריו . אם הוא רואה כאילו שוט יורד עליו משמים ועל אנשי ארצו, אז אלוהים אדירים מפעיל עליו סמכות לא צודקת או עליהם עם חטא שהם רכשו, כי אלוהים אדירים אומר : ~ אז שפך אדונך שוט ייסורים עליהם . ”…

…המעיין הוא בחלום ברכה, הברכה הטובה ביותר והגשמת המשאלה . ומי שראה מעיינות שהתפוצצו בביתו, הוא סובל מאסון . ומי שרואה בביתו כי מעיין פורץ ממנו, כדי שיוכל להשיג פרנסה, טובות ותועלת, ואם המעיין פרץ מקיר, הוא נפגע על ידי אדם בבית ההוא, כמו אח או בן -חוק . במקום זאת, הוא שונא מהעיניים שמים שלהם מעוננים ולא זורמים . ומי שראה שהתפוצץ בביתו מעיין, היה קונה משרת . ומי שמבצע שטיפה ממי מעיין והיה חרד, שאלוהים יסלח לו, או שהוא פוחד או חולה, שנרפא, או חייב שחובו נפרע, או שיש לו חטאים שאלוהים לא האמין ממנו . ומי שרואה עין צלולה זורמת לביתו ככל שאדם מכווץ את ידו, אז זו הפרשה והטוב אליו הוא מונע . ראה גם אל-עין ….

…אם תפגע במישהו בחלום שלך, תעשה מעשה מכוער כמו נקמה ופגיעה . אם אתה נפגע, יהיו לך אויבים להביס אותך ….

…לראות אותו בחלום הוא אינדיקציה לדאגה ולמצוקה, אלא אם כן יש לו ילד בעל שכל, אז הוא חוזר לצייתנות שלו, ואולי החזון שלו הצביע על חדשות טובות ובטחון מפחד . ונאמר : מי שראה את יצחק, עליו השלום, נפגע במצוקה על ידי כמה מהזקנים והקרובים, אז אלוהים היה משחרר אותו ונותן לו כבוד וכבוד, והמלכים והנשיאים הצדיקים יתרבו מזרעיו. זאת אם הוא רואה אותו ביופיו ובשלמות מצבו. אם הוא רואה אותו משנה את המצב, מבטו נעלם, וראייתו עשויה להצביע על היציאה. מאלה להקלות, ממצוקה לקיבולת, מאי ציות לציות ומאי ציות לחיבור . ומי שרואה שהוא הפך לדמותו של יצחק, עליו השלום, ולובש את בגדו, הוא יראה את המוות, ואז הוא יינצל ממנו ….

…הר : מלך או שליט אכזרי, מאופק, או אדם גדול כמו הר, אורכו, קוצרו וגובהו . והוא מלמד את העולם ואת הנזיר, ומציין את הדרגות הגבוהות, המקומות הנכבדים והסירות הטובות, ואלוהים אלוהים ברא הרים כיתדות הארץ כשהוא מופרע, כיוון שהם כמו מלומדים ומלכים, כי הם מחזיקים במה הרים אנכיים אינם מחזיקים, ועשויים להצביע על המטרות והדרישות, מכיוון שהעולה אליו אינו עולה אלא כלפיו. מי שרואה את עצמו על הר, תומך אליו או יושב בצילו, ניגש לאיש ראשי, התפרסם בזכותו ותפס אתו מחסה, כסולטן או משפטן, מלומד שסגד לנזיר, אז מה דעתך אם הוא היה מעליו קורא לשיחה לסונה, לעתיד הצ'יבלה, או שהוא נזרק מקשת ביד כי תהילתו בעם משתרעת עד לקולו, וספריו והפקודות שלו מבוצעים ל המקום אליו הגיעו החצים שלו . ואם מי שראה את עצמו פוחד ממנו כשהוא ער היה ביטחון, ואם הוא נמצא בספינה, הוא נפגע בים על ידי קשיים ומכשול שעבורו היה משוחד, ועלייתו עליו הייתה ללא דופי , כי אלוהים הקב~ה אמר : ~ אלך להר שמגן עלי מפני מים .~ אבן סירין אמר : ההר באותה תקופה אינו מתקיים, אלא אם כן נראה אותו בחלום כאילו הוא נמלט מספינה להר, כשהוא הולך ומתאבד, על פי סיפור אבן נח . זה עשוי להצביע על אדם שלא היה ער בספינה או בים, על הפרדוקס של דעת הקבוצה ובלעדיות וכפירה, אז מה דעתך אם תהיה לו מפלצת ההרים ושביעותיהם, או הספינה שממנה הוא ברח להר היה שופט, מפקד ידע או אימאם צודק . באשר לטיפוס על הרים, זו דרישה שהוא מבקש ומשהו שהוא רוצה, ולכן הוא שואל על מה הם נמצאים בזמן שהוא ער, או על התקווה שלו מחברת הסולטאן או מדען, או לעמוד אליהם ב צורך או במסע ביבשה וכדומה . ואם העלייה שלו אליו הייתה כמו טיפוס על הרים, מדרגות או דרך בטוחה, אז כל משפחתו תהיה לו קלה, וכל מה שסביבו חשש בשבילו . ואם היה מושפע ממנו לרעה, או שהוא יעלה אליו ללא מדרגות, שלום או שכל, היה חושש ממנו, וכל עניינו היה מרמה . אם סיכם לעיל, הוא נמלט לאחר מכן . ואם הוא נותן משנתו מבלי להגיע, או נופל בחלום, הוא נספה במה שרוצים ואסור בינו לבין מה שהוא רוצה, או שחובו מושחת בעבודתו, ואז הוא יורד מנזק ופגיעה מ נזק, פורענות ועצב, במידה הנשברת מחבריו . הנפילה מעל ההר ותקרות הגבעות של אלקואדה 0 קירות עליונים ועצי דקל ועצים, זה מראה את הפרדוקס של ההצגות את הדבר שנפל ממנו בפירושו , מהסולטאן, או מהעולם, או בעל או אשתו או עבדים או מלך או פעולה או אירוע, לשאול את החוזה על הדבר החשוב ביותר שהוא נמצא התעוררותו, כי אשר הוא התקוות והפחדים לו ומתנות ועיכובים אותו פרידתו ממנו, ועל התמדתו אותו, אם ההתעוררות נוצרת בגלל שפע הדרישות והתנאים בה, או בגלל שינוי התקוות שלה, הוא נשפט באופן פרדוקסלי עבור מי שנפל ממנו בחלום על פי עדויותיו בפירוש . ההבחנה בין ענייניו מעידה על ידי מידת הראיות שלו, וכי ידיעתו על השלמת הדבר שהיה עליו וכוחו, חולשתו וסערתו, אולי הובילו אותו מנפילתו מצחיחות, פוריות, מהמורות. , מישור, אבן, חול, אדמה או ים, אולי הוא חזר אליו בגופו בזמן נפילתו, ומעיד על נפילה לחטאים, סתמים ולהשחתה, אם נפילתו הייתה עדות לכך, כגון נפילה אל החיה, עורבים, נחשים וחולדות של העכברוש, או לכלוך ובוצה, וזה עשוי להצביע על נטישת חטאים ונמנעות מכפירה, אם הוא יברח מדבר כזה. או שנפילתו הייתה במסגד או בגן ילדים, או לנביא או לגן ילדים, או לנביא או לקיחת קוראן, או לתפילה קבוצתית . באשר למה שחזר להר מבחינת נפילה, הריסה או מקצועיות, זה מעיד על חורבן של מי שהסיע את ההר עליו, או על הרסו או הריגתו, אלא אם כן הוא עולה באוויר מעל ראשי הבריאה , כי זה פחד גדול שנשאר על העם מצד המלך, כי בני ישראל העלו את ההר שמעליהם זה כמו חופה, לפחד מה 'בשבילם, ואיום על אי ציות . באשר לריצת ההרים, זו עדות לתחייה מתמשכת, או מלחמה הנעה בה המלכים נעים זה נגד זה, או הבדל וטלטלה המתרחשת בין מדעני כדור הארץ בניסיון ומצוקה , בו פשוטי העם מתים, וזה עשוי להצביע על מוות ומגיפה, מכיוון שזה אחד מסימני התחייה, והחזרת ההר היא חמאה או אפר או עפר, אין בזה טוב למי שהצביע ההר אליו, לא בחייו ולא בדתו, ואם התווסף אליו שהאדיר לאחר השפלתו, והיה בטוח לאחר חוסר אמונו, והוא ירא אלוהים לאחר עריצותו, הוא חזר למה שהוא היה חזר למצב הראשון שלו, כי אלוהים אדירים יצירת הלבוש, כטענתם, היא קצף מים, והקצף אינו תקף, כפי שאמר אלוהים אדיר בספרו . וההר שיש בו מים, צמחים וירק, הוא קניין של חייב . ואם אין בו צמח או מים, הרי זה מלך דומיננטי לא מאמין, כי כמו המת, אלוהים אדירים לא משבח אותו ולא מקדש אותו . ההר העומד שלא נפל חי והוא טוב יותר מהנופלים, והנופלים שהפכו לסלעים מתים, כי הוא לא מזכיר את אלוהים ולא משבח אותו . ומי שקם על הר ושתה ממאתו והיה ראוי לאפוטרופסות, הוא השיג אותו מאדם של מלך קשה לב, ומה שהוא לא מעריך זה מה ששתה . המכשול הוא עונש וחומרה, אם הוא ייפול ממנו הוא ישרוד, ואם הוא יעלה הוא יעלה ויתנדנד מעייפות . והסלעים סביב ההר והעצים מסרסרים את המקום ההוא . וכל עלייה היא גובה, כל נפילה היא עמדה, וכל עלייה מעידה על בעיה, כך שירידה מעידה על הקלה, וכל עלייה מעידה על מצב, כך שירידה מעידה על בידוד . ואם הוא ראה שהוא נושא הר וכבד עליו, אז הוא נושא את אספקתו של איש ענק או סוחר שמכביד עליו, ואם הוא מפחד, פחד ממנו . אם הוא יראה שהוא נכנס למערת הרים, אז הוא יזכה לרציונליות בדתו ובענייניו, ישתלט על ענייני הסולטאן ויוכל . אם הוא נכנס למערת ההר במערה, אז הוא מתכנן מלך או גבר בלתי ניתן להריון, ואם הר פוגש אותו, הם או נסיעות או גבר בלתי חדיר או עניין קשה או אישה קשה ואכזרית יפגשו אותו, ואם הוא רואה שהוא עלה להר, הרי ההר הוא מטרת הדרישה שלו, ככל שהוא עלה, עד להתיישר מעליו . כל עלייה שאדם רואה, או מכשול, גבעה, גג וכו ', היא להשיג את הנדרש מביטול הצורך שהוא רוצה, והעלייה שווה, מצוקה ולא טוב בה . אם הוא רואה שהוא ירד מגבעה, ארמון או הר, הרי שהעניין שהוא מבקש פוחת ולא מתגשם, וכל מי שרואה שהוא הורס הר, אז הוא גווע באדם, ומי שרואה שהוא מעוניין לטפס על הר או לתרגל אותו, הרי אותו הר היה מטרה אליה הוא עולה, ואם הוא מעליו הוא משיג את תקוותו אם הוא ייפול ממנו, מצבו יגורש . והעלייה הראויה לשבח על ההר היא לצלוע בכך כמו שעושה ההר . וכל הגובה ראוי לשבח, אלא אם כן הוא ברמה, כי אלוהים אדירים אומר : ~ אעמיס עליו עלייה ~….

…ובאשר לגב : האיש הופיע, תמיכתו, ערכו, מפלטו בו הוא יכול לזכור, ומקום כוחו . אם הוא ראה שגבו כפוף, הוא היה נפגע על ידי סגן, ונאמר שזו עדות לאפורה . ולראות את גב החבר, מסתובב ועוזב אותו . ולראות את גב האויב, ביטחון מרועו . ולראות את הגב של הזקן, את ניהול העולם שלו ואת מותו . ושראה את גבה של הצעירה, עיכב מעט את הצורך . לראות את הגב של אישה זה עדות לבקש משהו שהיא לא יכולה להרשות לעצמו, והוא השתלט על העניין הזה ….

…חדר האמבטיה : מציין את האישה שתמוסס איתו את המיזרה, והאדם נלקח איתו כאשר זיעתו יוצאת, כיוון שזרעו נופל ברחם, וזה כמו פות . ואולי הוא ציין את תפקידם של אנשי הגיהינום ואנשי הרשע, הסכסוך והדיבור, כמו תפקידם של הנואפים ובתי הכלא, ותפקידם של השליטים והאספנים על אשו ודיכויו או הטרור של משפחתו ושל שערים טובים ממנו ושפע המים הזורמים בו . ואולי מצוין על ידי הים והחולי, ולעזאזל . מי שרואה את עצמו בחדר אמבטיה או מישהו אחר רואה אותו בתוכו, ואם הוא רואה אותו מת, אז הוא נמצא בתוך האש והאינטימי, כי הגיהינום הוא תפיסתי ויש לו שערים שונים, ובו האינטימי והסמוק, ו אם מטופל יראה זאת, אסתכל על מצבו, ואם הוא רואה שהוא מחוץ לבית החום לבית הטהרה, ומחלתו היא ערה חופשית, קמתי . אז מי ששוטף ויצא מזה, הוא יצא שלם . אם מחלתו הייתה הצטננות, היא גברה וחששה ממנו . אולם אם הוא שוטף ולובש בגדים לבנים, בניגוד להרגלו, ונוסע בסירה שאינה מתאימה לו, כלומר לשטוף אותו, לעטוף אותו ואת ארונו . ואם זה היה בחורף, ההתכווצות הפחידה אותו . אם הוא רואה שהוא נמצא בתוך בית החום, אז הוא נגד מה שהוזכר קודם לכן ביציאה, אז תתייחס לשיקול, והבית האמצעי יהיה לחולים שישבו בו, מה שמעיד שהוא מתווך במחלתו עד שהוא נכנס או עוזב, אז זה נסיגה או התאוששות . ואם הוא לא היה חולה, והיה לו מריבה או צורך בבית של שליט, שליט או שליט, פסק הדין עבורו ועבורו מבוסס על מידת החום או הקור שקיבל בחדר האמבטיה, או חלקלק או ריסוס . אם כל זה, והאיש היה רוואי, יתחתן או השתתף בחגיגה או הלוויה, והיה בזה רעש או רעש, דאגות וצער, כמו זה שבשירותים, אחרת תהיה לו סיבה בשבילו כסף העולם עם שליט בגלל זרימת מים וזיעה, שזה כסף . זיעה עשויה להצביע על דאגה, עייפות ומחלות, במיוחד בעננות ובטמפרטורה של חדר האמבטיה . אם פשטו אותו מבגדיו, הרי שזה אצל אשתו, ולמען משפחתה ובשביל משפחתה, יבוצע בו מה שהאמבטיה קוראת . אם הוא בבגדיו, העניין הוא מנקודת מבט זרה או כמה עניינים אסורים כמו האם, הבת והאחות, כך שגם תנאיו נחשבים, ודרגותיו ומקומות מגוריו מועברים, ומה הוא נפגש או נפגש ברשותו בחדר האמבטיה, והעברתו בו ממקום למקום . ואם הוא רואה שהוא נכנס אליו דרך תעלה או אנרגיה קטנה בדלתו, או שיש בו אריה, לביאה, בהמה, עורבים או חיים, אז הוא אישה שנכנסת אליה בעיטור, והוא פוגש איתה את אנשי הרוע וחוסר המוסריות בקרב העם . כמה מהם אמרו : חדר האמבטיה הוא בית של נזק, ומי שנכנס אליו נפגע מהנשים . יונים נובעות משמם האינטימי, שכן הן בשר חזיר, ויונים הן גיס או קרוב משפחה . אם היו משתמשים בו מים חמים הנשים היו נלחצות, ואם הם היו המומים ונכנסים לשירותים, הם יצאו מעננה . אם הוא מתיישב בחדר האמבטיה, אז הוא שובר את האישה ומכריז על פקודתו, כי האמבטיה היא המקום בו נחשף ה~אווה ~ . אם הוא יבנה אמבטיה, אז הוא יבצע מגונה ויתעב אותו בכך . אם חדר האמבטיה חם ורך, אז משפחתו, חתנו וקרובי נשיםיו מסכימים, עזרו לו וירחמו עליו . אם הוא קר, הוא לא מתערבב איתו ולא מרוויח מהם . ואם היה לו חם מאוד, הם היו מחוספסים, והוא לא ראה אותם מרוצים מחומרתם . ונאמר שהוא ראה שהוא בבית החם . כי אדם בוגד בו עם אשתו, והוא שואף לעצור אותו, ולכן הוא לא מתכונן אליו . אם האגן מלא והמים זורמים מהבית החם לבית האמצעי, אז זה יכעיס אותו על אשתו, ואם האמבטיה מיוחסת לזעם העולם, ואם הוא קר, אז האדם החזון לקוי ועם מעט הכנסה, וידו אינה מגיעה למה שהוא רוצה . ואם הוא חם, רך ואוהד, אז ענייניו הם של אהבה, והוא יהיה אוהב המדינה, שרואה בו הקלה ושמחה . ואם חם מאוד, אז זה יהיה פורה, ולא יהיה לו מידה, והוא לא ישבח את העם . ונאמר כי מי שראה שהוא נכנס לשירותים הוא עדות לקדחת מצמררת . אם הוא רואה שהוא שתה מים חמים מהבית החם, או שפך אותם או התרחץ איתו באופן שאינו כביסה, אז זה דאגה, מצוקה, מחלה ואימה, כמו המים החמים, ואם הוא שתה אותם מהבית האמצעי, אז זה חום מוצק . אם משקה מבית קר, אז הוא צייר, ואם הוא רואה שהוא שוטף את עצמו במים חמים ורוצה לנסוע, אז הוא לא צריך לנסוע . אם הוא נשכר על ידי אדם המבקש את טובתו, אז אין לו סעד, כי אלוהים אדירים אומר : ~ ואם הם מבקשים עזרה, הם יטופלו במים כמו זמן זמן .~ אם משולבים האמבטיה, הכיבוי והנורה, קחו את האמבטיה והאמבטיה ועזבו את האמבטיה, כי זה חזק יותר בפרשנות . אם הוא רואה יונה לא ידועה במקומו, אז יש אישה שאנשים יצפו בה . וכמה מהם אמרו : מי שראה את זה כאילו הוא בונה חדר אמבטיה, הוא הקל על עצמו . והוא סיפר שאדם ראה כאילו הוא החליק לשירותים, אז הוא חתך אותו במעבר חצייה, והוא אמר : אתה כל כך גרוע . הוא הראה לו שהוא החליק לשירותים, ורגלו נשברה ….

…מעיד על שכחה חלומית . אדם אמר לאל-חסן : הו אבו סעיד, האם השטן ישן, אז הוא חייך ואמר : אם הוא ישן היינו מוצאים הקלה גדולה . לראות את השטן בחלום מעיד על מלומד שמכר, או עזב תפילה, מעילה וקבלת חטאים וחטאים . חזונו מעיד גם על הונאה, הונאה, קסם, קנאה והפרדה בין בני הזוג, באנלוגיה לסיפורו עם אדם, עליו השלום, ואולי חזונו הצביע על כפירה מהדת מכיוון שהיה משרתו של אלוהים אדירים, ולכן חזר על ידי סתירתו וגירשו . ואז זה בפירוש המציין את המלך הכופר, המצויד לחיילים וסוסים, אמר אלוהים אדירים : ( והביא אותם עם סוסיך ורגליך ). אם אדם רואה שהוא הפך לשטן, הוא נפגע בעיניו, או נפטר מדתו, או חי מנוכר ומת במצוקה, ומסופק עם צאצאים וכסף, וניצח על אויביו במרמה ובמרמה, ואם היה ראוי למלך מלך, והוא היה מצווה על עוול ואוסר את הידוע . ומי שרואה כאילו הרג את השטן, אז הוא זומם בערמומיות ובונאה, ואם הוא צדיק וצנוע, אז הוא מתעב את עניין האלוקים הכל יכול ….

…מאסר : זה מציין את מה שהיונים מצביעות, ואולי זה מצביע על המחלה שמונעת מהן לפעול ולקום, ואולי זה מציין את המוח לנסוע, ואולי זה מצביע על הקבר, וזה עשוי להצביע על גיהינום, כי זה כלא הסוררים והכופרים, ומכיוון שהכלא הוא משכן הענישה ומקומם של אנשי פשע ואי צדק . מי שרואה את עצמו בכלא, התבונן במצבו ובמצב הכלא, ואם הוא חולה והכלא אינו ידוע, הרי זה קברו, בו הוא ייכלא עד לתחייה, ואם ידוע הכלא, מחלתו נמשכת ואני מקווה שהוא יקום ויעלה לעולם שהוא בית כלא למישהו כמוהו, כשהחדשות מצביעות על כך שהוא בית הכלא של המאמין וגן העדן של הכופר, ואם המטופל היה עבריין , כך שמאסר אינו ידוע, קברו וידוע הוא סימן למשך שהותו במחלתו, וחייו לא קיוו אלא אם כן חזר בתשובה או בירך אותו במחלתו . ואם הוא רואה אדם מת בכלא, אם הוא לא מאמין, זה עדות לגיהינום, ואם הוא מוסלמי אז הוא כלוא מגן העדן עם חטאים ותוצאות שנותרו עליו. באשר לשכונה הבריאה, הוא רואה את עצמו בכלא, אז תסתכל גם במה הוא נמצא. אם הוא נוסע על אדמה או על ספינה, הוא נפגע ממוח. וחסימה על ידי גשם, רוח, אויב, מלחמה או פקודה של שליט . ואם הוא לא היה נוסע, הוא היה נכנס למקום שבו הוא לא מציית לאלוהים, כמו הכנסייה, בית המחשבה והכפירה, בית הנואף או הצעיף, כל אדם על פי גורלו . ומה בערותו שמתגלה כאשר הנושא, או ידוע עליו בתהילה או בגידול שנתו מדבריו ומעשיו בחלומותיו . כמה מאלה שראו שהוא בחר לעצמו, כיוון שאישה תתפתה לו מטעמו, ואלוהים היה מסיח את דעתו ממזימתה ואומר לו ממנו, כי הקב~ה אמר : ~ אדון הכלא הוא יקרה לי יותר ממה שהם קוראים לי . ~ מסופר שספור בן ארדשיר, במהלך חיי אביו, ראה כאילו הוא בונה בתי כלא, לוקח חזירים וקופים מהרומאים ונכנס אליהם לתוכו, והיו עליו שלושים ואחת כתרים, ולכן שאל את זה שחצה אותו ואמר : בבעלותה שלושים ואחת שנה, ולגבי בניית בתי כלא, עם מספרם אתה בונה ערים ולוקח את הרומאים ולוכד אותם . זה היה כך . כאילו לאחר מות אביו הוא לקח את מלך הרומאים ובנה את העיר נישפור, את העיר אחוואז ואת העיר סאוראן ….

…הבית הוא אשתו של האיש אליו הוא גר, וממנו נאמר : ככה וכך נכנס לביתו אם הוא מתחתן . אולי הוא כיוון את ביתו על גופו, ואם אמר : ראיתי כאילו אני בונה בית חדש, ואם הוא היה חולה, גופו יהיה בריא . ואם אין מטופל שהתחתן אם היה רווק, או שהוא התחתן עם בתו והביא אותה, או קנה סוד כמו הבית . ומי שראה שהוא מעל בית לא ידוע, הוא הכה אישה . ומי שיראה שהוא כלוא בבית מתועד, עם דלת נעולה, והבית באמצע הבתים, יהיה לו טוב ויפה . ומי שרואה שהוא סבל בית או עבר בו, הוא עלול לסבול ציוד אישה . ומי שיראה שביתו עשוי זהב, ביתו תכה באש . ומי שרואה שהוא יוצא מבית קטן, הוא יוצא מהם . ומי שרואה בביתו בית מרווח ובוצי, הרי הוא אישה צדיקה, ואם הבית מטויח או בנוי בלבנים, הרי זו אישה צבועה, צבועה . אם יש מרתף מתחת לבית, הרי זה אדם ערמומי, ואם הוא מחימר, הרי שהוא מרמה בדת . הבית החשוך מציין אישה עם אופי רע . ומי שראה שהוא נכנס לבית זרוע, הוא נפגע על ידי אשתו בכמות הרטיבות ובכמות הבוץ, ואז הוא תוקן והוסר . ואם הוא רואה שהוא בונה בתים ומבצרים במדינה, ואם הוא מתחתן בה ומביא ילדים לעולם, אז אם הוא רואה שביתו רחב יותר מבעבר, אז הטובה והפוריות יתרחבו אותו וזה על ידי אשתו . ומי שיראה שהוא מקים בית חדש, יכה עליו עצב רב. אם הוא יראה בית חדש, אויבו ימות . אם הוא רואה את ביתו חשוך, הוא נוסע רחוק בלי שום תועלת או הנאה . ואם הוא רואה את ביתו מואר, הוא נוסע ומוצא בו טוב . אם הוא רואה שהוא הורס את ביתו, מישהו אחר יורש את כספו ….

…סטון נמצא בחלום מציין את המתים, ועשוי לציין אנשים של אכזריות, רשלנות, בורות ואבטלה . והאנשים החכמים משווים את הבורים לאבן . ומי שרואה שיש לו אבן שתזכה בגבר או תתחתן עם אישה . ומי שרואה שהוא הפך לאבן, הוא לא ציית לאדונו, הקשיח את לבו והשחית את חובו, ואם הוא היה חולה, הוא מת, או אחר הוא נפגע מדמם . נפילת האבן משמיים לארץ על כל העולם או על המסגדים מעידה על אדם הרחוק מהלב. אם האבן נשברה ושבריה עפו לבתים ולבתים, הדבר מעיד על כך שהאסונות מפוזרים באותה עיירה, ולכן מי שנכנס ממנה לביתו רסיס נפל לתוכה . אם העם היה בעוני וחושש מהמשכו וחושש מהשלכותיו, האבן הייתה כוח שירד על המקום על פי חוזק ומשקל האבן . אם יש הרבה אבנים שאיתן הושלכו העם, אז ייסורים יורדים מהשמים, כי זו מגיפה, ארבה, ברד, רוח, פשיטה וכדומה . ומי שרואה שהוא מסיע אבנים או הרים, הוא מנסה דבר קשה . ומי שראה שהוא רוכב על אבן והוא רווק, הוא יתחתן . ומי שרואה שהוא תלה אבן על צווארו, ויהיה לו מצוקה ורע . ומי שראה שהוא היכה אבן במקל ומים התפוצצו ממנה, והוא היה עני, אז הוא יהיה עשיר, ואם הוא עשיר, הוא התעשר, ואולי הוא היה פרנסה מאושרת . אולי האבנים מתייחסות למתפללים, סגפנים ואדוני לבבות צנועים . אם המלך רואה שיש לו אבן, זה מעיד שיש לו סכום כסף גדול . אם המתפלל יראה שיש לו אבן, כבודו יופיע בארצו . אם בחלום הוא מכה באבן והוא מואשם בחפותו, במיוחד אם האבן בורחת בזמן שהיא הולכת אחריו . אבן היא אבן לאדם שמונע ממנו לפעול . ואולי האבן הצביעה על שרץ ….

…חיבור : מהן דומים זמרות, העולם הוא כיף ומבוטל, ודיבור מאולץ . כי המיתרים מבטאים את אותן המילים . ושום דבר מלבד מילים אלא שהחזון איש הוא דתי ואדוק, וזה שבח טוב . הקישור יכול להיות למי שראה שהוא נפגע מכך ולא היה חייב, שבח רע לעצמו בזמן שהוא שקרן . האבוב והריקוד הם צער גדול ….

…אפר : נאום שווא שלא מרוויח מכך . ומי שמדליק אש בשער הסולטאן, הוא ישיג רכוש וכוח . אם הוא רואה אש גבוהה ובהירה שיש בה אור גדול לטובת העם, אז הוא איש מלכות בעל תועלת . אם הוא רואה שהוא יושב עם אמירה על אש שמצילה את תושביה, זאת ברכה, ברכה וכוח, כי אלוהים אדירים אומר : ~ אשרי האש והסובבים אותה .~ ואם הוא ראה שריפה, הוצאתם אותו מביתו, הוא היה משיג מדינה, סחר או כוח בסחר. אם הוא ראה אש שנפלה מראשו או יצאה מידו והיו בה אור וקרניים, ואשתו בהריון, היא ילדה ילד, והיו לו חדשות טובות . אם הוא רואה להבת אש בפתח ביתו ואין בה עשן, עליו לבצע את חג'ג ' . אם הוא רואה אותה בביתו, הוא מתחתן בבית ההוא . אם הוא מקלקל אש בלילה חשוך, הוא משיג כוח, ניצחון, הנאה, חסד וסמכות, על פי סיפור משה, עליו השלום . ומי שרואה בחצאיתו אש בוערת, אשתו תישא אותה אם הוא כשיר . אם הוא ראה אש יורדת מהשמים ושורפת אותה והבערה לא השפיעה עליו, אז החיילים היו יורדים לביתו . אם הוא רואה אש יוצאת מאצבעו, אז הוא סופר לא צודק, ואם זה יוצא מפיו, זו גומה . אם זה יוצא מכף ידו, הוא יצרן לא צודק . ומי ששורף אש בחורבן וקורא לזה אנשים, הוא קורא להם להטעות ולכפירה, והוא עונה לו מפציעתו . ומי שיראה את ביתו נשרף, ביתו ייהרס בקרוב . ואבן סירין בא לאיש ואמר : ראיתי כאילו אני מתפלל עם הפחד שלי באש, אז אחד מהם נפל לתוך האש והיא נשרפה, והאש פגעה מאחר . אבן סירין אמר : יש לך בקר על אדמת פרס, ומחציתם הוחלפו ונעלמו, וקצת מהחצי השני נפגע . זה היה כך . ומי שיראה כאילו הוא באש ולא ימצא את חירותו, הוא ישיג צדקה, מלך וניצחון על אויביו, על פי סיפורו של אברהם . ומי שרואה אש מכבה או להבה או רוע, הוא יחיה בפרעות, בסכסוכים ובמצוקה במקום בו היא נכבתה . ומי שרואה מדליקה אש בביתו, אנשיה ידליקו על ידו, היא מכובה, כי ערכי הבית ימותו, ואם זה במדינה אז זה מותו של מנהיג העולם שלו . אם הוא נכבה בגינתו, זהו מותו או מות משפחתו . אם הרוח כיבה ויש רוח בביתו ומאירה אותה, הגנבים נכנסים לביתו . אם הוא ראה שהוא מדליק אש והיה ער במלחמה, אז אם הוא נכבה, דיכוי, ואם הוא סוחר, הוא לא ניצח ….

…אל-ווינד : מציין את הסמכות בפני עצמה בכוחה ובסמכותה ביצורים בלעדיהם, עם תועלתם ונזקם . אולי זה הצביע על מלך הסולטאן, על חייליו, על פקודותיו, על תאונותיו, על עובדיו ועוזריו, והיא הייתה משרתת שלמה, עליו השלום . אולי זה הצביע על ייסורים, מזיקים ומזיקים מכיוון שהם התרחשו כשהם השתוללו, והעצים הרבים שנפלו וטבעו מספינות בתוכם, במיוחד אם זו הייתה צרעה, ומכיוון שהרוח שנספתה, היא חזרה איתה , ומכיוון שזו רוח שאינה מאביקה . ואולי הרוח הצביעה על פוריות, פרנסה, ניצחון, ניצחון ובשורות טובות, כי אלוהים אדירים שולח אותם בידי רחמיו וחוסך ספינות הפועלות על פי פקודתו, אז מה דעתך אם הן מרוחות אבקה, כשהן חוזרות מ אותם מטובם של צמחים ופירות, שהוא ילדות והוא, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, אמר. : ~ כבשתי נוער ונספה . הוא חזר עם הצרעה .~ והערבים מכנים קבלה של ילדות משום שהיא תואמת את הצרעה, ואם לא הוסקו הקבלה והצרעה אלא בשמה, זה מספיק . אולי הרוח מצביעה על מחלות ומחלות ומשתוללת אצל אנשים, כמו הצטננות וכאבי ראש, וביניהם מה שאנשים אומרים בזה שזו רוח משתוללת, כי זו מחלה שנוצרה על ידי אלוהים אדירים כאשר רוח נושבת ומשתנה אוויר. או מופרדים . מי שרואה רוח שנושאת אותה ונושאת אותה ללא פחד, פחד, חושך או ערפל, אז הוא הבעלים של אנשים אם מתאים לו לעשות זאת, או שהוא מתמודד עליהם והם צוחקים על שירותו בתפארת, או שהוא נוסע בים שלם אם הוא מאנשי אותו או מי שמקווה לו, או שהענף שלו מושקע אם זה היה איטי . או תחתיו רוח שנושאת אותו ומגביה אותו, ומספקת פרנסה אם הוא עני, ואם הוא מעלה אותה והולך איתה, היא נשלפת והוא מפחד וחרדה איומה . או שהיה בו חושך, אבק, הפרעה וחוש, ואם הוא היה בספינה, הוא ניזוק ממנו, ואם היה במחלה הוא גדל על ידיו, אחרת הוא יפגע מרעידות אדמה ותאונות, או שהוא צא בה, או שהפקודה של הסולטאן או השליט מסתיימת בזה למה שהוא הגיע בחלום . אם שום דבר מכל זה לא היה נפגע ממצב מאובק עם רוחות ורעידות אדמה מטרידות . אם הוא רואה את הרוח במקרה זה עוקר עצים ומשמיד קירות, או מעופף אנשים, בעלי חיים או אוכל, אז זה סבל כללי בקרב אנשים, או מגפה, חרב, מרדה, פשיטה, שבי, רומן , עוול וכדומה . אם הרוח הכללית שתקה או שמדובר ברוחות האבקה, אז אם העם היה בעוול, במצוקה, במגיפה או נצור על ידי אויב, תנאיהם השתנו, ענייניהם נעו וענייניהם הוקלו . רוח רעל היא מחלות חמות . והרוח עם הצהוב היא מחלה, והרוח עם הרעם היא כוח לא צודק בכוח . ומי שנשא את הרוח ממקום אחד למשנהו, הוא היכה בשליט או נסע ממנה לא שב, כי אלוהים אדירים אמר : ~ או שהרוח תיפול איתה במקום רחוק .~ נפילת הרוח על עיר או צבא, ואם היו במלחמה, הם נספו, והרוח הרכה והבהירה טובה וברכה, והרוח הסוערת היא דיכוי הסולטאן, והרוח בעפר היא סימן למלחמה ….

…וג'עפר אל-סאדיק אמר כי המסכה מתפרשת בארבע דרכים: כי גבר הוא אישה, כי אישה היא בעל, משרתת, משרתת, ותועלת מצד הנשים. זו שערוריה, ואם היא רואה שהיא חיפשה ללא הינומה, זה מעיד על הריגת בעלה או מישהו מבני משפחתה היקר לה, ואולי בעלה נפגע מאישה אסורה ….

…איסמעיל בן אל-אשאת אמר, ~מי שראה שהוא נפגע על ידי אדם מת, ירוויח תועלת עבורו בנסיעה או יחזיר לידיו את מה שאבד ממנו, ואם הוא הכה מת, זה מעיד על עלייה בחובו ובמילוי חובו . ~…

…תנחומים תנחומים בחלום, עבור מי שנשאר וטוב הוא עדות לפגיעה הפוגעת בו, ושהוא נמצא בחומרת הראיות להטבה, ולגבי מיסיונרים ומבקשים כסף, זו עדות לצורך שלהם לנחם אנשים עבורם בגלל הפורענות והנזקים שקורים להם . תנחום למי שנמצא במצוקה מעיד על תקווה וטובת והסרת מצוקה ממנו . ומי שרואה בחלום כאילו הוא קורבן של פצוע, הוא יקבל ביטחון או בשורות טובות . תנחומים בחלום ללא נפגע מעידים על תאונה המחייבת תנחומים, ואולי תנחומים מעידים על קרבה לאנשים, ואהבה לאנשים עם כנות ורכות בדיבור ….

…אל-קירמני אמר, ~מי שראה שהוא נפגע מקלע-רוגטקה, יידבק בקריאה ובנגע .~…

…טווס הוא בחלום אישה זרה, יפה ועשירה, לא מרושעת . וזכר הטווס הוא מלך זר . ומי שיראה שהוא הכה את הטווס או את המלך שלו, הוא יוכל להשיג מלך זר . ומי שיראה שיש לו גישה לטווס נקבה, הוא יקבל כסף ובן . והטווס מציין שיטוט ותמיהה על יופי ויופי, ואולי חזונותיו מעידים על רכילות, הבל, שקר, גסיסת הברכות, יציאה מאושר לסבל וממשרעת למצוקה . ומי שרואה שהוא אוכל בשר טווס, אשתו נפטרת ויורשת את כספה . ומי שראה שזה נפגע מנוצת טווס, זה היה מכה כסף מאישה או בגלל אישה . ומי שרואה שהוא הכה את אחד מגוזליה, הוא יכה כסף מילדה של אותה אישה ….

…ג'עפר אל-סאדיק אמר כי חזון הסירה מתפרש בשמונה היבטים: ילד, אב, אישה, נסיעה, שמחה, ביטחון, פרנסה ועושר, ואם הוא יעזוב את הסירה בשלום, זה יתפרש לו. לפי מה שהוזכר, ואם זה נפגע אז הביטוי שלו נגדו ….

…גשם : מעיד על רחמיו של אלוהים, דתו, הקלה ועזרה, ידע, הקוראן והחוכמה, מכיוון שמים הם חיי הבריאה וטובת האדמה, ובאובדן הרס האנשים והבקר והשחיתות העניין ביבשה ובים, אז מה דעתך אם המים שלהם הם חלב, דבש או שומן . זה מעיד על פוריות, שגשוג, מחירים זולים ועושר . מכיוון שהוא הסיבה לכל זה, והוא מופיע, וכיצד, אם מדובר בחיטה, שעורה, שמן, תמרים, צימוקים או אבק ללא אבק, וכן הלאה, מה שמעיד על כסף ופרנסה, וזה עשוי להצביע על צרכים לרדת מהשמיים כמו ארבה, ברד או רוח, במיוחד אם הם נמצאים בו אש או מימיו היו חמים, כי אלוהים, כבוד לו, ביטא בספרו את מה שגילה לאומות ייסוריו עם גשם, כמו האומר הקב~ה : ~ וגשמנו עליהם, כך הגשם של האזהרים .~ ואולי מסומן על ידי מרדה ודם שנשפך, במיוחד אם מימיו היו דם . ואולי המחלות והמחלות מסומנות על ידי אבעבועות שחורות והציור, אם זה לא בזמן ובזמן שהוא מזיק לקור שלה ולנקודה הטובה שלה, וכל מה שפוגע באדמה ובצמחיה ממנה מזיק לגופים שנוצרו גם ממנו וגדלו בו, אז מה אם הגשם היה במיוחד בבית, כפר או יישוב לא ידוע, ואולי זה הצביע על מצוקתו ויסוריו של הסולטאן, כמו יריבים וסדרים, במיוחד אם זה היה גשם עם חיים, וכן הלאה . בין עדויות הייסורים, ואולי עדויות לרפואה, לתבונה, למניעה ולחופשה עבור מטיילים, בעלי מלאכה וכל מי שעובד באוויר הפתוח, כי אלוהים אדירים אומר : ~ אם יש בך נזק מגשם .~ מי שראה גשם ציבורי במדינה, אם העם היה בפריון ירוד, מחירם היה זול, אם עם גשם כפי שהוא ראה אותו, או על ידי חסד שלו, או ספינות שהציעו אוכל . ואם היו בדיכוי, ייסורים ומחלות, אז זה ייעלם מהם אם הגשם היה מועיל באותה תקופה, ואם הוא היה מזיק או שיש בו אבן או אש, מכפיל את מה שהם נמצאים בו, ואת תדירות איתם בהתאם לחוזק והחולשה של הגשם . אם זה היה ריסוס, העניין קל לראיה . ומי שרואה את עצמו בגשם או לכוד מתחת לגג או קיר, אז הוא מזמין נזק באמצעות דיבור ופגיעה . או שהוא היכה ככל שהגשם היכה בו, או שהוא נפגע על ידי מנקז אם הוא היה חולה, או שזה הזמן שלו, או שהמקום היה המקום שלו . באשר לאסור מתחת לחומה, או שהוא נעדר מעבודתו או מנסיעתו או בגלל מחלתו או מסיבת עוניו, או שהוא כלוא בכלא על פי המסקנות בכל היבט זה מקום בו ראה את עצמו ועם התגברות ראייתו ומה בערותו, אלא אם כן שטף בגשם מטומאה, או טיהור ממנו לתפילה, או שוטף את פניו במים, כך ראייתו נכון, או שהוא נשטף בטומאה שהייתה על גופו או על בגדיו, אם הוא היה כופר, הוא הפך מוסלמי, ואם הוא היה חדשני או חוטא הוא חזר בתשובה, ואם הוא היה עני, אלוהים העשיר אותו, ואם הוא קיווה צורך עם הסולטאן או מישהו כמוו הצליח אותו, והוא הרשה לו את מה שהוא עשוי להזדקק לו . וכל סוג רצוי למינו, כי הוא ראוי לשבח, וכל סוג ששונא את סוגו שונא . ואבן סירין אמר : אין הקלה בספר אלוהים אדיר אם יבוא שם הגשם, הוא מעונן, כמו שאמר הקב~ה : ~ וגשמנו עליהם גשם .~ והוא אמר : ~ ואנחנו התקלחנו אבנים עליהם .~ אם זה לא נקרא פרג 'גשם הציבור הרחב, לפסוק : ~ וירדנו משמים, מים מבורכים ~ , ואמרנו כמה מהם : גשם מראה שיירת גמלים, וגמלי השיירה מראים גשם . והגשם הכללי הוא אבסורדי, ואם הוא רואה שהשמיים גשמו חרבות, אז אנשים נגועים בוויכוחים ומריבות, ואם יורד גשם של אבטיחים, הם חולים, ואם יורד גשם בלי עננים, אז הוא לא מכחיש את זה. , כי הגשם יורד מהשמים . ונאמר שהוא הקלה ממקום שאין בו תקווה, ופרנסה ממקום שלא נחשב . המילה גשם ומים שנופלים וכדומה, נכונה יותר בפירוש מהמילה גשם ….

…בחלום, הוא אדם עם דאגות, ולכן מי שרואה אותו נפגע ממנו, הם לא יודעים את השלכותיו . ומי שרואה שהוא אוכל אבטיח, הוא ייצא מהכלא, כי אלוהים אדירים אומר : ( אז שלח אחד מכם עם הניירות שלך למדינה, אז שיראה מי מהם האוכל הכי טוב, אז שיביא לך הוראה ממנו ). פירושו אבטיח . אבן סירין אמר : מי שראה שהוא מושיט יד לגן עדן ולוקח אבטיח, הוא היה מחפש מלך ומקבל אותו במהירות . באשר לאבטיח ההודי, מי שרואה אותו נתן אותו לאנשים, הוא כבד וקר בעיני העם, או שהוא מדבר מילים כבדות . והמבושל מיועד לגברים משלהם, והאבטיח טוב למי שרוצה לאהוב אדם אחר, ולמי שרוצה לברית מילה באדם אחר, ולמי שרוצה לעשות עסקים, האבטיח רע לו ומעיד אבטלה . ומי שרואה כי אבטיח נזרק לבית, הוא ימות ממשפחתו לפי מספר כל אחד מהם, ואבטיח בחלום הוא מחלה, והירוק הגולמי ממנו לא הבשיל בריא ל גוף . והאבטיח הירוק הוא עיירה, ילד או אישה . אבטיחים צהובים הם נשים או גברים שיש להם שבחים וטובות טובים, ועשויים להצביע על אישה עם איכויות יפות או תקלות ירודות בגלל חספוס הקרום והצבע הצהוב של הצבע האדום מציין את סוגי התכשיטים . ראה את הקשת ….