…אש חביבה בחלום אלא אם כן היא שורפת את החולם . זה גורם להצלחה מתמשכת עבור מלחים ומטיילים בים וביבשה . אם אתה חולם על שריפת הבית שלך, זה אומר חבר אוהב, ילדים צייתנים ומשרתים זהירים . אם איש עסקים חולם שהחנות שלו בוערת בזמן שהוא צופה בו, אז זה מנבא התקדמות גדולה בעבודה ומוצר רווחי . אם הוא חלם שהוא התנגד לאש ולא נשרף, זה אומר שהוא יהיה הרבה עבודה ודאגה בניהול ענייניו . אם הוא רואה הריסות במקומו לאחר השריפה, אז זה מנבא מזל עלוב . הוא יהיה כמעט מוכן לוותר על הניסיון לצבור מזל טוב ועבודה מבריקה בגלל חוסר התועלת בכך, אך מזל טוב בלתי נראה יעלה אותו שוב . אם אתה חולם לעשות מדורה, זה מאפשר לך לצפות להפתעות נעימות רבות . תצטרך לבקר חברים רחוקים . עבור מלחים הרואים שריפת שדה קוצים מסמנים הפלגה בטוחה ורווחית . באשר לאנשי הספרות, זה מעיד על התקדמות וכבוד . באשר לאנשי עסקים, זה מעיד על הצלחה בלתי מוגבלת ….

…אם חלמת לראות אקרובט, זה מעיד על כך שפחדים מטופשים מאחרים ימנעו ממך לבצע תוכניות מסוכנות . ואם אתה רואה את עצמך עושה מעשים אקרובטיים, זה מצביע על כך שאתה תהיה אחראי לאירוע מרגש, והלעג של אויביך יהפוך את קיומך לבלתי נסבל כמעט . אם אתה רואה נשים מבצעות מעשים אקרובטיים, זה מצביע על כך ששמך ייקח בזדון ובערמומיות . ויהיה משהו שיעכב את עבודתך אם ילדה חולמת שהיא רואה אנשים מבצעים פעולות אקרובטיות בבגדיהם הצמודים והדוקים, זה מעיד שהיא תנסה להשיג את אישורם של גברים ….

…האם אתה יכול ללמוד ביטוי של חלומות? לחלופין הוא מתנת אלוהים נותן אותה למי שיחפוץ פולחן , כפי שמקובל בקרב המגזר גדול של מעברי הגבול של חלומות , ואנשים ? האם מדובר במדע שניתן לרכוש וללמוד ואז להתקדם בו – על פי כישרונותיו – או שהוא ממשיך ברמה אחת בו כתוצאה מיכולותיו , שלא ניתן לעלות עליהן? האם זו מיראשה שבעליה מנותק , או שמא ספקולציות והנחות , וההנחה מפספסת ופוקדת? כלומר ברור מי שקורא את הספר הזה , המחבר נוטה להיות מודע גם בהבעה גבוהה, וכן בחר לצאת אלוהים על ידי חלק מן הנביאים, שלום עליהם Kyousef, אברהם, יעקב, ומוחמד, והצטיין כשרבים של המלווים הנכבדים אבו בכר, עומר ואיישה, ואחרים, אבל זה לא מדע שפרסה נולד עם בעליו, לא רק עם המריחואנה, ואם מעבר החזון הוא אחד מבעלי שני הסוגים האלה עדיף ודעתו נכונה יותר, אך הדבר אינו גורם לנו לסגור את הדלת ללמד את החזון מלבד שני הסוגים הללו ! כן , זה מבטא את החזון של פיזיונומיית הדלת או את ההשראה הניתנת לקנאה, אבל יש לי כאן שאלה פשוטה : מי מסווג כשני סוגים אלה של לא שליחים של אבות קדומים, מלווים וחסידים של מוערכים? למי יש לתת לאחרים זכות זו היא השליחים – השלום עליהם . ? אולי ביניהם היה מוחמד, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, כשהעיד על כמה מחבריו על עליונותם במדעים ובידע כלשהו. לכן, הוא העיד בפני אבו בכר, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, להצטיין בהיבט זה, לעומר בהיבט ההשראה, ולאבן עבאס במדע הפרשנות וכן הלאה, ישנן שאלות רבות, אך השליח , עליו השלום ושלום עליו, אלוהים יתהלל ושבח, אמר: ~ מה שנאמר בגחמה (3) שזה אינו אלא גילוי מרמז (4)~. מנקודה זו אנו מנתחים את השאלה כדי למצוא את התשובה דרך הבנתנו את הטקסטים, וסיפורי בסטאראדאנה שהתקבלו למעברים בכירים, מה אנו מוצאים? אנו מוצאים כי מענק מדע האלוהי הזה מקורו, אבל זה יכול להיות למד ולמידה באמצעות לימוד כיצד לבטא זאת כאשר אלה בשורה , של השליחים צדיקים, או הצטיינו בו שבאו אחריהם, שראה אותו מן העם מדע זה . זה מייעד נקודת מבט זו, הופעתם של הרבה מלווים בצד זה ומלמדים אותו בידי שליח אללה עליו השלום . הבה נביט בדבריו של אבו בכר, שלום הנביא עליו בהזדמנות אחת כשהוא נחתך מחזונו של הנביא שהוא : אבן שיהאב אמר : ראה את השלום הנביא עליו חזון שאמר ווקסא לאבו בכר : ~ הו אבו בכר, ראיתי שקניה הקדים אותך ואני תואר Vsbaktk Bmrqatin וחצי ~ , הוא אמר : הו שליח אללה, אללה Iqdk לחסדיו וסליחתו, ואני חי אחריך שנתיים וחצי, שהוזכר על ידי Suyuti בגדול ומיוחס לנכסי אבן סעד '1'). כאן אנו מגלים שהנביא עליו השלום מביא את ביטויו של אבו בכר כאילו נותן לו תעודת בריאות על ביטוי זה . . אנו מוצאים בתפקיד אחר חזון אחר אומר, שהוא : עליו שלום, אמר לו : ~ ראיתי אם אני בא המוני לעבור Vagamtha בפה שלי מצאתי את הגרעין Aztna Vlfeztha , אז לקח Vagamtha אחר שבו גרעין Vlfeztha מצא, ו אז לקח Vagamtha שלישי נמצא הגרעין של Vlfeztha ~ , אז אבו בכר אמר : תן לי לעבור את זה. הוא אמר : הוא אמר : ~ תחצה את זה .~ הוא אמר : זה הצבא שלך שנשלחת לברך ולהרוויח, והם ישליכו איש, והוא יבקש אותם בתפקידך, והוא יקרא להם . הוא אמר, ~ כמו כן אמר המלך .~ נאמר על ידי אחמד במוסנאדה, כאן הבחין כי השליח, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, כאשר התבקש ממננה אבו בכר לחצות אותו, לא החמיא לאמת, ולולא ידיעתו על כושר ההמצאה של אבו בכר, הוא לא היה מסכים לתוף, והבחין כאן שהשליח האצילי אמר זאת . הזמן לאבו בכר : ~ גם קינג אמר ~ , העידו לו עדות גבוהה לבריאות דבריו . מישהו אם אתה יכול לומר : כי אבו בכר, אשר בהשראת המדע הזה קיים שום מקום לטעויות עם אותו, ולהגיב בשלב זה של נוף שלקראת אבו בכר וראה אותו, כאן, חוטא בנושא אחר, והדבר מוכיח כי זו המדע לומד, היא עשויה להצליח ללמוד אם הוא נכשל ועשוי לטעות . ראה עמדה אחרת זו . אבן עבאס, שיהיה אללה מרוצה מכך שקרה שאיש הגיע אל שליח אללה עליו השלום, אמר : ~ ראיתי הלילה בשמשית חלומית '1 ' טננזב '2 גהי, מותק, ואני רואה אנשים Atkvvon כולל `3` Valmcetkther ועצמאית, ואם הסיבה ( 4` ) הוא הלך מן האדמה אל השמים, וראיתי אותך לקח את הכסף, אז אדם נלקח בעצם אחרי שאתה, גבר אחר נלקח למעשה על ידו, ואז אדם אחר נלקח על ידו והוא ניתק אותו ואז הוא באמת הגיע אליו . אבו בכר אמר : הו שליח אלוהים, אבי אתה ואלוהים הרשו לי פלברנה אמר לו, שליח אללה : ~ אובארבה ~ , ו ב פרסי הרומן : ~ דרך ~ אבו בכר אמר : אסלאם החופה הוא . כפי עבור Antef של דבש גהי, את Valmcetkther הקוראן Hlaute Tntef מן הקוראן ואת העתיד . הסיבה לחיבור מן השמים אל הארץ, את הזכות אתה זה לוקח לו את ויאליק אלוהים, ואז לוקח אותו אדם ויאלו אותו, ואז קח לו אדם אחר ויאלו אותו, ואז קח לו אמא n ינתק אותו ואז יחבר אותו ויאלו אותו . הוא אמר לי, שליח אללה, אבי אתה נורה או התגעגעתי? ו הוא אמר הנביא עליו השלום : ~ ? הייתי קצת והחטיא כמה אבו בכר אמר : על ידי אלוהים, הוי שליח אלוהים, אמרת לי מה עשיתי לא בסדר? הוא אמר :~ אל תקלל ,~ מוסכם . כתר עם הפסקה ארוכה מודרני זה וזה : כי אבו בכר כאן היה לא לפגוע בכמה מילים שלו ובכך להגיב על גבר שאומר : כי אבו בכר, אשר מבטאת את החזון או הבחנה והשראה יש מקום לסיפור של מות הקדושה של הבעה, למדתי את החזון . מי שהיה איתו לפני הנביאות לא הזכיר את הביטויים חזונות מהם . אלא, לדעתי, הם בוגרי בית הספר של מורה האומה, שנהגו לשאול אותם כשהם ראו אותם, והוא לעתים קרובות אמר להם כשעבר על ידינו : ~ מי מכם ראה חזון .~ כמו מוסלמי Sahih `2` , ואת האנשים אמרו מדע : כי היתרונות של שיחה זו : אינדוקציה מודעת החזון, ואת השאלה לגבי הפרשנות, ואת שלום הנביא עליו כדי ללמד אותם את הפרשנות של חזיונות וסגולות , וכלל אותו מהחדשות על הנעלם, זה כפי שאתה רואה מדי יום משיעורי הנביא עליו השלום על אוזני המלווים, בהם לא רק מלמדים, אלא מלמדים ומדברים ומסבירים ומתפתחים , והולה הצטיינו בביטוי חזונותיהם הם קלטלאמיב בידי מורם, חלקם הצטיינו במדע הפרשנות, וחלקם הצטיינו בפסיקה, חלקם הצטיינו במדע הירושה, וחלקם הצטיינו ב מודרני מדע, זה לא פלא שישנם כמה מהם הצטיינו המדע של ביטוי . ואם נקבל זאת . תיאוריית למידה תיאורטית, כמו גם יכול להיות בקיא ב זמננו כמה מדעני מדע הביטוי האם אלה יכולים ללמוד אמנות זו לאחרים, והשקפה זו עשויה להיות זרה לחלקם במדע זה, אך אולי ת'רגם של מדע זה דומה יותר להשראה ופיזיונומיה כאילו זה חיקוי של השליחים ומצא מבוכה מהצד הזה , ומנקודת מבטו של הכותב שדעה זו מינורית ומחייבת אחרים לעשות את מה שלא נחוץ. זה נאמר למי שמפר את מי שמנסה לשאול על חזונות וללמוד את הביטוי. אל-נוואווי אמר, והגיב על החדית 'של סמארה בן ג'ונדוב : אם הנביא התפלל בבוקר, הוא בא אליהם בפנים ואמר: ~ האם מישהו ראה האם היה לך חזון אתמול? ~ זה כולל את הרצוי לשאול על את החזון ולקחת יוזמה לפרש אותו ולזרז אותו בתחילת היום, והוא כולל את המותר לדבר על ידע ופרשנות של החזון וכדומה . האימאם אבן אל- סעדי אמר ( 2/442 ) , והעיר על הפסוק שאללה מעניק לשיחות פרשנות של יוסף : כי במקור ביטוי של חזון, מדע המבע המדעי המשימה שאלוהים נותן לו למי שהוא רוצה מעבדיו, וכי מדע האדם יתוגמל על הוראה ולמידה . ולפיכך הוכיח כי עומר בן אל- חטאב שאל את הנערות האומייות כטמיפ בשם טפראלראא בתור טהדהיב אבן חג'אר (12 \ 399 ). על פי אבן סעד בשיעורים (7 \ 124 ): סעיד בן מוסייב אמור היה להביע את חזונם של אנשים , והוא לקח אותו מהילדה שמות אבו בכר ולקח את שמות אביה ולקח לו את אבו בכראן וולר סול כארים. עליו השלום . אבן עבד אל- בר כמו בתא המטען ( 1/313 ) מעיר על הראיון גם סמרה : ההאדית הזו מעידה על כך לכבוד חזון המידות והסגולות ; מכיוון שהוא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, רק ביקש ממנה שתגיד לו ותעביר את זה הלאה . וכדי שהמלווים ידעו לדבר על פירושו, והשייח 'מוחמד אבן עבד אל-ווהאב אמר, כמו באוסף ספריו ( 5/130 ), מדע הביטוי הוא מדע אמיתי שאלוהים מברך אתו צוואות מהפולחן . הוא גם אמר (5 \ 143 ): ההתגלות היא ידע אמיתי של אלוהים מוזכר בקוראן, ועל זה נאמר : לא משקף את החזון יחיד הוא אחד של המלומדים Ptooelha, כי זה הוא ההתגלות של החלקים . האם הזהיר רחמי Shatibi של אלוהים אישורים (2 \ 415): כי אין יתרון ומצעפת נותן לו Alnaa עליו שלום רק פטור, אך ניתן מודל האומה שלו, זה מלמד אקסטרפולציה, וכי נתן את ההתגלות כדי לו, ועמו היה נתון טוב חזון . אבן חג'אר אמר : דוחק בחזון החינוך המדעי וביטויו בצד שמאל והשמטת השאלה והקללה בסגולה של מה שהבוגר כולל גישה לחלק מהעלומים ולסודות החפצים . ה דבריו . אז אם יש ללומד את הכלים של הידע הזה של הידע של הקוראן, הסונה, שליטה בשפה הערבית, הפתגמים והפרוטוקולים של ידע זה, אז מה מונע ממנו ללמוד את הביטוי ואז לבטא אותו? אני חושב שזו זכות לגיטימית, והידע רחב ואינו מוקף בה, אך נקודת המבט שלי חייבת להיות סטודנט שמיטיב עם הידע הזה ומיטיב לייצא אותו לאחרים שניחן באלוהים כדי לפשט את מידע ולהקל עליו בפני הנמענים. אסור לנו לפתוח את הדרך לציבור שאין לו את הכלים של אמנות זו ממי שפותר בעצמם ומקופח על סמך חלום חולף . הנה תמונות מוחות אבסורד פשוט של כמה מהם : חלק פלסטין יש בחצר המסגד הגדול מחכה Akhosv צבא, אשר יגיע לבית של אלוהים לטהר מן Tdnashm ופילת מטוסי מרשמים בילו מבוססים על חלומות ולכן והרשימה עוד ארוכה על האם אתפלא שהעם שלנו הפך לאומה של חלומות? אפילו פולחן נכנס לחלומות מכל שעריו, הסתכל בליל הכוח, אתה מוצא אותו מוגדר באמצעות חזונות, ומסתכל לצדקה כדי למצוא את המניע הגדול ביותר שלה, אומרים המתים לאנשים האלה ! אנשים רבים רואים שדלת הצדקה אינה נפתחת עד שידו של איסידק מסביר את חלומו כמי שקשור לדלת . האם אתה רוצה דוגמאות נוספות ותמונות גדולות יותר? מאת אלוהים, חלקם משליכים אישה בזנות בגלל חלום בו הוא ראה אישה, אז לקח לעצמו על ידי קריאת כמה ספרים שהיא נואפת, אז הוא התגרש ממנה ! ישנם גם הטוענים כי שליח השלום אללה עליו הגיע אותו חלום והורה לו Nhah, וכן כאשר הוא נעשה מודע אנשים והחל לעבוד ב חזיונות אלה ! הדפדפן, עבור למשל, באינטרנט צופה אלוהים הקוונטים Il מנתח מסות כי עיינו ומצא מבוסס על חזון מכאן או משם, ואולי בדיחות מה שקראתי מאשר כי מהדי היו לצליינים כזה וכזה, ואת האירוע של דוקר עולה לרגל שלפי החשד פירסינג כי האנטיכריסט שבנה את החזון ראה אותה בליל האירוע ! הכותב תוהה שאלה חשובה : מתי להעיר את האומה של חלומותיה לקחת אותו ומצורפת המדע על הזמן של המדע? למדע יש את התנאים, הכלים והשיטות שלו, שאי אפשר להתגבר עליהם. הידיעה שהביטוי של מדע אשרף לא שווה שום בן אנוש להביע חזונות חייב להיות ידיעה על הקוראן ומילותיו. אם הוא ראה משהו , למשל, משהו, עליו לשקול תחילה את הקוראן, הקישור נמצא בין החזון למצב הפסוקים המקשרים ביניהם כאן ולתת דוגמאות : הספינה, למשל, עשויה לעבור כדי לברוח מדברי האל. הקב~ה : הקב~ה אמר : ~ הצלנו אותו ואת בעלי הספינה ~ ( עכביש : 15). ועץ עשוי לעבור דרך הצבועים לאמירת הקב~ה : ~ כאילו היו עץ מגובים ~ (אל- מונאפקון : 4). התינוק עלול לעבור ליד האויב על אמירתו של הקב~ה : ~ אז פרעונים הרימו אותו כדי שיהיה להם אויב וצער . ואפר עשוי לעבור דרך פעולתו הבל הביא של הקב~ה האומר : משל לאלה שלא האמינו על ידי אדונם את מעשיהם כאפר שבעזרתם התחזקה הרוח ( אברהים יח, יח). כך השמש, השליח, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, קבע את העקרונות והכללים הבסיסיים לאמנות זו, והוא נהג לספר לחברים על ספרותם וסוגיהם ושאל אותם על חזונותיהם והביע אותם עבורם . דוגמאות והיבטים שלו הוזכרו בקפלי הספר, כך שאין צורך לחזור, אך עליו לדעת כאן כי חזונות הנביאים נכונים. מאת אלוהים, חובת ההוצאה לפועל על פניו, או שהיא מגיבה לדימוי הסמלים, וסמלים אלה מוסברים על ידי השליח, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, לחבריה, ואז הם צופים בהם מתממשים כעובדות מהותיות מוחשיות . זו אחת החוויות שעברו המלווים הללו, ולכן הם הרוויחו מכך ובהמשך, שאלוהים יהיה מרוצה מהם . כמו כן יש לדעת מה מקורותיה של אמנות זו, שזמן האביב הוא אחד התקופות הטובות ביותר לחזונות, בהתבסס על אמירתו, שלום וברכות אלוהים עליו : ~ כאשר הזמן מתקרב, חזונו של המאמין. כמעט לא משקר . ” (1) מספרים מוסלמים, וציינתי בפניו וכי משמעותו שווה. לילה ויום וזמן האביב הזה מתגבר בקנאה . . עליו לדעת גם את ערכי האנשים המספרים את חזונותיהם עליו, ולכן חזונם של עובדים פשוטים אינו חזונם של אנשי העמדות והמלומדים, ועליו לדעת על ארצותיהם, תורתם וזמנם של החזון . כמו כן, עליו לדעת כי אריות וציפורים – למעט מה שנדיר – הם בביטוי גברים וכי חיטה, שעורה, דבש, צמר וברזל הם לעתים קרובות כסף, ולכן לאמנות זו יש כללים ולא קל להשיג אותה. במקום זאת, יש ללמוד אותו ולהתלמד בידי מג'יד שהוא מושלם עבור אלה שרוצים ללמוד, ואת אלוהים אני מכיר ….

…מי שרואה שהוא הכה זהב כמעט באופן מיידי או אחר, אז הוא יכה על ידם, והוא נשאר ותכשיטים טובים יותר מאחרים ….

…זה בחלום כיסוי וכיסוי . והפיגמנטציה בזקן היא עדות לצביעות ולא יושר . והדיכאון של מי שראוי לו הוא העמדת פנים לברכה וכפיית האויבים, וראיה לביטחון מפני פחד, ולמי שאינו מתאים לו, עדות למצוקה ולמצוקה, חובות ונטישת יקיריהם . והפסיקה על פיגמנטציה של ראש האישה זהה לכלל הפיגמנטציה של שיער הזקן . והכהת שיער אפור היא כוח, אכזריות ויוקרה, ואם הוא רואה שהוא צבע אותה בחינה, אז זו סונה על פי שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום . אם הוא מניד את ראשו ללא זקנו, זה מסתיר את כספי הבוס שלו . אם הוא בגד בכולם, אז הוא מסתיר את עוניו ומבקש פרצוף בקרב העם . אם לפני השירה הפיגמנט, הוא מתייפה בסיפוק ואז מתגלה . אם הוא ראה שהוא צבוע בחינה, ולפני הפיגמנטציה, אז הוא אדם נבער, אך הוא חוזר בתשובה ומתרחק מטעותו . ואם אדם רואה שאצבעותיו היו פיגמנטות עם חינה, אז הוא מגביר שבחים, ואם הוא רואה את כף ידו מגולחת, הוא יזכה באושר בפרנסתו, ואז הוא רואה שידו הימנית הוטלה, ואז הוא הורג אדם. מכספו, או מהכנסותיו . אם הוא רואה שידיו חקוקות בחינה, אז הוא מנסה טריק מהבית בגלל צורך או חוסר רווח, ואויבו נעלב מכך, ואולי הוא כמעט מפורסם בזכות השגת ידיו, הוא מגיע להשפלה . אם אישה רואה שהיד שלה חקוקה, אז היא מטעה את קישוטה בעניין נכון, ואם החריטה היא מזהב, זה טריק שנרכש בנימוס . ואם הכיתוב הוא מחימר, אז זה שבח לאלוהים הכל יכול, ואם היא רואה שהיא נמרקה בחינה, אז בעלה טוב לזה, ואם היא רואה שהיא החילה את זה והיא לא מקבלת את פיגמנט, ואז בעלה לא מראה את אהבתה . אם היא תראה שידיה חקוקות זו בזו, אז היא תידבק בילדיה . אם ידו של אדם חקוקה בזהב, הוא מתעתע, וכספו או פרנסתו אבדו בו . אם אישה רואה כי ידה יצוקה בזהב, היא משלמת את כספה לבעלה כדי שיוכל לאכול אותו ולקבל מבעלה שמחה, כוח ומדינה . ומי שראה שרגליו מגולחות, והוא חרט אותן, אז הוא היה מכה את משפחתו, ואם אישה תראה את זה, היא תיפצע מבעלה . היד החזירית היא חיים עגומים . ומי שמת את ידו בפגר, הוא ישיג מרדה . ומי שרואה את ידיו פיגמנטיות, התעלם מהחורבן של מה שיש בידו . ומי שרואה פיגמנט בידו עם סמרטוט מתוח, הוא מובס במריבה ואינו מסוגל לאויבו . ופיגמנטציה היא קישוט ושמחה לנשים וגברים, אלא אם כן הם חורגים מהרגיל . ודיגמנטציה מעידה על הסתרת מעשים וצייתנות, הסתרת עוני מעיני אנשים, ואולי מעידה על צביעות וצביעות אם הוא נצבע בניגוד למוסלמים . ונוצות הידיים והרגליים מקשטות את ביתו, את עבדיו ואת כספו, באופן שאינו מתאים לו ללבוש משי וזהב לילדים, ולנשים זה הנאה, בגדים טובים ושמחה, כי זה אחד הקישוטים שלהם בחתונה . וההמוגלובין עשוי להימצא בידיים וברגליים, כמו פעולת נשים. הוא פחד מאוד מהכסף שלו או מהמלווה שלו, עד המוגלובין . ומי שרואה שהוא צבוע בלי חינה, יקרה לו מה שהוא שונא . השחרת השיער מצביעה על חוסר המזל והשחיתות בעסקים, משום שנאמר : הראשון שהושחר הוא פרעה ….

…ברק בחלומות מבשר אושר והצלחה לטווח קצר . אם ברק יכה באובייקט הקרוב אליך ואתה מרגיש בהלם, הוא יכה אותך במזל של חבר טוב, או שאתה עלול להיות מוטרד מרכלנים ואוהדי שערוריות מפיצות . אם אתה רואה ברק חיוור מופרד מעננים שחורים, עצב וקשיים כמעט יבואו בעקבות המזל . אם אתה מוכה מברק, תתמלא בצערים שאתה לא מצפה מהם, בין אם אתה אוהב או בעבודה . אם אתה רואה ברק מעל ראשך, זה מבשר את בוא השמחה והרווחים . אם אתה רואה ברק בדרום, המזל יימנע ממך לזמן מה . אם זה בדרום מערב המזל ימשיך את דרכך . אם זה במערב, סימני הפוטנציאל שלך יופיעו בהירים יותר ממה שהם נראים . אם זה בצפון, יש לדחות מכשולים הצידה לפני שהפוטנציאל שלך יכול לזרוח . אם זה במזרח, תוכלו בקלות לזכות בחסד ובמזל . ברקים המגיעים מעננים אפלים ומבשרים, מבשרים תמיד איומים, הפסדים ואכזבות . אנשי עסקים צריכים להישאר צמודים לעסק שלהם, נשים צריכות להיות קרובות לבעלם או לאמהותיהן, ולדאוג לילדים ולחולים ….

…אלוהים, מי שרואה בחלום שתאוותו גברה, עד שהיא כמעט סוגרת את גרונו, זה מעיד על הלהיטות שלו לאסוף כסף, ולצמצם את ההוצאות על עצמו, והמועד האחרון שלו קרוב ….

…האם יש קשר בין אמיתות החדית לבין אמיתות החזון? הוא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, אומר : ~ אם יגיע הזמן, חזונו של המוסלמי כמעט ולא ישקר, והוא יאמין לך בראייה מודרנית שהכי אמיתית לך ….) _ חדית _ ( אל-פאת _ 12/406) תשובתו באמירתו : (( ואני מאמין שאתה חזון בכנות רבה )) יש קשר חזק כי מי שיש לו הרבה כנות, ליבו נאור והמודעות שלו חזק, ולכן המשמעויות מבוססות עליו היטב במובן האמת. זו סיבה, והסיבה השנייה : שמי שנמצא הכי במצב של כושר ערות ליווה את זה בשנתו, הוא לא רואה שום דבר מלבד אמת, וזה לא דומה לאחרים, כמו שקרן או אחד שמערבב אמיתות בשקר, זה משפיע על זה ששקר ליבו מושחת ועושה עוול, ולכן הוא לא רואה דבר מלבד בלבול ותסכול, וזה עלול לבוא לסתור את זה לפעמים, אם כי זה נדיר, והאדם האמיתי רואה את מה שלא נכון, השקרן רואה מה נכון, כפי שהסברנו מחזון המלך והחבר שראה את ראשו מנותק, כפי שהסברנו מחזון המלך והחברים הוא שראה את ראשו מנותק ורץ מלפנים עליו, אבל מה שהזכרתי כאן הוא הנפוץ ביותר, ואלוהים יודע הכי טוב ולכן ואלוהים יודע הכי טוב, אז הוא הוציא את העם הזה טוב יותר במצב ובדבריהם ולכן החזונות שלהם לא שיקרו, אז לאלה שהיו אחריהם הייתה פחות דת והקפדה על מידות טובות אלה הם האמיתיים ביותר, ואלוהים יודע הכי טוב . אמרנו קודם : הכוונה היא קרבת הזמן, קרי קרבתה ליום התחייה, והחוכמה בקשר לזה בסופו של זמן היא : שהמאמין באותה תקופה יהיה מוזר כמו חדית : (( האיסלאם התחיל מוזר יחזור מוזר )) _ המוסלמית דיווחו זה, ( ראה הסבר על הגרעין המוסלמי _2 / 176) וב אשר באותה לפחות אניס מבוטח מסוים בזמן, ויקראם חזון כנה ( אבן חג'ר _12 / 206) יהיו הבידור אניסה שלו עם דומיננטיות של בגידה, בורות, ואת המספר הקטן של מאמינים ….

…אם אתה חולם שאתה עיוור, זה מצביע על שינוי פתאומי מעושר לעוני קיצוני כמעט . אם אתה רואה אחרים עיוורים, זה מצביע על כך שאדם בולט יצליע לך לעזרה ….

…הו אחמד, קח את הנווט הראשון 68 – אבן אל-ג'אוזי נאמר בסמכותם של כמה מעובדי אל-מו'תאדיד שאמרו : אל-מו'תאדיד ישן בזמן האמירה (2) כשפנינו את שלו במיטה, הוא התעורר בבהלה, אז הוא צעק עלינו, אז באנו אליו ואמר : וזה שופט, ללכת החידקל, ואת הספינה הראשונה שאתה מוצא ריקה יורד, כך להביא לי הנווט שלה ולשמור על הספינה . אז הלכנו במהירות ומצאנו נווט בשומרון (3) ריק ומשופע, אז הח'ליף הביא לו צעקה גדולה, ורוח הנווט כמעט כבתה, אז הח'ליף אמר לו : אוי לך, קיללת, תאמין לי על הסיפור שלך עם האישה שהרגת היום, אחרת זה היכה בצווארך. הוא אמר : אז חטא אז אמר : כן, מפקד נאמנים, היית היום זה קסם בחוקי כך וכך, אז הלכתי לאישה כמוה, לבושה בבגדים מפוארים ותכשיטים ומהות רבים, אז אני הסתכל עליה וכבש אותה והדק את פיה וטבע ולקח את כל התכשיטים והבדים שהיו עליה, ופחדתי שאחזיר אותו לבית שלי כדי שהחדשות שלה יתפרסמו, אז רציתי ללכת איתו לוואסיט, אז הם פגשו אותי. המשרתים לקחו אותי . הוא אמר : איפה התכשיטים שלה? הוא אמר : בחזה הספינה מתחת לעגינות . לאחר מכן הורה הח'ליף להביא תכשיטים, אז הוא הביא אותם, ואם יש הרבה תכשיטים ששווים הרבה כסף, אז הח'ליף הורה לנווט לטבוע במקום בו האישה טבעה, והוא הורה לקרוא משפחת האישה שתגיע עד שתקבל את כספי האישה . אז הוא קרא לכך במשך שלושה ימים בשווקי בגדאד וסמטאותיה, והם באו לאחר שלושה ימים, ולכן שילם להם את מה שהיה מתכשיטים ודברים אחרים שהיו לאישה, ושום דבר לא עבר מזה . אמרו לו עובדיו : הו מפקד נאמנים, מאיפה ידעת זאת? הוא אמר : ראיתי בשנתי באותה שעה קשיש לבן ראש, זקן ולבוש שקורא : הו אחמד, קח את הנווט הראשון שיורד מהגבעול ועצור אותו והחליט על הבשורה על האישה שהרג היום ושדד אותה ואז הציב לו את הגבול וזה מה שראית ….

…עצים : ידוע מספרם, הם גברים, ומצבם בקרב גברים הוא כמו עץ ​​בעצים . אם הוא רואה הרבה עצי דקל עבורו, אז הוא הבעלים של גברים באותה מידה, אם התמר נמצא במקום שבו התמר כמעט ולא נמצא במקום כזה, ואם זה בתוך חורש או אדמה שמתאימה בשביל זה, אז קבוצת הדקלים שבהם היא קשר לבעלותו. פריו, הוא סובל כסף מגברים, או כסף מהקשר, וגברים מכובדים, והקשר מכובד, על פי מה שתואר במצבם של עצי דקל והעדפתו על פני עצים מבחינת פוריות ויתרונות ….

…באשר לבושם, הוא כמעט לא אסף כסף, אך הוא אינו מועיל ….

…ומי שרואה שהרוח כל כך חזקה נגדו שהיא כמעט זרקה אותו ממקומו, אז הוא אויב, שייזהר ….

…ואם הוא רואה את ידו נופלת ממה שהוא רוצה מעבודה איתו ודיכוי או נבול, אזי פירושו באותה יד ויכולת אינו משיג את מבוקשו, והוא מוחלש על ידי מי שמבקש את עזרתו . ואם הוא רואה בידו את מעלת העוצמה והרגיעה בדיכוי, הרי שפירושו בידו וביכולתו לעשות את מבוקשו, ועזרתם של מי שמבקש ממנו עזרה, ויש בזה היבט אחר , שאורכו, קוצרו, חוזקו וחולשתו הם תוצר של בעליו, שהיד הופכת אליו, ויד של ידיים טובות, לדעתו, כמו שאמרה אבו בכר וסייד בן אלמוסייב, הם השתמשו ביטוי ~חזון~ עם שמות ומשמעויותיהם, והסתמך על חזון זה . אם הוא רואה כי ידו נחלשה, נפתחה, התייבשה או שרוחה מסריחה : להוציא אחרים מן הטרף, הרי זו שחיתות בעבודתו של בעליה, למה שהפכה, או שהשאיר את השלמתה אצלו , או חולשה של כוחו עליו . אם הוא רואה כי ידו הפכה את ידו של נביא מקרב הנביאים או חלק מהצדיקים, אז ראה כיצד אותו נביא או אותו צדיק היה זה שהנחה את אלוהים על ידיהם מהנחיה או שהציל אותו מ האבדון, וכיצד היה גורלו בקרב עמו, מה סבל מהם מפגיעה, ואיך זה היה התוצאה של פקודתם ופיקודם, כך גם אלוהים מנחה את העם ביד החזון, וזה היד תואר, ובאמצעותו אלוהים מציל את העם מטעויות הדרכה, וכל הנזק שייגרם בכך, בדומה למה שהנביא פגש באלוהים, כך שמצבו ומעשיו הם כתוצאה מכך, כמו המלאכות שהנביא, וזה חזון מכובד שרק אנשי סגולה ונפגשים איתו כמעט ולא רואים . ומי שרואה חזון כזה בפרט ללא אנשי סגולה, יראת שמים ויכולת, וכל מה שמתואר, אי אפשר להתקבל ולדחות ….

…באשר לצרכים : נאמר שזה מתן עוול, ונאמר שזו עדות ההקלה, ומי שרואה שזה חדש, צערו נעלם . אם יש לו כסף, עליו לשלם לזכאת על כספו . ואם הוא רואה שהוליד שרפרף רב והיה במסע, הוא לא נוסע והדרך מנותקת . אכילת בתולה : לתפוס אותה ולהשיג אותה, אסור כסף בצער . אולי זה היה נאום שהוא הצטער על חמדנות, ומי שהעלה את האירוע היה סטטי, הוא היה מוציא חלק מכספו על בריאות . ואם הוא היה שואל, הוא בדרך כלל מוציא את כספו . אם ידוע על מקום האירוע, כגון ההדחה, הרי שהוצאותיו ידועות על פי רצונו . אם זה לא ידוע, אז הוא מוציא כסף לא חוקי על משהו שהוא לא יודע שהוא לא מתוגמל עליו ולא מודה עליו, וכל זה בחסד של נשמה . כל מה שיוצא מהבטן של אנשים ובעלי חיים מהירושה, זה כסף, אבל הניתוח והאיסור שלו, ככל שהוא מריח, מלוכלך ואנשים פוגעים בו, אלא אם כן זה משהו יקר מאוד מבתוליהם של אנשים שהוא כמעט בוץ, זה הם או פחד מסמכות . אם הוא מציג לא מוסרי חדש יותר לבגדיו, ואם הוא מכיר לו את מכנסיו, הוא כועס על אשתו ושומר עליה את הנדוניה שלה, ואם הוא רואה שהוא יצר מקום וכיסה אותו בעפר, אז הוא מכסה כסף . האחרון על עצמו נפל לחטא . אם הוא גרם למחלה ממושכת במיטתו, כי הוא עושה זאת רק כשהוא ער, ומי שאינו מסוגל לקום, וחזון זה מעיד גם על עזיבתו של האיש מאשתו . ונאמר מי שראה שהוא אוכל לחם בתירוץ, ציין שהוא אוכל לחם עם דבש כשהוא ער, ונאמר שזה מנוגד לסונה . אם עשה צרכיו שלא בכוונה, אז נשא אותו בידו, כי הוא מבורך בשקית דינרים אסורים על פי כמות הצואה ומי שרואה שזה קורה בשווקים העוברים, או במרחצאות ובקהילות, מציין את זעמו של אלוהים נגדו והמלאכים, והוא זוכה לשערוריה גדולה, לאובדן גדול ולהופעת מה שהאדם מסתיר וזה גם מעיד על מחסור שהוצג לחזון החזון . אם זה מתרחש בפח אשפה או בחוף הים, או במקום שאינו מכחיש זאת, זוהי עדות לטוב ולהסיר דאגה וכאב . אם הוא רואה כאילו אדם ידוע זורק אותו עם חלק מגללי העם, אז זה מעיד על עוינות, אי הסכמה ואי צדק, והוא ייחשף למי שזרק אותו איתו, ופגיעה גדולה . וכמות האנשים הגדולה נבלה גם מעידה על מכשול בתנועות, והדרישה לנזקים רבים . כתם הוא פרסטזיה אנושית, מחלה או פחד . זה גם סימן טוב למעשיו המכוערים, ובדקנו שזה ממה שהם מרוויחים . באשר לאומללות : מדובר בנאום שמכיל השפלה, כך שמי שמסכן את עצמו יסבול ממצוקה, ואם הוא נמצא בקרב העם, הוא ייפול לקלון . ומי שרואה את זה כאילו מישהו אחר התעלף בזמן שהוא מרחרח, אז הוא יעבור את זה . מי שרואה את זה כאילו הוא בתפילה ורוח לא מסריחה ממנו, הוא מחפש צורך, וקורא לאלוהים להקלה, ומדבר מילים שמכילות השפלה, והעניין ההוא הופך להיות קשה עבורו ….

…אבו סעיד, המטיף, אמר כי כל משקה בצבע צהוב הוא סימן למחלה, וכל מה ששותים בקלות הוא עדות לריפוי המחלה ולהימנעות מזכותו של הנזק, ואם הוא טעים ככה כך שהוא כמעט לא מטפל בזה ואז מדובר במחלה קלה שאחריה חפות. הקב~ה, ~ ויזהר, כי מיטב ההספקה הוא יראת שמים .~…

…ספקטרום אם אתה חולם לראות ספקטרום של אחד מהוריך, פירוש הדבר שאתה בסיכון . ועליך להקפיד ליצור שותפות עם זרים . אם אתה רואה את הרפאים של חבר מת, אז זה מנבא שתעשה מסע ארוך עם חבר אומלל ותסבול אכזבות . ואם הספקטרום ידבר אליך, תיפול לידי האויבים . עבור אישה חלום זה מנבא אלמנות והונאה . אם אתה רואה מלאך או רוח רפאים שמופיעים בשמיים, המשמעות היא אובדן של החמולה ואומללות . אם אתה רואה רוח רפאים נשית מימינך בשמיים ורוח רפאים גברית משמאלך, שתיהן בתכונותיה של שרה, פירוש הדבר של עלייה מבורות לתהילה, אך אתה תיהנה מהכבוד והתפקיד לזמן קצר אם המוות יבקר אותך ויסחוף אותך . אם אתה רואה רוח רפאים נשית מימינך בשמיים ורוח רפאים גברית משמאלך, שתיהן בתכונותיה של שרה, פירוש הדבר של עלייה מבורות לתהילה, אך אתה תיהנה מהכבוד והתפקיד לזמן קצר אם המוות יבקר אותך ויסחוף אותך . אם אתה רואה פנטום נשי בבגדים צמודים צף בשקט בשמיים, פירוש הדבר שתתקדם במחקרים מדעיים ותזכה לעושר כמעט פלאים, אך יהיה נימה מלנכולית פנימית בחייך . אם חלמת שראית את רוח הרפאים של חבר או אחד מקרובי משפחתך החיים, פירוש הדבר שאתה נתון להונאת חבר, וחלום זה מזהיר אותך לטפל בענייניך ולשמור עליהם בפיקוחך האישי . ואם הספקטרום נראה סוער, זה יכול לבשר על מוות מוקדם עבור חבר זה ….

…עטלף מפחיד הוא גורלו של החולם האומלל שחולם על החיה הנוראית הזו . צער האומללות של צבאות הרשע פועל נגדך . חלום על מפלצות איומות אלה יכול להיות אחריו מוות של הורים או חברים, אובדן גפיים או אובדן ראייה . העטלף הלבן הוא סימן מוות כמעט בטוח . לעתים קרובות חלום זה מלווה במוות של ילד ….

…אם הוא רואה שהשמיים ירוקים, אז זה מעיד על שפע היבול באותה שנה, ואם הוא רואה שהשמיים צהובים, הוא מציין מחלות, ואם הוא רואה שהשמיים מברזל, הגשם יצטמצם . ואם היה רואה שהוא נופל מהשמים, היה מכפר . ואם השמיים מתפצלים וזקן מגיח מהם, אז הוא העקרות של אותה הארץ ופוריותם . אם צעיר יוצא, אז הוא אויב שמופיע ופוגע באנשי המקומות ההם, ויש ביניהם איבה והפרדה . אם צאן יוצא, זה קלקל . ואם יוצאים גמלים הם יורדים גשם וזורם בהם שטף, ואם שבעה יוצאים בהם, הם נגועים בחוסר צדק מכוח הדיכוי…

…אוויר : אולי מצוין בשמו . מי שרואה את עצמו בו עומד, יושב או מחפש, אז הוא נמצא בגחמת דתו, או במרמה בעולמו, ורוח ההליכה שלו עבודתו באוויר או במצב של ערות, ואת שלו מקווה, אם הוא בכפירה שלו, אז הוא הכפירה שלו, ואם הוא רשות כופרים, אז חובו יושחת איתו, אחרת הוא ירא לנפשו איתו, ואם הוא בספינת הים , הוא מפחד מנזק . ואם הוא היה בנסיעות, הוא קיבל פחד . ואם הוא חולה, הוא מפקד על האבדון, ואם הוא נופל ממקומו, הוא ייפגע במצבו וייפול למעשיו, כי אלוהים אדירים אומר : ~ או שהרוח נושבת במקום מוחץ. ~ אם הוא מת בהפלה שלו, זו ההשגה הגבוהה ביותר של המטרה שמעידה מי שמת, כפירה או הרוג בערך . ובאשר לאוויר לבנות מבנה, או להכות בו קרש, או להתקין בו חיה או גלגל, ואם מת אדם חולה, או שאיתו מת חולה, וזה ארונו וקברו , אם זה היה ירוק, הוא היה קדוש מעונה, ואם הוא ראה את זה כשליט או שליט, הוא מבודד מעבודתו או שהוא איבד את כוחו על ידי מוות או חיים, ואם הוא ראה שהיה לו חוזה נישואין או בנה את משפחתו, אז הוא שולל איתה, וללא ביטחון ממנה, ואם הוא רואה שמי שנמצא בים, הספינה שלו נפגעת, או שהאויב שלו נלכד, או מישהו שמפקח על האבדון. שני הדברים . זה עשוי להצביע על מעשה מושחת שעשה ללא ידיעה או סונה, אם לא בנה אותו על יסוד, וגם לא מרקיזתו או פנסייתו מבוססת על החלטה . לגבי טיסה באוויר, זה מצביע על נסיעה בים או ביבשה . אם זה היה עם כנף, אז זה חזק יותר לבעליו, וזה בטוח בשבילו וניכר יותר, אז הכנף שלו עשויה להיות כסף שהוא לוקח, שליט שנוסע בזרועותיו ותחת כנפו . הדבר תקף גם לשחייה באוויר, והוא עשוי גם להצביע אם הוא ללא כנף, להונות את מה שנכנס אליו מבחינת ג'יהאד, חישוב או נסיעה מלבד זמן הנסיעה, ביבשה או בים, ומי שרואה שהוא עף כלאחר יד בשמיים, הוא נסע רחוק או זכה בכבוד . באשר לקפיצה, זה מעיד על העברה ממה שיש בה לאחרים, משוק לאחר, מבית ליישוב, או מהעבודה לאחר, לפי היקף שני המקומות. אם הוא יקפוץ מהמסגד לשוק, הוא יעדיף את העולם על פני העולם הבא, ואם הוא משוק לשוק מסגד, בניגוד לזה, וטיסה באוויר עשויה לעלות לאלה שמכפילים שאיפות ותקוות, ולהיות מקטרת . ממקום למקום, הופך ממדינה למדינה . הקפיצה הרחוקה היא מסע ארוך, כך שאם הקפיצה שלו תלויה במקל, הוא מסתמך על אדם חזק . באשר לצבעי האוויר, אם עיניו של המחפש השחירו עד שלא ראה את השמים, הרי שאם ראייתו הייתה הכהה ביותר בינו לבין ראשי מעליו, אז אם הוא לא הקצה אותו לראש, עיניו הסתנוורו ומבטו נחסם מאור ההדרכה, ואם החזון היה של העולם והם בוכים בחלום או בוכים או שהם מבקשים, בעוצמה יורדת עליהם כמו חושך, סבל או עגום או עקרות ועקרות . כנ~ל לגבי אדמומיות, ואת הערבים אומרים שנת הצחיחות : שנה מאובקת, עבור האבק לעלות לי מחומרת הצחיחות, כך שהאוויר הוא בעיני של הרעב, והוא מדמיין שיש עשן בתוכו, אז אם מי שמכהה את האוויר ממנו הוא עשן, אז זה ייסור מעקרות או ממשהו אחר, ובאשר לערפל זה בלבול ופתיה אנשים מוצפים בבלבול ….

…טיסה היא מסע בחלום, ואם זה על הגב, אז זה נסיעה בנוחות . טיסה למען הלא-מטייל היא סרק . ומי שעף משטח לפני השטח עובר מאדם רזה לאדם רזה . ואם אישה תראה שהיא הפכה מביתה לזה של גבר שהיא מכירה, אז היא תתחתן עם אותו גבר . ומי שטס מבית שהוא מכיר לבית שאינו מכיר ימות, כי הוא משכנו של הבא . אם האסיר טס בשנתו, הוא משתחרר מהכלא, ואם המלך רואה שהוא טס, הוא משוחרר . ונאמר : אם טיסה מוצלחת, הרי שמדובר בנסיעות . ומי שטס עם הציפור בשנתו, הוא היה מלווה זרים . ומי שהיה אדם הבל וראה שהוא עף, אז ראייתו פסולה .. ומי שקדם לאדם, עף וקודם אותו, הוא ינצח אותו . ומי שיראה שהוא טס מעל הר, הוא יזכה לשלטון ויכריע בו מלכים ללא עייפות . ומי שראה שהוא טס ומתאים לסולטן, הוא השיג אותו, ואם הוא נופל על משהו, הוא היה הבעלים של הדבר הזה, אחרת תהיה לו טעות בדתו . ומי שרואה שהוא נעלם לשמיים ולא חזר, הוא ימות . ומי שיעוף מביתו לבית לא ידוע, הוא עובר מביתו לקברו, ואם יעוף באוויר, יחלה עד שיהיה קרוב למוות . מי שטס מלמטה למעלה ללא כנף זכה למשאלה . ומי שיראה שהוא עף שטוח, ענייניו יוסדרו ללא עייפות . ומי שרואה שהוא עף ויש לו שתי כנפיים, אז הוא ראיה טובה לכל האנשים, ואם הוא עבד, הוא מציין את שחרורו, ואם הוא עני, הוא מתעשר . ומי שראה שהוא עף עם הרצון והרצון שלו, זה מעיד על הרבה טוב . אם הוא רואה שהוא טס ועוזב את הבית, הוא מציין את מותו . ומי שראה שהוא טס, הוא לא יכול, או שהוא טס עם ראש שחוט על האדמה ורגליו באוויר, מה שמעיד על רוע רב שייחשף אליו . אם המטופל רואה שהוא טס, הוא מציין את מותו . ומי שראה שהוא טס באלונקה העיד על מחלה קשה שהוא ייחשף אליה . ומי שיראה שהוא עף בין השמים לארץ, הוא יעניק משאלות רבות . אולי הטיסה חיפשה ידע או חיפושי הוללות . וטיסה מעידה על טיסה ופסימיות . ואם הוא עף עם כנף, הוא יסע בתפארת ובעוצמה . אם הוא היה בלי כנף, הוא היה נוסע קשה, במיוחד אם הוא טס ממקום טוב ונחת במקום רע, ואם הוא טס ממקום שהיה מותר ונחת במה שטוב לו מההפך ….

…ומי שרואה שאדם מכה בראשו בדפיקה והגרגרים בראשו ועקבותיהם נשארים, הוא רוצה שהבוס שלו ילך, ואם זה נופל בעפעף עיניו, הוא רוצה להפר את דתו, ואם שפת העפעף נשלפת ואז הוא קורא לו לכפירה, ואם הוא מכה בגולגולת שלו, הבעתו הגיעה לסופה והחלוץ משיג את מטרתו, ואם הוא פגע באונת אוזנו ודם יצא מזה, אז זה דופק את הבת של המוכה ….

…עפיפון אם חלמת להטיס עפיפון, זה אומר ביטוי נהדר של עושר או עבודה, אך עם מעט יציבות עליהם . אם אתה רואה עפיפון נופל על הקרקע, אז זה מנבא אכזבה וכישלון . אם חלמת להכין מטוס נייר, תיקח סיכון גדול בדרכים קטנות ותבקש להחזיק את האדם שאתה אוהב על ידי עיוות עובדות . אם אתה רואה ילדים מעופפים עפיפונים, זה אומר עבודה מהנה וקלילה. אם העפיפון יעלה מעל רמת הראייה, התקוות והשאיפות הגדולות יהפכו את עצמם לאכזבות והפסדים ….

…עץ אגוז, שכן הוא אדם עיוור, דל, אומלל, וכמו כן פריו, הוא כסף שאינו יוצא אלא בעמל וברמאות. כמו כן, אם הירח של בעליו מסוגל להשיג את מבוקשו, ומקורו של כל מה שאסור ומושחת, אם הוא רואה שהוא על עץ אגוז, אז זה קשור לעיוור ענק, ואם הוא יורד מזה, מה שבינו לבין אותו אדם לא יושלם . אם הוא נופל ממנו או מת, אז הוא נהרג על ידי אדם ענק או מלך, ואם זה נשבר על ידי זה, אותו אדם עצום נספה, והנופלים מתים אם הוא ראה שהוא מת כשנפל, ואם הוא לא מת כשנפל, אז הוא ישרוד . כמו כן, אם הוא רואה שידיו או רגליו שבורות מכך, הוא נמצא על סף הכחדה ומגיע לסבל רב, אך הוא שורד לאחר מכן . כמו כן, כל עץ נהדר עובר דרך אגוזי מלך, ומייחס במהותו אגוזי מלך לקסיס ….

…בור אם חלמת להסתכל בבור, אז תעשה טיפשות ברמת העבודה ואחרים ינכרו אותך בגלל התלונה הגדולה שלך . אם אתה נופל לבור החלומות, המשמעות היא דאגה ועצב עמוק . אם אתה מתעורר, אתה מרגיש שתיפול לבור, אז זה אומר שברחת מהמצוקה והדאגות שהיו מקיפים אותך . אם חלמתם על בור, זה אומר שלא תהיו נזקקים, אבל החיים יהיו מאבק מפרך עבורכם. אם אתה חופר בור ומוצא חומר רדיואקטיבי כלשהו, ​​המשמעות היא שינוי חיובי במזל . אבל אם תחפור ותמצא שטח גדול של ערפל כוזב, תחושה אמיתית של חדשות רעות תפריע לך . אם המים מילאו את החור שחפרת, המשמעות היא שהדברים לא יכנעו לרצונך למרות המאמצים הרבים שהושקעו ….

…הטוחנת מתרחשת בשיני הבגידה על ידי מי שהשיניים מצביעות עליהן, כגון הורים, ילדים ובני זוג . ואולי הוא הכיר את משפחתו למצוקה שתחייב את שינוים בה . וטוחנות בחלום הם אנשים ותיקים . ומה נופל מהטוחנות האנושיות . מעיד על חוסר כסף או עצמי . וכל מי שרואה שהטוחנת שלו נשלפה, הוא ימות, ונאמר : אם הוא חייב בחוב, הקב~ה ישלם לו את זה, או שיש לו אמון, אז הוא משלם את זה לבעליו . ומי שראה שאחת מכוח השיניים שלו כואבת, היה שומע מילים מכוערות מקרוביו ….

…ומי שרואה ירידה בפולחן שלו, אז הוא נופל מהאינטרסים שלו ….

…As-Sahab : מציין את האיסלאם שהוא חיי וישועת האנשים, והיא הסיבה לחסדיו של אלוהים אדירים על נשיאת המים שבהם חיי הבריאה, ואולי מעיד על ידע, משפט, חוכמה והסבר, מכיוון שהוא מכיל את החוכמה העדינה כשהיא עוברת עם גרגר מים באוויר, וכאשר מים נלחצים מתוכה . אולי זה הצביע על חיילים וחברים, על נשיאת מים שמעידים על יצירה ממים . אולי זה הצביע על הגמלים הבאים שנבטו במים, כמו אוכל ומצעים, כאשר נאמר שהם מצביעים על עננים, כי אלוהים אדירים אמר : ~ הם לא מסתכלים על הגמלים, איך הם נבראו ~. אולי היא הצביעה על ספינות שעוברות במים שאינן יבשות או שמים, נושאות רוח רוח עם רוחות, והיא עשויה להתייחס לאישה בהריון, משום ששניהם נושאים מים ומביאים אותם בבטן, אלא אם כן אדוניה מרשה לה לקחת זה לזרוק אותו, ואולי היא מציינת את הגשם עצמו, כי הוא ממנה ובגללה, ואולי זה הצביע על הסימפטומים של הסולטאן, הייסורים שלו והפקודות שלו, ואם הם היו שחורים או איתם שם היה עדות לייסורים, כאשר היו בו רעמים ואבנים, יחד עם מה שירד מאנשי החושך כשחשבו להם כגשמים והביאו אותם לייסורים, ובדומה לאנשי הגיהינום, מי שרואה עננים אצלו בית אור ירד עליו בחיקו כמוסלמי אם הוא לא מאמין, והוא השיג ידע ופסיקה אם הוא מאמין, או שנשא את אשתו אם הוא רוצה לעשות זאת, או הציע לגמל שלו ולספינה שלו אם היה לו משהו מזה . אם הוא רואה את עצמו רוכב על העננים, או שהוא רואה בה ילדה שפחה, הוא מתחתן עם אישה צדיקה אם הוא רווק, או נוסע או חג'ג 'אם הוא מקווה בכך, או שהוא מכריז על ידע וחוכמה אם הוא מחפש, אחרת הוא מובל על ידי חייל או חברה, או שהוא בא בחברה אם הוא כשיר לכך. אחרת, הסולטן גידל אותו על חיה מכובדת אם הוא היה אחד מאלה שחיפשו בו מקלט והיה ברגל, אחרת היה שולח אותו לנגיב כשליח . ואם הוא רואה עננים עוקבים הבאים לידו, ולכן אנשים ממתינים למימיו, ומענני השמים אין שום סימן לייסורים, אז הציגו את ההיבט ההוא למה שאנשים מצפים, ולמה הם מצפים מהטוב שמוצע, או פלוגה שמגיעה, או חיילים חוזרים, או שיירות שנכנסות . ואם ראה שהוא נופל על הקרקע, או שהוא יורד על בתים, בדונמים, או על עצים וצמחים, אז מדובר בגשמים שוטפים, ארבה, חתול או ציפור . ואם יש בזה שום סימן לדאגה ושנאה, כמו רעלים, רוחות חזקות, אש, אבנים, נחשים ועקרבים, הרי זו פשיטה שמשנה אותם ודופקת אותם במקומם, או שיירה שמפריעה לה מותם של רובם שמתו בעבירתם, או חיבה ומורסה שהטיל עליהם הסולטן, או ארבה ודוב הפוגע בצמחים שלהם ודו קיום שלהם, או דוקטרינות וכפירה התפשטו בין צמרותיהם והודיעו עליהם ראשים, וחלקם אמרו כי העננים הם מלך רחום או כוח רחום, ולכן מי שמערבב עננים, הוא מתערבב עם גברים ביניהם, ומי שאוכל עננים, הוא מרוויח מאדם עם כסף או חוכמה מותרים . ואם השילוב שלו השיג חוכמה מאדם כמוהו, אז המלך שלו השיג חוכמה ומלך, ואם הוא ראה שכלי הנשק שלו הוא של עינויים, אז הוא אדם נזקק . אם הוא רואה שהוא בונה בית על עננים, אז הוא יגיע לעולם מכובד וחוקי עם חוכמה וגובה . אם הוא בונה ארמון על עננים, הוא נמנע מחטאים בחוכמה שמועילה להם ומקבל דברים טובים שהוא יודע . אם הוא רואה עננים גשמים בידו, אז הוא משיג חוכמה ומעביר חוכמה על ידו . אם היה רואה שהוא הופך עננים שממטירים אנשים, הוא היה מקבל כסף ואנשים קיבלו מזה . והעננים אם אין בו גשם, ואם הוא מאלה המיוחסים למדינה, הרי שאלוהים אינו עושה צדק ואינו עושה צדק, ואם מיוחס לו סחר, הוא אינו עושה להגשים את הדברים הבאים או את מה שמובטח . אם מייחסים אותו למדען, הוא ספקן לגבי עבודתו . אם הוא אומן, הוא אדון חכם בתעשייה ואנשים זקוקים לו . ועננים הם סולטנים שיש להם יד על אנשים, ולאנשים אין עליהם יד . ואם ענן עם רעמים וברקים עולה, זה מראה של שליט מלכותי המאיים על האמת . ומי שרואה עננים היורדים מהשמים וגשם גשם כללי, אז האימאם חודר למקום ההוא כאימאם הוגן בהם, בין אם העננים לבנים או שחורים, ולגבי העננים האדומים בזמנים אחרים, זו מצוקה, מרדה, או מחלה . חלקם אמרו, ~מי שראה עננים שעלו מהאדמה לשמיים בזמן שאני נשארתי מדינה, אז זה מעיד על טוב וברכה, ואם החזון איש רוצה מסע, זה נעשה בשבילו והוא חוזר בשלום, ואם הוא אינו מוסתר, הוא מושיט יד אל מבקש הרע, וחלקם אמרו כי העננים העולים מן האדמה. ~לגן העדן, זה מעיד על נסיעה, וזה מצביע על מי שחזר ממסעו . וענן כהה מעיד על אפלוליות, ועננים שחורים מעידים על קור או עצב קשה ….

…רעמים : מציין את הצרכים והפורענות שאדוננו סובל איתו הוא רוצה ומפיץ אותם ממי שהוא ירצה . כגון ארבה, ברד, רוחות, רעמים, מגלים, גלים, אבעבועות שחורות, מגיפה וחום, מכיוון שאנשים מבוהלים מהם, והרטט שלהם איתם והצהבת תחושתם, תוך שהם מקלקלים ומשמידים אותם כשנתקלים בהם . זה עשוי להצביע על בריאות רבה ועל ציווי גדול, שמגיע מהמלך, שיש בו הרס, חיבה או הרס . זה עשוי להצביע על הופעתו של שליט לא צודק, ועל ירידתו על האדמה בה נפל . זה עשוי להצביע מלבד המקרים הידועים והטוארגים שהוזכרו, שאנשים מבקשים לאתר ולבדוק את מצבם, כמו מוות נורא, שריפה, הריסה וגנבים . מי שראה רעם שנפל בביתו, אם הוא היה חולה, הוא מת, ואם הוא נעדר ממנו, הוא נתן את הספד שלו, ואם היה חשד ושחיתות, עובד היה יורד בו ובעל משטרה שמר עליו , ואם בעליו הסתובב בסולטן, הוא ביצע את פקודתו, אחרת דפק עליו גנב, או שקרתה לו שריפה. או הריסה, עד כדי הגדלת החזון, ומה שאלוהים הכל יכול יעזור לו לעבור . ואם הוא רואה שביתות ברק נופלות בסיבובים, אולי יש אנשים בקרב האנשים שנותנים בהעדר הצליינים או המוג'אהדין, או אוהבים אנשים שנזרקים לעברי . ואם הוא נופל בדונמים ובבוסתנים, אז המסגדים של בעלי המעשרות והאוספים, והמקום ההוא מכוסה בעוול ושחיתות ….

…באשר לשפתיים, זו הגנת הדת והגבות, זאין אלדין. מי שרואה בהם יופי וטוב הוא גם בדת, ומי שרואה כנגד זה, הביטוי שלו נגדו. לגבי המצח והאף, אז האיש ספר את זה. אם הוא ראה שזה קרה במצחו ובאף שלו, זה קרה אז זה כאמור ואולי המצח מעיד על תפילה והשתטחות. כיבים או ניתוחים, ומה שמכחיש בהתעוררות, ואז הוא נופל בתפילתו, או מי שלא מבצע בו השתטחות, או נתקל במילים מכוערות, ומי שרואה על מצחו שמץ של השתטחות, זה מעיד על הגדלת דתו וחסידותו, והתפשטותו בקרב אנשים, ומי שרואה סימן רחמים על מצחו מעיד על התרחשות הטוב ומספק משהו…

…פרשנות השמיים, האוויר, הלילה והיום, רוחות, גשמים, זרמים, ליקוי חמה, רעידות אדמה, ברקים, רעמים, קשתות קשת, בוץ, שמש, ירח, כוכבי לכת, עננים, ברד, שלג וכפור, השמיים מעידים על עצמם, אז כל מה שירד ממנו בא לו מקבילו מאלוהים, אין בו שום סיבה, כמו שאש נופלת ממנו בתפקיד, אנשים סובלים ממחלות, כאב, אבעבועות שחורות ומוות . ואם נפלה ממנו שריפה בשווקים, מהולל ומרומם הוא הנמכר עמו מהמכירות . ואם היה נופל בדונמים, במקומות נדירים וצמחים, הייתם מזיקים לאנשים, והצמח נשרף ופגע בו בברד או בארבה, ואם יורדים ממנו עדויות לפוריות, פרנסה וכסף, כמו דבש, שמן, תאנים ושעורה, אז אנשים היו מטילים גשמים מועילים, הדבר שירד מהשמים יועיל לו, ואולי השמיים הצביעו על כך שכוחו של הסולטאן ושל עצמו, בגלל עליונותם על הבריאה וחוסר יכולתם להגיע אליו , עם החזון שלהם והתנודתיות בכוחו, וחולשתם לצאת מתחתיו . מה שנראה ממנו ובו או שירד בו ועליו, אינדיקציות לטוב ולרע, ואולי זה הצביע על ארמונו, בית רכושו, חצריו ובית כספו, אז מי שעולה אליו על ידי שלום או סיבה, יגיע לגובה עם המלך . ויש לו, ואם היה עולה אליה ללא סיבה או שלום, הוא היה חווה פחד גדול מהסולטן, והוא נכנס לשפע רב במפגש שלו או במה שקיווה לו או ממנו . אם מצפונו האזין, הוא ריגל אחר הסולטאן או התגנב לבית הכסף שלו ולארמון שלו כדי לגנוב אותו . ואם הגיע לשמיים, הוא הגיע למטרת העניין, ואם היה חוזר ארצה, הוא יינצל ממה שנכנס אליו, ואם הוא נפל ממקומו, הוא ניזוק במצבו, על פי מידת פקודתו בנפילתו, ומה נשברו איבריו עבורו, ואם מי שהגיע לשמיים היה חולה כשהוא ער, אז הוא לא חזר לארץ, נספה מטעמו, ונשמתו גם עלתה לשמיים . ואם הוא ישוב לארץ, הנזק הגיע למטרתו ואנשיו מתייאשים ממנו ואז הם יינשמו, ברוך השם, אלא אם כן זה גם בזמן שהוא יורד בבאר או בחפיר ואז לא יצא מזה , שכן זהו קברו בו הוא חוזר לאחר שובו, וזו בשורה טובה על המוות לאיסלאם, מכיוון שהכופרים אינם פותחים להם את שערי גן העדן, ונשמתם אינה עולה אליו . באשר לראות את הדלתות, זה עשוי להצביע על כך שאם תגדיל את הריבית, אם אנשים נמצאים בחלק מהראיות שלה, או בחזון יש זבובים, דבורים, ציפורים וכדומה וכדומה, ואם העם נמצא יובש, גשם וגשם, אלוהים אדירים אמר : ~ אז פתחנו את שערי השמים במים שופכים. ~ בפרט, שהפונדק בו מראה חמלה, פורייה, כמו אבק וחול ללא אבק ונזק . אבל אם אנשים השליכו מהם חצים, אם היו בעדות כלשהי למגפה, אז נפתחו בפניהם דלתותיה . ואם החצים פוגעים בכל מי שנפגע ומדמם, אז זו הפקעת סמכות על כל בן אדם עם החץ שלו, ואם הכוונה שלהם היא לאוזניים ולעיניים, זה משפט של סטיית החצים שלהם, אשר חובם של כל מי ששמיעתו או ראייתם ייכחדו בו . ואם הם נפגעים, הם אוספים אותם ומרימים אותם, אז הם מקלקלים מאלוהים, כגון ארבה, וזנים של ציפורים כמו דרורים, גזרי ומן, קלקולים וחצים בגלל הסמכות בג'יהאד וכדומה, או פרנסה ומתנות שעבורם הוא פותח את כספי בתיו ותיבותיו, ובאשר לקרבת גן עדן, זה מעיד על קרבה לאלוהים, וזה עבור אנשי הציות וה מעשים טובים . אולי זה מצביע על ההפרעה אדם שנמצא במצוקה, המתקשר, שמקבל את התחינה שלו ונענה, כי כשמתפללים בעין לכיוון השמים, ואולי זה מעיד על קרבה וקרבה לאימאם, לעולם, לאבא, לאבא הבעל והאדון, וכל מי שנמצא מעלייך בתואר, האשראי מבוסס על נחישות של כל אדם בערנותו ובדרישתו ועוד את שנתו, ומה שנפל במצפונו . לגבי נפילת השמים על האדמה אם הוא נוסע, זה יכול להיות גם בגלל סמכותו של החולם והראשים שמעליו, בין אם אב, בעל או אדון וכדומה, וזה עשוי להצביע על כך נופלים על האדמה הצחיחה, או שהאנשים רומסים אותה ברגליים לאחר נפילתה בזמן שהם היו חאמיד, והם לקחו חלק מהם מעידים על פרנסה, פוריות וכסף, שכן הם גשמים מועילים בעלי משמעות רבה, וערבים קוראים לגשם שמיים, כי הוא יורד ממנו ….

…ומי שרואה שהוא שם חתיכה חמה בפיו, זה מעיד שהוא נופל לפורענות מדברי מישהו ….