…חזונו של אלמובטן בסמכותו של מחסום בן האני אלמכזומי בסמכות אביו – ועברו עליו מאה וחמישים שנה – הוא אמר : כאשר הלילה בו ישלח שליח אלהים אותו והעניק לו שלום, נולד, איוואן שבור רעד, וארבע עשרה מרפסות נפלו ממנו, והאש של פרס כובתה ולא כיבתה אלף שנים לפני כן , והאגם ירד. Saveh , ודעה Mobman Ebla קשיים להוביל את הסנדק הסוסים ניתק את החידקל והתפשט במדינתה , כשהוא נחרד חלקית מה הדעה Vsber צריך לעודד , ואז השקפה כי לא מסתיר את זה משריו ומרסבת הוא שם את הכתר שלו וישב על המיטה שלו ולהכניס אותם אליו כאשר פגשו בו סיפר להם על אותו כי שלחה אותם זה והזמין אותם וזה בזמן שהם כאלה, כאשר ספר הוזכר אליו גוסס מתוך האש , הוא גדל ממצוקתו , והכופרים אמרו : ואני רפורמתי את אלוהים המלך , ראיתי בלילה הזה – וסיפרתי לו את החזון בגמלים – ואז הוא אמר : מה זה ימובאן הזה והוא ידע לעצמו על זה – ואז אמר : תאונה זה מהערבים , אז הוא כתב בזה : מי ששבר את מלך המלכים לנועמאן בן אלמונדהיר , אבל אחרי שהוא כיוון לאדם שידע על מה הוא רוצה לשאול אותו , והוא כיוון אל אותו עבד אל-מסיח בן עמר בן חייאן בן בקילה אל-ע'סאני. כשהגיע אליו הוא אמר לו : אתה יודע מה אני רוצה לשאול אותך על זה? הוא אמר : המלך יגיד לי אם יש לי ידע עליו אחרת אמרתי לו את מי שהוא מכיר . הם אומרים לך מה הדעה , הוא אמר : מודע לה בחינם גרתי בפאתי אל – שאם אמר לו פן , אמר : המוות שאל אותו מה שאלתי אותו והחמצתי את התשובה שלו , הוא רכב על גמל עבדול כריסט אפילו הציג. על Facet פיקח על המוות ובירך אותו והחיים לא Ihr Facet Gowaya הוא יצר את עבדול המשיח. הוא אומר אם חירשת ששומעת את אוספי תימן והזכירה שבעה פסוקים של שירה . כששמע סתיח את שערו, הוא הרים את ראשו ואמר : עבד המשיח על גמל הנופל לגג והוא הגשים את הקבר. עמק אשווה ואגם סאווה עלו על גדותיהם, ואש פרס כובתה, ולכן הלבנט אינו נועד לפני השטח של שאמה, שממנו יש מלכים ומלכות לפי מספר המרפסות וכל מה שבא. ואז סתיח בילה את מקומו, אז עבד אל-מסיח יצא למסע והוא אמר – והוא הזכיר לו שבעה פסוקים של שירה. כאשר עבד אל-משיח הגיע לכשרי, נאמר לי באומרו שסואתי אמר עד שיהיו בינינו ארבעה עשר מלכים שהיו עניינים ועניינים. עשרה מהם שלטו בארבע שנים, והשאר לרצף של עות'מאן בן אפאן – שאלוהים יהיה מרוצה ממנו – ומהחזון שהתרחש מה שהורה עבדול-מטאליב בן האשם, סבו של הנביא, עשוי תפילת האל ושלום עליו, שחפר את זמזם אחרי אנדרס את מיקומו וחנן את השפעתו. אבן אישאק אמר לי יזיד בן אבי חביב אל-מסרי, בסמכותו של מורתאד בן עבדאללה אל-יזני, בסמכותו של עבדאללה בן זאריר אל-גרפי, שהוא שמע על אבן אבי טאליב – שאלוהים יהיה מרוצה ממנו – חדית 'מזמזם מתרחש כאשר הורה לעבדול מוטאליב לחפור אותו, ולכן עבד אל-מטאליב אמר שאני ישן כאשר האבן באה אלי הוא אמר : אני חופרת טוב. הוא אמר : אמרתי, מה טוב? הוא אמר : ואז הוא הלך ממני. כשלמחרת חזרתי למיטתי וישנתי בה, הוא בא אלי ואמר : חפר באר . הוא אמר : אז אמרתי : זה לא נכון . הוא אמר : ואז הוא הלך . כאשר מחר היה היום, חזרתי שלי במיטה ואת ישנה בו , אז הוא בא אלי ואמר : לחפור את משוגעת , אמר : אז אמרתי : מה הוא מי הוא שפוי? הוא אמר : ואז הוא עזב אותי . כשלמחרת חזרתי למיטתי וישנתי בה, הוא בא אלי ואמר : חפר זמזם , הוא אמר : אמרתי : מה זה זמזם? הוא אמר : לעולם לדמם או להתאבל , את עולי הרגל הגדולה ביותר להשקות , ואת זה הוא בין דגן לבין הדם , על בור של אדיר עורב , בכפר של נמלים . אבן אישאק אמר : כאשר בינו שהצביע על ידי המקום וידע שהוא אישר מחר במאיול ובנו הרית בן עבדול מוטאליב לא אותו יום נולד חאף אחר כשהוא נראה לעבדול ביקוש רב מקפל קוריש ידע כי כשהוא מבין שלו צריך והם אליו ואמרו : הו עבדול מטאליב זה טוב אבינו ישמעאל, ושיש לנו זכות בזה . אז היינו איתך בזה . הוא אמר : אני לא עושה את העניין הזה. העניין הזה הוטל עליו בלעדייך ואני נתתי אותו מקרבך . אז הם אמרו לו, אז אנחנו עושים לו צדק , כי אני לא עוזב אותך עד שאנחנו מתקוטטים איתך על זה . הוא אמר : אז תעשה ביני לבינך את מי שאתה רוצה, אני שופט אותך אותו , הם אמרו : הכוהנת בני סעד בן הודחים? הוא אמר : כן , הוא אמר : וזה היה בפיקוחו של הלבנט, אז עבד אלמוטאליב רכב עם קבוצה מבניו של אביו מבני עבד מנף ורכב מכל שבט מקורייש נפאר. הוא אמר : ואת הארץ, אז , היא מותנית . הוא אמר : אז הם יצאו גם אם היו כמה מהמשמרות האלה בין החיג'אז ללבנט. המוטאליב וחבריו היו צמאים עד שהיו בטוחים במוות, אז הם ביקשו משבטי קורייש איתם, והם סירבו ואמרו : אנחנו במטאפורה ואנחנו חוששים לעצמנו כמו שקרה לך . כשראה עבדול מוטאליב מה העם עשה וממה הוא חושש לעצמו ולחבריו, הוא אמר : מה אתה רואה? הם אמרו : לא ראינו דבר מלבד לעקוב אחר דעתך, אז עברנו את מה שאתה רוצה . הוא אמר : אני רואה שכל אדם מכם חופר את זה לעצמו כשיש עכשיו הרבה כוח. בכל פעם שגבר נפטר, חבריו דוחפים אותו לבורו ואז מראים לו עד שאחרון מכם הוא אדם אחד, השערוריה של אדם אחד , שבוי בכפר שרכב כולם ביחד . הם אמרו : כן, מה שהזמנתי . אז קם כל אחד מהם, חפר אותו ואז ישב וחיכה למוות של צמא . יתר על כן, עבד אל־מוטאליב אמר לחבריו : אלוהים, אם נזרוק אותנו לידינו, כך גם המוות. אנחנו לא שובתים בשטח ולא מחפשים את עצמנו בגלל חוסר האונים. אני מקווה שאלוהים יספק לנו מים בכמה מדינות. הנפלט על ידי פרץ תכת חווה מונה להגדיל מים מתוקים עבדול מטאליב וגודל חבריו ואז ירד ושתה ושתה את חבריו ושרטט אפילו מילא את אוסגאתם ואז קרא לשבטי קוריש אמר : בוא למים שאלוהים נתן לנו כדי שהם שותים Vacherboa ו Astqgua הגיע Fsharbwa ו Astqgua ואז אמר : אולי אלוהים בילה לך אותנו, הו עבד Muttalib, על ידי אלוהים, אנחנו אף פעם לא לריב איתך זמזם . המים שנותנים לך לשתות את זה במדבר הזה, שהם נתון לך לשתות זמזאם מתייחסים למבוגר סגאטק , והוא חזר וחזר איתו ולא הגיע לכוהנת ונפטר בינו לבינם . אבן אישק אמר : זה שהגיע אליי מחדית 'של עלי בן אבי טאליב – שאלוהים ישמח ממנו – בזמזם . ב בהקשר Bayhaqi הרומן הוא ההקשר שבו האמור לעיל והן שלדבריו : HAF הפקיד אפילו מים Fajrgaha של ההחלטה אז Tbhrha לא לדמם אפילו אז הוא בנה שחייה Vtefq הוא ובנו Bntzaaan. הם ממלאים את האגן הזה וכתוצאה מכך אנשים חאג 'וישר נפרדים מליל הקוראיש פייסאלחה עבדול מוטאליב כשהוא נהיה , כאשר הוא אכל את השחיתות שלו שנקרא עבדול מוטאליב רבבו ורי בחלום שנאמר לו : תגיד : אללה, אני לא לפתור את זה למתרחץ אבל זה פיתרון חד לובל , ואז קוויהם , אז הוא עבדול מוטאליב כשקוריש לא הסכים במסגד בכה איתו שאני אז מבלה לא קלקל את האגן שלו על ידי אחד הקוראים אלא חוץ מזריקת מחלה בגופו עד שהם עזבו האגן וההשקיה שלו ….
חולם על כמעט גוסס בזמן הלידה
(83 פירושים ומשמעויות של חלומות על כמעט גוסס בזמן הלידה)…ערבות אם אתה חולם כי ערבות מיושמת לטובתך, פירוש הדבר שתעסוק בעבודה חשובה שתגרום לך סערה רבה ביחס למצבו ולרווחיו . אם אתה רואה ערבות שמתבצעת עבור אדם אחר, יהיה סיכון ממעשיך שיגרום לך לריב מכריע או אי הבנה . יכול להיות שאתה ממורמר על פזיזות של כמה חברים . אם החולם מבקש ערבות, יעלו בעיות נסתרות, וסביר להניח שתתרחש תאונות ונישואין אומללים עשויים להתרחש . אבל אם זה הצליח להחמיץ אדם שנעצר במטרה לשחררו, התנאים כמעט זהים, אם כי הם כמעט אינם מגיעים לאותו רע ….
…הו אחמד, קח את הנווט הראשון 68 – אבן אל-ג'אוזי נאמר בסמכותם של כמה מעובדי אל-מו'תאדיד שאמרו : אל-מו'תאדיד ישן בזמן האמירה (2) כשפנינו את שלו במיטה, הוא התעורר בבהלה, אז הוא צעק עלינו, אז באנו אליו ואמר : וזה שופט, ללכת החידקל, ואת הספינה הראשונה שאתה מוצא ריקה יורד, כך להביא לי הנווט שלה ולשמור על הספינה . אז הלכנו במהירות ומצאנו נווט בשומרון (3) ריק ומשופע, אז הח'ליף הביא לו צעקה גדולה, ורוח הנווט כמעט כבתה, אז הח'ליף אמר לו : אוי לך, קיללת, תאמין לי על הסיפור שלך עם האישה שהרגת היום, אחרת זה היכה בצווארך. הוא אמר : אז חטא אז אמר : כן, מפקד נאמנים, היית היום זה קסם בחוקי כך וכך, אז הלכתי לאישה כמוה, לבושה בבגדים מפוארים ותכשיטים ומהות רבים, אז אני הסתכל עליה וכבש אותה והדק את פיה וטבע ולקח את כל התכשיטים והבדים שהיו עליה, ופחדתי שאחזיר אותו לבית שלי כדי שהחדשות שלה יתפרסמו, אז רציתי ללכת איתו לוואסיט, אז הם פגשו אותי. המשרתים לקחו אותי . הוא אמר : איפה התכשיטים שלה? הוא אמר : בחזה הספינה מתחת לעגינות . לאחר מכן הורה הח'ליף להביא תכשיטים, אז הוא הביא אותם, ואם יש הרבה תכשיטים ששווים הרבה כסף, אז הח'ליף הורה לנווט לטבוע במקום בו האישה טבעה, והוא הורה לקרוא משפחת האישה שתגיע עד שתקבל את כספי האישה . אז הוא קרא לכך במשך שלושה ימים בשווקי בגדאד וסמטאותיה, והם באו לאחר שלושה ימים, ולכן שילם להם את מה שהיה מתכשיטים ודברים אחרים שהיו לאישה, ושום דבר לא עבר מזה . אמרו לו עובדיו : הו מפקד נאמנים, מאיפה ידעת זאת? הוא אמר : ראיתי בשנתי באותה שעה קשיש לבן ראש, זקן ולבוש שקורא : הו אחמד, קח את הנווט הראשון שיורד מהגבעול ועצור אותו והחליט על הבשורה על האישה שהרג היום ושדד אותה ואז הציב לו את הגבול וזה מה שראית ….
…אש חביבה בחלום אלא אם כן היא שורפת את החולם . זה גורם להצלחה מתמשכת עבור מלחים ומטיילים בים וביבשה . אם אתה חולם על שריפת הבית שלך, זה אומר חבר אוהב, ילדים צייתנים ומשרתים זהירים . אם איש עסקים חולם שהחנות שלו בוערת בזמן שהוא צופה בו, אז זה מנבא התקדמות גדולה בעבודה ומוצר רווחי . אם הוא חלם שהוא התנגד לאש ולא נשרף, זה אומר שהוא יהיה הרבה עבודה ודאגה בניהול ענייניו . אם הוא רואה הריסות במקומו לאחר השריפה, אז זה מנבא מזל עלוב . הוא יהיה כמעט מוכן לוותר על הניסיון לצבור מזל טוב ועבודה מבריקה בגלל חוסר התועלת בכך, אך מזל טוב בלתי נראה יעלה אותו שוב . אם אתה חולם לעשות מדורה, זה מאפשר לך לצפות להפתעות נעימות רבות . תצטרך לבקר חברים רחוקים . עבור מלחים הרואים שריפת שדה קוצים מסמנים הפלגה בטוחה ורווחית . באשר לאנשי הספרות, זה מעיד על התקדמות וכבוד . באשר לאנשי עסקים, זה מעיד על הצלחה בלתי מוגבלת ….
…נשר לראות נשר בחלום מציין נוכחות של אדם שונא שפועל לפגוע בך ולא יצליח אלא אם כן ראית את הנשר מת או פצוע . אם אישה חולמת על נשר, זה מנבא שהיא תחיה בים מרופט של רכילות ושמועות שיעקבו אחר המוניטין שלה . אם אתה רואה נשר המרחף סביבך, זה מעיד על שאיפות נעלות שאתה מנסה בכוח ובאכזריות להשיג, ובכל זאת תוכל להשיג את הרצונות שלך . אם אתה רואה נשר של מזל בגבהים רחוקים, זה מצביע על כך שתגשים את הרצונות שלך . אם אתה רואה נשר שנחת בגבהים רחוקים, זה מצביע על כך שתשיג תהילה, עושר ומעמד בולט במדינתך . אם אתה רואה נשרים צעירים במאורותיהם, זה מצביע על כך שתלווה אנשים בדרגה גבוהה ושתהנה מעצתם הנבונה . ותזכו למורשת טובה בזמן . אם חלמת שאתה הורג נשר, אז זה מנבא שהגורל לא יאפשר שום מכשול לעמוד בינך לבין הפסגות הגבוהות ביותר של שאיפותיך . תתגבר על אויביך ויהיה ברשותך עושר רב . אכילת בשר נשר מעידה על כך שיש לך רצון חזק שאי אפשר לוותר עליו במאבק שאפתני, גם אם זה מוביל למוות . אתה תועשר במהירות . אם ראית נשר מת שנהרג על ידי אחרים ולא אתה, זה מצביע על כך שמישהו יחטוף ממך מזל גבוה . אם אתה רוכב על נשר, זה מצביע על כך שתצא לטיול במדינות כמעט בלתי-גלויות בחיפוש אחר ידע ועושר שתגיע בסופו של דבר ….
…האם יש קשר בין אמיתות החדית לבין אמיתות החזון? הוא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, אומר : ~ אם יגיע הזמן, חזונו של המוסלמי כמעט ולא ישקר, והוא יאמין לך בראייה מודרנית שהכי אמיתית לך ….) _ חדית _ ( אל-פאת _ 12/406) תשובתו באמירתו : (( ואני מאמין שאתה חזון בכנות רבה )) יש קשר חזק כי מי שיש לו הרבה כנות, ליבו נאור והמודעות שלו חזק, ולכן המשמעויות מבוססות עליו היטב במובן האמת. זו סיבה, והסיבה השנייה : שמי שנמצא הכי במצב של כושר ערות ליווה את זה בשנתו, הוא לא רואה שום דבר מלבד אמת, וזה לא דומה לאחרים, כמו שקרן או אחד שמערבב אמיתות בשקר, זה משפיע על זה ששקר ליבו מושחת ועושה עוול, ולכן הוא לא רואה דבר מלבד בלבול ותסכול, וזה עלול לבוא לסתור את זה לפעמים, אם כי זה נדיר, והאדם האמיתי רואה את מה שלא נכון, השקרן רואה מה נכון, כפי שהסברנו מחזון המלך והחבר שראה את ראשו מנותק, כפי שהסברנו מחזון המלך והחברים הוא שראה את ראשו מנותק ורץ מלפנים עליו, אבל מה שהזכרתי כאן הוא הנפוץ ביותר, ואלוהים יודע הכי טוב ולכן ואלוהים יודע הכי טוב, אז הוא הוציא את העם הזה טוב יותר במצב ובדבריהם ולכן החזונות שלהם לא שיקרו, אז לאלה שהיו אחריהם הייתה פחות דת והקפדה על מידות טובות אלה הם האמיתיים ביותר, ואלוהים יודע הכי טוב . אמרנו קודם : הכוונה היא קרבת הזמן, קרי קרבתה ליום התחייה, והחוכמה בקשר לזה בסופו של זמן היא : שהמאמין באותה תקופה יהיה מוזר כמו חדית : (( האיסלאם התחיל מוזר יחזור מוזר )) _ המוסלמית דיווחו זה, ( ראה הסבר על הגרעין המוסלמי _2 / 176) וב אשר באותה לפחות אניס מבוטח מסוים בזמן, ויקראם חזון כנה ( אבן חג'ר _12 / 206) יהיו הבידור אניסה שלו עם דומיננטיות של בגידה, בורות, ואת המספר הקטן של מאמינים ….
…באשר לצרכים : נאמר שזה מתן עוול, ונאמר שזו עדות ההקלה, ומי שרואה שזה חדש, צערו נעלם . אם יש לו כסף, עליו לשלם לזכאת על כספו . ואם הוא רואה שהוליד שרפרף רב והיה במסע, הוא לא נוסע והדרך מנותקת . אכילת בתולה : לתפוס אותה ולהשיג אותה, אסור כסף בצער . אולי זה היה נאום שהוא הצטער על חמדנות, ומי שהעלה את האירוע היה סטטי, הוא היה מוציא חלק מכספו על בריאות . ואם הוא היה שואל, הוא בדרך כלל מוציא את כספו . אם ידוע על מקום האירוע, כגון ההדחה, הרי שהוצאותיו ידועות על פי רצונו . אם זה לא ידוע, אז הוא מוציא כסף לא חוקי על משהו שהוא לא יודע שהוא לא מתוגמל עליו ולא מודה עליו, וכל זה בחסד של נשמה . כל מה שיוצא מהבטן של אנשים ובעלי חיים מהירושה, זה כסף, אבל הניתוח והאיסור שלו, ככל שהוא מריח, מלוכלך ואנשים פוגעים בו, אלא אם כן זה משהו יקר מאוד מבתוליהם של אנשים שהוא כמעט בוץ, זה הם או פחד מסמכות . אם הוא מציג לא מוסרי חדש יותר לבגדיו, ואם הוא מכיר לו את מכנסיו, הוא כועס על אשתו ושומר עליה את הנדוניה שלה, ואם הוא רואה שהוא יצר מקום וכיסה אותו בעפר, אז הוא מכסה כסף . האחרון על עצמו נפל לחטא . אם הוא גרם למחלה ממושכת במיטתו, כי הוא עושה זאת רק כשהוא ער, ומי שאינו מסוגל לקום, וחזון זה מעיד גם על עזיבתו של האיש מאשתו . ונאמר מי שראה שהוא אוכל לחם בתירוץ, ציין שהוא אוכל לחם עם דבש כשהוא ער, ונאמר שזה מנוגד לסונה . אם עשה צרכיו שלא בכוונה, אז נשא אותו בידו, כי הוא מבורך בשקית דינרים אסורים על פי כמות הצואה ומי שרואה שזה קורה בשווקים העוברים, או במרחצאות ובקהילות, מציין את זעמו של אלוהים נגדו והמלאכים, והוא זוכה לשערוריה גדולה, לאובדן גדול ולהופעת מה שהאדם מסתיר וזה גם מעיד על מחסור שהוצג לחזון החזון . אם זה מתרחש בפח אשפה או בחוף הים, או במקום שאינו מכחיש זאת, זוהי עדות לטוב ולהסיר דאגה וכאב . אם הוא רואה כאילו אדם ידוע זורק אותו עם חלק מגללי העם, אז זה מעיד על עוינות, אי הסכמה ואי צדק, והוא ייחשף למי שזרק אותו איתו, ופגיעה גדולה . וכמות האנשים הגדולה נבלה גם מעידה על מכשול בתנועות, והדרישה לנזקים רבים . כתם הוא פרסטזיה אנושית, מחלה או פחד . זה גם סימן טוב למעשיו המכוערים, ובדקנו שזה ממה שהם מרוויחים . באשר לאומללות : מדובר בנאום שמכיל השפלה, כך שמי שמסכן את עצמו יסבול ממצוקה, ואם הוא נמצא בקרב העם, הוא ייפול לקלון . ומי שרואה את זה כאילו מישהו אחר התעלף בזמן שהוא מרחרח, אז הוא יעבור את זה . מי שרואה את זה כאילו הוא בתפילה ורוח לא מסריחה ממנו, הוא מחפש צורך, וקורא לאלוהים להקלה, ומדבר מילים שמכילות השפלה, והעניין ההוא הופך להיות קשה עבורו ….
…באר מים בחלום, אישה צוחקת וזקופה . אם אישה רואה באר, אז הוא איש בעל נימוסים טובים . והבאר הוא כסף או מדע, או איש גדול או כלא, או הגבלה או הונאה . ומי שרואה שהוא חפר באר ויש בו מים, הוא מתחתן עם אשה עשירה ומתעתע בה, כי קידוח הוא רמאות, ואם אין בו מים, אין לאישה כסף, ואם הוא רואה שהוא שתה מהמים שלה ואז הוא מכה כסף מרמאות . ואם הוא רואה באר ישנה ביישוב, בבית או בכפר שממנו שואבים היצואנים והמגיעים עם החבל והדלי, יש אישה, או בעל אישה, או ערכיה, ואנשים מרוויחים ממנו בפרנסתם, ויש לו זיכרון טוב בכך . אם הוא ראה שהמים שוצפים מהבאר הזאת, אז הוא יצא מזה, ואז הם היו עצובים ובכו במקום ההוא . ואם הוא רואה שהוא חופר באר להשקות פרדס, אז הוא לוקח תרופה שאיתה הוא מקיים יחסי משפחה עם משפחתו . אם הוא רואה את הבאר שלו עולה על גדותיה עד שהמים נכנסים לבתים, אז אם זה יכה בכסף זה יהיה אסון עבורו, ואם הוא ייצא מהבית, הוא בורח מהם ועובר מכספו באותה מידה שהוא עזב בית . אם הוא יראה שהוא נפל לבאר מים, אז הוא מתנהג עם אדם עריץ שאינו צודק, והוא ייפגע מזימתו ומעשהו הפסול, וענייניו יהיו קשים עבורו . אם המים צלולים, אז הוא עובד עבור צדיק שמסתפק בו . אם הוא יושב על באר, מתייחסים אליו כאל אדם ערמומי, והוא ניצל ממזימתו . אם הוא רואה שהוא נופל או נשלח לבאר, אז הוא נוסע . והבאר, אם אדם רואה זאת במיקום לא ידוע, ויש בו מים מתוקים, הרי זה עולמו של האדם, ובו הוא יתברך, חי, יחי חיים כמו מים , ואם אין בו מים אז חייו נגמרו . קריסת הבאר היא מות האישה . אם הוא רואה שרגליו משתלשלות בבאר, אז הוא זומם עם כספו כולו או חלקו . אם הוא יורד בבאר ומגיע למחצית ממנו, אז הוא קורא לזה ואז הוא נוסע . אם הוא שומע את הקריאה לתפילה באמצע הבאר, הוא מבודד, גם אם הוא שליט, והוא מפסיד גם אם הוא סוחר . ונאמר : הרואה באר בביתו או בארצו, הוא יזכה בשפע בפרנסתו, יקל לאחר מצוקה, ויתרום מבחינת זה לא נספר, כי ראה שהוא נפל לבאר דרגתו ומולו נופלת . אולי הבאר מעידה על האב והילד, המנומס והקבר, ההונאה ומילוי הצרכים, המסע והדרישה, המחסור והנדיבות . ולכל באר יש פרשנות : באר הבית מעידה על בעל הבית או על חנותו, על אשתו או על משרתו, או על כספו, מותו או חייו . הבאר השבורה תשבש את הנסיעה והתנועה . והבאר ברחובות מעידה על המסגד או על חדר האמבטיה, ואולי הבאר מעידה על האישה הנואפת אליה מגיעים כל אחת . והבאר החמה מעידה על המשמר שלה . ובארת הדרך מעידה על הפות אחרי המצוקה . ובאר גלגל המים מעידה על העולם בו אנשים מסוימים שמחים, ואחרים עניים, ואולי זה מעיד על בית הידע ובתי הספר לתלמידים . ואם אדם ראה את באר זמזאם בנתיב או במדינה ידועה, הוא היה מביא לאותו מקום אדם שיועיל לעם בתחנייתו או בחסדו . אולי זה הצביע על הניצחון של תושבי אותה מדינה על אויביהם ועל שפע ברכתם, ואולי הגשם המועיל ירד עליהם כשנזקקו לכך . אם הוא ראה שהוא עומד על באר ושואב ממים טהורים וטובים, אם הוא היה מלומד הוא קיבל ממנו באותה מידה שהוא צייר, אם הוא היה עני הוא הרוויח כסף, ואם הוא היה רווק, הוא התחתן, ו אם אשתו בהריון, היא מביאה ילד במיוחד אם הוא מצייר דלי, אחרת יש לו סיבה לוותר על אודות אנשים ולהתלהם אליהם . ואם הוא חיפש צורך, הוא מילא את צרכיו, ואם הוא מקווה לנסוע, הוא היה נוסע והוא היה מרוויח בנסיעותיו יתרונות גדולים . אם הוא ביקש בקשה שקרתה לו, ואם קיווה לתקווה, הוא הבין זאת, ואם הבאר קרובה לשוחד, הוא היה אדם נדיב, ואם הוא זרוע רחוק, הוא היה אדם קמצן, ואז מי הבאר הצביעו על פוליתאיזם וחוסר אמון באלוהים הכל יכול . הבאר עשויה להצביע על ספק בנוגע לדת, משום שהיא הפוכה מביר ריב . ומי שרואה שהוא מסתכל בבאר, אז הוא חושב ומסתכל על אישה . מי שרואה כי בארו מקופלת, ואשתו חולה, או בתקופה שלאחר הלידה, היא תינצל ותפטר אותה ממחלתה ….
…בארות : באשר לבארת הבית, זה עשוי להצביע על אדונו, מכיוון שהוא ערכיו . אולי היא מתייחסת לאשתו, משום שהוא מציין בה דלי, והחבל שלו יורד בה כדי להפיק מים, והיא נושאת מים בבטנה כשהיא נשית . ואם פירושו הוא אדם, המים בו הם כספו ופרנסתו המסופקת על ידי משפחתו, וככל שהוא טוב יותר שאינו נשפך לבית, ואם הוא עולה על גדותיו, זהו סודו ודבריו, וככל שהמים שלו פחותים, כך פחות הרווחים שלו וחולשת פרנסתו . בכל פעם שהמים שלו קרובים ליד זה, הדבר מעיד על טובתו, נדיבותו, קרבתו למה שיש לו, וכספו עבור כספו, ואם הבאר היא אישה, המים שלה הם גם הכסף שלה והעובר שלה, כך שככל שיהיה קרוב יותר זה ליד, הלידה שלה קרובה, ואם היא תעלה על גדותיה על פני האדמה היא תוליד אותו או תפיל אותו, ואולי הבאר מעידה על המשרת, העבד והחיה. כל מי שמרוויח במשפחתו ממכירת מים וסיבותיהן, או מנסיעה וכדומה, מכיוון שהבאר הלא ידוע עשוי להצביע על נסיעה, מכיוון שהדליים עוברים דרכם ובאים ונוסעים וחוזרים באותו אופן כמו שבאים ובאים מטיילים . אולי הבלתי ידוע המופעל בכבישים, שנמצא בעמקים, מציין את השווקים מהם כל מי שמקבל את זה מקבל את מה שהוא מיועד אליו . והדלי שלו ונשא אותו נצמד אליו . אולי זה הצביע על הים, ואולי זה הצביע על חדר האמבטיה והמסגד שבו נשטף העפר של המתפללים, ואולי זה הצביע על המדען ששואב ממנו מידע שחושף את הדאגות . אולי היא ציינה את האישה הנואפת שעברה במקום ורצתה אותה . אולי זה הצביע על הכלא והקבר למה שקרה ליוסף במאורה . מי שרואה כאילו נפל לבאר לא ידועה, אם הוא חולה, הוא ימות, ואם ספינתו נשברה והפכה למים, ואם נסע ביבשה, הוא חתך את הדרך והוליך אותו שולל בגד בעצמו, ואם הוא היה מריבה, הוא נכלא, אחרת הוא נכנס לשירותים כפייתיים, או נכנס לבית ניאוף . ואם הוא שואב דלי מבאר לא ידועה, אם יש לו טלה, הוא הטיף בשמו על ידי נער, כי אמר מהולל : ~ ואז הוא הכין את הדלי שלו, והוא אמר הו בשורה טובה, זה ילד . ” ואם היה לו סחורה על הים או על היבשה, היא הובאה אליו או הגיעה אליו . ואם היה לו אדם חולה, הוא התעורר ונמלט וסיכם . אם היה לו אסיר, הוא נמלט מהכלא . ואם היה לו מטייל, הוא בא ממסעו . אם לא, והוא היה רווק, הוא התחתן . אחרת, הוא התחנן בפני סולטן או שליט בצורך שלו והוגשים עבורו . וכל זה אם דלי נראה שלם ומלא . והערבים אומרים : אנא הנחה אותנו בזה, כלומר התחננו בפניך . ואם שום דבר מכל זה לא דרש ידע, ואם הוא לא זרק אותו, הבאר הייתה מסיעה אותו, שואבת אותו וגורמת לו, אז מה שימושי מהמים הוא שימושי כמוהם, ואם הוא נשפך או נשפך , זה הורס אותו ומוציא אותו . המשורר אמר : הוא לא מבקש לחיות לפי משאלת לב … אבל אני זורק דליים לדליים וממלא אותם שלב ושלב … אתה מביא בוצה ומעט מים וחלקם אמרו : אם אדם רואה את ובכן, אז היא אישה צוחקת ואופטימית, ואם היא רואה אישה, הוא גבר בעל נימוסים טובים . ומי שרואה שהוא חפר באר עם מים בתוכו, הוא מתחתן עם אשה עשירה ומתעתע בה, כי חפירה היא רמאות . אם אין בו מים, אז לאישה אין כסף . אם הוא שותה ממימיו, הוא מכה כסף מרמאות אם הוא זה שחופר, אחרת זה על ידי החופר, או הרעל שלו, או העקבים אחריו . אם הוא רואה באר ישנה ביישוב, בית או כפר שממנו נמשכים היצואנים או המגיעים באמצעות החבל והדלי, אז יש אישה או בעל אישה או הערכים שלה שאנשים נהנים מהם. בפרנסתם, ובזה יש לו אזכור טוב למקום החבל שנזרק למים, כי אלוהים אדירים אמר : ~ ותחזיק בחבלי אלוהים כולם. ~ אם הוא רואה שמים גולשים מהבאר הזאת ויוצאים ממנה, אז הם עצובים ובוכים במקום הזה . אם הוא מלא במים והוא לא נשפך, אין שום דבר רע בלמצוא את זה טוב ורע . אם הוא רואה שהוא חופר באר שממנה להשקות את הפרדס שלו, אז הוא לוקח תרופה שאיתה הוא מקיים יחסי משפחה עם משפחתו . אם הוא רואה שהבאר שלו עולה על גדותיה יותר ממה שהיא מתנקזת עד שהמים נכנסים לבתים, אז אם הוא נקלע לכסף, הוא יהיה בבעיה . הדרכים לעשות זאת עד שהוא עוזב את הבית, כי הוא בורח מהם והולך מכספו ככל שהוא יוצא מהבית . ומי שיראה שנפל לבאר עם מים כאוטי, הוא יתנהג עם איש סמכות לא צודק וייפגע מזימתו ודיכויו . ואם המים צלולים, הרי שהוא משליך צדיק שמסתפק בו . אם הוא רואה שהוא נופל או שולח באר, הוא ייסע . הבאר, אם אדם רואה זאת במיקום לא ידוע ויש בו מים מתוקים, הרי זה עולמו של האדם והוא נמצא בו עם עושר של הנאה עצמית שיש לה חיים ארוכים כמו מים . ואם אין בו מים, אזלו להם החיים . וקריסת הבאר היא מות האישה. אם הוא רואה שרגליו תלויות בבאר, אז הוא זומם בכל כספו או כועס . אם הוא נכנס לבאר ומגיע למחצית ממנו ונותן לו את השיחה, זה מסע . ואם היה מגיע לדרכו, הוא השיג מנהיגות ואפוטרופסות, או רווח ממסחר ובשורות טובות, אז אם היה שומע את הקריאה לתפילה בחצי הבאר, הוא היה מבודד אם הוא וואלי, והוא הפסיד אם הוא היה סוחר, וחלקם אמרו : מי שרואה באר בביתו ובאדמתו, הוא ירוויח שפע בפרנסתו, ויקל לאחר מצוקה, ויתרוויח . נאמר שמי שפגע בבאר קבורה, הוא היכה במאגר כסף ….
…ומי שרואה קבוצה של אנשים מתכנסת למשתה, ואם המשתה ידוע, הרי זה טוב, תפארה והדר, ואם זה לא ידוע, זה עניין שנוא המתרחש, ונאמר שהחזון של החג טומן בחובו עשרה היבטים : לידת הנביא, יהי רצון שתפילתו של האל ושלום עליו, חזונו, נישואיו, לאחר הלידה, ברית מילה, בריאות מחלה, בואו נעדר, נחמת מתים, מילוי נדר ואירוח קבוצה ….
…אם הוא רואה כאילו הוא מתחתן בקרב הנשים של גן עדן, והגברים הצעירים שלה מסתובבים סביבו, הוא יקבל ממלכה וברכות בוראות תתברך ואמרה : ~וגם הלידה של מי הונצח תהא circumambulate אותם .~ ונאמר כי אל-חג'אג 'בן יוסף ראה בשנתו כאילו שתי משרתות של אל-צפצפה אל-עין ירדו מהערב, ואל-חג'ג' לקח אחת מהן והחזיר את השנייה לגן עדן, והוא אמר. , וחזונותיו הגיעו לאבן סירין, והוא אמר : הן שתי בנות המודעות לאחת מהן ולא לשנייה, ולכן אל-חג'ג 'הבין את משפט אבן אל-אשאת ולא הבין את סדישן אבן אל- מוחלב . ואם רדואן יראה את שומר גן העדן הוא היה זוכה לאושר , חסד וחיים טובים בעודו בחיים, והוא ניצל מהפורענות, כי אלוהים אדירים אמר להם : ~ והוא אמר להם אני אחסנתי את זה לשלום עליכם . ~ אם הוא רואה את המלאכים נכנסים אליו ומברכים אותו בגן עדן, אז הוא ילך בעקבות עניין שמביא אותו לגן עדן, כי אלוהים אדירים אומר : ~ והמלאכים ייכנסו אליהם מכל שער .~ הוא מסיים אותו בסדר ….
…הקאנון, אם בחלום, עשוי מברזל, הכוונה היא לאישה מבית של אנשים צדיקים וחזקים . ואם זה מאפס, אז זה ממשק הבית של בעלי החפצים בעולם וקישוטיהם . ואם זה מעץ, אז זה ממשק הבית של בעלי המזוודות שבהם צביעות . ואם זה היה עשוי מגבס, אז זה בית של אנשים שמחקים את הפרעונים . אם זה מחימר, אז זה בית של בעלי דת . והקנון מציין את המדינה . ומי שרואה אש בוערת בקאנון או בתנור, זה מציין את ילדי החזון . והקנון מציין את ערכי הבית, כך שמי שרואה שהוא מדליק אש בקאנון ללא אוכל, אז הוא מרגיז אדם במילים של רכילות או מריבה . אם הגורל הוא ערך הבית, אז האישה היא בעלה . הקאנון עשוי להתייחס לאישה ולגורל לבעל, שכן היא שורפת זאת במילותיה בזמן שהוא מטגן ומתנודד במהלך רתיחתה . אם הקאנון ריק מאש, זה מעיד על דאגה ומצוקה, ואם יש בו אש, הרי זה הגשמת הצרכים והפרנסה . והקנון יכול להתייחס למנורה, לדוכן ולכסא שלאחר הלידה, ולהצביע על השגת הדברים ולהקל על הקשים, ואולי האב או האם או האישה ההרה, או הבית למי שירד . אולי הקנון מתייחס לחודש קנון . מי שבבעלותו תותח או רואה אותו מתחתן אם הוא בפרישה, ואם הוא לא מאמין, הוא הופך למוסלמי, ואם הוא לא מוסרי, הוא יחזור בתשובה מכיוון שהוא מקום האש, והאש היא הפחדה הדרכה ….
…יישור שיניים : זה מציין את סדר ענייניו הכספיים של הרואה, והוא עשוי להצביע על צדק לאחר עוול, והוא עשוי להצביע על תיקון המכונית ועל תיקון תאריך הלידה ….
…אל-פאסד נמצא בחלום אדם המציית לשיחה . אם הוא שובר אדם בתצוגה, אז הוא נדקר, והוא איבה, ואם הוא נשבר לאורך, אז הוא מדבר על היופי והלחנים בקרב אנשים . וראיות אלמוסדוד לנחמה ולריפוי ממחלות . ומי שנתפס בחלום של איבר, צריך להבחין בו כשהוא ער . ומי שרואה שאיש צעיר מזיע את עצמו מזמן, ואז הוא שומע אויב מדבר או דוקר שמשפיע עליו . ואם יראה שאיבד את זיעתו, וזיעתו מנותקת, אז קרוב משפחתו ימות . ואם הפלבוטומיה בידו הימנית, אז הכסף שלו מכפיל את עצמו, ואם זה ביד שמאל, אז הוא מנצח על בן זוגו . ואם הוא רואה שאדם הסיר אותו, אז הוא שומע מילה מחבר, ואם דם יוצא מזיעו, אז הוא יזכה בתמורה, ואם לא יוצא ממנו דם, אז זה אמר שזה נכון ומי שעושה חטא יוצא . אם מלומד ישבור אותו והדם ייצא ממנו באגן או בצלחת, אז הוא יחלה . אם הוא שובר אותו ולא רואה דם, אז הוא שומע מילים מאשתו . ואם הוא מתעב דם שיוצא ממנו, אז הוא יחלה והוא ייגרם נזק בכספו . ואם אשתו יולדת בת אם הזרוע העליונה היא אורכית, ואם הזרוע העליונה היא אורכית, ואם היא רוחבית, אז מה שבינה לבין קרוביה ינותק מוות או חיים . ומי שרואה שהוא רוצה להתאבל, אז הוא רוצה לחזור בתשובה על החטא . ואם הוא חושב שדם ניצח אותו, אז הוא נמצא בגחמה והחטא מתגבר . אם הדם שחור, אז הוא מתמיד בחטא חמור ויתחרט ממנו . והזרמת הדם היא זרימת הכסף בכתיבת טיעון, והאיזמל הוא כמו העט, והדם הוא כמו הדיו, והבתולה אם היא יולדת, אז היא מתחתנת . פלבוטומיה לילד נימול . והאסיר ביקר בשארה, כי דם כלוא בוורידים . והאישה ההרה ביקרה אותה ואת לידתה . אם פלבוטומיה לא הייתה בחודש הלידה, היא בוטלה . והעשיר שילם לזכאת על כספו . הביקור של האישה האלמונית בעולם מגיע לאלה שראו אותה ….
…אחרים אמרו כי חזון הלידה הוא ישועה מצער ואשליה ….
…רעב אם חלמת על רעב, זה מנבא שעבודתך לא תתוגמל וכי מחלתך תהיה אסון . החלום הזה בדרך כלל רע . אם תראה את אויביך מתים מרעב, תצליח בתחרות . אם חלומות של רעב נקטעים בתוהו ובוהו גדול הנובע משינה קלה תוקף ראשים קרועים עם כאב תופת, שופך דאגות לנפש, מכופף דגלי תקווה, אז העצב שלך עם התעוררות מלווה בדיכאון ובסימני מצוקה וייאוש יגדל עם זה לפני שאיפה. גוסס והורס את הגוף . אם אתה חולם שאתה רעב, זה מנבא שהעסק שלך יפסיד ושאתה תאבד את החברים שלך . אם אתה רואה אחרים ברעב, אז זה מנבא הפסדים בעסקים ובמסחר, ותנאים לא טובים לחברות ….
…בחלום היא קומתו של גבר, ושני הגברים הם כוחו בתקופות טובות ורעות . אם הוא ראה שרגליו עולות לשמיים ומתרחקות ממנו, אז אביו נפטר . אם היה רואה שהם הובאו, הוא היה מאכזב בכספו . אם הוא רואה שהוא ניאף ברגלו, אז הוא הולך מאחורי הנשים . ואם הוא רואה שהוא הולך יחף, אז הוא יהיה עייף ואובססיבי, ואם הוא רואה שהוא אוכל אדם, הוא יזכה לקרבה ואמצעים לאלוהים הכל יכול, וענייניו יצליחו, וכל צרכיו מתקיימים מעניין דתו ועולמו . ומי שרואה שרגליו בוערות, מה שיש בבעלותו ישתנה וישתנה . ומי שרואה שיש לו הרבה רגליים, אז זה טוב ותועלת למטייל, ולאלה הסובלים מנהיגות, ולמלחים מסע עם תועלת רבה, לעניים יש דברים למי שמקווה מדברים טובים , עבור העשירים, החולי והמחלות, עבור חולי העין, ראייתו נעלמת, ועל האנשים הרשעים מאסר, צער והאשמה . ומי שרואה את אחת מכפות רגליו כאבן, היא מתייבשת ואינה מרוויחה ממנה . הוא הרגיש שדאס מלך, זה משפיע על שני גברים ושני גברים, דינרים מהלכים תמונה של המלך . ומי שראה שרגלו חתכה חצי מכספו מזהב . ושני האנשים הם אבות . ומי שיש לו רגל ישרה או הרבה בהונות ברגל, הוא יקבל נחמה, אכזריות וכוח . ומי שראה ששני גברים חותכים את הזהב שלו, אולי זה מעיד על מותו . ומי שרואה שרגלו שבורה, אל תתקרב לסולטן במשך ימים, שיעזוב את ארצו, ויבקש מאלוהים בריאות . נאמר : אם הוא חולה, זה מותו . ומי שיראה שאחת מרגליו ארוכה מהאחרת, הוא ייסע ויעזור . ואם הוא עשיר, אז הוא יחלה, כי העשירים צריכים מישהו שילך בענייניו . ואיש המלך מציין את אנשיו, ואם מלך רואה שהוא כרת את איש מלך אחר, הוא לוקח עבדים מאנשיו . ומי שרואה שיש לו ארבע רגליים, אם הוא עני, הוא נוסע ומקבל עזרה, ואם הוא עשיר אז הוא חולה, וזה עשוי להצביע על אריכות הימים שלו ועל זקנתו, וזה מעיד על המטופל שהוא גוסס, ומי שרואה שהוא הולך על רגל אחת מעיד על כך שחצי מכספו או מחצית מחייו נעלמו . ומי שרואה שהוא הולך על שלוש רגליים, הוא לא מת עד שהוא הולך עם המקל, לא בגלל זקנתו, חייו הארוכים, או בגלל מחלה הפוקדת אותו . והשופט והמושל אם הוא רואה שיש לו הרבה רגליים ללכת איתן, אז הוא מבודד ולא הולך אלא עם סוכנים . ומי שרואה שרגליו עשויות ברזל מעיד על כך שאריכות החיים שלו, כסף טוב בפרנסתו ובכסף שלו, ואם הוא רואה אותם מזכוכית מעיד על חוסר חייו וחולשת יכולתו . אם הוא יראה אותם מזהב, אז הוא יחפש אותם בזהב עבורו, עם קנס . ואם יראה אותם מכסף, יחפש אותם בחיפוש נשים . ואם ראה אותם מנחושת, ביקש אותם בפשיטת רגל . אם הוא רואה אותם מעופרת שמצביעים על קהות או שיתוק, אלא אם כן יש בחזון ראיות שמעידות על טוב, אז הוא משתדל איתם להנאתו של אלוהים אדירים, או שהוא עומד איתם למען האל הכל יכול . ואם הוא רואה את בשר רגליו נעלם, זה מעיד על צדקתו . ואצבעות רגליו מעידות על מעשי הצדק . ומי שרואה שרגליו כואבות, הוא רדף אחרי צרות, ומוטל עליו עונש . ונאמר : מי שסובל את רגלו הופך ממצב אחד למשנהו ….
…ומי שרואה את לשונו במשך זמן רב כשמתדיינים, אז הוא מנצח. ומי שרואה שלשונו קשורה מעיד על עוני ומחלות, ונאמר ניצחון ואומללות, ומי שרואה בלשונו דבר שפוגע בו או מכחיש דבר כמוהו כשהוא ער, אין זה ראוי לשבח וריבוי הלשון אינו חוכמה, היגיון ומתיקות דיבור, ומי שחושב שלשונו ארוכה, הוא עשוי לדבר הרבה ואולי לפשט אחד מזיק ומי שרואה שהוא נשך את לשונו, אז הוא מתחרט ומי שרואה שהוא מסתכל בלשונו ואז הוא נשמר מפני החלקה, ומי שרואה שלשונו שחורה, אז הוא יהיה משורר או שהוא יראה שהוא צהוב שמעיד על מחלה, ולגבי שינוי הלשון, זה לא ראוי לשבח, ומי שרואה שהוא אילם או כבד, אז זה שחיתות בדת שלו ומזה הוא ראה שלשונו מנותקת, כי הוא טוב בדת שלו ואולי קצת מדברים עליו אלא אם כן הוא נמצא במריבות, ואם הוא נמצא בזה , ואז הוא חרג מהוויכוח שלו ent ואין בו טוב, ואם הוא חולה גוסס או עם קוץ או עמדה שמעידה על מותו של סופר או המתרגם שלו ונאמר שהוא הוסר מסמכותו ונאמר שזו ו כניעה ואולי הלשון הייתה זיכרון האדם, גאוותו וכנותו…
…הצוואר : מזכירות וומודה, וגידול החובות והגדלת ביצועי המזכירות, וירידה שלמות בביצועי המזכירות : המסור היה בשכונת הצוואר מוקף, זה לא תומך בכספו באומרו הקב~ה : ~ סאטוקון איזה בוקלואה יום התחייה . ~ אם הוא רואה שהכלב שלו התפוצץ בדם, הוא גוסס . אם האימאם רואה חספוס בצווארו, אז זה כוחו בצדק שלו, ודיכוי האויבים שלו, והקשחת הגב היא כוח על מה שאלוהים חיקה, וקומה טובה מעידה על מעוף ומעוף . השיער על הגב מעיד שיש לו כסף ויש לו כסף . וגילח את גב הביצועים של המזכירות ולבטל חובות . אם הוא רואה שאין לו שיער, הוא מציין את פשיטת הרגל שלו . ואדם ראה כאילו צווארו אינו ארוך ולא קצר, אז הוא סיפר את חזונותיו במעבר חצייה, אז הוא אמר : אם אתה בעל נימוסים רעים, האופי שלך טוב, ואם אתה אמיץ, האומץ שלך גובר, ו אם אתה בעל אופי גרוע אתה מכובד ….
…הזהב אינו ראוי לשבח בפירוש חוסר המילה של מילתו וצבעו הצהוב, ופירושו של צער וקנס כסף, והצמיד ממנו אם הוא עונד אותו הוא ירושה בידו, כך שמי שרואה שהוא לובש משהו מזהב ואז הוא מתחתן עם עם חסר יכולת, ומי שמכה במוט זהב, הכסף שלו נעלם או שהם נפגעים מהם באותה מידה הוא הכה זהב, או שסולטאן כעס עליו וקנס אותו, ואם הוא ראה את זה הזהב הולך, הוא טען בעניין שנאה והוא נפל בלשונות של אנשים, ומי שראה את ביתו עם מדהאב או של זהב, האש התרחשה . ומי שרואה עליו שרשרת או כסף או חרוזים או מהותו של אפוטרופוס ומחקה אמון, ומי שרואה עליו שני צמידי זהב או כסף, יקרה לו משהו רע ממה שיש בידיו, וכסף עדיף מזהב, ואין טוב יותר בצמיד והמשעמם, שליח אלוהים, אלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, אמר: ~ ראיתי כאילו היו שני צמידי זהב בידיי, ואני נשפתי אותם נפלו, אז לקח אותם Mosaylimah, השקרן, ואל-Ansi, הבעלים של Sanaa . ומי שחושב שיש לו קרסול עשוי זהב או כסף, הוא יחווה פחד או ריתוק וריסון . ונאמר כי קרסוליים לגברים הם השרשראות שלהם, ושום דבר מתכשיטים אינו מתאים לגברים בחלום למעט שרשרת, שרשרת, טבעת ועגיל . כל התכשיטים לנשים הם קישוט, ואולי הפרשנות של הצמיד והקרסול לבעל מיוחדת . אם זהב אינו מתכשיט אז הוא נקנס, ואם הוא תכשיט, אז הוא חלש יותר ברוע כי שם אחר נכנס אליו . ונאמר שתכשיטי נשים מציינים נשים לילדיהם, ולכן זהב הוא עבור הזכרים, כסף עבור הנקבות שלהם, והזכר עשוי להתייחס לזכרים, והנקבה לנקבות . ומסופר שאישה נתקלה ואמרה : ראיתי כאילו יש לי קערת זהב משובח, והיא נשברה ומיהר לאדמה, אז ביקשתי אותה, אבל לא מצאתי אותה, אז הוא אמר : האם אתה עבד חולה או עבד? היא אמרה כן, הוא אמר : הוא גוסס . אדם ראה כאילו עיניו זהובות, ולכן רצה שעיניו ייעלמו ….
…והאיש הצעיר : בפירוש האויב של האיש, אם הוא לבן, אז הוא אויב נסתר . אם הוא שחור, הרי שהוא אויב עשיר, ואם הוא בלונדיני, הרי שהוא אויב של זקן . אם הוא היה דילמון, אז הוא אויב נאמן . אם הוא היה רוסטאק, הוא אויב גס . אם הוא חזק, אז הוא עוצמת האיבה שלו, ואם הוא לא ידוע, ואם הוא ידוע, אז הוא שלו . מי שרואה שצעיר עוקב אחריו, אז הוא אויב שהוא ינצח . אם הוא רואה זקן שמפקח עליו, הוא מאפשר לו לעשות טוב . ואם הוא צעיר המפקח עליו, הרי שהוא אויב המסוגל לו, כי הוא מעליו . ואם ראה איש זקן כאילו הפך לאיש צעיר, הרי שהוא נבדל בפירוש חזונו, ויש שאמרו שיש לו הנאה מחודשת, ויש שאמרו שהוא מופיע בדתו או במחסורו העולמי, ויש אמר שהוא גוסס, ויש שאמרו שהחזונות שלו מעידים על היותו חד, כי לב השייח 'הוא צעיר מדאגה ותקווה . אם הוא רואה צעיר לא ידוע ושונא אותו, אז הוא נראה שיש לו אויב שנא לעם . אם הוא אוהב אותו, הוא נראה בעיניו אויב אהוב ….
…ירייה אם חלמת שנפגעת מירי והרגשת שאתה גוסס, זה מנבא שתיתקל בבעיות ותפגע בקנאה ובקנאה של חבריך . אבל אם נמלטת מהמוות והלכת, תתפייס איתם במהירות בהמשך . אם אתה חולם שמטיף יורה בך, זה מנבא שתתעצבן על ידי חבר שתוקף אותך ברעיונותיו ומאשים אותך בשקר ….
…ומי שראה שהוא הפך לאיש צעיר שונה בפירוש חזונו, ונאמר שיש לו תענוג מחודש, ונאמר כי חסר גדול מופיע בדתו או בעולמו, ונאמר שהוא גוסס, ונאמר שעם כמה חברים מופיע איבה על זהירות ותקווה, וחלק מזה ומה שמתאים לו במונח קישוט הוזכר. ויצירה ….
…רעידת אדמה היא בחלום פחד מסמכות . ונאמר : רעידת אדמה היא תאונה המתרחשת על ידי המלך הגדול ביותר, ואם היא כללית, אז התאונה היא כללית . אם מראה הר רעד או רעד, או הסיר את מקומו, ואז התיישב במקומו, הרי שהוא שליטתו של אותו מקום . ומי שרואה ארץ שהתערערה וכת אחת נחרבת בה וקבוצה אחרת נמסרת, אז הסולטן היה יורד לאותה ארץ ומענה את אנשיו . נאמר : זה מעיד על מחלה קשה . ואם רעידת האדמה פוגעת בארץ, המלך מדכא את נתיניו . ומי שרואה את האדמה רעדה, והשמיים מוטרדים, אז יושבו אנשי העיר ההיא בסמכות, והם יסבלו ממחלות ומחלות בעצמם ובעושרם . ואם אדם רואה שהאדמה זזה בחלום, אז זה מעיד על התנועה והחיים של החזון איש . ומי שרואה שהאדמה רעדה, אז זה אסון שמשפיע על אותה הארץ מסמכותה, או שהאזור חשוף לארבה, ברד, בצורת או פחד גדול . ואם אתה רואה רעידת אדמה בחלום, זה מעיד על פאניקה, פחד וחדשות מטרידות . ואם אישה בהריון ראתה אותה, היא ילדה . רעידת האדמה עשויה להצביע על הפרעה באנשים, ואם הקירות מתמוטטים, יתרחש מוות אמיתי, והיא עשויה להצביע על כך שהמחפש גוסס . והרטט של האדמה הצחיחה הוא עדות להמלצתה ולגידולה על ידי עיבוד . אולי זה הצביע על תחיית המתים . רעידת האדמה מעידה על נסיעה בים, או ריקוד ושמחה, או הפרעה בנסיעה בים . אולי רעידת האדמה הצביעה על מצוקת הבעלים . אם רעידת האדמה הייתה בפרדס, הדבר העיד על שפע הצמחים ועל שפע פירות הקיץ, וזה הצביע על מרדה של תושבי הכפרים . אם הוא ראה אותה בחלום, והחזון היה בחודש מאי, זה מעיד על מאבק המתרחש בין אנשים וסכסוכים מתמשכים . ואם הוא ראה את זה בחלום, והחזון היה ביוני, זה היה עדות להשמדת הרשעים, ואם היה זה יום, הדבר הצביע על חידוש עמדות החוקרים . אם הוא ראה אותה וזה היה ביולי, זה הצביע על מותו של אדם גדול . ואם הוא ראה את זה וזה היה באוגוסט, זה הצביע על אויב שבא לארץ ההיא . ואם הוא ראה את זה וזה היה בספטמבר, זה מצביע על אדם מוזר שמגיע לארץ ההיא, והוא מקבל כאבים שבעקבותיהם המוות . אם הוא ראה אותה וזה היה באוקטובר, זה מעיד על המחלה ועל בטיחותן של נשים בהריון . אם הוא ראה אותה וזה היה בנובמבר, זה מעיד על נפילת נשים בהריון . אם הוא ראה זאת, וזה היה בדצמבר, זה הצביע על התרחשות של מחלה קשה ומוות בביטחון מצד האויב . אם הוא ראה אותה, וזה היה בינואר, זה הצביע על מות הנוער . אם הוא ראה אותה וזה היה בפברואר, זה הצביע על רעב ונפילת נשים בהריון . ואם הוא ראה את זה וזה היה במרץ, זה היה עדות לשגשוג ….
…גבר צעיר אם אתה חולם לראות אנשים בראש הנעורים, זה מצביע על יישוב סכסוכים משפחתיים וזמנים מתאימים לתכנון פרויקטים חדשים . אם אתה חולם שאתה שוב צעיר, זה מנבא שתעשה מאמצים אדירים להחזיר את ההזדמנויות שהוחמצו, אך עדיין תיכשל . אם אם בנה תראה שוב ילד או ילד קטן, זה מנבא שהפצעים הישנים יבריאו וירדפו אחר תקוותיה ושמחתה הצעירה . אם נראה שהילד גוסס, היא תיפול לצער ואומללות תלווה אותה ….
…הכתר הכתר בחלום מציין את הידע, את הקוראן ואת המלך . אולי לבישתו מעידה על חידוש המדינה, או על כפיית האויב . אם אישה תראה את הכתר על ראשה, היא תתחתן עם גבר רזה, עשיר או חזק . ואם הייתה בהריון, היא ילדה ילד . ואם אדם רואה כתר על ראשו, אז הוא יזכה לכוח זר, ואם משהו שמתקן אותו נכנס לשלום דתו, אחרת יש בו משהו שמתקלקל, כי לבישת זהב לא נעימה בשריעה לגברים . הכתר עשוי להיות אישה, בעלת כוח רב, עשירה ואמידה . ומי שראה את זה והיה אסיר בכלא הסולטן, הוא היה יוצא ומכבד את פקודתו כשם שציוויו של יוסף עליו השלום היה עם המלך, אלא אם כן היה לו ילד נעדר, אז הוא לא ימות עד שראה אותו והוא יהיה הכתר שלו . הכתר המשובץ בחומר עדיף על כתר מוזהב בלבד . והכתר הוא מלך הפרסים או הסולטאן . ואם אישה ראתה שעל ראשה כתר זהב, משובץ בתכשיטים, ואם אי פעם התחתנה עם אדם שיש לו עולם ועושר, ורק היה ראוי, מחלה קטנה הייתה זרה, אם הוא היה מזהב רק אז הוא היה בעל שייח 'קשיש, ואם היה לה בעל, היא תלד בן שישלוט באנשי ביתו . אם סולטן רואה שהוא חבש כתר זהב ואז לא מאמין או זונה, אז ראייתו אבודה . אם הוא חובש כתר זהב ומהות, הוא יזכה בסמכות זרה ויאבד את דתו . ונאמר : מי שרואה שיש לו כתר על ראשו והוא כשיר לכך, אז ההנהגה שהוא משיג על עמו . אם אישה רואה שהכתר שלה נחטף ובעלה חולה, אז בעלה גוסס ….
…אם חלמת למות, אז זה מנבא שאתה מאוים על ידי רעות ממקור שתרם להתקדמותך וברך אותך בעבר . אם אתה רואה אחרים גוססים, זה מבטא בדרך כלל מזל רע עבורך ועבור חבריך . אם אתה חולם שאתה הולך למות, זה מצביע על כך שהזנחת יתר על המידה של ענייניך תשפיל אותך . המחלה מאיימת לפגוע גם בך . אם אתה רואה חיות בייסורים של גסיסה, זה מצביע על כך שתינצל מהשפעות רעות אם החיה פראית או פראית . אבל אם אתה רואה חיות מחמד שמתות או סובלות מכאב גוסס, זו עדות מרושעת . מכיוון שכאשר אירועים טובים או רעים מתקרבים אליך, צורות אלו של גסיסה מייסרת לוקחות אותך להשפיע עליך בשמחה או בכובד המצב אליו אתה עומד להיכנס כשאתה מתעורר, פונה לעניינים מהותיים, והיא עושה זאת על מנת לעזור לך בשליטה עצמית, וזה חיוני כדי להתמודד עם כל המצבים ברוגע ובנחישות ….
…האם ניתן ללמוד ולהדריך את מדע הבעת החזונות והחלומות? זה לא סוד עבור כל מי שמתעניין באומנות זו שידע זה הוא מכובד מאוד, ולכן אלוהים אסיר תודה לנביא יוסף באומרו הקב~ה [ וגם אדונך יענה לך וילמד אותך על פירוש החדית ' . .] , ונביאנו מוחמד [ שלום וברכה עליו ] נהג להביע חזונות ולעתים קרובות שאל את בני לווי כמו בחדית 'של סמרה בן ג'ונדוב : כשהנביא [עליו השלום והברכה ] התפלל בבוקר אליהם בפנים ואמר : האם מישהו מכם ראה חזון אתמול ? למעשה, יש לי נקודת מבט בנושא זה. אני מתכוון לאפשרות ללמוד, וללמד את המדע הזה, שהוא שאפשר ללמוד אותו, וללמד אותו . ודעה זו עשויה להיות מוזרה עבור חלקם; הסיבה לכך היא שמדע זה דומה יותר להשראה ולפיזיונומיה, וכאילו הוא מחקה את השליחים, ולכן הוא מצא מבוכה בעניין זה, אך אני מקווה שנעלה את הנושא לדיון כך שהצעתנו תהיה אובייקטיבית . הנה הדבר החשוב ביותר שגורם לי להיות נוטה לדעה זו, ודיברתי עליה בפירוט בספרי : ביטוי החזון, מונחים עכשוויים, שאלות ותשובות, עמ '. 96 , ומעבר לכך, המו~ל : דאר אל תדמוריה . גרעיני אפשרות להגיב אמרו על ראיון סמרתי לשעבר : זה mustahabb כדי לשאול על החזון, היוזמה לפרש, ולהאיץ את היום הראשון, וזה מותר לדבר במדע פרשנות של התגלות, ואת כמו 0.15 / 30 האבן חג'אר אמר, והגיב על השיחה הקודמת כמו בפתיחה 12/437: אינדוקציה ללמד את מדע החזון ואת ביטויו ולהזניח את השאלה לגביו ואת העדפתו משום שהיא כוללת גישה לחלק מהעלומים והסודות של ישויות . אבן עבד אל-בר אמר, כמו באל- תמהיד 1/313, והעיר על החדית הקודמת : חדית ' זה מעיד על הכבוד והסגולה של הכרת החזון, משום שהוא [ יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו ] היה רק שואל על זה לספר לו ולהעביר אותו הלאה, כך שחבריו ידעו לדבר על הפרשנות שלו . השייח 'מוחמד בן עבד אל-ווהאב אמר, כמו באוסף ספריו 5/130: מדע הביטוי הוא מדע אמיתי שאלוהים מעניק לכל מי שירצה מעובדיו . והוא אמר במקום אחר 5/143: המושג חזון הוא מדע אמיתי שהזכיר האל בקוראן, ומסיבה זו נאמר : רק מי שמכיר יכול לפרש את החזון , כי הוא חלק הגילוי . אל- שתיבי, אלוהים ירחם עליו, הזהיר באל- מוואפאפה 2/415: כי אין שום זכות וצעיף שהנביא [ יתפילת האל ושלום עליו ] נתן למעט מה שהיה פטור, אלא שהוא אומה קיבל מודל, וזה ידוע על ידי התבוננות פנימית, ומכאן נתן לו גילוי, ואומתו קיבלה את החזון הצדיק . אמר האימאם מאליק, והוא נשאל : האם החזון מסביר כל יום ראשון? הוא אמר : הוא משחק עם הנביאות, ואז הוא אמר : רק מיטב החזון יעבור את החזון . אם הוא רואה משהו טוב, אמור לו, ואם הוא רואה משהו לא נעים, שיגיד משהו טוב או ישתוק . והאימאם אבן אל-סעדי אמר בתפיר 2/442 שלו : וביניהם היתרונות של הפסוק הקודם : שמקורו לביטוי החזון, כי ידיעת הביטוי היא אחד המדעים החשובים שאלוהים נותן למי שהוא ירצה . הוא גם אמר 2/449: כולל שידע הביטוי הוא אחד ממדעי השריעה, וכי אדם יזכה לתגמול על למידתו והוראתו . ומה מלמדת על קיומו של למידה וחינוך בקרב בני לוויה – אשרף אל-חאלק – מה הוכח כי עומר אבן אל-ח'טאב, ושאלוהים יהיה מרוצה ממנו, נהג לשאול אסמא בינת Umais אל- Khatha'a'miya על ביטוי החזון כמו בתאהד אל-טהדאהב מאת אבן חג'אר 12/399. אבן סעד שהוזכר באל- טאבק 7/124: סעיד בן אל-מוסייב היה זה שחצה את העם לחזון, וזה נלקח מאסמעא בינט אבי בכר, והשמות לקחו אותו מאביה אבו בכר ואבו בכר. לקח את הידע הזה מהשליח האצילי, שנהג לתת לו לפעמים לחצות כמה חזונות, והוא מתקן אותו לפעמים, והוא עלול לטעות בו כמו כל מורה ותלמידו, ותלמיד זה היה בקיא במצבים רבים בהם הוא נבחן, ולכן אנו מוצאים אותו לאחר זמן אחד, והוא הביע חזון שראה השליח, השליח אומר לו בהתפעלות מהבעת הביטוי שלו : כמו כן אמר המלך . אבל קרה לו גם שטעיתי באיג'יהאד שלו, והשליח [ שיהיה עליו תפילת ה 'ושלום ] לא החמיא לו, אלא עשה עוול. אז הוא אמר לו פעם אחת לאחר שעבר אליו : אמור לי, שליח אלוהים, על אבי, אתה טועה או טועה? הנביא אמר : פגעת בחלק והחמצת את השני . לעאישה, שאלוהים יהיה מרוצה ממנה, היו גם עמדות חינוכיות עם אביה, ולכן היא הציגה בפניו חזונות, והיו לו כמה מצבים עם שליח האל [ יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו ] . לכן, היא הייתה אלימה פעם אחת כאשר הביעה חזון לאישה שבעלה גוסס וילד ילד שנגרם לו עוול באומרו : [ מה, עיישה אם אתה מביע את החזון בפני המאמין, אז הביע אותו בפניו. בטוב ….] והעד מהחדית 'ביקש מאיישה לנהוג בגישה ספציפית לביטוי, שהיא לבזבז אותה על טוב . האימאם אבן חלדון הצהיר בהקדמתו, עמ ' 389, שידע זה הוא אחד ממדעי השריעה, וזו תאונה בדת כאשר המדעים הפכו לחפצים ואנשים כתבו עליו, וביטויו נמצא בקודמים ובגב, וידע זה עדיין מועבר בין הקודמים ….
…האם עדיף לבטא חזונות או לתת להם להתגשם עם הזמן? ראשית, צריך לדעת כאן שלא נכון שכל החזונות מתקיימים, גם אם החזון איש הוא מאמין, יתכן וחזונו של המאמין לא יתגשם באופן ישיר, הוא עלול להתעכב, וייתכן שהוא לא יתגשם כלל. כמו כן, חזונו של המאמין עשוי לשקר. בגלל החדית 'של אבו הוריירה, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, בסמכות הנביא, שיהיה עליו תפילת האל ושלום, הוא אמר : [ כשהזמן יתקרב, חזונו של המוסלמי כמעט לא ישקר, וחזונו של המוסלמי. אמיתי יותר עבורך, והחזון של המוסלמי הוא חלק מארבעים וחמישה חלקי הנבואה ] המוסכמים והנוסח למוסלמי . ומי שרואה מה נעים לו, עדיף שהוא יציג את זה למי שחוצה אותו בשבילו . באשר למי שרואה משהו שמפחיד אותו או מצער אותו, הוא לא צריך לספר את זה לאף אחד, והוא חייב לעשות את אמצעי הזהירות שהוזכרו . יש אנשים שיכולים לומר מדוע איננו מאפשרים לדאוג לחזון או לחלומות על ידי זמן או זמן, וזאת נקודת מבט שמכובדת, ואני תמיד אומר : דעתי שגויה שאולי נכונה, ודעתו של אחרים נכונים ואולי טועים, אך אנשים אלה אינם צריכים להאשים את מי שמחפש את ביטוי חזונם או אפילו את חלומותיהם. זו עשויה להיות בשורה טובה, או אזהרה לבעליה, והאימאם אחמד, שאלוהים ירחם עליו, אמר : החזון משמח את המאמין ולא מטעה אותו . והחזון איש עשוי להפיק תועלת ממה שהוא רואה בשנתו. האימאם אלדהאבי אמר באל- סירה [1/81] בחזונו של עבד אל-רחמן בן אופ, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, שהוא ייכנס לגן עדן שאהבו, למרות שהוא אחד מאנשי גן העדן. , ואחד מעשרת המיסיונרים, אמר : שרשרת ההעברה שלה טובה . הוא ואחרים הם חלום, ולחלום יש פרשנות, ואבן אופ, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, נהנה ממה שראה וממה שהגיע, עד שנתן צדקה בכסף רב ששוחרר עבורו – ושבחים. יהיה לאלוהים – רגליו, והוא הפך לאחד מיורשי גן העדן ואין שום נזק . אלוהים יודע ,,…
…באשר לעטין : אם ראה שהוא גדל עד שהוא כמעט סותם את גרונו, הראיות שלו הצביעו על הלהיטות שלו לאסוף כסף, והמזונות הוחמרו לעצמו, והמועד האחרון שלו היה קרוב ….
…ומי שרואה שבניין נחרב על ידי האדמה ואז מסתובב כך שהוא כמעט ולא רואה שום דבר מזה, אז זה מעיד על התרחשות דעיכה גדולה, האנשים הבכירים ביותר הולכים עד שאין להם עוד זכר, וכמו כן אם הוא שופע עצים וכפות ידיים, ואלוהים אדירים יודע את הדבר הנכון ….
…גשר אם אתה רואה גשר ארוך רעוע ונוטה לשחור מסתורי, הדיכאון ישתלט עקב אובדן רכושך היקר ביותר, ותנאים עצובים ירדו עליך . עבור צעירים ואוהבים, הבטיחות היקרה ביותר בליבם תאחל אכזבה, כאילו האהוב נמצא מתחת לרמת חלומותיך . אם חציתם את הגשר בבטחה, משמעות הדבר היא ניצחון סופי על הקשיים, למרות שהשיטות כמעט ולא נראות בטוחות בשימוש . כל עיכוב או מכשול פירושו שפורענות תיפתר . אם אתה רואה גשר מתמוטט לפניך, היה מודע למעריצים מזויפים ומזויפים . אם המים צלולים, המשמעות היא עושר . אתה תסבול מההשלכות העצובות של מאמציך הטובים ביותר אם תסתכל במים בוציים או מעוננים או יבוא במגע בחלומותיך ….