…ומי שרואה כפר שלקח את חיותיו, כרת את עציו או רעה את עיבודו, זה מעיד על העוני של בני עמו ועל שיבוש ענייניהם, ועל חזונות הכנת הפריון והברכה של הכפרים, כמו גם על השקייתם ומשקים אותם ….

…כלב אם חלמת על כלב פראי, המשמעות היא אויבים וחוסר מזל מתמיד . אם אתה חולם שכלב מחזר אחריך, זה אומר שפע רווח וחברים נאמנים . אם אתה חולם להיות בעלים של כלב בעל איכויות טובות, המשמעות היא שיהיה לך עושר יציב . אם אתה חולם שכלב משטרה עוקב אחריך, אז יתכן שתיחשף לפיתוי שמסכן את התמוטטותך. אם חלמת על כלבים קטנים, המשמעות היא שהמחשבות והתענוגות הבסיסיים שלך שייכים לסוג של מה בכך . אם אתה חולם על כלבים שנושכים אותך, זה מנבא על בן זוג בעייתי בנישואין או בעבודה . פירושם של כלבים רזים ומלוכלכים לכישלון בעסקים ומשמעותם גם מחלה בקרב ילדים . אם חלמתם על יריד כלבים זה אומר שמזל ישרת אתכם שירותים רבים ומגוונים . אם אתה שומע כלבים נובחים בחלום, זה מנבא חדשות בעלות אופי מדכא, וזו לא רק האפשרות שהחלום יבוא בעקבותיו קשיים . אם אתה רואה כלבים רודפים אחר שועלים וטרף גדול אחר, המשמעות היא פעילות יוצאת דופן בכל המקרים . לראות כלבים חמודים ומפונקים מעיד על אהבה למופע, וכי החולם אנוכי וצר אופקים . באשר לבנות, חלום זה מנבא את חוצפתו של האהוב . אם אתה מרגיש מבוהל לראות כלב שמירה ענק, המשמעות היא שתסבול מקשיים בגלל מאמצים לעלות מעל הממוצע . אם אישה חולמת על כך, היא תתחתן עם גבר חכם ואנושי . אם אתה שומע כלבים שואגים ושואגים, המשמעות היא שאתה נתון לחסדיהם של אנשים ערמומיים ותאחל לך בסביבה ביתית מטרידה . אם אתה שומע נביחות בודדות מכלב, זה מנבא מוות או פרידה ארוכה מחברים . אם אתה שומע כלבים שואגים ונאבקים, זה מנבא כי אויבים יתגברו עליך וחייך יתמלאו בייאוש . אם אתה רואה כלבים וחתולים בהסכמה לכאורה, ופתאום כל אחד מהם פונה כנגד השני, מגולל את ניביהם, ומתפתח מריבה ציבורית, אז תתמודד עם אסון באהבה ובתענוגות עולמיים אלא אם כן תצליח להרגיע את המצב . אם חלמת על כלב לבן ידידותי שמתקרב אליו, זה מנבא על עבודה מנצחת, בין אם ברמת הקריירה ובין אם באהבה . עבור ילדה החלום הזה מבשר על נישואים מוקדמים . אם אתה חולם על כלב רב ראשי, תנסה שיהיו סניפים רבים שיפעלו בבת אחת . הצלחה מגיעה תמיד על ידי ריכוז אנרגיות, וחלום זה צריך להיות אזהרה לאדם שרוצה להצליח בכל דבר . אם חלמת על כלב כלב, המאמצים שלך לא יביאו לך את התוצאות הקיימות, ומחלה קשה עלולה להתפרץ באיברים החיוניים שלך . אם כלב מטורף נושך אותך, זוהי אינדיקציה לכך שאתה או מישהו שאתה אוהב נמצאים על סף שיגעון . עלולה להתרחש טרגדיה איומה . אם אתה חולם שאתה נוסע לבד ושכלב עוקב אחריך, זה מנבא חברים נאמנים ופרויקטים מוצלחים . אם אתם חולמים על כלבים ששוחים, זה אומר עבורכם הרחבה קלה לאושר ולמזל . אם חלמתם שכלב הרג חתול בנוכחותכם, הדבר מעיד על התנהלות רווחית והנאה בלתי צפויה . אם כלב הורג נחש בנוכחותך זה מבשר בהצלחה ….

ומי שראה את הכעבה את ביתו, הוא עדיין יהיה בעל סמכות ותהילה בקרב העם,

…מי שמת את ידו או את רגלו, הוא מעטר את קרבתו ללא קישוט הדת, ומכסה את תנאיהם . אם ההמוגלובין אינו נמצא במקום ההמוגלובין, אז הפחד מכה בו ואז הוא ישרוד ….

…אם הוא רואה אישה, מגלה את חוסר האונים שלה עד שיראה את העגל שלה, הרי שהעניין המיוחס לכך מפקח על הדורות וצורף לחוב ממסחר או ממדינה ….

…חזיונות האם אתה יכול לציין את המין או את שם הלידה? ההבדל בין שני הביטויים שופע במי שחושב שיש לו ילדה והוא בן, או להיפך , שהיא צינור הנובע מחשיבה , ובשביל האישה ההרה הזו מסוג זה חולמת על לידה ו מין הילוד נמצא בשפע , ורק המבקר מבדיל אותו משני הביטויים . באשר לבחירת שם הילוד על סמך חזון , אין צורך ליישם את המצווה המוצגת באמצעות חזונות או חלומות באופן כללי , וכאן עלינו להבדיל בין חזונות הנביאים, שהם גילויים המחויבים ליישם את החזונות של אחרים , ואין ליישם אותם , במיוחד אם זה בא עם פקודה זה מפר את השריעה , למשל , ולגבי מה שמתקבל דרך חזונות עבור חלקם ונושא צו לשם שם , זה לא חובה לדבוק בזה ואין שום חטא עלי שמפר אותו ….

…ומי שנופל מגב ביתו וישבור את ידו או את רגלו, הוא יסבול אסון לעצמו, לכספו או לחברו, או שיסבול שנאה מהסולטאן ….

…ומי שיראה שהוא חופר את האדמה ואוכל את אדמתה, הוא ימצא כסף ….

מי שרואה אחד מהם או את כולם בחיים, חזונותיו מעידים על כוחה של הדת ואנשיה, וזה מעיד כי החזון איש זוכה לתפארת ולכבוד, והוא עליון.

…ומי שרואה שהוא מושך את מוגבלותו או את פי הטבעת שלו, הוא נאלץ ….

…ומי שרואה שהוא קטף שיער מחזהו או מגבו, אם יש לו אמון שהוא יכול לעשות לבעליו ולפני שיער הערווה יש נזק, אבל אם האישה רואה את זה, זה ראוי לשבח, וזה נאמר שאם האישה תראה שהוא נחתך, זה יביא למצוקה ולפגיעה ….

…ומי שרואה שהוא השלים את תפילתו ואז מבקש סליחה מאלוהים אדירים ומפנה אותו לכיוון הצ'יבלה, אז תפילתו תיענה, ואם פניו לא פונים אל הצ'יבלה, אז הוא עושה חטא, אז הוא חוזר בתשובה מזה ….

…ומי שרואה שהוא גילח את שער בית השחי או את הערווה, אז זה מעיד על צדקת דתו, ונאמר שהוא גילח את בית השחי, אם הוא ראה שהוא מורט את בית השחי, עדיף היה ….

…ומי שרואה שהוא חופר את קברו של אדם שמכיר את ביתו, את שמו וכינויו, הוא ייסע בדרך במיוחד אם יגיע אליו ….

…באשר לכלבים, זה מתפרש כאדם רע שמייסר אנשים, והוא יכול להיות שודד או עזר, ומי שרואה שהוא כלב עם כלבים ומפתה אותו, הוא ימצא מישהו שיעזור לו ….

…האם לראות כלבים, חתולים, נחשים ועקרבים מעיד על משהו חשוד, מחלה או קסם? העובדה ששאלה זו ניתנת להרבה שואלים ואלסאילאת כאן עלינו להבחין בין שני דברים .. היא רואה את הדברים האלה חוזרים על עצמם לעתים קרובות על ידי חזונות המין הללו עשויים להיות טעם מקדים למחלתו או לקסם או לעין של ערבוב ג'לאדים זה טוב Asthlal מה אלוהים משולל לבוש ומזון ומנהגים, לגבי מי שרואה אותם רק מעט פעם או פעמיים, הם לא מציינים שום דבר בסעיף הראשון, וזה חזון שמתפרש על פי מצב בעליו, אז הדבר החשוב הוא … לא להבין את המין של החזונות האלה דבר קבוע אחד, כמו קסם ועין, וידוע שהחזונות אינם ניתנים למדידה, כך שאדם עשוי לראות חזון שמתבטא בשבילו עם עניין משמח, ואדם אחר רואה זאת, והוא מבטא אחרת, כל אחד על פי מצבו וטובתו ….

ומי שרואה שכלב נושך אותו, זה מעיד על התרחשות כאב, האשמה, לחץ בחזה וקושי מאויבו ….

…אבן סירין אמר: מי שראה שהוא גילח את ראשו בימי חג'ג ', אז זה טוב בדת וכפר על חטאים, ואם זה בחודשי הקודש או בחלקם, זה מילוי החוב והיעלמות מצוקתם ומצוקתם, ונאמר שאם הוא ראה את זה עם עמדה אז זה לא ראוי לשבח, ואם האישה רואה את זה, אז זה מעיד על מוות בעלה או אחת מהמהרמות שלה, ואם היא רואה כי שערה נחתך או חלק ממנו, אז זה מעיד על מריבה עם בעלה ונאמר שהתרחש אסון, ואם היא רואה שכל שערה הפך לבן, זה מעיד על כך שבעלה הוא אדם לא מוסרי באופן אחר מזה ….

…ומי שרואה את פני הח'ליף מקמט את מצחו, מביט בו בכעס, או רואה בו חסר או פגם, הרי זו ירידה בדת הרואה, והפגם שייך לו ….

…הוא גם סיפר שאדם בא אליו ואמר : ראיתי כאילו אני שופך שמן משורש עץ הזית, ואז הוא אמר לו : מה הסיפור שלך? הוא אמר : הלכתי לגלות כשהייתי ילד צעיר, והפכתי לחופשי והגעתי למספר הגברים. הוא אמר: יש לך אישה? הוא אמר שלא, אבל קניתי משרתת, הוא אמר תראה, היא אמא שלך . לדבריו, אז האיש חזר מביתו ועדיין חיפש את תנאי הילדה עד שאמו מצאה אותה ….

באשר לאשכים, הם אחראים על הפרנסה, על הבנות ועל התחזוקה וההגנה. מי שרואה בהם מזיין או שין יוחס לכך, ומי שרואה פגם באשכיו, אז אויביו כובשים אותו, ואם הוא רואה אותם בידו של אדם, אויבו מנצח, ואם הוא רואה כאילו הם נעדרו ממנו בלי כאב או מסרו אותם לאף אחד, ואז הוא נולד למישהו אחר. לייחס לו ולקחת אותם הוא מותם של הילדים, ומי שראה שהם מנותקים והיה לו חולה, אז הוא ימות וייתכן שהוא הפרדוקס של שתי נשים, ומי שראה אותם גדול מעיד על התנזרותו מרוע אויביו וכמה מהם אמרו כל סריסי האדם ובעלי החיים הם כסף, ומי שיש לו כל זה והולך ממנו יתפרש בכסף ומי שרואה שהוא התבגר חלק מזה יצא של מקום ונעלם, כי הוא מקבל עבורו כסף בלי הפרצוף ומוציא אותו במקום…

…ומי שרואה אדם שמתגלה בפניו ורואה את חוסר האונים שלו, הוא יאכיל אותו בשומן ובתועלת, ואז הוא ישגיח על הרווחה שם ….

סוראט אל-אינשיאק מציין כי מי שקורא אותו, או מי שכותב את ספרו בשבועתו או מעליב אותו בדקדוק ובנימוס, או יקרא ממנו משהו, הוא יתלהב מהעולם ופועלו ויבקש תהילה ושבח בבריאה.

…באשר לשדיים, הן בנות, כך שמה שקרה בהן יוחס להן. מי שראה שמשהו נובט במקומם הצביע על ריבוי הבנות וירידה בהן נגדו, ואם ראה שיש חלב בשדיו, הרי זה גידול בחובות, ואם הוא רווק הוא נשוי או נשוי, אז הוא מתעשר או שייח זקן שהוא עני או אישה צעירה שיש לה חיים ארוכים או אישה זקנה מציינת את מותה, או אישה רווקה שמתחתנת או ילדה צעירה מאוד, אז היא עלולה למות, ואם האישה רואה שהפטמה שלה מנותקת, אין בזה טוב, ובתה עלולה למות, ואם היא רואה את השד שלה מוכה באש, אז הבת שלה נפגעת מהמלך ואם היא רואה שהיא קשורה את השד שלה, ואז היא מציינת את לידתה מניאוף…

סוראט אל-טין: מי שקורא את זה שיפר את חייו והרחיב את פרנסתו, או למה הוא מקווה בעולם הזה ובעולם הבא, או למה הוא מקווה בעולם הזה ובעולם הבא, ונאמר כי מזונות, ברכה ואריכות ימים, ואולי הוא נשבע שבועה, נשבע עליה או הצטער על חרטה, עונשה נדיב וטוב

…ומי שרואה שבחזה את מה שאנחנו מכחישים כשהוא ער, אז זה לא ראוי לשבח, ואם הוא רואה את מה שהוא משבח, אז הוא ראוי לשבח ….

ומי שרואה שיש לו חוזה חטיבה בשבילו, ואם הוא ראוי לו, אז הוא ראה טוב, ואם הוא לא ראוי, אז יש לו תהילה ומי שרואה בידו חטיבה הוא חקלאי אוחז בו. ונאמר שמי שראה בידו חנית בה חטיבה מתה במהירות או שנפטר בן….

ומי שרואה שילד קטן אבוד, אז הוא נעלם, ונאמר כי הצער מופרע ….

ומי שחושב שהוא מכה משהו בהרון אם זה ממאכל, אז זה מצביע על כך שיש טוב ותועלת בקושי עד כדי כך, ואם זה מתרופות, אז זה מתפרש בשלושה אופנים. אם מדובר בתרופת עיניים, אז זה מעיד על עלייה בחובות ….

…באשר לשפתיים, זו הגנת הדת והגבות, זאין אלדין. מי שרואה בהם יופי וטוב הוא גם בדת, ומי שרואה כנגד זה, הביטוי שלו נגדו. לגבי המצח והאף, אז האיש ספר את זה. אם הוא ראה שזה קרה במצחו ובאף שלו, זה קרה אז זה כאמור ואולי המצח מעיד על תפילה והשתטחות. כיבים או ניתוחים, ומה שמכחיש בהתעוררות, ואז הוא נופל בתפילתו, או מי שלא מבצע בו השתטחות, או נתקל במילים מכוערות, ומי שרואה על מצחו שמץ של השתטחות, זה מעיד על הגדלת דתו וחסידותו, והתפשטותו בקרב אנשים, ומי שרואה סימן רחמים על מצחו מעיד על התרחשות הטוב ומספק משהו…

…הוא הרגיש שזה רוכש תחת אותם חטאים של הפסוק ~ הכל כמו חייל ~ ולא נאמר לו שום דבר טוב בעיקול את מה שלדבריו חלקם רוצים לחיות נקיים ולא לשעבד שום דבר להלוות ….

…ומי שרואה שהוא זורק את חרבו ושובר אותה, אז זה מתפרש על ידי מות אביו או דודו או מי שתופס את מקומם, וכל מה שהוא רואה בזה מזין או שין, יתפרש גם בהם ו חזון שבירת הצצה לחרב יתפרש על ידי מות האם או הדודה, ולכן מה שנראה בפרופילי החרב של זאין או שין מתפרש בהם ….