…אם הוא רואה שהוא צום או רתוק ברסן, אז הוא הפסיק מחטאים. המשורר אמר : השלום הוא רק מן הרסן בפה עם הרסן…

…באשר לרש~ד, זה מתפרש בבגרות, ואם זו תורתו של מי שאומר שהכל לא טעים, אז זה לא ראוי לשבח, במיוחד אם הוא נשרף בפה, וחזונותיו עשויים להצביע על מלבד מה שהוצג בהפרדת הצמחים אם הוא נספר ממנה, ולגבי המחית, אם הוא מבושל זה מעיד על קצת טוב אם הוא היה גולמי, זה היה עצוב, ואם הוא ראה אותו הרבה ולא אכל אותו, אז אין שום דבר רע בזה ….

…אם הוא ריק, או ביד של חתן, או שהוא אטום באוזניים, בעיניים, בפה או בלבבות, זה מעיד על תיעובו של אלוהים אדירים שדבר מזה נפל עליו . ואם ראה בידו חותם שיש להחתים בכסף או בתשואה, והוא היה ראוי למנדט, היה משתלט עליו, או שהוא היה עני, הוא עשה כסף ….

…אדם הרואה שהוא שוכב על גבו בפקודה חזקה, וחיי עולמו מתקבלים, או שהעולם מתחת לידו שוכב בשכיבה . ומי שראה שהוא נשכב על גבו בפה פעור ויצאו ממנו כיכרות לחם, אז הנהלתו פחתה, ומדינתו תיעלם, ומישהו אחר יזכה בצו שלו ….

…אם הוא רואה הרבה אוכל בפה ויש יכולת לקפל אותו, ענייניו מבולבלים, וחזונותיו מצביעים על כך שכמות המזון שהוא נמצא בו נעלמה מחייו, ונשאר כמות גדולה יותר החיים כמו שיש בפיו ….

…באשר ללשון : המתרגם של בעליו, המנחה את ענייניו, המבצע את אשר בלבו ובגפיו, בין אם מטוב ובין אם משחיתות, הדבר נעשה על ידי תרגומו עם מה שהוא מדבר . אם יש עלייה באורך, ברוחב או ברוחב הדיבור בעת ויכוחים, אז זה כוח וניצחון . ואם ראה שלשונו ארוכה ולא במקרה של מריבות ומחלוקות, הדבר מעיד על לשון מלוכלכת . ואורך הלשון עשוי להיות המסמר של בן זוגו ברהיטותו, ההיגיון, הידע, הנימוסים וההטפות שלו . אם הוא רואה את האימאם כאילו לשונו ארוכה, אז הוא מגדיל את כלי הנשק ומצביע על כך שהוא מקבל כסף בגלל הפרשנויות שלו . הלשון הקשורה בפרשנות היא עדות לעוני ומדריך המטופל . אם הוא רואה כאילו שיער שחור צמח על לשונו, הרי זה רוע דחוף . ואם זה שיער לבן, אז זה רוע עתידי . אם הוא רואה שיש לו שתי לשונות, אז הוא יוריש פתק לידע שלו, הוכחה לוויכוח שלו וניצחון על אויביו . וזה נאמר כמות מתונה בפה הימני, ראוי לשבח לכל האנשים ….

…לירוק מציין את כוחו של אדם בחלום, כך שמי שרואה את הרוק שלו התייבש, הוא לא יוכל לעשות את מה שהוא רוצה ממה שעושים עמיתיו, ולהגיד את דבריו ומילותיו . ומי שרואה שהוא פלט קצף וקצף מפיו, אז זה מעיד על מילות שווא שהוא אומר או על שקר שהוא משקר . וכסף האיש יורק לפי יכולתו, ולכן מי שרואה שהוא יורק על קיר מוציא את כספו בג'יהאד או משתמש בכספו בסחר, אם הוא יורק על האדמה הוא קונה חווה או אדמה, ואם הוא יורק על עץ מפר שבועה או מפר שבועה . אם הוא יורק על אדם, הוא נפלט . יריקה חמה היא סימן לאריכות ימים, ויריקה קרה היא סימן למוות . ורוק יבש בפה הוא עוני, כיח הוא הכשר של דיבור, ידע או כסף . זה עשוי להצביע על בריאות או מחלה, ואם אדם רואה את כיח שלו משתנה מצביע על מצב רוחו הרע . יריקה בחלום עשויה להצביע על הפרעה של נוחות והנאה, ואובדן ילדים . רבים מדי בחלום הם עדות לחרדה ומצוקה . ומי שרואה את זה כאילו הוא יורק אז הוא מוציא מילים רעות, ואם יש בזה דם או ליחה עבה, אז דיבורו אינו מותר לו . ומי שיראה שהוא יורק בפני אדם או בעל חיים, ייתן לו מילים שאינן מותרות לו ….

…אלסראג ' : הוא הנאמן על בית, כך שמי שרואה שהוא לווה מנורה יקבל ידע ויוקרה . הוא הרגיש שהוא מכבה מנורה, זה מבטל הוא אדם שיהיה בצד ימין, אבל זה לא מבטל את הפסוק : ~ הם רוצים לעטפה אור אללה בפה, אבל אללה ידליק ~ , וראה כמו ללכת במהלך היום בס~ה, זו תהיה דת מאוד דרך, הוא אומר : ~ והוא יעשה בשבילך אור שתוכל ללכת איתו .~ אם הוא רואה כאילו הוא הולך במנורה בלילה, אז עליו לבצע tahajjud אם הוא אחד ממשפחתו, אחרת הוא מונחה לעניין בו הוא יתבלבל, כי החושך הוא מבולבל והאור הוא הכוונה . ואולי הוא חטא, הוא יחזור בתשובה על זה, ואם הוא רואה כאילו מנורה פורחת מאצבעותיו או מכמה מחבריה, אז עניין מעורפל מתבהר לו עד שהוא בטוח בכך עם ראיות ברורות , ואם הוא רואה שיש לו מנורה, בתוכו כוח או מלומד או אספקה ​​מבורכת, אז אם הוא רואה שיש לו מנורה, האור שלו הוא השמש, כי הוא משמר ומפרש את הקוראן, והמנורה מגביר את אור הלב ואת הכוח בדת ומשיג את הרצוי . נאמר כי סיראג 'היה חוקר אדוק, משפטן או סוחר הוצאות נדיב . ומי שרואה מנורה בביתו, ילד ייוולד לו, מובארק . ומי שרואה שיש לו מנורה בידו, או נר או אש, אז כבה אותה, ואם הוא סולטן מבודד, או מפסיד, סוחר או בעלים, כספו נעלם, כי אלוהים הקב~ה אומר : ~ כמשל למי שנשרף באש, כאשר הוא מואר בסביבתו, אלוהים יעזוב מאורם וישמיד אותם .~ והמנורה בבית מיועדת לאישה רווקה להינשא, ולמטופלת הוכחת בריאות . אם הדלק שלו אינו מואר . זה מעיד על אפלוליות . והאוכף מעיד על הופעתם של דברים נסתרים ….

…באשר לשיניים בפרשנות, אנשי הבית והקרבה, כמו הגבוהים יותר, הגברים והתחתונים, הנשים, הניב הוא אדון אנשי ביתו או מי שמתאים לו, והעליון העליון נאמר על פאנג שהוא ילד שתופס את מקומו של אביו והשמאלי נמצא מתחתיו. הוא ראה משהו של יופי ויופי או נגדם, אז הוא רואה שבמי שייחס לו את השן, ומי שראה שהוא גדל עם צד דומה לזה, אז הוא מרוויח ממי שמייחסים לו אותו מן הנזכר או מי שתופס את מקומו, ומי שרואה את שיניו, אז הוא פגם של ביתו ואולי זה מעיד על עלייה של אל-חסן ושיניך נוגעות עדות לוויכוח בין אנשי ביתו, ו אי התאמת השיניים מעידה על כך שהוא הוציא כסף בכחישת הדאגות ולובן השיניים, אורכן ומשלמותם, עלייה בכוח פניו, ומי שרואה שהוא מגדל שן בזמן שהוא סובל מכאבים הוא חרפה או צרה ומי שרואה שמישהו מושך את שיניו מעיד שהוא חותך את רחם או שהוא מוציא את כספו על שנאתו, ומי שרואה ששן נופלת על האדמה ופוגשת אותו מעיד על כך שנולד לו ילד. אם הוא לא מצא אותו, זה מצביע על מותו של אחד מקרובי משפחתו, ואם הוא רואה ששיניו פחתו, אז זה לא מחמוד. חלקם אמרו שקטנות השיניים מעידה על טוב והזקנות שלהם מעידה על הבשורה. פגם בקישור זה בערנות, זה בשלושה היבטים: הם, עצב, פשיטת רגל, מוות של קרבה או חולשה של אנרגיה, ומי שרואה שכל השיניים שלו נפלו ונעלמו, אז הוא בחמש דרכים המוות מכל קרוביו ואורך חייו וכספו ופרנסתו ודתו והוא עלול למות ואם הם נופלים בחיקו או בידו, או במה שנשמר במקרה עשר דרכים להשיג כסף, שיש הרבה של צאצאים, לפגוש את קרוביו במקום, להרוס את ביתו, לשלם חובות, לעבור כסף בריבית, לעבור עשרים ושמונה שנות חיים והתגורר תקופה של שלושים ושתיים וקנס של שלושים דרהם לשלושים אלף תלוי המקום והכסף שעושים על חשבון ומי שחושב שהוא מנקה את השיניים בפרק הזמן הזה, זה לא מחמוד ומי שרואה שאין שיניים בפה ואז נבטו חדשים, ואז בשלוש דרכים הדברים משתנים וחיים ארוכים והנהלתו i לאינטרסים של עצמו וחלקם אמרו שמי שראה שאין בפיו אלא שן, אז זה מצביע על שנה, ואם הוא רואה יותר מזה של פחות מעשר, אז ביטוי אחד של זו שנה. שן במקום שאין צורך לגדל אותו, זה מעיד על דבר שאינו ראוי לשבח, ומי שחושב שהוא בלע את שיניו או את חלקן, הוא אוכל את מה שאסור לו בכסף….

…בישול: מי שרואה בחלום שהוא בישל באש, בישל ובישל, אז הוא מקבל את מה שהוא רוצה ונופל בלשונות של אנשים . בישול הוא התרגשות שתועיל לו, והבישול בשל לפרנסה . ושאר האוכל הוא פרנסה פרט לעיסה ודייסה . ואם הבישול הוא עם בשר כבשים, הרי זה חיים טובים עם כבוד ונדיבות, ואם זה עם בשר של שבע, אז זה אפוטרופסות על עם שהוא מדכא עם פחד ושנאה, ואם זה עם בשר של כלב, אז זה מצב בזוי, ואם זה עם שומן, אז הוא מרוויח מכסף אסור, ואם הוא ללא שומן, אז הוא מרוויח ממוצע על ידי עוני ומחסור, ואם זה עם בשר עופות, מדינה, סחר או רווח מותר עם עם עשיר ומכובד, ואם זה עם בשר אריות ציפורים, אז זה סחר או אפוטרופסות על ידי עם פראי עם כסף אסור ….

…הטבעת היא בחלום דת האיסלאם, ומי שרואה שהוא לקח טבעת אז הוא דבק בדת האיסלאם . והטבעת על הדלת מעידה על השער, הגבה או כלב השמירה, ואם הטבעת מזהב או כסף, זו עדות לתפארת, לגובה ולרכוש . והדלת מצלצלת כמו הגבה, השליח והמבשר . ומי שרואה את הליבה שלה בשתי טבעות, הוא חייב חוב לשני אנשים . אם הוא רואה שהוא משך את טבעת הדלת שלו, אז הוא נכנס לכפירה ….

באשר למזרן הידוע, מדובר באישה הרואה שיש מיטה או שחיתות במיטתו או עלייה או ירידה, ואז מפרש זאת באשתו ומי שרואה שהוא עוזב את מיטתו ולוקח מיטה אחרת, ואז הוא עוזב את אשתו ומתחתן עם אחר, ומי שרואה על מיטתו או על מיטתו כלב או שבעה או מה שמוקיע שם את החיה, אז הוא סותר את משפחתו