…הוא הרגיש שכלב שנובח על אחד זה פירש אדם שמדבר רע אחר אבל כבר לא קשור אליו ) ….

ומי שרואה שהוא הולך אחרי גלגל, אז הוא הולך אחרי דמות סמכות ….

ומי שרואה שהוא נתן את הדינרים למישהו, או שאיבד אותם, מכר אותם או נגנב ממנו, הדבר מעיד על היעלמות חרדתו ומצוקתו ….

ומי שרואה שהוא נתן את הטבעת שלו למישהו במתנה שהיא בלתי הפיכה, אז הוא ייסוג מכמה מבעליו בטובתו, ואם הוא מתכוון לחזור, הוא יחזור לזה ….

ומי שרואה שהוא נתן פמפיגוס למישהו, זה מעיד שההטבה תושג ….

וכמה מהמתורגמנים אמרו כי הנישואין יהיו על אחת מתוצאותיה אם הבכי הוא בלי בכי, ואם הוא בוכה, מישהו מת מעקביו, ואם אין לו אחריו מותו של עמיתו או שמו ….

חלק מהמביעים אמרו כי העלייה לכולם ראויה לשבח, אלא אם כן אין בה שום דבר השולל את אותו הדבר בערנות וירידה כנגדו, אלא שהקמת סולם היא לטובת, שכן היא בטיחות, ואולי נוכחותו של שלום מעידה על כך שהמטרה הרצויה הושגה ולא כאשר יש צורך בה נגדו מכיוון שאלוהים אדירים אומר: ~ או שיש להם שלום בה הם מקשיבים ~ לפסוק ….

כמה מהם אמרו שאלה שראו שהוא נתן למישהו מתנה והוא החזיר לו את זה, כי זה מעיד שיש משהו דומה ביניהם שהוא שונא, ואולי קיווה למשהו ממנו ….

ומי שיראה שהוא נתן ריאה למישהו, אז הוא יזכה לעונג על הידיים, ואם הוא לא מכיר אותו, הוא יתבלבל מאנשים ….

הוא חש כי המאשרת אחד ידוע יהא נחשב גופים כאמור, והרס, יש טוב כלום זה כי זה אשם ב הקוראן כמו אמירת חדשות יתברך על וכופרים, ~ אל תתנו היום Thbora אחד וטען Thbora יותר מדי ~ והסובלנות אין בזה שום דבר טוב בכל המקרים, דברי המשורר : ושאננות באינטרסים של עצמו … שועלים וברדלסים תקפו אותו. באשר להזנחת הכופרים, זה ראוי לשבח, ורשלנות של המאמין היא ראויה לגינוי ….

ומי שרואה שהוא נתן אותו למישהו, זה מעיד שהוא הפקיד את כספו ….

ומי שרואה שהוא נתן את הענבר למישהו, אז הוא מציין שהוא ירוויח מאותו האיש ….

ומי שרואה שהוא נתן דבק למישהו, אז זה מעיד שהוא נתן לו מכספו למישהו ….

…ומי שראה שהוא נתן משהו מזה למישהו, אז הוא מציין את הוויתורים במקום ההוא באותה שנה ואחרים מצביע על בקשת פרנסה ….

זה ראה T – חולצה שהוא נתן סקר זה כבר נקודת אותה הוא מציג את פטירתו של הדאגה ומקבל אותו בשארה אומרת, ~ Go, כוח זה על הפנים של Bakmasa אבא ~ בפסוק ….

ומי שרואה שיש לו שם ספציפי, הראשון שנגזר את שמו ….

ומי שרואה שהחליף או מי שתופס את מקומו, הוא מתחתן ….

כל מה שנלעס בלי לאכול, הדיבור גדל עם כמות הלעיסה ההיא

…שלג, קרח וברד : כל הדברים הללו מעידים על תאונות, מחלות, אבעבועות שחורות וצבעים ועל ייסורים ותלאות היורדות באותו מקום בו הוא רואה את זה, ובארץ בה הוא ירד, כמו גם אבנים ואש, מכיוון שהם מקלקלים צמחים, עצים ופירות, רציונליזציה של ספינות, פוגעים בעניים ומשמידים אותו בחלודה ובקור וזה מחמיר לפעמים, וזה עשוי להצביע על מלחמה, ארבה וסוגי מגפות, ואולי זה מעיד על פוריות, עושר, שפע מזון בדירויות, וזרימת הזרמים בין העצים . אם מישהו ראה שלג שירד מהשמים והתפשט לאדמה, ואם זה היה במקומות הנטיעה ובזמני השימוש בו, זה מעיד על שפע האור וברכות האדמה ושפע הפוריות, אז שהוא ממלא את המקומות האלה במזון ובנביטה, כיוון שהוא מלא בשלג, אבל אם זה נמצא בהם בזמן שהארץ חסרת תועלת והצמחייה שלה, זו עדות לחוסר הצדק של הסולטאן ולרדיפה אחר בעלי את הפיות . כמו כן, אם השלג נמצא בזמן של תועלת או משהו אחר, לעתים קרובות על הדירות, העצים והאנשים, הרי שזה עוול הפוקד אותם ומכת שפוגעת בקבוצתם, או מכה בכספם, עד כדי כך. של עליית החזון וראיותיו . כמו כן, אם הוא רואה בציביליזציה ובמקום שאינו שלג, כמו בתים וחנויות, זהו ייסורים, ייסורים ומחלות, או מוות או אהבה שנזרקים לעברם וירדו עליהם, ואולי מעיד על המצור ועל היעדר נסיעות והבקשה לפנסיה . כמו כן, שלג : מכיוון שאין בו טוב, וזה עשוי להיות עורו של השטן, או מלך או מישהו אחר. באשר לקור : אם הוא נמצא במקומות הטיפוח והצמחים ואינו מקלקל דבר או פוגע באיש, הרי שהוא פורה וטוב, והוא עשוי להצביע על כנימות וארבה שאינם פוגעים, ועל החתול. והציפור, מה דעתך שאנשים באותה תקופה יאספו אותה במיכלים ויקבצו אותה בנתיבי המים ? כמו כן שלג או קרח, מכיוון שהם יתרונות, יבול, פירות, שלל ודהים של ביצה, ואם הקור פוגע בצמחים או באנשים, או שהוא בבתים ובחנויות, אז זה מגפות ופשעים שנזרקים על אנשים, או אבעבועות שחורות, דגנים ופצעים שנאספים ומתמוססים, בין אם מנשא את הקור במסננת או בבגד, או במה שהוא לא נושא בתוכו מים, אם הוא עשיר, הרווחים שלו ימסו, ואם יש לו סחורה בים מפחד מזה, ואם הוא עני אז כל מה שהוא מרוויח ומרוויח אותו לא יישאר אצלו, ושום דבר לא נשמר לזמנו, וחלקם אמרו : שלג מענה באופן גורף את הסולטאן לעדרו, ואת דבריו. מכוערים להם ומי שראה שלג נופל עליו, הוא נסע רחוק עם עז . השלג הוא רק אם מדובר במעט שלג שאינו השולט בצדו ובמקום בו מושלג המקום, ובמקום בו לא ניתן לשלול את השלג, ואם הוא כן, אז השלג פורה עבור האנשים של אותו מקום, ואם זה יותר מדי, לעתים קרובות אי אפשר לנגב אותו, אז יש ייסורים המתרחשים באותו מקום . ומי שיתפוס את קור השלג בחורף ובקיץ, הוא ייפגע מעוני, וכל מי שיקנה שלג בקיץ, הוא יכה את מה שהוא לא נח עליו, והוא נח מענן במילים טובות, או מתפלל מקום השלג, ואם השלג נמס במהירות, הוא עייף בזמן שהוא הולך במהירות. שהאדמה מעובדת עם אדמה יבשה ושלג, זה כמו גשם, וזה רחמים ופוריות . זה שלג ויש לו הגנה מפני שלג, כי זה לא קשה לו, כי הוא היה מכוסה ומוגן, והוא איש תקיף והוא לא מאוים מכך . ומי שתופס דבר אינספור מהקור, הוא יתפוס כסף ופנינים . ונאמר : הקור יורד מהשמים, עינויים מהסולטאן לעם, ולוקחים את כספם . שינה על שלג מעידה על דבקות, ומי שרואה כאילו שלג מעליו, הדאגות הן גבוהות, ואם השלג נמס, הדאגה מוסרת . באשר למקור אל-קואר, זה עוני . וקרח הוא והם מייסרים, אלא אם כן אדם רואה שהוא הכין מים בקערה והקפיא עם זה, אז זה מעיד על פגיעה שנותרה בכסף . והבית הקפוא של כספי המלך ואחרים ….

כלב גרייהאונד כלב גרייהאונד הוא סימן טוב אם אתה רואה את זה בחלום שלך . אם הוא עוקב אחרי ילדה הוא יפתיע אותך עם מורשת מאנשים לא ידועים . אם הגרייהאונד הוא שלך אז זה אומר חברים שבהם אתה מצפה לאויבים ….

…אם הוא רואה שמים אותו להלוויה ואף אחד לא נושא אותו, אז הוא כלוא. אם הוא רואה שהוא נשא להלוויה, הוא עוקב אחרי אדם בעל סמכות, והוא מרוויח מכך בכסף. ככל אלה שראו את הלוויתו . אם הוא ראה שבכו מאחורי הלווייתו . שבחו את התוצאה של פקודתו, כמו גם אם הם משבחים אותו או מתפללים למען החסד . אם הוא רואה כאילו האשימו אותו ולא בכו עליו, לא מעריכים את השלכותיו. אם הוא רואה שהוא עוקב אחר הלוויה, אז הוא עוקב אחר סולטן מושחת . אם הוא רואה הלוויה בשוק, זו הצביעות של אותו שוק…

…ההלוויה היא זו שרואה בחלום שהוא מתפלל על הלוויה, ואז הוא מתסכל אנשים באלוהים הכל יכול ונאמר : ההלוויה היא אדם צבוע, אנשים רעים גוועים בידו . אם הוא רואה שהוא מונח על הארון ואף אחד לא נושא אותו, אז הוא כלוא, ואם הוא נישא, הוא עוקב אחרי בעל הרשות, מקבל ממנו כסף ונהנה מכך . אם הוא עוקב אחר הלוויה, הוא עוקב אחר סמכות מושחתת . ומי שרואה שהוא על ארון קבורה, הכסף שלו יגדל . ומי שרואה שהוא נישא על כתפיהם של אנשים, ולכן הוא מכה בגודלו ובסמכותו, כובש אנשים ושולט בהם, ואם הם בוכים עליו, התוצאה שלו ראויה להערכה, ואם הם לא בוכים עליו ומאשימים אותו, התוצאה של הרומן שלו אינה ראויה לשבח . ואם הם מתפללים עליו בטוב ומשבחים אותו היטב, אז העונש שלו משבח . אם הוא רואה שהוא בהלוויה שעולה על הקרקע, אז הוא רוכב על ספינה, ואם הוא רואה הלוויה הולכת באוויר, אז שליט או מלומד נפטר, או אדם גדול מת בהפרדה או ב הדרך לחאג 'או לג'יהאד . אם אדם רואה הלוויות רבות ממוקמות במקום, הרי שמשפחתו שופעת זנות וזנות . ומי שיראה שהוא נושא הלוויה, יהיה לו כסף לא חוקי . אם אישה רואה שהיא נפטרה והיא בהריון, היא מתחתנת, ואם יש לה בעל, החוב שלה פדה. אם הוא רואה הלוויה בשוק, אז המטען שם הוא צביעות . נשיאת הארון בחלום מבוססת על גורלו, או נסיעה ביבשה או בים . ומי שרואה שהוא משתתף בלוויה, זה מעיד על פרידה מהנוסע, או המחפש בנוחיותו של מי שמנחה את הנפטר אליו, כי האבל ההלוויה מקבל קראט אחד מהפרס, ואם הוא משתתף בקבורתו, ייספרו שתי קראט, ורק אלוהים אדירים לא מונה את גודל הקראט וגדולתו ….

כלב בולדוג אם חלמת שנכנסת לבניין או רכוש מוזר ותקפת אותך על ידי כלב מסוג בולדוג, אתה תסתכן בהפרת החוקים התקפים במדינתך על ידי נטילת תימן כוזב כדי להגיע למטרותיך . אם בולדוג יפגוש אותך בצורה ידידותית בחלום, תקום בחיים ללא קשר לביקורת העוינת ולהתערבות הדלקתית שבה האויבים יתעמתו איתך ….

…איסמעיל בן אל-אשאת אמר כי כלב הציד, אם נראה שהוא ציד איתו, הוא מתפרש על ידי השגת תועלת מעולם שטוען שהוא עוין, ובשרו של כלב הציד יתפרש על ידי ירושה ….

…ומי שרואה שהוא מוביל עם בתפילה, אז הוא עוקב אחר מצב בו הוא מתאים או מיישר את עניינו ומתקן את מצבו. ומי שרואה שהוא מוביל עם לא ידוע בעמדה לא ידועה ולא יודע מה הוא קורא, אז הוא לכבוד המוות ומי שרואה שהוא מתפלל בעמידה ואנשים מתפללים מאחוריו בישיבה, אז הוא עוקב אחר פקודה שאליה אף אחד לא מיוחס לכן, מי שרואה שהוא מתפלל יושב והאנשים מתפללים מאחוריו בעמידה, אז הביטוי שלו הוא נגד מה שהוזכר קודם לכן, ומי שרואה שהוא מתפלל בישיבה או בשכיבה, זה מעיד על חוסר יכולת לעשות משהו, וזה עשוי להצביע על חולשה בגוף או להצביע על זקנה, ומי שרואה שהוא מבקש מאלוהים בתפילותיו, יהיה לו בן ומי שרואה שהוא ישב בברכות, זה עודף של טוב, ומי ראה שהוא ישתטח לאלוהים הכל יכול, ואז הודה לאלוהים והאריך את חייו למחפש, ומי שראה שהוא כורע על ברכיו או משתטח זה היה ניצחון וטוב אבל הוא חושב שהוא נפל על פניו מבלי שהתכוון פרוסט שיעור, ואם הוא היה במריבה או מלחמה או סכסוך לא זכה…

…אל-Muizz : אשרף אל- ריג'אל . ומי שרואה את זה כאילו הוא עוקב אחר כבשה תוך כדי הליכה, הוא לא עוקב אחריה, מכיוון שחיי העולם שלו מושעים בסונה שלו והוא נשלל ממה שהוא רוצה . והמנגנון הוא הכסף של האישה והעזים, ילדת שפחה או אישה מושחתת, כי היא נחשפת למערומיות ללא חטא . השומן עשיר, והדל דל . ודברי עזים מעידים על פוריות וטובות . ושירת העזים היא כסף, גדי נולד, והחיבוק הוא אישה ערבייה . ואיסוף הכבשים במקום, אולי אנשים יתאספו שם בעניין, ומי שרועה את הכבשים הוא שומר העם ….

…אם הוא רואה אותה מסודרת בזמן שהוא עוקב אחריה ולא עוקב אחריה, אז הוא רוצה להשיג סכום עולמי והוא נשלל ממנה, ואם הוא יראה אותה הוא ישיג מזה את מה שהוא מקווה לו, ואם הוא מוכה על ידי זה, ישנה מחלוקת ביניהם שאמרו את מחמוד ואמרו שהוא גנאי ….

…השמש היא בחלום המלך הגדול ביותר, הח'ליף, האב או הנסיך . ומי שרואה שהוא הופך לשמש, הוא יוטל כמלך . ואם הוא מכה בשמש התלויה על ידי שרשרת של אפוטרופוס וצדק בה . ואם ישב בשמש ויתקרב אליה, אז ישיג מהמלך ברכה וכסף, וכוח ותמיכה, ואם יאיר על קרניו, יתברך בדגל המוזכר בשניים . אם הוא ראה אותה, ספיה מונירה והוא מושל שצבר כוח במנדט שלו, ואם היא קמה בביתו הוא התחתן, ואם אישה ראתה אותה, היא התחתנה, ואם הוא ראה אותה, סוחר היה מרוויח ב המסחר שלו . ואור השמש הוא גאוותו של המלך וצדקו . אם הוא ראה את השמש מכה בגובה הדיבור איתו את הח'ליף, כמו גם את הירח . ואם היה רואה את השמש זורחת על ראשו, אז היה מקבל עניין רציני, ואם הוא עולה על רגליו היה זוכה לטיפוח רב, ואם היה רואה שהוא עלה על בטנו, היה לו צרעת, ואם הוא מופיע על חזהו, הוא היה חולה . ומי שיראה שהשמש שקעה בזמן שהוא מאחוריה, הוא ימות . ואם הוא רואה את השמש בוערת ממנו, והכוכבים נשרפים סביבו, אז המלך יגרש את פמלייתו . אם הוא רואה שהשמש אדומה, הרי זו שחיתות בממלכתו, ואם הוא רואה שהיא מצהיבה הוא יחלה, ואם היא תשחיר, הוא ינצח . אם הוא רואה שהיא נעדרת, העניין שהוא מבקש עבר . בגידת השמש, זה מסגיר את המלך . ואם השמש תרד על הארץ, אביו ימות . ואם יראה שהשמש עלתה בבית, אז ישיג כבוד, כבוד וכבוד . ומי שיראה שהוא בלע את השמש, הוא ימות . אם הוא רואה שהשמש התחלפה ממצבה, הרי שהמרדה נופלת . אם הוא רואה שהשמש זורחת מהשקיעה, זה מעיד על הופעת דברים נסתרים, ואם הוא חולה אז הוא נרפא, ואם הוא נמצא במסע אז הוא ישוב . אם אדם רואה שהשמש חשוכה, אז זה סימן רע לכל האנשים שמעיד על אבטלה, מחלה או מצוקה . אם הוא רואה את השמש יורדת במיטתו ומאיימת עליו, אז זה מעיד על מחלה קשה . ומי שרואה שהשמש שופכת עליו אורות, הוא ילווה את הח'ליף . ואם השמש חמה, היא נפגעה על ידי הסולטאן . אם הוא רואה שהוא בורח מהשמש, אז הוא בורח מאשתו, מרשות או מפגיעה . ואם ראה עננים מכסים את השמש, קרה למלך תאונה . אם השמש זורחת על הקרקע, זה סימן לבצורת או צריבה . אולי השמש הייתה עולם להנחות . ואם הוא ראה ליקוי חמה, או הצטברות אבק או עשן עליו, זה יהיה עדות לתאונה של מחלה, דאגה, עכירות או מצוקה . אולי היעדרותה הצביעה על כך שהאסיר הוחזר לכלא לאחר שחרורו . ומי שרואה שמש וירח לכל הכיוונים, הוא יפגע מפחד או תבוסה . ומי שרואה שהוא סוגד לשמש או לירח, הוא חטא חמור . אולי השמש הצביעה על פרנסה, הדרכה, בעקבות האמת ומחלות ריפוי, ואולי היא הצביעה על נסיעה . ואולי השמש ציינה את שמה כמו שמס אלדין, כמו הירח המלא מעיד על בדר אלדין . ראיית השמש, הירח והכוכבים היא עדות לסבל, מאסר או קנאה מצד המשפחה . וראיית השמש מציינת את המנורה, כי אלוהים אדירים אמר : ( והפך את השמש למנורה ). עליית השמש משקיעתה היא סימן לפחד וחרדה, וסמכותו של הסולטאן על הקהילה, או כניסת הנעדר או הכפירה מן הדת וחוסר מוסר החוזרים בתשובה . ומי שראה שהשמש שורפת חקלאות או חום שלה פוגע באנשים, הדבר מעיד על מחלות, מגיפות ודיכוי מצד הזקנים . ראה גם את הירח ….

…האשיש : הוא דו קיום של בעלי חיים ובקר, וזה כמו כסף העולם שממנו כל אדם מקבל את מה שהאדון שלו חילק ופרנס אותו עבורו, כי הוא מחזיר בשר, חלב, חמאה, גהי, דבש, צמר , שיער ומוך, אז זה כמו כסף שבו כוחם של אנשים נמצא . אולי הערבה מתייחסת לכל מקום שמרוויח את העולם, מקבל ממנו, נודע ממנו ומיוחס לו, כמו למשל בית הכסף והשוק . בפרט ה- Nawwir עשוי לציין את שוק החליפין, צורפים ומקומות זהב . נאמר כי הנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, פירש את האחו עם העולם וירוקותו, וכי הוא, עליו השלום, אמר : העולם הוא ירוק מתוק. מתיקות, כל מה שנופל על פיהם של גמלים מעיד על המותר, וכל חומצה בו מעידה על מה אסור ומה משפיע עליהם, רמאות ומרירות . ומה שצומח מהצמח הוא תרופה שיש לטפל בה, היא מחוץ לכסף ולפרנסה, ומעידה על מדע, חוכמה ודרשות, והיא עשויה להצביע על כסף חוקי טהור . ואם הוא חמוץ בטעמו, אז החומציות שלו נובעת מהמצוקה והסכסוך בהשגתו ועייפותו . לא משנה מה היה זה רעיל קטלני, זה הצביע על חוסר מזל אסור, לוקח את העולם לפי הדת, את דלתות הגרימה, החדשנות והגחמות, וכל מה שיוצא מהפה ונכנס אליהם מהגרוע מכל . אבל אם הוא ראה אנדיב : ולקפל Kalksberh : ואת כמו של נשים עם מרירות, חום, Vhmum והצער וכסף הוא חראם . נאמר שכאשר אדם נפל על האדמה ונפל בהודו, הריח שלו היה תלוי על עץ בזמן שהוא היה עצוב ובכה על עצמו . זה עשוי להצביע על דאגותיו בהמשך, והתגמול הוא עם תכשיטי גן העדן, המתווספים אליו ללא כוסברה וקימל וכדומה . כל מה שנבט מהאדמה הוזכר באיסור בספר או בסונה, או סיבה שהייתה ראויה לאשמה בימים ההם, זה מעיד על היכולת בדיבור ובפרנסה, כמו כופתאות, עץ, שום, מלפפון, עדשים ובצל , ומה יש לצמח שם השולט בגזירתו, שמשמעותו חזק יותר מטבעו או, נישא עליו תומך במהותו, כמו מנטה שממנה נגזרים ההספד וההספד, למרות שהוא קטניה . כמו גם האיים, שהם אלסנר בצער ובאש . לא משנה מה צמחים אשר צומחים ללא זרעים ואין להם שורשים על הקרקע, כמו כמהין ופטריות, זה מצביע בקרב העם על מצר, הריון וצאצאי זנות, ועל מי שלא מכיר את השושלת שלהם, והכסף מציין את הזרע. , תרומה, צדקה וכן הלאה . מי שרואה את זה כאילו הוא באחו או חשיש שהוא יכול לאסוף או לאכול, אז אני מסתכל על מצבו, ואם הוא עני הוא מתעשר, ואם הוא עשיר הוא גדל ועשיר, ואם הוא סגפני בעולם הזה שרוצה את זה, ואז הוא חוזר אליו ומרתק מזה . אם עבר מאחו לאחו, הוא נסע במרדף אחר העולם ועבר משוק אחד לשני ומתעשייה אחת לאחרת ….

…הוא ראה שהוא פורש עבורו שטיח חדש ורחב, כשהוא משיג בעולמו חיים ארוכים ושפע פרנסה כי אלוהים אדירים אומר שהוא מפשט את הפרנסה לכל מי שהוא רוצה ומסוגל, ואם הוא עבה באלמוני מקום או בקרב אנשים לא ידועים, אז הוא יעזוב את ארצו ואת עמו, והוא יקבל בפרודה את הכבוד והכבוד אליהם ….

…גשם : מעיד על רחמיו של אלוהים, דתו, הקלה ועזרה, ידע, הקוראן והחוכמה, מכיוון שמים הם חיי הבריאה וטובת האדמה, ובאובדן הרס האנשים והבקר והשחיתות העניין ביבשה ובים, אז מה דעתך אם המים שלהם הם חלב, דבש או שומן . זה מעיד על פוריות, שגשוג, מחירים זולים ועושר . מכיוון שהוא הסיבה לכל זה, והוא מופיע, וכיצד, אם מדובר בחיטה, שעורה, שמן, תמרים, צימוקים או אבק ללא אבק, וכן הלאה, מה שמעיד על כסף ופרנסה, וזה עשוי להצביע על צרכים לרדת מהשמיים כמו ארבה, ברד או רוח, במיוחד אם הם נמצאים בו אש או מימיו היו חמים, כי אלוהים, כבוד לו, ביטא בספרו את מה שגילה לאומות ייסוריו עם גשם, כמו האומר הקב~ה : ~ וגשמנו עליהם, כך הגשם של האזהרים .~ ואולי מסומן על ידי מרדה ודם שנשפך, במיוחד אם מימיו היו דם . ואולי המחלות והמחלות מסומנות על ידי אבעבועות שחורות והציור, אם זה לא בזמן ובזמן שהוא מזיק לקור שלה ולנקודה הטובה שלה, וכל מה שפוגע באדמה ובצמחיה ממנה מזיק לגופים שנוצרו גם ממנו וגדלו בו, אז מה אם הגשם היה במיוחד בבית, כפר או יישוב לא ידוע, ואולי זה הצביע על מצוקתו ויסוריו של הסולטאן, כמו יריבים וסדרים, במיוחד אם זה היה גשם עם חיים, וכן הלאה . בין עדויות הייסורים, ואולי עדויות לרפואה, לתבונה, למניעה ולחופשה עבור מטיילים, בעלי מלאכה וכל מי שעובד באוויר הפתוח, כי אלוהים אדירים אומר : ~ אם יש בך נזק מגשם .~ מי שראה גשם ציבורי במדינה, אם העם היה בפריון ירוד, מחירם היה זול, אם עם גשם כפי שהוא ראה אותו, או על ידי חסד שלו, או ספינות שהציעו אוכל . ואם היו בדיכוי, ייסורים ומחלות, אז זה ייעלם מהם אם הגשם היה מועיל באותה תקופה, ואם הוא היה מזיק או שיש בו אבן או אש, מכפיל את מה שהם נמצאים בו, ואת תדירות איתם בהתאם לחוזק והחולשה של הגשם . אם זה היה ריסוס, העניין קל לראיה . ומי שרואה את עצמו בגשם או לכוד מתחת לגג או קיר, אז הוא מזמין נזק באמצעות דיבור ופגיעה . או שהוא היכה ככל שהגשם היכה בו, או שהוא נפגע על ידי מנקז אם הוא היה חולה, או שזה הזמן שלו, או שהמקום היה המקום שלו . באשר לאסור מתחת לחומה, או שהוא נעדר מעבודתו או מנסיעתו או בגלל מחלתו או מסיבת עוניו, או שהוא כלוא בכלא על פי המסקנות בכל היבט זה מקום בו ראה את עצמו ועם התגברות ראייתו ומה בערותו, אלא אם כן שטף בגשם מטומאה, או טיהור ממנו לתפילה, או שוטף את פניו במים, כך ראייתו נכון, או שהוא נשטף בטומאה שהייתה על גופו או על בגדיו, אם הוא היה כופר, הוא הפך מוסלמי, ואם הוא היה חדשני או חוטא הוא חזר בתשובה, ואם הוא היה עני, אלוהים העשיר אותו, ואם הוא קיווה צורך עם הסולטאן או מישהו כמוו הצליח אותו, והוא הרשה לו את מה שהוא עשוי להזדקק לו . וכל סוג רצוי למינו, כי הוא ראוי לשבח, וכל סוג ששונא את סוגו שונא . ואבן סירין אמר : אין הקלה בספר אלוהים אדיר אם יבוא שם הגשם, הוא מעונן, כמו שאמר הקב~ה : ~ וגשמנו עליהם גשם .~ והוא אמר : ~ ואנחנו התקלחנו אבנים עליהם .~ אם זה לא נקרא פרג 'גשם הציבור הרחב, לפסוק : ~ וירדנו משמים, מים מבורכים ~ , ואמרנו כמה מהם : גשם מראה שיירת גמלים, וגמלי השיירה מראים גשם . והגשם הכללי הוא אבסורדי, ואם הוא רואה שהשמיים גשמו חרבות, אז אנשים נגועים בוויכוחים ומריבות, ואם יורד גשם של אבטיחים, הם חולים, ואם יורד גשם בלי עננים, אז הוא לא מכחיש את זה. , כי הגשם יורד מהשמים . ונאמר שהוא הקלה ממקום שאין בו תקווה, ופרנסה ממקום שלא נחשב . המילה גשם ומים שנופלים וכדומה, נכונה יותר בפירוש מהמילה גשם ….

…זה מעיד על כעסו של אלוהים אדירים, ומי שרואה דוגמה או תמונה ואומרים לו : הוא אלוהיך, וחושב שהוא אלוהיו, אז הוא עבד אותו וסגד לו, ואז הוא עסוק בשקר, חושב שזה נכון . ומי שרואה את אלוהים אלוהים מתפלל במקום, רחמיו וסליחתו יבואו באותו מקום ובמקום בו נהג להתפלל . מי שרואה את אלוהים אדירים מקבל אותו, ואם הוא אחד מאנשי הצדק והטוב, אז הוא מקבל את צייתנותו לקב~ה וקורא את ספרו או מלמד את הקוראן הקדוש, ואם זה אחרת, אז הוא חדשנית . ומי שרואה את אלוהים אדירים קרא לו וענה לו, אז הוא יבצע את חג'ג ', אלוהים אדירים רוצה, ובאשר לביטוי שלו במקום המיוחד, הוא עשוי להצביע על הארכיטקטורה שלו אם זה היה בחורבות, או על חורבו אם הוא היה מלא , ואם אנשי האנשים האלה לא היו צודקים ויתנקמו בהם, ואם הם היו מדוכאים, הצדק היה מגיע אליהם . אולי חזונו של הקב~ה במקום המסוים מעיד על נכס גדול בו הוא נמצא, או שאיש אדיר לוקח עליו את האחריות, או מלומד מועיל או חכם שמומחה בתרופות עולה למקום ההוא, ובאשר לחשש מפני אלוהים אדירים בחלום, זה מעיד על שלווה ושלווה, עושר מעוני ופרנסה רחבה . ומי שרואה כאילו האמת, הקב~ה, הפך להיות הנכון, מונחה לדרך הישר . ומי שרואה שאלוהים אדירים מנחה אותו ומאיים עליו, אז הוא עושה חטא . זה מעיד על כעסו של אלוהים אדירים, ומי שרואה דוגמא או תמונה ואומרים לו : הוא אלוהיך, וחושב שהוא אלוהיו, אז הוא עבד אותו וסגד לו, ואז הוא עסוק בשקר, חושב שזה נכון . ומי שרואה את אלוהים אלוהים מתפלל במקום, רחמיו וסליחתו יבואו באותו מקום ובמקום בו נהג להתפלל . מי שרואה את אלוהים אדירים מקבל אותו, ואם הוא אחד מאנשי הצדק והטוב, אז הוא מקבל את ציותו לקב~ה וקורא את ספרו או מלמד את הקוראן הקדוש, ואם זה אחרת, הוא חדשנית . ומי שרואה את אלוהים אדירים התקשר אליו וענה לו, אז הוא יבצע את חג'ג ', אלוהים אדירים רוצה, ובאשר לביטוי שלו במקום המיוחד, הוא עשוי להצביע על הארכיטקטורה שלו אם הוא היה בהריסות, או על חורבו אם הוא היה מלא , ואם אנשים היו לא צודקים ומתנקמים בהם, ואם היו מדוכאים, הצדק היה מגיע אליהם . אולי חזונו של הקב~ה במקום המסוים מעיד על נכס גדול בו הוא נמצא, או שאיש אדיר לוקח עליו את האחריות, או מלומד מועיל או חכם מומחה לתרופות עולה למקום ההוא, ובאשר לחשש מפני אלוהים אדירים בחלום, זה מעיד על שלווה ושלווה, עושר מעוני ופרנסה רחבה . ומי שרואה כאילו האמת, הקב~ה, הפך להיות הנכון, מונחה לדרך הישר . ומי שרואה שאלוהים הכל יכול להדריך אותו ולאיים עליו, אז הוא עושה חטא ….