…תנין : שכן הוא אויב של גנב עיקש, שאינו בטוח מאויב או מחבר, כמו מעמדם של השבעה, וכך גם כל ניבים . אם היה רואה שהתנין גורר אותו למים והורג אותו במים, אז מותו יהיה בידי אויב, ואולי הוא יהיה קדוש מעונה . אם הוא מכה מבשר התנין או מדמו או מעורו או מחלק מאיבריו, הוא יכה מכספו של אותו אויב ….

…המבצר מציין בחלום את תלות האמת, כאשר נאמר : יושר הוא מבצר . המבצר עשוי להתייחס לבעליו, או למי שנמצא בו מהצבא, או לאויב . ואולי מסומן על ידי ידע . הקוראן ומה שמוגן עליו מהשטן ומחייליו הם כמו מבנים ושמות גדולים, ולכן הנסיכים שלו מאירים אותו, המרפסות שלו שומריו או חייליו, מטרות המרגלים שלו, דלתותיו רעלה, השר, ו משפחתו וקרובי משפחתו טיפחו אותו או את אוצרותיו שמהם הוא מוציא . אם הוא רואה את זה כאילו הוא נמצא במבצר, והראוי למלך להיות מלך או נשוי אם הוא רווק, או שיש לו בן או קנה מברג או יהפוך למוסלמי אם הוא כופר, או חוזר בתשובה לאלוהים הכל יכול מחטאיו . המבצר מציין את האיסלאם, כך שמי שרואה שהוא נמצא במבצר או בטירה, הוא יתברך בסגפנות בדתו, בצדקנות וויתור על חטאיו על פי מעמדו במבצר ושליטתו בו . ואם המצודה הייתה בחיים ערים, והוא ראה בחלום שהיא במדבר, הוא היה מסוגל לשלוט על אויבו ועל רכושו . ואם המבצר היה במדבר והוא ראה שהוא הפך להר או למים, הוא החזיר אותו מאוכזב . מי שרואה שהוא בנה מבצר, הוא יגן על עצמו מפני אויביו, או יגן על בריחתו מהאסור, ויגן על כספו ועל עצמו מפני פורענות והשפלה . מי שרואה שהוא הרס את מבצרו או את ביתו או את ארמונו הוא השחתת דתו וחייו העולמיים, או מות אשתו . ומי שראה זאת כאילו הוא יושב על שפת מבצר, אח, נשיא או בן, ירוויח מזה . ונאמר : המבצר הוא אדם מבוצר שאיש אינו יכול להתמודד איתו, כך שמי שרואה אותו מרחוק, זה שיא הזיכרון שלו והתבצרותו בנרתיקו . ראה גם רבאט ….

…תנין : שוטר כי זה הדבר הכי מרושע בים שאינו בטוח מאויב או מחבר, והוא גנב בוגדני, והוא כמו שבעה, והוא גם מלמד את הבוגד הלא צודק . מי שרואה שתנין גורר אותו למים והורג אותו בתוכו, ואז הוא נופל לידיו של שוטר שלוקח את כספו והורג אותו . הברכה, ואז הוא מספק ….

…צלילה אם חלמתם לצלול למים צלולים זה אומר סוף סביר לבלבול מסוים . אם המים בוציים, תסבול מחרדה מכיוון אליו אתה לוקח . אם אתה רואה אחרים צוללים, זה מעיד על חברה נעימה . אם אוהבים חלמו לצלול, משמעות הדבר היא הגשמת חלומות שמחים ואהבה נלהבת ….

…נדיר, הוא סיפר שאדם בא לאבן סירין ואמר, ~ראיתי כאילו אני על חמור ועדיין זורק אותי למים ובוץ. ואז ראיתי משרתת בשם עוקבה וירהתי בה מאחורי, אז הוא אמר: עקוב אחר הצאצאים שלי . ~…

…באשר למים החמים והאינטנסיביים, הם מעיקים מצד שליט לא צודק, מי שחושב שהוא השתמש בהם בלילה יחרד מהג'ין, ואם זה חושך אז הוא נדהם, ונאמר כי מים חומים מבחינת המשפט הם כוח לא צודק, וכל מה שהמים זורמים עליו מיוחס למצוקה ….

…נחשים : הם אויבים, מכיוון שהשטן הארור התחנן לאדם, עליו השלום . ואיבה של כל נחש לפי מידת ייסורו, עצםו וסימנו, והוא יכול להיות כופרים, ובעלי כפירה, בגלל הרעל שיש לו . אולי זה הצביע על הנואפים, העקיצות שלהם ואופיים, ואולי החיים נגזרו משמם, כמו לראות בדונמים או לזרום מתחת לעצים, עם מים וגשמים שוטפים, והם השוו את הנשפה למים . הנחש עשוי להיות שליט, או שהיא אשה וילד, כי אלוהים אדירים אומר : ~ אחת מנשותיך וילדיך היא האויב שלך, אז היזהר מהם. ” ומי שהורג או נלחם בנחש, נלחם באויב . ואוכל את בשרו, כסף מאויב, הנאה והתרוממות רוח . ואם אתה נושך אותו בשני חצאים, קח צדק מאויבו . ומפי מילתו החיה במילים רכות ואדיבות, הוא היכה טוב שאנשים היו רוצים בו, ואם הוא ראה נחש מת, אז הוא אויב שאלוהים מספיק לרוע שלו בלי כוח ועוצמה . והביצים שלה הן האויבות הקשות ביותר, והשחורים שלהן הם הקשים ביותר . אם היה רואה שהוא מלך השחורים הגדולים בחיים בקבוצה, הוא היה מנהיג את הצבאות ומשיג מלך גדול . אם הוא מכה בנחש חלק המציית לו, ולא נעלי ספורט ולא טובות כואבות, אז הוא הכה אוצר מאוצרות המלכים, וייתכן שהיה זה סבו אם זה היה בתפקיד זה . ומי שחושש מנחש ואינו רואה אותו, הרי זה ביטחון עבורו מאויבו, ואם הוא רואה אותו וחושש ממנו, הרי זה פחד, כמו גם כל פחד, וכמו כן כל מה שחושש ממנו ואינו ראה את זה, ויציאת הנחש מהשופכה נולדת, ומי שנכנס לנחש לבית שרומה על ידי אויבו, מי שרואה שהוא לקח אותו, אז הוא מקבל כסף מאויב שהוא בטוח, כי אלוהים אדירים אומר : ~ קח את זה ואל תפחד .~ נחש קטן נולד . ואם היה רואה את הנחשים נלחמים בשוק, תתרחש מלחמה והוא יזכה בניצחון על האויבים . והנחש הוא הסמכות של איבה שקטה, ואם הוא רואה שנחש יוצא מזכרו פעם אחת וחוזר אליו פעם אחת, אז הוא בוגד בו . והנחש הוא אישה, אז מי שרואה שהרג נחש במיטתו, אשתו מתה, ואם הוא רואה נחש בצווארו וחותך אותו שלוש חתיכות, אז הוא מתגרש מאשתו שלוש פעמים, ושל הנחש הרגליים והניבים הם כוח האויב וחומרת הערמומיות שלו . ומי שהופך נחש, אז הוא הופך ממצב אחד למדינה אחרת, והופך לאויב המוסלמים, ואם הוא רואה את ביתו מלא נחשים הוא לא חושש, אז הוא מקנן בביתו את אויבי המוסלמים, בעלי יצרים, ויצורי המים עם כסף, ואם הוא רואה בכיס או בשרוולו נחש לבן קטן הוא לא חושש. מכיוון שזה סבא שלו, ואם הוא רואה נחש הולך אחריו, אז האויב שלו רוצה להונות אותו, ואם זה הולך בין הידיים או סובב סביבו, אז הם אויבים שמתערבבים איתו ולא יכולים להזיק לו, ו אם הוא רואה חיים שנכנסים לביתו ועוזבים ללא נזק, הם אויביו מביתו וקרוביו, אם הוא רואה זאת לא בביתו, אויבים הם זרים . והבשר והשומן של הנחש הוא כסף של אויב דרך, ותרופה מאויב. אם הוא רואה נחשים נלחמים מכל עבר, ואז הורג מהם נחש גדול, אז הוא הבעלים של העיר הזאת . אם הנחש ההרוג היה כמו כל שאר הנחשים, הרי שנהרג אחד מחיילי המלך , ואם הנחש היה עולה בגובה, הוא נהיה נוח, משמח ומאושר, ואם ראה נחש יורד מגובה, ראש מת במקום ההוא . אם הוא רואה נחש מגיח מהאדמה, אז הוא מייסר במקום ההוא . אם הוא רואה את הגן שלו מלא חיים, אז הגן הוא שגדל והצמח בו גדל וחי . ומסופר שאדם בא לאבן סירין ואמר : ראיתי כאילו נחש רודף אחריו ואני הולך אחריו, אז הוא נכנס למחילה, ובי היה מונח מכסה על המחילה . הוא אמר : האם אתה מאורס לאישה? הוא אמר : כן . הוא אמר : אתה תתחתן איתה ותירש אותה, אז הוא מתחתן איתה והיא מתה עבור שבעת אלפים דירהם . אחר ראה כאילו ביתו מלא חיים, אז הוא סיפר את חזיונותיו בפני אבן סירין ואמר : ירא אלוהים ואל תחסן את האויב של המוסלמים . אישה באה אליו ואמרה : הו אבו בכר, אישה ראתה שתי מחילות שממנה יצאו לווייתנים. ואז קמו אליהם שני גברים ולקחו חלב מראשיהם, אז אמר אבן סירין : הנחש אינו חולב חלב אלא משדר רעל . וזו אישה שאיתה נכנסים שניים ממנהיגי החריג'ים, שמזמינים אותה לתורתם, אך הם מזמינים אותה להעליב את שני השייחים, שאלוהים יהיה מרוצה מהם . באשר לחיי הבטן, הם קרובי משפחה, ויציאתו מהאיש היא מצער עבור שכנו של האיש ….

…להוריד את הסנדל זה משרת או אישה . והסוליה הרצויה אם דרך ונסיעה היא עליה, ואם הרסן שלה מנותק, הוא נשאר מנסיעה, ואם מלכודותיה או מושכותיה מנותקות או שהסוליה נשברה, אז מובא לו עניין שמנעו ממנו לנסוע בשל אי-אהבתו ממנו, ורצונו לנסוע לפי צבע סולתו. ואם זה היה אדום, זה היה תענוג, ואם זה היה ירוק זה היה לדת, ואם זה היה צהוב זו הייתה אשליה . כי הוא ראה שיש לו נעל, ומלך אישה לא הלך בה . לובש אותם קשורים לאישה . אם היא לא נשמעה, היא בתולה, וכמו כן, אם היא לבושה היא לא לבשה, והאישה מיוחסת לצבע הסוליה, ואם הוא ראה שהוא הולך בסנדלים, אז אחד מהם הוצא מרגלו, והוא השאיר אח או בן זוג . לבישת סנדלים בזמן ההליכה בהם היא נסיעה בארץ. אם הוא לובש אותם ולא הולך בהם, אז היא אישה שהוא מתחתן איתה . אם ראה שהוא מסתובב ביישוב שלו, היה לו יחסי מין עם אשתו . המדרס השעיר הוא כסף, וקדמת החוף היא אישה . ובלעדי המשתתף היא בת, ואם הוא רואה את זה כאילו הוא לובש סנדלים חדשים, שעירים ולבושים היטב, היא לא התחברה עמה ולא לבשה בתולה . אם הוא רואה כאילו העקב שלה נחתך, אז היא אישה שלא תאמן . אמרו שהוא מתחתן עם אישה ללא שני עדים . אם לא היו לה המושכות, הוא התחתן עם אישה ללא אפוטרופוס . אם הוא רואה כאילו הסוליה שלו מקופלת, והצלחת התחתונה מפוצלת ולא נופלת, אשתו יולדת ילדה . אם הצלחת תוצמד לצלחת, חיי הילדה יתארכו עם אמה, ואם היא תיפול, היא תמות . ומי שרואה כאילו תיקן את סולתו, אז הוא מחליף את הפגם בעניין אשתו ומשפר את המגע איתה . אם מישהו אחר תוקע את זה, זה מעיד על שחיתות באשתו, כך שאם הוא דוחף את סולייתו לנעל כדי לתקן אותה, אז הוא עוזר לאשתו לבצע מעשה לא מוסרי . אם הוא רואה כאילו הוא הולך עם סוליה, אז הוא יתגרש מאשתו או יעזוב את בן זוגו . נאמר כי חזון זה מצביע על כך שהוא מקיים יחסי מין עם אחת מנשותיו ללא השנייה, או שהוא נוסע שלם . אם ראה כאילו סולייתו תטה או נופלת למים, אז אשתו הייתה מפקחת על האבדון ואז מיילדת . אם הוא רואה אדם שגנב את הסנדל שלו ולבש אותו, אז איש מרמה את אשתו, מכיר אותו ומקבל זאת . וסוליית הכסף חופשית ויפה, וכדורים היא אישה חלשה, ואש היא אישה חריפה, ועץ היא אשה צבועה בוגדנית, והסוליה השחורה היא אישה עשירה עם גבהות, וכפות סוליות צבע הם אישה מבולבלת . ומעור פרה זה מהפרסים, ומעורות הסוס זה מהערבים, ומעור האריות הוא מחושך הסולטנים . וסוליית הפשתן היא אישה נסתרת שקוראת את ספר האל, שוטפת . ונאמר שהורדת הסנדלים היא בטוחה וקבלת אפוטרופסות, כי אלוהים אדירים אומר : ~ הסירו את הסנדלים שלכם .~ שאל אדם את אבן סירין, והוא אמר : ראיתי שנעלי נעלמו, ומצאתי אותן לאחר מצוקה . הוא אמר : אתה מחפש כסף ואז מוצא אותו אחרי מצוקה . נאמר כי הליכה בסוליה היא מסע בציות לאלוהים הכל יכול, ואבן סירין נשאל על אדם שראה סנדלים על רגליו ואמר : אתה נוסע לארץ הערבים . ונאמר שהסוליה מעידה על האח . ומסופר שאדם בא לאבן סירין ואמר : ראיתי כאילו אני הולך בנעלי, והרסן של אחד מהם נותק, אז השארתי אותו והלכתי לבד . אמר לו : יש לך אח נעדר? הוא אמר : כן . הוא אמר : יצאתם לקרקע יחד, אז השארתם אותו שם וחזרתם? הוא אמר : כן . ואז חזר אבן סירין ואמר : אני לא רואה את אחיך אבל הוא עזב את הדת שלנו . פורד אבל אבל בקרוב ….

…מי שרואה שתפילתו עברה את זמנה, או שאינה משפיעה על מקום בו הוא מתפלל, אז זה קושי בעניינו שהוא מבקש מבחינת דת או עולם . אם הוא רואה שהוא התגעגע לתפילה ולא השלים השלמה או לא היה מסוגל לעשות זאת, אז הוא לא ממלא את פקודתו שהוא מבקש, אלא אם כן הוא רואה שהשלים את ההטלה שלו בעבר . ואם הוא רואה שהשלים את ההדחה ללא מה שמותר לבצע טבלה, הרי זה כמו זה שלא ביצע את ההדחה שלו . כמו כן, שטיפת הטומאה הטקסית אם היא נעשית עבורו, ואם היא לא נשטפת אז פקודתו אינה מתקיימת . אם הוא רואה את תאיום, והוא אינו מסוגל להגיע למים, אז זה מותר ומהלך הדברים שהזכרנו ילך ….

…האבק נמצא בחלום מציין אנשים מכיוון שהם נוצרו ממנו . ואולי הוא ציין בקר וחיות או את העולם ואנשיהם, מכיוון שהאבק הוא מהאדמה, והוא מכיל את העקביות של פרנסת הבריאה, והערבים אומרים : אדם מאובק אם הוא עשיר . אולי לכלוך מעיד על עוני, על המתים או על הקבר. אז מי שחופר קרקע ומוציא את העפר שלה, אם הוא חולה או חולה, זה הקבר שלו, ואם הוא נוסע, האבק שלו הוא הרווח שלו, הכסף והריבית שלו, והמכה על האדמה היא המסע שלו, ואם הוא מחפש נישואין, האדמה היא אישה והחפירה היא פירוק, והמקל הוא זכר, העפר הוא כסף של אישה . ואם הוא היה דייג, אז הוא חפר אותו לציד, ואדמתו היא הרווח שלו ומה הוא מרוויח, אחרת חפירתו נדרשת במרדף שלו והוא זוכה להונאה או טריק . באשר למי ששילך את ידו מהעפר, או שפך בגד אבק, אם הוא היה עשיר, הכסף שלו אבד, והוא נגוע בהשפלה ובצורך, ואם היה לו חוב, או שהיה לו פיקדון , הוא היה מחזיר את זה למשפחתו, והוא הסיר את כל זה מידו והיה זקוק אחריו, ואם הוא היה חולה, אז הוא השיל את ידו מרווחי העולם, ופשט מכספו . להכות את היד בעפר היא עדות לספקולציות ולרווח, והיכה בה בחגורה או במקל מעיד על נסיעה טובה . חלקם אמרו : הליכה בעפר מחפשת כסף, ואם אחד אוסף או אוכל אותו, הוא אוסף כסף, והכסף זורם על הידיים שלו, ואם האדמה מיועדת למישהו אחר, הכסף מיועד למישהו אחר, אם הוא נושא משהו מהעפר, הוא ירוויח באותה מידה שהוא נשא . אם הוא מטאטא את ביתו ואוסף ממנו לכלוך, אז שולל אותו לקחת כסף מאשתו, ואם אסף אותו מחנותו, הוא אסף כסף מפרנסתו . ומי שרואה כאילו הוא נושף אבק, הרי זה כסף שקורה לו, ושהעפר הוא כסף ודרמותיהם, ואם הוא רואה את זה כגורף אבק בבית ומוציא אותו, אז הכסף של אשתו נעלם . אם השמים יורדים באבק, טוב אם זה לא לעתים קרובות . ומי שממוטט את ביתו ונפגע מכמה מלכלוך ועפרו, אז הוא יקבל כסף מירושתו . אם הוא שם עפר על ראשו, הוא הכה שפע של היחלשות והחלשות . ומי שרואה את זה כאילו אדם דוחף עפר על ראשו ועיניו, אזי הדוחף עפר מוציא את מי שדוחק לו ללבוש עליו סדר, ולהשיג דבר שנועד . אם הוא רואה כאילו השמים ירדו אבק רב, אז הוא מייסר . ומי שמטאטא את החנות שלו, ומוציא עפר בבד, הוא הופך ממקום למקום . האיש הלך בעפר וחיפש כסף . בכל פעם שאבק בראשו מכה בו, הם אינם מתייחסים לאלוהים הכל יכול בו . אבק הוא הגיל והחיים של האדם . ולכלוך מעיד על פרנסה, חקלאות, שובע ורעב . ומי שראה שהוא ישב על לכלוך נקי וטוב, מעיד על אושר וניצחון, ואולי אפילו ספק לגבי הדת . ואולי הוא ציין את אדמת האדם ממנו נברא, או את האדמה אליה הוא חוזר . ולכלוך עם אישה בחלום הוא כבש בספק . אולי לכלוך מתייחס למים, אש או רוח כי זה אחד היסודות . וזה מציין את המסע המפרך שיש בו צורך בכיבוי . אם מישהו הולך לנקודת אבק, הוא משבח את העם בשירתו ומאכזב את כוונתו . אולי הלכלוך מעיד על המזל הרע . אולי לכלוך מעיד על החוב המביש את החייב . לכלוך מצביע על מהירות הקלה בצורך ובמימוש ההבטחה, משום שהוא מאובק בו . ומי שיש לו סחורה, בארת, במיוחד אם הוא רואה עפר איתו או עליו, גם אם העפר הפוך ….

…באשר לים, זה הסמכות, והנהר הוא שליט בלעדיו. אז מי שיראה את הים או יעמוד עליו, אז יקרה לו משהו מהסולטן שהוא לא רצה. ומי שרואה שהים מחסור והפך למפרץ, אז הרשות נחלשת ומתרחקת מאותן מדינות מהן יצא הים, ומי שרואה שהוא נכנס לים בשחייה עד שהוא לא רואה, זה שלו אֲבַדוֹן. ומי שראה שהוא טבע בים או בנהר ולא מת בו, אז הוא טובע בעניין העולם הזה, ואולי הוא היה הרבה חטאים וחטאים, ומי שראה שהוא נכנס לים או נהר ופגע בו מקרקעיתו ובוץ ובוץ, ואז הוא יפגע מהם מהסולטן או זקן, ומי שרואה שהוא צוללן בים צולל על פנינים או משהו אחר, אז הוא יצא מכיוון שהוא חיפש ידע או כסף וזה פגע בו לפי כמות הפנינים לכאורה ואחרים, ומי שראה שהוא שואב מים מהים או מהנהר ומכניס אותם לקערה, ואז הוא מכה כסף משליט , ואם המים חשוכים, הוא זוכה לפחד ומי שרואה שהוא רוחץ או מכבה ממי הים או מהנהר, ואם הוא היה חולה, אלוהים רפא אותו או שהיה לו חוב שאלוהים שלט, או היה מודאג, ברוך השם הוא היה מודאג, או חשש מביטחון, או בכלא, הוא יצא ממנו לטוב, ואם הוא ראה שהוא הולך על המים בים או בנהר אז זה מציין את דתו הטובה ואת תקפות הוודאות שלו, ומי שראה גלגל מים חלש באותה מידה אדם לא צריך לטבוע בו, כי זה חיים טובים לבני אדם אם זה נפוץ או לאלה שבבעלותם את גלגל המים אדם בו, כי אלה חיים טובים לבני אדם אם זה אדם כללי או מי שבבעלותו את גלגל המים בפרט, ומי שרואה שהים קם מהאדמה, אז הוא שליט שחושש שהוא שולל או עוול לו, ומי שרואה שהוא נכנס לים או לנהר, אז הוא נכנס לשליט או שליט, ואם הוא חולה, מחלתו תחמיר ואם הוא ייצא מזה, זה מכה טוב מהסולטאן ומתרחק ממנו. ומי שרואה שהוא חתך ים או נהר לצד השני, אז הוא חותך אותם או גבעה ונשלם מזה. ומי שרואה שהוא שותה מים מתוקים מנהר או מגלגל מים, אז הוא יסבול מהעונג לחיות חיים ארוכים, ואם הם מרים או חשוכים, חייו הם בדאגה, פחד או מצוקה וזה נאמר שהוא חולה כמו שהוא שותה, ואם הוא רואה מעט מים בכלי או במקום שבו הוא כלוא, אז הוא נולד, ואם הוא רואה ששפכו עליו מים חמים מהמקום שהוא עושה לא מרגיש, אז הוא כלוא או חולה או סובל מהם או מפחד מהג'ין עד כדי חום שלו ומי שראה אם ​​הוא נופל למים, אז הוא היה נופל למצוקה קשה או סבל, ומי שחושב שהוא נשא מים בקערה, ואם הוא עני, אז הוא קורה לכסף או לרווק שהוא נשוי או נשוי, אשתו או אומה ילדו את אשתו או את עבדתו, ואם הוא רואה שהוא נושא מים בבגד או בתוך מה שהוא מכחיש שהוא נושא בו מים הוא הבל, ומי שרואה הוא שותה מים מספל או מכוס או משהו דומה. אם הוא רווקי, הוא מתחתן, ואם הוא רואה שהוא מרוקן מים לצנצנת או למטמון או לתיק או למשהו אחר, אז הוא מתחתן אישה ומי שרואה שהוא מסיע מים לביתו, אז כל הטוב מונע אליה ומי שרואה כי מים זרמו בביתו או שעיניים פורצות בו, כי זה עיניים בוכות על אדם חולה או להיפרד מהנוסע או אחר, וכל מי שרואה את הערוץ שלו בית או פרדס פועל, אם הוא מודאג, הוא ישוחרר ואם הוא רואה את זה חסום, תורתו חסומה על ידו…

…בישול: מי שרואה בחלום שהוא בישל באש, בישל ובישל, אז הוא מקבל את מה שהוא רוצה ונופל בלשונות של אנשים . בישול הוא התרגשות שתועיל לו, והבישול בשל לפרנסה . ושאר האוכל הוא פרנסה פרט לעיסה ודייסה . ואם הבישול הוא עם בשר כבשים, הרי זה חיים טובים עם כבוד ונדיבות, ואם זה עם בשר של שבע, אז זה אפוטרופסות על עם שהוא מדכא עם פחד ושנאה, ואם זה עם בשר של כלב, אז זה מצב בזוי, ואם זה עם שומן, אז הוא מרוויח מכסף אסור, ואם הוא ללא שומן, אז הוא מרוויח ממוצע על ידי עוני ומחסור, ואם זה עם בשר עופות, מדינה, סחר או רווח מותר עם עם עשיר ומכובד, ואם זה עם בשר אריות ציפורים, אז זה סחר או אפוטרופסות על ידי עם פראי עם כסף אסור ….

…הטבעת היא בחלום דת האיסלאם, ומי שרואה שהוא לקח טבעת אז הוא דבק בדת האיסלאם . והטבעת על הדלת מעידה על השער, הגבה או כלב השמירה, ואם הטבעת מזהב או כסף, זו עדות לתפארת, לגובה ולרכוש . והדלת מצלצלת כמו הגבה, השליח והמבשר . ומי שרואה את הליבה שלה בשתי טבעות, הוא חייב חוב לשני אנשים . אם הוא רואה שהוא משך את טבעת הדלת שלו, אז הוא נכנס לכפירה ….

באשר למזרן הידוע, מדובר באישה הרואה שיש מיטה או שחיתות במיטתו או עלייה או ירידה, ואז מפרש זאת באשתו ומי שרואה שהוא עוזב את מיטתו ולוקח מיטה אחרת, ואז הוא עוזב את אשתו ומתחתן עם אחר, ומי שרואה על מיטתו או על מיטתו כלב או שבעה או מה שמוקיע שם את החיה, אז הוא סותר את משפחתו

…אפרסק אם חלמת לראות אפרסקים ירוקים מתחת לעצים, המשמעות היא בעיות אישיות אצל קרובי משפחה . אבל אם האפרסקים בשלים זה אומר שתחיו רגעים מאושרים, שמחים, אך קצרים . ואם אתם אוכלים אפרסקים, זה אומר שתתמכרו להנאות וחושניות חושניות . אם בחרתם אפרסקים בחלום, פירוש הדבר להגשים את רצונותיכם, אך הם לא יחזיקו מעמד כפי שחלמתם . ואם חלמת שאתה אוסף שזיפים מהאדמה ומצאת פירות רקובים בין הטובים, פירוש הדבר שאתה מודה שציפיותיך היו פיקטיביות חלולות וכי החיים אינם מבוססים על הנאה והנאה בלבד ….

…והצינור מתגלגל מתחת למשרתת ….

…סיקור : כניסתו לעיר מעידה על מגיפה, אם האנשים נמצאים בחלק ממנה, או שצבעו הוא צבע הדם או החום . וזה עשוי להצביע על כך שהוא נכנס לצבא צבאי בבטיחות או בחברה, אם לא היה לו עושר והאנשים לא היו מפחדים ממנו, אז אם הוא הרס כמה מבתיהם והעביר את כספם ובעלי החיים שלהם, זה אויב שמקנא בהם או בכוח המנסה נגדם, עד כדי הגדלת החזון ועדויות הערנות . חלקם אמרו שהתקפת האויב היא סוערת, והתקפה של האויב היא סוערת . אם הזרם עולה לחנויות, אז זה שיטפון או חיילי שליט לא צודק שתקפו, והזרם הוא אויב נשלט, ואם הוא רואה שהמרזבים זורמים ללא גשם, אז זה דם שנשפך בזה עיירה או יישוב . אם הוא רואה שהוא זרם מגשם ושפך את מימיו, אזי חששות אלה ניכרים מאנשי המקום ההוא, ופוריותה של מדינה שווה למרזבים, ואם המרזבים אינם מוקמים, הרי שהיא מתחת זה . אם המרזב ממוקד באדם, הוא ייסר . אם השביל השוטף מוביל לנהר, אז המלך הוא אויב שלו, והוא מבקש עזרה מאדם שנמלט מרועו . ומי שחושב שהוא שתה את הזרם מביתו, הוא יתייחס לאויב וימנע ממנו לפגוע במשפחתו או במותו . ומסופר שאדם בא לאבן סירין ואמר : ראיתי את ההפתעות זורמות בלי גשם, וראיתי אנשים לוקחים ממנו, אז אבן סירין אמר : אל תיקח ממנו . הגברים אמרו : לא עשיתי ולא לקחתי ממנו כלום, אז הוא אמר : עשית טוב, והיה זמן קצר בלבד עד למשפטו של אבן אל-מוחלב ….

…מרזבים : על הפיות, קרובי המשפחה והעיניים כשהם זורמים מראש הקומה, ואולי הם מעידים על הפרנסה . מי שרואה את מרזבי האנשים זורמים מגשם, והאנשים במצוקה והם, פרנסתם התהפכה ודאגותיהם באו לידי ביטוי, מכיוון שהם מפונים אם הם קורים, ובאשר לריצתם ללא גשם, אז אסור להרדת כסף. ולגבי תנועת הפה והלשון של הגברים, המורד הוא היורד במשהו שאינו נוגע להם, וזרימתו היא דם נוזלי וצוואריו מוכים, ואם זרימתו היא דם, אז זה בטוח יותר בשביל זה . באשר לזרימת מרזבים בבתים או מתחת למיטות למי שמעוניין בילד ובהריון, זה לא בטוח ממנו, כי המים שלו עוברים מהחלקים הפרטיים שלו מלבד המכולה שלו . זה עשוי להצביע על העיניים הגשומות במקום ההוא, כפי שמציין שאר הראייה ….

…צלעות צלעות בחלום הן נשים, מכיוון שהן נוצרו מהצלעות, והצלעות מגנות על מה שהוקף בחלול כמו אוהל ועמודו . אולי הצלעות מעידות על משפחה וקרובי משפחה בגודל ובגיל שונים, והן אינטימיות ואוהבות באותה מידה . הצלעות מעידות על עבודות נסתרות . ומי שרואה את צלעותיו בולטות מתחת לעורו, הוא חושש שייענש. אם הוא גדל בחלום או שיש לו בשר מעובה, זה מעיד על פרנסה וריפוי של מחלות . אם הוא רואה את עצמו בחלום ללא צלעות, הוא איבד בערותו את מי שהצביע עליו ממשפחה, כסף או ילדים, ואולי הוא עשה מעשה שלדעתו היה נכון ולא נכון . אם הוא רואה שהוא אוכל מצלעותיו, הוא הופך לנטל על משפחתו וקרוביו, או שהוא מוכר את עץ ביתו, או את מה שהוא מסתיר מבחינת חום וקור ….

…קסטיג 'הוא ילד בחלום, ומי שיראה שיש סככה במותניו, הוא יהיה אדוק ויתמוך בדת האלוקים הכל יכול . ואם יראה את הקסטיג 'עם בגדים חדשים, יהיה לו בן צדיק . ואם הוא רואה אותו מנותק, אז ילדו ימות . אם הוא רואה את אלקסטיג 'מתחת לבגדים, זה מעיד על שחיתות הדת והעולם ….

…ומי שראה דרך עליו, הוא יכה על ידי הבית עד סוף ימיו . מי שהפרח הופיע עליו, הוא קיבל את החסד וכך גם צדק . ומי שרוכב על כוכב לכת, תהיה לו סמכות, שיפוט, תועלת ושלטון . כמה מהם אמרו : מי שרואה שכוכבי הלכת יצאו מהשמיים, כספו נעלם, אם הוא עשיר, ואם הוא עני, הוא ימות . כי מי שרואה כוכבים קטנים בידו, הוא ישיג זכר או שליטה בקרב אנשים . ומי שרואה כוכב לכת על מיטתו, אז הוא מוזכר, ואז הוא עולה על חבריו, או שהוא משרת אדם מכובד . ומי שראה את הכוכבים התכנסו ונדלקו, הוא מציין שהוא ירוויח טוב מבחינת נסיעות . אם הוא נוסע, הוא ישוב למשפחתו בהנאה . כמה מהם אמרו : מי שרואה את כוכבי הלכת מתחת לגג, הרי שזו עדות רעה, והיא מעידה על הרס בית בעליו, והיא מעידה על מותו של בעל הבית . ומי שרואה שהוא אוכל את הכוכבים, הוא אוכל אנשים ולוקח את הכסף שלהם . ומי שבולע את זה בלי לאכול, האנשים האצילים יתערבו בענייניו ובסודו, ואולי יעלבו את החברים, שאלוהים יהיה מרוצה מהם . ומי שקולט את כוכבי הלכת, הוא ילמד מהמלומדים . באשר לחמשת המכוניות, שבתאי : בעל ייסורי המלך . הקונה : בעל כספי הנכס . ומאדים : בעל המלחמה של המלך . ונוס : אשת המלך . ומרקורי : סופר המלך וסוהיל : פרסום, וכך היה פריק . אל-שרי : פולחן ללא אלוהים, יהא מהולל ונעלה, ופרשנותו כוזבת . בנאת ארון מתים : מלומדת מכובדת, כי היא אחד הכוכבים שהוא מדריך בחשכת היבשה והים . ומי שרואה את הכוכבים מפוזרים מהשמיים, זה מוות של מלכים או מלחמה בה קבוצת חיילים נספתה . ומי שרואה שהתיבה מסתובבת איתה או זזה, אז הוא נוסע ועובר מהבית לבית ומצבו משתנה . ומי שהופך כוכב מהכוכבים שהוא מונחה על ידו, אז אנשים צריכים אותו בענייניהם, בניהולו ובדעתו ….

…באשר למבצע : חבר, בן זוג או עובד שכיר, וכתפו היא אישה, וכתפיו הן קישוטו, יופיו ופזיזותו, כך שמה שראה בהם מדינה או אירוע, הוא נמצא עם אלה . ונאמר שאם ההמתנה הייתה עבה וטובה בבשר, זה מעיד על גבריות וכוח בעסקים, וציין אצל העצורים את משך הזמן בכלא, כדי שיוכלו לשאת את משקל השרשראות שלהם . אם הוא רואה משהו לא בסדר איתו, זה מצביע על מחלתם או מותם של האחים, מכיוון שהקשורים הם אחים . ואדם ראה כאילו הוא רוצה לראות אחת מכתפיו ואינו מסוגל לעשות זאת, ולכן הוא הציע לו שהוא עיוור, זו חובה, כי הוא לא יכול לראות את הכתף בצד העין האחת . באשר ליד ימין, זו סיבה לפנסיה, לכסף ולצדקה של האיש, ואורך היד בפירוש המושל מנצח, הסוחר מרוויח והמשווק מתמצא . נאמר כי אורך וכוח ידי האימאם מעידים על כוחם של עוזריו ועליית חייו, וראייתו על עצמותיהם היא הגדלת כספו . אם ראה כאילו הם הפכו שיש, הוא האריך את חייו בשמחה . נאמר ששתי הידיים נכונות בפרשנות וטובתם מעידה על קבלה טובה ונתינה, ונאמר כי יד ימין מעידה על קרובי גברים, ויד שמאל משפילה את נשותיהם, ואם הוא רואה כאילו הוא איבד את אחת מידיו, זה מעיד על אובדן של כמה מקרובי משפחתו עקב היעדרות או מוות . אם היה רואה כאילו שם את ידו מתחת לבית השחי והוציא אותה באור, אז היה מרוויח ידע אם הוא ממשפחתו, או רווח אם הוא סוחר . ואם היא תצא ויש לה אש . מכיוון שהוא משיג כוח, גאווה וגאווה בעניין שלו, שהוא לוקח, ואם הוא לוקח את זה ויש לו מים, זה כסף . באשר ליד היד הנוספת : בשתי הידיים זו עלייה במדינה ובכוח, ומעידה על ילד או על הגעתו של נעדר, או על אח שנולד לו . אם הוא רואה שהוא שמאלי, אז הוא יותר קשה . אם ראה שהוא עובד עם יד שמאל במאמץ שלו, סוף סוף הוא קיבל את הצורך שלו . הארכת הידיים מעידה על נדיבות, ואם הוא רואה שהוא הולך על הידיים, אז הוא תלוי בעניין בכמה מקרובי משפחתו, ואם הוא רואה כאילו הוא רואה בידיים כמו שהוא עושה בעיניים , ואז הוא נוגע הרבה באלה שאסורים עליו . ומי שרואה כאילו ידו הימנית היא המילה שלו טובה, חייו ישתפרו . אם הוא ראה כאילו הצפון מדבר אליו היטב, אז הודה לקרוביו, ואם הם דיברו איתו או אחד מהם בתוכחה, זה מעיד על פעולתו הרעה . אם ראה שידו הימנית עשויה זהב, אז בן זוגו או אשתו מתו . וכל מי שרוצה ידו, יד סמכותו תשתנה, כי הוא יזכה בסמכות, ומה שקרה על ידיו על ידי אותה סמכות, מבחינת צדק או עוול . אם ראה שיש לו שתי כנפיים, נולדו לו שני בנים ….

…באשר לעזים, אמר אל-קירמני, מי שראה שהוא פגע בעז או במלך שלה, אז הכבשים היו עוברות את המסלול בגלל שהן מתחת לזה, והירח תתפרש בשפה הלא ערבית, והעז. יתפרש בערבית, וזה היה גם בכסף בלעדיו ….

…הקרצייה היא אישה בחלום . האישה היא אח, חתן ודוד . והקרצייה לילדה בהריון . ומי שרואה צ'ק במכנסיו, אשתו אסורה לו, והיא תלד בן אם היא בהריון . אם הוא רואה כאילו שם את קרצתו מתחת לראשו, אז הוא לא מנשק את בנו . אם הוא רואה כאילו הקרציות שלו מנותקות, אז הוא מתעלל באשתו, או נוטש אותה . אם הוא רואה כאילו הקרצייה שלו חיה, אז חתנו הוא האויב שלו . ומי שרואה שהקרצייה שלו היא מדם, אז הוא הורג אדם בגלל אשתו, או עוזר להרוג את אשתו, ונאמר : מי שראה שהוא לבש צ'ק ברשות מכנסיו, בת הייתה נולד לו . והקרצייה היא שמחה לעצובים ועצובה לשמחה ….

…שמשיה אם חלמתם על חופה או להיות מתחת לאחד, זה אומר שחברים מזויפים משפיעים עליכם לקראת דרכים לא רצויות להשיג רווח מובטח . אתה תעשה מה שאתה יכול כדי להגן על מי שנמצא תחת הכנף שלך . שמשיה : מה מצל החלון או כל דבר אחר מפני השמש ….

…כדור הארץ נמצא בחלום מאצילות האנשים . מי שרואה בביתו כוכבים מאירים, יתאספו איתו מספר שליטים, ואם הוא יראה אותם בביתו ואין להם אור, קבוצה של האצילים תתכנס באסון . ומי שראה כוכב לכת נפל מהשמים למקום, אסון התרחש במקום ההוא באיש של כבוד . כוכבי הלכת נפוצים בקרב הסולטנים, והשגחתם היא החזקה ביותר, בקרב המלומדים הבקיאים ביותר ובקרב פשוטי העם העשירים ביותר . ומי שרואה את מעמדו ככוכבי לכת רבים, יהיו לו צאצאים רבים . ומי שרואה את שבעת כוכבי הלכת, את המכונית, זה מציין את התעשיות, המסחר, המדע והסולטנות . ומי שרואה כוכב לכת בהיר, הוא יקבל הנאה ושמחה ואנשים מובלים אליו . ומי שרואה שכוכבי הלכת יצאו משמים, אז הכסף שלו נעלם אם הוא עשיר, ואם הוא עני, הוא ימות . אם הוא רואה כוכבי לכת על ראשו, אזי הוא יוזכר ויעלה על עמיתיו . אם הוא יראה שהוא רוכב על כוכב לכת, אז הוא יקבל סמכות, מנדט, כוח, טוב, תועלת ונשיאות . ומי שרואה את הכוכבים מתחת לגג מעיד על חורבן ביתו כדי שאורם יהיה בתוך הבית, או שזה מעיד על מותו של בעל הבית . ומי שרואה שהוא אוכל את כוכבי הלכת, הוא אוכל מכספי אנשים . ומי שבלע את הכוכבים עלול להעליב את החברים, שאלוהים יהיה מרוצה מהם . מי שקולט את כוכבי הלכת, הוא ילמד ממדענים . ומי שרואה את הכוכבים מפוזרים הוא מוות של מלכים, או שזה מעיד על מלחמה . ומי שראה את הכוכבים נופלים ארצה מהשמים, הדבר מעיד על הרס אנשים רבים . וכל מי שראה שכוכבי השמים נפלו, הוא התקרח ושערו נשפך . ומי שרואה את כוכבי הלכת ביום הוא עדות לשערוריות ותהילה . כוכב הבוקר מסמל את חתונת הכלה . וכוכבי הלכת הקטנים עם האור החלש מעידים על עבדים, עבדים ואנשים פשוטים . מי שהופך לכוכב לכת מתעשר . וכוכבי הלכת שמציינים את החורף הם דאגה ועצב, ומעידים על חיי קיץ וטוב ….