באשר למקל שנזרק, הוא מתפרש כאדם רשע שיש בו צביעות, מכיוון שמקורו בעץ, ואבו סעיד, המטיף, אמר שהמקל הוא אדם בלתי מנוצח אשר שוקל צביעות ….

…המטיף, חזונו בחלום מעיד על טוהר ויראת כבוד, תשובה מחטאים ובכי, מעמד גבוה, חיים ארוכים וקשר עם מנהיגי המאמינים . והמטיף מציין את הטוב הרע והאסור . זה גם מעיד על השמחה והמפגש בעונה . אם רווקה ראתה אותו, היא התחתנה . הגבר היחיד ראה אותו גם הוא, מה שמעיד על חתירתו להתקשרות עבור עצמו . אם ראה שהוא הופך למטיף והיה אחד הראויים לתפקידים, הוא קיבל תפקיד המתאים לו . אם בחלום הוא מקפיד על תנאי הרטוריקה, הוא יאיר על מה שהוא לוקח על עצמו. אם הוא לובש לבן במקום שחור, ערכו עולה, והוא יפרנס. אם הוא לובש שחור ואינו מטיף או יושב בחלום, אז הוא גובר על בני גילו, או שמכה יורדת עליו אליה הוא נחשף . ומי שרואה שהוא מטיף בעונת חג'ג 'ואינו כשיר לדרשה, ולא בביתו המוסמך בשבילה, אז הוא חוזר לשמו או לעמיתו מהעם, או שהוא מגיע לפורענות כלשהן, או שהוא מוזכר בטוב . ומי שרואה שיש לו את הדרשה והתפילה הטובים ביותר ומשלים אותה עם אנשים בזמן שהם מאזינים לדרשתו, אז הוא הופך לוואליות של ציות . אם לא, הוא לא יצליח ויפוטר . ומי שרואה אדם שאינו מוסלמי ומטיף, אז הוא הופך למוסלמי או מת מוקדם יותר . ואם אישה רואה שהיא נושאת דרשות וזוכרת את הדרשות שצוברות כוח, ואם הדיבור שלה בדרשה אינו חוכמה ודרשה, אז היא נחשפת וידועה במה שנשים מכחישות . ואם המושל יראה שדרשתו הופרעה והוא לא השלים אותה, סמכותו תפסיק לעשות כן, ואם אישה תראה שהיא מאורסת, היא תתחתן עם אדם טוב . ואם היא תתארס ביום שישי כמו שמטיף מטיף, אז בעלה מתגרש ממנה והיא מביאה את ילד הזנות ….

…הסוג השני של חזיונות של מה היה להיות עצמי – דיבורים , ואת העבודה של ערנות , ואת יכולה לעזור להם פסיכולוגית דאגה, , ואינטלקטואלית מתח . דוגמא של התרחשות רבה זה במיוחד בתקופה זו משופעת בם חששות מום המאמר לפעמים , ואת הלחצים של חיים בזמנים אחרים, אנו מוצאים כמה לפני השינה חושבת עסק Besvqath וכמה לחשוב על קריירה חדשה , וכמה Bamthanh מוקדם בבוקר , אל תשכח את הנשים אשר לעתים קרובות לילה עם סוג זה גם Vtjd חלקם חושבים על הבעיה שלהם עם בעלים לפני השינה , עבור למשל , ואת כל כך כל אחד מהם ישן, ואז מחשבות ודאגות או תקוות כאבים אלה בתוך כל אחד מהם הופך לחלומות או לחזונות וזה מאוד סביר , ואז זה בא בעקבות השאלה של רבים מהם לגבי החזונות האלה , שכפי שציינתי, זה לא יותר מאשר חלומות מקטרת . ולחץ בלשון , יחידו של זה : דחיסה, שהיא כל מה שנאסף ונתפס על ידי איסוף כף היד וכדומה, ובגילוי : ~ קח לחץ בידך ואכה בו ולא שבועת שקר. ~ הוא אמר : הוא הביא אותנו עם הלחצים של חדשות , כי הוא , עם מעורבות משיכות של זה . מבולבל חלומות : מה היה מבלבל אותם מבולבלים פרשנות קשה , וקראו ערבוב הצמח Odgatha Vhbht Bodgat שהוא : את החבילה, אשר לוקח את האדם מן האדמה שבה ירוק קטן ואת הקרקע ואת גדול כל כך (1). זה יכול להיות באמצעות ההצעה הקודמת לציין שאלודגט אלה אינם ממושמעים, אלא מעורבים באופן חד משמעי , וזה גם רואה כמה מדענים באים מאחוריי מאחת משתי סיבות ( פיזיות ) או ( עצמי ) אפשר להיות במצב בריא. אלכסוני גופני , או במצב הרוח שהייתי מוטרד מעצמי , הדבר משתקף באיש ובחזונותיו. Vtakhtl מקרטע ולהיות Odgato מחולק לשני חלקים : חלק I : חלומות מיוחדים בצינור ; כל הבעלים הפרטיים רק בשפע אלה בקטגוריות מסוימות בזמנים מסוימים Kalmrdy ו Kaltalbh וסטודנטים , כגון בחינות או לפני ראיון אישי עם אחד מוסדות חינוך כגון אוניברסיטאות, עבור למשל , ואת Kalmqublan להתחתן עם שני עובדים ליד לשדרג , וכן הלאה , והולה על ידי שאלתם לפני חצייה מעודנת מקלה על גילוי סוג החזונות שלהם והם אינם אלא חלומות מקטרת . סעיד קוטב אמר בצללי הקוראן : חלומות הם תערובת של חלומות בעייתיים ולא חזון שלם הנושא פרשנות , מכיוון שהוא אינו מתייחס לשום דבר . א . התנהגות פשוטה , (2) והדוגמה שלה היא המלווה שראה את ראשו מנותק , וכאילו ראה את המלאכים המורה לו לעשות דבר אסור . . . ודוגמאות אחרות (3). סעיף II : צינור כללי חולם , ואני מתכוון עממית נפוצה הנה משמעותית עבור האומה כולה כמו אף שם – במחשבות שלה הבעלים – בשארה כללית , או בהלה ציבורית או אירוע ציבורי , CA חדשות מדיניות , תקציב, משכורות , חופשות , ו מלחמות במיוחד אם אירועים אלה או אחד מהם נשלט ו היוו את האווירה , תוכלו למצוא חזיונות בשפע על זה , לראות, עבור חזיונות למשל לאחר אירועי אתאיסט ספטמבר , בשפע במהלך הקמפיין האמריקני באפגניסטן וציין את כוחו של התקשורת הדומיננטית נתיב של הקמפיין הזה, שאל את עצמך : האם אתה להשפיע על האדם החזק שארפ או קל? אירועים אלה שלטו בזירה, כך שאין קול חזק יותר מקולה, ולכן כוחה הופך לחדור לתודעה , כך שאם היא נכנעה לישון היא הפכה לחזונות שבעליהם עשויים לחשוב שהם חדשות טובות או חדשות טובות , ספציפיות. לו או בכלל לאומה , וזה לא נסתר היום לכל מי שיש לו את הדומיננטיות של תשוקה, בורות וחוסר סובלנות לדעה או לקבוצה וחוסר אדיקות, דת ויראה בקרב אנשים רבים , אז הדוגמה של מישהו שרואה החזונות הללו מחפשים מישהו שיביע בפניו אותם , והוא עשוי לצפות את האירוע ולשלוח אותם לפני שישאל על כך באמצעות הדואר האלקטרוני שלו או הטלפון הנייד שלו , כך שזה הופך להיות שיחת השעה , ופירות מועצות בזמן קצר ! כאן הייתי אני לא נגד בכיתה או קבוצה מסוימת, אבל אני נגד בורות, כן בורות שעלולים ללכת לקבוצה או כת או Ani אנשים בטענה חזיונות , וכן בקמפוס המרדה לשדר כמה ראיונות הודאות של חלק מהמעורבים ידי , ב לטובת מה שאני אומר והם היו תחת שליטה של אשליות וחלומות , זה חל על חלק הסופים שתמיד יש להסיק חזיונות שבהם שליח האל הגיע אליהם, ציווה עליהם ואסר עליהם , או העדיפו מעשה עבורם , ובכך הם שמו את זה במידת ההתגלות שהחברים איבדו עם מות שליח האל , והם מצאו אותו , אמר אבן חג'אר ב (4): אם ישן ראה את הנביא, התפלל שאלוהים יהיה עליו ולהעניק לו שלום, כשהוא מצווה עליו לעשות משהו , האם הוא מחויב לעמוד בזה וחייב : או שעליו להציג אותו בפני השריעה לכאורה , שכן השנייה היא זו שאושרה . יש הבדל בין העשירים לנברשות , כן . לחזונות שיש להם מיסיונרים ליחיד או לקבוצה , או אפילו לאומה , אך הדבר מותנה בשני תנאים : ראשית : ישנה חשיפה מהימנה. אלראי זה הציג גם קבוצת חזיונות מלווים במשך רוב הלילה במסנג'ר. של אללה , הוא אמר : ~ אני רואה קנוניה החזון שלך שבעה לילות , זה היה Mthariha Flethrha של לילות של שבעה ,~ הסכימה (5), היה בוכרי שכותרתו ב שלו Saheeh ( הדלת : קנוניה על החזון ), ו חפיז אבן חג'ר אמר להעיר על hadeeth : מסקנה מן הדיבורים כי קבוצת ההסכמה על החזון של אחד D על כנות והבריאות שלה , ככוח הטבות חדשות מדיווח על חדשות מקבוצה . של . (6) השני : האם ההגינות של הרואה וכנות ולא היותו של הוי , או מטרה , או פזיזה , חי מקרה או משוכנע ברעיון , וסיטרט את מחשבתו , וטמטלט את חזונו בחלום , וכאן הבחין בין חזיונות לפני האירוע , ואת החזון של מקרה או אחרי , וזה לא סוד שזה במקרה של אירוע או אחרי זה, או חלש יותר ויותר ממה שהוא לפני זה – בדיוק כמו זה אינו מוסתר לכולם מעוניין באומנות זו , כך שאין שיעור בחזון של תשוקה , כמו שאין שיעור גם בביטוי של הוי , אז היכן ההתייחסות שמאשרת את החזונות כשליח האל? וויין של חברים דומים כיבד את הטהורים? _________________________________________ (1 ) ( מילון ביניים 540 חומר : DGT (א קבוצת סופרים שפורסם דאר אל דאווה 1980 – קהיר . (2 ) סיד קטב – אופ – (4 /1993 ), ועל מוחמד קוטב – אופ – . P 6 . (3 ) אבן חג'ר פתיחת 354 \ 12, אופ. CIT . (4 ) לראות פתח אל – אופ – (12 /389 .) (5 ) מסופר על ידי בוכרי כמו הפתיחה (4 / 256 ) של העתירה הדלת תפילות טראווה הספר הרבה של הלילה – אופ – – מוסלם, כמו הגרעיני (8 /58 ) בבית הספר של הלילה העדיף דלת צום של בגידה ולדחוק לבקשתם – A הפניה קודם לכן . (6) רואה אבן אבן – אופ – (12 / 380 ) ** מצטט את ד~ר פחד אל – עוסיימי…

…עגיל באוזן : לגבי העגיל לגברים, זה עושה מעשה שמיעה, והנאת האוזן אינה הולמת אלא לנשים, כמו לשיר ולהכות את העניבה, אחרת הוא עושה את מה שלא צריך, והוא מעשיר את הקוראן, ואם אין דבר כזה, היא מסתכלת על האישה ההרה ממשפחתו, באשר לאשתו או לבתו, היא יולדת ילד אם העגיל הוא זהב, ואם העגיל הוא כסף, והיא יולדת נקבה . ומי שרואה אישה או משרתת באוזניה, עגיל או שאנף, אז הוא יראה סחר במדינה צפופה, פיקניק שיש בו עבדים, ויש נשים שמקושטות, כי האישה וה עוזרת בית היא סחר, והאוזן שעליה מונח העגיל היא עבדים ונשים. העולם ויופיו, מכיוון שיופיו של כל דבר הוא פנינה, והקוראן והדת הם מבורכים, קול טוב ושלמות בענייניו . ואם בכל זאת הוא היה שונבט, הייתה לו בת . אם אישה בהריון תראה זאת, יהיה לה בן זכר . העגיל והשאב שווים לגברים ונשים, ואם העגיל הוא מזהב אז איש זמר, ואם הוא מכסף, אז הוא חוסך מחצית מהקוראן . מסופר שאדם הגיע לאבן סירין ואמר : ראיתי כאילו יש עגיל באחת מאוזניי, אז הוא אמר לו : איך שרת? הוא אמר שיש לי קול טוב ….

…הזהב אינו ראוי לשבח בפירוש חוסר המילה של מילתו וצבעו הצהוב, ופירושו של צער וקנס כסף, והצמיד ממנו אם הוא עונד אותו הוא ירושה בידו, כך שמי שרואה שהוא לובש משהו מזהב ואז הוא מתחתן עם עם חסר יכולת, ומי שמכה במוט זהב, הכסף שלו נעלם או שהם נפגעים מהם באותה מידה הוא הכה זהב, או שסולטאן כעס עליו וקנס אותו, ואם הוא ראה את זה הזהב הולך, הוא טען בעניין שנאה והוא נפל בלשונות של אנשים, ומי שראה את ביתו עם מדהאב או של זהב, האש התרחשה . ומי שרואה עליו שרשרת או כסף או חרוזים או מהותו של אפוטרופוס ומחקה אמון, ומי שרואה עליו שני צמידי זהב או כסף, יקרה לו משהו רע ממה שיש בידיו, וכסף עדיף מזהב, ואין טוב יותר בצמיד והמשעמם, שליח אלוהים, אלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, אמר: ~ ראיתי כאילו היו שני צמידי זהב בידיי, ואני נשפתי אותם נפלו, אז לקח אותם Mosaylimah, השקרן, ואל-Ansi, הבעלים של Sanaa . ומי שחושב שיש לו קרסול עשוי זהב או כסף, הוא יחווה פחד או ריתוק וריסון . ונאמר כי קרסוליים לגברים הם השרשראות שלהם, ושום דבר מתכשיטים אינו מתאים לגברים בחלום למעט שרשרת, שרשרת, טבעת ועגיל . כל התכשיטים לנשים הם קישוט, ואולי הפרשנות של הצמיד והקרסול לבעל מיוחדת . אם זהב אינו מתכשיט אז הוא נקנס, ואם הוא תכשיט, אז הוא חלש יותר ברוע כי שם אחר נכנס אליו . ונאמר שתכשיטי נשים מציינים נשים לילדיהם, ולכן זהב הוא עבור הזכרים, כסף עבור הנקבות שלהם, והזכר עשוי להתייחס לזכרים, והנקבה לנקבות . ומסופר שאישה נתקלה ואמרה : ראיתי כאילו יש לי קערת זהב משובח, והיא נשברה ומיהר לאדמה, אז ביקשתי אותה, אבל לא מצאתי אותה, אז הוא אמר : האם אתה עבד חולה או עבד? היא אמרה כן, הוא אמר : הוא גוסס . אדם ראה כאילו עיניו זהובות, ולכן רצה שעיניו ייעלמו ….

כלב בולדוג אם חלמת שנכנסת לבניין או רכוש מוזר ותקפת אותך על ידי כלב מסוג בולדוג, אתה תסתכן בהפרת החוקים התקפים במדינתך על ידי נטילת תימן כוזב כדי להגיע למטרותיך . אם בולדוג יפגוש אותך בצורה ידידותית בחלום, תקום בחיים ללא קשר לביקורת העוינת ולהתערבות הדלקתית שבה האויבים יתעמתו איתך ….

…איסמעיל בן אל-אשאת אמר כי כלב הציד, אם נראה שהוא ציד איתו, הוא מתפרש על ידי השגת תועלת מעולם שטוען שהוא עוין, ובשרו של כלב הציד יתפרש על ידי ירושה ….

כלב גרייהאונד כלב גרייהאונד הוא סימן טוב אם אתה רואה את זה בחלום שלך . אם הוא עוקב אחרי ילדה הוא יפתיע אותך עם מורשת מאנשים לא ידועים . אם הגרייהאונד הוא שלך אז זה אומר חברים שבהם אתה מצפה לאויבים ….

…ומי שרואה שאשתו מחזור, ענייניו סגורים בפניו . אם זה יופיע, זה ייפתח בפניו . המגע הזה הופך להיות קל . אם הוא רואה שהוא האישה המחזור, אסור לו . ומי שרואה שאשתו מחזור, ענייניו סגורים בפניו . אם זה יופיע, זה ייפתח בפניו . המגע הזה הופך להיות קל . אם הוא רואה שהוא האישה המחזור, אסור לו . ואם הוא רואה שהוא צובל, הוא מתבלבל . אם היה רוחץ ולבש את שמלתו, הוא היה עוזב אותה, וכך גם האישה ….

…עץ דקל הוא בחלום איש מדען או ילד, ומותו קטע אותו . זה מתבטא כאיש ערבי מועיל . מי שמחזיק הרבה עצי דקל משתלט על הגברים, ואם הוא סוחר, המסחר שלו גדל . וכף היד היבשה היא צבועה . אם עצי התמר נעקרו מהמקום, התרחשה מגיפה במקום ההוא, וייתכן שזה היה עינוי עבור הסולטאן . ומי שרואה עץ דקל חתוך, נסיעתו מתועבת . עץ הדקל הוא דודתו של האדם . ומי שרואה גרעין שהופך לעץ דקל, אז ילד הופך למלומד, ואיש שפל הופך לגדול . ונאמר : דקל תמרים מציין אריכות ימים וילדים, ועץ דקל הוא אישה, בית, אדמה, לבוש, כסף, אבא או מלומד ….

…אל-סאדר התרחבות החזה וטובתו בחלום היא עדות לכופרים של האיסלאם, והוא עבור הסובלים בתשובה ולהקל על הציות, ומעיד על הקלה על הקשים . אולי חסן אל-סאדר הצביע על אלטרואיזם . אל-סאדר עשוי להתייחס לידע, לכסף, להדרכה או לאשליה שהוא מסתיר בו . אל-סאדר היא אורחת, אשתו או תפקיד . ומתח בחזה שולל . אם הג'ימי שלי יראה שהחזה שלו חזק, הוא יאבד את הכסף שלו . ונאמר : יכולת החזה נדיבה והידוק שלה קמצן . הוא הרגיש : שהחזה שלו הופך אבן, זה יהיה קשה . רוחב החזה מעיד גם על עוול, והחזה הוא מקום הדאגה והשמחה, כך שמי שראה את חזהו רחב יהיה מרוצה, ומי שראה את חזה צר, הוא יקבל מצוקה ואשליה . ונאמר : התפשטות האיסלאם והיצרות עריצותו . ואם לא מאמין רואה את חזהו, אז הוא הופך למוסלמי ומרוויח בסחרו . ומי שראה כאב בחזהו, חטא ונענש על חטאו, ונאמר : הוא פזרן בציות לאלוהים הכל יכול . ואם גבר רואה שני שדיים בחזהו, אז הוא מתחתן אם הוא רווק, או אם הוא מאוהב, אז הרומן שלו מתברר ….

…עצי העץ מציינים נשים וגברים בעלי מוסר שונה . לראות עצים זה סימן למריבות ועצים לא ידועים הם סימן לדאגה ומצוקה, במיוחד אם הוא רואה אותם בחלום בלילה . אם זו כפירה, אז היא נפסקת, או שהוא כופר, הוא הופך למוסלמי . אם הרואה הוא לא מאמין, הוא הופך להיות מוסלמי או חוטא, הוא חוזר בתשובה . לא משנה מה העצים הספציפיים לממשום, כגון עצי חינה וורדים, מציין את אדוני הטוב והידע ללא פעולה או אמירה ללא פעולה . לראות מה ספציפי לממש ומיץ לימון, כמו תפוז ולימון, הוא ספציפי לממשום, והמסעדה, כמו תפוז ולימון, ואקשן, ומילה ומעשה . לראות מה ספציפי למוטם, ולא למות, כמו כף היד ואגוזי המלך, מציין את האדונים שאינם לוקחים את מה שיש להם אלא על ידי מאמץ ועייפות . לראות מה שאינו מסעדה או לרחרח, כמו צפצפה וברוש, מעיד על קמצנות וקמצנות . כל עץ שעליו נושרים מעיד על עוני ועושר, שימור ושכחה, ​​שמחות וצער . וכל עץ שלא מפיל את העלים הוא סימן לאריכות ימים, פרנסה תמידית, עושר ואיתנות בדת . ומי שראה שהוא שוכב על עצים, ילדיו גדלו . ומי ששתל עץ שתלוי, אז הוא מתחתן עם עם ופוקד כבוד . ועץ שאין בו פרי מציין גברים קשים ועצומים, שאין להם עושר ולא טוב . והעץ עם הקוצים הוא איש קשה . ומי שראה שהוא כורת עץ אשתו מתה, ואם עץ יתייבש, אדם חולה ימות שם . וקליפת עצים היא בריכה . ומי שיראה שהוא נוטע עצים בחורשה, יהיה לו ילדים . ומי שראה שעצים מקיפים הר, צאצאי העיר ההיא ירבו . והעץ שמול הבית מציין את הנאמנים . העץ שאיתו אלוהים אדירים דיבר אל משה, עליו השלום, מעיד על קרבה לאלוהים הכל יכול . העץ מעיד על חסדו של אלוהים אדירים, והעץ היבש הוא הדרכה ומזונות . ישיבה מתחת לעץ עם אנשים היא עדות לאישורו של אלוהים אדירים. אם המחפש הוא לא מאמין, מוסלמי או צייתני, הוא יחזור בתשובה, ועץ מבורך בחלום מעיד על חזרה טובה, ועץ טוב כמו דקלה זו מילה טובה, ועץ רשע הוא כמו מלון , מילה זדונית . ומי שרואה שהוא קוצר מעץ שאינו פריו, אז הוא לוקח כסף בלי פיתרון . נאמר : כריתת עצים היא מחלה הפוגעת בחותך ואנשיו ….

…שמן בחלום הוא פרנסה וכסף מותר, ותרופה למי שמשח אותו . ומי שרואה שהוא שותה שמן, זה מעיד על קסם או מחלה . ושמן זית הוא מדע, ברכה, הדרכה, אור ומזונות . כל מה שהיה ללא זיתים, כגון לפתית וראטן, הוא כסף הנתון לחשד . אולי השמן הצביע על אור העיניים או על אור הלב, ואולי הוא הצביע על שבר . אם השמן הטוב הופך לרע, הדבר מעיד על שבירת הברית, ואם השמן הרע הופך להיות טוב, זה מעיד על יחס טוב ….

…ונאמר שמי שראה שפולייתאיסט נעשה מוסלמי ומדבר בדלת המוות, אז זה מעיד על מותו בדת האיסלאם, ואם דבריו מנוגדים לדת ולדרך השריעה, אז הוא לא הופך להיות מוסלמי, ואם הוא הופך למוסלמי, אז זה לא קובע באיסלאם ….

…החמור : האדם מוצא אותו כפי שהוא רואה אותו שמן או מחוספס, ואם החמור גדול אז הוא גידל אותו, ואם הוא הולך טוב אז זה יתרון העולם, ואם הוא יפה אז זה יופי לבעליו, ואם הוא לבן אז זה דת בעליו והדרו, ואם הוא דל אז זה עוני בעליו . והשומן הוא נחלת בעליו, ואם הוא שחור, הרי שהוא הברוש והריבונות שלו, והוא מלך, כבוד, יוקרה וכוח . וירוק הוא אדוק ודת . אבן סירין העדיף את החמור על פני בעלי חיים אחרים, ובחר מהם אריות . ואוכף החמור נולד בתהילה . ואורך אשמתו, הישרדות מצבו במכשולו . ומותו של חמור מעיד על מות בעליו . והחמור חפר את בסיס כספו, ונאמר כי מי שמת את חמורו כספו ייעלם, אחרת הקשר שלו נותק או שרוכביו נופלים או שהוא עזב, או שמשרת שלו ששרת אותו מת, או שלו אבא או סבא ששירתו אותו נפטר, או שאדונו שהיה תחתיו נפטר, מכר אותו או נסע בערך . אם זו הייתה אישה, בעלה התגרש ממנה, נפטר מטעמה או נסע ממקומה . באשר לחמור שאינו מכיר את אדוניו, אם הוא כבר לא על ראשו, הרי זה אדם בורים או כופר, לקולו, כי אלוהים אדירים אומר : ~הוא מכחיש את הצלילים .~ וזה מציין גם את היהודי, כי הקב~ה אמר : ~ כמו שחמור נושא ספרים .~ אם הוא התנודד מעל המסגד או על המינרט, אז קרא לכופר שלא מאמין וחידש לכפירה שלו . ואם הקריאה לתפילה למען האיסלאם, אז לא מאמין אימץ את האיסלאם וקרא לאמת, והיה בו סימן ושיעור . ומי שרואה שיש לו חמורים, אז הוא ילווה עם בור, כי הקב~ה אומר : ~ כאילו היו אדומים .~ ומי שרוכב על חמור או הולך איתו, הולך בהסכמה טובה, סבו מסכים, טוב . ומי שאוכל בשר חמורים, הוא יקבל כסף וסבתא . אם הוא רואה שחמורו לא הולך אלא על ידי מכות, אז מקפחים אותו ולא מאכילים אותו רק על ידי תחנון . ואם יחמורו נכנס לביתו נערץ, הרי הוא סבו, והוא יפנה אליו בטוב על מהותו של מה שהוא נושא . ומי שרואה את חמורו הופך לפרד, אז מזונותיו יהיו בעלי סמכות . אם מלאו לו שבע, אז סבו ופרנסתו הם משליט לא צודק. אם הוא הופך לאיל, סבו הוא מכבוד או מפליה . ומי שרואה שהוא נשא את חמורו, אז זה כוח שהקב~ה מעניק לסבו כדי שיתפעל ממנו . ומי ששומע פרסות של בעלי חיים שנופלים במהלך הסיבוב בלי לראות אותם, זה גשם ונחל . החמור למטייל טוב יותר עם איטיות, ותנאי הנסיעה שלו יהיו כמו החמור שלו . ומגביית גללי חמורים, כספו יגדל . מי שהתאבק בחמור, חלק מקרוביו מתו . מי שמתחתן עם חמור חזק נגד סבו . ומי שרואה כאילו חמור מקיים עמו יחסי מין, הוא רכש עושר ויופי שלא ניתן לתאר בשל שפעו . החמור הצייתני יעיר את בעליו לטוב, כסף ועבר . וכל מי שיש לו חמור או קשר אותו והביא אותו לביתו, אלוהים יוביל לכל טוב וימסור אותו למי שהוא, ואם הוא נערץ, טוב יותר . ומי ששוחט את חמורו עני, ואם החמור מיועד למישהו אחר אז הוא מנותק ממנו, הוא מנותק בינו לבין בעליו, שמו או מקבילו . ומי שיקנה חמור וישלם דירהם על כך, יהיו לו מילים טובות יותר . אם הוא רואה שיש לו חמור עם כיסוי עיניים, אז יש לו כסף שהוא לא יודע איפה זה . ודבר לא שונא את החמור חוץ מקולו, והוא במקור סבו של האדם ומזלו ….

…ומי שרואה את אחד הפוליתאיסטים כאילו הוא מת וחי, אז הוא הופך למוסלמי . ומי שרואה את אחד הפוליתאיסטים כאילו הוא מת וחי, אז הוא הופך למוסלמי . כמו כן, אם היה רואה משרעת בחזהו, היה מברך . כמו כן, אם הוא רואה את עצמו בספינה בים, הוא נותן ברכה ….

…ומי שרואה שהוא הופך את סאתירוואנה, הוא הופך ממצב אחד למשנהו, וייתכן שהוא מאחר בחייו מזה שעבר, במיוחד אם נכנס להריון ….

…טורבן הוא בחלום כתר של אדם, יוקרתו, כוחו ומנדט שלו . מי שראה כי הטורבן שלו מונמך על צווארו, הוא מורחק מהאפוטרופסות שלו, וכמו כן אם הוא נחטף מעל לראשו . אם לא, הוא מתגרש מאשתו, או שכספו ורצונו הטוב יאבדו . ואם הוא רואה את הטורבן שלו הופך לזהב, אז מדינתו הולכת, אשתו, כבודו או כספו . ומי שרואה שוואלי גילה אותו, הוא מניח אפוטרופסות או מתחתן עם אשה חסודה . והטורבן ניצחון . מי שראה שהוא חובש טורבן הגדילה את ההנהגה והתעשייה, ואם זה היה גיזום, יותר כסף, ואם זה מצמר, הוא זכה למדינה וצדקה בדתו, ואם זה היה משי, אז זה המנדט בשחיתות הדת וכספיה אסור . מי שהסתובב עם טורבן מעל הטורבן שלו הגדיל את מעמדו והתבסס במדינתו . הטורבן הצהוב הוא מחלת ראש, והשחור יהיה לחוץ . אם המלך רואה כי הטורבן שלו הוא כמו בית, וכלב ים הוא כמו קרסול, אז הוא מבודד מרשותו, גם אם הוא היה מושל שהורחק ממצותו . טורבנים הם כתרים של ערבים . המונח טורבן עשוי להצביע על עיוורון או דאגה . ומי שמתפלל בחלום תפילה ללא טורבן, אולי הוא מפקפק בכיפת ראשו או בהיעדר השתחוותו והשתחוותו, ומי שרואה בין הפוליתאיסטים שיש לו טורבן על ראשו הופך למוסלמי, בגלל האמור : לא ההבדל בינינו לבין הפוליתאיסטים הוא למעט טורבנים על הכובע . מי שפחד משליט, וראה אותו בחלום עם טורבן טוב, חלם עליו והיה בטוח מפני רועו ….

…הדירהאם מציין בחלום את הילד בהריון . ונאמר : זה מעיד על זיכרון ושבחים, וזה עשוי להצביע על מכה כואבת . וחלקם רואים שהדירהם עבור מי שהכה אותם בחלום יהיו כמו מספרם כשהם ערים . אם החולות נמצאים בצרור או בשקית או שקית, אז הוא יפקיד סוד שישמור לבעליו . ה dirhams מציין מילים, ואם הם טובים, הם ידע, מילים טובות, והגשמה של צורך או תפילה . ומספר הדירה הוא מספר המעשים הצדיקים . והדירמות הרחבות מעידות על עולם רחב . ומי שרואה דראמות מהודקות על פלג גופו העליון, זו מלאכה שהוא רוכש . ומי שרואה שהוא חייב לאדם דירהם, אז יש לו תעודת אמת בשבילו, ואם הוא נותן לו אותה בצורה שבורה, הוא חורג מהתעודה . ומי שראה שהוא איבד דירהם נכון, הוא יעץ לבור ולא שמע ממנה כי החמיץ את הדיבור הנכון . קולות הדירהם והדינרים מעידים על מילים טובות . ה dirhams שלא נחרט עליהם מצביעים על מילים אדוקות . והדירות שבהן התמונות מעידות על כפירה עבור הנושא והבעלים . הדירהאם המוזל הוא התדיינות שלא תפוג . והחזון של לקיחת דירהם עדיף על תשלום זה . ומי שרואה שיש לו עשרה דרהם וזה הופך לחמישה, אז הכסף שלו יורד עד לאותה נקודה, ואם הדירהם הם חמש, אז זה הופך לעשרה, הכסף שלו גדל עד כדי כך . הדירהאם הטהור הוא טוהר דת החזון איש ויחסו הטוב לכל אדם, והדירות שהם מפוזרים בחלום הם מילים טובות . ומי שראה דרהם בידו וזה הפך לאגורה, הוא נפל לפשיטת רגל, ואם היה לו פרוטה ברשותו, אז זה הפך לדירה שהרוויח רווח, טוב ועצה, ואם הדירם שלו החזיר חצי, אז הוא מאבד מחצית מהכסף שברשותו, וגם או מחזיר רבע . אם הדירה הופכת לדינר, אז הוא מרוויח, ואם הדירה הופכת לחתיכת זהב, היא איננה . וקיום הדירהם רווח והנאה . והדהרם הצעקני הוא הונאה, שקרים, שבירות, וחי בחטאים גדולים אסורים ומבצעים . ונאמר : כל מי שיינתן לו דירה סוסים יקרא, ואם ישלם את הדירה למישהו, הוא יבכה עליו . ומי שרואה שהוא איבד דירהם או נגנב ממנו, אז הוא יתלונן על בנו, או מה שהוא לא אוהב אותו סובל ממנו . ומי שראה שהוא נלקח ממנו או הלך ממנו בדרך בלתי הפיכה, ילדו נפטר . ומי שגנב דירהם ונתן לו נדבה, הוא היה מספר את מה שלא יכול היה לשמוע . כמה מהם אמרו : הדירהם שבחזון הם סימן לרוע, וכל מה שחתום במעקה, ודהרם רע הוא מילים רעות . דירהמים הם משחות המרפאות את פצעי הלבבות, ומונעות צער, ומעידות גם על דאגה . אם זה היה מזויף, זה היה מעיד על רמאות בדיבור או בפעולה, צביעות וצביעות בעבודה . דירהם ברור הוא מדינה, כדור או סכום כסף, ומעיד על מאסר ומכות, או קנייה ומכירה, וזה ביטחון מפחד, או שפע פרנסה . אם הדירמות מעורבבות עם דינרים, זה מעיד על התשובה לתחנון, למילוי הצרכים ולריפוי המחלות, והמתעתעים הם מילים רעות, או משרת שאין לו טוב, ועשוי להצביע על מילוי הצרכים ב בצורה אלימה ….

…הקיר: מי שרואה בחלום שהוא עומד על קיר, או רוכב עליו, אז הקיר הוא אדם בלתי חדיר שיש לו חוב, ויש לו כסף והוא מסוגל למדוד את רוחב, אטימות וגובה של קיר . אם אדם רואה שהחומה שלו נפלה, אז זה הופך לאוצר . ומי שרואה שנפל עליה חומה חטא חטאים רבים ומחיש את עונשו . ומי שרואה קירות בית ספר, הוא מלומד ואימאם גדול, כך שאם הוא יחדש אותם, חבריו וחייליו יתחדשו ומצבם הראשון במדינה יחזור . אם הוא רואה שהוא מחובר לקיר, אז הוא לכבוד הסרתו ככל שהוא מסוגל להצמיד אותו אליו, ונאמר : אדרבה, זה קשור לאדם רזה . אם הוא מרים חומה וזורק אותה, אז הוא יפיל אדם מפרנסתו, או שהוא ייהרס או יהרג, ואם הוא דופק את החומה, אז בעליו ימות במצוקה . נאמר : החומה היא אדם בעל סמכות דומיננטית . וחומת העיר פושטת על גברים, שליט חזק או שליט אדיר ששומר על כספו. אם הוא קופץ מקיר או מסתמך על מקל, הוא הופך מאדם מאמין לצבוע, או שהוא משאיר את עצת המאמין בעצתו של צבוע . ומי שיסתכל על קיר ויראה בו את הדוגמה שלו, הוא ימות . ומי שנופל מקיר נפל ממצבו, או מתוך תקווה . ומי שרואה את זה כאילו הוא יושב על קיר עם צמיד זהב בידו, אז הוא יגיע לגבוהה או לכבוד, לעושר ולכבוד . לראות קיר בחלום מעיד על ידע והדרכה, ראיית רשעים, שיפוט או חלוקה בין חברים . ומי שראה את הקיר נפל לבית, בעל הבית חלה . ואם הקיר נופל מחוץ לבית, זה מותו . ואם הוא נסע, הוא בא ממסעו . ומי שרואה קיר שהתחדש במקום, זה על ידי נישואי תערובת . מי שבונה חומת בוץ יעשה מעשה צדקני, והבניין לא ישבח בשכר ובטיח . אם הקיר מפוצל במקום, זוהי הגדלת המאסר במקום ההוא ….

…סוס אם חלמת לראות או לרכוב על סוס לבן, זה מצביע על כך שהמדדים נוחים להצלחה וערבוב מהנה עם חברים הרמוניים ונשים יפות . אם הסוס מלוכלך ונפגע, ביטחונך יבגוד בידי חבר או אישה מקנאים . אם הסוס שחור, תתעשר, אך תרמה, ותמצא אשם בתאריכים פסולים . חלום זה פירושו עבור אישה שבעלה אינו נאמן לה . אם אתה חולם על סוסים כהים, הדבר מעיד על תנאים מרעננים, אך עם מידת אי שביעות רצון רבה . תענוגות חולפים לעיתים קרובות עוקבים אחר החלום הזה . אם אתה רואה את עצמך רוכב על סוס יפה בצבע ערמון, המשמעות היא עלייה בעושר והגשמת רגשות . עבור אישה, חלום זה פירושו כמיהה לשיפורים דחופים, והיא תיהנה מעניינים מהותיים . אם אתה רואה סוסים חולפים לפניך, פירוש הדבר קל ונוחות . אם אתה רוכב על סוס שמאיץ, האיוולת של חבר או משתמש תפגע בפרויקטים שלך . אם אתה רואה סוס בורח עם סוסים אחרים, המשמעות היא שתשמע על מחלת חברים . אם אתה רואה סוסי סוס יפהפה זה מצביע שגשוג וחיים מפוארים לך יהיה נשלט על ידי תחושה מוגזמת . אם אתה רואה סייח, זה אומר הרמוניה וחוסר קנאה בין זוגות נשואים ואוהבים . אם תרכב על סוס ותנהג בנחל, תביא עושר רב לידיך ותיהנה מתענוגות מפוארים . אם הנחל סוער או ערפילי, ההנאות הצפויות יתאכזבו במידה מסוימת . אם אתה שוחה על סוס בנהר צלול ויפה, תוכל לממש בקלות את רעיון האושר הרגשי שלך, וזה מנבא את איש העסקים לרווח גדול . אם אתה רואה סוס פצוע, זה מדבר על צרות לחברים . אם אתה חולם על סוס מת, הדבר מעיד על אכזבות שונות . אם אתה חולם לרכוב על סוס פרא, המשמעות היא שקשה להגשים את הרצונות שלך . אם אתה חולם שהוא יפיל אותך למטה, תתמודד מול מתחרה חזק והעסק שלך יסבול מחולשה עקב התחרות . אם אתה חולם שסוס בעט בך, מישהו שאתה אוהב ירחיק אותך . שלך בריאות הלקויה תבלבל ההון והעושר שלך . אם אתה חולם שתופס סוס על מנת לאלף אותו ולבלום אותו או לרתום אותו לרכיבה, אז תראה שיפור גדול בעבודה בכל התחומים, ואנשים ישגשגו במקצועותיהם . אם לא תצליח לתפוס אותו, המזל יאכזב אותך . אם אתה רואה סוסים מנומרים, זה מנבא שפרויקטים שונים יביאו לך רווח . אם אתה חולם שיש לך פרסה, ההצלחה שלך ודאית . חלום זה מבטיח לאישה בעל טוב ונאמן . אם אתה חולם שאתה שם פרסה על סוס, המשמעות היא שתנסה להשיג עושר חשוד ותוכל להשיג . אם חלמת על מירוץ סוסים, המשמעות היא שתהיה מוצפת בחיים חלשים, אך חלום זה פירושו שגשוג לנשים . אם אתה חולם שתעלה סוס במירוץ, תצליח בחיים ותיהנה ממנו . אם אתה חולם על הריגת סוס, תפגע בחבריך בגלל האנוכיות שלך . אם תרכב סוס ללא אוכף, תרוויח עושר וקלות, אך באמצעות מאבק קשה . אם תרכיב סוס אוכף בחברת גברים, תפגוש גברים כנים שיעזרו לך וההצלחה שלך תהיה ראויה בהחלט . ואם אתה בחברת נשים, אז הרצונות שלך יהיו חופשיים וההצלחה שלך לא תהיה שופעת כמו שהייתה הייתה אם נשים לא היו ממלאות את ליבך . אם אתה מנקה סוס, לא תזניח את פרויקטי העבודה על חשבון היותך איש כסף או חקלאי טוב . סופרים יהיו חרוצים מאוד בעבודותיהם, ואחרים ידאגו להם מאוד . אם אתה חולם על סוס, תוכל לצבור עושר וליהנות מהחיים עד הטיפה האחרונה . אם אתה רואה סוסים מושכים עגלות, זה אומר עושר עם מכשול כלשהו, ​​והאהבה תתמודד עם מכשולים . אם תטפס על גבעה על סוס והסוס לא מצליח להגיע לפסגה בזמן שתצליח, תרוויח הון למרות שתילחם נגד אויבים וקנאה . אם אתה והסוס הגעתם יחד למעלה, אז העלייה שלכם ודאית, אך היא תהיה מהותית . אם בחורה חולמת שהיא רוכבת על סוס שחור, המשמעות היא שהיא תטפל בסמכות חכמה, ומשאלות מסוימות יתגשמו בזמנים לא צפויים . צבע שחור בסוסים מעיד על עיכוב בציפיות . אם אתה רואה סוסה עם רגליים חלשות, המשמעות היא שמצוקה בלתי צפויה תדחף את עצמו למצבך המשמח . אם תנסה לתקן נעל שבורה, קטנה מאוד ברשימת הסוסים, יואשמו בביצוע עסקאות מרמה עם צדדים לא מודעים . אם תרד בירידה מסוס, העסק שלך ללא ספק יאכזב אותך . אם בחורה חולמת שחבר רוכב מאחוריה על סוס, פירוש הדבר שהיא תהיה מוקד תשומת הלב של גברים בולטים ומצליחים רבים . אם היא תפחד, זה יעורר רגשות קנאה . אם הסוס יהפוך לחזיר לאחר שהוא נוטש אותו, הוא לא יהיה אדיש להצעות נישואין מכובדות, ויעדיף חופש עד שהוא יאבד את כל ההזדמנויות הרצויות לנישואין . אם היא תראה אחר כך את החזיר מחליק על חוטי הברק והטלפון, היא תדחוף את מרכזו קדימה על ידי ההונאה . אם בחורה חולמת שהיא רוכבת על סוס לבן שעולה או יורדת גבעה והיא כל הזמן מסתכלת לאחור ורואה אדם על סוס שחור רודף אחריה, זה אומר שהיא תעמוד בפני תקופת הצלחה מהולה בעצב, והיא אויבים, בתוך תקופה זו, יבקשו להפריע לתיאורה בדיכאון ובאכזבה ללא לאות או בשעמום . אם אתה רואה סוס עם גוף אנושי יורד על ערסל באוויר, וכשהוא מתקרב לביתך, הוא הופך לצורת אדם ומתקרב לדלת שלך וזורק משהו שנראה כמו חתיכת גומי על דלתך אך הופך במהרה בלתי אפשרי לדבורים גדולות, אז זה אומר אכזבה ומאמצים חסרי תועלת להשיב את היתרונות שאבדו . ראיית בעלי חיים בצורות אנושיות מעידה על שיפור גדול לחלום והוא יכיר חברים על ידי רכישת מעלותיו של רווח ישר . אם גוף אנושי זה נראה חולה או מוכתם בנמשים, פירוש הדבר כישלון של תוכניות שצוירו בקפידה ובזהירות ….

…הדרקון הוא בחלום סולטן מעיק ופוחד או אש בוערת . אם המטופל רואה דרקון, הדבר מעיד על מותו . אם אישה בחלום יולדת דרקון, היא תלד ילד במשך זמן רב . כי הדרקון גורר את עצמו אם הוא הולך . ומי שרואה את זה כאילו דרקון גרר אותו במים, הוא ייענש בסמכות, או באלוהים הכל יכול, או על ידי שליטו . אם ראה כאילו הוא הופך דרקון, חייו יתארכו ויקבלו סמכות . אם הוא אכל בשר של דרקון הוא היה מקבל כסף מהמלך . הדרקון אולי חי זמן רב, בגלל אורכו . אם הוא רואה באדם כאילו הוא בא לקראתו ללא נזק, או כאילו שהוא נותן לו משהו או מדבר אליו בלשון קולחת, אז הוא מציין טוב הרבה שיהיה לו . ומי שרואה בחלומו דרקון משתנה, ויש גבר מזה, אז הוא מציין צבא של הג'ין, ואם הוא רואה את זה משתנה ויש אישה מזה, אז זה מעיד על צבא נשי של ג'ין, והוא אויב הרואה את שתיקת האיבה עם ראשים רבים באומנויות הבינוניות, הרע והרע . אם יש לו ראש אחד, שלושה או ארבעה עד שהוא מגיע לשבעה, אז כל אחד מראשיו הוא סבל ואיזשהו סוג של רוע, ואם זה הופך לשבעה ראשים אז אין לו שווה ברועו ובאיבה שלו . ומי שרואה שיש ברשותו דרקון, הוא יכבוש אדם בלי שכל . אם אישה בהריון תראה שהיא ילדה דרקון, היא תלד בן מאורס ומפואר, שממית את הלשון, או בן מגדת עתידות, או כומר, רשע, לא מוסרי או גנב ….

…אם הדברים הופכים מהנורמות הרגילות שלהם, כמו הכנסייה שהפכה למסגד או העץ היבש שהפך לפורה, זה מעיד על שינוי בשליטי העמדות, או על התנאים השונים של העולם מרע לטוב. , ומבין טוב לרע, כמו גם מעבר טרף מתכשיטיהם ואנשים מצורותיהם, כך שמי שרואה שהוא זוכה לשבחים, ולא היה כזה, כי זה הטוב בדתו, יראת כבוד אליו וגידול לכבודו . ומי שרואה שהוא ילד ממילא אין בו טוב, אז הוא שואף ופועל בבורות . אם אישה רואה שהיא זקנה או חצי, והיא לא כזו, זה טוב לה בדת שלה ובעולם הזה . ומי שרואה אדם קשיש בחלום הפך לאיש צעיר, ואם הוא עני, הוא נהיה הכרחי, ואם הוא מאלה שסידרו את חייו, הוא ישוב אליו ואם הוא חולה, מחלתו נרפאת . ומי שיראה שזה הפך לענף רך ויפה, הוא ימות במהירות . ומי שרואה שהוא ממושך בחלום, חייו יתארכו ויהיה לו כסף וילדים, ומי שרואה שהוא מקצר את ביתו או את בעלי החיים שלו, או מכל היתרונות שיש לו, רשאי לחשוש מוות בשבילו . ומי שרואה ירידה בחלק מבריאתו, זו ירידה בחייו העולמיים . ומי שרואה שהוא בדמות אישה וקישוטה, יושפל בתוכו השפלה וייסורים, אלא אם כן יראה שהוא שב למדינתו . ונאמר : אם הוא נמצא במריבה, שיתפייס עם יריבו, שהרי הוויכוח נגדו, כי טובתו מנצחת בצורך שלו . אם האישה ראתה שהפכה לגבר, ויש לה בן נעדר, היא פנתה אליו, ואם היא בהריון היא תביא ילד, ואם היא לא הייתה בהריון אז היא לעולם לא תביא לעולם ילד, ו אם ילדה ילד הילד נפטר לפני שהגיע לגילו, ואולי הפרשנות הוקדשה לערכיה או לבעליה, והיה לו אזכור באנשים, וכבוד כמו העצם הגברית . וכל מי שיפנה את גופו בחלום לגופה של חיה, ואם הוא יהיה בן שבע, הוא ישלוט עליו בלעדיו בכספו או בסמכותו ובחומרת צערו או בערמומיותו ורמאותו . אם מדובר בחיה שניתן לאכול, זה מעיד על טובתה או השפלה שלה . ומי שרואה את עצמו כנוצה או כנף, זו מנהיגות וטובות הפוקדות אותו . אם הוא רואה שהוא עף עם הכנף שלו, אז הוא נוסע בסמכות עד שהוא על הקרקע . ומי שרואה שגופו עשוי מחימר, הוא לא יישאר . ומי שיראה שהוא הפך מברזל, חייו יהיו ארוכים . ומי שרואה שהוא הפך לגשר או לגשר שעליו אנשים עוברים, אז הוא הופך לסולטאן, או לבעל הרשות, או למקבילה של הסולטאן, או למלומד בקרב החוקרים, שאנשים יכולים להגיע אליו ענייניהם . ומי שרואה שהפך מקל, אין בו טוב, כי הוא מושחת בדתו ובעולמו, אלא שהוא עייף בעולם הזה . אם הוא רואה שזה הפך למוקד, זה כן, אלא שהוא לא משיג ממנו את מה שהוא מבקש לשלמות הפקודה שלו או לבקשתו . אם הוא רואה ילד חולה שהפך לציפור, זו עדות למותו . ומי שרואה שהוא מעוות או משול לקוף, זה נעלם מחסדי ה 'אלקיך . ומי שרואה שהפך לגמל או לחיה או לשביעי וכדומה, אין בו טוב בדת, בפרט בכל מקרה . אם הוא יראה שהוא הפך לציפור, אז הוא יהיה מכונית על האדמה שנוסעת, וחייו בעולם הזה יהיו דומים לאלה של הציפור ההיא . מי שיראה שהוא הפך למפלצת, הוא יעזוב את הקהילה המוסלמית ויבודד אותם . ומי שיראה שהוא הפך לאייל, יהיה לו הנאה לחיות עם נשים . ומי שרואה שהוא הפך לחזיר, פרנסתו פורייה ומושפלת בעצמו . ומי שרואה שהוא עכביש, אז הוא הופך להיות מתפלל בתשובה של חטאים רבים ….

…סוכר מעיד על דאגה ועצב בחלום . וסוכר עשיר לנצח ברעים . אם שכרות היא מיין, אז בכל מקרה זה כוח, ואם הוא משתכר וקורע את בגדיו, אז אדם גס רוח, והוא לא יכול לשאת את הברכות, והוא לא שולט בעצמו . ומי שרואה מישהו שותה אלכוהול ומשתכר ממנו, אז הוא יכה בכסף אסור, והוא יכה את הכוח מאותו המלך . סוכר הוא כוח ועושר אם זה ממשקה, וסוכר ללא שתייה הוא פחד גדול . ושיכרות היא סימן רע לגברים ונשים משום שהיא מעידה על בורות של רבים . סוכר הוא מדריך טוב למי שפוחד . והשיכרות ללא סוכר מצביעה על הטענה עם מה שאין בה, ובמה שהוא לא מסוגל לעשות, ואולי הוא הורד באשמות נגדו, אז הוא חוזר ממנו שיכור בזמן שהוא לא שיכור . ואם הוא היה מאנשי הצדק, השתכרו עליו שיכרות מאהבת האל הכל יכול ….

…אם ראה שהוא מכר או לקח בגד בחורף, זה מעיד על העוני שלו ועל הצורך שלו באנשים . לדבריו, ראש הבגדים של מטיף אבו סעיד היה ככל הנראה מלאכתו שהוא עושה ומאבטח אותם מסקר העוני שבו טעות בחיים ועושר והתרחבות בכדי לשחרר אותם ולפגוע לטובת החורף ) ואלמפארטי אותו אם הכתובת מסומנת על ידי אישה . סעיד ג'עפר סדיק להתפרש Paljarah או הילד מה הוא ראה אותה Zain או שין יהפוך ב אותם, ואת החיסור של הבגדים שהם ועוברים על היבטים הוא חש כי לובש משהו שבו הוא לפרש בסדר ותועלת אם הם מן כותנה, נקי ומרווח ואם Dd כל כך Vtobeirh נגדו ואם הם משי ולא שום דבר אין שום דבר רע עם זה ואת המוכר של זה, כי הוא בוחר את העולם הזה על פני הבא . אבו סעיד אמר כי חזונו של המטיף לקרירות, בין אם הם מפורטים ובין אם לא מפורטים, הם מראים טוב שמסופר כי אבו בכר, אללה יהיה מרוצה ממנו אמר: הו שליח אללה, ראיתי אתמול היה על פפירוס פטכיה אמרה : שתיים. הבנים תבר אותם . והדיו מעיד על שמחה, אושר וקור שנמצאים לצד מהלך החרטום בביטוי, אלא שהאינטימיות בעולם טובה יותר מאשר בדת, והיא בפרשנות חזקה יותר מצמר . הוא חש כי לובש פראדה או מעורבב עם הכותנה Bharir אותו בלעדיו אפילו אם זה משי עושר חאראם ואת הקישוטים הם שעוטים את השווקים הם מוזמנים ורק בזמנים של הנאה ומופתים וגם אם הם בתוך התפקיד אלא אם זה סוג של שעשוע . ומי שרואה את משפט בגדו של הלבוש, הוא מתפרש בשלמותו . ומי שרואה שהוא לובש בגדי קיץ בחורף, זה יגדיל את הטוב ואת התועלת כמו הערך של מה שהוא לובש . הוא הרגיש שהוא לובש בגדי נשים זה מגדיל איתן כסף ופחד, אבל ההשלכות שלה הן קשות ושורדות אם יראו אישה לובשת בגדים מהגברים זה מראה טוב ומועיל . אל-כרמני אמר: ~מי שראה שהוא לובש בגדים פחות משלו, אז זה מעיד על שחיתות ענייניו, ואם הם אלגנטיים יותר מבגדיו, אז הוא מציין את סדר ענייניו .~ ומי שרואה שיש עליו את בגדי הזקנים, אז זה מציין את גובה העניין ואת כמותו אליו מייחסים לו אותם בגדים אם הוא משפחה בשביל זה, אחרת זה טוב ומועיל . ומי שיראה שיש לו בגדים מבגדי אנשים מושחתים, יהיו לו חטאים רבים וחטאים בשפע . ומי שרואה שהוא לובש מלכים, זה מתפרש על שלושה היבטים, מתקרב אליהם, משיג טובות, תועלת וסדירות בענייניו, ומשיג את הכבוד והכבוד . הוא חש כי לבישת בגדים של מדענים הייתה ברוכים הבאים סלאח אותו למדע בעולם צדק ואת העולם הבא .) הוא הרגיש שהוא לובש בגדים מן הצמר הוא פרש כדי להבטיח את הכסף . ההרגשה היא שלבישת בגדים דהימיס או אהרביין בערך, או Alrvdh זה יהיה נוטה למה שלדבריו בגדי החזון של ג'פר סאדיק לעולם אינם מתמקדים בתשעה היבטים של דת ועושר ויוקרה ומועילים וחיים ועובדים לטובת הצדק. של זה ותיקון אם זה לא מה שאתה מכחיש את הביטוי ואם האישה ראתה שהיא היא לבשה את מה שהוזכר בבגדים ראויים לשבח, והפרשנות שלה עשתה לה זכות עם בעלה ושלמות ענייניה . ודניאל אמר חזון של בגדי האיש: אם תלבש בגדים, תתפרש על ידי רווח, ואם תראה בגדים שחורים, הרי למלך יש טוב והקהילה במצוקה . אל-כרמני אמר: ~מי שיראה שהוא לובש בגדים שחורים, הוא יסבול מכאב, מצוקה וצער, אלא אם כן הוא שלובש אותם כשהוא ער ויודע עליהם, והוא יהיה מוטרד .~ אבו סעיד אמר כי המטיף בגדים שחורים למי שנהג לחבול שנאה שנאמרו להם כי הוא ההוכחה החולה למוות מכיוון שאנשי אסונות לובשים בגדים שחורים ובגדים אפס מחלת דיאבא רק בדיבאג 'או טווינג או משי, והדברים האלה הם תקפים לנשים וגברים של השחיתות של דת . אל-כרמני אמר: אם המטופל רואה שהוא שוטף בגד צהוב עד להסרת הצהוב שלו ולובן שלו מופיע, אז הבגד מתפרש בגוף והצהבהב שלו נמסר על ידי מחלתו ועזיבתו ממנו . זה הרגיש שנטרל אותו משמלה צהובה, סאגמה לא קרה, פגע בו במה שהוא שונא בצהוב של קריעת השמלה, או שלא כמו כל מה שנלבש בצבע וירוקי הבגדים שמחו והנאה ותופיק אבו סעיד אמר שהמטיף מלביש את הירוקים. כוח שכונתי של דת וגידול בפולחן ובמקרה טוב מת כאשר אלוהים, שהוא בגדי אנשי השמים, על אמירתו, בואו ולבוש בגדים ירוקים מסונדוס ואברק, ולבוש הירוקות מעיד על החיים הפגיעה בירושה, ובמתים שהוא יצא מהעולם כשהיד . אל-קירמני אמר: ~מי שרואה שהוא לובש בגדים ירוקים, זה מתפרש בכבוד ובכבוד. באשר לבגדים הלבנים, הם יתפרשו כרצוי, במיוחד אם הם טהורים . ~ אבו סעיד, המטיף, אמר כי בגדים לבנים מתאימים ללבוש אותם כדת, ולמי שרגיל ללבוש אותם כשהם ערים, ולגבי בעלי מלאכה ומלאכה, הם צריכים ללבוש את זה בשבילם . אל-כרמני אמר: ~מי שראה שהוא לובש בגדים לבנים טהורים, זה מעיד על טובת דתו ומצבו הטוב. ” ודאגותיו הלכו באמירתו שהוא לובש בגדים לבנים טהורים, ובאשר לבגדיו הכחולים, הוא נקי . לדבריו, קירמני ראה שהוא לובש בגדים זרקא זה הדת טובה והבגדים רוז ', הם שנאו גברים רק מצעי אלמלווה ומצעים הסומק של הדברים האלה מעיד על הנאה ותקף לנשים בדנהן אמרו שהם לובשים מופעים אדמדמים שנלחמים. סכסוך חמור מאוד ונאמר לו שמחה של סנאפרים עם פאנק בעולם, כפי שמעיד סיפורו של קארון, ונאמר שהוא מעיד על שפע של כסף תוך מניעת זכויות האל בו . ומי שראה שהוא לבש את זה בחג או בקבוצה, הוא לא פגע בו . לדבריו, קירמני ראה שהוא לובש בגדים חמרה שזה הביא ללחימה ולמחלוקת, אם כי ברוך הבא למנדט שקיבל אולי שמחת הפסוק יצאה לאנשיו בפאר והיה לבוש בבגדי חמרה ונאמר חזון הסומק. , בין אם בבגדים ובין אם אחרים, הם מראים טובות ואולי חזון האריסיפלות המוצג בשמלה להנאה . ומי שרואה את בגדיו נשרפים, אז הוא יקבל לו השפעות מזיקות ככל שנשרף מזה, ומי שרואה שבגדיו קרועים, אז יפרש את הסוד . הוא חש כי לבישת בגדים של שיער צמר או חיה או שיער או כך סכו כסף אם זה היה משי או כך ראיות מרוצפות שמלת חראם Fmal של חוסר מוסריות ועל הבגדים מלוכלכים, הם ועוברים Bgham וצער, ואת השמלות Alkagd הם ועוברים Baelchenaah לא טוב בזה, ועור השמלות צובר עניין ותועלת במידה המיוחסת לו ששמלת העור שאתה לא תופר אותה במונחים של סיטונאות מכל הזנים מראה לגמרי דת ואולי זה היה עוד ישן על הפנים ו בגדי האוצר יפלו את בז ועושר . ומי שיראה שהוא לובש שמלה צולעת, אישה תבוא בפי הטבעת שלה . ג'אבר אמר המרוקאי להביע שלהם מצורפים דברים יומיומיים Valbaad בבגדים אם הוא נקי כמו חדש, אשר מחובר לדת ואת העולם ואם דוק וינטאג המלוכלך Vdd כך אולי עפר דל ב השמלה על החולשה בדת ונאמר אם האישה ראה כי היא ללבוש בגד צהוב שהוא בעלה, זה מחליש אף ) הוא לא היה בשבילה, אז הוא לקח בעל . ומי שרואה שהוא פותח בגד מקופל, זה מעיד על נסיעה, ומי שרואה שהוא מקפל בגד פתוח, זה מעיד על בואו נעדר ממסעו . חאלד אל – איספהאני אמר שהבגדים הטובים ביותר ומה היה כותנה אם זה לא עניין של משי תולעי משי כי זה טהור זה דת טובה ושמלות עולמיות אם הדוגמה, כותנה או משי, הם מפיצים כסף חראם והשחיתות של הדת ונטול דאגות . הוא אמר שג'פר סאדיק שמלה חדשה גבר לבן אישה ואישה ומלך החסד והתועלת של זוג, הוא ראה שהוא הוריד את החלוק שלו איתו שהוא במלך השירות זה מהשירות שלו אבל לא כמו שזה נקרא, וראה שהוא גזר את בגדיו שפירש להשיג טוב . ומי שרואה שהגנב מפשיט את בגדו, זה מפריע להתרחשות השחיתות בקרב נשים . אבו סעיד, המטיף, אמר כי הבגד בעל שני הצדדים או שני הצבעים מעיד על נימוס ואפוטרופסות לאנשי הדת והעולם, והבגד החדש טוב לעשירים ולעניים . זה הרגיש שבגדי מגסות כמו Vtmzkt חדשים אינם מסוגלים לתקן כמו שזה מרתק אפילו כמו שהוא חי והילד והערך הגבוה של משרתי המחלה והחסד החופשי מגדילים שמלות של חוב מחודש, לבושים מעל בגדיו הראו את הסכמתו של אלנאת הסודי, ואולי הכוונה הייתה טובה מהכאילו ואולי הרוויחה כסף מדכורה וברוקדת משי איננה מתאימה ללבוש גרביים עבור המשפטנים, משום שאאולאן ביקשו מינימום והזמינו אנשים לכפירה והיו כנראה תקף הלא – מלומדים, הם מפרשים את העבודה דורשת פרדייס ומדביק עם נסיכות זה גם מצביע על נישואים על ידי אישה, כנה או פִּילַגשׁוּת Bjarah בל הגדרה מכנה המעבר של הביטוי של כל זה הוא מן המקרה של חוזה . החלוק מציין את פניו . אל-קירמני אמר, ~זה מתפרש למען הצדקנות בדת, לאנשים המושחתים עם השוטים, ולאחרים עם זיהום באבעבועות שחורות בגוף .~ אבו סעיד אמר מוטלת מטיף הפין במצב שהיה ממשפחתה, במיוחד מן האנשים של חריש וזריעה ובשנה פורייה למי יש ממשפחתה, א ~ים לנשים הנאה הגדלת ונתן שיה קיבל כסף מן הנקודה של הפרסים ואת האנשים של גילוי והימורים, וכן עשוי לצבור שוטים . מותר שיש לו פנים עם השלכות, ואף אחד לא מאשים את זה, בין אם זה לגברים או לנשים, אלא אם כן מערבבים איתו משהו מהסוג הגנאי . באשר לדיו, הוא מתפרש בחסד, ואין בו שום דבר מלבד הטוב ביותר, במיוחד לנשים, ונאמר חזון בגדי הנדיבות הוא צער . המסור ששני הבגדים שלו חגין מוטגטאן לבוש אחד מעל השני מסומן על ידי מותו ובגדיו הקרועים פירשו כלאחר יד חששות לפציעות וקרע פרש ארוך יותר וזה משמש אלקבה ודובאג'י אם האישה ראתה את בגדיה בבגדים קצרים חסר HTC מוסתר ואוכל השמלה החדשה לאכול כסף חלאל ולאכול את השמלה אמר סלמי ראה שבגדיו רטובים עליו בזמן שהוא לובש אותם. אם הוא נמצא במסע, אז הוא לא נוסע, ואם הוא התכוון למשהו שלא יהיה לו . ומי שרואה שהוא מוכר את בגדיו טוב לו ואין טוב למי שקונה אותם, ואם הוא רואה אותם שהוא דוחף אותם מעצמו, הרי זו מחילת עוניו . ומי שרואה שהוא לובש בגדים חדשים לאחר שהתרחץ, אז הוא מסרב באובדן הדאגה והמצוקה, והוא נחסך ממשהו לא בסדר . ומי שרואה שהוא לובש בגד אסור או משהו המיוחס לנשים, הוא מתחתן עם אישה אסורה, ולגבי הבגדים הרקומים, הם נלבשים על ידם, מוקשים, ואולי שבירת הנשים נשברת . הוא הרגיש שהוא לובש בגדי נשים , שהיו בהריון, הם מגיעים לנקבה, אם כי הוא לא היה בהריון זה משפיע על נזק או פחד באותו כסף כמו שנאתה כנראה נפצע בזמנו ובגלימה, שזה שהונח על הכתף, פירש את הדת האנושית שלובשת אותו בעמדת הצוואר והצוואר של המזכירות . הוא הרגיש שהוא robe ובכן הוא סלאח דין ותום לב, ואם הוא ראה את הגלימה זה מעמיד אותו על הכתף ובכן זה גדל החוב ואת הבריאות של הדת הוא לא טוב דק .) בכביסה הוא לצייר הוא הרגיש כי רחיצת בגדיו מעפר זה מראה על טובתו וישועתו של האלון ועצב ורווחתו וחובו יוחזרו אם הוא לובש אותו, אך אם הוא לא לובש אותו, זה בלי זה . אל-כרמני אמר: ~רחיצת בגדים נקיים אם מופיע עפר מזה, זו שחיתות בדת ועשיית חטא .~ אבו סעיד אלווסר אמר: רחיצת בגדים מעפר היא תשובה, שטיפת זרע היא תשובה של זנות, ושטיפתם מדם היא תשובה מרצח, וכיבוס מתירוץ בתשובה . ג'עפר אל-סאדיק אמר: שטיפת בגדים במים קרים פירושה ארבעה היבטים של תשובה, בריאות, הצלה מאסיר, וביטחון מפחד, ושטיפתם במים חמים, צער, צער ומחלה . ונאמר שמי שראה שהוא שוטף בגדים נקיים, זה גידול באדיקות ובחסידותו, ונאמר שזה בזבזני כי לא ראוי לכבס, ואחרים אמרו, אין בזה שום נזק ואין בזה שום נזק ….

…יין : במקור אסור כסף בלי קשיים. אם מישהו יראה שהוא שותה יין, הוא יסבול מחטא ועושר רב, שהרי הקב~ה אומר : ~הם שואלים אותך על אלכוהול והמנחה, אומרים שיש בהם חטא גדול, ויש תועלת גדולה יותר אותם . ” ומי שרואה שלשתות אותו אין על מי לחלוק את זה, כי זה יפגע בכסף אסור, ואמרו, אדרבא, כסף מותר . אם שותה את זה ויש לו על מי לחלוק על זה, הוא יחלוק איתו מבחינת דיבור ומריבה באותה מידה . אם הוא רואה שהוא פגע בנהר יין, אז הוא סובל ממרות בעולמו . זה נכנס אליו למרדה כמו שהוא קיבל ממנו . חלק מהמתורגמנים אמרו : שתיית יין מוגזמת בחזון אינה רק רעה, ואם אדם רואה שהוא בקרב קהל רב המכתים יין, הרי זה רע, מכיוון ששפע השתייה מלווה בשכרות, שכרות בו היא הגורם להתפרעות, אופוזיציה ולחימה . אל-חמר אמר לאלה שרצו נישואין והסכמת נישואין בגלל ערבובם . ומסופר שאדם ראה כאילו הוא שחור פנים עם ראש מגולח שותה יין, ואז הוא סיפר את חזונו במעבר חצייה, ואמר : באשר לשחור הפנים, אתה גובר על עמך, ולגבי לגלח את הראש, העם שלך עוזב אותך וההזמנה שלך נעלמה, ולגבי שתיית יין, יש לך אישה . איש בא לאבן סירין ואמר : ראיתי כאילו בידיים שלי יש שני כלים, אחד מהם יין ובשני חלב . הוא אמר : חלב הוא צדק, ויין מבודד, ועד מהרה הוא היה מבודד והוא היה מושל . והוא שתה יין למושל, שהיה מבודד, והוא חילק יין תמרים בחשדנות, ושתה יין תמרים . הם נבדלו בשתיית יין מעורבב במים, ונאמר שהוא מקבל כסף, חלקו מותר וחלקו אסור, ונאמר שהוא לוקח כסף בחברה, ונאמר שהוא לוקח כסף מ אישה ונופלת למרדה . וסוכר ללא שתייה הוא פחד ואימה . כי אלוהים אדירים אומר : ~ ותראה את האנשים שיכורים, אבל הם לא שיכורים .~ ושיכרות משתייה היא כסף, רע וכוח שהחזון איש משיג . וסוכר משתייה הוא בטיחות של פחד, כי אדם שיכור לא נבהל מכלום . אם ראה שהוא שיכור וקרע את בגדיו . שכן הוא אדם אם עולמו מורחב, והוא אינו יכול לסבול ברכות, והוא אינו שולט בעצמו . ומי ששותה אלכוהול וישתכר ממנו, הוא ירוויח כסף אסור, והוא ירוויח מכסף זה כמו כמות הסוכר ממנו . נאמר כי שכרות רעה לגברים ונשים, וזה מעיד על הרבה בורות, והוא ראה אדם כאילו הוא אפוטרופוס, והוא רכב בעבודתו עם עם, וכשרצה עזוב, הוא מצא את כולם שיכורים, כך שהוא לא יכול היה לעזור לאף אחד מהם, וכל אחד נשאר על שכרותו . הוא אמר את זה לאבן סירין, אז הוא אמר : הם מממנים ומחלקים אותך ולא עונים לך ולא הולכים אחריך ….

…באשר לאדומים, הם ראויים לשבח לנשים, בין אם הם על הבגדים או על הגוף, ובגברים זה לא מוצא חן בעיניו מבחינת המשפט, והוא עלול להתפנות לגברים אם הוא מוכתם בבגדים על ידי מרדה, אלא אם כן הוא רואה את עצמו במסגד וכדומה, ואז זה קל יותר מזה ….

…הקריאה לתפילה בחלום מציינת את העלייה לרגל אם הקריאה לתפילה היא בחודשי חג'ג ', והיא עשויה להצביע על רכילות באופן שמעורר תנועה, ניידות והכנה למלחמה, והיא עשויה להצביע על גניבה, או על גובה התואר, המיקום המכובד, הגובה והמילה הנשמעת, והאישה לסינגל . אולי הוא ציין את החדשות הנכונות . ואם הקריאה לתפילה שאינה הקיבלה, או הקריאה לתפילה בשפה שאינה ערבית, או עם זו שחורה, הוא עשוי לספר לנו על שקר ורכילות . אולי זה הצביע על הבעה והח'ריג'ים במדינה ההיא . המואזין הוא הקורא לטוב, המתווך, או קבלן הנישואין, שליח המלך או גבותיו, או המתקשר בצבא, ואם האישה נתנה אישור בחלום במינטר המסגד, הופיע חידוש גדול בארץ, ואם אוזני הנערים הצעירים השתלטו על המלך, במיוחד אם הקריאה לתפילה הייתה בשעה הלא נכונה . ומי שראה שהוא קורא למשואה והוא כשיר למדינה, הוא קיבל מנדט ככל שהגיע לקולו ובסופו של דבר היה איתו, ואם הוא לא היה ראוי למדינה, רבים מאויביו הפכו לנשיא עליהם, גם אם הוא היה סוחר שמרוויח במסחר שלו . הקריאה לתפילה עשויה להצביע על תחינה, צדקנות, ציות ועשיית טוב, או בטיחות והצלה מעלילות השטן . ומי שרואה שהוא קורא לקריאה לתפילה בבאר, ואם הוא במדינה לא מאמינה, הוא קורא לאנשים לשיטת הדת, ואם הוא נמצא בארצות מוסלמיות, אז הוא מרגל, וייתכן שיש לו היה הבעלים של כפירה שהוא קורא לה אנשים . ומי שרואה שהוא קורא לשיחה והוא מוסלמי, אז הוא מצרף לטוב . ומי שרואה שהוא מתקשר לשיחה ואף אחד לא עונה לו, אז הוא מעם של עוולים . ומי שראה שהוא קורא על גג שכנו, הוא היה בוגד בשכנו על אשתו . ומי שרואה שהוא קורא על גג הכעבה, אז הוא כופר או מעליב את חבריו של הנביא, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום . ומי שרואה שהוא מדקלם את הקריאה לתפילה בשכיבה, אז אשתו מתגרה באנשים ומרגיזה אנשים בלשונה, גם אם הוא היה רוואי, הוא התחתן . ומי שראה שהוא מתקשר בשוק, הוא מרגל גנבים . ומי שראה שהוא קורא לפתחו של הסולטאן, הוא יעיד על האמת . הקריאה לתפילה בסמטאות ובשווקים מעידה על חיים טובים, ומי שרואה שהוא קורא לקריאה לתפילה בקרון, הוא מואשם בגניבה . הקריאה לתפילה עשויה להצביע גם על עזיבת בן הזוג . ומי שראה שהוא קורא למקום בו עידן המקום נהרס והיו בו הרבה אנשים . ומי שיראה שהוא מתקשר לשירותים, יהיה לו חום . הקריאה לתפילה או הרמת קול לזכרו של אלוהים אדירים מעידה על קרבה לזקנים, במיוחד אם הקריאה לתפילה היא בקול יפה, ואנשים מקשיבים לה . אך אם הקריאה לתפילה שונתה, או שהוא התעסק בזה, או שהוא שינה את זכרו של אלוהים אדירים, או אם הנחשף נחשף, הדבר מעיד על פזיזות ומצוקה גרועים . ומי שרואה שהוא מכנה את הקריאה לעם שנאסף יחד, אז הוא קורא אנשים לאמת והם לא צודקים . ואולי הקריאה לתפילה מעידה על הבנה בדת . הקריאה לתפילה עשויה להיות תפילה להזמנה בסמכות הסולטאן . ומי שרואה שהוא נותן את הקריאה לתפילה ולא משנן את הטקביר ולעודד, אז הוא יצטער על אויבו . ומי שרואה שהוא קורא בשמיים ואנשים ענו לו, אז הוא קורא לאנשים לטובה והם עונים לו . ומי שרואה שהוא נתן את השיחה פעם או פעמיים, ונשאר ומתפלל על פי תפילות החובה, אלוהים אדירים יספק לו את חג'ג 'ואת אומרה . ומי שרואה שהוא קורא לקריאה לתפילה על גבעה שהושפעה ממנדטו של אדם שאינו ערבי, ואם הוא אינו כשיר למדינה, הוא יכה בסחר רווחי או במלאכה גדולה. הוא קורא לגברים לפיוס . אם האישור חל על בית, משפחתו תמות . ומי שרואה ילד קורא, אז הוריו חפים משקר ושקר . ומי שראה שהוא קורא להנאה ולמשחק, אלוהים שדד אותו מדעתו . מי ששומע את הקריאה לתפילה בשוק מעיד על מותו של אדם מהשוק . מי שמרוויח במזבלה יזמין אדם טיפש להתפייס, וטיפש לא יקבל את זה ממנו ….

…ומי שרואה שאשתו בהריון, הוא מקווה למשהו מתפיסת העולם, והריון טוב לגברים ולנשים בכל מקרה ….

…דמלאג ' : עבור נשים, הם קישוטים, גאווה ויופי, ואם הם רבים, זה פתח הטוב וההנאה שלהם מערכיהם . והגומה מיועדת לגברים לשלטון על אחיו, כי עצם הזרוע היא אח, וכך גם הזרוע . אם זה היה מזהב ונראה כאילו הוא נגדו, זה מעיד שהוא הוכה בשוטים, והמצוקה חזקה ממנו בפירוש ….

…הצווארון : לגברים, כך מיטיבה של אישה לבעלה, ורוחבו הוא עושר לבעל, וחוכמתו היא ידיעת הבעל, והיא מברזל כוחו, ועץ בתוכו הוא צביעות . זה הסולטן צפר והרווח הסוחר . אם הוא רואה שהוא מוקף בקורדון צר, אז הוא אומלל, ואם אדם החזון הוא אחד האנשים האדוקים, אז אף אחד מאנשי הדת לא ירוויח מזה . ואם הוא בקיא, אז הוא מסתיר פתק. אלוהים אדירים אמר : ~ הם יקיפו את מה שהם מוטרדים ממנו ביום התחייה .~ ומי שרואה את זה כאילו קנה משרתת עם צווארון כסף בגרונה, אז הוא יסחר לפי מידת המשרתת וייהנה מכוחה, או שהוא יכה אשה או משרתת מהמסחר, כי כסף זה של מהות הנשים . נאמר כי הטבעת מכל סוג שהוא היא שחיתות בדת ….

…שרשרת : לנשים יש כסף שבעלה הפקיד בידו, והוא אמר קישוט, כמו שזה מחבק אישה, כך גם הבעל והבן . באשר לגברים, חזון כזה מעיד על חיסול והונאה בקרבם, ומסבך סיבות, וזה לא בגלל החומר, אלא בגלל הצורה ….