…כלב גרייהאונד כלב גרייהאונד הוא סימן טוב אם אתה רואה את זה בחלום שלך . אם הוא עוקב אחרי ילדה הוא יפתיע אותך עם מורשת מאנשים לא ידועים . אם הגרייהאונד הוא שלך אז זה אומר חברים שבהם אתה מצפה לאויבים ….
חולם על כלב אבוד
(60 פירושים ומשמעויות של חלומות על כלב אבוד)באשר למזרן הידוע, מדובר באישה הרואה שיש מיטה או שחיתות במיטתו או עלייה או ירידה, ואז מפרש זאת באשתו ומי שרואה שהוא עוזב את מיטתו ולוקח מיטה אחרת, ואז הוא עוזב את אשתו ומתחתן עם אחר, ומי שרואה על מיטתו או על מיטתו כלב או שבעה או מה שמוקיע שם את החיה, אז הוא סותר את משפחתו
…הטבעת היא בחלום דת האיסלאם, ומי שרואה שהוא לקח טבעת אז הוא דבק בדת האיסלאם . והטבעת על הדלת מעידה על השער, הגבה או כלב השמירה, ואם הטבעת מזהב או כסף, זו עדות לתפארת, לגובה ולרכוש . והדלת מצלצלת כמו הגבה, השליח והמבשר . ומי שרואה את הליבה שלה בשתי טבעות, הוא חייב חוב לשני אנשים . אם הוא רואה שהוא משך את טבעת הדלת שלו, אז הוא נכנס לכפירה ….
…ומסופר שאדם ראה שהוא אוכל ליד שולחן, כך שבכל פעם שהוא הושיט את ידו אליו, ידו של כלב בלונדיני יצאה מתחת לשולחן והוא אכל איתו, אז הוא סיפר את חזונו על מעבר ואמר שאם החזון שלך נכון, אז ילד ישתף אותך במשפחה שלך, אז הוא בחן את העניין ומצא אותו כאמור ….
…בישול: מי שרואה בחלום שהוא בישל באש, בישל ובישל, אז הוא מקבל את מה שהוא רוצה ונופל בלשונות של אנשים . בישול הוא התרגשות שתועיל לו, והבישול בשל לפרנסה . ושאר האוכל הוא פרנסה פרט לעיסה ודייסה . ואם הבישול הוא עם בשר כבשים, הרי זה חיים טובים עם כבוד ונדיבות, ואם זה עם בשר של שבע, אז זה אפוטרופסות על עם שהוא מדכא עם פחד ושנאה, ואם זה עם בשר של כלב, אז זה מצב בזוי, ואם זה עם שומן, אז הוא מרוויח מכסף אסור, ואם הוא ללא שומן, אז הוא מרוויח ממוצע על ידי עוני ומחסור, ואם זה עם בשר עופות, מדינה, סחר או רווח מותר עם עם עשיר ומכובד, ואם זה עם בשר אריות ציפורים, אז זה סחר או אפוטרופסות על ידי עם פראי עם כסף אסור ….
…ג'אבר אל-מג'ריבי אמר את צבעי השלוואר הטובים ביותר עבור נשים לבנות וירוקות . ואם ראה שהוא מכר שלוואר ולקח את מחירו, זה מעיד על הניכוי . ומי שרואה שהשלווארה שלה נשרפת, זה מעיד על הרס המשרתת או המשרת שלו . ומי שרואה ששלווארה אבוד, זה מצביע על כך שעוזרתו או משרתו יישארו . ומי שראה שהוא חובש שלווה נקבה, זה מעיד על השפלה והשפלה ….
…שולחן אם אתה מכין שולחן אוכל בחלום, זה מנבא פגישות משמחות ונסיבות טובות . שולחן ריק בחלום מנבא עוני או חילוקי דעות . באשר לניקוי המאה, הוא מנבא שהשמחות יהפכו לחילוקי דעות ובעיות . אם אכלת ליד שולחן ללא כיסוי, זה מנבא שתהיה לך אופי עצמאי ולא יהיה לך אכפת מההצלחה או מהתנהגותם של אחרים . אם אתה רואה שולחן נע או נע בצורה מוזרה, זה מנבא כי בעיות יגעו בחייך ואתה תחפש שינוי כדי להיפטר ממנו . באשר לראות מפה מלוכלכת, היא מנבאת אי ציות לילדים ומשרתים, בעיות ומריבות לאחר תקופה של שמחה והנאה . לראות שולחן שבור מנבא מזל עלוב . אם אתה רואה מישהו עומד או יושב ליד שולחן, זה מנבא שתרכב על גל איוולת כדי להשיג הנאה . אם אתה שומע קול שמכות על שולחן או כותב על שולחן, זה מנבא שינוי ברגשות שלך כלפי חבריך שיאיים על עתידך . אתה תרגיש אבוד בגלל זלזול שלך בקרובי משפחה וחברים ….
…ומי שרואה שהוא אבוד בעמק כדי שלא יופיע זכר ממנו, זה מעיד על מותו ….
…ומי שרואה סחורה של כל דבר שיש בו דבר מת, בין אם זה אדם או חיה, הסחורה הזו מתקלקלת ומקורה אבוד ….
…הוא בחלום איש ידע או טוב, קרוב לאנשים, קל באספקה, ולחולים יש תרופה . מי שאוכל ממנו מבושל חוזר אליו, הוא איבד אותו מדתו, מעצמו, מכיסו או מבנו . ומי שאוכל דלעת גולמית, הוא יבהל מהג'ין, או שהוא יתקוטט עם אדם . נאמר : עץ הדלעת הוא אדם עני . ומי שקצר דלעת מחוות אבטיחים ניצל ממחלה, על סיפור יונוס עליו השלום . ודלעת דשדוש והאשמה . מי שאוכל דלעת מבושלת שומר פתק כמו שהוא אכל ממנו, או אוסף משהו בנפרד . ראיית דלעת מעידה על חזונו המעיד על דאגה, צער, מצוקה, מחלה או מאסר, ואכילה עשויה להצביע על טובת הנפש והבחנה . ומי שראה שהוא אכל דלעת גולמית הצביע על ריב ומרע, ואם אכל אותו מבושל והיה איתו תבלינים, זה מעיד על חרדה וצער, ואם זה בלי תבלינים, זו פרנסה, והוא עלול למצוא אבוד ….
…פיוס : מי שרואה בכך שהוא קורא ליריב להתפייס מבלי לשלם חוב, אז הוא קורא לאדם אבוד להדרכה . פיוס היריב מצד הכסף יהיה טוב ….
…פיוס הוא מריבה בחלום, כך שמי שרואה שהוא טוב ליריבו הוא יריב . ואם הוא רואה שהוא קורא לאדם ידוע או לא ידוע להתפייס מבלי לשלם חוב, אז הוא קורא לאדם אבוד להדרכה . ראה גם שביתת הנשק ….
…בחלום זה מעיד על החזרת פיקדונות, או הצלת המטופל ממחלתו, או האסיר מכלאו, ואולי זה מעיד על פגישה עם הנעדרים . ומוות בחלום הוא מחסור בדת, שחיתות בה וגובה בעולם אם זה מלווה בבכי וצרחות כל עוד הוא לא קבור בעפר, ואם הוא קבור הוא לא מקווה לסלאח . ומי שראה שהוא מת ואין גופה, זה מעיד על הריסת בית מביתו, ונאמר : אדרבה, שהוא עיוור בראייתו וארוך בחייו . ונאמר : מוות הוא מסע או עוני . נאמר : מוות הוא נישואין לחלוטין, כי האדם המת זקוק לבושם ולכביסה כמו נשוי . ומי רואה שהוא מת והוא בהריון ולא נקבר, הוא יהיה להביס את אויביו . ומי שרואה שהוא חי אחרי מותו, יעשירו אותו אחרי עוניו או יחזור בתשובה על חטאו . ומי שמת אמר לו שהוא לא מת, הוא נמצא בהיכל הקדושים . ומי שרואה את המת הוא חולה, הוא אחראי לדתו . אם אנשי הקברים יוצאים לאכול את כל אוכל העם, אז מחיר האוכל עולה . מה שהאדם המת מספר על עצמו או על מישהו אחר בחלום הוא נכון ואמיתי . ומי שרואה אדם מת בכושר טוב תוך כדי צחוק, זה כך . ומי שרואה שהוא מתפלל למתים, הוא מטיף לאדם חסר לב . ומי שרואה שהוא הולך על עקבותיו של מת, עליו ללכת בדרכו . ומי שראה שהאימאם מת, המדינה תיהרס, ולהיפך . מוות הוא חרטה מחטא גדול . ומי שרואה שהוא מת כשהוא עירום, אז הוא יהיה עני, ואם הוא על שטיח, העולם יפשט עבורו . ומי שיראה שבנו נפטר, הוא יינצל מאויבו . ומי שראה שהוא מת ונקבר, אז העבד ציין שהוא שוחרר, ואם הוא לא היה נשוי, הוא ציין שהוא התחתן, ואם החולה ראה שהוא התחתן, הוא ימות . והמוות הוא מדריך טוב לאלה שפוחדים או עצובים, ומות האחים מעיד על מות האויבים . ומי שרואה שהוא בין עם המתים, אז הוא בין עם צבוע . ומי שיראה שהוא מלווה אדם מת, הוא ייסע רחוק . ומי שרואה שהוא באמבטיה, פקודתו תעלה, והוא יינצל מחטאים, דאגות וחובות . ומי שיראה אדם מת שהוא חי, הוא יחיה בשבילו עניין מת . אם הוא רואה את האדם המת או עייף, אז זה מסיח את דעתו במה שהוא נמצא, ואם הוא חולה, הוא אחראי לחוב שלו . ואם הוא ראה שפניו מושחרות, הוא מת באי אמון . ומי שרואה שהוא הקים את המתים, יהודי או נוצרי, או כפירה, מברך אותם על ידיו . אם הוא רואה שהוא מחיה את המתים, אז הוא מנחה עם אבוד . ומי שנראה חי נותן למתים דבר שעלול להיאכל או לשתות, ולכן זה נזק שקורה לו בכספו . אם הוא יראה את האדם המת וייתן לו אוכל, הוא יזכה לפרנסה מכובדת . אם הוא רואה שהמת מת לקח את ידו, אז כסף ייפול ברשותו מצד חסר סיכוי . לדבר עם המתים זה חיים ארוכים, ולקחת מהמתים זה אספקה . ומי שיראה שהוא מדבר עם המתים, אז תהיה הכחשה בינו לבין העם . ומי שרואה שהוא מקבל מת ידוע, הוא מרוויח מהנפטר עם ידע או כסף שהשאיר אחריו . ונאמר : מי שרואה שהוא מקבל אדם מת ואדם החזון חולה, אז זה מעיד על מותו . ומי שרואה שהוא מתחתן עם אישה מתה ורואה שהיא בחיים, אז החיים ימותו . ומי שרואה שהמת נותן לו את חולצתו השחוקה או המלוכלכת, אז הוא יהיה עני . ומי שרואה שהמתים מוכים בחיים, החיים הביאו שחיתות בדתו . ומי שיראה אדם מת מכים אותו, הוא ישתפר מנסיעה . ומי שרואה אדם מת ישן, שנתו תנוח בהמשך . ואם יראה אדם חי שישן עם אדם מת, חייו יהיו ארוכים . ומי שרואה שהוא חי בין המתים, הוא נוסע רחוק ומשחית את דתו, ואם הוא רואה שהוא עם המתים בזמן שהוא חי, אז הוא מתערבב עם אנשים בדתם, שחיתות . ומי שיראה את הנפטר בין הכופרים לובש בגדים ישנים, אז הוא יהיה במצב גרוע בהמשך . ומי שרואה אדם מת ואומר לו שהוא לעולם לא מת, אז הוא נמצא בהיכל קדושים והוא יתברך בהמשך . ומי שרואה שאמו מתה, אז עולמו נעלם ומקלקל את מצבו . ומי שרואה שאחיו נפטר וחולה, אז הוא מותו . ומי שרואה שאשתו נפטרת, הענף שלו בו פרנסתו הולכת ומתדלדלת . ומי שרואה שהוא מתפלל למען המת, הוא יערב לאיש מושחת . ומי שרואה שאדם מת טובע בים, אז הוא טובע בחטאים . ומי שראה שהמתים יוצאים מקברם, הכלואים ישוחררו . אולי המוות הצביע פתאום על מהירות העושר לעניים . מות הנביאים, השלום עליהם, בחלום הוא חולשה בדת, וחייהם הפוכים . אולי מותו של המדען הצביע על הופעתה של כפירה בדת, על מותם של הורים במחסור, מות האישה הוא עזיבה עולמית, ועל מותו של הילד הפרעה גברית . ותפילות המתים למתים הן מעשים פסולים . לראות את הפוליתאיסטים המתים בחלום הם אויבים ….
…ומי שרואה שניתנה לו טבעת לאטום, אז הוא מחזיק במשהו שמעולם לא היה בבעלותו, ומי שרואה שהוא אטום בטבעת כסף לבנה, אז ילד צדיק ייוולד לו, ואם הוא הוא אדום, הילד שלו מושחת, ואם הוא שחור הוא יוכיח שהוא משפיל ומשפיל, ואם הוא רואה שהוא הכה טבעת בזמן שהוא נמצא במסגד, תפילה או פולחן, הוא הבעלים של אישה, ואם הוא חזק ואז הוא מכה בשיא או סוחר, הוא ירוויח. ומי שרואה שניתנה לו טבעת זהב, אז הוא כמו זהב, חלק ממה שבבעלותו ייעלם ממנו או ששליט יכעס עליו. אקוומרין, הוא חי זמן רב, ומי שרואה שהטבעת שלו נלקחה ממנו, אז הסמכות שלו מוסרת ממנו, ואם הוא רואה שהוא אבוד, אז מה שהוא שונא נכנס אליו, ואם הוא רואה שזה נשבר או נפל, אז זה מצביע על כך שמעמדו נפל או שכספו נעלם או שהוא משאיר את אשתו עם מוות או חיים או בסמוך למועד האחרון או מותו בנו, ואם האישה רואה את זה, זה מותה בעל, ומי שרואה שציפת טבעתו נפלה, אזי פנים סמכותו ונוכחותו יוסרו…
…אל-חאסה : מציין גברים ונשים, נשים צעירות ונהרות לבנות נספרות, כי זה מהאדמה ועל שינון וספירה, בגלל הידע או השירה שספג התלמיד, העלייה לרגל וזריקת אבנים, האכזריות ומצוקה, ועלבונות והשמצות . מי שראה ציפור יורדת משמים לארץ, אז הרים חלוק נחל ועף איתו, ואם זה היה במסגד, אדם טוב או אחד הצדיקים נספו ממנו, ואם החזון איש היה חולה, והוא היה בין האנשים הטובים או מישהו שהתפלל גם בזה, ואף אחד לא מעורב בו במחלה. מי שמתפלל גם בו, אז האדם עם החזון מת, ואם הוא הרים את חלוק הנחל מכנסייה, השיקול לשחיתות של המטופל הוא כמו זה שהצגנו, ואם הוא אסף אותו מבית או ממקום לא ידוע, אבוד המטופל של האדם שהיה לו ראייה מילד או אחר, כמו זה שאסף מספר חלוקי נחל וגורלם בבגדו או בלע אותו בבטנו, ואם הוא הרים אותו ממסגד או מבית מלומד או ממעגל גברי, הוא ספר מהידע והקוראן, והוא נהנה מהזיכרון ומההצהרה באותה מידה שהוא הרים מהמצור . אם זה נאסף מהשווקים או מדונמים ושורשי עצים, אז זה מרוויח מהעולם, ובדירהם זה מורכב עבורו מסיבה של פירות או צמחים או מסחר ותיווך, או מלבקש ולתת צדקה כל אדם על פי דאגתו והרגלו בהתעוררותו . אם לכידתו היא מהים, אז מתנות מהסולטאן אם הוא משרת אותו, או מרוויחות מהים אם הוא סוחר בו, או ידע שהוא רוכש מדען אם זו בקשתו, או מתנה וקישור מאת אשה עשירה אם יש לה בן או משהו דומה . באשר למי שזרק אותו לים, הכסף שלו נכנס אליו . ואם הוא זורק אותה לבאר, הוא לוקח כסף להתחתן או לקנות משרת . ואם השליך אותו בגשם או בתנאי אוכל, או במחסן של הים, הוא קנה עם מה שהיה לו או כמו שהוא זרק אותו, סחר שמעיד על המקום בו זרק את מה שהיה איתו . פשוטי העם אומרים : זה וזה כל כך זרק מה שהיה לו של דירהם לתוך חיטה או שמן או משהו אחר . אם הוא זרק להם חיה, כמו אריה, קוף, ארבה, עורב וכדומה . זה היה בימי החאג ', וזה הודיע על ידי העלייה לרגל ויידוי האבנים בעתיד פקודתו, כי מקור זריקת האבנים הוא שגבריאל, עליו השלום, ציווה על אדם, שלום. יהיה עליו, לזרוק את השטן כשהוא הוצג בפניו, וזה הפך לסונה עבור בנו . אם הדבר לא נעשה בימי חג'ג ', חלוק הנחל היה תחינתו כלפי אויב או אדם לא מוסרי, או קללה והעלבה שלו, או עדויות להעיד נגדו . ואם היה זורק אותם נגד הגזעים האלה, כמו יונים ומוסלמים מקרב העם, האיש היה עוקב, מדבר בצדקות והנשים מוגנות ….
…ומי שרואה שילד קטן אבוד, אז הוא נעלם, ונאמר כי הצער מופרע ….
…באשר לארונות וכלים, מי שרואה שהוא קנה ארון מתנה, ניתן לו אותו או נשלח אליו מהשמיים, הוא יתברך ברכוש, בידע, בחלום, בפרנסה ובשלווה. הארון עשוי להיות אשתו של האיש או חנותו. אם הוא רואה שקרתה בהם תאונה, או מי שרואה גולה, בגד, שק וכדומה מכל הכלים, זה מיכל למה שיש בו משהו, ואולי זה היה הלב האנושי כלי למה שיש בו טוב או רע, ומי שרואה שהתיק שלו נקרע בתחתית ונעלם ממנו, אז התיק הוא גופו והכסף הוא נשמתו, אז הוא אבוד בהכרח ומי שרואה שהוא נושא תיק ריק אזל גילו, ומי שרואה שהוא קנה פגם או ספל וכדומה, אז הוא מתחתן עם אישה, ומי שרואה שהוא נושא משהו מזכוכית שבורה, אז יש לו כסף, ומי שרואה שיש בידו ספל מים ונופל מידו ונשבר והמים נותרים בידו, אז אשתו יולדת ילד ובנה נשאר ומי שרואה סירים בביתו עשבי תיבול או מחבתות או סירים או מחבתות ואנשים מכירים אותם. אם יש אדם חולה שמת, ואם החולה אוכל מהם, זו עדות למותו. הסירים עשויים להיות סימן לערך הבית ולמספר בעלה, ומי שרואה שהוא מנגב את המנורה שלו או מתקן את נימתו, זו בשורה משמחת לגבי בטיחות הראייה שלו, הבריאות שלו המחפש, ומי שרואה בקנון, כוח או מסרג'יה, שחיתות טובה או רעה הערך של זה הוא בערכי הבית, ומי שרואה משהו מכדים, טקסים, נסיבות וכלים, כי כולם נשים ומשרתים, מה שראה בהם טובות או שחיתות, אז זה מתפרש במשרתים ועבדים והגרזן הוא משרת והמשחה הוא משרת….
…לכלוך : מציין אנשים, כדור הארץ, ויש לו עקביות של פרנסת הבריאה, והערבים אומרים : אדם יהיה מאובק אם הוא עשיר . ואולי מסומן על ידי עוני, מוות וקבר, כי זו מיטת המתים . והערבים אומרים : אדם גדל אם הוא עני . הוא אומר : ~ או נזקק המאובק ~ זה חופר את האדמה ונכרה אדמה, זה היה חולה או שיש לו חולה, שקברו, למרות שהוא נסע, הוא חפר את נסיעתו, והאדמה הרוויחה אותו ואת כספו ועניין, מכיוון שהמכה באדמה עוברת, הפסוק : ~ ואחרים הם מכים על האדמה .~ ואם הוא אישה המבקשת לנישואין, אזי הארץ היא אשתו, החפירה היא כריתת יערות, המקל הזכר והעפר את הכסף של האישה או את דם התירוץ שלה . ואם הוא דייג, אז החפירה שלו היא בגידתו לציד, ואדמתו היא הרווח שלו ומה שמועיל לו, אחרת חפירתו נדרשת במרדף אחר רווח, מרמה או תחבולה . העיקרון הבסיסי של חפירה הוא זה שנחפר לשביעית מהקצף על מנת ליפול לתוכו, ולכן נדרשת חפירה מרמה לשם כך . באשר למי שעפר את ידיו מעפר, או בגדו מעפר או איתו על הקרקע, אם הוא עשיר, כספו אבוד והוא זקוק להשפלה ולצורך, ואם יש לו חוב או שיש לו פיקדון, הוא מחזיר את זה למשפחתו ומסיר את כל זה מידו, וצריך אחריו, גם אם זה חולה, היד שלו הקטינה את היתרונות של העולם הזה, נשללה מכספו ונלכדה בעפר . ולהכות את האדמה בעפר, מעיד על ספקולציה עם רווח, והיכה בה בחגורה או במקל, מעיד על נסיעה נאה, וחלקם אמרו : ללכת בעפר, לחפש כסף, ואם הוא אוסף או אוכל אותו, הוא אוסף כסף וכסף עולים על הידיים שלו, ואם האדמה מיועדת למישהו אחר, הכסף מיועד למישהו אחר. אם הוא נושא משהו מלכלוך, הוא יזכה להטבה ככל שנשא, ואם הוא יטאטא את ביתו ואסף ממנו לכלוך, אז הוא בוגד עד שהוא לוקח כסף מאשתו, ואם הוא אוסף את זה חנות, הוא צובר כסף מפרנסתו . ומי שרואה שהעפר מתנקז, זה כסף שקורה לו, כי העפר הוא שלך וכסף, ואם הוא רואה שהוא סחף אבק על גג ביתו והוציא אותו, הרי זה עזיבת כספה של אשתו , ואם בשמים יורד גשם, אז טוב שזה לא לעתים קרובות . וכל מי שממוטט את ביתו והיכה אותו מעפרו ואבקו, הוא הכה כסף מירושתו, ואם היה שם עפר על ראשו, היה מכה בכסף מעיוות וחולשה . ומי שרואה כאילו אדם מערבב עפר בעיניו, אז החתי מוציא כסף על החתי כדי ללבוש עליו משהו או להשיג ממנו את המיועד . אם הוא רואה כאילו השמים גשם הרבה לכלוך, אז הוא מייסר, ומי שגורף את החנות שלו ומוציא את העפר עם מטלית, הוא פונה ממקום למקום ….
…מי שרואה שהוא הכה בזהב, אז הוא ייפגע מהם ומשהו שהוא שונא, או שהכסף שלו ילך במידה שהוא ראה שהוא הכה זהב, והמספר הידוע עדיף על המספר הלא ידוע, ומי שרואה שהוא פגע בדינרים ידועים, הוא ייפגע מדאגה עד כדי כך, ואם הם לא ידועים הוא לא יודע את מספרם, אז הדאגה שלו תהיה חזקה וחזקה יותר. הוא ראה שאדם נתן לו דינרים, הוא היה עוול, ואם ראה שהוא שילם את זה למישהו, הוא לא צודק ואולי הדינרים היו אם זה היה חמש מתוך חמש התפילות היומיות, ואם משהו אבוד מזה, ואז הוא מבזבז חלק מחמש התפילות, ומי שרואה שהוא הכה בדינר אחד אז הוא יכה ילד ואולי יפקיד בידיו כסף, אז הוא בוגד ומי שרואה שאדם מת נתן לו דינרים, ואז הוא בטוח מפני דיכוי והדינרים פחות מאבק, ומי שרואה שהוא הכה בזהב שנעשה כמו כלי ותכשיטים וכדומה, אז הוא ייפגע מהם יותר מאשר דינרים, ומי שחושב שהוא נמס זהב, אומרים לו מילים רעות והוא חופשי ממה שאין בו…
…חזון העיניים מתפרש על ידי הדת, ומי שרואה שהוא עיוור או שעיניו מותשות איבד את דעתו באי ציות, הוא מתחייב על כך, ונאמר שהוא חסר ידע ואינו מבין את העניינים . נאמר שהוא עיוור לוויכוח שלו וביקש את צרכיו. ומי שרואה שעיניו לבנות, אז זה מעיד על עצבותו. אם הוא במצוקה, חרדתו ומצוקתו נעלמו, ומי שרואה שהוא היה עיוור ואז ראה, אז הוא מונחה אל האמת, ומי שרואה שהוא מוביל את העיוור, אז הוא ידריך אדם אבוד אל האמת, ומי שרואה שהוא עיוור הלך למחצית מדתו ופגע בחטא חמור ונאמר שהוא רואה תועלת מאחיו ומקווה שיגדל ואולי הוא ייפטר ממצוקה וחטא ו נאמר שאם יש לו אח או בן שימותו, ואולי מחצית מכספו או מחצית מחייו ייעלמו, אז מה שנשאר יוסדר, ונאמר שהוא יהיה מאנשי גן עדן וכמה מהם אמרו שאני שונא את זה בחלום בגלל שהשטן היה עיוור וכך גם האנטיכריסט ומי שראה שהוא נפצע בעיניו בזמן שהוא היה אדם של קלות וצדקה, ואין לו בן או אח, אז הכסף שלו נופל לעין, ואומרים שהוא חשוף, ומי שלא יהיה רואה בעיניו אפר, ואז שחיתות מתרחשת בדתו ומפקחת על חורבן דתו, ומי שרואה שאפרו מצטמצם מראייתו, כלפי חוץ או כלפי פנים, זו עלייה בדתו במידה שהיא נראית שראה שזה מרפא את עיניו כלפי חמישה היבטים, טובות בדתו, גידול בכספו, וחן עין הגעת אח ממסע וקיום מדינה, ומי שרואה שהוא ללבוש בגדים לצורך קישוט, ואז הוא בא עם משהו ממנו שהוא מקבל קישוט וטוב עד כדי כך, ונאמר שאם הוא היה נשוי או עני, הוא נהנה מכסף טוב. אסור לנרתיק או פי הטבעת, ומי שרואה שיש לו עיניים רבות בגופו, זו הגדלת החוב. ומי שרואה שהוא אוכל מעין, אז הוא אוכל מכספו של מי שרואה את פרנסתו במו עיניו, אז הוא פושע ומי שרואה שיש לו עין או עיניים ביד, בין אם זה עיניים של בן אדם או של מישהו אחר, אז יש לו כסף בכל התנאי ומי שרואה את ליבו בעין, אז הוא טוב בדתו וחוכמה שהוא מוציא שיוצאת מלבו…
…בחלום זו החתירה והמרדף אחר האדם, וגדולתם של שני גן העדן הייתה הטובה ביותר בענייני העולם . ונאמר : האישה היא הברדון, אז מי שרואה שהוא נואש, והוא לא מסוגל להחזיק אותו, אז אשתו תהיה בשליטה . אם הוא דיבר איתו, הוא השיג מאשתו כסף רב והוגבה . אם הוא רואה שהוא מתחתן עם בתולה, אז הוא מחווה טובה עם אשתו והיא לא מודה לו על כך . ונאמר : ברזון הוא מסע, כך שמי שרואה שהוא הולך על גב הברזון שלו, הוא יסע רחוק ויקבל טוב מאשתו . אם היה רואה שהוא רוכב וטס בין שמים לארץ, הוא היה נוסע עם אשתו, ומעמדו היה מוגבה . אם הוא רואה שהברזון שלו מתגלגל בעפר וגללים, אז המאבק שלו גובר, וכספו גדל וגדל . אם הוא מת עם הדוברה שלו, אז זה מוות של אשתו . ומי שגנב את קלף המיקוח שלו, הוא יתגרש מאישה . ומי שרואה שהברזון שלו אבוד, הוא מפוצץ את אשתו . ומי שרואה שהכלב קופץ על עורקיו, הרי שיש לו אויב קסום שעוקב אחר אשתו, וכמו כן אם קוף מזנק עליו, אז הוא אדם יהודי, והבלונדינית של הזרעים מעידה על צער בעליו. . זה מורגש כי המלך של אשת Brdhuna המלך או משרת . ונאמר : המרתון מעיד על מריבה או מציין אדם זר . ומי שיראה שהוא רוכב מושפל, מושפל, בחיפזון, הוא יסבול טוב ואושר . ונאמר : מי שרואה שהוא רוכב על מצנח והרגלו לרכוב על סוסה, אז קומתו יורדת וערכו יורד, והוא עלול לעזוב את אשתו . ומי שנהג לרכוב על חמור, אז הוא ראה בחלום שהוא רוכב ברשותנו, ואז יזכרו יעלה, הכנסותיו יגדלו ותפארתו תהיה גבוהה יותר . זה עשוי להצביע על נישואים חופשיים אחרי האומה . והברטונים צעקו את מוסריותה של האישה . הנשר הקירח הוא כוח, והשחור הוא כסף ותהילה . ומי שרואה כאילו מרתון לא ידוע נכנס לעיירה, אז נכנס לארץ ההיא זר . לאלבאז'ון אדהם יש סמכות ….
…ומי שרואה את ליבו שחור ויש לו צעיף וכדומה, אז הוא אבוד מהאמת וחטאים רבים מודפסים על ליבו, עיוורים מהדרכה, ולגבי מושב האדם והמנגנון שלו, הוא מרוויח, כסף, עבודה, תועלת ופרנסה ….
…אבו סעיד, המטיף, אמר: ~מי שמאמין שהוא קורא ליריבו לפיוס בלי לשלם חוב, אז הוא אויב אבוד להדרכה ולפיוס עם היריב, בתנאי שהכסף יהיה טוב לאמירתו, ~ והפיוס טוב. ~ באשר לבדיקה, זה משהו שכוונתו מבקשת לחשוף ….
…הריון אם אתה חולם על כבשים שמשתובבים במרעה ירוק, זה מנבא על ידידות טהורה והנאות תמימות . וזה מנבא גידולים בשפע לחקלאים . ולהגדיל רכוש של אחרים . אם אתה רואה כבש מת, זה מסמל עצב וצער . ראיית דם על צמר טלה לבן מסמלת כי חפים מפשע יסבלו מהונאה הנגרמת על ידי התנהגות פסולה של אחרים . עומס אבוד מעיד על כך שאנשים שובבים יהיו בשליטתך ואתה צריך להיות זהיר עם ההתנהגות שלך . לראות את עורות הטלה מעיד על נוחות והנאה שאתה קוצר מאחרים . שחיטת טלה לשימוש ביתי מסמלת הצלחה על ידי הקרבת הנאה ונחת . באשר לאכילת צלעות טלה, הדבר מעיד על מחלה ודאגה רבה לטובת הילדים . לראות כבשים שמקבלים הזנה מאמהותיהם מעידים על האושר של בני בית עליזים ונבונים, כמו גם ילדים יפים ואהובים . אם חלמתם שכלבים או זאבים צורכים כבשים, אז זה מצביע על כך שאנשים חפים מפשע יסבלו בידי ממזרים ערמומיים וערמומיים . אם אתה שומע את נקיטת הכשות, אנשים זועקים על גדלותך . אם אתה רואה כבשים בסערת חורף או בסכנה, הדבר מעיד על אכזבה בתקוות ובמרירות המזל . אם יש לך טלה בחלומות שלך, זה מסמל שהסביבה שלך תהיה שמחה ורווחית . אם אתה נושא טלה בזרועותיך, אתה תוצף באינטרסים מאושרים, עליהם תפיג שפע של מסירות, ולא תצטער על שום הוצאה כשתענה למניעי התשוקה שלך . אם אתה גוזם צמר כבשים, זה מנבא שתהיה רשלנית וחמדנית . אתה תהיה כנה, אבל תהיה קשוח לב . אם אישה חלמה שהיא עורה טלה, והיא גילתה בזמן שהיא עושה זאת, שזה הילד שלה, זה מעיד שהיא תגרום צער לאחרים, ועצב זה יחזור אליה ויגרום לה צער ואובדן. ….
…ומי שרואה שהוא מוביל את העיוור, הוא ידריך אדם אבוד לאמת ….
…וכמה מהם אמרו שמי שרואה שהוא אבוד מהדרך, אז הוא יכול להתקרב, ואם הוא רואה שמישהו מנחה אותו לכביש, אז הוא היה מדריך אותו ומעמיד עליו משהו מבולבל, כי יש משוררים שאומרים : הזר הוא כאילו הוא נמצא בחושך … אם הוא לא מוביל על ידי מנהיג, הוא לא יתגייר…
…באשר ללב, זה מוחו של האדם, שכלו, מוחו ודתו. כל מה שהוא רואה בזה מזיין או שין, אז פירושו בזה וכמה מהם אמרו שאם אדם רואה לב, זה טוב בדתו ובתחושת ההיגיון הטובה, ומי שרואה את ליבו נחטף והולך ממנו מדובר בארבעה היבטים של פחד חמור, טירוף, שחיתות דת והתרחשות אסון. שחור ומכוסה ברעלה, הוא אבוד מהאמת ומחטאים רבים…
…האף הוא מרכז חוש הריח, והוא מעביר אוויר וריחות לגוף . והאף בחלום מעיד על מה שאדם צריך לשאת במונחים של כסף, אב, בן, אח, בעל, בן זוג או עובד, כך שמי שיש לו אף טוב בחלום היה עדות למצבו הטוב של הנזכר מעל, והחושך או הזקנה שלו מעידים על כפייה ודיכוי . כמו כן, שאיפת הריח הנעים שלו היא עדות להיות גבוה ואדיב . ומספר האפים הגדול בחלום בפנים הוא עדות לנחמה, לילדים ולחסידים . אם הוא רואה שאפו הפך מברזל או מזהב, זה מעיד על מכה שפוקדת אותו בגלל פשע שהוא מבצע, כי האחראים לפשעים כרתו את האף . ואם הרואה היה סוחר וראה שאפו נעשה מזהב או מכסף, זה מעיד על טובתו ועל שפע רווחיו . ואולי האף מעיד על מה שאדם מקבל מהחדשות על לשונו של שליח . האף עשוי להיות מופנה לעבר המרגל שמביא חדשות שאיש אינו יודע . ואולי הוא ציין את הפות או פי הטבעת בגלל הזוהמה שיוצאת ממנה . יתכן שזה מצוין על ידי המפוח או המפוח ממנו הוא מקיים את פרנסתו, ומי שרואה את המפוחית שלו נהרסת אולי חלתה באף . ומי שהיה מדקלם, זמר או מואזין, והוא ראה שאפו נמחק או שהוא סתום ולא מריח ריח כלשהו, זה מצביע על כך שלא יתאפשר לו לנוח מעשייתו, כי האף הוא שנועדו לשחרר את הנשימה . אולי האף והאוזניים הצביעו על הגבעות והצוקים עם עש ובוץ . האף עשוי להצביע על הפות של המטופל . ניתן לציין זאת בטיפשות, יהירות ושבחים גרועים. מי שמכווץ את אפו בחלום, יהירות או עקום, מעיד על אמת והשפלה . ומי שרואה שיש לו צרעת באף, אז זו עדות למותו או לסבל שלו עם פורענות שהיא שערוריה, ואם זו אישה בהריון, הרי זה מותה או מות בנה . ומי שראה שיש לו דימום מהאף ודם פגע בבגדו, אז זה כסף אסור שיקרה עליו, ואם הדם היה סמיך, זה היה ילד שיקרה עליו . וזה שנאמר : The האף היה אבוד ידי מותו של בעליו . ונאמר : מי שרואה שיש לו שני אפים, אז יש לו שני בנים, או שעדותו מבטלת את עדותם של שני גברים, או שיש מחלוקת בינו לבין משפחתו . ומי שראה שאפו מנותק, אם הוא היה חולה הוא מת, ואם זה היה נכון, הוא מציין שמצבו השתנה ופשיטת הרגל שלו . ונאמר : האף הוא יחסי אדם, ולכן מי שרואה כאילו אין לו אף, אין עליו רחמים, ואם הוא מריח ריח טוב, הראייה שלו מעידה על השמחה הפוקדת אותו . ואם אשתו בהריון, היא תביא לעולם בן ….