…בחלום היא גבר בודד ובלתי ניתן להריון, ולכן מי שרואה שיש לו מקל ביד, הוא יבקש את עזרתו של אדם מחושב שהוא צבוע, ושהוא מגיע לדרישתו, וכובש את אויבו . אם זה היה חלול והוא הסתמך על זה, אז הכסף שלו ילך, ואם הוא ראה שהוא נשבר והוא מושל שהודח, ואם הוא היה סוחר, אז אלוהים יעזוב את המסחר שלו . ואם ראה שהוא פגע בזה בקרקע, הוא היה מתגבר על בעל הנקודה שעליה הוא עומד, ומי שראה שהמקל התחלף, הוא מת במהירות, ומי שראה שהמקל שלו נשבר על ידי מחלה קשה, ומי שראה שהוא הולך על מקל, הוא היה נחוש לעלות על הספינה . והמקל מציין את הפקודה ואת האיסור והניצחון על האויבים ולהגיע למטרה . ואם המקל היה מעלים ירוקים שהצביעו על הפשטה, ואם הוא היה משקדים, הוא הצביע על היעלמותו, ואם זה מאפרסקים, יתכן שהוא מת בדתו . ואולי המקל מסמן נחש או קסם . ומי שראה שהוא היכה מישהו במקל, היה מורח עליו את לשונו . ומי שרואה שהוא היכה אבן במקל ומים פרצו ממנה. אם הוא עני, הוא מתעשר, ואם הוא עשיר, אז העושר שלו יגדל . אולי המקל היה אדם בעל רוח רעה, כי הוא מעץ, והעץ הוא אדם צבוע ….
חולם על כחול צבוע על פנים
(105 פירושים ומשמעויות של חלומות על כחול צבוע על פנים)…וכל מי שרואה ילד ידוע ורואה בו דבר שמוצא חן בעיניו, אז זה טוב וברכה, ואם הוא רואה בו ממה שהוא מחפיר, אז הכסף שלו, ואם הוא לא ידוע, אז יש בו שני פרצופים נאמרו אויב או בשורה משמחת ומי שראה את זה כאילו הפך לאיש צעיר נאמר שיש לו מחסור גדול בדתו או בעולמו ונאמר שהוא מת ומי הוא ראה שהוצג בפניו צעיר עם פנים טובות, כי זה מתפרש על שתי פנים של מלך ובשורה טובה. אם הוא לא נישא על זרועותיו, ונאמר שמי שראה שהוא נושא קטן בחתלה נאמר שהוא ניצל מהם ומצוקה במה שהקטן לא נתקע איתו, ונאמר שאם הוא פחד, הוא יהיה בטוח. הוא צעק לילד, כי הם נעלמו, ונאמר שחטאיו נסערים, ומי שרואה טובת-טוב זה יהיה טוב ויתרום, ונאמר שהוא שראה שהוא נושא ילד קטן עדיף על מי שנושא קטן….
…מהן ההוראות החשובות ביותר עבור אלו שרצו להיות אקספרסיביים? אני רואה את הרצון להצטרף לשורות הפרשנים מחברים וחברים רבים, וזה מצא חן בעיניי, וכפי שאתה שם לב, פתחנו את הדרך לחברים להגיב לחזונות שלך, ומי שרוצה להצטרף אליהם צריך לכתוב אותי בדואר הפרטי, כדי שנבחן את בקשתו, בין אם היא מתקבלת או נדחית . ואני מייעץ למי שרוצה ללמוד קודם בידע ולהביע חזון; מדע שתלוי הרבה בהתרשמותך מאדם החזון דרך זילוף דבריו, וידע דרכו את מהות אישיותו, כדי להגיע למשמעות האמיתית של חזונו, ברוך השם . לכן, אני מקווה שתבחן את דבריו, תכיר אותו באמצעות סמלי חזונו, ולא תמהר, ותשאל את עצמך כיצד אבן סירין, שאלוהים ירחם עליו, יבדיל בין שני גברים שראו חזון אחד, אז הוא אמר על אחד מהם גנב ואמר על השני שהוא יבצע את חג'ג '? התשובה היא שהוא ראה אותם, והמאפיין של אחד מהם היה טוב, אז הוא הסביר לו שהוא מבצע את חג'ג ', והמאפיין של השני היה אחר מזה, אז הוא האשים אותו בגניבה . ואתה, אחי, המעבר, אינך רואה את מי שכותב לך את החזון בפורום זה , אז היזהר מדחיפות, ואל תעביר את החזון אלא אם כן ברור לך פרטי בעליו, אשר אני לא שאלו באופן שרירותי, אלא לאחר ניסיון וסבל ממושך, עם החזונות ובעליהם . התבונן במילים, יש הבדל בין דברי העולם לאחרים, ויש הבדל בין דברי התלמיד והעובד, הנסיך, העשירים והעניים, ולכל אחד מהם יש משמעות ש מתאים לו כשאתה מביע את הביטוי, אז אתה יכול להבחין בכך ולהרהר בו, אלוהים, דאג לך ! נהגתי לראות ועדיין לא להביע את החזונות הכתובים, אלא שהדרישה לביטוי מסוג זה גבוהה, וקושי לשמוע לפעמים, אך זה בלתי אפשרי עבור רבים מהשואלים. הוא גרם לי לסגת מההגבלה הזו ולהביע את החזונות הכתובים, למרות שאני אומר ואני עדיין אומר שהדיוק בהם הוא הרבה פחות מהחזונות שמביעים שמיעה וזו דרגה גבוהה יותר, או פנים אל פנים, וזה הגבוה ביותר במעלות . ולדעת שהזמן בו ראית את החזון חשוב מאוד ; מה הם חזיונות החורף, שונים מחזיונות הקיץ ,,,, מכיוון שהאש בראשון ראוי להערכה, ובשנייה זה ראוי לגנאי, אז אל תוותרו על ידיעת זמן הראייה . והאחרון של כיוונים אלה, עבור המספר, חזונו, הוא לדעת שהחזון הוא מסה, ולעתים קרובות יש לו משמעות אחת, לכן אל תחלק אותו, וזכור חלק והשאיר חלקים שאתה עשוי לחשוב שאין להם משמעות, ואילו זה חשוב מאוד למי שמביע זאת. החזונות המעידים על ההווה הם לעתים קרובות הביטוי שלהם עבורו. זה קשור להווה החזון, אז אם אתה מבולבל לגביו ומשמעויות הסמלים שלו רבות, וזה קורה הרבה, אז אתה לא צריך לשאול את בעליו לגבי הנושא שמעסיק אותו באותה עת, כיוון שזה עשוי לפתוח לך אופקים לפענוח החזון, והשואל צריך להיות נכון עם המעבר, וכמה אנשים סיפרו לי על הנסיבות שלו בהן הוא חי. בביטוי חזונו הוא ניצל ממשבר כלכלי, משפחתי או תהליכי, וזה קורה הרבה, והדבר הזה לא נעלב במעבר, אלא מעיד על כנותו ועל להיטותו לשרת את השואל, ו לאחי שמים לב שהמביעים כיום פחות מאלה שמביעים השראה. הוא זה שמגשים את האמת על לשונו, ובעליו מכונים ההשראה, שהצליחו להתעמק במשמעות שמעסיקה את דעתו של השואל באותה עת, והם לא היו צריכים לשאול את השואל, אלא איפה אנחנו ואלה, ואלוהים מרחם על אדם שידע את גורלו שלו ,,,,,, אלוהים יודע הכי טוב…
…מה הבסיס לכך בלב המשמעות שבביטוי , כמו בכי המביע שמחה , ומוות בחיים? מה שנפוץ בקרב ביטויים של שיטות ביטוי ; ביטוי בלב המשמעות , כמו בכי חוצה שמחה , ומוות המביע חיים , ואת זה אני רואה את השימוש בו כשיש משמעות רעה , זה הופך לאופטימיות , ומה שמצאתי מראיות התומכות בגישה זו הוא מה שבא באמירתו של העליון : ( אם אלוהים מראה להם קצת בחלום שלך, ואם הוא מראה להם הרבה, היית נכשל והיית מנותק בעניין אבל אלוהים יברך אותך, הוא מודע לאותם שדיים (43), וכפי שהוא מראה להם כשנפגשת בעיניך מעט, ומצמצם אותך בעיניהם, כך שאלוהים יחליט בעניין שהיה בתוקף, ואלוהים העניינים יחזרו (44) ( אל-אנפל : 43, 44). מוג'אהיד אמר : אלוהים הראה להם את החיים במעט שינה . הוא אמר לנביא עליו השלום חברים שהוצמדו אליהם . סעיד קוטב אמר : החזון כנה במשמעות אמיתית , נביא קטן עקב אחריו. אותם והם מספרים רבים , אך מעטים המוסיקה שלהם , מעט משקל בקרב … וכו ' . כמו העמ' פנים ארטיים תואמים פנים חזון חוזר ונבואי כנים בתמונה המקרוסקופית של שני הצדדים , כך שהמאמינים רואים את הכופרים מעטים , ורואים את הכופרים כמה נאמנים , כך ששני הקבוצות אגרי יוצאות לקרב . הסיבה שהכופרים רואים את המעטים הנאמנים ; כמו שאמר ראזי : לא מכין את הכופרים המוכנים קא , ואת מאמיני אייטראואה תלוי בי אמרתי להם , ואז ההמון הפתיע אותם ובלבל אותם . . . עד שהוא אמר : יש התנגדות במינימום שתי המפלגות המכונות מדיטציה . אם הכופרים היו למעשה רבים , והמאמינים היו מעטים , ולחזון הנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו היו מעטים בחזון , הוא הגיע לחוכמה גדולה , והיא שאלוהים מעז את המאמינים. נגד הכופרים בשדה הקרב , וזה מה שעזר למאמינים להשיג ניצחון , ואלוהים יודע הכי טוב . ויש תמונה קרובה לכך , כך שלעתים קרובי משפחה פועלים זה לזה בחלום , כך שנראה את הדוד , והכוונה היא לדוד אחר , ואולי נראה את אחד האחים , והמשמעות מוציאה על אח אחר , וכן הלאה ….
…דוגמה של חזיונות : זה חלק אדבר על דוגמה של כמה חזיונות של שלום הנביא עליו וכמה החזיונות של הלוויה אללה יהיה מרוצה מהם , ואני מתחיל . חזיונות הנביא עליו השלום : ( א ) חזונותיו של הנביא עליו השלום : אני מציין כאן לעאישה המוסכמת שסיפר בוכרי בסאהא שלו : ( הראשון הוא תחילתו של שליח אללה שלום יהיה עליו מן ההתגלות האמיתית שינה, הוא לא ראה חזון אלא אם זה בא לו, כמו הרגל בבוקר. ) (1) הרומן הגיע חזון טוב אחר , ואת התחושה הכנה וטובה אחד בענייני העולם הבא של זכותו של הנביאים . כפי עבור מינימום של דברים , Valsalehh נבדלים כנה ; כפי לִברוֹר טוב , נביאים Fraaa כולם ישרים , עשוי להיות תקף הוא הכי , לא יכול להיות תקף למשך מינימום חתמה גם על חזון כשהוא ראה חזון ודרך הרג בעלי . וזה נמשל Pflq שעווה בלי השני , כי השמש של נבואה היה חזון Mpadi אורות, יש עדיין כי האור יכול להכיל אפילו את השמש זרחה, זה היה כלפי פנים אנטליה היה אשרור Bakraa קה שלי בכור , והיה כלפי פנים כהה היה אמון Khvacha כמו בורות אבו , ואת שאר האנשים בין שני אלה סטטוסים כל אחד מהם ככל ניתנה אור . (2) דוגמאות לחזונות של הנביא עליו השלום הדוגמה הבאה : ( א – 1) מאנאס, אללה יהיה מרוצה ממנו מהנביא עליו השלום, הוא אמר : ~ פחד גן עדן נכנס לארמון זהב . אמרתי : עבור מי הוא זה . הם אמרו : עבור אדם צעיר מן קוריש , חשבתי שהייתי בו הם אמרו. : כדי עומר בן אל-ח'טאב . (3) שיחה זו התרחשה הרומן ידי אחר : ~ למרות שאני היה ישן, ראה אותי בגן עדן ~ ואמר :~ הם אמרו : עומר, ~ אומר : ג'יבריל ו Ikh המולא שלו ~ הגיע הנכונה מן hadeeth של אבו Hurayrah, אללה עשוי להיות מרוצה ממנו אמר : שליח האל, רשאי אלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום : “ בזמן שישנתי, ראית אותי בגן עדן , והייתה אישה שעושה שטיפה ליד הארמון שלי , אז אמרתי , למי זה מיועד? הם אמרו כי עומר הצהיר על קנאתו פולט . ~ בכה עומר אללה יהיה מרוצה ממנו אמר : אתה מותקף הוי שליח אללה, עליו השלום לו? ב הרומן כאשר האימאם אחמד : אבו Hurayrah אמר : בכה עומר אנחנו כל במועצה זו עם שליח יהיה שלום אללה עליו עומר אמר : אבי אתה, הוי שליח אללה , ? Oalik הותקפו הרחצה כאן Alaudhaeh המהווה הניקיון חסן כמו גן עדן אינו משימה לבית , יש אמרה בנו אבן (4) כי אישה שצפו השליח הבא אל הארמון הוא קול או היה ב בחיים ואז הוא ראה השלום הנביא לה עליו בגן עדן יחד עם חיים קצר הוא יהיה לשים אותו מן האנשים של גן עדן כי לרואה הוא שליחו של אללה, עליו השלום , ועל ההוויה יחד עם חייו הקצרים נתון להצביע על כך שהוא מודע לרצף שלו וכך היה . ( א – 2 ) בסמכותו של עבדאללה בן עומר, בסמכותו של שליח האל, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו , הוא אמר : ~ בזמן שישנתי, כשראיתי כוס עם חלב בתוכו , שתיתי אותו כדי שאוכל לראות שההשקיה שלי עוברת בציפורניים. ~ ואז נתתי לטובתי את עומר בן אלח'טאב . הם אמרו : מה פירשת זאת, שליח אלוהים? הוא אמר, ~ מדע .~ (5) הנה וואל הנביא עליו השלום מדעי החלב. ישנם מדענים שקושרים בין חלב למדע באומרם : חלב ריזק שנוצר על ידי טובת האל בין סיגי הדם Vrt כגון אור מדע שהראה אלוהים בחושך בורות , פתגמת Vdob בחלום כמי שסיימו חלב מתוך דם ודם, הוא מסוגל ליצור ידע מתוך ספק ובורות, ולשמור על עבודה מפני רשלנות וטעויות . בשנת הדיבורים כי המדע של שלום הנביא עליו ב אלוהים הוא לא מגיע תואר זה , כי הוא שתה עד שראה השקיה מתוך הגפיים , ובעוד נותן לו גיל מועדף הוא כפוף התייחסות מה קרה אל לגיל אלוהים , כך הוא Aeachzh באלוהים להאשים . (6) ( א – 3 ) ואיישה, שאללה יהיה מרוצה ממנה : שליח אללה עליו השלום ~ אריתק בחלום שלושה לילות, קיבלתי את המלך שלך בגניבת משי אומר : אמרוק זה . ווקוב מ . הפנים שלך אם אתה , אני אומר : זה רק משם, זה יועבר . מוסכם מילה של הקיטור ). (7) ואת המשמעות של : גניבה של משי : שמלה או בד לבן של משי . זה הוא ציין את הדוגמה הראשונה, את הדוגמה השלישית של חזיונות של שלום הנביא עליו כי השלום הנביא עליו לא Aabarhama עומר ועאישה , הבנת אם הם חזיונות אשר החזון הוא על הערך הנקוב ופניה לא צריך לבטא ולפרש , אמר הבן אבן בהסבר שלו על החדית 'של אבן עומר ובחזון האש שלו שחזונות מסוימים אינם זקוקים לביטוי . (8) חזונו של עבדאללה בן עומר היה דרך הנביא עליו השלום לו את החזון כאשר המשקה הראשון עומר בן אל – חטאב שאללה יהיה מרוצה ממנו מדעי החלב ———— —– (1 ) הסכים עם עאישה . המסופר על ידי בוכרי בספר כדי להביע את דלתו של הראשון הוא תחילתו של שליח אללה עליו השלום האמיתי (351 \ 12 ) , ומופנה על ידי מוסלמי כמו בגרעין המוסבר בספר האמונה ב דלת התגלות לפטיס לשליח אללה, עליו השלום ( 2/197 ) – התייחסות קודמת . (2 ) ראה פתח אל – אופ – (355/12 ). (3 ) מסופר על ידי בוכרי בספר הביטוי , דלת הארמון בחלום (416 \ 12 ) – אופ – מסופר על ידי אחמד במוסנאד שלו בכף היד אנאס בן מאליק, ראה הסבר למשל ת'יאת אחמד ספאריני (739 \ 1 ) . התייחסות קודמת . ותירמידי סיפר בסאהיח סונאן אל – טירמידי בדמות הספר ובדלת סגולותיו של עומר בן אל – חטאב, שיהיה אללה מרוצה ממנו – פרסם את דאר להחיות את המורשת הערבית – ביירות . (4 ) פת 'אל – בארי • אופ – ( 12/416 ). (5 ) נאמר על ידי בוכרי כמו בפתיחה ( 12/393) _ אופ – מוסלמי כמו בגרעין (15/16 ) אופ . (6 ) פת אל – בארי ( 12/41 0 ) – אופ -, מוחמד עבדלאזיז חלווי : חזיונות הנביא עליו השלום וחולם על המלווים , פורסם דאר ואנגארד , קהיר : 1412 של ר 5 . (7) זה נכלל על ידי אל-בוכארי כמו באל- פת '(12/399), התייחסות קודמת ו- (7/223), והוא סופג על ידי המוסלמים כמו באל- נוואווי (15/202) בספר מעלות החברים ובסגולת עאישה, אלוהים יהיה מרוצה ממנה, התייחסות קודמת . (8) אבן חג'אר – פת אל-בארי – התייחסות קודמת (12/419). ** צוטט על ידי ד~ר פאהד אל-אוסאימי…
…ג'עפר אל-סאדיק אמר כי חזון היד מתפרש על שנים עשר פנים: אח, אחות, בן זוג, ילד, בן לוויה, כוח, עושר, מדינה, כסף, ויכוח, תיעוש ועבודה, ולגבי כף היד, זה מתפרש ב שני פנים ….
…אם אתה רואה את זה טוב בחלום, אז זה מצביע על מצב טוב בעולם הזה, בשורות טובות ואושר . ואם אתה רואה אותו שחור, אז הוא מציין בשורה טובה של נקבה למי שיש לו אישה בהריון, כי אלוהים אדירים אומר : ( ואם אחד מהם מביא בשורה טובה לנקבה, פניו יישארו שחורים והוא מגעיל ). והפנים הצהבהבות מעידות על השפלה וקנאה, ופניו הצהובות עשויות להיות צביעות . וזה שנאמר : שלו המשרוקית מציינת פולחן, עבור אלוהים בכבוד ובעצמו אומר : ( פניהם נראים מן העקבות של השתטחות ). זה הצהבהב של הפנים . ומי שבין האתיופים והכושים ראה שפניו לבנות מעיד על צביעותו . ואם היה רואה את בשר לחייו נעלם, היה שואל את העם והוא היה חי רק לפי העניין . ובהאדית : ( העניין נשאר אצל אחד מכם עד שהוא פוגש את אלוהים, ואין פיזור בשר בפניו .) אם הוא רואה חושך או עיוות בפניו, הוא מציין את השחיתות של דתו או את היעדרו. של מעמדו . ואם הוא רואה את פניו כחולות, אז הוא פושע, כי אלוהים אדירים אומר : ( והפושעים באותו יום יהיו דחוסים בכחול ). ואם הוא רואה את פניו שחורות, זה מעיד על מספר רב של שקרים, או כפירה שהוא הביא בדתו . אם פניו גדולים, זה מעיד על קומתו . אולי הפנים הצהבהבות מעידות על אהבה ואהבה . אם אישה רואה שהיא השחירה את פניה בפיח, אז זה מותו של בעלה, ואם היא רואה שהיא לובשת בושם, זה טוב לה ולבעלה . שטף הפנים, חיוכם ולובן הם עדות למצב טוב של בעליו, בין אם מת או חי . ומי שרואה שיש לו שתי פנים בחלום מעיד על סוף רע, על אמירתו עליו השלום : ( אלוהים לא מסתכל על שני הפנים ). ומי שראה שיש לו פנים, ציין שהוא התרחק מהאיסלאם, כי אלוהים אדירים אמר : ( והמלאכים מכים את פניהם ). אולי שחור הפנים מעיד על פחד . וזה פיצוח של הפנים מצביע על חוסר הצניעות . סמאג'ה בפנים הוא פגם והפגם הוא סמאג'ה ….
…כחול לראות את הכחול של המלך מציין רוע ולחימה, או להפריד קבוצות ….
…ספיר כחול לראות ספיר בחלום מציין מזל ורווח טוב, וזה גם אומר עבור הילדה הצלחה בבחירת בעל ….
…כחול : הם במצוקה . באשר לבגדים החקוקים בצבעים : זו אמירה של שליט ששונא ועצוב . הבגד הדו-צדדי או הדו-צבעוני הוא אדם שמנהל את אנשי הדת והעולם, ואם הוא חדש ומלוכלך, הרי שהוא עולם וחובות שהוא רכש . ונאמר שהבגדים המעוטרים בצבעים טובים לפתחה או לשוחטים . באשר לאנשים אחרים, זה מעיד על מצוקה ועצב . וזה מצביע בפני המטופל כי מחלתו מתגברת מזמנית חריפה וזמן צהבהב . זה מתאים לנשים, במיוחד לגואנים ולנואפים שביניהם, בגלל ההרגל שלהם ללבוש את זה ….
…ואל-קירמני אמר שללבוש את זה עבור אדם שיוצא למלחמות מעיד על מסמר, ואם לא בשביל זה אז זה לא, ואם צבעו ירוק או לבן אז זה מעיד על עליית חוב, ואם הוא צהוב זה מתפרש על ידי חולשה ומחלה, ואם הוא כחול זה מעיד על הפורענות, ואם הוא שחור אז זה מצביע על עצב ומצוקה, ואם הוא צבעוני, זה מצביע על סדירות ענייניו, ואם הוא ישן וקרוע, זה מעיד על עצב וחוסר כסף ….
…אל-קירמני אמר: ~מי שרואה סמרטוט לא ידוע שהוא ירוק ויושב בתוכו, אז זה מעיד על מותו כהיד קדוש, ואם זה ידוע או על החזקתו, זה מעיד על דתו וחסידותו, ואם הוא לבן , אז זה מעיד על כסף ותועלת, ואם הוא אדום, אז הוא עובד עם שעשועים ותאוות בעולם, ואם הוא כחול, אז זה מעיד על עצב. והפורענות, גם אם היא שחורה, מצביעה על כך שיש תועלת מועטה, במיוחד אם זה רכושו, ואם זה לא שלו, אז פירושו נובע מבעליו מהטוב והרע ….
…באשר למטר הגשם, מי שרואה שיש לו גשם בזמן שהוא בשירות מלכים, אז הוא מציין ששמו נחשף בעם בשבחים ובזיכרון יפה, ואם זה לא בשירות המלכים, אז העניינים העולמיים משולבים עליו, ואם מדובר בדקירות או ברוקדה, אז זה לא ראוי לשבח, ואם הוא כחול אז זה מצביע על חוסר רוח ….
…איסמעיל בן אל-אשאת אל-פרג'איה אמר: אם זה לבן חדש, זה מצביע על דת כנה ואמונה כנה, ואם הוא אדום זה מצביע על כיף, שמחה ועשר, ואם הוא צהוב אז זה מעיד על מחלה, ואם הוא שחור, אם זה מאנשי הידע, אז זה מחמוד, אחרת זה לא מחמוד, ואם הוא כחול, זה מעיד על חוסר מזל ועצב ….
…ומי שרואה שאין לו מסמר, אז הוא פושט רגל והסיבה שלו מצטמצמת, ונאמר שלראות את הציפורניים אם הן נשברות מעיד על מוות, כמו גם אם הוא רואה אותן כצהוב, ירוק או כחול ….
…נדיבות וענבים : נדיבות מעידה על נשים משום שהיא כמו הגן על שתייתו ונשיאתו והנאת טעמו, במיוחד מכיוון שהסוכר הנרקוטי של הגוף מגיע ממנו, וזה כמו קהות יחסי מין עם המיץ. בו, וזה מעיד על נישואים כי זה כמו הזרע . ואולי האיש הנדיב ציין את הסוס המועיל בגלל שפע היתרונות של ענבים, שכן הוא כמו השליט, העולם והסוס בכסף, אז מי שיש לו כרם כפי שאנחנו מתארים אותו, יתחתן עם אישה אם הוא פרישות, או שהוא מסוגל לאדם נדיב, ואז הוא מסתכל על ההשלכות שלו ומה יקרה לו בזמן הנדיבות בהשתתפות ובניהול. זה היה בפרק הזמן והאישה הייתה חולה ונספתה ממחלתה, ואם היא בהריון היא הגיעה אל שפחה, ואם קיווה לשחרור, קשר או כסף משליט או לידיים. של שליט או שליט או אישה כמו אם, אחות ואישה, זה אסור והוא לא מסוגל, גם אם חוזה הנישואין שלה לא היה עליו להגיע לאשתו אליו, ואם הוא אמיד, אז הוא עני, ואם הוא מבוקש וצביעות בשוקו ובתעשייה שלו, הוא מתורץ ועומד, ואם זה בא בזמן ובקיץ, העניין נגדו וכל זה תקף . ענבים שחורים בזמנם הם מחלה ופחד, והם עשויים להיות שוטים לאלו המחזיקים בהם על פי מספר האהבה, והוא אינו מרוויח משחור צבעו עם פגיעה בחומרו . ענבים לבנים בזמנו הם המיץ והטוב של העולם, ולעיתים הוא יקבל כסף לפני הזמן לו קיווה . ומי שרואה שהוא סוחט כרם, קח את המיץ והשאיר את מה שנשאר, שזה שהמלך צריך להשתלט על מלך המיץ בכוח . כמו כן, מיץ קנים ודברים אחרים, מכיוון שמיץ ויתרונותיו גוברים על מה שאינו מה שיש בו ממה שאינו נוגע באש, למעט מה שנבדל במהותו . נאמר שמי שהרים צרור ענבים קיבל מאשתו סכום כסף, ונאמר שהכסף הוא 1,000 דראם . ונאמר שענבים שחורים הם כסף שלא נשאר, ואם הם רואים אותם נושרים מגפנם, קר מאוד ופחד . כמה מהפרשנים אמרו : ענבים שחורים אינם אוהבים, כי אלוהים אדירים אומר : ~ סוכר ואוכל טוב .~ זכריה, עליו השלום, נהג למצוא אותו עם מרי, מכיוון שהוא לא שנא ורוב המביעים שנאו אותו . נאמר שהוא היה ליד בנו של אבי כשאביו קרא לו, והוא היה בצבע לבן, אז כשהצבע התחלף, הענבים סביבו התחלפו, ומקור השחור הוא זה . ומה שהיה פרי לא נחתך בכל החלקים, ואין לו זמן ואין חומר שמקלקל אותו, זה טוב כמו תמרים וצימוקים, וכל מה שנמצא בזמנו והוצא להורג בזמן אחרים, זה טוב בתקופתו למעט מה שיש לו שם שנוא או חדשות מכוערות, ובפרט לזמנו הוא בסופו של דבר שנוא . כל מה שמקורו מעיד על התועבה הוא ברצונו ובמצוקתו, ולעיתים הוא הוכה או חולה, כמו השניים . מכיוון שאדם, עליו השלום, פחד מעלים שלו והאשים אותו בעץ שלו, והוא היה מודאג והתחרט, אז זה היה הכרחי בכל עת, וגם העץ והנייר שלו נדרשו . כל מה שצבעו היה צהוב היה מחלה, כמו חבוש, עוזרד ואבטיח, שנזקיו מחוץ לחייו, ומלבד דאגות וצער מצהיבים . אם היה חמוץ, הוכה עם השוטים כדי לאכול אותו, במיוחד אם זה היה מספר, כי פרי השוט בסוף . והעצים שהם שורש הפרי הם מקל יבש . ומה היה שם בגזירת התועלת שלו, נשא את פרשנותו לניסוחו אם זה היה חזק יותר ממשמעויותיו, כגון חבוש ירוק בזמנים אחרים עייף, וצהוב הוא מחלה . ואפרסקים ירוקים : הכאב שלהם או של אח, ומחלה צהובה . ושיזף השיניים : בזמנו הוא מונה על ידי החברה או האגף, והירוק בשונה מזמנו הוא חוסר מזל ותאונות שפוקדות אותו, וליובש שלו בכל עת יש פרח כחול, והעץ שלו הוא איש בעל מוח שלם ופנים טובים, ונאמר אדם מכובד שהוא איש של הנאה, גאווה וסולטנות ….
…אינדיגו אם אתה רואה אינדיגו בחלום, פירוש הדבר שתשלה אנשים ידידותיים כדי להונות אותם ברכושם . אם אתה רואה מים בצבע אינדיגו, זה מנבא שאתה תהיה שקוע בענייני אהבה דקיקים . ~ צבע כחול אינדיגו .~…
…סורה אלזלזה: מי שקורא אותו או קורא לו אותו, השטן הארור יפתה אותו במקום ההוא . ונאמר : אלוהים אדירים מנער אותו מהדהים . ונאמר : הוא מקבל כחול וכסף . נאמר : הוא מפחד מהסולטאן ….
…לעיתים נדירות, אמרו כמה מהבטאים, ראיתי כאילו אדם עומד כשעינו קשורה בסמרטוט כחול, אז שאלתי אותו על אבי והוא אמר לי שהוא מת והוא הביא אותי לקברו. הבעה של הקבר, בכי וצעקות סיפרו כמה מטרים, ואבא שלי בבטחה וראפנה אותו סיידקייק, שדרכו אם החזיר אותו היה מופתע שאז נסע gpt כי כשחזרתי עברתי אדמה בשבילנו ואם הדלת היא הרשימה של אישה ואת עינה חגור Vastvhmt בד הכחול של אותם על ) תנאים להיות ערך קרקע ולסמן את עניינינו השיבו יש לך אריכות ימים, האבא שלך מת, אז באתי הקבר חבקתי אותו ובכיתי בצעקה כמו שראיתי בלי תוספת, והחזון לא יצא כשהוא הועבר לי על ידי אותו חבר, כיוון שלא הייתה לו יד בזה ….
…חלומות לבוש של קיסא מצביעים על כך שפרויקטים יובילו להצלחה או כישלון שכן נראה שהבגד בטוח ונקי או מלוכלך ומורש . אם אתה רואה בגדים יפים אך מיושנים זה מנבא שיהיה לך עושר אבל שתזלזל ברעיונות מתקדמים . אם תזרוק את הבגדים המיושנים, תפטור מהסביבה הנוכחית ותיכנס למערכות יחסים חדשות, פרויקטים חדשים ויחסי אהבה חדשים, ואלה יהפכו אותך לאדם אחר . אם אתה רואה את עצמך או אחרים בלבוש לבן, הדבר מעיד על שינויים עזים, וכמעט תמיד תמצא שהשינוי נושא עצב . אם אתה הולך עם אדם שלובש לבן, זה מעיד על מחלה או צער של מישהו, אלא אם כן האדם שראית בחלום הוא ילדה או ילד, ואז תהיה לך סביבה נעימה לעונה של השנה, לפחות . אם אתה רואה את עצמך או אחרים בלבוש שחור, הדבר מנבא מריבות, אכזבות ובריאות עגומה . אם החלום מתייחס לעבודה, אז העבודה תגיע מתחת לציפיות . אם אתה רואה בגדים צהובים, זה מנבא הנאה קרובה והתקדמות כלכלית . אם הצהוב נתפס כספקטרום הדועך באור לא טבעי, ניתן לצפות להיפך . יהיה לך מזל אם חלמת על בד צהוב . אם אתה חולם על בגד כחול, זה מנבא כי השאיפות שלך יודחפו לקראת ניצחון באמצעות מאמצים מתמידים ונמרצים . חברים יתמכו בכם בכנות . אם אתה חולם על לבוש ארגמן, זה מנבא שהשאיפות שלך יודחפו לקראת ניצחון באמצעות מאמצים מתמידים ונמרצים . חברים יתמכו בכם בכנות . אם אתה חולם על לבוש ארגמן, זה מנבא שתברח מאויבים מרובעים על ידי שינוי הכוונה הציבורית שלך בזמן . אם אתה רואה בגדים ירוקים, זה סמל לשגשוג ואושר טוב . אם אתה רואה כיסוי רב צבעוני, זה מנבא שינויים מהירים ושילוב של השפעות רעות וטובות בעתיד שלך . אם חלמת על לבוש לא פרופורציונלי, זה מרמז על קונפליקטים ברגשות שלך וכי סביר להניח שתעשה טעות בפרויקט . אם אתה רואה מבוגרים או גברים צעירים בלבוש מתאים, זה מצביע על כך שאתה מתחייב לעבודה שאין לך שום נטייה אליה, והיא תוביל להופעת דאגות רבות . אם אישה רואה שהיא נסערת מהגלימה שלה, זה מנבא שהיא תיתקל בתחרויות שמעוררות את כעסה בקשר לחיפוש אחר אפליה חברתית כלשהי . ההתפעלות מבגדי האחרים מצביעה על כך שהיא תהיה חשופה לפחדי קנאה מצד חבריה . לחלום לאבד כל בגד מעיד על הפרעות בעבודתך ובענייני אהבה . אם בחורה חולמת שהיא לבושה בשחור, זה מנבא שהיא תסבול מעצבות טיהור ואכזבה . אם בחורה חלמה שהיא פגשה אחרת, לובשת שמלה ארגמנית עם פן אבל על פניה מבד קרפ, זה מנבא שמי שבקושי מחשיב אותה כשווה יעלה עליה ויעורר את אכזבתה כלפי נשים בכלל . החולם שמפרש את החלום על לבוש צריך להיזהר ולבחון אם הדברים נראים תקינים . אם הפנים מעוותות והאור אינו קשור לגלובוס למרות שהצבעים בהירים, היזהר מכיוון שניהול לא נכון של תוכנית כדאית יגרום לך נזק . ישנם מעט חלומות שממנו אלמנט הרוע נעלם, כמו שיש מעט פרויקטים בעולם הערות בהם נמנע אלמנט המזל ….
…מי שרואה תמרים בחלום, הם סמל לגשם, ולמי שאוכל להם פרנסה כללית טהורה שתושג על ידו, ואף אחד לא ישייך אותו לזה . התמרים הקבורים הם כסף שנחסך, כמו גם הקנים והתמרים המנוסרים הם דראמות שלא נותרו, ומי שאוכל עשב חיטה הוא מהדהמה . ומי שרואה שמגיע אליו תאריך, כסף מגיע אליו מאנשים עם סכנות, וסוכן הדייטים הוא שלל . ומי שקוצר תאריך בזמנו, הוא יתחתן עם אשה עשירה ומכובדת, שיש בה הרבה טוב וברכה, או שהאיש יפגע בכמה גברים מכובדים ללא עייפות, ואולי יהיה לו ידע . אם התאריכים אינם בזמן, אז הוא שומע ידע ולא פועל על פיו . אם הוא מתפשט מעץ דקל יבש על עצמו, אז הוא לומד מאדם צבוע בעל ידע, ואם הוא בענן או שהם כל כך רחוקים מאלוהים על סיפור מריה, עליה השלום : ( והוא לעג לך עם תא המטען של דקל התמרים שנופל עליך לח ) . אם היא רואה שהיא אוכלת תמרים עם זפת, אז היא לוקחת ירושה מבעלה, והיא גרושה בסתר, וירושה אסורה . אם אדם היה רואה שהוא לוקח תאריך וגוזר אותו ומפיק ממנו את תוצריו, יהיה לו בן . ומי שראה שהוא קטף זרעי ענבים שחורים מעץ דקל, אז אשתו יולדת בן מלכות שחורה . תאריכים מוסברים על ידי פרנסה טובה וחללית . ומי שרואה שהוא אוכל דייטים טובים, הוא שומע מילים טובות ומשיג תועלת רבה . ומי שראה שהוא קובר תאריך קיבל כסף מהכספות, או מכספי יתומים, או אוגר כסף . ומי שראה שהוא אוכל ארבעים תמרים בפתח הסולטאן, וזה לא היה הזמן בו הופיעו התמרים, וגם לא זמן איסתייא שלהם, הוא היה מכה בארבעים שוטים . ומי שיראה את זה כאילו אכל ארבעים תמרים והיה בזמן הבגרות, יהיו לו ארבעים אלף דרהם . ומי שרואה סלים של תמרים חומים נופלים מקיבה של חזירים, בזמן שהוא מגדל אותם ונושא אותם לביתו, הוא מקבל שלל מכספי הכופרים, ומי שרואה את זה כאילו הוא מוצץ תאריך ונותן אותו לאחר ומוצץ את זה, ואז הוא יחלוק איתו טובה טובה . ומי שרואה כאילו אכל תמרים, ימצא את מתיקות האמונה . ומי שיראה כאילו יחלק את התאריך שלו ויבחין מכוונתו ממנו, אז יהיה לו בן ….
…הפעמון הוא בחלום מתווך, אשה עם ילדים או מואזין . אולי הפעמון הצביע על תהילה ושערורייה . ומי שרואה שהוא מכה בפעמון, הוא מפיץ חדשות כוזבות בקרב אנשים . והפעמון מעיד על ליווי אדם שאינו טוב . והפעמון הוא שקרן צבוע . ראה גם פעמון ….
…הקיר: מי שרואה בחלום שהוא עומד על קיר, או רוכב עליו, אז הקיר הוא אדם בלתי חדיר שיש לו חוב, ויש לו כסף והוא מסוגל למדוד את רוחב, אטימות וגובה של קיר . אם אדם רואה שהחומה שלו נפלה, אז זה הופך לאוצר . ומי שרואה שנפל עליה חומה חטא חטאים רבים ומחיש את עונשו . ומי שרואה קירות בית ספר, הוא מלומד ואימאם גדול, כך שאם הוא יחדש אותם, חבריו וחייליו יתחדשו ומצבם הראשון במדינה יחזור . אם הוא רואה שהוא מחובר לקיר, אז הוא לכבוד הסרתו ככל שהוא מסוגל להצמיד אותו אליו, ונאמר : אדרבה, זה קשור לאדם רזה . אם הוא מרים חומה וזורק אותה, אז הוא יפיל אדם מפרנסתו, או שהוא ייהרס או יהרג, ואם הוא דופק את החומה, אז בעליו ימות במצוקה . נאמר : החומה היא אדם בעל סמכות דומיננטית . וחומת העיר פושטת על גברים, שליט חזק או שליט אדיר ששומר על כספו. אם הוא קופץ מקיר או מסתמך על מקל, הוא הופך מאדם מאמין לצבוע, או שהוא משאיר את עצת המאמין בעצתו של צבוע . ומי שיסתכל על קיר ויראה בו את הדוגמה שלו, הוא ימות . ומי שנופל מקיר נפל ממצבו, או מתוך תקווה . ומי שרואה את זה כאילו הוא יושב על קיר עם צמיד זהב בידו, אז הוא יגיע לגבוהה או לכבוד, לעושר ולכבוד . לראות קיר בחלום מעיד על ידע והדרכה, ראיית רשעים, שיפוט או חלוקה בין חברים . ומי שראה את הקיר נפל לבית, בעל הבית חלה . ואם הקיר נופל מחוץ לבית, זה מותו . ואם הוא נסע, הוא בא ממסעו . ומי שרואה קיר שהתחדש במקום, זה על ידי נישואי תערובת . מי שבונה חומת בוץ יעשה מעשה צדקני, והבניין לא ישבח בשכר ובטיח . אם הקיר מפוצל במקום, זוהי הגדלת המאסר במקום ההוא ….
…ומי שרואה שהוא חופר בעץ, אז הוא מנסה עניין עם צבוע, וכמותו של זה היא ככל שהוא מסוגל לחפור ….
…הטריז בחלום הוא מלך . אז מי שראה שפרופסור מכה יתד בגבו, אדון או מלומד ייצא מגופו . ואם המוקד היה עשוי עץ, אז יוולד לו בן צבוע, ואם יתד נשלף, הוא עמד למות . והטריז אם זה מברזל, אז זה כסף וכוח . הטריז מעיד על חרדה ואבל בגלל קשיחותו . הטריז מציין את המיקום והקביעות בעניינים וכפיית הנחה, הסרה או נסיעה . אם זה הצביע על כך שהילד או האישה הם עדות לאריכות ימים . נאמר : המוקד הוא כסף . ונאמר : זה מעיד על אהבה, דאגה ועצב . ומי שרואה שהוא היכה טריז בקיר או באדמה והיה בפרישה, הוא מתחתן, ואם יש לו אישה, היא נכנסת להריון . נאמר : המוקד הוא עניין של צביעות ….
…תמריסק הוא בחלום אדם צבוע שפוגע בעשירים ועוזר לעניים ….
…צביעות אם אתה חולם שמישהו יש צביעות נגדך, הוא יעביר לך חברים מזויפים לאויביך . אם אתה חולם שאתה צבוע, זה אומר שתוכיח שאתה מרמה ומזויף מול חברים ….
…הסתימה נמצאת בתשובה חלומית לחוטא, מריבה, ידע, או הצגת סוד למי שרוצה להסתיר זאת . מי שחושב שהוא הולך בסתימת זכוכית הוא צבוע בבריאות לקויה ….
…ומי שרואה שהוא נתן לאשתו חרב בכיסויו, הוא בא אליו עם בת, ומי שרואה שהיא נתנה לו גם כן, הביטוי שלו הוא מקבילו, וחזון חרב העץ מעיד על ילד צבוע שהוא לא צייתני, ואם הוא היה מעופרת, הוא היה מפוצץ, ואם זה היה אפס הוא היה עשיר ואם זה היה מברזל הוא היה אמיץ ….
…אם האיוואן הוא חלקי, אז זה מראה הצדק, או חידוש הבעלות, שכן הוא מצביע על כסף, ילדים וכבוד . אם האיבן בנוי מחלב, זה מציין אישה כפרית שיש לה חוב, ואם הוא בנוי בטיח, אז זה עולם מוגבל, ואם הוא בנוי בשכר, אז זה כסף אסור או צבוע אישה ….
…וג'אסאס פירש כאיש צבוע בזבזני צביעות ….
…סליחה מציינת סליחה בחלום על יכולת הפרנסה . ומי שמבקש סליחה בלי להתפלל זה מעיד על עלייה בחיים . אולי הסליחה הצביעה על ניצחון ותשלום חוסר מזל . ומי שרואה שהוא מבקש את סליחת האל, אז אלוהים יסלח לו ויספק לו כסף, ילדים, משרתים וגן עדן, שייכשלו . אם הוא ראה שהוא שותק לבקש סליחה, הוא צבוע . אם אישה רואה מישהו שאומר לה : בקש סליחה, אז היא נואפת . ומי שרואה את זה כאילו הוא מבקש סליחה מאלוהים אדירים, הוא יספק כסף מותר וילד . אם הוא רואה את זה כאילו סיים להתפלל ואז מבקש סליחה מאלוהים אדירים ומצביע על כיוון הצ'יבלה, אז תפילתו נענית, ואם היא לכיוון שאינו הצ'יבלה, הוא אשם ב חוטא וחוזר בתשובה ממנו ….