…ואיסמעיל בן אל-אשאת אמר כי חזון האצבעות של שני הגברים מעיד על קישוט וישר הדברים. ומי שרואה בהם מה מעוטר או מבזה, אז פירושו לכך, ואם הוא רואה באצבעותיו עיוות, בין אם הם מחוברים לידיו או לרגליו, אז זה השתקפות וזה לא זה של מחמוד ….
חולם על כועסת וצועקת על אמא
(60 פירושים ומשמעויות של חלומות על כועסת וצועקת על אמא)…העלווים נופלים ארצה : עדות להשמדת האצילים המיוחסים לה . וכל מה שהאש בערה עליו ופקעה אותו, ואין תקווה לטובתו או לחייו . כמו גם מה שנשבר מהכלים שאינם מסועפים כמותם . כמו כן, מה שנחטף או נגנב משם לא החוטף ולא הגנב יכולים לראות, אין שום תקווה . והסחורה והנפגעים, התקווה לטובתו היא חזרתו של מה שהוא ציין, טובתו והתאוששותו, כי הוא נוכח כשהוא לוקח אותה וגונב אותה במקומו . נחטף ונחטף מוות ….
…ומי שרואה שהוא יושב בסירה בזמן שהסירה נוסעת על הים והוא מפחד ממנו, הוא מציין שהוא קרוב למלך כמו הסירה, ואם הוא רואה שהוא נגד זה אז הביטוי שלו נגדו ….
…ומי שרואה שהוא דורך על אישה, עליה להרות ממנו ולהביא ילד לעולם ….
…ומי שרואה שמשהו נבט על ידו כשהוא ער, אז זה לא ראוי לשבח ….
…ואם הוא מדבר במכנסיו אשתו כועסת עליו, ונאמר שאשתו כועסת ומדוכאת ….
…זה נדיר שאדם הגיע לאבן סירין והוא אמר, ראיתי שאלמוחאלב החזיק בשלטון בין הבית שלי לביתו, אז אבן סירין אמר, זה אדם שהתחתן עם אמא שלך, אז הכעס שלו התעצם והוא בא לאמו ואמר לה שאתה מכיר את אל-מוחלב. היא אמרה שכן, הייתי אמא שלו, ואז הגעתי לאבא שלך, והוא התפעל מזה ….
…פנינים : פנינים מוסדרות בפרשנות הקוראן והידע, ולכן מי שרואה כאילו הוא חודר פנינה שטוחה, אז הוא מפרש נכון את הקוראן, וכל מי שרואה כאילו מכר או בלע פנינים, הוא שוכח את הקוראן, ונאמר שמי שרואה את זה כאילו הוא מוכר פנינים, אז הוא שופך דגל ומפיץ אותו בין אנשים . והכנסת פנינים לפה מעידה על דת טובה. אם הוא רואה כאילו הוא מפזר ממנו פנינים ואנשים לוקחים אותם בזמן שהוא לא לוקח אותם, אז הוא מטיף שימושי להטפה . אמרו שהפנינה היא אישה שהוא מתחתן איתה או משרתת . ונאמר שנולדו פנינים, כי אלוהים אדירים אמר : ~ שני נערים יקיפו אותם כשרואים אותם, ואתה מחשיב אותם כפנינים מפוזרות .~ מטאפורת הפנינים מצביעה על ילד שאינו חי, והפקת פנינים מקרקעית הים או מהנהר היא כסף מותר מצד מלכים מסוימים . פנינים רבות הן גם ירושה, והיא מיועדת למושל המדינה, לעולם יש דגל, ולסוחר יש רווח . הפנינה היא השלמות והיופי של הכל . ומי שרואה שהוא מנקב פנינה עם עץ, הוא יתחתן עם אישה שאסורה . ומי שבולע פנינים, הוא מסתיר עמו עדות, ומלעיסת פנינים, הוא מגבה אנשים, ומי שרואה את זה כאילו הוא מקיא, לועס ובולע אותה, הוא סובל מאנשים וגובים אותם, ומי שרואה פנינים הרבה ממה שיש נמדד בקפיצות ונושא בכבוד כאילו הוציא אותו מהים, ואז הוא מכה כסף מותר מאוצרות המלכים. כאילו הוא סופר פנינים, נאמר שהם יסבלו מקשיים . ומי שרואה את זה כאילו פתח דלת ארון במפתח והוציא ממנו תכשיטים, אז הוא שואל מדען על נושאים כי העולם הוא אוצר והמפתח שלו הוא השאלה, ואולי החזון הזה היה אישה שיצליחו לכבוש וללדת את ילדיו של חסן . ומי שרואה כאילו השליך פנינה לנהר או לבאר, יעשה חסד לעם . מי שרואה בכך שהוא הבחין בין פנינה לקליפתה, ולוקח את הקליפה וזורק את מה שיש באמצע, אז הוא נבלות, ופנינה גדולה עדיפה על קטנה, ואולי גדולה אחד מציין את הקיר הארוך של הקוראן . והפנינה הלא מתוקנת מציינת את הילד, ואם היא נכתבת אז היא שכונה, ואולי הפזורה שלו מעידה על כך שמומלץ לדבר, וזני הפנינים, המהות ואחרות מעידים על אהבת הרצונות של נשים ונערים . ומסופר שאדם בא לאבן סירין ואמר : ראיתי שני גברים מכניסים פנינים לפיהם . אחד מהם יוצא קטן יותר ממה שהוא הכניס, והשני יוצא גדול יותר . הוא אמר : באשר למה שראיתי יוצא קטן, ראית את זה בזמן שדיברתי על מה ששמעתי, ולגבי מי שראיתי שזה יוצא גדול, ראיתי את זה עבור חסן אל-בסרי ומעשה הפולחן מדברים יותר ממה ששמעו . ובאה אליו אישה ואמרה : ראיתי שתי פנינים באבני, אחת מהן גדולה מהשנייה, אז אחותי שאלה אותי אחת מהן, ונתתי לה את הצעירה יותר, אז הוא אמר לה: את הן אישה שלמדה שתי סורות, אחת מהן ארוכה מהשנייה, אז לימדתי את אחותך הצעירה . היא אמרה : למדתי את הפרה ואת משפחת עמרן, כך גם אחותי משפחת עמרן . אדם בא אליו ואמר : ראיתי כאילו אני בולע פנינים ואז זורק אותם, אז הוא אמר: אתה אדם בכל פעם שאתה משנן את הקוראן ושוכח אותו, אז ירא אלוהים . אחר בא אליו ואמר : ראיתי כאילו אני מנקב פנינה, אז הוא אמר : האם זה אמא שלך? הוא אמר שכן, היא הייתה, והיא הוגלה. הוא אמר : יש לך משרתת שקנתה אותה משבי. הוא אמר כן. הוא אמר : ירא אלוהים, כי אמא שלך היא . ובא אליו אחר ואמר : ראיתי כאילו אני הולך על פנינים, אז הוא אמר : פנינים הם הקוראן ואין לשים את הקוראן מתחת לרגליך . ואחר הגיע אליו, הוא אמר : ראיתי כאילו פי מלא פנינים ואני מסגיר את זה לא מסופר, הוא אמר : אתה אדם משפר את הקוראן וקרא אותו, אתה, הוא אמר : אושרר . ואחר הגיע אליו ואמר : ראיתי כאילו יש פנינה באחת מאוזניי שנראית כמו עגיל, אז הוא אמר ירא אלוהים ואל תשיר את הקוראן . ואחר בא אליו ואמר : ראיתי כאילו הפנינים פזורות מפי, אז הוא גרם לאנשים לקחת ממנו ואני לא לוקח מזה שום דבר. הוא אמר : אתה מספר סיפורים שאומר מה שאתה לא עושה ….
…חוה, עליה השלום, חזונה בחלום מעיד על ברכה בשתילה, פירות ותוצרת ילדים, והפקת תועלות מהתעשייה כמו אריגה, חריש, נפחות וכו ' . אולי החזון של אדם וחוה, השלום עליהם, הצביע על המעבר ממקום מכובד למה שהוא, ועל החלקה והנפילה אל האסור, עלייתם של הקנאים, ועל הדאגות והכבוד של השכנים . חזונם מעיד על מצוקת הבעלים והילדים, וקבלת התירוץ, החרטה והחרטה על מה שהוחמצ . אם האישה ראתה את חוה, שלום עליה, בחלום, היא הציגה דאגות וייסורים, ואולי סבלה מעצמה קשה בגלל שהיא האישה הראשונה שמחזור, וייתכן שהיא טיפלה בהריון ובלידה, ואולי היו לה ילדים טובים . אם זו הייתה עזיבה מבעלה או נעדרה ממנו, היא חזרה אליו ונפגשה איתו, ואולי הייתה לה הוראה מותרת מעבודה . אולי אחד מצאצאיו הוא מישהו ששופך דם והורג את הנשמה שאלוהים אדירים אסר להרוג . ומי שרואה את חוה עליה השלום, הוא מתעתע מדברי אישה . ומי שרואה את חוה, שלום עליה, עם פנים יפות, אז היא אמא שלו, כי היא אמא של מוסלמים . ואם הוא היה בחושך, הוא שוחרר . אם יושמו דברי אישה, נשיאותו תושמד ונשיאותה תיעלם ….
…הפרה : שנה, ואבן סירין נהג לומר כי שליו של הפרה הוא למי שבבעלותו, היקר לי יותר מהמהזל, מכיוון שהשלו הוא שנים פוריות, והמלזל הוא שנים של פוריות, על פי הסיפור של יוסף עליו השלום . נאמר כי הפרה גבוהה ויש לה כסף, השמנה היא אשה עשירה, הדלה ענייה, הפרה טובה ושימושית, והאישה הקרנית היא אישה מנודה . מי שחושב שהוא רצה לחלוב אותה והיא אוסרת עליו בצופר שלה, היא כועסת עליו . אם ראה שמישהו אחר חלב אותה ולא מונע אותו, השופכן בגד בו באשתו . והערימה שלה היא כסף חסר ערך . תפיסתה של אשתו אותה, ואובדן מעיד על שחיתות האישה . חלקם אמרו כי העיקול מול פרה הוא קושי בתחילת השנה, וזה רע לו באמצע השנה, והנס שלו הוא חומרה בסוף השנה, וה שחיטת הפרות היא אסון בקרב קרובי משפחה, וחצי מהשחיטה היא אסון לאחות או לבת, כי אלוהים אדירים אומר : ~ ואם זה אחד, יש לו חצי ~. רבע מהבשר הוא אסון עבור אישה, וחלק קטן ממנה הוא אסון המתרחש במקום אחר . חלקם אמרו כי אכילת בשר בקר היא כסף חלאל בשנה, מכיוון שהפרה היא סונה . אמרו שקרני פרה היו שנים פוריות . מי שקונה פרה שמנה. יכה בווילאיה של העיר אמרה אם הוא כשיר לכך . ונאמר שמי שפגע בפרה פגע באחוזה מגבר גדול, ואם הוא היה רוואי, הוא התחתן עם אישה מבורכת, ומי שראה את זה כאילו הוא רכב על פרה ונכנס לביתו וקשר אותה, הוא ירוויח עושר, הנאה והקלה מדאגה es . ואם הוא רואה שהיא חוטפת אותו בקרן שלה, הוא מעיד על אובדן, ומשפחתו וקרוביו אינם בטוחים . ואם היה רואה שהוא מקיים איתה קשר, הוא היה הופך לשנה פורייה בלי פניה . אם צבעי הפרה הם המיוחסים לנשים, הרי שהם כמו צבעי הסוס . כמו כן, אם זה מיוחס לשנים, ואם הוא רואה בדראאה פרה יונקת חלב מהעגל שלה, אז זו אישה שמובילה את בתה . ואם הוא רואה שפחה חולב פרה של אדוניו, אז הוא מתחתן עם אשת אדונו, ומי שרואה ששרט פרה או שור, הוא יחלה באותה מידה שהוא נשרט . ומי שיש פרה או שור נגדו, הוא יקבל קשיים ועונש ואני חושש שיהרגו אותו . ועל הפרה נאמר שהוא סימן טוב לכדור, ומי שראה אותו יחד הצביע על הפרעה . באשר לפרות הנכנסות לעיר, אם חלקן הולכות זו אחר זו ומספרן מובן, הרי שהן שנים שנכנסות לעם, אם הן שמנות אז הן שגשוג, ואם הן רזות אז הן קשיים, ו אם הם נבדלים בכך, אז המתקדם הוא שמן, השגשוג מתקדם, ואם הוא רזה, המצוקה מתקדמת, ואם הם באו יחד או לא אחידים, והעיר הייתה עיר של הים, וזה היה במהלך המסע וספינות הוצגו על פי מספרן ומצבן, אחרת היה זה פיתוי נרדף, כאילו היו פני פרות כמו גם בטובות הדומות זו לזו, אלא שכולן אפסות, מכיוון שהן מחלות הנכנסות לאנשים . אם הקרניים בצבעים שונים, או שהן סוטות ממנה, או אם אש או עשן יוצאים מהפה או מהאף שלהן, אז זה צבא, פשיטה או אויב שמכה בהם ויורד לחצרם . פרה בהריון היא שנה פורייה . ומי שיראה שהוא חולב פרה ושותה את חלבה, הוא יהיה עשיר אם הוא יהיה עני, והוא יהיה גאה במעמדו, ואם הוא עשיר, עושרו וגאוותו יגדלו . ומי שנותן לו עגל קטן או פרה, הוא הכה ילד . וכל קטין מהגזעים, שהראש העיקרי שלו מיוחס לפרשנות לגבר ולאישה, ואז ילד הוא ילד . ובשר זה כסף, כמו גם בשר . מסופר שאדם בא לאבן סירין ואמר : ראיתי כאילו אני שוחט פרה או שור . הוא אמר : אני חושש שתפרה אדם, ואם אתה רואה דם שיצא, זה חמור יותר. אני חושש שזה יגיע למתים . אם אתה לא רואה דם, זה קל יותר . עאישה אמר : ראיתי כאילו אני על גבעה סביבי, שוחט פרות, אז סטולק אמר לה : אם אתה מאמין לחזון שלך, יהיה אפוס סביבך . זה היה כך ….
…אבו סעיד, המטיף, אמר: פרות שליו יקרות יותר למי שמחזיק בהן מאשר רזות שלהן כי שליו שנים פוריות, ורזות הן שנות פוריות, כי הקב~ה אמר בסיפור יוסף עליו השלום עליו השלום , שאני רואה שבע פרות שמנות נאכלות על ידי שבע רזות. ואל-ח'דראא היא אשה אדוקה, אשה של טובת תועלת, ואישה עם קרניים היא אישה מתריסה, וכל מי שרואה שהוא רוצה לחלוב אותה ואוסר עליו בקרן שלה, אז היא כועסת עליו ….
…הוזכר בכמה ספרים שאחד הנימוסים של חזון הוא לא לספר את זה לאישה או אחרי תפילת שחרית? האם זה נכון? כן, זה הוזכר בכמה ספרים, אך זהו מפרט שגוי, ולכן מותר לספר את החזון לנשים. האימאם אבן חג'אר אמר באל-פאת בפרק : ביטוי החזון לאחר תפילת שחרית (12/439): זה מצביע על חולשת מה שסיפק עבד אל-רזאזק בסמכותו של עומר בסמכותו של סעיד אבן עבד. לטענת חוקרים, אל-רחמן התבסס על כמה תפיסות מוטעות, כמו הדחיפות שמגיעה מהאישה והחשש שלהם שהחזון יתפרש בצורה לא נכונה, או שהוא התבסס על חלק מהמבטים הקצרים של נשים, טעות במבטים אלה אינה נסתרת, והוכח כי השליח, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, סיפר על כמה מחזונותיו על נשים כמו עאישה וחדיג'ה, שאלוהים יהיה מרוצה מהן בקרב נשותיו, וכפי אמא אסורה, וסיפורו של אבן עומר והוא רצה שאלוהים יראה לו חזון, וכשראה אותה הוא סיפר את זה לאחותו חפסה, שאלוהים יהיה מרוצה מכולם, כל הסיפורים האלה מספיקים להכפיש את האמרה הזו, ואנחנו אומרים שהיא נכונה באותה תקופה ….
…נדיר שאישה הגיעה לאבן סירין והיא אמרה: ~ראיתי בת שלי שמתה, אז אמרתי לה, הבת שלי, מה שעובד טוב יותר.~ היא אמרה : הו אמא, יש לך אגוזים ונשבעים לעניים. אבן סירין אמר: אם האמנת לחזון שלך, אז קברת איתך אוצר, אז הוצא אותו ותתן לעניים את חלקם בו, והיא אמרה: אתה קובר אותו בימי המגפה. ….
…נכנס לבית ואנשים אחרים שראו בחלום שהוא נכנס לביתו של אדם, מכיוון שחיי העולם שלו מתגברים עליו . ומי שיראה שהוא נכנס לבית האימאם, והתיישב בו וירגיע, הוא ייכנס אליו במאפייני פקודתו . וכניסתו של האימאם אל עדל למקום מעידה על ירידת הברכה והצדק בו . ואם הוא אימאם לא הוגן, הרי שכניסתו היא שחיתות ופורענות, ואם הוא נהג להיכנס למקום ההוא, זה לא פוגע בו . ומי שרואה שהוא נכנס לגן עדן, אז הוא ייכנס אליו ברוך ה ', וזה בשורה טובה לו על מה שהוא עשה לעצמו או מה הוא מציע . ומי שרואה שהוא נכנס לגיהינום ואז עזב אותו, זה נראה על ידי בעלי חטאים וחטאים גדולים, וזה אזהרה אליו לחזור בתשובה ולשוב . ונאמר : מי שנכנס לגיהינום, בין אם הוא לא מאמין או מאמין, יכה על ידי חום, עוני ומאסר, ואם הוא וולגרי, הוא בא גדול, או בתוך הכופרים והרשעים, ו נאמר : כניסה לגן העדן עבור הצליין היא עדות לכך שהוא מבצע את החאג 'שלו ומגיע לכעבה, ואם הוא לא מאמין, הוא מוסלמי, ואם הוא מאמין חולה נרפא ממחלתו, ואם הוא לא מאמין, הוא נפטר מהבגידה שלו, ואם הוא בפרישה, הוא מתחתן, ואם הוא עני, הוא מתעשר, והוא עלול לרשת ירושה . ומי שנכנס לבית שלא ידוע על בנייתו, אדמתו, מיקומו ומשפחתו, והוא נפרד מהתפקיד, במיוחד אם הוא רואה בו אנשים מתים שמכירים אותם, וזה החיים שלאחר המוות, אז הוא מת, ואם הוא נכנס את זה ועוזב אותו, הוא יפקח על המוות ואז יינצל . ומי שרואה את עצמו בהמשך והיה חולה, מוביל אליו בשלווה, משוחרר מהפיתויים והרעות של העולם הזה, ואם הוא לא חולה, אז זה בשורה טובה בהתאם למידת עבודתו, כגון עלייה לרגל , ג'יהאד, סגפנות, פולחן, ידע, צדקה, קשר או סבלנות לפורענות . ומי שרואה שהוא נכנס להבא ורואה מה יש בו, כי החזון של מי שהיה טוב ויעיל עושה את זה בידע וביכולת, ומעיד על אבטלה ונזק, ומי שהיה מפחד, מודאג או המום, את הפחד שלו , האשליה והמצוקה נעלמו, ומי שרואה שהוא חזר מהבא לאחר שנכנס אליו, ואז הוא חוזר מניכור לארצו . ואם לאחר הזמן יציין שהוא יישאר מנוכר . וכניסה למכה בחלום לסובלים תשובה, לכופרים יש את האיסלאם, ולרווק יש אשה, גם אם הרואה הוא מריבה, מעיד על ניצחונו במריבה שלו, וכניסתו למכה מעידה על ביטחון מתוך פחד . ומי שנכנס למקדש אברהם, ברכה ושלום עליו, ופחד מביטחון, ואולי כניסה למקדש מעידה על הנחת התפקיד המכובד כמלך, או מתמודד עם טובת הידע, או בירושה מאביו או אמא . וכניסה לבית ולמסגד הגדול היא עדות לכניסה לבית עם כלה . הכניסה למסגד הגדול מעידה על ביטחון מפני פחד וכנות של הבטחה . וכניסה לשוק היא חריצות לחפש פרנסה . הכניסה לבית מעידה על כוונת הנישואין . ונכנס למסגד התפטרות מחטאים . ונכנסים לשחיתות הדתית בכנסייה ….
…** החזון מבוסס על החולף הראשון ומתוך החזון כי שליח האל, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, יזם פעמיים או שלוש. הוא נחתם על פי פרשנותו, ואז עאישה – שאלוהים יהיה מרוצה ממנה – הוקצה לה , בניגוד למה ששליח האל, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום עליו, כך הוא נחתם על פי הפרשנות של עאישה – שאלוהים יהיה מרוצה ממנה. זה – זה בא כמו מסופר על ידי בנו סולימאן עזב עיישה אשתו של שלום הנביא עליו – אלוהים יברך אותם – אמר : אישה מן האנשים של העיר יש שונות סוחר בעל הייתה לך לראות את חזון בכול פעם החמיצה ידי בעלה לעתים רחוקות מתגעגע רק שנשאר בהריון בא שליח אללה שלום אלוהים עליו, והיא אומרת : בעלי יצא כסוחר והשאיר אותי בהריון, וראיתי בזמן שהישנה ראתה שהתורן של הבית שלי נשבר ושאני הוליד ילד עיוור, אז שליח האל, שאלוהים יברך אותו וייתן לו שלום, אמר : ~ מיטב בעלך עליך, אלוהים רצון אלקיך הוא צדיק ואתה יולד ילד על ידי צדק. ” היא נהגה לראות אותה פעמיים-שלוש כל זה. שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, בא ואומר לה, אז בעלה חוזר וילד ילד, והיא באה יום אחד כשבאה אליו, ושליח האל אלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, נעדר. היא ראתה את החזון הזה ואמרה לה : מה אתה שואל את שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, עם ה '? היא אמרה : חזון שראיתי, אז שליח האל, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, בא ושאל אותו על כך, והוא אמר טוב, כך יהיה כמו שאמר . אז אמרתי : אז תגיד לי מה זה? היא אמרה : עד ששליח אלוהים, תפילת אלוהים ושלום עליו יבוא ואני נושך אותה אליו כפי שהצעתי. על ידי אלוהים, לא עזבתי אותה עד שהיא אמרה לי, אז אמרתי : אלוהים, אם אתה מאמין לחזון שלך, בעלך ימות וילד ילד, אז היא התיישבה ובכתה ואמרה : הכסף שלי הוא מתי הראיתי לך את החזון שלי. אותה : ( מה היא, עיישה ) ? אז סיפרתי לו את החדשות ומה פירשו לה, אז שליח האל, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, ~ אמא עיישה, אם אתה עובר חזון למוסלמי, אז תחצה אותו היטב, אז החזון יבוא בעקבות מה שחוצה בעליו. ~ אז אלוהים, בעלה נפטר ולא ראיתי אותה אלא אם היא ילדה בן רע ….
…** חזון הנביא שהוא יתחתן עם עאישה מהישאם בן אורווה מאביו מעיישה – שיהיה אללה מרוצה – אמר : אמר לי שליח אללה עליו השלום ( ראיתי בחלום פעמיים אני רואה אדם מי יקבל אותך הגניבה של משי אומר זה Amrotk Vokhvha אם אתה ו אומר כי זה לא מאלוהים . בשנת הרומן, אמר : אמר לי את Messenger של שלום אללה עליו ( אני מוצג חלום Ajbi שלך מלך בגניבת משי, הוא אמר לי את האמרוטק הזה שחושף את שמלת הפנים שלך. אם אתה אמרתי לך את זה מאלוהים אמאדה ) והבין את חזונו עליו השלום אבו הוא ואמי התחתנו עם אמא של המאמינים. , עיישה – שאלוהים יהיה מרוצה ממנה – והיא אשתו האהובה ביותר ….
…חזון של אום חביבה שהשליח, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, יתחתן איתה . בסמכותו של אום חביבה, שאלוהים יהיה מרוצה ממנה, היא אמרה : אני רואה בשינה כאילו הוא בא לומר לי, אמא של המאמינים, אז נחרדתי ואמרתי לה כי שליח האלוהים, רשאי אלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, יתחתן איתי. היא אמרה : אז מה זה עכשיו שהאידה שלי הסתיימה, ולא הרגשתי אלא את שליח הנגוסים בבאבי מבקש אישור. התבסס על בגדיו לצביעתו נכנסו עלי ואמר : המלך אומר לך כי שליח השלום אללה עליו כתב לי כי אמרתי Ozojk : להשתמט אלוהים של קנס ואמר : אתה אומר את המלך ואת כל לארגן הנישואין שלך ….
…וכמה מהמביעים אמרו: ~מי שרואה שהוא יונק משד אמו, אז זה מעיד על כך שהתהילה והדרגה התרחשו, וכמו כן אם הוא רואה שאמו מניקה אותו בגלל האמרה הקב~ה, ~ והשרנו את אמא של משה שתניק אותו ….
…מה ההבדל בין ביטוי חלומי לספר עתידות? או מה לגבי דרכיהם של אנשים לתבוע את הידע על הנעלם, והאם פרשנות של חלומות היא חלק מתביעת הידע של הנעלם? ואיך אתה מגיב לאלו שאומרים שהבעת חלומות היא סוג של מגדת עתידות או אסטרולוגיה ..! ? שיחה זו מועברת בקרב אנשים, והיא קיימת, ומחברי ההרצאה הזו צריכים לשאול את עצמם קודם כל שאלה : מה ההבדל בין מי שמחזיק כדור בדולח וטוען שבאמצעותו הוא צופה בעתיד, או שואל אותך על השם של אמא שלך? כאן הוא לועג לנישואין ומאשים אותך בניאוף, שטוען על ידי מי שנולד דרכו לאמו, או שהוא מבקש ממך להרים את אחת הידיים ולקרוא את השורות בידך ואז להגיד לך מה יהיה יקרה לך, או שהוא דורך בחול, או שהוא שואל אותך על הסימן שלך …. , ושיטות אחרות שבין בעלי ההורוסקופים והשרלטנים, מה ההבדל ביניהם, ובין אלה המקשרים בין חזון עם פסוקי הקוראן האצילי, או הסונה המטוהרת, ואומרים בתחילת הפרשנות מה הוזכר ומה מוכח על השליח, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, או שזה מוכח על סמכות חבריו, כגון : [ טוב, ראיתי והרע מספיק, אם אתה מאמין לחזון שלך, קרה כזה וכאלה ] והוא אומר לפני או אחרי פירושו : ואלוהים יודע הכי טוב? אני חושב שההבדל ברור לכל מי שהוא הוגן ולכל מי שמונע מהתשוקה שלו. באשר לאלה שנלחמים בתחום זה מסיבות אישיות, או עוינים לחלק מהגישות של המביעים שכללו בביטוי את מה שאין בו, כמו מעשי פולחן, סימני השעה או התחזית של אירועים שיתרחשו, והוודאות שבהם, וקביעת תקופות ספציפיות להתרחשותם והוא חושב בלי לדעת על גישתנו, ואינו ממלא אחר מה שאנו מציעים, ואולי לא צפה בפרק אחד בתוכנית זו, אך הוא עדיין כשהוא רוכב על גל ההתנגדות, הוא חושב שאנחנו בין האנשים האלה, אני אומר עצור ….. ואל תמשיך להתנגד לך עד שתראה את הוויכוח שלנו, ותקשיב לאמירה שלנו, ואל תהיה כמו כבאי ב לילה . אני מזמין כל אדם הוגן לקרוא את מה שאבן אל-קיים, שאלוהים ירחם עליו, נאמר בזד אל-מאד [4/255]. הוא אמר כשהוא נחשף הדרכים של אנשים שטוענים שהם יודעים את סמויים : זה מספיק כדי לשקול אחד מענפיו, המהווה את הביטוי של החזון, כי אם המשרת מיושם זה והשלים את הידע שלו, הוא בא עם ניסים . אנו ואחרים ראינו עניינים מוזרים בהם המעבר נשלט על ידי פסקי דין מהירים ואיטיים, כנים, ושומעים זאת אומרים, זהו מדע בלתי נראה ! במקום זאת, מדובר בידיעה על הנעדר מאחרים מסיבות ייחודיות לידעיהם ונסתרות מאחרים … עד שהוא אמר : בניגוד לידיעת החזון, זה נכון, לא תקף. כי החזון מבוסס על התגלות חלומית, והוא חלק מחלקי הנבואה . מכאן שככל שהרואה נכון יותר, תמים יותר ובקיא יותר, כך הביטוי שלו נכון יותר, בשונה מהכומר, האסטרולוג והשביתות שלהם, שיש להם שלוחה של אחיהם מהשדים, שכן עשייתם אינה תקף למי שהוא אמתי, או שהוא צדיק, או מי שסוגד לחוק, אלא הם דומים יותר לקוסמים ששוכבים יותר ועמומים ורחוקים יותר מאלוהים ושליחו ודתו, הקסם היה איתו חזק יותר ויותר משפיע, שלא כמו ידיעת השריעה והאמת, מכיוון שככל שצדיק, אמתי ונבון יותר, כך הידע שלו עליו והשפעתו עליו הייתה חזקה יותר, ואלוהים הוא הצלחה . דבריו הסתיימו . הנה אני אומר לאלו מאיתנו שמתנגדים לביטוי או טוענים שאנחנו מעמידים פנים שאנחנו לא נראים, מה אתם חושבים אחרי הצהרה זו…
…דיון במשמעויות של גילוי עריות. ראית שיש לך יחסי מין עם אמא שלך? או שראית שאתה מקיים יחסי מין עם אביך? ראית שאת בת צ'אמה? או שראית שאתה מקיים יחסי מין עם אחיך, דודך או דודך? האם חלק מכם ראו שהוא מקיים יחסי אישות עם אחיו? מוזר שלפעמים אנו רואים את הצד השני מרוצה ממה שהם עושים איתו ! אתה יכול אפילו לראות אדם שאתה אף פעם לא מכיר, ואתה מקיים איתו יחסי מין, אז מה ההסבר לעניין זה? האם החזונות האלה אתה רואה פחות או יותר? האם אתה מספר על זה או שותק על זה וחושש ממנו? האם יש לך מה להוסיף לנושאים אלה באמצעות חוויות אישיות או קריאה מיוחדת? האם יש אירועים שקשורים לראות חזונות כאלה אצלך? ועוד הרבה שאלות אחרות? אין לדבר הזה שום תקווה לחזור עליו, ולכן יחסי המין שונים, זה יכול להיות בעל משמעות נעימה ומשמחת, וזה אולי ההפך הגמור, אבל אני לא אוהב פחד ומבוכה מלראות דברים כאלה, וזו הנקודה של הסוס, וזה מה שגרם לי לכתוב עליו כאן . יש אנשים שקיימים יחסי מין עם אנשים עריקים כצדק וחיבור איתם, וחלקם עוינות ומחלוקת, וחלקם הם עדות לנישואיהם, וחלקם הבשורה לביקור במכה …. וכך המשמעויות אינן זהות, ואנחנו מוצאים כמה שמסבירים חלומות כאלה בהסבר קיצוני על פסימיות , ולכן ג'דה מתגרש מאישה , או מטיל ספק בנוגע לשחרור , או מטיל ספק בכבוד אחותו ! ואנשים כאלה אם נאמר : כיצד נוכל לשכנע אותם לטעות? אנו משכנעים אותם שהאדם מתייחס לידע ולא לבורות , ואומר לו : שהחזונות אינם מפרים אותם עם שיקול דעת , הם מניחים ולא ודאות משמעות , ואנחנו גם אומרים לו שמשמעות החזון שלך אינו בהכרח כפי שהבנתם אותו , מכיוון שיש לכך משמעות שונה לחלוטין ….
…האם אתה יכול ללמוד ביטוי של חלומות? לחלופין הוא מתנת אלוהים נותן אותה למי שיחפוץ פולחן , כפי שמקובל בקרב המגזר גדול של מעברי הגבול של חלומות , ואנשים ? האם מדובר במדע שניתן לרכוש וללמוד ואז להתקדם בו – על פי כישרונותיו – או שהוא ממשיך ברמה אחת בו כתוצאה מיכולותיו , שלא ניתן לעלות עליהן? האם זו מיראשה שבעליה מנותק , או שמא ספקולציות והנחות , וההנחה מפספסת ופוקדת? כלומר ברור מי שקורא את הספר הזה , המחבר נוטה להיות מודע גם בהבעה גבוהה, וכן בחר לצאת אלוהים על ידי חלק מן הנביאים, שלום עליהם Kyousef, אברהם, יעקב, ומוחמד, והצטיין כשרבים של המלווים הנכבדים אבו בכר, עומר ואיישה, ואחרים, אבל זה לא מדע שפרסה נולד עם בעליו, לא רק עם המריחואנה, ואם מעבר החזון הוא אחד מבעלי שני הסוגים האלה עדיף ודעתו נכונה יותר, אך הדבר אינו גורם לנו לסגור את הדלת ללמד את החזון מלבד שני הסוגים הללו ! כן , זה מבטא את החזון של פיזיונומיית הדלת או את ההשראה הניתנת לקנאה, אבל יש לי כאן שאלה פשוטה : מי מסווג כשני סוגים אלה של לא שליחים של אבות קדומים, מלווים וחסידים של מוערכים? למי יש לתת לאחרים זכות זו היא השליחים – השלום עליהם . ? אולי ביניהם היה מוחמד, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, כשהעיד על כמה מחבריו על עליונותם במדעים ובידע כלשהו. לכן, הוא העיד בפני אבו בכר, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, להצטיין בהיבט זה, לעומר בהיבט ההשראה, ולאבן עבאס במדע הפרשנות וכן הלאה, ישנן שאלות רבות, אך השליח , עליו השלום ושלום עליו, אלוהים יתהלל ושבח, אמר: ~ מה שנאמר בגחמה (3) שזה אינו אלא גילוי מרמז (4)~. מנקודה זו אנו מנתחים את השאלה כדי למצוא את התשובה דרך הבנתנו את הטקסטים, וסיפורי בסטאראדאנה שהתקבלו למעברים בכירים, מה אנו מוצאים? אנו מוצאים כי מענק מדע האלוהי הזה מקורו, אבל זה יכול להיות למד ולמידה באמצעות לימוד כיצד לבטא זאת כאשר אלה בשורה , של השליחים צדיקים, או הצטיינו בו שבאו אחריהם, שראה אותו מן העם מדע זה . זה מייעד נקודת מבט זו, הופעתם של הרבה מלווים בצד זה ומלמדים אותו בידי שליח אללה עליו השלום . הבה נביט בדבריו של אבו בכר, שלום הנביא עליו בהזדמנות אחת כשהוא נחתך מחזונו של הנביא שהוא : אבן שיהאב אמר : ראה את השלום הנביא עליו חזון שאמר ווקסא לאבו בכר : ~ הו אבו בכר, ראיתי שקניה הקדים אותך ואני תואר Vsbaktk Bmrqatin וחצי ~ , הוא אמר : הו שליח אללה, אללה Iqdk לחסדיו וסליחתו, ואני חי אחריך שנתיים וחצי, שהוזכר על ידי Suyuti בגדול ומיוחס לנכסי אבן סעד '1'). כאן אנו מגלים שהנביא עליו השלום מביא את ביטויו של אבו בכר כאילו נותן לו תעודת בריאות על ביטוי זה . . אנו מוצאים בתפקיד אחר חזון אחר אומר, שהוא : עליו שלום, אמר לו : ~ ראיתי אם אני בא המוני לעבור Vagamtha בפה שלי מצאתי את הגרעין Aztna Vlfeztha , אז לקח Vagamtha אחר שבו גרעין Vlfeztha מצא, ו אז לקח Vagamtha שלישי נמצא הגרעין של Vlfeztha ~ , אז אבו בכר אמר : תן לי לעבור את זה. הוא אמר : הוא אמר : ~ תחצה את זה .~ הוא אמר : זה הצבא שלך שנשלחת לברך ולהרוויח, והם ישליכו איש, והוא יבקש אותם בתפקידך, והוא יקרא להם . הוא אמר, ~ כמו כן אמר המלך .~ נאמר על ידי אחמד במוסנאדה, כאן הבחין כי השליח, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, כאשר התבקש ממננה אבו בכר לחצות אותו, לא החמיא לאמת, ולולא ידיעתו על כושר ההמצאה של אבו בכר, הוא לא היה מסכים לתוף, והבחין כאן שהשליח האצילי אמר זאת . הזמן לאבו בכר : ~ גם קינג אמר ~ , העידו לו עדות גבוהה לבריאות דבריו . מישהו אם אתה יכול לומר : כי אבו בכר, אשר בהשראת המדע הזה קיים שום מקום לטעויות עם אותו, ולהגיב בשלב זה של נוף שלקראת אבו בכר וראה אותו, כאן, חוטא בנושא אחר, והדבר מוכיח כי זו המדע לומד, היא עשויה להצליח ללמוד אם הוא נכשל ועשוי לטעות . ראה עמדה אחרת זו . אבן עבאס, שיהיה אללה מרוצה מכך שקרה שאיש הגיע אל שליח אללה עליו השלום, אמר : ~ ראיתי הלילה בשמשית חלומית '1 ' טננזב '2 גהי, מותק, ואני רואה אנשים Atkvvon כולל `3` Valmcetkther ועצמאית, ואם הסיבה ( 4` ) הוא הלך מן האדמה אל השמים, וראיתי אותך לקח את הכסף, אז אדם נלקח בעצם אחרי שאתה, גבר אחר נלקח למעשה על ידו, ואז אדם אחר נלקח על ידו והוא ניתק אותו ואז הוא באמת הגיע אליו . אבו בכר אמר : הו שליח אלוהים, אבי אתה ואלוהים הרשו לי פלברנה אמר לו, שליח אללה : ~ אובארבה ~ , ו ב פרסי הרומן : ~ דרך ~ אבו בכר אמר : אסלאם החופה הוא . כפי עבור Antef של דבש גהי, את Valmcetkther הקוראן Hlaute Tntef מן הקוראן ואת העתיד . הסיבה לחיבור מן השמים אל הארץ, את הזכות אתה זה לוקח לו את ויאליק אלוהים, ואז לוקח אותו אדם ויאלו אותו, ואז קח לו אדם אחר ויאלו אותו, ואז קח לו אמא n ינתק אותו ואז יחבר אותו ויאלו אותו . הוא אמר לי, שליח אללה, אבי אתה נורה או התגעגעתי? ו הוא אמר הנביא עליו השלום : ~ ? הייתי קצת והחטיא כמה אבו בכר אמר : על ידי אלוהים, הוי שליח אלוהים, אמרת לי מה עשיתי לא בסדר? הוא אמר :~ אל תקלל ,~ מוסכם . כתר עם הפסקה ארוכה מודרני זה וזה : כי אבו בכר כאן היה לא לפגוע בכמה מילים שלו ובכך להגיב על גבר שאומר : כי אבו בכר, אשר מבטאת את החזון או הבחנה והשראה יש מקום לסיפור של מות הקדושה של הבעה, למדתי את החזון . מי שהיה איתו לפני הנביאות לא הזכיר את הביטויים חזונות מהם . אלא, לדעתי, הם בוגרי בית הספר של מורה האומה, שנהגו לשאול אותם כשהם ראו אותם, והוא לעתים קרובות אמר להם כשעבר על ידינו : ~ מי מכם ראה חזון .~ כמו מוסלמי Sahih `2` , ואת האנשים אמרו מדע : כי היתרונות של שיחה זו : אינדוקציה מודעת החזון, ואת השאלה לגבי הפרשנות, ואת שלום הנביא עליו כדי ללמד אותם את הפרשנות של חזיונות וסגולות , וכלל אותו מהחדשות על הנעלם, זה כפי שאתה רואה מדי יום משיעורי הנביא עליו השלום על אוזני המלווים, בהם לא רק מלמדים, אלא מלמדים ומדברים ומסבירים ומתפתחים , והולה הצטיינו בביטוי חזונותיהם הם קלטלאמיב בידי מורם, חלקם הצטיינו במדע הפרשנות, וחלקם הצטיינו בפסיקה, חלקם הצטיינו במדע הירושה, וחלקם הצטיינו ב מודרני מדע, זה לא פלא שישנם כמה מהם הצטיינו המדע של ביטוי . ואם נקבל זאת . תיאוריית למידה תיאורטית, כמו גם יכול להיות בקיא ב זמננו כמה מדעני מדע הביטוי האם אלה יכולים ללמוד אמנות זו לאחרים, והשקפה זו עשויה להיות זרה לחלקם במדע זה, אך אולי ת'רגם של מדע זה דומה יותר להשראה ופיזיונומיה כאילו זה חיקוי של השליחים ומצא מבוכה מהצד הזה , ומנקודת מבטו של הכותב שדעה זו מינורית ומחייבת אחרים לעשות את מה שלא נחוץ. זה נאמר למי שמפר את מי שמנסה לשאול על חזונות וללמוד את הביטוי. אל-נוואווי אמר, והגיב על החדית 'של סמארה בן ג'ונדוב : אם הנביא התפלל בבוקר, הוא בא אליהם בפנים ואמר: ~ האם מישהו ראה האם היה לך חזון אתמול? ~ זה כולל את הרצוי לשאול על את החזון ולקחת יוזמה לפרש אותו ולזרז אותו בתחילת היום, והוא כולל את המותר לדבר על ידע ופרשנות של החזון וכדומה . האימאם אבן אל- סעדי אמר ( 2/442 ) , והעיר על הפסוק שאללה מעניק לשיחות פרשנות של יוסף : כי במקור ביטוי של חזון, מדע המבע המדעי המשימה שאלוהים נותן לו למי שהוא רוצה מעבדיו, וכי מדע האדם יתוגמל על הוראה ולמידה . ולפיכך הוכיח כי עומר בן אל- חטאב שאל את הנערות האומייות כטמיפ בשם טפראלראא בתור טהדהיב אבן חג'אר (12 \ 399 ). על פי אבן סעד בשיעורים (7 \ 124 ): סעיד בן מוסייב אמור היה להביע את חזונם של אנשים , והוא לקח אותו מהילדה שמות אבו בכר ולקח את שמות אביה ולקח לו את אבו בכראן וולר סול כארים. עליו השלום . אבן עבד אל- בר כמו בתא המטען ( 1/313 ) מעיר על הראיון גם סמרה : ההאדית הזו מעידה על כך לכבוד חזון המידות והסגולות ; מכיוון שהוא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, רק ביקש ממנה שתגיד לו ותעביר את זה הלאה . וכדי שהמלווים ידעו לדבר על פירושו, והשייח 'מוחמד אבן עבד אל-ווהאב אמר, כמו באוסף ספריו ( 5/130 ), מדע הביטוי הוא מדע אמיתי שאלוהים מברך אתו צוואות מהפולחן . הוא גם אמר (5 \ 143 ): ההתגלות היא ידע אמיתי של אלוהים מוזכר בקוראן, ועל זה נאמר : לא משקף את החזון יחיד הוא אחד של המלומדים Ptooelha, כי זה הוא ההתגלות של החלקים . האם הזהיר רחמי Shatibi של אלוהים אישורים (2 \ 415): כי אין יתרון ומצעפת נותן לו Alnaa עליו שלום רק פטור, אך ניתן מודל האומה שלו, זה מלמד אקסטרפולציה, וכי נתן את ההתגלות כדי לו, ועמו היה נתון טוב חזון . אבן חג'אר אמר : דוחק בחזון החינוך המדעי וביטויו בצד שמאל והשמטת השאלה והקללה בסגולה של מה שהבוגר כולל גישה לחלק מהעלומים ולסודות החפצים . ה דבריו . אז אם יש ללומד את הכלים של הידע הזה של הידע של הקוראן, הסונה, שליטה בשפה הערבית, הפתגמים והפרוטוקולים של ידע זה, אז מה מונע ממנו ללמוד את הביטוי ואז לבטא אותו? אני חושב שזו זכות לגיטימית, והידע רחב ואינו מוקף בה, אך נקודת המבט שלי חייבת להיות סטודנט שמיטיב עם הידע הזה ומיטיב לייצא אותו לאחרים שניחן באלוהים כדי לפשט את מידע ולהקל עליו בפני הנמענים. אסור לנו לפתוח את הדרך לציבור שאין לו את הכלים של אמנות זו ממי שפותר בעצמם ומקופח על סמך חלום חולף . הנה תמונות מוחות אבסורד פשוט של כמה מהם : חלק פלסטין יש בחצר המסגד הגדול מחכה Akhosv צבא, אשר יגיע לבית של אלוהים לטהר מן Tdnashm ופילת מטוסי מרשמים בילו מבוססים על חלומות ולכן והרשימה עוד ארוכה על האם אתפלא שהעם שלנו הפך לאומה של חלומות? אפילו פולחן נכנס לחלומות מכל שעריו, הסתכל בליל הכוח, אתה מוצא אותו מוגדר באמצעות חזונות, ומסתכל לצדקה כדי למצוא את המניע הגדול ביותר שלה, אומרים המתים לאנשים האלה ! אנשים רבים רואים שדלת הצדקה אינה נפתחת עד שידו של איסידק מסביר את חלומו כמי שקשור לדלת . האם אתה רוצה דוגמאות נוספות ותמונות גדולות יותר? מאת אלוהים, חלקם משליכים אישה בזנות בגלל חלום בו הוא ראה אישה, אז לקח לעצמו על ידי קריאת כמה ספרים שהיא נואפת, אז הוא התגרש ממנה ! ישנם גם הטוענים כי שליח השלום אללה עליו הגיע אותו חלום והורה לו Nhah, וכן כאשר הוא נעשה מודע אנשים והחל לעבוד ב חזיונות אלה ! הדפדפן, עבור למשל, באינטרנט צופה אלוהים הקוונטים Il מנתח מסות כי עיינו ומצא מבוסס על חזון מכאן או משם, ואולי בדיחות מה שקראתי מאשר כי מהדי היו לצליינים כזה וכזה, ואת האירוע של דוקר עולה לרגל שלפי החשד פירסינג כי האנטיכריסט שבנה את החזון ראה אותה בליל האירוע ! הכותב תוהה שאלה חשובה : מתי להעיר את האומה של חלומותיה לקחת אותו ומצורפת המדע על הזמן של המדע? למדע יש את התנאים, הכלים והשיטות שלו, שאי אפשר להתגבר עליהם. הידיעה שהביטוי של מדע אשרף לא שווה שום בן אנוש להביע חזונות חייב להיות ידיעה על הקוראן ומילותיו. אם הוא ראה משהו , למשל, משהו, עליו לשקול תחילה את הקוראן, הקישור נמצא בין החזון למצב הפסוקים המקשרים ביניהם כאן ולתת דוגמאות : הספינה, למשל, עשויה לעבור כדי לברוח מדברי האל. הקב~ה : הקב~ה אמר : ~ הצלנו אותו ואת בעלי הספינה ~ ( עכביש : 15). ועץ עשוי לעבור דרך הצבועים לאמירת הקב~ה : ~ כאילו היו עץ מגובים ~ (אל- מונאפקון : 4). התינוק עלול לעבור ליד האויב על אמירתו של הקב~ה : ~ אז פרעונים הרימו אותו כדי שיהיה להם אויב וצער . ואפר עשוי לעבור דרך פעולתו הבל הביא של הקב~ה האומר : משל לאלה שלא האמינו על ידי אדונם את מעשיהם כאפר שבעזרתם התחזקה הרוח ( אברהים יח, יח). כך השמש, השליח, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, קבע את העקרונות והכללים הבסיסיים לאמנות זו, והוא נהג לספר לחברים על ספרותם וסוגיהם ושאל אותם על חזונותיהם והביע אותם עבורם . דוגמאות והיבטים שלו הוזכרו בקפלי הספר, כך שאין צורך לחזור, אך עליו לדעת כאן כי חזונות הנביאים נכונים. מאת אלוהים, חובת ההוצאה לפועל על פניו, או שהיא מגיבה לדימוי הסמלים, וסמלים אלה מוסברים על ידי השליח, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, לחבריה, ואז הם צופים בהם מתממשים כעובדות מהותיות מוחשיות . זו אחת החוויות שעברו המלווים הללו, ולכן הם הרוויחו מכך ובהמשך, שאלוהים יהיה מרוצה מהם . כמו כן יש לדעת מה מקורותיה של אמנות זו, שזמן האביב הוא אחד התקופות הטובות ביותר לחזונות, בהתבסס על אמירתו, שלום וברכות אלוהים עליו : ~ כאשר הזמן מתקרב, חזונו של המאמין. כמעט לא משקר . ” (1) מספרים מוסלמים, וציינתי בפניו וכי משמעותו שווה. לילה ויום וזמן האביב הזה מתגבר בקנאה . . עליו לדעת גם את ערכי האנשים המספרים את חזונותיהם עליו, ולכן חזונם של עובדים פשוטים אינו חזונם של אנשי העמדות והמלומדים, ועליו לדעת על ארצותיהם, תורתם וזמנם של החזון . כמו כן, עליו לדעת כי אריות וציפורים – למעט מה שנדיר – הם בביטוי גברים וכי חיטה, שעורה, דבש, צמר וברזל הם לעתים קרובות כסף, ולכן לאמנות זו יש כללים ולא קל להשיג אותה. במקום זאת, יש ללמוד אותו ולהתלמד בידי מג'יד שהוא מושלם עבור אלה שרוצים ללמוד, ואת אלוהים אני מכיר ….
…מתים חולמים מתים ובדרך כלל אזהרת חלומות . אם אתה רואה או מדבר עם אבא שלך, אתה עומד לקחת עבודה חסרת מזל . היזהר מאופן כניסה לחוזים, שכן אויבים מקיפים אותך . מומלץ לגברים ולנשים לשים לב למוניטין שלהם אחרי חלום זה . אם אתה רואה את אמא שלך, זה מזהיר אותך לשלוט בנטיות שלך כדי להפחית את הרגישות והכוונה הרעה כלפי המלווים אותך . לראות אח או מישהו מקרובי משפחתו או מחבריו מעיד על כך שמישהו יפנה אליך לקבלת צדקה או עזרה תוך זמן קצר . אם אתה חולם לראות את המתים חיים ומאושרים, זה מצביע על כך שאתה נותן להשפעות הלא נכונות להפריע במהלך חייך ויוביל לאובדן חומרי אם לא תתקן זאת בכוח הרצון שלך . אם אתה חולם שאתה מדבר עם קרוב משפחה שמת וקרוב משפחה זה מנסה להוציא ממך הבטחה, אז זה מזהיר אותך מפני אסון מתקרב, אלא אם כן אתה ממלא אחר העצות שניתנו לך . אפשר להימנע מההשלכות המאכזבות אם המוח יכול להשתלט על הרגשות הפנימיים של זירת האני הגבוה או הרוחני . קולותיהם של קרובי משפחה הם אלה של האני הגבוה שלובשים צורה כלשהי ומתקרבים באופן ברור למוח שחי בסמיכות למישור הפיזי . יש כל כך מעט הרמוניה בין הטבע הכללי לטבע החומרי שאנשים חייבים לסמוך על עצמם לשם הנאה וחולים כנים ….
…נשיקה אם אתה חולם שאתה רואה ילדים מתנשקים, זה אומר מפגש משפחתי מאושר ומעשה משכנע . אם אתה חולם שאתה מקבל את אמא שלך, תצליח בפרויקטים שלך והחברים שלך יכבדו אותך ויאהבו אותך . אם אתה מקבל אח או אחות, זה אומר הרבה הנאה וטוב במלגות שלך . אם אתה מנשק את אהובתך בחושך, המשמעות היא סכנות וקשרים לא מוסריים . אם אתה מקבל את זה באור, אז זה מעיד על כוונות מכובדות שתמיד מעסיקות את דעתך לגבי נשים . אם זר מנשק אישה, המשמעות היא אובדן מוסר ואובדן שלמות . אם אתה חולם על נשיקת עבריין, זה אומר בידור מסוכן . הפינוק של הרגש הנמוך מוביל לטרגדיה בבתים יציבים . אם אתה רואה את היריב שלך מנשק את החברה שלך, אתה מסתכן באיבוד הכבוד שלה . אם אנשים נשואים חולמים שהם מתנשקים זה עם זה, פירוש הדבר שהרמוניה מוערכת בחיים הביתיים . אם אתה חולם לנשק מישהו על הצוואר, זה אומר נטיות רגשיות וחוסר שליטה עצמית . אם אתה חולם שאתה מקבל אויב, תוכל להתקדם בהרגעת חבר זועם . אם בחורה חולמת שמישהו ראה אותה מנשקת את אהובה, זה מצביע על כך שחבר כוזב טומן בחובו קנאה מלאת שנאה . אם היא תראה את המאהב שלה מנשק אחר, תקוות הנישואין שלה יתאכזבו ….
…אל-מו'אליף : עז, כי זה רק למי שיש לו את המראה ואת בעלי החיים, ונאמר שהוא אשתו של האיש . ומי שרואה שיש בביתו אבוס, עליו מודים שני טנקים, זה מעיד על בלבול אצל אישה עם שני גברים, אשתו או בית אחר . לגבי המחילה : באדמה או בקיר, זה הפה . מי שרואה חור שממנו יצאה חיה, אז זה פה שממנו יוצאות מילים כמו של אותה חיה והפרשנות שלה . ומסופר שאדם בא לאבן סירין ואמר : ראיתי חור צר שממנו יצא שור גדול, והוא אמר : המחילה היא הפה שממנה יוצאת המילה הגדולה והוא לא יכול לחזור אליה. . ומסופר שאדם בא לאבן סירין ואמר : ראיתי כאילו יזיד בן אלמוחלב מחזיק בכוח בין ביתי לביתו . והיא אמרה לך אמא? הוא אמר שכן . הוא אמר : האם זה היה עם? הוא אמר, אני לא יודע, אז האיש בא לאמו ושאל אותה והיא אמרה שזה נכון, הייתי עבד של יזיד בן אלמוחלב, ואז הפכתי להיות אביך ….
…החזון של ילדה רזה לאב Balastsaga דבר קיץ עמ' האבן Nawfal – אללה עשוי להיות מרוצה ממנו – מבן קיץ אבא הילדה הרזה אמו האשים לוד היה עבדול Muttalib אמר : רצופים שנתי Quraish עור Jdbh Oqahlt ו להשיל את העצם , היא אמרה : בזמן שאני משקר הו אלוהים, או מהום אם אני עם טלפון מפורסם שצועק בקול סהל אומר : הו, קורייש, הנביא הזה נשלח ממך, וזה במהלך עזיבתו, אז הוא חי בטוב ופוריות . אל תראה ממך אדם גבוה ולבן עצם שמרסק שתי עיניים , מתגאה בו ושנה מוקדשת לו , אבל תן לו להציל אותו ואת בנו ולפנות אליו מכל בטן אדם , לא פליסקנאה של מים פגעו מן טוב כדי לקבל את הפינה , ולאחר מכן נבחרו בקפידה פעמים House שבע לחיות עד אביו האף-בי-איי Felictsag גבר שמאמינים אנשים , לא כוללים הטהור וטוב עצמה , לא Vgshm אם אתה אוהב ואתה לחיות . היא אמרה : אז הכרת האל הפכה לאישה מפוחדת. העור שלי ומוחו עמדו. החזון שלי נקטע, אז ישנתי בנהרות מככה . אז, הקדוש ואסור, אם הוא נשאר עם אותו , הוא abtahi אלא אם הוא אומר את זה הוא shaybah של שבח , מדובר shaybah , ואת קוריש הושלם איתו . הוא בישר לו כל הבטן של היערכות גבר ולדבר וקיבל תאוצה ואז ואחר כך עלו אביו Qubais והכה אנשים קבורים סביבו פעם לממש בחיפושם עד העוני לשיא Vacetknoa Jnabiah ואיתם Messenger של שלום אללה עליו, אשר כי ביום שגולם עלול להתעורר או ייסורים, אמר עבדול מוטאליב : הו אלוהים גבר על אלכאלפ הגלאי קורבה אתה העולם הוא מורה ומנהל הוא מבולק והולה עבדאק ואמאאק בדחירת אהרמק מתלוננים בפניך בשנתם שעשויה אוקלהט לנעול נעלי בית , וסאם אלוהים Amatarn והגיתה נורא Mgdakka , מה Eu אף הרחיק את השמים Pmaiha Okz העמק Bhgejeh Velsmat Sheikhan Quraish, היא אומרת עבדול Muttalib : ברכות לך, אבא אל-Bathaa , הנאא , כי הוא , עבור חיית אנשי בתות, ובזה כתוב שם רקיפה : בשיסה אל-חמד, שאלוהים ישקה את העיר שלנו. איבדנו את החיים ואת המים שמתחת. אז המים והעצים חיו בשטף של אלוהים עם המוצלח. אין שום דבר עם צדק או סכנה, וב חדית זה מוזר כי אנחנו מסבירים את זה בקצרה , אומר : עבד אל-Muttalib אמא היא מעשה סוני . והחליף את אפסט . ודילול העצם גרם לו להיות חלש ממאמץ . והיפנוזה זמן שינה ושחר ראשון . הלה עוררה השראה להאצת מילים . והיה – מוגבל – גשם ופורי , לא מעט יותר גשמי אוטם ופוריות . והעצמות בהצטרפותם לעין חזקות יותר מהגדולות . חלקם רזים בגוון . והנחר הגבוה . ואומר : יש לו גאווה שמצערת אותו, עליו להסתיר ולא להתגאות בה . הסונה היא הדרך . מדריך אותו , כי הוא , אנשים מראים את זה . תנו להם לזרוח , עם סיין ואת שין , כי הוא , לתת להם לשפוך , כלומר , אז תן להם לשטוף . ואז חטא, כל הקלה והקלה . וכל פאשט ושיבה אל-חמאד הגדיל את התואר עבדול מוצאליב . והיא סיימה אותו , כי הוא , שהם כולם הגיעו . ומגבלת הזמן לשתיקתו ואומרו : ייסורים, כלומר קרבה . יש צורך בתכונה . והתירוצים בחצרות . ושנת הבצורת והמצוקה . והוא מתכוון לפירים וכפכפי הכבשים והגמלים . וקלקל המון . אין צפוף . והרעש הוא מים זורמים מאוד . ושייח שייח ' . ואלז'ל כל עננים שחורים מאוחרים וג'וני . אמירתו : בקולו של סאהל, הכוונה בו במתוק . ואמירתו : אדם גבוה, כלומר הוא גבוה, ואם הוא גבוה מדי, נאמר שהוא ארוך עם דגש . והוא אמר : תן לו ללכת , הדליף הוא ההליכה האיטית , שנאמר : הוא הולך כשהוא הולך והסירה הדורגת . והיא אמרה : וב אותם טהור וטוב ושמחה – אומר שליח השלום אללה עליו – ואומרים : Mviodh , Mufiod הוא אחד שפגע לבו – לב – הכאב של . פאניקה, סיפוח, פחד ופאניקה . והוא אמר : העור שלי עמד, כלומר הכווץ, ונאמר : היא רצתה לעצור את השיער שלי, אז הוא קם מבהלה . ואלוהים שוטט בראש ונבוך מחומרת הרגש . ואמירתה : כך גם הקדושה והאסור , זה מלהשבע על ידי משהו אחר חוץ מאלוהים וזה התנער , וזה קרה מזה בזמן הבורות, ואם זה פוליתאיזם . ואמרתה : הם קבורו סביבו, כלומר הם הולכים בדרך לנה . והמישור המשמח הוא מטוס, והטוב ביותר שהטיף לו מזיק הוא הנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו. לא מן הנמנע שההקלה של הקוראיש נובעת מכך שהוא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, הוא אחד המבקשים עזרה מקרבם ….
…ידה התייבשה במנאן 88 – בסמכותו של חאשאן בן חסן בסמכותו של וואסל מולא אבי עיינה, בסמכותו של מוסא בן עוביידה, בסמכותו של ספיה בינט שייבה, שאמר : הייתי עם עאישה – אלוהים תהיה מרוצה ממנה – ואשה באה אליה בידה והוא גרם לנשים לקלל אותה והיא אמרה : באתי אליך למעט היד שלי אבי היה איש סובלנות, וראיתי בחלום גברים שהסתתו עם כלי השקיה המשקה את מי שבא אליהם, וראיתי את אבי, אמרתי : איפה אמא שלי? הוא אמר : תראה, אז הסתכלתי, ואם לאמי לא היה שום דבר עליה מלבד חתיכת סמרטוטים, הוא אמר : היא מעולם לא נתנה צדקה אלא עם הסמרטוט והשומן ההוא מפרה ששחטו, כי השומן הזה נמס והתרכך איתו , והיא אמרה וצמאה, אמרה : אז לקחתי כלי כלי והשקה אותו, וקראתי מלמעלה : מי שנתן אותו לשתייה, אלוהים יבש את ידו, כך היד שלי הפכה כפי שאתה יכול לראות…
…הוא גם סיפר שאדם בא אליו ואמר : ראיתי כאילו אני שופך שמן משורש עץ הזית, ואז הוא אמר לו : מה הסיפור שלך? הוא אמר : הלכתי לגלות כשהייתי ילד צעיר, והפכתי לחופשי והגעתי למספר הגברים. הוא אמר: יש לך אישה? הוא אמר שלא, אבל קניתי משרתת, הוא אמר תראה, היא אמא שלך . לדבריו, אז האיש חזר מביתו ועדיין חיפש את תנאי הילדה עד שאמו מצאה אותה ….
…** החזון של עיישה שהיא הרגה ג'ין בסמכותה של עיישה, אם המאמינים – שאלוהים יהיה מרוצה ממנה – שהיא הרגה את יאנה, אז היא באה לתוכה לראות את הישן, וזה נאמר ל אותה : אמא, על ידי אלוהים, היא הרגה מוסלמי. היא אמרה : מדוע הוא נכנס לנשות הנביא? נאמר לה : מה שבא לך חוץ מבגדיך, אז היא הפכה לבהלה והורתה לשתיים אלפים למען האל…