…האם החיפוש אחר פרשנות חלומית מוביל למה שמכונה חרדת ציפייה, ואז מוביל לאשליות, אשליות וחשיבה פסימית? זו נקודת מבט, ואני שומע את זה הרבה ממקצועות הפסיכיאטריה, והאמת היא שזה יכול להיות נכון לגבי קבוצת חולים, והם מעטים, אך רבים מאלה שיש להם חזונות חוזרים עשויים משמעותם מעידה על בשורות טובות או חדשות טובות, וחלומות חוזרים עלולים להעיד על חטא שהתרחש איתו החולם, ואז ביטוי החלום הזה הוא סיבה לבעל החלום הזה לוותר על חטא, וייתכן שזה חטא גדול . לסיכום : בהשערה זו יש מטפלים מסוימים, פסיכולוגים אינם מאמינים בסך הכל ואין להכליל אותם לאנשים עם חזונות או חלומות חוזרים ונשנים . הנחה זו עשויה להיות הסיבה לעוינות של קבוצה גדולה מהם לביטוי חזונות, אך יש להבחין כאן בין חזונות, חלומות וחלומות, ורבים מדבריהם של פסיכיאטרים חלים על מה שמכונה חלומות מקטרת. , אשר שונים מהחזון שהוא מאלוהים ולא מהחלום שהוא מהשטן, אז שיידע זאת . לסיכום : אני מציין כאן שהיבטי החזון אינם נפרדים ואין ביניהם שום קשר, אלא קשורים זה בזה במובן שמי שמביע לא צריך להשמיט אחד מהם, לכן לראות תאריכים ולאכול אותם, למשל, אינו ראוי לשבח אלא אם כן הוא נתמך על ידי ההיבט הלשוני והזמני, ולא תמיד ניתן לראות ראייה באש אם זה חורף. היא נתמכה על ידי הצד הנגזר של החזון, ואנחנו יכולים לומר שהאיור הבא מראה לנו את ההיבטים של חזון חופף : מעגל זה מסתובב במוחו של האדם המביע את החזון כאשר הוא שומע את החזון, ובזמן קצר מאוד; הוא מנסה לקשר את החזון לאחד ההיבטים על מנת להגיע בשלום לחוף הישועה, שהוא הביטוי שלו, ולכן הפרשנות נקראה ביטוי, כאן אני מציע הדרכה למי שרצה לבטא : 1_ חימוש עם נשק הידע המשפטי מהקוראן הקדוש, סונה של הנביא והשפה הערבית ומילים נרדפות וניסוחיהם, בידיעת זמן החזון, ובחקירת הבעלים . 2_ לקחת בחשבון את הספרות הלגיטימית בעת הביטוי, וללכת על פי הנימוסים והשלום עליו . 3_ לא להפחיד אנשים ולהטיל אימה עליהם עם התוצאות שהושגו – מחשבה – על החזונות . 4_ לא להיות בטוחים לגבי הביטוי על ידי מי שמביע או נשבע לביטוי, לכן ביטוי החזונות נובע משערות כשהוא מתברר לנו . 5_ לא להגדיל ידע מסוג זה בכל מפגש או הרצאה; מכיוון שהדבר מוביל ליתר ביטוי בכך שאינו מקיים את המגבלות שציינתי בהיבטים של ביטוי החזון, כשם שמי שנמצא יותר באמנות נשרף בו וזה ידוע . 6_ לחצות את עצמו לא לומר שמי שמביע איזו תובנה או השראה בהמלצה זו של עצמי, הורה לנו לא לשבח את עצמנו . 7_ זה אחד להביע – מה שהוא היה מסוגל – צריך לנסות כדי חזיונות תוסט טוב, ואם הוא לא יכול למצוא דרך בשביל זה, הוא לא צריך להביע אותם ולהיזהר מהם . 8_ לא להסתמך על חלומות ואשליות, אז כמה אנשים עובדים עם מדע זה בעידן הזה, והרבים שנכנסים אליו ושואלים אותו למעט סימן אחד, אם כי עצוב, מצביע על כך שהפכנו לאומה חלומית, בורחת מ המציאות המרה והעצובה שלה, של חלומות, ואז בניית ארמונות, והגשמת הניצחונות, התפילה בירושלים ותבוסת הצבאות והריבונות על העמים, לא על ידי פעולה אלא על ידי חלום, וזו המציאות המרה שלנו , ויש להכיר בזה תחילה על מנת לתקן זאת ולטפל בה, ואז אנו נפטרים מחולשה זו וזמה . 9_ מי שמביע את עצמו צריך לשמור את סודות האנשים ששואלים אותו על חזונותיהם, ולא לגלות אותם בגאווה או בלעג . כן, עלינו להצטרף לשורות המדינות המתקדמות מבחינת מדע, כוח וכלכלה, מציאות ולא חלום, אלא אם כן הם הגיעו לאלוהים, יעידו ….

…ומי שרואה שלאדם מת יש כתר, תכשיטים, טבעות או כל מה שמעטר אותו, או שהוא רואה אותו יושב על מיטה, אז זה מעיד שהוא הופך היטב ….

אם הוא רואה שהוא עומד בידיו של אלוהים אדירים, מכופף את ראשו, ומעיד שהוא מגיע אליו לא צודק כי אלוהים אדירים אומר, ~ ואם אתה רואה שהפושעים הרכינו ראשם עם אדונם .~ אל-קירמני אמר: ~מי שאלוהים יכול לתת משהו בשנתו, אלוהים יביא פורענות ואומללות לגופו בעולם הזה .~…

מי שרואה שהוא הכה או לקח הרבה דבורים, אז הוא הכה שלל, והדבורים עשויות להיות גברים שממנו, ומי שרואה שהדבורים עוקצות אותן, אז פירש להשיג כסף מותר בעייפות ….

…אם ראה שהוא מכר או לקח בגד בחורף, זה מעיד על העוני שלו ועל הצורך שלו באנשים . לדבריו, ראש הבגדים של מטיף אבו סעיד היה ככל הנראה מלאכתו שהוא עושה ומאבטח אותם מסקר העוני שבו טעות בחיים ועושר והתרחבות בכדי לשחרר אותם ולפגוע לטובת החורף ) ואלמפארטי אותו אם הכתובת מסומנת על ידי אישה . סעיד ג'עפר סדיק להתפרש Paljarah או הילד מה הוא ראה אותה Zain או שין יהפוך ב אותם, ואת החיסור של הבגדים שהם ועוברים על היבטים הוא חש כי לובש משהו שבו הוא לפרש בסדר ותועלת אם הם מן כותנה, נקי ומרווח ואם Dd כל כך Vtobeirh נגדו ואם הם משי ולא שום דבר אין שום דבר רע עם זה ואת המוכר של זה, כי הוא בוחר את העולם הזה על פני הבא . אבו סעיד אמר כי חזונו של המטיף לקרירות, בין אם הם מפורטים ובין אם לא מפורטים, הם מראים טוב שמסופר כי אבו בכר, אללה יהיה מרוצה ממנו אמר: הו שליח אללה, ראיתי אתמול היה על פפירוס פטכיה אמרה : שתיים. הבנים תבר אותם . והדיו מעיד על שמחה, אושר וקור שנמצאים לצד מהלך החרטום בביטוי, אלא שהאינטימיות בעולם טובה יותר מאשר בדת, והיא בפרשנות חזקה יותר מצמר . הוא חש כי לובש פראדה או מעורבב עם הכותנה Bharir אותו בלעדיו אפילו אם זה משי עושר חאראם ואת הקישוטים הם שעוטים את השווקים הם מוזמנים ורק בזמנים של הנאה ומופתים וגם אם הם בתוך התפקיד אלא אם זה סוג של שעשוע . ומי שרואה את משפט בגדו של הלבוש, הוא מתפרש בשלמותו . ומי שרואה שהוא לובש בגדי קיץ בחורף, זה יגדיל את הטוב ואת התועלת כמו הערך של מה שהוא לובש . הוא הרגיש שהוא לובש בגדי נשים זה מגדיל איתן כסף ופחד, אבל ההשלכות שלה הן קשות ושורדות אם יראו אישה לובשת בגדים מהגברים זה מראה טוב ומועיל . אל-כרמני אמר: ~מי שראה שהוא לובש בגדים פחות משלו, אז זה מעיד על שחיתות ענייניו, ואם הם אלגנטיים יותר מבגדיו, אז הוא מציין את סדר ענייניו .~ ומי שרואה שיש עליו את בגדי הזקנים, אז זה מציין את גובה העניין ואת כמותו אליו מייחסים לו אותם בגדים אם הוא משפחה בשביל זה, אחרת זה טוב ומועיל . ומי שיראה שיש לו בגדים מבגדי אנשים מושחתים, יהיו לו חטאים רבים וחטאים בשפע . ומי שרואה שהוא לובש מלכים, זה מתפרש על שלושה היבטים, מתקרב אליהם, משיג טובות, תועלת וסדירות בענייניו, ומשיג את הכבוד והכבוד . הוא חש כי לבישת בגדים של מדענים הייתה ברוכים הבאים סלאח אותו למדע בעולם צדק ואת העולם הבא .) הוא הרגיש שהוא לובש בגדים מן הצמר הוא פרש כדי להבטיח את הכסף . ההרגשה היא שלבישת בגדים דהימיס או אהרביין בערך, או Alrvdh זה יהיה נוטה למה שלדבריו בגדי החזון של ג'פר סאדיק לעולם אינם מתמקדים בתשעה היבטים של דת ועושר ויוקרה ומועילים וחיים ועובדים לטובת הצדק. של זה ותיקון אם זה לא מה שאתה מכחיש את הביטוי ואם האישה ראתה שהיא היא לבשה את מה שהוזכר בבגדים ראויים לשבח, והפרשנות שלה עשתה לה זכות עם בעלה ושלמות ענייניה . ודניאל אמר חזון של בגדי האיש: אם תלבש בגדים, תתפרש על ידי רווח, ואם תראה בגדים שחורים, הרי למלך יש טוב והקהילה במצוקה . אל-כרמני אמר: ~מי שיראה שהוא לובש בגדים שחורים, הוא יסבול מכאב, מצוקה וצער, אלא אם כן הוא שלובש אותם כשהוא ער ויודע עליהם, והוא יהיה מוטרד .~ אבו סעיד אמר כי המטיף בגדים שחורים למי שנהג לחבול שנאה שנאמרו להם כי הוא ההוכחה החולה למוות מכיוון שאנשי אסונות לובשים בגדים שחורים ובגדים אפס מחלת דיאבא רק בדיבאג 'או טווינג או משי, והדברים האלה הם תקפים לנשים וגברים של השחיתות של דת . אל-כרמני אמר: אם המטופל רואה שהוא שוטף בגד צהוב עד להסרת הצהוב שלו ולובן שלו מופיע, אז הבגד מתפרש בגוף והצהבהב שלו נמסר על ידי מחלתו ועזיבתו ממנו . זה הרגיש שנטרל אותו משמלה צהובה, סאגמה לא קרה, פגע בו במה שהוא שונא בצהוב של קריעת השמלה, או שלא כמו כל מה שנלבש בצבע וירוקי הבגדים שמחו והנאה ותופיק אבו סעיד אמר שהמטיף מלביש את הירוקים. כוח שכונתי של דת וגידול בפולחן ובמקרה טוב מת כאשר אלוהים, שהוא בגדי אנשי השמים, על אמירתו, בואו ולבוש בגדים ירוקים מסונדוס ואברק, ולבוש הירוקות מעיד על החיים הפגיעה בירושה, ובמתים שהוא יצא מהעולם כשהיד . אל-קירמני אמר: ~מי שרואה שהוא לובש בגדים ירוקים, זה מתפרש בכבוד ובכבוד. באשר לבגדים הלבנים, הם יתפרשו כרצוי, במיוחד אם הם טהורים . ~ אבו סעיד, המטיף, אמר כי בגדים לבנים מתאימים ללבוש אותם כדת, ולמי שרגיל ללבוש אותם כשהם ערים, ולגבי בעלי מלאכה ומלאכה, הם צריכים ללבוש את זה בשבילם . אל-כרמני אמר: ~מי שראה שהוא לובש בגדים לבנים טהורים, זה מעיד על טובת דתו ומצבו הטוב. ” ודאגותיו הלכו באמירתו שהוא לובש בגדים לבנים טהורים, ובאשר לבגדיו הכחולים, הוא נקי . לדבריו, קירמני ראה שהוא לובש בגדים זרקא זה הדת טובה והבגדים רוז ', הם שנאו גברים רק מצעי אלמלווה ומצעים הסומק של הדברים האלה מעיד על הנאה ותקף לנשים בדנהן אמרו שהם לובשים מופעים אדמדמים שנלחמים. סכסוך חמור מאוד ונאמר לו שמחה של סנאפרים עם פאנק בעולם, כפי שמעיד סיפורו של קארון, ונאמר שהוא מעיד על שפע של כסף תוך מניעת זכויות האל בו . ומי שראה שהוא לבש את זה בחג או בקבוצה, הוא לא פגע בו . לדבריו, קירמני ראה שהוא לובש בגדים חמרה שזה הביא ללחימה ולמחלוקת, אם כי ברוך הבא למנדט שקיבל אולי שמחת הפסוק יצאה לאנשיו בפאר והיה לבוש בבגדי חמרה ונאמר חזון הסומק. , בין אם בבגדים ובין אם אחרים, הם מראים טובות ואולי חזון האריסיפלות המוצג בשמלה להנאה . ומי שרואה את בגדיו נשרפים, אז הוא יקבל לו השפעות מזיקות ככל שנשרף מזה, ומי שרואה שבגדיו קרועים, אז יפרש את הסוד . הוא חש כי לבישת בגדים של שיער צמר או חיה או שיער או כך סכו כסף אם זה היה משי או כך ראיות מרוצפות שמלת חראם Fmal של חוסר מוסריות ועל הבגדים מלוכלכים, הם ועוברים Bgham וצער, ואת השמלות Alkagd הם ועוברים Baelchenaah לא טוב בזה, ועור השמלות צובר עניין ותועלת במידה המיוחסת לו ששמלת העור שאתה לא תופר אותה במונחים של סיטונאות מכל הזנים מראה לגמרי דת ואולי זה היה עוד ישן על הפנים ו בגדי האוצר יפלו את בז ועושר . ומי שיראה שהוא לובש שמלה צולעת, אישה תבוא בפי הטבעת שלה . ג'אבר אמר המרוקאי להביע שלהם מצורפים דברים יומיומיים Valbaad בבגדים אם הוא נקי כמו חדש, אשר מחובר לדת ואת העולם ואם דוק וינטאג המלוכלך Vdd כך אולי עפר דל ב השמלה על החולשה בדת ונאמר אם האישה ראה כי היא ללבוש בגד צהוב שהוא בעלה, זה מחליש אף ) הוא לא היה בשבילה, אז הוא לקח בעל . ומי שרואה שהוא פותח בגד מקופל, זה מעיד על נסיעה, ומי שרואה שהוא מקפל בגד פתוח, זה מעיד על בואו נעדר ממסעו . חאלד אל – איספהאני אמר שהבגדים הטובים ביותר ומה היה כותנה אם זה לא עניין של משי תולעי משי כי זה טהור זה דת טובה ושמלות עולמיות אם הדוגמה, כותנה או משי, הם מפיצים כסף חראם והשחיתות של הדת ונטול דאגות . הוא אמר שג'פר סאדיק שמלה חדשה גבר לבן אישה ואישה ומלך החסד והתועלת של זוג, הוא ראה שהוא הוריד את החלוק שלו איתו שהוא במלך השירות זה מהשירות שלו אבל לא כמו שזה נקרא, וראה שהוא גזר את בגדיו שפירש להשיג טוב . ומי שרואה שהגנב מפשיט את בגדו, זה מפריע להתרחשות השחיתות בקרב נשים . אבו סעיד, המטיף, אמר כי הבגד בעל שני הצדדים או שני הצבעים מעיד על נימוס ואפוטרופסות לאנשי הדת והעולם, והבגד החדש טוב לעשירים ולעניים . זה הרגיש שבגדי מגסות כמו Vtmzkt חדשים אינם מסוגלים לתקן כמו שזה מרתק אפילו כמו שהוא חי והילד והערך הגבוה של משרתי המחלה והחסד החופשי מגדילים שמלות של חוב מחודש, לבושים מעל בגדיו הראו את הסכמתו של אלנאת הסודי, ואולי הכוונה הייתה טובה מהכאילו ואולי הרוויחה כסף מדכורה וברוקדת משי איננה מתאימה ללבוש גרביים עבור המשפטנים, משום שאאולאן ביקשו מינימום והזמינו אנשים לכפירה והיו כנראה תקף הלא – מלומדים, הם מפרשים את העבודה דורשת פרדייס ומדביק עם נסיכות זה גם מצביע על נישואים על ידי אישה, כנה או פִּילַגשׁוּת Bjarah בל הגדרה מכנה המעבר של הביטוי של כל זה הוא מן המקרה של חוזה . החלוק מציין את פניו . אל-קירמני אמר, ~זה מתפרש למען הצדקנות בדת, לאנשים המושחתים עם השוטים, ולאחרים עם זיהום באבעבועות שחורות בגוף .~ אבו סעיד אמר מוטלת מטיף הפין במצב שהיה ממשפחתה, במיוחד מן האנשים של חריש וזריעה ובשנה פורייה למי יש ממשפחתה, א ~ים לנשים הנאה הגדלת ונתן שיה קיבל כסף מן הנקודה של הפרסים ואת האנשים של גילוי והימורים, וכן עשוי לצבור שוטים . מותר שיש לו פנים עם השלכות, ואף אחד לא מאשים את זה, בין אם זה לגברים או לנשים, אלא אם כן מערבבים איתו משהו מהסוג הגנאי . באשר לדיו, הוא מתפרש בחסד, ואין בו שום דבר מלבד הטוב ביותר, במיוחד לנשים, ונאמר חזון בגדי הנדיבות הוא צער . המסור ששני הבגדים שלו חגין מוטגטאן לבוש אחד מעל השני מסומן על ידי מותו ובגדיו הקרועים פירשו כלאחר יד חששות לפציעות וקרע פרש ארוך יותר וזה משמש אלקבה ודובאג'י אם האישה ראתה את בגדיה בבגדים קצרים חסר HTC מוסתר ואוכל השמלה החדשה לאכול כסף חלאל ולאכול את השמלה אמר סלמי ראה שבגדיו רטובים עליו בזמן שהוא לובש אותם. אם הוא נמצא במסע, אז הוא לא נוסע, ואם הוא התכוון למשהו שלא יהיה לו . ומי שרואה שהוא מוכר את בגדיו טוב לו ואין טוב למי שקונה אותם, ואם הוא רואה אותם שהוא דוחף אותם מעצמו, הרי זו מחילת עוניו . ומי שרואה שהוא לובש בגדים חדשים לאחר שהתרחץ, אז הוא מסרב באובדן הדאגה והמצוקה, והוא נחסך ממשהו לא בסדר . ומי שרואה שהוא לובש בגד אסור או משהו המיוחס לנשים, הוא מתחתן עם אישה אסורה, ולגבי הבגדים הרקומים, הם נלבשים על ידם, מוקשים, ואולי שבירת הנשים נשברת . הוא הרגיש שהוא לובש בגדי נשים , שהיו בהריון, הם מגיעים לנקבה, אם כי הוא לא היה בהריון זה משפיע על נזק או פחד באותו כסף כמו שנאתה כנראה נפצע בזמנו ובגלימה, שזה שהונח על הכתף, פירש את הדת האנושית שלובשת אותו בעמדת הצוואר והצוואר של המזכירות . הוא הרגיש שהוא robe ובכן הוא סלאח דין ותום לב, ואם הוא ראה את הגלימה זה מעמיד אותו על הכתף ובכן זה גדל החוב ואת הבריאות של הדת הוא לא טוב דק .) בכביסה הוא לצייר הוא הרגיש כי רחיצת בגדיו מעפר זה מראה על טובתו וישועתו של האלון ועצב ורווחתו וחובו יוחזרו אם הוא לובש אותו, אך אם הוא לא לובש אותו, זה בלי זה . אל-כרמני אמר: ~רחיצת בגדים נקיים אם מופיע עפר מזה, זו שחיתות בדת ועשיית חטא .~ אבו סעיד אלווסר אמר: רחיצת בגדים מעפר היא תשובה, שטיפת זרע היא תשובה של זנות, ושטיפתם מדם היא תשובה מרצח, וכיבוס מתירוץ בתשובה . ג'עפר אל-סאדיק אמר: שטיפת בגדים במים קרים פירושה ארבעה היבטים של תשובה, בריאות, הצלה מאסיר, וביטחון מפחד, ושטיפתם במים חמים, צער, צער ומחלה . ונאמר שמי שראה שהוא שוטף בגדים נקיים, זה גידול באדיקות ובחסידותו, ונאמר שזה בזבזני כי לא ראוי לכבס, ואחרים אמרו, אין בזה שום נזק ואין בזה שום נזק ….

ומי שרואה שהוא אוכל את הארץ עם חלוקה, הוא יקבל כסף רב כמו שהוא אכל בלי קשיים ….

…ומי שרואה שהוא אוכל חמאה או חמאה, אז הוא הופך לפורה, או גידול בכספו, ושומן פרה בפרשנות עדיף על שומן כבשים ומי שרואה שהוא אוכל גבינה רכה, אז הוא מקבל רווח ממסחרו או מעבודתו , ומי שרואה שהוא אוכל דבש או אוסף אותו לביתו או שותה אותו במים, אז הוא יקבל כסף ואם הוא עבד משוחרר או אדם חולה שנרפא על ידי אלוהים, ואולי דבש מציין את דברי צדקה ובקשת הקוראן וידע, או נישואין ונישואין, ואם הוא רואה שהוא מלקק דבש מצלחת או מתוק בצלחת, הוא מתחתן עם אישה ומי שרואה שהוא אוכל סוכר, אז זה טוב וטוב. למה שהוא אומר עליו הרבה, ומי שרואה שהוא שותה יין עם אף אחד שלא נמצא במחלוקת איתו, אז הוא מכה בכסף אסור ביחס למה ששתה ממנו, ונאמר שהוא יסבול חטא גדול, ומי שרואה שהוא שותה יין או משהו אחר שמשכר, אז אסור לו כסף בלי אלכוהול, ומה שלא ממה שאינו שיכור הוא כסף מותר בו הוא הונה וכל מי שרואה שהוא שיכור מאלכוהול , ואז הוא יכה בכסף אסור, ומאותו כסף נופל לשלטון, ואם הוא שיכור בלי שתייה, אז הוא ייפגע מצער חמור ואם החולה רואה שהוא שיכור, אז מותו, ומי שרואה שהוא שותה יין עם עם שנותן להם את הכוס, זה מעיד על התרחשות האיבה ביניהם והסכסוך ומי שרואה שהוא נלחם בכוס, אז הוא מצביע על רוע וסכסוך, וכל מי שזה לא , הוא שתה לשתות ונבהל מזה, כי העניין בו הוא נמצא הגיע לסופו ונאמר שחייו נגמרו. אם יש כאלה שנשארו מחייו, כמות זה ומי שרואה שהוא סוחט יין, הוא משרת את הסמכות ועובד על ידיו זה משנה אם החולה רואה שהוא קיבל כוס יין או אחר ושתה את זה עד הסוף, זה כוס המוות…

…סוס אם חלמת לראות או לרכוב על סוס לבן, זה מצביע על כך שהמדדים נוחים להצלחה וערבוב מהנה עם חברים הרמוניים ונשים יפות . אם הסוס מלוכלך ונפגע, ביטחונך יבגוד בידי חבר או אישה מקנאים . אם הסוס שחור, תתעשר, אך תרמה, ותמצא אשם בתאריכים פסולים . חלום זה פירושו עבור אישה שבעלה אינו נאמן לה . אם אתה חולם על סוסים כהים, הדבר מעיד על תנאים מרעננים, אך עם מידת אי שביעות רצון רבה . תענוגות חולפים לעיתים קרובות עוקבים אחר החלום הזה . אם אתה רואה את עצמך רוכב על סוס יפה בצבע ערמון, המשמעות היא עלייה בעושר והגשמת רגשות . עבור אישה, חלום זה פירושו כמיהה לשיפורים דחופים, והיא תיהנה מעניינים מהותיים . אם אתה רואה סוסים חולפים לפניך, פירוש הדבר קל ונוחות . אם אתה רוכב על סוס שמאיץ, האיוולת של חבר או משתמש תפגע בפרויקטים שלך . אם אתה רואה סוס בורח עם סוסים אחרים, המשמעות היא שתשמע על מחלת חברים . אם אתה רואה סוסי סוס יפהפה זה מצביע שגשוג וחיים מפוארים לך יהיה נשלט על ידי תחושה מוגזמת . אם אתה רואה סייח, זה אומר הרמוניה וחוסר קנאה בין זוגות נשואים ואוהבים . אם תרכב על סוס ותנהג בנחל, תביא עושר רב לידיך ותיהנה מתענוגות מפוארים . אם הנחל סוער או ערפילי, ההנאות הצפויות יתאכזבו במידה מסוימת . אם אתה שוחה על סוס בנהר צלול ויפה, תוכל לממש בקלות את רעיון האושר הרגשי שלך, וזה מנבא את איש העסקים לרווח גדול . אם אתה רואה סוס פצוע, זה מדבר על צרות לחברים . אם אתה חולם על סוס מת, הדבר מעיד על אכזבות שונות . אם אתה חולם לרכוב על סוס פרא, המשמעות היא שקשה להגשים את הרצונות שלך . אם אתה חולם שהוא יפיל אותך למטה, תתמודד מול מתחרה חזק והעסק שלך יסבול מחולשה עקב התחרות . אם אתה חולם שסוס בעט בך, מישהו שאתה אוהב ירחיק אותך . שלך בריאות הלקויה תבלבל ההון והעושר שלך . אם אתה חולם שתופס סוס על מנת לאלף אותו ולבלום אותו או לרתום אותו לרכיבה, אז תראה שיפור גדול בעבודה בכל התחומים, ואנשים ישגשגו במקצועותיהם . אם לא תצליח לתפוס אותו, המזל יאכזב אותך . אם אתה רואה סוסים מנומרים, זה מנבא שפרויקטים שונים יביאו לך רווח . אם אתה חולם שיש לך פרסה, ההצלחה שלך ודאית . חלום זה מבטיח לאישה בעל טוב ונאמן . אם אתה חולם שאתה שם פרסה על סוס, המשמעות היא שתנסה להשיג עושר חשוד ותוכל להשיג . אם חלמת על מירוץ סוסים, המשמעות היא שתהיה מוצפת בחיים חלשים, אך חלום זה פירושו שגשוג לנשים . אם אתה חולם שתעלה סוס במירוץ, תצליח בחיים ותיהנה ממנו . אם אתה חולם על הריגת סוס, תפגע בחבריך בגלל האנוכיות שלך . אם תרכב סוס ללא אוכף, תרוויח עושר וקלות, אך באמצעות מאבק קשה . אם תרכיב סוס אוכף בחברת גברים, תפגוש גברים כנים שיעזרו לך וההצלחה שלך תהיה ראויה בהחלט . ואם אתה בחברת נשים, אז הרצונות שלך יהיו חופשיים וההצלחה שלך לא תהיה שופעת כמו שהייתה הייתה אם נשים לא היו ממלאות את ליבך . אם אתה מנקה סוס, לא תזניח את פרויקטי העבודה על חשבון היותך איש כסף או חקלאי טוב . סופרים יהיו חרוצים מאוד בעבודותיהם, ואחרים ידאגו להם מאוד . אם אתה חולם על סוס, תוכל לצבור עושר וליהנות מהחיים עד הטיפה האחרונה . אם אתה רואה סוסים מושכים עגלות, זה אומר עושר עם מכשול כלשהו, ​​והאהבה תתמודד עם מכשולים . אם תטפס על גבעה על סוס והסוס לא מצליח להגיע לפסגה בזמן שתצליח, תרוויח הון למרות שתילחם נגד אויבים וקנאה . אם אתה והסוס הגעתם יחד למעלה, אז העלייה שלכם ודאית, אך היא תהיה מהותית . אם בחורה חולמת שהיא רוכבת על סוס שחור, המשמעות היא שהיא תטפל בסמכות חכמה, ומשאלות מסוימות יתגשמו בזמנים לא צפויים . צבע שחור בסוסים מעיד על עיכוב בציפיות . אם אתה רואה סוסה עם רגליים חלשות, המשמעות היא שמצוקה בלתי צפויה תדחף את עצמו למצבך המשמח . אם תנסה לתקן נעל שבורה, קטנה מאוד ברשימת הסוסים, יואשמו בביצוע עסקאות מרמה עם צדדים לא מודעים . אם תרד בירידה מסוס, העסק שלך ללא ספק יאכזב אותך . אם בחורה חולמת שחבר רוכב מאחוריה על סוס, פירוש הדבר שהיא תהיה מוקד תשומת הלב של גברים בולטים ומצליחים רבים . אם היא תפחד, זה יעורר רגשות קנאה . אם הסוס יהפוך לחזיר לאחר שהוא נוטש אותו, הוא לא יהיה אדיש להצעות נישואין מכובדות, ויעדיף חופש עד שהוא יאבד את כל ההזדמנויות הרצויות לנישואין . אם היא תראה אחר כך את החזיר מחליק על חוטי הברק והטלפון, היא תדחוף את מרכזו קדימה על ידי ההונאה . אם בחורה חולמת שהיא רוכבת על סוס לבן שעולה או יורדת גבעה והיא כל הזמן מסתכלת לאחור ורואה אדם על סוס שחור רודף אחריה, זה אומר שהיא תעמוד בפני תקופת הצלחה מהולה בעצב, והיא אויבים, בתוך תקופה זו, יבקשו להפריע לתיאורה בדיכאון ובאכזבה ללא לאות או בשעמום . אם אתה רואה סוס עם גוף אנושי יורד על ערסל באוויר, וכשהוא מתקרב לביתך, הוא הופך לצורת אדם ומתקרב לדלת שלך וזורק משהו שנראה כמו חתיכת גומי על דלתך אך הופך במהרה בלתי אפשרי לדבורים גדולות, אז זה אומר אכזבה ומאמצים חסרי תועלת להשיב את היתרונות שאבדו . ראיית בעלי חיים בצורות אנושיות מעידה על שיפור גדול לחלום והוא יכיר חברים על ידי רכישת מעלותיו של רווח ישר . אם גוף אנושי זה נראה חולה או מוכתם בנמשים, פירוש הדבר כישלון של תוכניות שצוירו בקפידה ובזהירות ….

…שור : במקור שור עובד עם כוח, כוח, כוח, כסף וכלי נשק לקרניו, אלא אם כן אין לו קרן, כי הוא אדם בזוי, עני, מושפל, משולל חסד וכוח, כמו עובד מבודד והעניים נשיא . אולי השור היה ילד מכיוון שהוא היה אחד מעובדי האדמה . ואולי הצביע על נישואי גברים כי הוא חרש הרבה . ואולי הוא ציין את האיש שהופיע ואת החורש, ואולי הוא ציין את המורד כי הוא מרים את הקרקע ומסובב את החלק העליון למטה . ואולי מסומן על ידי עזרה, עבד, אח וחבר, את עזרתו לחורש ושירותו לאנשי המדבר . מי שיש לו שור בחלום, אם היא אישה, בעלה משפיל אותה, ואם היא בלי בעל והיא מתחתנת, או אם יש לה שתי בנות, אשתם . ומי שרואה את זה, מי שיש לו סמכות ינצח עליו וישלט עליו כפי שהוא מקווה, ואם הברך שלו חזקה יותר, זה יהיה חזק יותר . ומי ששוחט שור, אם היה סולטן, הוא הרג את אחד מעובדיו, או את מי שהתמרד נגדו . ואם היה מאנשים מסוימים, הוא הכניע אדם, כבש מישהו שחשש ממנו והרג אדם עם עדות שהוא היה עד לה . אם הוא שחט אותו מגבו או בלי שחיטה, אז הוא מדכא אדם ותוקף אותו או בוגד בו בעצמו או בכספו, או מתחתן לו מאחוריו, אלא אם כן התכוון לשחוט אותו כדי לאכול את בשרו או לקחת את השומן או לשזוף את עורו . אם הוא היה סולטן שעזר לאחרים והורה לבזז את כספו, ואם הוא היה סוחר שפתח את החנות שלו למכירה או קיבל ריבית, אם הוא היה שמן הוא זכה, ואם הוא היה רזה הוא איבד את זה . וכל מי שרוכב על שור טעון, טוב לו, כל עוד השור אינו אדום, ואם הוא אדום נאמר שבנו חולה . השינוי של השור כזאב מציין עובד צודק שהופך להיות לא צודק . שור יחיד נועד למושל, לשנה ולסוחר לשנה אחת . ומי שהיה בעל שוורים רבים, הוא הובל על ידי כמה עובדים ובוסים . ומי שיאכל ראש שור יקבל מנהיגות, כסף והנאה, אם לא אדום . אם הוא רואה את זה כאילו קנה שור, אז הוא מנהל את המעלות והאחווה במילים טובות . ולמי שרואה שור לבן יהיה טוב . אם היה דופק אותו בקרנו, אלוהים אדירים היה זועם אותו, ונאמר שהוא דפק אותו, אלוהים בירך אותו בילדים טובים . אם ראה כאילו השור נופל עליו, הוא נסע רחוק, והמילה או המילה של השור התרחשו בינו לבין איש יריב . ונאמר שמי שנופל על שור הוא ימות . כמו כן, מי שנשחט על ידי שור ומי שננשך על ידי שור, הוא היה חולה . ומסופר שאדם בא לאבן סירין ואמר : ראיתי כאילו שור גדול יוצא מחור קטן, והתפעלנו מזה, ואז השור רצה לחזור לאותה מאורה, וזה לא היה מסוגל ולחץ על זה . הוא אמר : זו המילה הגדולה שיוצאת מפיו של האיש. הוא רוצה להחזיר את זה, אבל הוא לא יכול . נאמר בסמכותו של אבן סירין כי הוא אמר כי שוורים הם חסינים, ומה שעולה על ארבעה עשר שוורים הוא מלחמה, ומה שחסר הוא טיעון . באשר לכל מי שמטיל שור, הוא הוציא אותו מרשותו, ואם הוא היה וואלי, הוא יוסר מסמכותו, ואם היה אחרת, עובד הוציא אותו ממקומו . ועור הפר הוא ברכה שממנה מייחסים את השור ….

…אם אתה רואה את השטן בחלום, אז תצא להרפתקה מסוכנת ועליך לשמור על מראה מכבד שלך . אם חלמת שהרגת אותו, אז זה מצביע על כך שתתרחק מחברת הרעים והרע בין הטובים והטובים יותר . אם זה מגיע אליך בצורה של ספרות, אז זו אזהרה מפני חברות כוזבות, במיוחד חברים ידידותיים צבועים . ואם השטן יבוא אליך בצורה של עושר או כוח, לא תוכל להשתמש בהשפעתך ובהשפעתך כדי להבטיח הרמוניה עם אחרים או להעלות את רמתם . אם השטן יבוא אליך בצורה של מוסיקה, דע שתכרע על ברכיו לפני הפיתוי והקסם שלו . אם הוא יבוא אליך בדמות אישה מקסימה, כל המחשבות והרגשות המתוקים שלך יושמדו כדי לאמץ את האדם השונא הזה . אם אתה חולם שאתה מחסן את עצמך כנגד השטן, תוכל למשוך את הקשר של הנאות עצמיות ולעבוד לתת לאחרים את כל מה שמגיע להם . אם חקלאים חלמו על השטן, משמעות הדבר היא יבול נבול ומוות בקרב בעלי חיים, כמו גם מחלות במשפחה . על הספורטאים לראות בחלום זה אזהרה לדאוג לעצמם מכיוון שהם עלולים להסתכן בהפרת חוקי המדינה . באשר למטיף, חלום זה הוא הוכחה שאי אפשר להכחיש בקנאות יתר שלו . וחובה כי לא יעבוד את אלוהים על ידי הצלפת שכניו בשוט לשונו . אם אתה חולם על השטן, אדם ענק שהוא לבוש בחן, לובש מספר תכשיטים מבריקים בידיו ועל גופו, ומנסה לשכנע אותך להיכנס לביתו, זה מזהיר אותך מפני אנשים רעים המבקשים להשמידך על ידי הערצה ערמומית . חובה כי בחורה תמימה תחפש מקום אחר בקרב חברות לאחר החלום הזה, ותמנע מהאינטרסים המוזרים שלה, במיוחד אלה שמוצגים על ידי גברים נשואים . אישה חלשה עשויה ככל הנראה להישדד מתכשיטיה וכספה על ידי זרים ככל הנראה . היזהר מחברת השטן, אפילו בחלומות . השטן הוא תמיד מבשר של ייאוש . אם אתה חולם שההשפעה שלו מציפה אותך, תיפול למלכודות שהאויבים הציבו עבורך כחברים . חלום זה אומר עבור המאהב שהוא יאבד את נאמנותו בגלל כיף מזוין ….

…לראות את הבניין שנוצר בשטח, מינימום תועלת פרטית או ציבורית ככל שהוא ראה אותו . אולי הפרשנות לבנייה הייתה בניית גבר עם משפחתו, כך שאם הוא בונה משהו, זה מעיד על עניין הנשים . אם הוא רואה שביתו הרחיב סכום ידוע, הרי שזה יכולתו העולמית, ואם הרוחב חורג מגודלו, אז עם זה ייכנס עם זה ללא רשות באסון, בחתונה או בבהלה . ונאמר : מי שיראה שהוא בונה בניין, יאסוף את קרוביו, חבריו וחייליו . אם הוא שליט, זו חזרת מדינתו, שלמות אושרו וגובה ענייניו בהתאם לעובי ולהידוק של הבניין . אם עקר והוציא אותו, אז הוא הפריד בין כינוס קרוביו, חבריו, חבריו וחייליו, ומדינתו נעלמה . אם הוא רואה שזה מחדש מבנה ישן של עולם, הרי שהוא התחדשות חיי העולם ההוא. אם הבניין מיועד לפרעה או לאדם לא צודק, הרי שזה התחדשות של חייו . אם הוא ראה שהתחיל לבנות, אז הוא חפר אותו מיסודו ובנה אותו מהחלטתו, עד שבנה אותו, הוא נמצא בחיפוש אחר ידע, מדינה או מלאכה, והוא ישיג את מבוקשו . ומי שרואה שהוא בונה בעיירה או בכפר בוניאנה אז הוא יתחתן שם עם אישה, ואם הוא בונה מחימר אז הוא מעטר ומעטר צביעות, אם הוא בונה מחימר אז הוא הרוויח מהמותר, ואם זה נחקק אז זה ידע או מדינה, עם טוהר ושמחה . אם הוא רואה שהוא בנה בניין של גבס ושילם תמורתו תמונה, אז הוא נכנס לשקר, כי בנייה עם טיח והשכר היא צביעות, וצביעות היא בנייה עם טיח ושכר . ונאמר : מי שעושה עבודות גבס עושה מה שאינו מותר לו . ומי שרואה שהוא בונה בניכור, אז הוא מתחתן עם אישה ששמה לא הוזכר בפניו, או שהוא שוכן בניכור ומת . בנייה בחימר היא דת וודאות . ובוץ יבש הוא תועבה של כסף . ומי שרואה שזה בוץ בקברו של הנביא, שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום, אז הוא צריך לבצע את חג'ג ' . ומי שרואה שהבית שלו בוצי וטונה רטובה, אז הוא טוב . ומי שרואה שהוא אוכל את זה, הוא אוכל כסף כמו שהוא אכל . והבנייה היפה מעידה על אינטימיות, אהבה, צאצאים, פרנסה, לבוש מכובד ובכורת נשים . ואולי הקונסטרוקציה ההדוקה הצביעה על עוצמה ועוצמה, או תמיכה וסיוע, ואולי חזון הבניין הצביע על חיים ארוכים, ואולי הבניין הצביע על בונהו, ואם זו כנסיה הוא צוין על ידי נוצרי, ואם זה היה מסגד שהוא צוין על ידי מוסלמי, ואם זה היה בית ספר זה היה צוין על ידי משפטן שלו, או ריבאט צוין על ידי מתפלל סגפני . ומי שבנה בחלום מסגד או מקום קרוב לאלוהים הכל יכול, אם הוא היה מלך שהקים את האמת ויצר את הטוב ואסר את הרע, ואם הוא היה מלומד שחיבר ספר שאנשים נהנים מהידע שלו או מהשוואות , ואם היה לו כסף שילם לזכאת מכספו . אם הוא היה רווק, הוא התחתן . אם הוא היה נשוי, היה לו בן, וזכר טוב התפשט אליו . ואם הוא היה עני, הוא היה עשיר, אחרת היה אוסף אנשים יחד עם טוב ועוזר להם לציית לאלוהים כל יכול, אחרת הוא יחזור בתשובה לאלוהים הכל יכול על מה שהוא ביצע, או יתאסלם, או ימות קדוש מעונה . אם הוא בונה על פי מה שאינו מותר לבנות, או חורג מהמיהרב, או מסיט אותו למעט כיוון שלו, זה מעיד על ההפך מטוב ורע. אם הוא רואה כיפות או בונה אותן בחלום, הדבר מעיד על העלאת מעמדו, או על הצטרפותם של אנשי הגורל . ומי שיראה שהוא בנה כיפה מעל העננים, הוא יקבל סמכות וכוח על שלטונו . ומי שראה שיש לו מבנים מעל השמים והאדמה מכיפות ירוקות, מעשיו היו טובים, והוא מת על העדות . ומי שרואה שהוא בונה חדר אמבטיה, הוא בונה אותו עם אישה . אם הוא רואה את המטופל כאילו הוא בונה את ביתו ואינו יודע מתי הוא השמיד אותו, אז גופו חזר לבריאות, והמחלה בה הוא נסלק ממנו . ומי שרואה שאביו הקים מבנה ומגדל את הדגים שלו, אז הוא ישלים את מעשי אביו, שהיה לו בדת או בעולם . ומי שרואה שהעובדים עובדים בביתו, הוא יסתכסך עם אשתו, או יעזוב חבר שלו וכדומה ….

…כבשים : שלל, וזה נאמר בסמכותו של הנביא, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, שהוא אמר : ~ ראיתי בחלום שהתקבלתי על ידי כבשים שחורות . ואז הערבים לקחו את זה, ואז קיבלו אותם על ידי כבשים לבנות, והלא ערבים לקחו את זה . ~ ומי שרואה שהוא מסיע הרבה כבשים ועזים, אז זו האפוטרופסות של ערבים ולא ערבים . הוא חלב אותו מחלבו ולקח אותו מהצמר ומהגבעוליות שלו, הוא הכה מהם כסף . ונאמר כי מי שראה עדר כבשים היה ארוך ככל הנאתו . ומי שרואה כבשה אחת, אושרו נמשך שנה . והראשים והרגליים של הכבשים מגדילים את החיים . ומלך הכבשים יגדיל את השלל . אם הוא רואה כאילו עבר ליד כבשים, אז הם אנשי כבשים שאין להם חלומות . ומי שמתקבל על ידי כבשים, הוא מתקבל על ידי אנשים להילחם, והוא יזכה בהם . וטלה ואגודלים ….

…גשם : מעיד על רחמיו של אלוהים, דתו, הקלה ועזרה, ידע, הקוראן והחוכמה, מכיוון שמים הם חיי הבריאה וטובת האדמה, ובאובדן הרס האנשים והבקר והשחיתות העניין ביבשה ובים, אז מה דעתך אם המים שלהם הם חלב, דבש או שומן . זה מעיד על פוריות, שגשוג, מחירים זולים ועושר . מכיוון שהוא הסיבה לכל זה, והוא מופיע, וכיצד, אם מדובר בחיטה, שעורה, שמן, תמרים, צימוקים או אבק ללא אבק, וכן הלאה, מה שמעיד על כסף ופרנסה, וזה עשוי להצביע על צרכים לרדת מהשמיים כמו ארבה, ברד או רוח, במיוחד אם הם נמצאים בו אש או מימיו היו חמים, כי אלוהים, כבוד לו, ביטא בספרו את מה שגילה לאומות ייסוריו עם גשם, כמו האומר הקב~ה : ~ וגשמנו עליהם, כך הגשם של האזהרים .~ ואולי מסומן על ידי מרדה ודם שנשפך, במיוחד אם מימיו היו דם . ואולי המחלות והמחלות מסומנות על ידי אבעבועות שחורות והציור, אם זה לא בזמן ובזמן שהוא מזיק לקור שלה ולנקודה הטובה שלה, וכל מה שפוגע באדמה ובצמחיה ממנה מזיק לגופים שנוצרו גם ממנו וגדלו בו, אז מה אם הגשם היה במיוחד בבית, כפר או יישוב לא ידוע, ואולי זה הצביע על מצוקתו ויסוריו של הסולטאן, כמו יריבים וסדרים, במיוחד אם זה היה גשם עם חיים, וכן הלאה . בין עדויות הייסורים, ואולי עדויות לרפואה, לתבונה, למניעה ולחופשה עבור מטיילים, בעלי מלאכה וכל מי שעובד באוויר הפתוח, כי אלוהים אדירים אומר : ~ אם יש בך נזק מגשם .~ מי שראה גשם ציבורי במדינה, אם העם היה בפריון ירוד, מחירם היה זול, אם עם גשם כפי שהוא ראה אותו, או על ידי חסד שלו, או ספינות שהציעו אוכל . ואם היו בדיכוי, ייסורים ומחלות, אז זה ייעלם מהם אם הגשם היה מועיל באותה תקופה, ואם הוא היה מזיק או שיש בו אבן או אש, מכפיל את מה שהם נמצאים בו, ואת תדירות איתם בהתאם לחוזק והחולשה של הגשם . אם זה היה ריסוס, העניין קל לראיה . ומי שרואה את עצמו בגשם או לכוד מתחת לגג או קיר, אז הוא מזמין נזק באמצעות דיבור ופגיעה . או שהוא היכה ככל שהגשם היכה בו, או שהוא נפגע על ידי מנקז אם הוא היה חולה, או שזה הזמן שלו, או שהמקום היה המקום שלו . באשר לאסור מתחת לחומה, או שהוא נעדר מעבודתו או מנסיעתו או בגלל מחלתו או מסיבת עוניו, או שהוא כלוא בכלא על פי המסקנות בכל היבט זה מקום בו ראה את עצמו ועם התגברות ראייתו ומה בערותו, אלא אם כן שטף בגשם מטומאה, או טיהור ממנו לתפילה, או שוטף את פניו במים, כך ראייתו נכון, או שהוא נשטף בטומאה שהייתה על גופו או על בגדיו, אם הוא היה כופר, הוא הפך מוסלמי, ואם הוא היה חדשני או חוטא הוא חזר בתשובה, ואם הוא היה עני, אלוהים העשיר אותו, ואם הוא קיווה צורך עם הסולטאן או מישהו כמוו הצליח אותו, והוא הרשה לו את מה שהוא עשוי להזדקק לו . וכל סוג רצוי למינו, כי הוא ראוי לשבח, וכל סוג ששונא את סוגו שונא . ואבן סירין אמר : אין הקלה בספר אלוהים אדיר אם יבוא שם הגשם, הוא מעונן, כמו שאמר הקב~ה : ~ וגשמנו עליהם גשם .~ והוא אמר : ~ ואנחנו התקלחנו אבנים עליהם .~ אם זה לא נקרא פרג 'גשם הציבור הרחב, לפסוק : ~ וירדנו משמים, מים מבורכים ~ , ואמרנו כמה מהם : גשם מראה שיירת גמלים, וגמלי השיירה מראים גשם . והגשם הכללי הוא אבסורדי, ואם הוא רואה שהשמיים גשמו חרבות, אז אנשים נגועים בוויכוחים ומריבות, ואם יורד גשם של אבטיחים, הם חולים, ואם יורד גשם בלי עננים, אז הוא לא מכחיש את זה. , כי הגשם יורד מהשמים . ונאמר שהוא הקלה ממקום שאין בו תקווה, ופרנסה ממקום שלא נחשב . המילה גשם ומים שנופלים וכדומה, נכונה יותר בפירוש מהמילה גשם ….

…חזיונות של כמה מלווים : אולי אחד החזונות הבולטים של חזונו של בן לווייתו הגדול עבדאללה בן זייד אל- אנסארי והלגיטימיות של תפילה ופרט של חזון זה בחשבון הבא : ( ב – 1) מוחמד בן עבדאללה בן זייד מאביו אמר : שליח אללה עליו השלום הם עשויים לחצוצרה והורה לבנקוס שהוא חצב , ורטה עבדאללה בן זייד אמר בחלום : ראיתי אדם נושא את זה ת'וואבאאן אחאדרן פעמון , אמרתי לו : הו עבדאללה מוכר פעמון? הוא אמר : מה אתה עושה עם זה? אמרתי : קרא לו לתפילה . הוא אמר : האם אני לא צריך להראות לך יותר טוב מזה? אמרתי : מה זה? הוא אמר : אומר : אללהו אכבר אללהו אכבר אללהו אכבר אללה אכבר . אני מעיד שאין אלוהים מלבד אלוהים . אני מעיד כי מוחמד הוא שליח האלוהים אני מעיד כי מוחמד הוא שליחו של אלוהים . בוא להתפלל . בוא להתפלל . חי על האיכר . אלוהים גדול , אלוהים גדול , אין אל חוץ מאלוהים . הוא אמר : יצא עבדאללה בן זייד עד שהגיע לשליח אללה עליו השלום וסיפר לו את מה שהוא ראה »הוא אמר : הו שליח אללה, ראיתי אדם נושא את זה תאוואבאן אוחדרן פעמון . . . ספר לו את החדשות . שליח אלוהים, תפילת אלוהים ושלום עליו, אמר: “ חברך ראה את חזונותיו , אז הוא יצא עם בילאל למסגד והשליך אותו אליו וקרא לבילאל , כי הוא . הוא השמיע ממך קול. ~(1) הכוונה בקול ממך היא : חזקה ומסוגלת יותר ממך להצביע , והפנדה היא לאחר שההצבעה חלפה , ואני מעדיף זאת . כדי לחזור אל הסיפור . . עבדאללה בן זייד אמר, אז יצאתי עם בילאל למסגד, וגרמתי לזרוק לו את זה בזמן שהוא קורא לזה . הוא אמר : שמע את עומר בן אל- חטאב נשמע , יצא החוצה, הוא אמר : הו שליח אללה, ואללה ראיתי כמו זה שראה . סוד לוויה זה הרבה של מה שהוא אמר כי : אחמד אלוהים את התהילה ואת כבוד שבח התוכנה כל כך הרבה כפי שהוא בא לי על ידי אל – בשיר של אלוהים Vokrm לו שיש לי בשורה משמחת את הלילות להם עוד שלוש עשה לי באדיבות הגיע ( ב – 2 ) כמו גם חבריו חזיונות דוגמאות מה בא עבדאללה בן עמר, אולי אללה יהיה מרוצה ממנו : האיש החיים של שלום הנביא עליו אם הוא ראה חזון Oqsa שליחו של אללה, עליו השלום, אמר : הייתי ילד, אזבה צעירה – ולבד בודד לא היה זוג נאמר לו : רווקות ורווקות יום שישי – הוא אמר . . ישנתי ב המסגד אלי הזמן של שליח אללה הוא שאכיר אותו ראיתי בשנת ka n מלכי Okhaddana הם הלכו אותי האש , אם מדינת KTI היטב ואם אתה צריך שתי קרנות Kqrna היטב ואת המשמעות של זה : מאות שנים את היבטי הבאר הבונים מהאבנים המונחות על הגרדום שהסליל מחובר אליו , ובדרך כלל לכל באר יש שתי קרניים , ואנחנו חוזרים לחדית '. אמר אבן עומר : ואם יש לו שתי קרניים כמו שתי הבארות, ואם יש בו אנשים שאני מכיר, אמרתי : אני מבקש מקלט באלוהים מהאש , אני מבקש מקלט באלוהים מהאש , אני מחפש מקלט באלוהים מהאש . הוא אמר : ואז פגש אותם מלך, אז הוא אמר לי : לא הרסת, כך שאין פחד עליך או נזק . הסיפור שלה על חפסה . וקשתא שליח אללה עליו השלום אמר הנביא עליו השלום : כן מאן עבדאללה אם הוא התפלל בלילה . סאלם אמר : עבדאללה היה אז לא לישון בלילה פרט קטן ( מוסכם , ואת המילה לשלום ). בשנת הרומן בוכרי : אמר : אמרתי לעצמי : אם אתה טוב לראות מה ראיתי כאלה , כשהוא כרע בלילה אמרתי : אוי אלוהים, אם אתה יודע ב Varney ראייה טובה . . . שיחה מוסכמת ומילה של קיטור . (2) דוגמאות קצרות אלו לחלק מחזיונותיו של שליח אללה ומיטב הבריאה אחריו והם בני לוויה E ובפומבי לאחר מצגת קצרה זו , אנו פונים לחלקי החזונות עליהם נדבר בפרק החלק הבא של הספר הזה . _______________________________________________________ (1 ) מסופר על ידי אבן Majah ב סונן שלו הספר הנייד , ו המילה , את הדלת של התחילה הניידת – אופ – ו Tirmidhi מסופר בספר של דלת תפילה מה בא להתחיל נייד – אופ אבו דאוד ב דלת סידורי תפילה : כמה ניידים – התייחסות קודמת – והיא נכללה על ידי אחמד בראשית המוסנאד אל מדני, שאלוהים יהיה מרוצה מהם, החדית של עבדאללה בן זייד, שאלוהים יהיה מרוצה ממנו, וזה היה נכלל על ידי אל-דרמי בספר התפילות, פרק על תחילת הקריאה לתפילה – התייחסות קודמת -. (2) ראה פתח אל-בארי (12/418) – התייחסות קודמת – ואל-Nawawi עליי Sharh המוסלמי Sahih (38/16) – קודמת התייחסות ** מצוטט מד~ר פהד אל-Osaimi…

כוס אם חלמתם על כוס, זה אומר שיהיה לכם הנאה שגורמת לזינה לאחרים . אם אתה שובר כוס, זה מנבא כישלון שלך בשליטה על חברך ….

…נהיגה היא בכפיפות חלומית בזמן עוקבים . אם אדם הוביל אותו, הוא מבוקש על ידי הרג או פציעה של אדם . ואם הוא מוביל על ידי אריה או ציפור שבורה, הרי שזו השפלה הפוקדת אותו משליט, או מכת שתוקפת אותו ממחלה ….

…מציין בחלום את הקלה של משפחתה ממצוקתם, או את עושרם לאחר עונים, ואת האישה לפרישה ולבעל לרווקה, ולראות את אבני הריחיים בבית שלא לקחו אותם למנהגם מעיד על עקשנות, כיבוש ומריבות, אם טחינת לחם, בשר או דבש בו מעידה על השחיתות של משפחתה והצביעות שלהם . טחינת חיטה או שעורה או כל דבר זה מצביע על הקלה בענייניהם, יצירת פרנסתם, ריפוי מחלותיהם וחידוש מי שממלא את האינטרסים שלהם . ואם אבן הריחיים הגדולה נראתה במרכז העיר או במסגדים והארץ הייתה חורבה, הרי שהטחנה הייתה חורבה, במיוחד אם היא טחנה אש או סלע, ​​אחרת זה היה מגפה, במיוחד אם מה שאתה טוחן היה שעורה רקובה, מים, בוץ או בשר רזה . כמה מהם אמרו : אם אבן ריחיים מתרחשת כמסע, אם היא מתרחשת ללא חיטה, הרי שהיא עייפות . ואם הטחנה תסתובב, המחיר ילך רחוק יותר . ומי שרואה שיש לו אבן ריחיים המסתובבת בגלגל, זה שפע של מי שרואה את זה . ומי שרואה אבן ריחיים מסתובבת בלי לטחון, זה מסע . ואם הטחנה מסתובבת ללא סיבה, זה מעיד על העתיד הקרוב . באשר לכף היד, ישנם שני גברים לא מוסריים שהם בני זוג שאינם מוכנים לטובתם . ומי שרואה שהוא הופך את אבן הריחיים בידו וטוחן עמה, אז הוא מסתמך על דתו ופרנסתו על ידו, ומקבל פרנסה ומזונות ככל שיצא מאותו קמח . הטחנה מעידה על דברים רעים ומשרתים נאמנים . ונאמר : אבן השחזה מעידה על חתונות ואחיות . ומי שראה בידו אבן ריחיים, יוכה ונכלא . וכל מי שרואה אבן ריחיים שבורה והוא אסיר, הוא יימלט ממאסרו, ואם הוא במצוקה, הוא ייפטר ממצוקתו, ואם הוא נמצא בסכנה, הוא ישרוד או ימות . ומי שרואה שיש לו אבן ריחיים הטוחנת אוכל במים זורמים או בלי מים, אז פרנסתו היא מעמלתו של מישהו אחר . אם היה רואה שאבן הריחיים נשברה, אבן הריחיים תמות . אם ראה אותה טוחנת אבנים הוא פחד . ומילי מציין פחד . מי שקונה אבן ריחיים מתחתן אם הוא רווקה, או בעל של בנו או בתו . או לקנות משרת, או לנסוע אם הוא מטייל . הרוח היא יריבות שאין לה הישרדות . ונאמר : שבר אבן הריחיים מעיד על ריקנות בעליו מהדאגות, ונאמר : מות בעליו, ולגבי אבן ריח הזעפרן, הדבר מעיד על שמחות, תענוגות, טובות ושבחים טובים . אולי מצביע על ידי מחלת מרה . המים והאוויר היו הצעירים של הסולטאן או השער שלו . ואולי מעיד על ידי הקלה על קשיים וזרימת ספינות וגשם של גשם . כף היד היא סימן של נחמה והקלה, והיא עשויה להצביע על רוע, מריבה או ילדה שפחה . אולי זה הצביע על האישה, החיים והפרנסה, ואם היא מוכנה לגמרי, זה הצביע על השלמת הדברים ועל נסיעה מהירה . ומציין את האישה שאוכלת הרבה רע ….

…ומי שרואה שקשתו שבורה, אז זה מתפרש על ידי אסון המתרחש במה שיש לו. אם הוא מתקן את השבר שלו וחוזר למה שהיה בו, זה מתפרש על ידי הולך משהו ואז חוזר אליו, ואם מתרחש בו פגם כלשהו, ​​חלקם הולכים ויש שמוצאים אותו ….

שתייה אם שתייה בחלום הייתה משקה לא ידוע או מים מתוקים, הדבר מעיד על הדרכה, ידע וטעם טוב . ומי ששתה מים קרים וטריים, היה רוכש כסף מותר, וזה טוב לכל האנשים למעט מי שנהג לשתות ….

…כל משקה צהוב בחלום הוא מחלה . אם הוא שותה משקה בזמן שהוא שונא אותו ולא נותן לו, אז הוא חולה במחלה קלה ואז נרפא . ואם אדם רואה שהוא שותה סירופ דבש, תפוח או אס, אז לעשירים יש טוב ולעניים רעים . ותועלת סיידר . ומי ששתה בחלום משקה למען מטרה, מעיד על היעלמותו, אם היה קיים, אחרת שתייתו מעידה על התרחשותה של אותה מחלה . משקה משלשל הוא סימן לנדיבות או להראות סודות . ומה שמרגיע את כאב הראש של המשקאות מעיד על חסד לאויבים, ועל תשלום מתנגדים עם פוליטיקה טובה . ומה שנראה צבע מעיד על שמחות, תענוגות וטובות . ושתיית הוורדים והג'ולפים מעידה על חוסר אמון במי שמבטיח . ומי ששתה משקה לא ידוע בחלום מעיד על וודאות מוגברת והגשמת נדרים, במיוחד אם זה היה משקה ריחני, ואם זה משקה מסריח, זה הצביע על חוסר האמונה של ברכות וכפירה מהדת . אם הוא רואה שהמתים נותנים לחיים משקה טעים וריחני, אז הוא מצווה אותו לעשות את הטוב ואסור עליו לרע, ומציין שהמת נמצא בשמיים . אולי המשקה הלא ידוע מתייחס למשקה של אנשי האמת ואנשי הטיפול . אולי משקה עם כוס מעיד על שתיית כוס מאנון ….

…הוא נמצא בחלום חיים טובים, ולכן מי שרואה אותו בביתו הוא אושר, עושר, אוסף, שלל ונישואין, כי אלוהים אדירים אומר : ( הוא זה שברא מים מים אדם, ועשה לו שושלת וקשר ). ומי שיראה שהמים צלולים ושופעים, המחיר יהיה זול וההגינות תפוז . ולעיסת מים מעידה על מצוקה קשה בחיים, ועל שתייה מהם ביטחון מהאויב, ושנה פורייה לשתיין שלו . ואם הוא שתה יותר מים בשינה מאשר היה שותה בערות, זה מעיד על אריכות ימים . ואבן סירין, אלוהים אדירים ירחם עליו, אמר : מים בזמן השינה הם משפט בדת, כי אלוהים אדירים אומר : ( מים בחושך, בואו נסתבך בהם ). וזה אסון, כי אלוהים אדירים אומר : ( אכן, אלוהים מציק לך בנהר, וכל מי ששותה ממנו לא ממני, ומי שלא מאכיל אותו הוא ממני, חוץ ממי שסורק חדר עם היד שלו ). ומי שראה שניתן לו מים בספל, זה היה עדות של ילד . ומי שרואה שהוא שותה בכוס מים צלולים, הוא יקבל טוב מבנו ומאשתו, וכי הכוס היא תמצית הנשים, והמים הם עובר . ומי שיראה שהוא שותה מים חמים, הוא היה נעשה עצוב מאוד . ומי שרואה שהוא במים, אז הוא סבל, סבל ומצוקה . ומי שרואה שיש לו מטמון מים צלול, אז הוא כסף בירושה . ומי שרואה שהוא שואב מים, הוא מחפש שקר בין אנשים . מים עומדים יינעלו . מים מסריחים הם חיים עייפים . מים חמים אם משתמשים בהם ביום הם עונש ועונש, ואם משתמשים בהם בלילה זה פחד מהג'ין . מי מלח הם עמל בחיים . מים אסורים הם כסף אסור . מים שחורים הרוסים . מים צהובים הם מחלה . ומי שיראה שהוא שותה מי ים, הוא יחלה מהמלך . נאמר : תוהו ובוהו מים הוא סולטן לא הוגן . ומי שרוחצים אותו במים עכורים ונמצא במצוקה, הוא ייפטר מזה, גם אם כן . הוא חולה, נרפא על ידי אלוהים אדירים, ואם הוא כלוא הוא ישרוד . מי המלח מעוננים . הוא הרגיש שהוא הולך מעל המים, שכוח האמונה והוודאות באלוהים, ונאמר : הוא נוסע או מסתכן . ומי שנופל למים עמוקים, אז הוא נופל לעולם, וממומן על ידו, ושהעולם הוא ים עמוק, ונאמר : יזכה בהנאה ובחסד . ומי שרואה שהוא מסתכל על מים צלולים ורואה את הפנים שלו בסדר בזה, אז זה טוב למשפחתו ולשכניו . ומי שראה שהוא שופך מים לים, הוא היה מוציא על אישה . והמים העיקריים הם ייסורים ופתיה . ומי שרואה שהמים גדלו בעיירה וחרגו מהגבול, אז תהיה מרדה גדולה וחילוקי דעות, והרשעים יאבדו . ומים מתוקים הם פרנסה מותרת, לב טוב, ידע וחיים למי שקרוב למוות, כי אלוהים אדירים אומר : ( עשינו מהמים כל דבר חי ). ואולי המים הצביעו על האישה בפני הרווקה, והבעל על הרווקה, ואולי שתיית מים הצביעה על שתיית העניים . ומי שהופך למים מתוקים מלוחים נוטש את דתו או נעשה קשה לענייניו . אם הוא נשא מים במיכל, אשתו נשאה . העלייה במים בזמן מחסורם, או היעדרם בזמן עלייתם, הם עדות לאי צדק ותג מחיר . והתפוצצות המים במקום אותם וצער . ומים ירוקים הם מחלה ארוכה . ומשתיית מים שחורים ראייתו נעלמה . ומי שיראה שהוא נשפך במים חמים, הוא יהיה כלוא, חולה, או חולה קשה או מפוחד מהג'ין . ומי שרואה שהבגדים שלו רטובים במים, אז הוא מתגורר במסע או כלוא בגלל משהו שהוא מודאג ממנו . ומי שרואה שהוא נושא מים בצרור או בבגד, או שאי אפשר לשאת בו מים, אז הוא מתנשא לגבי כספו, מצבו או חייו . ומי שרואה שניתנו לו מים בכוס, והייתה לו אישה בהריון, והספל נשבר, אז האישה תמות, ואם המים נעלמו והכוס לא נשברה, הילד היה מת וה אישה תועבר . טליפה במים קרים היא חזרה בתשובה, תרופה למחלות, שחרור ממאסר וסילוק חובות וביטחון מפחד . ומי ששואב מים מבאר מקבל כסף בטריק ותרמית ….

…חתול הוא בחלום משרת ושומר לאדם . אם אתה חוטף ממנו משהו, הוא נחוש וסובל מילדים וגנבים, או שנאסר עליו לטפל בו ולמנוע את כספו . מי שמכר חתלתול הוציא את כספו . ונאמר : כוס מעידה על אישה מתעתעת . הכוס נשרט וננשך על ידי בגידתו של המשרת . ראה גם חתולית, ראה חתול ….

…אבן סירין אמר: מי שרואה שיש לו ספל ושהוא נשבר ומה שיש בו השתנה, אז זה מתפרש על ידי מות אשתו ובטיחותו, ומי שרואה כוס ריקה, אז זה מתפרש כלא להביא ילדים לעולם ….

…גיטרה אם אתה חולם שיש לך גיטרה, או אם אתה מנגן בגיטרה בחלום שלך, פירוש הדבר מפגש מהנה ויחסי אהבה רציניים . אם בחורה חולמת על גיטרה שבורה או שבורה, אז זה מנבא שאכזבות בוודאי יפתיעו אותה באהבה . אבל אם היא שומעת מנגינות מוזרות העולות מגיטרה, עליה להגן על עצמה מפני הערצה והסתה רכה, מכיוון שרוע מרושע מאיים עלינו בסכנה לפתות אותה . אם החלום הוא גבר, אז הוא יהיה מושא לפלרטט, והוא עלול לאבד את שיפוטו בעניינים בהשפעת מלכודות של נשים פתות . אם אתה מנגן בגיטרה, ענייני המשפחה שלך יהיו בהרמוניה ….

…מראה אם ​​אתה רואה את עצמך בחלום במראה, אתה תיתקל בבעיות רבות, ומחלה תקיף אותך ותאבד את עושרך אם תראה מראה שבורה, הדבר מנבא את מותו הפתאומי של אדם קרוב לך . אם אתה רואה אחרים במראה, אז זה מנבא שהם ייקחו ממך עמדה לא הוגנת כדי להשיג את האינטרסים שלהם . לראות חיה במראה בחלום מנבא צרות והפסדי כסף . אם בחורה חולמת שהיא מראה שבורה, זה מנבא שהיא לא תהיה ברת מזל בידידות או נישואים . אבל אם היא רואה את המאהב שלה חיוור במראה, אז זה מנבא את מותם וסיומם של יחסים כושלים איתו . אם הוא מופיע במראה מאושר, זה מנבא את התרחשות מחלוקת קלה ביניהם, שתיעלם במהרה . אם אישה חלמה על מראה, המשמעות היא שהיא תעמוד בפני הונאה וסתירות שיגרמו להלם, ועלולים להוביל לסצנות או רגשות טראגיים ….

…מטריה לראות מטריה בחלום מבשרת לזוגות נשואים הנאה והנאה אסורה . אם ילדה חולמת על מטריה, היא תהיה מעורבת בעניינים קלים רבים שיגרמו לה לבעיות מחשש שמאהבה יגלה את התנהגותה . אם אתה רואה בחלום נשים צעירות נושאות מטריות, זה מנבא טוב, שמחה ותענוגות . לראות מטריה שבורה מנבא מחלות ומוות של צעירים . אם אתה רואה את עצמך נושא מטריה בחלום, זה מנבא כי בעיות ודאגות יבהו בך מכל כיוון . אם אתה רואה אחרים נושאים מטריות, זה מנבא שתתבקש לתרום לצדקה . אם תשאל מטריה, תהיה אי הבנה בינך לבין חבר קרוב . אם תשאיל מטרייה למישהו אחר, חברים מזויפים יפגעו בך והם יהרסו אותך . אם תאבד מטריה, זה יגרום לבעיות בינך לבין מישהו שאתה סומך עליו . אם אתה רואה מטריה שבורה או קרועה, זה מנבא שמישהו ישלה אותך ויתכנן אותך . אם אתה נושא מטריה מחוררת שדלפה ממנה, אתה תהיה כועס וכעוס על החברה או החבר שלך . אם אתה נושא מטריה חדשה תחת גשם קל או במזג אוויר שטוף שמש זה מנבא מזל טוב, שמחות, טוב ושגשוג בעסקים ….

…מזל קשת הוא בחלום מסע ואח, אישה וילד, וזה קרוב לאלוהים הכל יכול, כי הקב~ה אומר : ( כך זה היה מעבר לפינה או למטה ). ומי שרואה קשת עם כיסוי, אשתו בהריון . ומי שנתן לאשתו קשת והיא בהריון, היא ילדה לו משרתת . ואם אשתו תתן לו קידה, הריונה הוא ילד זכר, כי הילד נמסר לאביו, אז הוא יהיה איתו בחנות שלו, והאישה מגדלת את הילדה ונשארת איתה בבית . ומי שרואה שקשתו שבורה, ואין שום נשק איתו, אז אחיו, בנו, בן זוגו או חברו ימותו . ומי שרואה את קשתו שבורה בידו, הוא מורחק מתחום שיפוטו אם הוא מושל, והוא מפסיד אם הוא סוחר . מסע בקשת . ומי שרוכב על חוט בקשת, אז הוא יתחתן, ואם פירוקו גרוש, וכל מי שרואה את הסולטן נותן לו שתי סוגריים, הוא מגיע לדרגה ונסיכות, כי אלוהים אדירים אומר : ( אז הוא היה סביב בפינה או למטה ). הסוגריים מסומנים על הגבות . מי ששובר את קשתו ייסע . אולי הקשתות שלו היו שקריות או נכונות . ומי נכנס וקשת הפסקות לה גיד, אז הוא יהיה לגרש את אשתו, ואולי הוא יוסר המדינה שלו . ואם הוא זורק חץ ועושה טעות, מדובר בניצול לרעה של סמכותו, ואם יפגע במטרה הוא ישיג את מבוקשו . ומי שרואה בידו קשת מתוחה, ילד ייוולד לו . ומי שיראה שהוא משליך את דרך האל, אז יהיה לו כבוד . השלכת קשת אגוזי לוז לשממה היא ציד ושלל חוקיות, ובארץ שקר והונאה . אם הוא רואה שזרק ציפור אגוז, אז הוא משקר לאיש ענק כוזב . אם הוא זורק יונה, זה פוגע באשתו . וקשת האגוז למי שבבעלותו היא זונה, וקשת האדם היא מחלת מפרקים, וקשת הקשת היא חיים ארוכים, וקשת הקשת בזבוז של כסף, וקשת הקידוח היא פרנסה ותועלת, כמו גם קשת המחרטה . ראה גם חץ ….

…מי שיראה שהוא שתה שתייה או חלב בגן עדן, הוא יהיה עשיר בידע ובחוכמה ….

…אם אתה מתעוור ממשקאות כבדים אז זה חלום שאינו לטובתך, מכיוון שהוא מעיד על פזרנות ואובדן עבודה . תתביישו מכניעתכם למרמה וגניבה . אם אתה שיכור מיין, תהיה לך מזל במסחר, במערכות יחסים מיניות או רומנטיות, ותעלה על המסלולים הגבוהים בעיסוקים ספרותיים . חלום זה תמיד נושא סבל אסתטי . אם אתה רואה אחרים במצב שיכור, זה בשבילך או אחרים מנבא מצבים אומללים . לא ניתן לספור שתייה על כל צורותיה כחלום טוב . חלום זה מזהיר את כל המעמדות להפנות את מחשבותיהם לנתיבים בריאים יותר ….

…הוא ראה את המים הלעוסים הלעוסים : לא לשתות שתייה, זה מאוד חרוץ ביישום החיים, שם עייפות קשה . וטיפול בשבילה,…

…הגרלה אם אתה רואה בחלום שאתה מוכר משהו בהגרלה, אז תיפול בשבי רעיונות ואשליות שחורות . אם אתה חולם שאתה משתתף במסיבת הגרלה בכנסייה, פירוש הדבר שהדאגות ישלטו בעתידך. חלום זה מנבא את הילדה שציפיותיה ריקות וחסרות תועלת . אם חלמתם על הגרלה ותקדישו תשומת לב רבה למשיכות, תוכלו להיקלע לפרויקט טריוויאלי שדוחף אתכם לצאת לטיול לא הולם . אם אתה מחזיק בנתון הזוכה, תזכה בספקולציות מסחריות שתבלבל אותך ויגרום לך לחרדה גדולה . לראות אחרים זוכים בלוטו מעיד על תשוקה להפצצה, שתייה ובידור שתפגיש חברים רבים . אם תאבד הגרלה, תהיה קורבן של אנשים ערמומיים . זה יביא לסבל עגום בענייניך . אם בחורה חולמת על הרבה בדרך כלשהי, המשמעות היא שהדרך הרשלנית שלה לעשות עסקים לא תגרום לאכזבה ותיתן לה בעל שאינו יודע יציבות ואי אפשר לסמוך עליו . אם חלמת על הגרלה, הדבר מעיד על כך שתרצה חברויות בלתי הולמות בעבודה . ענייני האהבה שלך יהיו הנאה זמנית ….

שתייה אם אישה חלמה לשתות שמח, זה מצביע על כך שהיא קשורה לעבודה שתביא לה בושה, גם אם היא תמצא בכך הנאה . אם היא חולמת שהיא לא הצליחה לשתות מים צלולים למרות מאמציה הטובים ביותר לעשות זאת, היא לא תצליח ליהנות מההנאה שמציעים לה בהערצה ….