…החליפה מציינת בחלום את אשתו הצדיקה, ואת הבעלים הנאמן של הסוד והכסף . ולמי שמוציא חץ מהחץ יש בן זכר . מי שקונה צמר או מוצא אותו מתחתן עם אישה, או קונה נערה שפחה . ונאמר : הרטטה היא יוקרה על האויבים . ואג'בה היא כדור וטירה . ומי שראה שניתן לו צמר, הוא ישיג סמכות וסמכות . ומדינת עג'בה למען תושבי המדינה . לערבים יש אישה ….

…זה בחיים פרנסה קלה ללא עייפות . אם הרימון מתוק, אז זה כסף כולל . והרימון עשוי להתייחס לאישה, וייתכן שזה היה כדור גדול . והרימון הוא כסף וילד . הרימון מתפרש כאלף דירהם, מאה או עשר, לפי המקרה של בעל החזון . הרימון עבר לסולטאן במדינה, ולכן שבר אותו, כבש את העיר, קילף את חומה ואנשיה אהבו אותה, וכספה משמן אותה . ומי שיאכל את קליפות הרימון בשנתו יהיה נקי ממחלתו . את הרימון מוסבר על ידי הקופסה הסגורה . אולי היא ציינה את בית הדבורים . אם האהבה לרימון היא לבנה, זה מציין את הדירה, ואם האדום מציין את הדינרים . אם רימון נחצה עם אישה, אז זה יופי, ואם זה נכון, זה בתול, ואם הוא נשבר, זה בתולה, ורימון רקוב היא אישה צנועה, וחמוץ רימון הוא כסף אסור, ונאמר : זה דאגה ומצוקה . מי שמוכר רימון הוא אדם שבחר בעולם הזה על פני העולם הבא . הרימון המעורפל, שלא ידוע שהוא מתוק או חמוץ, הוא כמו מתוק . עץ הרימון הוא איש דתי ויוקרתי, וקוציו מונעים ממנו חטא וחוסר מוסריות. אם הוא היה סולטן, הוא הביס את הסולטנים, ואם הוא היה סוחר, המסחר שלו גדל . חיתוך עץ הרימון מעיד על כריתת הרחם, ואולי עץ הרימון מעיד על בהלה . ונאמר : רימון מתוק הוא פרנסה מותרת עם עייפות, וחמיצותו היא מצוקתם ….

…הדירהאם מציין בחלום את הילד בהריון . ונאמר : זה מעיד על זיכרון ושבחים, וזה עשוי להצביע על מכה כואבת . וחלקם רואים שהדירהם עבור מי שהכה אותם בחלום יהיו כמו מספרם כשהם ערים . אם החולות נמצאים בצרור או בשקית או שקית, אז הוא יפקיד סוד שישמור לבעליו . ה dirhams מציין מילים, ואם הם טובים, הם ידע, מילים טובות, והגשמה של צורך או תפילה . ומספר הדירה הוא מספר המעשים הצדיקים . והדירמות הרחבות מעידות על עולם רחב . ומי שרואה דראמות מהודקות על פלג גופו העליון, זו מלאכה שהוא רוכש . ומי שרואה שהוא חייב לאדם דירהם, אז יש לו תעודת אמת בשבילו, ואם הוא נותן לו אותה בצורה שבורה, הוא חורג מהתעודה . ומי שראה שהוא איבד דירהם נכון, הוא יעץ לבור ולא שמע ממנה כי החמיץ את הדיבור הנכון . קולות הדירהם והדינרים מעידים על מילים טובות . ה dirhams שלא נחרט עליהם מצביעים על מילים אדוקות . והדירות שבהן התמונות מעידות על כפירה עבור הנושא והבעלים . הדירהאם המוזל הוא התדיינות שלא תפוג . והחזון של לקיחת דירהם עדיף על תשלום זה . ומי שרואה שיש לו עשרה דרהם וזה הופך לחמישה, אז הכסף שלו יורד עד לאותה נקודה, ואם הדירהם הם חמש, אז זה הופך לעשרה, הכסף שלו גדל עד כדי כך . הדירהאם הטהור הוא טוהר דת החזון איש ויחסו הטוב לכל אדם, והדירות שהם מפוזרים בחלום הם מילים טובות . ומי שראה דרהם בידו וזה הפך לאגורה, הוא נפל לפשיטת רגל, ואם היה לו פרוטה ברשותו, אז זה הפך לדירה שהרוויח רווח, טוב ועצה, ואם הדירם שלו החזיר חצי, אז הוא מאבד מחצית מהכסף שברשותו, וגם או מחזיר רבע . אם הדירה הופכת לדינר, אז הוא מרוויח, ואם הדירה הופכת לחתיכת זהב, היא איננה . וקיום הדירהם רווח והנאה . והדהרם הצעקני הוא הונאה, שקרים, שבירות, וחי בחטאים גדולים אסורים ומבצעים . ונאמר : כל מי שיינתן לו דירה סוסים יקרא, ואם ישלם את הדירה למישהו, הוא יבכה עליו . ומי שרואה שהוא איבד דירהם או נגנב ממנו, אז הוא יתלונן על בנו, או מה שהוא לא אוהב אותו סובל ממנו . ומי שראה שהוא נלקח ממנו או הלך ממנו בדרך בלתי הפיכה, ילדו נפטר . ומי שגנב דירהם ונתן לו נדבה, הוא היה מספר את מה שלא יכול היה לשמוע . כמה מהם אמרו : הדירהם שבחזון הם סימן לרוע, וכל מה שחתום במעקה, ודהרם רע הוא מילים רעות . דירהמים הם משחות המרפאות את פצעי הלבבות, ומונעות צער, ומעידות גם על דאגה . אם זה היה מזויף, זה היה מעיד על רמאות בדיבור או בפעולה, צביעות וצביעות בעבודה . דירהם ברור הוא מדינה, כדור או סכום כסף, ומעיד על מאסר ומכות, או קנייה ומכירה, וזה ביטחון מפחד, או שפע פרנסה . אם הדירמות מעורבבות עם דינרים, זה מעיד על התשובה לתחנון, למילוי הצרכים ולריפוי המחלות, והמתעתעים הם מילים רעות, או משרת שאין לו טוב, ועשוי להצביע על מילוי הצרכים ב בצורה אלימה ….

…אם הוא רואה שהשמיים ירוקים, אז זה מעיד על שפע היבול באותה שנה, ואם הוא רואה שהשמיים צהובים, הוא מציין מחלות, ואם הוא רואה שהשמיים מברזל, הגשם יצטמצם . ואם היה רואה שהוא נופל מהשמים, היה מכפר . ואם השמיים מתפצלים וזקן מגיח מהם, אז הוא העקרות של אותה הארץ ופוריותם . אם צעיר יוצא, אז הוא אויב שמופיע ופוגע באנשי המקומות ההם, ויש ביניהם איבה והפרדה . אם צאן יוצא, זה קלקל . ואם יוצאים גמלים הם יורדים גשם וזורם בהם שטף, ואם שבעה יוצאים בהם, הם נגועים בחוסר צדק מכוח הדיכוי…

…אסטרונומיה: מי שיראה בחלומו שהיא האסטרונומיה הראשונה, אז ילווה אותו נסיך לא צודק או שר כוזב . התחום השני הוא סופר המלך . ומי שרואה שהוא בתיבה השלישית, הוא מתחתן . ומי שרואה את הארון הרביעי, אז הוא מלווה את הח'ליף או מלך גדול, ואם הוא לא כשיר לכך אז הוא יתחתן עם אישה יפה . ומי שרואה את התיבה החמישית, הוא רואה את בעל המלחמה של המלך או איש אדוק . ומי שראה את האסטרונומיה השישית זכה בידע וראוי והיה תקיף . ומי שיראה את הארון השביעי, הוא יפגוש את בעל המלך . ומי שרואה את הארון השמיני, ילווה אותו מלך גדול . ומי שרואה את התיבה התשיעית הוא בן לוויה של אדם מפואר . ומי שרואה את המסלול העשירי, שהוא התחום שמסביב, הוא רואה את הח'ליף הגדול ביותר או את המלך הגדול ביותר . ואם הוא יראה את התיבה כולה, אז הוא יהיה קרוב לאלוהים הכל יכול ויקבל פנים או ילווה את גדולי מלכי הארץ . אם אישה רואה שהיא נמצאת תחת התחום התחתון, היא תתחתן עם פקיד הנסיך או עם כמה מעובדיו ….

…מי שרואה את זה כאילו הוא חותר למען האלוהים : אז הוא ישתדל קשה בעניין ילדיו ויקבל טוב ורחב לאמרת הקב~ה : ~הוא מוצא מכות גדולות וגדולות על הארץ .~…

…בחלום הוא חיים, כבוד, גבריות, אפוטרופסות, מלאכה, נסיעות, אח ובן . מי שרואה שהוא חבש משטח, אז הוא מוביל את הצבאות, ואם הוא לא יהיה כשיר לכך, הוא יהפוך למנהיג ביתו ויעמוד באינטרסים שלהם . ונאמר : הפליום הוא מסע על הארץ, ומי שיסיר את חיוורונו יישאר ללא פגע . ומי שרואה את לשונו נוקבת או קורעת , אחיו או בנו ימותו . והעמדה או החיוורון . ונאמר : הפליום הוא מלאכה טובה שמשלמת דאגות וצער . ואת דלי החוב ….

…לראות אווזים בחלום מעיד על נשים עם גופים יפים, תזכורת טובה וכסף גדול. אם הם מצביעים הם אבלים . ומי שרואה שהוא מטפל באווזים, אז הוא דואג לאנשים בדרגה גבוהה והוא מקבל מהם כסף . ונאמר : האווזים הם איש של דאגה, עצב וסמכות על היבשה והים . ואווזים ממנה פראיים וממנה הארץ, ולכן חזונו מציין את בעלי המסעות, כמו סוחרים ביבשה ובים, ואווזים עירוניים הם אנשים, צער, בני זוג, רכוש, שכונה, עבדים או שומרים . אולי האווז הצביע לעבר האישה היפה או השמנה, וצרחותיהם במקום היו ולימו בגלל מוות, שריפה או טביעה . וביצי אווז, עבור מי שרואה שהוא הבעלים שלהן, זה הרבה כסף למי שלוקח אותן ….

…** חזונותיו של האיסלאם איקרימה על סמכותו של עאישה – שאלוהים יהיה מרוצה ממנה – כי שליח האלוהים, שיהיה עליו תפילת אלוהים ושלום, אמר : ~ הוצג לי בחלום כאילו אבו ג'אהל בא אליו אותי, אז התחייב נאמנות לי. כאשר חאלד בן אלוואליד הפך מוסלמי, נאמר לשליח האל, יהי רצון שתפילת האל ושלום עליו, שאלוהים האמין לחזון שלך, שליח אלוהים, זה היה האיסלאם שחאלד אמר שהוא מלבדו עד איקרימה. בן אבי ג'אהל אימץ את האיסלאם, וזאת הייתה אמונת חזונותיו ….

…עמידה בערפאה : זה עשוי להצביע על צום, מכיוון שמה שנדרש ממנו הוא לעמוד ולצפות כאשר השמש שוקעת ושחר שחר, ומשלמים ממנה אם השמש שוקעת . אם השחר נשבר עליו ואינו עומד שם, אז הוא מתגעגע לחאג ', כמו האדם הצום, עם צוםו, הוא רואה את תרדמת השמש . אם הוא נעדר, מותר לו לאכול ולשתות . ואכילה היא סיבת החיים והתנועה שמשלמת מי שעומד בערפה . אולי העמידה בערפה הצביעה על הפגישה עם אהובת הקברים ואלף הזרים . מכיוון שאדם, שלום עליו , נפגש בערב לאחר ההפרדה עם Arafah, ובגלל זה הוא נקרא Arafah, כי הם למדו להכיר אחד את השני . מי שיעמוד איתו בבוא הלילה עד אור הבוקר יגיע ממי שמחפש צרכים עם המלכים ואחרים, הוא יבין מה נדרש . הבנתי . ומי שמגיע אליו במהלך היום הקרוב, הוא לא יקבל את מה שהוא מקווה ואסר על מה שהוא מבקש, במיוחד שהמילה פרת היא בשם ערפאת . וערפה עשוי לציין את עונת השוק ומועד המכירה . אם היה עומד בזה עם רדת הלילה הוא היה מרוויח ומרוויח בקנייה ומכירה של זה . ואם עמד על אחוז ההצבעה בשעות היום, הוא הפסיד בכך . יום ערפאה עשוי להצביע על יום שישי מכיוון שהם מסכימים על הכשרון, פגישת הבריאה וחובת ההטלה . זה עשוי להצביע על יום הפסקת מלחמה . עשוי להצביע על מיקום הקהל במהופך ואלוהים יודע הכי טוב…

…הוא ראה את המלך כתב את טעותו Vohrzh כאשר נלקח ממנו, זה יתפרש חמישה היבטים של המדינה ואת הגעתו של ריזק ולחסל את הצורך יזדיין ואת הגובה ואת השגת המטרות כמו חלק המעברים אמר הסביר פסוק : ( עבור המדינה ועבור ריזק … צורכי תנוק ההוצאות ולהגיע המיועד ) ונאמר של הדעה כי כותב על מכשיר זה פורץ ….

…פרידה בחלום מצביעה על פטירת התפקיד, על גירושי האישה, על מות המטופל, על עזיבת המולדת לאחרים, או ממקצוע אחד למשנהו, בין אם המחפש הוא המפקיד או המפקיד . ומי שרואה את זה כאילו הוא נפרד מאשתו, הוא יתגרש ממנה . ונאמר : הפרידה מההתמדה מעידה על הפרדוקס של המפקיד עם מוות או סיבות אחרות להפרדה . ההונאה מצביעה על עזיבת שני השותפים, על פיטורי המושל ועל אובדן הסוחר . חלקם אמרו : הפרידה אהובה בפרשנות, והיא מעידה על התיקון של האישה הגרושה, על פיוס בן הזוג, על רווח הסוחר, על חזרת האפוטרופסות למושל ועל ריפוי המטופל, ועל שהפרידה כוללת במונח תחינה ונוחות . ונאמר : אם אדם רואה בשנתו כאילו הוא מברך שלום פרידה, הרי זה רע למי ששמע זאת, ולמי שאומר זאת, מכיוון שאנשים לא נפרדים זה מזה אלא בפרדוקס. , כאשר האבטלה, וכאשר ישנים ….